Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Novi igrač u igri za Apoksiomena

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

Apoksiomen Pod naslovom Zadar Malom Lošinju preotima Apoksiomena? današnji Novi list donosi napis u kojem se podsjeća da je Hrvatsko vijeće za kulturna dobra prije tri mjeseca definiralo uvjete za smještaj antičke brončane statue, ali da se još se uvijek ne zna tko će imati privilegiju da ovaj vrijedan primjerak kulturne baštine bude trajno izložen baš u njegovoj sredini. U igri  su bili Zagreb, Rijeka i Mali Lošinj, a sada se  pojavio u Zadar. 

ApoksiomenUtrka za mjesto stalnog postava se nastavlja, a ozbiljne namjere i, čini se, već dobrim dijelom ispunjene uvjete, ima Zadar, piše Ira Cupać Marković. Podsjeća da je prije dva dana u tom gradu otvoren Međunarodni centar za podvodnu arheologiju u koji je uloženo osam milijuna kuna, te da je gradonačelnik Zadra, Živko Kolega u prigodi otvorenja kazao je da se nada kako će u sklopu ovog reprezentativnog centra svoje mjesto naći i vrhunski nalaz Apoksiomena, te da smatra kako bi u novouređenom centru bio najdostojanstvenije prezentiran hrvatskoj javnosti i turistima!

Informacije da bi Apoksiomen mogao biti trajno prezentiran u nekoj drugoj sredini, a ne na otoku gdje je pronađen, s velikim se negodovanjem dočekuju u lošinjskoj javnosti, piše Novi list podsjećući da je brončana statua visine 192 centimetra pronađena 1998. godine u podmorju Velih Orjula kod Lošinja na dubini od 45 metara te da je izvađena iz mora nakon više od dvije tisuća godina u travnju 1999. Konzervatorsko restauratorski radovi započeli su u listopadu 2000. godine, a prvo predstavljanje javnosti bilo je 2006. godine u Zagrebu, nakon ćega je statua bila izložena u Firenci. U rujnu 2003. godine bivši ministar kulture Antun Vujić i bivši lošinjski gradonačelnik Dragan Balija potpisali su sporazum kako će Apoksiomcn biti smješten u Malom Lošinju, a za osnivače muzejske ustanove u kojoj će statua biti izložena na Lošinju određeni su bili Grad i Ministarstvo kulture.

Podršku dao i Sanader

Za potrebe smještaja osigurana je Palača Kvarner na gradskoj rivi, piše Novi list te podsjeća da je u veljači 2007. godine podršku Malom Lošinju za povrat statue na otok, na sjednici Vlade RH iskazao i premijer Ivo Sanader no da unatoč tome još uvijek »visi u zraku«, gdje će Apoksiomen biti trajno izložen.

Unatoč tome, piše Novi list, prvi čovjek Županijskog HDZ-a i lošinjski gradonačelnik, Gari Cappelli i dalje je vrlo optimističan. Na upit novinarke da li je Grad Mali Lošinj krenuo s realizacijom i ispunjavanjem uvjeta koje je definiralo Hrvatsko vijeće za kulturna dobra i kolike su šanse da će Mali Lošinj zadovoljiti postavljene kriterije te kolika su sredstva zato predviđena, iz ureda glasnogovornice Grada dobiven je sljedeći odgovor:

- Grad Mali Lošinj je uvjete za čuvanje i izlaganje kipa Apoksiomena zatražio te se aktivno počelo raditi na projektu programa povratka na Lošinj. Prostor predviđen za smještaj statue je osiguran, imovinsko pravni odnosi su riješeni. Kako su uvjeti nedavno postavljeni, šanse za dobivanje Apokisomena podjednake su za sve zainteresirane, no uvjereni smo kako će upravo u Malom Lošinju biti smješten. U tome imamo čvrstu potporu samog državnog vrha i premijera dr. Ive Sanadera. Visina sredstava potrebnih za ostvarivanje uvjeta nije upitna, spremni smo osigurati koliko god je potrebno. Pozdravljamo otvaranje Međunarodnog centra za podvodnu arheologiju u Zadru, no to ne znači da će statua biti kod njih smještena. Uvjeti za smještaj Apoksiomena su puno kompleksniji te je potrebno uložiti puno više sredstava i vremena u njihovo ostvarivanje. Također, željeli bi naglasiti kako je ministar Biskupić na otvorenju Centra u Zadru izjavio ne samo kako se za smještaj   Apoksiomena natječu četiri grada  koji moraju ispuniti uvjete Muzejskog vijeća i Vijeća za kulturna dobra, već i da je trend da se nalaz, ukoliko su svi uvjeti zadovoljeni, vrati na mjesto  pronalaska.

Nitko ne spominje ranije dogovore

Međutim, sugerira novinarka,  u vezi s izborom mjesta stalnog postava Apoksiomena nameću se brojna pitanja i smatra da ne postoji ni slijed niti poštivanje već preuzetih i potpisanih dokumenata. Naime, piše Ira Cupać Marković, kao da je sporazum bivšeg ministra kulture i bivšeg gradonačelnika potpisan u nekoj drugoj državi, jer u novom sastavu Vlade nitko ni ne spominje taj raniji, i po nekoj logici, važeći dokument. Stoga postavlja pitanje  zašto se najprije postavljaju uvjeti i na taj način otvara prostor za nadmetanje umjesto da se definira koja će sredina biti mjesto stalnog postava i da se zajedničkim snagama državne, regionalne i lokalne razine krene u realizaciju zahtjevnog i skupog projekta osiguranja uvjeta za trajni postav Apoksiomena.

"Što bi bilo da sva čitiri grada kandidata ispune pravilnikom definirane uvjete i za to potroše ogromne novce poreznih obveznika, a kako statua ne može biti izložena na sva četiri mjesta odjednom, tri grada u tom slučaju ostaju kratkih rukava i praznih proračuna", pita ona i podsjeća na odgovornosti gradskih vlasti ukoliko krenu s ulaganjima, a u konačnici ne uspiju osigurati trajno izlaganje u svojoj sredini.

Za sada je Apoksiomen, na sigurnom, u Zagrebu, a razvlačenje ispunjavanja uvjeta potrebnih za trajno izlaganje, čuvanje i dostojnu prezentaciju domaćoj i svjetskoj javnosti, čini, se još će dugo vremena biti tema, kulturnih i političkih krugova, zaključuje novinarka Novog lista.

 

 

Komentari: 

0 0 # SposobniZaDarko 2007-08-23 13:31
Dragi Lošinjani žao nam je, ali mi imamo sposobnog gradonačelnika.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # apoksiomenpero 2007-08-23 14:21
Pa bolji ti je bio prošli gradonacelnik ???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Za dartovarko 2007-08-23 14:33
Zadarko, Da imate tovara za gradonačelnika, svejedno bi to dobio. Tvoj gradonačelnik je stvar dobio na tanjuru, za dar, a ne zato što je sposoban. Tako hoće Kalmeta i Biškupić.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prosliždero 2007-08-23 18:11
Necemo o proslosti nego o sadasnjosti i buducnosti i treba dati konstruktivna rjesenja, ali kad me vec vuces za jezik cini se da je prosli gradonacelnik od prosle vlade dobio neki papir, a za ovog se to ne bi moglo reci...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # papireuze 2007-08-24 04:02
Ma u ovoj državi si možete sa papirom obrisati znate šta. Moć je bitna a zadar je tu jak, što se vidi iz ponašanja dotičnih ministara, oni će sebe namiriti, napraviti za koju godinu most iz zadra do ancone i ðada. Šta mislite da je grad zadar toliko jak da može financirati sve te projekte, pa on se takoreć izgradio u zadnjih 3 godine. Pitajte ih koliko je npr. vojarni bilo u gradu i koliko ih je ostalo pod morhom, a koliko ih je dobio lošinj. :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # opet peropero 2007-08-24 11:21
Bivši gradonacelnik, ima kakav takav papir, ali neznam zasto mu je sluzio dok je bio na vlasti on i njegov Ministar , a isto tako novinarka Cupać sada se raspisala o Apoksiomenu, a ne onda kada joj ljubimac Balija imao nekakav papir.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PapiriPapirologija 2007-08-24 11:47
Onaj gradonačelnik je imao papir i dalje nije ništa poduzimo. Ja mislim da ni Vlada ni Balija nisu znali koliko taj kip vrjedi. A znamo kako je bivša vlada potpisivala papire, uzmite ono sa Slovenijom i teritorijalnim morem: kad imamo tako puno mora nije važno to malo ispred Piranskog zaljeva :D
A ako taj papir sa Slovencima važi i za ovu vladu, onda Vujičev papir važi i za Kapellija, ne?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # rekla sam vamrenci 2007-08-23 22:03
Nije mi uopće ugodno reći: "Jesam li vam rekla?". Mislim da je Ira potpuno u pravu kada pita ima li smisla uopće trošiti novac nas, poreznih obveznika, na nešto što je unaprijed izgubljena bitka. Čudi me Gradonačelnik kad s toliko optimizma vjeruje u riječi svog predsjednika Sanadera kad se on već prije par mjeseci ogradio i izjavio da će u potpunosti poštivati odluku struke. Ja osobno vjerujem da je Cappelli već onda dobio informaciju da Apoksiomen ne stiže u Mali Lošinj i da je dobio zadatak da pokuša održati svoj kiseli smiješak do poslije parlamentarnih izbora a onda će istina izaći na vidjelo. Svoju teoriju potkrijepljujem činjenicom da Gradsko poglavarstvo još nije imenovalo privremenog upravitelja novoproglašenog Lošinjskog muzeja. Možda je gradonačelnik svjestan da nemamo šanse protiv Kalmete i da proračunski novac zaista može upotrijebiti na bolji način. Imam nekog pojma o politici i vjerujem da gosp.Cappelliju nije bilo nimalo lako čitati članak u Vjesniku, u njegovoj stranci je moć hijerarhije ostala ista kao u vrijeme Franje Tuðmana. Kad jači nešto poželi, to jači i dobije. A struka će potpisati ono što politika izdiktira.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Novi igrač za Apoksiomenastari igrač 2007-08-24 01:02
Politika u svim sistemima bila je jača od struke, ništa NOVO, struka je pokrivač ono što politika želi, ništa novog već, nastavak prethodnih u novom pakiranju; sadržaj je ISTI, ambalaža NOVA!!!Sve to davno učinjeno i rečeno, danas je nastavak prošlosti! :zzz
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # opet peropero 2007-08-24 11:33
"jesam li Vam rekla" nije potrebno pricati na placi i u birtiji vec glasno i jasno cijeli grad cijelo mjesto, a narocito Vasa novina Novi list, list komunjara. Apoksiomen nije politikantsko pitanje i stvar pojedinca gradonacelnika ili obecanje Premijera , to je pitanje nas svih gradana bez obzira na politicko uvjerenje "ako ga imamo" ili pusemo u gu.... kako nam se tko sviða. Novinarka Novog lista Cupać, toliko malo pise o Lošinju tako da proðe i više dana da o mjestu nikakovih novosti, ali dok je bio drug Balija, onda je znala pisati i o "vremenu".Ako joj se ne piše dok gradom vlada stranka kojoj ona ne pripada neka ustupi mjesto novinaru koji ce pisati o mjestu i dogaðajima, a ne od grada stvoriti mjesto bez života.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # NavijačiTone 2007-08-24 12:09
Slažem se da nije dosta reci "jesam li Vam rekla" i pricati na placu i u birtiji i se treba ukljuciti glasno i jasno cijeli grad. Na to je pozvala i Genovica i poduzela nesta konkretno, poslala upit Ministarstvu. A Novi list je uvjek bio navijacki list i tu se ne moze nista nego raditi prave stvari pa nece imat materijala da vodi predizbornu kampanju za "svoj tim".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # igrači i utakmicedosadnjaković 2007-08-24 12:46
U našim okvirima Mali Lošinj je previše mali da bi dobio taj kip. A nije toliko mali po broju stanovnika ili udaljenosti od glavnoga grada već je prvenstveno mali zbog političara koji ga vode. Da li ti ljudi danas, a jednako tako i jučer nešto znače u okvirima države? Odgovorite sami. Da li ti ljudi znaju raditi i posložiti ekipu koja bi vratila kip na Lošinj? Bez obzira što mi mislili, Lošinj nema znanja, zbog toga nema uvjeta i zbog toga će politika odlučiti drugačije. Politika je ipak samo začin u kuhinji, jako bitan ali samo začin, neće biti jedini razlog zašto će apoksiomen završiti u Zadru.
Mislim da je to istina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .........Perica 2007-08-24 14:35
Cinjenica je da o ovom problemu treba razgovarati glasno, sto vise ne razgovarati vec se svadjati, protestirati ici i na Markov Trg ako treba. Ovi sto kazu da je Novi List komunjarska novina, vijerojatno su novokomponirani demokrati kojima pate od kompleksa svoje diplome koju su dobili u Kumrovcu. Ljudi prosla su vremena kada se politickim dekretom odlucivalo sto ce biti u novinama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Minuli (ne)radXman 2007-08-24 14:56
I ja mislim da je Mali Lošinj previše mali da bi dobio taj kip. Ali ne slažem se s tvrdnjom da je mali zbog političara koji ga vode. U izbornim kalkulacijama političkih stranaka malen je naprosto zato što s malim brojem stanovnika nije značajan rezervoar potencijalnih birača.

No Mali Lošinj je malen po još mnogočemu, a da se to uoči dovoljno je usporediti središta na pr. Raba, Poreča ili Rovinja sa središtem Malog Lošinja. Treba samo pogledati izgled fasada zgrada, ureðenje kafića, slastičarnica i restorana, što sve ostavlja dojam privremenosti i improvizacije usmjerene na brzo stjecanje novca i male troškove u kratkoj sezoni.

Ako se pak za to što je "mali" ipak želi okrivljavati lošinjske političare, sva krivnja ne može pasti na danas aktivne, pa ni na one koji su trenutno na vlasti. Današnji Lošinj i njegova "veličina", izgled, atraktivnost i prema tome vrijednost djelo je niza generacija političara, od onih iz vremena socijalizma do ovih današnjih. Za sve što je Lošinj danas zaslužni/odgovo rni su prvo oni koji su mu krojili sudbinu tijekom 45 godina "samoupravnog socijalizma", zatim su priliku dobili oni koji su djelovali narednih desetak godina "tranzicije", a zadnje dvije godine birači su priliku pružili novoj ekipi. Da ne duljim, povijest Lošinja ne počinje s dolaskom Kappellija i njegove škvadre na vlast, već je počela mnogo ranije. I još nešto, Lošinj nisu samo lošinjski političari, nego i njegovi poduzetnici, obrtnici, velika i mala poduzeća sa svojim velikim i malim politikama i utjecajima na sve generacije političara. Lošinj su i njegovi graðani. Svi oni svojim aktivnostima odreðuju veličinu i značaj Lošinja u okvirima države, a ne sami političari. Na pitanje znaju li oni raditi i posložiti ekipu koja bi vratila kip na Lošinj može se odgovoriti tek kad se zna čime Lošinju raspolaže.

Stoga se slažem s t vrdnjom posjetitelja koji kaže da Lošinj nema znanja i da zbog toga nema uvjeta, te da će odlučiti politika. Takoðer se slažem s tvrdnjom da politika neće biti jedini razlog zašto će apoksiomen završiti u Zadru. Razlog će biti i minuli (ne) rad prethodnih generacija političara i rukovoditelja negdašnjih OUR-a, a sada kapitalističkih poduzeća koja vode politiku u interesu vlasnika, a ne cijeloga Grada i njegovih graðana.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pericaperica 2007-08-24 18:18
Idemo ispocetka, pretvorba Lošinjanka, u vlasnistvo dvoje troje ljudi,Lošinjska plovidba vlasnistvo troje ljudi,(Imena sami odaberite).
Cres sa gradonacelnikom u zadnjih 15 godina nadmašio, Lošinj za 30%.Lošinj sa starima slugom od gradonacelnika unazadio se za 30%. Cesta Porozina-Cres-L ošinj trebala je biti gotova 2007 god. Gradski objekti koji su koristili Jadranka i ostala odmaralista, svake godine su prodavana, da nebi grad tražio natrag.Lošinjsk a plovidba, prodana ili na prodaji kamp,skver, rujnica itd.Komunalni doprinos nije naplacivan, MORH-u za vojarne, Losinjkoj plovidbi i Jadranci za koristenje terena za kamp i objekte. Pa od cega se mogao grad razvijati, od partije i domacih tajkuna(direkto ra),gradonaceln ika ili direktorice turistickog.Pa tko još vjeruje da ce u ovakvoj zabiti poslati "Apoksiomena".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Gubitak ničegaZbunjeni 2007-08-24 22:12
Velika se borba i polemika vodi za smještaj Apoksiomena. Sve je u redu. Jedino nedostaje početak. Koje bi bile koristi od smještaja Apoksiomena u ovakvom Lošinju. Kako? bi i tko? iskoristio Apoksiomena za razvoj Lošinja. Veliko, predratno turističko središte (po novome brand), danas je rupa na turističkoj karti Hrvatske. "Velike firme" vode pijanci, neradnici, vlasnici su nepoznati. Strategija razvoja ne postoji. Grad i gradska poduzeća nelikvidni ali puni savjetnika koji nikoga ne mogu i ne znaju savjetovati. Što bi dobila takva sredina s Apoksiomenom. Ništa, ali bi izgubili drugi koji bi ga znali iskoristiti za vlastiti razvoj.
Da li čobanu treba Stradivarijeva violina? Ne, dovoljna je i frula. Šta Lošinju može izgubiti ako ne dobije Apoksimena ako ga ne bi znao iskoristiti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Šlag bez torteXman 2007-08-25 11:35
S mišljenjem Zbunjenog se slažem gotovo u potpunosti, osim u dijelu gdje pita "Šta Lošinj može izgubiti ako ne dobije Apoksimena ako ga ne bi znao iskoristiti". Mislim da ne treba mnogo znanja da se svijetu razglasi kako imamo neku atrakciju, ali je problem kako uz nju ponuditi i sve drugo što trebaju oni koje bi ta atrakcija potaknula da posjete Lošinj. Uskogrudna politika koju se u zadnjih 60 godina (ne slučajno, to je i jubilej "Jadranke") vodila na Lošinju učinila je od njega bezlično i bezsadržajno odredište tipa velike spavaonice po formuli sunce, more i zelenilo sa povremenim cjelonoćnim glazbenim cirkusima na glavnom trgu i na rivi. ICM piše o velikoj zaradi muzeja u Firenzi na Apoksiomenu, no Firenza nije Mali Lošinj. Apoksiomen je za posjetitelje muzeja, pa i same Firenze bio "šlag na torti". S Apoksiomenom na Lošinju, turisti koje bi on privukao dobili bi samo šlag. Turiste koje na Lošinj dovode rezultati "vizionarstva" dosadašnjih kreatora turističke politike Apoksiome naprosto ne zanima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Zamrznut u vremenuTurist 2007-08-25 12:01
Kao dugogodišnji redoviti posjetilac Lošinja slažem se s onima koji misle da je Lošinj nepripremljen za smještaj takvog rariteta kakav je Apoksiomen. Lošinj kao destinacija sa cjelokupnom svojom ponudom kao da je zamrznut u prošlom vremenu kad su ga posjećivale najezde turista skromnijih potreba i financijskih mogućnosti iz Njemačke i Austrije. Recesija u tim zemljama i rat u Hrvatskoj presjekli su taj dotok, a Lošinj se nije ni pokušao preorijentirati i prilagoditi novim turističkim trendovima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # khmeuze 2007-08-24 03:53
Je sve je to tako, ali zar nije sramota da kad novinari pitaju sto grad Mali Lošinj radi, vec godinama je odgovor isti"...paaaa osigurali smo prostor", ali ja mislim da se osigurala zapravo nečija khm, guzica, za potencijalno mjesto u saboru ili vladi ili kakvom odboru pododbora za hep ili slično. Nice. Izgubit ćemo apoksiomena, izbore, ali nagradica ne gine!Jer rad je vidljiv, svi znojni izlaze iz zgrade grada u kasne noćne sate,...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ZD ApoksiomenGianni 2007-08-24 14:16
Apoksiomen nam klizi iz ruku.U ovoj banana drzavici politika nazalost igra na svakom koraku. Kao sto netko rece, zna Kapeli odavno kakva je sudbina namjenjena Apoksiomenu, samo povlaci za nos naivne birace. Briga naseg gradonacelnika za Apoksiomena i Losinj, kako sam rece on je vojnik stranke, pa mu Losinj sluzi kao odskocna daska za dalje.
Znamo politicke svijetonadzore ljudi iz ZD i za sto nas smatraju u vladi.Naravno da ce HDZ pokloniti Apoksiomena svojima, a Losinj po obicaju nece dobiti nista osim obecanja da ce jednog dana dobiti savrsenu kopiju. Toliko ljudi, pa razmislite za kakve ljude glasate na izborima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Nema frkePsiho 2007-08-24 21:17
Za dva mjeseca su izbori. O Apoksiomenu neće odlučiti Biškupić nego vjerojatno njegov nasljednik. Vjerojatno iz stranke koja nema svoje leglo u Zadru. Dakle razloga za paniku nema. Ista je stvar i s prostornim planom. Ni o tome neće stići odlučivati Marina Matulović-Dropu lić. Sva ona podrška Vlade Ive Sanadera u koju se Gari kleo ode u vjetar. Nema nam druge nego instalirat nekog Hercegovca za gradonačelnika pa da čovik uz pršut sidne s Ljubom Jurčićem i dogovori stvari. Jel ima neko ideju tko bi mogo to bit? Ima jedan crni visoki iz Posušja koji radi u Jadranci, al ne mogu se sjetit kako se zove. Možda bi on mogo bit gradonačelnik. Gori od ovoga teško da može bit.
:D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Moglo bi biti goregost 2007-08-24 21:30
Ma može bit gori kako ne može: Ponovo Balija ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pokušaj intervencijerenci 2007-08-25 13:38
Pokušala sam kroz svoju stranku intervenirati i naletila sam na zid. Sve je već odlučeno iza zatvorenih vrata. Mislim da niti od "narodne bune" ne bi bilo ništa. Lošinjani su toliko apatični i apolitični da nema smisla gubiti energiju. Još za vrijeme Antolovića su im isprani mozgovi te su i dan-danas sretni sa smiješnom plaćicom i geslom "Budite sretni da imate i to, zar vam nismo davali plaću i za vrijeme rata kada je hrvatski turizam bio na dnu? Budite vječno zahvalni!" Starija generacija šuti i trpi a mladi bježe. Poruka aktualnim gradskim vijećnicima i Gradskom poglavarstvu: "Do no harm!" To je sadržano i u Hipokratovoj zapovijedi liječnicima. Prvo i osnovno je: Nemoj napraviti štetu. Ono čemu se trenutno možemo nadati je da se bolesniku Lošinju neće napraviti nepopravljiva šteta kad je postalo očito da ga vlast u ovom sastavu ne može izliječiti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Vrtni patuljak Ferdinanda MederaZlatko Uzelac 2007-08-27 19:23
Netko od Lošinjana je vrlo dobro primijetio u jednom od komentara. Apoksiomenu je na kraju namijenjena uloga VRTNOG PATULJKA u kancelarijama zadarske specijalne podružnice "Hrvatskog restauratorskog zavoda", čim se te kancelarije "osposobe". Kao što je već na izložbi famoznog HRZ-a nagovješteno da on tek postoji "u povodu" veličanstvenost i te institucije, sada se eto malo i prije vremena već otkrilo da i trajno treba glumiti gljivu pod budućim bistama velezaslužnog i neprikosnovenog Ferdinanda Medera (nakon što taj jednog dana možda ipak uskoro ode u zasluženu mirovinu), a posebno pod budućom imaginarnom bistom veličanstvenog Kolekcionara. Kakva lovina za trajnu kolekciju! Dostojnu ulaska u nacionalni Panteon
Kaj god!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ZagrebPurger Jozo 2007-09-02 10:16
"Za sada je Apoksiomen, na sigurnom, u Zagrebu" piše ICM.

E pa to uopće nije točno: ZAGREB NE ISPUNJAVA UVJETE ZA ČUVANJE I IZLAGANJE APOKSIOMENA ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # muzejmima 2007-09-02 10:35
Bila u Zagrebu u muzeju gdje je privremeno izložen Apox.Čovijek koji u muzeju dežura na tom katu vrlo je nabrijan i protiv smještaka Apox. u Lošinj i vrlo je oran za sve rasprave.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Vrtni patuljakgost 2007-09-02 10:48
Jasno da je nabrijan. Svi bi Apoksiomena za svog vrtnog patuljka, kako je tu već rečeno.

Baš me zanima kako će Biškupić izvesti da A. pripadne nekom većem središtu (Zagreb, Rijeka ili Zadar, a da ne posere svoje i Sanaderove izjave o potrebi razvoja muzeja u malim sredinama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 20.03.2025 06:34
    Samo žene?
    Ufff... mijenjanje pravila igre... zvuči opasno! Baš me zanima koja su to "pravila" . I zašto su se predavači birali na temelju spola, ja sam uvijek mislio da žene traže ravnopravnost i podjednaku zastupljenost a kad tamo stalno čitamo "žene ovo" ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 19.03.2025 18:21
    Žene koje mijenjaju pravila igre
    -+U pozivu piše da Lošinj i Rab okupljaju žene koje mijenjaju pravila igre i da će predavači biti Ana Kučić, gradonačelnica, Andrea Borič, vlasnica apartmana i menadžerica u Plavom svijetu, Antonia Čop, vlasnica obrta Gardens gift, Fulvia letich Gadža ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Tovar 19.03.2025 12:39
    Liderica u turizmu
    Još jedna predizborna predstava za javnost liderice lošinjskog turizma. Koja je prema biografiji uz izborni program na Ekonomskom fakultetu u Rijeci, smjeru Menadžment stekla zvanje magistre, a radno iskustvo stjecala - citiram - "u segmentu nautičkog ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 19.03.2025 10:28
    Pokondirana tikva
    A da ti pogledaš u rječnik što znači riječ "preferirati"? I nemoj se sada izvlačiti na "zatipak" :-)

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 19.03.2025 10:09
    AK liderica u turizmu
    Teško je dokučiti zašto je AK izjavila da se više neće kandidirati jer ponaša se i daje izjave kao da je sigurna kako će do mirovine sjediti u fotelji gradonačelnice. Sada se predstavlja i kao vrhunska liderica u turizmu pa u Lošinju organizira ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 19.03.2025 10:08
    ?
    Vrijeđaš komentatore, ne doprinosi raspravi (za razliku od mene koji se preferiram na aktualne i povezane događaje na otoku) , sad će te admin obrisati, prema pravilima koja je sam postavio, ta nije valjda obični lažac?

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 19.03.2025 09:48
    Skrenuo s pameti?
    Ovome stvarno nisu sve koze na broju :lol:

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 19.03.2025 09:30
    ??
    Ana Nedić o Zaklopici ništa?

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 19.03.2025 08:14
    I Ana voli putovanja
    SVEČANO POTPISAN SPORAZUM O BRATIMLJENJU MALOG LOŠINJA I BODRUMA www.mali-losinj.hr/?s=Bodrum (https://www.mali-losinj.hr/?s=Bodrum)

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Flobian 18.03.2025 21:10
    tako mi je neugodno
    Dvoje budućih bivših na okupu :lol: Gradonačelnika Rijeke se čak i vlastita stranka (SDP) odrekla. i.imgur.com/AxnYtgj.png (http://i.imgur.com/AxnYtgj.png) Oboje navodno jako vole putovati po svijetu, naravno na trošak građana. Od Koreje do Uzbekistana ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 18.03.2025 17:48
    Kao najveći grad na hrvatskim otocima
    Izbori su na pragu pa da nam nešto od izborne propagande ne promakne na službenom fejsu nam gradonaćelnica nudi da pročitamo taj oglas. Ali to nije sve. Piše i o susretu sa županom i kolegama gradonačelnicim a i načelnicima iz Primorsko-goran ske ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 18.03.2025 14:56
    I drugi put...
    Od povećane porezne presije prema iznajmljivačima i vlasnicima nekretnina. Što će u konačnici kroz povećanje cijene najma platiti podstanari i gosti te vikendaši.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 18.03.2025 13:16
    Otkud Gradu 1,8 mil. €?
    Ispod naslova U Malom Lošinju grade novi vatrogasni dom, nalazi se tekst Projekt, vrijedan 4,3 milijuna eura, sufinancira se sredstvima Ministarstva regionalnog razvoja i EU fondova, pri čemu će 2,5 milijuna eura biti osigurano kroz bespovratna ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    glasni 18.03.2025 11:37
    antena
    Počelo je na kalvarije uređenje, prvoje postavlkjen antenski stup bazna stanica površine 20 m2 i to sve u krugu od 50 metara od jaslica i vrtića gle ti čuda bez građevinske dozvole i bez potrebnih suglasnosti o štetznosti ili zračenju itd itd.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 18.03.2025 10:47
    Radionica izbornog fake newsa
    Sada je pravo vrijeme i za laganje. Jučer u Otočnom Novom listu prilog na cijeloj stranici lista pod vremenski neutralnim naslovom Izgradnja vatrogasnog doma, rekonstukcija Križnog puta Kalvarija, sanacija ulica a već danas na internet stranici Novog ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Aldo 18.03.2025 10:08
    Recikliraju se obećanja za recikliranje vlastodržaca
    Izbori su blizu. Sad je trenutak za davanje obećanja. Reciklirajmo Anu Kučić i njen tim u HDZ-u i u gradskim službama da vladaju još četiri godine.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 18.03.2025 09:57
    Recikliranje izbornih obećanja
    Ista obećanja od doma zdravlja do sportske dvorane, da ne nabrajam dalje. Ista obećanja istih kandidata. I tako sve iznova do narednih izbora. Komentar s fejsa: "O gradnji nove sportske dvorane u Malom Lošinju govori se godinama, tako da bi njena ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 18.03.2025 09:43
    besplatno trolanje
    Ta plaćanja bi imao i da ne trolaš ovaj portal. Ali koristiš ga besplatno, zar ne? Pitanje "Sad ti više ne smeta da podstanari plaćaju bogatim umirovljenicima njihovo dopunsko?" upućuješ nekome za koga ne možeš znati je li joj smetalo plaćanje bogatim ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 18.03.2025 08:16
    Službeno fejsbučenje
    77 fotografija :lol: Ta žena očito nema pametnijeg posla. Ili smatra da joj je fejsbučenje u opisu poslova i radnih zadataka pod stavkom informiranje javnosti.

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 18.03.2025 07:53
    Plaćam
    Ne bih se čudio da plaćam, na neki posredni način... Isto tako, plaćam struju, internet, mobitel... sve što je potrebno za komentiranje ovdje platio sam iz svoga džepa. I pitanje nije nimalo besmisleno (ali je nezgodno po upitanoga, lakše je proglasiti ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 18.03.2025 06:59
    Opet o domu zdravlja
    Na fejsu sprdanje Ani i Komadini u svezi predizbornog sastanka o novom domu zdravlja po ko zna koji put :roll:

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    ML 17.03.2025 20:03
    demagogija ili kriminal?
    Obećanja su obećanja, ali realizacija mora biti u skladu sa zakonima, ili ne mora? Već je bilo postavljeno ovo pitanje, ali bez ikakvog pametnog odgovora. Dakle, jel netko zna po kojem to dokumentu gradonačelnica bez ikakvog kriterija dijeli dopunsko ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 17.03.2025 19:54
    Nepošteno
    Pitanje je besmisleno, a mišljenje ti se ne podudara s ponašanjem. Koristiš portal za komentiranje a ne plaćaš.

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Čeper 17.03.2025 18:48
    Opis poslova gradonačelnice?
    Umjesto toga, kao da nema pametnijeg posla, danas je gradonačelnica kako kaže "s velikim veseljem" dijelila "prve dopunske iskaznice". Osim što ne zna što je dijelila (ne postoje dopunske iskaznice) obećava da nastavlja s podjelom i dalje. Uz objavu s ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 17.03.2025 15:22
    "pošteno"?!
    Sad ti više ne smeta da podstanari plaćaju bogatim umirovljenicima njihovo dopunsko? Ja ipak mislim da je pošteno načelo "plati što koristiš".

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 17.03.2025 14:47
    Ciljane refundacije
    Da je gradska vlast poštena kao što nije refundirala bi i umirovljenicima njihovih tridesetak mjesečnih uplata dopunskog osiguranja. Kao što će bez suvišnih zašto iznajmljivačima refundirati uplaćeni povećani porez. Očito je da su vladajućoj ekipi ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 17.03.2025 13:28
    Ova gradska vlast nije poštena
    Više me zanima da li se AK sama sjetila ili joj je ideju da obeća dopunsko zdravstveno osiguranje ZA SVE umirovljenike podmetnuo netko iz njenog izbornog tima. A rečenica "Grad Mali Lošinj s ponosom ističe da od ovog mjeseca preuzima plaćanje dopunskog ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 17.03.2025 10:30
    Uz nagradu za demografiju imamo i za podmorje
    Ovo s najboljim gradom za demografiju nije najgluplje hvalisanje. O tome zašto je Mali Lošinj mjesto za sve generacije gradonačelnica navodi u Novom listu Aktivan rad grada potvrđuje i međunarodno priznanje Green Destinations – Gold Award u području održivog ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Rambo 17.03.2025 10:04
    Strogo kontrolirani Deva
    Smisao izjave da se za potez prkosa prema politici vlastite stranke odlučila zato što se više ne namjerava kandidirati za mjesto gradonačelnice, ali da joj je trenutačni fokus rad za dobrobit svih sugrađana obavijen je nizom nejasnoća i protivrječnosti ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Žuja 17.03.2025 07:15
    Fokus na dobrobit
    Fokus joj je na vlastitu dobrobit. Zato organizira neko okupljanje žena u turizmu da im drži predavanje o tome što je o turizmu naučila dok je Naplaćivala privez jahti u luci.

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 20.03.2025 06:34
    Samo žene?
    Ufff... mijenjanje pravila igre... zvuči opasno! Baš me zanima koja su to "pravila" . I ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 19.03.2025 18:21
    Žene koje mijenjaju pravila igre
    -+U pozivu piše da Lošinj i Rab okupljaju žene koje mijenjaju pravila igre i da će predavači ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Tovar 19.03.2025 12:39
    Liderica u turizmu
    Još jedna predizborna predstava za javnost liderice lošinjskog turizma. Koja je prema ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 19.03.2025 10:28
    Pokondirana tikva
    A da ti pogledaš u rječnik što znači riječ "preferirati"? I nemoj se sada izvlačiti na ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 19.03.2025 10:09
    AK liderica u turizmu
    Teško je dokučiti zašto je AK izjavila da se više neće kandidirati jer ponaša se i daje ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 19.03.2025 10:08
    ?
    Vrijeđaš komentatore, ne doprinosi raspravi (za razliku od mene koji se preferiram na ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 19.03.2025 09:48
    Skrenuo s pameti?
    Ovome stvarno nisu sve koze na broju :lol:
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 19.03.2025 09:30
    ??
    Ana Nedić o Zaklopici ništa?
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 19.03.2025 08:14
    I Ana voli putovanja
    SVEČANO POTPISAN SPORAZUM O BRATIMLJENJU MALOG LOŠINJA I BODRUMA www.mali-losinj.hr/?s=Bodrum ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Flobian 18.03.2025 21:10
    tako mi je neugodno
    Dvoje budućih bivših na okupu :lol: Gradonačelnika Rijeke se čak i vlastita stranka ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 18.03.2025 17:48
    Kao najveći grad na hrvatskim otocima
    Izbori su na pragu pa da nam nešto od izborne propagande ne promakne na službenom fejsu nam ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 18.03.2025 14:56
    I drugi put...
    Od povećane porezne presije prema iznajmljivačima i vlasnicima nekretnina. Što će u konačnici ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 18.03.2025 13:16
    Otkud Gradu 1,8 mil. €?
    Ispod naslova U Malom Lošinju grade novi vatrogasni dom, nalazi se tekst Projekt, vrijedan ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    glasni 18.03.2025 11:37
    antena
    Počelo je na kalvarije uređenje, prvoje postavlkjen antenski stup bazna stanica površine ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 18.03.2025 10:47
    Radionica izbornog fake newsa
    Sada je pravo vrijeme i za laganje. Jučer u Otočnom Novom listu prilog na cijeloj stranici ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Aldo 18.03.2025 10:08
    Recikliraju se obećanja za recikliranje vlastodržaca
    Izbori su blizu. Sad je trenutak za davanje obećanja. Reciklirajmo Anu Kučić i njen tim ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 18.03.2025 09:57
    Recikliranje izbornih obećanja
    Ista obećanja od doma zdravlja do sportske dvorane, da ne nabrajam dalje. Ista obećanja ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 18.03.2025 09:43
    besplatno trolanje
    Ta plaćanja bi imao i da ne trolaš ovaj portal. Ali koristiš ga besplatno, zar ne? Pitanje ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 18.03.2025 08:16
    Službeno fejsbučenje
    77 fotografija :lol: Ta žena očito nema pametnijeg posla. Ili smatra da joj je fejsbučenje ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 18.03.2025 07:53
    Plaćam
    Ne bih se čudio da plaćam, na neki posredni način... Isto tako, plaćam struju ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 18.03.2025 06:59
    Opet o domu zdravlja
    Na fejsu sprdanje Ani i Komadini u svezi predizbornog sastanka o novom domu zdravlja po ko ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    ML 17.03.2025 20:03
    demagogija ili kriminal?
    Obećanja su obećanja, ali realizacija mora biti u skladu sa zakonima, ili ne mora? Već ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 17.03.2025 19:54
    Nepošteno
    Pitanje je besmisleno, a mišljenje ti se ne podudara s ponašanjem. Koristiš portal za ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Čeper 17.03.2025 18:48
    Opis poslova gradonačelnice?
    Umjesto toga, kao da nema pametnijeg posla, danas je gradonačelnica kako kaže "s velikim ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    hranitelj tuljana 17.03.2025 15:22
    "pošteno"?!
    Sad ti više ne smeta da podstanari plaćaju bogatim umirovljenicima njihovo dopunsko? Ja ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 17.03.2025 14:47
    Ciljane refundacije
    Da je gradska vlast poštena kao što nije refundirala bi i umirovljenicima njihovih tridesetak ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 17.03.2025 13:28
    Ova gradska vlast nije poštena
    Više me zanima da li se AK sama sjetila ili joj je ideju da obeća dopunsko zdravstveno ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 17.03.2025 10:30
    Uz nagradu za demografiju imamo i za podmorje
    Ovo s najboljim gradom za demografiju nije najgluplje hvalisanje. O tome zašto je Mali ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Rambo 17.03.2025 10:04
    Strogo kontrolirani Deva
    Smisao izjave da se za potez prkosa prema politici vlastite stranke odlučila zato što se ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Žuja 17.03.2025 07:15
    Fokus na dobrobit
    Fokus joj je na vlastitu dobrobit. Zato organizira neko okupljanje žena u turizmu da im ...