Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Rujnica: Lov u mutnom

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

sPosjetitelj koji je krajem prošle godine upozorio na odluku Vlade RH iz 1998. godine o davanju koncesije za gospodarsko korištenje pomorskog dobra kompleksa Rujnica objavljene u članku pod naslovom Kompleks Rujnica, potaknut - kako kaže - brojnim komentarima posljednjih zbivanja na tom području, poslao je fotografije gradilišta za koje tvrdi da otvaraju brojna pitanja u vezi s tim radovima.

Ukazuje na činjenicu da fotografije prikazuju gradnju objekta uz samo more na zemljištu nastalom nasipavanjem, tj. proširenjem obalnog pojasa. Pozivajući se na neugodna iskustva brojnih, kako ističe, "običnih Lošinjana" pri ishođenju različitih dozvola, postavlja pitanje tko je i na temelju kojih zakona i propisa izdao dozvolu za radove na Rujnici za gradnju uz samo more, dakle na pomorskom dobru.

U podužoj e-mail poruci insistira na konstataciji da se ovim radovima zapravo mijenja zemljovid lošinjskog zaljeva te izražava sumnju u zakonitosti zahvata kojim se, kako kaže, umjetno proizvodi građevinski teren. Također ukazuje na problem nasipavanja mora čije saniranje će morati plaćati netko drugi kad nastane potreba produbljivanja zaljeva. 

Posebno se osvrnuo na pitanje sudioništva u ovom građevinskom pothvatu. Ograđujući se zbog netransparentnosti tog posla iznosi pretpostavku da je investitor tvrtka Morus Alba d.o.o., izvođač radova Margea d.o.o., a Lošinjska plovidba holding "paravan" za - kako navodi - ovaj lov u mutnome.

 

 

Komentari: 

0 0 # Rujnicamornar 2008-08-04 14:01
A drug Tomić neka kaze da je ovo sa dozvolom, nasipavanje mora, sada moze pokrenuti krivicnu prijavu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gruntovcanadvokat 2008-08-04 14:06
Žuža, vidi red morus alba d.o.o. prizemlje red margea d.o.o. na katu a na krovu red buga d.o.o. ma bravo??? tko vam dade dozvolu??? i to sve na nasipu, na nicijoj zemlji ( ne postoji u gruntovnim knjigama), a tko ce to da vidimo uknjiziti ???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # tovar 2008-08-05 20:45
Žuža je na dopustu! :roll:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zelenieco 2008-08-05 21:17
Eco Eco, zeleni zeleni, javite se i ovo je prilika za Vaš glas devastacije prirode, okoliša mora itd.itd. Ili je ovo tuði problem odnosno glas za Losinjane. Ako je Zuza na dopustu, Kapetana Tomića to ne zabrinjava to nije njegov posao (krupne su to ribe), ostale su samo dobrovoljci koji se zabavljaju ukazujuci na devastaciju, ali bez rezultata.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # korupcijaGoli otok 2008-08-06 10:15
ništa se neće desiti to radi sveto trojstvo, a sličan scenarij bi trebao napraviti i Nerezinski šerif za svoj projekt,zato Nerezinci ako to dopustite izgubili ste sve što valja u vašem mijestu. A što se Tomića tiče on je sada zauzet naplatom tečajeva voditelja brodice i dijelenjem kazni ako nemate su propisanu opremu u barci i sl. :D :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # e moji dinaridiveljko 2008-08-06 18:04
Postoji pravilo koje glasi: ''Dolaskom u novu sredinu pogledas desno pa lijevo kako bi vidio kako i sto svijet koji tu zivi radi.'' Na Losinju se je nasipavalo more od kada tu postoje ljudi zato sto zivimo na moru. Da zivimo u Zagrebu nasipavali bi Savu ili iskopali Jarun. To je normalno, sto bi trebali?
Zivimo na kamenom otoku, a strucnjaci iz grada povodjeni Eko Kvarnerovim aktivistima ukinuli su kamenolom. Ali tek kada je Gregorina napravila kucu u Artatorama koje su cijele napravljene po ''Planu i zakonu'' u koji se ona stalno kune.
Za rezultat mi vozimo kameni agregat iz Ustrina, a beton iz Cresa. To vam je gospodo kvaziekolozi auto gol jer ako ne znate prijevoz ide na naftu. Ili jos gore po raznim gradilistima gradevinari melju kamen i mjesaju sami beton jer nemaju alternative.
Ekologija je razvoj i jeftiniji zivot. Pa nije valjda Nadir Mavrovic ekolog a vozi stari turbo dizel?
Neka kupi Toyotu Plurius i neka pozove iz Rijeke sanitarnu sluzbu koja ce otkupiti kemikalije iz njegove eko radnje, a ne ju bacati u rezervat kroz kanalizaciju.
greetings
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # roro 2008-08-06 18:23
Dragi veljko niko ne kaže da se ne smije nasipavati more nego da se smije kad za to dobijes dozvolu. Jer kad bi svako nasipao kako hoce ostali bi bez mora. A kamenolom nije ukinuo grad i eko aktivisti nego i za to postoje zakoni gdije moze biti kamenolom i da mora placat naknadu a ne radit na crno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gradveljko 2008-08-06 18:45
Ok, ja nisam tako dobar s investitorom ali vidim da Vi jeste pa znate kako nema dozvolu za nasipavanje. Valjda je tako, ja sumnjam da nema.
Ja zivim u Malom Losinju i trebam kameni agregat i to ekoloski (jeftini) nije me briga tko sto nema i ne place. Ali ocekujem da mi grad omoguci ekoloski agregat.
Zakon je los ako nam ne dopusta kamenolom blize od 1km od mora jer to nije ekoloski. Da sam ja gradonacelnik to bi mi bio jedan od prioriteta ekologija. Ekoloski znaci trositi sto manje resursa i sto uravnotezenije, a sve drugo su price. To znaci da bi Jelena Jovanovic ili Manuela Filipas ako je ekolog imala vrt i sadila povrce i salatu u tom vrtu, a ne trosila novce na transport.
Jedini ekolozi su stari fratri koji nisu putovali i nisu se rasipali, a ovo licemjerje od pojedine gospode koja pise putne naloge u ''Plavom svijetu'' je prevrsila svaku mjeru.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # tržištegost 2008-08-06 18:59
Mislim da ti grad nije duzan osiguravati grað. materijal jer to je stvar tržišta, a ne gradske Uprave, a to što bi ti da proðeš jeftinije: tvoj problem. I ja bih da istu robu u Konzumu zagreb i tu na Lošinju platim isto, al ne ide. Plaćam skuplje nego u Zagrebu. A Zakon o lokaciji kamenoloma na otocima nije donjeo Grad nego država i donesen je opet iz ekoloških razloga i držim da je dobar jer ne mogu baš zamisliti turizam s kamenolomima na morskoj obali.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # putnikveljko 2008-08-06 19:50
Dragi moj gost-u, pricamo o ekologiji, jeftinije je, za Zemlju, u ekoloskom smislu transportirati energiju nego gradjevinski materijal. Ako to ne shvacas to znaci da ne shvacas da je turizam jedina grana ljuskog roda koja nije ekoloska. Nije potrebno ici na putovanja iz zabave a oprostimi sto bih ja zelio zivjeti u zidanoj kuci, a ne u tendi.
To sto je drzava napravila takav zakon je njihov problem, odnosi se prema provinciji kolonijalisticki.
Nitko od njih nije zivio i zaraðivao na otoku, da je to im ne bi palo na pamet. Usput na kamenolonu u Losunju je bio instalirani filter za prasinu kakvog nemaju niti u Trstu. Skupljao je prasinu za punila za boju. To je bio Losinjski izvoz.
Mozda je i jos ali vise ne idem tamo nema materijala pa moram do ustrina, a to koji imas najveci izazov u zivotu otici u Konzum ne mozes to razumijeti.

kissy kissy
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # AntiturizamTuristički radnik 2008-08-06 20:23
Dragi Veljko, ako sam te dobro shvatio, turizam bi po tvome "kao jedinu granu koja nije ekoloska" trebalo u interesu ocuvanja okolisa ukinuti. Ne znam od cega ti zivis, no ocito je da ne zivis od turizma. Mislim da bi se jako malo Lošinjana složilo s tobom. Većina ih neposredno ili posredno zivi baš od toga što ljudi idu na putovanja iz zabave, a što ti smatraš nepotrebnim. A tebe zaista nitko ne tjera da živiš pod tendom. Napravi si zidanu kucu kao što to rade i svi drugi, ali ostavi nam turizam, jer bez njega nam ne trebaju ni kuće.

Kazes da je to sto je drzava napravila takav zakon njen problem. E pa to nije njen problem nego tvoj i moj problem i problem sviju nas. A da se time odnosi prema provinciji kolonijalistick i je vrlo proizvoljna tvrdnja. Naime, drzava nas time - naprotiv - stiti od pohlepnih poduzetnika investitora koji ionako upropastavaju prostor, betoniraju i nasipavaju obalu. Zakonom o lokaciji kamenoloma država jasno kaze da postoje i neki opci interesi, a ne samo tvoj sebicni da sto jeftinije sagradis kucu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # turizamvelko 2008-08-06 20:41
Bok
Veljko je sada u Indiji, trenutno u Chennaiu, na zasluzenom godisnjem odmoru. Imam lijepi apartmau u hotelu bez kuhinje i dok ne pijem pivo i ne klopam komentiram s vama.
To je svemirska istina ako ti se ne sviða ne znaci da nije istina kao sto je istina da i ovdije ima dupina u Chennaiu.
I ja se bavim turizmom ali ne znaci da ne razumijem prirodu.
Ali ako mi necemo raditi hoce Indijci i Kinezi, a mozda se i evropljani uskoro ponovno probude iz ljenosti u koju su zapeli. Pa cemo govoriti svinje jedne kako se usuðuju kod nas tako raditi.
Odoh ja na jedan Kingfisher.

Kissy kissy
P.S. sagradio sam kucu, a i jos cu koju ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # imdijackinez 2008-08-06 21:22
Veljko, da li je u tvom drustvu u Indiji drug Benvin i drug Mužić, jer ti oni upravo pripremaju teren za izgradnu još koje kuce. Tako si dobro rekao: kada doðes u grad "prvo pogledas lijevo pa desno" tako su i tvoji kompanjerosi radili pa su sve bacili u more, mogli su to odvesti na kamenolom artatore samljeti da imas pjesak za gradnju nove kuce, ali oni su to bacili u more, i prosirili teren do mora da izgrade bez plana ono sto su pogledali lijevo pa desno- da ih nitko ne vidi kada daju koverte...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # slamastoli me bojko 2008-08-06 21:33
Ma ljudi sve ovo što pišete nema smisla,vidite koliko putra ima na glavi i ova prošla vlast ,a ni ova nije daleko jer nije završila sa ovim koje spominjete nego šuruju ispod stola sa njima. Svašta se dogaða u našem gradu a nitko da napiše niti članka u novinama o trenutnim stvarima. Vidite u jutarnjim satima koje se ekipe skupljaju na kavama i pripremaju biti će valjda strategiju za slijedeće izbore, i kad ih pogledate sve skupa jadni smo ti mi koji živimo ovdije i takvi će nas voditi dalje.Nažalost puk je neinventivan i drži se utajalog ,i zato neće ovaj grad još dugo vremena naprijed.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # stručnjaci i ostaliAndreja Gregorina 2008-08-07 01:43
Kako da kao predsjednica Eko Kvarnera Cres-Lošinj ne budem ponosna kada pročitam da su "stručnjaci iz grada povoðeni Eko Kvarnerovim aktivistima ukinuli kamenolom na otoku". To kao prvo znači da u gradu postoje stručnjaci neupitne moralnosti te da Ek Kv ima sposobnosti da takve ljude odvede na krivi put. Zamislite, u zemlji u kojoj caruje politikanstvo i korupcija, mi imamo sposobnost da nametnemo svoje ideje bez davanja mita i bez političkih veza. Molim naklon svih čitatelja.

Istina je ipak nešto drugačija. Svaki "stručnjak", pa, eto, i ja koja to nisam, zna da plan nižeg reda (PP grada) mora biti u skladu s planom višeg reda (PP županije). PP Prim-gor županije nije predviðen kamenolom na Lošinju. Točka.
Činjenica da "stručnjaci" iz grada to nisu znali može značiti da ili nisu "stručnjaci", ili nisu moralni, ili nisu pismeni. Naime, na ovu neusklaðenost upozorila sam ih ravno četiri puta: prilikom izrade prijedloga plana (dva puta), na javnoj raspravi pred punom dvoranom i u pismenoj primjedbi tijekom javnog uvida. I, gle čuda, kamenolom je ponovo osvanuo u konačnom prijedlog koji je usvojilo Poglavarstvo. I takav krenuo prema nadležnim službama kako bi dobio potrebne suglasnosti. Pa sam onda lijepo poslala dopis županiji, tamo se našao netko tko zna čitati, i plan je vraćen gradu na doradu. I tek tada kamenolom nestaje iz plana.

Nije mi bas jasno kakve veze ima privatna imovina mojih roditelja s ovom raspravom, ali, kad Vas to toliko intrigira, evo osnovnih informacija: parcela je kupljena u području koje je urbanizirano u skladu s planom, prije gradnje su ishodovane sve potrebne dozvole, obiteljska kuća izgraðena je tijekom 70-tih , dakle, prije nego što je ilegalni kamenolom počeo sa radom, u okviru zadanih gabarita. Gosp. Veljka lijepo molim da ispuni svoju graðansku dužnost i , ukoliko misli da kuća nema potrebne dozvole, uputi prijavu inspekciji.
Baš si nešto mislim, možda me pamćenje ne služi dobro, ali ne sjećam se da sam ikada u javnim raspravama govorila o, npr., obiteljskoj kući gosp. Jurekovića ili automobilu gosp. Kuvača. Sve koji misle drugačije molim da me citiraju.

O definiciji ekologije kao "razvoja i jeftinijeg života" samo jedna rečenica: upravo ovakav antropocentriča n stav pretvorio je ekologiju u disciplinu preživljavanja. A ako se već govori o neobnovljivim resursima ne bi bilo loše spomenuti da je i prostor neobnovljivi resurs.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2008-08-07 10:08
Hajde Veljko budi sad musko i podnesi prijavu protiv Gregorine da kuća nije po planu i zakonu. I naði si teren tik uz neki kamenolom pa gradi jeftino i uživaj u blagodatima kvalitetnog filtera za prašinu pored tvog vrta.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # odgovor ecuAndreja Gregorina 2008-08-07 10:45
Rad ekoloških aktivista nema za cilj samo borbu protiv devastacija, nego i edukaciju i senzibilizaciju javnosti, odnosno odgoj za aktivno graðanstvo.

Ekološke udruge i Lošinj ne veže nikakav prirodni zakon. Npr. sutra bi mogle prestati postojati. Da li to znači da više nitko ne bi reagirao na devastaciju Lošinja?
"Zabrinuti graðanin", koji je "zabrinut" od kraja prošle godine, imao je vremena da uputi bezbroj prijava lučkoj kapetaniji i graðevinskoj inspekciji. Umjesto toga sve ovo vrijeme čeka da netko Drugi to učini umjesto njega. Moram priznati da ne razumijem takvu brigu za prirodu.

Sve "krupne ribe" koje spominjete krupne su samo zato jer im graðani to svojim ponašanjem omogućavaju. Meni, kao i svim ljudima koji ne žive na Lošinju, a takvih je ipak većina, vjerujte mi, njihova imena baš ništa ne znače.
Kao što mi, iako su mi poznata, ne znače niti imena Dropulić ili Dragičević. Jer kad prosvjedujem protiv neke nepravilnosti svejedno mi je da li se pri tome radi o odvjetniku, gradonačelniku, inspektoru, ministrici ili javnosti nepoznatoj osobi. Razloga jer vrlo jednostavan, ali, prema osobnom iskustvu, sasvim nerazumljiv većini ljudi: prosvjedujem protiv pojave, a ne pojedinca.

I zato nije pitanje da li će Andreja Gregorina u ime Ek Kv poslati prijavu, nego zbog čega niti jedan "zabrinuti graðanin" Lošinja to do sada nije napravio.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Jao si ga nama sa GregorinamaKauboy i Indijanci 2008-08-07 11:55
Poštovana gospodična Gregy,
počeli ste se buniti kad ste došli na Lošinj,a tada su vaši roditelji već sagradili kuću u Artatote,i to sa kamenom iz kamenoloma kojeg je vaša udruga zatvorila.Vi kažete da ne živite na Lošinju.Pa s kojim pravom vi nama solite pamet koji živimo na ovom otoku.Od kojeg materijala da ja sagradim kuću,i koliko će me koštati taj materijal kada ga ja budem morao dovoziti s kopna.To vaši roditelji nisu morali.Oni su u ime Komunističke partije Jugoslavije sa drugom Titom na čelu,oteli za sitnu lovu zemljište i sagradili kuću kao zaslužni dužnosnici onoga režima,a vi nama sada držite predavanja o moralu i eko životu.Draga drugarice,ako imate"muda"sruš ite kuću vaših roditelja koja je sagraðena pijeskom iz kamenoloma koji nije bio eko u doba gradnje.Budite moralna komponenta ovoga društva,i pokažite svekolikom pučanstvu vaš moral i dosljednost u ostvarivanju ciljeva koje vam postavlja EKO kvarner,
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Divlji zapadXman 2008-08-07 12:28
Kauboy i Indijanci, svi oni skupa, pišu gluposti. Kamenolom na Lošinju nije zatvorila nikakva udruga jer ni jedna nema moć ni zakonska ovlaštenja da to radi. Kamenolom ne radi jer je zabranu izdalo nadležno ministarstvo. Ne znam zašto je to učinilo, ali poznavajući osnovne konture upravnih postupaka mogu pretpostaviti da bi rad tog kamenoloma bio protivan odreðenim zakonima i drugim uredbama. Kauboj i njegovi Indijanci bi mogli malo promisliti prije nego bubnu glupost da je neka udruga izdala zabranu rada. Osim što je ta tvrdnja obična glupost, ona je i podlo podmetanje.

Lik koji si je uzeo nadimak iz westerna očito smatra da je Lošinj smješten na Divljem zapadu pa da tu vladaju zakoni lokalnih šerifa. Zato pita Gregorinu "s kojim pravom vi nama solite pamet koji živimo na ovom otoku". Čovjek s Divljeg zapada očito ne može prihvatiti da na teritoriju gdje on živi vladaju i drugi zakoni osim onih koji njemu pašu. Na primjer, zakoni Republike Hrvatske. Po ne znam koji puta na ovim stranicama opet se pojavila barbarska teorija da je Lošinj izvan i iznad zakona države kojoj pripada. Gospodine s Divljeg zapada, sviðalo se to Vama ili ne, ovo je Hrvatska, a ne privatni posjed i prćija poludivljih ništarija.

Gospodin s Divljeg zapada još pita: "Od kojeg materijala da ja sagradim kuću, i koliko će me koštati taj materijal kada ga ja budem morao dovoziti s kopna?". Odgovor glasi:
1. Koga briga za Vaše privatne pothvate?
2. Od istog onog od kojeg i drugi graditelji.

A ako Vam je to preskupo postupite prema naputku Gosta: naðite si teren tik uz neki kamenolom pa gradite jeftino.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # supermenantifašisti i komunisti 2008-08-07 12:50
Xman,sad je po tvime.Komunisti i antifašisti su tvoji koji su došli sa istoka,pod vodstvom druga Tita i Milke Planinc,i sagradili su svoje kuće pod okriljem partije.Mi mlaða generacija,drag ovoljci domovinskog rata i invalidi nećemo imati mogućnost kao što ste vi imali,da sagradimo kuće za nas i za našu djecu,jer smo maralniji od vas koji ste gradili pod zaštotom NOB-a.Ali snaći ćemo se,i snaći ćemo se za našu djecu.Ako treba kao i 91,pušku u ruke i idemo dalje,istjeriva ti neprijatelja koji ponovo rovari protiv Hrvatskog naroda i nas branitelja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Zakon Divljeg zapadaXman 2008-08-07 13:04
Prijatelju, protiv hrvatskog naroda i vas branitelja rovare oni koji bi htjeli da za njih ne važe zakoni RH i koji bi potezali puške da umjesti tih zakona uvedu zakon Divljeg zapada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # odgovorAndreja Gregorina 2008-08-07 13:55
Glupost je zaista kozmička sila. Nepismenost je, ponekad, samo podcrtava.

1. Lijepo sam napisala da je kuća izgraðena u vrijeme kad ilegalni kamenolom nije radio (70-te). Dakle, PRATITE ME, kuća mojih roditelja nije mogla biti napravljena od materijala iz nepostojećeg kamenoloma. Materijal se dovozio s kopna.

2. Kamenolom nije zatvorio Eko Kvarner nego rudarski inspektor zbog neposjedovanja rudarske koncesije i ilegalne eksploatacije (kršenje Zakona o rudarstvu), i to nekoliko godina PRIJE nego je Eko Kvarner uopće osnovan.

3. Ne vidim razlog zbog čega bi išli na kopno po materijal kad postoji legalni kamenolom na Cresu. Kojeg nije bilo kad su moji roditelji gradili kuću u Artatorama.

4. Uvalu Artatore urbanizirala je tadašnja općina, parcelila zemljište i prodavala ih javno na licitaciji. Parcele su bile unificirane, a gabariti vrlo strogi (temlji kuće pomicali su se za 5O-tak cm kako se ne bi srušio bor). U prijevodu, Tito nam nije poklonio parcelu, skupo smo je platili.

5. Moji roditelji nisu nikada bili članovi niti jedne partije, a kao i većina graðana u ono vrijeme vikendicu su gradili godinama jer je to bio jedini način na koji su pošteni ljudi tada gradili kuće.
Ovako hrabri i pametni kao što jeste sigurno imate njihove partijske knjižice koje ste se spremni predočiti na sudu. Samo prije toga potpišite komentar kako bi vas mogli tužiti zbog klevete.

6. Molbu da srušim legalni objekt mojih roditelja kako bi ispoštovala moralne uzuse Ek Kv smatram fascinantnom. Teško je pratiti logičke bravure ovako superiorne inteligencije.

7. Opet mali problem s čitanjem: nisam napisala da ne živim na Lošinju, samo da većina ljudi ne živi na Lošinju. A to je, morate priznati, ipak istina.
Inače, živim i radim na Lošinju, izmeðu ostaloga i u srednjoj školi, gdje se trudim da djeca ne izrastu u ksenofobične budale i kukavice već u odgovorne graðane ove države.

Lijepi pozdrav
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # podobni domaći kadrovigost 2008-08-07 14:44
Gregorina kaže da njeni roditelji nisu nikada bili članovi niti jedne partije, i da su vikendicu su gradili godinama jer da je to bio jedini način na koji su pošteni ljudi tada gradili kuće. E nije to bio jedini način i išlo je i brže i jeftinije. Neki pravi otočani domaći ljudi su to radili dok kažeš keks jer su bili podobni mladi kadrovi u bivšem i novom sistemu i u svim partijama kao Mužići, Šolići i drugi, a terene su dobili jeftino i na najboljim mjestima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kamen tamo kamen vamomorski pas 2008-08-07 16:57
Ima i važnijih problema od onih od kojega je kamena kuća napravljena. Problem artatorea je kanalizacija koje nema. Koliko se ljeti stvori otpadnih voda, ni sto kuka ih nebi odvezla. Pa gdje onda završe ? To zna Eko Kvarner ili samo Kvarner ili samo lošinjski arhipelag ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kamen do kamena,GregyKsenofobična budala 2008-08-07 18:40
Drugarica Gregy,
Obraćam ti se jer si rekla da radiš u školi i da si zato jako pametna a da smo mi svi ksenofobične budale.Jadna djeca koju ti učiš.Ti puna ržnje,zlobe,nar cisoidna,pokvar ena bahata,kako možeš učiti našu djecu.Pa o čemu ti učiš našu djecu.Svaka druga riječ ti je sud ,na sud,tužit ću te.Kako uopće možeš živjeti u ovom društvu kad te svi znaju i upoznali su te.Čudim se Gospodnetiću koji te je zaposlio u školi.Pa koje ti kvalifikacije imaš da možeš predavati u školi.Cijelog života si samo dangubila i sijala mržnju i zlobu,skrivajuć i se pod EKO Kvarner jer nisi sama znala kako nastupati.
Čula sam da su te se čak i roditelji odrekli i da ne žele imati posla s tobom,a znam da su to drage i poštene osobe.Zašto blatiš ima tvoga oca.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Obična budalagost 2008-08-07 19:15
Ti nisi Ksenofobična budala nego Obična budala. I još kukavička budala. Gregy se barem potpiše a ti kao p....ca iz potaje anonimno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Istinaveljko 2008-08-07 19:27
Bok!

Tu u hotelu u Chennai-u sve je od mramora vjerujem da i beton rade od mramornog agregata. Vidis Gregorino ako malo razmislis, a ja vjerujem da ti to ipak razumijes.
Ekoloski je jeftino, oni ne donose nekvalitetan kamen s Losinja tu, jer to nije ekoloski puno bi se nafte i drugih sredstava potrosilo. Zato koriste sto imaju. Zagrebčani šoder iz Jaruna, Indijci mramor iz susjedstva, a Lošinjani do ti nisi dosla kamen iz naseg kamenoloma.

p.s. ja sam osobno bio jako zadovoljan kada sam dolazio kod Dada na kamenolom. Vidijeti koliko on to uredno drzi i pazi kod njega su radili sve mladi decki.

p.p.s. ako ti roditelji nisu uzimali materijal s kamenolom znaci da su bili prijestupnici ili su kupovali materijal kod nekog tko je mljeo na crno ili su ukrali gromace. drugog u ono doba nije bilo

p.p.p.s. I molim te gospoðice Gregorina nemojte nas zvati budalam jer kada to kaze osobe koja je toliko otegla s fakultetom, najvise govori o njoj samoj.

Kissy kissy
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2008-08-07 19:40
Veljko, nije nas sve nazvala budalama jer nismo svi ksenofobi. Samo neke, a oni to zaslužuju. Šta ti si osjetio si se prozvanim zbog onog "ksenofobične budale"? Oprosti, ali ja se ne osjećam prozvanim jer nisam ksenofob.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Svakog gosta tri dana dostagostu 2008-08-07 19:52
Imaš pravo gošče.Ispričava m se što se nisam potpisao punim imenom kao ti.Ime i prezime Gost to je prava stvar.G kao govno,a ostalo po želji.I nemoj me zvati budaletinom,jer mama ti je budaletina koja te takviga rodila.
Imate pravo ljudi ovo nema smisla trebate se potpisivati punim imenom i prezimenom
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # brat gost 2008-08-07 20:06
Gost nije nikoga pljuvao nazivajući ružnim imenima. Samo je rekao da je budala i to kukavička onaj ko to radi a ne potpiše se i u pravu je. Ako hoćeš pljuvati po drugom potpiši se brate ko čovjek!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # xenophobia 2008-08-07 20:20
Goste, ja mislim da Veljko uopće ne zna što znači riječ ksenofobičan, pa onda ne zna ni što je to ksenofobična budala. Zato se uzrujao, jer nitko zdrave pameti neće se predstavljati kao ksenofob.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ogledni primjerAndreja Gregorina 2008-08-07 20:52
Eto, kako je malo vremena trebalo da se netko prepozna kao ksenofobična budala...

Raspravljati s nekim tko jedino zna anonimno vrijeðati baš i nije neki izazov, pa cu biti kratka:
1. Škola je raspisala natječaj, ja sam ispunjavala sve uvjete, dobila sam posao profesorice filozofije, logike i etike. Gosp. Gospodnetić je postupio profesionalno i u skladu sa zakonom.

2. Mogu učiti "vašu" djecu zato jer sam diplomirala filozofiju i komparativnu književnosti na Filozofskom fakultetu u Zg. Nazovite referadu i provjerite.

3. Djecu učim kritičkom mišljenu i aktivnom graðanstvu koje podrazumijeva odgovorno i hrabro ponašanje. Vas to, s obzirom na način na koji komunicirate, očigledno, nitko nije naučio.

4. Kada sam prvi puta reagirala na devastaciju nisam bila članica Eko Kvarnera, dakle, postupila sam kao graðanka koja protestira protiv kršenje zakona. Vjerana Piršića upoznala sam kasnije i tek tada osnovala Ek Kv ogranak Artatore. Činjenica da mi netko tko nastupa anonimno predbacuje da se skrivam iza imena udruge stvarno nije inteligentno.

5. Naravno da su me se roditelji odrekli, objavili su to u Narodnim novinama, nikako da se sjetim broja... Dokaz za to je sigurno to što boravim u obiteljskoj kući kad sam na Lošinju.

6. Zamislite da napišem da ste lažljiva glupača koju su izbacili s posla jer je ukrala novac. Postoji nešto što se zove kleveta i kažnjivo je zakonom.

Iako je politika stranice da se uklanjaju komentari koji koriste govor mržnje i nisu u vezi s temom, molim administratora da sačuva komentar Ksenofobične budale kao žalosno svjedočanstvo nekulture komunikacije, graðanske nepismenosti, duhovnog siromaštva i čiste gluposti.

S poštovanjem, prof. Andreja Gregorina
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # FilozofijaMario Ivanović da vam savjest 2008-08-07 21:20
Gospodična Gregorina,oćito da vam savjest nije čista jer se stalno opravdavate.Kom e?onome kome ste učinili na žao.
A vaša diploma je upitna,jer da nešto vrijedite nikada nebiste došli u Lošinj,nego bi znanstveno se usavršavali u Zagrebu.Samo vjerovatno tamo nebiste mogli raditi ono što ste radili svih ovih godina na Lošinju.A točno je da su vas se roditelji odrekli,jer ih je bilo sram onoga što ste činili tobože u ime EKOlogije.
A ona stara Kineska:"Što se višeopravdavaš, to si više kriv"
Prof.Ivanović Zagreb
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # akademski graðaniAndreja Gregorina 2008-08-07 22:14
Poštovani,
moram priznati da Vaš diskurs, cizelirani stil i način razmišljanja služe na čast akademskoj zajednici u HR.
S tako elokventnom osobom rado bi produbila pitanja vezana uz moj odnos s roditeljima, o kojem tako suvereno govorite iako vas nitko od nas ne poznaje, možda prošetala do referade na fakultetu da još jednom provjerimo vjerodostojnost moje diplome, a mogli bi i "filozofirati" o vašoj tezi o bezvrijednosti ljudi koji su odlučili živjeti na Lošinju jer, eto, da nešto vrijede ostali bi u Zg. Naravno, ukoliko postojite.
S poštovanjem.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # RujnicaAndreja Gregorina 2008-08-07 21:38
1. Postoji legalni kamenolom na Cresu, dakle, ne na Korčuli, nego na Cresu, a onaj u Ćunskom, koliko god vas oduševio svojom urednošću, nema koncesije, te državi duguje 1270000 kn zbog bespravne eksploatacije.
2. Najprije je kuća bila bespravno napravljena, pa kad ispadne legalna, onda je napravljena od materijalnom iz nelegalnog kamenolom, pa kad ispadne da kamenoloma nije bilo, onda smo krali gromače itd. itd. itd
3. Druga varijanta: ne možeš raditi u školi jer ne posjeduješ diplomu, pa ako i imaš diplomu, onda si studirala predugo, uostalom čak i s diplomom ne možeš podučavati našu djecu jer nisi moralna... Predlažem za daljnju raspravu: prosjeka ocjena, stručnosti profesora koji su mi predavali (možda i oni nemaju diplome, ili su studirali predugo, ili nisu moralni), ha, možda fakultet nema uporabnu dozvolu...
4. O kanalizaciji u Artatorama sam već pisala: kanalizacije je predvišena, tijekom javnog uvida podnijela sam primjedbu na prijedlog lokacije ispusta (otvorenost na jugo) i činjenicu da će na nju biti priključena kanalizacija Kovčanja i aerodroma. Prvi dio je uvažen, drugi nije. Pretpostavljam da se sada od mene očekuje da noktima počnem kopati kanalizacijsku trasu.

Lijepo molim posjetitelje stranice da prije neko počnu pisati komentare pročitaju naslov teme: RUJNICA, ne Andreja Gregorina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Lik 2008-08-07 22:01
Svakakve se gluposti tu drobe ali Mario Ivanović je sve nadmašio. Kaže da se Gregorina stalno opravdava jer je nekome učinila na žao. Ja mislim da se ona ne opravdava nego pametno i oštro odgovara budalama koje je stalno napadaju. a da sam na njihovom mjestu mene bi bilo stid. I još ovo: ako neko gradi protiv zakona sam sebi radi na žao i nije mu drugi kriv što ne radi pošteno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Upitni MarioXman 2008-08-07 22:14
Iz tog vrela mudrosti koje se potpisalo kao Mario Ivanović saznali smo da su svi lošinjski liječnici, pravnici, inženjeri, profesori, ekonomisti i t.d. propaliteti čije su diplome upitne.

"Vaša diploma je upitna jer da nešto vrijedite nikada nebiste došli u Lošinj,nego bi znanstveno se usavršavali u Zagrebu" kaže on Gregorini, a to onda vrijedi i zasve druge: da nešto vrijede ne bi došli u Lošinj.

Mario, je li to tvoja poruka lošinjskim studentima da se ne vraćaju na otok jer će im time diplome postati upitne?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Obrazzrakomlat 2008-08-08 00:21
Gregorina potpuno ima pravo, ako treba dozvola za bilo koju gradnju ,onda ju je mogo ishoditi i dotični gdin. Jureković.Imao je visoko pozicionirane i u bivšoj vlasti pa su mu mogli pomoći da to riješi ko svi drugi obični ljudi koji poštuju zakon RH. Gregorina je to vidijela i uspijela dokazati lokalnu glupost. Pa tako da je vlasnik kamenoloma imao sve uredne papire niko sretnijo od nas Lošinjana da i dalje dobivamo tucanik iz Ćunskog.

Gregorina svaka ti čast na upornosti
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Pravo na radIvan Horvat 2008-08-08 09:19
Gospodin Mario Ivanović ima pravo.Pored takvih propaliteta kao Gregorina i ostali naša djeca nemaju što taržiti na ovom otoku.Sve više mladih ostaje tamo gdje su studirali jer se ne žele vratiti i biti drugorazrena inteligencija pored Gregorine i sličnih.Pa zar je posao Gregorine i filozofije koju je ona studirala,posao koji je ona radila sve ove godine.Sada se zaposlila i mora paziti što radi jer će je netko iz Ministarstva prosvjete zapitati i upozoriti,da to što je radila nije njen posao.Sada kad sam se uhljebila sada ću šutjeti.Seri i sada Gregorina,kao što si srala za Jurekovića,a mislim da si bila u pravu,jer je točno da je Jureković sve gradio bespravno.Srećo m nije se bavio politikom
pa si ga mogla je bati.Ali daj sada nastavi ako smiješ protiv Šolića,Lekića Darina,Benvina, Vinka Mužića,Tarciza, jer kako kažeš tema je ovo što je na ovpj stranici.

AAAAA nesmiješ.Ne smiješ jer ćeš dobiti otkaz u školi.Nesmiješ jer oni imaju jače veze od tebe u Zagrebu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # NenadmašniLik 2008-08-08 10:16
Mislio sa da su gluposti koje drobi Mario Ivanović nenadmašne, a onda se javio Ivan Horvat da bi ga nadmašio ne samo u gluposti, nego i u podlosti. Mladi koji završe studije ostajali su tamo gdje su studirali i davno prije nego je Gregorina počela predavati, a vraćali su se oni rijetki kojima su roditelji mogli osigurati posao. Svatko tko malo gleda oko sebe vidi da ovaj grad pomalo umire jer svake godine je sve manje razreda u osnovnoj i srednjoj školi. Nekako sumnjam da je i za to odgovorna Gregorina, ali znam da oni koje je Gregorina s pravom nazvala ksenofobičnim budalama stalno pljuju po pridošlicama bez kojih bi ovaj grad ostao prazan i bez radne snage.

Vrhunac gluposti dosegao je Ivan Horvat tvrdnjom da se Gregorina "Sada zaposlila i mora paziti što radi jer će je netko iz Ministarstva prosvjete zapitati i upozoriti, da to što je radila nije njen posao." Svaki iole inteligentan graðanin ove države koji je koji put prelistao novine ili završio barem srednju školu zna da postoji nešto što se zove Ustav prema kojem graðani imaju pravo na bavljenje politikom i aktivizam u graðanskim udrugama. Ministar prosvjete koji bi profesoricu filozofije pozvao na odgovornost zato što je podnijela prijavu protiv devastatora prirode ili bespravnog graditelja postao bi predmet sprdnje svih medija, morao bi se javno ispričati ili čak ponuditi ostavku. Takvu glupost ne bi napravio čak ni Jubito ministar Kiro koji je zaista prosviro.

I na kraju, Ivan Horvat piše; "Ali daj sada nastavi ako smiješ protiv Šolića,Lekića Darina,Benvina, Vinka Mužića,Tarciza, jer kako kažeš tema je ovo što je na ovpj stranici." Da je pošten, primijetio bi da je Gregorina više puta napisala da njoj imena ništa ne znače i da prosvjeduje protiv pojava, a ne pojedinaca. I lijepo je napisala: "nije pitanje da li će Andreja Gregorina u ime Eko Kvarnera poslati prijavu, nego zbog čega niti jedan "zabrinuti graðanin" Lošinja to do sada nije napravio.

Pitanje stoga nije zašto nije Gregorina nego zašto Ivan Horvat nije podni prijavu "protiv Šolića,Lekića Darina,Benvina, Vinka Mužića,Tarciza" ako ima saznanja da su prekršili zakone i oštetili zajednicu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Lošinjprofesor 2008-08-08 10:42
Prekinite ovu ružnu raspravu. Moguće da u ovu selendru i dolaze gubitnici. Ali bilo bi zanimljivo produbiti, napraviti znanstveni uvid ( kako grubo i neljudski zvuči) kakvi se raðaju i formiraju, pravi, autohtoni? Pa vidite koliko su to besmisleni napadi. Oni koji se ovdje rode mogu izlovljavati što žele i koliko žele, mogu kopati, mljeti, graditi što žele...Je li to poruka?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Rujnicalovac u mutnom 2008-08-08 11:33
Kao aktivistkinja eco udruge, glavna je bila i do kraja ustrajala na kamenolomu, ( greskom stare vlasti koja na vrijeme nije zatrazila izuzece1000m na otocima kao i Hvar i brac), Horvat ima pravu, neka na ociglednu devastaciju na Rujnici, nitko od AKTIVISTA udruge nije nista poduzeo, kao sa slucajem kamenolom, Rujnica je izgleda dalje od njihovih kuca. Ovo je rasprava o devastaciji rujnice a ne kvalifikacija i pravdanja Gregorine.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Tri pitanjaDržavni neprijatel 2008-08-08 12:09
Horvat ni bilo tko drugi nije u pravu kad udrugama i aktivistima predbacuje što na nešto NISU reagirali, sve dok si uzimaju pravo predbacivati što na nešto JESU reagirali. O dvoličnosti lošinjske javnosti najbolje govore rasprave u vezi s rezervatom za dupine u kojima se aktiviste koji se zalažu za zaštitu mora proglašavalo neprijateljima države i svih Otočana, stranim plaćenicima, otvoreno im se prijetilo te vrijeðalo i klevetalo. Mislim da je nemoralno očekivati da osobe koje su svemu tome bile izložene rješavaju pitanja u koja se zainteresirani ne žele ili se plaše upustiti.

Zanimljivijim od pitanja zašto se u problem Rujnice (ako to jeste problem) ne upuštaju ekolozi smatram sljedeća pitanja:

1. Zašto "zabrinuti graðani" sami ne podnesu prijave nadležnim tijelima ili ne zatraže informacije o radovima?

2. Zašto o tome ne piše Novi list, a o devastaciji Osoršćice, Tovaru, Studenčiću i rezervatu je itekako pisao?

3. Zašto je na meti Lošinjska plovidba, a Jadranka ostaje po strani, a u Novom listu izlaze samo hvalospjevi? Uostalom, direktor Škvera Lošinjske je omastio brke jeftinim gradskim terenom, ali na isti način i na istoj lokaciji omastili su brke i Jadrankini direktori. No o tome se ne raspravlja, a ni Novi list nije pokazao interes.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # tko je jamio jamiomali graðanin 2008-08-08 12:43
Zabrinuti graðani su osjjetili na svojoj koži, sikaniranje i ostalo, protjerivanja sa posla, nedobivanja posla ... kada su ukazivali na nezakonite radnje, i to: autocamp Cikat, Poljana, lopari itd. raznorazne devastaije izgradnj itd. zasto ne pise novi list jer je na "platnom spisku" velikih firmi Jadranke i Lošinjske plovidbe -Holding, a i zna se tko su tajkuni i tko su direktori i sinovi, koji su do sada posteðeni pisanja u N. Listu. Nasipavanje mora kao na slici na Rujnici je ociti primjer devastacije i oneciscenja okolisa, bez obzira o kome se radi, i nto treba biti sankcionirano.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # IstinaBelamarić 2008-08-08 18:44
Vidi se da je gospodin Horvat iskusni lisac i da je dobro procjenio aktivnost gospoðice Andreje.Gospodo ,ona nesmije više talasati,jer sada bi morala dotaknuti velike ribe,a meðu velikim ribama ima i pešekana koji grizu.Ona je sada dobila posao i njena prljava misija je gotova.A to je i normalno i ne treba osuðivati gospodićnu koja je sada počela raditi i uklopila se u normalan život,i u normalno funkcioniranje sa ostalim ljudima.Dok je bila sama mogli smo ju razumijeti,ali gazeći i uništavajući sve pred sobom,dokazala se kao mlada i perspektinva gospoðica koja bi mogla napraviti karijeru,pa čak i postati direkto srednjoškolskog centra ,i potjerati u penziju profesora Gospodnetića.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Tuðim po gloginjamaDržavni neprijatelj 2008-08-08 18:53
Gospodin Horvat je budaletina koja sramoti Lošinjane jer bi po onom što ovdje piše ljudi mogli pomisliti da ne znamo da smo u 21. stoljeću i da smo vukojebina u koju još nije stigla civilizacija. Jer samo retardirana budala može napisati da se Gregorina mora paziti što radi jer će je "netko iz Ministarstva prosvjete zapitati i upozoriti, da to što je radila nije njen posao."

A gospodin Belamarić je jedan od onih [cenzurirano]un a koji bi tuðim [cenzurirano]em mlatili gloginje, a kad vidi da to ne ide onda podmuklo spletkare.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # tovar 2008-08-08 20:42
Kamenolom zatvoren? Vozi se graðevinski materijal iz Cresa? Dragi Lošinjani, raspitajte se kod bilo koga iz Ćunskog pa će vam potvrditi da se kamen uredno drobi i dalje, da brdo drobljenog kamena ne raste nego se smanjuje, itd.! Jeste li Vi slijepi kraj vlastitih očiju? Ako ste slijepi, onda možda niste gluhi pa ako slušate nekim čudom lokalni radio, imali ste priliku čuti kako načelnik policijske postaje Mali Lošinj zahvaljuje g. Jurekoviću na donaciji koju im je uputio! Ponekad stvari treba dovesti do apsurda kako bi se spoznala realnost! Ne čini li vam se da je ta faza stigla i u vaš grad??? Još uvijek ne vidite da je kralj gol?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # DONATORI SVIH ZEMALJABravo DADO 2008-08-08 20:51
Bravo Dado,ako si uplatio donaciju.A načelnik policijske postaje je Lošinjan koji je odrastao na ovom otoku i sin Lošinjana koji znaju kako se jednom živjelo na ovom otoku,anjegovi djedovi i roditelji su očuvali ovaj otok i omogućili svima vama koji ste došli iz vana poslije nas,da možete zajedno sa nama bolje i ljepše živjeti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zakon 2008-08-08 21:01
Tako i treba, daj policiji donaciju pa će ti progledati kroz prste. Našla se znači dva Lošinjana pa pomažu jedan drugome, a za Zakon nikoga briga.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # južno od belejadonator 2008-08-08 21:35
Tovare, mnogi vide da je kralj gol, ali su se s tim pomirili. A kako i ne bi kad ima ljudi koji javno hvale korupciju kao način "kako se jednom živjelo na ovom otoku" (vidi gore "Bravo Dado") a pljuju po onima koji traže da ga se poštuje. Zakon ne važi južno od Beleja ako dadeš donaciju i onda možeš raditi što ti je volja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Podanički mentalitetAndreja Gregorina 2008-08-09 01:46
Edukacija je dio aktivizma, dakle, idemo još jednom gurati kamen uzbrdo. Dok se ubrzo s nekim novim komentarom ne vrati u podnožje.

"Pa zar je posao Gregorine i filozofije koju je ona studirala,posao koji je ona radila sve ove godine." E, dok ljudi lupetaju o mojim roditeljim, njihovoj imovini, lažnoj diplomi i sl., to se još da probaviti jer se radi o čistoj gluposti. Ali ovakva izjava stvara mučan dojam jer je utemeljena na vrlo opasnoj graðanskoj nepismenosti: da, upravo to je moj posao, to je ono čemu su me učili profesori koji su mi predavali etiku, filozofiju politike, socijalnu filozofiju, KRITIČKI MISLITI I ODGOVORNO DJELOVATI. I to je ono što bi trebalo biti dio školskog sustava, a zove se odgoj za aktivno graðanstvo.
Jedan od prof. koji mi je predavao je i prof. Puhovski iz HHO-a, aktivista koji se bavi ljudskim pravima. Čemu nas je on po vama trebao učiti? Recitirati Hegela na pamet? Čemu bi ja trebala učiti djecu u školi? Da pamte godine roðenja filozofa? Ili da kritički analiziraju Hebrangovu rečenicu kako on nikada ne laže, samo ponekad govori neistinu?

Aktivizmom sam se bavila prije nego sam počela raditi u školi, a bavim se i sada, što sam napisala i u prijavi za posao u školi. I, gle čuda, nije me pogodila munja s političkog Olimpa, nego sam dobila posao. A, nisam ga izgubila, npr., niti nakon tribine o devastaciji Osoršćice, iako je pozivnica bila i an oglasnoj ploči u zbornici.

Ono što je poražavajuće u cijeloj ovoj raspravi zapravo nije nepoznavanje osnova kulturne komunikacije i logičkog argumentiranja, nego podanički mentalitet koji se pri tome manifestira. A upravo ideja da uvijek postoji netko nedodorljiv tko će vas kazniti ako niste poslušni dovela nas je u situaciju u kakvoj jesmo.

P.S. Kamenolom je zatvoren nekih 5 god, temeljem dojava graðana o daljnjem radu kamenoloma prijave je podnosila Zelena akcija, a kasnije Ek Kv. Odgovor uvijek isti: nikoga nema, ništa se ne dogadja. Zadnji puta sam dobila dojavu o pripremnim radovima za miniranje, javila policiji, policija nije našla ništa. Nekoliko dana kasnije sam dobila informaciju da je masa ipak odminirana, šaljete prijavu rudarskom inspektoru, on kaže da se radi o materijalu iz drugih iskopa itd itd
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # filozofijaMarx 2008-08-09 09:30
Drugarice profesorice ? Ovo je tema lov u mutnom, o devastaciji Rujnice, a ne Vaš zivotopis ili ti putešestvije a niti tema što ste bradili ili za koga ste radili???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # RujnicaAndreja Gregorina 2008-08-09 09:54
Komentar ne govori o meni nego o mentalitetu onih koji misle da netko Drugi treba rješavati njihove probleme, pa tako i pitanje Rujnice. Kao što je govorio i moj prvi komentar na ovu temu.
Žao mi je jedino što se s ovom hvalevrijednom opaskom niste javili na početku kad se pod temom Rujnice pisalo o imovini mojih roditelja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # SramotaEngels 2008-08-09 10:53
Bravo brate Marx.Točno i imaš pravo.Šta koga briga propaganda jedne Gregorine,i njen životopis.Ali očito savjest peče peče peče peče,pa se pokušava oprvdavati.
SAMO KOME,KAD NIKOGA NIJE BRIGA ZA NJU.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Lenjin 2008-08-10 10:22
Drugovi Marx i Engels! Točno je da je ovo tema "lov u mutnom", o (navodnoj) devastaciji Rujnice, a ne Gregorinin životopis. Ali točno je da temu svoga životopisa nije pokrenula Gregorina već anonimni junaci neki "Ivani Horvati, "Belamarići", "Veljko", "Kauboji i indijanci" i t.d. proizvoljnim tvrdnjama o njenim motivima da se suprotstavi devastaciji i nezakonitim radnjama. Zadnji u nizu tih pokvarenjaka je "Engels" koji svim silama prodaje jeftinu psihogiju tvrdeći da je "savjest peče peče peče peče,pa se pokušava opravdavat". Osobno smatram da je savijest treba peći isto koliko i prodavačicu u marketu kad ulovi kradljivca.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ecozeleni 2008-08-10 12:25
Ispocetka ovo je tema lova u mutnom devastacije Rujnice, nasipavanje mora ... eco udruga na potezu ste, zeleni javite se... Ako ostvaljate da graðani sami rjese onda vi kao udruge ne trebate.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # vratio sam sevelko 2008-08-12 18:35
Bok ekipo

Vratio sam se. Ja sam vjerojatno ksenofobicna budala jer sam Srbin ali sam diplomirao u roku

Pozdrav Veljko Milanovic

p.s. s Kikicem ili ti gostom i Gregorinom i Bojanom ne mogu vise komentirati odoh ja za poslom :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # veljko diplomacindijac 2008-08-16 22:03
Svaka cast Veljko iako si ..... uspio si skrenuti temu sa lova u mutnom Rujnice , izazivajucci Gregorinu i druge. Usput si se dotakao raznih tema, izazivao razne polemike, ali nikako temu za koju si se javio. Diplomacija ti je jaca strana, odnosno manipuliranje. Iako si otocanin, trenutno si ukratkom vremenu bio i u Indiji u lijepom hotelu, pa se vratio tako brzo, ada ti nisi taj ,koji loviš u mutnom, i ponovno izazivajuci da si Srbin (da bi skrenuo temu) ksenofobicna budala ali koja je diplomirala u roku, sta koga briga kako si ti diplomirao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # morusssalba 2008-09-03 00:36
Sta se dogodilo sa nastavkom gradnje kostura na obalnom pojasu ...
intervencija eco eco udruge ???
zabrana radova od strane inspekcije ???
intervencija i zabrana od strane lucke kapetanije ???
nedostatak graðevinske dozvole ???
nedostatak novca ???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prijavaAndreja Gregorina 2008-09-03 14:27
Eko Kvarner ogranak Cres - Lošinj podnio je prijavu graðevinskoj inspekciji u ML, RI i Zg, Lučkoj kapetaniji - ispostava ML i hidrograðevinsk om inspektoru u Ri.
Odgovor još nismo dobili, pa ne možemo komentirati eventualni prestanak radova na Rujnici.
Ukoliko je došlo do zabrane radova od strane graðevinske inspekcije na gradilištu bi trebala stajati obavjesna tabla o zabrani radova. Ukoliko takve table nema to još uvijek ne znači da zabrana nije na snazi jer bespravni graditelji često sami uklone tablu nakon odlaska inspekcije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Rujnicamorus alba 2008-09-03 17:03
Bravo za eko kvarner Cres-Losinj na prijavi i na obavjesti, jos jednom bravo. Lucka uprava jos nije reagirala, graðevinska inspekcija takoðer (zuza na godisnjem odmoru), a moze biti da su i uklonili tablu. Da li imaju dozvolu ??? mozda saznamo. Jos jednom svaka cast eko kvarner Cres -Losinj .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ekoloziveljko 2008-09-03 20:49
Ajde super da su napokon Lošinjski "ekolozi" napravili nešto pozitivno

želim im čestitati na velikim sredstvima koje su donijeli na Lošinj iz evropskih predpristupnih fondova vezanih za eko projekte, not

Naprijed Andrea tuturututu!!!

kissy kissy
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # orlecanprezime 2008-09-03 22:30
Veljko, ekolozi naprave nesto i pozitivno, sporo ali ucinkovito. Samo se ti nadaj da ce ti tvoji bezkicmenjaci unistiti da bi sebi i svojima prigrabili jos vise , kao da ce zivjeti svaki po 200 godina. Okrenite se oko sebe, vidjet cete Vasu sliku iVas nacin zivota, koji Vam se svodi na: unisti i gazi sve ispred sebe kako bi Vama bilo sve i samo Vaše.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Uništi i gazipesimist 2008-09-04 10:13
Veljko očito pokušava biti ironičan na račun ekologa, jer to mu je radna zadaća na ovoj stranici pa odraðuje za svoj honorar. On, kao, posprdno čestita "na velikim sredstvima koje su donijeli na Lošinj iz evropskih predpristupnih fondova vezanih za eko projekte", a time se zapravo ruga gradskoj vlasti i lošinjskim poduzećima jer bez suradnje s njima eko udruge nemaju šanse dobiti ta sredstva. Naime, eko udruge na Lošinju nemaju s kime suraðivati. Gradska vlast ništa ne poduzima, a lošinjski tajkuni iz Jadranke, Lošinjske plovidbe, marine Nerezine, Y/c Marina i drugi ili ni ne znaju što je to ekologija, smatraju je srpsko-englesko -purgerkom izmišljotinom protiv "domaćeg čovika" ili pak misle da je to neka rijetka bolest. Njihova je politika baš kako Orlecan kaže "unisti i gazi sve ispred sebe" kako bi njihovo bilo sve i samo njihovo. Njih ne zanimaju drugi ljudi i buduće generacije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # odgovor lučke kapetanijeAndreja Gregorina 2008-09-10 16:50
Lučka kapetanije Rijeka odgovorila je na našu prijavu vezanu uz radove na kompleksu Rujnica (investitor Morus Alba d.d. Privlaka, ML).

U dopisu piše da je 3. 7. izvršen inspekcijski nadzor predmetne gradnje i utvrðeno da se radovi, u okviru njihove nadležnosti, izvode u skladu s graðevinskom dozvolom (1999.), rješenjem o izmjeni i dopuni graðevinske dozvole (2000.), te u skladu s Ugovorom o koncesiji pomorskog dobra (1988.).

Odgovoru je priložena fotokopija zapisnika inspekcijskog nadzora koji je izvršio hidrograðevinsk i inspektor iz Rijeke. U zapisniku piše da je nadzor obuhvatio:
- utjecaj gradnje na sigurnost plovidbe
- primjenu propisa o sigurnosti plovidbe
- dokumentaciju o graðenju
- suglasnost lučke kapetanije
- ugovor o koncesiji
- pridržavanje odredbi iz ugovora
- izgradnja/rekon strukcija/održa vanje - sanacija luke.

Takoðer piše da nisu uočeni nikakvi nedostatci, a to znači da:
- nije izdana zabrana radova
- nije izdana zabrana pristajanja/plovidbe/sidrenja
- nije izdan nalog za uklanjanje nedostataka
- nije dostavljeno inspekciji prostornog ureðenja i zaštite okoliša
- nije dostavljeno ostalim nedležnim inspekcijskim službama
- nije dostavljeno davatelju koncesije
- nisu pronaðeni elementi za pokretanje prekršajnog postupka.

Iz zapisnika je vidljivo da hidrograðevinsk i inspektor nije našao elemente za podnošenje prijave graðevinskoj inspekciji i inspekciji zaštite okoliša, ali, pošto je Eko Kvarner ogranak Cres - Lošinj istovremeno podnio prijavu i drugim službama, ovisno o njihovoj nadležnosti, očekujemo i njihov odgovor.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # koprupcijakorumpirani 2008-09-10 18:45
Da li je u potpisu osoba koja je izvrsila inspekcijski nadzor, protiv iste osobe treba podnijeti prijavu za : da li za tu osobu koja je izvrsila inpekcijski nadzor, nasipavanje mora na nacin da sav iskop bacaju u more i prosirivanje ceste do mulica, izgradnja betonskog platoa pored mosta, i da nije uocen nikakvi nedostaci bravo... Graðevinska dozvola izdana 1999 godine, pa zar na mjestu kostura od zgrade nije trebala biti zgrada Policije i Lucke Kapetanije ??? Graðevinska inpekcija nije, niti posjetila a nije niti smjela otici da pregleda radove i da li je dozvola vazeca bravo??? Pa zar stvarno ima suglasnost za nasipavanje mora od Lucke Kapetanije ??? Steta da hidrograðevni inspektor nije u zapisniku konstatirao , kakva je bila janjetina u Orlecu, ili je bila riba iz Lošinjske.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # postenjacinejebac rumene kadulje 2008-09-11 00:38
Pa koji ti je penis?
Zamisli gregi kada bi ti svaki put kada je bio kod tebe Levinger netko poslao policiju? Sto mislis bi li nasli nesto nedopusteno?

Pusti ljude na miru i tko placa te silne izlaske inspekcija? Uzeti ce te za bulin. Ako je dozvola u redu, u redu je. Ja plovim i vidim da se more nasipava pa sta?

I wieekend naselja su se radila i rade se, a to je izgubljeni resurs i to u netaknutim uvalama. U marini ce netko raditi, a usput receno losinjska marina je prva izgradena na istocnoj obali Jadrana. Sto bi trebalo biti preduvijet da bude i najbolja ali nije vec je najgora. Pusti ljude da se vezu to ti znaci da se parkiraju po zagrebacki.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pa sta? neka ti seru!loki 2008-09-11 10:27
Ti vidis da se more nasipava i kazes pa sta? Nista. Tako i ja kad vidim da ti neko sere pred vrata mogu reci pa sta? i pusti ljude da se vezu :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # inspekcijeAndreja Gregorina 2008-09-11 12:28
Dopis Lučke kapetanije Ri potpisuje gosp. D. Glažar, lučki kapetan, zapisnik potpisuje gosp. M. Jurdana, hidrograðevinsk i insp. Od njih smo dobili odgovore iz njihove nadležnosti. Ukoliko bi graðevinska insp našla neke nepravilnosti na koje ih nisu upozorili, tada bi postojala osnova za prijavu.

Kad Ek Kv odluči reagirati na neku pojavu uvijek šalje prijave na sve nadležne službe, tako smo i ovaj puta prijavu poslali, osim Lučkoj kapetaniji i hidrograðevinsk om insp, i graðevinskom insp i insp zaštite okoliša. Od njih očekujemo odgovor iz njihove nadležnosti (dokumentacija o gradnji/radovi/ da li postoji Studija utjecaja na okolis). Prema našim informacijama prijava je zaprimljena i uskoro izlaze na teren.

Inspekcije su dužne reagirati ukoliko uoče nepravilnosti iz njihove nadležnosti, zbog toga ih graðani plaćaju, pa i oni graðani koji misle da je bespravna gradnja sasvim ok.

S ljudima koji bi pod temom Rujnice raspravljali o mojem odnosu s roditeljima, ili osobama koje poznajem, toplo savjetujem da potraže stručnu pomoć. Fiksacija na tuði privatni život sigurno nije pokazatelj psihičkog zdravlja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kako se kome dignepenis 2008-09-12 12:23
Kretencino rumene kadulje nemamo mi sta pustati ili ne pustati ljude "da se vezu" jer to je stvar zakona i propisa a ne kako se kome digne ona stvar (penis) pa da razbojnici i kriminalci mogu sta hoce.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Što je problem?Žuti eukaliptus 2008-09-12 14:23
Jebac rumene kadulje kaže "Pusti ljude na miru i tko placa te silne izlaske inspekcija?". Ako je i od budale, previše je. Koliko ja znam djelovanje inspekcija je zakonom predviðeno i kao takovo ne predstavlja maltretiranje graðana. Ili postoje graðani koje treba izuzeti iz zakona i pustiti ih da rade što hoće. Zašto uopće uznemiravati ljude kad svaki izlazak inspekcije košta? Možda će manje koštati inspekcije ako ništa i ne rade? Tako košta i svaki izlazak policije na uviðaj, svaki izlazak hitne je trošak, svaki izlazak vatrogasaca je trošak. Idemo sve to ukinuti, to su samo troškovi. Ili bi Jebac ukinuo samo one inspekcije koje dolaze na Rujnicu?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # štednja na zaštiti zakonabulin 2008-09-12 16:32
Ma nije on budala nego on promiče štednju na zaštiti zakona da neki mogu raditi kako im se sprdne. Netko iz njegove škvadre je možda platio da inspekcije ne rade svoj posao, a sada ih tu neki što podnose prijave ne puštaju na miru premda su uredno platili za nerad.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Graðevinska nedozvolagost 2008-09-13 12:12
Uz prethodno iznesenog znamo da je graðevisnka dozvola za Rujnicu izdana 1999. godine. Prema tadašnjem zakonu o graðenju, kasnijem zakonu iz 2003. kao i prema zadnjem Zakonu o prostornom ureðenju i gradnji je utvrðeno važenje dozvole na dvije godine od dana pravomoćnosti iste dozvole, s tim da investitor može produžiti važenje dozvole za još dvije godine. Dakle u slučaju da su tražili produženje važenja dozvole (a vjerojatno nisu), njen rok je istekao.
Nemoguće je danas legalno izvoditi radove prema dozvoli iz 1999.. Graðevinska inspekcija vjerojatno nije ni gladala dozvolu nego samo projekte. Tome se nije za čuditi s obzirom da je moguće u centru grada srušiti kuću započeti radove a onda više od mjesec dana kasnije se postavlja tabla na kojoj piše da se objekt rekonstruira i dograðuje. Dakle ne ruši se. Radi se o objektu koji gradi Geoinst na Kročati. Dakle očigledno se ne radi po graðevisnkoj dozvoli, pa inspekcija ne reagira. Ne da se ne čita datum u dozvoli nego se čita ni naslov graðevisnke dozvole. očito je da se inspekcije ne želi zamjeriti nekima...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kontrolavlast 2008-09-14 00:25
Sta je vama ljudi? Pa oni uvijek imaju dozvolu, tamo gdje radi Kuvać ,postoji sigurno dozvolu, tamo gdje radi Benvin isto postoji dozvola iako stara, nema veze glavno da se radi, ali najveca je vjerojatnost da se stvarno radi prema graðevinskoj dozvoli ako radi Mužić i njegova povremena ekipa...A vidimo da i Geoinst velikim koracima zuri pridruziti se ekipi. Pa stvarno, da u ovom gradu nista ne funkcionira, od gradskih vlasti pa do inspekcija, sramota.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bravo strukomornar 2008-09-14 00:45
G. dinu. Glažaru i G.dinu. Jurdani trebali poslati fotografije da jos jednom vide , da li su bili na licu mjesta zvanom Rujnica i sacinili zapisnik ili su zapisnik sacinili u autocampu poljane na rucku. A isto tako bilo bi pozeljno poslati predpostavljeni ma slike kako bi i oni vidjeli sto nisu vidjeli njihovi djelatnici. Pa kako moze jedan Lucki kapetan i Hidrograðevni inspektor oglusiti se na cinjenice da se takvim nacinom izvoðenja radova na Rujnici, nasipavanjem mora i izgradnjom nekakvog betonskog platoa sa temeljima u moru,na pomorskom dobru, ispred mosta, nasipajuci materijalom plovnost kanala. To su malo jaci Kapetani I inspektori...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Gradilište koje to nijeGraðevinski inspektor 2008-09-14 14:34
Radovi na Rujnici bi se teško mogli opisati kao graðevisnki radovi. Ne postoji gradilište odnosno ne zna se što je gradilište. Nije ograðeno u skladu s zakonom o gradnji, ne postoji gradilišna tabla na kojoj bi pisali svi relevantni podaci o gradilištu, a ne vidi se ni tko je izvoditelj radova. Ne postoji gradilišni kontejner gdje bi se trebao nalazit šef gradilišta (tko je to?) i naravno i projekti i gradilišna dokumentacija. Jedino se tu i tamo, povremeno, pojavi par radnika. Ako i kad doðe graðevinska inspekcija sigurno je da neće moći konstatirati da je sve o.k.. Barem će napisati kazne za neograðivanje gradilišta i kaznu za ne isticanje tabele.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gradiliste rujnicatabla 2008-09-14 17:56
Kako "gradiliste" nema pravovaljanu graðevinsku dozvolu, kako radove izvodi na obalnom pojasu, u moru itd. nema potrebe biti niti ograðeno niti prijavljeno kao gradiliste jer ako se prijavi onda mora graðevinska inpekcija, gospofdarska inpekcija i ostale inspekcije doci u kontrolu gradilista. A tamo se onda utvrðuje da se sve radi bez dozvola i protivno zakonu. A kako je investitor ??? a izvoðac brat od direktora brodogradilista , i suvlasnik i dionicar u LP holdingu, jer on je jedini koji moze i smije raditi za ??? investitora i bez potrebnih dozvola i pravovaljanih ugovora.A sto se tice kazne za nepostojanje table na gradilistu, to nisu vidjeli ni inspektori za kazne Nekic i Lozancic, jer nisu dugo bili preko mosta.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # TablicFukic 2008-09-14 18:24
Ljudi pa zar vam nije jasno zasto Tarcizio i Pero Pervan u ovom gradu mogu raditi sto god hoce , zato sto imaju Simeta Fucica u malom depicu kupili su ga odavno, i dalje im je na platnom spisku. On je najveca stetocina u ovom gradu od kad je dosao na ovaj otok a sve toboz on stiti autenticnost otoka, ha ha .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # tablicsmeker 2008-09-14 18:57
svaka cast fukicu, skuzio je ko je najvece cesme u gradu koje bi zaje i svoje djete, katastrofa sto ljudi sve rade za novac, i koliko ih pozicija moze pokrvariti i izvrnuti um. JA SAM ZA PETICIJU SMJENIMO SIMETA FUCICA....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # d.o.o.kuki 2008-09-15 20:11
Pa nije lud Fucic, on izdaje dozvole za izgradnju apartmana, radi i projekte, a za iste uzima proviziju za prodaju. Tako da imamo izgradnju apartmana u Nerezinama, Svetom Jakovu, Malom Losinju I velom Losinju. A musterije zna se? odvjetnik KUvac, pok. Lešić, Kojic, Pervan, Mužić i ima jos ,jos itd..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # komentarbu 2008-09-17 11:13
slazem se da je fucic stetocina ne samo zato sto veliki kao igraci rade sta hoce(trznica-an tiurbanizam) nego sto ces za bilo sto sto hoces raditi legalno preko tog ureda proci takvu kalvariju da pozalis sto si se rodio.ekipa oko njega je kombinacija neradnika ,poltrona i potplacenih,ali to je tako,takva nam je cijela drzava,valjda nam pase tako.Onda kada netko kao ta Gregorina nesto kaze onda ga napadnemo jer remeti mir u mocvari.Losinj pomalo umire i svi smo krivi za to.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # hitrorez 2008-09-17 11:35
Bu piše da je ekipa oko Fucica kombinacija neradnika ,poltrona i potplacenih. Mislim da je tocno samo ono zadnje. tj. da su potplaceni jer kao sluzbenici Zupanije inzenjeri imaju manje place od gradskih sluzbenika sa srednjom spremom. A to da su neradnici je cista nepravda jer se oni stalno moraju boriti s nejasnim propisima i slozenim procedurama koje nisu oni izmislili. Vidjeli smo da je akcija Hitrorez neslavno propala i da je bila obicni corak.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # KOMENTARBU 2008-09-17 16:48
njihova placa je sigurna kao sto je sigurno da se gradjevinska ceka 410 dana ako zele vecu placu neka idu u privatnike pa da vidimo te visoko obrazovane potplacene strucnjake a ne svoj biznis preko drzavnih jasli furati i usporavati sav otok,osim naravno odabranih i usput ko fol cuvati prirodu i drustvo
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # izmotavanjehitrorez 2008-09-17 17:38
Jebiga BU, ti si napisao da su podplaceni, a ne ja, pa su tvoji savjeti da idu u pruvatnke cisto izmotavanje. A za cekanje na gradjevinsku dozvollu ne mozes okrivljavati samo sluzbenike jer oni se moraju drzati propisa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Jeste li znaliIzbori 2008-09-21 03:19
Znate li zašto je runjica krenula i zašto više nema problema u devastiranju obale?
zato jer je benvin i Mužić od sad pod strogom kontrolom Hdz-a a njima se pridružije i Franko vodanović koji je sav oduševljen kako se sad brzo rješava problematika putem veza i vezica, čujem da će mu žena uskorp iz jadranke da joj spremaju posao u gradu što sve ljudi nisu spremni samo da bi imali vlast.......
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # korupcija i kvadratimito 2008-09-23 21:08
Zar jos nije na gradiliste izasla graðevinska inspekcija, gospodarska inspekcija itd. kada na gradilistu jos nije postavljena ploca ili obavezna tabla, sta se radi i za koga se radi, a i tko radi i kako radi... Vidljivo je da se cesta siri u moreeee, ocito Benvinu fale kvadrati, pa je malo rasirio cestu . Sada rade zid u moru, a iza zida ce nasipati valjda tako i treba, tamo gdje svi vide , a ovog ljeta malo naprijed su nasipavali kamenje i zemlju, a zida iz mora nema pa nema, vjerojatno cekaju da se to malo rasiri po moru , pa ce biti i vise kvadrata, kada budu radili zid. Jadne li "drzave" kasda zakoni za neke ne vrijede, ali za one koji novcima kupuju ljude da mogu sve i svasta raditi svaka cast.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # komitet... 2008-11-12 21:49
Pitanje Eco kvarneru, da li je stigao odgovor na prijavu graðevinskoj inspekciji, koji ste još prema Vašem pisanju tražili još 03.09.2008 god. Ako nije stiglo onda ste dužni biti uporni da potvrdite to da ste ipak zainteresirani za otklon devastacije.
A pitanje i za inspekcije, da li gospodarska inspekcija bila na uvidu gdje se radi i otvrdila tko radi i za koga radi, ako vec nije bila graðevinska inspekcija. Lucka kapetanija i hidrograðevni ispektor u kontroli su bili još ljetos, kada se nista nije radilo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # vik 2008-11-12 22:03
Ma daj molim te reci po čemu je neko dužan biti uporan samo zato jer tebe nešto zanima a nemaš muda sam tražiti odgovor? Pismen si, imaš PC, znaš adrese ... šta ti treba drugi?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Mužićiðole 2009-04-26 19:10
Šta je to sa zgradom na Rujnici, trebala se otvoriti prošle godine za nauticare kao najlukzuzniji restoran za nauticare na hadranu?
(vjerojatno ce se iskoristiti za slavlje nakon 17 .05 kada crveni dobiju izbore).mozda inspekcija obavila svoje, zabranila gradnju, ili je grad naplatio svoje komunalije , pa nemaju novca za zavrsetak :D :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # tajkunjao 2009-06-03 22:51
Ovo je zaista lov u mutnom :cry: :cry: :cry: Godinu dana se radi bez papira, bravo...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # lovamjao 2009-07-19 21:27
Zgrada se polako zavrsava, biti ce dobra sljasticarna, (samo poslije sezone).Prvo su pustili u pogon vezove bez dozvole i potrebnih
papira za privez jahti (moraju ubrati lovu, koju su podmitili). Pa dokle ovako , bez papira, bez pregleda a samo sa kovertom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # skipersezona 2009-09-06 19:45
A sad zgrada je gotova, snjom ce drug Benvin i Mužić produziti sezonu? Kako je graðevinska dozvola dosla sa zakasnjenjem, tako i sljasticarna od Ðoleta kasnila je za visoki turizam u sezoni. Sada se traži KUMA za odrediti boju na fasadi, odrediti jelovnik slastica i prerezati vrpcu i odvesti Ðoleta na bogaaat i obilan rucak ( preko ljeta je smrsavio 2 deka)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # silnija 2009-11-14 09:53
Kada vec ðole i mužić ne otvaraju sljasticarnu na rujnici, kao i drugi mužić zavrsene objekte kod škvera, onda bar Policija treba pustiti u promet ceste koje su zatvorili vec dvije godine.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kum1kum 2010-04-24 18:49
U tišini??? Bez pompe , bez najava bez objave u tisku, otvoren je novi objekat na Rujnici, objekat sa prekrasnom rivom vrijednosti preko 20 miliona eura. I to vlastittih, privatnog investitora :-?
Tu je nešto cudno ? Kako to može biti da je objekat "lov u mutnom" a mozda je :-? :-? :-? Govorilo se da je izgraðen bez dozvole?
ili sa dozvolom od 1999 god. da nijedna inspekcija nije smjela doci na gradilište, izgleda da je istina jer su još na cesti znakovi zabrane prolaza i sa jedne i sa druge strane, kako su mogli onda dobiti dozvole za otvaranje. A Kamaliću ne daju dozvolu vec dvije godine za lokal na Dražici.
Pa tko je prerezao vrpcu ili tko je bio "kum ", i tko može doci u taj hotel ili lokal za nauticare :-?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # tajkunikum II 2010-08-06 22:13
Nakon postavljanja rampi na Rujnici, koja je otvorena bez dozvola jer je vlasnik "Morus Alba", istim putem je krenuo i jaki Biznismen Pervan i na Crociati prodao stanove i uselio stanare bez dozvola...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # komentira 2010-08-07 00:26
Ali u ovom slučaju se rampa prema interesima pomaknula niže , da ne moraju kružiti kroz grad ,ovako mogu izaći prema Sv. Martinu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # sanitaracmorus alba 2012-03-06 01:15
Kako je sudbina ove zgrade ?
Tko je i kada utvrdio dali ima pravu dozvolu
Tko je izdao dozvolu da bi ona radila,
Tko je dao dozvolu za rad, ako ista ispušta kanalizaciju u more
Tko je primio ......?
Tko plača elektrovodu koja radi kanalizaciju uz rivu, za spajanje zgrade, iako je
tu kanalizaciju mora raditi druga firma, koja ce raditi kanalizaciju od poljane...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Nema oporbe 11.10.2024 14:52
    Tito
    Bilo bi pametnije Rudiju bivšu tajnicu stavit za predsjednicu umjesto jasmine....

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    nn 11.10.2024 13:57
    Džaba mu pomoska škola
    Ministar Butković demantira foto rio. Konačno priznao: 'Jučerašnji novi pad rampe na trajektu pokazuje da nešto sustavno nije dobro' telegram.hr/.../... (https://www.telegram.hr/politika-kriminal/ministar-konacno-priznao-jucerasnji-novi-pad-rampe-na-trajektu-pokazuje-da-nesto-sustavno-nije-dobro/) ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Admin. 11.10.2024 13:47
    Nesuvislost
    Zasmetalo je samo ovo, citiram: Nesuvislost ovakvog početka tvog odgovora na jedan prethodni komentar najavljivala je nesuvislost i ostatka odgovora. Uvjeren sam da ne možeš znati je li osoba koja se potpisala kao gost zaista "konstruirala pričicu" ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Fran 11.10.2024 13:17
    Gluposti
    A radi čega bi se to Komadina morao bojati Ane, ili štogod drugo?

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    hranitelj tuljana 11.10.2024 13:14
    Reuters stop
    Nisam prekršio ni jedno pravilo, sudjelovao sam u raspravi na temu članka, ništa manje od drugih. Izjasnio sam se o AK kao lošoj i poželio joj gubitak izbora. Mora da sam napisao nešto što je adminu stvarno jako, jako zasmetalo... ali što?

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    .... 11.10.2024 10:59
    Jović se usuđuje kazati istinu
    Da Jović zbog Komadine zaista ne smije pisnuti protiv Ane, ne bi se kao jedini SDP-ov član Gradskog vijeća i predsjednik stranačke organizacije na Lošinju, usudio za otoci.net govoriti o neuspjesima gradonačelnice i gradske uprave: "nakon što su ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    LK 11.10.2024 10:51
    ...
    pa nismo mi tu neki zagorci, živimo na otoku, pola stoljeća se vozim trajektima, iskustvo mi govori da padovi rampi nisu normalna stvar, ako je njemu to normalno onda on sam ima neki problem

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    @@@ 11.10.2024 10:40
    ...
    i avioni ponekad padaju, i to je normalna stvar

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    gost 11.10.2024 09:50
    Kvarovi na hidraulici su normalna stvar
    predsjednica hsls je izabrana dok je živila na Lošinju. Ni sada ne prestaje misliti na Lošinj pa je na fejsu pitala brinu li gradonačelnicu Malog Lošinja česte nereće trajekta. Na to je u njenu obranu skočio Foto Rio da je završio Pomorsku školu i ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    gost 11.10.2024 09:37
    Politika kao uhljebljenje
    Klasična uhljebuša je AK. Jedini radni staž osim u gradskoj upravi ima ono malo u očevoj firmi. Radila je naplatu priveza jahti i održavala sanitarija u prostorijama firme.

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    NN 11.10.2024 08:36
    propale nikad započete investicije
    Jović se makar razumije u građevinu, kao i Franković. Ova se ne razumije u građevinu, ali se razumije u poziranje i manekenstvo. Uz podršku MŽ i TJ koje se ne razumiju ni šta. Onog savjetnika na dobroj plaći da ni ne spominjem.

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    ..... 11.10.2024 07:22
    Politika kao hobi
    Ali zato njemu politika nije uhljebljenje nego hobi.

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    ... 11.10.2024 06:12
    ...
    gradonačelnica je nakon 12 godina običnog faxa ekonomije zalutala i u ekonomiju i u politiku

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Nema oporbe 10.10.2024 22:37
    Tito
    Jović je izjavio da je zalutao u politiku

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    gost 10.10.2024 19:43
    Pitao je on malo više ...
    Nabrzinu sam pretragom na ovoj stranici našao malo više njegovih pitanja. volim-losinj.org/.../... (http://www.volim-losinj.org/politika/3140-cenzuriranje-prijenosa-sjednice) volim-losinj.org/.../... (http://www.volim-losinj.org/politika/3115-televizija-mali-losinj) ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Nema oporbe 10.10.2024 18:30
    Tito
    U zadnje 4 g postavio par pitanja

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    gost 10.10.2024 15:47
    Jedino što znamo, rode ...
    Jedino što znamo jeste da danas, manje od godinu dana do narednih izbora postoji ogroman raskorak između onog što nam je AK u ime HDZ-a obećavala i ovog što je do danas uz potporu Devčićve grupe vijećnika ostvarila. Tvoje filozofiranje o pojmu oporbe ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    hranitelj tuljana 10.10.2024 15:17
    O oporbi, rode.
    Oporba kao pojam nema ni pozitivno ni negativno značenje. Svi su oporba, uključujući i ovu drugu struju Zajednice... ... to što netko jest oporba ne znači ništa o njegovoj kvaliteti ili vrijednostima, samo znači da trenutno nije na vlasti. Postoji ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    gost 10.10.2024 14:01
    Ima oporbe
    Mislim da su napravili koliko je oporbi moguće išta napraviti pod HDZ-ovom diktaturomTi kao da si pao s Marsa :-) Zar ne znaš zašto je Plenković postavio Turudića za šefa DORHa. Umjesto da zastupa RH DORH zastupa HDZ.Jović joj sustavno postavlja ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Nema oporbe 10.10.2024 12:59
    Tito
    Za sadašnju vlast znamo zasto ne glasati a za oporbu zasto da glasamo zasto Što su napravili ništa Rudi poludementan Govori o kaznenim prijavama od kojih ništa Jović od Komadine ne smije pisnuti protiv Ane Franković druga strana hdz ??????????????? ?

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    OMG 10.10.2024 11:47
    Diverzant
    Ovo je neki web diverzant kao Straulino za brodove. Hoće da potopi portal :lol:

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Inicijativa za legalnost Lošin 10.10.2024 11:04
    moj stav
    [quote name="Egzorcist "]Skoro sva ilegalna gradnja napravljena je za vrijeme vladavine Ane Kučić Nažalost, to je istina, no pod njenim skutima krije se pravi krivac za bujanje i toleriranje ilegalne gradnje te svih devastacija. Gospođa koja konstantno ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    ...... 10.10.2024 10:35
    Normalno
    A jel imaš neku korist od ovih što žive na Lošinju? Od Ane Kučić i Devčića?

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Nema oporbe 09.10.2024 21:10
    Drug Tito
    Jeli to normalno da predsjednica hsls živi u Rijeci Ovo su teški slučajevi Vlast i oporba na otoku za liječenje

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Egzorcist 09.10.2024 20:53
    12 godina mandata
    Skoro sva ilegalna gradnja napravljena je za vrijeme vladavine Ane Kučić I sama je kupila kuću s ilegalnim stanovima

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Župnik 09.10.2024 20:38
    Muzej
    ANI treba zabraniti ulazak u crkvu i svima koji su bili na predavanju u muzeju koji sebe proglašava partnerom dugih boja Dakle mi financiramo to.... Zaista je ova vlast očajna kad u takvim traži pomoć

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Erdogan 09.10.2024 20:35
    Oporba
    Jeli moguće da Franković zapravo nit ne mari hoće li postati gradonačelnica nova jer po plahosti i nije neš muževan briga njega i bez toga ima svoje poslove zato se nit ne trudi čak protestirao šutnjom na gradskom vijeću A nije lopov koji krade samo nego ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    hranitelj tuljana 09.10.2024 18:55
    ...
    Lijepa gesta isprike za onu bahatu nesmotrenost. Lajkam, ako je vlastita ideja a ne prisila.

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Njetanjahu 09.10.2024 15:49
    Oporba
    Zasto Rudi Franković i Jović šute o bitnim kriminalnim radnjama gradonačelnice njezine obitelji i svite a nagovaraju obične ljude da im objavljuju dokumente o dokazu kriminala Zato jer su [cenzurirano]e s figom u đepu Zasto franković piše kako su šume ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Herzog 09.10.2024 15:42
    Brat
    Jesu li komunalni redari poduzeli šta po nalogu državne inspekcije što joj brat ima na gradskom zemljištu ilegalni objekt restoran i beach bar Naravno nisu Jesu li mu naplatili kaznu za radove u centru nakon 15.6 na njegovoj kući nisu ????????????

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Nema oporbe 11.10.2024 14:52
    Tito
    Bilo bi pametnije Rudiju bivšu tajnicu stavit za predsjednicu umjesto jasmine....
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    nn 11.10.2024 13:57
    Džaba mu pomoska škola
    Ministar Butković demantira foto rio. Konačno priznao: 'Jučerašnji novi pad rampe na trajektu ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Admin. 11.10.2024 13:47
    Nesuvislost
    Zasmetalo je samo ovo, citiram: Nesuvislost ovakvog početka tvog odgovora na jedan prethodni ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Fran 11.10.2024 13:17
    Gluposti
    A radi čega bi se to Komadina morao bojati Ane, ili štogod drugo?
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    hranitelj tuljana 11.10.2024 13:14
    Reuters stop
    Nisam prekršio ni jedno pravilo, sudjelovao sam u raspravi na temu članka, ništa manje ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    .... 11.10.2024 10:59
    Jović se usuđuje kazati istinu
    Da Jović zbog Komadine zaista ne smije pisnuti protiv Ane, ne bi se kao jedini SDP-ov član ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    LK 11.10.2024 10:51
    ...
    pa nismo mi tu neki zagorci, živimo na otoku, pola stoljeća se vozim trajektima, iskustvo mi ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    @@@ 11.10.2024 10:40
    ...
    i avioni ponekad padaju, i to je normalna stvar
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    gost 11.10.2024 09:50
    Kvarovi na hidraulici su normalna stvar
    predsjednica hsls je izabrana dok je živila na Lošinju. Ni sada ne prestaje misliti na ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    gost 11.10.2024 09:37
    Politika kao uhljebljenje
    Klasična uhljebuša je AK. Jedini radni staž osim u gradskoj upravi ima ono malo u očevoj ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    NN 11.10.2024 08:36
    propale nikad započete investicije
    Jović se makar razumije u građevinu, kao i Franković. Ova se ne razumije u građevinu, ali se ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    ..... 11.10.2024 07:22
    Politika kao hobi
    Ali zato njemu politika nije uhljebljenje nego hobi.
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    ... 11.10.2024 06:12
    ...
    gradonačelnica je nakon 12 godina običnog faxa ekonomije zalutala i u ekonomiju i u ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Nema oporbe 10.10.2024 22:37
    Tito
    Jović je izjavio da je zalutao u politiku
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    gost 10.10.2024 19:43
    Pitao je on malo više ...
    Nabrzinu sam pretragom na ovoj stranici našao malo više njegovih pitanja. volim-losinj.org/.../...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Nema oporbe 10.10.2024 18:30
    Tito
    U zadnje 4 g postavio par pitanja
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    gost 10.10.2024 15:47
    Jedino što znamo, rode ...
    Jedino što znamo jeste da danas, manje od godinu dana do narednih izbora postoji ogroman ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    hranitelj tuljana 10.10.2024 15:17
    O oporbi, rode.
    Oporba kao pojam nema ni pozitivno ni negativno značenje. Svi su oporba, uključujući i ovu ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    gost 10.10.2024 14:01
    Ima oporbe
    Mislim da su napravili koliko je oporbi moguće išta napraviti pod HDZ-ovom diktaturomTi kao ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Nema oporbe 10.10.2024 12:59
    Tito
    Za sadašnju vlast znamo zasto ne glasati a za oporbu zasto da glasamo zasto Što su napravili ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    OMG 10.10.2024 11:47
    Diverzant
    Ovo je neki web diverzant kao Straulino za brodove. Hoće da potopi portal :lol:
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Inicijativa za legalnost Lošin 10.10.2024 11:04
    moj stav
    [quote name="Egzorcist "]Skoro sva ilegalna gradnja napravljena je za vrijeme vladavine Ane ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    ...... 10.10.2024 10:35
    Normalno
    A jel imaš neku korist od ovih što žive na Lošinju? Od Ane Kučić i Devčića?
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Nema oporbe 09.10.2024 21:10
    Drug Tito
    Jeli to normalno da predsjednica hsls živi u Rijeci Ovo su teški slučajevi Vlast i oporba na ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Egzorcist 09.10.2024 20:53
    12 godina mandata
    Skoro sva ilegalna gradnja napravljena je za vrijeme vladavine Ane Kučić I sama je kupila kuću ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Župnik 09.10.2024 20:38
    Muzej
    ANI treba zabraniti ulazak u crkvu i svima koji su bili na predavanju u muzeju koji sebe ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Erdogan 09.10.2024 20:35
    Oporba
    Jeli moguće da Franković zapravo nit ne mari hoće li postati gradonačelnica nova jer po ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    hranitelj tuljana 09.10.2024 18:55
    ...
    Lijepa gesta isprike za onu bahatu nesmotrenost. Lajkam, ako je vlastita ideja a ne ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Njetanjahu 09.10.2024 15:49
    Oporba
    Zasto Rudi Franković i Jović šute o bitnim kriminalnim radnjama gradonačelnice njezine ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Herzog 09.10.2024 15:42
    Brat
    Jesu li komunalni redari poduzeli šta po nalogu državne inspekcije što joj brat ima na ...