Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Zahtjev za uvid u zapisnik Poglavarstva

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

 Dana 22.11.2006. održana je sjednica Poglavarstva Grada Malog Lošinja na kojoj se raspravljalo i o prijedlogu Upravnog odjela za komunalni sustav, urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša čiji je sadržaj predmet interesa Eko Kvarnera već duže vrijeme.

S obzirom na to da su tijela javne vlasti temeljem čl. 4. st.1. i čl. 11. st. 1. Zakona o pravu javnosti na pristup informacijama (NN 172/2003) dužne građanima dati na uvid dokumente kojima raspolažu, osim ako nisu obuhvaćeni čl. 8. (na primjer, ako su proglašeni državnom, vojnom, poslovnom tajnom, ako bi njihovo objavljivanje onemogućilo nepristrano vođenje sudskog postupka i sl.), Eko Kvarner Ogranak Cres – Lošinj zatražio je od Pročelnice ureda Grada Malog Lošinja uvid u zapisnik i materijale s predmetne sjednice Poglavarstva. S obzirom na gore izneseno očekujemo da nam se u što kraćem roku dostavi tražena informacija kako bi što prije mogli reagirati na novonastalu situaciju.

 

Pismo je sljedećeg sadržaja:

PROČELNICA UREDA GRADA MALOG LOŠINJA
Silvija Kocijan
Riva lošinjskih kapetana 7
51550 Mali Lošinj

Predmet: zahtjev radi ostvarivanja prava na pristup informacijama Mali Lošinj, 23.11.2006.

Poštovani, Temeljem čl. 4. st. 1. i čl.11. st.1. Zakona o pravu javnosti na pristup informacijama (NN 172/2003) od gore imenovanoga tijela javne vlasti zahtijevamo da nam se dostavi slijedeća informacija: - zapisnik i materijale sa sjednice Poglavarstva Grada Malog Lošinja koja je održana 22.11.2006.

S poštovanjem, Andreja Gregorina Glasnogovornica Eko Kvarnera Ogranak Cres – Lošinj

Komentari: 

0 0 # Ivan 2006-11-29 09:36
Da li Adrijana Gregorina zna da svake tri sekunde jedno djete na svjetu umre od gladi i da je Lošinj zagaden jednom puno vecom opasnoscu od onog sto se dogada na Artatorama, a to je droga.
Hoce li ona kao gradanka koja se poziva na ustav uciniti gradansku duznost pa prozvati dilere u Malom Lošinju te tu traziti uvide u spis ili je to previse prljavo da bi se tim bavila??
Mozete li nam draga nasa pravednice pomoci po tom gorucem zagadujucem problemu naseg otoka te tu pokazati hrabrost a tu je i vasa kolegica Bojana koja taj problem ima u neposrednoj blizini pa tu budite hrabri pa napadnite a prestanite napadati ljude koji svojim zdravljem placaju da bi odrzali ovaj grad na zivotu.
Prestanite tlaciti stalno posten svijet probajte se okusati sa pravim kriminalcima ili se previse bojite za svoje gu... :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ivane, nisi bas pametanGari 2007-08-13 19:28
Ivane, Ivane, koja si ti budala...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Pez 2006-11-29 09:43
Problem droge nije problem prirodnog okoliša kojim se bave ekološke udruge poput Zelene akcije, Eko Kvarnera, itd. Narkomanija je društveni problem.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Pez 2006-11-29 09:47
I da dodam: problemom droge baviti se treba policija, pravosuðe, zdravstvo, školstvo ... goniti i osuðivati kriminalce, liječiti ovisnike, odgajati djecu, itd.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-11-29 10:09
Ivan drži da Komunalno ne treba čistiti Grad dok djeca u Africi gladuju a lošinjska mledež se drogira :D :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # drogamama 2006-11-29 15:42
Ja isto doživljavam problem droge kao nešto što je velik, velik problem ovog grada. Ali Ivane, kako možete na takav način postavljati tako problem droge. Uzrok je sigurno i osobinama ličnosti, ali prvenszveno dostupnosti te općenito kvaliteti života. Ako je Andrea potakla da jedan problem ovog društva postane vidljiv, vjerujte da se nefunkcioniranj e sutava vidi i kroz nemogućnost i nerješavanje problema droge. Daj prozovite svoju sugraðanku, vjernicu i poslodavku trgovine kod novog tržnog centra koja ih okuplja i na njima zaraðuje...ma bjesna sam na sve Ivane ovog svijeta koji se nisu potrudili sagledati realno problem, a i nešto sami napraviti po tom pitanju...Što mislite Ivane da li Bojani njezina obiteljska tragedija umanjuje pravo da živi...sramite se, dok se to ne dogodi vama bliskoj i dragoj osobi
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # hrabrosttata 2006-11-29 15:47
To nije pitanje hrabrosti...da mi kao graðani sačekujemo brodove, druga prevozna sredstva, glumimo policiju, apeliramo da sudovi rade, ali mi u Lošinju imamo procesuirane osobe koje čekaju izvršenje, ali kada to dočekati u Hrvatskoj...ja imam djecu i osjećam beskrajnu mržnju prema dilerima,ali Ivane pa kako to postavljate stvari?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ivan 2006-11-29 17:41
Stvari postavljam tako jer ako se policija treba baviti problemom droge a vidimo da ga ne rjesava zasto mi gradani nismo po tom pitanju agresivni i ne osudujemo one koji nam se bogate na nasoj djeci porodavajuci im alkohol i cigarete te ostale otrove.
Jer morat cete priznat i za ekoloske pa i neke druge probleme kao sto su gradevinski prekrsaji isto postoje sluzbe koje dobijaju novac kao i policajci, pa njih nitko ne proziva imenom i prezimenom, a od ljudi kao sto su poduzetnici koji istina nisu uvjek ispravni jer to je znak da nesto rade pa i grijese cinimo da ispadaju najgori kriminalci i probisvjeti, dok oni pravi kriminalci rade svoj posao i cvijeta im nama pred ocima.
A isto tako mi nije jasno zasto Gregorina ne prozove gospodu ministricu i njene podanike kao glavne krivce za devastaciju, i zasto ne napadne one koji su to godinama dozvoljavali i to zasto to ne ucini imenima tih odgovornih ljudi pa da se uistinu vidi tko je kriv jer ovako od jednog sovjeka ucinit kriminalca koji je vecinu stvari cinio u dobroj vjeri nagovoren od ljigavca bivse vlasti koji su mu obecavali da ce mu sve rjesiti.
A sad ti isti ljigavci koriste jednu tako inteligentnu osobu kao sto je Gregorina da bi napadali postojecu vlast a ona ne vidi da ce biti samo instrument da bi se upravo krivci za devastaciju vratili na vlast.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-11-29 18:18
Ivane, covjek ima ograniceno vrijeme i sposobnosti. Nemoj osudjivati onoga tko se bori protiv dilera droge i sve svoje snage troši na to pa se ne stigne boriti protiv gladi u svijetu, pedofilije ili zlostavljanja životinja.

Poduzetnik o kojem govoriš nije čovjek koji radi pa griješi, nego obrnuto: on svoje kršenje zakona naziva poduzetništvom i biznisom.

Protiviti se kršenju zakona nije napad na vlast nego na bezakonje. Ako vlast podržava bezakonje i protiv njega ne poduzima mjere, to nije vlast nego mafija koja radi pod firmom demokratske vlasti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Droga i okolišBojana Genov 2006-11-29 19:14
Prozivati aktiviste koji štite okoliš za to što pokušavaju riješiti samo jedan problem, a ne sve probleme svijeta (uključujući to da svako treće dijete u svijetu umre od gladi), glupo je i zlonamjerno. Udruge se bave onime za što imaju interesa, resursa, znanja i sposobnosti, ako netko drugi detektira neki problem neka ga rješava i ukazuje do mile volje na njega. Što ste vi učinili za javno dobro? Prokazali dilera? Prokazali bilo kojeg kriminalca? Riskirali svoje dupe za javno dobro?
Droga jest doista problem i ne vidim zašto bismo se mi morali baviti upravo njime. Meni ne pada na pamet da se njime bavim jer mi je odnio previše energije da ga riješim sa svojim vlastitim djetetom. Dok god institucije sustava ne funkcioniraju, počev od izdavanja lokacijskih dozvola i bespravnih gradnji pa do policije i pravosuða, koji jedini mogu djelovati na problem droga, ugroženo je svačije dijete.
Uz ostalo, upravo opća kvaliteta života, društveno licemjerje, nedostatak graðanske hrabrosti i političke odgovornosti, nefunkcioniranj e sustava, činjenica da se jedno priča u kući a drugo vani, nedostatak zdravih sadržaja i tako dalje i tako dalje su okruženje koje stvara kod djece beznaðe, nedostatak vrijednosti i potrebu da se smisao života naðe van realnosti. To se može desiti baš svačijem djetetu, pa je potezanje djeteta koje je odlutalo u narkomaniju kao argument protiv nečijeg aktivističkog angažmana što se logike tiče pogrešno, a što se morala tiče bijedno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Tko koga koristi?confused 2006-11-29 19:40
Opet sam zbunjen, tko koga koristi? pa zar vi mislite da pajaci iz bivše vlasti imaju te pameti i organizacijskih sposobnosti da bi mogli instrumentalizi rati udruge? Udruge se zalažu za javno dobro, pa zato i izazivaju toliko nervoze što se ne uklapaju u postojeće ladice u kojima su svi uredno poslagani po svojim roðačkim, interesnim i ostalim vezama. Udruge rade ono što je za javno dobro, bez obzira kojoj to političkoj opciji smetalo.
Pajaci iz takozvane opozicije u sprezi su i odnosima punog razumijevanja sa Mužićem i Rukonić, koji će unovčiti prostorna rješenja i pozicije koje su dobili.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # tko je tu lud?dvorska luda 2006-11-29 19:42
Priča o rušenju vlasti je zastarjela, još od 90. nije in lupetati takve stvari.
Vlast se ruši sama svojim postupcima. Tko je kriv kapeliju što dozvoli da ga Mužiči prave budalom?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-11-29 20:01
Stvarno, Ivane, kada si zadnji put prijavio policiji nekog dilera?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kalimero 2006-11-29 20:14
Čeka da to obavi netko hrabriji od njega. A onda će ga kritizirati što ne skrbi o kitovima i pingvinima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ivan 2006-11-29 21:34
Vidim da se podigla prasina e sad sam postigao ono sto sam htio kriticnu masu.
Ovako kako se vi sad osjecate se osjecaju djeca i unuci obitelji Jurekovic koja je lincovana pod laznom borbom za okoliš a u stvari gospoda Gregorina rjesava svoje privatne probleme jer zeli Artatore samo za sebe i svoje uzivanje.
A sto se tice droge o tomu vam ja necu vise solit pamet a sto se tice suradnje s policijom u borbi protiv droge i o tomu vam necu jer ne mogu samo ovo ono sto sam ja radio po tom pitanju vi ne biste vjerovali a probleme koje sam naveo naveo sam samo zato da se progon usmjeri na one koji su uistinu krivi, a za mene su krivi upravo ljudi koji sjede na inspektorskim mjestima koji su deset godina dozvoljali da se dogada devastacija te bivsi gradonacelnik balija i svi njegovi suradnici koji su imali nadleznost po tim pitanjima, pa prema tomu zasto lincujete Obitelj koja ce kazne koje zakon propisuje platiti a oni pravi krivci ce i dalje sjediti na istim funkcijama.
vas nacin me tjera da vas se prozove jer mi je dosta onih koji udaraju po onima koji ne vracaju probajte se zamisliti sto ste na latinici ucinili toj obitelji.
Pa mi sad recite vi pravednici zasto se trzate kad dobijete niski udarac ako znate udarati naucite i primati.
Gospodo Bojana vi ste se nasli prozvanom zasto se toliko uzrujavate kad ste toliko cisti, pitam vas koloko ste udruga osnovali i sto uistinu je vas posao jer nemojte se ljutiti ali mi se cini da gdje god se okrenem viste u nekoj udruzi ne vidim zasto se ne bi onda priduzili nama koji se uistinu ne bojimo dilera i koji se s njima i obracunavamo samo to ne pokazujemo u novinama jer taj rat je malo tezi od unistavanja obiteljskih poslova i dovodenja obitelji u javnost kao najgore.
Samo cu vam reci da je upravo Dado Jurekovic covjek koji je u vise navrata pomogao u borbi protiv droge, zahvaljujući njemu smo jedan od tri ili cetri grada koji imaju aparat za kontrolu razine droge u krvi.
Jeste li znali da je taj covjek jedan od veterana vukovarskog ratista.
mozete li malo prije nego pocnete neciji zivot unistavati malo razmisliti tko je pravi krivac i tko je onaj kojeg treba prozvati, mozete li vi ikoga pohvaliti i dati mu za pravo ili vam je jedin cilj u zivotu samo kritika.
I na kraju krajeva da nije bilo ljudi kao Dado ni vi ni ja nebismo sad na ovim kompjutorima razglabali nego bismo pjevali partizanske pjesme i radili i nekom smrdljivom our-u.
Budite malo pošteni i shvatite da ne mozete bas sve napadati drzite se programa udruga u kojima jeste ali vas uistinu molim odaberite jednu brazdu pa kvalitetno zaorite jer ovoliko udruga koliko ih vi vodite ili ste clan pokazuje, morat cete se sloziti jednu emocionalnu nestabilnost.
Znam neke ljude koji su prestali biti aktivisti udrge za zastitu zivotinja zato jer ste se vi u to ukljucili, sto vam to govori.
Evo ja sam svoje rekao i necu vam se vise obracati a ako se se nasli uvrijedeni oprostite jer ja vas opet napominjem nisam prozvao na nacin da vas omalovazavam nego da vas pozovem na razmisljanje jer znam iz prve ruke da ste imali velikih problema s drogom, vjerujte znam iz prve ruke.
I nije vam bilo lako i imali ste pakao ali bas zato bise trebali imati vise razumjevanja za ljude koji grijese i za ljude koji imaju probleme, a kad budete napadali prave istinske krivce tad cu ja stati rame uz rame uz vas i vjerujte biti ce vam drago.Pozdrav i sretno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-11-29 22:11
Ivan kaže "probajte se zamisliti sto ste na latinici ucinili toj obitelji". Ivane, Latinica je samo iznijela primjere iz kojih se vidi da pred zakonom svi ljudi u RH nisu jednaki. Jedan od primjera bio je iz Lošinja. A ti reci da li je o izgradnji suhe marine bez potrebne papirologije izrečena neka laž ili je to istina.

Moram priznati da me plaši tvoje isticanje da je g. D.J. veteran domovinskog rata. Mislim da to ne može pravdati njegove nezakonite poslove, i da je on kao veteran trebao biti zadnja osoba koja ce se upuštati u kršenje zakona.

A što se tiče gospoðe Gregorine mislim da ona ima jednako pravo da se bori za svoj interes kao što ga ima i g. D.J. Razlika je u tome što pred zakonom njih dvoje nisu jednaki.

O tome se govorilo u Latinici.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kalimero 2006-11-29 23:15
Ivan smatra da je obiteljski posao D.J. vazniji od posla A.G.

Ivan smatra da su za nezakonite radnje D.J. krivi svi osim njega samoga. Kriva je bivša vlast i krivi su inspektori što ga nisu sprečili a on koji je kršio zakon nije kriv.

Ivan smatra da D.J. od kršenja zakona iskupljuje što je bio na ratištu i što je nešto nekom donirao.

Ivan smatra da o nezakonitim poslovima D.J. koje je i Ministarstvo utvrdilo iz zahvalnost ne treba javno govoriti, jer bez njega bi danas "pjevali partizanske pjesme".

Ivane, gospodinu D.J. svojim komentarima praviš vrlo lošu uslugu. Sumnjam da on kao inteligentan čovjek sam tako misli.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # veteran 2006-11-29 23:38
Dragi Ivane mnogi bi bili sretni da mogu raditi pa makar u "nekom smrdljivom our-u". Bilo je posla a radnici su bili zaštičeni i kad se razbole ili kad žena bude noseća nisu dobili otkaz.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ivan 2006-11-30 08:44
Ako je tako kako vi pricate zasto ste maknuli ovu temu sa naslovnice :D ???
Mozda zato jer bi mogla postati još vrućija nego je? 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Odgovor IvanuAdministrator 2006-11-30 09:43
Nijedan članak objavljen zadnjih 15 dana nije maknut s naslovnice. Članci maknuti s naslovnice ostaju objavljeni u odgovarajućim rubrikama ili u rubrici Arhiva.

Molim Ivana da javi za koji napis misli da je maknut kako bismo vratili na naslovnicu ako je greškom eventualno ipak maknut.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # drodamama 2006-11-30 11:04
S tom svojom patetičnom pričom o drogi ste smješni. Sve akcije koje provodi policija ia kad ih provede nemaju učinka u državi gdje ne funkcionira sudstvo, zatvorski sustav.Ma gdje to vi radite, negdje mi dajte naslutiti, zdušno ću vam se pridružiti u lovu, ali doslovno lovu na dilere i svu bagru.Dajte shvatite, da kako država ne može isprocesiuirati tog Jurekovića tako ne može niti dilere...shvati te što je to nefunkcioniranj e sustava, korumpiranost, nestručnost ljudi...a o dragovoljcima možemo nastaviti, pa ako se borio za ovu državu ne mora ju krasti i potkopavati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ????? 2006-11-30 13:58
Ako se zelite zdusno pridruziti borbi protiv droge mozete poceti vec danas prvo : ako imate maloljetnu djecu onda ih drzite doma posle deset sati jer zako to propisuje a ako zelite dalje kad vidite necije djete da se drogira nazovite mu roditelje, pa dalje kad vidite dilera za kojeg pretpostavljate da vam truje djete prijavite ga i budite svjedok na sudu, a ako ste imalo pravedni pocnite prozivati prave krivce sto postoje ljudi koji mogu radit protivno zakonu prozovite imenom i prezimenom krivce za Artatore, ja cu vam pomoci prvi je Dragan Balija, idemo dalje vi krenite dalje a imamo i radio lošinj pa probajte tamo i tad cemo znati da stojite iz svojih rijeci.
Nemojte vi misliti da ja ne podrzavam borbu koji vode Gregorina i Bojana ja samo ne podrzavam nacin, i protiv koga je vode.
Sjetite se Blaskica u Hagu on nije sigurno cinio ono sto je pisalo u optuznici nego njegovi vojnici, ali odgovornost je bila njegova, prema tomu mislim da bivsi general Balija treba biti pozvan na odgovornost zasto su njegovi gradani godinama devastirali a on nista, on sad radi u skveru za dobre novce a drugi placaju zbog njegovih propusta.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Odgovor IvanuBojana Genov 2006-11-30 22:49
Ivane, cijela Vaša diskusija odvija se na osobnoj razini. Ako pripadate obitelji Jureković, mogu suosjećati s Vama, ali ne promijeniti svoju podršku ekološkim aktivistima. Ako Vam može pomoći, mogu Vam dati savjet koji sam dala svom mlaðem djetetu, uznemirenom i prepunog osjećaja stida kad je u potpunosti spoznao da mu je brat bivši narkoman, sa trajnim posljedicama i neizbrisivom društvenom stigmom: on je on, a ti si ti.
Dakako da mi je jasan osjećaj nelagode u obitelji i suosjećanje prema onima koje voliš, ma što činili. Ipak, mi smo svi samostalne jedinke i predstavljamo samo sebe i slijedom toga i odgovaramo sami za sebe. Zato nemate pojma kad tvrdite da se ja sad osjećam kao članovi obitelji Jureković i da se trzam kad dobijem niski udarac. Ja sam na niske udarce u svom aktivističkom životu navikla i upravo neargumentirani , niski i anonimni udarci na Andreju Gregorinu su me potakli da je podržim, još u trenutku kad uopće nisam razumijevala što se to oko poduzetnika Jurekovića zbiva. Nisam čula niti jedan suvisao argument zašto ona kao svjesna graðanka i ekološka aktivistica ne bi imala pravo devastaciju i kršenje zakona nazvati upravo tim imenima niti je itko opovrgao da se radi o devastaciji i kršenju zakona. Umjesto toga sam čula da nema radnog staža, da je vikendašica, da još nije diplomirala i ostale kvaziargumente na koje ne želim pristati i ne želim živjeti u sredini u kojima su one dominantan oblik argumentacije i u kojoj je moguće da činjenica da je netko veteran bilo kojeg rata bude time ekskulpiran zbog bespravne gradnje.

Uopće ne shvaćam zašto uzbuðenje oko Latinice (u kojoj ja nisam sudjelovala, ali dobro poznajem argumentaciju „tvoja je suradnica bila u Latinici, pa ja zato ne volim ni tebe“).
U Latinici je svatko imao prilike predstaviti sam sebe. Jureković je to odbio, valjda svjestan da na TV nije dovoljno reći da je bio prvoborac. Gradonačelnik je rekao ono što smo svi čuli, vjerujem i ono što nismo, ali uloga medija, baš kao i nevladinih organizacija, je upravo u tome da ukažu na ono što odudara od idealnog standarda i da time budu korektiv. Zato su, vjerujem, odabrali baš ono gdje se je okliznuo i rekao što nije trebao, to mu nije stavila Andreja u usta. Andreja je rekla što tvrdi stalno, nije bila fokusirana na grad, nepristran gledatelj mogao je čuti da je prozvala i inspekcijske službe, ministarstvo i cijeli sustav zbog nedjelotvornost i i sporosti. Time je učinila upravo ono što joj Vi spočitavate da nije.
Odgovor na pitanje koliko sam udruga osnovala i u koliko ih sam djelatna rado dajem, mada je pitanje popraćeno dijagnozom emocionalne nezrelosti upravo ono iz repertoara ad hominem. Osnovala sam Žensku grupu Lošinj i jedna sam od suosnivačica Centra za zdravo odrastanje. U Ženskoj mreži Hrvatske, čija je Ženska grupa članica od 1995. godine, sam na izbornoj funkciji koordinatorice u drugom mandatu od dvije godine. U Društvu za zaštitu životinja sam aktivna članica, nisam niti u jednom tijelu upravljanja i vjerojatno taj dio svjedoči o mojoj emocionalnoj nezrelosti, jer na životinje trošim puno svog vremena, prostora i novca. Iz solidarnosti i potpore prema seksualnim manjinama i antiratnom aktivizmu učlanjena sam u jednu lezbijsku i antiratnu organizaciju, mada nisam djelatna članica.
Možda je to za lošinjske prilike puno, ali je u evropskom prosjeku. Ne svjedoči o tome da ne znam što radim, nego da su sve stvari u našem antropocentričn om i androcentričnom svijetu povezane, te da oranje na paralelnim brazdama u puno slučajeva daje više ploda.
Samo danas sam dobila peticiju žena iz Afganistana, pismo Prijatelja životinja koji u isti kontekst stavljaju nasilje protiv žena i nasilje protiv životinja, peticiju ZAUSTAVIMO ROCKWOOL - SPASIMO ISTRU, dakle širom svijeta aktivisti koji se nečim bave traže jedni od drugih potporu i suradnju, znajući da je sve uzajamno povezano. Ako je to emocionalno nezrelo, srećom ima nas mnogo.
A sa pričama o borbi protiv droge, dosta sranja. Kod uglednih lošinjskih poduzetnika, trgovaca i ugostitelja, djeca kupuju cigarete i alkohol, ali to su jadni investitori i poduzetnici koji moraju hraniti djecu, pristojni ljudi za čije su propuste krive inspekcije koje im gledaju kroz prste i nemarni l roditelji koji djecu ne drže na uzdi. Uglavnom znamo gdje se i od koga droga kupuje, ali ako su to fini ljudi, prvoborci, naše domicilno stanovništvo, nećemo se zamjerati.
A da / kad ja podnesem prijavu zbog prodaje sredstava ovisnosti protiv nekog nama dragog poduzetnika koji prehranjuje Obitelj i plaća porez, proglesili bi me ne emocionalno nestabilnom nego sasvim ludom, jer guram svoj nos u sve.

Prestanite s licemjerjem i recite napokon nešto što je argument.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ivan 2006-12-01 15:08
Argument je u tomu da opet ponavljam, prozivate one koji nisu glavni krivci.
Recimo da ja sad prozovem vase djete zato jer je zahvaljujuci njegovom duzenju s ostalom djecom doslo do jos ovisnika, sto bi se tu i u takovoj optuzbi moglo reci da ju je objavio netko tko nema hrabrosti prozvati istinske krivce.
Ja to jos nikad nikom nisam ucinio pa necu ni vama.
Ali kazem vam, vi ako ste aktivistica morate uistinu onda napasti one koji to zasluzuju i to imenom i prezimenom kako ste to ucinili i obitelji Jurekovic, dobro znamo tko je to i koji su ljudi pravi krivci.
medutim Bojana vi tvrdo zastupate Gregorinu koja je u ovom slucaju nista manje nego jurekovic kompromitirana jer ona se tamo bori za svoj osobni interes, da ona tamo ne zivi i da je to izvam njenih privatnih interesa mogao bi ju u ovom slucaju prihvatiti, medutim budite i vi malo objektivni pa reci uistinu je li tu sukob interesa.
A sto se tice trenutne vlasti pa svima je jasno da su nakon Balijine brljavine od 12 godina naisli na totalni kaos i isto se slazem da nisu oni bez putra na glavi ali shvatite i ovo Davno je vec receno da narod ima vlast kakovu zasluzuje, ali je ipak ima i zato jedino je u aktivistickoj borbi koju vi vodite bitno da ona bude istinita da se prozivju krivci jer samo tako se moze postici, da svaka sljedeca vlast bude bolja.
Jer ako mi u ovom slucaju dozvolimo da obitej Jurekovic plati Balijinu nesposobnost onda cemo pomoci sljedecem potencijalnom lokalnom politicaru da ide istim putem jer ce uvjek kao i do sad netko drugi placati njihove krivice.
Pitam se sto je to toliko snazno ispred vas da vi koja se toliko borite za pravdu niste u stanju prozvati sve te ljude koji su uistinu krivi pa da jednom u ovoj zemlji odgovaraju i krivci a ne oni koji samo rade.
Da li je moguce da ste i vi u njihovom klanu ili ste pritisnuti necim, sto vam neda da ih prozovete.
Zar ne mislite da bi Hofman, Balija,te ostale inspekciske sluzbe trebale Krivicno odgovarati za stetu koja je ucinjena na ruzmarinki, nazalost ucinio ju je jedan covjek koji sigurno je imao dobru namjeru napredka posla jer njega nitko ni ne poznaje nego kao radnika.
Ponovo vas pozivam da promjenite nacin na koji ste pokrenuli ovu borbu i ne samo ovu jer ako zelite biti aktivistica za bolji Lošinj onda provo morate biti za Lošinjane i sa njima imati zajednicki jezik(pod Lošinjane smatram i vas i sve gradane Lošinja).
Morate nekad shvatiti da ako ne zele ne zele, ali ljudima se dobrim nacinom moze pomoci da shvate, i tad imate pravu snagu na svojoj strani.
Bojana stekli ste reputaciju osobe koje se ljudi klone to je negativno i obicno ne donosi rezultate nikom a najmanje vama.
Emocionalno ste slabi jer nosite kao i ja i vecina ljudi rane na dusi koje vam je nanjelo drustvo,i kazem vam znam kako je to ali vam opet kazem da jedini nacin i jedina snaga je da se tomu oduprete da budete bolji od onih koji su vam to ucinili.
Ljudi ce vas prihvatiti jedino ako osjete ono dobro u vama, za sad nije tako svi vas dozivljavaju kao napadacicu i zato nema podrske, oni koji vas zbog vaseg nacina tapsaju po ramenu nisu vam prijatelji nego samo uzivaju u tomu dok umjesto njih radite prljavi posao plitickih prozivki.
Mislim da sam otprilike rekeo svoje misljenje i mislim da ste me shvatili i kazem vam kad biste isli ovako imali biste mene u z bok a tad biste vidjeli da ima jos ljudi koji ne popustaju pred svakavim ljigavcima.
Jos jednom naglasavam da osobno protiv vas nemam nista ali znam igrati na vas nacin mada je uvjek nakon tog gorak okus u ustima, jer to nije moj nacin, mada nekad ljudi moraju osjetiti udarac koji daju dugima da bi znali kako se ti drugi osjecaju pogotovu oni koji nisu glavni krivci.
Pozdrav. ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # DD 2006-12-01 16:11
Ivane, žao mi je ali ja ne razumijem što želiš reći. Pustimo na stranu osobno prepucavanje s osobom koja ti "ne miriši" i odgovori mi na jednostavno pitanje.

Ti kažeš (citiram): "Zar ne mislite da bi Hofman, Balija,te ostale inspekciske sluzbe trebale Krivicno odgovarati za stetu koja je ucinjena na ruzmarinki".

Ako pod štetom misliš na upropašteni novac uložen u radove na Ružmarinki koju je Ministrastvo napravilo svojim bagerima, postavlja se pitanje kakvi su to radovi bili. Složit ćeš se, nadam se, da su bili nedozvoljeni - protivzakoniti.

E sad mi reci tko je tjerao investitora da ulaže novac u nešto takvo? Balija? Hofman? Naravno ne. Možda ćeš reći da mu je nešto obećano. Moguće, ali ako meni netko obeća nešto, a ja uložim novac pa izgubim, ne mogu kriviti onoga tko je obećao nego svoju naivnost što sam pravio račun bez krčmara. Kažeš da bi oni trebali krivično odgovarati. Za što? Nemoj reći da je to zbog neizvršenih obećanja, jer takvo što nije propisano zakonom. Druga je stvar ako je potpisan ugovor, no trebaš znati da je ugovor kojim bi državni službenik jamčio nekome da će mu omogućiti legalizaciju bespravne gradnje sam po sebi sigurna karta za zatvor.

Za moj prekršaj može biti kriv policajac koji je gledao kako ga pravim, a nije me spriječio, ali to mene ne lišava krivnje. Moramo odgovarati obojica. On za nevršenje dužnosti - ja za prekršaj. Sve drugo su bajke za malu djecu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-01 17:01
Šteta je učinjena jer Ružmarinka više nije što je bila. Treba odgovarati ministrastvo što nije naterala bespravnog graditeja da dovede u prvobitno stanje!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ivan 2006-12-01 18:45
Mislim da se ovdje netko prvi lud tko tu komu ne mirisi ili mirisi.
Slusjte dobro procitajte diskusiju pa cete vidjeti da sam vec rekao da ce Jurekovic platiti ono sto zakon propisuje, ali steta se nije desavala deset dana, zar je moguce da komunalno redarstvo nije moglo u tih deset godina traziti od inspekciskih sluzbi da postupi po zakonu zar poglavar grada Balija nije trebao zaustaviti devastaciju nasih prostora, pa zar ta vlast koja je bila tamo nije mogla bilo sto uciniti da se to zaustavi.
O cemu vi pricate ne znam i ne iskrivljujte moj tekst, ja govorim o steti koju je prouzrocio Jurekovic i smatram da su za nju jednako krivi ljudi tadasnje vlasti.
necemo se valjda za neke stvari nazivati vlast a za neke ce to biti u nadleznosti drzave.
znaci jos jednom u ovom slucaju trebaju isto odgovoarati sluzbe koje su ucinile propust te nisu zaustavile prekrsaj jednako kao i pocinitelj. 8) I molim ljepo ne izvrcite ono sto nije receno na nacin kako to pokazujete.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-01 19:38
Ivane, možda me u shvaćanju toga što želiš reći omelo tvoje insistiranje na tome tko raspravlja o devastaciji Lošinja. Mene ne zanima tko je tko, nego što je što. Slažem se s tobom da je krug odgovornih širi od samog bespravnog graditelja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Euze 2006-12-01 20:36
Imam par pitanja:
1. pitanje: Zar treba žaliti nekoga tko svjesno čini nešto protuzakonito, makar mu to odobravali nadležni u službama???

2. pitanje: Kako se ja, vi ili netko od ostalih 10.000 ljudi na lošinju ne usudi učiniti takvo nešto?

3. pitanje: Zašto ja ili netko tko nije bio punoljetan za vrijeme rata, moram biti graðanin 2.reda, samo zato jer je netko branioc i on je uvijek bezgriješan i u pravu, nije li to diskriminacija? Što da budem rob ili sluga, ne znam više?(a svaka polemika završi na ratu, s tim pitanjem ne mislim ništa loše o braniteljima nego o ljudima koji se stalno pozivaju na to kad im odgovara)

4. pitanje: Ako sutra doniram neki novac u nekakvu zakladu hoću li i ja moći napraviti nekakvu rivu ili bilo šta recimo na zlatnoj uvali ili još bolje boriku, jer i ja želim nešto zaraditi?

5. pitanje: Zašto uvijek netko drugi mora biti kriv, hoćemo li tim redoslijedom doći do italije, austro-ugarske, engleza i francuza, kad već spominjemo baliju, jugoslaviju,... Hoćemo tražiti kroz povijest tko je kriv, a danas pustiti ljude da rade što hoće?

Malo potražite odgovore na ta pitanja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ivan 2006-12-01 23:12
Pitanje za Euze:
Sto u zivotu radis, i od cega zivis i koliko si poreza do sad platio?
Ako je odgovor da ne radis onda razumijem sto si postavio ona pomalo djecija pitanja ali ako radis onda me zivo zanima sto i kako mislis opstati u ovom svijetu ili ti zivis u nekom drugom svijetu??
A necu ni spominjati ako jos nemas djecu pa sve ostalo sto ide uz to, itd.......
Sto mislis tko je zasluzan za ovo sto mozes na kompjuteru pisati podrzavati unistavanje necijih zivota.
Pa ja cu ti reci to mozes zahvaliti ljudima koji su slicni Dadi Jurekovicu koji su imali hrabrosti otici dalje od uobicajenog pa su stvorili tehnologiju koju danas konzumiras i pomazes jednom od najvecih ekoloskih sranja koje ikad stvoreno a to je elektronicki otpad koji se jako tesko reciklira i razgraduje, a u jednom danu u svijetu ga u tonama nastaje.
Znaci ovakva pitanja trebas sebi postaviti sto uciniti da se ekoloski bude uvjek cist?
A da ne kazemo da se i po zakonu ne moze sve tjerati jer su zakoni isto tako djelo ljudi pa su i oni pogrjesivi.
Pa recimo nasa divna vlast je promjenila zakon koji je omogucio svim sportskim klubovima u HR da ne plate u proracun sedamsto milijuna kuna a to je novac koji pripada svim GRADANIMA R. HRVATSKE.
Zasto se tu ne pokrene hajka zasto Gregorina tu ne bude gradanka pa napadne.
Shvatite zato jer se svi ustvari bore na prvom mjestu za svoj interes.
I to je ono sto ja ne mogu prihvatiti u ovoj prici.
Shvatite da unistavanjem bilo cijeg posla unistavs ne samo njega nego i njegove radnike obitelj i tako dalje.
A recimo nekima su porezne uprave oprostile dugove od vise milina kuna primjer Kamen -ingrad oprosteno devedeset milijuna kuna.
Ali na to nista nego po dobrom starom obicaju u lošinju neka susjedu crkne krava, pa dokle cemo jedni protiv drugih, valda dok albanci ne kupe cijeli lošinj jer oni su jedini primjer zajednistva, a mi budale svadajmo se dok nas drugi kupuju. 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2006-12-02 10:44
Ivane, napisao si "nasa divna vlast je promjenila zakon koji je omogucio svim sportskim klubovima u HR da ne plate u proracun sedamsto milijuna kuna a to je novac koji pripada svim GRADANIMA R. HRVATSKE." Primjedba je dobra, ali ti pitas "Zasto se tu ne pokrene hajka zasto Gregorina tu ne bude gradanka pa napadne."

A ja tebe pitam zasto TI ne pokrenes hajku? Zasto TI neces da budes gradjanin i napadnes? Zasto bi to trebala biti Gregorina, a ne TI?

Mislim da si ti od onih koji bi da drugi izlazu svoje dupe, a da ti poberes korist. Znas kako se takve ljude naziva?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Euze 2006-12-02 10:47
Tebi ili da kaŽem vama (jer ste vjerovatno stariji) se mogu pitanja činiti dječja, jer su u suštini vrlo jednostavna i tu treba izvući bit, a ne ih dalje komplicirati jer to se obično radi kad se izbjegava odgovor. Opet primijećujem da se skreće sa teme i time se pokušava opravdati nešto što ne valja, isto tako kad se priča o kamen-ingradu se skreće na tko zna što. A za pitanja tipa od čega živiš i da li plačaš porez, nemam odgovora jer to možete isto tako postaviti cijelom lošinju i hrvatskoj, i nemojte misliti da moram biti nekome zahvalan, jer ne moram. Kad bi vi samo znali koliko sam ja ovoj državi platio(vezano na posao) a da nisam dobio ama baš ništa pali biste na guzicu, i zato se klonimo tog pitanja jer što je bilo, bilo je, i osim toga ne možete znati što ja radim (a ne radim ništa protuzakonito)i nemojte tako olako osuðivati ljude bez razloga. Ja ne osuðujem dotičnu osobu nego postupak (osim toga meni je u opisu posla da razlikujem takve stvari), a kod toga ne treba nikada tražiti razloge i načine da se opravda postupak, jer je to pristrano i nikad ne riješava stvari nego ih još više komplicira (kao što je ovdje bespotrebno uključena familija, a koliko vidim i to ne od strane navedenih udruga). Drugo, nemam ja njemu šta zahvaliti jer to što radi nije sigurno za mene i lošinj niti za državni proračun, nego za svoj džep i korist, kao što si i sam rekao, ali bolje ostavimo se toga jer to više činjenice idu protiv njegove koristi i tu si pogriješio. Treće, po pitanju neke svjetske ekološke krize i državne politike, moj je odgovor da prvo trebamo pomesti svoje dvorište da bi se petljali u nekakvo globalno, a osim toga tu smo svi mi, uključeni u to, i svaka čast bojani i njoj sličnima što se uključuju u zbivanja, a ne kao mi ostali "LOŠINJANI" samo mudro šutimo kad treba, a kad ne treba sarkastično komentiramo u sjeni (to nam je specijalnost, a to primjećuju i ljudi izvan lošinja). Tu bi se trebalo vidjeti zajedništvo lošinjana, u očuvanju baštine koju treba nekome prepustiti, zar ne? A ne u sustavnom uništavanju i štićenju nečijih privatnih interesa. Stvar je u tome da većina ljudi ne gleda na ovaj slučaj kao "Dado Jureković je kriminalac" nego bitan je sam čin, a zbog ljudi kao vi je slučaj dobio ime i prezime, i familiju. A njemu zelim prosperitet i izobilje.A mi opet pričamo o brdu stvari koje uopće nisu relevantne za ovu temu, kao što je to stari dobri običaj u nas hrvata. :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kalimero 2006-12-02 10:58
Ivan očajnički uzvikuje: "Shvatite da unistavanjem bilo cijeg posla unistavas ne samo njega nego i njegove radnike obitelj i tako dalje."

To je strašno. Čitam u novinama da je policija razbila lanac dilera drogom i pohapsila ih, zapijenila tovar droge, cigareta i druge svercane robe. Uhitila provalnika, razbojnika, itd. Unistila im posao i njihove obitelji. Uistinu strasno!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ivan 2006-12-02 15:45
Odgovor za Ezuva: citavu stvar si jako dobro isfilozofirao, bas kao poncije pilat opro ruke i dalje si za linc.
Iz tvog se izlaganja vidi da nisi bas puno poreza platio i zao mi je sto ti moram reci ali ipak ti zivis od ljudi koji pune drzavnu kasu a to su upravo jurekovic i njemu slicni poduzetnici.
Odgovor Xmenu: a kako ti znas da se ja ne borim protiv takovih.
Odgovor kalimeru: samo idiot moze takovu usporedbu povuci kao sto je tvoja Droga i Kamenolom, ti vjerojatno u zivotu nisi nis radio. 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kalimero 2006-12-02 15:58
Usporedba izmedju droge i kamenoloma postoji ako ih se po necemu moze svesti na zajednicki nazivnik.

Dilanje droge je protivzakonito.

Eksploatacija kamena bez dozvole je protuzakonita.

Zajednicki nazivnik je "protivzakonito".

Cak i idiot moze vidjeti paralelu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # hmhm 2006-12-02 17:34
Čovjek iskoristio situaciju uz podršku tadašnje vlasti, neka ga osuðuju i prozivaju oni koji za takve poslove dobivaju svaki mjesec ogromnu lovu .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2006-12-02 19:23
Kad vidim da netko napiše kao Ivan da se "po zakonu ne moze sve tjerati jer su zakoni isto tako djelo ljudi pa su i oni pogrjesivi" osjetim strah jer Ivan kaze da lose zakone smijemo ispravljati i raditi kako mislimo da je pravo. Pa Ivane dragi, ako jetako ja eto mislim da nije dobar zakon što kažnjava za silovanje. Pa kad to napravim tvojoj ženi nemoj se srditi. Ne mozemo sve tjerati po zakonu. Meni došlo, a ti ostani cool. Zakon je pogrjesiv, pravili ga ljudi.
:P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ivan 2006-12-02 19:42
Ja se sa hakunom Matatom potpunao slazem da zakon o silovanju nije dobar i ja ga prvi nebi postivao.
I kad bi ti to napravio mojoj zeni ja bi ga prvi izbjegavao i tebe rastavio na komade.
A ti kalimero kako i sam kazes samo idiot moze vidjeti pa tako i vidis i povezujes te dvije stvari.
A sto se tice zakona uopce, pa svi vi i ja skupa s vama smo htjeli ovu demokraciju pa evo vam je zar nije ista kao u cijeloj europi ili dalje na zapadu, i pedofili imju stranku i mogu se kandidirati to je vama normalno normalno vam je da i homoseksualci usvajaju djecu pa sto se onda cudite sto je netko raskopao neko brdo nes ti sranja, vi ste zbog tog jako jadni ma nemoj, ali ima jos jedna stvar koju nikako da shvatite na vlasti su hvala Bogu oni koji rade, i dozvoljavaju unistavnje brda ali ne djecijih zivota.Toliko o tomu i naravno da ne ocekujem da cete se sloziti a sto cu drugo ocekivati od ljudi koji podrzavaju samo destruktivu, to su ljudi koji i ne znaju nis drugo nego kritizirati jer u zivotu nisu nis svoje izgradili.
:-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2006-12-02 20:23
A zašto ne bi povezivao te dvije stvari? Kršenje zakona je kršenje zakona.

Ako ti misliš da se ovaj zakon smije kršiti jer ga smatraš lošim, zašto ja ne bi smio to misliti za neki drugi. Naravno ti bi nadao dreku do neba o pravdi i zakonima kad bi time tebi štetio.

Jebi ga Ivane, biranje zakona koji ćeš poštivati a koji kršiti na kraju pogaða i tebe jer onda i drugi mogu kršiti tvoja prava.

Uostalom, rekao si da bi zbog moga kršenja zakona uzeo zakon u svoje ruke. Vjerujem ti. Ali ne budi idiot pa vidi kuda bi to vodilo kad bi to svi radili.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # hmhm 2006-12-02 20:27
Ma šta svi pljujete po Jurekoviću, to iz vas progovara čista zavist i zloba, čovjek osigurao egzistenciju sebi i svojima...pitam se da ste bili Vi u takvoj situaciji što bi napravili, muka mi je već od tog lažnog morala...neka se prozovu oni koji su mu to omogućili i uvjeravali ga da će dobiti sve dozvole ...i na kraju svi ste znali za njegove aktivnosti pa se niste usudili zucnuti i sad odjednom toliko graðanske hrabrosti kada treba anonimno pljuvati...hehe
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2006-12-02 20:35
Smatraš li i ti kao Ivan da ljudi trebaju uzeti zakon u svoje ruke pa su trebali uništiti njegovu opremu i potjerati ga?

A ako nisi primjetio, osobu koja nije anonimno pljuvala nego je javno progovorila ovdje se najviše napada. I to anonimno od branitelja njegove kriminalne rabote koju nazivaš osiguravanjem egzistencije.

To objasnjava zasto nitko nije zucnuo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Euze 2006-12-02 20:38
Ma kakva destruktiva, o čemu ti pričaš. O kakvoj izgradnji ti pričaš, jesi li čuo ikada za izraz "mali čovjek", ti izgleda pucaš na visoko i ne cijeniš nikoga tko ne izgradi kakvu tvornicu ili u najmanju ruku ne sruši kakvo brdo. Tko zna vjerovatno i sjediš na kakvom mjestu u gradskom vijeću ili si sjedio, jer se vidi da ne cijeniš baš skromnost. To ti je jako žalosna navika, jer zapamti lošinj bi bio premalen za nas svih kada bi svi bili kao ti, "Nema toliko uvala i brda na ovom otoku koliko nas ima!" Ma šta se ja uopće trudim. :sigh:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2006-12-02 20:49
Euze, zaista, šta se uopće trudiš. Raspravljaš sa ljudima kakvi uništavaju planet i zbog kojih izumiru bića što ih je Bog stvorio jer oni ruše brda, sijeku šume i betoniraju obradivo tlo da sebi i svojim obiteljima osiguraju egzistenciju pa makar svi drugi pomrli.

Raspravljaš sa ljudima kojima zakon treba samo da zaštiti njihove interese, a pozoveš li se na iste te zakone, e onda ti zakoni ne valjaju i kriminalu treba gledati kroz prste.

Vjerujem da Bog to vidi, jer država je zatajila.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ivan 2006-12-02 20:59
Hakuna slusaj rekoh ti da se ovdje i ne samo ovdje gledati samo crno i bijelo jer kao sto sam rekao znas li ti koliko je prirode unisteno da bi ti koristio opremu na kojoj pises i jel ti poznato sto ta oprema cini svijetu, sad se mi tu prepucavamo a to ti je otprilike kao da vatru gasimo benzinom.
Euze : Moze ovakvo pitanje ali molim te odgovori mi iskreno imas li svoj stan koji si sam platio i zaradio , auto ili neku barku.
Ili jos manje ali iskreno jesi li ikad napravio kucici za ptice. :zzz
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2006-12-02 22:49
Ivane, ja govorim samo o jednom, a to je kršenje zakona koje ti smatraš dopustivim. Slučajno je tema kršenje zakona o gradnji, ekologiji, eksploataciji kamena.

I još nešto. To što ja serem nije razlog da pustim da mi seru pred kućna vrata. Toliko o mojoj odgovornosti za zagadjenje okolisa jer rabim kompjutor.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Odgovor matatiIvan 2006-12-03 02:51
Da hakuna ti smijes srati i mislis da ti tvoje gov.. daje na vaniliju i mislis da isto to ide negdje drugdje od nasih?
E pa i tvoje kao i moje zavrsava u moru a tko to pred tvoja vrata sere mozda Jurekovic?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Euze 2006-12-03 04:43
Ovo ne vodi nigdje, kad netko misli da je u pravu, neka bude u pravu, ALI NA SVOJU ŠTETU, A NE NA TUÐU A O TOME JE RIJEČ.
Samo ti Ivane uzivaj u svojim sebičnim i kratkovidnim pogledima na život, ja te sigurno neću spriječiti, ali se nadam makar da ce poslije svega ovog gradske i državne službe spriječiti, a ne liječiti neke nove artatore. Uživajte u raspravi ljudi 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2006-12-03 10:16
Ivane, zasljepljen si sebičnošću i na stvari gledaš kratkovidno, kako je uočio Euze.

Ako je zakon propisao da na svojem terenu površine 1000 m2 smiješ sagraditi zgradu max. 200 m2 na 2 kata, a ti sagradiš 400 m2 na 3 kata ti si nezakonito uzurpirao prostor na koji ti zakon ne daje pravo. Budući da je prostor ograničen, Bogom dan, uzevši više nego što zakon dopušta ti si ga oduzeo drugome. Vjerujem da si dovoljno inteligentan pa znaš kako se takav čin zove. Ne znam jesi li vjernik, no ako jesi, trebaš znati da time ne kršiš samo zakon i zakidaš tudja prava, nego kršiš i božje zakone, činiš grijeh.

Čovjek pojedinac nema pravo tumačiti zakone po svojoj volji, jer to daje isto pravo drugima, pa će i oni kršiti tvoja prava. Kako je to kad ljudi sami "ispravljaju" pravila koja drže lošima vidiš iz novina. Prometni znak, zakon na cesti, kaže "ne pretjecati", a ti misliš da je to loš zakon i kreneš u pretjecanje ... Znaš koje mogu biti posljedice.

A to s kamenolom, kaži mi što bi da uðem u tvoj maslinik i pobrstim ga zato što sam veliki radnik i skrbim o obitelji?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # hmhm 2006-12-03 11:00
Hakuna matata, pa šta gubiš svoje vrijeme na interpretaciju zakona, pa barem ti kao veliki vjernik znaš da su svi jednaki pred Bogom, još češ dobiti i gastritis :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2006-12-03 11:30
Pred Bogom smo jednaki, još samo da to postanemo i pred Zakonom. Neki ljudi se stavljaju iznad Zakona a time i iznad Boga.

Za moj gastritis ne brini. Mirna savjest i štovanje Boga i Njegovih zapovijedi čuva zdravlje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ivan 2006-12-04 08:51
Prije ove drzave postojala je jedna druga drzava zvala se jugoslavija i ona je imala zakone i izmedu ostalog i ustavne koji su govorili o tomu da se domovina brani i tako nesto otprilike, i mi smo ju srusili jer se nismo slagali s vecinom tih zakona, prije nje je bila jedna druga drzava zvala se kraljevina jugoslavija, i nju su ljudi promjenili upravo zbog tog sto im se nije svidalo uredenje.
I sad bi mogao unazad do pecinskog covjeka stici, kako ne shvacate, kao sto sam rekao zakon je nesto sto stvaraju ljudi i pogrjesiv je zato se i mjenja i prilagodava nekad su dobri nekad uopce ne valjaju, nekad novo nastale situacije blokiraju provodenje zakona i tako dalje i tako dalje, pa evo vam zivi primjer sa Branimirom Glavasem.
Svi se pozivaju na pravnu drzavu kad im to odgovara a kad taj pravni sustav smeta onda ga napadaju, tako je i ovom slucaju zato ja kazem da bi na prvom mjestu trebao biti kompromis i da se citava zajednica nade na nekoj sredini gdje ce svi biti barem djelom zadovoljni.
Jer na kraju krajeva kad bi se zakoni mogli provoditi doslovno onda nebi postojali sudovi i nikad se zivot nebi mjenjao nego bi uvjek ostao isti, ali hvala Bogu da nije tako nego zivot je upravo promjena i zato zivot ide naprijed i zato je normalno da postoje i gradevinske promjene u prostoru i zbog njih su se mjenjli i mjenjat ce se zakoni, pogotovu ako se mogu zbog nogometa onda valjda mogu i zbog rada. 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2006-12-04 09:40
Ivanova upornost kojom uzurpaciju prostora i kršenje zakona naziva RADOM zaslužuje divljenje. Kao pravi Titov pionir ide njegovim stopama držeći se njegove izreke da se zakona ne treba držati kao pijan plota.

"I poslije Tita - Tito!"
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ivan 2006-12-04 11:45
Ja ne znam zasto ti hakuna stalno spominjes tita ocito ti jako fali njegov rezim vjerojatno ti fali njegova tortura, sto si postao mazohista onog vremena.
Ali ako ti je drago samo ti uzivaj ali jos uvjek ce biti kako nasi kazu a vjeruj mi ti s titom nemaju veze. :sad:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2006-12-04 12:00
Tita spominjem zato što njegov duh živi u mnogima pa i u tebi. Ti si u duhu njegova učenja rekao da se zakona ne treba držati kao pijan plota :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # za xxMarko 2006-12-08 16:54
Slušaj vamo pametnjakoviću manipulantski:
Moji mat i otac su odradili čitav svoj radni staž izračunaj godine rada i koliko su puta zaradili svoju mirovinu.
Lošinja ni su svojim samodoprinosom izgradili bolnicu koja se nije trebala sramiti ni jedne veće u većim centrima onda ste vi u Zagrebu donjeli zakon kako to više nije bolnica nego ambulanta pa sve išlo u onu stvar.
Ponovo ti govorim lošinjani su imali avionsku vezu sa Akonom i brod koji je do Rijeke vozio tri sata a sad brzi katamaran ide četri i pol zato jer vi u zagrebu ne znate donjeti dva normalna pravila a kamo li zakone.
Prestanite nas farbati već sam vam rekao,nikad vam neću priznati da onu mizeriju koju nam dajete kroz gradski proračun nismo sami zaradili i barem jos dva puta toliko.
Svima tko god ovo čita treba biti jasno da nas pljačkaju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # xx 2006-12-09 14:42
Marko, tvoj otac i mati su zaradili mirovinu u drzavi ciji je Losinj sastavni dio. NDL, tj. Nezavisna drzava Losinj morala bi uspostaviti svoj mirovinski sustav, kao i sve druge sustave koje sam spomenuo. Ne treba biti veliki strucnjak pa shvatiti da dva samca imaju vece zivotne troskove kad zive odvojeno nego kad se nekako udruze. Tako je i sa drzavama.

To sto ti "nikad neces priznati" nije nikakav argument, a "barem" nije brojka. Daj brojke pa cu ti priznati sve sto tvrdis :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Marko vs. XXpromatrač 2006-12-09 14:56
Mislim da u kontekstu rasprave izmeðu Marka i XX brojke nisu bitne, jer kako marko naglašava, bilo koje da jesu vrijednosti u pitanju, pomnožimo ih sa xx brojem i evo rezultata !!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # xx 2006-12-09 16:10
Meni to zvuči kao da kašeš da nije bitno kolika je cijena na pr. auta. Zamisli da u ugovor o kupoprodaji stoji "bilo koja vrijednost da je u pitanju treba je pomnožiti sa XX brojem" :-?

Sumnjam da bi takav ugovor potpisao.

Brojke su bitne. Brojke su jedino bitne.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # promatrač 2006-12-09 20:39
Pretpostavio sam da nećeš razumjeti, no bitno da je ipak Marko shvatio.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Marko 2006-12-10 01:20
Mislim da sam nekoliko puta pokazao jednostavnu matematiku.
Ali očito neki ne shvačaju ni jednostavno kao što je to da je moja mati odradila cijeli radni staž i da se nakon tog pita zašto je mirovina tako mala i još će mi netko reći da nema novca za nju jer što proračuni su premali, a što bi tu nju trebalo zanimati zar ona nije zaradila svoju mirovinu.
Nije valjda radila da bi njenu djecu ucjenjivali da nema love zato jer se daje za njenu mirovinu. :-?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # xx 2006-12-11 09:45
Priča o mirovinama je malo složenija nego što Marko zamišlja. Savjetujem da prije daljnje rasprave prouči sustav mirovinskog osiguranja. (www.limun.hr/.../)

Njegova majka ocito prima mirovinu na temelju medjugeneracijs ke solidarnost, a ta je, koliko znamo nazalost na vrlo niskom nivou, pored ostalog i zato sto je gospodarstvo dijelom devastirano, dijelom palo u ruke podivljalim kapitalistima, a dijelom neucinkovito.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Marko 2009-09-24 13:29
Djeca Vam se ne drogiraju zbog dilera, nego zbog neadekvatnog obiteljskog odgoja.
Od svoje petnaeste godine svaki dan sam bio u prilici nabaviti drogu a nikad to nisam ucinio.
Ali naravno lakse je okriviti dilere, policiju, politicare i papu nego se zapitati, sto sam ja radio cijelo vrijeme?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # odgoj za drogiranjeodgajatelj 2009-09-24 13:37
Imaš pravo Marko. Djeca se drogiraju zbog obiteljskog odgoja kakav su dobili Karcinom i Apostol da mladi trebaju zabavu pa makar starce pobacali u grobove.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Asd 04.10.2024 15:24
    Anemični puca od bijesa
    Ratoborni premijer kojem je mama sredila da izbjegne vojnu obuku bjesni na predsjednika države. Telegram piše: Plenković vrijeđa medije i traži da novinari napadaju Milanovića: 'Moraš biti debil da to napišeš!' telegram.hr/.../...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    NN 04.10.2024 08:20
    HDZ-ova operacija Ostavke kriminalaca
    Naravno da se protivi. Nije novost da HDZ obiluje ljudima koji državne funkcije doživljavaju kao dozvolu za grabež i kriminal. Vladajuća je partija u pokušaju kontrole štete sada posegnula za novom, dosad još neviđenom manipulacijom – ostavkom uoči ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Gost 03.10.2024 21:04
    Iznenađenje
    Laura Kövesi želi hitnu izmjenu pravila prema kojima i Turudić može EPPO-u oduzeti istrage. Stranka osuđena za korupciju na vlast se tome jako protivi. Kakvo iznenađenje! telegram.hr/.../...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 03.10.2024 19:18
    .......
    Jasno je samo što je ministar rekao. O tome što je možda želio reći možemo samo nagađati.

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    hranitelj tuljana 03.10.2024 18:02
    ...
    Jasno je da je ministar želio reći da je dijete važnije od magarca, pa nema smisla da se za magarca daje više. Također, zašto i kome poticati magarce ako naš narod nestane. Iz nekog razloga komentatori s ovog portala najviše se unezvjere i povampire upravo ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    ..... 03.10.2024 17:22
    Zemlja magaraca
    Žene, rađajte da bi Hrvatska imala dovoljno čuvara magaraca!

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    NN 03.10.2024 16:29
    Cres, grad prijatelj djece
    Ali zato je otok tik do "prvog od tisuću otoka" osvojio titulu grada prijatelja djece. To je otok Cres koji za svojih 200 učenika u osnovnoj školi osigurava, kako se navodi, vrhunke uvjete i opremu.

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Gost 03.10.2024 14:24
    Jadni smo ali ponosni na Vladu
    Ministar demografije: 'Ako dajemo 311 eura poticaja za magare, 309 majkama za dijete je premalo. Tko će nam za par godina čuvati to magare?' Ministar je briljirao na presici telegram.hr/.../...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Muflon 03.10.2024 10:41
    "Najbolji EU projekti i gradovi"
    Na FB stranici Grada Povodom Svjetskog dana turizma i kraja sezone je objavljeno da su Grad Mali Lošinj i Turistička zajednica uručili nagrade i priznanja djelatnicima koji su svojim predanim radom doprinijeli razvoju turizma u destinaciji. Popraćeno ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Nn 03.10.2024 09:22
    .....
    Ne bih, metiljava živino.

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    hranitelj tuljana 02.10.2024 19:47
    ...
    Mišu mali, što misliš o pismenosti g. Banića, bi li ponovio što si bio napisao?

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Nn 02.10.2024 18:32
    Zemljo otvori se
    Nova nevjerojatna kazna naših sudova: u Hrvatskoj je bolje maznuti 7,2 milijuna eura nego 10 deka salame Skoro da bih se kladila da ovakve politike sumanutih 'nagodbi' sudova s optuženicima za teška kaznena djela nećemo naći nigdje drugdje telegram.hr/.../...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    NN 02.10.2024 13:46
    Kako je prošao Mađunarodni dan starijih osoba
    Mađunarodni dan starijih osoba bio i prošao. U Zagrebu su prosvjedovali pod parolom "Samo budale misle da se u Hrvatskoj može od mirovine živjeti!". Gradonačelnica Grada za tebe je taj dan na službenom fejsu obilježila vijestima o sastanku s temom ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 02.10.2024 13:32
    Maltretiranje i trolanje
    Lošeg đaka učiteljeva kritika maltretira, a kad odraste pa brlja po internetu kritiku zovu trolanjem.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Nn 02.10.2024 13:22
    Prekini
    Ovo nisam ja napisao!

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Nn 02.10.2024 13:01
    Osveta hranitelja tuljana
    Ovo je naravno natrkeljao hranitelj tuljana pod tuđim nickom. Prepisao je već ranije vjerojatno posprdno napisano "Mi školovani ljudi, kad nađemo grešku nekog nepismenog komentatora, ostatak smatramo nevažnim i ne želimo uopće čitati. Možete se ljutiti ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Petar Banić 02.10.2024 09:39
    ""bezmudi" hm ili "Bezmudi" komentator?
    Jasno je samo da nisi stigao hrabrosti da se predstaviš! I to imenom i prezimenom. Dakle, još jedan "bezmudi" komentator! Moje kompetencije su objavljene na mojoj stranici, pa te molim pogledaj! Ja tvoje ne mogu pogledati, jer se skrivaš. Dakle, kad si ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Gost 02.10.2024 09:36
    dežurni rektalni higijeničar
    Autor je zaista počinio niz pravopisnih prekršaja, ali uz primjer građanske hrabrosti nudi i sadržaj ne mareći za pravopisnu ambalažu. Upadljiv je i totalni nedostatak pretencioznosti u njegovom izražavanju. Ne pravi se važan. Nije razmetljiv. Nije ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Čeper 01.10.2024 18:14
    .......
    Da li je to Deva stvarno kazao? Možda on ima neke druge informacije ;-)

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Inicijativa za legalnost Lošin 01.10.2024 18:02
    Dobro jutro želim
    Poštovani pratitelji fb stranice Inicijative za legalnost Lošimj. Dakle, svega smo do sada čuli. To nam ruše jer smo slovenci, to nam ruše jer smo bosanci, to nam ruše jer smo romi, to nam ruše jer smo nacioalno neopredjeljeni, to nam ...! Dakle, većeg ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 01.10.2024 17:57
    podli, prljavi, stari lažovi
    Tri uzastopna pridjeva (podli, prljavi, stari) pokazuju da Tuljan ne zna ni izreku koja se pripisuje Marku Tvenu da je pridjev neprijatelj imenice iako se s njom slaže u rodu, broju i padežu. Pridjevi opterećuju tekst i umanjuju njegovu jasnoću i ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    NN 30.09.2024 15:36
    Katolička demografija
    I sam "Sveti otaca papa" je na ministrovoj strani. Izjavio je da je ‘žena plodna dobrodošlica’ i da je loše kad traži ista prava. U kulturnoj zemlji kakva je Belgija nije dobro prošao. Papu Franju u subotu je oštro kritiziralo jedno od belgijskih ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 30.09.2024 15:08
    Protiv zakona?
    Admina sam korektno upozorio, bojim se da će imati problema. I on i onaj koji je stavio komentar. vecernji.hr/.../... (https://www.vecernji.hr/vijesti/prijava-policiji-da-javna-objava-registracije-ne-1748492) Zahvalio mi je brisanjem.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 30.09.2024 11:36
    .....
    Daj pitaj prijatelja, taj Džepina nije Slovenac, zar ne?

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    NN 30.09.2024 09:33
    U nekim rokovima će i magarac crknuti
    Gospođa Žunić se "iskazala" i u slučaju toleriranja bespravne privatizacije javne gradske površine u Gopčevićevoj ulici. Jedan os stanara ga koristi kao privatno parkiralište za svoje auto i vozila gostiju. Slučaj se unatoč žalbama vuče već godinama pa ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Petar Banić 29.09.2024 21:44
    Anonimni junaci
    A zašto nisi ti to uradio? Petar Banić

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Mozak 29.09.2024 19:09
    Činjenica
    Banuću Petre prozivaš sve redom pratim te od gradonačelnice, Jovičke,Žuničke itd. Slikaš tuđe parcele dvorišta objavljivaš javno imaš svoj stav ne bojiš se nikoga e pa Petre Banić kad je tako zašto još ni jednu sliku nelegalnih kućica nisi objavio od ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 29.09.2024 10:44
    Apsurd moguć samo na otoku Aninih djedova
    O nebrizi gradske vlasti za starije osobe svjedoči slučaj uzurpacije dvorišta u Gobčevićevoj ulici. Na temelju ugovora s Gradom jedan stanar ga nezakonito koristi kao privatno parkiralište za svoj auto i vozila svojih gostiju. Kad je jedan od susjeda ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Lino 29.09.2024 10:42
    ...
    Obogatiti se možeš samo na 3 načina, krađom, dobitkom na lotu ili nasljeđivanjem bogatog strica iz Amerike. Ona je i bez tog predavanja novce od prodane škole uložila u samo njoj poznate aktivnosti.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ES 29.09.2024 10:05
    Mađunarodni dan starijih osoba
    Zanimljivo da gradonačelnica koja biračima na fejsu marljivo čestita sve vjerske i svjetovne blagdane i spomendane nikad nije čestitala i Mađunarodni dan starijih osoba. A starije osobe su jedna od brojnijih populacija birača. Međunarodni dan starijih ...

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Asd 04.10.2024 15:24
    Anemični puca od bijesa
    Ratoborni premijer kojem je mama sredila da izbjegne vojnu obuku bjesni na predsjednika ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    NN 04.10.2024 08:20
    HDZ-ova operacija Ostavke kriminalaca
    Naravno da se protivi. Nije novost da HDZ obiluje ljudima koji državne funkcije doživljavaju ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Gost 03.10.2024 21:04
    Iznenađenje
    Laura Kövesi želi hitnu izmjenu pravila prema kojima i Turudić može EPPO-u oduzeti istrage.
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 03.10.2024 19:18
    .......
    Jasno je samo što je ministar rekao. O tome što je možda želio reći možemo samo nagađati.
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    hranitelj tuljana 03.10.2024 18:02
    ...
    Jasno je da je ministar želio reći da je dijete važnije od magarca, pa nema smisla da se ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    ..... 03.10.2024 17:22
    Zemlja magaraca
    Žene, rađajte da bi Hrvatska imala dovoljno čuvara magaraca!
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    NN 03.10.2024 16:29
    Cres, grad prijatelj djece
    Ali zato je otok tik do "prvog od tisuću otoka" osvojio titulu grada prijatelja djece. To je ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Gost 03.10.2024 14:24
    Jadni smo ali ponosni na Vladu
    Ministar demografije: 'Ako dajemo 311 eura poticaja za magare, 309 majkama za dijete je ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Muflon 03.10.2024 10:41
    "Najbolji EU projekti i gradovi"
    Na FB stranici Grada Povodom Svjetskog dana turizma i kraja sezone je objavljeno da su Grad ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Nn 03.10.2024 09:22
    .....
    Ne bih, metiljava živino.
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    hranitelj tuljana 02.10.2024 19:47
    ...
    Mišu mali, što misliš o pismenosti g. Banića, bi li ponovio što si bio napisao?
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Nn 02.10.2024 18:32
    Zemljo otvori se
    Nova nevjerojatna kazna naših sudova: u Hrvatskoj je bolje maznuti 7,2 milijuna eura nego 10 ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    NN 02.10.2024 13:46
    Kako je prošao Mađunarodni dan starijih osoba
    Mađunarodni dan starijih osoba bio i prošao. U Zagrebu su prosvjedovali pod parolom ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 02.10.2024 13:32
    Maltretiranje i trolanje
    Lošeg đaka učiteljeva kritika maltretira, a kad odraste pa brlja po internetu kritiku zovu ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Nn 02.10.2024 13:22
    Prekini
    Ovo nisam ja napisao!
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Nn 02.10.2024 13:01
    Osveta hranitelja tuljana
    Ovo je naravno natrkeljao hranitelj tuljana pod tuđim nickom. Prepisao je već ranije ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Petar Banić 02.10.2024 09:39
    ""bezmudi" hm ili "Bezmudi" komentator?
    Jasno je samo da nisi stigao hrabrosti da se predstaviš! I to imenom i prezimenom. Dakle, još ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Gost 02.10.2024 09:36
    dežurni rektalni higijeničar
    Autor je zaista počinio niz pravopisnih prekršaja, ali uz primjer građanske hrabrosti nudi ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Čeper 01.10.2024 18:14
    .......
    Da li je to Deva stvarno kazao? Možda on ima neke druge informacije ;-)
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Inicijativa za legalnost Lošin 01.10.2024 18:02
    Dobro jutro želim
    Poštovani pratitelji fb stranice Inicijative za legalnost Lošimj. Dakle, svega smo do sada ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 01.10.2024 17:57
    podli, prljavi, stari lažovi
    Tri uzastopna pridjeva (podli, prljavi, stari) pokazuju da Tuljan ne zna ni izreku koja se ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    NN 30.09.2024 15:36
    Katolička demografija
    I sam "Sveti otaca papa" je na ministrovoj strani. Izjavio je da je ‘žena plodna dobrodošlica’ ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 30.09.2024 15:08
    Protiv zakona?
    Admina sam korektno upozorio, bojim se da će imati problema. I on i onaj koji je stavio ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 30.09.2024 11:36
    .....
    Daj pitaj prijatelja, taj Džepina nije Slovenac, zar ne?
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    NN 30.09.2024 09:33
    U nekim rokovima će i magarac crknuti
    Gospođa Žunić se "iskazala" i u slučaju toleriranja bespravne privatizacije javne ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Petar Banić 29.09.2024 21:44
    Anonimni junaci
    A zašto nisi ti to uradio? Petar Banić
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Mozak 29.09.2024 19:09
    Činjenica
    Banuću Petre prozivaš sve redom pratim te od gradonačelnice, Jovičke,Žuničke itd. Slikaš ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 29.09.2024 10:44
    Apsurd moguć samo na otoku Aninih djedova
    O nebrizi gradske vlasti za starije osobe svjedoči slučaj uzurpacije dvorišta u Gobčevićevoj ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Lino 29.09.2024 10:42
    ...
    Obogatiti se možeš samo na 3 načina, krađom, dobitkom na lotu ili nasljeđivanjem bogatog ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ES 29.09.2024 10:05
    Mađunarodni dan starijih osoba
    Zanimljivo da gradonačelnica koja biračima na fejsu marljivo čestita sve vjerske i svjetovne ...