Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Izvješće o tribini Eko koordinacije

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

"Neki kao da ne shvaćaju da s njima ne prestaje i život na ovom planetu, pa se protive zaštiti okoliša", rečeno je na tribini o temi »Gospodarske prednosti zaštićenih područja« održanoj u petak 30. ožujka u organizaciji eko koordinacije lošinjskih udruga . . .

Zaštita ne znači kavez ni žicom ograđen prostor nego identifikaciju prostora i definiranje kako njime gospodariti, o čemu odlučuje lokalno stanovništvo, a više zaštićenog prostora znači njegovu veću vrijednost i višu civilizacijsku razinu, rekao je ekološki aktivist Bruno Poropat na tribini eko koordinacije lošinjskih udruga tribini o temi »Gospodarske prednosti zaštićenih područja« održanoj u petak 30. ožujka koja je okupila velik broj zainteresiranih. 

"Ne pada nam na pamet da bismo zabranom jedno štitili, a drugo uništavali", rekao je Davorin Marković, ravnatelj Državnog zavoda za zaštitu prirode i istaknuo da samo površno promišljanje proglašenja određenih prostora zaštićenim može biti tumačeno kao zapreka. Također je istaknuo da posljednjih nekoliko godina u RH postiže značajne rezultate u zaštiti hrvatskog teritorija, ali ne na način da život na tim predjelima stane, nego da se u njemu gospodari sukladno održivom razvitku. "Neki kao da ne shvaćaju da s njima ne prestaje i život na ovom planetu, pa se protive zaštiti okoliša", konstatirao je  Davorin Marković.

Unatoč tvrdnjama ravnatelja Markovića da proglašenjem rezervata u moru uz istočnu obalu Lošinja ribarima ne prijeti nikakva opasnost i da će moći ribariti kao i do sada, pitanja iz publike su pokazivala bojazan da će se donošenjem pravilnika i režima ponašanja u rezervatu ograničiti djelatnosti domaće stanovništvo i spriječiti razvoj. Tezu da zaštita okoliša priječi razvoj primjerima i pozitivnim iskustvima u Istri i susjednoj Italiji opovrgavali su Elvis Zahtila, ravnatelj županijske javne ustanove »Natura Histrica« iz Rovinja, Bruno Poropat, ekološki aktivist i predsjednik Odbora za zaštitu Jadrana i Gianni Mangiagli iz Trsta.

Zahtila je rekao kako su se i u Istri pojedini ljudi bunili zbog proglašenja prostora zaštićenim, pa su, na primjer, na predjelu Kamenjak prodavali svoje terene misleći kako će im vrijednost pasti. Međutim, dogodilo se upravo suprotno, pa im je kasnije bilo žao. Naveo je i primjer Brijuna koji su zahvaljujući zaštiti u moru najočuvaniji prostor na sjevernom Jadranu

Gianni Mangiagli je predočiogospodarske prednosti i vrijednost proglašenja zaštićenih područja s ekološkog aspekta. Ilustrirao je to primjerom na predjelu Miramar nedaleko Trsta, ali i primjerima iz Grčke, Španjolske i s Korzike. Proglašenje zaštite u moru pridonosi obnavljanju ribljeg fonda, kao i sveukupne flore i faune, zbog čega prostor postaje turistički atraktivniji, pridonosi produljenju turističke sezone, a ako se sve to moglo postići u drugim zemljama moći će i u Hrvatskoj i na Lošinju, poručio je Mangiagli te pozvao sve da pridonesu tome da prirodnu baštinu sačuvamo i za buduće generacije.

 

Komentari: 

0 0 # ekolog 2007-03-31 12:58
Koliko daleko ići u svojim komentarima? Mogu shvatiti da je odreðena materija presložena za kapacitete pojedinih ljudi i imamo pravo na svoju različitost. Ali komentar jednog čovjeka na tribini me ostavio u čudu. Koliko čovijek mora biti inferioran, frustriran, marginalan da bi iz njega izletjelo "da vam mi čistimo govna". Neuk je i primitivan, ali da je toliko nesretan svojom životnom pozicijom mogli smo vidjeti po količini frustracije.Naž alost tribina nije za liječenje frustriranih, ali im adrenalin usput začepi uši i snizi rasuðivanje tako da su pomacio vrlo mali.Uostalom teme su prestručne da bi šira javnost mogla kompetentno razgovarati osim davati impresije i proizvoljne zaključke!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # eko eko 2007-03-31 13:29
Tribina je bila dobro koncipirana i otvorila je sljedeća brojna pitanja te probleme zakonske regulative primjera kojeg je naveo gospodin Balenović vezanog uz nautičare, broj brodova koji ulaze u Jadran i dr. Vidjeti u rezervatu potencijal za daljnji razvoj, što je ponudio gospodin Marković, je tema za stručnjake i višu razinu skupa. Za političare, bukače i tzv.ribare tema je prezahtjevna tako da bi trebalo potaknuti stručne skupove ekologa, biologa i sl., potaknuti daljnja znanstvena istraživanja jer o ovoj temi se ne može ozbiljno razgovarati kroz diskurs moj djed ribar, moj otac ribar, ja ribar i moj sin ribar...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # dupin 2007-03-31 21:47
dupina najmanje ima u toj zoni ali je to najbliže ekipi iz plavog svijeta a svi znamo odakle su ti dotepenci i more im škodi.odite na dugi otok tamo vam isto ima dupina i tarantela
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # promatrač 2007-04-01 01:52
Gospodo ekolozi!
Pricate da je tribina dobro koncipirana te da je sve u redu. Mislim da ste u takvoj zabludi da jos ni ne shvacate koliko ste daleko spremni ici u svojoj gluposti.
Doveli ste tamo u kino salu dvojicu bezveznjaka koji su nas davili glupostima sat vremena izbrljali nekakve neosnovane tvrdnje o rtu kamenjak te ga usporedivali sa losinjskim akvatorijem sto je naravno totalno neusporedivo, i naravno to vi necete prihvatiti kad vam kazem da na teritoriju kamenjaka nema zive duse i niti se tamo netko necim bavi u privredne svrhe.
To je podrucje uvjek bilo vojni poligon te svi koji su malo stariji i jos se sjecaju tamo su uvjek rezervisti isli na vjezbe.
A sto se tice Brijuna pa smjesno ih je usporedivati s bilo cim oni su oaza politicara bili od antike pa sve do danas, dobro mi znamo zasto su oni ocuvani i jako dobro mi znamo tko ih je zastitio, i za vrijeme komunizma i tko ih stiti danas.
I naravno i oni nisu naseljeni stalnim stanovnistvom.
sve drugo sto su ti bezveznjaci navodili je bilo smjesno.
A naravno od njih najsmjesniji je bio Markovic koji ne zna tko mu glavu nosi glumi nekakvog ekologa a izgleda kao oni sto jedu samo mesinu, prica o zastiti zivotinja i smjesta ljudima, lagatelj koji ne preza ni od ceg, jer njegove tvrdnje da se nece nista promjeniti su cista glupost ili ako nisu onda namjerno laže jer zakon kaze totalno suprotno, ako ne vjerujete procitajte narodne novine zakon o zastiti prirode pa nadite sto kaze o posebnom rezervatu u moru u članku 12, stavak 4 posebno ali i svi stavci iz tog clanka ne govore o nicem drugom osim o tomu da smo mi svi vec sad u prekrsaju i svi koji tamo bilo sto rade bez nadzora su u prekrsaju.
Prema tomu gospodine markovic vi ste najobicniji lazljivac kad tvrdite da vam ne pada na pamet da cete tamo nesto zabraniti, zato jer ste vecto i ucinili i zato jer niste vi niti kompetentni da mozete nesto promjeniti.
U ovom slucaju ste vi samo na cudu jer se netko vama suprostavio i ne znate sto cete pa iznosite ciste lazi kojima zelite obmanuti gradane Malog Losinja te zelite pomoci strancima da zavladju nasim morem, znaci da niste ni lazljivac nego ste i nas izdajica, pa vam ovim putem porucujem nemojte vise dolaziti jer vas ne volimo i gadite nam se jer nas zelite pokrasti i porobiti.
Jedino sto je na toj tribini vrijedilo bio je gospodin iz italije koji je uistinu pokazao kako se moze raditi na zastiti mora i poslije smo s njim razgovarali i sam nam je potvrdio da je rezervat ove velicine glupost i da nece imati efekta.
jedini pravi nacin je miro lokcije upravo kako je on i prikazao.
A inace on je poznati ribolovac, i covjek koji zna da se od mora zivi, i najinteresantni je u njegovu izlaganju su bili dupinariji koje je on hvalio i podrzavao pa mi je malo cudno da vi koji toliko zelite zastiti dupine dopustate da vam se na tribini koju ste vi organizirali prica o dobrim stranama dupinarija.
I na kraju tribina je bila totalni fijasko jer nije bilo ljudi na njoj osim onih koji su protiv rezervata.
Mislim da su ljudi itekako pokazali sto misle o markovicu i njegovom rezervatu.
A spremaju se pokazati i dalje mislim da vam je trebalo do sad postati jasno da dirate mjesto za zivot koji su nasi djedovi izgradili i upravo vi koji to ne postujete niste dostojni da govorite o nicemu sto se tice odrzivog razvoja jer ljudi koji ne postuju svoje pretke nisu nista oni su bez korjena oni su poput grmlja koje vjetar u preriji otkine pa kotrlja okolo to su ljudi koji ne vole nist osim sebe.Takvi sigurno ne stite dupine.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-04-01 09:05
Promatrač prigovara ekolozima da diraju mjesto za život koje su izgradili djedovi i da zaštitom mora ne poštuju pretke. Mislim da je stvar baš obrnuta: Svi koji su protiv zaštite pokazuju da ne poštuju pretke i ono što su ostavili djedovi. Pretci su ostavili čisto, nezagaðeno more prepuno života jer ga nisu pljačkali i uništavali. Izgleda da neki iz današnje genereacije onima koji dolaze ne žele ostaviti ništa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # MN 2007-04-01 09:41
Vriedi li komentirati promatrača. Pa s čim su tvoji djedovi ribarili? Tvoj djed je lovio sa sto ostalih ribara, u Lošinju su se vozili na sve strane turistički brodovi??? Pričate nesuvisle gluposti. Uostalom ja kao graðanin Hrvatske želim i imam pravo isto tako ne gledati vašu aktivnost i želim vidjeti dio mora i obale bez vaših brodova i ribarskih aktivnosti. Ako je moj djed bio aristokrat da li to znači da mi vi trebate biti radna snaga i sve ono što je bio otočki seljak i ribar? Koliko ste uložili u ribu, očuvanje mora? Pa po čemu mislite da ga možete eksploatirati i iz njega vaditi što želite bez ograničenja? Što radite da povećate količinu živog svijeta, očuvate čistoću? Ništa jer su vam vaši djedovi ostavili pravo na more. Ma možeš misliti!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Gost 2007-04-01 10:17
Ja mislim da se djedovi mnogih današnjih ribara okreću u svojim grobovima zbog svega što unuci rade moru. Oni su ga čuvali, a ovi bi haračili kao da s njima svijet završava :sigh:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # baracuda 2007-04-01 10:53
Jadni dupini crkavat će od gladi u rezervatu jer se hrane iz ribarskih mreža a iz rezervata nesmiju izaći.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Za promatračaUvrijeðeni otočanin 2007-04-01 11:37
Zašto smatrate da samo ljudi koji nisu odavde štite rezervat. Ja baš mislim suprotno da ima više ljudi sa otoka koji su baš otočani, koji su se bavili ribarstvom i znaju kako to funkcionira, koji se još uvijek bave i ovčarstvom i koji za Uskrs ostaju bez svojih jančiča zato što ih država ne štiti.Zašto ne omogučiti ljudima razvitak a najviše jednakost za svih. Zakoni koji vrijede za sve a ne samo za pojedince.Pitaj te današnje stare koji su nekad bili ribari što oni kažu. Slušajte ponekad i druge, i razmišljajte tim zakržljalim mozgovima . Pod slušanjem ne smatram da morate raditi što vam drugi zapovijedaju već da mućnete svojom glavom. Da možda će i biti više zabrana ali u pozitivnom smislu, a ne u smislu da nam pojedinci izbetoniraju plaže i zabrane pristup. Ja koji sam možda jedan od malo njih još Lošinjan, moja majka,moj tata,moja baka, moj djed itd., smatram da je sramota da se predstavljaju par pojedinaca sa svojim glupim primjedbama u ime svih otočana i domaćih ljudi koji su kupovali komadić, po komadić zemlje da bi mi imali što obraðivati i što nam sad imbecili betoniraju i prolaze cestama za dobrobit stranih kapitala i njihovih ðepova. Sram vas bilo , i govorite u svoje ime a ne u tuðe.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Domaći 2007-04-01 11:51
Uvrijeðeni otočanin se pravom osjeća uvrijeðenim. Nisu svi Lošinjani ksenofobi i šovinisti, jer ih je pomoračka tradicija dovodila u kontakt sa Svijetom i širila im kulturno obzorje, a razvoj turizma je to još pojačao. Nekolicina Lošinjana koji lupetaju o tome kako im furešti nameću stvari koji nisu u tradiciji Lošinja, a pri tome se protive zaštiti okoliša, stvaraju lošu sliku o svim Lošinjanima, štoviše većini njih čija tradicija je čuvanje ove Bogom dane prirode.

Pokvareno je da se tobož u ime tradicije uništava lošinjska tradicija suživota ljudi s drugim ljudima i njihova suživota s prirodom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # promatrač 2007-04-01 19:17
Gpspodo \"ekolozi\" a pogotvu vi \"Lošinjani\" mali Lošinj je u 17. stoljeću imao 14 malih brodogradilišta i sama brojka govori koliko je tu brodova i barki bilo svatko tko to ne zna, neka pogleda stare slike lošinjske luke te ce vidjeti koliko jedara se moze vidjeti, pa posle njih parobrodi i tek onda ostalo. Brodovi osorsko nerezinskim kanalom plove oduvjek culi smo na tribini netko je rekao od antike.
A sto se tice vas koji ste toliko Lošinjani da cuvate ovaj otok pa zasto niste dosli na tribinu te tamo zagovarali rezervat koji ponovo naglasavam zakonski ogranicava sve zivo i nezivo u tom podrucju,procit ajte zakon o zastiti prirode posebni rezervati član 12 stavak 4.
Svima koji imaju imalo soli u glavi ce znati da smo prevareni od strane ministarstva, plavog svijeta, te svih onih koji to zagovaraju.drag i moji uvrijedeni Lošinjnu i ostali PROČITAJTE ZAKON ZBOG KOJEG ĆETE SUTRA MORATI STRANCE PITATI DA BI PO VLASTITOM MORU MOGLI PLOVITI.
Sve je velika prevara svi mi znamo kako se more obnavlja i kako se stiti, sve je to drzava duzna ciniti jer ona itekako ubire danak od nas koji tu radimo vec osamdeset godina aktivnog turizma pa izračunajte koliko se platitlo poreza, samo Jadranka d.d ima milijun nocenja po sezoni.
Pa zar mislite da se taj novac nebi trebao poceti vracati, subvencionirajt e otocane jer su od otoka odrzali i ucinili oaze za strance deset mjeseci zivimo u pusinji i nemamo nikakovu razinu zivljenja da bismo dva mjeseca usluzno radili da bi stranci i zagrebcanci uzivali, e gospodo nema vise komunizma pa da se ne smije nis reci, mi smo ti koji zasluzili da nas se zastiti, kad nas zastitite onda cete moci u nasem moru rezervate raditi inace nema. A svi vi koji tvrdite da ste lošinjani i suprotno ovom mislite pokvareni ste i sigurno ste slizani sa FURESTIMA.
prema tomu nemojmo prodavati visoku kulturu i obrazovanost a druzite se s ljudima koji neznaju i niti ih zanima koliko ljudi zivi na ovim krajevima.
I svi vi lošinjani ekolozi a ima vas koji ste s jedne strane ekolozi a s druge se bavite djelatnostima koje su jedan od najvecih zagacivaca svijeta, npr, kompjuterska tehnologija, te fotografija, svi znamo sto su kemikalije za razvijanje i slč.
pa na kraju krajeva i svi mi koji pisemo na netu smo oni koji doprinose napretku najveceg zagadivanja a to je kompjuterski otpad.itd. itd. itd.
A još nesto sjetite se samo dok ruke perete dok se tuširate i sve ostale pomadice koje su antibakteriske mislite li da one unistavaju samo loše bakterije a sve druge ostju zive vidimo na vama da ste svi lijepi i usminkani te sigurno se ne perete sapunom dobijenim od svinjske masti.
Zato vam kazem kad u jutro otvorite oci vec ste zagadili zemlju svojim postojanjem jer ste ljudi 21. stoljeca. tako je i tako ce biti, jer tako mora biti i vase jaukanje nije zbog prirode nego zbog privatnih interesa sto u artatorama to u nerezinama, ljudi koji tako nastupaju su ljudi nepostenja jer gaze buducnost, sve bi vas volio vidjeti kako biste bili da vam sad netko oduzme el. energiju ili benzin a nedaj boze mobitele, bas me zanima kako biste ekolozirali da nema kompjutora ma da vam vise ne crtam jer kako vi ono kazete nasa razina je niza od vase pa vi ovo o cemu ja govorim bolje razumijete od mene samog jer mi ribari i ostali pomorci smo neuki i glupi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-04-01 19:36
Već me i tvoja ksenofobija nasmijala, al kad sam pročitao ono o fotografiji "svi znamo sto su kemikalije za razvijanje i slč." zaključio sam da si stvoren za lika u Pervanovoj večernjoj školi. Ma tko danas još razvija fotke kad postoje digitalni aparati
:D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Lošinjanin 2007-04-01 20:00
Svaka čast našli smo prethistorijsko g čovjeka koji se ne pere, ne upotrebljava el. energiju a s tim se podrazumijeva da i sam proizvodi svoju odjeću itd. Pa zar ne razumiješ da si i sam ekolog ako tako razmišljaš. Ja sam bio na tribini, a isto tako sam bio i ribar samo radi nekih mojih principa sam odustao od toga. Nažalost ili na sreću nemožemo svi biti ribari a ni foto slikari ali dajmo barem svima priliku i mogućnost opstanka , ljudima kao i životinjama. Šta misliš zašto dolaze turisti na naš otok ? Ja mislim da dolaze i radi tvoje ribe i radi prirode koja je još donekle očuvana. A zašto mi nebi mogli učiti na tuðim greškama i preskočiti devastaciju i zagaðenje. Bilo bi dosta usporiti tempo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # promatrač 2007-04-01 23:58
tko jos danas razvija filmove?
I tebi je to smjesno i ti mislis da se zbog tog sto postoje digitalni filmovi vise ne razvijaju slike i plakati i svi ostali promidbeni materijali itd itd. ti si jako pametan xman.
A ti ribaru koji si prestao biti ribar iz principa ti kazes da si Lošinjan po svoj prilici si prestao jer je lakse raditi nesto drugo i zato jer si iskusio kako je tesko od takvog kruha zivjeti. A sad bi jos i nase poslove uzeo tako da nama zabranis pa da ti i tvoje lijene kompe zivite od donacije stranaca ali dragi moj to samo pokazuje da si skinuo gace a kad jednom skines gace bices iskoristavan stalno jer oni koji te zele znaci da im pases i oni cete jos ne brini se ali to je tvoj izbor ako si izabrao da te, neka ti samo ali mi necemo.
I to poruci svim tim tvojim ekolozima da je prica gotova, necemo mi dozvoliti da se slucaj Gregorina - jurekovic i nama dogodi ona bi ovaj put mogla zube slomiti i svi njoj slicni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-04-02 00:13
A kako da se vama dogodi slucaj Gregorina - jurekovic??? Jeli i vi hocete nesto graditi bez dozvole pa da Dropulicka posalje bagere :D :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-04-02 10:17
Da gradit cemo plan kako se rjesiti cetnika koji su ostali i stalno nesto brekcu, i svih ostalih njihovih jataka pogotovu njih.
A te putove ne mogu bageri srusiti.
nemojte misliti da smo mi zaboravili da ste vi jos tu prisutni. :D :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Definicija četnikaXman 2007-04-02 10:44
Izgleda da na ovim stranicama neki posjetitelji daju novi smisao pojmu četnik. Da pokušam formulirati tu novu definiciju:

Četnik je svatko tko voli Lošinj na krivi način pa ometa bespravnu gradnju, štititi prirodu, more, i kulturne vrednote Lošinja, te pogrešno smatra da svijet ne završava kod Beleja. Osim toga, četnik je onaj koji drsko smatra Lošinj dijelom Republike Hrvatske, kako bi on i njegovi jataci imali jednaka prava kao graðani te države.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mare 2007-04-02 14:09
Na tribini se vrlo jasno dalo zaključiti da debeli zagrepčanin (ravnatelj Zavoda predlagatelja) nema ni najbližeg pojma što to njegov Zavod predlaže. Šta, par lijepih riječi, par njegovih prirodoljupskih šabloniziranih "razmišljanja" i njegov debeli "garant" da će sve biti u redu i da se ništa neće promijeniti, vas umiruju? Ma nemate pojma što se tamo sprema, a nemaju ni oni koji to spremaju. Zamisli koja kombinacija?! J... lud zbunjenog.
A zbunjeno je i bilo lice navedenog gospodina iz Zavoda kada je morao dati odgovor na bilo koje konkretnije pitanje (zanemarimo ona neka vrijeðanja i sl.). U biti, ta vrijeðanja i upadice su mu super došle da bi se izmakao glavnoj temi, pa je vrijeme brzo procurilo, gospoda na trajekt itd.
A što se tiče pojedinca koji veli da bi on radije gledao istočnu stranu otoka bez naših koća i brodova, to može ići tamo odakle je došao pa gledati bonacu blata bez brodova i koća. Stvarno si neki ljudi previše dopuštaju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Mršavi 2007-04-02 14:38
Ako si morala počet s "jakim" argumentom "debeli zagrepčanin", ziher su ti ostali argumenti mršavi :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mare 2007-04-02 15:38
Ako te tješi i veseli hvatati se za slamke, dati ću ti za pravo. Nadam se da ćeš sad moći mirno spavati.
Ja barem imam argumente i pitanja koja su prilično konkretna i pragmatična, za razliku od promotora ovog imaginarnog projekta.
Nazvala sam debelog tako jer to i je, a zaboravila sam kako se zove. No nije niti bitno kako se zove nego koje i čije inerese zastupa, što je prilično očito.
A imaš li ti kakve "ziher" argumente?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Mršavi 2007-04-02 16:15
Cijela stvar o rezervatu me uopće ne zanima. Ali kad je nekome argument da je neko debeli, srbin, stranac itd. ne vjerujem mu. Mislim da istina nije tamo gdje se glasnije viče i vrijeða.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mare 2007-04-02 17:34
Fulala sam post nekako, uglavnom -
Kao što rekoh, nije mi argument da je čovjek debeo, nego samo da pobliže označim o kome pričam, budući da se nisam u momentu mogla sjetiti kako se zove. Neka svatko izgleda kako hoće, što se mene tiče.
A takav argument mi nije niti potreban budući da ga onolika količina gluposti i nesuvislo-nepov ezanih tvrdnji koju je čovjek iznijeo, diskreditira sama po sebi. Njega i njegov Zavod kojeg zastupa.
A ton, samouvjerenost bez pokrića, neoprevdanu arogantnost i sl. da i ne spominjemo. Klasični zaostatak iz onog režima koji se nekako održao pa završio u Zavodu za zaštitu prirode. Moš' mislit'!
Iako bi se, kada već inzistiraš, u prilog cijeloj priči i prijedlogu o Rezervatu moglo uzeti u obzir kako izgleda čovjek koji štiti prirodu na nivou države. U tom slučaju, još dobro stojimo! Ljepše bi bilo za vidjeti da interese države zastupa onaj neki mršavi vegetarijanac s Kamenjaka ili odakle već, pa to se nekako bolje može uklopiti u cijelu priču o zaštiti okoliša. Ovaj najbolje zaštiti okoliš kad izleti van i podimi 5 cigareta odjednom. :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ekolog 2007-04-02 18:21
Znači važno je kako čovjek izgleda da bi vam bio "pravi" zaštitnik prirode. A što onda reći za ribare? Sve ljepotan do ljepotana. Zubi, miris, pamet...Stvarno izgledaju pametno i obrazovano!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Lošinjanka 2007-04-02 18:26
Imamo svi pravo na taj dio mora i pogleda, pa čak i na ppogled bez vaših koča i brodova. Po čemu vi imate veće pravo od ostalil ljudi uključujući i gosp. Markovića. Mislim da vam to ne prolazi, uključujući vaše babe i djedove!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Gost 2007-04-02 18:31
He, he, za Mare debljina je pa nije argument, a onda ipak je ... :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Više cvijeća - manje smeća! 2007-04-02 20:34
Promatraču, promatraču, što si hrabar kad si anoniman!
Ma prava si kukavica i primitivac. Gregorina se barem potpiše imenom i prezimenom i boli ju briga za takve kao ti. Slaba ti je muškost. Nit u glavi, nit meðu nogama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # GL 2007-04-02 20:39
Pa daj Mare navedi te nesuvislosti, gluposti i nepovezane tvrdnje, majke ti ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mare 2007-04-02 20:49
S vama nije moguće niti raspravljati o nečemu. No dobro. I onda velite da smo mi maloumni, glupi, ružni, bez zubiju i sl.
Debljina zagrepčanina nije argument, no kad je dotični već zapeo da sam se ja ulovila debljine, može poslužiti. Sam je to inicirao.
Bolje vam je da se ulovite drugih konkretnijih stvari vezanih uz ovaj projekt (a od kojih sam i ja neke napomenula u istom postu s debljinom, no nitko te "argumente" ne spominje).
Iako su (po vama) svi koji se kreću i rade po moru:
"Sve ljepotan do ljepotana. Zubi, miris, pamet...Stvarno izgledaju pametno i obrazovano!!!!" , oni barem nečemu konkretnome služe i niti ne tvrde da su obrazovani i pametni. Samo hoće raditi kao i dosada. Za razliku od kojekakvih birokrata, uredskih parazita i sl. Oni su svi najpametniji. Najbolje da svi radimo po kancelarijama i pravimo se pametni. Administrator, Referent, Viši upravni referent... I šta ćemo na kraju jesti, papir?
Netko nikada u životu nije stao na brod ili barku, doselio se tko zna odakle, iz nekog gliba, dobio hrvatske papire, i sad nama govori da neće gledat naše brodove na svom horizontu! Ma zamisli ti?!
Najbolje da ti koji se osjećaju ugroženima osnuju udrugu pa da se pridruže ovima od dupina i ostalima. Da, neka uðu u koordinaciju udruga. A njihov slogan bi mogao biti npr. Za naše hrvatsko more bez brodova!!! A Lošinjanka sigurno nije lošinjanka jer se ne bi na vlastitom otoku borila za svoje pravo negledanja "naših brodova i koća". Možda da gleda "svoje" volove kako peglaju po polju ili šta već tamo rade...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Gost 2007-04-02 20:59
Draga Mare, pa ti si prva potegnula pitanje izgleda (debljine) a sada se ljutiš što ti vraćaju istom mjerom. Mislim da nisi shvatila Lošinjanku: ona kaže, a tu je u pravu, da svako ima pravo da nešto želi ili ne želi. Druga je stvar hoćeli mu se to ostvarit. Pa zar bi ti zabranila i izražavanje želja? Ona nije rekla da neće gledat naše brodove, nego da ima pravo na pogled pa i bez tih brodova.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mare 2007-04-02 21:05
Pa krenimo s onim: "Ja vam garantiram da ćete moći najnormalnije ribariti kao i dosada i da se ništa neće promijeniti". Pa netko veli: "Ćeš nam to potpisat sad na papir?" Pa ono, znoj, crvenilo, zamuckivanje, drž-nedaj, pa veli "Hoću!" pa ga netko spasi u taj trenutak jer je netko treći počeo s nekom galamom i vrijeðanjem...
Pa ga tip opet pita: Pa kako to ti nama garanitraš da ćemo normalno ribariti kad u pojektu TVOG Zavoda piše da su 3 osnovne opasnosti u predloženom zaštićenom području: nešto prvo, koćarenje i bacanje smeća.
I tip opet znoj, zamuckivanje, pa opet uleti onaj s uvredama.. I sve se nešto drž-nedaj.
Pa pitanje o iskustvima sa gusto naseljenim zaštićenim područjima: odgovor - Lastovo. Pa kako je tamo - odgovor - ništa. U biti, odgovor - mi se sad sreðujemo zadnjih par godina... sad smo se uozbiljili... Pa šta onda spominje Lastovo kad nema pojma? Možda Lastovo nije ni zaštićeno kako on misli da je. Jer da je, sigurno bi ona dvojica štrebera iz Istre znala reći nešto konkretnije o tome.
I na kraju veli - pa šta vi tvrdite da mi ovdje hoćemo eksperimentirat i s vama? Ma jok, mi ćemo... Pa da neće eksperimentirat i, onda bi nam naveo jedan primjer barem prinližno sličan nama. A po njemu ga nema - znači da smo eksperiment. Ne znam za vas, ali meni su sve te tvrdnje i garancije prilično nesuvisle za ovako jedno gusto naseljeno područje. Ima tu još dosta primjera gluposti, no tko je bio tamo, sve je čuo i vidjeo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-04-02 21:14
Stvarno glupost! svako zna da se bacanjem smeća štiti život u moru a kočarenjem se čuva riba od uništavanja :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # za vise cvijeca manje smecapromatrač 2007-04-02 21:48
Kad bude druga tribina ti stavi bedz sa ovim tvojim nicom a ja cu ti tad prici pa ces moci vidjeti kako je kad nastupam javno.
mocic ces probati hrabrost, a ovdje su svi pod nicom pa sam i ja a ime gregorina je sama stavila pa to je njen problem.
Bila je na tribini i sutjela je i bolje joj je jer nece vise samo tako lajanje proci.
More nam ne dirajte i ako bas hocete idite od kud ste dosli ali ovdje necete vladati.
I kazem ti samo dodi i pokazi se ja cu ti prici pa ces vidjeti da je hrabrost nesto sto nikad nisi imao ili imala, jer neznam sto si iz ovovg tvog nica vise cvijeca za manje smaca, ili mozda vise cveća za manje ðubra. :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mare 2007-04-02 21:54
Pričali smo o izrečenim glupostima i nesuvislostima, a ne o tome šta zaista šteti okolišu. Sad će još ispasti da propagiram bacanje smeća u more i prekomjerni izlov ribe.
Meni je osobno nesuvislo i mutno ako mi netko usmeno kaže da mi garantira da ću moći koćariti negdje, a prethodno je napisao prijedlog u kojemu piše da je koćarenje opasnost u tom području. Kako mi onda može garantirati ako se bori protiv toga?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kibic 2007-04-02 22:13
Promatraču, kažeš ne dirajte nam more i idite od kud ste došli. Zar ti tvrdiš da su svi Lošinjani protiv zaštite dupina??? Ko ti daje pravo da govoriš za sve?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-04-02 22:24
Promatrač, napisao si "ovdje su svi pod nicom pa sam i ja a ime gregorina je sama stavila pa to je njen problem." Ja mislim da je to tvoj problem, jer ona je stavila ime a ti nisi. Znači nije točno da su ovdje SVI pod nicom. Ti jesi. Gregorina nije. Tko je tu hrabar a ko kukavica?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mare 2007-04-02 22:43
Pa dobro, nemojte se sad svaðati. Ako ste se htjeli tući, mogli ste se pobit' na tribini. :zzz :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # više cvijeća manje smeća 2007-04-02 23:06
promatraču seljačino najbolje bi ti bilo da skupljaš govna u rezervatu a na sljedećoj tribini stavi govno na glavu a ja ću ti dat papira.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # JADO JADNI 2007-04-03 02:53
Zbilja je interesantno da nam se na Lošinj uvijek mora došlepati nekakva super inteligentna Gregorina da bi nas spasila od raznih malverzacija koje činimo sami sebi i protiv sebe i našeg otoka.Svaka joj čast poslije spašavanja Zagreba kojeg je uspiješno ekološki osvijestila spustila se na more i počela brižno zbrajati svoje uspijehe i žrtve .Za ženu koja nije završila niti školu jer su joj ukrali diplomski rad na LOšinju to je veliki uspijeh .Popularnost joj je velika pa ako nekog trebate srediti njezina firma to uspiješno radi za dobre pare a traže se i novi djelatnici na tom području .Tako sam i ja odlučio javiti se plaća je dobra i sigurna stiže direktno iz Zagreba.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Za slijepog promatračaLošinjan 2007-04-03 07:23
"Ja ću ti prići pa ćeš vidjeti" To mi izgleda kao neki ljubavni sastanak.Kako se ono kaže "Tko se tuče taj se voli" Pa zar još niste shvatili da se svi borite za istu stvar samo što pojedinci to ne razumiju baš najbolje.Ribars ki život je težak priznajem ali sve te ljepote tog života vrijede žrtve,ili ne? Zalasci , zlatno more obasjano suncem sve te neopisive ljepote koje se susreću iz dana u dan dali to može izbrisati težak ribarski život ili bi i ti sjedio rado u uredu i gledao s prozora to naše drago more? Možda bi u biti trebao promijeniti posao pa bi napokon bio zadovoljan. Svi znamo da svaki posao ima svoj pro i kontra ali zato nemoramo mrziti i tući sve i svakog oko sebe.Promatraču izgleda da ne promatraš puno toga oko sebe.Žao mi je.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-04-03 09:21
Jado Jadni si je izabrao nick koji savršeno pristaje njegovom komentaru. Iz njega izbija jad što se netko uopće brine o lošinjskom okolišu i time ometa bespravne graditelje. A kako nema muda reći da mu smeta zaštita prirode, podruguje se Gregorini zbog toga jer je Zagrepčanka i budalasto podmeće kako je za to što radi plaća Zagreb. Pa dobro, ako nju plaća Zagreb da radi na zaštiti lošinjskog okoliša, nek Jado kaže tko njega plaća da ometa tu aktivnost.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Amigo, mogu li dobit Karlovačk 2007-04-03 10:32
Mislim da bi Karlovčani sad rekli "e da nam je bila jedna Gregorina" ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # !!!!! 2007-04-03 12:57
Eto opet je sve jasno vas troje se prepucavate a mislio sam da vas je više ovaj puta.Kad ćete shvatiti da zagadjujete okolinu zar niste siti . uzmite motiku i na posao kao što i mi ostali radimo da bi živjeli a ne visit na ovom zagadjivacu tijela i duša,ja se skidam sa sistema i dovidjenja vama svima skupa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Molitva 2007-04-03 15:30
"Gospode, pomozi mi da ne govorim na sva usta sve dok ne budem znao što reći. Amen"
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # !.!.!.! 2007-04-03 17:20
uslišio ti gospodin molitvu. mir s tobom. nemoj govoriti ako ne znaš što ćeš........
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-04-03 17:34
Mnogi tu govore (pišu) a ne znaju što bi pa govore o izdaji, Srbima i svemu drugom osim o pitanju zaštite prirode ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mare 2007-04-03 18:00
Da, trebalo bi se pridržavati teme - razloga zbog kojih smatramo da bi ili ne bi trebalo proglasiti posebni rezervat. Pa ajmo se držati toga...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Lošinjanka 2007-04-03 18:22
Stid me da netko čita i vidi kakvi ovdje ljudi žive. U stvari, seljaci i primitivci koji si umišljaju da su neke face i da znaju o čemu pričaju. I ribari i brodari ili brodarke.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Grinja 2007-04-03 18:47
Mare, razlozi zbog kojih se smatra da ne bi trebalo proglasiti rezervat su razlozi da ga se proglasi. Koliko se tu može vidjeti, stvar je u želji pojedinaca da bez ograničenja i pravila mogu u moru raditi sve što im donosi korist.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mare 2007-04-03 20:19
Sad već i vrijeðamo... No dobro. :D
A ovo - "Mare, razlozi zbog kojih se smatra da ne bi trebalo proglasiti rezervat su razlozi da ga se proglasi." - toliko o "željama pojedinaca da bez ograničenja i pravila mogu u moru raditi sve što im donosi korist".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2007-04-04 09:15
Lipa moja Mare, kad pišeš "sad već i vrijeðamo" očito si zaboravila da je u svezi ove teme vrijeðanje počelo odavno i da se ni sama nisi suzdržavala.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mare 2007-04-04 10:45
Nisam, no isto nisam niti započela.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Dobro upravljanje gradom

    PeterObefe 05.03.2024 11:55
    Магазин спецодежды 91
    specodegdaoptom.ru/: (http://specodegdaoptom.ru/:) specodegdaoptom.ru/ (http://specodegdaoptom.ru/)

    Read more...

     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    gost 05.03.2024 10:41
    Zašto je Plenki udovolji oporbi
    Premijer se tobože snebivao u Saboru na raspravi o oporbenom zahtjevu za izborima, pitajući se kao zašto bi sam sebi skraćivao mandat. A onda je samo desetak dana kasnije kao iz rukava istresao imena na prvim mjestima u svih 11 izbornih jedinica jao da ...

    Read more...

     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    Mladunčad 04.03.2024 11:28
    U se na se i poda se
    Zna se da mladunčad kopira odrasle jedinke, hadezejci nisu izuzetak.

    Read more...

     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    ADZ 04.03.2024 10:19
    Svi za jednu jedna za sve
    Jedan predsjednik mladeži hadezeja ju je lansirao u politiku. Ugurao ju u gradsko poglavarstvo pričom da je simpatizerka hadezea. A ovaj joj pomaže da sačuva fotelju. Ma ne radi nje nego radi sebe.

    Read more...

     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    gost 04.03.2024 08:34
    Žicarsko preduzeće
    Ured europskog javnog tužitelj EPPO, koga vodi slavna tužiteljica Laura Kövesi, objavio je svoj godišnji izvještaj za 2023. godinu. Tamo vidimo da su najviše prijava za pronevjere i utaje europskog novce EPPO-u podnijeli građani Hrvatske, lani čak ...

    Read more...

     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    ..... 03.03.2024 18:38
    Sramoćenje tradicije
    Vrhunsko pomorstvo i brodogradnju slave kosturom pasare nasađenom okomito i to plagijatom drugog umjetnika :sad: i.imgur.com/sYFopfN.jpg (http://i.imgur.com/sYFopfN.jpg)

    Read more...

     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    Prava pitanja 03.03.2024 18:33
    Bez odgovora
    Gdje će naći ljude koji će raditi tako težak posao ? Stranci će obilaziti noniće po selima ? Ražanj bez zeca. Neka se oni naslikavaju, poslije će razmišljati, idu izbori, sve tri frakvije su zajedno u palači, to je bitno. Samo bitno ko i uvijek s ...

    Read more...

     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    Muflon 03.03.2024 18:21
    Njihovo preduzeče
    Nisam mislio samo na rumenka nego na uspjehe u trošenju nažicanog novca za "celo preduzeće". Lova za vrtić je nažicana tek nakon žalbe, moljakanja i nagovaranja ali gradnja nije započeta. Projekt Mrtvaška je mrtav. A novac ulupan u Aleju kapetana ...

    Read more...

     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    Rastjeraj pa vladaj 03.03.2024 14:04
    Grad za feštu
    Kad je fešta onda nikom ništa ne smeta, a ovdje bez veze napadate gradonačelnicu i njenog savjetnika gospodina Emila

    Read more...

     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    Bing 03.03.2024 13:37
    Cveta cveće
    Kako to misliš, nema se s čim pohvaliti? Pa prošle godine u svibnju je za sebe i svoje organizirao veliku feštu u Deveronu.

    Read more...

     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    Rastjeraj pa vladaj 03.03.2024 11:14
    Naš dečko
    Naš dečko ima provjereni hadezeov model. Rastjeraj sve one koji žele, vole i mogu raditi i onda traži bilo koga samo da spiskaš lovu koju si nažicao , a nisi sposoban nikakvu lovi samostalno zaraditi. Stranačke poglavice mogu mirno spavati, Grad za ...

    Read more...

     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    gost 03.03.2024 11:14
    38.157,92 eura
    Anin Emil je inkasirao dugo skrivanih 38.157,92 eura (287.500,85 kuna) prema konačno objavljenim podacima na iTransparentnos t. Sad je pitanje bi li se Ani radi svoje izborne promidžbe više isplatilo da je plaćala dopunsko penzićima umjesto ...

    Read more...

     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    Muflon 03.03.2024 10:57
    Cveta cveče u naše preduzeče
    Dobro je gospođa napisala i ono Cveta cveče u naše preduzeče. Slavi se još jedan uspjeh u žicanju europske love. Za koju tek treba vidjeti hoće li i kako će biti utrošena. Do sada se baš nemaju s čime pohvaliti.

    Read more...

     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    Ni srama ni stida 03.03.2024 09:37
    Crveni
    Dobro je komentirala gospođa na Purićevom portalu , ovaj pliva sa svima ,samo neka je tur u fotelji, nema veze što je najbolju djelatnicu ponizio i udaljio od korisnika koji su joj se radovali, njemu je super,on je tamo zbog sebe ,nije valjda zbog ...

    Read more...

     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    gost 03.03.2024 08:32
    Još Hrvatska nije propala ...
    ... ali s ovakvim pravosuđem neće dugo poživiti. Piše jedan kolumnist: Istog utorka kad se hrvatski premijer svojim osebujnim izričajem čudom načudio što europsko tužiteljstvo nema povjerenja u hrvatsko pravosuđe, objavljena je vijest kako je sudac ...

    Read more...

     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    Gerontolog 02.03.2024 21:47
    Euro
    Nego, zna li se šta kad će ovaj gerontolog kod radosti na razgovor ? Prijavljen je za mobing, za imovinske prekršaje, ponaša se ko da mu je crveni križ bankomat, sad kad uzme eure iz Brisela, mogla bi Laura imati posla. Stranka ga štiti kako vidimo ...

    Read more...

     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    ... . 02.03.2024 20:12
    HDZ
    Turudić nije lagao nego je bio reduciran u izričaju, a ona sutkinja što je krala bila je van misaonog fokusa. www.index.hr/.../2542300.as ...

    Read more...

     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    Emile emile 02.03.2024 20:10
    Probudi se
    Pa kako Emil još ništa nije izmuzao ? Neka ga neko probudi, čovjeku će bit neugodno uzimati toliku lovu za savjetovanje one na koju se nikakav savjet ne prima. Treba imati dobar želudac i sjediti na predstavljanju uspjeha lika koji ne zna ni ...

    Read more...

     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    Magarac je bio 02.03.2024 17:28
    Tko se nije skrio
    A gdje je stručnjak za EU fondove na predstavljanju Crvenog križa i programa za koji su dobili veliku lovu. Gradonačelnica se kiselo smješka da joj je crvenko koji joj je podmetao noge na sve strane pokazao kako se uzima lova iz evropskih fondova.

    Read more...

     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    ... . 01.03.2024 15:52
    .......
    Znači nije AK prevarila samo umirovljenike nego i djecu umirovljenika.

    Read more...

     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    Obi-Wan Kenobi 01.03.2024 13:55
    vrijeme je...
    Ja bih prije rekao da su oni sami još davno prešli na tamnu stranu sa koje nema povratka. Boje se i građana i vijećnika, a najviše se boje njihovih pitanja na koje uopće ne daju odgovore, ili odgovaraju u rebusima.

    Read more...

     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    RR 01.03.2024 09:43
    Mračne sile pitaju za dopunsko
    "Zna se otkud stižu sugestije za pitanja" kaže gradonačelnica kao da birači nemaju pravo tražiti da ih vjećnik zastupa na sjednici GV što mu je osnovna zadaća. Teško se hadezeovci mire sa demokracijom pa bi uskoro i na GV zbog pitanja oporbenih vijećnika ...

    Read more...

     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    Iggy 29.02.2024 15:30
    Klasika
    Sigurno misliš na one osobe koje se javno hvale da nisu klasični političari. Pa kao takvi ne stoje po strani nego rješavaju probleme. Vidi primjer: youtu.be/KtGewGZSqss (http://youtu.be/KtGewGZSqss) http://www.youtube.com/watch?v=KtGewGZSqss

    Read more...

     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    gost 29.02.2024 15:15
    .....
    Ja vidim samo idiota koji svim silom pokušava opravdati i minorizirati ovu izbornu prijevaru. I to je sve.

    Read more...

     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    WoW 29.02.2024 15:06
    ...
    Ajme, budale. Zar je tako teško shvatiti da postoje umirovljenici koji se nikada nisu ženili ili udavali ili jesu, ali nisu mogli imati djece. A postoje i osobe koje su pri kraju svoje fertilne dobi pa još uvijek nemaju djece. Neki od njih su se ...

    Read more...

     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    hranitelj tuljana 29.02.2024 14:52
    Pa za njih ste i glasali?
    Da, ali nisi pratio, ove na vlasti na vlast su doveli ovi koji sada od te iste vlasti traže obećano. Zar samo ja vidim apsurd i - poetsku pravdu?!

    Read more...

     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    hranitelj tuljana 29.02.2024 14:49
    ???
    Nečiji roditelji penzioneri koji nemaju djecu? Prvi put čujem da takvi postoje. Zvuči nevjerojatno.

    Read more...

     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    Tin 29.02.2024 14:31
    ???
    A što ako nemaju djecu?

    Read more...

     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    qwert 29.02.2024 14:28
    .....
    Promjeni si ime hranitelj tuljana u branitelj tuljanice Ane.

    Read more...

     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    OMG 29.02.2024 13:51
    OMG
    Znaš kako neki umirovljenici spajaju 1. sa 17. u mjesecu? Ovako i.imgur.com/fL1CRv8.jpg (http://i.imgur.com/fL1CRv8.jpg) I onda im gradonačelnica pokloni štapove. Dobro da nisu štapovi za golf.

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Dobro upravljanje gradom

    PeterObefe 05.03.2024 11:55
    Магазин спецодежды 91
    specodegdaoptom.ru/: (http://specodegdaoptom.ru/:) specodegdaoptom.ru/ ...
     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    gost 05.03.2024 10:41
    Zašto je Plenki udovolji oporbi
    Premijer se tobože snebivao u Saboru na raspravi o oporbenom zahtjevu za izborima, pitajući ...
     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    Mladunčad 04.03.2024 11:28
    U se na se i poda se
    Zna se da mladunčad kopira odrasle jedinke, hadezejci nisu izuzetak.
     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    ADZ 04.03.2024 10:19
    Svi za jednu jedna za sve
    Jedan predsjednik mladeži hadezeja ju je lansirao u politiku. Ugurao ju u gradsko poglavarstvo ...
     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    gost 04.03.2024 08:34
    Žicarsko preduzeće
    Ured europskog javnog tužitelj EPPO, koga vodi slavna tužiteljica Laura Kövesi, objavio je ...
     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    ..... 03.03.2024 18:38
    Sramoćenje tradicije
    Vrhunsko pomorstvo i brodogradnju slave kosturom pasare nasađenom okomito i to plagijatom drugog ...
     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    Prava pitanja 03.03.2024 18:33
    Bez odgovora
    Gdje će naći ljude koji će raditi tako težak posao ? Stranci će obilaziti noniće po selima ...
     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    Muflon 03.03.2024 18:21
    Njihovo preduzeče
    Nisam mislio samo na rumenka nego na uspjehe u trošenju nažicanog novca za "celo preduzeće".
     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    Rastjeraj pa vladaj 03.03.2024 14:04
    Grad za feštu
    Kad je fešta onda nikom ništa ne smeta, a ovdje bez veze napadate gradonačelnicu i ...
     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    Bing 03.03.2024 13:37
    Cveta cveće
    Kako to misliš, nema se s čim pohvaliti? Pa prošle godine u svibnju je za sebe i svoje ...
     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    Rastjeraj pa vladaj 03.03.2024 11:14
    Naš dečko
    Naš dečko ima provjereni hadezeov model. Rastjeraj sve one koji žele, vole i mogu raditi i ...
     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    gost 03.03.2024 11:14
    38.157,92 eura
    Anin Emil je inkasirao dugo skrivanih 38.157,92 eura (287.500,85 kuna) prema konačno ...
     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    Muflon 03.03.2024 10:57
    Cveta cveče u naše preduzeče
    Dobro je gospođa napisala i ono Cveta cveče u naše preduzeče. Slavi se još jedan uspjeh ...
     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    Ni srama ni stida 03.03.2024 09:37
    Crveni
    Dobro je komentirala gospođa na Purićevom portalu , ovaj pliva sa svima ,samo neka je tur u ...
     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    gost 03.03.2024 08:32
    Još Hrvatska nije propala ...
    ... ali s ovakvim pravosuđem neće dugo poživiti. Piše jedan kolumnist: Istog utorka kad se ...
     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    Gerontolog 02.03.2024 21:47
    Euro
    Nego, zna li se šta kad će ovaj gerontolog kod radosti na razgovor ? Prijavljen je za mobing ...
     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    ... . 02.03.2024 20:12
    HDZ
    Turudić nije lagao nego je bio reduciran u izričaju, a ona sutkinja što je krala bila je ...
     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    Emile emile 02.03.2024 20:10
    Probudi se
    Pa kako Emil još ništa nije izmuzao ? Neka ga neko probudi, čovjeku će bit neugodno uzimati ...
     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    Magarac je bio 02.03.2024 17:28
    Tko se nije skrio
    A gdje je stručnjak za EU fondove na predstavljanju Crvenog križa i programa za koji su ...
     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    ... . 01.03.2024 15:52
    .......
    Znači nije AK prevarila samo umirovljenike nego i djecu umirovljenika.
     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    Obi-Wan Kenobi 01.03.2024 13:55
    vrijeme je...
    Ja bih prije rekao da su oni sami još davno prešli na tamnu stranu sa koje nema povratka. Boje ...
     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    RR 01.03.2024 09:43
    Mračne sile pitaju za dopunsko
    "Zna se otkud stižu sugestije za pitanja" kaže gradonačelnica kao da birači nemaju pravo ...
     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    Iggy 29.02.2024 15:30
    Klasika
    Sigurno misliš na one osobe koje se javno hvale da nisu klasični političari. Pa kao takvi ne ...
     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    gost 29.02.2024 15:15
    .....
    Ja vidim samo idiota koji svim silom pokušava opravdati i minorizirati ovu izbornu prijevaru.
     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    WoW 29.02.2024 15:06
    ...
    Ajme, budale. Zar je tako teško shvatiti da postoje umirovljenici koji se nikada nisu ženili ...
     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    hranitelj tuljana 29.02.2024 14:52
    Pa za njih ste i glasali?
    Da, ali nisi pratio, ove na vlasti na vlast su doveli ovi koji sada od te iste vlasti traže ...
     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    hranitelj tuljana 29.02.2024 14:49
    ???
    Nečiji roditelji penzioneri koji nemaju djecu? Prvi put čujem da takvi postoje. Zvuči ...
     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    Tin 29.02.2024 14:31
    ???
    A što ako nemaju djecu?
     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    qwert 29.02.2024 14:28
    .....
    Promjeni si ime hranitelj tuljana u branitelj tuljanice Ane.
     
  • Samozvani priznati stručnjak za savjetovanje

    OMG 29.02.2024 13:51
    OMG
    Znaš kako neki umirovljenici spajaju 1. sa 17. u mjesecu? Ovako i.imgur.com/fL1CRv8.jpg ...