Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Umjesto kodeksa usvojen bonton

Korisnička ocjena:  / 6
LošeNajbolje 

conflictU nepovezanoj, konfuznoj i nesuvisloj raspravi, očito razdražena primjedbama oporbenih vijećnika na predloženi Etički kodeks, gradonačelnica je na zadnjoj sjednici Gradskog vijeća još jednom pokazala da manje više ništa ne razumije ili da se – možda – samo pravi da ništa ne razumije. Pa je u raspravo rekla da je žalosti što zakonodavac mora propisati donošenje akta kojim će „definirati ovlasti za nekakve neželjenje radnje koje nisu u skladu s propisima" i usput trabunjala nešto o kućnom odgoju 

Koliko su je oporbeni vijećnici iznervirali pokazuje tvrdnja o broju stanovnika Lošinja: Izjavila je da nas je bilo više od osam tisuća, a da nas je sada tisuću i pol. Žalila se i na lažne insinuacije, ostavivši nedoumicu kako insinuacija (laž kojom se želi nekoga ocrniti) može biti lažna. 

Nesuvisli nastup iznervirane i ljutite gradonačelnice izazvale su nepobitne činjenice o sukobu interesa nekih gradskih vijećnika koje su izložili oporbeni vijećnici, njenog nerazumijevanja određenih pojmova, ali i zablude glede svoje uloge izvršnog tijela gradske vlasti koju pogrešno shvaća kao pravo apsolutnog vladanja. Kao što ne razumije što znači pojam insinuacija, tako ne razumije, ili ne želi razumjeti, ni pojmove etika i sukob interesa. Ne shvaća da se radi o različitim pojmovima i različitim problemima, a svojim učešćem u raspravi je pokazala da ne shvaća ili ne želi shvatiti suštinu sukoba interesa i da se njime ne misli ozbiljno baviti.

Zakon o sprječavanju sukoba interesa (dalje ZSSI) je odredio obvezu predstavničkim tijelima da donesu kodeks ponašanja koji se odnosi na njihove članove i koji treba sadržavati odredbe o sprječavanju sukoba interesa. Kodeks bi trebao biti alat za sprječavanje sukoba interesa gradskih vijećnika. Zakon ne traži da Vijeće donese etički kodeks kojim bi se natjeralo gradske vijećnike da budu pristojni, uredni, da ne galame, da ne lažu i tome slično. Naprotiv, kodeksom se treba spriječiti mogući sukob interesa gradskih vijećnika.

A zašto ZSSI traži od predstavničkog tijela donošenje kodeksa? Zato što članovi predstavničkih tijela nisu obveznici Zakona ali mogu biti, a često i jesu, u ozbiljnom sukobu interesa. Gradonačelnica je prvo svojim prijedlogom kodeksa pa onda i raspravom o njemu pokazala da nema pojma – ili se pak pravi da nema pojma – što je uopće sukob interesa. Umjesto postavljanja brane sukobu interesa Vijeću je podmetnula neku vrstu pravilnika o bontonu. Da je pročitala što piše u ZSSI saznala bi da se kodeksom ne treba osigurati prikladno, pristojno ponašanje i uljudnost u ophođenju - bonton, nego boriti protiv sukoba interesa definiranog člankom 2. Stavak 2. Zakona:

Sukob interesa postoji kada su privatni interesi obveznika u suprotnosti s javnim interesom, a posebice:
– kada privatni interes obveznika može utjecati na njegovu nepristranost u obavljanju javne dužnosti (potencijalni sukob interesa)
– kada je privatni interes obveznika utjecao ili se osnovano može smatrati da je utjecao na njegovu nepristranost u obavljanju javne dužnosti (stvarni sukob interesa).

Prema razglabanju gradonačelnice, ali i vijećnika Nedića i Fabijanića, koje je svojom raspravom izbacio iz takta vijećnik Franković, očito je da oni ni ne shvaćaju što je to sukob interesa ili su na njega oguglali pa sukob interesa ne vide kao problem. Prema shvaćanju malološinjske gradske vlasti utjelovljene u triju Kučić, Nedić i Fabijanić gradski vijećnici ne mogu biti u sukobu interesa, a ako i mogu – to njih troje ne zanima. Nositeljima gradske vlasti, sudeći prema raspravi o kodeksu, sukob interesa nije ono što definira Zakon već navodni nedostatak kućnog odgoja opozicijskih vijećnika koji im raspravama nanose duševne boli.

Nekom problem, nekom potreba
Takvom stavu HDZ-ove lošinjske vlasti nije se za čuditi s obzirom da je sukob interesa ugrađen u njenu opstojnost i egzistenciju. Duboko je utkan u političku praksu lošinjskog HDZ-a i kao što ljudima treba zraka da mogu živjeti tako je lošinjskoj vladajućoj kliki sukob interesa temelj opstanka na vlasti. Bez pune konzumacije sukoba interesa u svojoj najsirovijoj pojavnosti HDZ ne bi mogao biti niti bi ostao na vlasti. Od Milana Mužića do Dubravka Devčića bez najprizemnijeg sukoba interesa HDZ ne bi mogao vladati niti imati vlast niti jedan dan. Zbog toga ne odveć sposobna gradonačelnica ni ne može ili ne želi shvatiti problem sukoba interesa, niti se njime želi zamarati. Umjesto sukobom interesa opisanog Zakonom ona se želi baviti kućnim odgojem gradskih vijećnika. A oporbeni vijećnici svoj nedostatak kućnog odgoja pokazuju kritiziranjem glavinjanja gradske vlasti. Sudeći prema tome što gradonačelnicu žalosti, slavljenje, hvaljenje i ulizivanje vlasti dio je njezinog kućnog odgoja.

No u demokraciji koju gradonačelnica i njena svita koja vlada Lošinjem ne razumije oporba je prema svojoj definiciji u stalnoj opreci s vlasti. Jednostavno rečeno – ako opozicija ne oponira vlasti nemamo demokraciju, već jednoumlje. Uzet ću si slobodu da podsjetim ne povijesnu činjenicu da je prva oporba ozakonjena u Engleskoj kao oporba Njegova veličanstva. Ono što je ozakonio jedan vladar – engleski kralj u 17. stoljeću lošinjska demokratski izabrana vlast bi rado ukinula. Shvaćanje i prihvaćanje oporbe kao protuteže zloporabe moći kojoj teži svaka vlast ne „stanuje" u glavama lošinjskih vlastodržaca.

Etički kodeks umjesto kodeksa o sprječavanju sukoba interesa
Nije slučajno da se Etički kodeks nositelja političkih dužnosti u Gradu Malom Lošinju u obliku kakav je predložen ne bavi sukobom interesa radi kojeg ga treba donijeti. Zato se discipliniranom većinom Gradskog vijeća usvojeni Etički kodeks uopće ne bavi sukobom interesa niti ga problematizira. Ne bavi se ni situacijom da je predsjednik Gradskog vijeća osoba koja je od gradonačelnice bez obaveznog javnog natječaja dobila više ugovora o zakupu poljoprivrednog zemljišta, kao i više poticaja za poljoprivredu. Predsjednik Vijeća je je dobio barem dva, a moguće i više ugovora o zakupu gradskog zemljišta za okućnicu, opet bez nužnog javnog natječaja.

U prethodnim mandatima predstavljao se kao nepotkupljivi vođa oporbe i žestoki oponent gradonačelnice Kućić, a u više navrata je kao gradski vijećnik ponosno i javno govorio da je bilo pokušaja njegove kupovine od strane HDZ-a, ali da on nema cijene. Zbog toga je na izborima dobro prolazio iako se u predizbornim kampanjama uopće nije trudio. Ipak, nakon zadnjih izbora, „nepotkupljivi" oporbeni vijećnik je na sveopće iznenađenje podržao HDZ i njegovu gradonačelnicu prihvativši ponudu koja se ne obija – da ga HDZ izabere za predsjednika Vijeća. Kao oporbeni vijećnik, od 2017. g. pa sve do zadnjih lokalnih izbora, a da to javnost ne zna, Dubravko Devčić je zadovoljavao svoje privatne interese za bavljenje poljoprivredom i formiranjem što veće okućnice na način da mu je gradonačelnica svojom voljom i protivno zakonima i gradskim odlukama bez natječaja dodjeljivala gradska zemljišta i potpore za poljoprivredu. Zadnji ugovor o zakupu zemljišta koji mu je dodjeljen bez natječaja Dubravko Devčić i gradonačelnica Kučić su potpisali neposredno prije početka izborne kampanje. Kad je donosio odluke o tome s kim će formirati vlast Dubravko Devčić je već bio u sukobu interesa, a da to javnost nije znala.

Odluka dojučerašnjeg vođe oporbe i nepotkupljivog nezavisnog kandidata da koalira s HDZ-om nije moguće objasniti ili shvatiti bez poznavanja činjenica o postojanju sukoba interesa. Teško je prihvatiti tvrdnje da na odluku Dubravka Devčića da koalira s HDZ-om nije utjecao njegov privatni interes koji mu je svojim odlukama zadovoljila gradonačelnica Kučić.

Usvojeni kodeks – ovakav kakav je većinom Vijeća usvojen – tom situacijom se neće baviti. Slijep je na okolnost da jedan vijećnik, zapažen kao žučni branitelj ideje da kodeks bude neka vrsta vjećničkog bontona, svoju egzistenciju temelji na obavljanju djelatnosti na gradskom zemljištu. Hoće li on odluke donositi vodeći se javnim interesom ili privatnim interesom pa se neće zamjerati gradonačelnici koja će odlučivati hoće li mu produžiti ili obnoviti zakup zemljišta? U tom slučaju na javni interes se ne treba se kladiti.

Zbog toga i takvih situacija zakonodavac je i donio ZSSI i odredbu o obvezi izrade kodeksa kojim se treba spriječiti sukob interesa odnosno donošenje odluka u kojima će stradati javni interes na račun privatnog interesa lokalnih političara.

Copy-paste kodeks
Kao i mnogi drugi akti i ovaj kodeks napravljen je po sistemu copy-paste, bez imalo orginalnosti, promišljanja, shvaćanja i svrhovitost. Ogledni predložak je sastavila Udruga gradova, odnosno nepoznata osoba vjerojatno iz redova zaposlenih savjetnika. Kako manje više svi gradovi koriste istu copy-paste metodu tako su manje više svi gradovi ponavljali greške iz predloška.

Greška se nalazi već u naslovu. Iako ZSSI kaže da se treba donijeti kodeks koji se odnosi na članove predstavničkih tijela, dakle u našem slučaju na gradske vijećnike, Gradovi mahom usvajaju kodeks nositelja političkih dužnosti među koje ulazi i gradonačelnik. I Udruzi gradova i gradovima koji su usvojili takve kodekse je promakla činjenica da su gradonačelnici obveznici ZSSI i da se njihovim sukobom interesa bavi Zakon a ne kodeks. Zato se ZSSI puno ozbiljnije i detaljnije bavi sukobom intresa gradonačelnika kao obveznika. Gradonačelnici tako, za razliku od gradskih vijećnika, moraju ispuniti imovinsku karticu, moraju javno objaviti i deklarirati svoj mogući sukob interesa kao i sukob interesa poveznih osoba. Tako prema ZSSI gradonečelnici ne mogu obavljati niti jednu drugu javnu dužnost. Sve to kako bi se izbjegao sukob intresa.

Zbog toga se na gradonačelnicu ne odnose odredbe kodeksa već odredbe Zakona. No budući da  gradski vijećnici nisu kao gradonačelnica obveznici Zakona, a i oni mogu biti – a vidimo da često i jesu – u sukobu interesa, Zakon je odredio da se mora donijet kodeks kojim bi se trebao spriječiti njihov mogući sukob interesa. Zato Gradovi trebaju usvojiti kodeks gradskih vijećnika a ne nositelja političkih dužnosti.

Pravno su dvojbene i odredbe o sastavu Etičkog odbora u kome su od tri člana dva člana iz redova gradskih vijećnika. Što podsjeća na izreku „kadija te tuži, kadija ti sudi". Problematična je odredba da prijavu Etičkom odboru protiv gradskog vijećnika može podnijeti gradonačelnica i bilo koji gradski službenik. Budući da u kodeksu nema nikakvih jasnih mjera za sprječavanje sukoba interesa i obveza gradskih vijećnika, odnosno da je kodeks pun općih fraza o odanosti lokalnoj zajednici, dužnosti očuvanja i razvijanja povjerenja građana u nositelje političkih dužnosti i institucije gradske vlasti, poštovanja integriteta i dostojanstva osobe, zabrane diskriminacije i povlašćivanja te zabrane uznemiravanja, čestitosti i poštenja, zabrane svjesnog iznošenja neistina jasno je da će se gradski vijećnici moći biti optuženi za sve osim za sukob interesa.

Usvojenim kodeksom se ne sprječava sukob interesa gradskih vijećnika. On se njime uopće ne bavi.

Komentari: 

022 # Treba im kupitiBonton za neznalice 2022-06-01 20:04
Bonton za neznalice

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Demokracija za neznalicegost 2022-06-02 16:06
Citat Bonton za neznalice:
Bonton za neznalice

Ne treba im kupiti bonton. Kučićka i Devčić su vijećnicima besplatno utrapili bonton. Pa će umjesto pravila za izbjegavanje sukoba interesa naučiti ono "hvala lijepa", "poštovana gđo gradonačelnice" itsl umjesto glavnog pravila demokracije. Da vlast koju im povjere birači ne zlorabe za privatnu korist. Zato im svima, ali i gradonačelnici treba kupiti knjigu "Demokracija za neznalice".

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # Prvi od tisućuZSSI 2022-06-02 22:32
Prvi od tisuću ne bi bio prvi kad on ne bi u nečemu kasnio ili zaostajao, pa tako i sa aspekta Zakona o sprječavanju sukoba interesa gdje je izraz sprječavanje usmjeren na postupanja identifikacije i prevencije. Naše gradsko vijeće stoga ne brine o postupanju „ex ante“ dakle postupanju da se sukob interesa prevenira, već on umjesto toga ostavlja otvorena vrata brojim potpisanim ugovorima kojima je privatnim i javnim osobama bez potrebnih procedura dano nekakvo pravo. Dakle umjesto da prvo regulira sukob interesa do kojeg bi moglo doći, a onda onaj koji se već dogodio, naš grad ne regulira ni prvo ni drugo, jer su protupravna raspolaganja već ugovorena, a neka su još u fazi dogovora.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Vlada RH: Debakl etičkih kodeksaČeper 2022-09-19 10:01
Citat gost:
Kučićka i Devčić su vijećnicima besplatno utrapili bonton. Pa će umjesto pravila za izbjegavanje sukoba interesa naučiti ono "hvala lijepa", "poštovana gđo gradonačelnice" itsl umjesto glavnog pravila demokracije. Da vlast koju im povjere birači ne zlorabe za privatnu korist. Zato im svima, ali i gradonačelnici treba kupiti knjigu "Demokracija za neznalice".
Ovu Mujagićevu kritiku podmetanja bon tona umjesto etičkog kodeksa vijećnicima na usvajanje potvrdilo je Ministarstvu pravosuđa i uprave. Pod "Politika & kriminal" portal Telegram objavljuje Vlada pokušala natjerati općine i gradove da napišu etičke kodekse, gotovo nitko to nije učinio, a i oni koji jesu, sve su zabrljali
Podnaslov; Mjera kojoj je cilj bio spriječiti sukob interesa je doživjela debakl Upravo to Mujagiće je drugim riječima istaknuo u ovom članku.

telegram.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2811 # Hahar.... 2022-06-01 21:48
Ali tko se javlja o bontonu. Pokojni Suljo gentlemen Lošinjski, uzor gospodina, po njemu i njegovom ponašanju se mogao pisati bonton, i najveća greška u životu da njegov sin nije ništa naučio od njega nego ovdje piše i prlja ugled.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
277 # Ženski viječnikMali rukav 2022-06-01 23:03
Citat ....:
Ali tko se javlja o bontonu. Pokojni Suljo gentlemen Lošinjski, uzor gospodina, po njemu i njegovom ponašanju se mogao pisati bonton, i najveća greška u životu da njegov sin nije ništa naučio od njega nego ovdje piše i prlja ugled.
Zašto gospodin koji je toliko poslova ugovorio s HDZ vlašću, toliko se trudi ocrniti onog tko mu je dodijelio poslove?!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
126 # .. 2022-06-02 09:11
možda zato što ga nisu kupili, kao neke koji su od HDZ vlasti dobili terene i poticaje pa sad zajedno pušu u isti rog
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
020 # Potpora ološaNN 2022-06-02 10:38
Citat Mali rukav:
Citat ....:
Ali tko se javlja o bontonu. Pokojni Suljo gentlemen Lošinjski, uzor gospodina, po njemu i njegovom ponašanju se mogao pisati bonton, i najveća greška u životu da njegov sin nije ništa naučio od njega nego ovdje piše i prlja ugled.
Zašto gospodin koji je toliko poslova ugovorio s HDZ vlašću, toliko se trudi ocrniti onog tko mu je dodijelio poslove?!
A s čime i kome gospodin prlja ugled i koga i čime ocrnjuje? Pitam iako znam da nećeš odgovoriti jer šutnjom ćeš pokazati kakav ološ podržava politku Ana Kučić i lošinjskog HDZ-a.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
133 # EURoko Prč 2022-06-01 23:04
Kako komentirati izjavu gradonačelnice da je žalosti što zakonodavac mora propisati donošenje akta kojim će definirati ovlasti za nekakve neželjene radnje koje nisu u skladu s propisima, a u kontekstu da je ministar pravosuđa i uprave Malenica (HDZ)u mjesecu studenom 2021. godine predstavljajući Zakon o sprječavanju sukoba interesa Hrvatskom saboru naveo da se tim zakonom usklađuje postojeća regulativa s međunarodnim standardima i preporukama EU Komisije a sve radi osnaženja načela vladavine prava. Neželjene radnje koje nisu u skladu s propisima mogu se naći kako u području sukoba interesa, tako i u kaznenim, građanskim, trgovačkim, upravnim i svim ostalim odnosima. Možda naše gradsko vijeće želi ustaliti primjenu svog običajnog prava koje ne poznaje zakonsku normu. Tako bi ipak lakše tumarali pravnim bespućima ovog našeg grada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
022 # ...OMG 2022-06-02 10:38
A mene žalosti što gradonačelnica s visoka docira o kućnom odgoju, a kao vjernica ne poštuje ni 10 Božjih zapovjedi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
021 # Vjera kao pozaneo 2022-06-02 11:00
Citat OMG:
A mene žalosti što gradonačelnica s visoka docira o kućnom odgoju, a kao vjernica ne poštuje ni 10 Božjih zapovjedi.
Hvali se da nije klasična političarka, a zakone u koje se kunu poštuju samo klasični političari. Vjera je za nju samo poza a ne životna orijentacija. To se vidi iz njenih postupaka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
022 # ko pozira taj profitirart 2022-06-02 12:42
Citat neo:
Vjera je za nju samo poza
Njeno poziranje vjerom vidili smo u predizbornom điru s Jurkotićem. jurkotić ju je po dogovoru pitao da li laže, a ona je bez da trepne odvalila "ja sam vjernik". Kao, ona ne laže jer ona je vjernik. I tu video pretstavu smo mi građani platili!!! :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Grad za tebe uz božju pomoćgost 2022-06-16 11:09
Citat rt:
Citat neo:
Vjera je za nju samo poza
Njeno poziranje vjerom vidili smo u predizbornom điru s Jurkotićem. jurkotić ju je po dogovoru pitao da li laže, a ona je bez da trepne odvalila "ja sam vjernik". Kao, ona ne laže jer ona je vjernik. I tu video pretstavu smo mi građani platili!!! :cry:
A ovako naša gradonačelnica rješava gradske probleme. To nam je najavila u predizbornom điru s Jurkotićem čije snimanje je platila našim novcem. Ona se pomoli, a dalje sve prepušta dragom Bogu na rješavanje.. pa šta bude bude :cry:

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # 12 godina faxaNeprocjenjivo 2022-06-16 12:45
Hoće reći:
I decide to deal with the problem by not dealing with the problem.
ili
Sve svoje probleme gurnem pod tepih, ha ha ha ha ha.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Magija umjesto stručnosti u Gradskoj upravi+ + + 2022-06-16 12:55
Citat gost:
Citat rt:
Citat neo:
Vjera je za nju samo poza
Njeno poziranje vjerom vidili smo u predizbornom điru s Jurkotićem.
A ovako naša gradonačelnica rješava gradske probleme. To nam je najavila u predizbornom điru s Jurkotićem čije snimanje je platila našim novcem. Ona se pomoli, a dalje sve prepušta dragom Bogu na rješavanje.. pa šta bude bude :cry:
Jurkotić priznao da je praznovjeran (ritual sa cipelom), ali priznala je i Kučićka. Izvela je pred kamerom svoj ritual, ma ne s cipelama kao Jurkotić, nego pokazivanjem magijskog znaka križa. I kazala je da se još i pomoli. Molitva je zanimljiv način reagiranja pred izazovima, ali od jedne magistre ekonomije smijemo očekivati više znanja, stručnosti i zalaganja nego oslanjanja na milost Višeg bića zbog njenih molitvi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # ...diskriminirani građanin 2022-06-16 13:50
Upravo iz tog razloga je 12 godina studirala ekonomiju. Ono za što prosječnom studentu treba 4 do 5 godina, njoj je trebalo čitavih 12 godina.
Više vremena je potrošila za molitvu višem biću da joj podari prolaznu ocjenu, nego što je učila ispite.
Tako će biti sa svim njenim obećanjima koja je dala prije godinu dana, penzići, stanogradnja i ostalo.
Ako ne bude u ovom mandatu, bit će možda za 12 godina. Ako Bog da.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
8 0 # Kmeći...hranitelj tuljana 2022-06-16 14:03
Citat diskriminirani građanin:
Upravo iz tog razloga je 12 godina studirala ekonomiju. Ono za što prosječnom studentu treba 4 do 5 godina, njoj je trebalo čitavih 12 godina.
Više vremena je potrošila za molitvu višem biću da joj podari prolaznu ocjenu, nego što je učila ispite.
Tako će biti sa svim njenim obećanjima koja je dala prije godinu dana, penzići, stanogradnja i ostalo.
Ako ne bude u ovom mandatu, bit će možda za 12 godina. Ako Bog da.
Kako vas peče taj križ, kad ste na njega stavili naglasak u komentaru. Vidimo što rade preobrazovani star trek sheldon ateisti po Splitu, valjda naši sveznadari ateisti sheldoni nisu takvi, nadam se...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # .... .... ....Magistar ničega 2022-06-16 14:21
A gdje je u komentaru na koji si se obrušio spomenut križ? Bit će da tebe peče što se ističe da se gradonačelnica oslanja na molitvu višem biću umjesto na stručnost. Koju je trebala steći po duljini studiranja. Gradivo je utvrđivala za tri studija ekonomije :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # ...... 2022-06-16 14:30
ideš iz krajnosti u krajnost.

pokušaj za promjenu biti objektivan i relativno normalan.

kako ih ti nazivaš, preobrazovani sheldon freakovi su jednako nerelevantni kao i oni koji se mole višem biću, umjesto da sami pokušaju riješiti problem.
pogotovo ako nisi nonica koja broji na prste, nego si fakultetski obrazovana osoba.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # ...Tin 2022-06-16 19:48
Citat diskriminirani građanin:
Tako će biti sa svim njenim obećanjima koja je dala prije godinu dana, penzići, stanogradnja i ostalo.
Ako ne bude u ovom mandatu, bit će možda za 12 godina. Ako Bog da.
Samo neka se moli, jer ništa neće biti ni u ovom, ni u nekom drugom mandatu. Cijene u građevini su otišle u nebo, i rasti će do samog Boga. Stanogradnja je već propala, pogotovo oni neki modeli koje će sufinancirati građani. I nedavno potpisani ugovori za aglomeraciju Nerezine će uskoro postati upitni. A priča sa novim Domom zdravlja? Ako ne budemo imali doktore, ne treba nam ni novi Dom zdravlja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Ispunio ja anketu za stanPb 2022-06-17 10:02
Citat diskriminirani građanin:
Upravo iz tog razloga je 12 godina studirala ekonomiju. Ono za što prosječnom studentu treba 4 do 5 godina, njoj je trebalo čitavih 12 godina.
Više vremena je potrošila za molitvu višem biću da joj podari prolaznu ocjenu, nego što je učila ispite.
Tako će biti sa svim njenim obećanjima koja je dala prije godinu dana, penzići, stanogradnja i ostalo.
Ako ne bude u ovom mandatu, bit će možda za 12 godina. Ako Bog da.
Ali moraš priznati da se dobro nosi. Zna slagati boje odjeće. Malo papagajski ali kod ljubitelja kiča može proć :-)

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Tjelovogost 2022-06-16 14:30
Citat rt:
Citat neo:
Vjera je za nju samo poza
Njeno poziranje vjerom vidili smo u predizbornom điru s Jurkotićem.
U kojoj crkvi je danas na Tjelovo pozirala da je vjernik? Je li bila uopće na svetoj misi ili je paradirala na rječkom Korzu?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
026 # Pošteno a ne samo uljudnogost 2022-06-02 08:21
Citat ....:
Ali tko se javlja o bontonu. Pokojni Suljo gentlemen Lošinjski, uzor gospodina, po njemu i njegovom ponašanju se mogao pisati bonton, i najveća greška u životu da njegov sin nije ništa naučio od njega nego ovdje piše i prlja ugled.
Ugled (ako ga uopće imaju) vijećnicima ne prlja autor članka. Uprljali su ga sami sebi ovi što su umjesto pravila za sprječavanje sukoba interesa na prijedlog gradonačelnice usvojili - citiram iz članka - kodeks pun općih fraza o odanosti lokalnoj zajednici, dužnosti očuvanja i razvijanja povjerenja građana u nositelje političkih dužnosti i institucije gradske vlasti, poštovanja integriteta i dostojanstva osobe, zabrane diskriminacije i povlašćivanja te zabrane uznemiravanja, čestitosti i poštenja, zabrane svjesnog iznošenja neistina. Autor je tu političku bozu za pravljenje budala od građana posprdno nazvao bontonom. Jer građani trebaju poštenu vlast, a ne samo uljudnu uz međusobnu ljubaznost i tepanje među vijećnicima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
024 # Magare u magligost 2022-06-02 15:05
Ovo magare ne shvata da Suljin sin ne piše o bontonu nego o Aninoj podvali bontona umjesto propisa protiv zloupotrebe položaja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
030 # Laž kao modus operandiOLAF ante portas 2022-06-02 14:57
Nema tu ni ni bontona, ni vjere, ni kućnog, a ni građanskog odgoja. A ponajmanje ima ikakvog kodeksa ponašanja. Građani joj pod prozorom skandiraju: "Lažeš, kradeš.", a ona im daje podršku, izbezumljeno im aplaudira.
Poslije toga ide onaj vic, ma kuš na me, ja nisam prava adresa, odite na Priko ili u Adamićevu. A sva postupanja prije i poslije toga upućuju da se i ona nalazi u loncu prevara, laži i korupcije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # Burna rasprava .......... 2022-06-03 08:14
... o prijedlogu gradonačelnice kodeksa ponašanja članova Gradskog vijeća

youtu.be/BvNGHq8eQTE
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
019 # Fabjanć....... 2022-06-03 18:50
LAŽE.Mi smo svi taoci Filipa Balije!A zašto neće da ga smjene?
Ne zaboravimo!!!
Mogli su ga smijeniti na zadnjoj sjednici PGŽ!Ali HDZ je podržao SDP s 6-7 glasova SDP!ZAŠTO?Neka mi neko da odgovor?
Svi prevrtljivi!Nij e samo Devčić i Pavela!Sramota!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
016 # SmradoviCrna guja 2022-06-03 18:56
I oni bi svi skupa pisali kodeks!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # Lopovluk vladajućihSve po bontonu 2022-06-04 11:46
Kriminal i korupcija je zaštitni brand vladajuće stranke, još od kriminalne pretvorbe i privatizacije pa do danas. Mislili smo da će stati nakon što su sve firme koje su vrijedile, pokupovali sve za jednu kunu. Međutim, lopovluk se nastavio sve do današnjih dana i ne pokazuje da ima namjeru stati. Lokalno i globalno.



Bude mi zlo kada vidim ovu sve redom uglađenu gospodu, dizajnerska odijela, našminkani i namirisani, voze se u luksuznim, neki čak i u blindiranim mercedesima koje su platili građani ove države, čak i oni građani koji da bi preživili, svakodnevno kopaju po kontejnerima. A neki, evo već dvije godine nakon potresa i žive u kontejnerima, jer ova nesposobna banda ne zna šta će i kako će. Isto kao onaj njihov novi ministar koji ne zna pritisnuti dugme na semaforu.
No ipak, za onog jednog svog Frku su se znali pobrinuti u rekordnom roku.

I onda, kad im netko malo oštrijim riječima uputi kritiku, ova fina gospoda se snebivaju i zgražaju nad rječnikom dotičnoga.

I zato gospodo, zgražajte se, znam da ovo nije po vašem bontonu, ali lijepo se gonite u 3PM.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # Bećarac raspjevanih HDZ-ovacaĆaća 2022-06-04 12:47
Citat Sve po bontonu:
lopovluk se nastavio sve do današnjih dana i ne pokazuje da ima namjeru stati. Lokalno i globalno...
I onda, kad im netko malo oštrijim riječima uputi kritiku, ova fina gospoda se snebivaju i zgražaju nad rječnikom dotičnoga.
I zato gospodo, zgražajte se, znam da ovo nije po vašem bontonu, ali lijepo se gonite u 3PM.
Kad sam bio u peleni mali,
svi su moga pišu milovali.
Kiša kiši, pada mi po piši,
padaj kišo, narast će mi pišo.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Udruženi zajedno... 2022-06-04 17:30
Nisu ni ovi ništa bolji, a Butković kao da je upravo pao s Marsa

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
116 # PresudnaMrtvaškaa 2022-06-04 08:11
Nije nepoznanica da je Butković u nacionalnu politiku dospio kao kadar bivše HDZ-ove vlasti, odnosno Tomislava Karamarka i Milijana Brkića. S takvima je Plenković uvijek na oprezu, a s Butkovićem je od početka posebno oprezan jer se ministar prometa nerijetko po HDZ-ovim kuloarima spominje kao potencijalni kandidat za predsjednika te stranke. U vrijeme kada su Brkić i Miro Kovač na unutarstranački m izborima nastojali rušiti Plenkovića, mnogi su se iznenadili što Butković nije bio u njihovu timu, no za razliku od Kovača, Butković je očito donio mudru odluku te odlučio sjediti na dvije stolice pa se tako priklonio Plenkovićevu timu.

Tako je preuzeo ulogu jednoga od četiri potpredsjednika vladajuće stranke, a ta ista pozicija donijela mu je prijateljstvo s osječko-baranjs kim županom Ivanom Anušićem, koji također nije pretjerano naklonjen premijeru Plenkoviću, već se sve intenzivnije spominje kao njegov najljući rival, pa i potencijalni pučist i predvodnik takozvane unutarstranačke desnice, čiji bi dres Butković mogao odjenuti kada i ako zatreba. Do tada će se Butković morati konfrontirati s Plenkovićem, koji ga se nastojao riješiti još u vrijeme lokalnih izbora, kada je ministra prometa pokušao degradirati nudeći mu da se kandidira za primorsko-goran skog župana, što mu Butković do danas nije zaboravio. Svjestan je Plenković da u ovaj sukob mora ući postupno jer Butković, bez obzira na sve, nije beznačajan tip. U svojem kraju izgradio je ozbiljnu mrežu pristaša, premda HDZ u Primorsko-goran skoj županiji nikada nije briljirao na izborima, on je uspio sprijateljiti se s utjecajnim HDZ-ovcima i razgranati svoj utjecaj sve do bivše predsjednice Kolinde Grabar-Kitarovi ć, s kojom je i danas u odličnim, prijateljskim odnosima.

Samo je pitanje vremena.Čistka u PGŽ neizbježna.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # PrestrojavanjeVoila! 2022-06-04 11:23
Citat Mrtvaškaa:
Samo je pitanje vremena.Čistka u PGŽ neizbježna.
Kome li će se prikloniti bivši navijač Zvezde, Sanaderov miljenik, a po majci Ilovčan?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # Sos Ilovik...... 2022-06-04 12:53 Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
221 # GOST.... 2022-06-04 15:30
Čitam na fb neka Iva Renlić piše o Mrtvaški a pojma nema da je Mrtvaška na otoku Lošinju a ne na Iloviku. Ovo je već postalo gnjusno da smo mi Lošinjani postali taoci bakvanrevolucio nara. U točkama Mjesnog odbora se navodi da vijećnici gradskog vijeća nemaju legitimitet u razgivirima. Ovo govori sve sa kakvim bapafircama iz Ilovika imamo posla. VI ILOVČANI MOŽETE RASPRAVLJATI O RIVI NA ILOVIKU, A O RIVI NA OTOKU LOŠINJU BUDITE KUŠ, I VI I TAMO NEKA IVA RENČIČ. Jeli vam jsdnoooo!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
017 # ............. 2022-06-04 17:33
SVI SMO MI TAOCI FILIPA BALIJE!!!! A vi umjesto da ga se riješite dajete mu potporu. Unakazijo Unije, Susak i Mrtvaška! Bando crvena bliži vam se kraj!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 0 # .....GOST 2022-06-04 18:07
Citata]Konstruk tivnosti i korisnosti sastanka ne doprinosi niti predstava za javnost održana prošlog utorka u zgradi PGŽ-a, gdje ministar, barem prema priopćenju koje je odaslano, izražava čuđenje, nevjericu te čak navodi da mu problematika nije poznata. Radi se o istom ministru kojemu smo poslali desetine dopisa, i koji je još dana 26. veljače 2021. god. sudjelovao u Malom Lošinju na sastanku s nama na kojem je u više navrata izričito rekao da takav projekt, kakav je zamišljen, ne može ići jer „bi to značilo da tjeramo ljude s otoka“. A naravno, imamo i tonski zapis tih ministrovih izjava.
Da rezimiramo, uvijek smo spremni na sastanak s ministrom Olegom Butkovićem i županom Zlatkom Komadinom jer se su to jedine osobe koje imaju mandat donošenja odluka (ministar jer bi ministarstvo trebalo biti financijer projekta, a župan kao predstavnik investitora), i naravno, pod uvjetom da postoje neke novosti u vezi s naša jedina dva zahtjeva koja su uvijek jednaka i nepromijenjena: vraćanje državne linije i snižavanje dijela buduće rive.
Pritom smatramo da bi, nakon toliko patnji i zla nanesenog stanovnicima Ilovika (dakle i djeci, starijima, bolesnima, hrvatskim braniteljima i svima ostalima) bilo etično da župan i ministar, ako postoje novine u vezi s naša dva postavljena zahtjeva koje treba raspraviti, dođu na Ilovik brodskom linijom za koju ministar navodi da „je to najbolji oblik povezanosti među otocima lošinjskog arhipelaga“ i da tim istim linijskim brodom i otiđu, nakon sastanka, bez angažiranja plovila policije, lučke kapetanije ili drugih interventnih plovila u nadležnosti države.
Sastanci s velikom brojem nerelevantnih osoba, predstave za javnost i/ili međusobna uvjeravanja nisu plodonosni i nama prihvatljivi"

Ma tko ste vi da uvjetuhete sastanak sa ministrom i županom?Šta si vi umišljate da dijelite lekcije ljudima koji žele izgraditi rivu na otoku Lošinju?Riva se gradi za otok Lošinj koju će moći koristiti i Ilovčani.Vi si umišljate da ste vlasnici naših života koji živimo na otoku Lošinju.Da vi određujete način života nas Lošinjana,naše djece,nas branitelja koji smo krv prolijevali za Hrvatsku.Mi imamo pravo da se riva gradi onako kako će odgovarati nama stanovnicima otoka Lošinja a naravno da vama sa Ilovika nećemo spriječiti da pristanete na tu rivu.Ovaj ovdje gore sa točkicama,piše: "Bando crvena"to samo govori način na koji vi komunicirate i zato vas nitko ne shvaća ozbiljno nego vas se smatra da ste šarlatani kao i ovaj točkica.Mi branitelji sa otoka lošinja možemo na isti način početi prosvjedovati protiv vaših maltretiranja.I što ,čemo se nači na Mrtvaški,mi sa kopna a vi sa morske strane.Mi koji živimo na otoku Lošinju a gravitiramo prema Zadru,mi imamo pravo odrediti kakva će biti riva,a mi ćemo odrediti da i poštenim Ilovčanima odgovara,jer balvanrevolucio narima,zajedno sa ekipom balvanrevolucio nara iz Lošinj,nikakva riva ne odgovara jer znju da će se zavesti red u prevozu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # Crveni...... 2022-06-04 18:14
Ne poštuje te Nedjelju ni vjerske blagdane.U nedjelju će te se nažderat i nalokat na račun poreznih obveznika.Posle ćete srat Ilovčanima banditi crveni,ko vas ne pozna!Nedjeljom sastančit divljaci divlji!Meditera nska kultura!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # KodeksMali 2022-06-04 22:33
Ma ni drug Tito nije drzao sastanke u 3 popodne.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Sastanakbez zapisnika 2022-06-05 09:13
Drug Komadina je poznati neradnik i blefer. Kad je onomad u vladi Zorana Milanovića imenovan ministrom mora, prometa i veza, momentalno se razbolio. Nakon što ga je drug Zoki razriješio, ovaj se nekim čudom odjednom oporavio. Rođen je za posao župana, povlači konce, figurira i čeka penziju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
119 # GOST gravitira prema RabuGost, ma ne ovaj Anin trol 2022-06-04 18:39
Citat GOST:
Ma tko ste vi da uvjetuhete sastanak sa ministrom i županom?
To je glupo pitanje. Članovi MO Ilovik su slobodni, ravnopravni građani koji mogu birati s kim će se sastati. Jasno su rekli da nema svrhe sastančiti s Anom Kučić koja otvoreno kaže da luka Mrtvaška nije projekt Grada Malog Lošinja, te da je stoga njezina nazočnost sastanku s ministrom i županom nepotrebna.Citat:
Šta si vi umišljate da dijelite lekcije ljudima koji žele izgraditi rivu na otoku Lošinju?
Da si pročitao i razumio objavu MO Ilovika vidio bi da oni nikome ne dijele lekcije nego traže isto ono što traže od početkaCitat:
Vi si umišljate da ste vlasnici naših života koji živimo na otoku Lošinju.
Pokazalo se da si Komadina, Butković, Balija i Kučić umišljaju da su vlasnici života onih koji žive na otoku IlovikuCitat:
Da vi određujete način života nas Lošinjana,naše djece,nas branitelja koji smo krv prolijevali za Hrvatsku.
A imaju li navedeni pravo odrediti način života Ilovčana. A što se tiče patetike u ime "vas" branitelja, potpiši se - dragi GOST-e imenom i prezimenom. Ako imaš muda.Citat:
Mi imamo pravo da se riva gradi onako kako će odgovarati nama stanovnicima otoka Lošinja a naravno da vama sa Ilovika nećemo spriječiti da pristanete na tu rivu.
Ilovčani kao građani Grada Malog Lošinja imaju pravo zahtijevati da se riva gradi onako kako će i njima odgovarati. Kao građani Grada Malog Lošinja imaju ista prava kao stanovnici otoka Lošinja.Citat:
Ovaj ovdje gore sa točkicama, piše:"Bando crvena"to samo govori način na koji vi komunicirate
To jeste ružno i neukusno, ali ništa gore od javnog komuniciranja županovog zamjenika koji je prosvjednike ocrnio da su nosili ustaška obilježjaCitat:
Mi branitelji sa otoka lošinja možemo na isti način početi prosvjedovati protiv vaših maltretiranja. I što ,čemo se nači na Mrtvaški,mi sa kopna a vi sa morske strane.
Meni ovo smrdi na prijetnju fizičkim nasiljemCitat:
Mi koji živimo na otoku Lošinju a gravitiramo prema Zadru, mi imamo pravo odrediti kakva će biti riva,a mi ćemo odrediti da i poštenim Ilovčanima odgovara, jer balvanrevolucionarima,zajedno sa ekipom balvanrevolucionara iz Lošinj, nikakva riva ne odgovara jer znju da će se zavesti red u prevozu.
Sudeći po tvojim komentarima ti zbog zdravstvenog stanja više gravitiraš prema Rabu nego prema Zadru
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Navijač za MrtvaškuNN 2022-06-05 08:26
Citat Gost, ma ne ovaj Anin trol:
Citat GOST:
Mi koji živimo na otoku Lošinju a gravitiramo prema Zadru, mi imamo pravo odrediti kakva će biti riva,a mi ćemo odrediti da i poštenim Ilovčanima odgovara, jer balvanrevolucionarima,zajedno sa ekipom balvanrevolucionara iz Lošinj, nikakva riva ne odgovara jer znju da će se zavesti red u prevozu.
Sudeći po tvojim komentarima ti zbog zdravstvenog stanja više gravitiraš prema Rabu nego prema Zadru
Ja mislim da kao GOST za Mrtvašku navija Nedić, ali da se ne prepozna piše da gravitira prema Zadru. On zapravo gravitira prema mjestu di obitelj supruge ima nekretnine.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
018 # ............ 2022-06-04 18:56
A nego što ste,crveni?
Ovo šta ste napravili s Mrtvaškom mogu samo idioti!Dal' se vi sramite svojih postupaka?Nedje ljom sastančit!Na blagdan!HDZ je dao potporu SDP!!Šta tebi nije jasno?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
018 # ........... 2022-06-04 19:00
Pričaj malo o tome kako je HDZ dao potporu SDP!Ima da vas Plenki eliminira po kratkom postupku!Ko Ana što se odrekla pravo žalbe na štetu Ilovčana!Pričaj malo o građevinskoj dozvoli!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
116 # DosadniProfesor 2022-06-04 19:16
Profa pojeo gramofonsku ploču!Nemojte ga dirati jer će eksplodirati!
ILOVIK samo napred!!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Joj jojJoj 2022-06-05 08:24
Pitanje:
Na čiji račun ste dobili novce na račun Ilovika ili Zadra?
Non stop jedno te isto priča.Nikako da odgovore kada postaviš konkretno pitanje.
Dal' je gradonačelnica potpisala građevinsku dozvolu za Mrtvašku u 20 min ili nije?recite DA ili NE.Jednostavno.
Dal' je Butković odbrijo Mrtvašku u roku 24 sata?Da ili Ne.
A ne tu mi stanovnici.....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
019 # ............ 2022-06-04 19:10
Od kad ste ILOVČANE nazvali Ustašama ko vas može shvatiti ozbiljno?
Vandali
Ubice
Balvanaši
Četnici........
Glavno da vam je Balija ok.Uništio rive na Unijama,Susku i Mrtvaška!Bravo! !!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # KodeksTihi 2022-06-04 22:40
Svi smo mi taoci gosp.Balije,on je to zkuhao a zupan i ministar nemaju muda da kazu dosta..A tko jos igra u tom kolu,vidjet cemo uskoro.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Elaborat zaštite okolišaPero 2022-06-05 09:09
Svim sudionicima u raspravama oko Mrtvaške predlažem da uguglaju "Elaborat zaštite okoliša Mrtvaška", pročitajte sve o tome pa pričajte dalje...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # Dobro jutro PeroVidjelica 2022-06-05 09:46
Pročitali smo mi to odavno, u čemu je tvoja poanta?
volim-losinj.org/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Elaborat MrtvaškaPero 2022-06-05 11:45
Citat Pero:
Svim sudionicima u raspravama oko Mrtvaške predlažem da uguglaju "Elaborat zaštite okoliša Mrtvaška", pročitajte sve o tome pa pričajte dalje...
Posebno mi interesantno da piše PROMET ĆE BITI OTEŽAN (a ne zatvoren) a i slike brodova koje se predviđa u toj luci...mislim da su Ilovčani u pravu kad tvrde da se novci dobili na račun linije 311. Interesantno mi je da i sad na stranici ŽLU stoje 2 različita projekta za Mrtvašku.
Baš čudno!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Unije, opširnijeFi 2022-06-05 13:24
Citat ..:
Zanimljiva, poučna ali i znakovita rasprava. Prvi status kaže Predlažem da VMO Unije pod hitno pošalju službeni upit u ŽLU Mali Lošinj i prema Ana Kučić zašto je na Unijama izvedena nakarada od rive bez ikakvog završnog sloja i sva isprespajana ko da su se djeca igrala. Otvorenost na zapadnjak nećemo riješiti ali ako im dozvolimo da ostave ovako napola dovršenu rivu dok se okolo kur** kako su napravili odličan posao ... sam smo si krivi ... Što kaže Žarko Mrkobrada ?
Odgovor glasi: Andi pozdrav, obzirom da si prozvao Vmo Unije i mene osobno molio bi te da ubuduce sluzbena pitanja , prijedloge i sve sto je u domeni Vmo Unije postavljas na sluzbenu VMO Unije stranci. Kao svi do sada dobit ces odgovor u najkracem mogucem roku .
Obzirom da si i mene prozvao evo kratki odgovor od mene
Projekt rive je napravljen pred nekih 20 godina i radilo ga je poduzece Pomgrad iz Splita. Maritivnu studiju je izradio Pomomorski fakultet u Rijeci pod vodstvom dr.sc. Lovro Maglić. Studija je javni dokument na 54 stranice koji svi mogu, vidjet, proucavat , čitat. Vjerujem da su osobe iz Pomgrada i sa Pomorskog fakulteta dovoljno strucne i da stoje iz svoje studije i projekta .
Ukoliko imas ti ili bilo tko kakva pitanja u vezi toga slobodno se obratite Pomgradu i fakultetu i trazite strucno objašnjenje. Clanovi Vmo Unije, a ni ja nisu strucnjaci.
Htio bi za tvoju informaciju istaknuti osnovnu razliku između Creske prekrasne rive i Unijske kako ti kažes nakarade . Unijska riva je operativna radna riva preko koje dolazi sve sto je potrebno za život na otoku. Roba, građevinski materijal , hrana, smece , benzin . Apsolutno sve. Da li si vidio koji traktor na novoj prekrasnoj Creskoj rivi ?Nisi. Kako bi izgledale kamene ploce za tri cetri godine pod tolikim pritiskom guma traktora.
Nova riva na Unijama je napravljena, biti ce kompletno gotova za pet šest dana. Ima propusta, nazalost obnova stare rive nije sretno obavljena . Pislali smo dopise, reklamirali , pregovarali .U utorak pocinje ugranja bocnih kamenih ploca koje ce malo popraviti vizialu starog dijela riva. Novi dio rive je po meni odlicno odraden i kao laik nemam nikakve primjedbe.
Moj prijedlog je slijedeci . Pricekajmo jos par dana da se sve zavrsi , neka se sve pusti u pogon pa cemo onda vidjeti eventualne nedostatke.
Moram istaknuti izuzentno korektnu suradnju sa Žlu Mali Lošinj i sa gradonačelnicom Anom Ana Kučić te sa navedenim smo u stalnom kontaktu i prepiskama i dogovorima
Dragi moj Andi , stvari se polako pokrecu prema naprijed, ima puno inicijative i želje , rada da nam svima bude bolje, ljepse i lakse na otoku. Nadam se da ces i ti uspijet spoznat da nije sve tako crno i negativino .
Ovim putem VMO Unije poziva sve zainteresirane da prisustvuju na sastanku VMO Unije na kojem bi prezentirali sve učinjeno , planirano i zamišljeno 17.06.2022 u 19,00 sati u prostoriji iznad ducana . Svi prijedlozi , savjeti, mišljenja , pokide su dobrodosle . Cilj nam je svima isti.
Toliko od mene, vracam se objavljivanju slika najdrazeg otoka na ovoj stranico Sva pitanja koja imate vezano uz otok postavljajte na Vmo Unije
Lp
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Uuuuu što jefino 2022-06-05 19:38
M.O. Unije posisao sva vesla Lošinja i Balijine palčeve.Neznaš ko je luđi?
Akko cijela lučka uprava nezna koji vjetar smeta na Unijama valjda bi Ubijani trebali znati!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 0 # GOST.... 2022-06-05 13:41
Unijani su kulturni i tazumni, za razliku od ovih samo par Ilovčana i nekoliko balvanrevoluvio nara sa Lošinja. Kad god razgovaramo sa Unijanima o bilo kojem problemu, rješenje je dogovor odmah, ali Unijani svoje probleme rješavaju sami a ne da im probleme rješavaju vikendaši koji im sole pamet. Bravo Unijani a vi Ilovčani ugledajte se na Unijane.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # Autistični GOSTGost, ma ne ovaj Anin trol 2022-06-05 13:55
Citat ....:
Unijani su kulturni i tazumni, za razliku od ovih samo par Ilovčana i nekoliko balvanrevoluvionara sa Lošinja.
I ovim si pokazao da više gravitiraš Rabu nego Zadru jer imaš simptome autizma. Tjeraš svoju priču o "par Ilovčana nekoliko balvanrevolucio nara sa Lošinja" iako TV snimci prikazuju istinu ne obazirući se na komentare koji te tjeraju u laž. Autizam je težak psihički poremećaj koji se očituje kroz nesposobnost za komunikaciju i za stvaranje međuljudskih odnosa, takozvana "slijepost uma".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # ........ 2022-06-05 15:07
Jesi bio na Unijama?Nema šanse da se ukrcaš na brod a da vam noge nisu mokre.

I to im je riva za cijeli život!
Ikad može doći brod do Unija ne može pristati zbog valova.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # Šta je ovo?Profesore 2022-06-05 15:10 Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
112 # Šta je ovo?Profesore 2022-06-05 15:12 Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
114 # UstašaS Mrtvaške 2022-06-05 15:46
Eeeeee pa meni se neda ovako cijeli život!Ako Unijani hoće ja neću da se penjem po rivi od 2 metra ostatak života!Za tolike novce nek naprave kako treba!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # ........... 2022-06-05 17:56
www.facebook.com/.../?app=fbl
Pametnom dosta!Sada će profesor ponoviti jedno te isto.Bez konkretnog odgovora.Pucat u prazno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
111 # .....GOST 2022-06-06 08:37
Imate pravo,i ja se nebi penjao po rivi od 2 metra ostatak života.To mora da je strašno,jer bolje je sa gumenjakom preći kanal i privezati se za mulić koji je oko 60 centimetara visok.Gledam na fb strašne snimke bolesnih ljudi koji dolaze barkom na Mrtvašku pa se iskcivaju na muliću i trojica pomažu tim ljudima koji teško izlaze iz barke,a to je sve kriva Ana,Devčić i Nedik jer bolest je na Iloviku došla od onog dana kada se počela graditi riva.Od tada jadna djeca nemaju mira jer ne mogu u školu,bolesnici ne mogu dolaziti do bolnice a od kad se radi riva svkim danom ih je sve više.To je strašno što rade Ana,Devčić i Nedić.Namjerno rade rivu kao bi iselili svekoliko pučanstvo sa otoka Ilovika.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Klevetanje prosvjednikaGost, ma ne ovaj Anin trol 2022-06-06 09:20
Kada ćeš ti odgovoriti na pitanja koja ti postavljamo umjesto što ponavljaš jedno te isto, kao Švaba tralala. Pišeš da su stanovnici otoka Lošinja odlučili da je Balijin projekt Mrtvaška dobar, a nikad nisi odgovorio na pitanje kada, kako i gdje su odlučili. Jer mogli su odlučivati samo na javnoj raspravi o UPU Mrtvaška. Čiju izradu nisu pokrenuli ni Balija, ni Kapeli a ni Kučićka pa se sad sdepejci i hadezejci koprcaju klevetanjem prosvjednika za ustašluk i balvan revoluciju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Glup ili ti noge smrde??...... 2022-06-06 09:44
Nego ko je kriv za rivu od 2 metra?Riva od dva metra nama ne treba!A za koga radite rivu od dva metra?Oćeš na to odgovoriti ili ko pokvarena gramofonsku ploča?
NITI JEDAN DALMATINSKI KRUZER NE MOŽE PRISTATI NA RIVU OD 2.01!!
GLUPANE GLUPI!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # ProfesoreHahah 2022-06-06 12:53
Ja nemam ništa protiv rive 20.1 metar pod uvjetom:DA NAM ANA I NEDIĆ SVAKOM MJEŠTANU NA LOŠINJU NABAVE BROD OD 45 METARA PLUS!
onda može riva i od 3 metra!
Profesore kako ćeš gosti iz LOGERA izaći na rivu 2.01!?molim te daj mi odgovor!I gospodin Fabjanić nek da odgovor.Bavi se prijevozom.Neka mi odgovori kako će iz njegovog broda gosti iskrcati na rivu 2.01metar!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # ProfesoreHahah 2022-06-06 10:15
Došla motika na more.Propalo more i motika.Zašto je riva visoka 2,01 metar?
Projektant se očitovao da mu je naručena riva za brodove 2.01 metar.To znači da riva u Mrtvaški nije za domaće stanovništvo!Ja neznam šta vama nije jasno!Sve više mi se čini da ste pokupili dobru pinku od Rusa!Zato ne želite visinu rive smanjiti! EU plaća a profa broji novčeke!
DALMATINCI mogu pristati ali nemogu iskrcati ljude,teško.nji hove palube su oko 1.20-1.40.Imaš te kruzere u Lošinju.Samo neznam u što gledaš ili ne želiš vidjeti!Pogleda j Lošinjske brodove.Ako ih želiš vidjeti!Niko nije protiv da se radi.Ako se radi nek se radi kako treba!Ne treba nam još jedan Susak i još jedne Unije!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
9 0 # .........GOST 2022-06-06 17:05
Pa čovjek da poludi.Tri nepismena koji se predstavljaju Ilovčane komentiraju o rivi i visini rive 2,01.Visina rive 2,01 ne odgovara dosadašnjem prevozniku koji ima kaić kojemu je i riva od 1,55 previsoka.Riva se radi po propisima i na toj rivi će pristajati normalni brodovi linijeke plovidbe.Tamo će pristajati i katamaran komu treba riva od 2.01.Ilovčani ne petljajte se u ono što neznate.Zapamti te jednom za uvijek.Riva se radi na otoku Lošinju i vi Ilovčani nemate ništa sa tim.To je riva na našem otoku Liošinu i mi ćemo odrediti visinu rive,a ne vi.Kad ste vi radili rivu na Iloviku nitko od stanovnika otoka Lošinja vam nije prigovarao.Radi li ste kako ste vi htjeli i riva na Iloviku ima visinu od 2,20 metara(podaci od URBING doo).Najveći prblem s kojim vi manipulirate je bolest stanovnika Ilovika i problem male djece.Najgore u ljudskoj komunikaciji je manipukiranje sa starim i nemoćnim ljudima.Vi mislite da ako snimate filmiće na muliću u Mrvaškoj i dovedete tako ljude koji su zdravi ali moraju glumiti bolesnike da vam ljudi vjeruju.Na zadnjem popisu stanovništva na Iloviku je izmjereno 108 stanovnika.Dana s ako ih idemo brojati ima ih 37.To je manipulacija vas Ilovčana koji lovite u mutnom,ali opet kažemo:"RIVA NA MRTVAŠKI ĆE BITI NAPRAVLJENA PO PRAVILIMA STRUKE",a ne po željama vas balvanrevolucio na.Mi Dalmatinci ćemo otvorenje Rive proslaviti vatrometom,a vas Ilovčane nećemo zvati jer se ta riva vas ne tiče.POšto smo mi ipak ljudi mi ćemo vam omogućiti da dođete i pristanete na rivu pored ove normalne,da vi pristanete na nenormalnu rivu koja će biti visoka 1.65.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # .......... 2022-06-06 18:02
Šolde ste dobili na račun Ilovika.Riva će biti 1,10.Biti će kako kažu Ilovčani.Jer je to njihov novac.Kao što su rive birali Unijani i Suščani.Isto tako imaju pravo i Ilovčani.Amen.G otova priča.Novci su od Ilovčana.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Dijagnoza: čovjek poludioGost, ma ne ovaj Anin trol 2022-06-06 18:19
Citat GOST:
Pa čovjek da poludi.
Taj dio si obavio. Kao pacijent iz Raba ti i dalje trkeljaš po svome ka da si sam na svjetu. I dalje ne odgovaraš ali si promijenio parlatinu. Više nisu stanovnici otoka Lošinja glavni nego vi Dalmatinci. Otvorenje Rive ćete proslaviti vatrometom, a Ilovčane kažeš nećete zvati. Jer ta riva ih se kako kažeš ne tiče.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 0 # .....GOST 2022-06-06 18:33
Čitam mjesni odbor poslao priopćenje da ministar Butković jučer nije došao na sastanak.A jesde naivni.Ma koji ministar će vam doći u nedjelju na sastanak.u nedjelju se ide na misu,a pošto vi ne vjerujete u Boga za vas je nedjelja ili srijeda isti dan.Onaj šempio točkica kaže da su novci od Ilovčana. Ako su novci od Ilovčana onda mislim da imate pravo vi graditi rivu i samo izvolite,ali krenite.A di su vam soldi?Unijani su birali rivu kao i Sansigoti,ALI NA NJIHOVOM OTOKU.Unijani i Sansigoti su kulturni judi i njima je riva od 2.01 idealna jer su oni pravi pomorci,a ne kao vi"Marinai de aqua dolce"
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # PopKasno pališ! 2022-06-06 19:35
Samo ti izokreću Ilovačke riječi crveni!Trebali ste pisati sebi dnevnice pojesti i napiti se na račun poreznih obveznika.Mali izletić do Rijeke.Na katolički praznik!Crveni! Zato nam je cijela država u k... Da Krmak bude još deblji!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
15 # UnijanSansigot 2022-06-06 19:53
Citat GOST:
Čitam mjesni odbor poslao priopćenje da ministar Butković jučer nije došao na sastanak.A jesde naivni.Ma koji ministar će vam doći u nedjelju na sastanak.u nedjelju se ide na misu,a pošto vi ne vjerujete u Boga za vas je nedjelja ili srijeda isti dan.Onaj šempio točkica kaže da su novci od Ilovčana. Ako su novci od Ilovčana onda mislim da imate pravo vi graditi rivu i samo izvolite,ali krenite.A di su vam soldi?Unijani su birali rivu kao i Sansigoti,ALI NA NJIHOVOM OTOKU.Unijani i Sansigoti su kulturni judi i njima je riva od 2.01 idealna jer su oni pravi pomorci,a ne kao vi"Marinai de aqua dolce"
DA!!! Šta ti ne kužiš da te ljudi sprdaju?
U ostalom nemate ni vi novaca!Razlog će nam reći GOST?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 0 # x2u4pGošća 2022-06-06 18:38
kad sam bila mala smo znali dolaziti na Ilovik i išli bismo kod tete Elze,i ostalo mi je ko danas na pameti,kada bi netko previše pričao kao ovi kvaži Ilovčani, prijateljica od tete Elze bi znala reć"Ala muc tovare".Tako neka prijateljica od tete Elze,rece danas i ovim buntovnicima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # .......... 2022-06-06 19:12
I danas su vas Ilovčani namagarčili!

Pa mi imamo nesposobne političara od grada, PGŽ pa nadalje!Zašutit e već jednom Magarci!iaiaiaia
Svaka čast Ilovčani
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # .........Muflon 2022-06-06 19:12
Citat Gošća:
kad sam bila mala smo znali dolaziti na Ilovik i išli bismo kod tete Elze,i ostalo mi je ko danas na pameti,kada bi netko previše pričao kao ovi kvaži Ilovčani, prijateljica od tete Elze bi znala reć"Ala muc tovare".Tako neka prijateljica od tete Elze,rece danas i ovim buntovnicima.
Ala muc tovare! Nisi ti nikakva Gošča nego ona budala GOST samo pod drugim nadimkom. Žalosno je da Ana ne može nać nekog pametnijeg da brani njenu poziciju :sad:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
114 # GlupiPero 2022-06-06 21:03
Citat GOST:
Čitam mjesni odbor poslao priopćenje da ministar Butković jučer nije došao na sastanak.A jesde naivni.Ma koji ministar će vam doći u nedjelju na sastanak.u nedjelju se ide na misu,a pošto vi ne vjerujete u Boga za vas je nedjelja ili srijeda isti dan.Onaj šempio točkica kaže da su novci od Ilovčana. Ako su novci od Ilovčana onda mislim da imate pravo vi graditi rivu i samo izvolite,ali krenite.A di su vam soldi?Unijani su birali rivu kao i Sansigoti,ALI NA NJIHOVOM OTOKU.Unijani i Sansigoti su kulturni judi i njima je riva od 2.01 idealna jer su oni pravi pomorci,a ne kao vi"Marinai de aqua dolce"
Koliko se brinete o okolnim otocima, pa ni ne znaš da na Unijama osim smjera rive problem je i preniska riva cca 1m) Ljudi u čizmama idu do broda. Ni na Susku nije riva 2.01, čak ni na Runjuci nije tolika. Čitaš li postove Ilovčana njih ionako ne zanima koliki će biti lukobran i ostali dio, traže samo mali dio (30-tak m od 320 dužine) da bude 1.10m sve ostalo može biti i 3m
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Još jedna glupost..... 2022-06-07 08:57
Novalja i Rab s južne strane otoka nemaju rampe za trajekt.
Znači rampe za trajekt su s sjeverne strane Raba i Paga.
Što kaže gost na ovu glupost!
Tako da trajekt iz Zadra ili Paga vremenski će isto putovati!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Još jedna glupost..... 2022-06-07 09:09
Na Iloviku nemože pristati trajekt.Porat plitak za trajekte.Tako kažu kada se je tražilo trajekt za Ilovik.To znači da trajekt nemože proći kroz prolaze oko otoka Kozjaka.Oko Kozjaka je pliće nego u portu Iloviku.Trajekt bi trebao raditi cijeli krug oko Ilovika da bi došlo u Mrtvaška.Trebal a se studija napraviti o povezivanju,vod iti što je naj isplativije.Pa krenuti srat o plavoj magistrali.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
93 # .....Zemljačić 2022-06-07 18:20
Danas je gradonačelnica Ana u Rijeci razgovarala o gradnji nove sportske dvorane.Mislim da bi bilo korektno da sada mi Ilovčani budemo protiv toga jer mi ne možemo dozvoliti da se na Lošinju gradi sportska dvorana za osnovnu školu,a naša djeca sa Ilovika jedva stignu u školu zbog problema Mrtvaška.Trebal i bismo napraviti jedan prosvijed protiv gradnje dvorana u Malom Lošinju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Prljavi igraju prljavomm 2022-06-07 18:57
Citat Zemljačić:
Trebali bismo napraviti jedan prosvijed protiv gradnje dvorana u Malom Lošinju.
Još jedan Anin akter u klevetanju Ilovčana.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
103 # Joj, opet...hranitelj tuljana 2022-06-07 20:40
Citat mm:
Citat Zemljačić:
Trebali bismo napraviti jedan prosvijed protiv gradnje dvorana u Malom Lošinju.
Još jedan Anin akter u klevetanju Ilovčana.
Zašto se interes šačice ljudi s prijavljenim prebivalištem, kao i ostatak (tj. većina) koji na Iloviku nema prijavljeno prebivalište, tako uporno skriva iza "Ilovčana" kao neke monolitne zajednice?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
017 # ?!?!?gost 2022-06-07 21:00
Zašto se Komadina, Butković i Kučić uporno skrivaju iza nezakonito izdane građevinske dozvole za luku Mrtvaška?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # ??.NN 2022-06-08 06:52
Zašto u svom očitovanju na FB gradonačelnica tvrdi da ni ona ni Grad Mali Lošinj nisu sudjelovali u izdavanju građevinske dozvole, kad su po sili Zakona morali sudjelovati u postupku utvrđivanja posebnih uvjeta i uvjeta priključenja građevine na javnu prometnu površinu?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Glup i glupljiAquaman 2022-06-08 11:28
Jasno je ko dan da u ŽLU i GML rade arogantni i nestručni ljudi.
Ravnatelj Balija je propustio upoznati Ilovčane kao jedine korisnike luke Mrtvaška sa elementima projekta. Ali zato je upoznavao stanovnike Silbe, Oliba i Premude.
S druge strane, GML je propustio utvrditi uvjete priključenja nove rive na akvatorij luke kao javnu prometnu površinu.
Da su sa imalo mozga pregledali projekt, utvrdili bi da na rivu od 2 metra ne mogu pristati brodice ni male barke.

I onda kažu, strpite se 2 godine, strpite se pa ćete dobiti rivu na koju više nikada nećete moći pristati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Zašto šute?Z. 2022-07-01 11:08
Citat .NN:
Zašto u svom očitovanju na FB gradonačelnica tvrdi da ni ona ni Grad Mali Lošinj nisu sudjelovali u izdavanju građevinske dozvole, kad su po sili Zakona morali sudjelovati u postupku utvrđivanja posebnih uvjeta i uvjeta priključenja građevine na javnu prometnu površinu?

Zašto na ovo pitanje nitko od odgovornih u gradskoj, županijskoj i državnoj vlasti još nije odgovorio?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Tko to tamo žalosti gradonačelnicu?Alohtoni otočanin 2022-06-08 09:59
Citat hranitelj tuljana:
Citat Zemljačić:
Citat mm:
Trebali bismo napraviti jedan prosvijed protiv gradnje dvorana u Malom Lošinju.
Još jedan Anin akter u klevetanju Ilovčana.
Zašto se interes šačice ljudi s prijavljenim prebivalištem ...
Moram priznati da je hranitelj tuljana najlukaviji među Aninim (HDZ) trolovima. Ali nesumnjivo si i najpodliji. Onaj GOST je mala beba prema tebi. Pitanje si formulirao tako da si u formu pitanja upakirao tvrdnju da se prosvjedi i ometanje radova na Mrtvaškoj krivo pripisuju Ilovčanima, jer iza svega - kao - stoji interes "šačice ljudi s prijavljenim prebivalištem, kao i ostatak (tj. većina) koji na Iloviku nema prijavljeno prebivalište". Drugim riječima, lažnim pitanjem si zakamuflirao tvrdnju da Ilovčani zapravo nemaju interes za ispravak projekta i brodsku vezu s otokom Lošinjem.

Kao stanovnika otoka Lošinja luka Mrtvaška me ne zanima, ali suosjećam sa svima kojima je zbog europskog novca poremećen normalan život. Smatram da nitko nije dužan biti žrtva tuđih ambicija, pogotovo ako se radi o zakonski, ekonomski i stručno sumnjivom projektu.

Ilovčanima, koliko god njih bilo - mnogo li malo - kojima je život otežan s perspektivom da će to biti još dvije godine ne nudi se nikakva materijalna naknada za odgađanje normalnog života. Zahtijeva se njihova žrtva radi trošenja 300 mil. bespovratnih sredstava i ničim potkrijepljene prespektive o povećanju prometa s okolnim otocima i Dalmacijom.

To nije prvi i jedini primjer politike na račun i uz žrtvovanje građana i njihove djece. No kad je zbog dvojbenog projekta i ukidanja linije 311 održan prosvjed zbog takve politike, gradonačelnica Grada Malog Lošinja, već 14 godina uhljebljena kao profesionalna političarka je izišla pred bijesne prosvjednike i tužno zakmečala "Ovo je politički intonirani skup što me žalosti“.

A kako je mogao biti intoniran skup izazvan zajedničko politikom jedne lokalne političarke (HDZ) s jednoim županom (SDP) i jednim ministrom (HDZ) ako ne politički?

Očigledno je da Ana Kučić smatra kakio se građani imaju pravo upuštati u politiku samo jednom u četiri godine kako bi ju izabrali za gradonačelnicu. A sve ostalo vrijeme imaju biti kuš, tj držati jezik za zubima dok ona vlada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Cendravi ministarBing 2022-06-08 12:41
Citat Alohtoni otočanin:
kad je zbog dvojbenog projekta i ukidanja linije 311 održan prosvjed zbog takve politike, gradonačelnica Grada Malog Lošinja, već 14 godina uhljebljena kao profesionalna političarka je izišla pred bijesne prosvjednike i tužno zakmečala "Ovo je politički intonirani skup što me žalosti“.
Ražalostili su i ministra Butkovića. Kazao je da žali zbog "opstrukcije projekta od strane mještana Ilovika" iako "jako puno grade i na otocima i na obali na oduševljenje lokalnog stanovništva".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
8 0 # Hahar.... 2022-06-08 13:51
A u stvari jedini mudrijaš je ovdje Admin koji ovdje palo vatru i skuplja bodove na lajkovima, koje sam lajka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Ana Kučić je statist u politiciZombi 2022-06-10 12:48
Citat Alohtoni otočanin:
No kad je zbog dvojbenog projekta i ukidanja linije 311 održan prosvjed zbog takve politike, gradonačelnica Grada Malog Lošinja, već 14 godina uhljebljena kao profesionalna političarka je izišla pred bijesne prosvjednike i tužno zakmečala "Ovo je politički intonirani skup što me žalosti“.

A kako je mogao biti intoniran skup izazvan zajedničko politikom jedne lokalne političarke (HDZ) s jednim županom (SDP) i jednim ministrom (HDZ) ako ne politički?
Može li se njeno poziranje pri potpisivanju ugovora o projektima koje su drugi osmislili i osigurali financiranje nazvati politikom? Ona je u politici ono što su u kazalištu i na filmu statisti, pasivno prisutan lik koji služi samo da se zadovolji forma.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Statistica ozbiljne politikegost 2022-06-10 13:47
Citat Zombi:
Citat Alohtoni otočanin:
.. profesionalna političarka je izišla pred bijesne prosvjednike i tužno zakmečala "Ovo je politički intonirani skup što me žalosti“.
Može li se njeno poziranje pri potpisivanju ugovora o projektima koje su drugi osmislili i osigurali financiranje nazvati politikom? Ona je u politici ono što su u kazalištu i na filmu statisti, pasivno prisutan lik koji služi samo da se zadovolji forma.
Eno prije sat vremena na fejsu objavljuje svoje statiranje na potpisivanju ugovora za izvođenje radova na Aglomeraciji Nerezine. Ni luk jela ni luk mirisala u tom projektu ali pozira kao da ga je lično sama smislila.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Licemjernost 2Čeper 2022-06-11 09:24
Citat Alohtoni otočanin:
To nije prvi i jedini primjer politike na račun i uz žrtvovanje građana i njihove djece. No kad je zbog dvojbenog projekta i ukidanja linije 311 održan prosvjed zbog takve politike, gradonačelnica Grada Malog Lošinja, već 14 godina uhljebljena kao profesionalna političarka je izišla pred bijesne prosvjednike i tužno zakmečala "Ovo je politički intonirani skup što me žalosti“.
A kako je mogao biti intoniran skup izazvan zajedničko politikom jedne lokalne političarke (HDZ) s jednim županom (SDP) i jednim ministrom (HDZ) ako ne politički?
Njezin prvi mandat i prva godina drugog mandata kao gradonačelnice obilježavanja politika kićenja tuđim perjem. U nedostatku vlastitih ideja, inicijativa i bilo kakvih aktivnosti, projekata i investicija svoje Uprave, gradonačelnca si sustavno prisvaja tuđe zasluge. Tako je i jučer na svojoj i gradskoj FB stranici dala objaviti kako je u gradskoj vijećnici održano potpisivanje ugovora vrijednog 129 milijuna kuna za izvođenje radova na Aglomeraciji Nerezine s nekoliko fotografija nazočnih tom činu. Valja zapaziti da nositelja izrade projekta Maria Frankovića nema ni na jednoj fotografiji. Gradonačelnica i predsjednik GV, ali poslovođa tih radova jesu.

O tome sam pod naslovom # Licemjernost napisao 2022-02-23 sljedeće:

volim-losinj.org/.../...
Zanimljivo je kako se Kučićka gorljivo ograđivala od projekta Mrtvaške, ali tek kad su nezadovoljni Ilovčani krenuli u prosvjed. U obraćanju preko fejsa se izvlačila da je svu dokumentaciju pripremila, javnu nabavu, uvjete i način izvođenja radova provela Županijska lučka uprava i da Grad Mali Lošinj nije naručio ovaj projekt niti je sudjelovao u njegovoj izradi.

Ali neproblematičnm tuđim projektima se neumjereno hvališe kao da su njeni. Kao na primjer bespovratnim kunama za izgradnju sortirnice i Frankovićevim projektom aglomeracije vrijedan oko pola milijarde kuna.

Na gradskoj stranici je slavljenička fotka i tekst da su ugovore potpisali Tomislav Ćorić, ministar zaštite okoliša i energetike, Zoran Đuroković, generalni direktor Hrvatskih voda te Neven Kruljac, direktor Vodoopskrbe i odvodnje Cres Lošinj d.o.o. nakon čega su riječi zahvale uputili gradonačelnica Ana Kučić i gradonačelnik Cresa Kristijan Jurjako. Potpisivanju su nazočili gradski vijećnici te ministar turizma Gari Cappelli. Frankovi ća nema na fotki niti ga se spominje u vijesti na gradskoj stranici.



mali-losinj.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # .......... 2022-06-08 08:33
Nek se zatvori sve južne ceste Lošinja jer se gradi dvorana.Ili nek se zatvori dvoranu jer se gradi.I to na 2 godine.Pa budite bez dvorane i igrališta iznad Lidla.Da vidim da se nećete buniti.S karjolama u Konzum i Jadranku.Jer se gradi!Jedno te isto pričate bez argumenata i okrećete činjenice.Zatvo rite cestu prema Čikatu jer se gradi na 2 godine.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # .......... 2022-06-08 08:41
Kako se može graditi i cesta biti otvorena?
Dal'znaš zašto se Ilovčani bune?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Di su pare za športsku dvoranu?G. ost 2022-06-08 12:52
Citat Zemljačić:
Danas je gradonačelnica Ana u Rijeci razgovarala o gradnji nove sportske dvorane.
A jel otkrila di su pare od prodaje stare osnovne škole?
Politika & Kriminal
Otkrivamo: Gradonačelnica Malog Lošinja prodala staru školu da izgradi novu dvoranu. Novac je potrošila, ne želi reći na što
23. 05. 2021.


Gradonačelnica Malog Lošinja Ana Kučić (HDZ), proizlazi iz podataka do kojih je došao Telegram, potrošila novac koji je grad uprihodio od prodaje jedne od starih škola, iako je ta sredstva trebala namjenski uložiti u projekt gradnje nove školske, sportske dvorane.
Riječ je o 6,5 milijuna kuna za koliko je Mali Lošinj krajem 2019. prodao staru školu u tamošnjoj Zagrebačkoj ulici. Tog iznosa, kako je sam grad Mali Lošinj potvrdio za Telegram, u ovom trenutku na gradskom računu nema. Naime, 12. travnja ove godine grad je raspolagao s nešto više od 5,6 milijuna kuna, od čega se, kako su objasnili, dva milijuna odnose na dozvoljeni minus. Zapravo je u tom trenutku grad imao samo 3,6 milijuna kuna gotovine.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # Laziranje financiskih izvještajagost 2022-06-08 17:40
Citat G. ost:
Citat Zemljačić:
Danas je gradonačelnica Ana u Rijeci razgovarala o gradnji nove sportske dvorane.
A jel otkrila di su pare od prodaje stare osnovne škole?
Politika & Kriminal
Otkrivamo: Gradonačelnica Malog Lošinja prodala staru školu da izgradi novu dvoranu. Novac je potrošila, ne želi reći na što
23. 05. 2021.
Nije objavljeno. Studirala je za završit ekonimju tri puta. A jedini pravi posao osim u đabalebarenja u gradu bila je naplata vezova u Serđovoj marini. Možda sada proučava ovu knjigu da nađe pojašnjenje

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
017 # Kaže 60 slučajeva iz praksePrevare i muljaže d.o.o. 2022-06-08 21:59
Zanima me jel opisan onaj slučaj kad umjesto službeno evidentiranih računa jahtašima izdaješ nekakvu internu potvrdu o plaćenim troškovima veza.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # .. 2022-06-08 14:04
ZAŠTO TURISTIČKA ZAJEDNICA GOVORI TURISTIMA DA JE LUKA MRTVAŠKA ZATVORENA ZA PROMET?
U NITI JEDNOM PAPIRU TO NIGDJE NE PIŠE!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # .. 2022-06-08 14:14
Neka pokažu dokument na kome piše da je luka Mrtvaška zatvorena!
Još kada je MARKO SATALIĆ tvrdio da je luka zatvorena bio je u krivu.
11.08.2021.
Luka Mrtvaška nije zatvorena!Takav dokument koji tvrdi da je luka zatvorena NEPOSTOJI!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
016 # .. 2022-06-08 14:19
Na temelju čega je Ana Lučić ukinula liniju 311.Ilovik -Mrtvaška??
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # Lošinj je Anina djedovina:.: 2022-06-08 14:25
Citat .:
Na temelju čega je Ana Lučić ukinula liniju 311.Ilovik -Mrtvaška??
Ako mislš na Anu Kučić, a ne Lučić ukinula ju je na temelju toga što je Lošinj otok njenih djedova, a Mrtvaška je na otoku Lošinju. Na svojoj djedovini može raditi što hoće. A di si ti bio kad nam je prije izbora time probijala uši?

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
017 # LažnoPredstavljanje 2022-06-08 15:02
Meni se čini da Anini djedovi potječu iz Punte Križa koja se nalazi na južnom dijelu otoka Cresa. Ana je na Lošinju dotepenac, isto kao njen posilni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
021 # .. 2022-06-08 14:40
Glaso sam za Devčića.Još veće sranje sam napravio.Mislio sam da će biti gradsko vijeće suprotno od Ane.
A za županiju dao glas MOSTU.Još jedno sranje.Pavela pobjego u ljevicu.Tu sam isto očekivao da će župan biti Komadina a vijeće desnica.
Prevara.A šta da radim?Neznam više ni za koga glasati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
017 # Glasao ne glasao HDZ na vlastigost 2022-06-08 19:01
Citat .:
Glaso sam za Devčića.Još veće sranje sam napravio.Mislio sam da će biti gradsko vijeće suprotno od Ane.
A za županiju dao glas MOSTU. Još jedno sranje.Pavela pobjego u ljevicu.Tu sam isto očekivao da će župan biti Komadina a vijeće desnica. Prevara.A šta da radim?Neznam više ni za koga glasati.
Glasao ti ne glasao i za koga god glasao na vlasti će biti HDZ. Što ne dobije na glasovima birača HDZ kupi korupcijom koliko mu treba i opet je na vlasti. Vidi primjer Lošinja gdje hDZ nikad nije pobijedio na izborima. A koliko ono mandata ima odkako je tajnim menadžerskim ugovorom podkupio nezavisnog Mužića?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
17 0 # .......GOST 2022-06-09 07:57
"E dage la" ovi mediokriteti,-p olupismeni,neku lturni bez kućnog odgoja potpomogniti raznim karakonđulama,m isle da ako će pljuvati po Ani da će se prekinuti gradnja Martvaške.Ana nema veze sa rivom.To nije njena privatna stvar kao što je privatna stvar ovim karakonđulama koji se bore protiv rive jer vjerojatno će prevoz putnika sa Ilovika dobiti prava firma.Vi Ilovčanske karakonđule shvatite da ne možete spriječiti nama Lošinjanima da imamo rivu kako patriji dolikuje.Evo jučer novi prosvjed na Valbiski.Mi kulturni Lošinjani se nismo odazvali prosvjedima protiv rive na Valbiski.To je stvar Krčana i oni ako žele neka prosvjeduju,jer otok Krk je otok Krčana koji tamo žive a ne nas Lošinjana ili Cresana,a najmanje Ilovčana.Nebi me čudilo da sada ti isti Ilovčani sa bolesnicima u kolicima i djecom idu na prosvjede na Valbiski.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # Kako je Ana spasila projekt MrtvaškaGost, ma ne ovaj Anin trol 2022-06-09 11:27
Citat GOST:
"E dage la" ovi mediokriteti, -polupismeni,
nekulturni bez kućnog odgoja potpomogniti raznim karakonđulama, misle da ako će pljuvati po Ani da će se prekinuti gradnja Martvaške. Ana nema veze sa rivom.
Nema veze s rivom osim što je propustila pokrenuti donošenje urbanističkog plana za Mrtvašku i što je sumnjivom brzinom bez da se upoznala s projektom u ime Grada odustala od prava na žalbu. A onda se pohvalila da je učinila sve da ne propadnu velika ulaganja EU sredstava u luku i pristupnu cestu.
Ovim videom je priznala da se "u cijelu priču uključila vlastitom inicijativom" da bi kao gradonačelnica spasila projekt od propasti i da se novac ne bi potrošio drugdje.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # Mrtvaška -nepotreban i propali projektFarabut 2022-06-09 12:55
Citat GOST:
Evo jučer novi prosvjed na Valbiski.Mi kulturni Lošinjani se nismo odazvali prosvjedima protiv rive na Valbiski.To je stvar Krčana i oni ako žele neka prosvjeduju,jer otok Krk je otok Krčana koji tamo žive a ne nas Lošinjana ili Cresana,a najmanje Ilovčana.
Tovare glupi, Valbiska više treba Cresanima i Lošinjanima nego Krčanima. Puno manje je Krčana kojima Valbiska treba radi putovanja na Lošinj i Cres nego Lošinjana i Cresana radi odlaska na kopno. A da si idiot pokazuje i konentar Unije Kvarnera i Akcije mladih na konferenciji za tisak: Bojan Kurelić (AM) usporedio je projekt dogradnje Valbiske s problemima oko radova u uvali Mrtvaška na Lošinju: "Takve stvari se dešavaju kada se projekti ne rade u suradnji i u interesu lokalnog stanovništva nego se pripremaju daleko od očiju javnosti. Za koga i zašto se ovakvi projekti pripremaju, kada o njima lokalno stanovništvo ne zna apsolutno ništa i nije iskazana nikakva potreba za realizacijom ovakvog projekta.

Jasno je da se ovakve stvari ne bi dešavale da otočkim županijskim lučkim upravama upravljaju ljudi koji i žive na tim otocima. Ovako, dok imamo politički postavljene poltrone na čelu ŽLU Krk i ŽLU Mali Lošinj koji svoje prebivalište imaju u Rijeci, a ne na otoku čijom obalom upravljaju, dešavat će nam se nove Mrtvaške i novi propali i nepotrebni projekti".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
114 # ???Vito 2022-06-09 14:06
Što kažu stručnjaci iz PGŽ i ŽLU, hoće li zatvoriti Valbisku dok budu trajali radovi?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
113 # Čudna neka rabotaČeper 2022-06-09 17:16
Citat Farabut:
Jasno je da se ovakve stvari ne bi dešavale da otočkim županijskim lučkim upravama upravljaju ljudi koji i žive na tim otocima. Ovako, dok imamo politički postavljene poltrone na čelu ŽLU Krk i ŽLU Mali Lošinj koji svoje prebivalište imaju u Rijeci, a ne na otoku čijom obalom upravljaju, dešavat će nam se nove Mrtvaške i novi propali i nepotrebni projekti".
I na FB stranici otoci.net ukazuje se na sumnjivu rabotu oko Valbiske i sličnost sa Mrtvaškom:
>> Valbiska je primjer kako treba izgledati funkcionalna i protočna trajektna luka. Ovo je potpuno nepotreban zahvat i samo prilika da netko ubere dobru proviziju. Podrška Sučiću i Pineziću.
>> Kome je zapela za oko Valbiska? To je jedina trajektna luka gdje sve štima. Postoji ugostiteljska pa i trgovacka usluga koje su i na primjerenom nivou. Slažem se, opet netko kuje neke nebulozne planove bez da se konzultira lokalno otočno stanovništvo, koje su njihove potrebe i viđenja. Ima toliko potreba za ulaganjem a oni se hvataju projekta koji odlično funkcionira. Čudna neka rabota!??
>> Nešto mi to izgleda kao i Mrtvaška na Lošinju. Ili je pranje love ili je neko pokupovao okolne terene pa sad treba zaraditi, ili je priprema za neke desantne brodove. Kad već imaju toliko novaca nek naprave most (tipa Pelješki) bit će jeftinije i učinkovitije za Cres i Lošinj, a Valbiska ostaje za Rab.
Neko je pokupio novce na ovim projektima međusobnog povezivanja otoka da boli glava.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # .. 2022-06-10 09:10
Vijećnica Iva Rinčić: Tko je glavni akter u slučaju Mrtvaška?
Teklić.hr
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Ko to tamo pali vatru?ZC 2022-06-10 10:32
Citat .:
Vijećnica Iva Rinčić: Tko je glavni akter u slučaju Mrtvaška Teklić.hr
A di je sad Hahar koji je napisao da jedini mudrijaš je ovdje Admin koji ovdje palo vatru i skuplja bodove na lajkovima, koje sam lajka. Vatru "poli" valjda pali, vijećnica PGŽ Skupštine Iva Rinčić, potpalila ju je pod guzicom premijera Vlade Ivana Kekin u Saboru, a u svezi sumnjivih namjera s Valbiskom Mrtvašku kao argument protiv lučkih uprava su istaknuli predstavnici UK i AM.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Capelli inicijator projekta a sada šutiPiroman 2022-06-10 11:01
Citat ZC:
Citat .:
Vijećnica Iva Rinčić: Tko je glavni akter u slučaju Mrtvaška Teklić.hr
Da malo raspirim vatru što ju je zapalila Iva Rinčić:

„Tko je odlučio umjesto predviđenog projekta od 25 milijuna kuna prijaviti projekt od 81 milijuna kuna? Ako Lučku upravu Mali Lošinj ne vodi Upravno vijeće, a ni ravnatelj Balija, molim odgovor tko vodi Lučku upravu i projekt Luke Mrtvaška“, pitala je Iva Rinčić.

„Županijsku lučku upravu vodi ravnatelj Lučke uprave, a osnivača predstavlja Upravno vijeće i vaš kolega vijećnik Loris Rak“, odgovorio je župan Komadina i dodao:
„Možda bi bilo dobro da o projektu Mrtvaška postavite pitanje gradonačelnik Lošinja iz vremena kada je ta luka definirana, odnosno ministru turizma i aktualnom saborskom zastupniku Gariju Capelliju koji je bio inicijator tog projekta.“ sugerirao je Zlatko Komadina i naglasio da je zadatak Lučke uprave realizirati projekt.
„Luka Mrtvaška je ugovorena i mora biti izgrađena“, bio je odlučan Komadina, na što mu je Rinčić replicirala da neće prestati postavljati pitanja dok ne dobije pravi odgovor.

Komadina joj zapravo i nije odgovorio na pitanje, ali hvala mu što u priču o Mrtvaškoj uvlači Garija Capellija ("po majsci Ilovčana" kako se radi njihovih glasova hvalio). Jer taj o temi Mrtvaška do sada nije rekao ni M :sad:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # Adresa za pitanja je ipak Riva lošinjskih kapetana 7Bing 2022-06-10 12:19
Citat Piroman:
„Možda bi bilo dobro da o projektu Mrtvaška postavite pitanje gradonačelniku Lošinja iz vremena kada je ta luka definirana, odnosno ministru turizma i aktualnom saborskom zastupniku Gariju Capelliju koji je bio inicijator tog projekta.“ sugerirao je Zlatko Komadina
Komadina joj zapravo i nije odgovorio na pitanje, ali hvala mu što u priču o Mrtvaškoj uvlači Garija Capellija ("po majsci Ilovčana" kako se radi njihovih glasova hvalio). Jer taj o temi Mrtvaška do sada nije rekao ni M :sad:
Ako Komadina ne laže znači da nije točno kako je Ana tvrdila da je adresa za pitanja Adamićeva 10 u Rijeci. Adresa za pitanja je ipak Riva lošinjskih kapetana 7, 51550 Mali Lošinj gdje je njezin ured što ga je nasljedila od Capelija.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # Upravo takoFF 2022-06-10 13:04
Iz ovog članka u jeku predizborne kampanje, jasno je da je Mrtvaška HDZ-ov projekt.




A na fotografiji su i glavni akteri.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
112 # .. 2022-06-10 13:36
ZAŠTO 2.01 METARA VISINA RIVE?
Dal' možemo dobiti odgovor?U Hrvatskoj nepostoje takve rive s tom visinom.Kada ih se pita kažu po pravilima struke!To nije odgovor!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # Putevima i stranputicama branitelja KapelijaMačak u vreći 2022-06-11 07:42
Kao hrvatski branitelj Kapeli je vjerojatno dobro upoznao i Maslenicu i Ličko ratište. Za razliku od nekih koji su Hrvatsku branili na Lošinju.

Zato me fascinira Kapelijeva izjava da je Novalja na otoku Pagu tako važno čvorište koje omogućava brz pristup autoputu za Zagreb.
Jedino nije objasnio vodi li taj brzi pristup zaobilazno preko Zadra, ili preko Karlobaga ili preko Senja i Žute lokve.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Ratni put branitelja KapelijaPamtilo 2022-06-11 11:28
Citat Mačak u vreći:
Kao hrvatski branitelj Kapeli je vjerojatno dobro upoznao i Maslenicu i Ličko ratište. Za razliku od nekih koji su Hrvatsku branili na Lošinju.
Pa baš on ju je branio na Lošinju. Ubacio se u rezervnu policiju i bojišta upoznavao s TV ekrana u lošinjskim bircuzima. Po političkom opredjeljenju bio je u HNS da se zaboravi da je navijao za Crvenu zvezdu. Margiti Nikolić služio je kao potrčko. A kad je biti hadezejac prestalo biti rizično a nudilo bolju perspektivu upisao se u HDZ.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Tuljan tuljanuGrom 2022-06-10 20:52
Citat Bing:
Citat Piroman:
„Možda bi bilo dobro da o projektu Mrtvaška postavite pitanje gradonačelniku Lošinja iz vremena kada je ta luka definirana, odnosno ministru turizma i aktualnom saborskom zastupniku Gariju Capelliju koji je bio inicijator tog projekta.“ sugerirao je Zlatko Komadina
Komadina joj zapravo i nije odgovorio na pitanje, ali hvala mu što u priču o Mrtvaškoj uvlači Garija Capellija ("po majsci Ilovčana" kako se radi njihovih glasova hvalio). Jer taj o temi Mrtvaška do sada nije rekao ni M :sad:
Ako Komadina ne laže znači da nije točno kako je Ana tvrdila da je adresa za pitanja Adamićeva 10 u Rijeci. Adresa za pitanja je ipak Riva lošinjskih kapetana 7, 51550 Mali Lošinj gdje je njezin ured što ga je nasljedila od Capelija.
Znači da su Ilovčani ipak pred prava vrata prosvjedovali, ako im je za vjerovati uskoro će biti novi prosvjedi...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # ...OMG 2022-06-11 11:11
Točno tako, treba utvrditi odgovornost osobe koja je umjesto normalnog projekta od 25 mil. kuna išla projektirati i ugovarati nenormalan projekt od 81 mil. kuna.
Tko je o tome odlučivao i uz čiji blagoslov?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Tko se nije skrio, magarac je bioCrna Marica 2022-06-11 12:04
Mislim da se to zove zlouporaba položaja i ovlasti.

Kazneni zakon, članak 291.
Službena ili odgovorna osoba koja iskoristi svoj položaj ili ovlast, prekorači granice svoje ovlasti ili ne obavi dužnost pa time sebi ili drugoj osobi pribavi korist ili drugome prouzroči štetu, kaznit će se kaznom zatvora od šest mjeseci do pet godina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Kolo sreće se okrećeRulet i to onaj ruski 2022-06-11 12:28
Citat OMG:
Točno tako, treba utvrditi odgovornost osobe koja je umjesto normalnog projekta od 25 mil. kuna išla projektirati i ugovarati nenormalan projekt od 81 mil. kuna.
Tko je o tome odlučivao i uz čiji blagoslov?
Na ovoj fotografiji su svi akteri, i oni koji su nagovarali i oni koji su odlučivali i oni koji su dali blagoslov.



Sada sve više postaje jasno i zašto su se neke stvari odobravale u nevjerojatnim rokovima od 24 sata. U tom roku ni samu dokumenaciju ne uspiješ pročitati, a kamo li odgonetnuti o čemu se radi.

Cijeli članak
mali-losinj.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Pobjednički hod po LošinjuČeper 2022-06-11 14:13
Citat Rulet i to onaj ruski:
Iza ove fotke stoji zanimljiva priča o HDZ-ovskoj lažljivosti, demagogiji i pokvarenosti. Za najavu dolaska dvojice ministara radi glasova za izbore u Sabor objavili su gornju sliku petero aktera projekta Mrtvaška kako trijumfalno kroče između dva skupa lošinjska promašaja, tzv. lošinjskog logera i muzeja Apoksiomena. No po uzoru na Orwellov opis totalitarističk og društva u romanu "1948" obrisalu su nepotrebni višak, Filipa Baliju da ostanu samo Butković, Kučić, Kapeli i Anin posilni Nedić, malo pozadi.


volim-losinj.org/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # # Tko zna što nam još lažu!gost 2022-06-11 14:30
Citat Čeper:
Iza ove fotke stoji zanimljiva priča o HDZ-ovskoj lažljivosti, demagogiji i pokvarenosti.
Pod naslovom # Tko zna što nam još lažu! tada sam komentirao, citiram:
Anin ili Garijev fotošop kozmetičar koji je to napravio možda ne zna da slijedi neke zloglasne povijesne uzore. "Kada je George Orwell objavio svoje distopijsk0 remek-djelo 1984., inspiraciju za njega je djelomično pronašao u Staljinovom Sovjetskom Savezu. Postoji mnogo paralela između svijeta 1984. i Staljinove Rusije, a jedna se odnosi na zanimanje protagonista. On radi u "Ministarstvu istine", gdje ljudi "revidiraju" povijest i brišu svaki trag onih koji su pali u nemilost Velikog brata.
To se događalo i u Staljinovom SSSR-u. Političar je jedan dan mogao biti u milosti, a već bi se sljedeći dan mogao kao neprijatelj naroda naći pred streljačkim vodom. Ljudi su u sovjetskoj Rusiji doslovno brisani iz povijesnih knjiga."
Ostatak poučnog teksta i zanimljive primjere brisanja osoba s fotografija na ovom linku:

hr.rbth.com/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # UnijeU ije 2022-06-12 15:51
Citat Čeper:
Citat Rulet i to onaj ruski:
Iza ove fotke stoji zanimljiva priča o HDZ-ovskoj lažljivosti, demagogiji i pokvarenosti. Za najavu dolaska dvojice ministara radi glasova za izbore u Sabor objavili su gornju sliku petero aktera projekta Mrtvaška kako trijumfalno kroče između dva skupa lošinjska promašaja, tzv. lošinjskog logera i muzeja Apoksiomena. No po uzoru na Orwellov opis totalitarističkog društva u romanu "1948" obrisalu su nepotrebni višak, Filipa Baliju da ostanu samo Butković, Kučić, Kapeli i Anin posilni Nedić, malo pozadi.


volim-losinj.org/.../...

BANDA LOPOVSKA svi 4-tvero
!!!!
Čekamo vas na malom otoku, more ugrijalo, vrijeme godišnjih odmora počelo
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Pržine i ine...hranitelj tuljana 2022-06-12 21:13
Citat U ije:

BANDA LOPOVSKA svi 4-tvero
!!!!
Čekamo vas na malom otoku, more ugrijalo, vrijeme godišnjih odmora počelo


I što ćete napraviti kada dođu npr. na Pržine?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Nu?hranitelj tuljana 2022-06-12 21:22
Citat hranitelj tuljana:
Citat U ije:

BANDA LOPOVSKA svi 4-tvero
!!!!
Čekamo vas na malom otoku, more ugrijalo, vrijeme godišnjih odmora počelo


I što ćete napraviti kada dođu npr. na Pržine?

Još bolje, četverac sa slike sjedne u Esempio. Što ćete ćinit?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Razorna pitenja Ive RinčićGost 2022-06-11 12:30
Citat .:
Vijećnica Iva Rinčić: Tko je glavni akter u slučaju Mrtvaška?
Video: Iva Rinčić na sjednici prijeti da će pitati sve dok ne dobije odgovor. Pitanje je razorno po neprincipijelnu koaliciju SDP-HDZ.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Klupko se počelo odmotavatiA.C. 2022-06-11 14:14
Ovo postaje dramatičnije od Ubojstva u Orient Expressu.
Konadina daje hint: Pitajte bivšeg gradonačelnika i bivšeg ministra Cappellija i pitajte predsjednika upravnog vijeća ŽLU, ne vidim ga ovdje, Lorisa Raka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # A.C.IStipe 2022-06-11 15:21
Zanimljivo!!!! Čekamo rasplet. Zanima me ako "akter" nekad posjeti otok svojih djedova.
Ilovčani vi to znate pa nam recite, kad je posljednji put bio na otoku i kako je došao?
Brodom, taxijem iz Mrtvaške ili nekako drugačije ko pravi HDZ-ovac?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Vrtolet za KapelijaNN 2022-06-11 19:16
Citat IStipe:
Zanimljivo!!!! Čekamo rasplet. Zanima me ako "akter" nekad posjeti otok svojih djedova.
Ilovčani vi to znate pa nam recite, kad je posljednji put bio na otoku i kako je došao?
Brodom, taxijem iz Mrtvaške ili nekako drugačije ko pravi HDZ-ovac?
Kad bi se Kapeli odvažio da posjeti Ilovik kao kolegi HDZ-ovcu bi mu ministar Bane (onaj što mu žene nose kišobran da ne pokisne) osigurao vojni vrtolet.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # ...... 2022-06-12 05:59
Budući da je bivši ministar turizma, po majci Ilovčan, a inače i sam branitelj, ne bi me čudilo da mu Bane na Iloviku kao hrvatskom branitelju ne podigne spomenik.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # jednom lopovuvijek lopov 2022-06-12 07:31
Na upravo završenom općem saboru osuđene zločinačke organizacije donesen je zaključak da će stranka i dalje nastaviti rad u istom nepromijenjenom smjeru.
Kao što je HDZ izdao hrvatske građane, tako je i Capeli izdao Ilovčane.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
19 0 # Gost.... 2022-06-11 07:50
Ilovčani možete prosvjedovati do sudnjeg dana. Stvar je rješena. Nemate pravo prosvjedovati jer se riva gradi na Lošinju isto kao što lošinjani i Cresani nemaju pravo prosvjedovati zbog Valbiske. I dosta pun nam je kapa
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # ...... 2022-06-11 07:59
Imaš ti pravo, vjerujem ti kao gradonačelnici. Ne znam što se još čeka, gdje su više ti bageri?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # Pravo na prosvjedGost, ma ne onaj Anin trol 2022-06-11 09:34
Citat ....:
Ilovčani možete prosvjedovati do sudnjeg dana. Stvar je rješena. Nemate pravo prosvjedovati jer se riva gradi na Lošinju isto kao što lošinjani i Cresani nemaju pravo prosvjedovati zbog Valbiske. I dosta pun nam je kapa
Pravo prosvjedovati zbog projekta Mrtvaške imaju Česi, Nijemci, Mađari i svi ostali turisti kojima se otežava pristup Otoku cvijeća. Isto pravo imaju i Lošinjani koji su do sada koristili mulić u Mrtvaškoj.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
019 # Gostu. 2022-06-11 12:13
Od kud toliko mržnje prema Ilovčanima??Poč ela je 45 i sad kad imamo Hrvatsku ništa se nije promijenilo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
018 # MrtvaškaPolitika i pravna država 2022-06-11 14:31
Mrtvaška je političko pitanje.
Ali i stoji pitanje:
DAL' JE HRVATSKA PRAVNA DRŽAVA ILI NEČIJA PRČIJA?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
017 # Unukina prčijagost 2022-06-11 14:40
Citat Politika i pravna država:
DAL' JE HRVATSKA PRAVNA DRŽAVA ILI NEČIJA PRČIJA
Za Hrvatsku još ne znamo, ali Ana je dobila izbore na paroli Lošinj je otok mojih djedova. Pa se prema njemu odnosi kao prema svojoj prčiji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Ništa po zakonuPolitika i pravna država 2022-06-12 08:33
www.facebook.com/.../?app=fbl
Dal' je Hrvatska pravna država?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
16 # Facebookgost 2022-06-12 08:56
Citat Politika i pravna država:
www.facebook.com/.../?app=fbl
Dal' je Hrvatska pravna država?
Nije svatko prijavljen za pristup Facebook sadržajima. Trebao bi kopirati sadržaj da svi vidimo o čemu se radi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # ZNA SENN 2022-06-12 09:16
Citat Politika i pravna država:
www.facebook.com/.../?app=fbl
Dal' je Hrvatska pravna država?
U državi gdje je desetljećima na vlasti pravomoćno osuđena stranka koja svojim primjerom uvjerljivo dokazuje kako se kriminalna djela apsolutno isplate suvišno je pitati je li Hrvatska pravna država. ZNA SE.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Oj HDZ trula dikogost 2022-06-12 09:29
Citat NN:
Citat Politika i pravna država:
Dal' je Hrvatska pravna država?
U državi gdje je desetljećima na vlasti pravomoćno osuđena stranka koja svojim primjerom uvjerljivo dokazuje kako se kriminalna djela apsolutno isplate suvišno je pitati je li Hrvatska pravna država. ZNA SE.
Iza noći evo zore,
al' na licu teške bore.
Radnik zove, seljak kliče
"Što učini, predsjedniče?"
Kom' si krao, kom' si dao,
nemoj reći: "Nisam znao".
Lijepo kažeš: "Zna se, zna se"
pljačkali ste samo za se.
Oj HDZ lažna nado,
postao si teški jado.
Tebi opet glase dati
znači svjesno propadati.
Oj HDZ trula diko,
za te nije više nitko.
Evo zore iza noći
Kad HDZ neće proći.
Hrvatski narod travu pase,
tko je za to kriv ZNA SE!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # MrtvaškaMrtvaška 2022-06-13 07:49
GUŽVA NA MRTVAŠKI!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # MartvaskaTihi 2022-06-13 08:08
Tako se prema ljudima nisu ponasalini 1943 ni poslije za vrijeme druga Tita.Sramotno od svih..U pola noci idu u radove...znamo tko u to doba noći je u akciju..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # MartvaskaTihi 2022-06-13 13:03
A jadno gdje mi zivimo.sramotno ,bahato
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • »Tko šiša Ustavni sud, bitan je interes stranke«

    hranitelj tuljana 05.06.2023 19:50
    Blago nama.
    Kako se taj čovjek u sve razumije, čudo jedno. Neki su zastupali stav da samo liječnici ...
     
  • Druga obljetnica proglašenja jednoumlja

    Kako to ? 05.06.2023 18:29
    Kako to ?
    Kako to da nije nazočila slikavanju s popovima na Kalvariji ? Možda zato što je Gari bio ...
     
  • Druga obljetnica proglašenja jednoumlja

    TZ 05.06.2023 17:58
    Pravila za poziranje
    Neće odustati. Lajkovi su joj pokazatelj popularnosti kod onih koji o političarima sude ...
     
  • Druga obljetnica proglašenja jednoumlja

    Agent WD 40 05.06.2023 17:36
    Grljenje s gradonačelnicom
    Mislim da ne šalje poljupce nego te smajlićem poziva u zagrljaj. Koliko vidim u tekst je ...
     
  • »Televizija Mali Lošinj«

    JL 05.06.2023 17:35
    Odabrala AK
    To su dizajnerske boje
     
  • Druga obljetnica proglašenja jednoumlja

    gost 05.06.2023 17:04
    Mladež HDZ-a
    Ni ne mora ju se trpati u svaku priču. Trpa se ona sama. Nikome ne prašta, a ovaj predsjednik ...
     
  • Druga obljetnica proglašenja jednoumlja

    Milan 05.06.2023 15:54
    Nevidoviti
    Iako nemam niti jednu lijepu riječ o mandatu gradonačelnice, ne bih nju trpao u svaku priču.
     
  • »Televizija Mali Lošinj«

    OMG 05.06.2023 15:08
    OMG
    Jel to ovako treba biti po projektu ili nekako od oka. Bit će veselo ako ovako uredi cijelu ...
     
  • Druga obljetnica proglašenja jednoumlja

    ..... 05.06.2023 14:49
    ...
    Možda odustane kad umjesto gomile lajkova na fejs bude dobijala provokativne komentare s ...
     
  • Druga obljetnica proglašenja jednoumlja

    ..... 05.06.2023 14:43
    ...
    Možda po receptu onoga Kuščevića?
     
  • Druga obljetnica proglašenja jednoumlja

    g.o.s.t. 05.06.2023 14:39
    Ne vrijedi 5000 eura!
    5000 naših eura! Ne svojih. Puno novca za malo svoje promiđbene koristi i nikakve naše ...
     
  • Druga obljetnica proglašenja jednoumlja

    ..... 05.06.2023 14:38
    ....
    Niti ja ne poznajem AP, ali znam da je seronja.
     
  • Druga obljetnica proglašenja jednoumlja

    .... 05.06.2023 14:04
    Pitanje kako sve stigne
    Evo ja se divim gospodinu Devčiću. Kad narastem želim biti kao on. Ali da budem kao on moram ...
     
  • Druga obljetnica proglašenja jednoumlja

    gost 05.06.2023 13:04
    Stvar iskustva
    Da si pažljivo pročitao moj komentar možda bi primjetio da ničim nisam pokazao da poznajem ...
     
  • Druga obljetnica proglašenja jednoumlja

    pitanje morala 05.06.2023 12:54
    Deva
    Da je Deva osvojio i tri olimpijska zlata, kao dužnosnik bi imao moralnu obvezu odreći ...
     
  • Druga obljetnica proglašenja jednoumlja

    Milan 05.06.2023 11:55
    Vidoviti
    Čudno koliko dobro poznajete prilike i odnose među spomenutim osobama, a ne poznajete nikog ...
     
  • »Televizija Mali Lošinj«

    momo 05.06.2023 11:33
    Krpanje infrastrukture
    Krpanje rive je naredila zbog posjete ministra Butkovića a ne zbog nekog prolaznika koji ...
     
  • Druga obljetnica proglašenja jednoumlja

    Tariguz 05.06.2023 10:55
    Ima se, može se!
    Pohvalila se tom kupnjom reklame i na svom Fejsu. Reklamu je nazvala intervju i poručuje ...
     
  • Druga obljetnica proglašenja jednoumlja

    gost 05.06.2023 10:11
    Pitanje upletenosti
    Ne mogu suditi o osnovanosti ovih žalbi na osobu koju nazivate "klaun". Ne poznajem ni njega ...
     
  • Druga obljetnica proglašenja jednoumlja

    Lero 04.06.2023 13:18
    Pigpong u GV
    Tako je i sa Zajednicom sportova. Predsjednik je zaposlenik gradske tvrtke i član Gradskog ...
     
  • Druga obljetnica proglašenja jednoumlja

    Rambo 03.06.2023 17:47
    Presstitucija
    To je prostituiranje novinarstva, tzv. presstitucija. Ali da nema mušterija kao što je naša ...
     
  • »Televizija Mali Lošinj«

    gost 03.06.2023 17:07
    Oni će tako nastaviti i dalje
    Anu Kučić to nije spriječilo da u izbornoj kampanji laže "Stalna ulaganja u infrastrukturu ...
     
  • Druga obljetnica proglašenja jednoumlja

    Laže koza 03.06.2023 15:03
    A laže i rog
    Kako su se razbježali volonteri kad imaju jednu koja je važnija od svih medicinskih radnika ...
     
  • »Televizija Mali Lošinj«

    Zico 03.06.2023 12:31
    ...
    Prava istina je da godinama nema nikakvih ulaganja u održavanje rive, dok se netko ne ...
     
  • »Televizija Mali Lošinj«

    gost 03.06.2023 11:02
    Doživi Lošinj: Riva Lošinjskih kapetana
    Da je drska laž bila poruka "Stalna ulaganja u infrastrukturu i podizanje standarda javnih ...
     
  • Druga obljetnica proglašenja jednoumlja

    Ramboid 03.06.2023 10:22
    Ping pong u Gradskom vijeću
    Kad je nešto pod kontroloma HDZ-a ne treba te čuditi kad se sve radi u u interesu ...
     
  • Druga obljetnica proglašenja jednoumlja

    Murinjo 03.06.2023 08:06
    Stvaranje iluzije
    Svakome tko se iole ozbiljnije bavio sportom poznat je efekt fenomenalnih rezultata koje ...
     
  • Druga obljetnica proglašenja jednoumlja

    TZ 02.06.2023 17:39
    Instagramuša
    Sama za sebe kaže da nije klasična političarka, što je istina, ali ne radi onog što ona ...
     
  • Druga obljetnica proglašenja jednoumlja

    ..... 02.06.2023 16:35
    ....
    Po postignutim rezultatima u zadnjih 6 godina reklo bi se da je to osnovna profesija.
     
  • Druga obljetnica proglašenja jednoumlja

    TZ 02.06.2023 14:32
    Dopunska profesija
    Fotka je iz serije koju je AK snimila za prodaju. Besplatni uzorak možeš skinuti u nižoj ...