Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Teror srednjovjekovlja

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

 

autodafeNe krše li crkva i desna opozicija Zakon o suzbijanju diskriminacije kada se ovako bjesomučno suprotstavljaju dijelu zdravstvenoga odgoja u kojemu će osnovnoškolci učiti da je homoseksualnost zdrav izbor? Je li baš tako očito da je neotuđivo pravo roditelja odgajati djecu onako kako oni misle da treba? Je li uistinu demokratski pozivati na »javnu raspravu« o znanstveno utvrđenim činjenicama?

Sve su to, dakako, retorička pitanja.

Zapanjujuća je odlučnost kojom je crkva krenula upropaštavati budućnost djece svojih vjernika. Istina, svačije je pravo da uime vlastitih uvjerenja oteža život vlastitome djetetu – milijuni to neprestano čine – ali najmanje što pristojna zemlja djeci mora osigurati jest znanje, odsustvo straha, zadovoljstvo samima sobom, hrabrost i slobodu da jednom odaberu sama. 

Na zadnje noge podigle se crkva i desnica jer će školarci učiti da je homoseksualizam i svaki seksualni izbor koji ne šteti drugome prirodan i zdrav odabir. »Nametati teze da je homoseksualnost prirodna stvar, da je homoseksualan i heteroseksualan način života jednak, ne samo da nije za nas prihvatljivo, nego i protuprirodno«, izjavio je u Saboru HDSSB-ov Dinko Burić, inače liječnik. Tom je izjavom Burić prekršio Zakon o suzbijanju diskriminacije, jer je diskriminatorno za bilo koji nenasilan ljudski izbor tvrditi da je »protuprirodan«. S druge strane, nismo još od Burića čuli smatra li »protuprirodnim« lijepiti ljudima selotejpom usta, ubijati ih i bacati u Dravu.

Crkva i desnica tvrde da novouvedeni zdravstveni odgoj narušava neotuđivo pravo roditelja da odgajaju djecu kako oni misle da treba. Jasno je, međutim, da to roditeljsko pravo nije neograničeno, niti da smije biti neograničeno.

autodafe1Vjerojatno postoje ljudi koji misle da njihovoj djeci škola nije potrebna – bismo li im trebali omogućiti da to pravo i ostvaruju? Vjerojatno postoje ljudi koji misle da žene treba mlatiti, a djecu još i više , kako bi ovaj svijet bio mjesto u kakvome oni žele živjeti. Bismo li im trebali dopuštati da tako odgajaju vlastitu djecu?

Predrasuda o neotuđivome pravu roditelja na odgoj vlastite djece uzrokovala je mnoga zla. Ne tvrdimo time da bi država trebala imati pravo potpuno ukinuti pravo na obiteljsku privatnost – takvi su se pokušaji pokazali podjednako pogrešnima – ali valjda bi znanstvene činjenice trebale biti granica koju roditelji u odgoju ne bi smjeli prelaziti – naročito kada je o spolnosti i zdravlju riječ.

Dolazimo tu do zahtjeva za »javnom raspravom« o zdravstvenome odgoju u školama, zahtjevi koji navlači krinku demokratskoga. No hoćemo li otvoriti »javnu raspravu« o tome treba li prati ruke? Je li bog stvorio svijet? Jesu li ljudi ravnopravni ili ne? Jesu li ljudska prava univerzalno načelo ili ne? Jesu li homoseksualci bolesnici ili ne? Hoće li se adolescentu ruka osušiti od masturbacije? Treba zato paziti: tko poziva na »javnu raspravu« o znanstveno utvrđenim činjenicama, taj priziva teror srednjovjekovlja. Taj čini ono što crkva i desnica danas čine u Hrvatskoj.

(Boris Pavelić, Novi list)

 

 

Komentari: 

01 # miris tamjana i lomačepionirka ex 2012-12-16 10:21
ah,pa ljudska prava su sve samo ne zadana stvar..još prije pedeset godina se crnci nisu smjeli voziti sa bijelcima u autobusu... a lomače što su se palile jer je zemlja ravna..
moj naklon do poda,ministre jovanović..svak a čast na uvođenju jednog tako bitnog predmeta..
tienes cohones :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Će ih sateramo....Općinski komitet 2013-01-03 11:40
Ako treba vjerski zaglupljenim roditeljima će komitet oduzeti djecu sve da omogući njihov ispravan razvoj i usmjerenje. Zato predlažemo da se u okvirima domova za maloljetničku delikvenciju formiraju posebni odjeli na kojima će se provoditi vaspiranje ove zapuštene djece. Svaka vam čast druže ministre na vašoj hrabrosti!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Korist od vjeronaukaVjeroučitelj 2013-01-03 16:02
Citat Općinski komitet:
Ako treba vjerski zaglupljenim roditeljima će komitet oduzeti djecu sve da omogući njihov ispravan razvoj i usmjerenje. Zato predlažemo da se u okvirima domova za maloljetničku delikvenciju formiraju posebni odjeli na kojima će se provoditi vaspiranje ove zapuštene djece. Svaka vam čast druže ministre na vašoj hrabrosti!

Gledajući šta rade djeca, a većina ide na vjeronauk, to nije loša ideja. Evo ti primjera:

Nekoliko zasad nepoznatih osoba u poslijepodnevni m satima uoči Silvestrova pokazalo se stravično okrutnima stavivši petardu u usta psu u Galižani nedaleko od Pule. Nesretni pas teško je ozlijeđen i zbog ozljeda su ga morali uspavati, piše Glas Istre, a veterinar Stjepan Kočar rekao je da su ozljede bile toliko strašne da nije bilo drugog rješenja.

– U svojoj veterinarskoj karijeri svega sam se nagledao, i zlostavljanih mačaka i pretučenih pasa, ali ovako nešto grozno, brutalno doista nisam vidio. Stoga sam cijeli slučaj prijavio policiji i oni su doista brzo došli, a sada ćemo svu dokumentaciju i zapisnik o ozljedama pripremiti i predati policiji da dalje postupa – rekao je Kočar.

Galižanin Luciano Zaharija, sin vlasnice stradalog psa, rekao je da postoje svjedoci koji su vidjeli okrutne počinitelje, a riječ je o mlađim muškim osobama koji, kaže, već duže vrijeme teroriziraju stanovnike tog malog istarskog mjesta.

Pas je stvarno bio dobar, zlatan, nikada prema nikome nije pokazao agresivnost. Zato mu i jesu to učinili, da je bio drugačiji, ne bi im to bio dopustio, ispričao je Zaharija želeći da se o cijeloj priči javno progovori, da ljudi razmisle kakva je to mladež i u kakve će ljude danas, sutra izrasti, ali i da nadležni, veterinarska inspekcija, društvo za zaštitu životinja, pa i učitelji i roditelji porade s takvom djecom.

A da ne govorimo o tome da 13-godišnje djevojčice truse tekilu tako da ih lječnici moraju spašavati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # ..Bob Rock 2012-12-16 12:53
Nisam homofob i puca mi neka stvar ko koga i gdje ali homoseksualnost nije ni prirodna ni normalna. Po nekima će uskoro biti normalno i životinju imati za bračnog partnera. Zapravo to s odgojem je glupost jer danas djeca znaju sve i previše nego sad im treba naturati stav da je peder..k normalna pa zašto ne i poželjna stvar.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # poželjnonormalan 2012-12-16 13:44
Citat Bob Rock:
Nisam homofob i puca mi neka stvar ko koga i gdje ali homoseksualnost nije ni prirodna ni normalna. Po nekima će uskoro biti normalno i životinju imati za bračnog partnera. Zapravo to s odgojem je glupost jer danas djeca znaju sve i previše nego sad im treba naturati stav da je peder..k normalna pa zašto ne i poželjna stvar.

Do prije 100 godina bilo je nenormalno da žene imaju pravo glasovanja na izborima, a danas je nenormalno da nemaju, kao u nekim vjerski zatucanim državama.
Mene su učili da je pohađanje crkve normalna stvar, ali mi zato nije postala poželjna.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
# Pohađanje crkveGuest 2013-02-20 13:20
Ovaj komentar je obrisao administrator
12 # neću da mi je sin peder..pionirka ex 2012-12-16 14:44
nijedan razuman roditelj to neće poželjeti svome djetetu.. u ovoj zemlji ... male šanse da to dijete postane nešto kao npr.premijer Belgije,gradona čelnik Berlina,premije rka Islanda,minista r vanjskih poslova Njemačke..
prijatelj brit.princeze.. veliki modni kreator(bilo koji)..
puno su veće šanse da se u pubertetu počne autodesruktivno ponašati(postot ak pokušaja suicida kod tinejdžerske homo populacije je iznad prosjeka)..da kasnije uleti u fejk brak,da živi nesretni,lažni život..
2-4% ljudi su homoseksualci i na to su imali utjecaja koliko i na boju očiju..po novijim istraživanjima to određuje nivo određenih hormona u majčinom tijelu tijekom trudnoće)
u prirodi ima bezbroj primjera takvog sexualnog ponašanja npr(bonoba ženke,vrsta čimpanza)
po McKinlyevoj ljestvici(na temelju opsežnih istraživanja sexualnog ponašanja Amerikanaca provedenom 60-tih u Americi) od 1-6 (pri čemu je 1 isključivo hetero,a 6 isključivo homo)velika većina ljudi se nalazi u sredini skale..hetero su,ali ne isključivo..
dijete ima pravo da zna je homoseksualnost i prirodna i normalna kao oblik sexualnog ponašanja,isto kao što mora znati da zemlja nije ravna ploča..
za kraj opet amerikanci i njihova istraživanja:
kada su puštali homoporniće grupi ispitanika najviše su se na njih palili deklarirani homofobi(mjeril i su nekakvim erektilnim prstenima) :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # peticija za zatvaranje školaerazmus 2012-12-16 15:24
Citat pionirka ex:
nijedan razuman roditelj to neće poželjeti svome djetetu.. u ovoj zemlji ... puno su veće šanse da se u pubertetu počne autodesruktivno ponašati(postotak pokušaja suicida kod tinejdžerske homo populacije je iznad prosjeka).

Ako je to točno, to je snažan argument u korist zdravstvenog odgoja i razlog da razumni i odgovorni roditelju skupljaju potpise na peticiju kojom bi se od Vlade zahtijevalo zatvaranje svih škola koje odbijaju provoditi propisani program. Kazna od 10 000 kuna je premalena za prebogatu Crkvu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
23 # Petir homofob desetljećaerazmus 2012-12-16 15:41
Citat mama:
Marijana Petir je navodno biolog? Sramota da takvi mogu dobiti diplomu biologa!

Zaista je neshvatljivo da je Vlada ponizno prihvatila zahtjev Kaptola da u saborskom odboru za ljudska prava sjedi osoba koju su civilne udruge proglasile Homofobom desetljeća jer je koja je jedina 2008. godine glasovala protiv Zakona o suzbijanju diskriminacije. K tome se ta biologinja po struci javno hvali: "Biologija homoseksualnost i je područje koje ne pratim i koje me ne zanima. Ne znam što o tome govore nova istraživanja." I takav biolog, koji ne prati nova istraživanja tvrdi "Riječ je o sklonosti, to nije nešto što je urođeno. Ne postoji gen za homoseksualnost ." Možda cura ne zna ni da se zemlja okreće oko Sunca, a ne obrnuto kako je njena Crkva tvrdila i spaljivala one koji su govorili drugačije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
# Nemojmo spaljivatiGuest 2013-02-20 13:24
Ovaj komentar je obrisao administrator
13 # javna raspravamama 2012-12-16 14:45
Naravno da crkva i desna opozicija krše zakon o suzbijanju diskriminacije! Pa njihova predstavnica Marijana Petir je javno glasala protiv tog zakona i nanizala par krunica svojim biserima u javnosti!

Kod nas vrtić nije obvezan pa roditelji kao odgojitelji nisu zakinuti i ako žele odgajati djecu imaju tu mogućnost i pravo odgajati djecu i biti odgojitelji! S polaskom u školu dijete odlazi iz roditeljske kuće u svijet škole koja postaje da tako kažem drugi dom djeteta i tu počinje zvanično obrazovanje djeteta.

Što je odgoj a što obrazovanje? Nametanje uvjerenja i tradicionalnih ili drugih vrijednosti je odgoj dok je edukacija ili obrazovanje oblik učenja u kojem se znanja i vještine prenose ljudima kroz nastavu, trening, istraživanje ili kroz samoučenje.

U školi djeca prolaze i kroz odgoj i edukaciju. Crkva se protivi edukaciji jer što je svijet manje obrazovan, manje će postavljati pitanja i biće veći vjernici a to je u interesu crkve jer u protivnom bi bankrotirali. Priglupim ljudima je lakše upravljati!

Svako dijete ima pravo da upravlja vlastitim životom i pravo na izbor, a to može ako ima znanje! Nažalost zatucana vjerska ideologija, dogma i stereotipi se provlače i kroz znanost i obrazovni sustav pa se radoznalost i želja za znanjem u školi često kažnjavaju i ubijaju rano tako da djeca postaju dio stada.

Zašto se izborni predmeti ocjenjuju u školi i ulaze u prosjek ocjena poput vjeronauka? Zašto je vjeronauk tako važan? Hoće li se i zdravstveni odgoj ocjenjivati i ulaziti u prosjek ocjena? Tko će ga predavati? Ne brinu me homoseksualci niti navlačenje kondoma na tikvasto povrće a ni masturbacija, sve je to normalno danas, nego zašto se digla tolika galama oko toga!?

Marijana Petir je navodno biolog? Sramota da takvi mogu dobiti diplomu biologa! I neki liječnici i psihijatri su pod utjecajem vjerskih dogmi ! To potvrđuje slučaj riječanke Ane Dragičević koju su roditelji protiv njene volje strpali na psihijatriju i gdje je pet godina zlostavljana zato što voli cure!!!! To se dogodilo prije par godina a ne u srednjem vijeku. Nije jedina koju su roditelji iznevjerili a nažalost i sustav koji ju je trebao štititi isto ju je izdao!

Nikako ne bi smjeli nekim roditeljima dopustiti da odgajaju svoju djecu.

No zamislite da netko takav predaje zdravstveni odgoj poput Marijane Petir ili liječnice Mirjane Vulin. Roditelji svakako imaju pravo da znaju što djeca uče na zdravstvenom odgoju i ne samo to već i na drugim predmetima! Nastavnici bi trebali svoja uvjerenja ostavljati kod kuće kada dođu u školu i djeci prenositi znanje a ne uvjerenja!

Svjedoci smo čestih za neke od nas šokantnih ispada u javnosti od obrazovanih ljudi a onda trebamo slati djecu kod takvih na obrazovanje!!? Treba li javna rasprava? Naravno da treba kako pomirenima tako i nepomirenima a i onima između!

Danas svatko ima svoju teoriju o protuprirodnost i. Evo ja tvrdim da je protuprirodno piti kravlje mlijeko i konzumirati mliječne proizvode jer krava ima mlijeko za svoje mladunce koji kad odrastu pasu travu. Priroda nije nikako namijenila kravlje mlijeko za ljude već za telad! Hoće li na zdravstvenom odgoju tvrditi kako je kravlje mlijeko zdravo za ljude a ja se s tim ne slažem i tvrdim da je nezdravo itd.?!

Hoće li tamo uvjeravati djecu kako je domaća kuhinja nehigijenska i tako nezdrava? Koju će piramidu prehrane promovirati? I što je točno higijena odjevanja? Hoće li se "živjeti zdravo" učiti po diktatu zloglasnog codexa alimentariusa? Odjeljak "mentalno zdravlje" je mentalno ispiranje mozga!

Tjelesnu aktivnost imaju već na tjelesnom! Smatram zdravstveni odgoj nepotrebnim jer se dosta toga već uči na drugim predmetima a umjesto toga uvesti nešto kao građanski odgoj i učiti djecu vještinama dijaloga i poštivanja tuđih prava, te izgradnji socijalnih vještina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
51 # LiteraturaLošinjan 2012-12-16 15:23
Neka svatko vjeruje u što hoće, ja vjerujem samo u Bibliju i moja uvjerenja neće nitko promijeniti.

Naravno kako danas uz pomoć HNSa neki dobivaju priliku vratiti se u vrijeme komunizma i vrlo radi bi htjeli pokrenuti stara vremena i zabranu kršćanstva ali osim uz nekoliko objava u medijima kao što je Novi list, više od toga neće uspjeti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Otočna priča o svećenikovoj djeciAmarcord 2012-12-17 15:00
O temi interesa svećenstva za seksualne stvari snimljen je i film. Uskoro će biti u kinima. Vinko Brešan je snimio film o svećeniku koji dođe na ideju da poveća natalitet jednog otoka bušenjem kondoma.

Don Fabijan, mladi svećenik na jednom otoku, da bi povećao natalitet, počinje bušiti zapakirane kondome. Zbog toga se udružuje s prostodušnim trafikantom i pomahnitalim apotekarom te oni zajedno, potajno, ukidaju svu kontracepciju na otoku. Nakon početnih uspjeha, mnogih porođaja i vjenčanja, stvari se počinju komplicirati. Naposljetku, na otok je primoran doći i biskup kako bi izvidio o čemu se zapravo radi...

Kao i za filmove "Kako je počeo rat na mom otoku" i "Maršal" Brešan je radnju smjestio na otok. Zašto bira baš otoke za svoje komedije? Ne slučajno. Kaže, "Iako sam već radio dvije otočke komedije, trebalo mi je puno vremena da shvatim kako radnju treba smjestiti na otok. Otoku me zapravo odvela priroda priče. Otoci imaju specifičan mentalitet. Na otoku neke priče imaju više smisla, nego bilo gdje drugdje. Ludilo može doći do višeg stupnja. Na otoku sve može biti puno naglašenije nego, na primjer, u Zagrebu. A to komedije vole, one teže ekstremima.

Na pitanje očekuje li negativne reakcije, s obzirom na to da film spaja seks i Crkvu na način koji bi mogao uznemiriti mnoge, Brešan kaže:

"I da i ne. Kad bi netko ovu komediju išao raščlanjivati na elemente, zaključio bi da je ovo vrlo kršćanski film i ne bi bilo razloga da me itko napada. Na stranu kako se danas čita i tumači evanđelje. S druge strane, živimo u zemlji u kojoj živimo. Svjesni smo toga da, npr., naša djeca idu u školu gdje nad njima vrše eksperimente, državne mature, ukidanje polugodišta, uvođenje ocjena od petog do osmog razreda pri čemu im četvorke mogu omesti upis na fakultet... To su suludi eksperimenti.

A čime se Crkva bavi? Zdravstvenim odgojem u školi! I to ne sporadično, već intenzivno. U tom kontekstu očekujem napade, jer me ne bi čudilo da Crkva zaključi kako je problem ovaj film. To je moguće. No ako smo koliko-toliko normalni, to se neće dogoditi."

Kratka najava filma:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # u minusu 200 000Sotona 2012-12-17 17:41
Citat Lošinjan:

Treba biti prilično blesav za tvrditi da je cilj popisa bilo smanjenje broja katolika, a katolička Crkva je svojim misama za Pavelića idruge ustaške zločince sotonizirala sama sebe. Da o pohlepi i rastrošnosti, seksualnim i drugim skandalima svećenstva ni ne govorimo.
Kako god bilo, naslov u Novom listu kaže nešto drugo:
Hrvatska "ostarila" i ima sve više ateista: katolička crkva izgubila 200.000 vjernika
novilist.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Niš od ove zemljidomaći čovik 2012-12-17 18:17
Citat Lošinjan:

Baš sam smišljao odgovor na ovo, a onda sam vidio komentar uz članak o popisu na novom listu, pa ću samo prenjeti njegovo. domaći čovik piše: Niš od ove zemlji dokle god vjernici predstavljaju ovako visoku većinu. Zemlji z najboljemin uvjetin za život imaju približno isti broj vjernika i agnostika(ateis ta, bezvjeraca). Dokle god je ovako stat ćemo na jugu i dnu
kade se tolerira katolički moral i etika tipa : zgrešiš, spovedaš se, zmoliš par očenaši pa dobiješ oprost pa onda jovo na novo - zgrešiš , spovedaš se.....itd.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Na mala vrataXM 2012-12-17 19:32
Ne zanima me mišljenje crkve jer mislim da je vjeri mjesto u crkvi a ne u školi ,smatram da je zdravstveni i seksualni odgoj djeci itekako potreban ali nemogu nikako biti suglasan da se djecu uči da je normalno da budu homoseksualci i lezbejke.Nemam ništa protiv ni jednih ni drugih ali ne smatram da je to potrebno poticati kod djece priroda nam nije odredila da je to normalno jer bismo u tom slučaju bili dvospolci. Da su to izostavili bio bi to sasvim dobar program ovako je to promašaj.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # podmetanjevito 2012-12-17 19:45
Citat XM:
smatram da je zdravstveni i seksualni odgoj djeci itekako potreban ali nemogu nikako biti suglasan da se djecu uči da je normalno da budu homoseksualci i lezbejke.

Djecu se ne uči da je normalno da ona budu homoseksualci, nego da su homoseksualci normalni ljudi s drugačijim seksualnim opredjeljenjem. Crkva iskrivljuje smisao cilja nastave pa tvrdi da se time propagira homoseksualnost , sto nije istina. Ako kažemo da je normalno da neki narodi jedu pržene skakavce, to ne znači da nagovaramo da ih se jede. A homoseksualnost postoji u prirodi kod životinja, što znači da je prirodna i normalna. Djecu se uči da je to normalno zato da ne bi premlaćivali i vrijeđali drugačije, a ne zato da ih se nagovori da i sami to postanu, kako to crkvenjaci podmeću.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # ..Bob Rock 2012-12-17 20:10
Zašto neki stalno uvlače životinje kao argument da je homo normalno. Pa životinje kolju i dave i jedu lešine manjih i slabijih životinja. Jeli to znači da bi bilo normalno da i mi trčimo za ovcama i grizemo ih za grkljan????
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # prirodni ubojicelovac 2012-12-17 20:18
Citat Bob Rock:
Zašto neki stalno uvlače životinje kao argument da je homo normalno. Pa životinje kolju i dave i jedu lešine manjih i slabijih životinja. Jeli to znači da bi bilo normalno da i mi trčimo za ovcama i grizemo ih za grkljan????

Nekad smo to i radili, a onda smo smislili načine za učinkovitije masovno ubijanje. Što misliš otkud sve ono meso u mesnicama? A ubijanje životinja nam je čak i šport.

A nismo loši ni kad treba ubijati druge ljude. Ni jedna životinja nam nije ravna u tome.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # Zdravstveni odgojPS 2012-12-17 19:55
Zdravstveni odgoj je itekako potreban da smo ga bar mi kao djeca imali držim to jednom od najboljih poteza.Dio o seksualnosti ovakvoj ili onakvoj ne smatram potrebnim,po meni moglo bi i bez tog djela.
Nije nimalo loše naučiti djecu da su cigarete štetne pokazati im kako izgledaju pušači a kako ono koji ne puše ,naučiti ih da je alkohol vrlo štetan ,od čega se sve radi danas ...pokazati im kronere i što alkohol čini tjelu ,pokazati im isto i sve štetnosti opijata .
Zašto ne malu djecu naučiti što je zdrava hrana a što smeče od kojeg će oboljevati,poka zati im sve štete koje nastaju od nehigijene,zubi ju prvenstveno .
Mogao bi do sutra nabrajati ...
Što su svi skoćili na seksualni dio pa to je vjerojatno obrađeno u 1-2 sata nastave ,djeca će se malo smijuljiti i to je to ,pa neće valjda učitelji maltretirati djecu cjelu godinu homoseksualcima i prezervativima tko tako misli kompletna je budala .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
5 0 # popishehe 2012-12-17 21:16
Eto dragi agnostici i ateisti ima vas skoro 196.000 malo vas je premalo ali ste jako glasni i na tome vam skidam kapu ali ipak se u ovoj državi pita nešto i većinu tj. skoro 3.800.000. vjernika...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # ....hoho 2012-12-17 21:32
Citat hehe:
Eto dragi agnostici i ateisti ima vas skoro 196.000 malo vas je premalo ali ste jako glasni i na tome vam skidam kapu ali ipak se u ovoj državi pita nešto i većinu tj. skoro 3.800.000. vjernika...

Toliko vas se izjasnilo kao vjernici. Ali veliko je pitanje koliko vas zaista vjeruje i ponaša se u duhu kršćanstva. Prema tome kako nam je i koliko se krade ima vas jako malo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ..hehe 2012-12-17 21:58
Slažem se taman vas i nema puno više koji ste uništili ovu zemlju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Svakom svaki i svakoj svakaKlerikalni pozitivac 2013-02-20 13:31
Što to tebe brine? Ni mi ne pitamo ko se od vas s kojim kaci!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # hihiPS 2012-12-18 10:36
i zamisli vraga 3 800 000 krščana izabralo crvenu vlast ..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Apage satana!rimokatolik 2012-12-18 10:45
Citat PS:
i zamisli vraga 3 800 000 krščana izabralo crvenu vlast ..

Glede toga vrijedi pročitati ovo:
volim-losinj.org/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # što manje znaju više vjerujumicica 2012-12-18 08:44
Da u ovoj našoj jadnoj državi svi koji su se deklarirali kao kršćani poštuju 10 zapovjedi ( posebno onu ne kradi) gdje bi nam bilo kraja!!!! Ja mislim da vjeru treba živjeti, biti pošten, pomagati drugima, raditi , to što netko ljubi klupe i misli da se sa ispovjedi sve rješava ( u prošlosti su se grijesi oprosti plaćali Crkvi, a ni sada nismo daleko od toga). Zar stvarno netko može vjerovati da je Bog tako glup da će nekoga koji je cijeli život radio zlo uzeti u Raj samo zato se na samrti pokajao???? Sigurna sam da u Raju ima više onih koji nisu bili delklarirani vjernici ( čak i nisu bili kršteni) a živjeli pošteno i pomagali drugima, od velikih kršćanja ( a i velikog broja svećanika) koji su za života činili zlo i poticali druge na to.
Dijeca trebaju čuti istinu, to nikoga neće pokvariti, može spasiti poneku neželjenu trudnoću i bolest i napraviti od njih tolerantnije i bolje ljude. Obzirom na pedofiliju među svećenicima nije loše da djeca neka ponašanja znaju prepozanti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # znakovitotumtum 2012-12-19 09:48
Broj ateista u deset se godina povećao u svim županijama, te nema ni jedne u kojoj ih je manje od 1%. Najviše ateista ima Istra (9,5%), a slijedi Primorsko-goran ska županija, Grad Zagreb i Splitsko-dalmat inska županija. Najviše vjernika Crkva je izgubila u Zagrebu, gotovo 22.000.

Novi list: Bože pomozi: U Istri i PGŽ-u najviše ateista

Pula i Medulin najateističkija su mjesta s 15,04% i 14,42% ateista

novilist.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # ....PS 2012-12-19 13:33
Za neupučene a ima ih vrlo,vrlo mnogo a oni koji znaju prave se da neznaju .
Ateista i agnostik nije jedno te isto .
Agnostik ukratko pojednostavljen o je teist koji preispituje i traži svoj neki put prema vjeri, Bogu,nadnaravno m,istini,smislu , pa i jeli baš sve tako kako to crkva objašnjava ...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # Đavolji nakotOvca 2012-12-19 14:32
Citat PS:
Za neupučene a ima ih vrlo,vrlo mnogo a oni koji znaju prave se da neznaju .
Ateista i agnostik nije jedno te isto .


Za zatucane vjernike koji ni o svojoj vjeri ne znaju puno, sve su to nekrsti, đavolji nakot manjevrijedni jer nisu u stadu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Mali MehinKlerikalni pozitivac 2013-02-20 13:34
Nemoj se samo oženiti ovcom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # Genocid HrvataDomoljub 2012-12-20 21:14
Eh, kako se vrijeme gorko narugalo Crkvi u Hrvata (u daljnjem tekstu CuH). U doba socijalizma ta CuH je stalno kukala zbog niskog nataliteta u Hrvatskoj, optužujući komuniste da ih nije briga koliko će sutra biti Hrvata i Hrvatica. A između redaka da ustvari i žele da ih bude što manje, pa da jednog lijepog dana u ne tako dalekoj budućnosti i sasvim nestanu. Jasno, hrvatski komunisti su se silno uzrujavali i žestili zbog tih optužbi, proglašavajući ih jednim od ključnih dokaza nacionalizma u Crkvi, ali se tu i njima vrijeme narugalo.

Kada je, naime, 1990. došao na vlast taj nacionalizam, natalitet je među Hrvatima počeo još više opadati, da bi ovaj posljednji popis stanovništva pokazao kako je s hrvatske geografske karte zbrisan čitav grad veličine Rijeke. Zanimljivo, to su istakli svi hrvatski mediji, ili barem oni koje ja pratim, ali nitko nije registrirao da je današnja Hrvatska u odnosu na onu socijalističku, obuhvaćenu popisom iz 1991. godine, manja za cijele - tri Rijeke.
... pa da malo preskočim dobrog teksta i nastavim:

Komunisti su za obitelj, učinili sto puta više od popova, kojima ona ne silazi s usta, ali je zapravo sahranjuju tvrdoglavim naturanjem najsirovijeg oblika patrijarhata, po kojem je posao žene samo da kuha, rađa djecu i štrika sinovima vunene čarape za domovinske ratove. Nasuprot tome, komunisti su bili arhitekti sređene i moderne obitelji, kao što su bili i prvoborci modernizacije zemlje općenito, iako su i oni imali natražnjačkih mušica, kao što je bila zabrana pobačaja.

No, efektivna prava žena počela su se rušiti čim su oni srušeni s vlasti, a ove se dohvatili patriotski mužjaci koji su odmah počeli uništavati ostavštinu industrijske modernizacije, koja je i činila materijalnu osnovicu tih prava. Ne može biti slučajno, ali ako i jeste dovoljno je tragično, da su pri tome najbrže i najtemeljitije zbrisane baš tvornice koje zapošljavaju žene. One su zatim, a tako je ostalo do danas, mogle naći novi posao uglavnom samo u velikim trgovačkim centrima, gdje se radi u smjenama, prekovremeno i vikendima. Ukratko, žene ondje crnče i više su na poslu nego kod kuće. Sada je čak i onima u CuH-u došlo iz dupeta u glavu da to ne može biti dobro za natalitet i uputili su nekoliko ljutitih interpelacijica vlastima, ali bilo je kasno.

Hrvatska danas ima pola milijuna stanovnika manje nego u zadnjim danima socijalizma, što znači da su se hrvatski nacionalisti pokazali šampionima uništavanja vlastite ljudske supstance, za koju su pogubni isto koliko i za Srbe u Hrvatskoj.

Cijeli članak na h-alter.org/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # Re:pušmipuli 2012-12-21 00:08
Kriviti crkvu za pad nataliteta ja i najmanju ruku glupavo. Nebi dalje komentirao jer mi se smučilo..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # bit će nas još manjeDomoljub 2012-12-21 08:10
Citat pušmipuli:
Kriviti crkvu za pad nataliteta ja i najmanju ruku glupavo. Nebi dalje komentirao jer mi se smučilo..

Zašto lažeš Pušmipuli? U članku se Crkvu ne krivi za pad nataliteta, nego se kaže da se vrijeme gorko narugalo Crkvi u Hrvata, jer se unatoč dolasku Crkvi milih patrijarhalnih političara na vlast broj Hrvata rapidno smanjuje. A kako nam je krenulo bit će nas još manje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # ??AK 2012-12-21 21:19
Ti si domoljub(Hrvats ki) isto koliko i ratko mladić
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # u čemu je problemProfesor 2012-12-25 19:43
Da, zanimljivo je zašto stalno ti crkvenjaci pričaju o životinjama i odnosu s njima.Tko o tome priča osim oni kojima se takve misli motaju po glavi.Uostalmom , bilo bi mi žao životinja da ih ševe tj. siluju ljudi jer mi ne pada na pamet kako bi im to moglo biti privlačno, mislim životinjama.Pro blem vidim s aspekta životinja i njihovih prva.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # Nepotrebna raspravaOpćinski komitet 2013-01-03 11:31
I danas smo svjedoci neutemeljenog i reakcionarnog napada klerofašista na našu domovinu i našu partiju. Odgoj djece nije i nesme da bidne stvar tobožnjih demokratskih rasprava pri kojima se izražavaju stajališta suprotna učenju marxizma-lenjin izma, provođenju diktature proletarihata, te bratstva i jedinstva. Odgoj djece i omladine stvar je partije a ne roditelja, nekakvih reakcionarnih udruga i crkve. O tome nema i nesmije da bidne rasprave i pogađanja
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # javna raspravamama 2013-01-03 21:52
članak 63 ustava republike hrvatske kaže:

Roditelji su dužni odgajati, uzdržavati i školovati djecu te imaju pravo i slobodu da samostalno odlučuju o odgoju djece.
Roditelji su odgovorni osigurati pravo djetetu na potpun i skladan razvoj njegove osobnosti.
Tjelesno i duševno oštećeno i socijalno zapušteno dijete ima pravo na osobitu njegu, obrazovanje i skrb.
Djeca su dužna brinuti se za stare i nemoćne roditelje.
Država osobitu skrb posvećuje maloljetnicima bez roditelja i onima za koje se ne brinu roditelji.
Roditeljima je ustavom zagarantirano da imaju pravo odlučivati o odgoju! Jedan kozervativni ili vjerski zatucani roditelj ima pravo da svoju djecu vjerski i kozervativno odgaja kao i liberalni i nevjerski roditelj ima pravo nevjerski odgajati svoje djete! Problem zdravstvenog odgoja jest taj što svoj koncept naziva ispravnim i znanstvenim iako znamo da znanost napreduje iz dana u dan ali godine i godine prđu dok znanstvene spoznaje ne dođu u praksu! To svi znaju i vjernici i nevjernici. Ne želim da ljudi misle da podržavam seratore sa Kaptola ali odgoj je vrlo osjetljiva stvar! Nemam ništa protiv heteroseksualac a ali ne želim da moje dijete uči kako je samo heteroseksualna veza normalna! Koga smetaju homoseksualci i zašto? Bog ih je stvorio kao i sve druge jer volja božja je jača od ljudske opredjeljenosti i uvjeravanja! Dok marijana petir sjedi u odboru za ljudska prava nemam baš povjerenje u državno vodstvo! Čini se da država i crkva vode svoje ratove preko leđa naše djece! nek mi sjašu s vrata i jedni i drugi!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bravo, ministre!!!Galileo 2013-01-04 08:20
Biskupi lažu, a ja s lažljivcima ne razgovaram

O zdravstvenom odgoju s njima uopće ne namjeravam razgovarati, pogotovo ne nakon svega što su radili preko Božića, letci i sve ostalo. Crkva ne može biti partner državi kad je u pitanju sadržaj školskih predmeta. Crkva može mimo škole govoriti što god hoće, to je njihovo pravo. Ali, oni ne mogu određivati što će se predavati učenicima. Imaju vjeronauk i, što god ja mislio o tom predmetu, nikad se nisam u njega miješao. O zdravstvenom odgoju razgovarat ćemo samo s roditeljima i stručnjacima i to i činimo. Sve što smo ovih dana čuli od biskupa su zločeste laži, a s ljudima koji lažu ja ne jednostavno ne mogu razgovarati. Crkva djeluje neprihvatljivo, zlonamjerno i dezinformirajuć e, poručuje Jovanović.

novilist.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # fiskalne blagajnePDV 2013-01-04 12:11
Još samo da Linić uvede fiskalne blagajne i u crkve te uvede PDV na posvećivanje kuća, plaćene mise, pogrebe, krstitke, krizmu, vjenčanja i t.d.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PodržavamUstavobranitelj 2013-02-20 13:38
Crkva neka se bavi s vjeronaukom.
Nema ona ništa s tim da se Gaileu omogući da prenosi svoja iskustva na naše malene
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
# Teror srednjovjekovlj aGuest 2015-03-21 08:19
Ovaj komentar je obrisao administrator

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Nema oporbe 11.10.2024 14:52
    Tito
    Bilo bi pametnije Rudiju bivšu tajnicu stavit za predsjednicu umjesto jasmine....

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    nn 11.10.2024 13:57
    Džaba mu pomoska škola
    Ministar Butković demantira foto rio. Konačno priznao: 'Jučerašnji novi pad rampe na trajektu pokazuje da nešto sustavno nije dobro' telegram.hr/.../... (https://www.telegram.hr/politika-kriminal/ministar-konacno-priznao-jucerasnji-novi-pad-rampe-na-trajektu-pokazuje-da-nesto-sustavno-nije-dobro/) ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Admin. 11.10.2024 13:47
    Nesuvislost
    Zasmetalo je samo ovo, citiram: Nesuvislost ovakvog početka tvog odgovora na jedan prethodni komentar najavljivala je nesuvislost i ostatka odgovora. Uvjeren sam da ne možeš znati je li osoba koja se potpisala kao gost zaista "konstruirala pričicu" ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Fran 11.10.2024 13:17
    Gluposti
    A radi čega bi se to Komadina morao bojati Ane, ili štogod drugo?

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    hranitelj tuljana 11.10.2024 13:14
    Reuters stop
    Nisam prekršio ni jedno pravilo, sudjelovao sam u raspravi na temu članka, ništa manje od drugih. Izjasnio sam se o AK kao lošoj i poželio joj gubitak izbora. Mora da sam napisao nešto što je adminu stvarno jako, jako zasmetalo... ali što?

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    .... 11.10.2024 10:59
    Jović se usuđuje kazati istinu
    Da Jović zbog Komadine zaista ne smije pisnuti protiv Ane, ne bi se kao jedini SDP-ov član Gradskog vijeća i predsjednik stranačke organizacije na Lošinju, usudio za otoci.net govoriti o neuspjesima gradonačelnice i gradske uprave: "nakon što su ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    LK 11.10.2024 10:51
    ...
    pa nismo mi tu neki zagorci, živimo na otoku, pola stoljeća se vozim trajektima, iskustvo mi govori da padovi rampi nisu normalna stvar, ako je njemu to normalno onda on sam ima neki problem

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    @@@ 11.10.2024 10:40
    ...
    i avioni ponekad padaju, i to je normalna stvar

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    gost 11.10.2024 09:50
    Kvarovi na hidraulici su normalna stvar
    predsjednica hsls je izabrana dok je živila na Lošinju. Ni sada ne prestaje misliti na Lošinj pa je na fejsu pitala brinu li gradonačelnicu Malog Lošinja česte nereće trajekta. Na to je u njenu obranu skočio Foto Rio da je završio Pomorsku školu i ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    gost 11.10.2024 09:37
    Politika kao uhljebljenje
    Klasična uhljebuša je AK. Jedini radni staž osim u gradskoj upravi ima ono malo u očevoj firmi. Radila je naplatu priveza jahti i održavala sanitarija u prostorijama firme.

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    NN 11.10.2024 08:36
    propale nikad započete investicije
    Jović se makar razumije u građevinu, kao i Franković. Ova se ne razumije u građevinu, ali se razumije u poziranje i manekenstvo. Uz podršku MŽ i TJ koje se ne razumiju ni šta. Onog savjetnika na dobroj plaći da ni ne spominjem.

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    ..... 11.10.2024 07:22
    Politika kao hobi
    Ali zato njemu politika nije uhljebljenje nego hobi.

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    ... 11.10.2024 06:12
    ...
    gradonačelnica je nakon 12 godina običnog faxa ekonomije zalutala i u ekonomiju i u politiku

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Nema oporbe 10.10.2024 22:37
    Tito
    Jović je izjavio da je zalutao u politiku

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    gost 10.10.2024 19:43
    Pitao je on malo više ...
    Nabrzinu sam pretragom na ovoj stranici našao malo više njegovih pitanja. volim-losinj.org/.../... (http://www.volim-losinj.org/politika/3140-cenzuriranje-prijenosa-sjednice) volim-losinj.org/.../... (http://www.volim-losinj.org/politika/3115-televizija-mali-losinj) ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Nema oporbe 10.10.2024 18:30
    Tito
    U zadnje 4 g postavio par pitanja

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    gost 10.10.2024 15:47
    Jedino što znamo, rode ...
    Jedino što znamo jeste da danas, manje od godinu dana do narednih izbora postoji ogroman raskorak između onog što nam je AK u ime HDZ-a obećavala i ovog što je do danas uz potporu Devčićve grupe vijećnika ostvarila. Tvoje filozofiranje o pojmu oporbe ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    hranitelj tuljana 10.10.2024 15:17
    O oporbi, rode.
    Oporba kao pojam nema ni pozitivno ni negativno značenje. Svi su oporba, uključujući i ovu drugu struju Zajednice... ... to što netko jest oporba ne znači ništa o njegovoj kvaliteti ili vrijednostima, samo znači da trenutno nije na vlasti. Postoji ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    gost 10.10.2024 14:01
    Ima oporbe
    Mislim da su napravili koliko je oporbi moguće išta napraviti pod HDZ-ovom diktaturomTi kao da si pao s Marsa :-) Zar ne znaš zašto je Plenković postavio Turudića za šefa DORHa. Umjesto da zastupa RH DORH zastupa HDZ.Jović joj sustavno postavlja ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Nema oporbe 10.10.2024 12:59
    Tito
    Za sadašnju vlast znamo zasto ne glasati a za oporbu zasto da glasamo zasto Što su napravili ništa Rudi poludementan Govori o kaznenim prijavama od kojih ništa Jović od Komadine ne smije pisnuti protiv Ane Franković druga strana hdz ??????????????? ?

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    OMG 10.10.2024 11:47
    Diverzant
    Ovo je neki web diverzant kao Straulino za brodove. Hoće da potopi portal :lol:

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Inicijativa za legalnost Lošin 10.10.2024 11:04
    moj stav
    [quote name="Egzorcist "]Skoro sva ilegalna gradnja napravljena je za vrijeme vladavine Ane Kučić Nažalost, to je istina, no pod njenim skutima krije se pravi krivac za bujanje i toleriranje ilegalne gradnje te svih devastacija. Gospođa koja konstantno ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    ...... 10.10.2024 10:35
    Normalno
    A jel imaš neku korist od ovih što žive na Lošinju? Od Ane Kučić i Devčića?

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Nema oporbe 09.10.2024 21:10
    Drug Tito
    Jeli to normalno da predsjednica hsls živi u Rijeci Ovo su teški slučajevi Vlast i oporba na otoku za liječenje

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Egzorcist 09.10.2024 20:53
    12 godina mandata
    Skoro sva ilegalna gradnja napravljena je za vrijeme vladavine Ane Kučić I sama je kupila kuću s ilegalnim stanovima

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Župnik 09.10.2024 20:38
    Muzej
    ANI treba zabraniti ulazak u crkvu i svima koji su bili na predavanju u muzeju koji sebe proglašava partnerom dugih boja Dakle mi financiramo to.... Zaista je ova vlast očajna kad u takvim traži pomoć

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Erdogan 09.10.2024 20:35
    Oporba
    Jeli moguće da Franković zapravo nit ne mari hoće li postati gradonačelnica nova jer po plahosti i nije neš muževan briga njega i bez toga ima svoje poslove zato se nit ne trudi čak protestirao šutnjom na gradskom vijeću A nije lopov koji krade samo nego ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    hranitelj tuljana 09.10.2024 18:55
    ...
    Lijepa gesta isprike za onu bahatu nesmotrenost. Lajkam, ako je vlastita ideja a ne prisila.

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Njetanjahu 09.10.2024 15:49
    Oporba
    Zasto Rudi Franković i Jović šute o bitnim kriminalnim radnjama gradonačelnice njezine obitelji i svite a nagovaraju obične ljude da im objavljuju dokumente o dokazu kriminala Zato jer su [cenzurirano]e s figom u đepu Zasto franković piše kako su šume ...

    Read more...

     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Herzog 09.10.2024 15:42
    Brat
    Jesu li komunalni redari poduzeli šta po nalogu državne inspekcije što joj brat ima na gradskom zemljištu ilegalni objekt restoran i beach bar Naravno nisu Jesu li mu naplatili kaznu za radove u centru nakon 15.6 na njegovoj kući nisu ????????????

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Nema oporbe 11.10.2024 14:52
    Tito
    Bilo bi pametnije Rudiju bivšu tajnicu stavit za predsjednicu umjesto jasmine....
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    nn 11.10.2024 13:57
    Džaba mu pomoska škola
    Ministar Butković demantira foto rio. Konačno priznao: 'Jučerašnji novi pad rampe na trajektu ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Admin. 11.10.2024 13:47
    Nesuvislost
    Zasmetalo je samo ovo, citiram: Nesuvislost ovakvog početka tvog odgovora na jedan prethodni ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Fran 11.10.2024 13:17
    Gluposti
    A radi čega bi se to Komadina morao bojati Ane, ili štogod drugo?
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    hranitelj tuljana 11.10.2024 13:14
    Reuters stop
    Nisam prekršio ni jedno pravilo, sudjelovao sam u raspravi na temu članka, ništa manje ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    .... 11.10.2024 10:59
    Jović se usuđuje kazati istinu
    Da Jović zbog Komadine zaista ne smije pisnuti protiv Ane, ne bi se kao jedini SDP-ov član ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    LK 11.10.2024 10:51
    ...
    pa nismo mi tu neki zagorci, živimo na otoku, pola stoljeća se vozim trajektima, iskustvo mi ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    @@@ 11.10.2024 10:40
    ...
    i avioni ponekad padaju, i to je normalna stvar
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    gost 11.10.2024 09:50
    Kvarovi na hidraulici su normalna stvar
    predsjednica hsls je izabrana dok je živila na Lošinju. Ni sada ne prestaje misliti na ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    gost 11.10.2024 09:37
    Politika kao uhljebljenje
    Klasična uhljebuša je AK. Jedini radni staž osim u gradskoj upravi ima ono malo u očevoj ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    NN 11.10.2024 08:36
    propale nikad započete investicije
    Jović se makar razumije u građevinu, kao i Franković. Ova se ne razumije u građevinu, ali se ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    ..... 11.10.2024 07:22
    Politika kao hobi
    Ali zato njemu politika nije uhljebljenje nego hobi.
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    ... 11.10.2024 06:12
    ...
    gradonačelnica je nakon 12 godina običnog faxa ekonomije zalutala i u ekonomiju i u ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Nema oporbe 10.10.2024 22:37
    Tito
    Jović je izjavio da je zalutao u politiku
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    gost 10.10.2024 19:43
    Pitao je on malo više ...
    Nabrzinu sam pretragom na ovoj stranici našao malo više njegovih pitanja. volim-losinj.org/.../...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Nema oporbe 10.10.2024 18:30
    Tito
    U zadnje 4 g postavio par pitanja
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    gost 10.10.2024 15:47
    Jedino što znamo, rode ...
    Jedino što znamo jeste da danas, manje od godinu dana do narednih izbora postoji ogroman ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    hranitelj tuljana 10.10.2024 15:17
    O oporbi, rode.
    Oporba kao pojam nema ni pozitivno ni negativno značenje. Svi su oporba, uključujući i ovu ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    gost 10.10.2024 14:01
    Ima oporbe
    Mislim da su napravili koliko je oporbi moguće išta napraviti pod HDZ-ovom diktaturomTi kao ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Nema oporbe 10.10.2024 12:59
    Tito
    Za sadašnju vlast znamo zasto ne glasati a za oporbu zasto da glasamo zasto Što su napravili ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    OMG 10.10.2024 11:47
    Diverzant
    Ovo je neki web diverzant kao Straulino za brodove. Hoće da potopi portal :lol:
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Inicijativa za legalnost Lošin 10.10.2024 11:04
    moj stav
    [quote name="Egzorcist "]Skoro sva ilegalna gradnja napravljena je za vrijeme vladavine Ane ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    ...... 10.10.2024 10:35
    Normalno
    A jel imaš neku korist od ovih što žive na Lošinju? Od Ane Kučić i Devčića?
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Nema oporbe 09.10.2024 21:10
    Drug Tito
    Jeli to normalno da predsjednica hsls živi u Rijeci Ovo su teški slučajevi Vlast i oporba na ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Egzorcist 09.10.2024 20:53
    12 godina mandata
    Skoro sva ilegalna gradnja napravljena je za vrijeme vladavine Ane Kučić I sama je kupila kuću ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Župnik 09.10.2024 20:38
    Muzej
    ANI treba zabraniti ulazak u crkvu i svima koji su bili na predavanju u muzeju koji sebe ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Erdogan 09.10.2024 20:35
    Oporba
    Jeli moguće da Franković zapravo nit ne mari hoće li postati gradonačelnica nova jer po ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    hranitelj tuljana 09.10.2024 18:55
    ...
    Lijepa gesta isprike za onu bahatu nesmotrenost. Lajkam, ako je vlastita ideja a ne ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Njetanjahu 09.10.2024 15:49
    Oporba
    Zasto Rudi Franković i Jović šute o bitnim kriminalnim radnjama gradonačelnice njezine ...
     
  • Četiri pitanja čekaju odgovor

    Herzog 09.10.2024 15:42
    Brat
    Jesu li komunalni redari poduzeli šta po nalogu državne inspekcije što joj brat ima na ...