Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Ekološka afera Artatore

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

artatore Današnji Jutarnji list u svome tiskanom izdanju pod naslovom "Dio divlje gradnje na Lošinju netaknut" donosi napis u kojem se tvrdnji udruge Eko Kvarner da dio bespravno sagrađenih objekata vezanih uz suhu marinu suprotstavlja priopćenje Ministrastva zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva da tvrdnje Eko Kvarnera o postupanju inspekcije nisu točne.

Online izdanje Jutarnjeg lista napis o istoj temi donosi pod naslovom "Ministarstvo ne ruši bespravnu gradnju na otoku Lošinju" . "U Ministarstvu lažu da je sve učinjeno prema rješenjima jer neka nisu ni napisali, a neka nisu provedena", citira se izjava koju je Jutarnjem dala Andreja Gregorina iz Eko Kvarnera.

Vjjesnik i Novi list prenose reagiranje Ministarstva o tvrdnjama Udruge Eko Kvarner iznesenim na konferenciji za novinstvo, a H-alter.org da "udruga Eko Kvarner nakon priopćenja Ministarstva graditeljstva o uklanjanju bespravno sagrađenih objekata na otoku Lošinju izričito tvrdi da spomenuto ministarstvo laže."

Pod naslovom "Ministarstvo negira tvrdnje Eko Kvarnera" Vjesnik 13. siječnja 2007. piše:

 Iz Ministarstva zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva u petak su reagirali na konferenciju za novinare udruge Eko Kvarner na kojoj je rečeno da investitor Kamenolom »Brdo Kušć«, već desetak godina sustavno uništava krajolik i podmorje oko Artatore na otoku Lošinju, a da odgovorni u Hrvatskoj nisu učinili ništa da spriječe to pustošenje.

Ministarstvo napominje da je inspekcijskim rješenjima naređeno investitoru tvrtki Kamenolom »Brdo Kušć« d.o.o. iz Artatorea uklanjanje više građevina. Budući da u zadanom roku nije postupio po naredbi inspektora, izdano je šest zaključaka o dozvoli izvršenja rješenja putem druge osobe, pa je od travnja 2006. u uvali Ružmarinka uklonjen kameni lukobran, plato na obali, kolni pristup, a zakopana je i prostorija koja je bila ukopana uz rub zasjeka kolnog puta. Zatim je uklonjen nasip na pomorskom dobru i niz drugih objekata.

Novi list je priopćenje Ministarstva objavio pod naslovom "Bespravna gradnja na Lošinju rušena u skladu s propisima":

Tvrdnje Udruge »Eko Kvarner« o postupanju Građevinske inspekcije u naselju Artatore na otoku Lošinju nisu točne, priopćeno je iz Ministarstva zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva.

Inspekcijskim rješenjima naređeno je investitoru tvrtki »Kamenolom brdo Kušć« d.o.o. iz Artatorea, zastupanoj po direktoru Davorinu Jurekoviću, uklanjanje više građevina koje je izgradio bez građevinske dozvole u uvali Ružmarinka i na području mjesta Artatore.

Kako investitor nije u zadanom roku postupio po naredbi inspektora, izdano je ukupno šest zaključaka o dozvoli izvršenja rješenja putem druge osobe, temeljem kojih je administrativni postupak izvršenja rješenja u travnju 2006. započela građevinska inspekcija putem ugovornog izvođača Ministarstva, tvrde iz Ministarstva.

U uvali Ružmarinka uklonjen je kameni lukobran, uključujući i podmorski dio, plato na obali uz lukobran, kolni pristupni put je zatrpan do stijena obale, a prostorija ukopana uz istočni rub zasjeka kolnog puta u cijelosti je zatrpana. Dakle, sva rješenja o uklanjanju bespravne gradnje investitora »Kamenolom brdo Kušć« d.o.o. u uvali Ružmarinka, kao i na području »suha marina Artatore«, u potpunosti su izvršena sukladno zakonskim propisima i pravilima struke, poručeno je iz Ureda glasnogovornice Ministarstva.

T iskano izdanje Jutarnjeg lista nadnaslovom napisa navodi kako udruga Eko Kvarner optužuje Ministarstvo da Građevinska inspekcija nije srušila sve bespravno sgrađene objekte u turističkom naselju Artatore:

Navodi se kako udruga Eko Kvarner nakon priopćenja Ministarstva graditeljstva o uklanjanju bespravno sagrađenih objekata na otoku Lošinju izričito tvrdi da spomenuto ministarstvo laže. Naime, dok ministarstvo uvjerava kako su svi bespravni objekti uklonjeni, Eko Kvarner tvrdi da nije uklonjena sva infrastruktura.

Rješenja nisu provedena

Tvrdnje Eko Kvarnera o postupanja Građevinske inspekcije u naselju Artatore na otoku Lošinju nisu točne. Naime, nije istina da je prostorija s infrastrukturom pažljivo zaštićena prilikom zatrpavanja kolnog puta - stoji u priopćenju Ministarstva.

Eko Kvarner pak tvrdi kako je infrastrukturu trebalo ukloniti. Međutim nije uklonjena infra struktura kao ni dio bespravnih objekata vezanih uz suhu marinu, poput žičane ograde, dvokrilnih željeznih vrata i polovice kamenog zida. Infrastruktura nije uklonjena s predumišljajem, odnosno kako bi se prostornim planom, u kojem je planirano da u uvali budu svi objekti koji su sada uklonjeni, došla u funkciju.

Devastacija terena

U Ministarstvu lažu da je sve učinjeno prema rješenjima jer neka nisu ni napisali, a neka nisu provedena - ističe Andreja Gregorina iz Eko Kvarnera.

U Ministarstvu tvrde kako prostorija s instalacijama nije uklonjena jer to nije bilo moguće bez daljnje devastacije prirodnog terena, ali su iz nje uklonjeni uređaji elektroinstalacija, a vrata su zatrpana zemljom.

Inače, inspekcijskim rješenjima naređeno je investitoru, tvrtki Kamenolom brdo Kušć d.o.o. iz Artatora, kojeg zastupa direktor  Davorin Jureković, uklanjanje više građevina koje je sagradio bez građevinske dozvole u uvali Ružmarinka i na području mjesta Artatore.

Kako investitor nije u danom roku postupio po naredbi inspektora, izdano je ukupno šest zaključaka o dozvoli izvršenja rješenja putem druge osobe, priopćilo je Ministarstvo, a što se tiče ograda, u Ministarstvu ističu da je ograda zbog svoje visine u odnosu na okolno tlo jednostavna građevina za koju nije potrebna građevinska dozvola.

Prijava Europskoj komisiji 

Devastaciju područja Artatore na otoku Lošinju udruga Eko Kvarner prijavit će sljedećeg tjedna Europskoj komisiji, jer sve dosadašnje prijave nadležnim institucijama nisu zaustavile uništavanje okoliša i gradnju ilegalne marine. Suha marina i kolni put napravljeni su bez dozvola, a mini marina, uz navedeno, nema ni koncesiju, ni studiju utjecaja na okoliš, no ni prošla, niti sadašnja lokalna vlast nisu ništa učinile, rekla je Gregorina, javlja Jutarnji list.

 

Komentari: 

0 0 # Ekolog 2007-01-13 13:27
Da, graðani trebaju vjerovati više glasnogovornici ministarstva nego vlastitim očima.
Baš je Eko Kvarner zločest i zlonamjeran!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # eko-eko 2007-01-13 19:37
Nakon godina i godina devastacije i nelegalnih djelatnosti oko Artatora nevjerovatna je brzina reakcije Ministarstva.Za mislite da tako reagiraju na bespravne gradnje, dopise upućene njima... Znači jedini način da se oglasi ta kafkijanska birokracija je staviti ih u novine. Evo recepta i za domaće veličine!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-01-13 22:53
Spori na djelu - brzi na jeziku. Lakše je brbljati nego raditi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # eko-eko 2007-01-14 10:21
Pred cijelim gradom i okolinom čovjek javno ruši, minira, eksploatira prirodu i to godinama. Kako je upće moguće to opravdati i upakovati u ijedan racionalan pojam ili opravdanje? Kada to Latinica iznese Gari i ostali dolaze u predinfarktno stanje, kada novinari nešto napišu odmah se svi , i do ministarstva, naðu pozvani pričati o njihovom ispravnom, zakonitom i sl. postupanju. Zamislite da ne postoje. Isto bi bilo kao i ovako. Postoje sami zbog sebe i zadovoljavanja vlastitih interesa.A takvo djelovanje upakiravaju u "stručnost", "odgovornost"," transparentnost "(i kao riječ je užasno), pa onda djelovanje pravne države...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # Neka se pročelnica očitujegost 2007-01-14 10:43
Kako piše u jednom članku na ovoj stranici "Na ilegalni rad kamenoloma u uvali Artatore ekološki aktivisti upozoravaju već godinama, no gradska vlast takav rad ne smatra devastacijom već korisnom djelatnošću", a pročelnica Ljiljana Rukonić za Novi list izjavljuje da je kamenolom Lošinju potreban.

Kome je uistinu kamenolom na Lošinju potreban? Potreban je onome tko na njemu enormno zaraðuje, a ne Lošinju uz žrtvu devastacije okoliša. Rukonićka i drugi iz gradske vlasti nas smatraju budalama koje će olako progutati priču o interesu svih da se sakrije interes pojedinca.

Kamenolom postoji na Cresu, on je legalan sa svim potrebnim papirima i ima sirovine za gotovo cijelo stoljeće.

Da bi nas uvjerila kako kamenolom u Artatore treba Lošinju neka LJ. Rukonić navede kolika je razlika u cijeni izmeðu creskog i lošinjskog kamenoloma. Neka navede koliko radnika zapošljava lošinjski kamenolom. Koliko kroz poreze i doprinose kamenoloma godišnje ostaje gradu?

Dok to ne izloži pročelnicu Rukonić smatrat ću službenikom vlasnika ilegalnog kamenoloma, a ne grada Malog Lošinja i njegovih stanovnika.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # eko-eko 2007-01-14 12:11
Tu tezu o korisnoj djelatnosti nisam smatrao potrebnim dapače normalnim ni komentirati. Znači, javnost zanima koliko je dopriinosa tj. vidljivih novaca uplaćeno od kamenoloma. Pa tu ženu treba kazniti i protjerati iz svake pozicije davanja javnih izjava tj.sadašnjeg posla.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-01-14 12:20
Ako se pročelnica Rukonić zalaže za kamenolom na Lošinju u ime interesa svih Lošinjana, neka kaže kakvu korist imaju svi Lošinjani. Ne izrazi li tu korist u kunama (može i u eurima) znat ćemo da lobira za interes vlasnika kamenoloma, a ne za interes graðana od kojih prima plaću.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gad 2007-01-14 12:51
Zanimljiv je moralni i mentalni sklop PROČELNICE. Kome daje podršku? Jurekoviću i Magmi. Nebitno joj je što netko krši zakon, a koristan je samo sebi (i kamenolom i betonara su bezobrazno skupi, a ne prijavljuje prihode), ali je to korisno za cijeli grad?. Nebitno je što netko radi samo tri mjeseca u sezoni, nema stalno zaposlenih, zaradi novce i zatvori hotel u centru grada ostalih 9 mjeseci, a porez prijavljue u Opatiji.

I tome se daje podrška. Prilagodi mu planove.

Čija je to politika? Ne sjećam se da je to bio bilo čiji izborni program.

Doduše PROČELNICA i nije bila na izborma, pa se ne može reći da je ona nekog prevarila.

O tome bi se morala zapitati vlast koja ju je tu i postavila: Čiju politiku ona vodi i čiji izborni program provodi?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # EHO-EHO 2007-01-14 19:14
Tu se netko opasno pravi lud.
Kamenolom Brdo Kušć imalo je u mjesecu studenom nekoliko policijskih posjeta. One su služile tome da se službeno utvrdi da kamenolom ne radi, jer lošinjska policija nikoga nije tamo zatekla.Tom je prigodom vlasnik i direktor, uzorni gospodin Jureković i dobrotvor Lošinja, priložio peticiju potpisanu od viðenih graðana i poduzetnika Lošinja, meðu njima dogradonačelnik a, kojom traže da se legalizira kamenolom.
To je odgovor na to čiju politiku vodi pročelnica. Politiku lošinjskog kapitala u sprezi sa lokalnom politikom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Police 2007-01-14 19:21
Lošinjska policija ima problema da utvrdi da kamenolom radi, jer inače ima problema s time da utvrdi bilo što. Lošinjska policija ne može naći ljude koji izazivaju ubojstva, palež, kraðe i provale, raspačivače droge.
Dobro da su pronašli kamenolom. Kad su pozvonili i vidjeli da nikoga nema kod kuće, pristojno su otišli.
Nije im palo na pamet da pogledaju poslovne knjige, prihode i rashode i da tako utvrde da li kamenolom radi.
Odličan plan, pozvati policiju da posvjedoči da kamenolom ne radi. Jureković nije glup, pa zašto niste njega birali za gradonačelnika?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Čeper 2007-01-14 19:49
Iz izvješća Večernjaka oneskrivenoj ljubavi izmedju policije i Jurekovića:

Krivograditelju draži policajci od novinara

Pola sata trebalo je da se donesu trake za osiguranje radova, sat vremena je prošlo dok nije uklonjen lanac kojim je Jureković zagradio prilaz uvali s javne ceste, a još dva sata da počnu uklanjati barku koja je smetala bageru. Tek poslije četiri sata počeli su rušiti dio betonirane obale! Ni to nije bio najveći problem, nego kako su se službene osobe odnosile prema novinarima!

Borislav Damjanić, u Ružmarinki u ime ministarstva, svima je dao na znanje da novinari ne mogu blizu rušenju. Zato su se kozjom stazom uspinjali na suprotnu stranu uvale i odatle radili svoj posao. Da nas nije pozvalo to ministarstvo, pomislili bismo da rušenje žele samo fingirati.

Na zakon se pozivao i zapovjednik Policijske postaje Cres-Lošinj Krešimir Rebrović, a njegove su "uniforme" sve vrijeme projateljski ćakulale s investitorom kojmu su rušili.

(vecernji-list. hr)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # legaliziranlegaliziran 2007-01-15 09:32
Ma dragi moji pošteni sugraðani, žao mi je da toliko energije trošite u provoðenju i dokazivanju "Zakona i pravila o devastaciji uvale Artatore". Sve je to unaprijed i mnogo, mnogo ranije odlučeno, da se "LEGALNO DEVASTIRA", u korist štovanog JUREKOVIĆA - VOLARIĆA -BRUSIĆA,(GLAVN A KARIKA) i mnogo duži rep u nastavku koristo-ljubaca - potiču od 1996 godine, oni su familijarni korjeni u prisvajanju, otuðivanju i legaliziranju tuðeg vlasništva (sve po Zakonu) postavljenja skrbnika,progla šenja nepoznatog vlasnika itd... sve u korist svojeg vlasništva, a u spregi s vlašću bivšeg sistema i nove DEMOKRACIJE, legalizirano kao svoje vlasništvo, pa ponašanje gospodina Jurekovića je zatajno i šutnjom poručuje, Vi možete govoriti, dokazivati uz sve moguće insitucije, ali je to moje od 1996 godine.Imam papire na sve "čestice" i mogu raditi što me je volja, naravno,pravno legalizirano i ja sam GAZDA .Gospodin Jureković kao "vrstan i dobar poduzetnik" na zahtjev pojedinih graðana Artatora , bolje rečeno "Crkvenog odbora", radi kao vlasnik i ne tiče ga se što "Narod zbori", ja sam gazda. Sadašnje mu ugroženo zdravstveno stanje ne dozvoljava da se očituje o "Rabotama" jer se nalazi na bolničkom liječenju i rehabilitaciji. Žao mi je , zbog zdravlja, vjerojatno je zdravstveno spriječen da svoja sada i ranije objašenjenja izreče i obrazloži graðanima, susjedima i šire, spriječen u odgovoru na sve "prljave radnje", u njegovom biznisu .!???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PlaviCvijet 2007-01-15 18:35
Sram Vas bilo. Prozivate poštene i dične graðane i poduzetnike. Da li Vi uopće znate da je gospodin Aleksandar Volarić član Odbora za gospodarstvo? Nije vas sram optuživati za kriminal njega i njegovu rodbinu kad su oni odmah nakon otimačine zemljišta smjerno ispovijedili sve svoje grijehe. I kad je za sva kaznena djela nastupila zastara. Zar vi ne znate za pravilo "tko je jamio - jamio". Sram vas bilo. :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mama 2007-01-16 11:40
Malo mjesto a toliko opskurnih tipova. Da li je ikada i napravljena ikakva prijava? Ali vidjeli smo da je Capelijeva percepcija kriminalnih radnji "Malo se čovijek zaletio". Zanima me kakva argumentacija slijedi nakon što se ovaj proces prosljedi Europskoj komisiji? I objave interna pisma koja se ipak netko iz grada usudio poslati u Rijeku tako da su postala dostupna svakom tko se pozove na zakon o dostupnosti informacijama. Izdavanje dozvola izvan radnog vremena i ostalo. Razumljivo je da toliku količinu nečiste savjesti pokušavaju isprati u kod svojih supomagatelja i braće po djelu i duhu-popova.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


ZADNJI KOMENTARI

  • Svaštara br. 2

    Bogdanivt 22.01.2022 04:07
    набор ручного инструмента купить
    Доброго времени суток господа.: heavydutytool.by/ (https://heavydutytool.by/) Предлагаем ...
     
  • Svaštara br. 2

    lilianady4 22.01.2022 04:01
    Free Porn Galleries - Hot Sex Pictures
    Big Ass Photos - Free Huge Butt Porn, Big Booty Pics cherylcole.porneastlansdowne.h ...
     
  • Uz devetu obljetnicu www.volim-losinj.org

    RogerChuct 22.01.2022 00:15
    JerryBumma
    t.me/s/Bitcoin_verdienen (https://t.me/s/Bitcoin_verdienen)
     
  • Vrijedilo je ...

    hranitelj tuljana 21.01.2022 21:35
    Naslov komentara
    Dakle, prema Vašim riečima, Ilovčani za vrijeme tzv. Jugoslavije življahu u "kamenom ...
     
  • Vrijedilo je ...

    hranitelj tuljana 21.01.2022 21:32
    Iznenada
    Neka prvo smisle cjepivo protiv "iznenade" od koje umiru mnogi, mahom mlađi ljudi, pogotovo ...
     
  • Vrijedilo je ...

    . 21.01.2022 21:04
    .
    Ima li cjepivo protiv ovo dvoje?
     
  • Vrijedilo je ...

    ...... 21.01.2022 15:30
    ......
    Ilovčani neka krenu sa kopanje tunela to im neće nitko zabraniti
     
  • Vrijedilo je ...

    Vandali 21.01.2022 15:14
    Tako kaže Ana
    A Ilovčani uplovili u novo kameno doba 2022.
     
  • Vrijedilo je ...

    A 21.01.2022 14:53
    Ranković
    Mi ćemo dobiti prvi podvodni tunel u Osorskom kanalu
     
  • Vrijedilo je ...

    .... 21.01.2022 14:42
    ....
    Dnevno hr. Hrvatska će dobiti prvi podvodni tunel Šolta-Brač.50mi ljona eura. A mi rampu ...
     
  • Vrijedilo je ...

    ... 21.01.2022 13:18
    ...
    možda i ona radi od kuće? :lol:
     
  • Vrijedilo je ...

    Domestos 21.01.2022 10:47
    Estradni nastup i gluma
    Poziranje je njen pravi poziv i njena kvalifikacija. Šta misliš koliko treba vježbati za ...
     
  • Vrijedilo je ...

    gost 21.01.2022 10:24
    Lošinj usluge i protuusluge doo
    Kad shvatiš kako je Volarićeva kćerka ubačena u gradsko vijeće shvatićeš i kako je njezin muž ...
     
  • Vrijedilo je ...

    .... 21.01.2022 09:04
    Nema vzije
    Umjesto da slijede primjer Ilovika da daju Susku i Unijama po jedan brzi brodić.Koj bi ...
     
  • Vrijedilo je ...

    gost 21.01.2022 08:58
    Ukazanje
    Ovih dana se nakratko ukazala na ulazu u gradsku kuću. Priča se da ju je probudio USKOK.
     
  • Vrijedilo je ...

    Zz 21.01.2022 08:03
    Hibernacija
    Izgleda da spava zimski san. Na fejsu koji je uredno održavala već dva tjedna zaziva ...
     
  • Vrijedilo je ...

    Gost 20.01.2022 22:02
    Uhljebi d.o.o.
    Koliko uopće ima zaposlenih u Gradu a koliko u gradskim firmama.Izgleda da ih ima dovoljno ...
     
  • Vrijedilo je ...

    gost 20.01.2022 20:23
    Najbolje se slika, kaže kuma
    Ali Ana je bolja u poziranju kad se potpisuju ugovori za tuđe projekte. Ponaša se kao da ...
     
  • Vrijedilo je ...

    ggagga 20.01.2022 19:20
    A uhljeb u Lošinj uslugama???rićev zet?
    Bilo bi poučno i lijepo doznati kako je posao dobio Volarićev zet u Lošinj uslugama d.o.o.?
     
  • Vrijedilo je ...

    aleksa 20.01.2022 19:01
    Volarićev interesni šetebandijerizam
    Lik poput Volarića koji je iz hdz-a prešao u hns, pa iz hns-a u hsls, ali ga je Ivković ...
     
  • Vrijedilo je ...

    ŽC 20.01.2022 18:41
    Urota uz kavu i sladoled kod Dašmira
    Prvo si napisao "preko noći je sadašnji uvaženi vijećnik prešao u redove SDP-a i bio nositelj ...
     
  • Vrijedilo je ...

    ......... 20.01.2022 18:13
    gost
    Koliko je meni poznato uvaženi vijećnik je najprije bio žeton od Garia Cappelli koji je ...
     
  • Vrijedilo je ...

    ŽC 20.01.2022 14:39
    Teorija zavjere
    Već i sama ova laž dovodi u sumnju i sve ostalo što si nasrao :lol:
     
  • Vrijedilo je ...

    gost 20.01.2022 12:12
    Glas iz ureda gradonačelnika
    Kad gradonačelnik nije prisutan na poslu poslove prema zakonu obavlja zamjenik koji na ...
     
  • Vrijedilo je ...

    _____ 20.01.2022 09:55
    _____
    Zatvaranje očiju odgovornih i nadležnih pred bespravnom gradnjom, otvaranju puteva do ...
     
  • Vrijedilo je ...

    hranitelj tuljana 20.01.2022 09:52
    Interesi?
    U pravu ste, i o tome sam pisao. Izgleda da je jedino bitno tko gradi. Postoji li obrazac?
     
  • Vrijedilo je ...

    Trubilo 20.01.2022 09:21
    Broj stalnih stanovnika
    Stvaran broj stalnih stanovnika na našim otocima je još manji od prikazanih jer su u njemu ...
     
  • Vrijedilo je ...

    hranitelj tuljana 20.01.2022 09:20
    Da...
    Mislim da sma ja jedini komentator koji već više godina upozorava na sustavnu ...
     
  • Vrijedilo je ...

    asdf 20.01.2022 09:16
    Trend Grada za njih
    I to je dokaz da smo u trendu s ostatkom države pod vlasti HDZ-a. Ali na Kurilama je okupacija ...
     
  • Vrijedilo je ...

    Gost 19.01.2022 20:55
    Kurile
    Na Kuurilama je došlo do potpunog devastiranja uvale i bespravne gradnje ali tu prste i ...