Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Anđeli i demoni

Korisnička ocjena:  / 1
LošeNajbolje 

angelvsdemonNetko se potrudio da se i u Malom Lošinju dogodi pobuna protiv vlasti. Naizgled, do provincije se prelila zagrebačka pobuna, mada skromno i bez valjanja gomile po ulicama. Plakat sa velikim natpisom Hrvatska demonska zajednica odmah  je dao i ton ovoj lošinjskoj pobuni.  Za razliku od zagrebačke pobune, koja nije ni crvena ni crna, nego vrlo šarena i šarolika, ova se je pobuna tekstom "lokalni progonitelji kršćana i Hrvata" odmah deklarirala kao crna.

Gotovo svakodnevno čujemo da je Hrvatska katolička država, a da je hrvatska svima je samorazumljivo. Rijetko kada čujemo da je građanska i sekularna, valjda stoga jer to zaista u svojoj realnosti i nije, nego samo u ustavnim odredbama.

Što to znači da je katolička i hrvatska? To znači da je dokinuto načelo individualnosti, po kojoj su svi pojedinci - građani Hrvatske konkretno - jednaki pred zakonom, pred institucijama, u svim postupcima. Uvedeno je načelo većine i kolektiviteta, pa se onda zna i svima je bjelodano jasno, u svim postupcima, da ima drugačiju težinu ako si Hrvat i katolik, nego ako si samo građanin RH. Neke druge nacionalnosti i / ili vjere. Pa se upravo zbog te činjenice u ratnoj i poratnoj Hrvatskoj zbio niz devijantih pojava, koje nam izgledaju vrlo normalno stoga jer ih dobro razumijemo - da djeca pravoslavaca i muslimana pohađaju katolički vjeronauk, da ljudi nehrvatske nacionalnosti primijene ime ili prezime da ne bi bili prepoznati tek kao građani koji se ne mogu busati time da su Hrvati i katolici, da netko na tuđu kuću ili stan napiše ZAUZETO, HRVAT kao dovoljno da mu zajamči vlasnička prava, da postoje liste za otkaze ljudi koji su druge vjere ili nacije.

Vratimo li se na politički prosvjedni plakat koji se pojavio u Malom Lošinju postavlja se pitanje što danas u Hrvatskoj znači pozivati se na hrvatstvo i katoličanstvo? Iz prakse prethodnih dvadeset godina znamo da to znači tražiti ne ono što je temelj prava - jednakost u svim postupcima - nego upravo suprotno, privilegije u svim postupcima. Osobno sam u ratno vrijeme svjedočila događaju na riječkom kiosku sa burekom, gdje je je razjareni muškarac obasuo uvredama prodavača bureka jer mu je htio svoju robu naplatiti, njemu, Hrvatu i katoliku, taj mizerni primjerak druge nacije i vjere. I sam taj događaj ne bi bio toliko strašan a ni paradigmatski, jer nažalost osionih budala ili psihički nestabilnih ljudi ima uvijek i nisu oni ti koji daju biljeg vremenu, da nije bilo desetak ljudi okolo, koji su to pognutih glava i šutke dopustili. Ti su šutljivi ljudi dali pečat vremenu  koje još nije završilo, vremenu u kojemu onaj tko naglašava da je Hrvat i katolik time traži ostvarenje nekih privilegija.

Plakat u kojem netko upozorava da su pripadnici lokalne stranke na vlasti lokalni progonitelji kršćana i Hrvata bio bi ridukolozan da nije dio toga kontinuuma u kojemu je ušutkivana i pretvorena u manjinu građanska Hrvatska.  Da je netko u Malom Lošinju progonjen temeljem toga da je Hrvat ili kršćanin, vjerujem da se baš svima doima nevjerojatnije od dolaska demona na sjednicu gradskog vijeća. Da je nekome kršeno bilo koje pravo, a naročito da je pritom Hrvat i kršćanin, skrenuo bi na sebe pažnju suda, nekoga od nekolicine pravobranitelja koji operiraju u Hrvatskoj ili pažnju medija. Zacijelo ne bi iz anonimnosti vrisnuo da je Hrvat i kršćanin, da traži nešto što bih s istim pravom mogla zatražiti i ja.

Stoga pitanje ovoga plakata uopće nije je li lokalna stranka na vlasti demonska ili anđeoska. Pitanje je kada će se promijeniti politička kultura koja jamči nejednakost i privilegije.

zajednica

 

Komentari: 

0 0 # Kršćani i HrvatiPromatrač 2011-03-06 14:11
Demonsko (demoni, anðeli, vragovi, bogovi, sveci) ide iz psihopatološke terminologije. Tim želim reći da su to preokupacije i halucinacije oboljelih ljudi, danas već dokazana posljedica specifičnog (dis)funkcionir anja mozga i o tome pričamo kao psihijatrijskim kategorijama. To što danas uz religiju pristaje većina stanovnika RH (bilo bi zanimljivo vidjeti bi li plaćala ta većina pr. crkveni porez?) i dalje nije dovoljan dokaz da je to preokupacija racionalnog uma. To je politička i konsenzualna normalnost danas u RH. Ako je ovaj plakat imao cilj informirati ili pozvati našu zajednicu na protest ili kritiku vlasti potpuni je promašaj Ako je imao za cilj biti duhovit takoðer to nije. To da je HDZ svakako specifična hrvatska zajednica je istina ali da su demonska i nisu. Oni su samo zajednica jadnih i dezorjeniranih desničara, lažljivaca, licemjera, lopova (većih i manjih), lažnih domoljuba te novoizmišljenih Hrvata (iranskog porijeka???). A da ih treba pomesti sa vlasti prije nego se dokopju EU administarcije (doslovno) i to je točno i nužno. Ali vezati to uz ove ljude s plakata čisti je promašaj. Nisu oni samozvani i samopostavljeni (neki da!), izabrani su u demokratskoj proceduri. A to što se u ovoj zajednici nije pojavila opozicija s kritikom i programima je problem, ali ne u ovim ljudima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PlakatDorina 2011-03-06 14:21
I zato što su ljudi mjenjali imena, i zato što su potpisali ugovore s Vatikanom, i zato što su u ljude usadili strah, i zato što su kriminalci, i zato što nameću zaostale vjerske dogme...moraju otići. Mislim da je plakat promašaj.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # micica 2011-03-06 14:30
Gospoða Genov je u pravu, ali ja cu ipak u duhu političke nekorektnosti reći da ima neke ironije u ovom plakatu koja mi pričinja zadovoljstvo. Bez obzira na to koje su budale zaista napisale ovako nešto, smatram da je ironično da se stranku koja punih dvadeset godina potpaljuje emocije kršćanstva i hrvatstva nauštrb graðanstva i sekularizma, optužuje upravo za to da se bori protiv hrvatstva i kršćanstva. Kada se dobiva izbore na pozivanje na neke iracionalne emocije i potpirivanjem mržnje i straha prema Drugome, lijepo je vidjeti kako se tako potpaljene emocije mogu okrenuti protiv onoga koji ih je uspješno uzgajao svih ovih godina. Necu ulaziti u raspravu koja se paralelno vodi o tome da li bi svi ovi ljudi trebali biti na plakatu ili ne, posto nisu svi sluzbeno i HZD-u. Ali oni koji zaista jesu u HDZ-u, njih mi ne moze biti zao, jer im se vraca u facu ono što izvode svih ovih godina. Da im nije EU jedina alternativa, vec bi oni davno zaokrenuli oštro u desno. I ne zanimaju me izgovori tipa da se krivnja ne treba generalizirati, i da se ne radi o istim ljudima ili istoj stranci, posto se ovdje govori o lokalnoj razini. Ako se netko želi ograditi od politike HDz-a na drzavnoj razini, onda se moze iz njega ispisati
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...xena 2011-03-06 15:36
ne treba od muhe praviti slona
gospoða Maja se nekako ne uklapa u cijelu ovu pricu, pa bih rekla da se ovdje ne radi o politici, nego vjerovatno o povrijedenom egu osobe koja je nedavno dobila otkaz iz gradskih i sveucilisnih sluzbi
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ja 2011-03-06 16:07
Xena, a ti nemoj od govna pravit pitu. Ovdje se radi o tome da netko smatra kako je nedodirljiv zato što je kršćanin i Hrvat. Ako to ne shvaćaš, ista si kao ta osoba.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # hdzqwerty 2011-03-06 16:24
Zanimljivo da ljudi koji pišu ovakve plakate misle da hdz treba otići i da će doći blagostanje. Neke promjene će se zasigurno dogoditi ali nećemo preko noći postati Švicarska! Nije mi jasno na koji način su kršćani i Hrvati ugroženi u društvu. Sjećam se HDZ i njegovh poklonika s početka 90-tih kada su protjeravajući nehrvatsko, nekatoličko stanovništvo otimajući njihove kuće i stanove zatim otimajući državna poduzeća, radna mjesta i stanove vjerovali da će tako postati Švicarska. No to se ni nakon 20 godina nije dogodilo! Hrvatska tone sve dublje iako danas u Hrvatskoj živi neznatna nehrvatska i nekatolička manjina koja ničim ne ugrožava ni Hrvate ni katolike još uvijek se provlači taj nacionalizam. Gdje se to uči?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bambi 2011-03-06 16:36
Gdje se to uči? Zanimljivo pitanje. Ne znam odgovor, ali znam da većina učenika ide na vjeronauk.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bake i unuciPromatrač 2011-03-06 16:53
Tim bolje (što ih većina ide na vjeronauk) jer će prije odustati od licemjerja i gluposti tj. vjeronauka. Časna, vjeroučitelj, jedan i drugi i onaj curicoljubac pravi su pokazatelji kvalitete kadra kojima crkva raspolaže i "propovjeda" moral. Nitko na svijetu nebi bio u stanju ovako kvalitetno i sistematično uništiti supstancu jednog naroda i života kao HDZ ovci i ljudi koji su ih izabrali.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...xena 2011-03-06 17:15
i kako se gospodja Maja uklapa u to?
obrati paznju da se nalazi u prvom redu, gdje su glavni "krivci"
u drugom redu su pomagaci
od muhe slona, od govna pitu, dodje ti na isto
samo izvrces moje rijeci, a nisi rekao/la nista novo
argumentiraj
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # DEmagog 2011-03-06 17:17
Plakat zbilja nije nešto što bi moglo biti inspiracija i vodit bilo koga prema promjenama. HDZ ne valja, ali ne daj Bože da ga ruši ovakva crna opozicija koja nas hoče vratit 20 godina unazad.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bumbar 2011-03-06 17:30
Ma kojih 20 godina, ova crna opozicija bi nas vratila 70 godina unazad, u 1941. i proglasili državu kršćana i Hrvata sa svim što ide uz to.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...volim losinj 2011-03-06 17:54
A mozda se doticnom autoru posrecilo pa je stupio u vezu sa vanzemaljcima, i sada zajedno kuju tajni plan o kolonizaciji Zemlje.
Gospodo, Okamova ostrica je rjesenje Vasih problema.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ciničnoZP 2011-03-06 22:25
Jel' neko ima pregled kol'ko je takvih plakata osvanulo ?
Plakat je u svakom pogledu ciničan, i može se tumačiti i na način
- rušite demonski hdz, ali ostavite njegov zdravi dio -
Autor bi mogao biti student politologije ili marketinga koji za diplomski ima temu:
- reakcija lokalne zajednice na provokativne plakate -
te, shodno tome, očekujem za koj' dan novi plakat.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # +++++++++++++egzorcist 2011-03-06 23:52
Reakcije koje se čine pretjerane nekada to i nisu, zavisi tko reagira i zašto. Ovaj plakat je zasigurno ispravna reakcija iz perspektive autora. Možemo mu dopustiti malo umjetničke slobode, zar ne?? Demoni ili ne(H)DZ -Hrvatska ili ne nije previše bitno. Bitno je da (smo na putu da doðemo na put da iziðemo iz krize) kako je naša vrla Jaca jednom izjavila. Figa u džepu. Ne putu smo za nigdje i otamo nema povratka. Zapravo možda je autor mislio reći da smo u paklu!!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-03-07 10:16
Kao što je autor plakata inovativan, ali i vjerojatno psihički oštećen, tako niti promatrač koji u svom komentaru nudi bezgranični izljev mržnje na sve katoličko nije ništa bolji. Bolesnik do bolesnika. A što se ovog lošinjskog hdz-a tiče, baš ih briga. Znaju da nemogu dobiti treći mandat zaredom, i znaju da su u sedlu još dvije godine, tako da ih za plakatima ovog tipa boli ona stvar. I treba ih čim prije skinuti s vlasti. Ali ovakvim nebulozama po zidovima samo će ih homogenizirati, osjetiti će se ugroženim i biti će još jači i opasniji. I sada se želim okrenuti alternativi. Ali ljudi moji pogledajte, kome? Kušeti, Baniću, Vargi, Vodanoviću, Rudiju, Golešu i Marici Bebić? Zar zaista ovi naši otoci moraju propasti i umrijeti? Ovako ili onako, s ovima ili onima?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Zauzeto, Hrvat i krščaninavatar 2011-03-07 10:53
Želim se osvrnuti na komentar "Ali ovakvim nebulozama po zidovima samo će ih homogenizirati, osjetiti će se ugroženim i biti će još jači i opasniji." Ja mislim da zbog ovakvih nebuloza lošinjski hdz ne samo da se nema zašto osjećati ugroženim, nego da može mirno spavati i čekati da mu i treći mandat padne u ruke. Jer ljudi moji, tko Kapelija uopće doživljava kao opasnog i k tome progonitelja kršćana i Hrvata? Čime je to pokazao u ova dva i pol mandata? Kako i koje Hrvate i kršćane je progonila Kučićka, pa ona dva bogomoljca Nedić i Badurina i napirlitana manekenka Turkaljica? I tko je uopće Antoninićka da kao ravnatelj jedne nevažne ustanove može ikoga progoniti, pa još kao Hrvata i kršćana? I konačno tko je uopće progonjen zato što je Hrvat i kršćanin???
Ja mislim da je ovaj imbecilni plakat postavio netko tko je tražio nešto za sebe i kad to iz bilo kojeg razloga nije dobio, nemajući druge argumente, vrišti kako ga se progoni kao kršćanina i Hrvata, jer smatra da mu kao kršćaninu i Hrvatu pripadaju privilegije mimo i ispred bilo kojih drugih mjerila: prema nacionalnoj i vjerskoj pripadnosti. Smatram da je ovim plakatom samo pomognuto hdz-u, jer oni koji su protiv njega, a vide da lošinjski hdz baš i ne odgovara stereotipnoj slici te stranke, zamislit će se nad tvrdnjom iz plakata i zapitat se vrijedi li je zamijeniti Kušetom, Banićem, Vargom, Vodanovićem, Rudijem, Golešom i Maricom Bebić.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Učiteljica 2011-03-07 11:43
Ovo gore nije kritika već neukusno komentiranje. Mislim da je ono što Gari radi pozitivno i ja ne bi bila tako stroga. Takoðer nije u redu koristiti procjene koje ste uputili Martini Turkalj a i drugim ljudima. Milslim da bi administrator mogao napraviti selekciju komentara.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # micica 2011-03-07 11:50
Da nisi ti učiteljice martina turkalj? Ljudi iznose svoja mišljenja, mozda ih ne potkrepljuju, ali nisi ni ti potkrijepila svoje misljenje da gari radi pozitivno
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # InkvizicijaSanjar 2011-03-07 11:54
Kako god bilo ovim plakatom se vidi da nešto ne valja, jer čim se po nekom počne pljuvati ispod ima nešto. Činjenica je da cijela ta ustanova ne funkcionira jer slijedi smjer samo pojedinaca a da ne govorim da se dogaðaju čudne stvari i u administraciji i javnim natječajima, privatnim vlasništvima itd. Sve bi to trebalo malo ispitati....... ......
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # via 2011-03-07 11:56
Slažem se s micicom da ljudi imaju pravo iznositi misljenje, a glede Garija mislim da radi pozitivno jer ne radi ništa negativno. A to je danas velika stvar.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kršćanski RemetinecHRVAT 2011-03-07 12:14
U ovom plakatu ne valja to što netko prosvjeduje SAMO zbog navodnog progona "kršćana i Hrvata". Autoru ne smeta nezaposlenost, netransparentno st rada gradske uprave, navodno namještanje poslova prijateljima, trošenje proračuna na čudne stvari i t.d. nego tobožnji progon "kršćana i Hrvata". Da mu je do "Hrvata i kršćana" zaista stalo, autor bi postavio sliku Jadranke Kosor koja je dopustila da se Remetinec napuni sve samim velikim Hrvatima i katolicima u tolikom broju da bi Sudac tamo mogao osnovati posebnu molitvenu zajednicu za duhovnu obnovu :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # svima je jasnoroma 2011-03-07 13:02
tko imalo poznaje situaciju u gradu, bez ikakvog problema može zaključiti kojoj osobi smeta "progon hrvata i kršćana". Ja sam hrvat i kršćanin i ne osjećam potrebu da se kao takav deklariram, a još manje da se osjećam progonjenim. Mislim da je krajnje vrijeme da ljudi prihvate sankcije za svoj nerad, to nije ništa osobno, to je posao. Koliko bi tek plakata bilo po gradu kada bi svatko tko je ikada izgubio posao u ovom gradu, polijepio plakate prozivajući nadreðene.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # crnilopionirka 2011-03-07 14:49
eno i casne su pocele prosvjedovati,l ude li zemlje
zasto mi se cini prosvjeduju oni koji su djelomicno,ili potpuno na proracunu,ili oni koji nisu ni poceli raditi?
a ovo sa plakatom me podsjeca na cirilicni natpis ovo je srbija koji je napisao poglavnikov fan :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # palijandon kaćunko 2011-03-07 18:41
Umjetnik se malo zanio u opisu dotičnih "faca". Ono kršćani i katolici nije trebalo jer i bez toga imaju putra po glavi i previše. Bolje da je napisao progonitelji "onih koji nisu naši" ili "naši ili vražji" ili tako nešto u tom stilu. HDZ-jevci znaju o čemu pričam zar ne???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # KRIVI SUZaje Bant 2011-03-07 19:32
Možda bi trebalo plakat malo dublje analizirati. Činjenica je da su osobe koje su na plakatu lokalni dužnosnici HDZ-a s izuzetkom Ane Kučić koja kao nije član stranke, ali je njen simpatizer (kako je sama izjavila u listopadu 2008. kada je prvi puta ušla u tadašnje Poglavarstvo). Riječ je o ljudima koji su perjanica lošinjskog HDZ-a i to u obje struje (bosanske i nebosanske). To što trenutno nisu jedni s drugima u najboljim odnosima je manje bitno jer kad zagusti oni gusto zbijaju svoje redove. Ja mislim da je autor plakata htio reći da se lošinjski HDZ preko dužnosnika čije su glave na plakatu nikada nije ogradio od gnjusoba i opačina koje je počinila stranka na državnoj razini. Autorica teksta i mnogi komentatori su se uhvatili linije katoličanstvo-s ekularizam. Problem je širi. HDZ je progonitelj kršćana i Hrvata, ali i svih graðana Republike Hrvatske bez obzira na nacionalnu i vjersku opredijeljenost ili neopredijeljeno st. Riječ je o stranci koja je učinila sve da doðe na vlast pa je 2003. ušla u koaliciju s Vojislavom Stanimirovićem koji je aktivno sudjelovao u oružanoj pobuni protiv Republike Hrvatske. To nije govor mržnje (kako Pupovac voli reći kad se neko sjeti prošlosti dr. Stanimirovića), to su činjenice. Riječ je o stranci koja je svojim koruptivnim modelom poharala javna poduzeća koja upravljaju najvažnijim bogatstvima hrvatske države. To je stranka koja nema već 7 godina nema nikakvu gospodarsku politiku što je uvjetovalo ogromnim rastom nezaposlenosti i propadanjem ono malo industrije što je preostalo nakon katastrofalne privatizacije (koju je opet ta stranka zamislila i provela). Mogu oni biti lijepi i uljuðeni (Gari), vitki i pametni (Ana), nebitni (Maja, Badurina, Nedić), napirlitani (Martina), ali oni su HDZ i moraju ponijeti svoj dio odgovornosti. Ako se netko osjetio progonjenim kao Hrvat i katolik to ne znači da nema još 1000 drugih koji se osjećaju progonjeni samo kao Hrvati ili samo kao Srbi ili jednostavno kao graðani Republike Hrvatske. Ovima koji su na plakatu smo dali mandat i oni imaju pravo obnašati vlast još 2 godine. Na nama je da ih živciramo, da ih špotamo, da im ukazujemo da nisu nezamjenjivi i da će 2 godine proći vrlo brzo. Kad je Gari u pitanju koji će svoj saborski mandat morati ponovno osvajati riječ je i o manje od godinu dana. Prema tome: pišimo, crtajmo, prosvjedujmo, rugajmo im se, ukazujmo, šetajmo pod njihovim prozorima, ali pri tome budimo mirni i dostojanstveni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Glup, gluplji, pokvarenSnoopy 2011-03-07 20:17
Mislim da se u svezi ovog plakata nema što dublje analizirati. Radi se o plitkom i primitivnom ispadu frustrirane osobe koja je mislila da ima pravo na neke povlastice samo zato što je kršćanin i Hrvat. Autor plakata nije htio reći "da se lošinjski HDZ preko dužnosnika čije su glave na plakatu nikada nije ogradio od gnjusoba i opačina koje je počinila stranka na državnoj razini" nego prosvjeduje što i on nije sudionik tih "gnjusoba i opačina", a on je eto i kršćanin i Hrvat. Jer da je to htio reći, rekao bi. Osobno mislim da je autor pokvaren, ali da nije i glup. Da je pokvaren svjedoči zazivanje vjerskih i nacionalistički h osjećaja za osobne ciljeve, a da nije glup dokaz je upravo to što nije napisao budalaštinu kako su se članovi lošinjskog HDZ-a trebali ogradititi od "gnjusoba i opačina koje je počinila stranka na državnoj razini". Zaje bant silom pokušava ovom sasvim privatnom obračunu autora plakata s nekoliko članova lokalnog HDZ-a dati smisao nekakve sveopće duboke kritike politike te stranke na državnoj razini, no ovaj plakat ostaje ono što svatko vidi: grafički oblikovana javna psovka upućena onima koji su mu se zamjerili.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Micica 2011-03-07 21:57
Bravo Zaje Bant! Potpuno se slazem,. Uostalom Snoopy, tekst se moze interpretirati neovisno o namjeri autora, a netko bi rekao da se tekstovi na takav način jedino i smiju interpretirati, ako su hadezeovci imalo pametni bilo bi im najkorisnije da poruku shvate na način na koji ju je Zaje Bant interpretirao
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ........opti 2011-03-07 22:30
Kako bi bilo lijepo imati na otoku grupu mladih, školovanih, politički neopterećenih ljudi s voljom da promijene scenu i scenografiju. Ovo zadnje je najbitnije jer ovih stvari s početka rečenice ima na pretek siguran sam. Volio bi glasati za takvu stranku za dvije godine. Jeli moguće ili sam totalna budala da jednom na vlast doðu sposobni a ne podobni? Oće se netko toga sjetiti?????? Ajde neka netko osnuje novu stranku taman se zvala nemam pojma "za Lošinj"
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # lud, zbunjen, napušen... 2011-03-07 23:02
Micica, što trošiš? Mora da je nešto jako kad kažeš da se nešto može ili mora interpretirati neovisno o namjeri autora :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Micica 2011-03-07 23:16
nepotpisani, gdje si bio sve ovo vrijeme, u postmoderni smo, autor je mrtav!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # firuliruhrkljuš 2011-03-08 00:39
Šta je ovo niko od hadezeovih da brani i interpretira stavove????????
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # knafo 2011-03-08 10:20
Čujem da plakate nisu skidali hadezeovci jer smatraju da pokazuju koje imbecile imaju za oporbu :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Sanjam 2011-03-08 10:34
E pa ja bih se zdušno veselio i pljeskao da se je na Lošinju dogodi, kao što poziva Zaje Bant, da ljudi pišu, crtaju, prosvjeduju, rugaju im se (HDZ-u), ukazuju, šetaju pod njihovim prozorima. Da im netko na plakatu napiše da su lopovi, da su sukrivci za stanje u državi, da nisu sposobni, da su sve ono što ste tako dobro opisali u svojim komentarima. Ali to se (još) ne dogaða. Dogodio se je samo jedan prostački plakat, jer se poziva na sve ono na što su igrali HDZ-ovci dok su držali fige u džepu, varali, krali, lagali i ništa ne radili za dobrobit zemlje. Igrali su na niske strasti nacionalne i vjerske homogenizacije, zatirući pritom sve graðansko. E pa ja neću takvu opoziciju, koja ruši HDZ jer hoće mrkli mrak. I meni se sviða ideja koju spominje OPTI, grupa mladih, školovanih, neopterećenih mladih ljudi koja bi izašla s nekim drugim sloganom malo više povezanim s potrebama ovog otoka i njegovih žitelja no što je kršćanstvo i hrvatstvo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # joka 2011-03-08 10:56
Podržavam stav Zaje banta osim u dijelu da bi lokalni hdz bio odgovoran za ono što radi vrh stranke hdz. To će hdz-u sigurno umanjiti izglede da ponovi mandat na otoku, zbog općeg pada popularnosti, ali ja doista ne mislim da bi oni mogli biti odgovorni za nacionalnu razinu, jer su u svom izbornom programu nudili isključivo lokalne programe. To bi bilo kao da bi tražili od lošinjskog sdp-a da snosi odgovornost za zločine komunista prema Talijanima počinjenim poslije kapitulacije Italije, jer je sdp sljednica KP-jota. To bi bila glupost. Meðutim zamislio sam se na komentaru pionirke koja izvrće teze. Zašto casne ne bi smjele protestirati, a lezbijke i homići smiju? Valjda zato jer su "klero-naci-faš ist." opcije, poznato nam je to iz bivših "slobodarskih" vremena. Prema pionirki prosvjedovanje bi bilo dozvoljeno za probrane, koji bi imali veća prava od drugih, jer oni su nešto posebno, čisto....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mediteraneopionirka 2011-03-08 11:08
nemojte se ljutiti,ali vi malo puno ocekujete od losinja
kao sto je rekao ban iz daleke obale :rock nije mogao nastati na mediteranu,treb a mu industrijsko predgradje
mi se pripremamo za sezonu,a ne za revoluciju
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # muflon 2011-03-08 11:08
Joka, slažem se s tobom. Smatrati lokalni hdz odgovornim za ono što radi vrh stranke i da se od toga treba ograditi kako misli Zaje Bant isto je kao da se lošinjskog župnika smatra odgovornim za inkviziciju, spaljivanje vještica i pedofiliju meðu svečenicima. I tražiti da se ogradi od toga. I to bi bila glupost.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # casnepionirka 2011-03-08 12:02
naravno da imaju pravo prosvjedovati,k ao sto ja imam pravo reci koliko im se divim sto su hrabro,bez kordona policije izasle da brane svoje pravo neizlaska pred hrvatski sud
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Za pravo vrjeðanjakokolo 2011-03-08 12:21
Časne se hrabro bore za pravo da se na vjeronauku vrijeða ljude i u državnim školama meðu djecom šire predrasude o njima. Na svojoj FB grupi kažu da se bore za svijet gdje može bez osude i kazne nazivati „...bolesnicima debele i ružne, lezbe i pretjerano feminizirane pederčine, siromašne i neukusno obučene.“ Bilo je i "pedere u logore" i da ih sve treba poubijati, ali to je obrisano. Eto zašto se časne bore :sigh:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kokolurz brzotrz 2011-03-08 18:16
daj skinite se već jednom s crkve i časnih sestara.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ........hipy 2011-03-08 19:47
Stvarno previše komentara na račun časnih, možda je ova nova tema bolja za te komentare. Ova je ipak rezazvirane za vrle nam hadezejovce. Eto da se malo vratimo di smo stali. Naravno da ovi naši nisu direktno krivi što je država u banani ali su krivi što je Lošinj u banani pa su na taj način doprinijeli sveukupnoj banani. A možda da nam zasade drveće banana pa da svi napravimo kućice na njima i tamo fino živimo. Dvije muhe jednim udarcem imali bi šta jesti i di stanovati. Da su imalo sposobni (što nisu) gradili bi stanove za 600€. Istina s tom cijenom Grad nebi zaradio ništa ali bi mnogi graðani riješili stambeno pitanje , na kraju zašto bi Grad morao nešto i zaraditi pa On postoji zbog graðana. Možda sam i ja skrenuo s teme ali smeta me što od izbornih obećanja ništa nije napravljeno a obećavalo se puno i previše.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # NEDAM JA NA HDZIvek von Salzburg 2011-03-08 20:18
Napadate časne ljude koji su proveli sva svoja obećanja. Jesu li obećali povećati zaposlenost? Jesu. I ispunili su to. Zaposlili su brdo ljudi u gradskoj upravi i gradskim društvima. Jesu li obećali brinuti o obrtnicima? Jesu i ispunili su to. Njihovi obrtnici poput Karla Magazina i njegovog tatice redovno dobivaju poslove. Jesu li obećali javno-privatna partnerstva? Jesu. I ispunili su to ne jednom nego dvaput. Jednom je Grad od toga dobio čitav zahod, a drugi puta dvije sedmine podzemne garaže. Jesu li obećali skrb za umirovljenike? Jesu. I ispunili su to. Jednom gospodinu koji je bio pred mirovinom su pet godina plaćali plaću i doprinose (cca. 20.000 kn mjesečno) i vodili ga kao savjetnika u Vodovodu sve dok čovjek nije skupio potreban staž za mirovinu. Jesu li obećali poduzetničku zonu? Jesu. I ispunili su to. Izgradili su sve pristupne ceste do trgovačkog lanca svog dogradonačelnik a. Nemojte ljudi griješit dušu. Vi stvarno znate samo negativno nabrajati. Naðite i nešto pozitivno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # fru 2011-03-08 20:22
hipy, ja mislim da je ova tema rezervirana za pozivanje na hrvatstvo i kršćanstvo, jer na njemu nema ništa o stanovima za 600 eura i štajaznam. A budući da i časne prosvjeduju iz istog razloga, tj jer se progone kršćani komentari na časne baš idu uz ovu temu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ......Hipy 2011-03-08 21:26
Ajd sve 5. S vjerom je malo škakljivo možda se uvrijedi netko koga možda nebi željeli povrijediti. Te časne i nemaju baš nešto od života pa neka im. Ali s ovima iz hadezeja druga priča. I kad stavim prst na čelo i čitam komentar Iveka von Salzburga stvarno ima pravo. Pa oni svoja obećanja ispunjavaju. Brzo svi u hadeze možda dopadne i druge komad kolača zvan Gradski proračun!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # micica 2011-03-08 23:52
Ivek je pogodio u sridu!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...pionirka 2011-03-09 12:55
bez sanadera mi ne bi imali saborskog zastupnika
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kuda dalje?Graðanka 2011-03-09 13:10
Z A H T I J E V A M O :

1. Obustavu novih privatizacija strateških hrvatskih resursa poput voda i šuma, prometne infrastrukture ili urbaniziranih javnih površina, te hitnu nacionalizaciju već privatiziranih strateških javnih poduzeća i banaka;

2. Sveobuhvatnu reviziju privatizacije uz sankcioniranje bez mogućnosti zastare za sve kriminalne slučajeve, te povrat imovine prvotnim vlasnicima - radnicima i graðanima;

3. Uvoðenje sustavnog nacionalno-ekon omskog protekcionizma u vidu rigoroznog zakonskog pogodovanja najvažnijim hrvatskim privrednim granama i djelatnostima kao što su energetika, poljoprivreda, brodogradnja itd;

4. Povratak socijalnim vrijednostima države blagostanja i rekonstrukciju temeljnih javnih sustava kao što su svima jednako dostupno zdravstvo, u potpunosti javno financirano visoko obrazovanje i mirovinski fond zaštićen od tržišta;

5. Odgaðanje stupanja Hrvatske u članstvo EU-a do daljnjeg, zbog sumnje u podreðenu ulogu koja joj je u njoj namijenjena. Zahtijevamo da referendum o ulasku u EU bude raspisan prije potpisivanja pristupnog ugovora, te da Vlada barem šest mjeseci prije referenduma predoči javnosti sve podatke o rezultatima pristupnih pregovora koji su se odvijali u uvjetima drastične netransparentnosti;

6. Bezuvjetnu zaštitu preostalih radničkih prava kroz radno zakonodavstvo i postojeće kolektivne ugovore;

7. Zakonsko jačanje mehanizama direktne i participativne demokracije poput referenduma, uz otvaranje svih javnih prostora za slobodno okupljanje graðana;

8. Potpunu dostupnost i transparentnost svih podataka iz cjelokupnoga javnog financijskog i ostalog poslovanja;

9. Upravnu decentralizacij u Hrvatske te prebacivanje znatnijeg dijela ključnih ovlasti na niže teritorijalne jedinice;

10. Temeljitu demokratizaciju svih stranaka, što treba biti ureðeno zakonom o političkim strankama, kao i djelotvorno zakonsko reguliranje financiranja predizbornih kampanja tih organizacija i njihovih izbornih kandidata.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # EVO KUDAGraðanin 2011-03-09 16:51
1. Obustavu novih privatizacija strateških hrvatskih resursa poput voda i šuma, prometne infrastrukture ili urbaniziranih javnih površina, te hitnu nacionalizaciju već privatiziranih strateških javnih poduzeća i banaka;

ODGOVOR: Obustava daljnje privatizacije je moguća i za to je dovoljna obična većina u saboru. Nacionalizacija nije moguća i za nju nema uporišta u hrvatskom Ustavu, meðunarodnim ugovorima i zakonima.

2. Sveobuhvatnu reviziju privatizacije uz sankcioniranje bez mogućnosti zastare za sve kriminalne slučajeve, te povrat imovine prvotnim vlasnicima - radnicima i graðanima;

ODGOVOR: Za prvi dio zahtjeva je izmjenom Ustava prošle godine stvoren pravni okvir, a drugi dio zahtjeva je floskula. Koji su to prvotni vlasnici. Gdje su danas oni koji su bili radnici 1990. godine. Što je s onima koji su se rodili poslije? Ako je nešto nezakonito neka se vrati u vlasništvo RH.

3. Uvoðenje sustavnog nacionalno-ekon omskog protekcionizma u vidu rigoroznog zakonskog pogodovanja najvažnijim hrvatskim privrednim granama i djelatnostima kao što su energetika, poljoprivreda, brodogradnja itd;

ODGOVOR: Hrvatska je članica WTO i ne može nametati jednostrane direktne protekcionistič ke mjere. Moguće je poticati vlastitu industriju, ali uvijek u skladu s meðunarodnim ugovorima i nikako na štetu slobodnog svjetskog tržišta. Postoje brojne mjere kojima se može pomoći, ali nikako ih se ne može primijeniti tako paušalno i generalno.

4. Povratak socijalnim vrijednostima države blagostanja i rekonstrukciju temeljnih javnih sustava kao što su svima jednako dostupno zdravstvo, u potpunosti javno financirano visoko obrazovanje i mirovinski fond zaštićen od tržišta;

ODGOVOR: Model države blagostanja je potrošen pa su ga čak i države koje su ga u cijelosti imale (sjevernoeurops ke zemlje) morale korigirati. Svima jednako dostupno zdravstvo – moguće na odreðenoj razini uz kombinaciju više modela privatnog osiguranja. U potpunosti javno financirano visoko obrazovanje – moguće uz odreðena ograničenja. Nitko normalan neće plaćati baš svaku lijenčinu kojoj treba 8 godina da završi trogodišnji studij. Mirovinski fond zaštićen od tržišta – nema apsolutne zaštite od tržišta, ako smo u tržišnoj ekonomiji, ali postoje ograničenja. Trenutni hrvatski sustav 2. I 3. stupa ima odreðene zabrane izlaganja i na tome se još može raditi, ali nema apsolutne zaštite.

5. Odgaðanje stupanja Hrvatske u članstvo EU-a do daljnjeg, zbog sumnje u podreðenu ulogu koja joj je u njoj namijenjena. Zahtijevamo da referendum o ulasku u EU bude raspisan prije potpisivanja pristupnog ugovora, te da Vlada barem šest mjeseci prije referenduma predoči javnosti sve podatke o rezultatima pristupnih pregovora koji su se odvijali u uvjetima drastične netransparentno sti;

ODGOVOR: Zahtjev potpuno neutemeljen u pogledu tajminga. Već 20 godina Hrvatska ima za strateški cilj punopravno članstvo. Nikada niti jedna relevantna politička ili javna skupina nije iznijela niti jedan argument protiv. Što se tiče pregovora i njihove transparentnost i postoje JAVNO OBJAVLJENA pregovaračka stajališta. Za Hrvatsku je bitno da ispuni kriterije za EU, a da li će i kada će ući ovisi samo o volji graðana izraženoj na referendumu. Hrvatska bez ispunjenih kriterija za EU i izvan članstva = Albanija Envera Hoxe tj. sama na svijetu, izolirana, podložna totalitarizmu.

6. Bezuvjetnu zaštitu preostalih radničkih prava kroz radno zakonodavstvo i postojeće kolektivne ugovore;

ODGOVOR: Apsolutno prihvatljivo. Zakon o radu i brojni kolektivni ugovori imaju još jako puno prostora za kvalitetne izmjene.

7. Zakonsko jačanje mehanizama direktne i participativne demokracije poput referenduma, uz otvaranje svih javnih prostora za slobodno okupljanje graðana;

ODGOVOR: Postojeći Ustav predviða mogućnost referenduma. Ako bude postojala politička volja da se institut referenduma unaprijedi i da se otiðe bliže švicarskom ili francuskom modelu može se i to kroz izmjenu Ustava, ali za to treba imati 2/3 u saboru.

8. Potpunu dostupnost i transparentnost svih podataka iz cjelokupnoga javnog financijskog i ostalog poslovanja;

ODGOVOR: Postoji Zakon o pravu na pristup informacijama. Treba jačati političku i graðansku kulturu i neprekidno tražiti informacije i odgovornost onih koji ih uskraćuju.

9. Upravnu decentralizacij u Hrvatske te prebacivanje znatnijeg dijela ključnih ovlasti na niže teritorijalne jedinice;

ODGOVOR: Mogućnost postoji. Potrebna je većina od 2/3 u saboru i Ustav se može promijeniti, ali prethodno treba dobro sagledati ciljeve i trošak takve reforme.

10. Temeljitu demokratizaciju svih stranaka, što treba biti ureðeno zakonom o političkim strankama, kao i djelotvorno zakonsko reguliranje financiranja predizbornih kampanja tih organizacija i njihovih izbornih kandidata.

ODGOVOR: Zakone iz te oblasti trebalo bi definitivno detaljno pročešljati i učiniti ih puno kvalitetnijima. Japanski ministar otišao je zbog krivog knjiženja donacije od 600 USD. Tu definitivno ima prostora za rast.

Ovo je samo kratki odgovor na zahtjeve od kojih su većina opravdani i postoji mogućnost da ih se usvoji. Potrebno je samo vidjeti da li ti zahtjevi predstavljaju volju političke većine tj. da li su graðani u stanju izglasati predstavnike koji su ih voljni provesti. Neki su zahtjev paušalni i nedorečeni što ih ne čini nedobronamjerni ma, ali možda je ipak potrebno malo učiti prije nego se izaðe na ulicu s parolama poput „nacionaliziraj mo banke“. Pa sve da bi se banke i mogle nacionalizirati to nikako ne znači da bi te banke otpisale kredite koji su dospjeli na naplatu, samo više ne bismo dugovali nekim anonimnim vlasnicima kapitala nego državi.
U svakom slučaju, vlast i oporba koje drže do sebe trebali bi otvoriti argumentiranu raspravu o tome što želimo, koji su nam ciljevi i kako ih možemo ostvariti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ProsvjedGuest 2011-03-09 17:54
Lijepa hrpa komentara! Hoće li se u Lošinju organizirati prosvjed?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-03-09 18:06
PROSVJED! PROSVJED! HOĆEMO PROSVJED!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ProsvjedLošinjan 2011-03-09 18:14
Prosvjed. Prvi zahtjev: Raskid ugovora s Vatikanom. A onda potpisujem ove gore.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hellraiser 2011-03-09 18:45
Ja takoðer, Lošinjane. Samo ona stranka koja je spremna na raskid ugovora s Vatikanom MISLI OZBILJNO. Sve koje izbjegavaju tu temu i muljaju su STRANKE SUMNJIVIH NAMJERA da nas i dalje šišaju kao ovce.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # SCENARIO PROSVJEDAPernarić 2011-03-09 18:55
Prosvjedna šetnja u Malom Lošinju bi mogla izgledati ovako:

1. dan
Sastanak na trgu Republike Hrvatske. Paljenje svijeće ispred bivše butege „kod Ivića“ za sve upropaštene poslovne prostore u centru grada. Šetnja do iza ribarnice gdje je Uprava Vodovoda i čistoća sa zahtjevom da Uprava zatraži povrat novca koji je u razdoblju od 2005. do 2010. isplaćen Milanu Mužiću na ime (ne)rada na mjestu savjetnika. Odlazak do stambeno-poslov nog objekta „Opskrbni centar“ i kolektivno pišanje u gradskom WC-u ili ako je zaključan onda ispred njega. Odlazak do zgrade Općine s povicima „ostavka…ostavk a….“. Nastavak šetnje do bivšeg komiteta KPJ uz kratko zadržavanje uz povike „nećemo ni vas…“. Miran i dostojanstveni povratak na trg. Rock koncert lošinjskih bendova.
2. Dan
Sastanak na trgu Republike Hrvatske i odlazak do Brodogradilišta . Kratko zadržavanje uz uzvike „vratite dionice…“. Nakon toga povratak prema trgu uz zadržavanje kod Općine uz povike „ostavka…ostavk a“. Prelazak preko trga i odlazak do Petice. Kratko zadržavanje ispred uz povike „Sariću…vrati pare“. Miran i dostojanstveni povratak na trg. Nastup lošinjskih mažoretkinja.
3. Dan
Sastanak na trgu Republike Hrvatske i odlazak do Kalvarije ispred uprave Jadranke. Kratko zadržavanje uz uzvike „vratite dionice…“. Nakon toga odlazak do Konzuma. Kratko zadržavanje uz uzvike: „Todoriću vrati žito…“. Spuštanje u Grad. Miran i dostojanstveni povratak na trg. Nastup puhačkog orkestra.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Crkveni miš 2011-03-09 19:06
Ja bih dodao još jednu prosvjednu lokaciju: Ispred Župnog dvora tiha šetnja sa parolama "vratite novac koji ste dobili iz Gradskog proračuna!"
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bravooooooHipy 2011-03-09 19:40
PROSVJEDI, PROSVJEDI, PROSVJEDI, jedva čekam dovest ću babu, sestričnu i sve susjede od jetrve bivše mi supruge sa svom rodbinom i prijateljima. IZBORI, IZBORI, IZBORI, Bravooooooooooo ooooooooooo!!!! !!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ja bi to ovakopionirka 2011-03-09 19:47
ja bih samo ljepila printove ove stranice sa svim postovima na debeli stup na trgu,
u svakom slucaju i clanak i komentari su jaci od onog plakata, a relativno malo ljudi ih vidi
a,onda bih za godinu dana dala svima da biraju 10 nikova za sastaviti listu za losinj,totalna demokracija
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Direktorica svemira 2011-03-10 11:43
Da! Pionirku za gradonačelnicu!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # GradonacelnikBirac 2011-03-10 15:24
I.KRSTAŠA Za Gradonacelnika ! Da njega nije bilo nebi u Hotelu Helios bilo maskara !
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-03-10 21:47
Pa dobro, kad će se taj prosvjed održati?!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PROSVJED U SUBOTUprosvjednick 2011-03-10 22:17
Bilo bi dobro da se prosvjed održi istovremeno kada i zagrebački. U subotu u 18 sati svi na trg.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prosvjedGuest 2011-03-10 22:29
... na burek i ćevape kod curija
:D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-03-10 23:54
Bojana povedi u subotu!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...xena 2011-03-11 00:24
A koga da povede? Lošinjsku zlatnu mladež i njihove roditelje?
Kritičnu masu prosvjednika koju ćeš okupiti, možeš posjesti oko jednog stola u omanjem kafiću.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .....Monte Bašton 2011-03-11 09:19
Svi ovi koji pišu i komentiraju ovdje o katoličanstvu i crkvi,a komentiraju negativno imaju u autu na retrovizoru obješenu krunicu.Veseli me što se toliko negativno piše o crkvi i vjeri jer poznato je tko piše i tko stoji iza tih komentara,a ti isti ljudi su nas do kraja osmdesetih pratili i bilježili svaki naš odlazak u crkvu,a u ponedjeljak se komentiralo u komitetu i odreðivale su se mjere koje treba poduzeti protiv neprijatelja koji idu u crkvu.Ti isti ljudi rade isti posao koji su radili i pod vodstvom komunističke partije Jugoslavije ogranak Mali Lošinj,a sada su u službi sadašnje vlasti.Doduše to su sada njihova djeca,ali to je isto smeće.Veseli me da nas ima jako malo na nedjeljnim misama,a te osobe koje kometiraju i kritiziraju crkvu i vjeru,prvi će zvati svećenika kad osjete da im se približava kraj životnog obreda.Meðu ovim komentarima ima i osoba koje nisu znali odgojiti ni vlastitu djecu i ne žele im pomoći danas kada su djeca u delikatnim situacijama ,i kada bi toj djeci trebala roditeljska ljubav koja bi ih ihvukla iz pakla alkohola i droge.Pometimo najprije ispred svog praga pa onda djelimo savjete drugima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prosvjed protiv prosvjednikadisco pop 2011-03-11 09:58
Ja mislim da autor ovog kršćanskog prosvjednog plakata protiv progonitelja kršćana treba povesti prosvjed protiv prosvjednika koji su se jučer na Kaptolu derali "popovi lopovi" i "dolje pedofilija".

Novi list piše "Pred katedralu je došla manja grupa od oko pet tisuća prosvjednika nakon što je prosvjed bio proglašen završenim s idejom da se, tko želi, pomoli za što skoriji odlazak Jadranke Kosor s mjesta premijerke. No, molio se nije nitko, ali je zato prvi put upućena kritika i Katoličkoj crkvi skandiranjem "popovi su lopovi" i "dolje pedofilija".

Manja grupa, od oko pet tisuća prosvjednika :-) :-) :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kruh naš svagdašnji daj nam danasOčenašek 2011-03-11 10:11
S jednog portala:

Iz svakog drugog dana u dan prosvjedi u Zagrebu se nastavljaju. Iako se osjeća zamor pa povorke više ne traju tako dugo, a ljudi je manje, nezadovoljstvo i dalje vlada ulicama. Uz standardne mete prosvjednika, poput Vlade, Jadranke Kosor i HDZ-a, na raspored dolaze i institucije koje se u Hrvatskoj smatraju nedodirljivima poput Crkve koja je došla na red pred kraj prosvjeda. Tad je manji dio najizdržljvijih od nekoliko tisuća koliko se procjenjuje da ih je bilo, okončao prosvjed pred Kaptolom uz povike: "Zašto ste nas ostavili?" i "Vi imate Crkvu, mi nemamo što za jest".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # 666 2011-03-11 10:22
Prosvjednici su prvi put napali Crkvu. Kaptolu poručili da poštuje Božje zapovijedi.
21.10 Nekoliko stotina prosvjednika je pred zagrebačkom katedralom. Na ulaz su stavili nekoliko hrvatskih zastava, ali i nekoliko na kojima piše "Volim Hrvatsku, ne EU". Okrenuti prema katedrali uzvikuju Lopovi, popovi! "Pomozi Bože!"
21.20 Jedan od prosvjednika je na megafonu poručio Kaptolu: Zamolio bih Kaptol da počne poštivati 10 Božjih zapovijedi. Okupljeni su skandirali "Ne kradi!" "Ne laži" i "Dolje pedofilija.

Video (tv.jutarnji.hr/video/show/5b80f6b804625e98c3f6f694066270d6)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-03-11 11:32
Prosvjednici bi ipak mogli ići prosvjedovati na Čikat ispred jednog povećeg izmeta, jer doista taj bezobraznik smrdi. A nedaj bog moglo bi se i stati na njega i povrijediti mu njegovo dostojanstvo i osobni integritet.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...pionirka 2011-03-11 12:12
pa tko uopce napada vjeru,monte baston?par usputnih komentara o instituciji kojoj se izdvaja novac iz proracuna dize se na nivo mobilizacije krstaskih ratova.
za sada su prosvjedovali: studenti,seljac i.bbb,casne sestre,branitel ji,doktori,radn ice uzor-kamensko i pernar
pred:hrt,hnb,katedralom,sudom,erste bankom,200 m do markovog trga
svi protiv svega
stvarno ne znam zasto se ne raspisuju novi izbori,odgadjan jem se stvara samo baza za crne ili crvene brigade
direktorici svemira:hvala,h vala na kandidaturi jos otkada sam bila presjednica VIIc znam da mogu vise i bolje
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pijonir 2011-03-11 12:19
Pionirka pita:

Citat:
pa tko uopce napada vjeru,monte baston?
Kritiziranje popova, časnih, vjeroučitelja i svih kojima pripadnost katoličkoj Crkvi služi kao nekoć Crvena članska iskaznica nij napad na vjeru, nego na one koji vjeru iskrenih vjernika zlorabe za svoju materijalnu dobit. Poput autora ovog idiotskog plakata.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # IdejaKatolik 2011-03-11 13:01
Možda je autor plakata baš želio upozoriti iskrene vjernike da veliki bogomoljci u HDZ-u od kojih se većina pojavljuje u crkvi samo u vrijeme izbora, vjeru koriste u materijalističk e i krajnje neetičke svrhe.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # etikakameleon 2011-03-11 13:48
Autora nije briga za što i kako se koristi vjera, nego ga je briga za vlastito dupe. Jer on je Hrvat i katolik, a ne daju mu da prodaje maglu za veliku plaću. Da je na vlasti SDP i da mu se dogodilo isto, na plakatima bi bilo da se progone ljevičari i socijaldemokrat i.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ee da...??? 2011-03-11 17:04
ja mislim da ste vi bolestan narod i zato mi je drago što nisam Hrvat i Kršćanin!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Protestant 2011-03-11 18:19
Nemoj tako upitniče, pa nisu svi Hrvati kršćani, a ni svi kršćani nisu Hrvati. Ima Hrvata koji su muslimani, ateista i agnostika, a oni koji su kršćani nisu svi katolici. Istina, katolika ima najviše, ali svi znamo da njih nitko ne progoni. Naprotiv, katolička Crkva je super bogata i ima neviðene povlastice. Većina državnih blagadana su katolički blagdani, po državnim školama se drži katolički vjeronauk, a vjeroučitelji ne odgovaraju državnim školskim vlastima, iako ih država plaća državnim novcem. Osim toga dobija veliku lovu od države, a i naš Grad je donira svake godine s 200 000 kuna. Znači, parola s plakaa je netočna jer nisu svi kršćani progonjeni. Možda neki, ali sigurno ne katolici. Možda je autor mislio na Pravoslavce i Protestante kad je napisao da su kršćani progonjeni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Odgovor upitniku!! 2011-03-11 23:59
I meni je izuzetno drago što to nisi. Bilo bi mi bez veze da sam u istom košu s tobom.
Daješ iste izjave kao stanoviti FT koji je izjavio da mu je drago da mu supruga nije ... (zaboravih što, ali nije ni bitno)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ....!!! 2011-03-12 01:29
E moj upitnik, misliš da ti ne boluješ od teških boleština samo zato što ne znaš da ih imaš! Eto mi Hrvati i kršćani smo u prednosti bar znamo od čega bolujemo i to je korak ka ozdravljenju! Izvućemo se a ti ćeš potonuti u uvjerenju da si zdarv i da nisi zaražen hrvatistikom i kršćanstvom dok će tebe požderati ono što ne vidiš!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # --- 2011-03-12 10:23
A da li si ti !! ponosan što si u istom košu s ovim koji je napravio ovaj šovinistički plakat?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ??ja 2011-03-16 05:11
to nam govori bojana kojoj ova država daje kruh a glavni joj je posao tužit ljude, a i sami znate da nije sposobna se brinut o vlastitoj djeci, a kamo li o životinjama. to je sramota što grad takvima daje novac
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # on 2011-03-16 09:42
Mene zanima je li "ja" uopće razumio / razumjela o čemu Bojana piše. Očito da nije, jer Bojanin članak nema veze ni sa čim iz komentara tajanstvene osobe "ja".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-03-16 10:13
Tko god da piše piše iz mržnje prema crkvi, kršćanima, katolicima, zapravo mržnje prema križu. Svu u crkvi i oko crkve ih smeta, i mogu biti nezadovoljni. Njihovo je pravo da budu nezadovoljni. A naše pravo je da nam oni iz svog nezadovoljstva ne pljuju po svetinjama. Mi po njihovima ne želimo, a i nemamo po čemu, jer im ništa i nije sveto. Zato tu ima puno bolesnih stanja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ISTINA 2011-03-16 12:05
"Ja" je jako dobro razumio (la) što piše u članku pa zato čini fintu da s poruke članka skrene pozornost na osobu koja ga je napisala. A poruka članka je jasna: netko traži povlastice zato što je Hrvat i kršćanin. Jer lijepo je napisano: "Da je nekome kršeno bilo koje pravo, a naročito da je pritom Hrvat i kršćanin, skrenuo bi na sebe pažnju suda, nekoga od nekolicine pravobranitelja koji operiraju u Hrvatskoj ili pažnju medija. Zacijelo ne bi iz anonimnosti vrisnuo da je Hrvat i kršćanin, da traži nešto što bih s istim pravom mogla zatražiti i ja." I zaista, svakom poštenom čovjeku je jasno da se tim kukavički i potajice izloženim plakatom ne prosvjeduje zbog nekakvog progona, nego zato što se ne uživa povlastice pred drugim ljudima. To što je to napisala osoba pod svojim punim imenom i prezimenom koja možda "tuži ljude" i ne zna brinuti o djeci i životinjama ne mijenja činjenicu da je napisala jednu ISTINU.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ah ah 2011-03-16 13:28
Ja bih ipak rekao da u našoj lokalnoj zajednici ima progonjenih i onih koji su povlašteni ( možda ne na nivou katolik-hrvat ali ima).
Primjer: već dvije subote za redom se dogaða odreðeni mobing prema ugostiteljima od strane Grada Malog Lošinja i Dogradonačelnic e jer dozvoljava da kafe bar Harem da radi protuzakonito tj. daje mu produženje radnog vremena dva sata duže od dozvoljenog i na Feaceu onda naðete istu tu Dogradonačelnic u gdje se na slikama Harema druži uz vino, i u kasnim jutarnjim satima u prekršaju zajedno sa vlasnicima i njima bliskim ljudima.
Zar to nije primjer progona ostalih koji bi isto tako mogli raditi duže u noć i možda zaraditi koju kunu više lil možda oni koji su uložili u noćni klub pa ga morali zatvoriti upravo zbog ovakvih odluka kao što je ova navedena, gdje jedan kafić u koji je uloženo sto puta manje i koji nema dozvolu niti uvjete za rad takve vrste posla ipak radi.
A isto tako dotični su bespravno sagradili 70 kvadrata više te nisu mogli dobiti dozvolu pa su gips pločama preko noći smanjili prostor dobili dozvolu te isto tako preko noći maknuli ploče i rade kao da se nije ništ dogodilo.
Ovakvih primjera ima koliko hoćete i u drugim branšama našeg grada recimo "graðevina" gledajte samo što se dogaða na Velopinu: grad radi javne radove a prava istina je da gradi kanalizaciju za privatnu marinu u krugu vojarne pa zar je moguće da se iz gradskog proračuna financiraju privatne investicije?
I pogodite tko uvijek dobija takve poslove; Magazin Upravo onaj kojeg ste vidjeli i neki dan da sebi gradi privatni mul kod donje benzinske i to kapetanu Tomiću pred nosom.
I gle čuda taj isti Magazin je zaručnik i čovjek koji živi u izvanbračnoj zajednici u istom stanu sa našom dogradonačelnic om, istom onom dogradonačelnic om koja je kćer Serða Kučića koji se natjecao za koncesiju u luci MALI LOŠINJ gdje se natjecao i Lošinj parking kojem je zamjenica šefa naravno pogodite tko:-? pa opet dogradonačelnic a jer Lošinj parking je gradska tvrtka.
Neznam jel mi se to čini ali imam osjećaj da svi ostali na ovom otoku su suvišni možemo slobodno otić jer jasno se vidi iz svega da nas progone 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # BOLESNIKBOLESNIKU 2011-03-16 15:06
AH AH MOJ KRSTAŠ , SVAKAKO TE ŽULJA RAD HAREMA JER JE DIREKTNA KONKURENCIJA TVOM RUŽINAVOM BRODU . VJEROVATNO SERÐO KUĆIĆ JER TVOJ GAZDA KUŠETA NIJE DOBIO KONCESIJU NA LUKU. NJEGOVA KČER SVAKAKO JER TVOJA ŽENA NIJE I NIKAD NECE BITI GRADONAČELNICA.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # idiot i glupe guskePaša 2011-03-16 15:20
Ne ulazim u ovo što je napisao ah ah, ali Bolesniku mogu reći samo da čovjek treba biti kompletan idiot da kafe baru dade ime HAREM. A svaka žena koja zalazi u kafe bar takvog imena je glupa guska, pa makar bila dogradonačelnic a.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ObjašnjenjeRe : ah ah 2011-03-16 15:27
Ako netko upotrebljava strane riječi ,bilo bi dobro da zna što znače te u kojem ih kontekstu može upotrebljavati. . Mobing (work abuse ili employee abuse) je engleski izraz za zlostavljanje na radnom mjestu. Mobing je specifični oblik ponašanja na radnom mjestu, kojim jedna osoba ili skupina njih sustavno psihički (moralno) zlostavlja i ponižava drugu osobu, s ciljem ugrožavanja njezina ugleda, časti, ljudskog dostojanstva i integriteta, sve do eliminacije s radnog mjesta. Zlostavljana je osoba bespomoćna, u nemogućnosti je da se obrani. Takve se aktivnosti odvijaju najmanje jednom tjedno, tijekom najmanje šest mjeseci.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # govorim latinski da me ceo svet razumepravobranitelj progonjenih 2011-03-16 17:29
Dugo se nije oglasio onaj pametnjaković što svakih mjesec dana obrazlaže o argumentum ad hominem. Di si mudrijašu. Jaaaaavi seeee, jaaaavi seeeeee.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # jetsetter 2011-03-16 18:17
Može se kafić zvat harem i štala i neka ga zove kako hoće. Al neka za njega vrijede ista pravila kao i za ostale ugostitelje. Nema razloga da on bude povlašten samo zato jer u njega zalazi lošinjski jet-set :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # progonjenom 2011-03-16 19:01
Objašnjenje :Argumentum ad hominem, slobodno prevedeno "napad na čovjeka" je nastojanje da se iznošenjem ružnih stvari o protivniku njega diskreditira kao osobu, te time i njegovi argumenti prikažu nevaljanim.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # . 2011-03-16 19:24
A pravobranitelju progonjenih jako smeta kad se raskrinkava ta prastara smicalica ad hominem za bacanje pijeska u oči. A tako je dobra: Kad ti netko kaže da si lopov, ti se braniš tako da kažeš kako taj koji to tvrdi ima ružnu kravatu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Za pravobranitelja progonjenihSchool Boy 2011-03-16 19:43
Evo ti o toj temi i na hrvatskome da se ne patiš s latinskim:

Mala škola laganja 1: argumentum ad hominem

Mala škola laganja započinje prvom lekcijom. U ovom postu i u daljnjim nastavcima pisat ćemo o prepoznatljivim , klasificiranim metodama laganja, obmanjivanja i dovoðenja u zabludu ljudi kojima se obraća govornik.

Argumentum ad hominem, slobodno prevedeno "napad na čovjeka" je nastojanje da se iznošenjem ružnih stvari o protivniku njega diskreditira kao osobu, te time i njegovi argumenti prikažu nevaljanim.

Napad na čovjeka ne mora biti uvijek obmana. Ono što je ovdje bitno je postoji li povezanost iznesenih tvrdnji o protivniku sa glavnom temom rasprave. U obmani putem napada na čovjeka te povezanosti nema ili je nebitna.

Stranka na vlasti često se služi tom metodom, tipično u obračunavanju s "nepoćudnim" medijima i novinarima. Prisjetimo se Ferala i njegovih novinara koji su od vlasti stalno bili etiketirani kao neprijatelji domovine, Soroševi plaćenici, špijuni, jugonostalgičar i, udbaši, zeleni i crveni vragovi ...

U današnjim medijima ne pronaðoh dovoljno dobrog primjera ove obmane u političkom miljeu (valjda što je vikend ili se političari tek zagrijavaju za izbornu utrku) ali zato naletjeh na dobar primjer u sportskim krugovima.

Napadač u nogometnoj reprezentaciji BiH, Marko Topić, kojeg je Blaž Slišković prozvao da je platio Ćiri Blaževiću da nastupi za reprezentaciju, izjavljuje za portal SportSport.ba: "Blaž Slišković je bolestan čovjek ... koji je sve što je imao izgubio na kocki."

Slijedi još dosta raznog pljuvanja po Sliškoviću ali nećemo sve prepisivati. Da je riječ o argumentum ad hominem vidi se po tome što sve rečeno o Sliškoviću nema nikakve veze s temom - je li Topić platio Ćiri ili nije. Topić u čitavom tekstu niti jednom nije ustvrdio "Ne, ja nisam platio Ćiri!" Njegova argumentacija usmjerena je na to da Sliškovića prikaže kao osobu kojoj se ne može vjerovati, pa tako i njegovim optužbama prema Topiću ne treba pridavati pažnju, tako da Topić i ne bude doveden u situaciju da se mora o tome izjasniti. Iako Blaževićeva sklonost kocki i eventualni psihološki preoblemi nemaju nikakve veze s njegovom sposobnošću da primijeti novčanu transakciju.

NB: ne zauzimam se ovdje za Blaža, samo pokazujem kako Topić upotrebljava krasan primjer napada na čovjeka. Uostalom, je li napadač ili nije?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pravobranitelj progonjenih 2011-03-16 20:09
Hvala ti što čitatelje ovog portala iz mjeseca u mjesec (a po potrebi i češće) podjećaš na tu poznatu staru smicalicu. Pročitao sam komentar od ja i vidim ispod nema ništa o argumentumu ad hominem. Reko, pa nije valjda da mu se nešto dogodilo. Pa gdje je dežurni da copy/pejsta nešto na tu temu, a sad vidim da si živ i zdrav, doduše samo te trebalo malo isprovocirat da reagiraš :-)
Drž se stari, ubuduće nemoj da toliko čekamo na tebe.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-03-16 20:39
Ma o čemu ovaj tovar balega?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # HDZHrvatska Demonska Zajednica 2011-03-16 23:09
Ja mislim da je autor ovog plakata mislio i na gospoðu Genov koja je i uvodnom pričom potvrdila moju tezu. Nije bitno što ona nije katoličke vjeroispovjedi. Već to što dobiva velik honorar za pisanje in korist Cappelliu i kompaniji. Ako pratite vidjeti ćete da su njene teze lagano ili manje lagano za Cappellia, odnosno i kada ga kritizira ne nagazi ga koliko ima prostora. Nakon uvodnog komentara ide i Kikićev dodatak kako bi se tema s Demona skrenula na Srbe s tri prsta s ovog ili onog ali mora se omašiti Izbavitelja koji najavu proljeća vidi u vjesniku Ivi Sanaderu a sada tko zna kome.

Tako je u svemu na puno područja. U tijeku vladavine Cappellia mnogi su se ljudi zaposlili na nepotrebnim mjestima tipa Volim Losinj, Općina, Lošinj parking, turističkoj zajednici itd. a s druge strane Jadranka, Lošinjska, mali obrtnici i veći otpuštaju ljude trgovine se zatvaraju, a brodovi nam tonu.

Ako to nisu Demoni ne znam što su.

HDZ.com

p.s jadni su ljudi koji izdaju svoj narod Bojana
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Loši učeniciUčitelj 2011-03-17 09:29
Da, konačno smo saznali zašto Jadranka i Lošinjska propada...Tko se to probudio iz sna i progledao nakon 20 godina? Ali nije shvatio što se oko njega dogodilo. Za mene kapitalizam nikada nije bio opcija jer nikada nisam pripadao vladajućoj eliti i nikada nisam povjerovao da je rat na ovim prostorima bio zbog Hrvata i Srba već je potaknut zbog preraspodjele dobara. Gornji komentar je besmislen i plod je potpunog neznanja i nepoznavanje dogaðaja, politike i društvenih procesa. Ja nisam elitista i neću se vam se rugati već vas podsjetiti da su vaši neprijatelji negdje drugdje i nemojte napadati slabe isto kao vi jer je to uvijek dobro "prodavana roba". Zar ništa niste naučili?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-03-17 16:43
HDZ NIJE NDEMONSKA ZAJEDNICA NITI ĆE TO BITI, ZA TO JE POTREBNO PUNO VIŠE PAMETI.
ALI DA KUČIĆKA SJEDI SVAKE SUBOTE U ONOJ PRČVARNICI NAPRAVLJENOJ OD GIPSA I SKRPANOG STROG ALUMINIJA KOJEMU JE KAO MOTAŽNOM OBJEKTU ROK ODAVNO ISTEKAO, SJEDI ALI NARAVNO ONI DOBIŠE PAPIRE BEZ [cenzurirano]TI JEER ONA I NJEN DEBELJKO SJEDE TAMO SVIMA JE JASNO.
TO SU KORUMPIRANI JADNICI KOJI HODAJU GRADOM SA BAR KODOM NA LEÐIMA I CIJANOM I SPREMNI SU SE PRODAT ONOM TKO PONUDI VIŠE BIO TO ŠIPTAR ILI TALIJAN.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PericPero 2011-03-17 19:05
Pravo na pristup informacijama
Pravo na dostupnost informacijama kojima raspolažu tijela javne vlasti jedno je od temeljnih ljudskih prava.


Načelo transparentnost i je jedno od osnovnih načela u borbi protiv korupcije.

Svatko ima pravo dobiti informacije od javne vlasti.

Pravo na dostupnost informacijama kojima raspolažu tijela javne vlasti jedno je od temeljnih ljudskih prava a ujedno i snažan mehanizam kojim graðani mogu nadzirati poštuje li vlast propisana pravila. Vlast bez kontrole, ne samo izborne, već i kontrole djelovanja na svim područjima od strane javnosti, dolazi u opasnost postati iskvarena i korumpirana.

Pravo na pristup informacijama zajamčeno je Ustavom Republike Hrvatske (članak 38.): „Jamči se pravo na pristup informacijama koje posjeduju tijela javne vlasti. Ograničenja prava na pristup informacijama moraju biti razmjerna naravi potrebe za ograničenjem u svakom pojedinom slučaju te nužna u slobodnom i demokratskom društvu, a propisuju se zakonom.“

Osnovni propis u Republici Hrvatskoj koji ureðuje ovo područje je Zakon o pravu na pristup informacijama (NN 172/03, 144/10).

Zakon ureðuje pravo na pristup informacijama koje posjeduju, kojima raspolažu ili koje nadziru tijela javne vlasti, propisuju se načela prava na pristup informacijama, iznimke od prava na pristup informacijama i postupak za ostvarivanje i zaštitu prava na pristup informacijama.

Cilj Zakona je omogućiti i osigurati ostvarivanje prava na pristup informacijama fizičkim i pravnim osobama putem otvorenosti i javnosti djelovanja tijela javne vlasti.

Načela prava na pristup informacijama:

Načelo javnosti, slobodnog pristupa i ograničenja

- Sve informacije dostupne su svakoj domaćoj ili stranoj fizičkoj i pravnoj osobi u skladu s uvjetima i ograničenjima Zakona.
- Informacije koje tijelo javne vlasti posjeduje, kojima raspolaže ili koje nadzire sadržane su u katalogu informacija.
- Tijelo javne vlasti posebnom odlukom ustrojit će katalog informacija koji sadrži sistematizirani pregled informacija s opisom sadržaja, namjenom, načinom davanja i vremenom ostvarivanja prava na pristup.
- Korisnik ima pravo saznati od tijela javne vlasti da li posjeduju, raspolažu ili nadziru traženu informaciju.
- U slučaju ograničenja prava na pristup odreðenoj informaciji, tijelo javne vlasti obvezno je u posebnom rješenju navesti o kojoj se kategoriji izuzetka radi, odnosno o razlozima zbog kojih je odlučio o uskrati informacije.
- Iznimno, pravo na pristup informacijama može se ograničiti u slučajevima i na način propisan zakonom.

Načelo potpunosti i točnosti informacije:
- Informacija koju tijela javne vlasti daju, odnosno objavljuju mora biti pravodobna, potpuna i točna.

Načelo jednakosti:
- Pravo na pristup informacijama pripada svim korisnicima na jednak način i pod jednakim uvjetima i oni su ravnopravni u njegovom ostvarivanju.
- Tijela javne vlasti ne smiju staviti u povoljniji položaj niti jednog korisnika na način da se odreðenom korisniku informacija dade ranije.

Načelo raspolaganja informacijom
- Korisnik koji raspolaže informacijom ima pravo tu informaciju javno iznositi.


Izuzeci u kojima će tijela javne vlasti uskratiti pravo na pristup informaciji su slučajevi ako je informacija klasificirana stupnjem tajnosti sukladno zakonu i/ili općem aktu donesenom na temelju zakona kojim se propisuje tajnost podataka ili je zaštićena zakonom kojim se ureðuje područje zaštite osobnih podataka. Nadalje tijela javne vlasti uskratit će pristup informaciji ako postoje osnove sumnje da bi njezino objavljivanje:
1) onemogućilo učinkovito, neovisno i nepristrano voðenje sudskog, upravnog ili drugog pravno ureðenog postupka, izvršenje sudske odluke ili kazne,
2) onemogućilo rad tijela koja vrše upravni nadzor, inspekcijski nadzor, odnosno nadzor zakonitosti,
3) povrijedilo pravo intelektualnog vlasništva, osim u slučaju izričitoga pisanog pristanka autora ili vlasnika.
Tijela javne vlasti uskratit će pristup informacijama koje se tiču svih postupaka koje vode nadležna tijela u predistražnim i istražnim radnjama za vrijeme trajanja tih postupaka.


Tijela javne vlasti obvezna su omogućiti pristup informacijama:
1) pravodobnim objavljivanjem informacija o svome radu na primjeren i dostupan način, odnosno na internetskim stranicama tijela javne vlasti ili u javnom glasilu, radi upoznavanja javnosti,
2) davanjem informacije korisniku koji je podnio zahtjev na jedan od sljedećih načina:
- neposrednim davanjem informacije,
- davanjem informacije pisanim putem,
- uvidom u dokumente i izradom preslika dokumenata koji sadrže traženu informaciju,
- dostavljanjem preslika dokumenta koji sadrži traženu informaciju,
- na drugi način koji je prikladan za ostvarivanje prava na pristup informaciji.


Korisnik ostvaruje pravo na pristup informaciji podnošenjem usmenog ili pisanog zahtjeva nadležnom tijelu javne vlasti koje je obvezno omogućiti podnositelju zahtjeva pristup informaciji najkasnije u roku od 15 dana od dana podnošenja zahtjeva.

Nadzor nad provoðenjem Zakona provodi Agencija za zaštitu osobnih podataka kojoj su sva tijela javne vlasti dužna dostaviti izvješće o provedbi Zakona za prethodnu godinu najkasnije do 31. siječnja. Agencija podnosi Hrvatskom saboru izvješće o provedbi Zakona, najkasnije do 31. ožujka za prethodnu godinu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...m0r5k1 p45 2011-03-17 20:06
Ustav garantira puno lijepih stvari, od prava na život, prava na zdrav život, prava na rad, itd... pa ništa od toga.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...volim losinj 2011-03-17 20:19
evo ti informacije, ljudi vec mjesec dana protestiraju u svim vecim gradovima, traze ostavku vlade, i ministar policije ih naziva indijancima
kome ces se zaliti?

istovremeno crkva optuzuje ljude da su u dosluhu sa tajnim organizacijama bliskima oporbi
a ljudi su gladni, samo zele raditi i biti placeni za to
imas informaciju, kome ces se zaliti?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Prodane dušeBRKA 2011-03-17 22:15
Ja mislim da prosvjedi trebaju pomalo preseljavati i na nižu razinu da malo zatresu gače Gariju i kompaniji, a što se tiće plakata treba ih povečati i to samo sa slikama Kapelija i Badurine njih dva su najveće zlo na našim leðima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-03-17 22:22
Šta su progonitelji Hrvata i kršćana? E i ti ga sereš :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Plakat za popis stanovništvadon 2011-03-22 18:22
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Vrli turizam... 2011-07-28 16:18
Sirotinjo i bogu si teška
Link Text (tportal.hr/.../...)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Nema oporbe 11.10.2024 14:52
    Tito
    Bilo bi pametnije Rudiju bivšu tajnicu stavit za predsjednicu umjesto jasmine....

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    nn 11.10.2024 13:57
    Džaba mu pomoska škola
    Ministar Butković demantira foto rio. Konačno priznao: 'Jučerašnji novi pad rampe na trajektu pokazuje da nešto sustavno nije dobro' telegram.hr/.../... (https://www.telegram.hr/politika-kriminal/ministar-konacno-priznao-jucerasnji-novi-pad-rampe-na-trajektu-pokazuje-da-nesto-sustavno-nije-dobro/) ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Admin. 11.10.2024 13:47
    Nesuvislost
    Zasmetalo je samo ovo, citiram: Nesuvislost ovakvog početka tvog odgovora na jedan prethodni komentar najavljivala je nesuvislost i ostatka odgovora. Uvjeren sam da ne možeš znati je li osoba koja se potpisala kao gost zaista "konstruirala pričicu" ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Fran 11.10.2024 13:17
    Gluposti
    A radi čega bi se to Komadina morao bojati Ane, ili štogod drugo?

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    hranitelj tuljana 11.10.2024 13:14
    Reuters stop
    Nisam prekršio ni jedno pravilo, sudjelovao sam u raspravi na temu članka, ništa manje od drugih. Izjasnio sam se o AK kao lošoj i poželio joj gubitak izbora. Mora da sam napisao nešto što je adminu stvarno jako, jako zasmetalo... ali što?

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    .... 11.10.2024 10:59
    Jović se usuđuje kazati istinu
    Da Jović zbog Komadine zaista ne smije pisnuti protiv Ane, ne bi se kao jedini SDP-ov član Gradskog vijeća i predsjednik stranačke organizacije na Lošinju, usudio za otoci.net govoriti o neuspjesima gradonačelnice i gradske uprave: "nakon što su ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    LK 11.10.2024 10:51
    ...
    pa nismo mi tu neki zagorci, živimo na otoku, pola stoljeća se vozim trajektima, iskustvo mi govori da padovi rampi nisu normalna stvar, ako je njemu to normalno onda on sam ima neki problem

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    @@@ 11.10.2024 10:40
    ...
    i avioni ponekad padaju, i to je normalna stvar

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    gost 11.10.2024 09:50
    Kvarovi na hidraulici su normalna stvar
    predsjednica hsls je izabrana dok je živila na Lošinju. Ni sada ne prestaje misliti na Lošinj pa je na fejsu pitala brinu li gradonačelnicu Malog Lošinja česte nereće trajekta. Na to je u njenu obranu skočio Foto Rio da je završio Pomorsku školu i ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    gost 11.10.2024 09:37
    Politika kao uhljebljenje
    Klasična uhljebuša je AK. Jedini radni staž osim u gradskoj upravi ima ono malo u očevoj firmi. Radila je naplatu priveza jahti i održavala sanitarija u prostorijama firme.

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    NN 11.10.2024 08:36
    propale nikad započete investicije
    Jović se makar razumije u građevinu, kao i Franković. Ova se ne razumije u građevinu, ali se razumije u poziranje i manekenstvo. Uz podršku MŽ i TJ koje se ne razumiju ni šta. Onog savjetnika na dobroj plaći da ni ne spominjem.

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    ..... 11.10.2024 07:22
    Politika kao hobi
    Ali zato njemu politika nije uhljebljenje nego hobi.

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    ... 11.10.2024 06:12
    ...
    gradonačelnica je nakon 12 godina običnog faxa ekonomije zalutala i u ekonomiju i u politiku

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Nema oporbe 10.10.2024 22:37
    Tito
    Jović je izjavio da je zalutao u politiku

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    gost 10.10.2024 19:43
    Pitao je on malo više ...
    Nabrzinu sam pretragom na ovoj stranici našao malo više njegovih pitanja. volim-losinj.org/.../... (http://www.volim-losinj.org/politika/3140-cenzuriranje-prijenosa-sjednice) volim-losinj.org/.../... (http://www.volim-losinj.org/politika/3115-televizija-mali-losinj) ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Nema oporbe 10.10.2024 18:30
    Tito
    U zadnje 4 g postavio par pitanja

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    gost 10.10.2024 15:47
    Jedino što znamo, rode ...
    Jedino što znamo jeste da danas, manje od godinu dana do narednih izbora postoji ogroman raskorak između onog što nam je AK u ime HDZ-a obećavala i ovog što je do danas uz potporu Devčićve grupe vijećnika ostvarila. Tvoje filozofiranje o pojmu oporbe ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    hranitelj tuljana 10.10.2024 15:17
    O oporbi, rode.
    Oporba kao pojam nema ni pozitivno ni negativno značenje. Svi su oporba, uključujući i ovu drugu struju Zajednice... ... to što netko jest oporba ne znači ništa o njegovoj kvaliteti ili vrijednostima, samo znači da trenutno nije na vlasti. Postoji ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    gost 10.10.2024 14:01
    Ima oporbe
    Mislim da su napravili koliko je oporbi moguće išta napraviti pod HDZ-ovom diktaturomTi kao da si pao s Marsa :-) Zar ne znaš zašto je Plenković postavio Turudića za šefa DORHa. Umjesto da zastupa RH DORH zastupa HDZ.Jović joj sustavno postavlja ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Nema oporbe 10.10.2024 12:59
    Tito
    Za sadašnju vlast znamo zasto ne glasati a za oporbu zasto da glasamo zasto Što su napravili ništa Rudi poludementan Govori o kaznenim prijavama od kojih ništa Jović od Komadine ne smije pisnuti protiv Ane Franković druga strana hdz ??????????????? ?

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    OMG 10.10.2024 11:47
    Diverzant
    Ovo je neki web diverzant kao Straulino za brodove. Hoće da potopi portal :lol:

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Inicijativa za legalnost Lošin 10.10.2024 11:04
    moj stav
    [quote name="Egzorcist "]Skoro sva ilegalna gradnja napravljena je za vrijeme vladavine Ane Kučić Nažalost, to je istina, no pod njenim skutima krije se pravi krivac za bujanje i toleriranje ilegalne gradnje te svih devastacija. Gospođa koja konstantno ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    ...... 10.10.2024 10:35
    Normalno
    A jel imaš neku korist od ovih što žive na Lošinju? Od Ane Kučić i Devčića?

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Nema oporbe 09.10.2024 21:10
    Drug Tito
    Jeli to normalno da predsjednica hsls živi u Rijeci Ovo su teški slučajevi Vlast i oporba na otoku za liječenje

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Egzorcist 09.10.2024 20:53
    12 godina mandata
    Skoro sva ilegalna gradnja napravljena je za vrijeme vladavine Ane Kučić I sama je kupila kuću s ilegalnim stanovima

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Župnik 09.10.2024 20:38
    Muzej
    ANI treba zabraniti ulazak u crkvu i svima koji su bili na predavanju u muzeju koji sebe proglašava partnerom dugih boja Dakle mi financiramo to.... Zaista je ova vlast očajna kad u takvim traži pomoć

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Erdogan 09.10.2024 20:35
    Oporba
    Jeli moguće da Franković zapravo nit ne mari hoće li postati gradonačelnica nova jer po plahosti i nije neš muževan briga njega i bez toga ima svoje poslove zato se nit ne trudi čak protestirao šutnjom na gradskom vijeću A nije lopov koji krade samo nego ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    hranitelj tuljana 09.10.2024 18:55
    ...
    Lijepa gesta isprike za onu bahatu nesmotrenost. Lajkam, ako je vlastita ideja a ne prisila.

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Njetanjahu 09.10.2024 15:49
    Oporba
    Zasto Rudi Franković i Jović šute o bitnim kriminalnim radnjama gradonačelnice njezine obitelji i svite a nagovaraju obične ljude da im objavljuju dokumente o dokazu kriminala Zato jer su [cenzurirano]e s figom u đepu Zasto franković piše kako su šume ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Herzog 09.10.2024 15:42
    Brat
    Jesu li komunalni redari poduzeli šta po nalogu državne inspekcije što joj brat ima na gradskom zemljištu ilegalni objekt restoran i beach bar Naravno nisu Jesu li mu naplatili kaznu za radove u centru nakon 15.6 na njegovoj kući nisu ????????????

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Nema oporbe 11.10.2024 14:52
    Tito
    Bilo bi pametnije Rudiju bivšu tajnicu stavit za predsjednicu umjesto jasmine....
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    nn 11.10.2024 13:57
    Džaba mu pomoska škola
    Ministar Butković demantira foto rio. Konačno priznao: 'Jučerašnji novi pad rampe na trajektu ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Admin. 11.10.2024 13:47
    Nesuvislost
    Zasmetalo je samo ovo, citiram: Nesuvislost ovakvog početka tvog odgovora na jedan prethodni ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Fran 11.10.2024 13:17
    Gluposti
    A radi čega bi se to Komadina morao bojati Ane, ili štogod drugo?
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    hranitelj tuljana 11.10.2024 13:14
    Reuters stop
    Nisam prekršio ni jedno pravilo, sudjelovao sam u raspravi na temu članka, ništa manje ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    .... 11.10.2024 10:59
    Jović se usuđuje kazati istinu
    Da Jović zbog Komadine zaista ne smije pisnuti protiv Ane, ne bi se kao jedini SDP-ov član ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    LK 11.10.2024 10:51
    ...
    pa nismo mi tu neki zagorci, živimo na otoku, pola stoljeća se vozim trajektima, iskustvo mi ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    @@@ 11.10.2024 10:40
    ...
    i avioni ponekad padaju, i to je normalna stvar
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    gost 11.10.2024 09:50
    Kvarovi na hidraulici su normalna stvar
    predsjednica hsls je izabrana dok je živila na Lošinju. Ni sada ne prestaje misliti na ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    gost 11.10.2024 09:37
    Politika kao uhljebljenje
    Klasična uhljebuša je AK. Jedini radni staž osim u gradskoj upravi ima ono malo u očevoj ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    NN 11.10.2024 08:36
    propale nikad započete investicije
    Jović se makar razumije u građevinu, kao i Franković. Ova se ne razumije u građevinu, ali se ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    ..... 11.10.2024 07:22
    Politika kao hobi
    Ali zato njemu politika nije uhljebljenje nego hobi.
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    ... 11.10.2024 06:12
    ...
    gradonačelnica je nakon 12 godina običnog faxa ekonomije zalutala i u ekonomiju i u ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Nema oporbe 10.10.2024 22:37
    Tito
    Jović je izjavio da je zalutao u politiku
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    gost 10.10.2024 19:43
    Pitao je on malo više ...
    Nabrzinu sam pretragom na ovoj stranici našao malo više njegovih pitanja. volim-losinj.org/.../...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Nema oporbe 10.10.2024 18:30
    Tito
    U zadnje 4 g postavio par pitanja
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    gost 10.10.2024 15:47
    Jedino što znamo, rode ...
    Jedino što znamo jeste da danas, manje od godinu dana do narednih izbora postoji ogroman ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    hranitelj tuljana 10.10.2024 15:17
    O oporbi, rode.
    Oporba kao pojam nema ni pozitivno ni negativno značenje. Svi su oporba, uključujući i ovu ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    gost 10.10.2024 14:01
    Ima oporbe
    Mislim da su napravili koliko je oporbi moguće išta napraviti pod HDZ-ovom diktaturomTi kao ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Nema oporbe 10.10.2024 12:59
    Tito
    Za sadašnju vlast znamo zasto ne glasati a za oporbu zasto da glasamo zasto Što su napravili ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    OMG 10.10.2024 11:47
    Diverzant
    Ovo je neki web diverzant kao Straulino za brodove. Hoće da potopi portal :lol:
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Inicijativa za legalnost Lošin 10.10.2024 11:04
    moj stav
    [quote name="Egzorcist "]Skoro sva ilegalna gradnja napravljena je za vrijeme vladavine Ane ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    ...... 10.10.2024 10:35
    Normalno
    A jel imaš neku korist od ovih što žive na Lošinju? Od Ane Kučić i Devčića?
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Nema oporbe 09.10.2024 21:10
    Drug Tito
    Jeli to normalno da predsjednica hsls živi u Rijeci Ovo su teški slučajevi Vlast i oporba na ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Egzorcist 09.10.2024 20:53
    12 godina mandata
    Skoro sva ilegalna gradnja napravljena je za vrijeme vladavine Ane Kučić I sama je kupila kuću ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Župnik 09.10.2024 20:38
    Muzej
    ANI treba zabraniti ulazak u crkvu i svima koji su bili na predavanju u muzeju koji sebe ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Erdogan 09.10.2024 20:35
    Oporba
    Jeli moguće da Franković zapravo nit ne mari hoće li postati gradonačelnica nova jer po ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    hranitelj tuljana 09.10.2024 18:55
    ...
    Lijepa gesta isprike za onu bahatu nesmotrenost. Lajkam, ako je vlastita ideja a ne ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Njetanjahu 09.10.2024 15:49
    Oporba
    Zasto Rudi Franković i Jović šute o bitnim kriminalnim radnjama gradonačelnice njezine ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Herzog 09.10.2024 15:42
    Brat
    Jesu li komunalni redari poduzeli šta po nalogu državne inspekcije što joj brat ima na ...