Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Stop divljaštvu!

Korisnička ocjena:  / 6
LošeNajbolje 

petardeKao i svake godine, i ovogodišnji božićni i novogodišnji blagdani bili su popraćeni dnevnom i noćnom pucnjevom petardi i nebom obasjanim vatrometom uz gromoglasnu buku eksplozija. I dok policija svake godine upozorava na strašne posljedice koje netko može doživjeti zbog upotrebe pirotehničkih sredstava, nitko ne upozorava što se može dogoditi životinjama koje ne znaju što se događa kada počne pucnjava

Životinjama je ta buka u potpunosti neprirodna jer je u prirodi rijetko kad dožive (a često i ne prežive) te ih može jako uplašiti. Ako su preblizu izvora buke mogu jednako kao i ljudi oglušiti, a može se dogoditi da dožive toliki stres da naprosto nekamo pobjegnu, na primjer istrče na prometnu cestu, i nastradaju zbog toga. Mačka koja ima male mačiće, može se toliko uplašiti da pobjegne ili da joj se što dogodi, a onda ostaju mali mačići za njom koji više nemaju majku te će možda i oni uginuti. Česti su slučajevi i namjernog ozlijeđivanja životinja petardama.

Čak i životinje koji žive u stanovima i kućama sa svojim vlasnicima doživljavaju šok kada čuju pucnjeve izvana te se zavlače pod krevete i ormare kako bi se skrile.

U više od 850 talijanskih gradova i općina zabranjeno je u silvestarskoj noći pucati petardama. I dok je u gradovima poput Venecije i Milana zabranjeno ispaljivati petarde jer njihov zvuk smeta ljudima, u Torinu je ta zabrana donesena prije svega zbog životinja. Zabranjeno je ispaljivanje petardi jer one zastrašuju pse i mačke. Oko 5000 kućnih ljubimaca godišnje ugiba od srčanog udara izazvanog eksplozijom petardi. Kazne predviđene za one koji u novogodišnjoj noći budu ispaljivali petarde iznose od 25 do 500 eura.

Zbog pucanja pirotehničkim sredstvima u novogodišnjoj noći Prijatelji životinja traže zabranu, jer buka pucanja prestravljuje i ubija životinje, a mogu stradati i ljudi, osobito djeca.

STOP UPORABI PETARDA!

Iako osviješteni pojedinci i organizacije za zaštitu životinja svake godine šalju apele građanima da tijekom blagdana ne pucaju petardama i drugim eksplozivnim sredstvima koja stvaraju veliku buku, određeni broj građana, osobito djece bez nadzora odraslih, u blagdanima umjesto mira vidi priliku za iživljavanjem.

petarde1Dok je nekim ljudima buka i pucanje zabava i veselje te način za iskazivanje slavlja, u isto vrijeme, osobito  u novogodišnjoj noći, veliki broj životinja umire od srčanog udara izazvanog eksplozijama pirotehničkih sredstava. Buka pucanja prestravljuje pse, mačke, ptice i druge kućne i gradske životinje, koje proživljavaju strah i traumu, a one koje se nađu u neposrednoj blizini eksplozivnog sredstva mogu biti i povrijeđene. Osim opasnosti od izravnog ozljeđivanja eksplozivnim napravama, velika razina buke može oštetiti i njihov znatno osjetljiviji sluh od ljudskoga te izazvati psihički šok. Mnoge uspaničene životinje bježe iz dvorišta, pokušavajući se zaštititi od buke nastale eksplozijama. Tijekom blagdana, skrbnici pasa prilikom šetnji često su prisiljeni psima davati sredstva za smirenje, kako bi podnijeli buku nastalu pucanjem petarda.

U blagdansko vrijeme petarde pucaju uglavnom maloljetnici, a umjesto blagdanskog mira, građani moraju trpjeti eksplozije i buku kao da su na bojnom polju. Postojeći Zakon o eksplozivnim tvarima je mrtvo slovo na papiru i neprovediv, a apeli da se ne puca radi zaštite ljudi i životinja ne daju rezultate. Stoga će udruga Prijatelji životinja uputiti nadležnom ministarstvu prijedlog za promjenu ili dopunu aktualnog Zakona, tražeći da se do sljedećih blagdana zabrani pucanje petardama i drugim eksplozivnim napravama, po uzoru na napredniji zakon u susjednoj Italiji.

Italija je pokazala svoj civilizacijski doseg aktualnom zabranom pucanja petardama u silvestarskoj noći u više od 850 talijanskih gradova i općina i propisanim kaznama od 25 do 500 eura. U gradovima poput Venecije i Milana zabranjeno je jer njihov zvuk smeta ljudima, a u Torinu je ta zabrana donesena prije svega zbog životinja, s obzirom da oko 5000 životinja godišnje umire od srčanog udara izazvanog eksplozijom petarda.

Životinje ne vole petarde, ali ne voli ih niti većina građana, koja želi mir i sigurnost za sebe i članove svoje obitelji. I ove godine građani su Prijateljima životinja javljali kako su na ulicama nailazili na prestravljene pse i druge životinje u silvestarskoj noći. Pucanje petardama svake godine uzrokuje i ozljede djece koja njima rukuju i neophodno je zakonski zabraniti njihovu uporabu, kako bi se zaštitili i ljudi i životinje. Takvom zabranom Hrvatska bi se priključila etičkom civilizacijskom krugu i pokazala da ne želi tijekom blagdana živjeti u ozračju rata, već mira i suosjećanja prema svim bićima.

Komentari: 

31 # zabraniti petardemicica 2012-01-02 14:07
Podržavam sve navedeno u gornjem članku!!! Kod nas se puca već od sredine 11.mjeseca, policija je nemoćna u sprovoðenju tako glupog zakona, treba zabraniti prodaju i upotebu , zašto dozvoliti manjini da terorizira većinu??????
Terorizira se svih ( ljude i životinje) koji se toga plaše, troši se naš novac na lječenju onih koji si sami stvore nesreću da bi se manji dio, uglavnom djece i mladih iživljavao i terorizirao i vlastite roditelje da im to plate!
Dali se netko pita zašto je većinu normalnih ljudi strah ići na doček NG na trgove???? ili i samo navratiti do susjeda u ponoć?????
Nadam se da će tragom Italije ići i druge EU zemlje te da će se u konačnici to svugdje zabraniti a i kod nas kada uðemo u EU!
Koliko se još neseća mora desiti da to shvatimo!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
31 # gost 2012-01-02 14:11
Posljedice korištenja petarde

Opekline - Neke kemikalije koje se nalaze u pirotehničkim sredstvima ne mogu se ugasiti bez vode. Ako petarda eksplodira u ruci, može doći do opeklina visokog stupnja.
Gluhoća - Detonacijom petardi i sličnih pirotehničkih sredstava stvara se zvuk jačine do 120 decibela. Glasan zvuk petardi ne smeta samo ljudima, nego i životinjama – psima, mačkama i drugim kućnim ljubimcima. U slučaju ako petarda eksplodira blizu uha ili u zatvorenom prostoru, može prouzrokovati čak oštećenje sluha, često i trajno.
Sljepoća - Visoka temperatura, iskre i kemikalije koje nastaju uslijed sagorijevanja pirotehničkih sredstava mogu biti opasne. Ako petarda eksplodira blizu očiju, može dovesti do oštećenja oka, pa i sljepoće.
Amputacija - Petarde su zapravo kao male bombe i mogu raznijeti prste ako se drže u trenutku eksplozije.
Oštećenje imovine - Pirotehnička sredstva mogu uzrokovati požar ili slična oštećenja imovine.

Pa se ja pitam koji su to kreteni roditelji koji daju novac djeci da kupuju petarde, a trgovci koji ih prodaju. Raspitat ću se koje trgovine prodaju petarde da tamo nikad ne uðem, pa makar morao na Rijeku u kupovinu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # Blagdanska buka. 2012-01-02 14:15
I micica je dobro napisala uz drugi članak:

Blagdanska buka

Do kada će većina graðana trpjeti dvomjesečnu buku razno raznih petardi i sličnih naprava!!!! Iako prodaja dozvoljena od 15.12. a upotreba od 27.12. kod nas već od sredine 11.mjeseca petarde pucaju po cijele dane!!!!! Sama Novogodišnja noć je više sličila na ratno stanje nego na doček , tko je od normalnih ljudi imalo hrabrosti izaći na ulice ili na trg!
Sramota je bilo vidjeti redove u trgovini gdje se prodaju petrade, te roditelje , čak bake i djedove koji to dijeci kupuju, a sutra će plakati da je situacija teška da im treba pomoć za knjige i plaćanje vrtića.
Neka se roditelji koji nemaju petlje zabraniti svojo djeci takvu lošu zabavu ne čude kada završe u bolnici bez prstiju, ali onda je prekasno.
Pozivam Grad Mali Lošinj da zabrani prodaju i upotrebu petardi kao što je napravljeno u nekoliko gradova u Italiji , te da pokrene zabranu na nivou cijele države!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # tko prodaje petardemicica 2012-01-02 14:37
Mislim da se najjače vrste petradi prodaju u trgovini Lare Kaštelan ( na trgu gdje se prodaje oprema za ribarenje) , tamo je bilo pola trgovine sa raznim pirotehnikama , dali se netko pita što bi bilo da se trgovina zapali sa toliko ekslpziva u samom centu grada????? Što o tome misle okolni stanari ???? Dali mirno spavaju???? Neznam gdje se još prodaju , bilo bi dobro da se napravi popis da se te trgovine bojkotiraju!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # Propisi za brisanje dupetaja 2012-01-02 14:58
Laru Kaštelan je trebao posjetiti Lozančić i utvrditi drži li se propisa iz Uvjeti za proizvodnju, promet, skladištenje, prodaju i uporabu eksplozivnih tvari, tj. pirotehničkih sredstava za zabavu.

Pirotehnička sredstva za zabavu ovisno o količini i vrsti pirotehničke smjese, odnosno eksplozivnog punjenja, te jačini zvuka sigurnosnim zahtjevima i namjeni dijele se na razrede: razred I, II ,III i IV za zabavu javne vatromete

Pirotehnička sredstva za zabavu razreda I mogu se prodavati u maloprodaji tijekom cijele godine osobama starijim od četrnaest (14) godina u prodavaonicama, kioscima i pokretnim trgovinama tijekom cijele godine.

U kioscima ili pokretnim trgovinama dopušteno je držati do trideset (30) kilograma neto težine pirotehničkih sredstava za zabavu razreda I.

U prodavaonicama je dopušteno držati do 150 kilograma neto težine pirotehničkih sredstava za zabavu razreda I.

Pirotehnička sredstva za zabavu razreda II i III mogu se prodavati u maloprodaji samo u prodavaonicama oružja i streljiva ili u prodavaonicama koja imaju odobrenje za prodaju pirotehničkih sredstava i to pirotehnička sredstva razreda II osobama starijim od 16 godina, a pirotehnička sredstva razreda III, osobama starijim od 18 godina, u razdoblju od 15. prosinca do 01. siječnja.

Pirotehnička sredstva za zabavu razreda III mogu rabiti i osobe mlaðe od 18 godina ali pod nadzorom roditelja ili skrbnika.

(Vidio sam cijele bande mularije od 14-15 godina kako praše petarde, a roditelja nema u blizini. Ni policije da ih pokupi.)

Uporaba pirotehničkih sredstava za zabavu razreda II i III zabranjena je u zatvorenim prostorijama, na prostoru gdje se okuplja veći broj osoba i u razdoblju od 02. siječnja do 26. prosinca.

(a prašilo se već u mjesecu studenom, a praši se i danas. Prašiće se i sutra)

Novčanom kaznom u iznosu od 20.000,00 do 40.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj pravna osoba:
- ako drži veće količine pirotehničkih sredstava za zabavu razreda I od propisanih u prodavaonicama, kioscima i pokretnim trgovinama ili prodaju pirotehnička sredstva za zabavu razreda I suprotno odredbama ovog Zakona

- ako prodaje pirotehnička sredstva za zabavu razreda II i III izvan odobrenih prodavaonica pirotehničkih sredstava ili prodavaonica oružja i streljiva izvan razdoblja od 15. prosinca do 01. siječnja,

Novčanom kaznom od 1.000,00 do 5.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj fizička osoba:
- koja koristi pirotehnička sredstva razreda II i III izvan dozvoljenog razdoblja ili ako ta sredstva koristi u dozvoljenom razdoblju u zatvorenim prostorijama i na prostorima gdje se okuplja veći broj ljudi
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # ...gost 2012-01-02 15:08
Petarde nisu igračke! Otvorila se i druga trgovina kod mosta.Mirnovec je najjača firma u Hrvatskoj, sta se tiče pirotehnike, i oni se hvale kako imaju najjaču petardu u Europi!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
22 # petardinjoNobel 2012-01-03 03:38
Ma nek se dječica ispucaju. Šta vam je ljudi?? Jednoga dana će porasti uključiti se u politiku pa da vidiš onda terora.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # Velik problemMama 2012-01-03 10:58
Velik problem su petardeali još veći i besmisleniji (skuplji) je vatromet. Trebamo se svi založiti da slijedeće godine grad, pa onda trgovci napuste ovaj ružan (i opasan) običaj.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # ...Beduinka 2012-01-03 11:29
Žalosno je što su samo prijatelji životinja potakli prijedlog za zabranu pucanja petradi i ostalog pirotehničkog materijala. Pitam se što misle roditelji malodobne djece koja se hvale "mega", "grom".. petardama, zatim ljudi starije dobi koji zbog tog sra.. nisu došli na trg proveseliti se. Bezbroj se puta pokazalo da se dobra fešta može održati bez pucnjave.
Pohvala organizatorima za zabavu s Gustafima i sudionicima malonogometnog turnira.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # potpisivanje peticijemicica 2012-01-03 12:07
Bilo bi najbolje kada bi se neka uduga ( Društvo za zaštitu životinja, Društvo Naša djeca ) ili stranka organizirali potpisivanje peticije da se na nivou Grada ML zabrani prodaja i upotreba pirotehničkih sredstva, i to sada kada je večini Lošinjana puna kapa pucnjave ( i jučer se naravno nastavilo, valjda zalihe još nisu presušile!!!!)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # ...otočan 2012-01-03 12:26
Šta je vama ljudi?? Pa ovo je bio najbolje organizirani doček Nove!!! Svaka čast Gariju i HVALA mu na tome!!!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Guest 2012-01-03 12:27
Problem što djeca okolo bacaju petarde ljudima oko glave , ili u dječja kolica što je ove godine bio slučaj u Zagrebu treba riješavati policija prije nego što netko ozbiljnije strada. No čini se da policiju ne zanima provoðenje tog zakona jer znaju da će im djeca jeb.. mater a ne mogu im ništa pa traže druge žrtve koje će maltretirati za pojas ili nešto slično iako time ne ugrožavaju nikoga.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # najmanji problem je vatromet u ponoćmicica 2012-01-03 13:41
U cijeloj priči najmanji problem je službeno organiziran vatromet u ponoć ( osim što ide iz naših džepova!!!!!!!! !) , veći poroblem je dvomjesečni teror petardama na svakom koraku!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # ...Tata mata 2012-01-03 15:51
U cijeloj priči koja traje već stoljecima, i ponavlja se na svakom dočeku Nove godine u cijelom svijetu, biti će vatrometa i petardi. Ne znam dali ste ikad bili na dočeku u nekom većem gradu ili manjem, bilo gdje na svijetu, posvuda je isto! Ovaj doček Nove je bio predivan, centar je bio pun ljudi kao nikad do sada, bez obzira na sve petarde i vatromete. Napokon nam je Grad priuštio pravi doček!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # +++ 2012-01-03 15:59
Tata mata je u pravu. Divljaštvo je vječno i neuništivo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # I mi smo platili doček NGMicica 2012-01-03 16:52
A koliko ljudi nije došlo radi petardi, koliko ih je otišlo bez da docekaju NG?? Svi smo mi platili taj doček, a oni koji se ne mogu zabaviti bez da dozive ratno stanje trebaju stvarno doživjeti rat!!!!! Ja bi ih svih skupa zatvorila u jednom od tunela na Velopinu i tamo neka pucaju sami sebi! Bas bi im dobro odzvanjalo!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
41 # PETARDEKIRO 2012-01-03 19:04
Idealno rješenje kad te pas napadne bacit onu najjaču petardu da pobjegne i nek crkne ako je zaslužio
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
41 # MiciciMiki 2012-01-03 22:56
Doði Micica Mikiju,da ti Miki da petardu,momenta lno će ti se svidjet paćeš voljet odjedanput prasak... :-x :D :eek:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # Jole 2012-01-03 23:01
Micica dobila ponudu pa se sada ide prašit u špilje na Velopinu pa vas sve molim da ju ne ometate do daljnjega...Hva la :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
24 # Prašite se meðusobno!Micica 2012-01-03 23:08
Obzirom da petarde uglavnom bacaju osobe muškog roda da se dokažu ( kada ne mogu drugačije) preporucam da se nadjete i poprcate meðusobno!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ____pero paljevina 2012-01-04 02:42
Dečki će se fino ispucati pa im onda očistiti cijevi treba!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # ja 2012-01-04 10:14
Kraj ovakvih koji mogu biti "duhoviti" kao što je Miki, pristojan čovjek će više poštovati pse nego ljude.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # ....Petrdinjo 2012-01-04 10:24
Po broju vatrometa ispaljenih u Novogodišnjoj noći i buci petardi, čini se da veći broj stanovništva našeg otoka voli svjetlost raketa i glupiranje sa petardama.Kao i drugdje na kugli zemaljskoj! Pa kakav bi to doček Nove bio da nema i tih gluposti!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # puca manji broj ljudi ali sa viškom paramicica 2012-01-04 12:38
Nebi se složila da većina graðana puca i voli petarde, to je manjina sa viškom para, posebno djeca i mladi kojima roditelji ne znaju reći "ne" i koji ce od istih sutra dobiti batine kada im se prvi put suprostave!
Nije istina da se ne može proslaviti NG bez petardi i vatrometa, te bez da se opija do besvjesti , istina je da se veći dio mladih ne zna zabavliti i uživati u malim stvarima, zato su ljuti i nesretni!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # goga 2012-01-04 12:47
micica piše:
Citat:
to je manjina sa viškom para
A ja bih dodao, to je manjina s viškom para i manjkom kulture, pristojnosti i obzira prema drugim ljudima. Primjer takvih je i promitivac Miki kojeg praskanje petardi podsjeća na seks, pa mu paljenje petardi valjda zamjenjuje seks koji mu nedaostaje zbog malog pimpaća ili zato što mu se ne diže ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # vuco fan 2012-01-04 15:50
ako mu se ne diže to je zato jer ne sluša vucu. Zato svima kojima se ne diže, nemojte pucat petarde, radije poslušajte Link Text (www.youtube.com/.../)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # --muško 2012-01-04 15:55
Ženske zakon ste. Ali zašzo ne volite pucanje??
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # dodo 2012-01-04 16:09
A zašto misliš da samo ženskama smeta iditska pucnjava. Ima i muških koji su civilizirani i znaju se zabaviti bez praskanja i smrada zapaljenih petardi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # MiciciMiki 2012-01-04 16:13
:D Pusa i pozdravi Micici mojoj :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # MiciciMiki 2012-01-04 16:14
Sadržaj uklonjen zbog autorovog bezobrazluka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # MiciciMiki 2012-01-04 16:32
OBRISANO.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Ðoni Tafra 2012-01-04 17:00
Nekima (Miki) bi zakonom trebalo zabranit pristup internetu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Bukapetardinjo 2012-01-04 17:55
Ja sam muško i volim petarde i vatromet ali se slažem da bi za to trebalo postojati mjesto i vrijeme kao što je to organizirano u nekim kulturnim Gradovima. Ni meni nije drago kad mi petarda opali ispod nogu i raumijem one koji to ne vole. Zato iduće nove godine svi na Velopin (il mjesto koje odrede o Gradu)pa udri do mile volje. Tako će moć zaposlit još 5-6 ljudi i oformit povjerenstvo za kontroliranje buke.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # viki 2012-01-04 17:55
Mislim da admin ne treba brisati Mikijeve poruke, tako da se vidi kakvi kreteni su ovi šta uživaju u pucnjavi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Ðoni Tafra 2012-01-04 17:57
Ja mislim da iz toga što mu je admin obrisao post vidiš da je žešći kreten.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
51 # .......!!!!!!!! 2012-01-04 18:23
Kao prvo , da se mene pita, ja bih prvo ukinuo ovakve besmislene udruge, koje mi svi plačamo i nemamo ništa od toga!!! Kao drugo, pogledaj te malo sebe! Mačketine se hrane svugdje gdje se stigne (svi mi znako ko ih hrani), ali višak vaše inteligencije ne shvača da ono što mačketine ne pojedu poslje potamane štakori, miševi, žohari i druge štetočine! A tu opet MI moramo plačati trovanje tih gamadi! Što znači da ta udruga životinja je ustvari više štetna nego korisna! Pun je centar gamadi, baš zato što imaju hrane u izobilju! Zašto s tim parama koje dobijete od države ne napravite neki azil za mačke lutalice i pse, pa i druge životinje?
Ja osobno obožavam sve životinje, da se nebi krivo razumijeli!
Da sada preðem na naslov!
Slažem se time da buka petardi i vatrometa smeta životinjama, al isto tako i grmljavina smeta, i životinjama u kućama. Zar treba i grmljavinu zabraniti?
Što se tiče petardi, ja sam za da se puca, kome smeta nek ne ide u grad za doček.
MIMICE prvo se informiraj što se tiče prodaje nekih ljudi, ne lupetaj gluposti bez veze!!! Kod mosta se su se isto prodavale petarde, zašto njih nisi navela?
A da ja tebe MIMICE nešto pitam? Dali mirno spavaju stanari blizu benzinskih crpki, policije, bolnice, apoteke....???? A šta ako se sruši avion na grad?
Šta bi bilo kad bi bilo!!!
Isto tako bi se mogli vratiti na ono sa hranjenjem mačaka u centru, dali se itko iz te udruge sjetio da se zapita šta se dešava sa viškom hrane koje mačke ne pojedu? Dali se možda štakori skupljaju zbog te hrane? ( ne kažem da je to jedini razlog, al jedan od razloga je) Dali stanari u centru radi toga što su im kuće pune beštija mirno spavaju? Dali ljudi mogu mirno spavati kad im mačketine počnu u tri u jutro zavijati pod prozorom? Jeste li se vi iz udruge ikada zapitali o tome?????
Pusti Laru na miru i druge za koje nisi ni znala i gledaj da prvo počistiš svoje dvorište, a onda zabijaj nos u druga, i ne vuci ljude na bojkot radi svojih interesa!
Jer ako sljedeče godine ja nebudem imao gdje kupiti PETARDE, onda ču se JA i svi kojima miševi, štakori i druga gamad smetaju počet buniti i zvati ljude na proteste protiv te vaše TAKOZVANE udruge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I još nešto, za ovaj doček sam potrošio 50 kn i to na vatromet koji traje 10-15 sek, a za sljedeči ču potrošiti 2000kn, samo radi takvih kao što si ti!!!!!!!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # odgovorDoris 2015-12-30 23:54
Ti si za neku umobolnicu i to HITNO, a petardama bi vam napunila sve tjelesne šupljine pa uživajte
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # PETARDE SU ZA RETARDEfoka 2015-12-31 09:43
Citat Doris:
Ti si za neku umobolnicu i to HITNO, a petardama bi vam napunila sve tjelesne šupljine pa uživajte
Petarde mogu preplašiti i ozbiljno ozlijediti životinje, a mnoge umiru od srčanog udara zbog eksplozija blagdanske pirotehnike. Hrvatska je policija i ove godine javnosti uputila nedvojbenu i jasnu poruku kako s pirotehnikom, poglavito zbog velikog broja ozlijeđene djece, treba rukovati s posebnom dozom opreza.
To se upozorenje temelji na statističkim podacima iza kojih stoje stvarne tragedije, ozlijede i traume koje se događaju kada roditelji nisu dovoljno oprezni, a djeca su previše zaigrana. Zbog petardi blagdani koji bi trebali biti obiteljsko slavlje, mogu završiti u traumi obližnje bolnice.
Roditelji, stoga, oprez, ali isto se može poručiti i vlasnicima kućnih ljubimaca. Statistika je neumoljiva. Svake godine od pirotehničkih sredstava stradaju tisuće naših krznenih prijatelja koji se petardi boje više od bilo čega.
Možda je nekome zabavno baciti petardu na livadu na kojoj se igraju psi, ali valja jedno imati na umu. Ozlijediti psa ili mačku petardom, nanjeti tjelesnu ozljedu životinji je, nedvojbeno, kazneno djelo.
akon je po tom pitanju jasan i na ovo se pitanje ne odnosi samo jedan. Svakome kome padne na pamet prestraštiti susjedovog psa petardom ili nekim drugim pirotehničkim sredstvom mora biti jasno slijedeće.
U slučajevima ovakvog ozljeđivanja ljubimaca, ovisno o okolnostima, može se primijeniti članak 205. kaznenog zakona. A taj zakon, u članku “Ubijanje ili mučenje životinja”, jasno kaže:
1. Tko usmrti životinju bez opravdanog razloga ili je teško zlostavlja, nanosi joj nepotrebne boli ili je izlaže nepotrebnim patnjama, kaznit će se kaznom zatvora do jedne godine.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ups!!!!!!! 2012-01-04 18:31
MICICA ne mimica :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # ??????? 2012-01-04 18:55
Citat:
da se mene pita, ja bih prvo ukinuo ovakve besmislene udruge, koje mi svi plačamo i nemamo ništa od toga!!!
Ali tebe se - srećom - ne pita, jer pitanje zaštite životinje je stvar civiliziranosti i humanosti, što tebi očito nedostaje. Pročitaj članak Problem napuštanja životinja je problem cijele zajednice (volim-losinj.org/.../...) i članke navedene ispod pa će ti možda nešto biti jasnije. Prije svega, treba ti biti jasno da problema napuštenih životinja i njihove patnje ne bi bilo kad ih ljudi ne bi napuštali ili dopuštali da se kote, a onda mlade bacali u kontejnere, tuða dvorišta ili ostavljali pred tuða vrata.

Citat:
Slažem se time da buka petardi i vatrometa smeta životinjama, al isto tako i grmljavina smeta, i životinjama u kućama. Zar treba i grmljavinu zabraniti?
Zar ti nisu u školi rekli da je grmljavina prirodna pojava i da je se ne može zabraniti? Korištenje petardi u vrijeme kad to zakon ne dopušta i prodaja maloljetnicima, te bande mularije koje obilaze gradom i pale ih može se suzbiti i zabraniti. To ludovanje nije prirodna pojava, nego stvar kulture, obzirnosti, savjesti, kućnog odgoja i (ne)rada policije.

Citat:
Što se tiče petardi, ja sam za da se puca, kome smeta nek ne ide u grad za doček.
Puca se i prije i poslije dočeka, a ne puca se samo na trgu gdje je doček nego svuda po gradu. Išao ja na doček ili ne, pucnjavu čujem i pred prozorima svoga stana. A prema tvom "pametnom" savjetu pravo na doček u gradu imali bi samo ovi s petardama, premda doček plaćamo svi.

Citat:
još nešto, za ovaj doček sam potrošio 50 kn i to na vatromet koji traje 10-15 sek, a za sljedeči ču potrošiti 2000kn, samo radi takvih kao što si ti!
Uživaj i sretno ti bilo :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # :)Kraljica 2012-01-04 18:56
Svaka čast!!!!! Skidam kapu Lari!!! ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # MiciciMiki 2012-01-04 19:02
Svaka ti čast,nemaš se dostojanstva,a niti časti obraniti riječima,ali hvala Bogu,poruke koje tebi ne pogoduješ,znaš obrisat.Al ima nešto močnije i od tipke "delete",a to te već nadobrano sustiglo...Uživ aj draga :D :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # ugor 2012-01-04 19:16
Mislim da Micicu i njene argumente najbolje brani sam Miki svojim primitivnim, prostačkim porukama i nepismenošću ;-) ;-) ;-) Daj još Miki!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # ...!!!!!!! 2012-01-04 19:55
Da se mene pita ukinuo bih ovakve OLFA UDRUGE!!!!! Što se tiče moje civilizirnosti i humanosti, ako nisi pročitao-la ja obožavam životinje, SVE! I te ljube koji bacaju životinje u kontenjere, more..... ja bi s njima isto tako postupio!
D, znam i ja ponešto o grmljavini i da je to prirodna pojava, al vi navodite da se životinje boje neprirodne buke, što je i nije istina! Životinje koje se boje petardi boje se i grmljavine, zato sam to napisao jer mi vi koji se stalno nešto žalite i izmišljate pomalo idu na nerve!
Za grad i doček sam isto tako iz ljutnje napisao! Ja sam za da se puca, al isto tako več 5 godina svaki doček bar par puta spomenem da su mogli ograditi posebno mjesto za bacanje petardi!
A sad da ja još jedan put pitam!
Zašto ova olfa udruga se nije još izborila za azil, vjerojatno i znam odgovor! Pa lakše je samo pobacat hranu po centru i okolici pa je to to i usput nahraniti štakore &co nego se brinut za njih kao što bi to udruga trebala raditi!
Zašto još nisam doživio da je netko iz udruge pokucao na vrata i pitao me dal mi smeta možda mačija hrana blizu vrata i dal radi toga imam problema sa miševima?
Kad smo otvorili temu civiliziranost, dali je Ve........ toliko civilizirana da makne višak hrane što mačke ne pojedu? Dali se ona ikad zapitala da to hrani i štakore &co?
Pa di je tu civilizacija? Nehigijena joj je na prvom mijestu, a da ne govorim da je opasnost u prometu!
Jeste se vi iz udruge sjetili možda da bi se mačka snašla za hranu i bez vaše pomoči? Da bi možda miševe tamanile? Dali ste se zapitali, dali vas mačke uopče trebaju? Oni su lovci i prefrigane životinje, koje se samo koriste takvima kao što ste vi! Da ih Ve.... ne hrani one bi se snašle i bez vaše pomoči!
Stalno tulite o nekim pravima za životinje, po onda ih sklonite sa ulica i odvedite u azil, napravite azil!
a NE SAMO PI......TE i gledate kako če te drugom zagorčati život!
I za ovakve poput tebe "????????" nemoj čitati samo ono što se tebi sviða, več promisli malo zašto sam neke stvari baš tako napisao!
A sad bih molio da mi ta vaša OLFA UDRUGA odgovori na moja pitanja, Jer želim znati gdje to ide moj novac i mojih istomišljenika?
E i još nešto, zašto nisi komentirao-la na to da grad baš radi tog hranjenja mačaka ima problem sa štakorima &co šta opet MI PLAČAMO!!!!!!!!!!!
Molim lijepo da mi se odgovori na sva pitanja i ništa ne izostavi, hvala
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # . 2012-01-04 20:29
Šta ti je to OLFA UDRUGA?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # fio 2012-01-04 20:35
Citat:
Molim lijepo da mi se odgovori na sva pitanja i ništa ne izostavi, hvala
A koga ti to pitaš, moliću lijepo ;-) Odgovor za azil imaš u članku za koji je neko poslao link.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # !!!!! 2012-01-04 20:50
Olfa ili ti ga kvazi, ako ni to neznas kupi si Klaica!
Ja sam pitao ljude koji su otvorili ovu temu!
Sta od svih mojih pitanja imate samo to kontra pitanje?
I od kada u zivotinje spadaju samo macke? Sta je sa patkama kojih je jedna manje i isto tako 14 jaja manje, di ste vi iz te kvazi udruge za njih?
A sta je sa psima koji bolesni, gladni bez dlake hodaju po gradu i zicaju ljude
hranu ? Sta je sa ostalim zivotinjama?
Kakva ste to vi udruga, koja samo debili macke?
Ustvari vi ste udruga macaka, jer kod vas se sve svodi na macke!
Zato nemojte gurat noseve u tudja posla nego gledaj te da nesto korisno pocnete raditi!
Mmolim sda mi ljudi iz udruge odgovore na moja pitanja!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Ovu temu nije otvorila udruga iz LosinjaMicica 2012-01-04 21:26
Natpis koji otvara temu je preuzet čini mi se iz Večernjih novosti a odnosi se na Udrugu za zaštitu životinja na nivou Hrvatske koja se bavi zaštitom svih životinja od pataka, zeceva, mački, pasa, konja....... Moj nadimak nema veze sa našom udrugom za zaštitu životinja niti sam njezin član pa ne znam zašto kod nas nema azila, ali to i nije tema ove rasprave . Petarde ne smetaju samo mackama koje hrani udruga već i svim kućnim životinjama , a i većini ljudi, posebno maloj djeci u kolicima , starijim ljudima kojima petarda pod nogama može biti kobna.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Klaić za idioteklaić 2012-01-04 21:27
Ti ga baš lupaš :-) Olfa nema veze s kvazi jer znači nešto povezano s njuhom i mirisima. Olfaktorno ispitivanje je na pr. ispitivanje njuhom, a tako provjeravaš jel meso svježe. A ti sigurno imaš neko šaljivo izdanje Klaića :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # !!!!!!! 2012-01-04 21:38
Znam to sve! Več sam napisao da treba osigurati jedno mijesto gdje se petarde mogu bez opasnosti po druge bacati! A što se tiče onih koji ih prodaju, pustite ljude da rade svoj posao, ni oni ne guraju noseve u vaš život! Ako netko nije civiliziran dovoljno da baci petardu nekom pod noge, tu bi trebala biti policija da ih kazni! A ako netko svojoj djeci kupi petarde tada su roditelji krivi, a kod nekoga ko oficijalno prodaje petarde, siguran sam da osoba mlaða od 14 godina neče dobiti ni prvi razred! U to sam se uvijerio! A što se tiče udruga za zaštitu životinja i njihovih izvoljevanja neka .......... ............. ............... .! I ovi ovdje koji imenuju druge nek budu face pa nek prvo imenuju sebe ili nek ih admin izbriše, jer oni nemaju šta imenovati druge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A i dalje želim da mi netko iz ove Lošinjske udruge ako ćita ovo odgovori na moja pitanja!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # !!!!!!! 2012-01-04 21:46
Klaiću, ako nikada nisi čuo tako se kaže i za, kao ili kvazi sad ja nisam kriv što to ljudi govore, a a Klaića sam spomenuo za KVAZI a ne olfa. uostalom nije ni bitno. Bitana je tema i to da ljudi previše guraju noseve u tuða posla, što me jako iritira! Treba donijeti zakon da to postane kazneno djele, kao i tračanje! Al ja i dalje kažem da mi petarde ne smetaju ni najmanje! I za sam da se bacaju, a to što niko nije ništa organizirao za sigurnost to nije stvar onih koji prodaju!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # jjjjjjj 2012-01-04 21:55
Ovaj s nikom !!!!!! je sigurno neko ko prodaje petarde. Bori se za svoj profit pa lupeta da ni pas s maslom ne bi progutao :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Sretna Nova GodinaGuest 2012-01-04 23:05
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Za ljubitelje pucnjaveGrinch 2012-01-07 12:04
Zaposlenici zagrebačkog skloništa za životinje iz Dumovca morali su u novogodišnjoj noći jednog psa, izbezumljenog zbog eksplozije petarde, spustiti s krova na koji se popeo od straha.

Opasna igra u Splitu: Dječaku petarda ekplodirala u ruci, teško ozlijeðen zadržan na liječenju

Većina pasa tijekom blagdana nije htjela jesti, šetati, bježali su i skrivali se. Za sve su krive petarde, čije eksplozije šokiraju životinje. Zbog straha od pucnjave najčešće bježe glavom bez obzira, zbog čega često završe pod kotačima automobila. Buka im, osim toga, može trajno oštetiti sluh, a gotovo 10 dana stresa ne utječe dobro na njihovo zdravlje.

- Ove je godine situacija gora nego ikada! Od Badnjaka do 1. siječnja čak 42 vlasnika pasa zvala su nas da prijave nestanak svojih ljubimaca. Za usporedbu, inače nas tijekom cijelog mjeseca nazovu tek dva vlasnika. Najčešće se psi otrgnu s uzice dok se šeću s vlasnikom i pobjegnu jer je u blizini nešto eksplodiralo - kaže Jadranka Dragović, predsjednica udruge Suza.

Neslavni rekord

Ova je godina i neslavni rekorder - prošle godine u istom su razdoblju na zagrebačkom području nestala 22 psa. Gotovo svi psi boje se pucnjave, neki panično pobjegnu i završe pod kotačima automobila. Drugi se toliko boje da im ne pomažu ni tablete za smirenje.

- Psi u vrijeme božićnih praznika ne žele u šetnju, a ako ih vlasnik privoli, te su šetnje kratke. Psi se panično osvrću, pa čak i ako ništa ne pukne u njihovoj blizini, stres kojem su izloženi dovodi do bolesti i pada imuniteta. Uz to, strašno je velik broj pasa koji tijekom šetnje uginu od srčanog udara jer u blizini eksplodira petarda - kaže veterinarka Tatjana Šoban. Statistike pokazuju da je broj smrtno stradalih životinja u vrijeme božićno-novogod išnjih praznika veći nego inače.

Tražit će zabranu

- Nastrada 20-ak posto više životinja. Uglavnom više mačaka nego pasa, jer su psi pod većim nadzorom - kažu iz Veterinarsko-hi gijenskog servisa.

- Ljudi često bacaju petarde, a da i ne primijete životinju. No nažalost, mnogo je onih koji namjerno bacaju pirotehnička sredstva pred pse, mačke ili čak meðu jata golubova. Zato ćemo tražiti da se petarde zabrane - kaže Luka Oman, predsjednik udruge Prijatelji životinja.

Članak u Jutarnjem listu (www.jutarnji.hr/.../998041)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-01-07 19:59
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # SRETNA NOVA GODINA !!!.. 2012-01-07 20:07
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # psiho 2012-01-07 20:19
Ljubitelji eksplozija petardi koji nas maltretiraju tjednima uoči i poslije novogodišnjih praznika psihološki spadaju u isti soj kojem pripadaju i navijački huligani za koje je nogometna utakmica neuspjela bez petardi i baklji, pa onda tučnjave i razbijanja automobila. Naravno da takve osobe odgajaju i svoju djecu za huligane pa im zato daju novac ili kupuju petarde i dopuštaju da ih bez kontrole pale i bacaju meðu druge ljude.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # dernekPiroman 2012-01-09 13:56
Korištenje petardi za stvaranje buke i uznemiravanje i plašenje drugih ljudi i životinja radi vlastite zabave smatram znakom slaboumnosti i psihičkog poremećaja. Meðutim, zahtjev Prijatelja životinja da se zakonski zabrani njihova uporaba smatram ne samo neostvarivim nego i nepromišljenim.

Zabrana uporabe petardi je neostvariva već iz jednostavnog razloga što i slaboumni imaju pravo na zabavu, a pogotovo stoga što bi zabrana upotrebe zahtijevala i zabranu prodaje, uvoza i proizvodnje petardi, a time bi se kršila poduzetnička prava i slobode onih koji se time bave. Ne može se braniti upotreba petardi, a dozvoljavati njihovu prodaju.

Što bi se dogodilo kad bi ipak bila zakonski zabranjena upotreba i prodaja petardi? Dogodio bi se masovni šverc, pa bi država ostala bez poreznih prihoda za promet petardama, a pucalo bi se i nadalje jer policija ni sada baš nije uspješna u provoðenju pravila o korištenju pirotehnike, a to se vidjelo i ove godine.

Dakle, država je dozvolila korištenje i prodaju petardi i time smanjila šverc te si osigurala prihode, ali pravilnikom je išla na ruku ministarstvu financija i glavnom dobavljaču pirotehnike u RH povezanom s Hrvatskom vojskom. Na koji način?

Jednostavno, prodaja pirotehnike se dozvoljava mnogo ranije nego što se dozvoljava njihova upotreba. Zato petarde svuda oko nas i pod našim nogama praskaju mjesec dana prije nego što je to službeno dopušteno. Ljubitelji pucnjave i vriskanja svojih žrtava uživaju, trgovci zaraðuju na prodaji, država ubire porez i svi sretni i zadovoljni. Osim žrtava tog derneka. Ali zato imamo pravilnik. Čiju provedbu nitko ne kontrolira.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # po toj logici mogu dozvoliti i oružjemicica 2012-01-10 09:13
Normalno da treba zabraniti uvoz,prodaju i korištenje pirotehnike, šverca bi bilo, ali nebi bilo tolikih količina i nebi se slobodno pucalo na svakom koraku. Ako se netko sjeća vremena kada je bilo zabranjeno, bilo je nešto petardi koje su se pucale u 99,9% slučajeva u novogodišnjoj noći . Oko zarade države od pirotehnike treba uzeti u obzir i troškove lječenja onih koji od iste nastradaju, pojačan rad policije , pa vjerojatno država na kraju od toga nema ništa, imaju samo uvoznici i prodavači! Po toj logici bi se i oruzje moglo staviti u slobodnu prodaju ( kao u SAD) , pa bi i tu država zaradila a za koju žrtvu više ili manje koga briga!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # ...jerry 2012-01-10 10:41
Do sada je država napravila dosta reda u prodaji pirotehnike, nema šverca i proizvodi su sigurno sigurniji za upotrebu. Jedino mi nije jasno, ako su dozvolili upotrebu petardi od 27.12, zašto su dozvolili prodaju od 15. Mislim da se tu nalazi najveći problem zlouporabe pirotehnike, jer je jednostavno nemoguće kontrolirati tko i gdje baca kad je prodaja počela. Tu je najviše zakon pogodovao proizvoðaču, prodavaču, a i punjenju državnog proračuna. Mislim da se treba boriti za pomicanje datuma prodaje na 27.12. Onda bi se pucalo samo par dana i sve strane bi bile relativno zadovoljne. Isto tako treba osigurati mjesto za bacanje kao šta je već odavno ucinjeno u svim gradovima europe.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # ... 2012-02-02 20:07


Postanite vlasnik Piromanka potrošačke kartice!
Sakupljajte bodove i ostvarite popust!
Uz potrošačku karticu Piromanka, ostvarite popust prilikom kupnje pirotehničkih sredstava u pyrocentrima Mirnovec Pirotehnike.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
62 # petarde !!!!!!!!!slunj-an 2012-12-25 14:17
petarde sekoriste od 15.12 do 1.1. i to je veselje za nekog , neki se vesele,....tako se ispraća stara a dolazi nova godina !
ja mislim da ej to u redu i da se nebi smijele zabraniti petarde i druga pirotehnička sredstva....



slunj-an
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # Petardeguillermo 2013-12-29 16:36
A da si u svrhu veselja prosviraš mozak, i to je još jedan način kako se ispraća Stara godina
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Vezano za petardezoLa 2013-01-01 02:49
nikad se ne baca petarda gledaj te nekad mirnovec kako oni pale oni su jedini pametni ljudi koji bacaju petarde pametno a ne uznes i bacis nije fora to se stavi na zemlju za palis i pobegnes a ne bacis i ostanse bez ruke normalo gledajte nekad mirnovec kako bacaju profesionalski :-|
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
5 0 # piratdr. Olja Pleše 2015-12-31 18:40
Što je ovo kutak za pacijente???



Neka vam doktor pojača Helex sa 10 na 20mg i doda 3 x 10mg normabela dnevno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # oko za okozub za zub 2015-12-31 18:56
U duhu nedavnih događanja bacanje petarde nekome pod noge ili u neposrednoj blizini može se protumačiti kao teroristički napad i u cilju samozaštite primjereno reagirati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
9 0 # javiti se doktoru hitnodr. Olja Pleše 2015-12-31 19:21
Evo još jednog pacijenta koji bi za nedužnu zabavu kopao oči i zube ili "nagurao petarde u tjelesne otvore".

Možda ipak Helex na 25mg!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # pendrek192 2015-12-31 20:07
Majmune poremećeni, bacanje petardi nekome pod noge NIJE nedužna zabava, a tjelesne otvore si popuni sam sa čim god želiš.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
81 # prijatelj životinja na djeludr. Olja Pleše 2015-12-31 20:19
Nadam se da će admin reagirati na ovo vrijeđanje, samo sam citirala upise tzv. prijatelja životinja iz ove teme, oni su spominjali guranje petardi u tjelesne otvore onih koji vole pucati.

S obzirom da bi takav čin doveo do ozbiljnih ozljeda i vjerojatno smrti LJUDI, to se može okarakterizirat i govorom mržnje ili čak prijetnjom smrču na internetu.

Ali adminu to nije smetalo, od 2012. godine.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # Doktor pacijentS.T. 2016-01-01 08:18
Citat dr. Olja Pleše:
Evo još jednog pacijenta koji bi za nedužnu zabavu kopao oči i zube ili "nagurao petarde u tjelesne otvore".
Iživljavanje eksplozivom, maltretiranje okoline bukom i zastrašivanjem nije nedužna zabava nego teror psihopata nad ljudim i životinjama. A doktor koji to naziva nedužnom zabavom i sam je pacijent za jednu specijalnu ustanovu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
9 0 # objektivnostdr. Olja Pleše 2016-01-01 09:06
Hoćemo li onda i pse zabraniti s obzirom da oni isto maltretiraju okolinu bukom, zagađuju ulice izmetom i zastrašuju prolaznike ("neće vam on ništa samo se igra").

Za razliku od petardi to traje cijelu godinu.

Koliko samo djece ima fobiju cijeli život jer ih je kao male napao pas (njima psi izgledaju puno veći i strašniji)?

Znate li da oko 80% žrtava psećeg ugriza predstavljaju djeca ispod 15 godina?

Najčešće u predjelu ekstremiteta i glave?

Tih slučajeva je znatno više nego ozljeda od petardi?

Zabraniti pse?

www.google.hr/.../
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Doktore, smanji dozu toga što piješkvadratura kruga 2016-01-01 10:25
brkaš pojmove, to su dvije različite teme
bacanje eksploziva pod nečije noge i lavež pasa niti približno nije isto
diskusija o petardama se ne može analogno tretirati i odnositi i na lavež pasa
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
7 0 # strawmandr. Olja Pleše 2016-01-01 11:48
Pišete o "bacanju eksploziva pod nečije noge" (što nitko normalan ne radi) a zapravo mislite na bacanje petardi/vatrome ta općenito.

Uglavnom, isti argumenti koji se mogu upotrijebiti za zabranu SVIH petardi se mogu upotrijebiti za zabranu SVIH pasa.


Nego, kako ono vaši vole reći?

"Ne voliš gej brak petarde? Ne ulazi u gej brak bacaj petarde".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
16 # ...194 2016-01-01 12:15
ti si definitivno na teškim drogama, idi pa se liječi
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # ....Odgajatelj 2016-01-01 12:01
Doktorice, sereš.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # eksplozivi dr.TNT 2016-01-01 12:15
Citat Odgajatelj:
Doktorice, sereš.
Eksplozivnim doktorima bi trebalo oduzeti licencu, jer tko voli eksploziv više nego pse taj sigurno ne voli ljude.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Don’t Feed The TrollsCH4 2016-01-01 12:30
Nije ovo nikakva doktorica nego neki uškopljeni troll koji ovdje pokušava izliječiti svoje frustracije...

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # I swear to tell the truthargus 2016-01-01 12:44
Citat CH4:
Nije ovo nikakva doktorica nego neki uškopljeni troll koji ovdje pokušava izliječiti svoje frustracije...

http
bingo !!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # zlostavljanje nije nedužna zabavaOdgajatelj 2016-01-01 08:34
Citat dr. Olja Pleše:
Evo još jednog pacijenta koji bi za nedužnu zabavu kopao oči i zube ili "nagurao petarde u tjelesne otvore".
Doktorice, zlostavljanje nije nedužna zabava. Zlostavljanje zlostavljača je odgojna mjera.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
6 0 # argus plemenitidr. Olja Pleše 2016-01-01 18:25
Dakle ovo sve:

www.youtube.com/.../

su divljaci, psihopati, piromani, nazadnjaci, bolesnici a vas šačica ste mjerilo prema kojem bi se trebalo krojiti zakone?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Privatni terorSivac 2016-01-02 08:16
Citat dr. Olja Pleše:
Dakle ovo sve:
www.youtube.com/.../
su divljaci, psihopati, piromani, nazadnjaci, bolesnici a vas šačica ste mjerilo prema kojem bi se trebalo krojiti zakone?
Koliko vidim, na linku su snimci organiziranih vatrometa, a ne privatnog, najčešće dječjeg i huliganskog šenlučenja bez kontrole. Kad grad organizira vatromet buka traje odredjeno vrijeme i na određenom mjestu, a privatni teror po cijeli dan i noć po cijelom gradu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # brkanje pojmovaŠačica 2016-01-01 19:46
Doktorice, jel ti uopće razlikuješ pojam vatrometa od nekontroliranog bacanja petardi?

Već godinama su novine i web portali puni članaka o ozljedama uzrokovanim uporabom petardi, evo ti vrla doktorice pa se informiraj, nije u pitanju šačica građana, nego prvenstveno šačice mnoge djece koje stradavaju u novogodišnjem slavlju...

Evo ti malo linkova pa uživaj:

sites.google.com/.../...

glasistre.hr/.../...

net.hr/danas/crna-kronika/teske-ozljede-djecaku-10-petarda-eksplodirala-u-ruci/

www.jutarnji.hr/.../1266021

tportal.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
31 # ne nedr. Olja Pleše 2016-01-01 20:00
U Hrvatskoj je ove noći bačeno 150.000 petardi.
Ako je od tog broja bilo 2-3 ozljede, puno sam rekla.
Evo i tebi malo linkova pa uživaj:
slobodnadalmacija.hr/.../...
slobodnadalmacija.hr/.../...
slobodnadalmacija.hr/.../...
tportal.hr/.../...
tportal.hr/.../...
tportal.hr/.../...
tportal.hr/.../...
tportal.hr/.../...
tportal.hr/.../...
tportal.hr/.../...
tportal.hr/.../...
tportal.hr/.../...
24sata.hr/.../...
novilist.hr/.../...
Svaki "razlog" za zabranu petardi može se primijeniti i na pse.
Zabraniti pse?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # ...t-MINUS 2016-01-01 20:23
Citat dr. Olja Pleše:
U Hrvatskoj je ove noći bačeno 150.000 petardi.
Ako je od tog broja bilo 2-3 ozljede, puno sam rekla.
DR.OLJAČO, PRIČAŠ NAPAMET, ZNAČI DA SE NISI NI POTRUDILA OTVORITI LINKOVE
SAMO U DVIJE ŽUPANIJE IMA 10-TAK POVRIJEĐENIH
NISAM POBORNIK OZLJEĐIVANJA LJUDI OD STRANE PASA, ALI NAPIŠI ČLANAK, POŠALJI GA ADMINU NA OBJAVU, PE ĆEMO KOMENTIRATI
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
8 0 # statistikadr. Olja Pleše 2016-01-01 21:39
10, 20, 100... više manje svejedno ako računamo da je ove noći zapaljeno na stotine tisuća petardi.
Statistički je sigurnije zapaliti petardu nego sjesti u auto, tuširati se ili... posjedovati psa.
Ljutite se koliko hoćete ali to ne možete promijeniti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # ......Psiho 2016-01-02 09:30
Citat dr. Olja Pleše:
10, 20, 100... više manje svejedno ako računamo da je ove noći zapaljeno na stotine tisuća petardi.
Statistički je sigurnije zapaliti petardu nego sjesti u auto, tuširati se ili... posjedovati psa.
Ljutite se koliko hoćete ali to ne možete promijeniti.
Objasni ti nama doktorice šta kaže statistika o psihologiji djece i odraslih koji imaju potrebu bacati te praskave stvari među druge ljude životinje. Ja to ne razumijem kao ni potrebu da prdneš u društvu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # Znasehranitelj tuljana 2016-01-02 11:06
Imaju malog pišu a u ostalom zna se da svi oni koji najglasnije prosvjeduju protiv petardi zapravo latentno uzbuđuje pucanje:=)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
5 0 # podjeladr. Olja Pleše 2016-01-02 15:10
Psihologja kaže da oni koji bacaju petarde neposredno na druge ljude ili životinje pokazuju psihopatske crte ličnosti.

Svi drugi koji pucaju po svojim dvorištima ili na ulicama to obično rade jer pucanje potiće izlučivanje adrenalina što im stvara dobar osjećaj.

Proslave pucajem su jako stare i možemo ih naći širom svijeta.

U mnogim međusobno nepovezanim kulturama došlo se do vjerovanja da pucnjevi smetaju zlim ljudima ili zlim duhovima i da ih se na taj način tjera.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # opet lupetanjeCH4 2016-01-02 15:20
lupetanje teorija koje ne mogu dokazati, trollovima potiče izlučivanje adrenalina
:lol:
niti jedan argument nije ti osnovan na činjenicama, nego na pukom baljezganju
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
61 # šokiranadr. Olja Pleše 2016-01-02 19:44
Bože neukih ljudi, pa diljem svijeta se razne proslave stoljećima odvijaju uz što veću buku i pucanje... uglavnom to korijenje vuče od uvjerenja da buka smeta zlim ljudima i duhovima.

Petarde, kubure, vatromet, mužari, prskalice, bubnjevi trube...

Čitajući vaše odgovore izgleda da su ta uvjerenja u pravu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Terapija petardamaPetarde za retarde 2016-01-02 20:51
Doktor nas uvjerava da u 21. stoljeću moramo biti žrtve srednjovjekovno g praznovjerja da buka smeta zlim ljudima i duhovima. Da li u skladu s tim vjerovanjem liječiš bolesnike istjerujući zle duhove bacanjem petardi?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
71 # bezobrazni stedr. Olja Pleše 2016-01-03 09:15
Gospodine bezobrazni ste, netko (vjerojatno vi) je pitao što "struka kaže o onima koji bacaju petarde" a ne moje mišljenje jer ja ne bacam petarde.

Sramota je da uz internet koji vam je očito dostupan ne možete i sami, ako meni ne vjerujete, poguglati porijeklo raznih "zaostalih" običaja koji vas smetaju pa tako i pucanja iz veselja.

To nisam ja izmislila da se na meni iživljavate i taj odgovor sam vam napisala jer sam smatrala da se ovdje raspravlja a ne vrijeđa.

Očito ste od onih kojima sve smeta a pogotovo zbog nedostatka osobnog razloga (ili mislite da nemate razloga) za veselje, smeta vam tuđe izražavanje sreće. Iz mog iskustva takvi kao vi zovu policiju i pišu pritužbe za svakakav povod čim se netko malo poveseli ili zapjeva, smetaju im i crkvena zvona i svatovi i rođendani, lajanje, dječji smijeh, plač beba u stanu do...

Lakše će vam biti da u trenucima tuđe sreće i veselja koja vam očigledno tako teško pada uzmete po potrebi Prazine 25mg jer takvi trenuci sreće i onako ne traju dugo.


Imate li obitelj, djecu? Imate li se vi osobno čemu veseliti u životu?

"Budi promjena koju želiš vidjeti", napisao je veliki Gandhi.

Srdačan pozdrav!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...t-PLUS 2016-01-03 12:26
još uvijek čekamo da nam izneseš dokaze svojih tvrdnji
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Propuštena predavanjaTihoMir 2016-01-04 11:55
Citat dr. Olja Pleše:
Gospodine bezobrazni ste, netko (vjerojatno vi) je pitao što "struka kaže o onima koji bacaju petarde" a ne moje mišljenje jer ja ne bacam petarde.
Nisam bezobraznik koji je postavio to pitanje jer sudeći prema Vašem odgovoru na njega odgovor znam bolje nego Vi, te me stoga Vaše mišljenje ne zanima. Ni ja ne bacam petarde, ali o onima koji ih bacaju te onima koji to zlostavljanje prolaznika i životinja "stručno" podržavaju imam mišljenje koje iz pristojnosti neću iznijeti..
Sramota je da uz internet koji vam je očito dostupan ne možete i sami, ako meni ne vjerujete, poguglati porijeklo raznih "zaostalih" običaja koji vas smetaju pa tako i pucanja iz veselja. Draga doktorice, nitko Vas nije pitao za podrijetlo običaja bacanja eksploziva, nego o psihologiji «djece i odraslih koji imaju potrebu bacati te praskave stvari među druge ljude životinje». Zavedeni titulom dr. koju ističete (a i propisivanjem lijekova za smirenje onima koji zapitkuju) pomislili su da ste doktor medicine, a ne povijesti, sociologije ili etnologije, te da ste na studiju naučili i ponešto o psihologiji.
.Citat:
To nisam ja izmislila da se na meni iživljavate i taj odgovor sam vam napisala jer sam smatrala da se ovdje raspravlja a ne vrijeđa.
Žao mi je što Vas vrijeđa razumno očekivanje da će doktorica medicine pisati o negativnom utjecaju iznenadnih eksplozija i uopće buke na ljudsko zdravlje i psihu, o kojima ste trebalo ponešto naučiti na studiju, ili barem na internetu ako ste ta predavanja propustili. Umjesto toga, Vi nas pokušavate uvjeriti da trebamo trpjeti stres zbog nečijeg uživanja u adrenalinu i da se pritom stidimo jer buka, kažete, smeta zlim ljudima i duhovima.Citat:
Očito ste od onih kojima sve smeta a pogotovo zbog nedostatka osobnog razloga (ili mislite da nemate razloga) za veselje, smeta vam tuđe izražavanje sreće.
Doktorice Vaša dijagnoza je ne samo bezobrazna, nego i nestručna. Ako netko svoje veselje i sreću ne izražava egzibicionističkim bacanjem eksploziva zato što poštuje privatnost drugih ljudi koji nisu dužni sudjelovati u nečijim eksplozivnim adrenalinskim izljevima radosti ne znači da dotični nema razloga za veselje. Još manje znači da mu smeta tuđe veselje.Citat:
"Budi promjena koju želiš vidjeti", napisao je veliki Gandhi.
Te Gandijeve maksime se držim: Ne maltretiram okolinu zbog vlastitog uživanja u adrenalinu. To je promjena koju želim vidjeti. A želim i da doktori medicine nauče (ili ponove) gradivo o utjecaju buke na ljudsko zdravlje umjesto što ironično propisuju medikamente. No na tu promjenu ne mogu utjecati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Adrenalin za dr. OljačaVito 2016-01-02 16:49
Citat dr. Olja Pleše:
Psihologja kaže da oni koji bacaju petarde neposredno na druge ljude ili životinje pokazuju psihopatske crte ličnosti.
Svi drugi koji pucaju po svojim dvorištima ili na ulicama to obično rade jer pucanje potiće izlučivanje adrenalina što im stvara dobar osjećaj.
A što su ovi koji radi izlučivanja adrenalina za svoj dobar osjećaj izazivaju izlučivanje adrenalina kod mene od straha i ljutnje što mi prave sranje koje ne želim?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
6 0 # slijep kraj zdravih očijudr. Olja Pleše 2016-01-02 19:45
Imate gore odgovor samo ga ne želite pročitati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
15 # Doktore lječi seBombaš Olja 2016-01-02 18:51
Oni koji danas bacaju petarde sutra ce bacati bombe. "jer pucanje potiće izlučivanje adrenalina što im stvara dobar osjećaj." A dobri ljudi pucaju jer pucnjevi smetaju zlim ljudima. Doktore idi pa se lječi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
15 # ...t-PLUS 2016-01-02 10:07
Citat dr. Olja Pleše:
10, 20, 100... više manje svejedno ako računamo da je ove noći zapaljeno na stotine tisuća petardi.
Statistički je sigurnije zapaliti petardu nego sjesti u auto, tuširati se ili... posjedovati psa.
Ljutite se koliko hoćete ali to ne možete promijeniti.
lupaš nez beze, dokaži svoje tvrdnje
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
72 # statistikahranitelj tuljana 2016-01-02 11:22
Mislim da se doktorica podračunala jer 100.000 se bacilo novogodišnje noći samo na Apsyrtides.

Samo ja sam ove godine bacio 300 piratki (zelene) i 130 Mega (crvene). Vatromet ne volim. Da sam znao za ovu raspravu bacio bih još toliko.

Na razini Hrvatske bi prije rekao 5 do 7 milijuna petardi. Od toga samo 30-ak ozljeda.

Sigurnije nego gledati TV kući.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Boli me +++++ za statistikeVito 2016-01-02 13:38
Iskreno, boli me ona stvar za ozljede i statistiku. Neka im petarde svima raznesu lica i prste što se mene tiče, ali neka ih ne bacaju tamo gdje ih ja i moja djeca možemo čuti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # ..pušmipuli 2016-01-02 00:40
Godinama sam kupovao petarde jer je moga sina to jako veselilo. Otišli bismo zajedno 10 min prije ponoći na izlaz iz mjesta i tamo sa još par roditelja i njihovom djecom u ponoć zapucali. Pucnjava bi trajala 20-ak minuta. Sve je bilo pod kontrolom odraslih, djeca presretna a u isto vrijeme nismo nikoga uznemiravali i ugrožavali. Odgovorno i obzirno prema drugim mještanima i njihovim ljubimcima, zar ne? Znači nije problem u pucnjavi. Problem je u neodgovornim i bezobzirnim pojedincima kojih ima sve više. Petarde i pucnjavu ne treba zabraniti ali bi trebalo bolje kontrolirati. Nebi se smjelo dogoditi da djeca iz osnovne škole išetavaju na veliki odmor prema lidlu sa petardama veličine Uskrsne svijeće.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # kontrola i odgojSivac 2016-01-02 08:07
Potpuno se slažem. Problem je u kontroli (policija, komunalno redarstvo) i odgoju (roditelji).
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
71 # Buš pukla? BUM!!hranitelj tuljana 2016-01-02 11:03
Izvukli staru temu pa se PREPUCAVAJU.

hahahaaa
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
8 0 # ordem e progressohranitelj tuljana 2016-01-02 11:08
Nikad dovoljno kontrole građana, to je pravi put u demokraciju i slobodu.

I ljucka prava.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # O slobodiVito 2016-01-02 13:44
Citat hranitelj tuljana:
Nikad dovoljno kontrole građana, to je pravi put u demokraciju i slobodu. I ljucka prava.
Kontrola služi tome da tvoja sloboda (da bacaš) petarde ne naruši moju slobodu (od straha, opasnosti od povrede i buke).
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
15 # ..pušmipuli 2016-01-05 15:03
Citat hranitelj tuljana:
Nikad dovoljno kontrole građana, to je pravi put u demokraciju i slobodu. I ljucka prava.
Ne vidim zašto imaš potrebu posprdno se izjašnjavati po ovoj temi tj. problemu. U ovom kontekstu spominješ demokraciju? Pa kakvo je to demokratsko pravo plašiti i ozljeđivati ljude i životinje? Znajući da su djeca glavni "zabavljači" pišeš o kontroli građana. Dijete od 10 godina sa petardom koja bi mu sa lakoćom raznijela ruku treba itekakve kontrole kao i odraslima koji im iste kupuju..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
3 0 # brijanje na suhoelvis 2016-01-05 18:27
Citat pušmipuli:

Ne vidim zašto imaš potrebu posprdno se izjašnjavati po ovoj temi tj. problemu. U ovom kontekstu spominješ demokraciju? Pa kakvo je to demokratsko pravo plašiti i ozljeđivati ljude i životinje?
Dok je država bez vlade, predsjednica na službenom putu a predsjednik sabora na skijanju ovdje se lupeta o petardama. Bujrum!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # tuljan lupetalovice 2016-01-06 10:29
Citat elvis:
Citat pušmipuli:

Ne vidim zašto imaš potrebu posprdno se izjašnjavati po ovoj temi tj. problemu. U ovom kontekstu spominješ demokraciju? Pa kakvo je to demokratsko pravo plašiti i ozljeđivati ljude i životinje?
Dok je država bez vlade, predsjednica na službenom putu a predsjednik sabora na skijanju ovdje se lupeta o petardama. Bujrum!
Koga briga? Bolje neće biti ni kad se vrate. A o petardama lupetaš i ti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
7 0 # zatohranitelj tuljana 2016-01-05 18:56
Zato što po pisanju nekih na ovoj temi ispada kao da jedino što pucači rade je da idu od prolaznika do prolaznika i bacaju mu petarde pod noge ili u lice. I kao da je jedina svrha toga da bukom smetaju kikića i ekipu.

Ne, ne vrti se svijet oko vas, ljudi bacaju petarde jer to žele i jer ih to veseli u svijetu sa sve više ograničenja i kastracija.

Normalno da je bezobrazno baciti petardu na prolaznika i takvima sam ja prvi lijepio šamarčinu!

Isto tu neki plaču zbog buke jer oni čuju kroz prozor pucnjeve a zaboravljaju ako je ta buka toliko opasna, da ipak prije svega i najglasnije djeluje na one koji petarde bacaju...

...nadalje neki koji podržavaju ubijanje djece u utrobi majke, sada se kao brinu za ruke tuđe djece.

Ta djeca imaju svoje roditelje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
17 # Prskalice, vratite se!PTSP 2016-01-05 12:41
Do prije 30-ak godina Lošinjani su Božić slavili kao doslovno "tihu noć", klinci su se zabavljali sjajem prskalica i ponekim sitnim praskom "žabice", a glavna (i jedina bučna)atrakcija bio je vatromet za Novogodišnji kup. Onda je došao rat, a s njim i nimalo veseli pucnjevi, detonacije, probijanje zvučnog zida... Mnogi, posebno oni koji su tada bili mala djeca, i danas se stresu od neugode na svaki iznenadni prasak. A nekima kao da nedostaje ratna/ratnička buka i sav onaj popratni "adrenalin", pa već u studenom krenu s ispucavanjem svog "kućnog arsenala" namjerno birajući prostore i situacije u kojima će detonacija biti jača, opasnija i neugodnija za slučajne prolaznike, bili oni ljudi ili životinje. "Tiha noć" se odavno pretvorila u jednu od najbučnijih u godini, a sama Nova godina postala je spektakl buke i kičastog nadmetanja, u kojem salve detonacija i nekontrolirano ispucavanje "privatnih vatrometa" zasjenjuju ljepotu i smisao novogodišnjeg vatrometa.
Gdje je granica između slavljenja i maltretiranja drugih? Koliko si bučnog slavlja netko može dozvoliti, a da njome ne pokvari tuđe veselje? Postoji li uopće više ono famozno "remećenje javnog reda i mira" ili je nestalo sa sveprisutnim zvučnicima na terasama kafića i uvrnutom logikom da je jedino pravo veselje ono (jako) bučno?
A ako već mora biti bučno, neka to bude bučno pjevanje i to "u živo", na pjaci, po kantunima i u kafićima, bez najave, programa i ulaznice, onako - za gušt. Nema veze ako nemate sluha ili ne znate tekst, samo pjevajte koliko vas grlo nosi dok ne ostanete bez glasa. Usput možete i mahati prsklicama...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
4 0 # bašhranitelj tuljana 2016-01-05 19:01
Nekoga i pjevanje smeta, što ćemo sad?
Preusmjerit će Znamotko bukomjer sa zvonika na veselu ekipu koja pjeva "večeras je naša fešta" i opet neće štimati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
7 0 # Molimo unesite naslov komentarahranitelj tuljana 2016-01-05 19:14
Spominju se tu i kućni ljubimci...
...zašto bih ja mijenjao svoje navike želje i potrebe zato što je pazite sad, netko drugi sebi odlučio nabaviti beštiju?
Koje je moralno pravo tražiti mene da se prilagođavam njemu?
A i njegova beštija laje i šporka i smeta meni.
Evo već pogađam "argumentirani" odgovor:
- to se ne može uspoređivati
- trolam
- 5 minusa
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # .....aldo 2016-01-06 08:09
Citat hranitelj tuljana:
...zašto bih ja mijenjao svoje navike želje i potrebe zato što je pazite sad, netko drugi sebi odlučio nabaviti beštiju?
Ili si je odlučio pribaviti dijete pa mu smeta što se dere jer ga budi pucnjava i nemože da spava od tvojih navika i želja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Pravo po zakonuS.R. 2016-01-06 10:12
Citat hranitelj tuljana:
Spominju se tu i kućni ljubimci...
...zašto bih ja mijenjao svoje navike želje i potrebe zato što je pazite sad, netko drugi sebi odlučio nabaviti beštiju?
Koje je moralno pravo tražiti mene da se prilagođavam njemu?
Pusti ti moralna prava :o Svatko ih rasteže kao praćku kako mu paše. Ja tražim da se prilagodiš meni na temelju mojih zakonskih prava i tvojih obveza da poštuješ zakone.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
23 # S.R.š. na velikohranitelj tuljana 2016-01-06 12:02
Ma nemoj, po kojem je zakonu zabranjeno bacati petarde za Novu godinu, MEGATROLČINO?

Hajde lijepo u troskoku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Pitanje moralaS.R. 2016-01-06 13:48
Citat hranitelj tuljana:
Ma nemoj, po kojem je zakonu zabranjeno bacati petarde za Novu godinu, MEGATROLČINO?
Nije zabranjeno ali je ograničeno. Ja ih ipak ne bacam. Brani mi moral. Moral, to je ono kad ljudima ne činiš zlo iako po zakonu smiješ. Ili im činiš dobro, a po zakonu ne moraš.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
4 0 # lijepohranitelj tuljana 2016-01-06 14:27
Dakle moralan si kao što su moralni ginekolozi koji ne žele ubijati djecu iako po zakonu smiju.

Da je bar više takvih.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # megatrolčinaEdi 2016-01-06 16:09
Citat hranitelj tuljana:
Ma nemoj, po kojem je zakonu zabranjeno bacati petarde za Novu godinu, MEGATROLČINO?
Nitko nije ni rekao da je zabranjeno zabranjeno bacati petarde za Novu godinu, MEGASERONJO, nego da je zabranjeno izvan zakonom dopuštenog vremena. O tome su Grad i Policija istaknuli obavijest. Pa je pročitaj i ti da prestaneš s debilnim trolanjem,
i.imgur.com/hmmEcG9.jpg
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # ali ovaj članak je o apsolutnoj zabranihranitelj tuljana 2016-01-06 18:36
Ne, nemojmo se praviti glupi, ovdje na ovom portalu se zagovara apsolutna zabrana a ne zabrana u vrijeme Adventa (o tome govori poster koji si priložio).

Da si vjernik ili da te barem zanima kultura naroda u zemlji u kojoj živiš, znao bi da Advent (Došašće) završava Božićem.

Ni ja nikad nisam niti ću pucati za Badnjak ili za Božić, ali od 29.12.-1.1. i te kako nadoknadim :)


www.youtube.com/.../
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Ne trolajEdi 2016-01-06 20:11
Citat hranitelj tuljana:
Ne, nemojmo se praviti glupi, ovdje na ovom portalu se zagovara apsolutna zabrana a ne zabrana u vrijeme Adventa (o tome govori poster koji si priložio).
Da te podsjetim; napisao si "Ma nemoj, po kojem je zakonu zabranjeno bacati petarde za Novu godinu". Na to sam ti odgovori, a ti sad mjenjaš pjesmu. Glup si ako misliš da sam ja glup da ne vidim da trolaš.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # srčekohranitelj tuljana 2016-01-06 20:16
Ma nemoj očito ne komentiramo isti članak iz kojega citiram:

"Zbog pucanja pirotehničkim sredstvima u novogod išnjoj noći Prijatelji životinja traže zabranu, jer buka pucanja prestravljuje i ubija životinje, a mogu stradati i ljudi, osobito djeca.
STOP UPORABI PETARDA!"



Dakle ako nisi shvatio za što se članak zalaže, žao mi je :(
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ....Edi 2016-01-06 21:15
Glupi tuljane komentirao sam tvoj upis a ne članak.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # ??niđo 2016-01-06 15:03
Ti imaš naviku, potrebu i želju pucati petarde. I ti bi se trebao prilagoditi vlasnicima "beštija". Ti si bolestan. Mnogi psi su pametniji i kulturniji od tebe a držim da manje i smrde..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # ...hranitelj tuljana 2016-01-06 20:24
Predlažem da završimo ovu besmislenu raspravu jer se nećemo složiti.

Prihvaćam da postoje ljudi koji ne vole petarde i ne smatram ih zbog toga čudnima ili glupima dok na žalost neki drugi ne prihvaćaju da postoje ljudi koji petarde vole i nazivaju ih najgorim imenima.

Na svemrežju (internetu).

Zanimljivo, vani u mnoštvu gdje se puca nisu toliko hrabri;)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # karlov poučakja 2016-01-07 08:17
Od kada mi je magazin bacio štapin pod noge na benzinskoj sam shvatila da je veličina petarde proporcionalna kretenizmu bacača.

Ugl,ja sam za zabranu petardi,kao u Kanadi.
Zabranila bih i kretene. :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Proporcijexyz 2016-01-07 10:09
Citat ja:
Od kada mi je magazin bacio štapin pod noge na benzinskoj sam shvatila da je veličina petarde proporcionalna kretenizmu bacača.
I obrnuto proporcionalna veličini njegovog piše :P Mali pišo - velika petarda.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # !!!Afrička šljiva 2016-01-07 19:59
Karlo, Karlo, ovo ti nije trebalo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Vrijeme za podnošenje računa

    Inicijativa za legalnost Lošin 08.10.2024 16:55
    ajd ne mudruj
    Sic tacuisses philosophus mansisses!

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Čeper 08.10.2024 15:52
    Priznaje da je davala lažna obećanja
    Isti trik je primjenila na izborima za vlast nad "prvim od 1000 otoka". Snimila je video na kojem bez stida cvrkuće "Mnogo smo obećali, ali još više smo ostvarili". Kako god bilo, izabrana je samo zbog onog što je obećala. Priznanjem da je u ovom ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Inicijativa za legalnost Lošin 08.10.2024 15:47
    poće predizborna kampanja, ali žestoko i sa bedastočama
    Inicijativa za legalnost Lošinj Podijeljeno s publikom Javno Poštovani pratitelji fb stranice Inicijativa za legalnost Lošinj, Ovaj tekst pišem kao Petar Banić i iznesena stajališta nisu nužno stajališta Inicijative. Dakle, danas sam Na Radio Lošinj ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.10.2024 15:42
    ......
    Izraz 'ad inferii' ne postoji u latinskom jeziku. Jest da je latinski mrtav jezik ali ne možeš ga razvlačiti kao crkotinu. Postoje pravila mijenjanja oblika imenica po padežima, rodu i broju. To se zove sklanjanje ili deklinacija. Znam da sam ovom ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.10.2024 15:17
    Super!
    Izvrsna vijest! Nalazi li se na popisu i gradnja na čestici 7789, u vlasništvu 1/1 Republike Hrvatske (Trasorka)? Srećom po bager do tamo a i do područja Krivica - Vinikova, sada vode brojne ceste...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.10.2024 15:12
    Per aspera ad inferii
    Hipotetski: ako postoji mjesto gdje se puno pisalo protiv ruskog krupnog kapitala i protiv jedne političarke koja navodno tom kapitalu pogoduje, a sad se (iz razloga koje su pokušali objasniti pojedini mediji) više o ruskom kapitalu ne piše ni komentira ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Nikola 08.10.2024 15:02
    Ima li pilota u avionu
    Gradonačelnica se probudila pa je nakon ljetne pauze opet gostovala na lokalnom radiju. Kaže da je ljeto krivo (možda je mislila na ljetne cijene ???) što su propali natječaji za izgradnju dječjeg vrtića i za dopunsko zdravstveno osiguranje. Pa je ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.10.2024 14:05
    Prosvjed protiv mraka na Susku
    Gradonačelnica s fotki na fejsu zadovoljno smije potpisujući ugovor ugovor za sanaciju i zatvaranje odlagališta otpada “Kalvarija” i javlja da Županijska lučka uprava Mali Lošinj kreće s dugo iščekivanom sanacijom Vele rive, a jedan portal javlja da je ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    NN 08.10.2024 13:23
    sposobnost je biti nesposoban
    Kako je netko nedavno rekao, sposobnost je biti nesposoban. Evo kako Grad Poreč bez puno papira i filozofije sufinancira svojim umirovljenicima dopunsko zdravstveno osiguranje. porec.hr/.../...

    Read more...

     
  • Straulino - as olimpijskog jedrenja

    gost 08.10.2024 10:49
    priča o pomorskoj baštini našeg otoka?
    A šta se ima za dodati kad je sve rečeno :sad: Ali zanimljivo je da gradonačelica koja se voli slikati nije pozirala pri svečanom otkrivanju spomen obilježja "Mussolinijevom diverzantu". Ipak je na službenom fejsu je objavila "Danas smo svečano otkrili ...

    Read more...

     
  • Straulino - as olimpijskog jedrenja

    hranitelj tuljana 08.10.2024 10:23
    Ili ili
    Pa zanimljivo je da od antifašizma zaziru i sami navodni antifašisti, ili ih na otoku ni nema. Jer da ih ima valjda bi reagirali na ovo što pišeš, zar ne?! Nego, ti si navodno dosta školovan. Znaš li možda tko je partizansku vlast na otnazvao "umiranje ...

    Read more...

     
  • Straulino - as olimpijskog jedrenja

    NN 07.10.2024 15:50
    Zaziranje od antifašizma
    A zašto bi bilo važno je li mi zazorno slavljenje talijanskog nautičara? Prvo, ne znaš tko je NN. Drugo, ustručavanje od slavljenja jednog Mussolinijevog diverzanta u samostalnoj i suverenoj Hrvatskoj ne može biti ni zazorno niti zabranjeno. Naprotiv ...

    Read more...

     
  • Straulino - as olimpijskog jedrenja

    hranitelj tuljana 07.10.2024 14:00
    Chi non pissa in compania..
    Je li i tebi za zazorno slavljenje talijanskog nautičara, obećao si mi odgovoriti još prije...

    Read more...

     
  • Straulino - as olimpijskog jedrenja

    NN 07.10.2024 13:40
    Stazom samoubojice
    Nakon po mnogima zazornog slavljena talijanskog jedriličara samo zato jer je rođen na Lošinju naši turističi pregaoci uredili su planinarsku stazu kojom je samo hodio austrijski princ prijestolonaslj ednik Rudolf. Na otoci.net opisan ja kao sin ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.10.2024 09:56
    Franković: Naši građani zaslužuju istinu
    Iako nas do službene kampanje za predstojeće lokalne izbore dijeli više mjeseci, već sada se mogu prepoznati predizborne obmane aktualne vlasti, piše na FB nezavisni vijećnik Franković. Najbolje nam to pokazuje jučerašnji primjer, gdje je na Facebook ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    @@@ 07.10.2024 08:00
    Kod nje je sve još u testnoj fazi
    Nemam kaznu za parkiranje, ali sam neki dan platio komunalnu naknadu. Jel se i to računa, mogu li tražiti povrat?

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ..... 06.10.2024 10:19
    Da se birači ne naljute
    Priča se i da su objave građanima o kaznama za parkiranje u centru grada prikazane kao "pogreške operatera tijekom testnog rada novog sustava video nadzora i naplate kazni za nepropisno parkiranje" da se ne ljuti buduće birače.

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Gost 06.10.2024 09:42
    Psihopatologija hrvatskog društva
    Jedan od savjetnika, Jurić, na jednom od desničarskih portala je postavio psihopatološku dijagnozu društva. “U Hrvatskoj četiri posto populacije boluje od psihopatije, dok je ta brojka među hrvatskim političarima znatno veća. telegram.hr/.../...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Rambo 06.10.2024 08:51
    Predizborne aktivnosti
    Priča se da gradonačelnica osobno naziva Lošinjane koji su se na nešto bez uspjeha žalili ili nešto tražili od gradske uprave. Želi ih prije početka predizbornih aktivnosti uvjeriti kako misli na njih. Navodno da takvih predmeta koji su završili u ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Gost 06.10.2024 07:00
    Ošli i Rvati na kvasinu
    Prva je subota u mjesecu, pa su se sad već tradicionalno na Peristilu, pred katedralom svetog Duje okupili katolički muškarci koji mole klečeći. Riječ je o skupini Wojownicy Maryi iz Splita (Marijini ratnici), koji su došli na Peristil moliti sa ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Tariguz 05.10.2024 21:27
    Cijena ljubavi za domovinu
    Zaslužio je novinar sve što ga je snašlo. Napisao je: Četiri savjetnika uzeo je ministar demografije i useljeništva Ivan Šipić i nijedan od njih ne radi pro bono, džabe, iz ljubavi za jedinu i vječnu hrvatsku domovinu. Hiljadu i sto eura svaki će ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Gost 05.10.2024 20:41
    Dan starijih osoba na Cresu
    Za razliku od Grada za tebe na prvom od tisuću otoka, na Cresu se obilježilo taj dan. Ali tamo nisu obećavali besplatno dopunsko svim umirovljenicima. otoci.net/.../...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Muflon 05.10.2024 18:39
    Komunistički gojenci
    Možda su žene shvatile da je u državi kojoj birači samoubilački nameću vlast pod vodstvom HDZ-a neodgovorno rađati djecu. Izbor vjeroučitelja za ministra demografije pokazuje da je Plenkoviću i njegovom HDZ-u bitno jedino ostati na vlasti. A čovjek ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    hranitelj tuljana 05.10.2024 13:25
    ...
    Žene su svoje o demografiji rekle - izumiremo. Kad pogledaš u svijetu, koji narodi imaju priraštaj iznad nule, dakle više rođenih nego umrlih, što im je zajedničko?

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    asdf 05.10.2024 12:50
    Demografija je muški posao
    A sva četiri savjetnika - muškarci. Demografija je muškarački pothvat u kojem žene nemaju što za reći.

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 05.10.2024 12:45
    Tuljanovo patološko samoljublje
    A koga briga kakvim ti samoga sebe smatraš? Tvoje mišljenje o samome sebi je irelevantno. Temelji se na patološkom sebeljublju bez imalo objektivnosti.G omilanjem "prijeva" u izričaju da ne želiš društvo "podlih prljavih starih lažova" starost si ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    hranitelj tuljana 05.10.2024 11:25
    Glupizam
    Ne znam puno ni o horoskopu ni astrologiji pa se zato ne smatram manje obrazovanim. Te tvoje buzzwords mi ništa ne znače kao što mi ne znači ni edukacija o majanskom horoskopu. Prijev "stari" se odnosio na činjenicu da se radi o starom čovjeku, nazivati ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 05.10.2024 09:39
    Educirajmo tuljana
    Možda ne zna ni za pojam ageizam pa zato pljuje i po starim lažovima svrstanim među podle, prljave. Pa ako ne zna kamo se ovim pridjevom svrstao da ga prosvijetlimo: Nije li tužna činjenica da starenjem svi postajemo bolesni, nesposobni, usamljeni ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Asd 04.10.2024 15:24
    Anemični puca od bijesa
    Ratoborni premijer kojem je mama sredila da izbjegne vojnu obuku bjesni na predsjednika države. Telegram piše: Plenković vrijeđa medije i traži da novinari napadaju Milanovića: 'Moraš biti debil da to napišeš!' telegram.hr/.../...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    NN 04.10.2024 08:20
    HDZ-ova operacija Ostavke kriminalaca
    Naravno da se protivi. Nije novost da HDZ obiluje ljudima koji državne funkcije doživljavaju kao dozvolu za grabež i kriminal. Vladajuća je partija u pokušaju kontrole štete sada posegnula za novom, dosad još neviđenom manipulacijom – ostavkom uoči ...

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Vrijeme za podnošenje računa

    Inicijativa za legalnost Lošin 08.10.2024 16:55
    ajd ne mudruj
    Sic tacuisses philosophus mansisses!
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Čeper 08.10.2024 15:52
    Priznaje da je davala lažna obećanja
    Isti trik je primjenila na izborima za vlast nad "prvim od 1000 otoka". Snimila je video ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Inicijativa za legalnost Lošin 08.10.2024 15:47
    poće predizborna kampanja, ali žestoko i sa bedastočama
    Inicijativa za legalnost Lošinj Podijeljeno s publikom Javno Poštovani pratitelji fb stranice ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.10.2024 15:42
    ......
    Izraz 'ad inferii' ne postoji u latinskom jeziku. Jest da je latinski mrtav jezik ali ne ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.10.2024 15:17
    Super!
    Izvrsna vijest! Nalazi li se na popisu i gradnja na čestici 7789, u vlasništvu 1/1 Republike ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.10.2024 15:12
    Per aspera ad inferii
    Hipotetski: ako postoji mjesto gdje se puno pisalo protiv ruskog krupnog kapitala i protiv ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Nikola 08.10.2024 15:02
    Ima li pilota u avionu
    Gradonačelnica se probudila pa je nakon ljetne pauze opet gostovala na lokalnom radiju.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.10.2024 14:05
    Prosvjed protiv mraka na Susku
    Gradonačelnica s fotki na fejsu zadovoljno smije potpisujući ugovor ugovor za sanaciju i ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    NN 08.10.2024 13:23
    sposobnost je biti nesposoban
    Kako je netko nedavno rekao, sposobnost je biti nesposoban. Evo kako Grad Poreč bez puno ...
     
  • Straulino - as olimpijskog jedrenja

    gost 08.10.2024 10:49
    priča o pomorskoj baštini našeg otoka?
    A šta se ima za dodati kad je sve rečeno :sad: Ali zanimljivo je da gradonačelica koja ...
     
  • Straulino - as olimpijskog jedrenja

    hranitelj tuljana 08.10.2024 10:23
    Ili ili
    Pa zanimljivo je da od antifašizma zaziru i sami navodni antifašisti, ili ih na otoku ni ...
     
  • Straulino - as olimpijskog jedrenja

    NN 07.10.2024 15:50
    Zaziranje od antifašizma
    A zašto bi bilo važno je li mi zazorno slavljenje talijanskog nautičara? Prvo, ne znaš tko ...
     
  • Straulino - as olimpijskog jedrenja

    hranitelj tuljana 07.10.2024 14:00
    Chi non pissa in compania..
    Je li i tebi za zazorno slavljenje talijanskog nautičara, obećao si mi odgovoriti još ...
     
  • Straulino - as olimpijskog jedrenja

    NN 07.10.2024 13:40
    Stazom samoubojice
    Nakon po mnogima zazornog slavljena talijanskog jedriličara samo zato jer je rođen na Lošinju ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.10.2024 09:56
    Franković: Naši građani zaslužuju istinu
    Iako nas do službene kampanje za predstojeće lokalne izbore dijeli više mjeseci, već sada se ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    @@@ 07.10.2024 08:00
    Kod nje je sve još u testnoj fazi
    Nemam kaznu za parkiranje, ali sam neki dan platio komunalnu naknadu. Jel se i to računa, mogu ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ..... 06.10.2024 10:19
    Da se birači ne naljute
    Priča se i da su objave građanima o kaznama za parkiranje u centru grada prikazane kao ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Gost 06.10.2024 09:42
    Psihopatologija hrvatskog društva
    Jedan od savjetnika, Jurić, na jednom od desničarskih portala je postavio psihopatološku dijagnozu ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Rambo 06.10.2024 08:51
    Predizborne aktivnosti
    Priča se da gradonačelnica osobno naziva Lošinjane koji su se na nešto bez uspjeha žalili ili ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Gost 06.10.2024 07:00
    Ošli i Rvati na kvasinu
    Prva je subota u mjesecu, pa su se sad već tradicionalno na Peristilu, pred katedralom ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Tariguz 05.10.2024 21:27
    Cijena ljubavi za domovinu
    Zaslužio je novinar sve što ga je snašlo. Napisao je: Četiri savjetnika uzeo je ministar ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Gost 05.10.2024 20:41
    Dan starijih osoba na Cresu
    Za razliku od Grada za tebe na prvom od tisuću otoka, na Cresu se obilježilo taj dan.
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Muflon 05.10.2024 18:39
    Komunistički gojenci
    Možda su žene shvatile da je u državi kojoj birači samoubilački nameću vlast pod vodstvom HDZ-a ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    hranitelj tuljana 05.10.2024 13:25
    ...
    Žene su svoje o demografiji rekle - izumiremo. Kad pogledaš u svijetu, koji narodi imaju ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    asdf 05.10.2024 12:50
    Demografija je muški posao
    A sva četiri savjetnika - muškarci. Demografija je muškarački pothvat u kojem žene nemaju što ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 05.10.2024 12:45
    Tuljanovo patološko samoljublje
    A koga briga kakvim ti samoga sebe smatraš? Tvoje mišljenje o samome sebi je irelevantno. Temelji ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    hranitelj tuljana 05.10.2024 11:25
    Glupizam
    Ne znam puno ni o horoskopu ni astrologiji pa se zato ne smatram manje obrazovanim. Te tvoje ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 05.10.2024 09:39
    Educirajmo tuljana
    Možda ne zna ni za pojam ageizam pa zato pljuje i po starim lažovima svrstanim među podle ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Asd 04.10.2024 15:24
    Anemični puca od bijesa
    Ratoborni premijer kojem je mama sredila da izbjegne vojnu obuku bjesni na predsjednika ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    NN 04.10.2024 08:20
    HDZ-ova operacija Ostavke kriminalaca
    Naravno da se protivi. Nije novost da HDZ obiluje ljudima koji državne funkcije doživljavaju ...