Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Grad Mali Lošinj mijenja svoje terene za aerodrom

Korisnička ocjena:  / 1
LošeNajbolje 

aerodromRekonstrukcija cresko-lošinjske magistrale od Porozine do Velog Lošinja jedna je od investicija na čiju cjelokupnu realizaciju otočani čekaju godinama. I dok je njeno okončanje u potpunoj nadležnosti države, tu je i jedna druga prometno-infrastrukturna investicija koja je isto tako godinama na čekanju, ali njena realizacija je u najvećem dijelu vezana za dogovor lokalnih snaga koje trebaju zauzeti zajednički stav. Radi se o aerodromu, Zračnoj luci Mali Lošinj, koja je izgrađena 1985. godine, piše Novi list

Pista je dugačka svega 900 metara i može primati samo zrakoplove malih kapaciteta, pa se proširenje aerodroma i produljenje poletno-sletne staze razmatra praktično od njegove izgradnje. Međutim, radi se o investiciji koja se procjenjuje na oko 30 milijuna eura i do sada se vlasnici nisu uspjeli suglasiti oko njene realizacije i načina financiranja. Ranije je aerodrom bio u većinskom vlasništvu prvenstveno dviju tvrtki, Lošinjske plovidbe i Jadranke d.d., koje su godinama, više Lošinjska, pokrivale gubitke koje je aerodrom stvarao, budući promet u luci nije mogao pokrivati troškove održavanja sustava i zaposlenika. S vremenom se struktura vlasništva mijenjala, i to temeljem ulaganja u Zračnu luku.

Dugogodišnje rasprave

Studija ekonomske i tehničke isplativosti pokazala je opravdanost investicije ukoliko se poletno-sletna staza produži na dva kilometra, što bi osiguralo prihvat aviona sa 150 putnika i uspostavljanje aviolinija sa svim europskim destinacijama, što bi osiguralo da se od najudaljenijih europskih odredišta do Lošinja stiže za dva do tri sata leta. Iako je zračna luka javni interes, kako je aerodrom u većinskom vlasništvu privatnih tvrtki, godinama se vezano za ulaganje raspravljalo o tome treba li država, odnosno Grad, ulagati u privatno vlasništvo. U raspravama se potrošilo dosta vremena, u međuvremnu je bilo raznih incijativa i prijedloga, a trenutno su aktualna dva.

Prije više od godinu dana otočnim gradskim vijećnicima predsjednik uprave Lošinjske plovidbe holding, Marinko Dumanić, prezentirao je model po kojem bi se jedan euro od svakog ostvarenog noćenja na cresko lošinjskom otočju, a što je godišnje više od 2,7 milijuna, usmjerilo za izgradnju aerodroma, odnosno povrat kredita koji bi se za tu namjenu podigao u banci. Kako to provesti u djelo, trebalo je definirati u Ministarstvu financija, međutim po tom pitanju u međuvremenu nije bilo konkretnih povratnih informacija, a sada je aktualan novi model po kojem bi Grad Mali Lošinj i država trebali postati većinski vlasnici jer bi na taj način bilo lakše osigurati sredstva za rekonstrukciju aerodroma iz EU fondova.

Rotacija vlasništva

– Ideja je u povojima, a temelji se na tome da naše udjele u vlasništvu aerodroma zamijenimo s Gradom, spremni smo na supstituciju, a važnim i pozitivnim ocjenjujem što konačno svi idemo u istom smjeru i ne razilazimo se k'o rakova djeca. Veće izglede da iz europskih fondova osigura sredstva, od privatnog, ima javni sektor, posebno što se ovdje radi o prometnoj infrastrukturi, kaže Dumanić, inače i predsjednik Nadzornog odbora lošinjskog aerodroma te dodaje da ni ovaj novi plan po kojem bi većinski vlasnici trebali postati država i Grad Mali Lošinj, ne isključuje provedbu modela kojim bi se uvela namjenska taksa za financiranje investicije produljenja piste i proširenje Zračne luke.

Gradonačelnik Gari Cappelli kaže kako se radi o velikom projektu za koji će trebati odraditi niz predradnji, među kojima će se tražiti nova procjena vrijednosti aerodroma:

– Treba utvrditi sadašnju vrijednost jer smatramo da je procjena rađena prije više godina u odnosu na sadašnju, precijenjena. Zamjenom zemljišta sa sadašnjim vlasnicima, većinski vlasnik s udjelom 51 posto postat će Grad i država. Očekujemo da ćemo zamjenu uspjeti odraditi u najvećem dijelu temeljem zemljišta u našem vlasništvu, a koje tvrtke već koriste u kampovima. Sve vezano za zamjenu, kao i procjene vrijednosti, obavit ćemo u konzultacijama s državnim odvjetništvom, a odluke će se donositi na Gradskom vijeću. Po formiranju nove vlasti u Ministarstvu finacija ćemo se konzultirati o mogućnostima i načinima provedbe uvođenja namjenske takse za rekonstrukciju aerodroma, kaže Cappelli.

»Lošinjska« najveći vlasnik

Sada najveći udio u vlasništvu nad aerodromom ima Lošinjska plovidba s udjelom nešto manjim od 50 posto, RH u vlasništvu ima nešto više od 20 posto, lošinjska Jadranka d.d. oko 18, GP Radnik Križevci nešto preko devet i Grad Mali Lošinj oko tri posto.

Brže ne može

Procjenjuje se da, ukoliko svi planovi oko zamjene zemljišta i promjene u strukturi vlasništva, kao i okončanje projektne dokumentacije i ishodovanja dozvola, budu išli najbržom mogućom dinamikom, kandidatura projekta EU fondovima u najboljoj varijanti može se očekivati za dvije godine.

(Ira Cupać Marković)

Komentari: 

0 0 # Stup sramaTuristicke tvrtke i radnik d.d 2011-12-10 15:05
Koliko vrijedi taj arodrom?
Zemljiste?
Profit?
Jeste li vi normalni?
Neka te tvrtke prodaju svoje udjele u aerodromu i za te novce neka kpuju sto god zele.
Zar cete dopustiti da se za 1 m2 koji ostvaruje gubitak od 30 kn/ godinu i vrijedi 40 kn mijenja za 1m2 koji vrijedi 1500,00 kn i ostvaruje dobit od 150,00 kn godisnje.

Obmanjuju javnost na svakom koraku. Vrijeme je da ih maknemo s vlasti. ABH
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # rzbrzotrz 2011-12-10 16:15
Naš dobri gradonačelnik prebacuje priču na gradsko vijeće, a on, on ostaje dobar za svoje sitne pokrovitelje, čitaj lošinjska , Jadranka, Radnik, a onda će krivnju za neuspjeh tog prijedloga prebaciti na gradsko vijeće. Neka gospoda plaćaju korištenje gradskog zemljišta u kampovima Čikat (80.ooo m"), Polana 20.000., Punta križi itd. Samo glup čovjek može mijenjati turističko zemljiše za zemljište na aerodromu, koje i kad se stavi u funkciju , uz kreditno opterećenje grada još će imati i 20-tak zaposlenika a gubitke će plaćati osnivač tj. Grad Mali Lošinj. Da se ta priča isplati ne bi Šolić i Vinku to prepustili Gariju. Najveću korist od aerodroma imati će upravo Jadranka i Lošinjska i dioničar Jadranke Radnik koji bi još zaposlio i svoju operativu na izgradnji aerodroma. To neće proći .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # AerodromAirbus 340- B-777 2011-12-10 20:07
Kad ovo čitam toliko uživam da se to nemre opisati. Ovaj Dumanić je zbilja čunka, a da nije takav nebi ni bio vlasnik svega toga skupa sa bratijom. Nemojte se zavaravati ljudi sa Garijem je sve moguće pa i ova trampa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # izdajniciJuda 2011-12-10 21:39
Ne smijete dopustiti da grad mijenja atraktivna zemljista za neperspektivnu tvorevinu. Neka aerodrom ide u stecaj, pa ga grad kui za jednu kunu. Pas mater.
Jako su nesposobni.
A sto je s informacijom da u kampovima cikat, poljana I bijar korisnici zemljista ne placaju niti jednu kunu za koristnje tudjih zemljista ( citaj grad).
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2011-12-10 22:23
Citat:
A sto je s informacijom da u kampovima cikat, poljana I bijar korisnici zemljista ne placaju niti jednu kunu za koristnje tudjih zemljista (citaj grad).
Pa to je poznata stvar. Zato mi jadno zvuči što Kapelji kaže "Očekujemo da ćemo zamjenu uspjeti odraditi u najvećem dijelu temeljem zemljišta u našem vlasništvu, a koje tvrtke već koriste u kampovima." Znači koriste gradsko zemljište na atraktivnim pozicijama besplatno a sada treba da ga dobiju u vlasništvo zamjenom za kamenjar u Ćunskom. Dobar posao, samo za koga
:-? :-? :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # procjeni ovodionicar 2011-12-10 22:41
Gradu dakle fali jos 28%. I to treba platiti tocno onoliko koliko vrijedi: 1 kn. Svaka kuna vise bilo bi pogodovanje Jadranci i Losinjskoj. Ta oni sami nisu vec godinama stavili niti jednu kunu u aerodrom. Aerodrom i nerealna procjena istog sluzi im samo za pumpanje bilanci da bi na osnovu toga podizali nove kredite za produzavanje agonije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Rotacija pametiGuest 2011-12-10 22:52
:zzz
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gradnačelnik baljezgašporčić 2011-12-10 23:08
Slučajno znam da gradski odbor hdz- mali lošinj o tome nije raspravljao i da sve to capeli radi na svoju ruku. Ja čak mislim da će se od njegovoga ponašanja i poteza koje on vuče mimo stranke a u dogovorima sa šoljićem i Habijancom hdz uskoro i ograditi. Kako stvari stoje u hdz se poslije izbornog poraza spremaju unutarstranački izbori pa će se oni u hdz-u po svoj prilici zahvaliti i Capeliju i gospoði Turkalj. Ako ništa drugo zbog rušenja ugleda stranke svojim ponašanjem. Ali to će se ubrzo doznati. Capeli je očigledno nesposoban u sudaru sa Šoljićem i Habijancem zaštititi interese grada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ProcjenaProcjenitelj 2011-12-10 23:09
Postoji li procjena za zemljiste i vlasnicku strukturu aerodroma? I postoji li provjena za zemljiste u tim famoznim kampovima.
Pa dobro, tko uopce ima vlasnistvo u tim kampovima? I odakle im pravo da rade????
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # HdzCapeli 2011-12-10 23:15
To je to. Pogoduje se onima koji sustavno truju ovaj napaceni narod. A to su jadranka i losinjska. Jebiga, nema na ovom fckng otoku neke firme koja bi mogla povuci!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ProcjenaProcjenitelju 2011-12-10 23:16
Postoji procjena.
M2 u kampu vrijedi 40 eur, a m2 aerodroma vrijedi 60 eurm2. Ne vidim nista sporno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # I mqnjineAbh 2011-12-10 23:20
Na losnjubcemo ostvariti povjedu na sljedecim lokalnim izborima. Odnijet cemo 60% glasova. U 1. Krugu za gradinacelnika cete izabarati naseg kandidata i on ce voditi ovaj gradl biti ćemo monte carlo. Mozda nas budu zvali i monte baston.ntako svejedno. Glavno da nas ne vode solic, lekic i habijanec. Jeste li vidjeli tog covjeka!? Pa izgleda kao iz gospodara prstenova, a djeca i harry pottera.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # procijenitelj 2011-12-10 23:21
Tog procjenitelja sigurno plaćaju Šolić i Dumanić.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # g+jFiskalno odgovoran 2011-12-11 00:15
Zar se nije prošle godine Gari hvalio da je izdao račun Jadranci za najam terena u kampu? Za koliko novaca? Za koje razdoblje? Jesu li ga platili? Zašto nisu izdani novi računi? Tko je odredio cijenu najamnine? Ako račun nije plaćen što je Grad napravio da doðe do svog novca? Zašto Grad plaća kanalizaciju na Čikatu Jadranci?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # TrampaAdria Airways 2011-12-11 08:31
Pazi Gari došlo je vreme ćorke, u ćorku će da se ide ko sada u kafanu. Ja znam ko će da plati Aerodrom Slovenci, i oni su naši. Piši srećo dva putna naloga za Remetinec. :D :D :D :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ADZGuest 2011-12-11 09:55
Dobar posao , nema što. Atraktivno zemljište koje donosi velike prihode u kampovima zamijeniti za kamenjar koji će nakon što u njega grad uloži 30 milijuna gradu donositi gubitke a privatnim firmama Jadranci i Lošinjskoj profit. Neka grad naplati Jadranci i Lošinjskoj korištenje zemljišta u kampovima i tim novcem financira dogradnju. Taj aerodrom neće biti isplativ kao ni onaj na Krku koji ima više potencijala a zjapi prazan i neiskorišten.
Izgleda da Gari sprema sebi radno mjesto savjetnika i dioničara u Jadranci i Lošinjskoj.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # profit njima a gubitak svimaRadnik 2011-12-11 10:20
Biće da se tu radi o politici profit njima a gubitak svima. A ko kaže da na atraktivnim zemljištima na Čikatu dobijenim zamjenom za kamenjar na Ćunskom polju neće niknuti apartmansko naselje u izvedbi Radnika Križevci koji je suvlasnik dionica Jadranke 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-12-11 11:05
Ja mislim da ste svi vi pukli od ovog otoka, jer ništa ne radite nije mi jasno tko i kako misli da će se problemi rješiti samo tako da na izborima zaokruži nekog kandidata i onda opet legne na leða i ne poduzima ništa kad ovaj izabrani mulja i krade i tako u nedogled....
A onda doðu novi izbori i svi ti isti ljudi ponovo zaokruže istog kandidata kao u slučaju HDZ-Capelli nemojte zaboraviti da je 60% vas glasalo za Capellia prema tomu imate vlast kakvu zaslužujete. :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # alg 2011-12-11 11:29
Capelli više nije HDZ-Capeli jer se odvojio od stranke i vodi svoju privatnu politiku. Oko sebe je okupio poslušnike i ne sluša ničije mišljenje. Nije slučajno da ga nije bilo na predizbornom skupu HDZa nego je s tajnicom HDZa i dogradonačelnic om bio na fešti u Punta Križa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-12-11 14:22
alg ne govoriš istinu Capelli i dogradonačelnic a su otišli s fešte da bi stigli na predizborni skup u M.L ali su ih putem zaustavili lovci koji su ganjali oko tristo . divljh svinja u svoje lovište - Dogradonačelnic a je prošla ali su Capelija zaustavili (mislim da su to bili maskirani SDPovci) srećom zatim je došla Martina i spasila gradonačelnika (ipak ona ima crni pojas Luj Viton ili Prada ne znam baš) ali nažalost nisu stigli na vrijeme jer je skup već bio gotov. Da je Gary stigao HDZ bi na lošinju sigurno pobjedio.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2011-12-11 16:22
možda sada kada dragi Gari više nije u županijskom hdz-u niti u Saboru, možda se sad uhvati brige za ovaj otok. Sada stvarno nema razloga da svaki dan ne bude na svome radnom mjestu. Ima godinu i pol još odgulit, no sve mi se čini da će on tu godinu i pol potrošiti da osigura svoj džep i potomke a ne da napravi nešto za ovaj grad. na kraju krajeva, sjedio je u Saboru pa ništa od njega.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bas si glupGost je lazov 2011-12-11 19:30
Mijenas temu. Kakve veze ima bilokakva stranka s necim sto ce utjecati na buducnost nasih potomaka na ovom otoku. Jadranka i losinjska nisu u vlasnistvu grada malog losinja da bi se itko mogao prema njima tako odnositi. Jadranka je u vlasnistvu lekica, solica, zece ( koja je u vlasnistvu gebetsreutera i delizea iz martinscice), radnika krizevci, fondova i banaka ( splitska banka).

Najbolje je rjesenje da grad zamjeni terene aerodrom za turisticka zemljista uz uvjet da dobije 50% tih poduzeca. Ha? I sto cemo onda?

Procjene. Treba uzeti procjene zemljista, firmi, imovune drugih fizickih i pravnih osoba okolnih nekretnina i tek onda dati prijedloge za zamjene zemljista.

Netko bi mogao zavrsiti u zatvoru. A taj netko je 3 puna autobusa za remetinec.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # neradnik 2011-12-11 19:58
lako je sjediti i anonimno kritizirati a ne znate nista pa ni zaradit za kruv svagdasnji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ADZGuest 2011-12-11 19:59
Kada bi grad napravio ovrhu,što nije nikakav problem prema novom zakonu i naplatio korištenje svojih zemljišta u kampovima imali bi novca za aerodrom ,iako je očigledno da produženje piste i budući gubitci koji će se time još povećati nisu u interesu graðana Lošinja , ali jesu u interesudioniča ra Jadranke Šolića, Lekića i Garija ,a prva dvojica su kao članovi poglavarstva već uknjižili-oteli bezbroj atraktivnih terena uz more od Martinščice do Sunčane uvale i Čikata. Stranke se mijenjaju ali lopovi ostaju isti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Mali grad za velike lopovluke. 2011-12-11 21:03 Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Braksolic-Lekic 2011-12-12 01:33
A koliku su proviziju Primili za prodaju caffe bara maestra, vile karoline, upravne zgrade, hygaee???
Tko nas moze spasiti od tih halapljivih osoba?
Onaj kamo na cikatu je r u g l o. Sram ih moze biti kako se odnose prema bogomdanom resursu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-12-12 08:50
Godinama se u zračnu luku nije ulagalo ni kune a sad bi je trebalo zamjeniti za najatraktivnije terene na otoku. Grad postaje novi vlasnik i bankrotira zajedno s zračnom lukom, pa bolje da propadnu dvoje nego jedan moći će tjesiti jedan drugog!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # jaortodox 2011-12-12 14:14
hahah da nema njih pola grada bi bilo na ulici
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Nagaðanja i tlapnjeKoka 2011-12-12 18:53
Nije mi jasno zašto toliko kritizirate Garija? Daleko je on pozitivniji od svih HDZ ovaca i kada bi ih on napustio oni nemaju nikave šanse. Nemaju šanse, na svu sreću u cijeloj Hrvatskoj, a ovdje pogotovo ne. Više se ne može prodati pod domoljubljem, hrvatstvom i vjerom (uvijek lažnom) vlastiti interes. Zato prestanite rigati po ovoj stranici i napadati ljude a da samo nagaðate što i kako rade.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Zbog solica i lekicaRealist 2011-12-12 20:06
Zbog njih dvojice je pola grada na ulici. Druga polovica jos uvijek radi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pozitivac 2011-12-12 20:22
Citat:
Nije mi jasno zašto toliko kritizirate Garija? Daleko je on pozitivniji od svih HDZ ovaca i kada bi ih on napustio oni nemaju nikave šanse.
Ne znam šta je za tebe pozitivnost i po čemu je on pozitivniji od HDZa, ali bez HDZ a Gari bi bio niko i ništa. Ne bi bio saborski zastupnik a ni Gradonačelnik. To što sada radi i muti odvojiće ga od stranke a onda će biti veliko pitanje da li može bez glasova HDZa proć na izborima. Možda si zato već sada "kupuje" mjesto kod Šolića i Pinkija :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # LajkamNavodu 2011-12-12 20:24
Lajkam tvoj navod.
Kupnja pozicije nakon izbora.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ŠETE BANDIEREGuest 2011-12-12 22:21
Gari je potrošen politički kadar , sada pleše kako mu Jadranka , Lošinjska i bilo tko drugi ponudi a na štetu svih graðana. Ponaša se u stilu Karamarka , zgrabi što možeš i ostavi iza sebe što više pustoši i kadrova koji će ti držati odstupnicu. Takav način voðenja grada će Lošinjani plaćati još dugo godina i kada doðe do promjena. Sve to nije nimalo čudno kada se sjetimo da je kupovinom glasova(opet na štetu gradskog proračuna) nezavisnih kandidata Mužić-Skoćibuši ć i došao na mjesto gradonačelnika a ne izborom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # AerodromKukuriku 2011-12-13 09:24
Činjenica je da Aerodrom bi trebalo obnoviti, malo produljiti pistu da mogu avioni do 70 putnika dolaziti nikakvi megalomanski projekti da netko hoće vidjeti Airbus ili Boeinga na Lošinju. To su lude ideje i nemaju osnovu da opstaju primjer imaju bližih aerodroma Krk i Pula. Treba jedna fina zgradica kao u Portorožu i dase ukloni ona baraka od zgrade i Kamalićeva konjušnica. Gari bi se trebao boriti za takav projekt a ne za pistu od 2000 metara. I nije ništa loše u tome što je on do sada postigo u životu. Bavio se politikom i iskoristio je najbolje za sebe što bi vjerujem napravio i svatko drugi. To što je jedno govorio prije izbora ,a drugo radio kad je sijeo u fotelju je druga priča. Uglavnom on je osoba koja sigurno uvijek ima kamo otići jer si je tako složio igru to što će pola ove njegove ekipe odlepršati to njega njmanje brine.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-12-13 09:50
A reci mi molim te gdje bi to on mogao otići ,osim u onu svoju agenciju koja radi na rubu isplativosti!??
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mala zemlja za dobar posaoja trgovac 2011-12-13 17:18
Mijenjam puno za prazno, novo za staro, dobro za loše.
Slobodu za Remetinec.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # AvioniiiiiiiIKAR 2011-12-13 19:49
Da bi bilo koji projekt uspio a pogotovo aerodrom,najpri je treba napraviti velike predradnje koje obuhvaćaju,potj erati Dumanića,Vinka, Garia Nedića i ostale ðabalebaroše koji nemaju pojma o životu i svaka misao im je gdje ima nešto za mene.Tako silna pamet koja vuče za nos cijelokupno stanovništvo ovoga otoka i vide samo sebe(Dumanoć,i škvadra).To su sve popušene lule koje samo stvaraju probleme mladeži Lošinja i zbog tih ðabalebaroša naša djeca moraju odlaziti sa otoka.Aerodrom je moguće rješiti u roku od MJESEC dana,da dobro sam napisao,MJESEC DANA,samo treba dati po prstima Dumanići i ostalim zumbulima po prstima i neka se maknu i dozvole sposobnima da se uključe u rad i stvaranje za dobrobit na ovom otoku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # došlo je vreme ćorkesam svoj majstor 2011-12-13 21:12
Nemoj tako, ipak je Gari po struci inženjer prometa, a ima i agenciju pa se razumije i u turizam, pa zna zbrojiti 2+2, i ne može reći da ga je netko zaobmanuo.
Poznato je da se političari vrlo samodopadno razumiju u sve što postoji, pa onda neka samodopadno i robijaju !!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # IKARUćićo 2011-12-14 01:04
Vidimo da imaš nick povezan sa letenjem, vjerojatno i letiš, letiš sigurno i sa svojim izjavama da bi aerodrom riješio za mjesec dana. Tebe srećo naša trebamo izabrati za idućeg gradonačelnika da nam poteče med i mlijeko.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # tebi profit, meni rizikhalo Bing kako brat? 2011-12-14 03:59
nas vrli hiperaktivni gradonacelnik ce preuzeti obaveze koje ce u sljedecih nekoliko godina Grad dovesti do bankrota.
zalosno je da to ne vide gradski ekonomisti i makroekonomisti .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # dosta vozanjavozač 2011-12-14 09:34
Zašto ovo treba napraviti? Martini dojadilo da se vozika, želi letjeti, pa Gari mora to riješiti. Kako god, nema veze, pa ne može direktorica grada da se vozari diljem lijepe naše. E, zato treba uništiti grad, jer gospoða mora biti u najkraćem mogućem vremenu na odredištima. A to bi joj mogao riješiti Volarić za mjesec dana. Kakva prilika!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-12-14 09:52
mene zanima sta od svega toga imaju obični mali graðani
kome treba toliki aerodrom kad ni ovaj ovakav nije iskorišten
ako je odgovor, radi turizma ,onda neka si lošinjska i jadranka sami produzuju pistu
meni to ne treba i ne želim to plaćatí
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-12-14 10:07
Da bi se spriječilo za grad štetne zamjene terena i investicije prvo treba postojati oporba koja će spriječiti da se tako nešto izglasa. Ali ne vidim tko bi to mogao biti , oporba dobiva poslove, za simbolične svote koristi gradske prostore ili ih daje u podnajam tako da svi skupa kradu od graðana i ne žele dirati jedni druge jer izmeðu njih nema razlike bez obzira tko je u kojoj stranci. Ponekad izbije po neka prepirka kada neko misli da je onaj drugi zagrabio malo više ,ali i to se na kraju kompenzira.Dok se ne maknu svi ti lopovi kompletno,ne može biti bolje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-12-14 10:55
Za sklapanje štetnih ugovora nadležan je USKOK.
Feasibility studija ne valja jer je pogrešno usmjerena. Osim sunca, mora i 100 km šetnica, otok Lošinj nema što ponuditi, a žele pístu ko da će im cijele godine slijetati kontigenti turista. Gdje je ponuda? Van sezone 90% kapaciteta je zatvoreno ili zjapi prazno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # 2000 metaraDedal 2011-12-14 11:30
Zašto napraviti pistu 2000m?
Zato jer na pistu od 2000m mogu slijetati avioni Boeing737,ili Airbus 319,ili 320 koji prevoze oko 150 osoba.Ako u Splitu po ljeti zna sletiti i do 100 takvih aviona,zašto na Lošinju nebi sletilo 6 i to je oko 900 putnika.Gost koji doðe avionom na odmor taj se vraća tek kada avion poleti natrag odakle je i doveo tog gosta.a to je cca 7 dana.U tih 7 dana gost ostaje na otku ,htio on to ili ne,i bez obzira dali je kiša ili sunce
Čelništvo Jadranke nije zainteresirano za takve goste,kao ni Lošinjska,ali kada će se shvatiti da i mi privatni iznajmljiači imamo pravo na goste takve vrste.Ti gosti koje ne želi Jadranka uzet ćemo mi privatni iznajmljivači koje ćemo mi našim autima dočekati na aerodrom,i dovesti do naši apartmana.Ti gosti će biti gosti u našem gradu,štetat će gradom,i trošiti u lokalima u gradu,za razliku od onih koji odsjedaju u hotelima stranih vlasnika na Čikatu.S takvim gostima ćemo imati osiguran i zagarantirani boravak u našim privatnim apartmanima do onog dana kad će gost otići avionom.
Za organizaciju takvih aranžmana mogla bi se angažirati agencija Cappelli,tako da bi Gari nakon završetka mandata gradonačelnika mogao iskoristiti svoje turističke sposobnosti i posvetiti takvoj vrsti turizma za boljitak običnih graðana Lošionja,iznajm ljivača.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Odgovor gospodinu ĆićuIKAR 2011-12-14 11:44
Da točno ZA MJESEC DANA se može rješiti problem aerodroma.Pod tim sam mislio da se riješi problem aerodroma,ali ne i izgradnja odnosno produljenje piste.Sve predradnje su pretežno izvršene,a sad bi trebalo samo rješiti probleme ljudske prirode.Projekt i su gotovi,graðevin ske dozvole isto,e sad se treba rješiti samo one pohlepne vječne podobne koji žele omastiti brk u svom tom poslu i vide samo sebe u tom projektu,bez zamjene,promjen e,izmjene,dopun e,što bi oni zamjenjivali a nikada nije bilo njihovo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-12-14 13:18
Dedal se ili dobro zahebava ili sve nas kao i svoje potencijalne goste smatra retardima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Koji strani vlasnici hotela na čikatu?Kojic 2011-12-14 13:58
Objasni tko su strani vlasnici hotela na čikatu! Ha, Dedal?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # . 2011-12-14 15:29
Dok se ne stvori dovoljno atraktivna (cjelogodišnja) ponuda, avioni neće slijetati na aerodrom, jer nemaju zašto. Možemo pistu produžiti i na 5000 metara, ništa se neće promjeniti dok se ne stvore sadržaji.
Ne bavimo se ni kulturnim turizmom kao Dubrovnik, ni kongresnim kao Opatija, ni vjerskim kao Meðugorje, ni zdravstvenim kao razne toplice. Nudimo sunce, more i ručnik na groti, isto kao 1945-te. Kakvim turizmom se mi to na Lošinju bavimo, da bi odjednom mogli očekivati pun aerodrom putnika?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...Retard 2011-12-14 17:32
Komentira,dali ti onda misliš da su gosti koji dolaze u Split,a kako kaže Dedal,100 aviona x 150 gostiju je 15000 gostiju,da su ti gosti retardirani?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # KojicDedal 2011-12-14 17:43
Gospodine Kojicu,meni su rekli da su hoteli na čikatu u većinskom vlasništvu Cerrutia,i nekih Engleza,kao i autocamp Poljana da je većinski vlasnik neki Mario(mislim da nije Mario Gršković)izItal ije te hotel Televrin da je od nekuh njemaca,a u stvari je od Ferdia iz Nerezina,pa Vam ja objašnjavam samo ono što sam čuo.Kako sam često u balunu onda svašta čujem od zlobnih ljudi.I meni je čudno da su hoteli mogli otići u vlasništvo stranaca u što ne vjerujem ,jer je to naprosto nemoguće.Kako ja mislim hoteli bi ipak trebali biti vlasništvo svih graðana Lošinja koji su svojim mukotrpnim radom i odricanjem godinama gradili i stvarali tu infrastrukturu za njih i za nas i našu djecu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-12-14 18:15
usporedba Splita i Lošinja?
teško, vrlo teško
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # oligarščićipionirka 2011-12-14 18:31
sto puta ste se mogli pobuniti prije ovoga sa aerodromom;kada je lošinjska prodala poljanu,kada je jadranka prodavala vile i puntu,kada je spala na 500 radnika,kada su uzeli pijacu,kada su svo vrijeme radili kako su htjeli...i mogli,ali revolucije su demode
i ne pitate se otkuda gradu tereni u kampovima... to su neke druge,starije nepravde
i otkuda jadranci vile austro-ugarske buržoazije..sve oteto
aerodrom produžiti je dobra stvar za sve nas, a oni će ionako trgovati bez nas
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # SFRJLeonardo da Vinci 2011-12-14 19:03
Pionirka,

Sve je to pokradeno u ime partije i tita.Isti ljudi sjede i danas na položajima na kojima su sjedili kada je vladala komunistička partija.Oteto je u ime naroda,i upisano društveno vlasništvo,i nakon devedesetih izvršena je pretvorba u ima naroda,bez tita,jer da je drug tito živ nebi dozvolio ovakve pljačke.A narod šuti jer su sretni da još nisu dobili otkaz.I sada se pojavljuju menageri potpomognuti izdajicama koje narod nije birao na izborima,nego su postavljeni u ime demokracije(a ja mislim da je Putin i demokracija u Rusiji jača nego kod nas,i Gadafi je bio veči demokrat nego ovi koji nas danas vode).Napravili su PUP-ove GUP-ove UP-ove i one i ove,pretvorili zelene pojase u graðevinsko zemljište i sda trguju zemljištem koje nije njihovo.To ti je draga pionirka prava istina.
Ali doći će kraj i ovm kurbinom piru.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Leonardo Da VinciGuest 2011-12-14 20:29
U Iraku i Libiji su krali i pljačkali .Na kraju su im mrtvu djecu vukli po cesti. Novi plan predviða izgradnju lanca hotela i apartmana u kampu poljana a za normalne kuće ili stanove otočana ne postoji mjesto na otoku ako nije u vlasništvu nekoliko lopova. Šišaju nas za milijune Eura a mi blejimo kao ovce.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # neistineBingo 2011-12-15 02:48
Ja ne vjerujem u ovo sto pisete, nas gradonacelnik nikada nebi dozvolio ma njanci onog crnog ispod nokta da netko osteti grad. Kada Gari progovori, Benvinu, Dumanicu i Vinku se gace tresu. Ovo sto ovdje pise je urota protiv vlasti, jer nedaju vise Vinku i Sanjinu da vedre i oblace. Ja sam glasao za Garia i opet cu glasati za postene i vrijednje ljude koji imaju onaj know how.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # urotakukuruz 2011-12-15 14:59
Da Bingo. Ova straica je upravo urotnička. Svi se urotili protiv HADEZEJA. Nekom možeš crtati pa nevide. Netko je ovuda napisao da kod Putina ima više demokracije i dobro je napisao. Samo ti glasaj za vrijednog Garija. Vrijedan je jako ali ne za graðane nego za sebe i za svoje. Šta se treba desiti da neki biseri progledaju? I Jaca je mislila da je svemoguća i da joj nitko ništa ne može kao i Sranader pa im je došao kraj. I Garijevom samoljublju doći će kraj i to uskoro ma koliko se neki tu truduli braniti njega i njegova djela.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2011-12-16 21:48
Hajde, baš mi je drago Lošinjani da ste prestali pušiti glupe priče!!! Izgleda da je evolucija stupila na djelo! Procjena da će na Lošinj slijetati avioni iz cijele Europe jednako je vjerojatna onoj da će se na Osoršćici izgraditi skijalište!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # sposobnostiBingo 2011-12-17 03:52
Gledaj to ovako, Gari je bio i u turizmu i u bankarskom biznisu, cak i u diplomaciji, a bili smoga izabrali za naseg predstavnika u najuglednijem dravnom tjelu Saboru. Covijek jednostavno zna znanje i na Losinju i Cresu mu nema ravnoga. Ako Gari kaze da ce zracna luka raditi, budi siguran da ce to tako biti. Uostalom, Gariu je na prvom mjestu Losinj, i zato se je i vratio iz diplomacije, do dans je mogao biti veleposlanik, a ne gradonacelnik.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-12-17 09:40
Bio je svuda i od svuda je izletio . Nigdje nije uspio nego nazad na selo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ma niš ne kužitemic mic 2011-12-17 18:50
M a keli to moguće, da ništa ne razumijete. Lino Sinčić je podnio zahtjev za mirovinu u JKP-u ili ti Vodovodu. Treba naći novog direetora. Kako je Gari već u HNS-u gura svog " koalicijskog parnera Franka vodanoviać za direktora.Zašto ??? pa zato da može ući u HNS. Možete li zamisliti da sada Kukuiriku vlast zadrži HDZTovca za predsjednika uprave Hrvatskih voda npr. E, pa to vam je kod nas. Gari HDZ-ovac vam drži Franka pred. HNS-a za dir. Franka Vodanovića i još ga gura za Dir, JKP-a nakon Lina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kakve vezeVeza 2011-12-17 21:10
Kakve veze imaju vasi komentari s temom clanka?

Radi se o jadranci i losinjskoj.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-12-17 22:27
Pa bilo je logično da će tamo otići. Negdje mora, SDP mu je preradikalno, IDS bi mu mogap pasati al nisu baš neki pretjerani lopovi, dobro ajde Jakovčić je al Kajin nije, uglavnom su male bebe za Čačića, ostale opcije su luzerske, a HNS je baš po njegovoj mjeri, možda malo jači od IDS-a al tu negdje, a tamo ima i prijatelje koje sad debelo odraðuje da bi ga lijepo prihvatili kad im doðe. Kud ćeš bolje. I još naravno u koaliciji s PGS-om... Ma milina. I sve će bit po starom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # KokoloAerodrom 2011-12-18 07:55
Mislim da je ovdije predmet rasprave Aerodrom ,a ne Vodovod i Ćistoća odnosno dupelizac Vodanović. Pa taj je sposoban da bude u jednom takvom gradskom poduzeću jer taj lik nikad nije imao svoj ja nego je uvijek gledao da se uvuče nekamo i da dobiva plaću. Trebao bi biti natječaj a ne da ga se politički stavlja na funkciju. No bilo dobor da se vratimo na predmet rasprave a ne o Vodanoviću dupeliscu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ivan 2011-12-18 09:30
Produljenje piste bi imalo smisla, kad bi se stvorili uvjeti za dolazak pravih gostiju tj gostiju dobre platežne moči. Može Jadranka na svojmim hotelima dizati zvijezdice do neba, ali s ovakvim osobljem koje ima i načinom poslovanja pravi gosti neče doči.
Pistu ne treba produljiti aerodrom treba ostati baš ovakav kakav je , sagraditi nove objekte ,maknuti one barake !
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ivane, IvaneXM 2011-12-18 09:44
Ovaj aerodrom ima sve uvjete za dolazak gostiju visoke platežne moći jer oni dolaze malim privatnim avionima , a velikim avionima dolaze umirovljenici koji jedva sakupe 400-500 Eura za sedmodnevni All inclusive aranžman i izvan hotela ne potroše niti jednu kunu.
Za takve postoji aerodrom na Krku ali je neiskorišten jer smo skuplji od Turske ,Alžira i sličnih all inclusive destinacija.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # vodaštatijaznam 2011-12-18 12:39
šta nije trebao lozančić ići u vodovod?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # da se znaloza 2011-12-18 17:47
Možda prije u Remetinec :-?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dedal i IkarAirbus 320 2011-12-19 19:46
Dedal je u pravu.Nama treba produljenje piste da mogu slijetati avioni low cost,koji lete iz Europe za 20-30 EUR-a.To su avioni Airbus 320 ili Boeing 737.Easy Jet,Ryanair,Ger manving i sl.kompanije imaju takve avione.Tim letovima putuja baš oni gosti koje mi trebamo,a to su gosti slabe platežne moći koji sada dolaze autima i jedrilicama,pa nam samo ostavljaju izmet(govno) i prljaju okoliš.Kada bi oni dolazili tim avionima oni bi se morali kretati od apartmana kojeg su iznajmili pa do plaže i do pijace.Sa sobom u avionu mogu nositi kufer do 23 kg,a u takvom kuferu ne stane ni krumpir ni paprika ni pivo ni pašamete koje neose sa sobom gosti koji sada dolaze autima ili jedrilicama.Tak vim letovima bismo produljili sezonu koja bi počela od Uskrsa pa do kraja rujna,ali to ne odgovara Jadranki i Lošinjskoj,koji su glavna kočnica Lošinjskog turizma.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # AirdoromPiero 2011-12-21 00:09
Da postoji interes low cost kompanija da lete za ovu destinaciju, odnodno da destinacija doista ima potencijala za razvijati turizam i ulaganje u infrakstrukturu , vec bi se nasao neki investior i to napravio. Ovakva iniciativa kada dolazi od nasih politicara i lokalnih managera osudjena je na propast. Krcki airodorm je prazan, pilski jedva prezivljava, pa vi zakljucite kakva sudbina bi zadesila Losinjski airodorm.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # AerodromJumbolino 2011-12-21 05:51
Prvo ima kompanija od gore nabrojanih koje imaju i manje avione koji uz minimalno produženje piste mogu dolaziti na Lošinj bez problema. Druga stvar je što Gari i ljudi koji oko njega sijed i laprdaj o aerodromu uopće neznaju što nosi prihvat jednog Airnusa 320 ili nekog drugog većeg aviona. Ja nisam primjetio da mi imamo takav kadar za sada na Lošinju a i ako ga trebamo u budućnosti takav kada da bi aerodrmo radio će trebati dovesti gotov od nekud i platiti ga i osigurati mu smiještaj. Kao što već su gore naveli pa zar im nije primjer Krčkog Aerodroma dovoljan i Pule nego rade istu [cenzurirano]ar iju 70 km dalje opet. Ljudi treba na Aerodrom ali mali tipa Portorož ili sličnih sa pristojnom zgradom osvijetljenom pistom da se može doći u svako doba dana a ne ko sada od izlaza do zalaza sunca. I da se konačno maknu one barake i Kamalićeva konjušnica.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # JumbolinuIkar 2011-12-21 11:24
Sjećam se jednom davno kada je Prof.dr.Dinko Zorović izjavio u vezi aerodroma,da je to najbolje što se moglo napravti na Lošinju,jer da je to jedina stvar koja se ne može odnijeti s otoka,odnosno da pistu ne mogu izrolati i odnijeti naprimjer na Rab ili Hcvar, pametnjakovići koji su na ovom portalu protiv aerodroma.A to što se tiče ljudi koji bi bili za prihvatu takvih aviona imamo na Lošinju samo ih treba doškolovati.Nit ko ne spominje da imamo kontrolu letenja sa kontrolorima koji su u rangu sa kontrolorima koji vode zrakoplove u Frankfurtu ili Londonu.Sagraðe n je torenj i imamo jednu od najmodernijih kontrola letenja u Hrvatskoj.
Napredak aerodroma ne odgovara ljudima koji su napred spomenuti jer oni kalkuliraju da bi Grad i porezni obveznici Lošinja trebali odvojiti novce kako su oni procijenili oko 280.000.000,00 kuna,što bi bila kriminalna radnja,jer u tim novcima ljudi koji su napred navedeni,su ugradili i svu infrastrukturu za izgradnju hotela i golf igrališta koji se planiraju izgraditi u toj zoni.
Za produljenje piste potrebno je 1 kilometar i širina 45 metara,što znaći ako gledamo u m2, 7 kilometara
ceste.Pa sada izračunajte koliko bi koštalo produljenje piste.
Ali dok Gary ima za savjetnike ljude koje svi znamo i koji se nikada nisu vrući napili vode,oni ne razumiju tu
problematiku
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ne za moj novacanita 2011-12-21 11:55
Gledam ovu raspravu i onu o novogodišnjim natjecanjima u podvodnom ribolovu i ne mogu se načuditi zbrci u glavama nekih komentatora. Čini mi se da oni smatraju kako Grad treba ulagati novac poreznih obveznika graðana Lošinja u poslovne pothvate, a da gradonačelnik treba biti poduzetnik s tim našim novcem, a na neposrednu korist privatnih poduzeća i obrtnika kojima bi aerodrom možda doveo goste. Izgleda da su zaboravili da smo u kapitalizmu u kojem se ulaže radi dobiti, a ne na temelju bajki od dobrobiti za sve, ako je nešto dobro za njih. Što se mene i moje obitelji tiče, do mene neće doći ni jedna kuna više ako se produži aerodromska pista ili organizira Novogodišnji kup, ali će u proračunu nastati rupa zbog koje ću morati više plaćati vrtić ili komunalije. Da ne dužim: kome treba aerodrom, neka si ga gradi. Kome treba Novogodišnji kup, nega si ga organizira. Vlastitim novcem. Pa neka zaraðuje na popunjenosti kapaciteta i prometu od točenju pića. Ali ne za moj novac.
Mislim da je krajnje vrijeme da gospodu lošinjske tajkune Gradonačelnik i gradski vijećnici obavjeste da smo u kapitalizmu i da svoje pothvate financiraju sami svojim vlastitim novcem, a ne mojim i novcem graðana koji od toga nemaju ništa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Do sutraSlazem se 2011-12-21 12:39
Slazem se
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .....Piero 2011-12-21 13:12
Ove price o velikoj portebi za airodorm su idiotarije i megalomanski projekti budalasa u kojima ce ekipa maznuti veliku lovu, a nama ce ostati dugovi i gubitas da ga nosimo na ledjima. No budalasi ocito uspijevaju uvijeriti ljude kako je airodrom zapravo u inreseu svih nas. Ja sam jedan od onih otocana koji godisnje lete jako puno, i mozda sam jedan od onih koji bi prvi trebali prigovarati sto moramo ici autom 4h do Ronchia ili ZG.
Neznam tko su kontrolori leta u Losinju, ali sumnjam da su njihove kvalitete jednake onima zaposlenih u Londonu ili Frankfurtu, iz razloga sto su ovi nasi vidjeli 747-400 ili A380 samo na slici, a oni u Frankfurtu rade sa njima svakodnevno.
Kada bi Pula ili Krk donosili veliki profit tada bi imalo smisla razmisljati o gradnji airodorma i uzimanju svog djela kolaca, ali ovako to je cisto bacanje novaca.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-12-21 17:39
Aerodrom uopće nije bitan ali je potreban kao paravan da se uzmu vrijedni i atraktivni tereni , na čikatu i u poljani .A sudeći po ostalim temama to nisu jedini tereni na koje je Gari bacio oko. Iznajmiti ili dati koncesiju na javnom natječaju se slažem ali mijenjati bezvrijedno za skupocjeno ili prodavati ispod cijene je čista pljačka. Neka prodaju svoje a naše neka ne diraju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ja 2011-12-27 02:01
Lošinjani bi tuðim k..... mahali svoji nebi pomakli. sramota je ovdije sta se pise bas se vidi da smo selo..sve samo da bi drugog zaje.. o furštima necemo pricati..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Grad Mali Lošinj mijenja svoje terene za aerodromAzucena 2015-11-30 10:32
Hello, for all time i used to check blog posts here early in tthe dawn, since i enjoy to learn more and more.



Feel free to visit my webpage - obat jerawat terbaik
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Herzog 15.01.2025 18:13
    ANA sotona
    ANA Sotona je sve uništila a svoj mozak davno s raznim vrstama droge koje je za voljela uz svoje dečke

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 15.01.2025 16:49
    Još i ovo
    Hrvatska je u studenom zabilježila najveći pad industrijske proizvodnje u EU, višestruko snažniji od prosjeka, pokazali su u srijedu podaci europskog statističkog ureda.

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 15.01.2025 16:33
    Svima im ga je dosta
    Ljudi bliski vrhu HDZ-a za Telegram: 'Narodu je Plenkovića dosta, a bome i nama. Izgubio je doticaj s realnošću, okružio se ulizicama' Naši sugovornici se slažu da bi bilo bolje da je Milanović pobijedio u prvom krugu: 'Sada je razotkrivena sva strahota ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Aldo 15.01.2025 16:23
    Birači poručili da im je dosta
    Ovakva, sumanuto uvjerljiva pobjeda, jasno pokazuje ne samo što birači misle o kandidatu kojeg je HDZ stavio pred njih i nasuprot Milanovića, već i o vlasti koja devet godina drži sve ključeve političke moći u zemlji. Pardon, gotovo sve. ‘Ovo sad ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    WoW 15.01.2025 16:02
    ...
    Baš čudno da HDZ-ovku nisu uhapsili čim se nije javila na izdržavanje zatvorske kazne, nego tek kad su antirežimski novinari koji mrze sve što je hrvatsko, počeli istraživati tko je osoba koja je svojom pametnom izjavom zadivila cijelu Hrvatsku. Kad će ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 15.01.2025 15:23
    Pokazalo se što birači žele!
    Nezajažljiva firerska pohlepa za prisvajanjem svih državnih funkcija nagnala je Plenkovića da se pokuša dočepati i komande nad Hrvatskom vojskom. Ustavne smetnje planirao je zaobići kandiranjem za predsjednika države svoje lutke na koncu Dragana ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Lino 15.01.2025 14:17
    ..........
    Ovo više dolikuje nekom turističkom animatoru ili službeniku turističkog ureda nego jednoj gradonačelnici.

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 15.01.2025 13:46
    Kad hadezeovke marširaju
    Može Plenki poručivati štogod mu paše, ali zbivanja prelaze u farsu. Kao klinci u pučkoj školi hadezejci se dure na pobjednika izbora i prkosno javljaju da neće doći na inauguraciju. A portali javljaju da su policajci htjeli odvesti HDZ-ovku s hit ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    NN 15.01.2025 12:44
    Džabe su krečili
    Istina je da su lošinjski hadezejci poslušali naredbu. Ali 17 posto glasova za Plenkijevog kandidata spram preko 80 posto za protivnika znači da im je trud bio uzaludan. A kad znamo što je ostalo od nekadašnjeg ogranka i ko ga vodi, tko ima glavnu ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 15.01.2025 12:20
    Najbolje zna gradonačelnica
    Glavna vijest u Hrvatskoj ovih dana je da predstavnici HDZ-a nisu čestitali predsjedniku Milanoviću na pobjedi, niti će sudjelovati na njegovoj inauguraciji. Takvo ponašanje moglo bi se opisati kao nesportsko, a u političkom smislu – nepoštivanje volje ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    abc 15.01.2025 10:42
    Za dobro jutro s Facebooka
    U samo pola godine dogodile su se tektonske promjene u percepciji građana, o "ekipici" koja nam vodi državu. Na to su utjecali događaji, primjer Bartulice koji je izbornu pobjedu slavio dolaskom u stožer u Ferrariju, s vozačem koji je međuvremenu ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Aldo 14.01.2025 22:05
    Cirkus ide dalje
    Predsjednik stranke Andrej Plenković za poraz Dragana Primorca, “sjajnog kandidata”, kako ga je nazvao, okrivio je birače, medije, lokalne stranačke organizacije. Pruženu ruku suradnje Zorana Milanovića je odbio kao “PR potez”, a stranka je, poput ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    abc 14.01.2025 19:22
    Svi su krivi samo ne on
    Plenković to zna pa je u nabrajanju krivaca za ovaj sramotni poraz okrivio sve pa i lokalne organizacije HDZ-a. Koje kao nisu prepoznale poziv na buđenje.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Gost 14.01.2025 17:35
    Promidžbene bombice
    Naravno da je za promidžbene bombice AK plaćala sitniš. Prema iTranspaentnost krajem godine bilo je nekoliko isplata od po oko 400 eura. Sve kao Ostale usluge promidžbe i informiranja - Ured Grada Objava oglasa i Ostale tekuće donacije - Novi list za ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    abc 14.01.2025 15:55
    .......
    A meni nije jasno zašto to zanima tebe koji svoj identitet skrivaš kao kurva usrane gaće ;-)

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 14.01.2025 14:51
    ...
    Na Lošinju HDZu ne treba većina glasova, tako oni ne dolaze na vlast. Oni imaju svoju bazu i tome treba dodati da uvijek isti pojedinci predlažu narodu da glasaju za "ljutu oporbu" a svaki put ta ljuta oporba formirati vlast s HDZom. Dodajmo tu i one ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 14.01.2025 13:19
    16.6 posto za primorca
    Ni ti nisi shvatio poruku. Kao i sva ta bulumenta oko Plenkovića Lošinjski hadezejci su se pretrgli da po zapovjedi središnjice nagovaraju ljude da zaokruže onog blefera. Ali birači na otoku Aninih djedova su izborom Milanovića zapravo glasali protiv ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 14.01.2025 10:23
    Uloga Novog lista u izbornoj kampanji
    To što je AK platila Novom listu je sitniš prema novcu koji je s računa HDZ-a iskeširao AP. “Bomba” kampanje u korist primorca, na štetu Milanovića stigla je iz Novog lista samo dva dana prije izborne šutnje. Tada je Novi list, kroz tekst glavne ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 14.01.2025 09:56
    "Želimo da sve ostane isto!"
    Snažna poruka birača: "Dosta nam je, ovako više ne ide, zato želimo da još pet godina bude isto kao do sada"!!!

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 13.01.2025 19:17
    Dosta nam je!
    A ona nasmijana budala Grlić Radman kaže da je Primorac moralni pobjednik :lol: Ovakva, sumanuto uvjerljiva pobjeda, jasno pokazuje ne samo što birači misle o kandidatu kojeg je HDZ stavio pred njih i nasuprot Milanovića, već i o vlasti koja devet ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Z.R. 13.01.2025 16:06
    Od Prvog od tisuću do primjera drugima
    A u današnjem otočnom biltenu Novog lista na cijeloj stranici plaćeni oglas Besplatno dopunsko zdrvstveno osiguranje za sve umirovljenike s patetičnim podnaslovom Naš cilj je stvoriti zajednicu u kojoj svaki građanin ima dostojanstvo, podršku i osjećaj ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    MR 13.01.2025 10:55
    Poduzetničko uhljebnički kružok HDZ-a
    Ovaj ponižavajući broj glasova za kandidata HDZ-a Primorca u gradu kojim vlada HDZ nije ocjena samog Primorca a ni Milanovića. To je "palac dolje" za poduzetničko uhljebnički kružok okupljen oko gradonačelnice (HDZ). Gledam dana u Novom list plaćeni oglas ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 10:02
    Narcističko japajakalo
    Da nikad ne pišeš o sebi i da je to "lako vidljivo, zabilježeno i dokazivo" vidimo po tome što čak i dan nakon senzacionalnog poraza HDZ-a u izborima za predsjednika države pišeš o sebi :lol: Može li išta biti važnije od tvog anonimnog narcističkog ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 13.01.2025 09:42
    Podbačaj zadane kvote glasova
    Središnjica HDZ-a je sve ogranke stranke zadužila kvotama glasova za svog kandidata Primorca. Ogranak Mali Lošinj je zadužen za 1500 glasova. Sa 487 ostvarenih glasova za Primorca ili 32 % zaduženja jako je podbacio. Ali ako će predsjednik stranke ...

    Read more...

     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    gost 13.01.2025 07:32
    Potop?
    Birači koji su u ovom Gradu izišli na izbore pokazali su da su politički pošteniji i razumniji od hrvatskog prosjeka. Sada je pitanje je li to zato što je kandidat HDZ-a bio loš ili je to odraz nepovjerenja prema lokalnom HDZ-u. Izbori za lokalnu vlast ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 07:16
    Anonimno japajakalo
    Narcisoidnost. Tuljan je avatar nekog stidljivog japajakala rekao bi Milanović.

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 12.01.2025 21:13
    Sram ih bilo
    Ni Plenković nije čestitao Milanoviću, za neviđeni izborni fijasko Dragana Primorca okrivio građane i medije: 'Ovo nije moj poraz' Poručio je da Primorčev neuspjeh na izborima nije njegov poraz

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Herzog 12.01.2025 19:24
    Tehničar
    Muzejski tehničar prkosi s tom izložbom

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 12.01.2025 19:14
    ???
    Meni samo nije jasno zašto šute pojedinci koji su u prošlosti za sebe javno tvrdili da su antifašisti. Jesu li prestali biti antifašisti, ili iza svega stoji prizemnije objašnjenje?

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 12.01.2025 17:33
    ........
    Ovako je muzej dočekao jutro. Plakati su istaknuti, goli grčki atleta u pozadini a između plakata se vidI red panoa zložbe. ... i.imgur.com/UVjx18D.jpg (http://i.imgur.com/UVjx18D.jpg)

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Herzog 15.01.2025 18:13
    ANA sotona
    ANA Sotona je sve uništila a svoj mozak davno s raznim vrstama droge koje je za voljela uz ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 15.01.2025 16:49
    Još i ovo
    Hrvatska je u studenom zabilježila najveći pad industrijske proizvodnje u EU, višestruko ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 15.01.2025 16:33
    Svima im ga je dosta
    Ljudi bliski vrhu HDZ-a za Telegram: 'Narodu je Plenkovića dosta, a bome i nama. Izgubio ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Aldo 15.01.2025 16:23
    Birači poručili da im je dosta
    Ovakva, sumanuto uvjerljiva pobjeda, jasno pokazuje ne samo što birači misle o kandidatu ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    WoW 15.01.2025 16:02
    ...
    Baš čudno da HDZ-ovku nisu uhapsili čim se nije javila na izdržavanje zatvorske kazne, nego ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 15.01.2025 15:23
    Pokazalo se što birači žele!
    Nezajažljiva firerska pohlepa za prisvajanjem svih državnih funkcija nagnala je Plenkovića ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Lino 15.01.2025 14:17
    ..........
    Ovo više dolikuje nekom turističkom animatoru ili službeniku turističkog ureda nego jednoj ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 15.01.2025 13:46
    Kad hadezeovke marširaju
    Može Plenki poručivati štogod mu paše, ali zbivanja prelaze u farsu. Kao klinci u pučkoj ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    NN 15.01.2025 12:44
    Džabe su krečili
    Istina je da su lošinjski hadezejci poslušali naredbu. Ali 17 posto glasova za Plenkijevog ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 15.01.2025 12:20
    Najbolje zna gradonačelnica
    Glavna vijest u Hrvatskoj ovih dana je da predstavnici HDZ-a nisu čestitali predsjedniku ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    abc 15.01.2025 10:42
    Za dobro jutro s Facebooka
    U samo pola godine dogodile su se tektonske promjene u percepciji građana, o "ekipici" koja ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Aldo 14.01.2025 22:05
    Cirkus ide dalje
    Predsjednik stranke Andrej Plenković za poraz Dragana Primorca, “sjajnog kandidata”, kako ga ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    abc 14.01.2025 19:22
    Svi su krivi samo ne on
    Plenković to zna pa je u nabrajanju krivaca za ovaj sramotni poraz okrivio sve pa i lokalne ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Gost 14.01.2025 17:35
    Promidžbene bombice
    Naravno da je za promidžbene bombice AK plaćala sitniš. Prema iTranspaentnost krajem godine ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    abc 14.01.2025 15:55
    .......
    A meni nije jasno zašto to zanima tebe koji svoj identitet skrivaš kao kurva usrane gaće ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 14.01.2025 14:51
    ...
    Na Lošinju HDZu ne treba većina glasova, tako oni ne dolaze na vlast. Oni imaju svoju bazu ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 14.01.2025 13:19
    16.6 posto za primorca
    Ni ti nisi shvatio poruku. Kao i sva ta bulumenta oko Plenkovića Lošinjski hadezejci su se ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 14.01.2025 10:23
    Uloga Novog lista u izbornoj kampanji
    To što je AK platila Novom listu je sitniš prema novcu koji je s računa HDZ-a iskeširao AP.
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 14.01.2025 09:56
    "Želimo da sve ostane isto!"
    Snažna poruka birača: "Dosta nam je, ovako više ne ide, zato želimo da još pet godina bude ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 13.01.2025 19:17
    Dosta nam je!
    A ona nasmijana budala Grlić Radman kaže da je Primorac moralni pobjednik :lol: Ovakva ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Z.R. 13.01.2025 16:06
    Od Prvog od tisuću do primjera drugima
    A u današnjem otočnom biltenu Novog lista na cijeloj stranici plaćeni oglas Besplatno ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    MR 13.01.2025 10:55
    Poduzetničko uhljebnički kružok HDZ-a
    Ovaj ponižavajući broj glasova za kandidata HDZ-a Primorca u gradu kojim vlada HDZ nije ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 10:02
    Narcističko japajakalo
    Da nikad ne pišeš o sebi i da je to "lako vidljivo, zabilježeno i dokazivo" vidimo po tome ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 13.01.2025 09:42
    Podbačaj zadane kvote glasova
    Središnjica HDZ-a je sve ogranke stranke zadužila kvotama glasova za svog kandidata Primorca.
     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    gost 13.01.2025 07:32
    Potop?
    Birači koji su u ovom Gradu izišli na izbore pokazali su da su politički pošteniji i razumniji ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 07:16
    Anonimno japajakalo
    Narcisoidnost. Tuljan je avatar nekog stidljivog japajakala rekao bi Milanović.
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 12.01.2025 21:13
    Sram ih bilo
    Ni Plenković nije čestitao Milanoviću, za neviđeni izborni fijasko Dragana Primorca okrivio ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Herzog 12.01.2025 19:24
    Tehničar
    Muzejski tehničar prkosi s tom izložbom
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 12.01.2025 19:14
    ???
    Meni samo nije jasno zašto šute pojedinci koji su u prošlosti za sebe javno tvrdili da ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 12.01.2025 17:33
    ........
    Ovako je muzej dočekao jutro. Plakati su istaknuti, goli grčki atleta u pozadini a ...