Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Turistička noćna mora

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

Buka ubijaNoćni život Lošinja uništili su oni koji su dopustili da se može nesmetano bučiti i urlikati na bilo kojem mjestu na rivi, i to besplatno: Grad koji dosad neizravno, a nakon najnovije odluke i izravno dozvoljava noćnu buku u srcu stambene zone grada, inspekcijske službe i policija koji imaju mig da to dozvole “u interesu turističke sezone”, Turistička zajednica koja organizira i financijski podupire amaterska urlikanja na svakom kantunu, Grad koji nema viziju razvoja Lošinja i ne odredi zonu zabave, a možda i poticajne mjere za poduzetnike koji bi se upustili u poduzetništvo na području noćne zabave.

Posjetitelj/ica pod nadimkom Night Mare uz napis Odmor iz snova  komentira problematiku noćne zabave u Malom Lošinj, no zbog načina obrade teme i pristupa problemu komentar objavljujemo kao zaseban članak.

"Ja stvarno neznam zašto su mjesta poput Ibize, Amsterdama, Pariza, Barcelone, Zrča (kao jedini sinonim za dobar provod u prelijepoj nam RH) itd ... najposjećenija mjesta od strane i mladih i starih ne samo u Europi nego i u Svijetu ...sigurno ne zato što odmor znači spavanje ko što gospodin kreten gore kaže... to je zbog dobrog provoda i glasne muzike koja ori cijelu noć i dan nebi li se ljudi dobro zabavili", napisao je Apostol komentirajući napise o buci u Malom Lošinju.

Točno. Ibiza, Amsterdam, Pariz, Barcelona i Zrča mjesta su na kojima se može dobro zabaviti, uz ostale oblike zabave može se uživati u glasnoj muzici. Bila sam na svim tim mjestima osim Zrče. Na svima njima, osim velike ponude raznolike zabave, fantastično je upravo to što se noću može spavati, čak u središtima velikim gradova kao što je primjerice Pariz, drugi po veličini grad u Europi.

Ta su mjesta, naime, smještena u uređenim državama, sa funkcionirajućim pravnim sustavom, te se zna što su mjesta gdje se zabavlja i buči, a gdje i kada se to ne smije.

I upravo nedostatak ovih osnovnih pravila problem je Maloga Lošinja, sigurno ne samo onih čangrizavih staraca koji žele spavati, a buka im smeta, nego je to problem i turizma i turističke ponude Maloga Lošinja.

Ova rasprava, svedena na to tko je star a tko mlad, sakriva zapravo očigledno činjenicu vezanu uz Mali Lošinj i njegovu turističku ponudu: na Lošinju nema mjesta za zabavu. A budući da ih nema, onda se u mjesto za zabavu pretvara cijelo mjesto, narušavajući pravo i građana i turista na odmor.

Nije li upravo odmor cilj turizma i drugo ime za turistički odlazak u drugo mjesto? Mladi imaju potrebu za zabavom, to je istina i treba podržati mogućnost da zadovolje tu potrebu, ali pravo na odmor imaju ljudi koji rade, mala djeca i starci, jednako tako kao i mladi na zabavu.

Mnogi turisti dolaze u neveliko mjesto na otoku upravo zbog obećanja prirodnih ljepota, mira, tišine, okoliša bez svakog zagađenja, pa i onog bukom i svjetlom. Ti se turisti svakodnevno žale na činjenicu da Mali Lošinj podsjeća na seoski vašar, sa kakofonijom zvukova i nametanjem gostima tipa muzike i načina zabave koji sami nisu izabrali, već im je nametnuta jakim pojačalom i razglasom. Isto tako moraju sudjelovati u privatnim feštama kako Hosa, tako i svakog razuzdanog i pijanog pojedinca koji se zabavlja na barci, brodu ili na rivi.

Dobra turistička ponuda nudi IZBOR ponuđenih sadržaja. Loša turistička ponuda nameće seoske terevenke jednako za one koji ih žele i ne žele. Mada Mali Lošinj nema ponudu zabavnih sadržaja, nitko se nije zabavio time da stvori uvjete da se oni kreiraju. Naravno da ne trebaju lokalna samouprava niti Turistička zajednica kreirati te sadržaje. Oni trebaju osigurati uvjete da to učini netko drugi, u kapitalističkoj privredi to rade poduzetnici jer očekuju da će im to vratiti uložena sredstva i donijeti profit.

Primjerice, u Malom Lošinju bi samo luđak odlučio otvoriti disco bar ili noćni bar. Noćni bar mora imati svu moguću izolaciju od buke i dima i zahtijeva znatna ulaganja. S druge strane, niti jedan gost željan zabave neće otići u zatvoreni prostor, ma kako super opremljen ili izoliran i provjetravan bio, za koji još mora platiti ulaznicu, ako istovremeno može nesmetano bučiti i urlikati na bilo kojem mjestu na rivi, i to besplatno.

Oni, koji to dozvoljavaju, uništili su noćni život Lošinja: Grad koji dosad neizravno, a nakon najnovije odluke i izravno dozvoljava noćnu buku u srcu stambene zone grada, inspekcijske službe i policija koji imaju mig da to dozvole “u interesu turističke sezone”, Turistička zajednica koja organizira i financijski podupire amaterska urlikanja na svakom kantunu, Grad koji nema viziju razvoja Lošinja i ne odredi zonu zabave, a možda i poticajne mjere za poduzetnike koji bi se upustili u poduzetništvo na području noćne zabave.

Na ovaj način, snižena je turistička kategorija cijele destinacije, nezadovoljni su i oni koji žele spavati i oni koji se žele zabavljati, nezadovoljni su gosti, gospodarske mogućnosti su sužene, profitira jedino par poduzetnika koji u nekoliko kvadrata poslovnog prostora mlate novac prodajući alkohol i buku lošinjskim maloljetnicima kojima se ne nudi ništa drugo osim toga.

Ibiza, Amsterdam, Pariz, Barcelona stvarno se ne mogu usporediti sa Malim Lošinjem, ne zato jer tamo posvuda trešti, nego jer nigdje ne trešti, osim u za to određenim dobro opremljenim zatvorenim prostorima, koji odlično zarađuju jer posjetiteljima nude IZBOR različitih zabavnih sadržaja.

Komentari: 

0 0 # ne lupetajeee 2009-09-27 04:58
Znam da je sada osoba koja je napisala ovaj komentar ponosna sto je njezina plitka analiza zavrsila kao clanak, ali mislim da ta osoba ima oko 90 godina. Treba pustiti da radni narod spava? Pa da turizam funkcionira, taj radni narod bi radio koliko i nocni klubovi, a naravno da mora spavat, kad vecina radi u drzavnim firmama, i ne ovie o turizmu, nego zele subotom spavati, a rade tek u ponedjeljak, i nije ih briga za one koji pokusavaju zaraditi nesto u par mjeseci ljeta, i onda se javi ovako neka pametna osoba, koja tvrdi da se na ibizi ( to je inace otok sa plazama ) zabava odvija u posebnim, posebno izoliranim prostorima..... ...majko mila....hahaha i jos administrator ne zeli trositi svoje umijece pisanja nego komentar nekog navodnog pustolova, stavlja kao clanak
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # vozac 2009-09-27 11:24
Presucujes osnovnu stvar, prijatelju eee: ovi "koji pokusavaju zaraditi nesto u par mjeseci ljeta" rade to po cijenu zdravlja sugraðana i njihove djece te na teret zarade stanodavaca čiji gosti žele noćni mir i odmor, a da ne govorimo o kršenju zakona i gradskih propisa. A onda, kad sezona proðe, nastavljaju kao i u sezoni da iskamče novac maloljetnika i lošinjskih besposlicara. I opet po cijenu zdravlja okoline. Znaci da njih nije ih briga za one koji pokusavaju zaraditi radeci svoje poslove za koje moraju biti odmorni. Na primjer, voziti auto. A neispavan vozac auta je isto sto i pijan vozac, dokazala je medicina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Turist 2009-09-27 11:58
eee nikad nije bio na Ibizi. Da je bio, znao bi da niti jedno mjesto gdje je bučio nema pored stambenu zonu, a ni smještajne kapacitete. Hoteli su na Ibizi van gradske jezgre, a na mjesta za zabavu moras se voziti autom. Zatvara se u 2 ili 3 sata. Ne možeš urlikati vani nego u zatvorenom, a ako je vani onda je na osami, a ne u centru grada.
Ibiza nije primjer turizma koji čuva mjesto od devastacije, upropaštena je masovnim turizmom, ali i tamo vrijede pravila da prava jednih (na zaradu i na zabavu) ne narušavaju prava drugih (na san i odmor).
I ne može se u par mjeseci ljeta zaraditi za cijelu godinu - pogledaj Ibizu, ona živi daleko dulje. Da se ulaže u bilo kakvu ponudu van kupanja, sunčanja i urlikanja na rivi za toplih noći, onda bi se dulje moglo i zaraðivati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # jos jedan turist 2009-09-27 14:39
ne radi se tu samo o ljetnim mjesecima,da je bilo bi ok. to traje kroz cijelu godinu, i pogledajte samo ulice nedjeljom ujutro iza tih kafica na sta liče. nek se neki rodtelji zapitaju gdje su im djeca do 2,3,4 ujutro jer urlikanje se i zimi cuje u to doba....treba mjesta za zabavu naravno i to ne samo za mlade turiste, nego i za starije generacije koje zive ovdje,ali neke granice moraju postojati. da li netko od vlasnika tih kafica živi u blizini takvog mjesta. i može iskreno reći da mu ne smeta nikad takva buka????
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # uredbe za brisanje dupetaWC 2009-09-27 15:14
Upravo to je problem što nekoliko ugostitelja i pojedinaca maltretiraju cijeli grad i izvan sezone, a sve pod isprikom turizma. Smatram da za to nisu odgovorni samo beskrupulozni vlasnici kafića i oni domaći koji urliču po ulicama, bljuju i seru po kalama nego je odgovorna i gradska vlast jer dopušta da se njene odredbe ne poštivaju. Pa je pitanje tko ovdje vlada? Jeli oni koje smo izabrali na izborima ili ovih par ugostitelja i hos kojima gradske uredbe služe za brisanje dupeta.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ugostiteljigrokho 2009-09-27 19:47
Ma dajte molim vas, sve s to svodi na Hosa, Kamalića i jooš ponekoga idiota. Zar su to ugostitelji? To su prije svega loši ljudi. Kamalić potkrada gdje god stigne. Odite u njegov lokal poslije deset navečer da vidite i osjetite što taj čovjek prodaje, kakav razrijeðeni i najjeftiniji smrad, ali niti za to nigdje nitko ne dobiva račun. Truje našu djeci i tamo nedostaju pevaljke uživo, jer domaći kulturni čovjek cepa narodnjake. E takvi bi da rade dan noć bez ograničenja i to treba nazvati noćnim životom? To se naziva balkanska krčma ili prčvarnica, i uz to utaja prihoda a time i poreza državi je tolika da je to potrebno ( i bit će) prijavljeno Uskoku. Taj čovjek ne samo da je licemjer, nego materijalističk i manijak i bolesnik u terminalnoj fazi. A Hos je oduvijek bio lošinjski pećinski čovjek kojeg je izbacila neka poplava i on je promotor noćnoga života. Ma ljudi bolje je da šutite i zovete nadležne službe da uvedu reda.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Rab zapadno od LošinjaZabrinuti pješak 2009-09-28 16:04
Autor članka navodi Ibizu, Amsterdam, Pariz i Barcelonu kao primjer; ovdje imam za dodati samo da onaj kome nije jasno kako stvari trebaju funkcionirati neka se zaputi u RAB: Život na rivi, zabava... do ponoći, ev. 01h, a zatim.. i dalje u gradu ali iza dobro izoliranih vrata u dupkom punim Le Journalu i San Antoniu ... za svaku pohvalu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # nije neka usporedbamedo brundo 2009-09-28 17:10
Komentar/članak je bio na dobrom putu dok nije zabrljavio usporeðivanjem Malog Lošinja sa ni manje ni više nego (pazi sad ovo!) Amsterdamom, Ibizom... Mislim, HELLOU, a da usporeðujemo malo Njujoršku jazz scenu i ovu Lošinjsku? Spustite se malo na zemlju i sagledajte realno stvar. Nije ni Zrće neki uzor. Koliko Zrće funkcionira u godini, max 3 mjeseca? 3 zagrebačka kafića presele se na more i to je to. Nema sunca, nema više ni zabave.
Lošinj je ograničen prostorom, nije realno da noćni život funkcionira u gradskoj jezgri poslije 24h bez da ometa život i normalno funkcioniranje graðana. Iskreno, ne znam kako to riješiti, a da nije neki megalomanski projekt izgradnje na nekoj novoj lokaciji ... Usporeðivati Lošinj sa nekom metropolom ili Ibizom je van svake pameti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2009-09-28 17:21
Mislim da članak nije ništa zabrljavio jer je on zapravo odgovor na neumjesno i van pameti usporeðivanje Malog Lošinja s Amsterdamom, Ibizom i t.d. A kako rješiti problem buke u gradu? Pa postoje propisi, a vlast se treba potruditi da se poštuje ako je vlast. A ako su vlast tih par birtaša što nas maltretiraju, onda nema pomoći.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # capellijura 2009-09-29 09:45
Da on i svi koji o tome odlučuju nemaju takvih problema i zato im to dozvoljavaju ,a Irenu plaćamo da sjedi u slastićarnici pije kavu i putuje što češće dok naša djeca cijelu noć ne spavaju u gradu zagaðenom bukom .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # KRETINICOCO LOCO 2009-09-29 13:24
Šta vi znate kretini o turizmu????

Nije Mali Lošinj zagaðen bukom nego govnima kao što ste vi i treba pustit vodu da vas ispere i odnese do obale Italije...

Vi ste debili koje je mama šamarala do 25-e godine i koji u životu niste bili dalje eventualno od Trsta i to u vrijeme kad ste se odvažili potrošiti 50000 lira na jaketu na Ponterossu... i to ako bi mammmiicccaaa dopustila!

Pojma nemate o životu, samo okopavajte svoje vrtove-dičite se miomirisnim vrtovima i Lošinjem kao Otokom vitalnosti,a turistima prodavajte stabljike lavande.

To če vam bit vrhunac životnog postignuća!!!

Zaostali umovi, čije pedofilske misli sve više bujaju u glavama seniorske Lošinjske populacije baš su prava promocija Lošinja!

U zadnjih 5 godina-čak 5 puta je Lošinj bio u medijima, wow-kakav PR za turizam i promociju našeg otoka !!!? , al nažalost u krivom kontekstu: i to zbog ubojstava,pedof ilije, narkomanije,tuč njava itd.

S tim se ulovite u koštac neradnici lošinjski, stid nek vas bude.......

Al doći će i taj momenat kad će rad prevladat a ovi koji ga sputavaju nadam se da će se preselit u novoizgraðeni dio na Sv.Martinu po Gospodinu našemu Gariju!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # jklenjin 2009-10-01 12:54
a ti ces smrade jedan biti sahranjen u mauzoleju možda a?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # vili 2009-09-29 13:57
Coco loco, smanji doživljaj pa mi odgovori na jednostavno pitanje: imaju li Lošinjani i njihova djeca pravo spavati noću, posebice sada izvan turističke sezone ili su dužni patiti se po cijele noći zbog zarade nekoliko kriminalaca koji ne poštuju propise?

Po ovome što pišeš ispada da ljudi koje rade nemaju pravo na noćni odmor jer noću se lumpa uz glazbu do daske. Djeca koja idu u školu ne treba da spavaju jer vlasnik obližnje birtije mora noću prodavati alkohol uz disko glazbu do daske i galamu pijanih gostiju na terasi.

U pravu si da je Lošinj u medijima zbog ubojstava, pedofilije, narkomanije, tučnjava itd. A sve to počinje, gdje? Zna se, u kafićima otvorenima do jutra gdje se toči alkohol i dila droga uz paklensku buku iz zvučnika. A gosti su tamo neradnici lošinjski, stid nek ih bude.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # COCO LOCO 2009-09-29 14:31
Daj vili ne cvili!

Nije stvar buke kafića nego buke općenito koju bi i vi sami izmislili taman da se neko bavi kao turistički vodić za gluhonijeme a da dobro zaraðuje...

Puni ste zavisti dok sa svojih prozora u piðami i probušenim papučama gledate kako neki krvavo rade i zaraðuju....a vi gledate Sanadera i Šukera na TV-u kako dižu namete i kako teško teško preživljavate.. .a jooojjj...jadni ci...baš mi vas je žao!!!

Rad vam je nepoznanica, a kukanje glavna preokupacija!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # domaći 2009-09-29 14:36
COCO LOCO odgovori viliju ili začepi. jeli moja djeca imaju pravo da spavaju ili su žrtva za tuði ðep?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # COCO LOCO 2009-09-29 14:48
Ma joj domaći (ako se tako deklariraš! Što iskreno sumnjam - sigurno si neki došljak iz Pančeva...al dobro ajde...živiš tu 10-ak godina..pa nek ti bude)


Naravno da ti djeca imaju pravo spavati..al svako dijete koje svoj dan provede aktivno (u sportu,školi,u druženju sa vršanjcima-izla scima...) ,a ne za kompjuterom debilno igrajući igrice ili pušeći travu u kalici... itekako će zaspati, pa taman mu vlak prolazio nad glavom...

Pa i ovo što kažeš još jednom potvrðuje moju činjenicu da ste svi zavidni radnicima koji zaraðuju...
Po tome što kažeš...u gradu mora bit tišina od 20:00-07:00 - pravi turizam!!!! Svaka čast! Zbog ljudi kao što si ti "domaći" zmo i završili gdje jesmo ( 10 godina za Rabom, 10 godina za Krkom, 10 godina za pagom, 20 godina za Hvarom itd....)

Neobrazovani "domaćine" !
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ertz 2009-09-29 15:07
Ja na pr. ne zavidim radnicima (kao!) koji zaraðuju prodajom alkohola malodobnicima i kršenjem gradskog reda. Meni su to kriminalci, a tebi radnici. Pa nek ti budu na ponos.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # juki 2009-09-29 16:30
Coco Loco ti si idiot. Nek ovo tvoji radnici urede prostor i ulože u izolaciju od buke pa nek buče koliko hoće a ne da buče na našem prostoru tj. gradskim površinama. I ko si pa ti da odreðuješ kako ćemo mi i naša dijeca živiti, stoko jedna?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # coco locojohn kurton 2009-09-29 16:38
coco loco,meni se cini da su ti jednom htio otici u italiju,prije desetak godina pa si zavrsio zajedno sa kurdima na susku
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...COCO LOCO 2009-09-29 16:47
E moj Juki,

neču ja odrediti kako čete ti tvoja maloumna djeca živjeti...Vi čete odrediti i odreðujete, što je žalosno....zato otok i je u banani!!!

Ja se samo borim da šaćica radnika prevlada nad hrpom neradničkih i neambicioznih ljudi!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # morski cucekjuki 2009-09-29 16:52
imas pravo johne kurtone,onda je sa suska otisao plivajuci pa ga je morski pas ugrizao za nogu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # stanodavac 2009-09-29 16:56
Točno, ti se boriš da šačica radnika prevlada nad cijelim gradom, tj. neradnicima koji rade u školama, bolnici, domu zdravlja, trgovinama, na gradnjama, te obrtnicima, školskom djecom itd. I svi su za tebe neradnici osim ovih par divljaka koji uzurpiraju gradski prostor i krše propise protiv buke. Ma neš ti radnika, takvi radnici su i dileri droge. A ti tvoji radnici otjeraju više turista sa Lošinja nego što dovedu. Ma koja budala će doći ponovo na Lošinj kad na odmoru ne može spati?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...COCO LOCO 2009-09-29 16:57
Kurton ( drago mi je da se osječaš gumeno,sklisko i napeto)

...da te podsjetim.... do Italije se brže doðe kopnom, a posebice do Trsta kojeg sam spominjao...

Al tu rutu brodom bi ti ona koja te donijela na svijet mogla iskoristiti na kojoj talijanskoj rivi dočekujuči pomorce...

Jel tako šeffeeeee???? :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # aajohn kurton 2009-09-29 19:09
jadna ti mater koja te okotila,jer ti je starom puko kurton
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # scamp 2009-09-29 16:59
Ama nije morski pas nego mu škampi izili mozak :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...COCO LOCO 2009-09-29 17:07
Stanodavac....

Imaš pravo!


Sve su to radnici....al ti si neradnik jer u 14:55 sati ti se dopisuješ po internetu i upadaš u tuðe komentare sa neargumentirani m stavovima...

Prebaci se na TV, počinje ti ODMORI SE,ZASLUŽIO SI ! :D

E da , i ne zaboravi zvat policiju....jer če te vjerovatno ometat vjetar u poslijepodnevno m odmaranju!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Stanodavac 2009-09-29 17:15
A što je neragumentirano kad kažem da ti tvoji radnici što zaraðuju pravljenjem buke otjeraju više turista nego ih dovedu na Lošinj? Imam argumente od mojih gostiju. A šta si ti nego neradnik kad još od podne tu pišeš gluposti. A mora biti da te plaćaju ti kriminalci zbog koji ja ostanem bez zarade.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...COCO LOCO 2009-09-29 17:34
dragi stanodavče,

ja se dopisujem sa vama panjevima kako bi razbio monotoniju pisanja svog magisterija, al to čak i nije dobro jer mi vi postajete zanimljiviji, a ego mi raste kad vidim da vas tako mlad mogu pojesti svojim stavovima i argumentima...n jam njam!

...još kad bi me netko plačao kako ti kažeš, hehe pa di bi mi kraj bio ???? :D

Al ajmo se vratit na tvoje "argumente":

-vidim da se aludira maksimalno na ugostitelje, pa čemo krenut ovako:

- Jel ljudi imaju pravovaljane dozvole za rad? imaju-jer da nemaju bili bi odavno zatvoreni - vjeruj mi!
- Jel Grad odobrio rad ugostiteljima u sezoni rad do 02:00 sati? Je!
- Jel Grad odobrio živu muziku ovo ljeto u par lokala koji su to htjeli? Je!
- Jel ovom gradu fali takvog sadržaja osim puhačkog orkestra Josip Kašman? DA!
- Jel ovom gradu fali mladih ljudi (turista) koji doðu trošit lovu? DA!
- Jel ovaj grad ima previše staraca u sezoni koji potroše 20 kn na suvenir ili sladoled do 21:00 sat i onda bježe u hotele jer imaju all inclusive? DA !
- Jel ti imaš apartman a možda neki od tih ugostitelja nemaju, a moraju od nečeg živjet? DA
- Jel se zbog tvog gosta od 80 godina koji nije mogao spavati u 22:00 sati kada grad treba vrviti od ljudi treba raz[cenzurirano ]i Lošinjski turizam? NEEE!

.........da ne nabrajam.........

****************** VRATI SE U PEĆINU *************
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # dobar tek coco locomagistar 2009-09-29 17:45
Jedino što si pojeo svojim stavovima i argumentima, to je govno. Naime, grad dozvoljava rad u sezoni do 2:00, ali NE dozvoljava buku. Jesi li sposoban shvatiti razliku? Ako jesi, evo ti novi momenat koji pokazuje da jedeš govna: sezona je naime prošla, a neki ugostitelji rade kao da je sezona u tijeku. Pa dobar ti tek coco loco.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...COCO LOCO 2009-09-29 18:01
Magistre,

Hvala na besplatnom obroku koji si sebi izvukao iz ustiju u ovim recesijskim danima!
Baš si darežljiv i human! To cijenim! Svaka čast!

S obzirom, da sam i sam zastupao neke lokale koji su imali problema zbog pojedinaca kao što si ti Chicken Brainu, znam ponešto o tome;

Ajmo se vratit na zakone itd. Da bi ugostiteljski objekat (Cafe bar, Bistro, Noćni bar, Disco bar, Noćni klub) ovisno o opredjeljenju, odnosno registraciji, dobio dozvolu za rad, potrebno je ispoštovati MTU (minimalno tehničke uvjete)....

Jedna od stavki MTU je i zapisnik o izmjerenoj buci iz akustičkih ureðaja koje nesmije premašivati odreðenu decibelažu ovisno o tome jel klub, noćni klub bla bla....

Kad sve to ispoštuješ papirnato.....o nda možeš radit.....

A to što se pijani debili tuku, galame pred lokalima na javnoj površini...čija je to jurisdikcija? MUP-ova, gospodine neuki!!!

S toga, kad ogladniš imam dobar desert za tebe!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # govnojed coco locoGuest 2009-09-29 18:18
Stvarno jedes govna Loco. Ovaj članak i govori o tome ko je kriv da se Grad pretvorio u balkansku krčmu: "Noćni život Lošinja uništili su oni koji su dopustili da se može nesmetano bučiti i urlikati na bilo kojem mjestu na rivi, i to besplatno: Grad koji dosad neizravno, a nakon najnovije odluke i izravno dozvoljava noćnu buku u srcu stambene zone grada, inspekcijske službe i policija koji imaju mig da to dozvole “u interesu turističke sezone”, Turistička zajednica koja organizira i financijski podupire amaterska urlikanja na svakom kantunu, Grad koji nema viziju razvoja Lošinja i ne odredi zonu zabave, a možda i poticajne mjere za poduzetnike koji bi se upustili u poduzetništvo na području noćne zabave".

Toliko o tome što je čija jurisdikcija. Ovim gradom vlada par birtaša koji su od cijelog grada napravili svoj privatni prostor i stavili ga na raspolaganje svojim mušterijama, pijanim debilima. A graðani i njihova djeca te pristojni turisti neka pate u ime njihove vizije turizma kao neprekidne orgije noćne dernjave, bljuvanja i sranja po kalama, rušenja stolica i žardinjera, razbijanja kanti za smeće i ostale kulturne navade. Još jednom: jedeš govna.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...COCO LOCO 2009-09-29 18:34
incognito smrade, dobro si to copy-pejstao, baš si mi proširio horizonte , wow, al evo malo i tebi iz tog istog članka:

Grad koji nema viziju razvoja Lošinja i ne odredi zonu zabave, a možda i poticajne mjere za poduzetnike koji bi se upustili u poduzetništvo na području noćne zabave.

Pa dragi moj bezimeni....nek ti Gari odredi zonu zabave gdje neče nikom smetat,a l ti da si pravi Lošinjan, vidio po novom urbanističkom planu, koje su dostupne zone za gradnju takvih stvari: NIKAKVE!!!

Osim eventualno Velopin ( i to kad MORH prepusti objekte Gradu- a neče nikad, bar još 5 godina) ili mooožda na čikatu iznad Crkvice.... a do onda pobijte sve ugostitelje-zaš to bi radili?!

Već imam potencijalne ulagače koji bi nešto napravili kad bi dobili zonu gradnje!!!

Al s obzirom da si malouman kao i većina mojih sugovornika iz ove debate, jedino što ti mogu reći jest:

********************* PRONAÐI SI ŽIVOT *************** *********


:P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2009-09-29 18:50
Od tvoje gluposti veća je samo tvoja bahatost. Ugostitelje ne treba pobiti, nego ih treba civilizirati da shvate da nisu jedini u ovome gradu i da zbog svoga ðepa ne smiju zlostavljati graðane i njihovu djecu. Naði si mozak. To što ti je u lubanji naliveno ti je iz septičke jame.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mala 2009-09-29 18:58
Vi ovdje radite buku zbog buke na lošinjskim ulicama, kao da kafići poslije sezone rade sedam dana u tjednu do jutra, ŠTO NIJE ISTINA. Mladi na Lošinju izlaze van zimi petkom (što je rijetko) i subotom i to budu vani do dva, jer kafići ne rade duže a poslije nemaju di ići, nego doma. Koliko ja znam djeca nemaju školu subotom i nedjeljom tako da su naspavana, a i neki ljudi ne rade vikendom.

p.s. ako znate di mogu izać van preko tjedna molm vas da me obavijestite. unaprijed se zahvaljujem
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # fgh 2009-09-29 19:05
Ne treba ugostitelje pobiti, ali neka ni oni ne ubijaju ljude bukom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...COCO LOCO 2009-09-29 19:51
BRAVO MALA!!!

EVO..NEK SE ČUJE GLAS MLADIH!!! :D 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...COCO LOCO 2009-09-29 20:00
JA I MALA PROTIV SVIH NERADNIKA!!! :zzz

mala moja...sve su ti to ljudi koji nisu imali život! Zabijeni u kučama, šufitima, odu do dućana, eventualno na neku kavu i to je to! Života vidjeli ni osjetili!!!

ŽIVJELA ZABAVA!

Ljubi te coco loco!! :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2009-09-29 20:01
Sačekajmo da mala počne raditi, pa da mora rano na posao. Lako je dok tata daje ðeparac kojeg ostavlja po kafićima a može spavat po danu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...COCO LOCO 2009-09-29 22:54
Haha...kakav mini mozak čovjek ima...

Šta si ti ljubomoran jer tebi nije niko ništa davao u životu....pa to je roditeljska dužnost...da djeci pruži maksimalno...i da djeca žive neopterečno..ka ko bi i djetinjstvo i mladost trebalo izgledati...

To što si ti morao kopat kanale ili tvoj tata....to nije problem budućih naraštaja!!!

Stid nek te bude- po mladosti udarat!!! Fuj!!! :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ProblemiZabrinuti pješak 2009-09-29 23:04
Problem
I: inspekcija
a)Nitko se nikad nije sjetio kontrolirat' gorenavedene MTU. a time i stvarnu razinu buke nakon sto lokal dobije "papire"
b) Izdavanje računa (većina ih radi po principu: domaćem gostu iz kase, a strancu može i na blokiću Žuje
II MUP
E taj je skoro najveci problem: vožnja bez papira i prekoračenje brzine se sankcioniraju selekcionirano, dok neke druge stvari (buka iz ispušnih cijevi, buka poslije 22:00*, parkiranje na čudnim mjestima, uništavanje pročelja i elemenata komunalne infrastrukture. ..) sankcioniraju samo rijetko i samo iznimno i u većini slučajeva samo na vanjski podražaj.
II Grad
a) Gorespomenuti plan uredjenja koji zaista ne predvidja kvalitetnu lokaciju za Zabavu do jutra
b) Komunalno redarstvo već gorespomenuto
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mala 2009-09-29 23:31
Radila je mala ljetos i to od sedam ujutro sedam dana u tjednu. I nije mi bio problem izać van i ujutro na posao, a kad ne bi izašla van buka iz grada i okolnih kafića nije mi uopće smetala dapače lijepo me uspavala. Tako da mala nije spavala po danu nego je radila. I tatica mi nije dao ni kune za izać van.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...COCO LOCO 2009-09-29 23:38
SLUŠAJTE GLAS RADNE MLADEŽI!!!
BRAVO MALA! :zzz
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2009-09-29 23:46
Dobro za tebe mala, ali zašto bi i ja mora tako živit. Ako je to dobro tebi ne mora bit i meni i mojoj dijeci. A to što te buka kafića uspavala ne mora uspavat i mene. Oprosti šta nisam isti ka ti. A jel moram bit???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Iguana partyLošinjska nočna scena 2009-10-02 10:57
8) Cuo sam da PUB slabo radi zbog Iguane i Grisa i Igor su se počeli svaðati jer nema PARA!
nema ni vile ane ni marine ni harema. samo pub i iguana za losinjski nocni zivot
i zato ajmo svi u trst sa hosom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # partyKarcinom 2009-10-02 13:45
Drago mi je da sam jednom naišao na pametne ljude(loco coco i mala),ovaj ostatak bagre samo potvrðuje sveopću uspavanost i mrtvilo,ti likovi nemaju život,mora da je lijepo kad ti je SVAKI DAN ISTI DAN i tako unedogled.Zavid nost,ljubomora, zlo glavne ljudske odlike u gradu,svi zaostali u psihozi.Samo je žalosno što takve stoke ima previše i to ne samo na visokim položajima već i običnih uspavanih graðana s jebenom rutinom života.Toliko prostora i svega a sve se opet vrti oko šugavog puba i tropica.Imam 18 godina i ovaj otok je jebeno groblje prepuno tumora!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # 18 godina19 godina 2009-10-02 14:09
karcinom,ajd molim te ponovi još jednom koliko imaš godina,nisi nikad napiseao koliko imas godina,stvarno koliko imas godina,koliko ono godina imaš,mislim nisam cuo koliko imaš godina i nakraju koliko ono godina imaš?

p.s. karcinom,koliko godina imaš?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bagra huliganskaGuest 2009-10-02 14:45
Ma nebitno je koliko je godina tom liku. Bitno je da ove kojima je važnija njihova potreba da se zabavljaju od prava ljudi na život i zdravlje smatra pametnima, a pristojne ljude koji rade i njihovu djecu pa trebaju noćni odmor naziva bagrom. Idiotizam nije svojstven samo mladima. Besprizornu rulju besposličara, pijandura i huligana koji bi zbog svoje zabave maltretirali cjeli grad podržava i nekoliko ugostitelja koji na njima zaraðuju. Možda je Karcinom jedan od njih ili za svoje pisanje dobija honorar. Dragi Karcinome, to što meni treba spavanje jer na poslu moram bit odmorana, a rano ustajem nema veze s ljubomorom i zavidnosti nego s radnim obvezama. Priznajem, i ja bi volio po cjelu noć lumpati a po danu spavati, ali nema ko za mene i moju dijecu raditi nego moram ja. A ne mogu ako mi ti i tvoji "pametni ljudi" nedate da spavam.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Marinajo 2009-10-02 15:31
Pozdrav svima!
Prenosim iformaciju : Marina se otvara uskoro, navodno spremaju mnoga iznenaðenja za gušte gostiju. :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # receptja 2009-10-02 17:29
Napokon preuzimaju recept Kapetana Kamalića (griša i mico), uz blagoslov policije, maloljetnicima alkohol, malo pusenja i cajke, go lošinj, go?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # marina 2009-10-02 17:38
Ali to je ipak napredak. Barem nije u centru grada i u stambenoj zoni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kako mozete?kapetan krstas i kapetan milan 2009-10-02 20:06
:P 8) ;-) :D
TREBALI BI DATI GRISI I MILENKOVICU MONOPOL NA NOCNI ZIVOT U GRADU, PA BI SVI BILI SRETNI I ZADOVOLJNI-
JEL TAKO??
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ljuti ugostitelj 2009-10-06 14:52
[cenzurirano] vam mater svima, zato je i grad pun narkomana jer vama buka smeta, da Bog da to bila vasa djeca jer nemogu ic u disko!!!!!!!!!! !!!!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # wert 2009-10-06 15:02
Ugostitelju, uloži lovu u disko po propisima da buka ne smeta radnim ljudima pa nek ti djeca uživaju. A ne da imaš disko pod mojim prozorom govnaru jedan!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ljutom ugostiteljuketi 2009-10-06 15:07
Nije ugostitelj ljut, nego je bolesni kreten i pijani idiot, Zamislite, ljuti idiot i kreten, Kakva kombinacija. Za Guinessa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Loše je lošemoozeech 2009-10-08 16:10
Vidim da je razina kulture izražavanja mišljenja na visokom nivou. Administrator bi mogao malo i ograničiti pisanje psovki i uvreda.

A što se same teme tiče, kao i sve drugo kod nas, može se vrlo jednostavno i kvalitetno rješit samo nema želje ni volje. Zbog odreðenih interesnih grupacija ili samo zbog ljenosti ne znam. Lošinj ima dovoljno mogućnosti da se napravi jedan dobar zvučno izolirani noćni klub,a preko ljeta se izvan naseljenog dijela mogu napraviti vrlo zanimljiva i zadovoljavajuća rješenja. Kao što je npr Ridimutak u Nerezinama (daleko je od Malog i nema rješena sanitarna pitanja itd, ali to se može rješiti). Sigurno postoje rješenja da ne bude buke u gradu (nakon 12,1) a da mladi ipak imaju gdje izaći. Problem je samo sto ne postoji netko tko bi to i napravio. :sad:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # podjelimo štapovejoca amsterdam 2009-10-10 11:58
Nekakvog kompromisa očigledno nema,a ništa onda neka nam dolaze ovi sa štapovima i dalje ili možda još bolje oni što sprijeda guraju ona kolica. :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # qwert 2009-10-10 13:11
Neka nam samo dolaze ovi sa štapovima, bolje oni nego kojekakvi huligani i polusvijet bez novaca na rubu kriminala. A i ti joca jednog dana ćeš nositi štap. Od tih tvojih bez štapa imaju koristi samo neki, a od ovih sa štapom imaju svi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # odgovor gwertujoca amsterdam 2009-10-10 15:58
Da odmah rješimo jednu stvar!
kao prvo znam da i mene čeka štapić, ali isto tako moramo priznat da od ovih "hokejaša " nemamo baš neke velike koristi.
Jadranka digne cijene pansiona za 2eura utrpa im krðu od nekakvog vina koja je ustvari patvorina hrðavih lanaca i ekstrakta vina u tabletama te "to" konzumiraju u negraničenim količinama.
Poslije toga trče uz brijeg i niz brijeg,nije li cilj uzet turistima u svim segmentima. :zzz
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # qwert 2009-10-10 16:12
Daj da mi rješimo prvo onu osnovnu stvar:moraju li Lošinjani i njihova djeca spavati ili su čuda prirode pa im ne treba san? Odgovor je jasan: da, oni moraju spavati! Na to imaju puno pravo i nisu dužni žrtvovati svoje zdravlje i zdravlje svoje djece radi zarade onih koji ne znaju bolje nego krše zakon i gradska komunalna pravila dilanjem alkohola do zore uz nedopuštenu buku u središtu grada i u stambenoj zoni. Osim toga, mnogi Lošinjani, a njih je više od ovih par kriminalaca i njihovih konobara, rade po danu i moraju biti odmorni za rad. A ne mogu biti jer im spavati ne daju pojedini ugostitelji svojim bespravnim nasilničkim ponašanjem. Zašto to dozvoljava gradska vlast, policija i inspekcija je sasvim druga stvar. Ali pitam se zašto dozvoljavaju?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # miran i dugacak zivotovce i novci 2009-10-10 22:41
Što mi želimo?

1) Zivjeti na otoku ljubavi, mira, srece, vitalnosti
2) Zaradivati novce od klinaca koji se zabavljaju, piju i drogiraju se.

1. konstatacija da uz nocni zivot idu i buka, alkohol, divljanje po cestama, prodaja droge po nocnik kaficima- klubovima i slicno
2. Losinju trebaju imucni gosti koji ce:
a) imati dnevnu zabavu- spavanje do 9 sati, kafici sa odlicnim kolacima i kavom, dnevne novine i normalna glazba
b) trgovine široke ponude ( butici, suvenirnice, parfumerije) za zanimaciju ljepseg spola
c) restorani sa odlicnom autohtonom i internacionalno m ponudom jela i pica za rucak i vecere
d) kafici i coctail barovi za kasne izlaske uz zivu ili digitalnu glazbu uz koju se moze komunicirati.
e) dnevnu ponudu aktivnosti- tenis, nogomet, kosarka, odbojka na plazi, jet ski, motori, auti, pjesacenje, planinraenje, raznorazni safariji i slicno

i tu onda vise nema problema sa bukom, drogom i sl jer su zadovoljeni svi kriteriji imucnih gostiju koji zele kvalitetno provoditi vrijeme.
Fale name deklarirani pederi,. sponzoruse i prikrivene kurve.
e onda imamo sve i turiti nas nikada nece napoustiti i pozeljeti ce se vratiti uvijek!

Predlazem da ne dajete smjestaj po socijalnim cijenema, a dignete cijene u kaficima i restoranima i uspjeh je zajamcen.

klosare konobare nemojte placati previse jer ne pricajustrane jezike, ne znaju posluzivati i uglavnom su pijani.,
pusa svima
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # dajura 2009-10-11 11:26
zakon je tu jasan samo nažalost nema ga tko provoditi a grdska vlast to koristi i produžuje (nelegalno) radno vrijeme kafićima koji nisu nočni klubovi jer da jesu imali bi dobru izolaciju i sve ostalo što zakon kaže.
žalosno je što su produženjem radnog vremena kupili njihove glasove na izborima i malo pomalo ovim jadnim gradom vladat će kriminalci.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Brand lošinjalima 2009-10-11 11:43
Jura, izgleda da gradska vlast za savjetnika ima jocu amsterdama koji kaže da od ovih "hokejaša" nemamo baš neke velike koristi, pa zato prepušta cjeli grad i graðane na milost i nemilost par njih koji mlate lovu točenjem alkohola domaćim klincima po svu noć. A istina je da jedino privlačenjem "hokejaša" možemo produžiti sezonu, ali to ne zanima ove koji su od grada napravili noćni klub po odobrenju gradske vlasti. Pa smo tako svi mi taoci njihovog biznisa, a nikog nije briga što ljudi moraju spavati da bi radili. Zato mislim da je čisto bacanje novca na fore o otoku vitalnosti, miomirisima mediterana i srebrnim cvjetovima kad je brand Lošinja buka iz kafića po svu noć, noćno urlanje pijanaca s bljuvanjem i sranjem po kalama te rušenje žardinjera, stolova i stolica na terasama. To je brand Lošinja i tako ga gosti pamte i prenose drugima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # "hokejaši"joca amsterdam 2009-10-11 14:58
Lima sve to stoji i u pravu si!!!!

Sa hokejašima treba produžit sezonu,čim prije sa tom momčadi započet predsezonu ali ljudi moji pa ne možemo od otoka napravit sanatorij,da jedino što će dobro radit bude apoteka.
Ako prije mosta moramo stavit znak sa prekriženom bocom(alkohola) i tekstom "zabranjena galama poslje 22h" onda OK hajdemo se bavit takvim turizmom ako stvarno mislite da je to za dobrobit svih nas.
Umjesto dobrog diska otvorit krematorij masno im naplatit urnu i kremiranje i poštom ih slat doma :sigh:.Ja se slažem ako će nam takav miran turizam donjet dobit :sigh:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # dfg 2009-10-11 15:13
Joca amsterdame niko nije protiv da se otvori disko. Ali ne da se buka pravi u sred stambenog područja na otvorenom i bez izolacije od buke da ljudi ne mogu spavati. Evo da ti ja kažem da mene boli kur.. za profit lošinjskih birtaša ako zbog toga nemogu spavat. Jer njihova dobrobit nije moja dobrobit ako zbog njih moja dijeca plaču. I ne seri o tome šta će nama svima donjet buka jer znamo da će donjet samo njima. Šta je s mojim zdravljem i mojim radnim obvezama?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ubojiceradnik 2009-10-11 15:19
Pa u ovom članku ljepo piše da niko nije lud ulagati lovu u otvaranje diska kad može za džabe divljati do jutra u gradu. I to je problem, tj. da je Capelli cjeli grad prepustio kriminalcima. A glede zdravlja nas žrtava joce amsterdama i sličnih već je napisao doktor:

San je ljudska potreba koje se ne čovjek ne može odreći, kao ni hrane, vode ili zraka. Nespavanje smanjuje inteligenciju, sposobnost za učenje (dakle pogaða školsku i predškolsku djecu), koncentraciju i brzinu reakcije na podržaje (važno za vozače motornih vozila: Neispavan vozač je na cesti opasan po sebe i druge sudionike u prometu koliko i pijan vozač). Ako malo spavate jer ne želite prespavati i onako kratak život, imajte na umu da ga dovoljna količina sna produžuje, a dugotrajna nesanica skraćuje. Ljudi koji nedovoljno spavaju imaju više nego dvostruku šansu da umru od srčanih bolesti.

Nedovoljno spavanja podiže krvni tlak i tako utječe na bolesti srca i krvožilnog sustava, na debljanje jer nedovoljno sna snižava razinu hormona leptina koji uzrokuje osjećaj sitosti, a povisuje hormon grelin, koji povećava osjećaj gladi, a sve to kako bi nadoknadili rezerve energije ugljikohidratim a i rafiniranim šećerom. Manjak sna utječe i na inzulinsku osjetljivost pa dolazi do većeg rizika za obolijevanje od šećerne bolesti tipa II.

Nesdostatak sna utječe na lošu koncentraciju, pamćenje i raspoloženje; hormoni stresa koji se pojačano luče uzrokuju razbuðenost zbog nervoze i nemira, što zatvara krug i vodi u depresiju.

Dakle, ugostitelj koji ne poštuje propisu koji štite prava graðana i njihove djece na san, nego misli samo na svoju zaradu, zapravo nas svake noći pomalo ubija. A oni koji to podupiru ili ne čine što im je posao da to sprječe (policija, inspekcija, komunalno redarstvo) sudionici su u tom ubijanju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # rezimejoca amsterdam 2009-10-11 19:14
Ni u jednom od svojih postova ne zagovaram ni jednu ni drugu stranu,želim samo da se naðe nekakav kompromis.
buka nije riješenje kao ni "hokejaši".
Birtijaši su samo jedna od karika tercijalne djelatnosti koja se zove turizam,DFG normalno da direktno nemaš nikakve koristi od njihova rada,čemu onda uopće statistike na kraju sezone imali smo toliko i toliko noćenja,sezona je podbacila ili bila dobra,od turizma slilo se toliko i toliko novaca....i da ne nabrajam.
Postoje uredbe,zakoni,o dredbe...i tu je najveći problem a zakoni su da se poštuju ili ne poštuju.
Dakle?Lošinj spavaonica ili ružionica?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # dfg 2009-10-11 19:40
Zakoni su da se poštuju. Znači Lošinj ne može biti ružionica da bi par njih mlatili lovu na štetu mojega zdravlja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # joca amsterdam 2009-10-11 19:57
DFG ok doista se slažem ništa nije važnije od zdravlja!
Ali što ćemo onda,kako riješit problem kome i kako uzet lovu od turizma na koji način?
A što se tiče zakona normalno je da se trebaju poštovat,uvjek će biti onih koji ih ne poštuju.
Ili možda bolje ovako ako kažeš da se trebaju poštovat riješi problem buke na lošinju zakonom koji je za to propisan
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # rješenojura 2009-10-12 00:12
jako jednostavno napraviti disko gdje nikome ne smeta i sa zakonskom izolacijom, samo ineresi vlasnika kafića nisu takvi jer bi imali samo dnevni rad a sve skupa nema nikakve veze sa turizmom jer su tu samo lošinjki klinci pogotovo zimi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # alternativaGP Bosanac 2009-10-12 14:38
Prijedlog,

napravimo alternativu, neka kikić osnuje kompaniju u kojoj će bojana genov biti financijski direktor, arsen mujagić tehnički, kandidata za izvršne direktore ima podosta.

Izgraditi recimo, obilaznicu oko Punta na Krku neka bude prvi cilj.

Pa neka naši maloljetni narkomani i alkoholičari žive od proračuna Grada Krka ili općine Punat.

Vjerujem da će im biti manje do drogitanja u centru grada, a kikić i genov će dokazati da nisu samo sisavci proračuna Grada Malog Lošinja.

živio Slaven Bilić on nas je spasio odlaska lošinjske delegacije u JAR
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # sisavac 2009-10-12 15:33
Kikić je penzioner pa znači da je sisavac Državnog proračuna a ne Grada. A za Genov neznam ali mislim da nije, a ako je daj brate napiši kako da i mi znamo. Ali mislim da ne znaš jer nije istina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # idem i jaGP Bosanac 2009-10-13 01:25
kikić je bio penzioner i kada mi je predavao ''Kapitalizam'' ili tako nešto pomozite mi ;-)

genovica ''idem samo ja'', bila je huškaš kontra glavne sestre bolnice nakon niti tjedan dana radnog odnosa gdje mi je radila mama

ispuni obrazac slijedi link

mali-losinj.hr/.../...

Pitaj neka ti pošalju gradski proračun pa pogledaj u rubrici udruge koliko su penzioner i draga mama i nadasve žena dobili, a ima i drugih vrlih Lošinjana koji su dobili zasluženo.

Meðutim meni i dalje nisu platili isti ti gradski oci, a nisam jedini. Imaju oni prioritete znaju da će im genovica kožu skinuti čim joj ne plate zasluženo, a mi ćemo i dalje šutjeti jer nismo zaslužili. Naše dijelo nije u eteru i svi znaju da smo lopovi jer radimo, sigurno ne nizašto.

gp konobar
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # sisavac 2009-10-13 11:53
Bosanac, za doznat koliko je ko dobio iz proračuna ne treba postavljat zahtjev jer je rebalans proračuna objavljen samo ga treba naći. Zato ne pametuj nego vidi
Link Text (www.sn.pgz.hr/.../)

A tamo piše da je za "idem samo ja" skinuto za štednju 15000 kunića i dobiće 31000.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # to je sitniš31000 2009-10-13 12:44
ok,

ja sam mislio da je to 5 prosjećnih hrvatskih plaća. imaš pravo to je ništa za sav taj posao koji radiš.
moj zidar mora puno šprica nabacati za te novce

bitno je jedno, da ti kikiću i ti ex-matunci dobijete svoj novac, ali ne i mi, a vjerujem da vama niti čekanje teško ne padne. niste digli revolving kredit da rastegneš rupu

i još jedno, zašto se pališ? nema veze oteo, oteo, kao i tajkuni, ali vi za pivo ili kavu ili možda joint
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # sisavac/bosanacDragica 2009-10-13 12:56
Čekaj malo bosanac, stvarno si bosanac, nisi primjetio ton sisavca. Skinuto je ... dobiti će....
I to je kao skromno, a koliko su onda dobivali kada im je to ništa?

Da li netko zna može li se zatražiti dobiti koliko su dobili novaca kroz 5 godina ili 10, idemija, ekokvarner, plavisvijet, babe, i tko zna tko sve već?

Dragica C.
p.s. i ja sam penzioner mogu ja dobiti 31000, ja ću brisati ili pisati grafite ili tako nešto?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # sisavac 2009-10-13 13:50
Dragice, mora da imaš smetnje sa sluhom kad čuješ ton da je malo ili skromno. Samo sam napisao da Bosanac drobi bezveze da treba zahtjevati podatak kao da je neznam šta tajno, a objavljeno je da svako može vidit :-) A ti ponudi Gradu da ćeš brisat i pisat grafite pa možda dobiješ 31000.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Roditelj 2009-10-13 14:20
Da, 31.000 kuna je malo za posao koji radi Centar za zdravo odrastanje u ovom gradu. Svakoga dana djeca tamo uče, pišu zadaće, imaju pomoć u raznim problemima odrastanja, imaju slobodne aktivnosti, organiziraju im se izleti, radionice, debate, javne akcije, kazališne predstave. Imaju logopeda, defektologa, stručne osobe. Rade svakoga dana u godini. Primaju veliki broj djece svakoga dana. Ispunili su veliku prazninu u radu s djecom i mladima u ovom gradu. Djeca se raduju odlasku tamo, kao roditelj ja sam osloboðen brige. Lako je ustanoviti da je to istina. Pitajte samo djecu i roditelje.
Kome to smeta????!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kome smeta? 2009-10-13 14:53
Kome to smeta????! pa onima koji bi da dijeca sjede po kafićima po svu noć uz alkohol i treštanje glazbe za oglušit.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # idite vimare 2009-10-13 15:08
pa tih bijednih 31 000 kuna godišnje ili mjesečno 2 650 kona za toliko i takvim potrebama te djece je besramno malo. A to što društvo u gradu troši nemilice zajedno sa tetom Ðurðom iz TZ je drugi par rukava. Kakve plaće imaju činovnici u gradskoj upravi. Strašno, dok svi krpaju kraj s krajem oni sebi dijele nebeske plaće, ali pri tome ništa ne rade. Katastrofa jedna, pred 3 mjeseca postavio sam zahtjev gradu niti odgovora nisam dobio. Cappeli glumati i sere okolo, obećava, laže na sve strane, grad u dugovima, ništa ne plaćaju, on se šminka i glumata, obmanjuje i vodi nas u propast. Kao i Ðurða.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2009-10-13 21:04
a što je najgore, rulja puši te njegove laži i daje mu glasove
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # BIT ĆE BOLJE....uskoroCOCO LOCO 2009-10-19 12:13
Lipi moji mladi ljudi....

Coco loco vam iz pouzdanih informacija najavljuje da ćete uskoro, možda već ovo ljeto imati mjesto za izaći do 06:00 ujutro i nikom neće smetati....i to NE zahvaljujući Cappelliju, NE zahvaljujući podršci graðana Lošinja već individualnim trudom i radom odreðenih osoba....

A svi vi kojima je muka od ove informacije...krepajte od zavisti :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # efghijklmnoprst uvzžab 2009-10-19 12:08
coco loco=hos
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2009-10-19 12:31
Zašto bi netko krepao od zavisti ako zbog tog mjesta za izlaske do 6 ujutro grad postane mjesto za život bez noćne buke? Tome koji to osigura treba dignuti spomenik jer ćemo mu biti zahvalni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Sprijeciti prostake da se javljajuRanko Dakic 2009-10-26 18:25
Za sve ove komnentare postoji dvje rijeci zalosno i vrlo primitivno .
Zasto se takvi nepristojni i vulgarni komentari pojavljuju. Kome je to u interesu da se osobe pod nekim pseudonimom javljajui pokusavaju vrjedjati druge. Jedan kulturni i kostruktivni komentar puno vise doprinosi rjesavanju problema ili mozda ukazivanju na probleme koje bi gradska uprava citajuci mogla ispraviti ili pokusati ispraviti.
Sa prostotama se sigurno ne rjesava nista, nego samo dokazuje primitivizam onih koji ih pisu. :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # /ne/kulturaert 2009-10-26 20:31
Ova stranica je test /ne/kulture i zbog nekih me je sram što živimo u istom gradu. To su ljudi koji će ti pljunut u tanjir kad ne gledaš.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # konjloko 2009-10-26 20:54
Pa mogao je vec uloziti u objekat za nocni zivot do 6 ujutru, gospodin Kamalić, na aerodromu a ne maltretirati narod usred grada, sa objektom od trideset kvadrata i šankom od cjepanica na terasi. I pljuvati po vlasti i ljudima koji se bune, na njegovo viðenje pruzanje nocnog zivota u Lošinju.,
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2010-03-18 22:07
Kada ja hoću ljudima pokazat mrtvu tišinu dovest ću ih doma na Lošinj. Vama je i na sv. MArtinu buka,serete tu bzvz . Nema kafića koji radi do dva,zar se sa vaših 150 godina ne sjećate da ste i vi jednom bili mladi? Nije mi jasno
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # Guest 2010-03-19 00:36
Jeste li znali: svi ugostitelji koji imaju u najmu javnu površinu u ugovoru o najmu imaju posebnu klauzulu u kojoj se explicite odreðuje zabrana o postavljanju šankova i sličnih naprava na tu unajmljenu površinu.
Jedino Kamalić (koji je podsjećamo predsjednik udruženja obrtnika) ne poštuje to pravilo i čak mu je grad izdao bespravan dokument da mu daje suglasnost pa sad Lozanćič svakome tko se pobuni maše pred nosom tim papirom i ne samo to nego će mu sin i onaj njegov kompanjon mićo otvoriti lokal koji su bez graðevinske dozvole proširili za sedamdeset kvadrata pa se pitamo dokle će lopovi poput njih moći raditi što hoće a dokle će ih štititi ljudi koji su navodno dobili većinu na izborima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Grad u kojem djeca nisu važna

    gost 17.04.2025 19:51
    Kako nas prave budalama
    Evo kako Anin izborni tim pravi budale od birača. 10. svibnja 2021. oglasio je kako će kula Kaštel postati prekrasno mjesto za održavanje kulturnih i glazbenih programa ("...jer ovo je Grad za tebe..."). Od tog izbornog obećanja ostvaren je u 4 godine ...

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    NN 17.04.2025 18:04
    Sramoćenje kontaktom
    Na tvoje pozive na izjašnjavanje nitko se ne odaziva samo zbog tebe. Zbog nasilnišva, bahatosti i bezobrazluka. Za druge ne znam ali mene bi bilo sram odazvati se. Evo na primjer kako reagiraš na moj komentar o Aninom "odličnom razgovoru". Ničim izazvan ...

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    hranitelj tuljana 17.04.2025 14:50
    Mit tirolska salammen
    Ma, dobro, još jedan generički, bezazleni komentar. Sendvič zarađen! Ali kako to da ne zaluta u 10 dana baš ni jedan Lošinjan koji bi htio da HDZ izgubi izbore, nije mi jasno. Mislim, pristup je slobodan. Ja znam da Lošinjani više ne doživljavaju ovo ...

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    NN 17.04.2025 12:38
    Što je to "odličan razgovor"?
    Odličan razgovor je ono kad ti "novinar" postavlja samo pitanja koja si mu poslao dan ranije. I ne postavi nedajbože neko podpitanje na koje nisi spreman.

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 16.04.2025 17:56
    Operacija Fokus na rezultate
    U okviru predizborne operacije Fokus na rezultate Ana Kučić je na fejsu objavila ushićeni slavljenički status: "Iza nas su četiri godine rada, izazova i velikih rezultata – više od 117 milijuna eura ulaganja na području našeg grada!" Poziva nas da ...

    Read more...

     
  • Tko je odgovoran za bujanje ilegalne gradnje?

    Gost 16.04.2025 14:11
    Odgovornost za divlju gradnju
    Odgovor na pitanje u naslovu glasi - odgovorna je gradonačelnica koja izjavljuje ""Svaki vikend kada komunalno redarstvo više nije na terenu rade, vikendima nastaju nova zdanja, od petka popodne do pon ujutro i toga zaista ima sve više diljem ...

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 16.04.2025 10:54
    Izborna prevara
    Svatko tko je glasao za AK zbog obećanja koja je dala u svom izbornom programu objavljenom prije 4 godine ima puno pravo biti nezadovoljan, kako kažaš jer nije ništa dobio. Jer izborni program je zapravo ugovor između političara i birača. AK i HDZ su ...

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    Žuja 15.04.2025 19:40
    Mi žicari
    Gradonačelnica se na fejsu hvali izvješćem o žicanju europske love a neki lik komentira da S obzirom da znam, da se u poslijednje vrijeme profitira iskljucivo i sa mo ako imate iskaznicu HDZ-a, pa vas pitam ovim putem, DALI JOS PRIMATE U CLANSTVO U ...

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    ..... 15.04.2025 11:57
    ..,..
    ignoriraju budalu

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    hranitelj tuljana 15.04.2025 10:45
    Pa pitaj ju
    Pa pitaj ju, možeš na Fejsu. Mi ovdje ne umijemo čitati misli. Kad smo već kod Ane, hoće li osmi dan ovdje doći netko tko želi da HDZ ode s vlasti, sedam dana pitam i nitko da se javi...

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    NN 15.04.2025 10:10
    Naše a njihovo
    Ana jako voli fraze sa "naš". Naš Mali Lošinj, naš otok, naša prekrasna luka Mali Lošinj, naš grad ... Na koga misli kad kaže to "naš"?

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    NN 15.04.2025 09:59
    Zna se da se ne zna
    S voditeljom "odličnog razgovora" se kao obično slikala prsa o prsa. Uz konjske osmjehe pokazuju pobjednički uzdignute palce. Ne znam koja je njegova uloga o transformaciji "našeg" Malog Lošinja u njena dva mandata. Ma ne zna se nida se nekakva ...

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    Gost 15.04.2025 06:47
    OMG
    Plaćenim oglasom nam s fejsa Kučićka razdragano javlja da je imala odličan razgovor o transformaciji "našeg" Malog Lošinja u njena dva mandata. Ono postao prvi od tisuću otoka i grad za tebe.

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 14.04.2025 14:06
    staro za novo
    Pa stalno se izvlače stare stvari :lol: Da nema starih stvari i ideja ne bi imala što staviti u izborni program. Ono "Prvi od tisuću otoka" je potrošeno, a program "Grad za tebe" ostavlja neizvršen pa može ponovno obećavati isto. Čak i ono već ...

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 14.04.2025 13:49
    Nepotrebno pitanje
    Znači bio si kako sam napisao preglup da bi shvatio smisao jednostavnog pitanja.Pitanje m "Što smo kao građani Malog Lošinja dobili tim putovanjem osim ovih 15 fotki gradonačelnice s nekakvim Turčinom?" ništa nisam signalizirao anonimnom dripcu koji već ...

    Read more...

     
  • Tko je odgovoran za bujanje ilegalne gradnje?

    gost 14.04.2025 13:24
    Izmotavanje anonimnog papka
    A ovo je pokušaj odvraćanja pozornosti od smušenog, zbog unutarnje kontradikcije logički problematičnog pitanja na koje implicitno daješ odgovor. Vjerojatno ti se omaknulo jer kao anonimni papak nemaš muda Banića izravno pitati za razloge izostanka ...

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    hranitelj tuljana 14.04.2025 13:23
    Jednostavno
    Shvatio sam da nisi zadovoljan. Ne znam što su građani dobili, što su trebali dobiti od toga. Pa ako nisi zadovoljan, a signaliziraš da nisi, jednostavno pitanje je želiš li da HDZ ode s vlasti. Da/Ne?

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 14.04.2025 13:03
    Jesi li glup ili se praviš blesav?
    Moje pitanje je glasilo "Što smo kao građani Malog Lošinja dobili tim putovanjem osim ovih 15 fotki gradonačelnice s nekakvim Turčinom?". A ti mi postavljaš protupitanje "želiš li da HDZ ode s vlasti, ili si ovo napisao samo zbog nezadovoljstva što ...

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    hranitelj tuljana 14.04.2025 11:57
    Ciao!
    Caro amico, želiš li da HDZ ode s vlasti, ili si ovo napisao samo zbog nezadovoljstva što "nisi ništa dobio" a smatraš da si trebao?

    Read more...

     
  • Tko je odgovoran za bujanje ilegalne gradnje?

    hranitelj tuljana 14.04.2025 11:29
    ...
    Ovdje se radi o nekoj varijanti legende o Loch Nessu, s tim da ovdje svi pričaju o bespravnoj gradnji, ali izgleda prave se da je ne vide na južnoj strani Lošinja, nestvarna situacija.

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 13.04.2025 16:01
    Fokus na rezultat
    Kad smo kod fokusa na rezultate, bacimo ga i na rezultat ovog putovanja: U turskom gradu Bodrumu, u dvorcu izgrađenom u 15.om stoljeću, svečano je potpisan sporazum o bratimljenju dvaju gradova, turskog Bodruma i hrvatskog Malog Lošinja za što su ...

    Read more...

     
  • Tko je odgovoran za bujanje ilegalne gradnje?

    gost 13.04.2025 15:28
    Smušenjak
    Pita je li se Banić oglasio i u istoj rečenici pita zašto nije :lol:

    Read more...

     
  • Tko je odgovoran za bujanje ilegalne gradnje?

    hranitelj tuljana 13.04.2025 13:43
    Spasimo Trasorku!
    Je li se Banić oglasio u vezi Trasorke i okolice i zašto nije?

    Read more...

     
  • Tko je odgovoran za bujanje ilegalne gradnje?

    gost 13.04.2025 13:33
    Vodni redar protiv bespravne gradnje
    Uz Purićev članak "Od danas ovlasti komunalnim redarima za zatvaranje gradilišta" na otoci.net na fejsu se oglasio Petar Banić.https://w ww.otoci.net/in dex.php/u-polit ici/19263-od-da nas-ovlasti-kom unalnim-redarim a-za-zatvaranje -gradilista ...

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 13.04.2025 10:10
    Opijelo za veterinarovu postavu
    Veterinar je obavio posao. Veterinar može ići na farmu. Vrijeme je za drugu postavu žetončića. i.imgur.com/qdnFPdq.jpg (http://i.imgur.com/qdnFPdq.jpg)

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 13.04.2025 09:44
    Pažnja "dobrog gospodara"
    Pitanje vijećnika u svezi tobože darovanja a zapravo kupovanja derutne zgrade s obvezom prema "darovatelju": „Odlukom vlade RH na sjednici održanoj 26. 10. 2018. godine, RH je darovala zgradu carine radi uređenja zgrade u svrhu smještaja tijela državne ...

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    Ken 13.04.2025 08:50
    Usprkos zabrani govori tabla
    Strah me ući u zgradu, ali pred njom još stoji tabla s pozivom PRIDRUŽITE NAM SE! I JOIN US! ali od kiše, sunca i vremena se ostali tekst ne vidi jer je izblijedio. I to je jedna od činjenica koja unatoč njenoj zabrani govori da se ništa nije radilo.

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    Ken 13.04.2025 08:33
    Pitaš a već znaš. Trol.
    Ja nemam nadosjetilne sposobnosti da kao ti znam za druge, ali za mene je problem samo u tebi. Tebi treba okidač da možeš nastaviti svoje bjesomučne trolerske tirade. Ja ti ga ne dam. Uostalom, odgovori ti ni ne trebaju. Ti već znaš "da ovdje nitko ...

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    hranitelj tuljana 13.04.2025 08:31
    ....
    HDZ je ove godine pokrenuo otvoreni rat protiv turizma, poglavito malih iznajmljivača. To su učinili ničim izazvani, za tako nečim nije bilo nikakve potrebe. Samo su Možemaši i njihovi mediji to tražili, nitko više. HDZ je poslušao možemaše i njihove ...

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    hranitelj tuljana 13.04.2025 07:42
    Ne...
    Pa opet, cijelo vrijeme mi odgovarate na komentare, koristeći puno, puno više slova od običnog da/ne. Dakle nije problem u meni i da ne želite samnom komunicirati nego ne želite odgovoriti na to pitanje. Da, komentari jesu kritički nastrojeni prema ...

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Grad u kojem djeca nisu važna

    gost 17.04.2025 19:51
    Kako nas prave budalama
    Evo kako Anin izborni tim pravi budale od birača. 10. svibnja 2021. oglasio je kako će kula ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    NN 17.04.2025 18:04
    Sramoćenje kontaktom
    Na tvoje pozive na izjašnjavanje nitko se ne odaziva samo zbog tebe. Zbog nasilnišva ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    hranitelj tuljana 17.04.2025 14:50
    Mit tirolska salammen
    Ma, dobro, još jedan generički, bezazleni komentar. Sendvič zarađen! Ali kako to da ne ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    NN 17.04.2025 12:38
    Što je to "odličan razgovor"?
    Odličan razgovor je ono kad ti "novinar" postavlja samo pitanja koja si mu poslao dan ranije.
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 16.04.2025 17:56
    Operacija Fokus na rezultate
    U okviru predizborne operacije Fokus na rezultate Ana Kučić je na fejsu objavila ...
     
  • Tko je odgovoran za bujanje ilegalne gradnje?

    Gost 16.04.2025 14:11
    Odgovornost za divlju gradnju
    Odgovor na pitanje u naslovu glasi - odgovorna je gradonačelnica koja izjavljuje ""Svaki ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 16.04.2025 10:54
    Izborna prevara
    Svatko tko je glasao za AK zbog obećanja koja je dala u svom izbornom programu objavljenom ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    Žuja 15.04.2025 19:40
    Mi žicari
    Gradonačelnica se na fejsu hvali izvješćem o žicanju europske love a neki lik komentira da ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    ..... 15.04.2025 11:57
    ..,..
    ignoriraju budalu
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    hranitelj tuljana 15.04.2025 10:45
    Pa pitaj ju
    Pa pitaj ju, možeš na Fejsu. Mi ovdje ne umijemo čitati misli. Kad smo već kod Ane, hoće ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    NN 15.04.2025 10:10
    Naše a njihovo
    Ana jako voli fraze sa "naš". Naš Mali Lošinj, naš otok, naša prekrasna luka Mali Lošinj, naš ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    NN 15.04.2025 09:59
    Zna se da se ne zna
    S voditeljom "odličnog razgovora" se kao obično slikala prsa o prsa. Uz konjske osmjehe ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    Gost 15.04.2025 06:47
    OMG
    Plaćenim oglasom nam s fejsa Kučićka razdragano javlja da je imala odličan razgovor o ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 14.04.2025 14:06
    staro za novo
    Pa stalno se izvlače stare stvari :lol: Da nema starih stvari i ideja ne bi imala što staviti ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 14.04.2025 13:49
    Nepotrebno pitanje
    Znači bio si kako sam napisao preglup da bi shvatio smisao jednostavnog pitanja.Pitanje ...
     
  • Tko je odgovoran za bujanje ilegalne gradnje?

    gost 14.04.2025 13:24
    Izmotavanje anonimnog papka
    A ovo je pokušaj odvraćanja pozornosti od smušenog, zbog unutarnje kontradikcije logički ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    hranitelj tuljana 14.04.2025 13:23
    Jednostavno
    Shvatio sam da nisi zadovoljan. Ne znam što su građani dobili, što su trebali dobiti od ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 14.04.2025 13:03
    Jesi li glup ili se praviš blesav?
    Moje pitanje je glasilo "Što smo kao građani Malog Lošinja dobili tim putovanjem osim ovih ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    hranitelj tuljana 14.04.2025 11:57
    Ciao!
    Caro amico, želiš li da HDZ ode s vlasti, ili si ovo napisao samo zbog nezadovoljstva ...
     
  • Tko je odgovoran za bujanje ilegalne gradnje?

    hranitelj tuljana 14.04.2025 11:29
    ...
    Ovdje se radi o nekoj varijanti legende o Loch Nessu, s tim da ovdje svi pričaju o bespravnoj ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 13.04.2025 16:01
    Fokus na rezultat
    Kad smo kod fokusa na rezultate, bacimo ga i na rezultat ovog putovanja: U turskom gradu ...
     
  • Tko je odgovoran za bujanje ilegalne gradnje?

    gost 13.04.2025 15:28
    Smušenjak
    Pita je li se Banić oglasio i u istoj rečenici pita zašto nije :lol:
     
  • Tko je odgovoran za bujanje ilegalne gradnje?

    hranitelj tuljana 13.04.2025 13:43
    Spasimo Trasorku!
    Je li se Banić oglasio u vezi Trasorke i okolice i zašto nije?
     
  • Tko je odgovoran za bujanje ilegalne gradnje?

    gost 13.04.2025 13:33
    Vodni redar protiv bespravne gradnje
    Uz Purićev članak "Od danas ovlasti komunalnim redarima za zatvaranje gradilišta" na otoci.net ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 13.04.2025 10:10
    Opijelo za veterinarovu postavu
    Veterinar je obavio posao. Veterinar može ići na farmu. Vrijeme je za drugu postavu žetončića.
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 13.04.2025 09:44
    Pažnja "dobrog gospodara"
    Pitanje vijećnika u svezi tobože darovanja a zapravo kupovanja derutne zgrade s obvezom ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    Ken 13.04.2025 08:50
    Usprkos zabrani govori tabla
    Strah me ući u zgradu, ali pred njom još stoji tabla s pozivom PRIDRUŽITE NAM SE! I JOIN ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    Ken 13.04.2025 08:33
    Pitaš a već znaš. Trol.
    Ja nemam nadosjetilne sposobnosti da kao ti znam za druge, ali za mene je problem samo u ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    hranitelj tuljana 13.04.2025 08:31
    ....
    HDZ je ove godine pokrenuo otvoreni rat protiv turizma, poglavito malih iznajmljivača. To su ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    hranitelj tuljana 13.04.2025 07:42
    Ne...
    Pa opet, cijelo vrijeme mi odgovarate na komentare, koristeći puno, puno više slova od ...