Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

»Razvijanje pravilnog odnosa prema Domovinskom ratu«

Korisnička ocjena:  / 13
LošeNajbolje 

Ministarstvo znanosti i obrazovanja i Agencija za odgoj i obrazovanje odobrili su da se diljem Hrvatske održava predstava ‘Bitka za Vukovar’ u kojoj se pred školskom djecom govori o užitku ubijanja neprijatelja kao ‘prljavih, smrdljivih, bradatih nakaza’

Skromna školska dvorana s poredanim stolicama i platnom koje visi na užetu. Čovjek u majici HOS-a s nezaobilaznim pozdravom ‘Za dom spremni’ pokazuje ratne fotografije, vješa ih na zid. To su pripreme za predstavu ‘Bitka za Vukovar – kako smo branili grad i Hrvatsku’ autora Damira Plavšića i Damira Markuša Kutine, koju uz odobrenje Ministarstva znanosti i obrazovanja te pozitivno mišljenje Agencije za odgoj i obrazovanje gledaju i u njoj aktivno sudjeluju školarci diljem Hrvatske, ali i oni u inozemstvu.

Amaterski uradak, odnosno ‘spektakl’, kako ga nazivaju autori, nastao je na temelju njihovih knjiga, Plavšićeve ‘Ne plači, moj dobri anđele’ i Markuševe ‘58 – HOS u obrani Vukovara i Bogdanovaca’. Sastoji se od izmjena glazbeno-scenskih brojeva u izvedbi djece te recitiranja dijelova priča iz spomenutih knjiga uz prikazivanje fotografija i snimki ratnih zbivanja na velikom platnu. Osim što je umjetnički doseg ovog uratka na vrlo niskoj razini, puno veći problem su ideološka pozadina i sadržaj samog djela, a riječ je o predstavi dosad izvedenoj u 160 gradova u Hrvatskoj i svijetu, pred više od 72 tisuće gledatelja. Tako je barem rečeno na izvedbi u Privlaci početkom prosinca 2018., čija je snimka postavljena na YouTube.

Predstava obrađuje razdoblje u Vukovaru prije rata, borbu za Vukovar i potom logore u kojima su bili zatočeni hrvatski branitelji, a cijeli ‘spektakl’ završava govorima Markuša i Plavšića. Već snimka iz Privlake pokazuje da je riječ o nemuštom uratku, poput seoske zabave koju najavljuje školska ravnateljica svečano odjevena u tamnozeleni saten, a tu je i svećenik koji daje blagoslov. No predstava je u svibnju prošle godine izvedena i na zagrebačkom Velesajmu, i to pod pokroviteljstvom predsjednice Kolinde Grabar-Kitarović.

Predstava ima manipulativni, mrzilački karakter. Vrlo doslovno autori projiciraju svoju mržnju u uratku punom neprimjerenih sadržaja, a koji se prikazuje djeci osnovnih škola. Primjerice, prilikom pripovijedanja priče ‘Partizanska ulica’, o borbi HOS-ovaca u Vukovaru, narator govori o neprijateljima kao ‘pacijentima’ i kaže da su HOS-ovim snajperistima privlačili pozornost ‘kretenskim detaljima na glavi, od šajkača i šubara do zelenih šljemova, odnosno kaciga JNA’. Hrvatski snajperisti, priča se dalje, kokardama i šajkačama davali su prednost. ‘Njih smo skidali s užitkom’, objašnjava se gledateljima ubijanje neprijatelja, koje autori opisuju kao ‘prljave, smrdljive, bradate nakaze’, govoreći o ‘smradu i orgijanju četničkih hordi’. Nešto kasnije se, uz dramatičnu muziku, vrlo plastično opisuje pogodak snajpera u glavu nekog mladića.

Autori, od kojih je jedan bio pripadnik HOS-ovih postrojbi tijekom rata, ne propuštaju priliku veličati takve postrojbe, a posebno je zanimljiv dio s izmjenjivanjem slika ustaške vojske iz Drugog svjetskog rata i hrvatske vojske iz Domovinskog rata tijekom izvedbe pjesme ‘Oj hrvatska mati’. Ako netko i sumnja u sugestivnu funkciju ovog umjetničkog postupka, prilikom obraćanja publici, posebice prisutnim braniteljima, Markuš sve razjašnjava. ‘Nemojte da nam drugi pišu povijest. A kako su je drugi pisali? Nisu slučajno ovdje bili kadrovi nakon Drugog svjetskog rata, Bleiburga, križnih puteva, Jazovke itd. Naime, ista banda, četnička kokarda i crvena JNA, zločinačka petokraka, ubijala je hrvatski narod nakon Drugog svjetskog rata i u Domovinskom ratu. Vidite kako se povijest ponovila’, govori pred publikom Markuš, ne propuštajući priliku ni da se izjasni o ustaškom pozdravu ‘Za dom spremni’. ‘Ja sam pripadnik HOS-a, nosili smo na rukavu ‘Za dom spremni’. I moram reći. Nikada se toga ne možemo odreći’, poručuje Markuš.

A zašto da se i odrekne kad je Damir Markuš, inače zamjenik gradonačelnika Kutine i predsjednik tamošnjeg HSP-a, 2016. tijekom predstavljanja svoje spomenute knjige publiku pozdravio uzviknuvši ‘Za dom’ i dobivši odgovor ‘Spremni!’ Jedna udruga ga je prijavila, ali ga je Prekršajni sud u Daruvaru 2017. oslobodio.

Ni njegovom kolegi iz predstave prijave nisu nepoznate. Damira Plavšića je Državno odvjetništvo istraživalo zbog Facebook statusa koji je objavio uoči vukovarske kolone sjećanja 2017. godine. Naime, na svom Facebook profilu objavio je popis ‘hrvatskih’ restorana i kafića te pozvao na bojkot onih čiji su vlasnici Srbi. ‘Kuda ide ova moja voljena Hrvatska? Za koju godinu neću smjeti niti kazati da sam Hrvat, jer bi mogao zbog toga završiti u zatvoru’, žalio se Plavšić tada na Facebooku.

Bivši hrvatski branitelji skloni spornim istupima tako postaju autori predstava koje počivaju na revizionističkom poimanju povijesti i na vrlo otvorenom propagiranju mržnje. I sve to ne bi bio toliki problem da ih kroz preporuke najviših tijela obrazovnog sistema ne promovira sama država te da im pokroviteljstvo ne daju visoki dužnosnici poput hrvatske predsjednice.

Na naš upit iz Ministarstva znanosti i obrazovanja, koje vodi ministrica Blaženka Divjak, ograđuju se od vlastite preporuke. ‘U mandatu bivšeg ministra Pave Barišića, Ministarstvo znanosti i obrazovanja je 27. siječnja 2017. godine zaprimilo dopis Udruge branitelja Hrvatski pleter sa zahtjevom za verifikacijom glazbeno-scenske predstave ‘Bitka za Vukovar – kako smo branili grad i Hrvatsku”, navode iz Ministarstva i dodaju da su sukladno propisima zatražili stručno mišljenje Agencije za odgoj i obrazovanje u čijoj je nadležnosti stručna procjena. ‘Ministarstvo je zaprimilo pozitivno stručno mišljenje Agencije za odgoj i obrazovanje koje je potpisala tadašnja ravnateljica Jadranka Žarković Pečenković te je temeljem tog mišljenja tadašnja pomoćnica ministra Sanja Putica potpisala suglasnost za provođenje planiranih aktivnosti’, odgovorili su nam iz Ministarstva, uputivši nas na Agenciju.

Iz Agencije su nam odgovorili da su pozitivno stručno mišljenje dali na temelju dostavljene dokumentacije koja sadrži opis programa, a u kojoj je jasno navedeno sljedeće:

‘Video film, tekstovi koji se čitaju i efekti, prilagođeni su za učenike osmih i sedmih razreda te učenike srednjih škola i studente. U predstavi nema politike niti se na bilo koji način potiče međunacionalna mržnja i netrpeljivost. Predstava nosi poruku mira, opraštanja, poštovanja i suživota te upućuje na potrebu njegovanja hrvatske kulturne baštine i učenje novije hrvatske povijesti.’

Opis se očito razlikuje od pravog sadržaja predstave, ali iz Agencije nisu htjeli komentirati ‘prljave, smrdljive, bradate nakaze’ i njihovo ubijanje s užitkom koje se spominje u predstavi, odgovorivši nam da nemaju saznanja o ‘tijeku održavanja predstave’ te da u svakom slučaju osuđuju ‘bilo kakvo pozivanje na mržnju i netrpeljivost na nacionalnoj i vjerskoj osnovi’.

Iz Agencije su nam u nastavku svog odgovora jasno dali do znanja da ne namjeravaju ništa poduzeti, navodeći da po dobivenoj ocjeni projekt predstave ‘kod učenika, učitelja i nastavnika razvija pravilan stav o Domovinskom ratu kao obrambenom ratu i da će poticati učenike na pozitivan odnos prema očuvanju tekovina Domovinskog rata’. Očito, za državu je ovakva predstava pozitivna stvar.

Portal Novosti: Užitak ubijanja pred djecom

Komentari: 

304 # temamiroslav 2019-03-27 19:51
kakve veze ima ova tema sa Malim Lošinjem?
niti A od Ane, niti A od Arsena.
administrator molim da izbrišeš ovu dosadnjikavu temu.
ne želim čitati ništa što nije napisano od pjesnika arsena.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
029 # Veza s Malim Lošinjomgost 2019-03-27 19:58
Citat miroslav:
kakve veze ima ova tema sa Malim Lošinjem?
Pa dogodilo se i u Malom Lošinju. Zar to nije dovoljna veza :lol:
otoci.net/index.php/u-razno/9160-u-sportskoj-dvorani-gorjele-svijece
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
029 # Di je veza???Žuja 2019-03-27 20:04
Citat gost:
Citat miroslav:
kakve veze ima ova tema sa Malim Lošinjem?
Pa dogodilo se i u Malom Lošinju. Zar to nije dovoljna veza :lol:
otoci.net/index.php/u-razno/9160-u-sportskoj-dvorani-gorjele-svijece
O vezi ove teme s Lošinjom je osim članka na otoci.net i članak odmah ispod ovoga "Prepravljanje i relativiziranje povijesti". A on pita di je veza :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
28 0 # temamiroslav 2019-03-27 20:05
misliš ovo:
volim-losinj.org/.../...

prije mjesec dana ista tema, a dobro, ako je to tako zanimljivo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
027 # Devet dana nije mjesec danaŽuja 2019-03-27 20:10
Citat miroslav:
misliš ovo:
volim-losinj.org/.../...
prije mjesec dana ista tema, a dobro, ako je to tako zanimljivo.
Od 18.3. do danas prošlo je samo devet dana, a ne cijeli mjesec. Osim toga, spektakl na Lošinju bio je povod da se stvar istraži kako je opisano u ovom članku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
325 # .Lošinjan 2019-03-27 22:52
Prekrajanje povijesti ubojstva, teror i ispiranje mozga su vrlo uspješno provođeni preko 50 godina a sada neke spodobe u Lošinju ponovno pokušavaju mijenjati povijest kao da su tisuće ljudi,žena i djece poubijali duhovi a ne isti zločinci sa petokrakom i kokardom.Ovo je sramotan članak pun mržnje prema svim žrtvama u domovinskom ratu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
028 # ???gost 2019-03-28 09:46
Citat Lošinjan:
Ovo je sramotan članak pun mržnje prema svim žrtvama u domovinskom ratu.
Navedi što u ovom članku govori o mržnji prema žrtvama u domovinskom ratu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
30 0 # lijepa zvijezda, simbol mirahranitelj tuljana 2019-03-31 11:16
Zanimljiv članak:
narod.hr/.../...
Neki smatraju da je članak preoštar jer vrijeđa one koji su noseći zvijezdu petokraku, suzbijali one koji su nosili "prvo bijelo polje" (i prateće civile)...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
293 # fake newshranitelj tuljana 2019-04-02 18:27
Izgleda da je gospodina Plavšića uzrujalo javno iznošenje blatantno netočnih tvrdnji o putujućoj predstavi za djecu, koju vodi sa svojim suborcem Markušem:

"Jako sam razočaran u vas gospođo Gordana jer se spuštate na razinu Marijane Mirt a vaše prijatelje na facebooku ali i širu Hrvatsku javnost svojim lažima, konstrukcijama i mržnjom okrećete protiv Hrvatskih branitelja koji su ginuli braneći ovu prelijepu Hrvatsku. Još nešto za kraj, ja djeci i mladima govorim i prikazujem samo istinu a nikada poput vas ne bih mogao istinu sakrivati, iskrivljavati i dozirati. Protiv vas a zbog laži i konstrukcija iznesenih u vašem postu pokrećem prijavu DORH-u osim ako se ispričate a tada ću vam kao katolik i vjernik oprostiti isto kao što sam oprostio Srbima koji su na Ovčari ubili dječaka od 16 godina samo zato što je bio Hrvat i trudnicu u 7 mjesecu trudnoće (prethodno su je silovali, tukli a na kraju su joj pucali u plod) samo zato što je bila Hrvatica i moga staroga oca samo zato što je bio Hrvat. Također ću vam oprostiti isto kao što sam oprostio svojim mučiteljima u tri Srpska logora.”


Cijela izjava nalazi se na poveznici:

narod.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
028 # ...Licemjer 2019-04-03 01:37
Hahahha opet narod.hr
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
224 # Živila Italija!Romeo 2019-04-04 12:24
Citat Licemjer:
Hahahha opet narod.hr
Izdavač toga portala je Udruga “U ime Obitelji” koju je ovih dana na Svjetskom kongresu obitelji, skupu ultrakonzervati vnih aktivista, protivnika pobačaja i pobornika tradicionalnog obiteljskog obrasca u Veroni predstavila Željka Markić i zahvaljujući svom već legendarnom šarmu i umiljatosti imala zapažen istup. Ovaj kratki sažetak njenog izlaganja o ljubavi, Rimskom pravu, Romeu i Juliji s radosnim uzvikom "Živila Italija" svjedoči o tom govorničkom uspjehu.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
222 # troljevTrol Alert 2019-04-04 18:01
Citat Romeo:
Citat Licemjer:
Hahahha opet narod.hr
Izdavač toga portala je Udruga “U ime Obitelji” koju je ovih dana na Svjetskom kongresu obitelji, skupu ultrakonzervativnih aktivista, protivnika pobačaja i pobornika tradicionalnog obiteljskog obrasca u Veroni predstavila Željka Markić i zahvaljujući svom već legendarnom šarmu i umiljatosti imala zapažen istup. Ovaj kratki sažetak njenog izlaganja o ljubavi, Rimskom pravu, Romeu i Juliji s radosnim uzvikom "Živila Italija" svjedoči o tom govorničkom ...
Portal Narod nema nikakve veze sa temom članka a još manje veze ima Ž Markić. Admin će jamačno biti dosljedan i ukloniti taj troljev.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
122 # Troljevigost 2019-04-04 18:52
Citat Trol Alert:
Portal Narod nema nikakve veze sa temom članka a još manje veze ima Ž Markić. Admin će jamačno biti dosljedan i ukloniti taj troljev.
Ali onda bi trebao ukloniti i troljeve hranitelja tuljana "lijepa zvijezda, simbol mira" i "fake news" s linkovima na taj portal.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
202 # NeTrol Alert 2019-04-04 22:05
Citat gost:
Citat Trol Alert:
Portal Narod nema nikakve veze sa temom članka a još manje veze ima Ž Markić. Admin će jamačno biti dosljedan i ukloniti taj troljev.
Ali onda bi trebao ukloniti i troljeve hranitelja tuljana "lijepa zvijezda, simbol mira" i "fake news" s linkovima na taj portal.
Zapravo ne bi. Njegovi linkovi su vezani uz temu članka-predstav u. Tema nije taj portal nego predstava. Sorry.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
017 # Troljevi 1gost 2019-04-05 09:44
Citat Trol Alert:
Citat gost:
Citat Trol Alert:
Portal Narod nema nikakve veze sa temom članka a još manje veze ima Ž Markić. Admin će jamačno biti dosljedan i ukloniti taj troljev.
Ali onda bi trebao ukloniti i troljeve hranitelja tuljana "lijepa zvijezda, simbol mira" i "fake news" s linkovima na taj portal.
Zapravo ne bi. Njegovi linkovi su vezani uz temu članka-predstav u. Tema nije taj portal nego predstava. Sorry.
Sredi si zbrku u glavi pa tek onda kreni u uređivanje ovog portala. Prvo si napisao da "Portal Narod nema nikakve veze sa temom članka a još manje veze ima Ž Markić". A onda si na primjedbu kako bi tada trebalo ukloniti i linkove na taj portal u komentarima h. tuljana okrenuo ploči i odgovorio da ih ne treba ukloniti jer linkovi su vezani uz temu članka-predstav u. Zbog ovakve vratolomne akrobatike gajim osnovanu sumnju da se pod nickom Trol Alert krije hranitelj tuljana.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
27 0 # svatko razuman ovjde je h.t.?hranitelj tuljana 2019-04-05 18:22
Citat gost:
Citat Trol Alert:
Citat gost:
Citat Trol Alert:
Portal Narod nema nikakve veze sa temom članka a još manje veze ima Ž Markić. Admin će jamačno biti dosljedan i ukloniti taj troljev.
Ali onda bi trebao ukloniti i troljeve hranitelja tuljana "lijepa zvijezda, simbol mira" i "fake news" s linkovima na taj portal.
Zapravo ne bi. Njegovi linkovi su vezani uz temu članka-predstavu. Tema nije taj portal nego predstava. Sorry.
Sredi si zbrku u glavi pa tek onda kreni u uređivanje ovog portala. Prvo si napisao da "Portal Narod nema nikakve veze sa temom članka a još manje veze ima Ž Markić". A onda si na primjedbu kako bi tada trebalo ukloniti i linkove na taj portal u komentarima h. tuljana okrenuo ploči i odgovorio da ih ne treba ukloniti jer linkovi su vezani uz temu članka-predstavu. Zbog ovakve vratolomne akrobatike gajim osnovanu sumnju da se pod nickom Trol Alert krije hranitelj tuljana.
Osjećam se prozvanim odazvati. Je li stvarno moguće da baš nitko nije sposoban spoznati razliku između rasprave o članku koji kao takav ima svoju temu, i samog medija na kojem je članak objavljen.
Pa se tako čude kako je link na članak sa Narod.hr, koji problematizira Bojaninu objavu, povezan sa temom, a rasprava o nekoj tamo Markićkoj i njenoj posjeti Italiji... spada u trolanje.
Raspravljati o Markićkoj i Narodu ispod članka o objavi lošinjske aktivistkinje o hrvatskim braniteljima, ima jednako smisla kao raspravljati o Facebooku i M. Zucenbergu u slučaju nečije objave na Fejsu, npr. objave tzv. inicijative Bolji Lošinj vezane uz "Pišalište Bočac". Ali trolovi ne biraju metodu, čak i ispadnu glupi samo da bi se nabacili balegom na neistomišljenik a...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
019 # Ljubav u VeroniZX 2019-04-06 10:00
Citat hranitelj tuljana:
Raspravljati o Markićkoj i Narodu ispod članka o objavi lošinjske aktivistkinje o hrvatskim braniteljima, ima jednako smisla kao raspravljati o Facebooku i M. Zucenbergu u slučaju nečije objave na Fejsu, npr. objave tzv. inicijative Bolji Lošinj vezane uz "Pišalište Bočac".
Imaš pravo na svoje mišljenje, ali ne i na neke svoje činjenice. Jer činjenica je da ovo nije članak o objavi lošinjske aktivistkinje, nego novinarski članak prenesen s portala Novosti. I nije to članak o hrvatskim braniteljima, nego o predstavi ‘Bitka za Vukovar’ u kojoj se pred školskom djecom govori, pored ostalog i o "užitku ubijanja neprijatelja kao ‘prljavih, smrdljivih, bradatih nakaza". Nadalje, činjenica je da portal narod.hr udruge U ime obitelji sustavno objavljuje huškačke tekstove i komentare posjetitelja uperene protiv svih i svega što se ne uklapa u ultrakonzervati vni klerikalni i revizionistički projekt, a čelnica izdavača tog portala je uoči izbora za EU parlament nastupila na desničarskom kongresu u Veroni, talijanskom središtu neofašista. Stoga je u kontekstu članka o jednoj tendencioznoj revizionističko j predstavi za djecu ("edukacijskom spektaklu") umjesno podsjetiti na to, pa "rasprava o nekoj tamo Markićkoj i njenoj posjeti Italiji..." nikako ne spada u trolanje. Portal njene udruge bez ikakve rezerve objavljuje revizionističke tvrdnje kako ustaški pokret „nije imao ni fašistička ni nacistička obilježja, što mu se danas pripisuje, nego je to bio pokret za hrvatsku državnost i samostalnost“da „u Jasenovac nitko nije bio doveden i ubijen samo zato što je bio pravoslavac i Srbin, morali su postojati neki elementi protudržavne djelatnosti“ te da je NDH „država koja je u naravi bila humana“ i da se NDH „ne trebamo stidjeti, nego se njome ponositi“. Zar to nije dovoljno da uz članak »Razvijanje pravilnog odnosa prema Domovinskom ratu« bude spomenut govor Ž.M. skupu desničara u Veroni završen euforičnim usklikom „Živila Italija“?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
17 0 # Odtrolajhranitelj tuljana 2019-04-06 13:03
Citat ZX:
Citat hranitelj tuljana:
Raspravljati o Markićkoj i Narodu ispod članka o objavi lošinjske aktivistkinje o hrvatskim braniteljima, ima jednako smisla kao raspravljati o Facebooku i M. Zucenbergu u slučaju nečije objave na Fejsu, npr. objave tzv. inicijative Bolji Lošinj vezane uz "Pišalište Bočac".
Imaš pravo na svoje mišljenje, ali ne i na neke svoje činjenice. Jer činjenica je da ovo nije članak o objavi lošinjske aktivistkinje, nego novinarski članak prenesen s portala Novosti. I nije to članak o hrvatskim braniteljima, nego o predstavi ‘Bitka za Vukovar’ u kojoj se pred školskom djecom govori, pored ostalog i o "užitku ubijanja neprijatelja kao ‘prljavih, smrdljivih, bradatih nakaza". Nadalje, činjenica je da portal narod.hr udruge U ime obitelji sustavno objavljuje huškačke tekstove i komentare posjetitelja uperene protiv svih i svega što se ne uklapa u ultrakonzervativni klerikalni i revizionistički projekt, a čelnica izdavača tog portala je uoči izbora za EU parlament nastupila na desničarskom kongresu u Veroni, talijanskom središtu neofašista. Stoga je u kontekstu članka o jednoj tendencioznoj revizionističkoj predstavi za djecu ("edukacijskom spektaklu") umjesno podsjetiti na to, pa "rasprava o nekoj tamo Markićkoj i njenoj posjeti Italiji..." nikako ne spada u trolanje. Portal njene udruge bez ikakve rezerve objavljuje revizionističke tvrdnje kako ustaški pokret „nije imao ni fašistička ni nacistička obilježja, što mu se danas pripisuje, nego je to bio pokret za hrvatsku državnost i samostalnost“da „u Jasenovac nitko nije bio doveden i ubijen samo zato što je bio pravoslavac i Srbin, morali su postojati neki elementi protudržavne djelatnosti“ te da je NDH „država koja je u naravi bila humana“ i da se NDH „ne trebamo stidjeti, nego se njome ponositi“. Zar to nije dovoljno da uz članak »Razvijanje pravilnog odnosa prema Domovinskom ratu« bude spomenut govor Ž.M. skupu desničara u Veroni završen euforičnim usklikom „Živila Italija“?
Trol. Verona nema veze s predstavom na Lošinju. Ono što je izjavio Plavšić, a prenio Narod, ima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
016 # Veza između Verone i LošinjaZX 2019-04-06 15:14
Citat hranitelj tuljana:
Trol. Verona nema veze s predstavom na Lošinju. Ono što je izjavio Plavšić, a prenio Narod,ima.
Kako sam rekao, pravo na vlastito mišljenje imaš, ali nemaš pravo na vlastite činjenice. Ne možeš negirati činjenicu da se predstavom djeci servira priča o ponavljanju povijesti, a ne možeš negirati ni činjenicu da je u Veroni održan međunarodni skup desničara koje osim homofobije vežu i pokušaji rehabilitacije fašističkih kolaboranata i suradnja s crkvom, dakle klerofašizam. A sve to zaista prenosi Narod.hr i time povezuje Veronu s predstavom na Lošinju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
17 0 # o Veroni , trolehranitelj tuljana 2019-04-07 11:55
Citat ZX:
pravo na vlastito mišljenje imaš, ali nemaš pravo na vlastite činjenice.
Lijepo rečeno. Jednako tako pravo na vlastito mišljenje imaju i gđa Genov kao i g. Plavšić.
Međutim ni jedno od to dvoje nema pravo na vlastite činjenice vezane uz predstavu održanu na Lošinju.
S obzirom da iznose dijametralno suprotne tvrdnje o istoj predstavi, lako je zaključiti da je jedna od te dvije osobe iznjela tvrdnje koje nisu istinite.
S obzirom da se se klonovi u potpunosti koncentrirali na daleku Veronu a ne na pokušaj pobijanja makar i jedne od brojnih i konkretnih tvrdnji gospodina Plavšića, nije teško zaključiti da među svima nama komentatorima na ovom portalu vlada rijetko viđen konsenzus o tome koja je to osoba.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
118 # Njegovanje tradicijeEmanero 2019-04-07 13:44
Jedna od ključnih tvrdnji g. Plavšića glasi:
Moram gospođu Bojanu razočarati i kazati joj da je HOS (Hrvatske obrambene snage) bio legalna postrojba Hrvatske vojske i da Vukovarska satnija HOS-a nema nikakve veze sa Ustašama.
Idemo redom, prvo o činjenicama:
Oružane snage [Nezavisne države Hrvatske] sastojale su se od redovite vojske Hrvatskoga domobranstva, koje se dijelilo na kopnenu vojsku, zračne snage i mornaricu. U sklopu domobranstva bilo je u početku i oružništvo. Domobranstvo je popunjavano novačenjem i pričuvnicima. Uz redovitu su vojsku od početka djelovale i dragovoljačke ustaške vojne postrojbe, okupljene u Ustaškoj vojnici. Ubrzo su kao posebne postrojbe osnovani Ustaški prometni zdrugovi. Tijekom 1941. i 1942. djelovala je i Poglavnikova tjelesna bojna (PTB), iz koje su se razvili Poglavnikovi tjelesni zdrugovi (sdrugovi; PTS). Poslije je PTB bila isključivo počasna postrojba, u koju su formalno bili svrstani svi bivši ustaški emigranti i vodeći dužnosnici ustaškoga pokreta. Ustaške su postrojbe poslije također bile popunjavane novačenjem i pozivanjem pričuvnika, a početkom 1943. i službeno su postale dijelom Oružanih snaga NDH. Dvojnost oružanih snaga ipak se održala do kraja rata, iako su početkom 1945. sve ustaške i domobranske postrojbe bile uključene u jedinstvene Hrvatske oružane snage (HOS).
Dakle, HOS, odnosno Hrvatske oružane snage je naziv koji su si neke postrojbe HV nadjenule preuzevši ga od negdašnjih jedinstvenih ustaško-domobra nskih postrojbi. Meni to sliči na njegovanje vojničke tradicije iz vremena NDH i predstavlja čvrstu poveznicu s Ustašama. A kad tome dodamo oznake i pozdrav tog obnovljenog HOS-a za koje general HOS-a Prkačin kaže da su kao i sam HOS proizišli iz ustaške ideologije, tvrdnje g. Plavšića zvuče kao izmotavanje radi prikrivanja činjenica.


i.imgur.com/d51BVNi.jpg
hop.com.hr/.../...

A izostanak pobijanja tvrdnji g. Plavšića, ne znači konsenzus o tome da su one umjesne. To je samo tvoje mišljenje na koje imaš pravo kao i ja na svoje. Ali ja ga ne moram napisati. Vidi se iz činjenica koje sam izložio.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
182 # picajzlahranitelj tuljana 2019-04-08 06:30
Citat Emanero:
Vidi se iz činjenica koje sam izložio.
Budući da si dokazao kako znaš koristiti Wikipediju, molim te daj isto stavi opis (a vidim možeš i sliku) grba NDH?
Pliiiiz? Pitam za prijateljicu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # ...Licemjer 2019-04-08 08:56
Uzalud vam trud, svirači.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
216 # Neuki hranitelj tuljanaEmanero 2019-04-08 09:18
Citat hranitelj tuljana:
Citat Emanero:
Vidi se iz činjenica koje sam izložio.
Budući da si dokazao kako znaš koristiti Wikipediju, molim te daj isto stavi opis (a vidim možeš i sliku) grba NDH? Pliiiiz? Pitam za prijateljicu.
Svatko zna koristiti Wikipediju, pa vjerojatno i ti, a i tvoja prijateljica. Znam je koristiti (Wikipediju, ne tvoju prijateljicu) bolje nego što je to normalno, pa zato znam da tekstove na njoj možeš uređivati čak i ti. Zato je Wiki vrlo nepouzdan i nevjerodostojan izvor informacija o temama poput ove. Tekst o oružanim snagama NDH u komentaru na koji se nadovezuješ kao govno za džon cipele i na ovako glupav način, kopirao sam s portala Leksikografskog zavoda Miroslav Krleža, vjerodostojnije g izvora informacija nego što su to razni kamenjarski portali i "hrvatska" Wikipedija.
Provjeri to na ovom linku, ako se usudiš:
www.enciklopedija.hr/.../ Inače, kad ne bih znao da si trol divio bih se što si u današnje vrijeme uspio naći naći prijateljicu koja ne zna ukucati slova grb ndh u browser računala ili smartfona ili čak ne zna da takvo što postoji, nego traži tvoju pomoć da bi je ti - neuk za korištenje tih čuda - zatražio od mene. Od|ebi, trole.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
173 # au contrairehranitelj tuljana 2019-04-08 18:19
Citat Emanero:
divio bih se što si u današnje vrijeme uspio naći naći prijateljicu koja ne zna ukucati slova grb ndh u browser računala ili smartfona ili čak ne zna da takvo što postoji.
Dragi učeni prijatelju. Začudio bi se kad bi znao koliko su zapravo brojni takvi ljudi, koji ne znaju na internetu naći kako izgleda ustaški grb, nego ustaškim grbom proglašavaju npr. sve one koji imaju prvo polje bijelo.
Njihovo neznanje ih čak ne sprječava da se ničim izazvani po tom pitanju javno očituju i svoj pogrešan stav kao ispravan nude...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
018 # Ima neka (ne)tajna veza ...Snob 2019-04-07 10:13
Citat hranitelj tuljana:
Trol. Verona nema veze s predstavom na Lošinju. Ono što je izjavio Plavšić, a prenio Narod, ima.
Da kongres u Veroni ima veze s predstavom na Lošinju dokazuje činjenica da je predsjednica udruge U ime obitelji, izdavača portala Narod.hr na tom skupu ultrakonzervati vaca održala zapažen govor. Pored Željke Markić govorili su i predstavnici srpske pročetničke stranke Dveri, te vodeći europski radikalno desni političari koji nastoje rehabilitirati fašizam i nacizam, a skupa s njima i njihove kvislinške sljedbenike. A portal narod.hr koji objavljuje uljepšane biografije ustaških i nacističkih dužnosnika, podržava uvođenje ustaškog pozdrava "Za dom spremni" u javnu upotrebu, te ispisuje potjernice svemu što je lijevije od ultrakonzervati zma, klerikalizma i nacionalizma spremno je objavio osvrt autora "spektakla" na jednu FB kritiku sadržaja i poruka te predstave ali pod sugestivnim, a neistinitim naslovom o napadu na imenovanog branitelja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
265 # SramotaBlack pirat 2019-04-03 15:51
Kako je nije sram više vrijeđati ljude istinu hrvatskoga naroda srami se...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
329 # !!!ZZ 2019-04-03 20:59
Citat Black pirat:
Kako je nije sram više vrijeđati ljude istinu hrvatskoga naroda srami se...
istina je za.ebana stvar
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
223 # Komentargost 2019-04-04 12:20
Citat ZZ:
istina je za.ebana stvar
Da. Ali na žalost čak i ako se ispriča, djeci je vjerojatno već objašnjena "istina" o hrvatskim braniteljima i šteta je učinjena....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
22 0 # Čl. 99 KZ-agost 2019-04-05 21:30
Danas smo imali primjer šokantnog izričaja komentatora Licemjera, izričaja koji je opisan člankom 99 KZa. Administrator ga je kasnije uklonio, tko zna je li na vrijeme...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
018 # Tvoja kosulja plavaNevio 2019-04-06 14:04
Citat gost:
tko zna je li na vrijeme...
Imam osjecaj da je pitanje retoricko
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
143 # zanimljivohrvatska-danas.com 2019-04-09 08:11 Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
132 # Tko na tvrdoj stini....Nevio 2019-04-09 09:04
Citat hrvatska-danas.com:
Vastase iz 15. stoljeca... i uz istinu uklesanu u kamen neki zaista nemaju srama... ali zato kune ne smetaju...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
315 # Vastase iz 21.stoljeca lazuGost 2019-04-09 09:55
Citat Nevio:
Citat hrvatska-danas.com:
Vastase iz 15. stoljeca... i uz istinu uklesanu u kamen neki zaista nemaju srama... ali zato kune ne smetaju...
Tema me apsolutno ne zanima, ali u pismu iz dijaspore piše Pa čak i bivša SR Hrvatska je imala Grb sa prvim poljem bijelim znači li to da su i bivši komunisti veličali obilježja kako vi navodite NDH. Ne znam tko je tu lud a tko laže, ali grb na jednom mojem dokumentu ima šahovnicu sa crvenim, a ne bijelim prvim poljem. Isti takav je i na wikipediji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
172 # Bijelo poljebraco 2019-04-09 12:49
Citat Gost:
Tema me apsolutno ne zanima, ali u pismu iz dijaspore piše Pa čak i bivša SR Hrvatska je imala Grb sa prvim poljem bijelim znači li to da su i bivši komunisti veličali obilježja kako vi navodite NDH. Ne znam tko je tu lud a tko laže, ali grb na jednom mojem dokumentu ima šahovnicu sa crvenim, a ne bijelim prvim poljem. Isti takav je i na wikipediji
Interesantno je promatrati koprcanje komentatora koji spontano i na mahove dobivaju i gube moć korištenja interneta, ovisno o tome čiju laž pokušavaju prikriti ili prokazati...

...zanimljivo je vidjeti i kako za njih "ustaše" nisu samo hrvatski branitelji nego su to za njih listom i redom i iseljeni Hrvati ("vastaše iz 21. stoljeća lažu").
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
021 # Trolovi se koprcajuGost 2019-04-09 14:23
Citat braco:
Citat Gost:
Tema me apsolutno ne zanima, ali u pismu iz dijaspore piše Pa čak i bivša SR Hrvatska je imala Grb sa prvim poljem bijelim znači li to da su i bivši komunisti veličali obilježja kako vi navodite NDH. Ne znam tko je tu lud a tko laže, ali grb na jednom mojem dokumentu ima šahovnicu sa crvenim, a ne bijelim prvim poljem. Isti takav je i na wikipediji
Interesantno je promatrati koprcanje komentatora koji spontano i na mahove dobivaju i gube moć korištenja interneta, ovisno o tome čiju laž pokušavaju prikriti ili prokazati...
zanimljivo je vidjeti i kako za njih "ustaše" nisu samo hrvatski branitelji nego su to za njih listom i redom i iseljeni Hrvati ("vastaše iz 21. stoljeća lažu").
Ne znam što je pisac htio reći, ali moj komentar nije nikakvo koprcanje. Naveo sam činjenicu da imam dokument sa grbom SRH na kojem je prvo polje šahovnice crveno (imam i nekoliko isprava sa žigovima grba SRH na kojima je zbog boje tinte prvo polje crno, ljubičato i zeleno. Internetom sam se poslužio zato što je u tom pogledu vjerodostojan, a to je lakše nego snimiti dokument pa se onda patiti oko stavljanja uz komentar.
A meni je zanimljivo to što tvrdiš kako "za njih "ustaše" nisu samo hrvatski branitelji nego ...". Prijatelju dragi, niko ne tvrdi da su (svi) hrvatski branitelji "ustaše". Ali neki to sami za sebe govore s ponosom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # HraniteljTuljana 2019-04-16 20:32
U Ministarstvu graditeljstva počela uhićenja. Dali netko zna zašto i dali netko može dati neku točniju informaciju?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # Lujoministar 2019-04-16 23:05
Citat Tuljana:
U Ministarstvu graditeljstva počela uhićenja. Dali netko zna zašto i dali netko može dati neku točniju informaciju?

To ti je isto kao što swe na Lošinju radi.
staviš u plan kupljeno zemljište po dva eura kod Osora i kurila u Osoru predvidiš turističko nasele a na Kurilama kamp za koji nije potreban nikakav drugi plan loji regulira izgradnju.
Isti vlasnici sa potrebnim papirima za izgrasnju turističkog naselja na njuškalo profdaju za milion i po eura a kamp na kurilama za tri miliona eura.
E sada ti računaj zaradu i tko je šta dobio koji je sredio i omogućio bez plana da se to izgradi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # ako ne može drugačije onda poštenokiro 2019-04-17 11:50
Citat ministar:

To ti je isto kao što swe na Lošinju radi.
staviš u plan kupljeno zemljište po dva eura kod Osora i kurila u Osoru predvidiš turističko nasele a na Kurilama kamp za koji nije potreban nikakav drugi plan loji regulira izgradnju.
U Lošinju je sve odrađeno po PS-u, a zarada se dijeli pošteno prema zasluzi. :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
016 # $$$RDx 2019-04-17 13:12
Citat kiro:
Citat ministar:

To ti je isto kao što swe na Lošinju radi.
staviš u plan kupljeno zemljište po dva eura kod Osora i kurila u Osoru predvidiš turističko nasele a na Kurilama kamp za koji nije potreban nikakav drugi plan loji regulira izgradnju.
U Lošinju je sve odrađeno po PS-u, a zarada se dijeli pošteno prema zasluzi. :P

stručni naziv za to je sinergija
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # Gradit ćemo koliko god staneZombi 2019-04-17 20:17
Citat kiro:
Citat ministar:
To ti je isto kao što swe na Lošinju radi. staviš u plan kupljeno zemljište po dva eura kod Osora i kurila u Osoru predvidiš turističko nasele a na Kurilama kamp za koji nije potreban nikakav drugi plan loji regulira izgradnju.
U Lošinju je sve odrađeno po PS-u, a zarada se dijeli pošteno prema zasluzi. :P
Više od 660 eura po osobi?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # nije sve u novcu007 2019-04-17 22:00
Citat Zombi:
Više od 660 eura po osobi?
Bogme u Lošinju se dijele automobili i jahte, a ni gotovina im nije mrska.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
114 # jedan tebi dva meniSting 2019-04-18 10:34
Šema, čuvam prijateljev mercedes u svom dvorištu, zauzvrat rekao je da ga mogu koristiti...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # Borba protiv korupcije do 660 €gost 2019-04-19 13:27
Citat Zombi:
Citat kiro:
Citat ministar:
To ti je isto kao što swe na Lošinju radi. staviš u plan kupljeno zemljište po dva eura kod Osora i kurila u Osoru predvidiš turističko nasele a na Kurilama kamp za koji nije potreban nikakav drugi plan loji regulira izgradnju.
U Lošinju je sve odrađeno po PS-u, a zarada se dijeli pošteno prema zasluzi. :P
Više od 660 eura po osobi?
660 € je gornja granica koju je HDZ odredio za ostavljanje dojma o nepokolebljivoj borbi protiv korupcije. Preko tog iznosa se ne ide. Zato lošinjski sudionici prostornog planiranja, izdavanja dozvola, inspekcijskog nadzora i drugi manipulatori mogu mirno spavati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # Prdekana za mahereJura 2019-04-19 13:58
Citat gost:
Citat Zombi:
Citat kiro:
Citat ministar:
To ti je isto kao što swe na Lošinju radi. staviš u plan kupljeno zemljište po dva eura kod Osora i kurila u Osoru predvidiš turističko nasele a na Kurilama kamp za koji nije potreban nikakav drugi plan loji regulira izgradnju.
U Lošinju je sve odrađeno po PS-u, a zarada se dijeli pošteno prema zasluzi. :P
Više od 660 eura po osobi?
660 € je gornja granica koju je HDZ odredio za ostavljanje dojma o nepokolebljivoj borbi protiv korupcije. Preko tog iznosa se ne ide.
Kad bi se podigla ljestvica ostali bi bez najvažnijih članova. Pa već im je bivši predsjednik stranke i premijer aglavio u prdekani :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # takozvana sinergijaPosrnuli Anđeo 2019-04-19 10:32
Citat kiro:
Citat ministar:

To ti je isto kao što swe na Lošinju radi.
staviš u plan kupljeno zemljište po dva eura kod Osora i kurila u Osoru predvidiš turističko nasele a na Kurilama kamp za koji nije potreban nikakav drugi plan loji regulira izgradnju.
U Lošinju je sve odrađeno po PS-u, a zarada se dijeli pošteno prema zasluzi. :P

Na Veliki Petak sve će im biti oprošteno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
17 0 # #vjerodostojnohranitelj tuljana 2019-04-20 07:56
Citat Posrnuli Anđeo:
Citat kiro:
Citat ministar:
To ti je isto kao što swe na Lošinju radi.
staviš u plan kupljeno zemljište po dva eura kod Osora i kurila u Osoru predvidiš turističko nasele a na Kurilama kamp za koji nije potreban nikakav drugi plan loji regulira izgradnju.
U Lošinju je sve odrađeno po PS-u, a zarada se dijeli pošteno prema zasluzi. :P
Na Veliki Petak sve će im biti oprošteno.
Nema toga što bi pažljivi, neovisni i nepristrani komentatori oprostili gradskoj vlasti, osim jasno, one kupnje jedne obnovljene nekretnine...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
116 # Vandalski čin obnove Nautikegost 2019-04-20 13:04
Citat hranitelj tuljana:
Citat Posrnuli Anđeo:
Citat kiro:
Citat ministar:
To ti je isto kao što swe na Lošinju radi. staviš u plan kupljeno zemljište po dva eura kod Osora i kurila u Osoru predvidiš turističko nasele a na Kurilama kamp za koji nije potreban nikakav drugi plan loji regulira izgradnju.
U Lošinju je sve odrađeno po PS-u, a zarada se dijeli pošteno prema zasluzi. :P
Na Veliki Petak sve će im biti oprošteno.
Nema toga što bi pažljivi, neovisni i nepristrani komentatori oprostili gradskoj vlasti, osim jasno, one kupnje jedne obnovljene nekretnine...
Ako misliš na kupnju dijela obnovljene bivše Nautike, mislim da je to neoprostivo. Gradska vlast se prvo trebala suprotstaviti obnovi te nekretnine kojoj je Jadranka dd kao vlasnik omogućavala da godinama neodržavanja poprima retro izgled poput romantičnih antičkih razvalina. Unatoč brojnim nastojanjima da se obnova onemogući, zgrada je ipak obnovljena da bi svojim izgledom narušila teško stečenu retro vizuru središta grada. Smatram da bi trebalo pokrenuti postupak da se nekretninu vrati u stanje kakvo je bilo prije ovog vandalskog čina obnove. Time bi taj dio grada opet poprimio atraktivan prethodni izgled kao na slici

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
022 # Opća egzaltacijagost 2019-04-20 18:11
Oduševljeni hranitelj tuljana primio danas na štandu pincu, dar koji mu je osobno uručila gradonačelnica.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # nogost 2019-04-23 13:30
I tko onda na kraju laže, Damir ili Bojana?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
191 # zanimljivo...hranitelj tuljana 2019-04-28 17:01
Gospodina Plavšića su one tvrdnje o hrvatskim braniteljima očito jako pogodile...
Iz gostovanja u Bujici:
“Bojani Genov su se u našoj predstavi pričinjavele nekakve ustaše i Bleiburg, a bila je šokirana kada su joj djeca na Lošinju rekla da im se predstava svidjela,” prisjeća se gostujući u Bujici na Z1 vukovarski dragovoljac Damir Plavšić i nastavlja:
“Uslijedile su neke čudne reakcije… Pitala je djecu čija je bila uniforma onih koji su držali govore, na što su djeca odgovorila da je to bila uniforma Hrvatske vojske. To ju je posebno pogodilo!”

Cijeli članak na:
narod.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
021 # Ugašena svjetlaEmanero 2020-10-26 17:48
Kad je ovih dana jedan zabludjeli mladić zapucao iz kalašnjikova ispod Plenkovićevih prozora i teško ranio policajca, premijer je iznenada otkrio postojanje desnog radikalizma u Hrvatskoj i najavio obračun sa “ozbiljnim društvenim problemom radikalizacije” i “ekstremizma. Na jednoj presici je rekao , rekao Kod ovog slučaja postoji odgovornost različitih aktera, između ostalih i medijskih aktera, a tu ne mislim pritom na vas, okupljene, nego na brojne koji svojim emisijama potiču nesnošljivost i mržnju, prije svega između Hrvata i srpske manjine. To je činjenica. Tu je mnogo onih kojima se ne sviđa politika koju vodimo u ovom mandatu
No odgovornost za ovaj slučaj snosi i Vlada, pa i sam Plenković, jer kako u uvodu ovog članka piše, Ministarstvo znanosti i obrazovanja i Agencija za odgoj i obrazovanje odobrili su da se diljem Hrvatske održava predstava ‘Bitka za Vukovar’ u kojoj se pred školskom djecom govori o užitku ubijanja neprijatelja kao ‘prljavih, smrdljivih, bradatih nakaza’. Autor predstave je uz Damira Plavšića i Damir Markuš Kutina u čijem klubu je trenirao spomenuti mladac. Vlasnik kluba je pozirao okružen mladićima s desnicama ispruženim u nacistički pozdrav, a hvalio je i branio od osuda nasilničke ispade navijača u kojima su meta bili Srbi.
Predstava je održana i u Malom Lošinju, o čemu je izvijestio portal otoci.net:
Program "Bitka za Vukovar", koncipiran od vukovarskih branitelja Damira Plavšića i Damira Markuša, već održan u više od 150 mjesta u Hrvatskoj i inozemstvu, održan je u utorak u sportskoj dvorani u Malom Lošinju.
Riječ je o kombinaciji projekcija dokumentarnih filmova o ulozi Vukovara u Domovinskom ratu 1991. godine - nastojanju da se grad obrani od velikosrpske agresije, s mnogobrojnim ljudskim žrtvama, prognanim Vukovarcima i razaranjima grada kao ishodom. Također je bio uključen nastup ovdašnjih ansambala; Folklornog društva "Manfrina", Puhačkog orkestra "Josip Kašman" i učeničke skupine iz Srednje škole Ambroza Haračića.
Uz ugašena svjetla u dvorani, simbolično je uneseno svjetlo, koje je potom svijećama prošireno gledalištem, a prema ideji autora, predstavlja konačnu pobjedu. U tome su sudjelovali malološinjski župnik Robert Zubović i gradonačelnica Ana Kučić.
U pogledu učenja povijesti, ova predstava ima suglasnost Ministarstva znanosti i obrazovanja RH.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
142 # Faktčekinghranitelj tuljana 2020-10-28 10:35
Citat Emanero:
Program "Bitka za Vukovar", koncipiran od vukovarskih branitelja Damira Plavšića i Damira Markuša, već održan u više od 150 mjesta u Hrvatskoj i inozemstvu, održan je u utorak u sportskoj dvorani u Malom Lošinju.
Sjećam se...
Za razliku od g. Plavšića, ja ne vjerujem da je gđa Genov lagala (dakle svjesno i drsko iznosila neistine kako bi naštetila spomenutim braniteljima). Smatram da je tek - neinformirana.

On o svemu piše sljedeće:

"Gospođa Bojana laže kada piše da je u filmu prikazana ustaška vojska. Naime, u našem filmu vide se u jednom djelu domobrani a u drugom dijelu kolona četveroreda u kojem se kreče zarobljena Njemačka vojska u Poljskoj. Gospođa Bojana također laže kada tvrdi da se u filmu vidi Jazovka i Blaiburg (vide se samo na jednoj fotografiji kosti i ispod piše Macelj). Gospođa Bojana ponovno laže u nastavku kada piše da je Damir Markuš bio u uniformi, istina je da je Markuš na nogama imao plave tenisice, plave hlače, bijelu košulju a preko nje tamno plavu vestu na koju je prišivena oznaka “Vukovar” na desnoj strani prsa, na lijevom rukavu je prišivena mala zastava Republike Hrvatske a na desnom ramenu nosio je malu oznaku Vukovarske satnije HOS-a.

Moram gospođu Bojanu razočarati i kazati joj da je HOS (Hrvatske obrambene snage) bio legalna postrojba Hrvatske vojske i da Vukovarska satnija HOS-a nema nikakve veze sa Ustašama. Gospođa Gordana također laže i izmišlja kada piše o nekakvoj ustaškoj zastavi, naime u dva navrata se vidi kako u listopadu 1991 godine jedan naš branitelj drži malu zastavicu koju je donio iz Hercegovine a tada je zastava Herceg Bosne počinjala sa bijelim poljem također moram podsjetiti gospođu Gordanu da je i Hrvatska službena zastava 1990 godine imala prvo polje bijele boje… Prikazivanjem ZAROBLJENIH Hrvata domobranske vojske i Nijemaca nakon završetku II svjetskog rata i Hrvatskih zarobljenika i civila nakon pada Vukovara željeli smo poslati poruku da se povijest ponovila jer su i jedni i drugi uglavnom završili živote u jamama bez suđenja također su i jedne i druge zarobljenike ubijali oni koji su na kapama nosili zvijezdu petokraku.

Gospođa Bojana se na kraju izgubila u svojim lažima te je napisala ovo: “propagandnog uratka kojim se nastoji redizajnirati povijest i relativizirati značenje i povijesni kontekst takozvane Nezavisne države Hrvatske i njezine vojske učenicima nikako ne može biti u interesu te djece niti Hrvatske.” U mojoj predstavi niti jednom riječju ne govori se o NDH niti se jednom slikom prikazuju ustaše i NDH, također djeci ne puštamo nikakav propagandni film već film koji je potpuna istina onoga što se događalo tijekom obrane i nakon pada Vukovara."

Hoće li se javiti netko tko je stvarno bio na predstavi, a da je ujedno sposoban razaznati simbole i uniforme o kojima se govori (ima na Wikipediji, između ostalog), pa da podijeli svoje mišljenje?

Članak:
narod.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Tko to tamo laže?Emanero 2020-10-28 14:37
Citat hranitelj tuljana:
Moram gospođu Bojanu razočarati i kazati joj da je HOS (Hrvatske obrambene snage) bio legalna postrojba Hrvatske vojske i da Vukovarska satnija HOS-a nema nikakve veze sa Ustašama.
narod.hr/.../...
A meni je žao što moram razočarati hranitelja tuljana. Vjerodostojnijo m informacijom valja držati navode Ante Prkačina, generala HOS-a od tvrdnje g. Plavšića da HOS nema nikakve veze sa Ustašama.
Škorin Prkačin: Mi HOS-ovci smo nastali na tradiciji ustaša, tu nema nikakve dvojbe
... Ustvrdio je da uzvikivanje pokliča "Za dom spremni" nakon službene svečanosti u Kninu nije bila provokacija, nego reakcija, a priznao je da je HOS nastao na tradiciji ustaša.
"Nema nikakve dvojbe, HOS je nastao na tradiciji ustaške vojske"
"Nije to bila provokacija, to je bila reakcija, to je iz bijesa i prkosa. S tim ljudima ne treba tjerati mak na konac. Prvo ti ljudi, kojima ja pripadam, nisu slučajno u amblem stavili 'Za dom spremni'. Tu nema nikakve dvojbe da je pozdrav 'Za dom spremni' i da je HOS jedina hrvatska vojska koja je nastala na tradiciji jedne druge hrvatske vojske - ustaške vojske iz Drugog svjetskog rata", kazao je. Pa ako gospođa Bojana laže sve to što tvrdi Plavšić, to su manje i benignije laži od njegove tvrdnje da HOS nema nikakve veze sa Ustašama. A ako ne laže, a to uporno tvrdi, njegova neiformiranost je daleko malignija od neinformiranost i gospođe Genov.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
# ...Guest 2020-10-28 15:16
Ovaj komentar je obrisao administrator
09 # Trol ostaje trolEmanero 2020-10-28 16:15
Citat Emanero:
A meni je žao što moram razočarati hranitelja tuljana.
Citat hranitelj tuljana:
Pa dobro, gospođin trbuhozborče (je li te ovlastila da ju javno zastupaš u njeno ime?!) u citiranom tekstu navedeno je 5-6 netočnih tvrdnji (boldao sam). Na ovom portalu naučio sam da je pola istine cijela laž, ali ne bih bio tako strog. Evo, objasni još dvije-tri one netočne tvrdnje pa me možda i uspiješ razočarati. Ova jedna jest dvojbena ali to je samo jedna. Molim te da se pritom držiš same predstave i ne trolaš. Svako odbijanje nedvosmislenog odgovora, izmotavanje ili brisanje mog komentara protumačiti ću kao priznanje poraza.
Idemo od početka: jesu li u filmu prikazani Ustaše? I tako dalje...
Trebao sam znati da ću i uljudnim odgovorom ošamariti govno. Zaboravio sam da trolove treba ignorirati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
020 # Film noireFilmofil 2020-10-26 19:25
Nadam se da ovu sliku i komentar neće vidjeti Plenković.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # SablasnoFilmoznanac 2020-10-27 14:36
Citat Filmofil:
Nadam se da ovu sliku i komentar neće vidjeti Plenković.
Mene ova slika više podsjeća na scenu iz horora s ovim sablastnim licima osvjetljenim odozdo tzv. vampirskim svjetlom :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # .....Mirjana 2020-10-27 17:32
Citat Filmoznanac:
Citat Filmofil:
Nadam se da ovu sliku i komentar neće vidjeti Plenković.
Mene ova slika više podsjeća na scenu iz horora s ovim sablastnim licima osvjetljenim odozdo tzv. vampirskim svjetlom :cry:
mene podsjeća na scenu kad ti HEP iznenada isključi struju :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
110 # Obol lažno domoljubnom ritualugost 2020-10-28 09:51
Citat Mirjana:
Citat Filmoznanac:
Citat Filmofil:
Nadam se da ovu sliku i komentar neće vidjeti Plenković.
Mene ova slika više podsjeća na scenu iz horora s ovim sablastnim licima osvjetljenim odozdo tzv. vampirskim svjetlom :cry:
mene podsjeća na scenu kad ti HEP iznenada isključi struju :lol:
A mene podsjeća na sliku ljudi kojima je isključena savjest pa aktivno sudjeluju u jednom šovinističkom ritualu. Žalosno je što su župnik kao predstavnik crkvene, a Ana Kučić i Anto Nedić svjetovne vlasti (Nedić još i kao predsjednik ogranka HDZ) svojim nazočenjem i aktivnim sudjelovanji dali svoj obol ovom lažno domoljubnom obredu. Koautor tog "spektakla" je već odavno poznat kao podstrekač desnog radikalizma, pa su na njegovom fb profilu objavljeni pozivi da se Plenkovića zbog koalicije sa SDSS-om objesi na trgu, a izdajice "izroka" rafalima.
Nakon "rokanja" rafalima na Markovom trgu u Večernjem listu je branio počinitelja: Prozvati nekog teroristom, a imati uza se SDSS bio bi, da nije ove tragedije, vic broj jedan. Dobro smo mi devedesetih upoznali teroriste, a Danijel to sigurno nije. Reći da će svaki dan govoriti o tome nije smirivanje situacije. Koristiti ovu tragediju i pretvarati je u borbu protiv neistomišljenik a ili u političke svrhe je degutantno. Treba rješavati probleme koje sam spomenuo – zaključuje Markuš.
Pročitajte više na: m.vecernji.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Zemljovid afera

    hranitelj tuljana 23.04.2026 09:31
    Pa evo prilike
    Pokaži da si drugačiji od "naše gradske vlasti" pa mi napiši što misliš o događajima na morskoj obali, javnom dobru između Balvanide i Trasorke, imaš lijepo Google Maps (vidim da imaš internet, pa ne bi trebao biti problem) a imaš i Geoportal preglednik ...

    Read more...

     
  • Zemljovid afera

    hranitelj tuljana 23.04.2026 09:27
    o sljepilu
    Kako nemam Fejs, ne mogu provjeriti ali sumnjam da je to napisao Banić nego to ovdje piše netko tko ga želi prikazati neinformiranim. Naime, nigdje i nikad Rt Kolo nije bio otok, nego rt, poluotok spojen s ostatkom Lošinja plitkom prevlakom koja ...

    Read more...

     
  • Zemljovid afera

    DD 22.04.2026 16:11
    Njihov komadić raja
    Našoj gradskoj vlasti ništa od toga ne smeta. A naša gradonačelnica na fejsu razdragano piše Ovaj naš komadić raja, komadić svijeta, okupan morem i suncem! To je osjećaj, miris djetinjstva koji nas uvijek vraća sebi. ???? Na Dan planeta Zemlje, sjetimo ...

    Read more...

     
  • Zemljovid afera

    Gost 21.04.2026 10:32
    Janezi nam mijenjaju zemljovid
    Ako je ovo što piše Banić istins, vrijeme je da se priupita Gradonačelnicu i predsjednika GV zna li ona za ovo: Kako se Institucije prave gluhe, glupe i neinformirane, mi nastavljamo tiskati, pa sam siguran da će na kraju 'izist govno'! Veseli me ...

    Read more...

     
  • Zemljovid afera

    Jura 20.04.2026 17:56
    Kolo naokolo
    Slovenci promijenili reljef otoka Lošinja ???? Banić piše: Ministarstvo pomorstava očito ne zna što je to OTOK'', a što je ''POLUOTOK''! Dakle, ''OTOK'' je dio kopna koji je sa svih strana okružen morem, a ''POLUOTOK'' je dio kopna koji je jednim ...

    Read more...

     
  • Zemljovid afera

    hranitelj tuljana 20.04.2026 12:09
    O polovicama, rode
    I on a i komentatori, Slovence i njihovu gradnju tako rado spominju. Meni je s druge strane (he he, mala igra riječi) zaninljivija gradnja o kojoj komentatori ne žele napisati - ni slovca. Znate, ona druga polovica...

    Read more...

     
  • Zemljovid afera

    gost 19.04.2026 19:01
    Bučanje- ovo je Slovenija
    Izgleda da će tamo uskoro pisati ono "ovo je Slovenija" :-| Banić piše da od 1400 evidentiranih nelegalnih građevina na Lošinju više od pola je od slovenskih državljana .I da im po bahatosti konkurišu Česi, Pogledati na Banićevom fejsu www.facebook.com/.../ ...

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    hranitelj tuljana 13.04.2026 17:00
    Eto...
    Evo, ni tužibaba ne vidi ništa, samo još jedna u nizu...:(

    Read more...

     
  • Sve se nešto nastavlja, pokreće, omogućuje, prepoznaje ...

    ... 10.04.2026 11:09
    ...
    evo, sutra je 14 mjeseci, drveni montažni dječji vrtić još nije gotov gradonačelnice, u čemu je problem, jel opet kriv Pedro

    Read more...

     
  • Oktroirani mjesni odbori

    hranitelj tuljana 08.04.2026 21:55
    O lažima, rode...
    Ovo je, dakako, potpuna besmislica i laž.

    Read more...

     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Eu 08.04.2026 07:57
    Non eu
    Od rujna 2026 nema više eu fondova za Hrvatsku. Nema više napasti da se krade. No nema više ni novca. Slijedi bankrot države kao i u Grčkoj . Lošinj se nema šta bojati. Lošinj je propao kao i većina projekata iz eu fondova,

    Read more...

     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Ben Hur 08.04.2026 07:38
    otpadomjeri
    Sve je to relativno i nije mi namjera svađati umirovljenike. Gradsko vijeće je podržalo odluku direktora kojom su poručili iznajmljivačima ( i ne samo njima): " Možete odvajati otpad i imati malo otvaranja ostatnog otpada, ali ćete plaćati odvoz otpada ...

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Ne 08.04.2026 07:03
    Ne
    Ljudi ne napuštaju drugi mol M. F. Posrao i šefa i stanicu Lučka

    Read more...

     
  • Bez kormila, bez kormilara

    gost 06.04.2026 17:24
    Poslanica Lošinjanima
    Uskrsni blagdani su na izmaku, Iako Isus nije ovdje, nije kasno za poslanicu dragim Lošinjanima. Obraćam vam se s dubokim poštovanjem i još dubljim razumijevanjem vašeg jedinstvenog talenta da u isto vrijeme živite u raju i kukate kao da ste na ...

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    hranitelj tuljana 06.04.2026 16:21
    @ tužibaba
    Tužibaba, nešto bih provjerio. Do sad nisam od ni jednog komentatora niti autora članka dobio odgovor na ovo pitanje, možda ću od vas dobiti? Izgleda da se zaštitom javnog dobra i bespravnom devastacijom morske obale na Lošinju nitko ne bavi. Čini se ...

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Franković 06.04.2026 00:14
    Pije kavu s Arsenom
    Kako to da ovaj portal niš ne piše o prosvjedu ispred lučke uprave jer je Franković zatražio micanjem brodica s drugog mulića u gradu

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Franković 05.04.2026 19:35
    Prevara
    M. F veliki prevarant Nadam se da više neće dobit nit jednog vijećnika Navodno je ušao u sdp

    Read more...

     
  • Bez kormila, bez kormilara

    gost 05.04.2026 13:51
    Nije ovdje
    Gradonačelnica nam u povodu uskrsa javlja na fejsu da Isus nije ovdje. To svi znamo. Po stanju u gradu, u državi, Europi i svjetu :sad: Lako Isusu, on je uskrsnuo

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Tužibaba 04.04.2026 13:23
    Rudi
    Što se događa u lučkoj upravi navodno više nema za neke lovatore besplatnih vezova ali nema nit sankcija za to

    Read more...

     
  • Web stranicom "budimo" građane

    Tužibaba 03.04.2026 21:24  
  • Oktroirani mjesni odbori

    ST 03.04.2026 16:27
    .
    To znači da je umirovljenik samac koji ne iznajmljuje ili nema što iznajmiti u lošijem položaju od onoga koji iznajmljuje.

    Read more...

     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Ben Hur 03.04.2026 11:15
    rješenje
    Prosječna mirovina nije dostatna za život tako da rješenje nije jednostavno kako si napisao prije mjesec dana. Umirovljenik ne iznajmljuje iz objesti nego iz potrebe.

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Dron 03.04.2026 07:51
    ...
    Nepismeni gradski vijećnici dižu ruke da firma navodno ne bi propala, umjesto da smijene nesposobnog direktora. Ovo je direktno kršenje načela "onečišćivač plaća" (polluter pays principle), koje je temelj modernog gospodarenja otpadom, gdje trošak ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zvone 02.04.2026 15:15
    Potpore samaca iznajmljivačima
    Ovih dana dobivamo račune za odvoz smeća po novoj metodi obračuna. Ispada da koliko god domaćinstva proizvedu smeća sva plaćaju isto: samac i višečlana obitelj koja otpadometar otvori 10 puta mjesečno plaćaju isto. Što znači da samci osiguravaju potporu ...

    Read more...

     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Tužibaba 29.03.2026 13:22
    Laže
    Kako to da S. K. VIŠE NE PIŠE PROTIV HDZ I ANE KUČIĆ VEČ JOJ LAJKA OBJAVE NADA LI SE MJESTU KOMUNALNE PROČELNICE USKORO POVRATAK U HDZ

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    R.B. 25.03.2026 14:58
    Tko je odgovoran za stagnaciju?
    Akosam dobro shvatio izvješće na otoci.net ugovor je raskinut jer voditeljica izrade nije imala licencu za taj posao. Sumnjivo je što se to saznalo baš dan uoči završetka neobično dobro posjećene javne rasprave. A IGH posve zasigurno nije odgovoran ...

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Zabrinuti građanin 25.03.2026 08:46
    stagnacija na otoku vitalnosti
    Kaže gradonačelnica da će tužiti IGH radi nadoknade štete. Hoće li ih tužiti samo za onih 14.000 eura ili će ih tužiti i za višegodišnju stagnaciju cijelog otoka radi onemogućavanja investicija?

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Zico 24.03.2026 09:12
    Vjerujem joj kao što vjerujem Trumpu
    Jučer na fejsu GML piše: Pratite uživo prijenos 8. sjednice Gradskog vijeća Grada Malog Lošinja na ovom linku... A na linku ne možeš kvalitetno pratiti prijenos sjednice ni uživo ni umrtvo, svako malo sve se zablokira i ne mrda po desetak minuta. I ...

    Read more...

     
  • Sve se nešto nastavlja, pokreće, omogućuje, prepoznaje ...

    hranitelj tuljana 23.03.2026 16:44
    3 put?
    Kako vam se svaki put naruga, i opet uporno glasate za nju?! Sjeti se samo salvi uvreda kad sam pred izbore ovdje pozivao da se za nju ne glasa, kad sam bezuspješno pokušavao naći barem jednog jedinog anonimnog istomiščjenika koji bi želio da HDZ ...

    Read more...

     
  • Sve se nešto nastavlja, pokreće, omogućuje, prepoznaje ...

    Tovar 23.03.2026 10:43
    Vaša. A svoja.
    Vjerojatno će na kraju mandata doći radnici da se pokaže kako ispunjava obećanje. Isto kao za besplatno dopunsko osiguranje. Obećano na početku izborne kampanje, a ispunjeno tek na kraju mandata. Nakon 4 godine :cry: Gradnju školske sportske dvorane i ...

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Zemljovid afera

    hranitelj tuljana 23.04.2026 09:31
    Pa evo prilike
    Pokaži da si drugačiji od "naše gradske vlasti" pa mi napiši što misliš o događajima na ...
     
  • Zemljovid afera

    hranitelj tuljana 23.04.2026 09:27
    o sljepilu
    Kako nemam Fejs, ne mogu provjeriti ali sumnjam da je to napisao Banić nego to ovdje piše ...
     
  • Zemljovid afera

    DD 22.04.2026 16:11
    Njihov komadić raja
    Našoj gradskoj vlasti ništa od toga ne smeta. A naša gradonačelnica na fejsu razdragano ...
     
  • Zemljovid afera

    Gost 21.04.2026 10:32
    Janezi nam mijenjaju zemljovid
    Ako je ovo što piše Banić istins, vrijeme je da se priupita Gradonačelnicu i predsjednika GV ...
     
  • Zemljovid afera

    Jura 20.04.2026 17:56
    Kolo naokolo
    Slovenci promijenili reljef otoka Lošinja ???? Banić piše: Ministarstvo pomorstava očito ...
     
  • Zemljovid afera

    hranitelj tuljana 20.04.2026 12:09
    O polovicama, rode
    I on a i komentatori, Slovence i njihovu gradnju tako rado spominju. Meni je s druge strane ...
     
  • Zemljovid afera

    gost 19.04.2026 19:01
    Bučanje- ovo je Slovenija
    Izgleda da će tamo uskoro pisati ono "ovo je Slovenija" :-| Banić piše da od 1400 evidentiranih ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    hranitelj tuljana 13.04.2026 17:00
    Eto...
    Evo, ni tužibaba ne vidi ništa, samo još jedna u nizu...:(
     
  • Sve se nešto nastavlja, pokreće, omogućuje, prepoznaje ...

    ... 10.04.2026 11:09
    ...
    evo, sutra je 14 mjeseci, drveni montažni dječji vrtić još nije gotov gradonačelnice, u ...
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    hranitelj tuljana 08.04.2026 21:55
    O lažima, rode...
    Ovo je, dakako, potpuna besmislica i laž.
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Eu 08.04.2026 07:57
    Non eu
    Od rujna 2026 nema više eu fondova za Hrvatsku. Nema više napasti da se krade. No nema više ...
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Ben Hur 08.04.2026 07:38
    otpadomjeri
    Sve je to relativno i nije mi namjera svađati umirovljenike. Gradsko vijeće je podržalo ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Ne 08.04.2026 07:03
    Ne
    Ljudi ne napuštaju drugi mol M. F. Posrao i šefa i stanicu Lučka
     
  • Bez kormila, bez kormilara

    gost 06.04.2026 17:24
    Poslanica Lošinjanima
    Uskrsni blagdani su na izmaku, Iako Isus nije ovdje, nije kasno za poslanicu dragim ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    hranitelj tuljana 06.04.2026 16:21
    @ tužibaba
    Tužibaba, nešto bih provjerio. Do sad nisam od ni jednog komentatora niti autora članka ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Franković 06.04.2026 00:14
    Pije kavu s Arsenom
    Kako to da ovaj portal niš ne piše o prosvjedu ispred lučke uprave jer je Franković zatražio ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Franković 05.04.2026 19:35
    Prevara
    M. F veliki prevarant Nadam se da više neće dobit nit jednog vijećnika Navodno je ušao u ...
     
  • Bez kormila, bez kormilara

    gost 05.04.2026 13:51
    Nije ovdje
    Gradonačelnica nam u povodu uskrsa javlja na fejsu da Isus nije ovdje. To svi znamo. Po ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Tužibaba 04.04.2026 13:23
    Rudi
    Što se događa u lučkoj upravi navodno više nema za neke lovatore besplatnih vezova ali nema ...
     
  • Web stranicom "budimo" građane

    Tužibaba 03.04.2026 21:24
    Kikić
    Točno tako
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    ST 03.04.2026 16:27
    .
    To znači da je umirovljenik samac koji ne iznajmljuje ili nema što iznajmiti u lošijem ...
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Ben Hur 03.04.2026 11:15
    rješenje
    Prosječna mirovina nije dostatna za život tako da rješenje nije jednostavno kako si napisao ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Dron 03.04.2026 07:51
    ...
    Nepismeni gradski vijećnici dižu ruke da firma navodno ne bi propala, umjesto da smijene ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zvone 02.04.2026 15:15
    Potpore samaca iznajmljivačima
    Ovih dana dobivamo račune za odvoz smeća po novoj metodi obračuna. Ispada da koliko god ...
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Tužibaba 29.03.2026 13:22
    Laže
    Kako to da S. K. VIŠE NE PIŠE PROTIV HDZ I ANE KUČIĆ VEČ JOJ LAJKA OBJAVE NADA LI SE MJESTU ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    R.B. 25.03.2026 14:58
    Tko je odgovoran za stagnaciju?
    Akosam dobro shvatio izvješće na otoci.net ugovor je raskinut jer voditeljica izrade ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Zabrinuti građanin 25.03.2026 08:46
    stagnacija na otoku vitalnosti
    Kaže gradonačelnica da će tužiti IGH radi nadoknade štete. Hoće li ih tužiti samo za ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Zico 24.03.2026 09:12
    Vjerujem joj kao što vjerujem Trumpu
    Jučer na fejsu GML piše: Pratite uživo prijenos 8. sjednice Gradskog vijeća Grada Malog ...
     
  • Sve se nešto nastavlja, pokreće, omogućuje, prepoznaje ...

    hranitelj tuljana 23.03.2026 16:44
    3 put?
    Kako vam se svaki put naruga, i opet uporno glasate za nju?! Sjeti se samo salvi uvreda kad ...
     
  • Sve se nešto nastavlja, pokreće, omogućuje, prepoznaje ...

    Tovar 23.03.2026 10:43
    Vaša. A svoja.
    Vjerojatno će na kraju mandata doći radnici da se pokaže kako ispunjava obećanje. Isto kao ...