Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Novi zakon o zaštiti životinja stupio na snagu

Korisnička ocjena:  / 4
LošeNajbolje 

lanac26. listopada 2017. na snagu je stupio novi Zakon o zaštiti životinja koji donosi mnoge pozitivne novosti, ali propisuje i rokove za pojedine odredbe, kao i veće kazne za neodgovorne građane, odgovorne osobe, gradove i županije kako bi se Zakon mogao uspješno provoditi u praksi. Gotovo su udvostručene novčane kazne za osobe koje napuste životinju, kao i one koje ne zbrinjavaju mladunčad svojih kućnih ljubimaca, i sada iznose od 15 do 30 tisuća kuna. Nakon donošenja zabrane držanja stalno vezanih pasa u Zagrebu i Osijeku, sada će i u cijeloj Hrvatskoj naglasak biti stavljen na odgovornost građana da osiguraju prikladne uvjete za pse i omoguće im slobodno kretanje 

Zakon propisuje svim jedinicama lokalne samouprave obavezu financiranja osnivanja i rada skloništa za napuštene životinje. Slična odredba vrijedi još od 2007. godine, no s novim Zakonom stupa na snagu odmah i prekršajna odredba, pa će odgovorna osoba jedinice lokalne samouprave ili područne (regionalne) samouprave koja ne postupa po Zakonu platiti novčanu kaznu od 15 do 30 tisuća kuna. 

Prema novom Zakonu, sve županije moraju imati sklonište, i to najkasnije do 31. prosinca 2018. Ta obaveza odnosi se na tri županije u kojima se dosad nije osnovalo sklonište, kao i na one u kojima sklonište nema minimalno 50 smještajnih mjesta za životinje.

lanac31. prosinca 2018. krajnji je rok i do kojega u županijama trebaju početi s radom koordinacijske radne skupine koje će za isti stol posjesti predstavnike lokalnih zajednica, inspekcija, policije i udruga za zaštitu životinja, a radit će na primjeni Zakonom propisanih mjera za smanjenje broja napuštenih životinja na svojemu području. S istim ciljem propisan je i rok do 30. lipnja 2018. dokad su jedinice lokalne samouprave dužne provesti kontrolu mikročipiranja svih pasa u svojoj lokalnoj zajednici.

Osim što u provedbi Zakona i zbrinjavanju životinja moraju odsad sudjelovati sve jedinice lokalne samouprave, sva skloništa imaju obavezu kastracije primljenih životinja, što su dosad radila samo savjesna skloništa. Trajnu sterilizaciju moći će propisati veterinarski inspektori za pojedinačne slučajeve te ministar i jedinice lokalne samouprave u područjima s velikim problemom napuštenih životinja. Novi Zakon propisuje još detaljnije da su osnivači skloništa dužni podatke o napuštenim i izgubljenim kućnim ljubimcima evidentirati putem jedinstvenog informacijskog centra za napuštene i izgubljene životinje u Upisniku kućnih ljubimaca koji vodi Ministarstvo poljoprivrede.

Komunalni redari ovim Zakonom imaju bolje definirane svoje ovlasti za koje su nadležni još od 2013., a prihod od novčanih kazni koje naplate ide jedinicama lokalne samouprave za zbrinjavanje napuštenih životinja. Obaveza registriranja svih uzgoja životinja za prodaju te objave broja mikročipa psa i broja mikročipa majke psa pri oglašavanju pasa u svrhu prodaje omogućit će transparentnost uzgajivača životinja i utjecati na smanjenje crnoga tržišta i tzv. štancera kojih su puni oglasnici.

Novi Zakon o zaštiti životinja zabranjuje i: nastupe životinja u cirkusima, držanje u zatočeništvu medvjeda (osim u zoološkim vrtovima i skloništima) i dupina, bacanje petardi na životinje, prodaju tvorova u trgovinama, čupanje perja živoj peradi, korištenje kopitara za izvlačenje drva iz šume (osim u teško pristupačnim područjima), držanje divljih životinja u ugostiteljskim objektima i u svrhu prikazivanja javnosti; ubadanje, vješanje, potapanje, gušenje ili namjerno gaženje životinja prijevoznim sredstvima; spolni odnos sa životinjama pri čemu se osobi, uz novčanu kaznu, može izreći i oduzimanje kućnog ljubimca i zaštitna mjera zabrane držanja i nabavljanja druge životinje.

Novi Zakon o zaštiti životinja mnogim svojim novostima daje dobre temelje za provedbu u praksi zaštite osobito pasa i mačaka. Pritom će biti nužna suradnja nadležnog ministarstva, komunalnih redara, veterinarskih inspektora, veterinara, odgovornih osoba u općinama, gradovima i županijama, udruga za zaštitu životinja, institucija i svih građana. Više informacijama o rokovima za provedbu Zakona i novim prekršajnim odredbama može se saznati na www.prijatelji-zivotinja.hr.

Komentari: 

04 # Okrutni sadist tu pored nasOčevidac 2017-11-27 08:56
Događaj nad kakvim se zgražamo kad pročitamo u novinama, dogodio se danas pred očima djece i naših sugrađana na našem trgu u 13.30 h. Krvavo ubijanje nedužne ulične mace za koje je zaslužni neodgovorni vlasnik psa ravno je horor filmu. Napominjemo da je udruga već upozoravala na neodgovornost vlasnika! Očevici se mogu javiti u inbox, objavljeno je prije devet dana na FB stranici Društva za zaštitu životinja Mali Lošinj.
Na ovaj stravični događaj pred brojnim svjedocima i očima užasnute djece Društvo je podsjetilo sljedećim tekstom:
Još uvijek nas progoni slika naše jadne ispaćene Matilde (naše i vaše mace trikolorke pored hotela Apoksiomen) koja je u subotu takoreći nasred trga prolazila agoniju dok ju je pas sad vec znamo svi čiji pas čerupao i zadavio, a dotični gospodin njezino beživotno tijelo bacio "bez beda" u kontejner za smeće na Priku! Zahvaljujući vama i vašim dojavama izvukli smo našu Matildu iz smeća. Dvoumili smo se dal da stavimo sliku naše Matilde ali poštedit ćemo djecu i vas, nažalost mnoga djeca to su vidjela i uživo. Mi ne spavamo mirno i poduzeli smo sve radnje, svima je prijavljeno i nadamo se da će se ovo riješiti za stalno da nebi bilo kasno! Apeliramo za u buduće u ovakvim i sličnim slučajevima iz istih stopa poziva se policija da izađje na mjesto događaja, prijave policiji, veterinaru i nama. Moglo je biti u pitanju nečije djete, ovaj put je bila "SAMO" mačka :sad: :sad: :sad:
Citiram nekoliko komentara posjetitelja FB stranice Društva:
Citat:
Molim vas, recite javno ime vlasnika. Ovakve stvari nikako ne zaslužuju čuvanje nečije privatnosti. Iskustvo pokazuje da će takav pas prije ili kasnije krenuti i na drugog, vjerojatno manjeg, psa ili na dijete. Znam da pas nije kriv, uvijek je kriv vlasnik koji ne veže i ne kontrolira životinju i baš zbog toga želim znat tko je to.
Citat:
Bilo bi dobro da se svjedoci jave društvu jer je pitanje vremena kada će se opet dogoditi ovakva tragedija...ili ćemo čekati da napadne nečije dijete pa tek onda reagirati...
Citat:
Žalosno je što u Lošinju ima jako puno vlasnika pasa koji ih ne vode na vodilici , kazu ,moj pas neće , e pa takav je napao mog psića već dva puta i vlasnica se i dalje cudi jer njen pas neće napast . Treba strogo kažnjavat takve vlasnike pa neće biti ovako tužnih vijesti !
Citat:
Prijava! odmah! kontaktirati i Prijatelji životinja! www.prijatelji-zivotinja.hr/.. ./
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Sadista primjereno kazniti!gost 2017-11-29 13:36
Citat Očevidac:
Događaj nad kakvim se zgražamo kad pročitamo u novinama, dogodio se danas pred očima djece i naših sugrađana na našem trgu u 13.30 h. Krvavo ubijanje nedužne ulične mace za koje je zaslužni neodgovorni vlasnik psa ravno je horor filmu.
Nadam se da će tog sadista koji je nahuškao psa da zakolje nedužnu mačkicu sustići zaslužena kazna. Novi zakon bi tome mogao doprinijet budu li lošinjska policija i sudstvo dorasli tim promjenama. Nedavno je objavljena vijest OSUĐEN SADIST KOJI JE UMLATIO MAČIĆA CIGLOM: ‘Tikija više nema, ali ovo je upozorenje svima koji se usude dignuti ruku na životinju’.
Muškarac koji je 13. kolovoza 2014. ciglom teško ozlijedio tek tri mjeseca straog mačića i gospođu koja je o njemu u Osijeku brinula osuđen je na jedinstvenu kaznu zatvora u trajanju do jedne godine, uvjetno na tri godine.
Dužan je i platiti sudske troškove te podmiriti troškove udruzi od 900 kuna za operaciju i liječenja mačića koji je na žalost na kraju uginuo.
Vijest o tome objavila je osječka udruga Devet života na svom Facebook profilu.
Sadist je mačića, koji je dobio ime Tiki, prvo namlatio ciglom zadavši mu teški prijelom lijeve butne kosti, a dok je mačić nepomično ležao na tlu, muškarac se okrenuo gospođi, verbalno joj prijetio, uhvatio je za vrat, zadao nekoliko udaraca u lice, a potom je bacio na pod.
Tromjesečni Tiki nažalost nije preživio, uginuo je od zadobivenih ozljeda, a gospođi je pružena pomoć na osječkom odjelu hitne pomoći.
“Tikija više nema, ali ovo neka je upozorenje svima onima koji se usude dignuti ruku na životinju da nećemo nikada odustati. U tijeku je provođenje istražnih radnji po još tri podnesene kaznene prijave protiv poznatih počinitelja, a čiji ishod također očekujemo na sudu”, poručili su iz Udruge.
net.hr/danas/hrvatska/osuden-sadist-koji-je-umlatio-macica-ciglom-tikija-vise-nema-ali-ovo-je-upozorenje-svima-koji-se-usude-dignuti-ruku-na-zivotinju/
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
41 # gostuOvčar 2017-12-04 17:18
Prije desetak godina mi se desila tragedija sa mojim ovcama,dva psa su pirovala nad njima tako da su 12 ovaca rastrgali na komade a usput bile su breje odnosno pred janjenjem.To isto mi se desilo i ove godine, psi su zaklali 5 janjaca i dvije ovce.Pored svih zapisnika policije i veterinara psi se nisu našli,pa se pitam:da li su ovce i janjci životinje ili Društvo za zaštitu životinja priznaje samo pse i mačke i do kada će postojati društva koji se brinu samo za njih?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Odgovornost vlasnikaPrijatelj životinja 2017-12-05 09:16
Citat Ovčar:
Pored svih zapisnika policije i veterinara psi se nisu našli,pa se pitam:da li su ovce i janjci životinje ili Društvo za zaštitu životinja priznaje samo pse i mačke i do kada će postojati društva koji se brinu samo za njih?
Tvoj komentar je u osnovi zlonamjeran, jer sugeriraš da se društva za zaštitu životinja brinu samo za pse i mačke i da janjci za njih nisu životinje. A što je još apsurdnije, za nekažnjeni pokolj svojih ovaca okrivljuješ društvo za zaštitu životinja kao da je ono vlasnik pasa koje su ih poklale. Pa da te informiram: Osnovni cilj osnivanja društava za zaštitu životinja je ukidanje bilo kojeg oblika zlostavljanja, mučenja i eksploatacije životinja od strane ljudi i uvažavanje prava životinja. A za pokolj tvojih ovaca nisu kriva društva, pa čak ni psi, nego neogovorni vlasnici pasa koji ih puštaju da slobodno lutaju, ili ne vode brigu o njihovom razmnožavanju. Kad bi vlasnici vodili brigu o svojim psima (i mačkama) uključujući i brigu o sterilizaciji ili udomljavanju podmlatka ne bi bilo lutalica, a društva za zaštitu životinja bi imala manje brige, posla i troškova. Sva odgovornost za pokolj tvojih ovaca ide na dušu nepoznatih neodgovornih vlasnika tih pasa koji ih ostavljaju bez nadzora ili su ih napustili.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prijatelju životinjaovčar 2017-12-08 21:36
Ne znam gdje iščitavaš moju zlonamjernost. Ja samo iznosim činjenice koje su nepobitne a usputno za tvoju informaciju možda sam ja veći prijatelj životinja od tebe jer osim ovaca imam trideset godina pse u kući, tako da ne misliš da mrzim pse, samo predložem da vi kao udruga počinjete razmišljati o zaštiti i drugih životinja a ne samo pasa i mački
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Jesu li lošinjski konji mučeni glađu?Prijatelj životinja 2017-12-11 18:30
Citat ovčar:
Ne znam gdje iščitavaš moju zlonamjernost. Ja samo iznosim činjenice koje su nepobitne a usputno za tvoju informaciju možda sam ja veći prijatelj životinja od tebe jer osim ovaca imam trideset godina pse u kući, tako da ne misliš da mrzim pse, samo predložem da vi kao udruga počinjete razmišljati o zaštiti i drugih životinja a ne samo pasa i mački
Ovaj slučaj svjedoči da Društvo za zaštitu životinja razmišlja o zaštiti i drugih životinja a ne samo pasa i mačaka:
Slučaj je od prije šest godina:
Pismo Društva za zaštitu životinja nadležnim organima
Izvješćujemo da smo primili više obavijesti o zlostavljanju konja u Malom Lošinju, te da su se naši aktivisti uvjerili osobno u sljedeće stanje na terenu.
Konji poduzetnika Griše Kamalića na imanju pored aerodroma Mali Lošinj dugotrajno su izgladnjivani i uskraćena im je osnovna briga i njega. O tome je čak izvijestila TV Nova prilogom o zlostavljanju životinja, nakon čega nije bilo nikakve reakcije niti nadležnih institucija niti promjene u ponašanju vlasnika. Zbog zanemarivanja dva su konja uginula. Leš uginulog konja je ostavljen da se raspada uz životinju koja je još živa, o čemu su Društvo izvijestili lovci, koji su se sažalili na jadnu životinju i pustili su je na slobodu. Ta životinja, dakle, za koju je njezin vlasnik odgovoran, luta po zimskoj hladnoći i buri, bez hrane i vode, možda zaražena i bolesna, a u ogradi se i dalje nalazio leš konja u uznapredovalom stanju raspadanja.
Ovakvo postupanje vlasnika kažnjivo je po Zakonu o zaštiti životinja, te Pravilnikom o načinu postupanja sa životinjskim lešinama i otpadom životinjskog podrijetla te o njihovom uništavanju. Osim toga je krajnje neetično i protivi se svakom osjećaju za pristojnost prema drugim ljudima, prema sugrađanima i prema životinjama kojima je dužan osigurati osnovnu skrb.
O slučaju je obaviještena Veterinarska inspekcija, Veterinarska ambulanta Veterinarske stanice Rijeka, Sanitarna inspekcija i Policijska postaja u Malom Lošinju.

volim-losinj.org/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
4 0 # prijatelj životinjaovčar 2017-12-13 19:30
Nevjerojatno da to što pišeš i ja tvrdim, a to je:jesu li Lošinjski konji mučeni glađu?Slučaj je star šest godina i još nije riješen ali slučaj sadiste koji je umlatio mačića ciglom, a nedavno se desio,čovjek je osuđen na kaznu zatvora, dužan je platiti sudske troškove i podmiriti troškove udruzi za operaciju i liječenje,koji je na žalost na kraju uginuo.Pa tko je tu lud?Osiječka udruga je to odmah riješila,aLošin jska udruga ne može riješiti dvanaest godišnji pokolj ovaca, šestogodišnje izgladnjivanje konja itd.Pa ljudi moji što vi radite?Ma naravno, samo vi nastavite štititi i hraniti vaše pse i mačke.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Uzaludan trudPrijatelj životinja 2017-12-13 20:39
Citat ovčar:
Nevjerojatno da to što pišeš i ja tvrdim, a to je:jesu li Lošinjski konji mučeni glađu?Slučaj je star šest godina i još nije riješen ali slučaj sadiste koji je umlatio mačića ciglom, a nedavno se desio,čovjek je osuđen na kaznu zatvora, dužan je platiti sudske troškove i podmiriti troškove udruzi za operaciju i liječenje,koji je na žalost na kraju uginuo.Pa tko je tu lud?Osiječka udruga je to odmah riješila, a Lošinjska udruga ne može riješiti dvanaest godišnji pokolj ovaca, šestogodišnje izgladnjivanje konja itd. Pa ljudi moji što vi radite? Ma naravno, samo vi nastavite štititi i hraniti vaše pse i mačke.
Sve što je Osječka udruga mogla napraviti je samo podnijeti prijavu protiv sadista koji je umlatio mačića ciglom, ali time nije to odmah riješila. Sve ostalo su obavile nadležne državne institucije Policija, DORH i Sud. Lošinjsko društvo za zaštitu životinja je također podnosilo prijave, ali sve je nažalost ostalo na tome. Uzaludan trud.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # za ovčarenitko 2018-01-04 14:23
Gospodine Ovčar molim vas mi objasite zašto bi društvo za zaštitu životinja trebalo nešto poduzeti u vašem slučaju? Društvo za zaštitu životinja bi ovce trebalo štititi i od ljudi kao što ste vi. Po čemu ste vi bolji od pasa ubojica kad ste i vi ubojica? Čemu vam služe ovce koje imate? Najbolji su mi ovčari koji se non stop žale a ovce im slobodno šetaju okolo ili su u parceli sa pola metra ograde. Veću ogradu imaju vlasnici maslinika. Kako ste vi zaštitili svoje janjčiće i ovce ili očekujete da će drugi to raditi za vas? Udruga Pobjede iz Osjeka ništa nebi poduzela da joj se javio netko kao vi. Oni su zaštitnici svih živih bića.
Da se razumijemo niti malo ne podržavam rad Lošinjske udruge oni se ne brinu čak ni za pse već uglavnom za mačke, ignoriraju sve pozive za pse koji lutaju i ne poduzimaju ništa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # O psima i ljudimaN 2018-01-04 16:45
Citat nitko:
Gospodine Ovčar molim vas mi objasite zašto bi društvo za zaštitu životinja trebalo nešto poduzeti u vašem slučaju? Društvo za zaštitu životinja bi ovce trebalo štititi i od ljudi kao što ste vi. Po čemu ste vi bolji od pasa ubojica kad ste i vi ubojica? Čemu vam služe ovce koje imate? Najbolji su mi ovčari koji se non stop žale a ovce im slobodno šetaju okolo ili su u parceli sa pola metra ograde. Veću ogradu imaju vlasnici maslinika. Kako ste vi zaštitili svoje janjčiće i ovce ili očekujete da će drugi to raditi za vas? Udruga Pobjede iz Osjeka ništa nebi poduzela da joj se javio netko kao vi. Oni su zaštitnici svih živih bića.
Da se razumijemo niti malo ne podržavam rad Lošinjske udruge oni se ne brinu čak ni za pse već uglavnom za mačke, ignoriraju sve pozive za pse koji lutaju i ne poduzimaju ništa.
Slažem se sa svime što ste odgovorili Ovčaru, ali moram napomenuti da u vezi s psima koji lutaju, a imaju vlasnike niste u pravu. Društvo to može samo prijaviti komunalnom redarstvu na daljnji posupak. A napuštene pse članovi Društva nastoje udomiti u čemu sam i sam sudjelovao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
6 0 # Prijatelj životinjaovčar 2017-12-15 21:20
Uzaludan trud možda na LOŠINJU, ali u Osijeku nije uzaludan trud. Najlakše je reći uzaludan trud i tu stati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Najlakše je ...gost 2017-12-17 09:37
Citat ovčar:
Uzaludan trud možda na LOŠINJU, ali u Osijeku nije uzaludan trud. Najlakše je reći uzaludan trud i tu stati.
Imaš li ti ideju što činiti nakon što podneseš prijavu protiv poznatog ili nepoznatog počinitelja kažnjivog djela tako da ishod prijave na Lošinju bude isti kao u Osijeku? Prijaviti osječkoj Policiji? Najlakše je prigovarati zbog neuspjeha, a ne predložiti rješenje koje vodi k uspjehu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
4 0 # gostLošinjan 2017-12-17 11:43
Ma reci ti meni,da li sam dobro pročitao citat Osječke udruge:
“Tikija više nema, ali ovo neka je upozorenje svima onima koji se usude dignuti ruku na životinju da nećemo nikada odustati. U tijeku je provođenje istražnih radnji po još tri podnesene kaznene prijave protiv poznatih počinitelja, a čiji ishod također očekujemo na sudu”, poručili su iz Udruge.
net.hr/danas/hrvatska/osuden-sadist-koji-je-umlatio-macica-ciglom-tikija-vise-nema-ali-ovo-je-upozorenje-svima-koji-se-usude-dignuti-ruku-na-zivotinju/
Ponavljam citat:da nećemo nikad odustati, zašto vi odustajete kad kažete da ste podnijeli prijavu,pa možete prijaviti instituciju da ne čini ništa.Molim odgovor koliko ste prijava rješili?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # ?:?:?gost 2017-12-18 12:33
Citat Lošinjan:
Ponavljam citat:da nećemo nikad odustati, zašto vi odustajete kad kažete da ste podnijeli prijavu,pa možete prijaviti instituciju da ne čini ništa.Molim odgovor koliko ste prijava rješili?
A kome se ti to obraćaš s ovom molbom . moliću lijepo :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # monstrumi među namaJ. S. 2018-01-15 08:42
Jos jedno monstruozno dijelo našeg sugrađanina! Evo samo da znate kakvi " ljudi" žive među nama. Mačak je isprebijan pronađen u Kaštel ulici u Velom Lošinju! Neznamo ako je jadnik bio nečiji ili ničiji ako netko zna nek javi vlasniku, a može i nama u inbox. U svakom slučaju ovakvo nedjelo prijavljuje se i prijavit cemo policiji! Molimo podijelite ovaj post da što više ljudi vidi. Hvala na suradnji.

Objava Društva za zaštitu životinja na fejsu, podijeljena 51 puta.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Društvu za zaštitu mačaka.... 2018-02-01 17:50
Zlostavljanje psa ne želite objaviti ni na svojoj stranici... a ovo prijavljujete policiji :o :o
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # ? ? ?Nina 2018-02-01 18:47
Citat ....:
Zlostavljanje psa ne želite objaviti ni na svojoj stranici... a ovo prijavljujete policiji :o :o
O čemu pričaš? Kojeg psa? Tko ga je zlostavljao? Kada? Gdje?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # ???watafak 2018-02-01 19:36
ja se ne razumijem ni u pse ni u mačke, ali ako nešto znaš, onda objavi i/ili prijavi, samo nemoj srati o nečemu o čemu nitko nema pojma
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # Krivo adresirani bijesV.S. 2018-02-03 10:23
Citat watafak:
ja se ne razumijem ni u pse ni u mačke, ali ako nešto znaš, onda objavi i/ili prijavi, samo nemoj srati o nečemu o čemu nitko nema pojma
Lik očito misli da je Društvo za zaštitu životinja društvo sveznajućih, pa članovi znaju čim je neka životinja zacviljela, ali da ne vole pse. Ovaj je gori od onih koji smatraju da je Društvo profesionalna organizacija čiji članovi su plaćena da štite životinje. E pa nisu! Članovi Društva su volonteri koji žrtvuju svoje vrijeme i novac, a napada ih se kao da je zaštita životinja njihova profesionalna obveza. Uostalo, iskaljivanje bijesa pojedinaca zbog zlostavljanja životinja na članove Društva krivo je adresirano. Da nema zlostavljača životinja i onih koji ih zanemaruju, napuštaju i bacaju u kontejnere za smeće, po šumi i u tuđa dvorišta - Društvo ne bi imalo razloga za postojanje.

O slučaju zlostavljanja jednog šteneta zanemarivanjem Društvo je dalo sljedeću objavu na fejsu:

Javljamo svima da je riješen problem psića koji nije imao adekvatnu skrb. Zahvaljujemo svim pojedincima koji su se djelatno uključili u rješavanje problema, Veterinarskoj stanici i komunalnim redarima.

Razumijemo one koji su bili zbog psića uzrujani, ali vrijeđanjem i javnim prozivanjem Društva za zaštitu životinja nisu pomogli. Treba znati dvije stvari: Društvo je pravna osoba i temeljno načelo našeg rada mora biti poštovanje zakona. Koliko god neka situacija bila hitna, valjda nitko od nas ne očekuje da se pravimo šerifima i da provodimo svoje ideje silom i kako nam padne na pamet. Postoje procedure za koje nema prečaca.

Druga stvar koju treba uzeti u obzir jest da su u Društvu svi volonteri i da za dobrobit životinja troše svoje vrijeme, vozila i novac. Drago nam je kad nam javite situacije u kojima se nalaze životinje i kad možemo pomoći. No, mi nismo službene osobe, nemamo nikakvih nadležnosti, nemamo prostor za životinje i sve što radimo rezultat je entuzijazma i dobre volje. Prozivati takve osobe je nepravedno i paradoksalno, jer je zakon dao sve nadležnosti institucijama, kojima se i mi moramo obraćati ako u našim nastojanjima da pomognemo životinji ne naiđemo na suradnju.


Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Društvu i ostalima!!!.... 2018-02-05 14:32
Vaša facebook stranica služi da bi vam ljudi pomogli riješiti problem… objave nakon što se problem riješio ne služe svrsi… objava riješenog problema nakon mjesec dana čekanja nema smisla isto kao i objava pogažene mrtve mace.. objave o tome kako odgojiti i kako se ponašati prema macama, edukacija vlasnika i budućih vlasnika kućnih ljubimaca bi možda pomogla u riješavanju problema. prijetnje prijavama nakon sto je maca pogazena ne pomažu nikome jer očito institucije u ovakvim slučajevima ne rade svoj posao. Ovo je mala sredina i sva sreća osim problema sa macama nema nekih velikih problema. Pa baš zbog toga ovo je i prilika da se djecu i ljude uči kako se ponašati prema kućnim ljubimcima i koja je stvarna problematika. Ljudi nemaju pojma o problemima i situacijama u kojima se društvo nalazi, a isto tako nemaju pojma o količini napuštenih i zanemarenih životinja. Tu ste vi da ljudi nauće i educiraju se… prešućivanjem problema niste ništa napravili i normalno je da vas ljudi napadaju jer ispada da nešto skrivate. Ja isto mislim da skrivate jer niste na nikakav naćin otvoreni prema ljudima… u biti jeste kad treba žicat lovu i objavljvat odvratne slike… Jadni ste!!! Žalite se da ste same i da ima još zanemarenih životinja i da vam nitko neće pomoć… Kako bi to ljudi trebali znat??? očito uživate u kukanju i žaljenju da vam se ne pomaže.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # I tako je to bilo!!!!.... 2018-02-05 14:49
Društvo je 08.01. dobio prijavu o neprikladnom držanju psa.. Izašli su na teren i zakljuili da psu nije lose, da je malo prljavo. Nije samo to bio problem... pas je držan u stambenoj zgradi u zajedničkom prostoru u hrpi smeća i u svojim fekalijama... Smrdila je cjela zgrada. Udruga kaže da su oni sve poduzeli. Bilo bi super da se zna šta to sve jer su susjedi idućih 20 dana pohodili sve ustanove pokušavajući naći rješenje. Od trenutka kada je zamoljena riječka udruga da objavi priču situacija se riješila u manje od 24 sata. Kada su ljudi vidjeli izvršili su pritisak i komunalni redar je već u rano jutro bio na uviđaju, a pas je popodne predan veterinaru. Kada je vlasnik odlućio predati psa društvo je reklo da ga odvede kod veterinara. Ni tada nisu bile u stanju nešto napraviti. Iako se radi o bolesnom čovjeku. Nakon toga iako im je sa više strana bio ponuđen smještaj za psa one su zvale udrugu u Rijeku i pitale ako bi mogli preuzeti skrb za psa. Očito ne žele ničiju pomoć. I onda nakon svega toga stave objavu i kite se tuđim perjem!!!! Bravoooo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # U zajedništvu?Dobrobit ljudi i životinja 2018-02-05 17:15
Koliko je žuči proliveno na stranici društva pa sada i ovdje!

Razmišljam da je tu kod nas sve nekako kao da bi drugi trebali nešto napraviti?

Zašto ne iskoristimo tu silnu energiju da svi zajedno nešto napravimo?

Ima toliko problema oko mnogo toga, kada bi sve funkcioniralo kako treba bilo bi problema puno manje.
Tu smo svi mi da se pobunimo da nam svima bude bolje.
Međutim nemojte napadati samo neke u ovom slučaju zakazalo je mnogo toga.
Pišete da se radi o osobi koja stanuje u stanu gdje još ima drugih stanara koji su se obraćali na mnoga mjesta i nisu uspjeli ništa riješiti.
Znači problem je puno veći i tiče se više osoba koje nisu uspjele ništa riješiti u vezi načina korišćenja?

To vam je taj problem u Lošinju što se ništa ne riješava i kada ima mogućnosti za riješiti.
Susjedi su se sigurno obraćali na sve moguće službe u Lošinju i ništa nisu napravili?

Sada se postavlja pitanje u vezi psa sve je kriva SAMO udruga?

Netko je već trebao obići stan ili dio kuće, ustanoviti kako se koristi te bi tom prilikom vidjeli da je tu i jedan pas kojega bi oduzeli i zatim možda pozvali uz nadležne i drušvo u Lošinju da pomogne u smještaju psa.

Mislim da je društvo posljednje koje se pojavljuje u tom problemu.
Sigurno čitate da i druge udruge imaju problem kod oduzimanja životinja jer moraju poštivati neku proceduru.
Ne može se doći nekome u njegov posjed i jednostavno uzeti životinju.
Nažalost to je tako, inicirajte mjenjanje propisa!

Nisam upoznata s našim slučajem o kojemu se piše i neznam pojedinosti, možda je društvo i krivo za neki postupak ili se nije reagiralo kako bi trebalo na to se ima pravo ukazati.
Ne morate biti član društva ali možete doći na godišnju skupštinu koja se održava svake godine i ondje iznijeti - ukazati na sve probleme, ujedno predložiti kako bi vi to riješavali.

Pišete da društvo nema nikakvih problema jer da u Lošinju nema napuštenih mačaka međutim to nije točno, napuštenih mačaka ima za koje društvo brine tako da se to možda niti ne primjeti.
Nisam aktivna u društvu ali znam da su problemi u svim mjestima po otoku.

Čitate koliko je kastriranih mačaka na Susku, koliko je kastriranih u Nerezinama a nedavno i u Ustrinama.
Sve je to netko odradio a najveći posao naš lokalni veterinar ali uz još nekoga tko do vjerojatno obavlja volonterski!
Nisam čula nikakvu informaciju o tome da je netko plaćen za to što radi.
Napisali ste da društvo zna samo žicati novce što nije čudno jer sam na godišnjoj skupštini čula da se hrani preko 200 mačaka.
Te mačke nisu same došle tamo gdje borave i gdje ih se hrani već je netko od naših vrlih susjeda "ispraznio" mačku po sistemu brigo moja pređi na drugogoa.

Na tim hranilištima te mačke treba i sterilizirati, kastrirati netko to radi umjesto onih naših sugrađana koji su svoj problem "RIJEŠILI".

Postavila bi vam jedno pitanje jer to sigurno znate, pisali ste o tome.
Prijavili ste slučaj lošinjskog psa društvu u Rijeci i odmah se sve riješilo?
Što su to oni napravili da je to išlo tako brzo?
Koju su to osobu prodrmali ili preko koga?
Može informacija jer to u Lošinju ne ide tako brzo, na poziv policija ne izlazi uvijek i na vrijeme a sve ostalo ostane na nepoznatom počinitelju
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Za dobrobit svih.... 2018-02-05 18:56
Pročitajte malo bolje. Ne piše da na otoku nema problema sa macama nego upravo suprotno. Osobno se divim društvu što to rade i kako to rade. Kao što ste rekli općenito je problem kod nas što se stvari ne rješavaju i bacaju se pod tepih i baš zato da bi se nešto postiglo javnost mora saznati . “Tete na šalteru” nije briga i neda im se… tek kad informacija dodje malo višlje stvari se počnu dešavati. Šta nije i to poznato kod nas? Nitko udrugu napao nebi da su htjeli objaviti snimku tog šteneta u tim groznim uvjetima. Mene zanima koga se štitilo i zašto je moralo biti tajna? Definitivno se slažem sa vama da je udruga zadnja koja je trebala doci, ali ako im se obratilo za pomoć onda su trebale reagirati. One su se imale za šta uhvatiti. Štene se držalo u lošim uvjetima. Trebale su pitati za pomoć, tražiti savjet. Možda jesu ali bez javnih objava to se daleko ne čuje
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Da li možedrugačije? Može! 2018-02-06 00:05
Neznam što se desilo nisam čula niti komentare o navedenoj situaciji.

Naveli ste o kojoj je osobi riječ pa mi je čudno da se netko zbog njega oglušio ako je bilo bilo kakvih pokušaja rješenja konkretno za psa. Neznam tko i da li itko njega toliko štiti.
Malo mi je čudno ali i nije.

To je konkretno primjer kako se kod nas ništa ne rješava kako treba i na vrijeme.
To nije prvi pas kod iste osobe koji je oduzet neznam da li milom ili silom.
Kad bi kod nas sve funkcioniralo ta i slične osobe ne bi više smjele imati bilo koju životinju.

Što se tiče stanovanja vidi se zadnjih dana na TV koliko ima u H slučajeva da jedan stanar ugrožava ostale.
I što? Nikom ništa.

I dalje me zanima preko koga se ipak uspjelo riješiti oduzimanje psa ako je točno da je lošinjska udruga to također pokušavala ali nije uspjela.

Neznam iz kojih bi razloga lošinjska udruga toliko tajila sve što navodite.

Čudne se stvari događaju oko svega u Lošinju ili ne?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Kastavski statut o kućnim ljubimcimaSnupi 2018-09-29 09:21
Budući da naš jedini pročelnik gradske uprave odluke donosi u Gradu Kastvu, mogao bi kopirati i njihov pravilnik o uvjetima držanja kućnih ljubimaca. Na portalu gradonacelnik.hr/.../... je članak Kastav: Uvode se novčane kazne za neodgovorne vlasnike kućnih ljubimaca: Na jučerašnjoj 13. sjednici Gradskog vijeća Grada Kastva izglasana je odluka o uvjetima držanja kućnih ljubimaca kojom su propisane odgovornosti vlasnika i način postupanja sa životinjama, a uvedene su i kazne za neodgovorne vlasnike koji se ne budu pridržavali novih propisa. Ova odluka utemeljena je na novom Zakonu o životinjama koji na snagu stupa osmog dana od dana objave u službenim novinama Primorsko-goran ske županije.

Radi humanijeg ophođenja prema psima, ovim se ovim zakonom zabranilo držati psa trajno vezanog ili ga trajno držati u prostoru bez dvorišta, bez omogućavanja slobodnog kretanja izvan tog prostora. Zabranilo se i kretanje kućnih ljubimaca na dječjim i sportskim igralištima, dvorištima škola i dječjih vrtića, ali i drugim mjestima gdje postoji opasnost ugrožavanja zdravstveno-hig ijenske sigurnosti i zdravlja ljudi.

Što se kazni tiče, vlasnik kućnog ljubimca kaznit će se novčanim iznosom od 500 do 2 000 kuna u slučaju da životinji ne osigura primjeren smještaj i uvjete, ne osigura ljubimcu kretanje u skladu s njegovim potrebama, ne osigura ljubimcu redovitu i pravilnu prehranu, drži ga trajno zavezanim, ne kupi iza svog ljubimca, ako ne drži pod kontrolom razmnožavanje kućnih ljubimaca te ako nije izvršio trajnu sterilizaciju psa ili mačke po naredbi komunalnog redara.

Ovim zakonom uvedene su i strože kazne čiji iznosi idu i do 10 000 kuna. Novčanom kaznom od 1 000 do 5 000 kuna kaznit će se i pravne osobe u slučaju da se ne osigura adekvatno skupljanje, prevoženje i smještaj napuštenih i izgubljenih životinja, životinja koje se kreću javnom površinom bez vlasnika, ako se ne pruži pomoć ozljeđenoj životinji te ako se ne osigura skupljanje i smještanje divljih životinja pronađenih na području Grada Kastva izvan prirodnog staništa.

Za provedbu ovog zakona brinut će se koumunalni redari koji su ovlašteni očitati mikročip, pregledati isprave, zatražiti odgovarajuću dokumentaciju, ući u prostore u kojima se drže kućni ljubimci, izdati prekršajni nalog te podnijeti kaznenu prijavu ili optužni prijedlog.

Kako prenosi Novi List, svi gradski vijećnici načelno jesu za to da se reguliraju obveze za vlasnike kućnih ljubimaca, no neki su iznijeli svoje kritike. Tako je Tomislav Špoljarić upozorio da odluka nema pravni mehanizam kojim će neodgovornom vlasniku nametnuti obvezu sterilizacije psa ili mačke ...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    ML 08.02.2025 11:07
    ...
    Očekuju se hapšenja unutar stabilne većine.

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Gost 08.02.2025 10:19
    Stabilna veterinarska koalicija
    Ovi što očekuju da ih biramo jer vole Thompsona bi se priljepili HDZ-u kao veterinarska opcija nakon zadnjih izbora. Gradska vlast nema problema kao državna. Telegram piše "U koaliciji DP-a i HDZ-a sve kipti od neprijateljstva . Na sastancima će nositi ...

    Read more...

     
  • Tko su odgovorni?

    NN 07.02.2025 18:27
    otok vitalnosti
    Trajalo je cijeli radni dan. A reklamiramo se kao otok vitalnosti, grad ugodan za boravak i zašto je Mali Lošinj mjesto za sve generacije novilist.hr/.../... (https://www.novilist.hr/novosti/gradonacelnica-ana-kucic-o-projektima-malog-losinja-prvi-grad-u-hrvatskoj-koji-ce-umirovljenicima-placati-dopunsko/) ...

    Read more...

     
  • Tko su odgovorni?

    NN 07.02.2025 10:14
    Zvučna pozadina kostura
    Spomen na nekoć slavnu lošinjsku brodogradnju održava i njezin ostatak ostataka u vidu sada remontne radionice na početku "prekrasne malološinjske luke". Gotovo svaki dan imamo zvučnu pozadinu za ovaj umjetnički kostur okomito nasađene pasare. Snimka ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 07.02.2025 09:55
    Mudroserje Ivice Perića
    Na prigovor da se miču stare kamene ploče i betonizira skočio je Anin predizborni trol s lažnog FB profila na ime Ivica Perić. Citiram njegovo pseudopovjesnič arsko mudroserje: Vidim da se ugrađuje kamen iz doba Aleksandra Velikog… u Losinju 2 alpinistice ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 07.02.2025 09:26
    30 godina mu je tek
    Popravlja se i Riva lošinjskih kapetana. A popločanju je 30 godina tek :sad: Uz našu prekrasnu malološinjsku luku sa Alejom lošinjsih kapetana.

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    Mrmot 06.02.2025 17:10
    ...
    Cresani popravljaju popločenje staro 100 godina, lošinjani popravljaju popločenje staro niti 20 godina otoci.net/.../... (http://www.otoci.net/images/novosti/2025/02/radovi-svsidar2-2025.jpg) otoci.net/.../...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    Marinero 06.02.2025 13:29
    Povijest propadanja
    Bez namjere da se svađam navodim ono što mogu saznati na stranici www.lp-holding.hr/hr/o-nama (https://www.lp-holding.hr/hr/o-nama) - Poduzeće Lošinjska plovidba osnovano je 1958. godine u Malom Lošinju, na stoljetnim tradicijama brodarstva lošinjskog ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    Losinjan 06.02.2025 10:49
    ....
    1. Losinjska plovidba je niknula iz nacionalizirane imovine stvorene u vrijeme italije. Nije stvorena iz nicega. 2. cuvene jahte iz Martinolichevog skvera koje i danas plove morima nastale su u eri Italije. Gradjene su cak i za americko trziste. Jos ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    Losinjan 06.02.2025 10:41
    ....
    Ne smeta njima Straulino, nego im smeta Losinj i Losinjani. Losinjani su svijetski ljudi koji su dali svoji doprinos na puno polja. No kada primitivac sa brda dodje u kulturnu sredinu i nemoze je shvatiti ili se asimilirati, zeli sredinu u koju je ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    Losinjan 06.02.2025 10:27
    ....
    Smeta vam Straulino jer je veza sa slavnom povjescu Losinja prije nego su barbari preuzeli otok. Ne znam kako drugima, ali meni ne smeta Straulino. Smetate mi plašite me vi koji slavite bivšeg vojnika fašističkog režima, režima koji je provodio ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    Losinjan 06.02.2025 10:19
    ...
    Pa npr. Straulino je bio poznati i ugledni sportas rodjen u Losinju. Meni kao Losinjanu je to dovoljno. Ne pitam tebe kao Rvata sto su Stjepan Radic ili Matija Gubec koji su zivjeli u drustvima koje sa Losinjem nije imao nista do 1945. Oba imaju ulice ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 06.02.2025 09:20
    Zona sumraka
    Treba odbaciti slogan "otok vitalnosti". Lošinj postaje zona sumraka. ■ ■ ■ ■ ■ youtu.be/RJjDXyXP2As (https://youtu.be/RJjDXyXP2As) http://www.youtube.com/watch?v=RJjDXyXP2As

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    OMG 05.02.2025 13:39
    Nova dimenzija političke retardacije
    Oni kao i rukometaši žele Thompsona, jer pjeva o onom što je duboko njihovo, o ratovima uz parolu "vjera, obitelj, domovina". A tvrde da desnica nije nazadna :lol: No sve to skupa je nova dimenzija političke retardacije. Slogan je "posuđen" od maršala ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 05.02.2025 13:17
    nova dimenzija lošinjske politike
    Lošinjske organizacije stranaka Domovinski pokret i Hrvatski suverenisti objavile su danas da će na predstojećim lokalnim izborima na Lošinju nastupiti zajedno javlja portal otoci.net/.../... (https://www.otoci.net/index.php/u-politici/18941-dp-i-suverenisti-zajedno-dp-ce-imati-gradonacelnickog-kandidata) ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 05.02.2025 10:35
    Veliki korak za naš otok!
    Kaže da ne brine zbog sukoba s vlastitom strankom jer se više ne namjerava kandidirati za mjesto gradonačelnice. I ddodaje da joj je trenutačni fokus rad za dobrobit svih sugrađana. Sudeći po objavama na fejsu ona je u adventsko - karnevalskom điru. Već ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 05.02.2025 10:15
    Butko nema da brine
    Potpredsjednik Vlade i HDZ-a Branko Bačić rekao je u utorak da ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković ima potporu premijera te istaknuo da vrh Vlade nikada nije priječio procesuiranje bilo koga vezano uz tragičnu nesreću na Jadrolinijinu ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Muflon 04.02.2025 17:03
    A kad će smijeniti Butka?
    Telegram objavio za skandalozan dokument. Jadrolinija odgovornost za tragediju s HDZ-ova šefa svalila na kapetana i posadu, izvrijeđala ih i prozvala neznalicama. A ubrzo nakon toga Plenković konačno popustio, smjenjuje svog miljenika Soptu s čela ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Gost 04.02.2025 13:12
    Trajekt Lastovo
    Izgleda da će krivnja za smrt pasti na same mrtvace. Da ne budu krivi oni što su stvarno odgovorni.

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    Asdf 04.02.2025 10:30
    Amanti della morte
    Nitko još nije naveo što je to Lošinj baštinio od Straulina da bi Zajednica Talijana imala što čuvati. Danas ga imamo na spisku počasnih građana samo zato što je rođen na Lošinju. Olimpijske medalje za pobjede u jedrenju osvojio je za Italiju, a vojna ...

    Read more...

     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    TT 04.02.2025 07:11
    A ko vodi HDZ ML?
    Danas smo dopustili da stranku vode oni koji 90-ih godina nisu ni glasovali za HDZ, pridošlice iz HRAST-a, HSP-a, kockari, kamatari ili kako bi predsjednik Tuđman rekao smušenjaci, www.nacional.hr/.../ ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    Marinero 03.02.2025 13:46
    Kriminalana privatizacija
    To je točno, ali na čelu države bio je HDZ. Koji je stvorio sustav kriminalne privatizacije. A SDP-ovci i ostala družina su ga znali iskoristiti.

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    Edvard 03.02.2025 13:26
    ...
    Mislim da je Lošinjska više bila pod SDP-om, HNS-om, PGS-om...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    Marinero 03.02.2025 12:23
    Mare monada
    Od ponosnog natpisa LOŠINJSKA PLOVIDVA ostala je samo sjena u napuštenoj zgradi, a od pomoračke tradicije maškarana morska utrka MareMonada! i.imgur.com/LXXxT7k.jpg (http://i.imgur.com/LXXxT7k.jpg)

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Klaun 03.02.2025 10:32
    Karnevalski veliki korak za naš otok
    Nakon što nas je gradonačelnica počastila sa 77 fotografija i video snimkom na službenom fejsu o karnevalskom balu povodom jubileja uzela si je osmodnevni odmor od fejsbučenja. Na odmor je pošla zadovoljna što je Lošinjski karneval postao član Federacije ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    Marin 03.02.2025 09:46
    Privatizacijski nepovrat lošinjskog pomorstva
    Dovoljno je pogledati spomen ploče na Aleji kapetana. Sva slava i tradicija lošinjskog pomorstva smještena je u razdoblje prije pada Lošinja pod talijansku vlas t. O tome govore datumi života slavnih lošinjskih pomoraca od 1752. godine do 1933. Padom ...

    Read more...

     
  • Tko je odgovoran za bujanje ilegalne gradnje?

    Gost 03.02.2025 07:22
    Novi val ozakonjenje kriminala
    Vjerovali ste obećanju države da nikad više neće legalizirati divlju gradnju? Hoće, hoće - čak 200.000 takvih objekata! slobodnadalmacija.hr/.../...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    Pescatore 01.02.2025 09:57
    Straulinojada
    Za vrijeme vlasti "Barbara" kazalište JAK je davalo predstavu Danuncijada. Sada bi je gradska vlast zabranila da pokušaju odigrati reprizu ove satire o fašizmu.

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    TNT 01.02.2025 08:30
    Izborna kalkulacija
    Kalkulira se sa 2000 umirovljenika obećanjem "inovativne i društveno odgovorne mjere" besplatnog dopunskog osiguranja, s poštovateljima naslijeđa fašističkog ratnog heroja i s karnevalskim aktivistima.

    Read more...

     
  • Osnivanje mjesnih odbora

    Gost 31.01.2025 16:24
    Mjesni odbori - muljanje i zavlačanje
    Još prije devet godina je ovim napisom konstatirano da je teško dokučiti argumente kojima bi Grad Mali Lošinj mogao obrazložiti izostanak volje za osnivanje mjesnih odbora, najnižeg oblika lokalnog organiziranja koji omogućuje neposredno sudjelovanje ...

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    ML 08.02.2025 11:07
    ...
    Očekuju se hapšenja unutar stabilne većine.
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Gost 08.02.2025 10:19
    Stabilna veterinarska koalicija
    Ovi što očekuju da ih biramo jer vole Thompsona bi se priljepili HDZ-u kao veterinarska ...
     
  • Tko su odgovorni?

    NN 07.02.2025 18:27
    otok vitalnosti
    Trajalo je cijeli radni dan. A reklamiramo se kao otok vitalnosti, grad ugodan za boravak i ...
     
  • Tko su odgovorni?

    NN 07.02.2025 10:14
    Zvučna pozadina kostura
    Spomen na nekoć slavnu lošinjsku brodogradnju održava i njezin ostatak ostataka u vidu sada ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 07.02.2025 09:55
    Mudroserje Ivice Perića
    Na prigovor da se miču stare kamene ploče i betonizira skočio je Anin predizborni trol s ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 07.02.2025 09:26
    30 godina mu je tek
    Popravlja se i Riva lošinjskih kapetana. A popločanju je 30 godina tek :sad: Uz našu prekrasnu ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    Mrmot 06.02.2025 17:10
    ...
    Cresani popravljaju popločenje staro 100 godina, lošinjani popravljaju popločenje staro ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    Marinero 06.02.2025 13:29
    Povijest propadanja
    Bez namjere da se svađam navodim ono što mogu saznati na stranici www.lp-holding.hr/hr/o-nama ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    Losinjan 06.02.2025 10:49
    ....
    1. Losinjska plovidba je niknula iz nacionalizirane imovine stvorene u vrijeme italije.
     
  • Kult Agostina Straulina

    Losinjan 06.02.2025 10:41
    ....
    Ne smeta njima Straulino, nego im smeta Losinj i Losinjani. Losinjani su svijetski ljudi koji ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    Losinjan 06.02.2025 10:27
    ....
    Smeta vam Straulino jer je veza sa slavnom povjescu Losinja prije nego su barbari preuzeli ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    Losinjan 06.02.2025 10:19
    ...
    Pa npr. Straulino je bio poznati i ugledni sportas rodjen u Losinju. Meni kao Losinjanu ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 06.02.2025 09:20
    Zona sumraka
    Treba odbaciti slogan "otok vitalnosti". Lošinj postaje zona sumraka. ■ ■ ■ ■ ■ ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    OMG 05.02.2025 13:39
    Nova dimenzija političke retardacije
    Oni kao i rukometaši žele Thompsona, jer pjeva o onom što je duboko njihovo, o ratovima uz ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 05.02.2025 13:17
    nova dimenzija lošinjske politike
    Lošinjske organizacije stranaka Domovinski pokret i Hrvatski suverenisti objavile su danas ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 05.02.2025 10:35
    Veliki korak za naš otok!
    Kaže da ne brine zbog sukoba s vlastitom strankom jer se više ne namjerava kandidirati ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 05.02.2025 10:15
    Butko nema da brine
    Potpredsjednik Vlade i HDZ-a Branko Bačić rekao je u utorak da ministar mora, prometa i ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Muflon 04.02.2025 17:03
    A kad će smijeniti Butka?
    Telegram objavio za skandalozan dokument. Jadrolinija odgovornost za tragediju s HDZ-ova ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Gost 04.02.2025 13:12
    Trajekt Lastovo
    Izgleda da će krivnja za smrt pasti na same mrtvace. Da ne budu krivi oni što su stvarno ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    Asdf 04.02.2025 10:30
    Amanti della morte
    Nitko još nije naveo što je to Lošinj baštinio od Straulina da bi Zajednica Talijana imala ...
     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    TT 04.02.2025 07:11
    A ko vodi HDZ ML?
    Danas smo dopustili da stranku vode oni koji 90-ih godina nisu ni glasovali za HDZ, pridošlice ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    Marinero 03.02.2025 13:46
    Kriminalana privatizacija
    To je točno, ali na čelu države bio je HDZ. Koji je stvorio sustav kriminalne privatizacije.
     
  • Kult Agostina Straulina

    Edvard 03.02.2025 13:26
    ...
    Mislim da je Lošinjska više bila pod SDP-om, HNS-om, PGS-om...
     
  • Kult Agostina Straulina

    Marinero 03.02.2025 12:23
    Mare monada
    Od ponosnog natpisa LOŠINJSKA PLOVIDVA ostala je samo sjena u napuštenoj zgradi, a od ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Klaun 03.02.2025 10:32
    Karnevalski veliki korak za naš otok
    Nakon što nas je gradonačelnica počastila sa 77 fotografija i video snimkom na službenom ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    Marin 03.02.2025 09:46
    Privatizacijski nepovrat lošinjskog pomorstva
    Dovoljno je pogledati spomen ploče na Aleji kapetana. Sva slava i tradicija lošinjskog ...
     
  • Tko je odgovoran za bujanje ilegalne gradnje?

    Gost 03.02.2025 07:22
    Novi val ozakonjenje kriminala
    Vjerovali ste obećanju države da nikad više neće legalizirati divlju gradnju? Hoće, hoće ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    Pescatore 01.02.2025 09:57
    Straulinojada
    Za vrijeme vlasti "Barbara" kazalište JAK je davalo predstavu Danuncijada. Sada bi je gradska ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    TNT 01.02.2025 08:30
    Izborna kalkulacija
    Kalkulira se sa 2000 umirovljenika obećanjem "inovativne i društveno odgovorne mjere" ...
     
  • Osnivanje mjesnih odbora

    Gost 31.01.2025 16:24
    Mjesni odbori - muljanje i zavlačanje
    Još prije devet godina je ovim napisom konstatirano da je teško dokučiti argumente kojima bi ...