Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

U Malom Lošinju više ne voze mali autobusi

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

autobusGradski javni prijevoz, koji je Grad Mali Lošinj uveo 11. studenoga prošle godine, jučer je vozio zadnji put, izvješćuje Novi list. Gradski autobus bi nakon analiza ponovo mogao u prometovanje u rujnu, ali u manjem opsegu i s drugim prijevoznikom.

 

Podsjetimo, gradski prijevoz je realiziran u suradnji Grada i Autotransa, a uvođenje prvog javnog prijevoza na jadranskim otocima, svečano je bilo promovirano za Dan Grada, prošle godine. Javni prijevoz je s odobravanjem dočekan među građanima, naročito umirovljenicima i školskom djecom jer je za njih bio besplatan, a ostali su kartu plaćali 10 kuna.

Gradski bus posebno opremljen za vožnju od Velog Lošinja, preko nekoliko gradskih punktova, do Poljane, naselja Artatore i Ćunski, ujedno je i promovirao Lošinj kao »Otok vitalnosti«, a znak mercedesa bio je zamijenjen dupinom. Gradski bus vozio je od 6 ujutro do 22 sata, a dnevno je radio 250 kilometara i imao 13 postaja.

Od uvođenja javnog gradskog prometa prevezeno je preko 16.000 putnika. O razlozima prekidanja gradskog prijevoza, gradonačelnik Gari Cappelli navodi:

– S obzirom na gospodarsku situaciju i krizu koja potresa čitav svijet pa tako i Hrvatsku, u trenutku kada se gradski proračun reže za deset posto, odlučili smo se na privremeni prekid javnog gradskog prijevoza. Gradska tvrtka »Lošinj parking« izradit će analizu za proteklo razdoblje nakon čega očekujemo uvođenje alternativne linije, vozila manjeg kapaciteta putnika, a samim time i manjih troškova održavanja, koja bi već početkom rujna trebala započeti s prometovanjem.

Analizirajući situaciju proteklih zimskih i ljetnih mjeseci utvrđeno je kako su mjesečni gubici preveliki te da usluge prijevozanajčešće koriste oni koji imaju povlaštenu kartu, odnosno umirovljenici i osobe starije od 65 godina, što samim time prijevoz čini neprofitabilnim. Iako je Autotrans bio iznimno susretljiv prilikom dogovora o novim, nižim subvencijama Grada, konačni dogovor nije postignut. Stoga, nakon što se provede analiza, Grad će uvesti novi gradski prijevoz s novim prijevoznicima s uštedama kako u broju vožnji, tako i u veličini i kapacitetu vozila te u visini subvencije koju ćemo svesti na minimalan iznos. Očekujemo kako će uštede smanjiti i gubitke ili čak rezultirati poslovanjem s pozitivnom nulom.

Ispričavamo se građanima, ali trenutačna situacija zahtijeva ovakve korake, no uvjereni smo kako će i prijevoz koji započinje u rujnu biti dostatan za potrebe građana, rekao je Cappelli.

U anketi za naš list i građani iskazuju razumijevanje, iako bi voljeli da se javni prijevoz uspio održati. Ivan Kasteljan kaže da je gradski prijevoz bio dobar potez Grada, ali da je očito da se u krizna vremena nije mogao održati:

– Troškovi se moraju smanjivati, pa je logično da se odustalo od gradskog prijevoza, jer to ipak nije prioritet.

Pere Fabijanić također smatra da se mora štedjeti:

– Vremena su teška i odluka Grada je razumljiva. Bit će još mjera štednje i rezanja, kriza je velika.

Stipo Kojadin, kaže da mu je žao što se gradski prijevoz ukida:

– Mi umirovljenici smo dosta koristili gradski autobus, najviše do bolnice, ili opskrbnog centra na Kalavriji. Razumijem da se moraju provesti mjere štednje, ali mislim da se gradski autobus još trebao održati, barem do kraja turističke sezone.

Nisu »kumovali« taksisti

U javnosti su se pojavile i ocjene da su ukidanju gradskog prijevoza »kumovali« taksisti, kojima je gradski prijevoz bio konkurencija, ali predsjednik Udruženja obrtnika Cres/Lošinj Mario Kamalić odlučno odbija takve ocjene:

– Nema govora, jer gradski autobus jednostavno nije konkurencija taksistima. Skupine građana koje su najviše koristile gradski autobus, a to su umirovljenici i učenici, ne koriste taksi prijevoz. Taxi dominantno koriste gosti hotela, gosti koji traže prijevoz do aerodroma ili trebaju usluge prijevoza na dužim linijama, koje se uopće ne podudaraju s gradskim autobusom, zaključuje Kamalić.

Komentari: 

0 0 # Losinjan 2009-08-01 21:05
Pa nema novaca u Gradu za plaće, zašto nam je ovo čudno?
Još jedna predizborna glupost...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gotaxi 2009-08-01 23:28
Kamalić sa svoja cetiri taksija preuzima autobusnu liniju ???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # marica 2009-08-02 03:50
SRAMOTA!!! To smo mogli i očekivati, izbori su prošli....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # nema džabeglusupić 2009-08-03 10:26
A zašto bi se društvo vozilo džabe? Vidim da se tim busom prevoze turisti, i tko je tu lud. Treba to potpuno ukinuti i uštedjeti znatna sredstva. Osnovna namjena je bila da se pomogne lošinjanima, a tamo se razvoze turisti, To se zove razbacivanje. Dobro da se netko sjetio to ukinuti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2009-08-03 14:13
"A zašto bi se društvo vozilo džabe? Vidim da se tim busom prevoze turisti, i tko je tu lud. Treba to potpuno ukinuti i uštedjeti znatna sredstva. Osnovna namjena je bila da se pomogne lošinjanima, a tamo se razvoze turisti, To se zove razbacivanje. Dobro da se netko sjetio to ukinuti."

Nije vožnja besplatna, nego se plaća. A veći "glupsić" je onaj tko je to uveo pred izbore.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Turistička ponuda 2009-08-04 00:15
16 ooo putnika govori jasno da je gradski prijevoz itekako potreban i ukidanje je još jedna prevara birača koji su kako smo jasno na izborima vidjeli da su povjerenje dali Capeliju medutim on ga je prosljedio kamaliću kao i uvijek.
E dragi birači tako vam je to kad nasjedate na fasadnu politiku, pogotovu vi iz Velog Lošinja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Turist 2009-08-06 23:38
A zašto se turisti ne bi vozili gradskim prijevozom? Pa svugdje u svijetu postoje gradski prijevozi koje i turisti koriste. Samo što kod nas sve naopako, tamo gdje se treba štedjeti ne štedi se, i opet po dzepovima sirotinje.

A da se vratiom na socijalen stanove u Ćunskom i Nerezinama... Gari je ukinuo gradski prijevoz jer onima kojim su takozvani socijalni stanovi namijenjeni imaju vjerovatno dovoljno love za Kamalićev taksi!!! Tako vam i treba lošinjani, opet ih birajte :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ludostglusupić 2009-08-07 10:34
Sama ideja da se organizira gradski prevoz na ovakav način je nakaradna. Sve nam je u krugu od 500 metara i teško nam je pješice prošetati. I sa zdeavstvenog stajališta taj prevoz treba ukinuti. A što je s prevozom onih u Beleju, Ustrinama, Iloviku, Susku, Unijama, Oni trebaju financirati prenemaganje nas lošinjana da nam gradskim novcen plačaju odlazak na kavu, I oni valjda na neki način pune gradski proračun, i njima na susku bi bio potrebniji taj bus da iz vozi i Gornjeg sela u Donje selo i obrnuto, Ali ne, tko njih jebe, važno je da mi svoje lijene i trome guzice uvalimo u bus na račun svih stanovnika ovog grada, i odemo u diskonkt na kavu. neki dan nisam mogao u Rijeci kupiti kartu za katamaran kako bi se vratio doma. Sve karte sat vremena prije polaska kupili su turisti koji putuju za Lošinj. Karta je 40,00 kuna i subvencionirana je upravo zbog nas otočana, Ali turisti kupili to naše subvencionirano i za nas nema mjesta, A autobusna karta je 150,00 kuna. I svi se mi ljutimo zbog te niske cijene Jadrolinije, jer razliku plaća državni proračun. A na primjeru ovog busa kojim se vozikaju turisti džabe se ne ljutimo jer to treba platiti gradski proračun. E jesmo mi budale.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...JP 2009-08-07 13:31
Ne slažem se s tobom glusupić. Postoji puno osoba koje bus koriste jer nemaju drugog prijevoznog sredstva. Od autobusne stanice (ili pristaništa gdje dolaze ljudi s Ilovika, Suska ili Unija) do bolnice ima 1500 m a do diskonta još i više. Volio bi vidjeti tebe sa 60tak i više godina da ideš doktoru pješice po ovom suncu 3 km u oba pravca (jer nemaš npr. nikog svog s autom a preskupo ti je dati 100 kn za taxi). Javni prijevoz je nužnost, a kako ga organizirati naplaćivati treba biti predmetom rasprave.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # ležernoglusupić 2009-08-07 18:07
Ja jednostavno kao porezni obveznik ne želim plaćati vozikanje ljudi koji od dosade ne znaju što će. 3000 m je veliki napor prošetati? A zdravstveni radnici ukazuju na to da bi najmanje dnjevno trebali prošetati barem 10 000 metara. I sada financiramo nešetanje, odnosno vozikanje, a onda artritise i druge boleštine krvožilnog sustava i srca financiramo kroz zdravstveni sustav. Može se voziti koliko tko želi ali neka za tu uslugu izvoli platiti. I ja bih želio poći do Suska i Ilovika, ali moram platiti. Nije li to diskriminacija? Ja ne mogu a neki drugi maojim novcem mogu? A kako to da korisi onaj u Punta Križi? Bi li, banaliziram naš javni prijevoz opstao na Ustavnom sudu naprimjer. Stavlja li on u povoljniji položaj samo dio stanovnika ovog grada i da li su drugi u neravnopravnom položaju. Natko sa Kadina treba prijevoz do Konzuma i to dobije besplatno, a onaj sa Punte Križe to mora platiti? Ili svima ili nikome! I ništa danas ne može biti badave. Tko to u Trstu, Veneciji ili bilo gdje drugdje voza graðanstvo badava, jer eto nemogu jadni prpješačiti 1500 metara u jednom smjeru, osim populista poput Bandića.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ....autohtoni 2009-08-07 21:39
Slazem se sa Glupsicem. Uvodjenje gradskog autobusa bio je predizborni trik gradonacelnika u svrhu promocije, a na trosak poreznih obveznika. Mozda neki od vas nisu svijesni cinjenice da je mini bus u vlasnistvu jednog od najskupljih ako ne i najskupljeg autobusera u RH, AUtotransa. Autotrans inace debelo iskoristava svoj monopol na trzistu i svojim "konkurentnim" cijenama dere gradjanstvo, stoga nije tesko zamisliti koliko nas je kostao ovaj predizborni trik zna se koga.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ..turistica 2009-08-10 23:00
Jako je zgodno čitati komentare nekolicine. Nije Veli Lošinj 500 m dalje glupsiću (ako ništa drugo nick ti odgovara onome što si napisao. I u njemu, tko bi rekao, žive ljudi koji ne mogu šetati cijele dane, koji rade, koji su bolesni i sram ih bilo nemaju auto....
A onda i turisti - i oni bi se vozili da i kome oni uopće trebaju .... takvim glupsićima ne.
Zašto bi mladi recimo navečer išli u Mali Lošinj? Zašto bi mi svi koji isto tako plaćamo sve kao i ti glupsiću, a i više išli u dućan. Ma naravno bolje je sve donijeti sa sobom a koristiti samo lošinjsku kanalizaciju... . Bilo bi zgodno da gospodin gradonačelnik ponekad pročita ovo što ljudi pišu i razmisli malo o tome da Autotransu predloži da postave kontrolore pa bi vidjeli koliko stvarno putnika prevoze, a koliko je karata prodano .... vjerujte broj je veći od 16000... ali koga briga izbori su prošli, fotelja sigurna..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # turistica palamudiglusupić 2009-08-13 11:53
Osoba pod nickom turistica palamudi, U vašem gradu se takoðer badava vozikate do trgovina i diskaća. I mi lošinjani bi se mogli u vašem mjestu doći badava vozikati na račun vašega gradskoga proračuna? Razumljivo je što se vi turistice brinete za vaš dep, ali kakve mi lošinjani imamo koristi od vas turistice, kada vam sve trebamo dati badava, pa onda mi to platili. A i gostiju koji kupuju u trgovinama špeceraj mi je na vrh glave, jer oni ni pomislili nisu da idu u restoran, nego da ih se na rauč gradskog proračuna voza uokolo. Može li i jedan taxi gliser badava, da bude ugodnije?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ukinuti automobile ,a a ne autobusZabrinuti pješak 2009-08-17 17:11
Nije mi jasno kako u splitu i petrinji konkurenciju Velikim autobusi rade konkuraenciju "taksisti" koji voze ispred autobusa i kupe putnike po istoj cijeni po kojoj voze i autobusi. Tako je npr. javni prijevoznik spustio cijenu na 12kn za relaciju Petrinja-Sisak, kako ga "taxisti" ne bi mogli pratiti.
...moj prijedlog da se na meragu napravi veliki parking, a prijevoz po otoku organizira autobusima, naravno nikad neće proći. Ali zabranimo li ulaz autima na Priko, a to dozvolimo samo autobusu, kladim se da bi autobus mogao voziti bez sufinanciranje grada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Turist 2009-08-17 17:38
Gola je laž da su se turisti vozili besplatno. Turisti su plaćali prijevoz, a besplatno su se vozile one kategorije graðana Lošinja koje je odredio Grad.
Grad bi napravio bolji potez da je uveo istu cijenu za sve, a ostavio mogućnost da se ljudi voze, nego da je ukinuo prijevoz. Navodno su se žalili taksisti da ne mogu preživjeti, pa je Cappelli nazvani radodajka popustio. Kamalić je već zatvorio gradsku stranicu svojim žalbama, a sada i gradski prijevoz, šteta je što vlast nije sposobna provoditi svoje dobre odluke.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # lapsusml 2013-05-25 22:34
Nije znak mercedesa,a dupin je službeni znak te firme (Irisbus) :roll:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # aj ajml 2013-05-25 22:37
Citat glusupić:
3000 m je veliki napor prošetati?
Nekima je
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ping-pongml 2013-05-25 22:39
Citat autohtoni:
Slazem se sa Glupsicem. Uvodjenje gradskog autobusa bio je predizborni trik gradonacelnika u svrhu promocije, a na trosak poreznih obveznika. Mozda neki od vas nisu svijesni cinjenice da je mini bus u vlasnistvu jednog od najskupljih ako ne i najskupljeg autobusera u RH, AUtotransa. Autotrans inace debelo iskoristava svoj monopol na trzistu i svojim "konkurentnim" cijenama dere gradjanstvo, stoga nije tesko zamisliti koliko nas je kostao ovaj predizborni trik zna se koga.
Autotrans je veoma poštena firma,to znam iz iskustva!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ma daaaajml 2013-05-25 22:42
Citat glusupić:
Sama ideja da se organizira gradski prevoz na ovakav način je nakaradna. Sve nam je u krugu od 500 metara i teško nam je pješice prošetati. I sa zdeavstvenog stajališta taj prevoz treba ukinuti. A što je s prevozom onih u Beleju, Ustrinama, Iloviku, Susku, Unijama, Oni trebaju financirati prenemaganje nas lošinjana da nam gradskim novcen plačaju odlazak na kavu, I oni valjda na neki način pune gradski proračun, i njima na susku bi bio potrebniji taj bus da iz vozi i Gornjeg sela u Donje selo i obrnuto, Ali ne, tko njih jebe, važno je da mi svoje lijene i trome guzice uvalimo u bus na račun svih stanovnika ovog grada, i odemo u diskonkt na kavu. neki dan nisam mogao u Rijeci kupiti kartu za katamaran kako bi se vratio doma. Sve karte sat vremena prije polaska kupili su turisti koji putuju za Lošinj. Karta je 40,00 kuna i subvencionirana je upravo zbog nas otočana, Ali turisti kupili to naše subvencionirano i za nas nema mjesta, A autobusna karta je 150,00 kuna. I svi se mi ljutimo zbog te niske cijene Jadrolinije, jer razliku plaća državni proračun. A na primjeru ovog busa kojim se vozikaju turisti džabe se ne ljutimo jer to treba platiti gradski proračun. E jesmo mi budale.
Ma neka smo mi svi skupa budale a ti jedini pametan,po tebi bi trebala šetnica do Rijeke :-x
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • »Pobuna protiv napretka«

    ... 27.06.2022 19:52
    ...
    Bože sačuvaj, pa ti si retard.
     
  • »Pobuna protiv napretka«

    MM 27.06.2022 19:46
    .......
    Ovo je toliko glupo da bi svaki komentar pokvario dojam o idiotizmu onog tko ga je ...
     
  • »Pobuna protiv napretka«

    .... 27.06.2022 19:36
    GOST
    MMA zašto a što si nervozan. Projekt je nacionalni interes, jer to kažu pametni ljudi otoka ...
     
  • »Pobuna protiv napretka«

    MM 27.06.2022 18:20
    .......
    Još samo da nam kažeš kada i na kojo razini vlasti je Balijin projekt proglašen za nacionalni ...
     
  • »Pobuna protiv napretka«

    Alf 27.06.2022 17:49
    ...
    Taktilna površina mora biti čvrsta i obrađena na način da ne otežava prolaz invalidskim ...
     
  • »Pobuna protiv napretka«

    Farabut 27.06.2022 16:37
    Hadezejci važniji od poštenih ljudi
    Misliš poslušat će 400 hadezejaca, članova stranke osuđene za kriminal a ne poštene ...
     
  • »Pobuna protiv napretka«

    Farabut 27.06.2022 16:30
    |ebo državni interes za koji premijer ne zna
    Državni interes, a premijer pojma nema ni gdje je ni šta je :lol: Zatupnica napravila majmuna ...
     
  • »Pobuna protiv napretka«

    Miki Maus 27.06.2022 16:25
    Po pasarelama na vlastiti rizik
    Hebale ga pasarele. Jel bi to bilo nešto prikladno i za invalide kako nalažu propisi. Nešto ...
     
  • »Pobuna protiv napretka«

    .... 27.06.2022 15:57
    GOST
    Lijepo sam vam rekao Mrtvaška je državni interes a ne inteteres par ljudi koji su kuoili ...
     
  • »Pobuna protiv napretka«

    asdf 27.06.2022 15:50
    Baš super....
    To mi je drago čuti. Znači da će se još više uvaliti u govna umjesto da odustajanjem elegantno ...
     
  • »Pobuna protiv napretka«

    Boris 27.06.2022 15:33
    Dobro nam došao nazad Gari
    Pišem Gari, jer informacijama koje si naveo može raspolagati samo Gari Kapeli, kakav Nedić ...
     
  • »Pobuna protiv napretka«

    prijatelj 27.06.2022 15:09
    gost
    Koja si ti velika faca kad sve znas,ali i Ilovcani imaju konja za jahanje na Ilovik nisi ...
     
  • »Pobuna protiv napretka«

    .... 27.06.2022 14:55
    GOST
    Par dana me nema i odmah nered. Čitam danas obavijest Ilovčana da su odlučili da se ...
     
  • »Pobuna protiv napretka«

    27.06.2012 27.06.2022 13:08
    Press kolegij župana PGŽ
    Tko o čemu, Braut o pasarelama http://www.youtube.com/watch?v=TwiFSOc9rGo od 05:20 do kraja ...
     
  • »Pobuna protiv napretka«

    Crna Marica 27.06.2022 08:04
    Identificirati, locirati, uhititi, transferirati
    Hoće li netko od ovih odgovoriti na vijećničko pitanje Ive Rinčić, tko je donio nezakonitu ...
     
  • »Pobuna protiv napretka«

    Prazni 26.06.2022 23:55
    Iz šupljeg u
    Sad je već trebao ploviti brod poput potopljene Moskva i Titanika.Ilovik -Mrtvaška. Jer bi ...
     
  • »Pobuna protiv napretka«

    Bonaca 26.06.2022 22:32
    Za boljitak
    A bliži im se kraj.Smjene i ostavke na stolu.Cekamo da krene.6g
     
  • Svaštara br. 1

    hranitelj tuljana 26.06.2022 20:46
    Slika prikazuje feticid a ne pobačaj
    Ajme koliko si obrane ljudskog života obrisao, ali dobro je da si ostavio ovu sliku koja ...
     
  • »Pobuna protiv napretka«

    kapetan male barke 26.06.2022 12:26
    ...
    Plus ove stručnjake ovdje... pogotovo onog prvog stručnjaka za pasarele. i.imgur.com/t8qPC6M.png ...
     
  • »Pobuna protiv napretka«

    ... 26.06.2022 10:39
    Udružena zločinačka organizacija
    Hoćemo, nakon što Uskok za početak ispita ovo sretno društvo. i.imgur.com/dOHArBK.jpeg ...
     
  • »Pobuna protiv napretka«

    .... 26.06.2022 10:11
    Komunistički sin
    Sinek je rađe plaćao paukove,razna osiguranje nego da promjeni građevinsku dozvolu!Pitajte ...
     
  • »Pobuna protiv napretka«

    .... 26.06.2022 09:56
    Komunistički sin
    Nema ti šta pokazati!Može skice pokazat!Gari tvrdi tek u svibnju mjesecu dali mijenjati ...
     
  • »Pobuna protiv napretka«

    Macmalić 26.06.2022 09:40
    Mulić
    Problem je glupo stvoren i dilema je umjetna. Da su projektanti od početka razmišljali ...
     
  • »Pobuna protiv napretka«

    Zumba 26.06.2022 09:32
    Šatoraši za Garija
    Garija treba razumjeti. Karijera mu se nije temeljila na znanju i sposobnostima nego na ...
     
  • »Pobuna protiv napretka«

    Jerko 26.06.2022 09:22
    kako ga nije stid ovako lagati
    ničim izazvan Kapeli reče: ... sjećam se kad sam i sam bio u Domovinskom ratu... glavno da ...
     
  • »Pobuna protiv napretka«

    gost 26.06.2022 08:52
    Stradavanje istine
    Istina je stradala i u Kapelijevom obraćanju javnosti baš povodom rata u Ukrajini. Ukrajinsku ...
     
  • »Pobuna protiv napretka«

    Vito 26.06.2022 08:37
    Balija opet laže?
    U članku Filip Balija kaže: Izmjene projekta moguće je vidjeti, dapače, javno. Samo nije ...
     
  • »Pobuna protiv napretka«

    NL 26.06.2022 08:14
    Projekt Mrtvaška je – na umoru
    Drama na Lošinju će po svemu sudeći završiti odustajanjem od gradnje luke novilist.hr/.../...
     
  • »Pobuna protiv napretka«

    TW 26.06.2022 07:54
    Projekt nepoznatog kvaliteta
    Članak o ministrovom pitanju “Zašto forsirati ono što ljudi ne žele?” objavljen je i na ...
     
  • Svaštara br. 1

    Gost 25.06.2022 21:09
    Amerika
    Zastrašujuća ali umjesna ilustracija ovog što si napisao i.imgur.com/DHseLxi.jpg ...