Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Kome zvona zvone

Korisnička ocjena:  / 2
LošeNajbolje 

Novi list piše da će vlada "čini se, popustiti Katoličkoj crkvi i dopustiti zvonjavu crkvenih zvona u naseljenim mjestima bez ograničenja. Tako bi, umjesto od 7 do 19 sati, crkve mogle zvoniti od 0 do 24 sata."

zvonjavaPodsjeća da je ograničenje za zvonjavu crkvenih zvona uvedeno Zakonom o zaštiti od buke prije pet godina te da je njime propisano da se »u naseljenim mjestima dopušta zvučno oglašavanje zvonima ili elektroakustičkim uređajima od 7 do 19 sati« uz  iznimke dozvoljene samo za vjerske obrede na dana vjerskih blagdana. List ističe da je odredba izazvala negodovanje crkvenih krugova te da je ovoga proljeća, nakon sastanka s predsjednikom Sabora Lukom Bebićem predsjednik Hrvatske biskup ske konferencije biskup Marin Srakić ocijenio daje to »sitnica u zakonu, koja vrijeđa tradiciju našega naroda«. Novi list ističe da je s druge strane, i glasna crkvena zvona izazivala proteste, pogotovo onih ljudi koji žive u neposrednoj blizini zvonika.

List izvješćuje da u Ministarstvu zdravstva nije bilo moguće dobiti službenu informaciju o tome hoće li prijedlog odaslan sa zajedničke sjednice dviju komisija biti prihvaćen no da izvori bliski Ministarstvu potvrđuju "da se razmišlja o prihvaćanju te izmjene, ali je teško prognozirati kad će se to točno dogoditi".

Da je Crkvi iznimno stalo da njezin prijedlog prođe i da Zakon bude izmijeijjen novinar Novog lista zaključuje iz riječi glasnogovornika HBK Zvonimira Ancića koji je potvrdio daje od Ministarstva zdravstva tražena izmjena i poručio da »otkad je svijeta i vijeka« zvonjava crkvenih zvona nije bila problem te da se nikada u povijesti zvonjava nije tretirala kao buka.

Pod naslovom "Kaptol i država dogovaraju izmjenu Zakona o zaštiti od buke" vijest je objavio i Jutarnji list no za razliku od suzdržanog Novog lista, izričito piše kako  Kaptol mijenja Zakon o zaštiti od buke te da će crkve moći zvoniti svih 24 sata u danu. Navodi da je sa zajedničke sjednice Komisije za odnose s državom Hrvatske biskupske konferencije i Vladine komisije za odnose s vjerskim zajednicama još  u srpnju je u Ministarstvo zdravstva poslan zahtjev za izmjenom članka 17. Zakona o zaštiti od buke koji regulira zvonjavu crkava, jer kaže kako se u "naseljenim mjestima dopušta zvučno oglašavanje zvonima i elektroakustičnim uređajima od 7 do 19 sati" uz iznimku da toga ograničenja nema tijekom vjerskih obreda i u dane vjerskih blagdana.

Jutarnji list citira glasnogovornika Hrvatske biskupske konferencije Zvonimira Ancića koji kaže: "Radi se o izmjeni zakona iz 2003. kojim su crkvena zvona stavljena u rang buke, što je posve nelogično i prije to nikad nije postojalo. Zbog povijesnih i drugih razloga zatražili smo izmjenu toga zakona".

List podsjeća kako je u javnosti u više navrata bilo protesta zbog preglasnih crkvenih zvona, a najviše onih ljudi koji stanuju u neposrednoj blizini crkve i zvonika, te se kao "jedan od najpoznatijih boraca protiv crkvenih zvona je" navodi Tomislav Kikić iz Malog Lošinja, od čijeg je prozora zvonik udaljen svega petnestak metara zračne linije, koji je, piše Jutarnji list, najžešću bitku vodio je s bratom kardinala Josipa Bozanića, vlč. Antunom Bozanićem, koji je donedavno bio malološinjski župnik.

- Slažem se da postoje vjerska prava, ali prema Ustavu vas nitko ne smije uznemiravati. Razumijem da zvona imaju liturgijski smisao, ali što je s otkucavanjem sata u zvoniku svakih pola sata. Kakav je to liturgijski smisao tijekom cijeloga dana - pita se Tomislav Kikić, koji je upravo zbog satnog mehanizma povezanog s crkvenim zvonom podnio pritužbu sanitarnoj inspekciji, navodi list.

Također se citira njegova izjava da je Sanitarna inspekcija na svoj trošak poslala mjerača, koji je mjerio razinu buke crkvenih zvona od 7 do 19 sati. "Podijelili su to s minutama i sekundama u danu, zbrojili i rekli da se u prosjeku radi o dopuštenoj buci. Dakle, ja sad vama pola sata mogu manijakalno zvoniti, a kada se to podijeli na cijeli dan, u prosjeku nećete ni osjetiti. Crkva teroririzira građane u svoje marketinške svrhe", pojasnio je Kikić.

Navodi da je on je na svojoj internetskoj stranici www.adacta.org objavio odbijenicu Ustavnog suda iz 2004. o ustavnosti spomenutog članka 17., koji su iz Crkve pokušali osporiti nedugo nakon što je Zakon o zaštiti buke stupio na snagu. Ustavni sud odbio je pritužbu da se ograničenjem dopuštenog vremena zvonjave na 12 sati dnevno ograničavaju vjerske slobode "Vidjet ćemo kako će sve ovoga puta završiti", zaključuje novinar Darko Pavičić.

No kako bi se čula i druga strana, navode se i druga mišljenja. Pod pomalo nespretnim naslovom "Dan bez zvona bio bi - gluh", jer važeći zakon zabranjuje zvonjavu noću, a Crkva ga želi promijeniti, citira se Splićanina Gordana Jerkovića: "Sve je to stvar  tradicije, neka zvone i dalje naša zvona", a Ante Čović također ne vidi ništa sporno u zvonjavi crkvenih zvona i kaže da bi mu dan bez zvona bio - gluh.

Njemu, kaže, nikada nisu zasmetala crkvena zvona, nije to problem, navikne se čovjek. Požežani pak kažu da bi im bez crkvenih zvona smetala tišina, a često im se dogodi da niti ne čuju prvi jutarnji zvon. Navodi se kako Snježana Vujnović smatra da ako se ljudi u blizini kolodvora naviknu na zvukove vlaka, onda ni zvonjava ne bi trebala biti problem.

 

Komentari: 

0 0 # uputemarat 2008-10-05 17:45
Nitko nije protiv crkve u ovom slučaju već protiv buke. Danas su ljudi ugroženi od prekomjetrne buke od automobila, raznih strojeva, pa i da je najmilozvučnija melodija zvona ako je rano i glasno nije u redu. Brojni turisti su protestirali kada se konkretno radi o Lošinju zbog jutarnjeg preranog buðenja na godišnjem odmoru. I o tome stavno mogu govoriti samo ljudi kojima je ta buka pod prozorima, a ne neke babetine i razni popovi i dopopovi. Ovdje nije priča o vjeri jer nigdje u bibliji ne postoji pravilo i nužnost zvonjave.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bob rock 2008-10-05 18:21
Lik s Kaptola kaže da "otkad je svijeta i vijeka zvonjava crkvenih zvona nije bila problem". To je obična glupost jer Crkva ne postoji oduvijek da može reći "otkad je svijeta i vijeka". Mogu misliti čime pune dječje glave na Vjeronauku kad takve gluposti govore za novine :sad:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # superhik 2008-10-05 18:56
Ma jebe se popovima za turiste. Oni svoju pinku uvjek dobiju. Stavili se na državnu sisu i boli ih .... Pa vidi samo kakav luksuz su napravili na svetom Martinu. Kojih 4 zvijezdice kao Aurora, ovo je sigurno od pet križića jer oni ne vole zvjezde.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ponovo u akcijiminimum 2008-10-05 19:12
Muka mi je od otvaranja ove priče. Nije im dosta što su se upetljali u svaki dio našeg života, škole, krevete, zakonodavstvo, kuće...Buka je buka i nema nikakve veze s Bogom. Zamislite da odluče staviti sirene jer toga nije postojalo kada su oni nastali sa zvonima.Što se ne brinu oko laži, kraðe kada su moralni autoritet hrvatskog društva.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ivonaivona 2008-10-05 20:58
Ma neka ne mjenjaju taj zakon. Šta će nam zvonjava od 0-24? nema potrebe. Zar si dobar vjernik ako si za zvonjavu od 0-24.
ma koje su to gluposti
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ZVONA NEKA ZVONEotočanin 2008-10-06 09:43
Crkva je tu dvije tisuće godina i nije to crvkva samo kao institucija nego kako sama starogrčka riječ kaže crkva=zajednica što znači ne zvone zvona samo istitucionalnoj crkvi nego zvone tradiciji naše krščanjske zajednice=crkve.
Zamislite da u turskoj više sa minareta nema pjevanja hodže ili da tamo nekom padne na pamet da podnese tužbu protiv tog.
zvona su obilježje hrvatske tradicije zvona zvone u dužem periodu samo prije mise i to je kad sav pošten svijet već ustao i doručovao sa svojim obiteljima te se sprema na nedeljno zajedništvo=crk venštvo gospodo koji ste protiv zvona ili mi se čini ili ste zaboravili od kud ste potekli ili vi niste odvdje sa područja hrvatske pa ne možete to razumjeti ali ako niste odavdje to znači da ste došljaci što mi ne smeta ali mi smeta da ste se usudili dirati ono i čije od onih koji vas primiše u kuću pa bi iz tog prozašlo da niste gosti nego provalnici pa vas ljepo molim pustite našu tradiciju na miru dok vas jošp molimo jer kad nebudemo molili opet ćete govoriti da smo mi zločinci a čudno sve se to dogaða u našoj kući.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Rap misaAlma 2008-10-06 10:50
Otočanine, Crkva je zajednica kršćana, no nisu svi graðani ove zemlje kršćani. I oni imaju neka prava, a jedno od njih je – nećeš vjerovati - pravo na mir, odmor i san. Ako ti voliš slušati Olivera, ne moram i ja samo zato jer se tebi sviða. A kad govorimo o tradiciji, nesnosna buka koju šire crkve svojom zvonjavom je novijeg datuma. Danas kad se Crkva silno obogatila počela je ugraðivati elektroniku i elektromotore za pokretanje zvona automatikom ili pritiskom na dugme, a to baš i nije duga tradicija.

A glede toga da zvona zvone "kad je sav pošten svijet već ustao i doručkovao" podsjećam te da ima poštenog svijeta koji radi noću, da ima bolesnika, te male djece koja se užasnuto bude zbog grmljavine zvona. Pored toga, otkucavanje sata sa crkvenog zvonika svakih 15 minuta nije ništa drugo do nečovječna tortura nad susjedima. Pitam te, čemu to služi kad danas svatko ima sat ili mobitel na kojem može vidjeti točno vrijeme? Pročitaj Sveto pismo pa mi reci gdje se u njemu spominju zvona i otkucavanje točnog vremena

Za svoju tradiciju ne moraš brinuti. Vladajuća ekipa je sklopila predizborni trgovački posao sa Crkvom pa će Vlada za političku potporu tvojih pastira izmijeniti zakon kako bi nas svih mogli i nadalje terorizirati bukom.

No postavlja se pitanje zbog čega se ne smije trubiti na cesti i zašto kafići ne smiju puštati glazbu po svu noć, a buka udaranjem jednog komada metala o drugi, tj zvonjava se dopušta. od jutra do mraka. Adio pameti!

Zaista je tužno što se poslanje Crkve temelji na dužini i glasnoći zvonjave. Kao u nekom disko klubu gdje se mušterije pridobiva snagom zvučnika. Samo čekam da svećenici počnu držati mise repanjem.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ko to tamo serePravi otočanin 2008-10-06 14:46
A ko ste to VI otočanine? Ko te je izabrao da budeš glasnogovrnik? Kad se kriješ iza nicka ja imam pravo mislit da si kriminalac. Ime nasunce pa da znamo ko to tamo sere :P ;-) :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ajme meni!Čićo 2008-10-06 15:29
Čićo Senjanović u jučerašnjem Novom listu u rubrici "Ajme meni!" uz vijest da će se zvoniti od 0 do 24 sata:

Po danu nas miluju - po noći nas siluju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zvonaslaven 2008-10-06 16:39
Kao prvo vi živite, obraćam se vrlo uzrujan otočaninu, samo 50 ili 70 ili ne znam koliko imate godina a ne dvije tisuće godina. Ujedno Hrvata ovdje niti nema toliko godina. Doseljvali su se u skupinama sa svojim običajima. I zvonjava i kršćanstvo im je nametnuto u svoje vrijeme kao strano, nasilničko...uo stalom znate da je svjetom šireno ognjem i mačem tako da se i prošli papa ispričao čovječanstvu za zlodjela koja su počinjena od strane crkve.Naprosto je odvratno to kako vi razmišljate. Što vam daje pravo da uznemiravate bukom druge ljude. Isto tako možete uključiti vatrogasnu sirenu, isto je sveta kao jedno zvono. Niti jedna ideologija ne proizvodi mržnje i nasilja kao religija, kod nas svakako katoličanstvo. Da li vi zagovarate božije intrese kroz zvonjavu.Imate svoj i samo svoj jadan život i ja kao hrvat s vama nemam ništa zajedničko, ni mamu, ni tatu, ni posao, ni djecu, ništa. Vi ste za mene nepoznanica i ne zovite me MI u svoje stado. Lupa, buka je lupa i buka i ništa drugo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # silovanje po zakonudodo 2008-10-06 16:57
Slavene to s nametanjem kršćanstva i zvonjave ti posve stoji. Evo, poslušaj ujutro pa ćeš čuti da glavna crkva počinje suludo zvoniti već oko 6 i pol a po zakonu ne bi smjela do 7. Znači nameću nam svoju silu i ako nas zakon (kao) štiti! Ali za popove zakon i onako ne važi pa ne znam šta će im promjena. Ne treba da se brinu jer inspekcije "ne čuju" zvonjavu valjda su inspektori gluhi :-) A možda im zvonjava treba da nas siluju po zakonu ali da budu bezgrešni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ZVONA NEKA ZVONEotočanin 2008-10-06 18:22
Za Almu ja imam 40 godina i znam kad je na zvona ugraðena automatika točno prije trideset godina jer sam tad bio ministrant i time sam ponosan.
Ova zemlja ima istina nešto onih koji se ne izjasšnjavaju kao krščani i to je 17 posto ljudi, primjerice u malom lošinju je registrirano 6 200 krštenih to bi bilo 95 posto stanovništva samo na području Lošinja prema tomu ovdje živi puno više krščana koji podržavaju zvona.
A što se tiče mog primjera sa turskom Alma recite što mislite da svi koji žive u Turskoj su muslimani evo primjerice u Turskom gradu Alnjija živi preko deset tisuća nijemaca a grad ima oko trideset tisuća ljudi pa što bi nijemci trebali tražiti da se minareti utihnu pa to je katastrofa pa ti nijemci žive tamo upravo zato jer im paše ta kultura i tako bi se moglo primjera navesti koliko hoćete pitam vas zar vam uistinu ne znači nečija tradicija ništa i zar ne poštujete tuðu svetinju, ako ne žao mi je morat ćete odseliti jer ovo je prestaro da to smijete dirati,
A što se tiče nametanja što reče kao što reče Slaven pa to je smješno vi ćete nama govoriti o nametanju nečeg što traje tolike godine pogotovu ako znama od kad je kršćanstvo u hrvata, mislim da ste Slaven vi malo Yugo-slaven.
A što se tiče tebe pravi otočanine po čemu si ti bolji od mene pa zar nisi i ti iza nica skriven pa sad SEREŠ a meni govoriš da serem mada ja mislim da ti znaš tko je tko pa prema tomu kad god hočeš me zaustavi na ulici i možemo se posrat jedan po drugom kad drugačije ne znaš razgovarati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ko to tamo sere 2Pravi otočanin 2008-10-06 18:30
Da Otočanine ja sam bolji čovjek od tebe iako se skrivam iz nica jer ja ne serem da sam predstavnik nekih MI. A ti to radiš. Ti ne pišeš ka JA nego kao neki MI tj. grupa ljudi. Zato kažem da sereš i dodajem da si kukavica. Ja ne znam ko si ti ali po ovome ni ne želom znat jer nisi pravi čovjek.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # 87 %woodoo 2008-10-06 19:59
Otočanine, očigledno je da ti misliš kako se na temelju toga što je netko većina smije nekažnjeno kršiti zakon. Vidiš, ja to ne mislim. Ali to sam samo ja i ne govorim u ime nikakvih mi, nas itd. nego samo u svoje ime. Znam da je to za tebe prenevažno, ali hajdemo ovako: Zakon je jasan, a Crkva ga stalno krši. Osluhni pa ćeš čuti da glavna crkva zvoni svako jutro oko pola sata ranije nego što zakon dopušta. To je protivzakonito. Amen! A ti to podržavaš. Podržavaš kršenje zakona. Podržavaš bezakonje. Zakon je za tebe nešto što važi za druge, ali ne za tebe i tvoju većinu. Za takve ljude ima jedan naziv, ali ja ga neću napisati.

A'jmo sada o statistici jer ti si s time počeo. Podaci kažu da prema popisu u RH ima 87 % katolika. Statistika je posve nekorumpirana znanost pa kaže da se ta struktura prenosi i na druge skupne pučanstva. Pa je tako 87 % žena u RH katolkinja, 87% oboljelih u epidemiji gripe su katolici i t.d. Ali isto tako 87% štićenika hrvatskih zatvora su katolici. 87% lopova, pedofila, razbojnika, palikuća, silovatelja, varalica, džepara, dilera droge, makroa i t.d. su katolici. Ma kako je to moguće? Ne znam, ali moram se upitati tko su im uzori da su se upustili u kršenje zakona. Ne tvrdim to, ali teško se oduprijeti zaključku da bi im uzor mogli biti njihovi duhovni pastiri koji tako bezobrazno svakodnevno krše zakon da to čuje cijela Hrvatska.

I na kraju, ako je tebi zvuk koji nastaje sudaranjem dva komada metala svetinja, imaš ozbiljan problem s vjerom, odnosno katoličkim vjerskim naukom, premda si bio ministrant. Pokušaj s duhovnom obnovom ili se pridruži nekoj woodoo sekti. Sudeći prema tvojoj svetinji tamo i spadaš.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # tinotino 2008-10-06 21:28
katolik sam, iz katoličke obitelji koja je genracijama štovala kršćansku tradiciju i vjeru, imam 58.godina i već dugo ne idem u crkvu.svoju vjeru nosim u sebi, jer upravo ovakve rasprave i komentari poput komentara otočanina mi govore gdje je crkva danas, što je vjera danas.Izgubile su se prave vjerske vrijednosti, komercijalizaci ja i politika ušle su duboko u vjeru, u svojoj crkvi ja više ne osjećam mir. I ove rasprave poput zvona? meni ne treba zvonjava zvona da me podsjeti na vjeru, tradiciju. tradicija je u nama, ne u zvonjavi.
kamo sve to ide???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # big brother 2008-10-06 21:36
Pitaš kamo sve to ide? Ide u smjeru Big Brother kulture. Tiha molitva je demodirana, out. U modi je praviti što veću buku za reklamu i biti glasniji od drugih. Biti glasan i nametljiv je in.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Alma 2008-10-06 21:59
Raspravljati s Otočaninom je čisti gubitak vremena. S takvim likovima ne možeš razgovarati kao ni s krokodilom. Da se može pitala bih ga samo jednu stvar: Gdje u Svetom pismu piše da Isus želi zvonjavu u svrhu svjedočenja vjere u njega i njegovo poslanje?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # rico 2008-10-06 22:18
A čuj, faca se drži one da bolje nek krepa selo nego užanca :-) Pa udri po kampanelima da niko ne spava.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # SAMO NEKA ZVONEotočanin 2008-10-07 10:36
Da statistika uistinu to kaže i tako je ima meðu krščanima svakakvih kretena pa to pokazuju i na ovim stranicama ovdje.
meðutim bilo kako bilo to su i dalje većina i njihovo je da odluče kako će biti jer kako vidim svi se ovdje pozivaju na demokratska prava koja se upravo na većini zasnivaju pa da nije većine na izborima ne bi bilo ni zakona o zvonjavi prema tomu morat ćete se bolje na sljedećim parlamentarnim izborima organizirati i pobijediti te ćete mjenjati ove budale koji donesoše zakone koji vam ne odgovaraju.
Gdje Isus kaže neka se zvoni pa naravno ne kaže on kaže nešto drugo "šaljem vas i biti ćete mi svjedoci" zvonik je tehničko-arhite ktonski svjedok da je to grad kršćana i to je način kako biti isusov svjedok i njegove poruke.
Opet vam kažem i pozivam se na sve ostale religije svijeta imaju isto takove načine i narodu nikad nije palo na pamet da kaže da bi to trebalo prestati raditi.
Mi hrvati očito imamo kompleks pudlice jer smo tako mali pa mislimo da bi trebali sve činiti što čini mega Amerika pa smo počeli prosvjedovati protiv svega ma mislim ja da postoje ljudi koji ne znaju što bi sa sobom pa izmišljaju svašta.
Za Tina: isus je rekao i ovo: "šaljem vas kao janjce meðu vukove"A vi tino ne možete ni u crkvu meðu one koji barem pokušavaju pa kako ćete onada meðu vukove jer ovi što idu u crkvu barem pokušavaju a zamislite da ne idu kakvi bi tek onda bili. :-) I ako ste iz takve tradicije kako ste rekli probajte barem na ponoćku doći vidjeti ćete da nije to baš tako loše kako ste prikazali i naravno ako vas je netko ranio pa oprostite mu i biti će vam puno lakše.
Sjetite se svog djetinstva nije to tako loše kad su zvonili i kad si znao da postoje neke bakice koje mole za tebe.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # buka razara zdravljeMarina 2008-10-07 10:36
Otočanin tvrdi da na Lošinju živi puno više kršćana koji podržavaju zvona. Točno je ih je puno više od ostalih, ali nije točno da svi oni podržavaju bezobzirnu zvonjavu po cijeli dan. Mnogi od njih očajavaju što nikad nemaju dulje od 15 minuta mira jer s tornja otkucava točno vrjeme. Jednom, pa 15 min kasnije dva puta, pa onda tri puta, a onda za puni sat 9. 10, 11 puta pa u podne zaori po nekoliko minuta. Na to se ne možeš naviknuti. Dok je osnovna škola bila u staroj zgradi učitelji i djeca su bili stalno uznemiravani na nastavi. Turist koji traže mir i odmor bježe jer ne mogu dulje odspavati pa stanodavci trpe štetu. A ako neko pokuša razgovarati o tome s župnikom odmah ga nazovu nevjernikom, da je sotona ušla u njega, da je komunist i neprijatelj Vjere. Ako je netko vjernik katolik nije cjepljen protiv buke a buka razara zdravlje čovjeka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Decibeli vjereEmaus 2008-10-07 11:14
Otočanin kaže:
Citat:
Da statistika uistinu to kaže i tako je ima meðu krščanima svakakvih kretena pa to pokazuju i na ovim stranicama ovdje.
Da je to istina pokazuješ možda baš ti jer si napisao:
Citat:
meðutim bilo kako bilo to su i dalje većina i njihovo je da odluče kako će biti jer kako vidim svi se ovdje pozivaju na demokratska prava koja se upravo na većini zasnivaju
Demokracija koja ne poštuje prava manjina pretvara se u totalitarizam jer tada većina tlači manjinu. Donošenje zakona kojim se ljudi izlažu štetnom djelovanju buke je protiv ljudskog zdravlja i kvaliteta života, protiv čovjeka, te stoga i nekršćansko. Tim se zakonom neće svjedočiti maksimu “ljubi bližnjega svoga”, već maksimu “zlostavljaj bližnjega svoga”.

Otočanin piše:
Citat:
Gdje Isus kaže neka se zvoni pa naravno ne kaže on kaže nešto drugo "šaljem vas i biti ćete mi svjedoci" zvonik je tehničko-arhitektonski svjedok da je to grad kršćana i to je način kako biti isusov svjedok i njegove poruke.
Dao si dobar primjer kako ljudi izobličuju Isusov nauk. Tvrdiš da je Isus rekavši ”šaljem vas i biti ćete mi svjedoci “ dao naputak o tehničko-arhite ktonskim sredstvima svjedočenja kao da je On bio kakav inženjer projektant i da je za svjedočenje tražio dizanje raskošnih katedrala, lijevanje moćnih zvona i dizanje buke zvonjavom. Meni to zvuči bogohulno. Nekako mi se čini da je pod svjedočenjem mislio na milosrðe, ljubav prema bližnjem, opraštanje. Sve drugo su ljudske izmišljotine.

Ja na primjer vjerujem da Isus nije izgovorio ni riječ o Inkviziciji i da ljude treba spaljivati, već da su ljudi izopačili njegove riječi i uveli ta organizacijsko- tehnička sredstva za tamanjenje bližnjih svojih i otimanje njihove imovine.

Vjera je u srcu čovjeka, a ne u decibelima crkvenih zvona.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Sa nekih portala:anonimus 2008-10-07 11:24
Na temelju duhovne djelatnosti Crkva je na žalost potpuno neprepoznatljiv a u nas. Jedino joj je važna forma, a u to spada i zvonjava. Tužno je što se njeno poslanje temelji na dužini i glasnoći zvonjave.

Dok su težaci radili na polju i nisu imali satove bilo je nekog smisla u tome da ih crkvena zvona pozivaju na misu ili podsjete koje je doba dana. No danas, svi imamo ručne satove i budilice, ne trebamo crkveno zvono da nam nabija 24 sata dnevno. Buka je nasilje. Kinezi su buku još u drevna vremena koristili kao metodu mučenja. Amnesty International izvještava da i danas u nekim zemljama buku upotrebljavaju u svrhu mučenja, jer tzv. "bijelo mučenje" ima dobru značajku - ne da ga se kasnije dokazati. Neću pristati na to da me ova institucija, iz "povijesnih razloga" i na tragu njene proslavljene povijesti (nasilja i mučenja) muči bilo "na bijelo", ili "na crno" - priključit ću se zato svakoj akciji graðanskog protesta, otpora, tužbi...

Tamo gdje crkvena zvona najviše zvone ljudi se ni ne usuðuju reći da je to buka koja ih smeta. A kamoli da ne vjeruju u Boga.
Tamo gdje postoje oni koji se usude reći da su crkvena zvona buka, ne pomaže nikakva zvonjava - jednostavno, ima onih koji ne žele u Crkvu i gotovo. Nije ih sram. Znači zvoni se samo onima koji su malo zaspali, ali ipak vjeruju. Za tu svrhu ne treba toliko glasno i često zvoniti.
Dakle, rekao bih da je to glasno zvonjenje na neki način ipak izazov onima potencijalnima koji bi rekli da ne vjeruju: "samo probajte...". Zapravo je glupo tretirati crkvena zvona kao buku, kad je jasno da se zapravo radi o poruci, koja je samo vrlo glasno izrečena. Dakle, tko tu diskriminira koga? Zakon Crkvu ili Crkva nevjernike ili i Zakon i Crkva nevjernike. Nevjernici ne mogu uzvratiti istom mjerom, jer nema te zvonjave koja bi značila "ne vjerujem!", "neću u Crkvu"., "pustite me na miru". Jedino da se onda dopusti i vikanje Ilalahu il Alah na megafonu jednake jačine kao i crkvena zvona.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # uzoritiPastir 2008-10-07 14:01
Znači Otočanin se slaže "Da statistika uistinu to kaže i tako je ima meðu krščanima svakakvih kretena". Ali onda se slaže i da su im uzor da krše Zakon svećenici koji to isto rade :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gde je pokret za život?dreser za djecu 2008-10-08 10:41
Slagao se ne slagao ova država je u banani. Ljude se premlaćuje i ubija usred bjela dana a ova posrana vlast brine da se dodvori Kaptolu pa da nas crkva može maltretirat dan i noč. Majke male djece će morat dresirati dojenčad da spavaju kako odreðuju zvona ili im stavljati čepiče u uši. Gdje je tu katolički pokret za život da kaže koju? A da! Oni brinu za NEROÐENU djecu a za živu djecu ih bole debele guzice :sad:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # nalazpsihoanaliza 2008-10-08 10:50
U svakoj grupi , ne znam zašto je to zakonitost, ako omjer kisika i vodika vodi, ima sadista, domoljuba, pedofila, religioznih fanatika, ambicioznih i glupih, ambicioznih i bistrih. Jedino se nešto dogaða u Lošinju pa i šire u RH. Ovdje popovi nisu pedifili i lopovi, u gradskom poglavrstvu sjede pametni, vrijedni i pošteni ljudi...A po cesti hodaju i u kućama sjede bogobojaznih 97 % vjernika koji svoj život provode u ritmu lošinjskih zvona. Na prvo ustaju, na drugo obavljaju fiziološke radnje u toaletima, na treće jedu, na četvro se pomole....ja kao profesionalni poznavatelj svjesnog i podsvjesnog puno znam o osjećaju krivnje koji se javi kada se preskoči zvono, kada bogobojaznog preplave impulsi i nesvjesno...Zan ima li vas? Ne pa to i sami znate, a u ljudske živote virite samo zato da bi bili sigurniji da vaša opačina nije najveća ili drugačija.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # SAMO NEKA ZVONEotočanin 2008-10-08 10:52
Djeca vam izlaze po cijele noći u disko klubove gdje se napijaju i orgijaju(lošinj em kolaju mms poruke u kojima možete vidjeti djecu kako orgijaju u jednoj prostoriji neznaš ko koga j... to je sad trend o drogi i ostalom neću ni govoriti jer statistika kaže da danas gotovo nema maloljetnika koji nije kušao drogu itd..)
a vi kažete da buka šteti zdravlju i to koja buka dragi moji "krščani" koja buka sa crkvenog zvona pa kako vas nije sram vi koji to pričate i još pričate da ste Kršćani a djeci maloljetnoj kupujete mobitele za koje je dokazano da djeci ispod 10 godina nanose ozbiljne štete na mozgu držite ih ispred kompjutera da igraju igrice kako se vi ne bi morali baviti njima a brinete se za njih da ih "buka" zvona nebi oštetila ako ste uistinu krščani onda vas treba biti sram jer sva buka kojoj smo izloženi svaki dan i kojoj su izložena naša djeca te razni terori kojim nas danas teroriziraju je daleko iznad označavanja vremena zvonom koje je tamo tristo godina i tristo godina nitko nije pokušao zabraniti pa čak ni komunisti pa gdje vam je pamet osim ako vi niste netko tko želi uništiti ovo malo hrvatske tradcije koja je ostala.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # woodo 2008-10-08 11:08
Otočanine ti si lažov, budala i podlac. Lažov si zato što tvrdiš da se već 300 godina koriste elektromotori, elektronska pojačala, zvučnici i elektronika (time pokazuješ da si i buidala).

Budala si jer jer jednim zlom (mobitelima, igricama ...) pokušavaš opravdati unošenje drugog, dodatnog zla (zvonjave). Kao da kažeš kako ne treba prigovarati prodaji alkohola mladima jer im se već prodaju cigarete. Budala si i zato što tvrdiš da kršćanina treba biti sram jer ima zdrav sluh i fiziologiju normalnog čovjeka na koju buka ima negativan, štetan fiziološki i psihološki utjecaj. A ako je za tebe mjerilo pravog kršćanina obožavanje zvuka koji nastaje udaranjem komada metala o metal ti niti nisi kršćanin nego praznovjerna budala koja i druge pokušava učiniti budalama na svoju odvartnu sliku i priliku. Za kršćanina Bog nije u decibelima koje proizvode mehanički i elektonički strojevi nego u njegovom srciu. Tvoj Bog je u larmi koju dižu zvona.

Podlac si zato što lažni kršćanin koji se poziva na kršćanstvo ne može biti drugo do podlac.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Taliban OtočaninWHO 2008-10-08 13:32
Sram bilo tebe Otočanine jer u ime vjerske demagogije poput kakvog talibanskog manijaka pokušavaš negirati opće poznate medicinske činjenice i ljudsko iskustvo. Ako u tebe osim talibanske uspjenjenosti ima i barem malo obrazovanosti čuo si za WHO (World Health Organisation), Svjetsku zdravstvenu organizaciju. Ta organizacija buku stavlja meðu prva tri zagaðivača čovjekova okoliša i kaže:

Noise seriously harms human health and interferes with people’s daily activities at school, at work, at home and during leisure time.

The main health risks of noise identified by WHO are:
- pain and hearing fatigue;
- hearing impairment including tinnitus;
- annoyance;
- interferences with social behaviour (aggressiveness , protest and helplessness);
- interference with speech communication;
- sleep disturbance and all its consequences on a long and short term basis;
- cardiovascular effects;
- hormonal responses (stress hormones) and their possible consequences on human metabolism (nutrition) and immune system, performance at work and school.

Nemoj sad kenjati kako zvuk koji nastaje udaranjem željeznog bata po bronzanom zvonolikom predmetu nije buka samo zato jer je montiran na zvonik crkve i zato što ga pokreće elektronika koju kontrolira svećenik. Čovjeku koji se pokušava odmoriti to je buka isto kao treštanje rock glazbe, brujanje motora, škripa kočnica ili urlikanje pomahnitalih pijanaca pod prozorima njegovog stana. Znam da ćeš nastaviti, no time ćeš još jednom dokazati da je pozivanje na vjeru nekim lažnim kršćanima sredstvo za zlostavljanje drugih, ispoljavanje njihova primitivizma i isprika za žalosno neznanje.

A kad bi bilo točno da bez zvonjave po cijeli dan kršćani nemaju čime svjedočiti svoju vjeru u Boga, onda više ni nema krščana. Vjeru valja svjedočiti djelima pružajući uzor moralnosti drugima i javnom osuditom zla s kojima se svakodnevno susrećemo. To bi odjeknulo po gradu snažnije nego bilo koje zvono i dokazalo da kršćani nisu nestali postajući praznovjerni obožavatelji bronzanih idola koji uz pomoć električne struje emitiraju zvuk
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # SAMO NEKA ZVONEotočanin 2008-10-08 14:50
ona će zvoniti i dalje a vi kikićevci slobodno ako vam ne valja preselite se u Rusiju ili neku još goru zemlju pa tamo tražite svija prava a ti Woodu ti nisi maknut jer vrijeðaš ma neboj se moj bi tekst omah maknuli zbog uvredljivosti i vrijeðanja kad bi ti nar. rekao da si običan jadnik i pederčina bez muda. Ili je to uvredljivije od tog što ti meni govoriš i što se ježiš na sve što je krščansko ljepo obuci kaput pa na put odavdje ako ti se ne sviða idi gdje je sve po tvom.
a ako imaš kakvih problema pa možeš organizirati prosvjede na trgu protiv krščanskih zvona pa ćemo vidjeti kako češ završiti papane.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # uvredawoodo 2008-10-08 15:15
Ničim ja tebe nisam uvredio jer to da si lažov, budala i podlac nisam napisao bezveze nego sam argumentirao i dokazao. A zadnjim postom si pokazao da si još i prostak. Alal ti kršćanstvo s takvim rječnikom!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # KaznaMunk 2008-10-08 15:15
Otočane, ti si veliki komad budale. Tvoj mentalni sklop je identičan talibanskom. Svojim govorom pokazuješ da ne razumiješ svijet u kojem živiš. Tvoje poimanje o pravima i slobodama ljudi je ostalo u srednjem vijeku kao poraženo. Današnji ustavi i zakoni daju pravo ljudima da djeluju i govore slobodno da budu različiti, da budu manjina i gle čuda, bez bojazni da za to budu kažnjeni. Meni zvonjava smeta. Ovdje je sve po mom osim tebe. Ali i ti imaš pravo biti glup i zadrt i zbog toga te nitko ne smije kazniti ni protjerati. Ti si dovoljna kazna sam sebi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # za Munkadidi 2008-10-08 15:19
Ma s takvim katolicima koji pišu kao Otočanin ateisti su za Crkvu najmanji problem. Ovakvi joj prave više štete od ateista.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ogi 2008-10-08 15:34
Tako glup i zadrt kazna je sebi, obitelji i crkvi. On bi mlatio prosvjednike zbog zvonjave a ne bi imao muda prosvjedovat zbog nasilja u Gradu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # KatakombeMunk 2008-10-08 15:55
Likovi kao Otočanin trebaju biti znak Crkvi da u svom poslanju nisu najuspješniji. Crkva bi morala buditi dobro u ljudima. Ako je Otočanin veliki vjernik a tako je ostrašćen..., Mislim da bi se u Crkvi trebali zamisliti nad time. Takav ostrašćeni (isključivi, netolerantan) stav odgovara revnom partijskom sekretaru u komunističkoj partiji u nekakvoj zaostaloj komunističkoj državi ali ne i smjernom kršćanu i uvjerenom vjerniku u današnjoj Hrvatskoj...
p.s. Možda bi se kršćani trebali sjetiti rimskih katakombi. Da li bi sad trebalo okrenuti stvar, pa u katakombe (danas atomska skloništa) nek idu oni kojima smeta zvonjava.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # SAMO NEKA ZVONEotočanin 2008-10-08 16:46
Da upravo tako oni kojima smeta neka idu ili neka si organiziraju neku drugu zemlju u kojoj se recimo mogu svi skupa j pa se mogu muški ženiti i slično to neka budeu nekoj vašoj zemlji ili možda u hrvatskoj ali morate pobijediti katoličku većinu te preuzeti vlast pa mjenjati zakone.
Sjećam se jednom za vrijeme Račana su htjeli ozakoniti da se prvi roðaci mogu ženiti pa se pitam niste li i vi možda ta ekipa koja voli takav sotonistički liberlizam.
A što se tiče nasilja gospodine ogi ja sam nedavno prozvao policiju na radiju i ne samo policiju nego i vlest da ne rade svoj posao te da su tamo samo zato jer misle da mogu biti a što se tiče prosvjeda protiv nasilja to mi je smiješno otprilike kao da hočete uloviti mrak.
Nasilje u ovom gradu postoji zato jer je umrla tradicija u moje vrijeme se Lošinjani nisu tukli meðusobom nego su bili zajedno i nitko im nije smio niš a danas uprvo zahvaljujući glupom liberalizmu nema više čvrstih ljudi koji su u stanju biti ljudi i postaviti se toj nekolicini koji zastrašuju Lošinjane pa naravno kad su toliko liberalni i ne bave se više ničim osim drogom i jadikovanjem.
Ne kažem da se treba pravda uzeti u svoje ruke ako policija obavlja svoj posao ali ako ne onda treba jer ne mogu vjerovati da je moguće da u jednom Lošinju se razbija i demolira zgrada u kojoj smo svi ili 90% Lošinjana naučili pisati pa to je strašno a onda još i kad se čovjek suprostavi kao što je to i učinio Dorjan dobije batina. I onda se pitam gdje je policija i gdje je gradonačelnik koji bi i kao saborski zastupnik trebao zauzeti se za državnu imovinu. Ništa ali pitam se gdje su graðani Lošinja i kako ih nije sram, nema ih valjda jer se bave kako zaustaviti zvonjavu crkvenih zvona, jadno uistinu jadno.
Ili gradska vlast čeka da se zgrada toliko izdevastira da ju može nektko kupiti za male pare itd. itd. o svemu sam ja javno govorio više puta i nikad me nije strah mada moram vam reći veći sam vandalizam doživio od vlasti nego od vandala.
ma što se ja tu zamaram opet ćete reći kako sam sirov i slično ali znam jedno ne moram se barem bojati da sam lažan jer nikad nisam niti mi na pamet ne bi palo da nečiju kulturu i tradiciju idem dirati. Ono što je čovjeku sveto ostvi na miru i poštuj njegovo to su me učili uvjek i tako će biti.
8) 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ljudi ne razumjeteSuvarAM 2008-10-08 16:54
Ja mislim da bi crkva trebala staviti jedam zvucnik i pojacalo na toranj kad su se vec prilagodili novom dobu i imaju mobitele,LCD-e, DVD-e, MaxTV itd... ali oni znaju da smo mi siromasan narod (za razliku od njih) i da nemamo svoje satove i budilice koji nas bude na posao pa nam tako olaksavaju budjenje i rintanje na poslu da kad dodjemo u nedjelju na misu imamo dati milostinje za graditi komplex sv.Martin i ljubavnicu uzdrzavati.
Pitam se da li je prije elektricnog tajmera i elektromotora ispod zvona bilo dezurstvo dvoje ljudi koji su radili na smjene i zvonili svakih 15 min??????
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kultura bukeogi 2008-10-08 17:00
Ako je tebi sveto pravljenje nesnosne buke zbog koje se ne možeš odmoriti ne mora biti i meni. Meni nije sveto uznemiravati susjede zato što mi se prohtije. A ako od mene tražiš da buku poštujem kao svetinju ti si obični nasilnik i zagovaraš kulturu nasilja. Ali ne čudim se jer si se več iskazao kao protivnik očuvanja okoliša jer si i protiv zaštite mora. A ako je za tebe kultura kad se bukom maltretira susjede i goste znamo i kakva je to kultura: Balkanska. Ti i tebi slični ćete svojom kulturom nasilja otjerati i zadnjeg gosta iz Lošinja. Ako ti ne poštuješ mene i moje životne potrebe, a tu je i potreba za mirom i odmorom, ne poštujem ni je tebe.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Komplex sv. Martin de luxMartin 2008-10-08 17:09
A čuj Suvare natjerala crkva Vladu da zabrani rad nedjeljom a sada joj treba da smije zvonit 24 sata da poziva mušterije u lokal da im ostave lovu. To rade i ugostetilji pa je konkurencija jaka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # vau 2008-10-08 17:18
Čuo sam da im nije dosta pa da su prostora oduzeli odgojnom Domu :roll:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PostrojavanjeDecibel 2008-10-08 21:54
Laž je i mistifikacija da se o zvonima ljudi izjašnjavaju temeljem vjere ili bilo kakvog uvjerenja. Jednostavno je, neki stanuju crkvi preblizu i ne mogu živjeti, drugi su daleko i boli ih dupe za ostale. Sve druge priče su budalaština. Kao onomad kad se u medijima javila stara gospoja iz Artatora, da su joj zvona baš milozvučna. Zato branite i dozivanje mujezina, koje je vrlo, vrlo daleko. Da vam se dere ispod prozora, pojačan svim elektronskim ureðajima, ne biste se pozivali na 10000 Nijemaca, koji stanuju u naseljima van gradova.
Nije važno KOLIKO ljudi su katolici, KOLIKO ljudi voli zvona, niti KOLIKo je ljudi otkuda doselili. SVI LJUDI, i oni koji su uvjerenjima ili bilo čime manjina, imaju ista prava, u ovom slučaju na miran san i na zdravlje. Ako JEDAN čovjek ima štete od buke, treba je ukloniti. Pa kakvi ste vi to kršćani!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # jutarnja makljazaSuvarAM 2008-10-08 22:53
"""Jednostavno je, neki stanuju crkvi preblizu i ne mogu živjeti, drugi su daleko i boli ih dupe za ostale."""
Nije istina, ja zivim duboko u centru i svako jutro u 6:30 bude me zvona glavne crkve. Kroz zatvorene prozore!! Istina,nisu pvc niti alu prozori koji su dupli i brtve nego obicni drveni, a tko ce mi dati 40 000 kn da promjenim prozore na a od 3000 kn kojih krvavo zaradim jednostavno nemam za taj luksuz.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # lažljivi Župnikzvonko 2008-10-08 23:49
Zvoni ti pola sata prije nego što po zakonu smije i tako već godinama. A Bozanić je za Novi list izjavio da crkva ne krši zakon pa je znači bezobrazno lagao za javnost. Toliko o moralu svećenika, tj. Župnika i poštivanju Božje zapovijesti "Ne svjedoči lažno". Župnik je lagao da ne krši zakon, a cijela župa zna da je lagao. Pa hajde ti vjeruj svećeniku :sad: A to da što ti ne možeš živjeti od buke a nemaš novaca za skupe prozore popove nije briga. i još će onaj mahniti lik Otočanin reći da nisi pravi kršćanin i da je Sotona u tebi. Kakav župnik takav župljanin taj otočanin :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # baš ste jadniGost 2008-10-09 06:58
Mislim da ovu hajku na zvona vodi onaj šporki Kikić i sreća da takvih nema puno jer vrijeðaju sve što je vezano uz Hrvate. :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ponos nacijeŠporki Kikić 2008-10-09 10:27
Za mene je novost i iznenaðenje da flagrantno kršenje zakona Republike Hrvatske nekome može predstavljati odliku koja se vezuje uz Hrvate, kako to tvrdi Gost. Štoviše, nije mi poznato da takvo što nacionalnom odlikom smatraju pripadnici bilo koje nacije na svijetu i da se time ponose.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # krizarski ratSuvarAM 2008-10-09 11:28
Kliknite na donji link ___ ___ ___:

POGLEDAJ KOME ZVONA ZVONE (www.youtube.com/.../)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prava stvarSuvarAM 2008-10-09 14:07
savak cast admine,svaka cast, ne mices komentare koji vrijedjaju i blate ali moj link sa youtuba uklanjas i stavljas drugi neispravni, toliko o demokraciji i slobodi misljenja
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Re: Prava stvarAdministrator 2008-10-09 14:22
Mislim da prigovor nije opravdan. Link uz tekst POGLEDAJ KOME ZVONA ZVONE (www.youtube.com/.../) vodi na video isječak filma Zeitgeist: Religion is Bull

Web adresa za copy / paste unos je:

www.youtube.com/.../
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zakonzakon 2008-10-09 14:37
Gdje ti živiš Kikiću, jel ne čitaš novine. Hrvat poštuje zakon jačega, tj bezbol palice a ne ono na papiru. I Žuja zakone :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # legalizacija kriminalaKikić 2008-10-09 15:08
Nisam pisao o tome kakav zakon Hrvat poštuje, nego o čudjenju što netko smatra da je kršenje zakona nešto "što je vezano uz Hrvate", dakle hrvatska nacionalna odlika.

No točno je da novinska i TV izvješća, pokazuju da su u mnogim segmentima života Hrvati podvrgnuti zakonu jačega.

Da su svakodnevno izloženi zakonu jačega umjesto zakonima RH Lošinjani mogu i čuti vlastitim ušima, o čemu svjedoče i komentari Šuvara AM.

Iz objavljenih novinskih napisa je vidljivo da se to bezakonje, tj. kršenje zakona, sada kani legalizirati i Crkvi omogućiti da ono što je godinama činila protuzakonito nastavi prema zakonu. Tako se, uostalom, legarizira i divlja gradnja bogatih i moćnih prekršitelja zakona.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # veliki hrvat 2008-10-10 15:58
A šta je drugo nego nacionalna odlika kad Veliki Hrvati rade najveće kršenja zakona? Vidi šta rade na Rujnici sve su nasuli i nema više ničeg kao prije, a oni kao čuvaju tradiciju jer oni su katolici i otočani.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
# Kome zvone zvonaGuest 2014-05-17 03:18
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Kome zvone zvonaGuest 2014-05-20 08:21
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Kome zvone zvonaGuest 2014-05-20 09:09
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Kome zvone zvonaGuest 2014-05-21 07:34
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Kome zvone zvonaGuest 2014-05-21 21:47
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Kome zvone zvonaGuest 2014-05-22 00:02
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Kome zvone zvonaGuest 2014-05-22 11:57
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Kome zvone zvonaGuest 2014-05-25 11:28
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Kome zvone zvonaGuest 2014-05-28 23:18
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Kome zvone zvonaGuest 2014-05-29 06:51
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Kome zvone zvonaGuest 2014-06-03 09:44
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Kome zvone zvonaGuest 2014-06-03 10:26
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Kome zvone zvonaGuest 2014-06-03 14:48
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Kome zvone zvonaGuest 2014-06-05 05:08
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Kome zvone zvonaGuest 2014-06-05 09:49
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Kome zvone zvonaGuest 2014-06-05 12:18
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Kome zvone zvonaGuest 2014-06-05 20:36
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Kome zvone zvonaGuest 2014-06-05 21:18
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Kome zvone zvonaGuest 2014-06-08 05:17
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Kome zvone zvonaGuest 2014-06-09 14:53
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Kome zvone zvonaGuest 2014-06-09 20:23
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Kome zvone zvonaGuest 2014-06-14 19:53
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Kome zvone zvonaGuest 2014-06-15 07:21
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Kome zvone zvonaGuest 2014-06-16 18:33
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Kome zvone zvonaGuest 2014-06-27 10:45
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Kome zvona zvoneGuest 2014-07-03 17:56
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Kome zvona zvoneGuest 2014-07-06 19:03
Ovaj komentar je obrisao administrator

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Park šuma Čikat je devastirana

    gost 26.03.2025 15:52
    Održivost podmorja
    Novi list je preko dvije stranice objavio predizborni članak svog pisca hvalospjeva Edija Prodana. Opet tobože intervju o održivosti a povodom 140 godina turizma i.imgur.com/CU6rMsX.jpg (http://i.imgur.com/CU6rMsX.jpg) i.imgur.com/CU6rMsX.jpg ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 26.03.2025 15:33
    Odgovorne protuhe
    Nepismeni profesor brani gradonačelnicu, ali jednako su krive one protuhe u gradskom vijeću koji su joj odobrili ovu mućku. A te protuhe su viječnici HDZ-a, Devčićeva ekipa i Elvis Živković iz koalicije HNS-IDS. Po dogovoru je trebao na pol mandata ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Laž 26.03.2025 14:21
    Kroz laž
    Predstavlja se i kao socijalni oedagog, a to je lažno predstavljanje . To su njeni obožavatelji, oni govore o njoj i o sebi, laž kroz laž.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Kako to ? 26.03.2025 11:05
    A je to
    Možda s tim obožavanjem gradonačelnice ima veze poslovni prostor na rivi koji je dotični dobio kao navodni branitelj i dao ga u podnajam. Para vrti gdje burgija neće.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 26.03.2025 10:28
    Trol bez srama i morala
    Samo trol bez srama i morala može uz članak pod naslovom "predizborna idila u Gradskom vijeću" napisati ovakav komentar, a drugima prigovarati da su of topic .

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Admin. 26.03.2025 10:09
    Pravednik među komentatorima
    ■ Šest komentara osobe pod nadimkom hranitelj tuljana na ovu konstataciju svojim sadržajem potvrđuju da je "dijagnoza" o toj osobi kao umišljenom pravedniku ispravna. Njegovo je pravo da se zanima za stanje obale na jugu Lošinja, ali pravo osuđivati one ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Ana nedić 26.03.2025 08:03
    Jure
    Jure je profesor kojeg je bivša ravnateljica pokušala iseliti iz doma pa ga je Nedić vratio a ravnateljica dobila otkaz zato brani Anu ????

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Nikola 26.03.2025 05:40
    umišljeni pravednik
    Po stoti put čovjek poziva tuljana, tuljane javi se, da tu i ovdje objavi fotografije koje imaš, a koje prikazuju svu tu silnu bespravnu gradnju na lokacijama koje navodiš. Ali ti to ne želiš napraviti nego upućuješ ljude na neke Google i Geo servise.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Admin. 25.03.2025 20:21
    Ciljano brkanje pojmova
    Admin ništa ne opravdava. Admin ukazuje na razloge zbog kojih je vjerojatno izostao interes za temu Trasorka.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 25.03.2025 20:08
    ?
    Svakako je zanimljivo opravdanje Admina i komentatora, da informiranje zainteresirane javnosti o bespravnoj gradnji u našim uvalama sprečava eto, zato što je neki anonimac bio malo bezobrazan dok je o toj devastaciji pisao... što bi na to rekla ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 25.03.2025 20:05
    Predizborna socijalna osjetljivost
    Na dnevnom redu je i prijedlog Ane Kučić o besplatnom vrtiću za svu djecu od rujna, znači četiri mjeseca nakon izbora za gradsko vijeće i gradonačelnika. Besplatan vrtić nije bio u njenom izbornom programu na prošlim izborima pa je odlučila da joj ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Admin. 25.03.2025 19:44
    Umišljeni pravednik
    Admin je uklonio pokušaje nametanja teme za koju je moglo biti interesa da je nije silovito pokušavao pokrenuti umišljeni pravednik koja sebe doživljava kao moralno superiornu osobu, ali ne uvažava širu perspektivu, tuđe mišljenje niti priznaje vlastite ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 25.03.2025 19:19
    Hm...
    I tako u 2025. Admin portala Volim Lošinj uklonio svaki spomen devastacije jadranske obale, pomorskog dobra na jugu Lošinja...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 25.03.2025 17:47
    E moj profesore
    U obranu Ane Kučić je uz ovaj članak na fejsu skočio lik komentarom Neznam kako nazvati ove protuhe koji nergumentirano i zlonamjerno napadaju Gradonacelnicu Malog Losinja. Mozda bi bilo najbolje nazvati ih "Jadnici" necemo sigurno pogrijesiti s ovim nazivom.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 25.03.2025 16:13
    Veži konja di ti paša kaže
    Normalno za gradskim novcem sponzorirani portal.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Lino 25.03.2025 16:00
    ...
    Tamo možeš pročitati samo o sportu, malo o kulturi, da li je bura ili jugo blokirala pomorski promet i vijesti tipa ima li ribe na ribarnici.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 25.03.2025 15:40
    Politika ili kriminal?
    Dok gradonačelnica dijeli predizborna obećanja i daruje besplatno dopunsko osiguranje te dječji vrtić u trećem mandatu ni oporba ne miruje. Portal Telegram u rubrici Politika & Kriminal otkriva: Aferična HDZ-ovka za potrebe grada dala kupiti vilu ...

    Read more...

     
  • Park šuma Čikat je devastirana

    gost 25.03.2025 15:26
    Podmorska zelena destinacija
    U Novom listu su oglasili konferenciju o održivom turizmu pod zvučnim naslovom Lošinj 140 Priča koja traje Od klimatskog lječilišta do prve zelene destinacije Mediterana. A zelena je i jošte prva na mediteranu zahvaljujući podmorju :sad: i.imgur.com/6mqPzWD.jpg ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 25.03.2025 14:50
    Magla pred izbore
    I ovaj pogađa u sridu: Super, jako lijepi snovi sve besplatno ali zato kad trebamo doktora put pod noge i Krk ili Rijeka pa čekanje na Mergu po nekoliko sati jer naravno otočani nemaju prednost. Nekad smo imali i operacijsku salu a danas aparat za ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 25.03.2025 12:55
    Grad za tebe s dugom od 7.708.122,97 EUR
    Za sjednicu GV 31. ožujka koja treba biti zadnja u ovom mandatu gradonačelnica aNA kUČIĆ je predložila izmjenu i dopunu Odluke o izvršavanju Proračuna GML za 2025. godinu. Izmjena koju vijećnici trebaju usvojiti glasi „U 2025. godini Grad Mali Lošinj ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 25.03.2025 12:34
    Besplati vrtić kao reklama za izbore
    Od talenata za politiku Ana Kučić ima onaj za poziranje a za sve ostalo brinu savjetnici. Oni joj recikliraju stara zaboravljena izborna obećanja da ozgledaju kao nova. Opet je na izbornoj pozornici novi Dom zdravlja. Stari je dovoljno velik, na ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 25.03.2025 10:22
    Šutnja o ženama u turizmu
    Ni šesti dan nakon ovog okupljanja ni riječi o skupu liderica u turizmu koje mijenjaju pravila igre. No već tri dana nam s fejsa u video snimku gradonačelnica s osmijehom korača niz stepenište vrtića. I tepa nam važnu obavijest za vrtićance i njihove ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 24.03.2025 17:10
    Anina šarada o besplatnom vrtiću
    Palčevi za ovu sumnivu vijest iz budućnosti su se namnožili, ali pojavili su se inteligentni komentari koji daju nadu. Citiram jednog od njih: Ana, a da pojasnite KAKO besplatno, vi osobno placate iz vlastitog dzepa? ili možda plaćamo SVI mi ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 24.03.2025 13:38
    Test inteligencije birača
    Ovaj oglas je i svojevrstan test inteligencije Lošinjana koji su ga vidjeli na fejsu. Palac gore za vijest iz budućnosti kako će u rujnu vrtić biti besplatan za svu djecu pokazalo je trenutno samo 65 osoba. Među njima i Anto Nedić s dvije odrasle kćeri ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Admin. 24.03.2025 10:36
    !
    Čudio si se nestanku komentara, a ne pitanja. Na to ti je i odgovoreno.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 24.03.2025 10:30
    ?
    To je pitanje. Nije zabranjeno postavljati pitanja, to svi drugi, osim mene, čine i smiju činiti. Njih ne ukloniš i ne predlaže osobni razgovor sa npr gradonačelnicom. Meni je izuzetno bitno znati za koga je autor. Mislim da bi i druge zanimalo za ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Admin. 24.03.2025 09:24
    Savjet
    Traženje prijedloga za koga glasovati nije komentar. Savjetujem osobni razgovor s autorom članka.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 24.03.2025 06:38
    Cenzura
    Čudno, opet su mi nestali komentari na temu članka i koji nisu prekršili ni jedno pravilo komentiranja. Baš nestaju u zadnje vrijeme, zaustavite Reuters?

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Tin 24.03.2025 06:12
    ...
    A možda se samo pravi da ne zna ispuniti imovinsku karticu, kao i većina HDZ dužnosnika na vlasti.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 23.03.2025 21:43
    ...
    Ni kučeta ni mačeta? A, dobro, ako se prijavi bit će pri vrhu liste za gradski stan.

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Park šuma Čikat je devastirana

    gost 26.03.2025 15:52
    Održivost podmorja
    Novi list je preko dvije stranice objavio predizborni članak svog pisca hvalospjeva ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 26.03.2025 15:33
    Odgovorne protuhe
    Nepismeni profesor brani gradonačelnicu, ali jednako su krive one protuhe u gradskom vijeću ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Laž 26.03.2025 14:21
    Kroz laž
    Predstavlja se i kao socijalni oedagog, a to je lažno predstavljanje . To su njeni obožavatelji ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Kako to ? 26.03.2025 11:05
    A je to
    Možda s tim obožavanjem gradonačelnice ima veze poslovni prostor na rivi koji je dotični ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 26.03.2025 10:28
    Trol bez srama i morala
    Samo trol bez srama i morala može uz članak pod naslovom "predizborna idila u Gradskom ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Admin. 26.03.2025 10:09
    Pravednik među komentatorima
    ■ Šest komentara osobe pod nadimkom hranitelj tuljana na ovu konstataciju svojim sadržajem ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Ana nedić 26.03.2025 08:03
    Jure
    Jure je profesor kojeg je bivša ravnateljica pokušala iseliti iz doma pa ga je Nedić vratio ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Nikola 26.03.2025 05:40
    umišljeni pravednik
    Po stoti put čovjek poziva tuljana, tuljane javi se, da tu i ovdje objavi fotografije koje ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Admin. 25.03.2025 20:21
    Ciljano brkanje pojmova
    Admin ništa ne opravdava. Admin ukazuje na razloge zbog kojih je vjerojatno izostao interes ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 25.03.2025 20:08
    ?
    Svakako je zanimljivo opravdanje Admina i komentatora, da informiranje zainteresirane ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 25.03.2025 20:05
    Predizborna socijalna osjetljivost
    Na dnevnom redu je i prijedlog Ane Kučić o besplatnom vrtiću za svu djecu od rujna ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Admin. 25.03.2025 19:44
    Umišljeni pravednik
    Admin je uklonio pokušaje nametanja teme za koju je moglo biti interesa da je nije silovito ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 25.03.2025 19:19
    Hm...
    I tako u 2025. Admin portala Volim Lošinj uklonio svaki spomen devastacije jadranske obale ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 25.03.2025 17:47
    E moj profesore
    U obranu Ane Kučić je uz ovaj članak na fejsu skočio lik komentarom Neznam kako nazvati ove ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 25.03.2025 16:13
    Veži konja di ti paša kaže
    Normalno za gradskim novcem sponzorirani portal.
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Lino 25.03.2025 16:00
    ...
    Tamo možeš pročitati samo o sportu, malo o kulturi, da li je bura ili jugo blokirala pomorski ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 25.03.2025 15:40
    Politika ili kriminal?
    Dok gradonačelnica dijeli predizborna obećanja i daruje besplatno dopunsko osiguranje te ...
     
  • Park šuma Čikat je devastirana

    gost 25.03.2025 15:26
    Podmorska zelena destinacija
    U Novom listu su oglasili konferenciju o održivom turizmu pod zvučnim naslovom Lošinj ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 25.03.2025 14:50
    Magla pred izbore
    I ovaj pogađa u sridu: Super, jako lijepi snovi sve besplatno ali zato kad trebamo doktora ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 25.03.2025 12:55
    Grad za tebe s dugom od 7.708.122,97 EUR
    Za sjednicu GV 31. ožujka koja treba biti zadnja u ovom mandatu gradonačelnica aNA kUČIĆ ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 25.03.2025 12:34
    Besplati vrtić kao reklama za izbore
    Od talenata za politiku Ana Kučić ima onaj za poziranje a za sve ostalo brinu savjetnici. Oni ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 25.03.2025 10:22
    Šutnja o ženama u turizmu
    Ni šesti dan nakon ovog okupljanja ni riječi o skupu liderica u turizmu koje mijenjaju ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 24.03.2025 17:10
    Anina šarada o besplatnom vrtiću
    Palčevi za ovu sumnivu vijest iz budućnosti su se namnožili, ali pojavili su se inteligentni ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 24.03.2025 13:38
    Test inteligencije birača
    Ovaj oglas je i svojevrstan test inteligencije Lošinjana koji su ga vidjeli na fejsu. Palac ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Admin. 24.03.2025 10:36
    !
    Čudio si se nestanku komentara, a ne pitanja. Na to ti je i odgovoreno.
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 24.03.2025 10:30
    ?
    To je pitanje. Nije zabranjeno postavljati pitanja, to svi drugi, osim mene, čine i ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Admin. 24.03.2025 09:24
    Savjet
    Traženje prijedloga za koga glasovati nije komentar. Savjetujem osobni razgovor s ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 24.03.2025 06:38
    Cenzura
    Čudno, opet su mi nestali komentari na temu članka i koji nisu prekršili ni jedno ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Tin 24.03.2025 06:12
    ...
    A možda se samo pravi da ne zna ispuniti imovinsku karticu, kao i većina HDZ dužnosnika ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 23.03.2025 21:43
    ...
    Ni kučeta ni mačeta? A, dobro, ako se prijavi bit će pri vrhu liste za gradski stan.