Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Uz opciju PROTIV na referendumu poražen i mit o utjecaju Katoličke crkve

Korisnička ocjena:  / 6
LošeNajbolje 

grafthNa referendumsko pitanje o tome treba li dodati u Ustav odredbu po kojemu je brak zajednica muškarca i žene birači su odgovorili potvrdno. U RH 65,77%, u Malom Lošinju 56,35% od onih koji su izašli na birališta. Izrečeno je mnogo o tome što su posljedice ovog referenduma, pravne, političke i simboličke. Bilo je i puno predreferendumske matematike, od toga da su jedan plus jedan dva, dvoje, u gay slučajevima i nula. Matematikom su se bavili matematičari i biskupi, dok su građani uglavnom zbrajali i zdvajali nad 50 milijuna kuna.

Postavljeno je i pitanje je li ovom odredbom zadan konačni udarac Hrvatskoj kao sekularnoj državi, kako je ona definirana u Ustavu. Koliko je snažan utjecaj katoličke Crkve na građane u Hrvatskoj? Uz malu pomoć matematike mislim da je lako dokazati da na ovom referendumu nije poražena samo opcija PROTIV, nego da je bjelodano kako je hrvatsko katoličko stado odlučilo se u velikoj mjeri oglušiti na upute svojih duhovnih pastira.

U Hrvatskoj se čak 86,28% građana izjašnjavaju katolicima. Biskupi i svećenici sustavno su i jasno pozivali vjernike da izađu na referendum. Na referendum je izašlo samo 37,85%, dok je velika većina od 62,15% ostala kod kuće ne dijeleći uvjerenje svojih svećenika da je referendumsko pitanje za njih bitno ni važno. Ali to nije sve. Ako se tome pribroji postotak od 12,72% od ukupnog broja glasača koji su na referendumskim listićima zaokružili protiv, dobivamo 74,87% ukupnog biračkog tijela koje nije poslušalo svoje duhovne vođe i njihove eksplicitne upute. U Malom Lošinju taj je postotak nešto veći, pa kad uz 61,63% apstinenata pribrojimo 16,44% ukupnog biračkog tijela koji su se izjasnili protiv, dobivamo 78,07% Lošinjana koji su pokazali neposluh prema uputama svojih pastira. Ma kakvi bili referendumski rezultati, ova nepobitna matematika ostavlja veoma malo Crkvi poslušnih ovčica koji su proizveli ustavnu promjenu.

graf

Nije to prvi slučaj takvog neposluha. Usprkos tome što je crkvena hijerarhija neskriveno navijala za Milana Bandića na posljednjim predsjedničkim izborima, samo 14,83% birača poslušali su odabir svećenika.

Ima primjera još dalje u prošlosti. Stavovi Katoličke crkve o pobačaju vidljivi su iz brojnih dokumenata koji naglašavaju promicanje vrijednosti života i primat institucije obitelji kao temelja društva. Drugi vatikanski koncil strogo je osudio pobačaj kao užasan zločin, a kazna za pobačaj, prema Zakoniku kanonskog prava, automatsko je izopćenje. Papa Ivan Pavao II. opisuje ga kao «teški moralni nered, jer sadrži ubojstvo nedužnog ljudskog bića, jer je protivan Zakonu Božjem, napisanom u srcu svakog čovjeka, razumom prepoznatljiv i od Crkve proglašen.». U radu Gorana Goldbergera «Revitalizacija religije i stavovi prema pobačaju» navode se rezultati istraživanja po kojem čak 61,9% ispitanika smatra da žena treba sama odlučivati o pobačaju, 46% ispitanika smatra da pobačaj uopće ne treba regulirati zakonom, prema 30% onih koji smatraju da ga treba zabraniti.

Svi nam ovi pokazatelji, zaključno sa jučerašnjim referendumskim podacima, pokazuju da građani, bez obzira na svoje pripadanje određenoj vjerskoj grupaciji, ne prihvaćaju listu prioriteta Crkve, nego svoje vlastite prioritete.

Gotovo je sigurno da ćemo u sasvim doglednoj budućnosti imati prilike prisustvovati daljoj provjeri sukladnosti prioriteta građana Republike Hrvatske s (političkim) prioritetima Crkve.

Komentari: 

612 # OstaliCenzura 2013-12-02 22:24
Glasao sam za jer smatram da je tako ispravno a ne zbog toga što se to pokušava prikazati kao inicijativa crkve,jednako bih glasao i da je to predložio SDP ,HDZ ili bilo koja stranka. SDP kao jedini problem sa svih strana vidi krvožedne ustaše ili crkvu ,a ne vide da je najveći problem njihova protuhrvatska politika .Nije im pomogla ni opća cenzura i kontrola svih medija koje se ne bi postidila nijedna diktatura.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
36 # Potvrda tezeNa.R 2013-12-02 22:37
Citat Cenzura:
Glasao sam za jer smatram da je tako ispravno a ne zbog toga što se to pokušava prikazati kao inicijativa crkve,jednako bih glasao i da je to predložio SDP ,HDZ ili bilo koja stranka. SDP kao jedini problem sa svih strana vidi krvožedne ustaše ili crkvu ,a ne vide da je najveći problem njihova protuhrvatska politika .Nije im pomogla ni opća cenzura i kontrola svih medija koje se ne bi postidila nijedna diktatura.
Odlično, potvrdio si Genovičinu tezu, jer nisi slušao crkvu nego si glasao po savjesti. A to je učinilo mnoštvo katolika "glasajući" ostavši kod kuće :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
93 # ...Zamračeni 2013-12-03 11:02
Genovica pljujući po Crkvi indirektno pljuje LGTB udruge, a na kraju i samu sebe jer unatoč strahovitoj medijskoj kampanji koja je trajala gotovo mjesec dana i za vrijeme koje se opcija ZA pokušala na sve moguće načine difamirati, unatoč organizaciji koncerata, parada, ostavljanju letaka po busevima i tramvajima, unatoč izjavama mnoštva političara, novinara, pjevača, glumaca i ostalih celebrityja koji su agitirali PROTIV nisu uspjeli u cijeloj Hrvatskoj skupiti niti pola milijuna duša koje bi zaokružile protiv. Također, govoreći kako crkva nije uspjela motivirati vjernike da u masovnijem broju izađu, na isti način ni LGTB udruge nisu uspjele motivirati svoje pristaše da izađu, a podsjetimo Crkva svoju "kampanju" može provoditi jednom tjedno za vrijeme nedjeljne mise u trajanju od sat vremena, dok je PROTIV svakodnevno mjesec dana iskakalo iz svih mogućih novina, web portala, tv dnevnika i sl. Slijedom navedenog autoričino poigravanje sa statistikom i postocima je čisti promašaj jer bi se slična analogija dala primijeniti i za opciju PROTIV, (primjerice kolika je minutaža na tv-u bila posvećena ZA, a koliko PROTIV, ili koliko je novinskih stranica govorila ZA, a koliko PROTIV) gdje bi rezultati bili još porazniji.
Lijep pozdrav
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
36 # Pljuvanje ili matematika?Mate Matika 2013-12-03 11:49
Citat Zamračeni:
Genovica pljujući po Crkvi indirektno pljuje LGTB udruge, a na kraju i samu sebe
Ostatak tvog komentara nisam pročitao, jer sam zapeo na već na ovom "Genovica pljujući po Crkvi". Ostatak ću pročitati kad pojasniš čime u članku je dotična pljuvala po Crkvi. Ja ne vidim nikakvo pljuvanje nego samo suhu matematiku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
27 # Jednostavno pitanjekamasutra 2013-12-03 15:50
Citat Zamračeni:
Slijedom navedenog autoričino poigravanje sa statistikom i postocima je čisti promašaj jer bi se slična analogija dala primijeniti i za opciju PROTIV
Pusti ti analogije, prijatelju, nego odgovori na pitanje koje nameće i običan zdrav razum: Ako u Hrvatskoj ima gotovo 90% katolika, kako je moguć rezultat od 34% PROTIV? Očito je da su mnogi počeli misliti svojom glavom. Hvala gđi Markič što ih je svojim lažima prosvijetlila.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
51 # ...Zamračeni 2013-12-03 16:28
1. Ja i ti nismo nikakvi prijatelji
2. Od kuda ti podatak od 90%? Iz popisa stanovništva? Na popisu se svatko može izjasniti kako god hoće, a ako ti brojku prikupljenu takvom metodom smatraš relevantnom onda to dovoljno govori o razini tvoje inteligencije.
Daj nemoj i ti skretat s teme kao i Mate Matika, nego mi odgovori kako ocjenjuješ uspješnost LGTB udruga u okviru kampanje u kojoj su imali naklonjene sve medijske kuće u RH, kompletnu svitu iz HR javnog života, mjesec dana bombardiranja građana, konstantne parade zadnjih 10 godina, a ostvarili su ovako porazan i bijedan rezultat.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # crkvena inteligencijakamasutra 2013-12-03 16:48
Citat Zamračeni:
1. Ja i ti nismo nikakvi prijatelji
Oprosti što sam te uvrijedio.
Citat:
2. Od kuda ti podatak od 90%? Iz popisa stanovništva? Na popisu se svatko može izjasniti kako god hoće, a ako ti brojku prikupljenu takvom metodom smatraš relevantnom onda to dovoljno govori o razini tvoje inteligencije.
I meni su ti podaci bili sumnjivi, ali onda sam saznao da tu metodu relevantnom smatra i Katolička Crkva jer prema njoj obračunava godišnji danak što ga joj plaćamo svi mi iz naših poreza. Što dovoljno govori o razini crkvene inteligencije.
Citat:
Daj nemoj i ti skretat s teme kao i Mate Matika, nego mi odgovori kako ocjenjuješ uspješnost LGTB udruga
S teme pokušavaš skrenuti ti. Tema članka nije uspješnost LGTB udruga nego uspješnost katoličke Crkve.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
73 # ...Zamračeni 2013-12-03 13:02
Pročitaj ili nemoj, to nije moj problem. Karakteristika osoba koje nemaju smislen odgovor je da umjesto da ponude isti, pokušavaju obezvrijediti tuđi hvatajući se za marginalne dijelove teksta, a često i tražeći gramatičke pogreške, tipfelere i sl. istovremeno bježeći od biti komentara.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
37 # Neumoljive brojkeMate Matika 2013-12-03 13:40
Citat Zamračeni:
Pročitaj ili nemoj, to nije moj problem. Karakteristika osoba koje nemaju smislen odgovor je da umjesto da ponude isti, pokušavaju obezvrijediti tuđi hvatajući se za marginalne dijelove teksta, a često i tražeći gramatičke pogreške, tipfelere i sl. istovremeno bježeći od biti komentara.
Tvoja tvrdnja da autorica PLJUJE po Crkvi, LGTB udrugama, pa i na samu sebe nije marginalan nego ključni dio tvog teksta, a ja nisam tražio gramatičke pogreške i tipfelere u njemu. Kad si napisao da je pljunula po Crkvi, LGPT udrugama i samoj sebi bio si dužan napisati i čime u svom članku je to učinila. Ti to nisi uradio, a i sada to odbijaš nego se izmotavaš.

Ja ne znam što je bit tvoga komentara, ali ako to nije naslovna tema - mit o utjecaju katoličke Crkve - onda ti svojim komentarom bježiš od biti članka.

A što se tiče brojki i grafikona, oni su neumoljivi: Broj registriranih katolika u RH je tek malo veći od broja onih koji nisu izašli na referendum. Što znači da je ogroman postotak katolika na referendumski dan ostao kod kuće. Značenje te činjenice s obzirom na uložene napore i direktive klera da vjernike privedu glasačkim mjestima protumači sam, da ne bi rekao da po nekome pljujem.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # samo katolici ?bonaventura 2013-12-03 14:56
Na ovom referendumu su glasovali građani RH,a ne katolici.Ne mogu vjerovati da baš niti jedan pripadnik druge vjeroispovjesti nije zaokružio ZA.Molio bih Matu da mi objasni pojam registrirani katolik i gdje se to provjerava.Izgl asano je kako je izglasano i to se mora poštivati.meni se recimo ne mora sviđati ova vlada ali ju je izabrala većina i ja to poštujem
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
24 # Referendumska demagogijaMate Matika 2013-12-03 15:34
Citat bonaventura:
Na ovom referendumu su glasovali građani RH,a ne katolici.Ne mogu vjerovati da baš niti jedan pripadnik druge vjeroispovjesti nije zaokružio ZA.
Zar to netko uopće tvrdi? ZA su zaokruživali kako vjernici raznih vjera, tako i bezvjerci, ateisti i svi drugi statistički "ostali". Isto tako PROTIV su zaokruživali ljudi svih uvjerenja, a među njima bilo je i katolika.Citat:
Molio bih Matu da mi objasni pojam registrirani katolik i gdje se to provjerava.
Pod pojmom registrirani katolik mislio sam na osobe koje su se na zadnjem popisu stanovništva izjasnile kao katolici.Citat:
Izglasano je kako je izglasano i to se mora poštivati. meni se recimo ne mora sviđati ova vlada ali ju je izabrala većina i ja to poštujem
U redu. Ali kakve to veze ime s naslovnom temom ovog članka :lol: U članku se ne govori o poštivanju ili nepoštivanju volje većine nego o golemoj apstinenciji od izlaska na referendum baš onog dijela hrvatskih građana na koje su udruga "U ime obitelji" i katolička Crkva usmjerili najviše napoora. A u ovu raspravu je se uoće ne bih upuštao da osoba "Zamračeni" nije ukazivanje na tu statističku očiglednost nazvala pljuvanjem po katoličkoj Crkvi. Puna mi je kapa referendumske demagogije koja se nastavlja i nakon referenduma.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
63 # ...Zamračeni 2013-12-03 15:53
Citat:
A u ovu raspravu je se uoće ne bih upuštao da osoba "Zamračeni" nije ukazivanje na tu statističku očiglednost nazvala pljuvanjem po katoličkoj Crkvi.
Da si pročitao moj komentar do kraja, onda bi shvatio da je bit mog komentara bila da su i LGTB udruge, skupa sa medijima, političarima, javnim osobama uložile ogromne napore da usmjere građane da glasaju PROTIV, a nisu uspjeli pridobiti niti pola milijuna birača. Licemjerno je pozivati se na statistiku kako crkva nije uspjela pokrenuti svoje birače, kad niti LGTB udruge skupa sa svim prethodno nabrojanima također nisu uspjele u istome.

Daj please, prije nego se upuštaš u raspravu, pokušaj shvatiti što netko pokušava poručiti kroz svoj komentar, ako treba pročitaj i više puta. Jer se ovako ponavljamo, opterećujemo raspravu, čime ona postaje zamorna i dosadna. Mislim da sam bio jasan i prvi put...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
15 # O pljuvanju i statisticiMate Matika 2013-12-03 16:33
Citat Zamračeni:
Citat:
A u ovu raspravu je se uoće ne bih upuštao da osoba "Zamračeni" nije ukazivanje na tu statističku očiglednost nazvala pljuvanjem po katoličkoj Crkvi.

Da si pročitao moj komentar do kraja,
Da ti nisi na samom početku komentara napisao kako autorica članka PLJUJE po Crkvi, očito ne misleći na izbacivanje sline iz usta, nego metaforički na napad riječima, prikazivanje koga u lošem svjetlu, klevetatnje ili ogovaranje, ja bih ga sigurno pročitao do kraja. No tvoja tvrdnja da je iznošenje nespornih brojčanih činjenica i njihova logična interpretacija "pljuvanje" sa značenjem klevetanje, ogovaranje, napad diskvalificirala je ostatak tvoga teksta, ma što u njemu pisalo. Genovičin grafički prikaz postotka deklariranih katolika prema postotku apstinenata od referenduma govori sam za sebe i bez tumačenja. Očigledno je da je najveći broj apstinenata bio među deklariranim katolicima.Citat:
onda bi shvatio da je bit mog komentara bila da su i LGTB udruge, skupa sa medijima, političarima, javnim osobama uložile ogromne napore da usmjere građane da glasaju PROTIV, a nisu uspjeli pridobiti niti pola milijuna birača.
Pa što s tim? Teza članka je poraz mita o utjecaju KC, a ne LGTB udruge i njihov utjecaj. No kad smo kod toga, smiješno je uspoređivati skromna sredstva kojim su raspolagale udruge s neiscrpnim (i tajnim) izvorima "U ime obitelji".Citat:
Licemjerno je pozivati se na statistiku kako crkva nije uspjela pokrenuti svoje birače, kad niti LGTB udruge skupa sa svim prethodno nabrojanima također nisu uspjele u istome.
U statistici nema licemjerja. Postoje samo podaci. Podaci o sredstvima udruga su poznati. Sredstva "U ime obitelji" su nepoznata. Budu li poznata, nadam se da će Genov i o tome sačiniti analizu. Sada nema na temelju čega. No licemjerno je govoriti o poznatim sredstvima i stavljati ih u odnos s nepoznatima.Citat:
Daj please, prije nego se upuštaš u raspravu, pokušaj shvatiti što netko pokušava poručiti kroz svoj komentar,
Shvatio sam što pokušavaš poručiti čim sam pročitao ono o pljuvanju, a znao sam što piše u članku: vidio sam da u njemu pljuvanja nema. I zaključio sam da pljuješ po autorici, a ne po članku. Zašto bih to čitao? Za članak sam zaključio da "drži vodu", pa nisam imao volje čitati nečija tko zna čime potaknuta osobna razračunavanja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
74 # ...Zamračeni 2013-12-03 16:53
Drag si mi, ali za ovakve pacijente poput tebe treba stvarno izdvojiti hrpu vremena, a ja ga nemam. Stoga, činjenica: građani ove zemlje sa 66% rekli su što misle o braku.
Svaki pokušaj svraćanja pozornosti sa navedenog rezultata predstavlja pokušaj bijega od priznavanja poraza.
Nazivanje vjernika koji redovito pohađaju crkvu "poslušnim ovčicama" je uvredljivo jer nisam čuo da netko ljude koji redovno odlaze u udrugu "Idem i ja" naziva bilo kakvim pogrdnim imenima.
Crkva, kao i političari, mediji i LGTB zajednice može sugerirati kako glasati, a konačna odluka je na svakom pojedincu ponaosob.
Građani su svoje rekli. Tu završava moja rasprava, a započinje vaše kmečanje.

Kme, kme, kmeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeee
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
15 # Činjenicekamasutra 2013-12-03 17:11
Citat Zamračeni:
Stoga, činjenica: građani ove zemlje sa 66% rekli su što misle o braku.
To, dragoviću nije činjenica. Činjenica je da je 66 % od 37,85% ukupnih gradjana ove zemlje (tj. onih koji su izašli na referendum) reklo što misli o braku. A to je mnogo, mnogo manje od 66 % SVIH građana.
Svaki pokušaj svraćanja pozornosti sa navedenog rezultata predstavlja pokušaj bijega od priznavanja poraza.[/]Tko svraća pozornost s togrezultata? Nitko. Eno ti ga čak i nacrtanog u članku za slučaj da ne se ne razumiješ u brojke. :P
Citat:
Nazivanje vjernika koji redovito pohađaju crkvu "poslušnim ovčicama" je uvredljivo
Jesi li ti pročitao članak? U njemu se, naprotiv, tvrdi da vjernici NISU poslušne ovčice. Da li ti to smeta?
Citat:
Građani su svoje rekli. Tu završava moja rasprava, a započinje vaše kmečanje.
Kme, kme, kmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Blago siromašnima duhom :sigh:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # kme, kme, kmesarag 2013-12-03 17:22
Citat Zamračeni:
Tu završava moja rasprava, a započinje vaše kmečanje.
Kme, kme, kmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

He, he, vidim da bježiš iz rasprave bez da si odgovorio na ono o metodi Katoličke Crkve za računanje godišnjeg danka kojeg joj plaćamo za koju kažeš da dovoljno govori o razini inteligencije. Kme, kme, kmeeee!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
92 # manjinaVećina 2013-12-03 17:38
Slažem se sa onim što laže Zamračeni.Najve ći problem osoba koji imaju problema sa psihom je taj što u datom trenutku ne mogu podnijeti poraz pa vrijeđaju kao što to čini autor teksta na početku.Još je manje shvatljivo da takvi isti ljudi ne mogu shvatiti a i nisu mogli shvatiti da će referendum proći u korit ZA.Birači su rekli što misle i tako se sada mora to poštivati.Zamis lite da je rezultat bio PROTIV,i da smo mi pokušali vrijeđati PROTIVNIKE.I na kraju malo o matematici ma koliko vi to htjeli priznati ili ne.Na referemdum je izašlo 37,85% birača i rezultat je poražavajući za one koji su glasali protiv.Morate uzeti u obzir(ma koliko netko htio osporiti)da oni koji u cijeloj Hrvatskoj misle PROTIV,oni su izašli na izbore u 100% broju jer je njima jako bilo stalo da pokušaju pobijediti one ZA, a oni koji su ZA oni nisu toliko marili za ovaj referendum pa nisu pridavali toliko pažnje i izašlo je onoliko koliko ih je izašli da pobijede sa 67 %.Zapamtite!Svi oni koji nisu izašli na glasanje oni su ZA,samim time što nisu izašli jer su znali da smo u tolikoj većini da na kraju ne treba izaći na glasanje,a da su svi izašli tada bi rezultat bio 92,87 % ZA i 7,13 % PROTIV!!!!!
Zaključak:
BOG je uvijek ZA pravedne!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # tko to tamo vrijeđa?gost 2013-12-03 17:52
Citat Većina:
Slažem se sa onim što laže Zamračeni.Najveći problem osoba koji imaju problema sa psihom je taj što u datom trenutku ne mogu podnijeti poraz pa vrijeđaju kao što to čini autor teksta na početku.
Da li smo mi na istom portalu? Tko to tamo vrijeđa? Gdje? Kako? Ja ne vidim da netko vrijeđa osim Zamračenog koji se ruga inteligenciji Crkve.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # ....Jura 2013-12-03 17:55
Citat Većina:
Slažem se sa onim što laže Zamračeni.
Dobar :lol: :lol: :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # tajne močisupermen 2013-12-03 19:11
Citat Većina:
Zapamtite!Svi oni koji nisu izašli na glasanje oni su ZA, samim time što nisu izašli jer su znali da smo u tolikoj većini da na kraju ne treba izaći na glasanje,
Au [cenzurirano]e evo jednog koji zna šta su mislili dva miliona ljudi bez da ih poznaje. Jesi ti neki supermen sa tajnim močima? A da su bili ZA on zna po tome što nisu izašli :lol: Ludnica!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # 92,87% ZAšegrt 2013-12-03 20:12
većina je završio školu u nekom seocetu, jer mu postotni račun ne ide od ruke. Fulao je i šefa i stanicu...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # 100 % ZA jer nitko nije izašaoHlapić 2013-12-03 20:34
Citat šegrt:
većina je završio školu u nekom seocetu, jer mu postotni račun ne ide od ruke. Fulao je i šefa i stanicu...

Mislim da je većina fulao i planet. Ka da je s Marsa. Vidi šta kaže: "Svi oni koji nisu izašli na glasanje oni su ZA, samim time što nisu izašli jer su znali da smo u tolikoj većini da na kraju ne treba izaći na glasanje". Znači, samim tim što netko nije izašao on je ZA. A što bi bilo da svi koji su ZA nisu izašli jer su znali da su većina?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # .diablo 2013-12-03 22:22
Većina je u pravu a i mi u HDZ-u smo uvjereni da je tako
Sigurni smo da je hrvatsko pučanstvo svjesno i mudro i znademo da oni koji nisu izašli na glasanje da su ZA pa prema tome ne treba biti jako petan da bi se zaključilo da je više od 90% pučanstva mudro i pametno.A pametno je i zato jer je prirodno da se vole muško i žensko.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # Sodoma i GomoraCenzura 2013-12-07 21:46
Statistika je točan zbroj netočnih podataka.Nije bitno tko je što pokrenuo. Bitno je da previše toga ne štima ,imamo gluhu i slijepu vladu i nesposobnu i korumpiranu oporbu i vladu ,sve u svemu kombinacija ubij bože.Što je najgore rasulo u državnom vrhu vrlo dobro koriste lokalni lopovi .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # većinaxyxyxy 2013-12-07 22:41
Imam potrebu napisti moje skromno mišljenje o ovoj temi, nažalost nisam bio u mogućnosti izaći na ovo žalosno glasanje. Smatrm da nemora biti pravedno ono za što je većina glasala jer naše je društvo "slabo, loše ili izopačeno ili bilo što" onoliko koliko je slab najslabiji pojedinac i nažalost većine to je činjenica.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Prava za sveGojana Benov 2013-12-10 11:46
Sodomija nije bolest!
Novi List
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kako od "protiv" postići "za"Gojana Benov 2013-12-10 12:12
Nova statistika by Novi List & Bojana Genov
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # Statistika by SnorkySnorky 2013-12-10 12:47
Možeš ti ironizirati do beskraja, ali brojke su nemilosrdne. Dvije trećine punoljetnih građana RH je na referendumski dan ostalo kod kuće. Uzalud su kardinal i biskupi izdali direktivu da župnici na misama pozivaju vjernike da izađu na referendum i zaokruže ZA. Uzalud su priređeni molitveni maratoni, uzalud su vjeroučitelji tjerali djecu da se mole ZA i slali ih da dijele letke "U ime obitelji". Na referendum je izašlo samo 38 % građana, a katolika čak ima 90 %. Nemoj se zbog ovog podatka rugati statistici kao zbiru netočnih podataka, jer prema tom "zbiru netočnih podataka" Kaptol obračunava svoj prihod iz državnog proračuna. Znači, stoji da "74,87% ukupnog biračkog tijela nije poslušalo svoje duhovne vođe i njihove eksplicitne upute. U Malom Lošinju taj je postotak nešto veći, pa kad uz 61,63% apstinenata pribrojimo 16,44% ukupnog biračkog tijela koji su se izjasnili protiv, dobivamo 78,07% Lošinjana koji su pokazali neposluh prema uputama svojih pastira." A ti pokušaj opovrgnuti brojke umjesto što se glupavo poigravaš nečijim imenom. Time sigurno nećeš postići da 1 + 1 budu tri ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
3 0 # Kruške +jabukeCenzura 2013-12-13 23:40
Ne razumijem na osnovu čega građane koji nisu glasali pokušavaš ubrojiti u one protiv.Da su htjeli glasati izašli bi i glasali protiv.Ali s obzirom da se u velikom dijelu radi o starijim ljudima koji bi glasali za ,sve ove tvoje teorije padaju u vodu.Ovo nije bilo glasanje vjernika kako to pokušavaš prikazati ,nego glasanje svih građana svih vjeroispovjesti i stranačkih pripadnosti ,pa zato i rezultat nema nikakve veze sa politikom ili vjerom kao što to na silu pokušavaš prikazati.Rezul tat referenduma je ovako ispao puno blaži nego da su doista svi građani glasali.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Pišem polako da me razumiješSnorky 2013-12-14 12:57
Citat Cenzura:
Ne razumijem na osnovu čega građane koji nisu glasali pokušavaš ubrojiti u one protiv.

A ja ne razumijem na osnovu čega ti tvrdiš da građane koji nisu glasali ubrajam u one protiv. Ja to ne radim. Ponovno ću napisati što sam napisao, a pisat ću polako da polako čitaš kako bi shvatio: "Znači, stoji da "74,87% ukupnog biračkog tijela nije poslušalo svoje duhovne vođe i njihove eksplicitne upute". Dakle, ja ne tvrdim da je ta većina PROTIV, a ne mogu tvrditi ni da je ZA kako to neki pokušavaju. Jedino što o njima znamo je da nisu izašli na referendum i da su većina njih katolici. Jesu li ZA ili PROTIV ne možemo znati ni ti, ni ja ni autorica teksta (koja ni ne kaže jesu li ZA ili PROTIV, nego samo da nisu poslušali svoje duhovne pastire)
Citat:
Da su htjeli glasati izašli bi i glasali protiv.Ali s obzirom da se u velikom dijelu radi o starijim ljudima koji bi glasali za ,sve ove tvoje teorije padaju u vodu.
A tvoja teorija da bi glasali pada u vodu zbog jednostavne činjenice da ti 1.) NE ZNAŠ da se u velikom dijelu radi o starijim ljudima, a 2.) da bi svi stariji ljudi glasali ZA.
Citat:
Ovo nije bilo glasanje vjernika kako to pokušavaš prikazati ,nego glasanje svih građana svih vjeroispovjesti i stranačkih pripadnosti ,pa zato i rezultat nema nikakve veze sa politikom ili vjerom kao što to na silu pokušavaš prikazati.
Ja pokušavam na silu prikazati da ovo ima veze politikom i vjerom??? Pobogu, prijatelju, pa točno se zna tko stoji iza udruge "U ime obitelji": To su politička stranka HRAST i katolička Crkva sa svojim biskupima, župnicima, vjeroučiteljima i laicima vjernicima, a u kampanji se stalno pozivalo na Boga i božju volju u vezi s brakom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Loša vijest za referndumlijeZoro 2013-12-13 16:34
Nakon vijesti o masovnom neizlasku na referendum, evo još jedne loše vijesti za referendumaše:

Sud Europske unije presudio je da države EU u kojima istospolni parovi ne mogu sklopiti brakove moraju imati iste povlastice kao i bračni parovi ako sklapaju civilna partnerstva.

Naime, taj je sud u četvrtak donio pravorijek u predmetu Frederica Haya, francuskoga bankara koji je živio u civilnom partnerstvu. Njemu je uskraćeno pravo na dodatne slobodne dane i bonuse kakvi se inače dodjeljuju vjenčanim zaposlenicima. U to doba Francuska još nije imala bračnu jednakost.

Sud je Hayev slučaj opisao kao "izravnu diskriminaciju na temelju spolne orijentacije".

Ova je presuda važna i za Hrvatsku, budući da je Europski sud relevantan kad je riječ o tumačenju prava Europske unije, a njegove odluke i tumačenja praktično su obvezne za sve države-članice. U tome se razlikuje od Europskog suda za ljudska prava u Strasbourgu čije se odluke odnose samo na pojedinu državu na koju se odnosi presuda.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Dragi papa Franjo!Njofra 2013-12-15 17:36
Poziv svetom ocu da posjeti ostatke ostataka Hrvatske

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # "Građani glasaju protiv" objavili izvještajNe pitaj za lovu 2013-12-17 12:49
"Građani glasaju protiv" objavili financijski izvještaj, a "U ime obitelji" i dalje mudro šuti ;-)

U skladu s uputama Državnog izbornog povjerenstva i smjernicama Venecijanske komisije, kampanja „Građani glasaju protiv“ objavila je finalni izvještaj o izvoru sredstava i visini troškova referendumske promidžbe te pozvala i kampanju «U ime obitelji» da objavi podatke o vlastitim prihodima i rashodima kako bi se izbjeglo dodatno srozavanje dostignutih standarda u transparentnost i financiranja političkih kampanja.

Ukupna prikupljena sredstva iznose 603.964,01 kunu, od čega na vlastita sredstva otpada 144.530,01 kuna što su osigurale organizacije civilnoga društva CESI, Centar za mirovne studije, GONG, Domino, Zagreb Pride te Rode. Donacije u novcu koje su se kretale od 20 kuna do 20.000 kuna ukupno iznose 132.427,50 kuna, a donacije u naravi 327.006,50 kuna. Ukupni troškovi, od kojih se najveći odnose na izdatke vezane uz veliki koncert održan 28. 11. 2013. na Trgu bana Jelačića u Zagrebu iznose 603.163,49 kuna.

Kampanja „Građani glasaju protiv“ okupila je 88 organizacija civilnog društva, brojne glazbenike i angažirane pojedince koji su svojim zalaganjem omogućili organizaciju kampanje i zbog toga im, na kraju ove priče, od srca zahvaljujemo! Slijedi potpuni spisak ovih 88 donatora.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Cjepivo protiv vjereSAL 2014-01-05 08:44
Izgleda da je i papa Franjo svjestan ovoga što Genov piše da je utjecaj katolicke crkve mit i da treba nešto učiniti.
Iz Novog lista:
Papa Franjo zatražio je da se ponovno razmotri odnos Katoličke crkve prema djeci homoseksualnih i razvedenih parova, upozorivši na potencijalno stajalište koje bi moglo na njih djelovati poput cjepiva protiv vjere.

»S obrazovnog stajališta homoseksualni brakovi pred nas stavljaju izazov koji nam je ponekad teško razumjeti«, rekao je Papa u studenome u govoru održanom pred članovima Međunarodne unije redovničkih poglavara, čije su dijelove u subotu na internetskim stranicama objavili talijanski mediji.

»Broj školske djece čiji su roditelji razvedeni vrlo je velik«, kazao je među ostalim Papa, dodavši kako se obiteljska struktura na taj način mijenja. Papa smatra da se svi odgovorni za obrazovanje trebaju zapitati »na koji način širiti Kristov nauk među generacijom koja proživljava promjene«. »Moramo voditi računa o tomu da im ne damo cjepivo protiv vjere«, smatra Papa.

Unatoč tomu što je Crkva često bila u sukobu s osobama istospolne orijentacije i biseksualnim osobama te se protivi vjenčanju između homoseksualaca, javnost cijeni nastojanja pape Franje da bude otvoreniji prema ovome problemu. U srpnju je kazao: »Ako je netko gay i istinski traži Gospodina, tko sam ja da mu sudim?«, a prošle je godine sazvao izvanrednu sjednicu biskupa čija je glavna tema bila stajalište Katoličke crkve prema obitelji, kao i o problemima razvedenih i ponovno vjenčanih roditelja te problemima u kojima se nakon toga nađu djeca razvedenih roditelja.
novilist.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 20.03.2025 06:34
    Samo žene?
    Ufff... mijenjanje pravila igre... zvuči opasno! Baš me zanima koja su to "pravila" . I zašto su se predavači birali na temelju spola, ja sam uvijek mislio da žene traže ravnopravnost i podjednaku zastupljenost a kad tamo stalno čitamo "žene ovo" ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 19.03.2025 18:21
    Žene koje mijenjaju pravila igre
    -+U pozivu piše da Lošinj i Rab okupljaju žene koje mijenjaju pravila igre i da će predavači biti Ana Kučić, gradonačelnica, Andrea Borič, vlasnica apartmana i menadžerica u Plavom svijetu, Antonia Čop, vlasnica obrta Gardens gift, Fulvia letich Gadža ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Tovar 19.03.2025 12:39
    Liderica u turizmu
    Još jedna predizborna predstava za javnost liderice lošinjskog turizma. Koja je prema biografiji uz izborni program na Ekonomskom fakultetu u Rijeci, smjeru Menadžment stekla zvanje magistre, a radno iskustvo stjecala - citiram - "u segmentu nautičkog ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 19.03.2025 10:28
    Pokondirana tikva
    A da ti pogledaš u rječnik što znači riječ "preferirati"? I nemoj se sada izvlačiti na "zatipak" :-)

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 19.03.2025 10:09
    AK liderica u turizmu
    Teško je dokučiti zašto je AK izjavila da se više neće kandidirati jer ponaša se i daje izjave kao da je sigurna kako će do mirovine sjediti u fotelji gradonačelnice. Sada se predstavlja i kao vrhunska liderica u turizmu pa u Lošinju organizira ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 19.03.2025 10:08
    ?
    Vrijeđaš komentatore, ne doprinosi raspravi (za razliku od mene koji se preferiram na aktualne i povezane događaje na otoku) , sad će te admin obrisati, prema pravilima koja je sam postavio, ta nije valjda obični lažac?

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 19.03.2025 09:48
    Skrenuo s pameti?
    Ovome stvarno nisu sve koze na broju :lol:

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 19.03.2025 09:30
    ??
    Ana Nedić o Zaklopici ništa?

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 19.03.2025 08:14
    I Ana voli putovanja
    SVEČANO POTPISAN SPORAZUM O BRATIMLJENJU MALOG LOŠINJA I BODRUMA www.mali-losinj.hr/?s=Bodrum (https://www.mali-losinj.hr/?s=Bodrum)

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Flobian 18.03.2025 21:10
    tako mi je neugodno
    Dvoje budućih bivših na okupu :lol: Gradonačelnika Rijeke se čak i vlastita stranka (SDP) odrekla. i.imgur.com/AxnYtgj.png (http://i.imgur.com/AxnYtgj.png) Oboje navodno jako vole putovati po svijetu, naravno na trošak građana. Od Koreje do Uzbekistana ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 18.03.2025 17:48
    Kao najveći grad na hrvatskim otocima
    Izbori su na pragu pa da nam nešto od izborne propagande ne promakne na službenom fejsu nam gradonaćelnica nudi da pročitamo taj oglas. Ali to nije sve. Piše i o susretu sa županom i kolegama gradonačelnicim a i načelnicima iz Primorsko-goran ske ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 18.03.2025 14:56
    I drugi put...
    Od povećane porezne presije prema iznajmljivačima i vlasnicima nekretnina. Što će u konačnici kroz povećanje cijene najma platiti podstanari i gosti te vikendaši.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 18.03.2025 13:16
    Otkud Gradu 1,8 mil. €?
    Ispod naslova U Malom Lošinju grade novi vatrogasni dom, nalazi se tekst Projekt, vrijedan 4,3 milijuna eura, sufinancira se sredstvima Ministarstva regionalnog razvoja i EU fondova, pri čemu će 2,5 milijuna eura biti osigurano kroz bespovratna ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    glasni 18.03.2025 11:37
    antena
    Počelo je na kalvarije uređenje, prvoje postavlkjen antenski stup bazna stanica površine 20 m2 i to sve u krugu od 50 metara od jaslica i vrtića gle ti čuda bez građevinske dozvole i bez potrebnih suglasnosti o štetznosti ili zračenju itd itd.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 18.03.2025 10:47
    Radionica izbornog fake newsa
    Sada je pravo vrijeme i za laganje. Jučer u Otočnom Novom listu prilog na cijeloj stranici lista pod vremenski neutralnim naslovom Izgradnja vatrogasnog doma, rekonstukcija Križnog puta Kalvarija, sanacija ulica a već danas na internet stranici Novog ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Aldo 18.03.2025 10:08
    Recikliraju se obećanja za recikliranje vlastodržaca
    Izbori su blizu. Sad je trenutak za davanje obećanja. Reciklirajmo Anu Kučić i njen tim u HDZ-u i u gradskim službama da vladaju još četiri godine.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 18.03.2025 09:57
    Recikliranje izbornih obećanja
    Ista obećanja od doma zdravlja do sportske dvorane, da ne nabrajam dalje. Ista obećanja istih kandidata. I tako sve iznova do narednih izbora. Komentar s fejsa: "O gradnji nove sportske dvorane u Malom Lošinju govori se godinama, tako da bi njena ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 18.03.2025 09:43
    besplatno trolanje
    Ta plaćanja bi imao i da ne trolaš ovaj portal. Ali koristiš ga besplatno, zar ne? Pitanje "Sad ti više ne smeta da podstanari plaćaju bogatim umirovljenicima njihovo dopunsko?" upućuješ nekome za koga ne možeš znati je li joj smetalo plaćanje bogatim ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 18.03.2025 08:16
    Službeno fejsbučenje
    77 fotografija :lol: Ta žena očito nema pametnijeg posla. Ili smatra da joj je fejsbučenje u opisu poslova i radnih zadataka pod stavkom informiranje javnosti.

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 18.03.2025 07:53
    Plaćam
    Ne bih se čudio da plaćam, na neki posredni način... Isto tako, plaćam struju, internet, mobitel... sve što je potrebno za komentiranje ovdje platio sam iz svoga džepa. I pitanje nije nimalo besmisleno (ali je nezgodno po upitanoga, lakše je proglasiti ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 18.03.2025 06:59
    Opet o domu zdravlja
    Na fejsu sprdanje Ani i Komadini u svezi predizbornog sastanka o novom domu zdravlja po ko zna koji put :roll:

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    ML 17.03.2025 20:03
    demagogija ili kriminal?
    Obećanja su obećanja, ali realizacija mora biti u skladu sa zakonima, ili ne mora? Već je bilo postavljeno ovo pitanje, ali bez ikakvog pametnog odgovora. Dakle, jel netko zna po kojem to dokumentu gradonačelnica bez ikakvog kriterija dijeli dopunsko ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 17.03.2025 19:54
    Nepošteno
    Pitanje je besmisleno, a mišljenje ti se ne podudara s ponašanjem. Koristiš portal za komentiranje a ne plaćaš.

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Čeper 17.03.2025 18:48
    Opis poslova gradonačelnice?
    Umjesto toga, kao da nema pametnijeg posla, danas je gradonačelnica kako kaže "s velikim veseljem" dijelila "prve dopunske iskaznice". Osim što ne zna što je dijelila (ne postoje dopunske iskaznice) obećava da nastavlja s podjelom i dalje. Uz objavu s ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 17.03.2025 15:22
    "pošteno"?!
    Sad ti više ne smeta da podstanari plaćaju bogatim umirovljenicima njihovo dopunsko? Ja ipak mislim da je pošteno načelo "plati što koristiš".

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 17.03.2025 14:47
    Ciljane refundacije
    Da je gradska vlast poštena kao što nije refundirala bi i umirovljenicima njihovih tridesetak mjesečnih uplata dopunskog osiguranja. Kao što će bez suvišnih zašto iznajmljivačima refundirati uplaćeni povećani porez. Očito je da su vladajućoj ekipi ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 17.03.2025 13:28
    Ova gradska vlast nije poštena
    Više me zanima da li se AK sama sjetila ili joj je ideju da obeća dopunsko zdravstveno osiguranje ZA SVE umirovljenike podmetnuo netko iz njenog izbornog tima. A rečenica "Grad Mali Lošinj s ponosom ističe da od ovog mjeseca preuzima plaćanje dopunskog ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 17.03.2025 10:30
    Uz nagradu za demografiju imamo i za podmorje
    Ovo s najboljim gradom za demografiju nije najgluplje hvalisanje. O tome zašto je Mali Lošinj mjesto za sve generacije gradonačelnica navodi u Novom listu Aktivan rad grada potvrđuje i međunarodno priznanje Green Destinations – Gold Award u području održivog ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Rambo 17.03.2025 10:04
    Strogo kontrolirani Deva
    Smisao izjave da se za potez prkosa prema politici vlastite stranke odlučila zato što se više ne namjerava kandidirati za mjesto gradonačelnice, ali da joj je trenutačni fokus rad za dobrobit svih sugrađana obavijen je nizom nejasnoća i protivrječnosti ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Žuja 17.03.2025 07:15
    Fokus na dobrobit
    Fokus joj je na vlastitu dobrobit. Zato organizira neko okupljanje žena u turizmu da im drži predavanje o tome što je o turizmu naučila dok je Naplaćivala privez jahti u luci.

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 20.03.2025 06:34
    Samo žene?
    Ufff... mijenjanje pravila igre... zvuči opasno! Baš me zanima koja su to "pravila" . I ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 19.03.2025 18:21
    Žene koje mijenjaju pravila igre
    -+U pozivu piše da Lošinj i Rab okupljaju žene koje mijenjaju pravila igre i da će predavači ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Tovar 19.03.2025 12:39
    Liderica u turizmu
    Još jedna predizborna predstava za javnost liderice lošinjskog turizma. Koja je prema ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 19.03.2025 10:28
    Pokondirana tikva
    A da ti pogledaš u rječnik što znači riječ "preferirati"? I nemoj se sada izvlačiti na ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 19.03.2025 10:09
    AK liderica u turizmu
    Teško je dokučiti zašto je AK izjavila da se više neće kandidirati jer ponaša se i daje ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 19.03.2025 10:08
    ?
    Vrijeđaš komentatore, ne doprinosi raspravi (za razliku od mene koji se preferiram na ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 19.03.2025 09:48
    Skrenuo s pameti?
    Ovome stvarno nisu sve koze na broju :lol:
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 19.03.2025 09:30
    ??
    Ana Nedić o Zaklopici ništa?
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 19.03.2025 08:14
    I Ana voli putovanja
    SVEČANO POTPISAN SPORAZUM O BRATIMLJENJU MALOG LOŠINJA I BODRUMA www.mali-losinj.hr/?s=Bodrum ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Flobian 18.03.2025 21:10
    tako mi je neugodno
    Dvoje budućih bivših na okupu :lol: Gradonačelnika Rijeke se čak i vlastita stranka ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 18.03.2025 17:48
    Kao najveći grad na hrvatskim otocima
    Izbori su na pragu pa da nam nešto od izborne propagande ne promakne na službenom fejsu nam ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 18.03.2025 14:56
    I drugi put...
    Od povećane porezne presije prema iznajmljivačima i vlasnicima nekretnina. Što će u konačnici ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 18.03.2025 13:16
    Otkud Gradu 1,8 mil. €?
    Ispod naslova U Malom Lošinju grade novi vatrogasni dom, nalazi se tekst Projekt, vrijedan ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    glasni 18.03.2025 11:37
    antena
    Počelo je na kalvarije uređenje, prvoje postavlkjen antenski stup bazna stanica površine ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 18.03.2025 10:47
    Radionica izbornog fake newsa
    Sada je pravo vrijeme i za laganje. Jučer u Otočnom Novom listu prilog na cijeloj stranici ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Aldo 18.03.2025 10:08
    Recikliraju se obećanja za recikliranje vlastodržaca
    Izbori su blizu. Sad je trenutak za davanje obećanja. Reciklirajmo Anu Kučić i njen tim ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 18.03.2025 09:57
    Recikliranje izbornih obećanja
    Ista obećanja od doma zdravlja do sportske dvorane, da ne nabrajam dalje. Ista obećanja ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 18.03.2025 09:43
    besplatno trolanje
    Ta plaćanja bi imao i da ne trolaš ovaj portal. Ali koristiš ga besplatno, zar ne? Pitanje ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 18.03.2025 08:16
    Službeno fejsbučenje
    77 fotografija :lol: Ta žena očito nema pametnijeg posla. Ili smatra da joj je fejsbučenje ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 18.03.2025 07:53
    Plaćam
    Ne bih se čudio da plaćam, na neki posredni način... Isto tako, plaćam struju ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 18.03.2025 06:59
    Opet o domu zdravlja
    Na fejsu sprdanje Ani i Komadini u svezi predizbornog sastanka o novom domu zdravlja po ko ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    ML 17.03.2025 20:03
    demagogija ili kriminal?
    Obećanja su obećanja, ali realizacija mora biti u skladu sa zakonima, ili ne mora? Već ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 17.03.2025 19:54
    Nepošteno
    Pitanje je besmisleno, a mišljenje ti se ne podudara s ponašanjem. Koristiš portal za ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Čeper 17.03.2025 18:48
    Opis poslova gradonačelnice?
    Umjesto toga, kao da nema pametnijeg posla, danas je gradonačelnica kako kaže "s velikim ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 17.03.2025 15:22
    "pošteno"?!
    Sad ti više ne smeta da podstanari plaćaju bogatim umirovljenicima njihovo dopunsko? Ja ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 17.03.2025 14:47
    Ciljane refundacije
    Da je gradska vlast poštena kao što nije refundirala bi i umirovljenicima njihovih tridesetak ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 17.03.2025 13:28
    Ova gradska vlast nije poštena
    Više me zanima da li se AK sama sjetila ili joj je ideju da obeća dopunsko zdravstveno ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 17.03.2025 10:30
    Uz nagradu za demografiju imamo i za podmorje
    Ovo s najboljim gradom za demografiju nije najgluplje hvalisanje. O tome zašto je Mali ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Rambo 17.03.2025 10:04
    Strogo kontrolirani Deva
    Smisao izjave da se za potez prkosa prema politici vlastite stranke odlučila zato što se ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Žuja 17.03.2025 07:15
    Fokus na dobrobit
    Fokus joj je na vlastitu dobrobit. Zato organizira neko okupljanje žena u turizmu da im ...