Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Dobro upravljanje gradom

Korisnička ocjena:  / 4
LošeNajbolje 

participGrađani su vrlo zainteresirani za pitanja svog neposrednog okoliša, ali taj interes nerijetko zastane na "šankerskim raspravama", kako se kolokvijalno nazivaju neobavezni razgovori, u ovom slučaju o lokalnoj politici, te na preprekama koje su uspostavljene u nas razvijenim sustavom podobnosti koji stvara kod prosječnog građanina oprez ka javnom izjašnjavanju po nekom pitanju zbog bojazni da će ugroziti životnu egzistenciju sebi i/ili članovima svoje obitelji.

 

Autori: Marin Bakić, Sanda Kočevar, Igor Kuštreba, Jelena Mužar Smenderovac - udruga KA-Matrix Karlovac

U sklopu predstavničke demokracije nastoji se građane uključiti u političke procese kako bi legitimirali neku odluku, odnosno dali smjernice vlastima u kojem pravcu voditi politike i što odlučiti. Takvo uključenje građana u političke procese je na lokalnoj ili komunalnoj razini posebno zanimljivo, jer se tu radi o "plastičnim", "opipljivim" pitanjima, problemima i rješenjima koja treba postići i pretpostavka je da su građani izuzetno zainteresirani za pitanja svog neposrednog okoliša i, odozdo gledajući, prve razine političke zajednice. 

Međutim, nerijetko interes građanstva zastane na "šankerskim raspravama", kako se kolokvijalno nazivaju neobavezni razgovori, u ovom slučaju o lokalnoj politici, te na preprekama koje su ustanovljene u nas razvijenim sustavom podobnosti koji stvara kod prosječnog građanina oprez ka javnom izjašnjavanju po nekom pitanju zbog bojazni da će ugroziti životnu egzistenciju sebi i/ili članovima svoje obitelji.

Dobro upravljanje kulturnom i prirodnom baštinom važan je aspekt njihova očuvanja i održivog korištenja kao razvojnog resursa zajednice. Uključivanje građana u odlučivanje o baštini bitan je dio dobrog upravljanja kako zbog transparentnosti donošenja odluka, tako i zbog važnosti aktivne brige građana i svih dionika za baštinu.

No, jesu li građani spremni, sposobni i kompetentni sudjelovati u tako važnim i kompleksnim odlukama? Općenito se smatra da se ne može istovremeno postići i visoka participativnost i promišljenost u političkom odlučivanju, te se zbog toga političke odluke obično prepuštaju izabranim predstavnicima/ profesionalnim političarima i stručnjacima za područja o kojima se donose odluke.

Noviji trendovi, posebno u upravljanju gradovima i njihovom baštinom upućuju na to da je suodlučivanje i savjetovanje s građanima dobar način podizanja kvalitete političkog odlučivanja. Uključenje građana Grad Karlovac je, primjerice, iskoračio posredstvom projekata u kojima je sudjelovao, a koji su usmjereni ka većem uključivanju građanstva. Jedan od takvih projekata je i "STAR VOICE – karlovačko-javno civilno partnerstvo za sudjelovanje građana i povećanje transparentnosti za revitalizaciju gradske jezgre Zvijezde čiji je cilj uključiti veći broj građana u upravljanje Zvijezdom te ojačati partnerstvo javnog i civilnog sektora, a u kojem je Grad Karlovac, uz Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Veleučilište u Karlovcu i Udrugu za razvoj građanske i političke kulture Karlovac, Polka - partner Udruzi za društveni razvoj, KA-MATRIX kao nositeljici.

Projekt, vrijedan 152.988,07 eura, kojeg Europska unija iz IPA fonda financira sa 130.398,07 eura, a koji se u Karlovcu provodio od studenog 2015. godine do svibnja 2017., predviđao je provedbu posebnih, takozvanih deliberativnih, oblika savjetovanja s građanima na temu revitalizacije Zvijezde.
Riječ je o specifičnoj vrsti ispitivanja javnog mnijenja koja je osmišljena na američkom sveučilištu Stanford. Pretpostavka je da će građani mijenjati Pretpostavka je da će građani mijenjati stavove nakon što poslušaju strukturiranu stručnu i političku raspravu i sudjeluju u njoj, odnosno da će njihovi stavovi biti racionalniji, što je napredak u više pogleda u odnosu na druge metode ispitivanja.

Prvi dan građanskog savjetovanja (19. studenog 2016.) bila je jedna od najvećih rasprava u karlovačkoj povijesti, a nazočili su i stručnjaci sa Stanforda Alice Siu Chao i James Fishkin, koji je i osmislio tu metodu ispitivanja javnog mnijenja te gradonačelnik Damir Jelić i ministrica kulture Nina Obuljen Koržinek. Održane su dvije plenarne rasprave na kojima su građani postavljali pitanja panelu stručnjaka.

Na cjelodnevnom događanju sudjelovalo je gotovo dvjesto građana koji su radili okupljeni u male grupe, uz zajedničke plenarne rasprave u Velikoj gradskoj vijećnici. Male grupe bile su moderirane od strane Hrvatskog debatnog društva, a za vođenje rasprava u Velikoj vijećnici bili su zaduženi Mislav Togonal i Danijela Trbović. Nakon rasprava i ispunjavanja anketnih upitnika stručni tim s Fakulteta političkih znanosti i udruge KA-MATRIX analizirao je rezultate s prvog dana građanskog savjetovanja.

Metoda ispitivanja javnog mnijenja kakva je primijenjena i u Karlovcu, za razliku od drugih, ulaže u ispitivane i dokazuje da bi za istinsku građansku participaciju valjalo učiniti napor više u informiranosti građanstva. Kako bi pomalo zbunjujući naziv "deliberativno anketiranje" približili građanima nazvali smo ga građanskim savjetovanjem. Bio je to trenutak da ih struka i opća javnost raspravi, ali ujedno i kandidati za gradonačelnika Karlovca. S obzirom na to da je drugi dan savjetovanja igrom slučaja bio organiziran uoči početka predizborne kampanje, iskorištena je ta mogućnost da se u suradnji s Hrvatskim debatnim društvom organizira izjašnjavanje svih kandidata za nositelja izvršne funkcije u Karlovcu na temu Zvijezde i njezine revitalizacije. Svi su se jednoglasno pozitivno odredili prema ostvarenjima Star Voice projekta, a posebno prema načinu ispitivanja javnog mnijenja. Većina kandidata je prihvatila rezultate istraživanja i ugradila ih u svoju politiku.

(Autori: Marin Bakić, Sanda Kočevar, Igor Kuštreba, Jelena Mužar Smenderovac - udruga KA-Matrix Karlovac)

Komentari: 

011 # Gospodo, letvica je podignuta ...Bojana Genov 2017-05-09 13:00
Gradom kruže priče kako kandidati velikih koalicija nagovaraju one malih koalicija da ne dođu na građansku tribinu.

Kandidat male koalicije smatra da mu dolazak na građansku tribinu može samo naštetiti pa se radije izlaže kritici za netranparentnos t nego kritici navodnih političkih oponenata.

Kandidati, znači javne osobe koje pretendiraju na to da toliko impresioniraju građane da im povjere upravljanje gradom, sakrili su se u mišju rupu i ne žele doći na tribinu u strahu da ne bi naletjeli na pitanje na koje ne mogu odgovoriti (n)i da (n)i ne.
Izostanak kandidata s ove jednostavno zamišljene tribine koja bi, logično, trebala biti u korist svim kandidatima jer im omogućuje bolje predstavljanje njihovih zamisli građanima, a naročito bi trebala biti u korist onoj koaliciji čiji je jedini dosad predstavljeni program onaj povećanje transparentnost i rada gradske uprave, njihov izostanak pokazuje posvemašnji prezir prema građanima.

Oni, međutim zaboravljaju da kad se spušta jednom postavljena letvica, oni koji je spuštaju budu izloženi posljedicama poznate kineske kletve „dabogda imao pa nemao“. Bez obzira na brojne kritike upućene bivšem gradonačelniku i bez obzira na njegovu nevoljkost prema povećanju transparentnost i, ostaje činjenica da je letvica već podignuta.

Grad Mali Lošinj drugi je grad u Hrvatskoj u kojemu je provedeno participativno budžetiranje, provedeno je savjetovanje sa zainteresiranom javnošću o predloženom urbaniziranju plaža i rezultat tog savjetovanja je prihvaćen.

Gospodo, letvica je podignuta i građani više ne pristaju da budu samo objekt politike, naročito kad je posljedica politike izmijenjen otok, izmijenjen grad, izmjenjena mogućnost za život i zaradu. Mi znamo da je vlast samo servis građana i vlast to isto mora naučiti i prihvatiti. Neka si nitko ne zamišlja da će moći carski voditi grad i carskim gardom otkloniti svaku mogućnost da bude pozvan na odgovornost. Model demokracije 18. stoljeća je prošlost i nužnost je da se političari opravdaju, dokažu i pokažu pred građanima koji na njih prenose svoj suverenitet.

Gornji tekst pokazuje jedan od primjera dobre prakse u kojemu postoji stvarna, a ne izmišljena sinergija zajednice u ostvarenju očuvanja baštine i istovremenog stvaranja uvjeta za razvoj. Lošinj je na velikoj prekretnici i ne drži vodu zamisao da može proći samo rasprava za ručkom u Velom žalu, bez rasprave pred širokom javnošću.

Minimum te rasprave je dolazak na tribinu i odgovor da ili ne na jednostavno pitanje tipa „hoćete li uvesti drugu smjenu u vrtić?“. Sve ostalo je ljudski i moralni poraz kandidata koji namjeravaju osvojiti vlast monolozima i cateringom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Nedorasli poletarciCobra 2017-05-09 17:04
Citat Bojana Genov:
Bez obzira na brojne kritike upućene bivšem gradonačelniku i bez obzira na njegovu nevoljkost prema povećanju transparentnost i, ostaje činjenica da je letvica već podignuta.
Znači, bivši gradonačelnik je podignuo letvicu transparentnost i, a ovo dvoje politički nedoraslih poletaraca je spuštaju. Pa ako ništa drugo, Gari je imao muda da se odazove na sve tribine i nije glumatao veličinu nego je i govorio.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Samo da pitamTino 2017-05-10 09:05
Je li Ana Kučić ikad progovorila na javnim tribinama ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Da prisnažimGonzilla 2017-05-10 12:55
Citat Bojana Genov:
Kandidati, znači javne osobe koje pretendiraju na to da toliko impresioniraju građane da im povjere upravljanje gradom, sakrili su se u mišju rupu i ne žele doći na tribinu u strahu da ne bi naletjeli na pitanje na koje ne mogu odgovoriti (n)i da (n)i ne.
... njihov izostanak pokazuje posvemašnji prezir prema građanima.
... ljudski i moralni poraz kandidata koji namjeravaju osvojiti vlast monolozima i cateringom.
Nemam što dodati, ali rečeno mogu prisnažiti ovom sličicom ;-)

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # KandidatkinjaBojana Genov 2017-05-10 10:33
Ana Kučić je izvrsna govornica, govori strukturirano, logično i uvjerljivo. Dok je Cappelli bio gradonačelnik ona nije istupala u javnosti, vjerojatno zato što je bolja govornica od njega. Govorničke vještine dakle, znamo to svi koji smo ju slušali, nisu njezin problem. Govorenje, znaju to također svi koji prate širu političku scenu, nije ključni adut u politici, nego osobni integritet, nepotkupljivost i dosljednost da se provede ono što je obećano biračima. Pitanje je, a nadam se da ćemo to doznati do izbora jer na građansku tribinu sučeljavanja ne dolazi, a tribina HDZ-a je bila svečana akademija Grada, ima li Ana Kučić program i ima li snage da ga provodi ili je kandidirana kao transmisija tuđe volje. Šteta što danas nema vremena za one od kojih očekuje podršku i za koje bi trebala raditi kao servis građana.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
17 # PGSSdp 2017-05-10 10:48
Citat Bojana Genov:
Ana Kučić je izvrsna govornica, govori strukturirano, logično i uvjerljivo. Dok je Cappelli bio gradonačelnik ona nije istupala u javnosti, vjerojatno zato što je bolja govornica od njega. Govorničke vještine dakle, znamo to svi koji smo ju slušali, nisu njezin problem. Govorenje, znaju to također svi koji prate širu političku scenu, nije ključni adut u politici, nego osobni integritet, nepotkupljivost i dosljednost da se provede ono što je obećano biračima. Pitanje je, a nadam se da ćemo to doznati do izbora jer na građansku tribinu sučeljavanja ne dolazi, a tribina HDZ-a je bila svečana akademija Grada, ima li Ana Kučić program i ima li snage da ga provodi ili je kandidirana kao transmisija tuđe volje. Šteta što danas nema vremena za one od kojih očekuje podršku i za koje bi trebala raditi kao servis građana.
Bojana sad je na radio Lošinju bio kandidat SDPa i rekao da ne dolazi ni on na tvoju tribinu. uz obrazloženje da si se već svrstala na stranu Devcica i da radiš za njega , pozz
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # svrstavanjeMarica Hrdalo 2017-05-10 12:09
SDP se svrstao uz HDZ.
Sami nemaju nikakvu snagu ni pokretačku inicijativu, žalosno. Mogao je kandidat kojeg malo tko poznaje iskoristiti javnu tribinu da poentira, ali očito nema hrabrosti ni nerv za gradonačelnika.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Budala ili pokvarenjak?Pepermint 2017-05-10 12:30
Citat Sdp:
Citat Bojana Genov:
Ana Kučić je izvrsna govornica, govori strukturirano, logično i uvjerljivo. Dok je Cappelli bio gradonačelnik ona nije istupala u javnosti, vjerojatno zato što je bolja govornica od njega. Govorničke vještine dakle, znamo to svi koji smo ju slušali, nisu njezin problem. Govorenje, znaju to također svi koji prate širu političku scenu, nije ključni adut u politici, nego osobni integritet, nepotkupljivost i dosljednost da se provede ono što je obećano biračima. Pitanje je, a nadam se da ćemo to doznati do izbora jer na građansku tribinu sučeljavanja ne dolazi, a tribina HDZ-a je bila svečana akademija Grada, ima li Ana Kučić program i ima li snage da ga provodi ili je kandidirana kao transmisija tuđe volje. Šteta što danas nema vremena za one od kojih očekuje podršku i za koje bi trebala raditi kao servis građana.
Bojana sad je na radio Lošinju bio kandidat SDPa i rekao da ne dolazi ni on na tvoju tribinu. uz obrazloženje da si se već svrstala na stranu Devcica i da radiš za njega, pozz
Ovo je još bijednije izmotavanje od Kučićkinog o "već preuzetim obavezama", jer ako će, kako je najavljeno, svim kandidatima biti postavljena ISTA pitanja, a za odgovor će imati isto vrijeme, a redoslje će se izvlačiti "iz šešira" samo budala ili pokvarenjak može tvrditi da Bojanino svrstavanje za bilo koga može nekoga staviti u bolju ili lošiiju poziciju. Mogu se SDP-ejci koprcati koliko god hoće i kmečati, no nedolaskom se svrstavaju uz HDZ jer navedeni cilj tribine "što potpunije informiranje građana o programima koji se natječu na lokalnim izborima i omogućavanje donošenja izborne odluke temeljene na konkretnim programima i planovima kandidata i kandidatkinja" im smrdi kao i HDZovcima. Nije to cilj kojem oni teže. No ovaj zajednički bojkot javne tribine u organizaciji jedne građanske inicijative najavljuje njihovo zajedništvo i nakon izbora, tko god pobijedio. SDP je i u proteklom mandatu, a iz tobožnje oporbe, poslušno držao ljestve HDZovoj koaliciji u opsluživanju ruskog kapitala.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Program SDP-a 'Uključi se' s HDZ-omFijuBriju 2017-05-10 13:37
Citat Pepermint:
ovaj zajednički bojkot javne tribine u organizaciji jedne građanske inicijative najavljuje njihovo zajedništvo i nakon izbora, tko god pobijedio. SDP je i u proteklom mandatu, a iz tobožnje oporbe, poslušno držao ljestve HDZovoj koaliciji u opsluživanju ruskog kapitala.
Na temu koalicije HDZ - SDP u prošlom mandatu ima poučan članak I lijevi i desni za koncesiju najljepše lošinjske uvale

volim-losinj.org/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # malo livo malo desnošime 2017-05-10 13:55
Citat FijuBriju:
Na temu koalicije HDZ - SDP u prošlom mandatu ima poučan članak I lijevi i desni za koncesiju najljepše lošinjske uvale
Ne radi se samo o koncesiji uvale Čikat, na Lošinju već 25 godina HDZ i SDP imaju istu politiku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # Gramatički, logički i etički cušpajz g. NekićaNegro 2017-05-10 19:21
Citat Pepermint:
Citat Sdp:
Bojana sad je na radio Lošinju bio kandidat SDPa i rekao da ne dolazi ni on na tvoju tribinu. uz obrazloženje da si se već svrstala na stranu Devcica i da radiš za njega, pozz
Ovo je još bijednije izmotavanje od Kučićkinog o "već preuzetim obavezama", jer ako će, kako je najavljeno, svim kandidatima biti postavljena ISTA pitanja, a za odgovor će imati isto vrijeme, a redoslje će se izvlačiti "iz šešira" samo budala ili pokvarenjak može tvrditi da Bojanino svrstavanje za bilo koga može nekoga staviti u bolju ili lošiju poziciju.
G. Nekić je vjerojatno shvatio da je počinio krupnu logičku pogrešku, pa je na svome fejsu Dejan Nekić za gradonačelnika Malog Lošinja priopćenjem za javnost promijenio spiku. Pa piše

"Koalicija „UKLJUČI SE“ dobila je poziv na sudjelovanje na predizbornom sučeljavanju u organizaciji inicijative koja sebe naziva „Nezavisni odbor za praćenje javnih politika inicijative Čovjek po mjeri otoka“.
Na istu, koalicija „UKLJUČI SE“ neće se odazvati, jer smatramo da niti naziv, niti djelovanje inicijative, nisu naša razina.
Naime, već iz samog naziva inicijative iščitava se pretenciozno "moralno" postavljanje iznad svih ostalih sudionika u javnom političkom životu. Sam naziv „nezavisni“, pretendira odnosno ukazuje kako su svi ostali zavisni, od čega i od koga, to ostaje perfidno neizrečeno. Nespretna složenica „Čovjek po mjeri otoka“, zaziva prihvatljivost samo određenog profila ljudi, a ostale koji nisu po mjeri, valjda treba raseliti s istoga.

Iz ovog gramatičkog i sinktatičkog cušpajza u kojem autor miješa rodove i brojeve imenica može se razaznati kako kandidat SDP-a za gradonačelnika smatra da inicijativa Čovjek po mjeri otoka ni nazivom, niti djelovanjem nije njegova/njihova ) razina. A nije njegova/njihova razina zato što se, kaže g. Nekić, pretenciozno "moralno" postavlja iznad svih ostalih sudionika u javnom političkom životu, te dodaje da sam sam naziv „nezavisni“, pretendira odnosno ukazuje kako su svi ostali zavisni, "od čega i od koga, to ostaje perfidno neizrečeno."
Pa kad se već upustio u moralno pretendiranje samim nazivima podsjećam ga da stranka koja ga podržava u nazivu ima pridjev "socijaldemokra tska", a ne ulazeći u njenu politiku u drugim sredinama i na državnoj razini, na Lošinju je bezpogovrno podupirala vlast HDZ-a u udovoljavanju apetita ruskog kapitala iako joj u nazivu nije riječ "neoliberalna" ili "libertarijanska".

No u pravu je g. Nekić kad kaže da naziv „nezavisni“, pretendira odnosno ukazuje kako su svi ostali odbori zavisni. Naime, svi gradski odbori i komisije imenovani su po stranačkom ključu podjele između vladajućih i oporbe te prema koalicijskim sporazumima članova vladajuće koalicije. Samim time ovi su odbori po definiciji zavisni, jer onaj tko ih imenuje, može ih i razriješiti. A dokaz njihove zavisnosti je činjenica da većina nije ama baš ništa radila.

Tvrdnjom da nespretna složenica „Čovjek po mjeri otoka“ zaziva prihvatljivost samo određenog profila ljudi, a ostale koji nisu po mjeri, valjda treba raseliti s istoga g. Nekić je demonstrirao žalosno nepoznavanje hrvatskog jezika i djetinjast pokušaj demagoške manipulacije. Kao prvo, naziv „Čovjek po mjeri otoka“ nije nikakva složenica, jer složenica je u nas kojima je hrvatski materinji jezik vrsta riječi sastavljena od dvije ili više osnova ili leksema (na primjer austrougarski, klorovodik ...), a semantički taj naziv aludira na nužnost da čovjek poštuje ograničenost otoka i njegovih resursa, jer koncept otoka po mjeri čovjeka manifestirao bi se planiranjem prostora i politikom "Gradit ćemo koliko god stane" koju su podržavali i vijećnici koalicije čiji je g. Nekić kandidat za gradonačelnika. A kao drugo, tvrdnja g. Nekića kako naziv „Čovjek po mjeri otoka“ zaziva prihvatljivost samo određenog profila ljudi logički je naprosto glupava, a podmetanje kako ostale koji nisu po mjeri, valjda treba raseliti s istoga etički je podlo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # ###Vox Populi 2017-05-10 21:11
Gospodine Nekiću, jasno mi je da ste htjeli izbjeći tribinu, ali argumenti koje ste naveli su van svake pameti. Sada smo shvatili da niste dorasli situaciji u koju su vas ugurali, pa je možda i bolje da se ne petljate u ono što vam ne leži.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
7 0 # JeA 2017-05-10 21:41
Citat Vox Populi:
Gospodine Nekiću, jasno mi je da ste htjeli izbjeći tribinu, ali argumenti koje ste naveli su van svake pameti. Sada smo shvatili smo da niste dorasli situaciji u koju su vas ugurali, pa je možda i bolje da se ne petljate u ono što vam ne leži.
Mišljenja sam da baš i je dorastao!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # ratovanje pomoću đojstikawatafak 2017-05-10 22:04
Citat A:
Citat Vox Populi:
Gospodine Nekiću, jasno mi je da ste htjeli izbjeći tribinu, ali argumenti koje ste naveli su van svake pameti. Sada smo shvatili smo da niste dorasli situaciji u koju su vas ugurali, pa je možda i bolje da se ne petljate u ono što vam ne leži.
Mišljenja sam da baš i je dorastao!
imaš pravo na svoje mišljenje
moje mišljenje je da se trebao pojaviti i "razvaliti" i Bojanu i konkurente i tako svima dokazati da je i te kako dorastao i time steći prednost pred Anom Kučić koja se isto tako nespretno izmotala

politika izmotavanja i nesučeljavanja glavnih kandidata za gradonačelnika odaje vrlo neuvjerljiv dojam kod potencijalnih birača
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Kontrola medijagost 2017-05-10 22:16
Citat watafak:
politika izmotavanja i nesučeljavanja glavnih kandidata za gradonačelnika odaje vrlo neuvjerljiv dojam kod potencijalnih birača
Apsolutno točno, ali hadezejska ekipa s pomagačima iz SDP-a, PGS-a, laburista i t.d ima pod kontrolom medije. Novi list je njihov, a neki dan su se Gari i Šolić producirali i na TV sve u znaku izborne kampanje. Oni si mogu dozvoliti kukavičluk, nespremnost, fraziranje i omalovažavanje birača jer vijesti o tome ne dopiru do većine ljudi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Stand up političarAlan Ford 2017-05-11 08:49
Citat Vox Populi:
Gospodine Nekiću, jasno mi je da ste htjeli izbjeći tribinu, ali argumenti koje ste naveli su van svake pameti.
Ali dobar je kao zabavljač. U članku na otoci.net koji sponzorira njegova TNT koalicija htio je pokazati da zna odgovoriti na pitanja s tribine koju je po naredbi Broja 1 bojkotirao pa je na pitanje "Gdje će se kupati Lošinjani i njihovi gosti?" dao briljantno duhovit odgovor "U moru." Umalo sam pao sa stolice od smijeha :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
216 # Svrstavanje uz zdravi razumBojana Genov 2017-05-10 14:45
Citat Sdp:
Citat Bojana Genov:
Bojana sad je na radio Lošinju bio kandidat SDPa i rekao da ne dolazi ni on na tvoju tribinu. uz obrazloženje da si se već svrstala na stranu Devcica i da radiš za njega , pozz
Gospodinu Nekiću iskrene zahvale na pridavanju meni i mojim političkim stavovima toliko značaja! Kao članica građanske inicijative i članica građanskog odbora ja sam se svrstala uz temeljne vrijednosti koje ti oblici organiziranja građana zastupaju: održivi razvoj otoka, povećanje transparentnost i vlasti te uključivanje građana u donošenje javnih politika. (To je nominalno i Nekićev program, ali ga on ne razumije). Zadaća koju je preuzeo na sebe Nezavisni odbor je sustavno pratiti javne politike i predočiti ih javnosti, koja nema vremena, dostupnost izvora, specifičnih znanja niti dovoljno fokusiran interes da ih sustavno prati. Nakon toga prikupiti povratne informacije javnosti i posredovati ih donositeljima odluka. Jer ta spona nedostaje, koja se naziva informiranje i uključivanje građana u donošenje javnih politika.

To je ideja ove tribine: da ljudi vide odnos pojedinih opcija i kandidata prema različitim komunalnim, razvojnim, socijalnim i ekonomskim pitanjima. Takve se tribine održavaju ovih dana diljem Hrvatske i apsolutni je skandal kolektivni bojkot građana od strane političara. Bio bi. Svuda osim u Malom Lošinju.

Ako netko baš pridaje važnost mojim političkim preferencijama, ja sam podržavateljica lijevih političkih opcija, ali to s ovom tribinom nema veze, a nažalost nema ni s lokalnim izborima jer na Lošinju nema lijeve političke opcije. Vjerojatnije je da bih ja birala OraH, a nikad ne bih birala HRAST, ali i to s ovom tribinom i bojkotom tribine od strane dijela kandidata i kandidatkinja isto nema veze.U ovom slučaju jasno je da su meni bliži oni programi koji imaju dodirnih točaka s ciljevima za koje se mi zalažemo, ali to ne znači da sam se svrstala za osobe ili stranke/koalici je, nego da sam se svrstala uz ideje i programe.

Što se tiče Dubravka Devčića, o njemu više znam kao o veterinaru; znam da je voljan ustati noću bolesnoj životinji, znam da ima odnos istinskog poštovanja prema svojim pacijentima, znam što misli o sterilizaciji i usmrćivanju životinja. O njemu kao vijećniku znam koliko i vi, s naglaskom na tri stvari meni jako važne: podržao je amandmanom zahtjev grupe građana da se prije odluke javno raspravlja o uređenju plaža Zagazinjine i Kadin, tražio je da se PRIČEKA (ne odbije) davanje suglasnosti na koncesiju Čikat i znam da čita materijale za sjednice vijeća, što, vjerujte mi, nije baš uobičajena pojava. Te su tri stvari meni dovoljne da želim čuti što Dubravko Devčić misli i o ostalim pitanjima koja postavljamo. Budući da s Devčićem ne pijem kave, uljudno sam s njime na VI, nemam pojma što o njima misli i želim saznati, jer u slučaju da postane gradonačelnik jednako bih kritički vagala njegove poteze kao Garija Cappellija, s kojim sam na ti i koji mi je uostalom simpatičan, ali mi je antipatična njegova politika.

Da se vratimo gospodinu Nekiću, žao mi ga je zbog njegovog manjka samopouzdanja da se kao političar koji se tek pojavio na javnoj sceni suoči s izbornom bazom. Još mi ga je više žao što na radiju lamentira o tome uz koga ću se ja svrstati, kao da ja želim i kao da ovom formom tribine imam mogućnost utjecati na ijednu osobu na tribini za koga da glasuje.

Ja vjerujem da ljudi imaju vlastite mozgove i da mogu donositi vlastite sudove i odluke ako imaju dostupne informacije.

Možda se toga i boje lošinjski političari: suda javnosti ako i kad imaju informacije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
25 # Projekt KarlovcaZlobo 2017-05-10 10:38
Projekt koji je proveo Karlovac je zapanjujući. Dobar je za Karlovčane a milim da je dobar i za vlast jer kad se jednom svi slože nema opstrukcije i kritizerstva. Ali Genovica je ludi sanjar ako misli da bi itko ovako nešto napravio na Lošinju. A nema ni zašto nakon što je najvrijedniji dio Lošinja prodan, uništen i nagrđen.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
27 # ProgramBurger King 2017-05-10 10:49
Program HDZ-a u cijeloj državi je isti.
Sadržan je u njihovom sloganu JADNA HRVATSKA
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
23 # oprez ka javnom izjašnjavanjuDon Kihot 2017-05-10 17:51
Zbog jedne rečenice u članku palo mi je na pamet da osim bahate lošinjske političke "elite" na tribinu možda neće doćo ni građani. Evo te rečenice:
... interes građanstva zastane na "šankerskim raspravama", kako se kolokvijalno nazivaju neobavezni razgovori, u ovom slučaju o lokalnoj politici, te na preprekama koje su ustanovljene u nas razvijenim sustavom podobnosti koji stvara kod prosječnog građanina oprez ka javnom izjašnjavanju po nekom pitanju zbog bojazni da će ugroziti životnu egzistenciju sebi i/ili članovima svoje obitelji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
16 # Gospodari PrstenaDon Kihot 2017-05-10 21:52
Citat Don Kihot:
... interes građanstva zastane na "šankerskim raspravama", kako se kolokvijalno nazivaju neobavezni razgovori, u ovom slučaju o lokalnoj politici, te na preprekama koje su ustanovljene u nas razvijenim sustavom podobnosti koji stvara kod prosječnog građanina oprez ka javnom izjašnjavanju po nekom pitanju zbog bojazni da će ugroziti životnu egzistenciju sebi i/ili članovima svoje obitelji.
Izgleda da sam bio u pravu što sam citirao gornju rečenicu. Čujem da kino nije bilo puno kao na prijašnjim tribinama i da su bila samo tri kandidata. Gospodari Prstena su svojim satelitima zabranili da se pojave, a to je utjecalo i na građane.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
105 # mjera po mjeri mjerehranitelj tuljana 2017-05-10 20:15
Zašto bi političari iza kojih stoje brojni zadovoljni građani marili za neku osobu koja sebe samu imenuje nekakvom "inicijativom", želeći stvoriti privid brojnosti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
25 # Gdje živitaj tuljan? 2017-05-11 12:13
Citat hranitelj tuljana:
Zašto bi političari iza kojih stoje brojni zadovoljni građani marili za neku osobu koja sebe samu imenuje nekakvom "inicijativom", želeći stvoriti privid brojnosti.
Od kuda je taj tuljan tu ne obitavaju!
Nema tu privida a ti si jedan od onih koji je imao zadatak u ime "brojnih zadovoljnih građana" napraviti sve dozvoljeno i ne dozvoljeno da tribina ne bude brojnija?
Gdje si ikako ustanovio brojnost zadovoljnih građana?
što si u to ime organizirao jer ja nema priliku nigdje iznijeti svoje mišljenje osim na ovako organiziranim tribinama.
Koliko je meni poznato uvijek su bile ne dobro nego vrlo dobro posjećene a nitko nije morao doći.
Za razliku od tebe koja valjda moraš doći kada te "tvoji pozovu" i ne smiješ ići tamo gdje ti "tvoji" brane?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
28 # Dobar tekBurger King 2017-05-10 23:51
Političari iza kojih stoje brojni zadovoljni građani ne zuje od prilike do prilike da bi nekome gurnuli nešto u usta, počastili ga hranom, podijelili olovke i svjetiljke, obasjali široko raširenim osmjesima kud god se okreneš.
Inicijativa nije kandidat, stvarno je nebitna kao što kaže Nekić, nova marioneta koja sigurno nije sama sročila onaj imbecilni tekst priopćenja. Inicijativa je lakmus papir, koji itekako pokazuje (ne)zadovoljstv o građana. Nema mjesta likovanju. Maske su pale.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
117 # Maske su palePero 2017-05-11 09:14
Tribina nije uspjela. Da se HDZ odlučio nazočiti tj. Da nisu imali pametnijeg posla doveli par stotina svojih članova i simpatizera i danas bi slušali hvalospjeve o Bojani i njenoj inicijativi. Inicijativi svaka čast ali ljudi koji ju predvode u Lošinju ne prolaze. Iako je sama koncepcija i pitanja sročeni tako da veterinar poentira, plan nije uspio.
Nazočili su mama Janković, mama i tata Kačinari i slični iskompleksirani likovi koji svoje odnose sa "bivšim" žele liječiti preko drugih.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # Kazalište lutakaJura 2017-05-11 09:48
Istina u tvom komentaru je jedino to da su maske pale. Više nema dileme o tome tko kontrolira scenu, tko su šaptači, a tko redatelj, a znamo i tko su marionete.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
25 # Mutivoda 2017-05-11 12:23
Citat Pero:
Tribina nije uspjela. Da se HDZ odlučio nazočiti tj. Da nisu imali pametnijeg posla doveli par stotina svojih članova i simpatizera i danas bi slušali hvalospjeve o Bojani i njenoj inicijativi. Inicijativi svaka čast ali ljudi koji ju predvode u Lošinju ne prolaze. Iako je sama koncepcija i pitanja sročeni tako da veterinar poentira, plan nije uspio.
Nazočili su mama Janković, mama i tata Kačinari i slični iskompleksirani likovi koji svoje odnose sa "bivšim" žele liječiti preko drugih.
Znači sve ovisi o HDZ i uspjeh tribine ovisi samo o tome da li je HDZ prisutan?
znači hvalospjev Bojani ovisi o HDZ?
Spominješ neka imena koji su iskompleksirani u vezi svojih bivših i ovako se liječe?
Gdje se liječe svi ostali iskompleksirani koji su sada u funkciji u i oko vlasti i njihovih satelita?
Ne omalovažavaj druge liječi sebe i ne izvrći situaciju.
Ti si jedan od "jako zadovoljnih građana"?
Budi to i nadalje i uživaj a mi ostali koji nismo zadovoljni sa sveukupnom situacijom blebetat ćemo i nadalje a ti ne moraš slušati.
Napomena nisam jedan od spomenutih ali nisma zadovoljan a pogotovo sa onim to sam čuo na tribini, gore je nego što sam mislio!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Sada znamo sve što treba znatiEzop 2017-05-11 12:58
Citat voda:
Citat Pero:
Tribina nije uspjela. Da se HDZ odlučio nazočiti tj. Da nisu imali pametnijeg posla doveli par stotina svojih članova i simpatizera i danas bi slušali hvalospjeve o Bojani i njenoj inicijativi. Inicijativi svaka čast ali ljudi koji ju predvode u Lošinju ne prolaze. Iako je sama koncepcija i pitanja sročeni tako da veterinar poentira, plan nije uspio.
Nazočili su mama Janković, mama i tata Kačinari i slični iskompleksirani likovi koji svoje odnose sa "bivšim" žele liječiti preko drugih.
Znači sve ovisi o HDZ i uspjeh tribine ovisi samo o tome da li je HDZ prisutan? znači hvalospjev Bojani ovisi o HDZ?
Hvalospjev Bojani zaista ovisi o HDZ-u, jer HDZ je stožer i središte lošinjske mreže korisnika gradske vlasti oko kojeg se okupila sva (gotovo sva) politička tzv. elita iako bio prikladnije bilo neko drugo ime. Pa kad bi jučerašnja tribina bila isključivo njeno djelo, nedolazak predstavnika HDZ i HDZ-ovih kolaboranata na suočavanje s drugim kandidatima u svezi banalnih komunalnih pitanja bio bi Bojanin osobni trijumf. No budući da je tribinu organizirao odbor, ovo je zajednički trijumf jer tribina je bila "snijeg" iz narodne poslovice koji nije pao da prekrije brijeg vec da svaka zvijerka pokaze svoj trag. I sve su ga pokazale pa sada znamo sve što treba znati o kandidatima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Proser o transparntnostiDanko 2017-05-11 14:38
Citat Pero:
Tribina nije uspjela. Da se HDZ odlučio nazočiti tj. Da nisu imali pametnijeg posla doveli par stotina svojih članova i simpatizera i danas bi slušali hvalospjeve o Bojani i njenoj inicijativi. Inicijativi svaka čast ali ljudi koji ju predvode u Lošinju ne prolaze.
Ovom imbecilu je važno da tribina nije uspjela i da nema hvalospjeva Bojani i njenoj inicijativi, a nije ga briga što predstavnici tri koalicije nisu imali muda doći na sučeljavanje programa. A preseravaju se o transparentnost i i uključivanju građana u odlučivanje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # o kastriranju, čipiranju i cijepljenjugost 2017-05-11 14:52
Citat Danko:
Ovom imbecilu je važno da tribina nije uspjela i da nema hvalospjeva Bojani i njenoj inicijativi, a nije ga briga što predstavnici tri koalicije nisu imali muda doći na sučeljavanje programa. A preseravaju se o transparentnosti i uključivanju građana u odlučivanje.
Imbecil Pero kaže da su koncepcija i pitanja sročeni tako da veterinar poentira, a evo što o tome piše Purić na otoci.net:

Pitanja organizatora bila su u najvećoj mjeri usmjerena na stavove izbornih kandidata prema strateškim dokumentima Grada, prvenstveno o prostornim planovima s naglaskom na gradnju turističkih kapaciteta i golf-igrališta, o koncesioniranji ma morske obale, zaštiti park-šuma Čikat i Podjavori, kanalizacijskom sustavu s naglaskom na ispuste na istočnoj obali otoka, radu i djelokrugu gradskih poduzeća, ali i na teme poput (ne)korištenja EU-fondova, ovčarstva i poljoprivrede, glavne otočne ceste i osnivanja mjesnih odbora u Malom Lošinju.

Koliko ja vidim nema pitanja o kastriranju, čipiranju i cijepljenju pa ne znam na čemu je veterinar mogao poentirati :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
29 # Superhik suparnikZombi 2017-05-11 10:04
Tribina nije uspjela, istina. Dvanaest godina građena klijentelističk a mreža nije se usudila pokvariti dugo građene odnose u kojima je najvažnije da ruka ruku mije. Ali zamjetna je nervoza onih koji drže konce te mreže u svojim rukama. Zato i napadi na članove inicijative i prolaze ne prolaze fore o ljudima o kojima se ne glasa. Ono što je ova tribina pokazala nije samo da je Lošinj natopljen strahom. Pokazala je da je opozicija HDZ-u možda suparnik za to tko će ubirati provizije i upravljati proračunskim i vanproračunskim prihodima, ali da među njima postoji dogovor i ta sinergija kojom se toliko hvale.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
415 # IznenađenjeIgnorant 2017-05-11 10:46
Meni je tribina bila super. Čitam i slušam već dugo vremena da Devčić dolazi na vijeće kao biljka, da nikad ništa nije rekao, da glasa protiv jer ne razumije o čemu se radi, makar znam da je visoko obrazovan skoro sam povjerovao da je malo ograničen. Jučer sam slušao osobu koja zna što radi i koja dobro obrazlaže svoje stavove i ima jasnu ideju što bi napravio u gradu. Bez lažnih obećanja i hvalisanja. A čuo sam i da je financijska situacija grada vrlo loša.
Ovakvih tribina treba biti više. neka se oni trude da ih ne bude i neka ocrnjuju ljude ali za mene ova tribina je imala smisla.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
23 # Koji sam ja kretenSijux 2017-05-11 11:13
Navodno je Rudu nakon tribine izjavio: koji sam ja kreten što sam uopćee došao na tribinu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Smisaočega? 2017-05-11 12:06
Citat Sijux:
Navodno je Rudu nakon tribine izjavio: koji sam ja kreten što sam uopćee došao na tribinu
Nisam čuo i neznam u kojem je smislu to izgovoreno?
Misli da je to loše ili dobro za njega ako ne dođe i nekaže što misli?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # ZNA SE TAKTIKADebil 2017-05-11 12:24
Citat čega?:
Citat Sijux:
Navodno je Rudu nakon tribine izjavio: koji sam ja kreten što sam uopćee došao na tribinu
Nisam čuo i neznam u kojem je smislu to izgovoreno?
Misli da je to loše ili dobro za njega ako ne dođe i nekaže što misli?
Možda je po taktici adezejaca i esdepejaca shvatio da je bolje dijeliti darove nego birače gnjaviti pričama o programima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
29 # Kreten tko lažeRudolf Ivković 2017-05-11 13:00
Nemojte mene koristiti za rat protiv građana. Ja sam, gospodo, svojevoljno došao i zadovoljan napustio tribinu.
Tko ima hrabrosti neka stane pred ljude.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Pogodak usridu! 2017-05-11 12:28
Citat Zombi:
Tribina nije uspjela, istina. Dvanaest godina građena klijentelistička mreža nije se usudila pokvariti dugo građene odnose u kojima je najvažnije da ruka ruku mije. Ali zamjetna je nervoza onih koji drže konce te mreže u svojim rukama. Zato i napadi na članove inicijative i prolaze ne prolaze fore o ljudima o kojima se ne glasa. Ono što je ova tribina pokazala nije samo da je Lošinj natopljen strahom. Pokazala je da je opozicija HDZ-u možda suparnik za to tko će ubirati provizije i upravljati proračunskim i vanproračunskim prihodima, ali da među njima postoji dogovor i ta sinergija kojom se toliko hvale.
Svima jasno nadam se da će i ostali progledati i mjenjati nešto, gore ne može ustvari može biti gore ako ostane oavko.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Tjerali lisicu - istjerali vukaEzop 2017-05-12 09:46
Citat Zombi:
Tribina nije uspjela,
.... ....
Pokazala je da je opozicija HDZ-u možda suparnik za to tko će ubirati provizije i upravljati proračunskim i vanproračunskim prihodima, ali da među njima postoji dogovor i ta sinergija kojom se toliko hvale.
Ove dvije tvrdnje ti se pobijaju. Jer ako je tribina pokazala sinergiju, tj. zajedništvo dviju koalicija u ubiranju provizija i upravljanju proračunskim i vanproračunskim prihodima, a dodao bih i uhljebljivanje rodbine, prijatelja i klijenata tribina je neočekivano uspjela. Kao po onoj narodnoj nezavisni odbor je tjerao lisicu, a istjerao vuka. A može se reći i ovako: Neuspjehom da okupi sve kandidate za gradsku vlast tribina je ostvarila neočekivani uspjeh. Jer nedolazak stranačkih aktera koji su obnašali gradsku vlast od osamostaljenja Hrvatske i uvođenja višestranačja do danas na javno sučeljavanje programa pokazao je tko je tko na lošinjskoj političkoj sceni. Pa smo vidjeli tko je transparentan a tko transparentnost samo glumi, tko je otvoren i pristupačan građanima spreman stati pred njih da bi odgovarao na njihova pitanja, a tko ima "ranije dogovorene obaveze" (Kučić) ili mu za uključenje u njegov program UKLJUČI SE smeta niska društvena razina birača (Nekić).
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Liječenjeza žutu zgradu? 2017-05-11 13:21
Spominjanje Janković i Kačinari i liječenje frustracija neka se oni liječe ali tako preko njih i mi liječimo svoje jer pored sadašnje istuacije u LOšinju možeš samo završiti u žutoj kući a pogotovo ako nekim slučajem imaš posla sa lošinjskom žuto - roza kućom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Stranketko, što? 2017-05-11 13:44
Treba mi informacija ako mi možete pomoći,
SDP barem prema predtavljanju ima uz sebe još PGS, HSU i Laburiste.
Mene interesira tko je na listama tih stranaka u Lošinju?
Imena onih koji su već predstavljeni tko je čiji?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # IznenađenjeVodoriga 2017-05-11 14:32
Meni je veće iznenađenje ORAH, za Devčića sam znao da može rasturiti. Ali Silvano Perožić mi nikad nije djelovao kao političar. Dobro je da postoji netko tko se ne uklapa u šablonu političara, da melje, laže, mulja i zaobilazi i nemaš pojma na kraju šta je rekao. Staložen, pristojan i iskren pristup mi je bio odličan. Orah nema neku reprezentativnu listu ali tko ima?! Silvano je dobar a najviše mi se sviđa što je rekao da njegova stranka na razini države ima odluku da ne koalira s HDZom. Ako prođe u vijeće, nadam se da hoće, neće se prodati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # lista populistajsd 2017-05-11 15:24
Citat Vodoriga:
Orah nema neku reprezentativnu listu ali tko ima?!
Imaju ovi od prvog do zadnjeg na listi?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # vjernikprstenac 2017-05-11 15:59
Citat jsd:
Citat Vodoriga:
Orah nema neku reprezentativnu listu ali tko ima?!
Imaju ovi od prvog do zadnjeg na listi?
Nakon obilaska svih gostiona i restorana, a nakon blagoslova u crkvi i konsultacije sa "prstenom" odlučio sam da nitko iz HDZja ne prisustvuje tribini...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
94 # Trojanski konjiSijux 2017-05-11 16:18
Ima on svoje ljude u njedrima inicijative, mislim na Kikića i Mujagića
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # evalatakom ti je mala kada ljubi bo 2017-05-11 17:44
Citat prstenac:
Citat jsd:
Citat Vodoriga:
Orah nema neku reprezentativnu listu ali tko ima?!
Imaju ovi od prvog do zadnjeg na listi?
Nakon obilaska svih gostiona i restorana, a nakon blagoslova u crkvi i konsultacije sa "prstenom" odlučio sam da nitko iz HDZja ne prisustvuje tribini...
A što se SDP ea, pa on je zajedno sa nama prodao čikat, izrađivao 7 puta nove izmjene planova, crkva im je "darovala" mataldu,mi smo dali koncesiju na plaži čikata drugi dio, zajedno zapošljavamo ljude mi one koje se učlane u hadeze u gradu, komunalnom poduzeću a glavni izvor keša lošinj parking a oni konobare, spremačice i kuhare, a onda kao mladi kadar učlane u hadeze i grad gradi za njih stanove, a domaći i dalje stanuju sa roditeljima. Pa tako je bilo i u komunizmu, što bi domaći htjeli?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # obitelj sopranoalfa 2017-05-11 19:26
Citat takom ti je mala kada ljubi bo:
A što se SDP ea, pa on je zajedno sa nama prodao čikat, izrađivao 7 puta nove izmjene planova, crkva im je "darovala" mataldu,mi smo dali koncesiju na plaži čikata drugi dio, zajedno zapošljavamo ljude mi one koje se učlane u hadeze u gradu, komunalnom poduzeću a glavni izvor keša lošinj parking a oni konobare, spremačice i kuhare, a onda kao mladi kadar učlane u hadeze i grad gradi za njih stanove, a domaći i dalje stanuju sa roditeljima. Pa tako je bilo i u komunizmu, što bi domaći htjeli?
Stanovi se grade za menagere Jadranke i zagrebačke mafijaše.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # đilkošsve ja mogu 2017-05-11 21:20
Citat takom ti je mala kada ljubi bo:
Citat prstenac:
Citat jsd:
Citat Vodoriga:
Orah nema neku reprezentativnu listu ali tko ima?!
Imaju ovi od prvog do zadnjeg na listi?
Nakon obilaska svih gostiona i restorana, a nakon blagoslova u crkvi i konsultacije sa "prstenom" odlučio sam da nitko iz HDZja ne prisustvuje tribini...
A što se SDP ea, pa on je zajedno sa nama prodao čikat, izrađivao 7 puta nove izmjene planova, crkva im je "darovala" mataldu,mi smo dali koncesiju na plaži čikata drugi dio, zajedno zapošljavamo ljude mi one koje se učlane u hadeze u gradu, komunalnom poduzeću a glavni izvor keša lošinj parking a oni konobare, spremačice i kuhare, a onda kao mladi kadar učlane u hadeze i grad gradi za njih stanove, a domaći i dalje stanuju sa roditeljima. Pa tako je bilo i u komunizmu, što bi domaći htjeli?

# đizus — Marija 2017-05-11 19:36
cijela bivša Juga nije imala ovakvog političkog komesara.
ZAR NIJE ZGODAN, LJUBI GA MAJKA.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # đizusMarija 2017-05-11 19:36
cijela bivša Juga nije imala ovakvog političkog komesara
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # ListeMarsovac 2017-05-11 14:41
Kandidiranih lista ima 7. Puta 15 ljudi je skupa 105. 105 prilično nasumično odabranih ljudi po kriteriju da podržavaju neku ideju ili češće neku osobu ili grupu osoba. Ti ljudi se kandidiraju da upravljaju gradom, čitaju i razumiju materijale od oko 400 stranica po sjednici, donose odluke po svojoj savjesti i u interesu svih ljudi na otoku. Možeš mislit! U tome nema razlike između lista. Lista SDP-liberali-HS U i koji već jesu u toj papazjaniji i lista HDZ i njihova podrška nisu ništa bolje niti kvalificiranije za bit vijećnik od Silvanove liste. Možda samo malo bolje glume 8) 8) 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Listetko, što? 2017-05-11 14:54
Citat Marsovac:
Kandidiranih lista ima 7. Puta 15 ljudi je skupa 105. 105 prilično nasumično odabranih ljudi po kriteriju da podržavaju neku ideju ili češće neku osobu ili grupu osoba. Ti ljudi se kandidiraju da upravljaju gradom, čitaju i razumiju materijale od oko 400 stranica po sjednici, donose odluke po svojoj savjesti i u interesu svih ljudi na otoku. Možeš mislit! U tome nema razlike između lista. Lista SDP-liberali-HSU i koji već jesu u toj papazjaniji i lista HDZ i njihova podrška nisu ništa bolje niti kvalificiranije za bit vijećnik od Silvanove liste. Možda samo malo bolje glume 8) 8) 8)
Hvala međutim mene ipak interesiraju imena tih u SDP PGS i HSU u Lošinju tko se sada krije i koliko im prebjega iz jedne u drugu opciju bez obraza prema nama ostalima.
Moje će biti zadovoljstvo samo to što ću im reći ono što mislim.
Nisam niti mislio da Silvanova lista nije gora od ostalih, njemu svaka čast da je imao snage uću u mikser Lošinja.
To što se angažiraš je ono kada ti sve prekipi i kada želiš nešto promijeniti bez obzira što znaš da ulaziš u lavlju jamu.
Promjenite poredak u Lošinju, ništa vam se neće desiti glasa se anonimno.
Nadam se da ima manje lopina koji će morati glasati za sebe jer će inače njihov plijen izaći na vidjelo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # nepristranostplavica 2017-05-11 20:43
Citat Ignorant:
Meni je tribina bila super. Čitam i slušam već dugo vremena da Devčić dolazi na vijeće kao biljka... ...jučer sam slušao osobu koja zna što radi i koja dobro obrazlaže svoje stavove i ima jasnu ideju što bi napravio u gradu.
Citat Pero:
Iako je sama koncepcija i pitanja sročeni tako da veterinar poentira...
Zgodno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # kastrirani Perogost 2017-05-11 20:48
Citat plavica:
Citat Ignorant:
Meni je tribina bila super. Čitam i slušam već dugo vremena da Devčić dolazi na vijeće kao biljka... ...jučer sam slušao osobu koja zna što radi i koja dobro obrazlaže svoje stavove i ima jasnu ideju što bi napravio u gradu.
Citat Pero:
Iako je sama koncepcija i pitanja sročeni tako da veterinar poentira...
Zgodno.
Samo što Pero ničim nije dokazao da je bilo pristrano. O tome sam napisao:

Imbecil Pero kaže da su koncepcija i pitanja sročeni tako da veterinar poentira, a evo što o tome piše Purić na otoci.net:

Pitanja organizatora bila su u najvećoj mjeri usmjerena na stavove izbornih kandidata prema strateškim dokumentima Grada, prvenstveno o prostornim planovima s naglaskom na gradnju turističkih kapaciteta i golf-igrališta, o koncesioniranji ma morske obale, zaštiti park-šuma Čikat i Podjavori, kanalizacijskom sustavu s naglaskom na ispuste na istočnoj obali otoka, radu i djelokrugu gradskih poduzeća, ali i na teme poput (ne)korištenja EU-fondova, ovčarstva i poljoprivrede, glavne otočne ceste i osnivanja mjesnih odbora u Malom Lošinju.

Koliko ja vidim nema pitanja o kastriranju, čipiranju i cijepljenju pa ne znam na čemu je veterinar mogao poentirati :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # PoentiranjeMarsovac 2017-05-11 21:22
Citat plavica:
Citat Ignorant:
Citat Pero:
Iako je sama koncepcija i pitanja sročeni tako da veterinar poentira...
Zgodno.
Znači smatraš da je veterinar najbolje odgovorio? Slažem se.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Usridu 2017-05-11 21:34
Citat Marsovac:
Citat plavica:
Citat Ignorant:
Citat Pero:
Iako je sama koncepcija i pitanja sročeni tako da veterinar poentira...
Zgodno.
Znači smatraš da je veterinar najbolje odgovorio? Slažem se.
Slažem se i ja, vidi kako si na mudro na to ukazao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
31 # doznaozna 2017-05-11 21:36
A dobro... kako ovdje imamo puno sveznalaca, što se vi niste javili.... imali ste se svi mogućnost kandidirati. Vi ste sigurno idealni kandidati. Dok netko ne dođe na vlast ne zna se kakav je... pa bio to Devčić, Maglievaz, Ivković (koji su bili gradski vijećnici), Nekić kojeg nije bilo, a za Kučićku znamo kakva je...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # LogikaFalša 2017-05-11 22:02
Je li to naznaka teze da je poznato loše bolje od nepoznatog lošeg? Ili? Znamo za Nedića kakav je. Što znamo o Kučićki? Osam je godina uredno dekorirala gradsku upravu, nitko je nije čuo niti znao što radi. Kad je Rudi bio dogradonačelnik itekako je bio vidljiv i glasan, svi smo znali što radi, koje projekte vodi. Što god mu tko zamjerio, taj je čovjek radio nešto. Točno, ne zna se tko bi bio kakav gradonačelnik dok ne dođe na vlast. Ali nekakvih pokazatelja ipak ima, ako su ljudi u politici znamo za šta se zalažu, koje vrijednosti promiču, koliko su prisutni u zajednici, koje probleme poznaju. Ako su posve novi kockamo se s njima, slažem se, pa tako i ja smatram da bi izbor Nekića bio kockanje bez obzira na brend SDP-a. Zašto se mi, pisci anonimnih komentara nismo javili? Iz ljubavi prema slobodnom vremenu. I drugih legitimnih razloga. Pa ne moraju svi biti političari da bi time stekli pravo na to da postavljaju pitanja, nude odgovore i komentiraju do besvijesti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Svi upolitiku 2017-05-12 00:58
Teoretski ne možemo svi u politiku netko mora i raditi ali zato teoretski političari moraju raditi onako kako su propagirali kada su birani na opće zadovoljstvo onih koji su ih birali.
Ja zadovoljan i ne bi se više s time bavio.
Radio bih svoj posao plaćao porez a oni bi moj porez trošili opet za moje dobro i dobro svih nas.
Ne bi me bilo briga za lijeve i desne jer bi jedni i drugi i oni u sredini uređivali ovaj grad pa između svega što sada fali uredili bi mi i plažu na kojoj se ja kupam i moji turisti a negdje daleko bi napravili neki "resort" za nekog gosta za 5,6,7 zvjezdica.
Taj gost ne bi vidio mene ja ne bi vidio njega i svi zadovoljni.
Njegov novac nek se troši u tom njegovom resortu a moj neka se troši u mojem gradu u kojem živim, živim 12 mj.
Vidiš ovdje gore je rečeno zašto se nismo javili mi koji imamo neke primjedbe?
Prvo kako je sve posloženo ne možeš isplivati na površinu tako lako jer gore ima mnogo ajkula - peše kani - oliti morskih pasa.
Znači ti si već gore i jedan si od tih pasa?
Zašto bi morao ići u politiku da nešto promjenim - ispravim kada imam na vlasti nekoga tko bi trebao biti tamo radi mene i tebe i u naše ime a ne samo za svoj đep pa mu ja sada smetam ako otvorim usta a kamoli da negdje nešto kažem.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
15 # ......NN 2017-05-12 09:56
Citat politiku:
Zašto bi morao ići u politiku da nešto promjenim - ispravim kada imam na vlasti nekoga tko bi trebao biti tamo radi mene i tebe i u naše ime a ne samo za svoj đep pa mu ja sada smetam ako otvorim usta a kamoli da negdje nešto kažem.
Ovo je sjajna kritika nakazne "logike" svih koji dobivaju napadaje bijesa zbog građanskih inicijativa, nevladinih udruga i pojedinaca koji ne vire iz čmara vlastodržaca.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
# Dobro upravljanje gradomGuest 2019-07-18 11:34
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Dobro upravljanje gradomGuest 2019-07-18 11:45
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Dobro upravljanje gradomGuest 2019-07-18 12:02
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Dobro upravljanje gradomGuest 2019-07-18 12:51
Ovaj komentar je obrisao administrator

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

ZADNJI KOMENTARI

  • Tko su odgovorni?

    gost 05.12.2023 15:19
    ► Je li postojao natječaj?
    Telegram se raspisao o problemu novca od EU dodijeljenog Geodetskom institutu bez natječaja ...
     
  • Kad pravna država utihne dogode se Ustrine

    hranitelj tuljana 05.12.2023 13:32
    ....
    Nikad nisam platio za tu karticu.
     
  • Pravo na jasan, precizan i kratak odgovor

    ZoomBull 05.12.2023 13:04
    Ažuriranje imenika
    Izgleda nemoguće i da bi u imeniku gradske uprave na webu dugo bio naveden broj telefona i ...
     
  • Prostor MO Ustrine

    Partijaner 05.12.2023 12:05
    zabave i druzenja
    Nevjerojatno te tužno. Lijepih fešti smo vidjeli tamo. Ako stvarno ti ljudi stoje iza svega ...
     
  • Kad pravna država utihne dogode se Ustrine

    Planinar 05.12.2023 11:58
    Kartice za rampu na prodaju
    Gdje se mogu dobiti kartice prema plaži u Ustrinama, mjesni odbor, gostionica? Pošto ...
     
  • Kad pravna država utihne dogode se Ustrine

    hranitelj tuljana 05.12.2023 11:54
    Slijepa ulica
    Prijaviti na više adresa, poslati raznim medijima (npr. Morski ili sl.)...nema koristi ...
     
  • Pravo na jasan, precizan i kratak odgovor

    Konfuzije 05.12.2023 11:19
    .......
    Mislio sam da je takvo što nemoguće. Prevario sam se. Ovo je screenshot od prije 2-3 minute ...
     
  • Pravo na jasan, precizan i kratak odgovor

    ..... 05.12.2023 11:07
    Šablonski izričaji
    Ovo njezino blebetanje ne sadrži ni poluinformacije . To je čista demagogija i afektiranje ...
     
  • Pravo na jasan, precizan i kratak odgovor

    Ciljana skupina 05.12.2023 11:05
    nesposobnost na najjače
    A jučer, 04.12.2023. godine je na gradskom webu objavljen poziv na 21. (svečanu) sjednicu Gradskog ...
     
  • Prostor MO Ustrine

    gost 05.12.2023 10:04
    HDZova prćija
    Kad je premijer slično kazao komentator je napisao članak Plenković šalje Daliju Orešković ...
     
  • Prostor MO Ustrine

    .... 05.12.2023 09:36
    ZNA SE
    ZNA SE s kim imamo posla. S filijalom stranke osuđene za kriminal.
     
  • Pravo na jasan, precizan i kratak odgovor

    .... 05.12.2023 09:20
    jako važno
    A prije te vjesti javlja o proslavi svetog Andrije na Punti križa.
     
  • Pravo na jasan, precizan i kratak odgovor

    gost 05.12.2023 09:09
    Besposlena Ana ...
    A na vrhu fejsa javlja senzacionalnu vijest da je upaljena prva adventska svijeća na trgu.
     
  • Prostor MO Ustrine

    Pada kiša 05.12.2023 08:23
    Inspektorat, redari?
    Primjer vrijedan zapitati se da li uopće imamo posla s normalnim ljudima. Gdje je ...
     
  • Kad pravna država utihne dogode se Ustrine

    Pada kiša 05.12.2023 08:20
    Inspektorat, redari?
    Primjer vrijedan zapitati se da li uopće imamo posla s normalnim ljudima. Gdje je ...
     
  • Kad pravna država utihne dogode se Ustrine

    Bura 05.12.2023 08:16
    Ne da nije stalo...
    Hej javnosti pa ne da nije stalo gradilište nego se još dovuklo mehanizacije. Radovi prema ...
     
  • Prostor MO Ustrine

    Otocanin 05.12.2023 08:03
    Nije pohvalno...
    Zgrada u vlasnistvu GRADA Malog Losinja u punom gradevinskom zahvatu bez potrebitih formalnosti ...
     
  • Prostor MO Ustrine

    gost 04.12.2023 20:54
    .....
    Ti kao Plenković. Ako ti se ne sviđa, Gute Reise! Bis bald! Auf Wiedersehen!
     
  • Prostor MO Ustrine

    PROSTOR MO USTRINE 04.12.2023 20:38
    PROSTOR MO USTRINE
    Pintarka, ako ti se ne sviđa u Ustrinama preseli i prodaj kuću
     
  • Pravo na jasan, precizan i kratak odgovor

    NN 04.12.2023 16:53
    nepismenost na najjače
    Čak i srednjoškolci znaju da je uz objavljenu informaciju potrebno navesti i gdje se taj ...
     
  • Pravo na jasan, precizan i kratak odgovor

    Zumba 04.12.2023 14:56
    Novi izborni slogan: [GRAD KOJI VOLI RAZGOVARATI]
    Prije par dana slikala se gradonačelnica s ministricom turizmada bi na fejsu napisala Danas ...
     
  • Satirički prilozi

    gost 04.12.2023 14:34
    Viva Italia
    Da li je istina da je Cappelli zavikao Viva Italia Viva Lussino bez da je spomenuo i zavikao ...
     
  • Nagradom po glavi

    Mutivoda 04.12.2023 12:23
    Kozmetika lica lokalne politike i zarobljavanje institucija
    Prije tri godine sam o Aninom predizbornom šopingu jedne od nagrada koje krčmi portal ...
     
  • Kad pravna država utihne dogode se Ustrine

    Admin. 04.12.2023 11:39
    Nema opravdanja
    Nikakav omjer ne opravdava tvoje ispade i sustavno skretanje rasprava na svoju virtualnu ...
     
  • Kad pravna država utihne dogode se Ustrine

    hranitelj tuljana 04.12.2023 11:14
    ...
    Koji put sam imao nešto grublji nastup ali omjer kad sam ja to napravio prema onome kad sam ...
     
  • Kad pravna država utihne dogode se Ustrine

    Admin. 04.12.2023 10:37
    'Besposlen pop jariće krsti' ili ...
    Bit će zanimljivo vidjeti hoće li u toj zbirci biti i primjeri kako h.t. sam nije poštovao ...
     
  • Kad pravna država utihne dogode se Ustrine

    hranitelj tuljana 04.12.2023 10:15
    ...
    Admin je opet obrisao sve što sam napisao. "Članak" i "komentatori" djeluju kao jedno, nema ...
     
  • Kad pravna država utihne dogode se Ustrine

    br 04.12.2023 08:10
    Pametovanje
    Ima saznanja a ne prijavljuje. A može i anonimno. Tuđim nježnikom bi gloginje mlatio. A ...
     
  • Kad pravna država utihne dogode se Ustrine

    gost 03.12.2023 18:29
    Ljiga
    On se nada da će netko vaditi kestenje iz vatre da on ne opeče prste :sad:
     
  • Kad pravna država utihne dogode se Ustrine

    hranitelj tuljana 03.12.2023 17:53
    NEĆE
    Nadam se da će se u jednom od sljedećih članka obraditi bespravno sagrađen mol u Vinikova i ...

Slikovnica-MEME

setnja

ubojstvoborocid

Komentiranje članaka