Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

NESTRANAČKA LISTA HDZ-a MALI LOŠINJ

Korisnička ocjena:  / 6
LošeNajbolje 

veliHrvatska demokratska zajednica, ogranak Mali Lošinj, na predstojećim izborima za Vijeće mjesnog odbora Veli Lošinj neće istaknuti svoje kandidate. Ne smije, nema hrabrosti. Zbog katastrofalnih rezultata u upravljanju Gradom malološinjski HDZ se na izborima u Velom Lošinju ne usudi pojaviti. Izaći će skriven iza jedne nestranačke liste 

 

Nekoliko je razloga za to:
– HDZ i njegova predsjednica nemaju nikakve rezultate u upravljanju Gradom Mali Lošinj - demografska katastrofa s vrlo negativnim trendom pokazuje se u sve većem odlasku sa otoka, nedostatku radne snage i rastu siromaštva.
– uništavanje lokalnog vodovoda pripajanjem krčkom vodovodu, predstavlja politički slom HDZ-ove vlasti
– sukobi u samom HDZ-u opterećuju znatno i širi kontekst od samog stanja u stranci
– zapostavljenost Velog Lošinja u svim aspektima društvenog i gospodarskog života
– potpuna nebriga Ane Kučić za ovaj prelijepi kutak zemlje njenih djedova

S druge strane osvježeni HSLS Mali Lošinj s novom predsjednicom na izbore izlazi samostalno sa svojom stranačkom listom. Uz HSLS i SDP Mali Lošinj s novim predsjednikom izlazi samostalno. Antonio Bonić koji je na proteklim lokalnim izborima dobio respektabilnih 181 glas za gradsko vijeće Malog Lošinja, također izlazi sa svojom listom.

No neviđenim kukavičlukom ogranak lošinjskog HDZ-a pod vodstvom Ane Kučić izlazi sakriven iza nezavisne liste Jerka Kušete, jer HDZ za Veli Lošinj nije napravio ništa, pa ne smije izaći na izbore. Tako će pokušati prevariti građane Velog Lošinja.
Jer, kako objasniti činjenicu da je lošinjski HDZ kandidirao stranačku listu u Ustrinama koje broje 16 stanovnika, a za Veli Lošinj, koje je drugo naselje po veličini na otoku iza Malog Lošinja, nema svoju listu? Zato što se boljem rezultatu nada skriven iza nestranačke liste Jerka Kušete.

Hrabrosti izaći pred građane u Velom Lošinju malološinjski HDZ nema, pa zlorabe mladog i politički neiskusnog čovjeka.

Građane Velog Lošinja se ne smije podcjenjivati i pokušavati prevariti, jer to će se HDZ-u, odnosno nestranačkoj listi Jerka Kušete obiti o glavu 13. ožujka 2022.godine.

Komentari: 

121 # ...hranitelj tuljana 2022-03-08 13:12
Zanimljiv pamflet.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
020 # CestaGost 2022-03-08 19:27
zanimljivo da svih ovih godina nitko od vijećnika koji bi trebali zastupati interese velog Lošinja nije učinio ništa da bi se napravila normalna cesta za pristup u Veli Lošinj.Za interes hotela Punta je zatvorena glavna pristupna cesta u Veli Lošinj i na taj način onemogućen i otežan prilaz vatrogasnim kamionima u centar mjesta.Nova cesta je prema dogovoru trebala prolaziti pokraj teniskih terena ali velološinjske vijećnike nije briga za interese Velog Lošinja ako mogu pokupiti mrvice sa stola u vlastitom interesu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
019 # ...Licemjer 2022-03-08 20:01
Bio je Dakich-Barichev ich, pa nije prstom mrdnuo, niti gurnuo kamenčić.
Bio je HDZov pripljepak ako se ne varam.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # Cesta u Velomgost 2022-03-09 09:31
Citat Gost:
Za interes hotela Punta je zatvorena glavna pristupna cesta u Veli Lošinj i na taj način onemogućen i otežan prilaz vatrogasnim kamionima u centar mjesta.Nova cesta je prema dogovoru trebala prolaziti pokraj teniskih terena ali velološinjske vijećnike nije briga za interese Velog Lošinja ako mogu pokupiti mrvice sa stola u vlastitom interesu.
Ni gradonačelnik i njegova zamjenica, a potom gradonačelnica nisu htjeli uznemiravati vlasnike Jadranke (ma tko oni bili) podsjećanjem na obećanje da će sagraditi taj dio ceste.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1519 # Mi smo Veli!Jerko Kušeta 2022-03-08 20:01
Poštovani autoru, ne znam kako bih započeo ovaj odgovor jer ste skriveni iza inicijala, pa mi je teško bilo što reći. Na početku je jedno sigurno, jedina zlorabljena osoba ste večeras Vi.

Pravo na slobodu govora je temelj našeg današnjeg života i drago mi je da je tako, ali isto tako nadam se da svaka etična osoba u sebi osjeti i obvezu da uvijek govori istinu.

Jedina istina, uz činjenicu da sam mladu, ovoj Vašoj objavi je jedino ta da neuspjelim pokušajima želite ocrniti skupinu predivnih ljudi, ako to nije tako demantirajte me. Lista Mi smo Veli! želi pažnju privući željom, radom i interesom za svoju zajednicu i mjesto, a ne nekakvim sitnim i neukusnim internet objavama. Žao mi je da se u ovoj objavi ne pišete o idejama koje imamo (ili ih možda kritizirate) nego ste se koncentrirali na neke političke tračeve. Ne očekujemo da nam se pripisuju tuđe zasluge, a ni tuđi grijesi.

Mi jesmo i ostat ćemo nezavisni s jedinom obvezom prema našim sumještanima i našem mjestu, a ne prema bilo kakvim političkim grupacijama ili pojedincima pa tako ni prema HDZ-u. Ne znam uopće odakle Vam takva ideja. Dalje od ovoga neću ići jer ljudi ne komuniciraju kroz nekakve ekrane, skriveni iza lažnih imena. Zovite me, nađite se s nama lice u lice pa onda pričajte!

Lijepi pozdrav,
Jerko Kušeta
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
110 # Mlada i naivna skupinaVelološinjan 2022-03-08 22:04
Vrlo zanimljiva konstatacija, ali zanimljivo je također ako tako mlada i naivna skupina nije dio velike političke organizacije (koji inače voli mlade i naivne) što onda ona uopće radi na ovakvim političkim portalima?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
112 # ...Licemjer 2022-03-09 00:00
Citat Velološinjan:
Vrlo zanimljiva konstatacija, ali zanimljivo je također ako tako mlada i naivna skupina nije dio velike političke organizacije (koji inače voli mlade i naivne) što onda ona uopće radi na ovakvim političkim portalima?
Isto bi se dalo pitati autora ovoga teksta.
Gledam baš jednu osobu. Podjelila je ovaj tekst po svim mogućim grupama vezanim uz Lošinj.
Kad netko s Ilovika podjeli objavu vezanu uz mjesne izbore u Velom u grupi o Malom, o čemu se tu točno radi?
Po samome tekstu se da iščitati kako je Bonić stavljen na mjesto favorita, zatim se spominju stranačke liste u nekom finome tonu da ne bude očito (moš mislit) i na kraju se blati Kušetu.
Naivan je samo onaj tko ne vidi ovaj tekst i ovaj komentar pod nickom Velološinjan kao bilo šta osim lošeg pokušaja A.B. i njegove liste da na uistinu loš i jadan način bace ljagu na suparničku listu bez trunke dokaza.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # A jake alternative nudeSimon 2022-03-09 07:40
Ekipi koja je drukala za veterinara se u svima drugima pričinjaju hdz igrači. Samo glasati suprotno nego što bi oni htjeli, nema greške za lošinjane!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
111 # #podrškaJerkuVeli Lošinj 2022-03-09 10:05
Bravo za mlade ljude i bravo za Jerka! Uopće je glupo komentirati kada neka osoba koja nije ni iz Velog Lošinja krene blatiti po fejsu nekoga koga niti ne poznaje samo da bi bacila mrvice oko nekih teorija zavjere.
Jedan "neiskusni" mladi Jerko je doktor znanosti za jednog Bonića....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Mladi i starigost 2022-03-09 13:40
Citat Veli Lošinj:
Bravo za mlade ljude i bravo za Jerka! Uopće je glupo komentirati kada neka osoba koja nije ni iz Velog Lošinja krene blatiti po fejsu nekoga koga niti ne poznaje samo da bi bacila mrvice oko nekih teorija zavjere.
Jedan "neiskusni" mladi Jerko je doktor znanosti za jednog Bonića....
Mladost nije jamstvo sposobnosti, poštenja i znanja. Nisam Veloselac ali znam čitati pa sam na otoci.net i jadranski.hr pročitao što biračima poručuju ovi mladi iza kojih stoje stari.
otoci.net/.../...
Sadržajniju i smisleniju poruku bez šupljih fraza šalju stari iz HSLS-a.
jadranski.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Uloga žetončića u osvajanju vlastiWD 41 2022-03-09 10:05
Citat Licemjer:
Naivan je samo onaj tko ne vidi ovaj tekst i ovaj komentar pod nickom Velološinjan kao bilo šta osim lošeg pokušaja A.B. i njegove liste da na uistinu loš i jadan način bace ljagu na suparničku listu bez trunke dokaza.
Kao dokaz opravdane sumnje je djelovanje HDZ-a općenito, a u Malom Lošinju posebno. Vidi kako na vlast dolazi i kako na vlasti opstaje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
16 # Važno je da se piše pa makar i lošegost 2022-03-10 15:48
Citat Licemjer:
..zatim se spominju stranačke liste u nekom finome tonu da ne bude očito (moš mislit) i na kraju se blati Kušetu...
... pokušaja A.B. i njegove liste da na uistinu loš i jadan način bace ljagu na suparničku listu bez trunke dokaza.
Mislim da je ovo primjena propagandnog pravila da je dobro i kad se piše loše. Važno je da se piše :roll: A ne vidim da se blati Kušetu ni bacanje ljage bez dokaza.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
7 0 # ...Licemjer 2022-03-10 16:03
Pa eto, vidi se da ne pratiš kontekst i da ne znaš čitati s razumijevanjem.
Ja i dalje čekam dokaze da je on HDZov igrač.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
113 # Pušemo na hladno ...WD 41 2022-03-09 10:01
Velika većina birača sastavljena od onih koji ne izlaze na izbore ili iziđu, ali na glasaju za HDZ danas puše i na hladno. HDZ je od dolaska na vlast kupnjom jednog vijećnika izabranog s nezavisne liste na vlasti i opstao sve do danas posve istom metodom. Čime nam Jerko Kušeta može jamčiti da on i ostali s njegove liste nisu kukavičje jaje Ane Kučić i lošinjskog HDZ-a? Zasigurno mu u prilog ne ide činjenica što je objavu kandidature za MO VL i moogućnost izlaska na izbore za GV među prvima lajkao gradonačelničin posilni, mentor i "Katica za sve" Anto Nedić.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Nova svježinads 2022-03-10 15:09
Citat Jerko Kušeta:
Žao mi je da se u ovoj objavi ne pišete o idejama koje imamo (ili ih možda kritizirate) nego ste se koncentrirali na neke političke tračeve.
A gdje se može vidjeti koje to ideje imate a da nisu opća mjesta i otrcane fraze kao u objavi na otoci.net. O mladima koji bi preuzeli odgovornost i da želite dati novu svježinu u političkoj sceni. Šta god to značilo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
137 # ...Licemjer 2022-03-08 20:06
Neviđeni je kukavičluk iza inicijala otvoreno pljuvati po listi mlade osobe koja možda je neiskusan u nekim pogledima, dok opet zna VIŠE i BOLJE od nekih kandidata koji su dali svoje liste za izbore za MOVL.
Neviđeni je kukavičluk neutemeljeno i bez ikakvih priloženih dokaza optuživati nekoga za stranačku pripadnost, pogotovo kada se radi o HDZu.
Neviđena je glupost promovirati zgubidana poput Bonića, koji ima manje radnog staža od Kušete, te dvije stranačke liste i onda optuživati potonjeg za neke veze s HDZom.
Neka mi netko objasni kako je autor došao do zaključka da je Kušeta u dosluhu sa HDZom. Baš me zanima ta teorija urote.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
017 # Pitanje stažaNN 2022-03-09 07:58
Citat Licemjer:
Neviđena je glupost promovirati zgubidana poput Bonića, koji ima manje radnog staža od Kušete
Radni staž nije jamstvo za poštenje, hrabrost, radinost i druga pozitivna svojstva za bavljenje politikom. Koliko staža i na kojim poslovima je imala Ana Kučić kad se kandidirala za dogradonačelnic u? I koji su bili njeni rezultati?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
10 0 # ...Licemjer 2022-03-09 11:23
Citat NN:
Citat Licemjer:
Neviđena je glupost promovirati zgubidana poput Bonića, koji ima manje radnog staža od Kušete
Radni staž nije jamstvo za poštenje, hrabrost, radinost i druga pozitivna svojstva za bavljenje politikom. Koliko staža i na kojim poslovima je imala Ana Kučić kad se kandidirala za dogradonačelnicu? I koji su bili njeni rezultati?
Pričamo o činjenici da A.B. ima 4 bbanke u guzici, ženu i dijete, a ona djedovina u koju se kune je prodao i od tih novaca životario. To je indikativno o razini odgovornosti, svijesti i savijesti te osobe. Govorimo o mjesnom odboru, ne ogradskom vijeću.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
115 # Rasprodaja tuđe djedovineNN 2022-03-09 13:06
Citat Licemjer:
Citat NN:
Citat Licemjer:
Neviđena je glupost promovirati zgubidana poput Bonića, koji ima manje radnog staža od Kušete
Radni staž nije jamstvo za poštenje, hrabrost, radinost i druga pozitivna svojstva za bavljenje politikom. Koliko staža i na kojim poslovima je imala Ana Kučić kad se kandidirala za dogradonačelnic u? I koji su bili njeni rezultati?
Pričamo o činjenici da A.B. ima 4 bbanke u guzici, ženu i dijete, a ona djedovina u koju se kune je prodao i od tih novaca životario. To je indikativno o razini odgovornosti, svijesti i savijesti te osobe. Govorimo o mjesnom odboru, ne ogradskom vijeću.
Govorimo o činjenici da si ustvrdio "Neviđena je glupost promovirati zgubidana poput Bonića, koji ima manje radnog staža od Kušete", a ja napisao "Radni staž nije jamstvo za poštenje, hrabrost, radinost i druga pozitivna svojstva za bavljenje politikom. Koliko staža i na kojim poslovima je imala Ana Kučić kad se kandidirala za dogradonačelnic u? I koji su bili njeni rezultati?". Jer ako je neviđena glupost promovirati nekog tko ima malo radnog staža kao Bonić, a koji se kandidira za volonterskog člana MO, još veća je glupost promoviranje osobe koja se kandidirala za dogradonačelnic u radi plaće od 12.000 kuna sa "stažom" od 12 godina studiranja i nekoliko godina rada na nezahtjevnim, nestručnim poslovima u očevoj firmi. Ako A.B. ima "4 banke u guzici", A.K. ga šije za 4 godine, jer ima 44 banke (rođena 1978.). Pa ako je Boniću za zamjeriti što je prodao vlastitu djedovinu i od tih novaca životari, još je više zamjeriti Ani Kučić. Ona rasprodaje našu zajedničku gradsku imovinu kao da joj je vlastita djedovinu. Zato je u izbornom programu na samom početku istaknula da Lošinj otok njenih djedova. A ako je rasprodaja vlastite djedovine indikativna o razini odgovornosti, svijesti i savjesti A.B. indikativna je i o razini odgovornosti, svijesti i savjesti A.K. Činjenica je da je osam godina samo bila "fikus" kraj Kapelijevog ureda. Da je zatim četiri godine pozirala po edijima kao gradonačelnica bez da je ispunila i jedno izborno obećanje. A sada je opet izabrana jer je na račun EU mnogo obećala. Uskoro će godinu dana, a od obećanja je uspjela donijeti samo pravno sumnjivu odluku o pomoći rodiljama i prevariti umirovljenike kojima je obećala besplatno dopunsko osiguranje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # ...hranitelj tuljana 2022-03-08 20:35
Citat Licemjer:
Neviđeni je kukavičluk neutemeljeno i bez ikakvih priloženih dokaza optuživati nekoga za stranačku pripadnost, pogotovo kada se radi o HDZu.
"Pamflet je tekst u kojem se autor izražava polemički o znanstvenim, vjerskim ili političkim temama. U pamfletu argumentacija, koja bi bila utemeljena činjenicama, stoji u pozadini. Umjesto argumentacije, predominantno je strastveno zagovaranje protiv teme pamfleta."
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
113 # Jadni Jerkonestrnački član 2022-03-09 08:43
Iščitavajući ovaj članak i komentare uočavam da je oštrica kritike usmjerena prema HDZ-u, stranci koja je osuđena za kriminal, a u komentarima se opravdava Jerko Kušeta, kojeg nitko izravno nije označio kao kreatora HDZ-eove igre. On se jadan brani, a HDZ šuti. Sve je tu jasno. Moguće je i da se Antonio Bonić dogovorio s HDZ-om iako je na prošlim izborima lizao Anine skute i dogovorio sve poslovne poteze koje HDZ nije ispunio, odnosno i njega je bezočno prevario. Ali u politici se nikada ne zna, možda je Bonić dobio novo obećanje, kao npr. DJ i hrpa drugih naivaca. Zato bi moto nestranačke liste trebao biti "MI SMO HDZ, MI SMO VELI".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
214 # nestranački HDZVeloselac 2022-03-09 09:04
E moj Jerko. Nagledali smo se svi mi nestranačkih likova poput Dubravka Devčića, Siniše Barichievicha, i brojnih drugih koji su odmah poslije izbora otrčali u zagrljaj HDZ-u. Ne brini to je pravilo, a ni ti nećeš biti iznimka. Nitko ti ne može predbacivati ništa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
016 # Devčićev poučakgost 2022-03-09 10:09
Citat Veloselac:
E moj Jerko. Nagledali smo se svi mi nestranačkih likova poput Dubravka Devčića, Siniše Barichievicha, i brojnih drugih koji su odmah poslije izbora otrčali u zagrljaj HDZ-u. Ne brini to je pravilo, a ni ti nećeš biti iznimka. Nitko ti ne može predbacivati ništa.
Tu vrijedi nešto što ću nazvati Devčićev poučak. Tko je mogao predvidjeti da će vođa oporbe u prošlom mandatu A. K. u njenom drugom mandatu postati njezin čvrsti oslonac kao predsjednik Gradskog vijeća?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Pravilo palcahranitelj tuljana 2022-03-09 10:53
Citat gost:
Tko je mogao predvidjeti da će vođa oporbe u prošlom mandatu A. K. u njenom drugom mandatu postati njezin čvrsti oslonac
Mnogi, ali ne i vi u vašoj eho-komori u kojoj se nalazite izolirani od ostalih Lošinjana i u kojoj se svaki pokušaj neslaganja dočeka "na nož". Mnogi su kod njega primjetili ponašanje tako tipično za tzv. "lažnu" ili "kontroliranu" oporbu, je li to bio ili nije, ne znamo, ali stvaralo je opravdanu sumnju. Kako prepoznati lažnu oporbu pisao sam u više navrata, jasno, ne znači da je svatko tko ima elemente takvog ponašanja zaista lažna oporba, ali eto, tako izgleda.

Jasno, svako stablo se prepoznaje po plodovima, pa se tako i, generalno gledajući, političare za koje sumnjamo da su lažna oporba najsigurnije vidi po njihovom djelovanju kad se "podvuče crta", iako je obično tada prekasno i oni su svoj trik izveli i potrošeni su za budućnost.

Svega ima u svijetu politike. Lažnih oporbenih političara, lažnih oporbenih aktivista, lažnih oporbenih portala...

...ljudi na poziciji moći učinili bi zaista puno da na njoj i ostanu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # U zagrljaju HDZagost 2022-03-10 11:00
Citat Veloselac:
E moj Jerko. Nagledali smo se svi mi nestranačkih likova poput Dubravka Devčića, Siniše Barichievicha, i brojnih drugih koji su odmah poslije izbora otrčali u zagrljaj HDZ-u. Ne brini to je pravilo, a ni ti nećeš biti iznimka. Nitko ti ne može predbacivati ništa.
Nestranački kandidat je HDZ i doveo na vlast u Malom Lošinju, a u zagrljaj mu se nisu bacali samo nestranački likovi. Sjeti se Živkovića, Maljevca, Domca ...(HNS, IDS, PGS)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # amnezijaPetar 2022-03-10 12:40
Zaboravio si HSLS i Ivkovića
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # Program HSLS-a, ogranak Mali LošinjQW 2022-03-13 09:17
Citat Veloselac:
E moj Jerko. Nagledali smo se svi mi nestranačkih likova poput Dubravka Devčića, Siniše Barichievicha, i brojnih drugih koji su odmah poslije izbora otrčali u zagrljaj HDZ-u. Ne brini to je pravilo, a ni ti nećeš biti iznimka. Nitko ti ne može predbacivati ništa.
U sumnjičenju J.K. za navadu "nezavisnih" da šuruju s vladajućima i pljuvanju njegovih simpatizera po Boniću promakla rasprava o jednoj stranačkoj listi. Prenosim s portala Jadranski.hr:
“Hrvatska socijalno-liber alna stranka, ogranak Mali Lošinj predala je kandidacijsku listu za članove vijeća mjesnog odbora Veli Lošinj, te na taj način pokazala interes za razvoj i probleme stanovnika koji se godinama ne rješavaju.
Lista predstavlja članove koji žele mijenjati stanje u Velom Lošinju kako bi postao ugodniji za život svim građanima jednako.

Našu listu predvodi Ilario Letich, Diana Letić, Josip Božičević, Natalia Krekman i Josip Laslavić.

Ilario Lettich, nositelj liste, potpredsjednik ogranka i dugogodišnji član HSLS-a odlučio je preuzeti inicijativu kako bi se konačno u Velom Lošinju dogodile promjene. Kao stanovnik Velog Lošinja poznati su mu komunalni problemi Veloga Lošinja te problematika življenja u malom mjestu, sa svim prednostima, kao i nedostatcima kojih je znatno više.

Problemi Veloga Lošinja proizlaze iz nebrige gradske vlasti za razvoj Velog Lošinja koji godinama stagnira, propada i izumire. Proteklih godina Grad nema sluha za mještane malih naselja, pa tako i Velog Lošinja a najbolji primjer je neizgrađena cesta za izlazak iz mjesta pored hotela Punta zbog čega je Veli Lošinj prometno slijepo crijeva i u slučaju elementarnih nepogoda (požara) nije moguće sačuvati imovinu i sigurnost građana. U mjestu ne postoje nikakvi dodatnih sadržaja za djecu i mlade, nema stanova za obitelji niti gradilišta za obiteljske kuće.

Veli Lošinj je lokalna vlast osudila na zaostajanje i propadanje. Tako su ulice prema plažama zapuštene, plaže neodržavane i neuredne. Velom Lošinju je potreban program razvoja i HSLS će građanima Velog Lošinj ponuditi kvalitetan i cjelovit program. HDZ nema program za Veli Lošinj, nije ga briga za Veloselce, stoga nije niti predao kandidacijsku listu. To pokazuje neodgovornost i nebrigu za građane i njihove potrebe.

Program HSLS-a, ogranak Mali Lošinj sastoji se od pet točaka, i ono što je najbitnije sve su lako rješive ukoliko Grad bude imao razumijevanja i želje da se uključi u život Velološinjana i Velološinjanki.

Bolja komunikacija sa Gradom (naglasak na rješavanju nedostataka sa javnom rasvjetom, postavljanja urbane opreme i postavljanju prometne signalizacije.
- Rješavanje prometne problematike u samom centru mjesta (postavljanja kamera)
- Sanacija Bolničke plaže, a postupno i dodatnog uređivanja
- Pošumljavanje i uređenje parka na feralu (pošumljavanje bi se izvelo sa djecom vrtićkog uzrasta)
- Bolje osiguranja prijelaza kod škole

Pozivaju se svi Veloselci da izađu na izbore i da podrže naše kandidate”.

jadranski.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # ?V.S. 2022-03-09 09:05
Je li ovo novinarstvo ili odnosi s javnošću? Tko je pustio ovo na portal?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # A tko bi?hranitelj tuljana 2022-03-09 09:41
Citat V.S.:
Tko je pustio ovo na portal?
Pa, očito "nepoznata" osoba koja posjeduje ovaj portal, tko bi drugi. Očito joj je to u interesu, ako mi i ne znamo kojem, ta osoba svakako zna.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # "Poziv na suradnju"Administrator 2022-03-09 11:02
Citat hranitelj tuljana:
Citat V.S.:
Tko je pustio ovo na portal?
Pa, očito "nepoznata" osoba koja posjeduje ovaj portal, tko bi drugi. Očito joj je to u interesu, ako mi i ne znamo kojem, ta osoba svakako zna.
Nepoznata osoba će "pustiti" na portal svaki članak prema pozivu na suradnju objavljenom prije 16 godina.
volim-losinj.org/.../... Anonimnost autora lako je ostvariti slanjem teksta otvaranjem i privremenim korištenjem e-mail adrese na www.google.com/.../about
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # Godinu dana poslijeUvijek isti pojedinci 2022-03-09 13:22
Nije li ono Bonić bio rekao da će glasati za Anu Kučić u drugom krugu lokalnih izbora prošle godine? Nisu li Ilovčani isto tako bili pretežito HDZova biračka baza?
Sada i jedni i drugi govore za Kušetu da je HDZova produžena ruka.
Nadasve zanimljivo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
123 # Bravo JerkoVeloselska bura 2022-03-09 15:28
Bravo Jerko da si se dogovorio s HDZ-om, to je pragmatično. Pa skim bi inače? Uvijek se ide s vladajućima ako želiš nešto za Veli napraviti. Zato imaš podršku ljudi koji žele nešto ipak promijeniti u dogovoru s gradonačelnicom .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # Pohvala korupcijigost 2022-03-09 17:03
Ne ulazim u to da li Kušeta ide na izbore u Velom kao HDZ-ov igrač ili ne. Ni ne zanima me. Ali čestitkom Kušeti što ima dogovor sa HDZ-om u stilu "Pa skim bi inače? Uvijek se ide s vladajućima ako želiš nešto napraviti" hvališ korupciju. S tim izgovorom su se pravdali Živković i Maljevac što su sklopili sporazum s Anom Kučić da bi joj osigurali većinu u GV. Mazali su nam oči da su joj se stavili na rapolaganje jer da će time osigurati provođenje svog izbornog programa. Ali od toga je bilo ono "od šake do lakta" odnosno "bosanski grb". Ana Kučić nije ostvarila ni vlastiti program kojim je dobila izbore (Lošinj prvi od 1000 otoka) a kamo li da je brinula o programu HNS-IDS. Za svoje birače i stranke taj dvojac nije doboi ništa, ali dobili su nešto za sebe. Mjesta predsjednika i dopredsjednika GV i neku sitnu novčanu naknadu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # Izgovor za korupcijugost 2022-03-10 10:51
Citat Veloselska bura:
Bravo Jerko da si se dogovorio s HDZ-om, to je pragmatično. Pa skim bi inače? Uvijek se ide s vladajućima ako želiš nešto za Veli napraviti. Zato imaš podršku ljudi koji žele nešto ipak promijeniti u dogovoru s gradonačelnicom.
Što vam jamči da bi Jerko bio drugačiji od Dakića u dva mandata? Bio je u dogovoru s vladajućima ali za Veli ništa nije napravio. Dogovori s gradonačelnicom bili su u svezi s njegovim privatnim poslovima.
U svom izbornom priopćenju i Jerko ističe otrcanu parolu "Otvoreni smo za suradnju sa svima kojima je želja raditi i doprinositi" svih kandidata za korupciju spremnih. To im je svima izgovor i alibi za unosnu suradnju s vladajućima kad ih se izabere.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
8 0 # ...Licemjer 2022-03-10 11:46
Citat gost:
Citat Veloselska bura:
Bravo Jerko da si se dogovorio s HDZ-om, to je pragmatično. Pa skim bi inače? Uvijek se ide s vladajućima ako želiš nešto za Veli napraviti. Zato imaš podršku ljudi koji žele nešto ipak promijeniti u dogovoru s gradonačelnicom.
Što vam jamči da bi Jerko bio drugačiji od Dakića u dva mandata? Bio je u dogovoru s vladajućima ali za Veli ništa nije napravio. Dogovori s gradonačelnicom bili su u svezi s njegovim privatnim poslovima.
U svom izbornom priopćenju i Jerko ističe otrcanu parolu "Otvoreni smo za suradnju sa svima kojima je želja raditi i doprinositi" svih kandidata za korupciju spremnih. To im je svima izgovor i alibi za unosnu suradnju s vladajućima kad ih se izabere.
Volim ovakve vidovnjake. Pogotovo kad ne znaju o čemu pričaju.
Mješaš kruške i jabuke. Mjesni odbor nema veze s gradskim vijećem.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
19 # Jerko kao projekt tuđe ambicijegost 2022-03-10 12:27
Citat Licemjer:
U svom izbornom priopćenju i Jerko ističe otrcanu parolu "Otvoreni smo za suradnju sa svima kojima je želja raditi i doprinositi" svih kandidata za korupciju spremnih. To im je svima izgovor i alibi za unosnu suradnju s vladajućima kad ih se izabere.
Citat:
Volim ovakve vidovnjake. Pogotovo kad ne znaju o čemu pričaju.
Mješaš kruške i jabuke. Mjesni odbor nema veze s gradskim vijećem.
Ovaj vidovnjak zna razliku između kruške i jabuke pa zna da jabuka ne pada daleko od stabla. Jerko je projekt ambicioznog oca. Zasad je gotovo nevidljiv, poznat uskom krugu ljudi, bez ikakvog učešća u javnom radu, a kandidatura za člana MO je njegovo vatreno krštenje za ulazak u politiku. Nepoznat javnosti već samom kandidaturom predstavit će se kao osoba s kojom treba računati. A ako uđe u MO imat će preporuku i startnu točku za veću ambiciju. Da je to cilj ove kandidature priznao je kad je odgovorio pitanje je li ovo najava sudjelovanja na sljedećim izborima za Gradsko vijeće. Nije otklonio takvu mogućnost, "ako ova ekipa i ljudi koji bi se dodatno pridružili budu prepoznati za razvoj Grada kao cjeline", javlja Purić na otoci.net
otoci.net/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 0 # ...Licemjer 2022-03-10 12:47
Znači, ne znaš ni čitat. Napisao sam da MO nema veze sa GV, ne da Kušeta ne cilja na GV. Cilj ove kandidature je mjesni odbor, ne GV.
Citat:
Jerko je projekt ambicioznog oca. Zasad je gotovo nevidljiv, poznat uskom krugu ljudi, bez ikakvog učešća u javnom radu
Ah, da je nepoznat, nije nepoznat. Možda je nekima bio nepoznat do prije par dana, ali zahvaljujući ovoj objavi ga je javnost upoznala na neki način. Nadam se da su ti ljudi prepoznali pljuvački ton bez pokrića tipičan za Bonića. Možda ako Bonić uđe u MO preseli svoj ilegalni štand s Mrtvaške na rivu u Velom i počne ljudima naplaćivati sjedenje na klupicama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # MO se osnivaju odlukom Gradskog vijećagost 2022-03-10 13:19
Citat Licemjer:
Znači, ne znaš ni čitat. Napisao sam da MO nema veze sa GV, ne da Kušeta ne cilja na GV. Cilj ove kandidature je mjesni odbor, ne GV.
Nisam ni tvrdio da MO nije cilj kandidature, nego da to nije krajnji, pravi cilj. A tvoja tvrdnja da MO nema veze sa GV je pomalo komična, da ne kažem glupa, kad Članak 69. Statuta Grada Malog Lošinja utvrđuje: Na području Grada Malog Lošinja osnivaju se mjesni odbori, kao oblici mjesne samouprave, a radi ostvarivanja neposrednog sudjelovanja građana u odlučivanju o lokalnim poslovima.
Mjesni odbori se osnivaju za pojedina naselja ili više međusobno povezanih manjih naselja ili za dijelove naselja koji čine zasebnu razgraničenu cjelinu, na način i po postupku propisanom zakonom, ovim Statutom i posebnom odlukom Gradskog vijeća, kojom se detaljnije uređuje postupak i način izbora tijela mjesnog odbora.
Mjesni odbor je pravna osoba.
U ostvarivanju prava iz stavka 1. ovoga članka, mjesni odbor dužan je uvažavati interes Grada Malog Lošinja u cjelini.
A da se ne mučiš izmišljanjem argumenata da obraniš svoju teoriju, evo još malo o vezi GV sa MO:
Članak 69.
Na području Grada Malog Lošinja osnivaju se mjesni odbori, kao oblici mjesne samouprave, a radi ostvarivanja neposrednog sudjelovanja građana u odlučivanju o lokalnim poslovima.
Mjesni odbori se osnivaju za pojedina naselja ili više međusobno povezanih manjih naselja ili za dijelove naselja koji čine zasebnu razgraničenu cjelinu, na način i po postupku propisanom zakonom, ovim Statutom i posebnom odlukom Gradskog vijeća, kojom se detaljnije uređuje postupak i način izbora tijela mjesnog odbora...
A ti tvrdiš da MO nema veze sa GV :lol:
Mjesni odbor je pravna osoba.
U ostvarivanju prava iz stavka 1. ovoga članka, mjesni odbor dužan je uvažavati interes Grada Malog Lošinja u cjelini.
Veza MO sa GV je i u članku 83. Statuta GML:
Prihode mjesnog odbora čine prihodi od pomoći i dotacija pravnih ili fizičkih osoba, te prihodi koje posebnom odlukom utvrdi Gradsko vijeće. A članak 86. propisuje: Inicijativu i prijedlog za promjenu područja mjesnog odbora mogu dati tijela mjesnog odbora i gradonačelnik.
O inicijativi i prijedlogu iz prethodnog stavka Gradsko vijeće donosi odluku uz prethodno pribavljeno mišljenje građana mjesnog odbora za koje se traži promjena područja.Citat:
Jerko je projekt ambicioznog oca. Zasad je gotovo nevidljiv, poznat uskom krugu ljudi, bez ikakvog učešća u javnom radu
Citat:
Ah, da je nepoznat, nije nepoznat. Možda je nekima bio nepoznat do prije par dana, ali zahvaljujući ovoj objavi ga je javnost upoznala na neki način. Nadam se da su ti ljudi prepoznali pljuvački ton bez pokrića tipičan za Bonića. Možda ako Bonić uđe u MO preseli svoj ilegalni štand s Mrtvaške na rivu u Velom i počne ljudima naplaćivati sjedenje na klupicama.
Ovo je zgodno. Bez pokrića osuđuješ pljuvački ton "tipičan za Bonića", a sam pljuješ po Boniću.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Brigo mojaPređi na drugoga 2022-03-10 14:17
O ne, čuli smo mi za JK još 2015. godine, dok je još bio mulac. Već onda je pokazivao političke ambicije.

Članak iz tog doba na ovom portalu.

volim-losinj.org/politika/2505-mladi-u-ulozi-gradskih-vijecnika

Zanimljivo je da se i onda pričalo kao i danas još uvijek samo priča o 3 km ceste Mali - Veli.
Baš je sposobna ova HDZ-ova vlast.
Ali samo kad treba lagati i obećavati, nema im premca.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Pitanje stažagost 2022-03-10 15:20
Citat Pređi na drugoga:
O ne, čuli smo mi za JK još 2015. godine, dok je još bio mulac. Već onda je pokazivao političke ambicije. Članak iz tog doba na ovom portalu.
volim-losinj.org/politika/2505-mladi-u-ulozi-gradskih-vijecnika lagati i obećavati, nema im premca.
Pa koliko onda JK ima staža kad u njegovu korist Licemjer pljuje po Boniću "Neviđena je glupost promovirati zgubidana poput Bonića, koji ima manje radnog staža od Kušete".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # ...... 2022-03-10 15:41
otprilike koliko i AK kad je ušla u poglavarstvo, mladi, nadobudni i ništa više... iskustvo nas uči da je mladost na Lošinju vrlo kvarljiva roba, istina ni oni stariji nisu ništa bolji
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
9 0 # ...Licemjer 2022-03-10 13:42
Ne, MO nema veze sa GV ui ovom kontekstu. MO nije pravni preduvjet za ulaženje u GV, niti obratno. Politički možda je, ali pravni nije.
Stoga, MO nema veze sa GV. Tvoja proširena definicija situacije samo služi za izvlačenje moje izjave iz konteksta.
O Boniću nisam napisao ništa lažno, iako ga možda i jesam popljuvao, no nisam u krivu.
Razlika između tog mog čina i ovoga iz teksta kojeg je ovaj portal objavio jeste ta da za moju izjavu ima dokaza i svjedoka, dok za navode iz ovog članka nema.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
16 # Uzaludne akrobacijegost 2022-03-10 14:56
Citat Licemjer:
Ne, MO nema veze sa GV ui ovom kontekstu. MO nije pravni preduvjet za ulaženje u GV, niti obratno. Politički možda je, ali pravni nije.
Kontekst je tvoja tvrdnja Mjesni odbor nema veze s gradskim vijećem. To je ravno tvrdnji da naselje Veli Lošinj nema veze s Gradom Malim Lošinjom. Odnos i vezu dijela s cjelinom određuje Statut i nikakvim skolastičkim akrobacijama se ne može dokazati da dio nema veze s cjelinom.Citat:
Stoga, MO nema veze sa GV. Tvoja proširena definicija situacije samo služi za izvlačenje moje izjave iz konteksta.
Ne postoji moja definicija situacije. Postoji samo statutarna definicija, a nju sam naveo. A kontekst tvoje izjave negira sam kandidat izjavom za otoci.net kojom nije otklonio mogućnost kandidiranja za GV "ako ova ekipa i ljudi koji bi se dodatno pridružili budu prepoznati za razvoj Grada kao cjeline".
Citat:
O Boniću nisam napisao ništa lažno, iako ga možda i jesam popljuvao, no nisam u krivu. Razlika između tog mog čina i ovoga iz teksta kojeg je ovaj portal objavio jeste ta da za moju izjavu ima dokaza i svjedoka, dok za navode iz ovog članka nema.
A za koje to navode u članku nema dokaza i svjedoka?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
10 0 # ...Licemjer 2022-03-10 15:33
Tko o čemu, uzaludni akrobat o uzaludnim akrobacijama.
Da MO ima veze s GV, ne bi se glasalo pojedinačno za jedno pa onda za drugo, nego zajedno. Isti listić s istim listama s istim članovima. Ali to nije slučaj. Pa tako i da MO nije pravni preduvjet za ulaženje u GV, niti obratno. Politički možda je, ali pravni nije. To što izvlačiš neke definicije iz statuta, pravilnika, itd koje nemaju veze s onim što ja pričam je tvoja stvar.
A za navode da je JK u nekakvom dogovoru sa HDZom nema dokaza. ako ima, stavi ih tu da svi vide.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
27 # Pragmatičnostgost 2022-03-10 16:07
Nisam ni rekao da je MO pravni preduvjet za ulaženje u GV. Statut sam citirao samo da dokažem kako nije točno da MO nema veze s GV kako si ti tvrdio. A da je prolaz u MO politički uvjet za kandidiranje u GV rekao je sam tvoj štićenik JK. O dogovoru s HDZom saznat će se poslije izbora za MO. Isto kao što se za dogovor s "nezavisnim" Devčićem saznalo tek nakon izbora. Ovo je recept za uspjeh: Birače prvo namamiš pričom o nezavisnosti, a kad te izaberu otkriješ da si pragmatičan kako je onaj napisao "Bravo Jerko da si se dogovorio s HDZ-om, to je pragmatično. Pa skim bi inače? Uvijek se ide s vladajućima ako želiš nešto za Veli napraviti. Zato imaš podršku ljudi koji žele nešto ipak promijeniti u dogovoru s gradonačelnicom ." I to je to ...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
10 0 # ...Licemjer 2022-03-10 16:41
Očito je kontekst izbori za MO, ne neke upravno pravni odnosi GV i MO. Zato kažem da mješaš kruške i jabuke, pa izgleda i šljive. GV nije isto što i GML.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
19 # Dosadno ....gost 2022-03-10 17:12
Citat Licemjer:
Očito je kontekst izbori za MO, ne neke upravno pravni odnosi GV i MO.
Nisam ni govorio o upravno pravnom odnosu GV i MO. Statut sam citirao samo zbog tvoje bedaste tvrdnje da MO nema veze sa GV, iako je tijelo lokalne samouprave kao i GV.Citat:
Zato kažem da mješaš kruške i jabuke, pa izgleda i šljive. GV nije isto što i GML.
A gdje sam to napisao da je GV isto što i GML? Citiraj ili začepi. Samo bez akrobacija. Tvoje propagiranje "mlade osobe koja možda je neiskusan u nekim pogledima, dok opet zna VIŠE i BOLJE od nekih kandidata koji su dali svoje liste za izbore za MOVL" i ima više staža od "zgubidana Bonića" postalo je dosadno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
6 0 # ...Licemjer 2022-03-10 18:13
Citat:
A gDjE sAm Ja To NaPiSaO?
Nisi napisao. Ne shvaćaš osnovne pojmove i razlike između istih. S tobom očito nema smisla raspravljati o ovim stvarima kad nemaš pojma.
Ne znaš razliku između mjesnog odbora, gradskog vijeća i grada kao samoupravne cjeline. Izvlačiš neke citate iz statuta koji nemaju veze s raspravom.
To što ti nešto preleti iznad glave ne čini to akrobacijom, nego si prenizak da bi to dokučio.
Da ti prevedem: previše toga ne znaš da bi shvatio nešto novo. Capisci?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
16 # xxxgost 2022-03-10 19:13
Priznao si da nisam napisao da je GV isto što i GML, ali nisi začepio. A dijelove statuta sam citirao baš da ti gurnem pod nos razliku između MO, GV i njihove funkcije u Gradu. Usput rečeno, mi pismeniji pišemo "Grad" kad o gradu govorimo kao o jedinici lokalne samouprave.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
6 0 # ...Licemjer 2022-03-10 20:09
Toliko si pismeniji od svih nas da pročitaš i ono što ne piše, a kontekst ignoriraš ili ga prilagodiš sebi da bi ispao pametniji pa u dugom roku ispadneš dvaput gluplji. E pa to je stvarno impresivna akrobacija.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Nema vezeBez veze 2022-03-10 14:05
Tko god da bude izabran, bit će bolji od ovog koji je bio dosad.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # ....Gost II 2022-03-10 15:32
Jedini koji bi mogao biti mjesnonačelnik Velog Lošinja, je Mario Franković. Predlažem mu da se preseli u Veli Lošinj i da tamo postane mjesnonačelnik. Veseli me da će Rudi imati kandidate, a i on bi se mogao kandidirati za mjesnonačelnika jer njegovi korijeni su iz Velog.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # kanalizacijaEdvard 2022-03-11 12:05
Dok je Jović prodavao Kardeljevu vilu na Koludracu u Velom Lošinju se je napravila kanalizacija od Rovenske do Svete Ane
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
102 # ...Licemjer 2022-03-10 15:36
Ajmo, gdje su dokazi da je JK u HDZu ili njihov pijun? Dajte neki email, slike poruka, broj članske iskaznice. Dajte bar nešto.
Sve neke insinuacije, pretpostavke, dosjetke i tračevi do sada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # Lista pozitivnih vibracija..... 2022-03-10 20:38
Citat Licemjer:
Ajmo, gdje su dokazi da je JK u HDZu ili njihov pijun? Dajte neki email, slike poruka, broj članske iskaznice. Dajte bar nešto.
A da li si ti dao neki dokaz da mlada osoba koju tako gorljivo zastupaš "zna VIŠE i BOLJE od nekih kandidata koji su dali svoje liste za izbore za MOVL" kako si napisao. Prema onom što je govorio Puriću nije baš napredovao od kad je kao đak bio u "Stranci pozitivnih vibracija" :-)
volim-losinj.org/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
91 # ...Licemjer 2022-03-10 20:50
To je moje mišljenje o njemu. Za mišljenje ne trebam dokaze. Pretpostavljam da ga poznaješ osobno pa znaš da u skoro 7 godina nije baš napredovao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # Mišljenje nije činjenica..... 2022-03-11 10:22
Citat Licemjer:
To je moje mišljenje o njemu. Za mišljenje ne trebam dokaze. Pretpostavljam da ga poznaješ osobno pa znaš da u skoro 7 godina nije baš napredovao.
To što ti ne trebaš dokaze za svoje mišljenje je tvoja stvar. Ali kad ga izlažeš javnosti pristojnost nalaže da istakneš kako je to tvoje mišljenje, a ne tvrdnja. Poštenje nalaže da barem obrazložiš izneseno mišljenje. Kandidata ne poznajem osobno, ali o doraslosti položaju za koji se kandidira sudim prema djetinjastoj objavi na portalu otoci.net smušenoj reakciji na ovaj članak.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
110 # Đački aktivizamgost 2022-03-11 10:59
Citat .....:
Kandidata ne poznajem osobno, ali o doraslosti položaju za koji se kandidira sudim prema djetinjastoj objavi na portalu otoci.net smušenoj reakciji na ovaj članak.
Taj dojam ostaje i uvidom na FB stranicu Mi smo Veli. Osim bahatost (kao da nitko drugi nije Veli) pokazuje i slabo prikriveno đačko poltronstvo prema vlasti kao prema učiteljici u školi. Đački aktivizam u natjecanju za pohvalu razrednice :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
101 # ...Licemjer 2022-03-11 12:19
Hvataš se za slamke. Ovo je prejadno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
9 0 # ...Licemjer 2022-03-11 12:17
Po toj logici se može zaključiti da Bonićeva lista nema program, mišljenja, da neće ništa raditi. Isto tako se po toj logici može zaključiti da SDP i HSLS nisu imali svoje zamisli dok JK nije izašao sa svojim člankom na otoci.net. Svašta nešto se može zaključiti na temelju pretpostavki.
Ne stoji uzalud ona poslovica da je pretpostavka majka svih zajeba.
Citat:
Poštenje nalaže da barem obrazložiš izneseno mišljenje.
S obzirom na tu izjavu, ispada da je većina komentara ovdje nepoštena, i pritom ne mislim samo na svoje komentare. Zašto bih ja morao obrazlagati svoja mišljenje kada to skor nitko drugi ovdje nije učinio? Zašto bi se mene držalo višim standardima od ostalih? Zato što je moje mišljenje suprotstavljeno tvome? Bitch, please. Prodaji te finte drugima.
Da sam bio na mjestu JK, ne bih ni bio odgovrio na ovaj članak ovdje, ako je to doista bio on koji je odgovorio. Time je samo dao nezasluženi legitimitet autoru članku i anonimnim komentatorima koji pljuju bez dokaza.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # Ke ......... 2022-03-11 13:04
Ne znam na koju logiku i pretpostavke aludiraš, ali činjenica je da nisi napisao ni da je sud o J.K. tvoje mišljenje, a kamo li da si obrazložio zašto to misliš. To što kako kažeš skoro nitko ovdje ne obrazlaže svoje mišljenje znači da ga ipak neki obrazlože. Iz toga proizlazi da su neki pošteniji od drugih, ali ti očito ne spadaš u tu poštenu manjinu. Meni je nevjerojatno da netko može bez ikakve ograde napisati "Neviđena je glupost promovirati zgubidana poput Bonića, koji ima manje radnog staža od Kušete, te dvije stranačke liste i onda optuživati potonjeg za neke veze s HDZom". Ja bih napisao "Smatram da je neviđena glupost promovirati osobu poput Bonića, kojeg mnogi smatraju zgubidanom, a koji vjerojatno (navodno, možda, priča se) ima manje radnog staža od Kušete". Ono o dvije stranačke liste i ostatak ne bih napisao jer pojma nemam o čemu se uopće radi :sad: Ali ja nisam ničiji propagandist, pokrovitelj ili navijač pa sam možda pretjerano pristojan.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
10 0 # ...Licemjer 2022-03-11 13:26
Ako nemaš pjma o čemu se radi, zašto si onda ovdje? Zašto komentiraš ako nemaš pojma?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # .....Stvar bontona 2022-03-11 13:34
Citat Licemjer:
Ako nemaš pjma o čemu se radi, zašto si onda ovdje? Zašto komentiraš ako nemaš pojma?
Komentirao sam ono o čemu imam pojma: To su temeljna pravila bontona. A kad o nečemu nemam pojma prema istim pravilima iskreno priznajem.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
4 0 # ...Licemjer 2022-03-11 14:14
Citat Stvar bontona:
A kad o nečemu nemam pojma prema istim pravilima iskreno priznajem.
Sebe možeš lagat, mene ne.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
51 # Troljevhranitelj tuljana 2022-03-11 14:34
Citat Licemjer:
Citat Stvar bontona:
A kad o nečemu nemam pojma prema istim pravilima iskreno priznajem.
Sebe možeš lagat, mene ne.
Raspravljaš s osobom za koju mnogi vjeruju da je autor cca 60% komentara na ovoj stranici...stru čnjak za vrludanje, ako bi riba knez postala čovjekom to bi bio on. Stručnjak za sve i svašta, suhetni pseudointelektu alac iz malog mjesta, kumotdinar Žorž, Messi zamjene teza, čuvar gola i terena, majstor za logične smicalice, bonton, pravopis i gramatiku te za erističku dijalektiku i sofizme, što vadi po potrebi kad nema (a obično nema) ptćravih argumenata. Nema smisla s njime raspravljati jer njega rasprava i ne zanima nego da zamuti raspravu i pokuša zbuniti protivnika koji ili odustane ili ako ne odustane tada važno objavljuje "da na nastavak trolanja neće odgovoriti"...u vijek na "pravoj strani" što god se pisalo...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...Licemjer 2022-03-11 16:00
Nije ni hranitelj tuljana blesav. Očito je po stilu pisanja i izražavanja da je jedna osoba autor više komentara po više imena na ovom članku. Za ostatak korpusa ne znam jer nisam išao proučavati.
Nema tu neke logike niti konzistentnosti . Najače mi je prozivanje drugih za ono što i ljudi sami rade, a ja imam nickname Licemjer. Ah, koliko je tu slojeva ironije mislim da nitko nije svjestan...
Priznajem da sam se i sam koristio takvim metodama, no tek onda kada sam uvidio da nema mjesta za konstruktivnu i argumentiranu raspravu potpomognutu dokazima i činjenicama.
Još čekam broj članske iskaznice JK.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Tko o čemu ...hranitelj tuljana 2022-03-11 14:27
Citat .....:
Poštenje nalaže da barem obrazložiš izneseno mišljenje
Očekuješ li to isto "poštenje" i od drugih autora komentara (pretpostavimo, da su autorstvo različitih osoba) i očekuješ li isto na kraju i od - autora ovog uratka ispod kojeg komentiramo? Ili oni koji su "po mjeri otoka" to ne moraju? Pitam za prijatelja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Kud planet tamo i otokgost 2022-03-12 12:08
Od projekta ljudi "po mjeri otoka" se mora odustati jer to je neostvariva utopija. Jer cijeli planet se sređuje po mjeri čovjeka, odnosno kapitala. O tome svjedoče klimatske promjene, širenje pustinja, izumiranje biljnih i životinskih vrsta, sječa šuma kao pluća planeta, zagađenje mora i oceana...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # +-+Hahar 2022-03-11 18:14
Citat Licemjer:
Ajmo, gdje su dokazi da je JK u HDZu ili njihov pijun? Dajte neki email, slike poruka, broj članske iskaznice. Dajte bar nešto.
Sve neke insinuacije, pretpostavke, dosjetke i tračevi do sada.
Ko je ko i ko je čiji pijun saznaćemo kad izbori prođu. Tako je na jednim davnim izborima Ivo Fabijanić imao skupa s Devčičem listu za GV "Za otok kakvog volimo". Nije prošao ali je nagrađen za trud mjestom u Gradskom poglavarstvu. Sada je ušao u GV kao član HDZ-a, a "nezavisnog" Devčića je HDZ izabrao za predsjednika GV :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
212 # gost.... 2022-03-10 20:36
JK je sigurno u HDZ - u, to je nesporno. Zato HDZ neće imati kandidate za izbore u Velom
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
81 # ...Licemjer 2022-03-10 20:46
Citat ....:
JK je sigurno u HDZ - u, to je nesporno. Zato HDZ neće imati kandidate za izbore u Velom
Dokaži
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Ješke za biračegost 2022-03-12 10:00
Citat ....:
JK je sigurno u HDZ - u, to je nesporno. Zato HDZ neće imati kandidate za izbore u Velom
Rasprava je zaglibila u pitanje da li je Kušeta u HDZ-u ili nije. Ne raspravlja se o onome bitnom: Zašto HDZ nema kandidata na izborima za MO drugog po broju stanovnika naselja na "otoku Aninih djedova"? . Članak ne daje povod za raspravu da li je Kušeta član HDZ-a jer piše samo da će HDZ na izbore za izaći skriven iza jedne nestanačke liste. A to ovdje nije niša novo. To pokazuju primjeri od "nezavisnog" Milana Mužića do isto takvog Dubravka Devčića (da o stranačkim maljevcima, živkovićima, domcima i inim pomagačima HDZ-a ne govorimo). Vlast u ML se temelji na pragmatčnosti kako je to opisao komentator pod nadimkom Veloselska bura: Bravo Jerko da si se dogovorio s HDZ-om, to je pragmatično. Pa skim bi inače? Uvijek se ide s vladajućima ako želiš nešto za Veli napraviti. Zato imaš podršku ljudi koji žele nešto ipak promijeniti u dogovoru s gradonačelnicom Stranačke i nezavisne liste su ješke za birače, a nakon izbora kreće trgovina relativnog pobjednika sa sitnišom spremnim da unovči glasove svojih birača.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
19 # Cijena glasova biračaFukara 2022-03-12 10:41
Citat gost:
Stranačke i nezavisne liste su ješke za birače, a nakon izbora kreće trgovina relativnog pobjednika sa sitnišom spremnim da unovči glasove svojih birača.
To ne bi bilo loše kad bi se cijenu dogovaralo na korist birača. Ali dogovara se na vlastitu privatnu korist.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
9 0 # ...Licemjer 2022-03-12 11:08
Dobro, evo
Citat:
No neviđenim kukavičlukom ogranak lošinjskog HDZ-a pod vodstvom Ane Kučić izlazi sakriven iza nezavisne liste Jerka Kušete,
Kako je sakriven? Što je dogovoreno? Je li sakriven iza JK, nekih drugih na listi ili iza čitave liste? Tko je to otkrio? Kako? Kada? Gdje? Zašto do sada nije bilo podrobnijih informacija o tome?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # igra oponašanjaNN 2022-03-12 13:35
Citat Licemjer:
Dobro, evo
Citat:
No neviđenim kukavičlukom ogranak lošinjskog HDZ-a pod vodstvom Ane Kučić izlazi sakriven iza nezavisne liste Jerka Kušete,
Kako je sakriven? Što je dogovoreno? Je li sakriven iza JK, nekih drugih na listi ili iza čitave liste? Tko je to otkrio? Kako? Kada? Gdje? Zašto do sada nije bilo podrobnijih informacija o tome?
O detaljima trebaš pitati insajdere akcije. Na pr. iskusnog aktera političke mimikrije i savjetnika Ivu Fabijanića.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
6 0 # ...Licemjer 2022-03-12 15:54
Citat NN:
Citat Licemjer:
Dobro, evo
Citat:
No neviđenim kukavičlukom ogranak lošinjskog HDZ-a pod vodstvom Ane Kučić izlazi sakriven iza nezavisne liste Jerka Kušete,
Kako je sakriven? Što je dogovoreno? Je li sakriven iza JK, nekih drugih na listi ili iza čitave liste? Tko je to otkrio? Kako? Kada? Gdje? Zašto do sada nije bilo podrobnijih informacija o tome?
O detaljima trebaš pitati insajdere akcije. Na pr. iskusnog aktera političke mimikrije i savjetnika Ivu Fabijanića.
Ne, ja pitam vas ovdje jer i vi očito znate. Zašto onda ne podjelite s ostatkom ljudi ovdje?
Puno pričate, malo kažete.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Akter za izborne mućkeNN 2022-03-12 18:01
Sve što znam je da je prije dosta godina izišao na izbore zajedno s Devom kao nezavisni da se ukradu glasovi koje bi mogla dobit Balijina ekipa. Kad nije prošao Gari ga imenovao u poglavarstvo zajedno s Anom Kučić. Sada je vijećnik HDZ-a, Ana Kučić gradonačelnica i predsjednik ogranka, a Deva predsjednik Gv.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
16 # Slagalica OPG-ovagost 2022-03-16 09:30
Citat NN:
Sve što znam je da je prije dosta godina izišao na izbore zajedno s Devom kao nezavisni da se ukradu glasovi koje bi mogla dobit Balijina ekipa. Kad nije prošao Gari ga imenovao u poglavarstvo zajedno s Anom Kučić. Sada je vijećnik HDZ-a, Ana Kučić gradonačelnica i predsjednik ogranka, a Deva predsjednik Gv.
I možebitni punac nositelja liste :-) Anin obećani Grad za tebe poprima obris slagalice OPG-ova od obiteljskih političkih gospodarstava.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
96 # gost.... 2022-03-11 19:58
Mario Franković je HDZ - ov čovjek. On vodi politiku Velog Lošinja, u ime HDZ yn
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # Svašta.a 2022-03-11 20:33
Citat ....:
Mario Franković je HDZ - ov čovjek. On vodi politiku Velog Lošinja, u ime HDZ yn
Koješta.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # MarioGost 2022-03-13 16:51
Opće je poznato da još od vremena kada je Milan Mužić postao savjetnik u gradskoj firmi nije bilo moguće dobiti posao u Vodovodu ili komunalcu bez blagoslova HDZ-a.To su gradske firme koje već dugi niz godina služe za političku korupciju i uhljebljivanje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
61 # gradonačelnikPetar 2022-03-14 09:10
Milan Mužić je izabrao demokratsku promjenu vlasti. Druga strana je nudila mjesto gradonačelnika samo da ostanu na vlasti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # .....Čeper 2022-03-14 13:50
Citat Petar:
Milan Mužić je izabrao demokratsku promjenu vlasti. Druga strana je nudila mjesto gradonačelnika samo da ostanu na vlasti.
Demokratske promjene ne nastaju korupcijom. Milan Muzic nije izabrao demokratsku promjenu vlasti nego ponudu koja mu je više pasala.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
7 0 # gradonačelnikPetar 2022-03-14 14:42
Bolje je biti gradonačelnik nego savjetnik.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Sprdnja s demokracijomČeper 2022-03-14 17:19
Citat Petar:
Bolje je biti gradonačelnik nego savjetnik.
Mužić je izabrao ono što je njemu pasalo. Izabrao je mjesto savjetnika s plaćom od 13.000 kuna bez ikakve odgovornosti, a dao se izabrati i za predsjednika Gradskog vijeća. Isto kao "nezavisni" Devčić u dogovoru s Anom. A sjednice je vodio na skandalozan način po volji onih koji su ga izabrali. Isto kao Deva današnju sjednicu sazvanu na zahtjev oporbe. Bila je to hadezeovska sprdnja s demokracijom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
7 0 # demokracijaPetar 2022-03-14 17:51
Nije demokracija godinama provlačiti čovjeka na ovoj stranici,a mudro šutjeti o ostalim političkim dionicima toga vremena.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # .......Čeper 2022-03-14 18:43
Citat Petar:
Nije demokracija godinama provlačiti čovjeka na ovoj stranici,a mudro šutjeti o ostalim političkim dionicima toga vremena.
Ostali dionici tog vremena su bili sporedni igrači. Tajnim menadžerskim ugovorom sa M.M. HDZ si je bez biračke podrške prvi put osigurao vlast a ksnije ju održavao po istom receptu. Od Mužića pa sve do Devčića kupovao si je podršku i ostajao na vlasti. Većina birača ne glasa za HDZ ali HDZ ostaje na vlasti. Kako u državi tako i na ovim otocima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # ....Petar 2022-03-14 21:10
Nisu bili sporedni igrači onda,a nisu ni danas. Samo su neki promjenili uloge.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
17 # ...Licemjer 2022-03-14 21:11
Citat Čeper:
. Većina birača ne glasa za HDZ ali HDZ ostaje na vlasti. Kako u državi tako i na ovim otocima.
Većina birača ni ne izlazi na izbore. U tome je stvar. Stalno to tupim. Kao u držav, tako i natotocima. HDZova glasačka mašinerija uredno i disciplinirano svake izbore glasa za svoje gospodare. Nekritički i nesavjesno, naravno, ali redovno i svake izbore. Ako takvi mogu izać na izbore svaki put, možete i vi.
A ne ostat doma tu nedjelju i onda kmečat sljedeće 4 godine.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
16 # Mutikaše na prodajuČeper 2022-03-15 09:35
Citat Licemjer:
Citat Čeper:
. Većina birača ne glasa za HDZ ali HDZ ostaje na vlasti. Kako u državi tako i na ovim otocima.
Većina birača ni ne izlazi na izbore.
Točno, ali većina onih koji izađu na izbore ne glasa za HDZ ali HDZ ostaje na vlasti. Kako to, kako to? Tako što si većinu potrebnu za vladanje dokupi na tržištu mutikaša izabranih sa nezavisnih i stranačkih lista koje su glumile oporbenjaštvo. Citat:
HDZova glasačka mašinerija uredno i disciplinirano svake izbore glasa za svoje gospodare. Nekritički i nesavjesno, naravno, ali redovno i svake izbore. Ako takvi mogu izać na izbore svaki put, možete i vi.
A ne ostat doma tu nedjelju i onda kmečat sljedeće 4 godine.
Bolje kmečat 4 godine nego ispast budala glasanjem za nezavisne kao Devčićeve ili marionete iz koalicije HNS-IDS-PGS koji se daju kupiti od HDZa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # ...Licemjer 2022-03-15 11:44
Citat Čeper:
Točno, ali većina onih koji izađu na izbore ne glasa za HDZ ali HDZ ostaje na vlasti. Kako to, kako to? Tako što si većinu potrebnu za vladanje dokupi na tržištu mutikaša izabranih sa nezavisnih i stranačkih lista koje su glumile oporbenjaštvo.
Ne mora HDZ osvojit većinu mandata, ali ako ih osvoji dovoljno da im trebaju još 2, 3 ruke. Zna se šta onda bude. Žetonjeraaa
Upravo zato treba izlaziti na izbore - da se ni to ne može dogoditi.
Citat Čeper:
Bolje kmečat 4 godine nego ispast budala glasanjem za nezavisne kao Devčićeve ili marionete iz koalicije HNS-IDS-PGS koji se daju kupiti od HDZa.
Ako ti je takav stav i mentalitet, ispao si budala i bez izbora, a i dalje kmečiš.
Stvar je jednostavna. Odeš na biračko mjesto i zaokružiš bilo što da nije HDZ.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Uvijek ima mutikašaČeper 2022-03-15 13:02
Citat Licemjer:
Ako ti je takav stav i mentalitet, ispao si budala i bez izbora, a i dalje kmečiš.
Stvar je jednostavna. Odeš na biračko mjesto i zaokružiš bilo što da nije HDZ.
To sam radio na predzadnjim i zadnjim izborima. Pa sam prvo dobio Živkovića za predsjednika GV, a onda Devčića. Zaokruživao što nije HDZ a betonirao vlast HDZa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Najzaslužniji dionikgost 2022-03-15 09:47
Citat Petar:
Nije demokracija godinama provlačiti čovjeka na ovoj stranici,a mudro šutjeti o ostalim političkim dionicima toga vremena.
Nema toga dionika koji bi za dolazak HDZ-a na vlast u Malom Lošinju bez volje birača bio zaslužniji od Milana Mužića.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
82 # ...Licemjer 2022-03-14 13:32
Ispada da je sav negativan PR bio dobar PR... ili možda ljudi jednostavno ne šljive stavove iznesene ovdje? Možda su zaboravil ida ova stranica postoji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # Važno je da se piše ...gost 2022-03-16 09:35
Citat Licemjer:
Ispada da je sav negativan PR bio dobar PR...
Pa to sam i napisao još prije 6 dana: Mislim da je ovo primjena propagandnog pravila da je dobro i kad se piše loše. Važno je da se piše :roll:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # ...Licemjer 2022-03-16 21:29
Citat gost:
Citat Licemjer:
Ispada da je sav negativan PR bio dobar PR...
Pa to sam i napisao još prije 6 dana: Mislim da je ovo primjena propagandnog pravila da je dobro i kad se piše loše. Važno je da se piše :roll:
Citat:
...ili možda ljudi jednostavno ne šljive stavove iznesene ovdje? Možda su zaboravil ida ova stranica postoji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
15 # xXxgost 2022-03-17 10:22
Citat Licemjer:
...ili možda ljudi jednostavno ne šljive stavove iznesene ovdje? Možda su zaboravil ida ova stranica postoji.
Ni izlaskom na izbore nisu pokazali prevelik interes za MO. A možda su od izbora digli ruke kad su vidjeli da HDZ na izbore izlazi bez svog kandidata :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # ...Licemjer 2022-03-17 12:11
Citat gost:
A možda su od izbora digli ruke kad su vidjeli da HDZ na izbore izlazi bez svog kandidata :P
Ne drži vodu kad pogledaš zadnje parlamentarne, predsjedničke i lokalne izbore.
Kao što uvijek kažem, ljudi jednostavno ne izlaze na izbore.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # oOogost 2022-03-17 12:24
Citat Licemjer:
Citat gost:
A možda su od izbora digli ruke kad su vidjeli da HDZ na izbore izlazi bez svog kandidata :P
Ne drži vodu kad pogledaš zadnje parlamentarne, predsjedničke i lokalne izbore.
Kao što uvijek kažem, ljudi jednostavno ne izlaze na izbore.
Da, ali kao što si napisao "Većina birača ni ne izlazi na izbore... Kao u držav, tako i natotocima. HDZova glasačka mašinerija uredno i disciplinirano svake izbore glasa za svoje gospodare. Nekritički i nesavjesno, naravno, ali redovno i svake izbore." Dogodilo se isto u Velom. HDZ nije imao kandidata za MO, većina birača je ostala kod kuće, ali HDZova glasačka mašinerija uredno i disciplinirano je izašla na izbore. Tako da je 18 posto, manje od jedne petine birača izabrala MO.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # ...Licemjer 2022-03-17 13:49
Citat gost:
Da, ali kao što si napisao "Većina birača ni ne izlazi na izbore... Kao u držav, tako i natotocima. HDZova glasačka mašinerija uredno i disciplinirano svake izbore glasa za svoje gospodare. Nekritički i nesavjesno, naravno, ali redovno i svake izbore." Dogodilo se isto u Velom. HDZ nije imao kandidata za MO, većina birača je ostala kod kuće, ali HDZova glasačka mašinerija uredno i disciplinirano je izašla na izbore. Tako da je 18 posto, manje od jedne petine birača izabrala MO.

I to sad znači da HDZovi glasački dronovi ne idu glasati ako nema HDZove liste? Matematički ne drži vodu.
Pogledaj malo povijest izlaznosti na izborima za MOVL. Uvijek je bila manja izlaznost nego za ostale izbore.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # 18 postogost 2022-03-17 18:01
Citat Licemjer:
Citat gost:
Da, ali kao što si napisao "Većina birača ni ne izlazi na izbore... Kao u držav, tako i natotocima. HDZova glasačka mašinerija uredno i disciplinirano svake izbore glasa za svoje gospodare. Nekritički i nesavjesno, naravno, ali redovno i svake izbore." Dogodilo se isto u Velom. HDZ nije imao kandidata za MO, većina birača je ostala kod kuće, ali HDZova glasačka mašinerija uredno i disciplinirano je izašla na izbore. Tako da je 18 posto, manje od jedne petine birača izabrala MO.
I to sad znači da HDZovi glasački dronovi ne idu glasati ako nema HDZove liste? Matematički ne drži vodu.
Naprotiv, HDZovi glasači su glasali. Bez njih ne bi bilo tih 18 posto :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # sporedni igračiPetar 2022-03-15 10:25
Iz članka se vidi tko su bili "sporedni igrači"
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
121 # Komentar izbora za mjesnu zajednicuIvan 2022-03-20 19:59
Prošli su izbori za mjesnu zajednicu V.Lošinja.Za očekivati je da se javi pobjednika a,eto,ja to nisam.Nisam bio ćak ni takmac mogućih izbora,niti sam uspio formirati listu kandidata.Jest, imao sam viziju što bi ja sa svojim timom i mojim mještanima mogao planirati i raditi.Razgovar ao sam ss tim mojim izabranicima,za grijavao ih za te moje/naše projekte ali se sastav raspao.Tko,zašt o,ma to vas NE interesira.Bezn ađa nagriza stanovnike ovog našeg lijepog mjesta a ima tome razloga i korijenai ne od danas.Nebih se ja ovdje javio da mi nije zasmetalo prozivanje HSLS-a gdje im je glavni spin biti protiv HDZ-a.Kao to će odmah motivirati glasače da glasaju za njih.A vidite rezultate.Nakon izbora blaćenje pobjednika.Treb ao je pisac tog pi(š)anja imati cojones i potpisati se.Pa prošlo je vrijeme jednoumlja kada su izbori bili samo forma a rezultati već u ladici.Mladi Kušeta sa ekipom je izbor nas mještana,kad njih vrijeđete vrijeđate i nas.
Ne dižite glas protiv nas jer ćete izgubiti. Čelnik HDZ-a Velog Lošinja

Ivan Martinović
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
28 # XxXgost 2022-04-04 17:09
Citat Ivan:
Mladi Kušeta sa ekipom je izbor nas mještana, kad njih vrijeđete vrijeđate i nas.
To nam je jasno. On i njegova lista su skriveni HDZ da ih mještani izaberu. Kako u članku i piše. Citat:
Ne dižite glas protiv nas jer ćete izgubiti. Čelnik HDZ-a Velog Lošinja
Ivan Martinović
Igubili smo. Dobili smo HDZ i Kušetu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
213 # Tamna strana velebnog uspjehagost 2022-04-04 10:30
Nestranačka lista HDZ koja je pomela konkurenciju u izborima za MO Veli Lošinj ima i svoje naličje. Čim je u igri HDZ treba biti oprezan. Kao i obično izbore u Velom Lošinju se odlučuju u Domu za starije osobe. Zlobnici tvrde da rezultati u Domu nekako imaju više veze sa političkim preferencijama glavne sestre nego sa voljom glasača.
Tako je navodno i ovaj puta HDZ, odnosno HDZ-ova nestranačka lista pomela konkurenciju u Domu...navodno sa 60-tak glasova razlike.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
141 # ...Tomislav Živković 2022-04-04 12:17
Citat gost:
Zlobnici tvrde da rezultati u Domu nekako imaju više veze sa političkim preferencijama glavne sestre nego sa voljom glasača.

Ta ista glavna sestra je najapolitičnija osoba ikada. Ne bi joj palo na pamet da ikome ikada igdje inputira kako će i za koga glasovati, niti ima vremena za baviti se takvim stvarima. Ona od posla i premorenosti ne stigne na vlastito biračko mjesto, a kamoli sugerirati nekome kako će glasati, a pogotovo štićenicima objekta u kojemu radi. Zašto? Jer je profesionalna osoba koja zna šta mora, smije i ne smije raditi u okvirima svoga radnoga mjesta.
Tko god da je plasirao ovu izmišljotinu predlažem mu da nađe novu zanimaciju prije nego ja nađem njega.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
141 # AddendumTomislav Živković 2022-04-04 12:31
U domu postoje 4 korisnika sa adresom u Velom Lošinju. Dakle, 4 korisnika su imali pravo glasovati na izborima za mjesni odbor u Velome, a ne šezdesetak kako gost tvrdi.
Goste, zašto lažeš? Reci tko si pa da popričamo malo izvan ove stranice.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
114 # "Čim je u igri HDZ treba biti oprezan"Popaj 2022-04-04 14:18
Citat Tomislav Živković:
Citat gost:
Zlobnici tvrde da rezultati u Domu nekako imaju više veze sa političkim preferencijama glavne sestre nego sa voljom glasača.
Ta ista glavna sestra je najapolitičnija osoba ikada. Ne bi joj palo na pamet da ikome ikada igdje inputira kako će i za koga glasovati, ...
... Tko god da je plasirao ovu izmišljotinu predlažem mu da nađe novu zanimaciju prije nego ja nađem njega.
Za ovako silovitu reakciju na sumnju u poštene izbore u sferi interesa HDZ-a bilo gdja pa i za MO Veli Lošinj može se reći "gdje ima dima ima i vatre". Baš kako anonimni gost piše "Čim je u igri HDZ treba biti oprezan." "Prijedlog" anonimnom gostu da nađe novu zanimaciju prije nego što on - potpisani T.Ž. - nađe njega je eksplicitna prijetnja nasiljem svojstvena članovima i klijentima stranke prema kojoj valja biti oprezan. Ne ulazeći u (ne)političnost meni nepoznate glavne sestre za koju kaže da joj zbog premorenosti poslom ne bi "palo na pamet da ikome ikada igdje inputira kako će i za koga glasovati". Korištenje te riječi gospodina T. Ž. odaje kao tipičnog HDZ-ovskog blefera. Naime, riječ "inputira" ne postoji u rječniku hrvatskog jezika, ali zvuči vrlo učeno. No postoji riječ "imputirati", i znači pripisati/pripi sivati (komu) nešto što nije učinio ili rekao, bezrazložno okrivljavati podmetnuti/podm etati (obično iza leđa). Netko tko dodatak svom komentaru naslovljava afektiranim veleučenim"Adde ndum" trebao bi biti oprezniji u isticanju svoje pokondirenosti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
15 0 # ReakcijeTomislav Živković 2022-04-04 14:41
Reakcija je "silovita" jer se radi o mojoj majci. Ovi osvrti na pismenost, input, imput i slično, je čista distrakcija, kao i ovo silovanje elokventnosti od strane Popaja.
Inače je input riječ engleskog porijekla koja se koristi u ekonomiji, što mi je struka.
Veze sa HDZom nemam, kao niti moja majka koju povlačite tu po komentarima dok se brine za starije i nemoćne. Ovo da ja nekome prijetim nasiljem je teža glupost od toga da je glavna sestra utjecala na ishode glasovanje, što je "gost" dosta loše slagao i očekujem njgov odgovor. U addendumu piše da samo želim popričati s tom osobom.
Ne znam tko je popaj, ali ova njegova ubibože analiza smrdi na želju za pažnjom so obzirom na količinu prenapuhavanja značenja mojeg komentara i odvraćanja pažnje s gostove laži.
Pa ne bi me ni čudilo da su ista osoba.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
113 # Prijetnje i podmetanjaPopaj 2022-04-04 16:40
Citat Tomislav Živković:
Reakcija je "silovita" jer se radi o mojoj majci.
Znači obiteljska motivacija, ne politička. Otud sinovska patetika o poslu, premorenosti i profesionalnsti osobe "koja zna šta mora, smije i ne smije raditi u okvirima svoga radnoga mjesta". Citat:
Inače je input riječ engleskog porijekla koja se koristi u ekonomiji, što mi je struka.
Točno je da je riječ input engleskog porijekla, ali u hrvatskom jeziku se koristi kao imenica, napr. u informatici za ulaz, unošenje podataka u kompjuter ili ulaznu informaciju. Čak i netko kome je struka ekonomija morao bi znati da se ne koristi kao glagol za podmetati, okrivljavati za nešto kako si je ti upotrijebio.Citat:
Ovo da ja nekome prijetim nasiljem je teža glupost
Napisao si
1. Tko god da je plasirao ovu izmišljotinu predlažem mu da nađe novu zanimaciju prije nego ja nađem njega.
2. Goste, zašto lažeš? Reci tko si pa da popričamo malo izvan ove stranice. Svaki sud bi ove dvije tvrdnje okvalificirao kao prijetnje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
9 0 # Pričanje zidovimaTomislav Živković 2022-04-04 18:29
Citat Popaj:
bla, bla, sitničarenje
Patetika na ovom portalu je iznošenje laži pod nekakvim sinonimima o osobama koje nemaju veze sa politikom na ovom otoku, pa tako i provlačenje moje majke kroz blato na temelju izjava nekih "zlobnika". Vidim opet odvraćaš pažnju s gostovoih laži kroz priče o tome što bi bilo kad bi bilo.
Možda sam ja gost pa sam sebi odgovaram na lažne optužbe. Možda sam ja i popaj, pa samome sebi sitničarim oko gramatika i pravopisa bez nekog cilja osim da odvratim pažnju i potratim vrijeme čitateljima.
Poanta (ili poenta) je u tome da ljudi komentiraju pod raznim imenima koja nisu njihova prava imena (dakle anonimno) te se ne može znati tko je tko. Jesam li ja uistinu Tomislav Živković ili sam netko drugi? Tko zna. Možda sam Popaj. Bit ove dugačke prazne priče je da te nisam pitao za mišljenje, ispravke, prodike i poduke iz gramatike i pravopisa. Isto tako te nisam pitao ni za pravno tumačenje moje "prijetnje". Bilo koji normalan sud bi odbacio ovaj "slučaj" zbog posrednih "dokaza".
Da se vratimo na bitno: Goste, odakle ti pravo plasirati tako lošu laž igdje?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
19 # Zloba ili laži?Popaj 2022-04-04 19:12
Citat Tomislav Živković:
Citat Popaj:
bla, bla, sitničarenje
...provlačenje moje majke kroz blato na temelju izjava nekih "zlobnika". Vidim opet odvraćaš pažnju s gostovoih laži kroz priče o tome što bi bilo kad bi bilo.
Oprosti mamin sine, ali ja ne znam laže li gost, a ako laže o čemu laže. Zato je tvoja tvrdnja da odvraćam pažnju od njegovih laži naprosto glupa. Objasni mi o čemu gost laže. Jer jedina njegova tvrdnja kglasi da zlobnici tvrde da rezultati u Domu imaju više veze sa političkim preferencijama glavne sestre nego sa voljom glasača. Hoćeš li reći da laže kako to tvrde zlobnici? Bit ove dugačke prazne priče je da te nisam pitao za mišljenje, ispravke, prodike i poduke iz gramatike i pravopisa. Isto tako te nisam pitao ni za ...A da li je tebe netko pitao za radne navike tvoje majke, što znači riječ input i gdje se koristi, koje si struke, imaš li veze s HDZom, itd? Nije. A ipak si se o tome raspisao? Citat:
Da se vratimo na bitno: Goste, odakle ti pravo plasirati tako lošu laž i gdje?
Izvoli to pitati gosta a ne mene. Uostalom, i mene zanima da li je laž da to pričaju zlobnici.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 0 # IronijaTomislav Živković 2022-04-04 19:10
Teška je ironija kada je zanemarana laž, odnosno tvrdnja koja je kasnije dokazana kao laž za nedjelo koje rezultira kaznom od 6 mjeseci do pet godina. Laž koja je izrećena protiv osobe koja postoji, čije se radno mjesto zna, na temelju čega se može doznati sve ostalo o toj osobi.
Zanemarena je ta laž samo da bi se meni prigovaralo o nebitnim detaljima mog izražavanja i da bi me se optužilo za "prijetnje nasiljem" kao rezultat nečije slobodne intepretacije mojih komentara.
S obzirom da onaj komu je "prijetnja" upućena anoniman komentator, te optužbe na račun mene ne drže vodu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
81 # ...Licemjer 2022-04-04 22:23
Citat gost:
Nestranačka lista HDZ koja je pomela konkurenciju u izborima za MO Veli Lošinj ima i svoje naličje. Čim je u igri HDZ treba biti oprezan. Kao i obično izbore u Velom Lošinju se odlučuju u Domu za starije osobe. Zlobnici tvrde da rezultati u Domu nekako imaju više veze sa političkim preferencijama glavne sestre nego sa voljom glasača.
Tako je navodno i ovaj puta HDZ, odnosno HDZ-ova nestranačka lista pomela konkurenciju u Domu...navodno sa 60-tak glasova razlike.
Boniću, jesi li to opet ti? Stvarno ne tnaš prihvatiti poraz. Svi su ti krivi, samo ti ne. Ovako se samo i dalje brukaš. :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
26 # Izborne majstorije HDZ-aZX 2022-04-05 10:13
Citat Licemjer:
Citat gost:
Nestranačka lista HDZ koja je pomela konkurenciju u izborima za MO Veli Lošinj ima i svoje naličje. Čim je u igri HDZ treba biti oprezan.
Boniću, jesi li to opet ti? Stvarno ne tnaš prihvatiti poraz. Svi su ti krivi, samo ti ne. Ovako se samo i dalje brukaš. :lol:
Ne, nije ovo Bonić nego dobar poznavatelj HDZ-ovskih izbornih majstorija. Kad nema kandidate sa šansom da budu izabrani pod firmom nezavisni podmetne kandidate kojima obeća glasove HDZ-ovaca uz obvezu da nakon izbora podržavaju HDZ na vlasti. U Velom su to izveli sa Kušetom, a u Ustrinama su da tako kažem obeshrabrili isticanje drugih kandidata pa su kao jedina lista prisvojili Vijeće Mjesnog odbora. Vidi članak Urbanis tički genocid malog pitoresknog sela – Ustrine (otok Cres – Grad Mali Lošinj)
volim-losinj.org/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
5 0 # ...Licemjer 2022-04-05 12:04
Citat ZX:
Citat Licemjer:
Citat gost:
Nestranačka lista HDZ koja je pomela konkurenciju u izborima za MO Veli Lošinj ima i svoje naličje. Čim je u igri HDZ treba biti oprezan.
Boniću, jesi li to opet ti? Stvarno ne tnaš prihvatiti poraz. Svi su ti krivi, samo ti ne. Ovako se samo i dalje brukaš. :lol:
Ne, nije ovo Bonić nego dobar poznavatelj HDZ-ovskih izbornih majstorija. Kad nema kandidate sa šansom da budu izabrani pod firmom nezavisni podmetne kandidate kojima obeća glasove HDZ-ovaca uz obvezu da nakon izbora podržavaju HDZ na vlasti. U Velom su to izveli sa Kušetom, a u Ustrinama su da tako kažem obeshrabrili isticanje drugih kandidata pa su kao jedina lista prisvojili Vijeće Mjesnog odbora. Vidi članak Urbanistički genocid malog pitoresknog sela – Ustrine (otok Cres – Grad Mali Lošinj)
volim-losinj.org/.../...
Nema neke veze jedno s drugim. Dva različita mjesta sa dvije različite populacije s različitim listama.
To dobro poznavanje HDZovskih majstorija očito nije tako dobro. Kako je 60 glasova iz staračkog odlučilo izbore za MOVL kad ih samo 4 ima pravo glasa na tim izborima? Nešto mi tu smrdi. Očito taj dobar poznavatelj HDZovskih manevara nije toliko dobar, ni poznavatelj. I dalje nisam vidio nekakve dokaze da Kušeta ima veze sa HDZom. Sve neka puka nagađanja, prepucavanja, rekla-kazala, itd. Nagađam da je to autor teksta zaključio zato što je djevojka novog predsjednika MO kćer jednog HDZovca. Znači to je jedna jedina spona koja je tako politički nebitna da je to smiješno kao i pokušaji povezivanja predsjednika MOVL sa HDZom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
15 # Nagon za kontrolomZX 2022-04-05 12:57
Citat Licemjer:
Nema neke veze jedno s drugim. Dva različita mjesta sa dvije različite populacije s različitim listama.
Istina, u tim mjestima su dvije različite populacije s različitim listama, ali oba su pod vlašću istog HDZ-a. Koji si je vlast nad Gradom svojevremeno kupio korupcijom jednog "nezavisnog", a korupcijom je održava i dandanas. Stranački nagon i Kučićkine ambicije za totalnom kontrolom nameću želju za punim nadzorom svih zbivanja u Gradu pa i nad Mjesnim odborima. Posredno u Velom, neposredno u Ustrinama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
71 # ...Licemjer 2022-04-05 13:17
Citat ZX:
Citat Licemjer:
Nema neke veze jedno s drugim. Dva različita mjesta sa dvije različite populacije s različitim listama.
Istina, u tim mjestima su dvije različite populacije s različitim listama, ali oba su pod vlašću istog HDZ-a. Koji si je vlast nad Gradom svojevremeno kupio korupcijom jednog "nezavisnog", a korupcijom je održava i dandanas. Stranački nagon i Kučićkine ambicije za totalnom kontrolom nameću želju za punim nadzorom svih zbivanja u Gradu pa i nad Mjesnim odborima. Posredno u Velom, neposredno u Ustrinama.
Puka nagađanja od ljudi koji su izmislili 56 glasova u Velome. Ne znate osnovne informacije, a ponavljanjem istih teorija zavjera o HDZovskoj eminenciji u Velome se nadate da će vam netko povjerovati. K tome insinuirate kazneno djelo izborne prijevare počinjene od treće osobe. Ovdje vam neće proći ona teza da dovoljno pute ponovljena laž postaje istina. I dalje nemate dokaza ni činjenica da dokažete stranačku pripadnost novog predsjednika MOVL. Sve "informacije" koje imate su na razini seoskih tračeva zasnovanih na nekim obiteljskim vezama. Vidim da je kod svih ovih (a možda je sve zapravo samo jedan) komentatora prisutan nagon za kontrolom narativa kroz opetovano ponavljanje jednog te istog.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
84 # Platonova spiljahranitelj tuljana 2022-04-05 16:38
Citat Licemjer:
Vidim da je kod svih ovih (a možda je sve zapravo samo jedan) komentatora prisutan nagon za kontrolom narativa kroz opetovano ponavljanje jednog te istog.
"Komentatori" ovdje imaju tek funkciju svijevrsne eho komore koja ponavlja i amplificira napisano u članku. Rijetki, zalutali komentatori koji to ne čine, bivaju dočekani "na nož". Zato malo ljudi dolazi, nema neke kvalitetne rasprave niti kkvalitetnog doprinosa, komentar sekcija (iako je osobi koja posjeduje ovu stranicu stalo do tog dojma) ni vrijednosno ni u kojem drugom smislu ne predstavlja veliku, veliku većinu Lošinjana, ne dijeli njihove stavove niti dijeli njihove životne probleme.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # ehoeho 2022-04-05 17:55
Lokalni izbori najbolje govore koliko građana dijeli čije stavove ili životne probleme.
Na izborima za lokalni parlament HDZ je dobio 25,7 % glasova, svi ostali građani, njih 74,3% glasali su protiv HDZ-a.
HDZ se ipak domogao vlasti kupovinom žetončića.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
28 # 74,3 %ZX 2022-04-05 18:38
Citat eho:
Lokalni izbori najbolje govore koliko građana dijeli čije stavove ili životne probleme.
Na izborima za lokalni parlament HDZ je dobio 25,7 % glasova, svi ostali građani, njih 74,3% glasali su protiv HDZ-a. HDZ se ipak domogao vlasti kupovinom žetončića.
Ovi podaci kazuju da h.t. palamudi. Budući da se na ovoj stranici kako člancima tako i komentarima vladajuću kliku više kudi nego što ju se hvali ona očito predstavlja veliku, veliku većinu Lošinjana, njih 74,3% koji su glasali protiv HDZ-a. :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
62 # ...Licemjer 2022-04-05 18:54
Citat ZX:
Ovi podaci kazuju da h.t. palamudi. Budući da se na ovoj stranici kako člancima tako i komentarima vladajuću kliku više kudi nego što ju se hvali ona očito predstavlja veliku, veliku većinu Lošinjana, njih 74,3% koji su glasali protiv HDZ-a. :P

To ti smeta, a ne smeta ti laž da 60tak glasova u Domu odlučuju izbore u Velome kada samo 4 korisnika u tom domu ima pravo glasati u Velome za MO?
Znači dokazana neistina je zanemarena jer ne služi narativu jednog komentatora sa više nadimaka na ovoj stranici?
Da znam da je comment section ovdje eho komora. Upravo to je smiješno jer se radi o marginalnoj stranici sa nikakvim društvenim i medijskim dosegom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
26 # Eho komoraZX 2022-04-05 19:14
Citat Licemjer:
Citat ZX:
Ovi podaci kazuju da h.t. palamudi. Budući da se na ovoj stranici kako člancima tako i komentarima vladajuću kliku više kudi nego što ju se hvali ona očito predstavlja veliku, veliku većinu Lošinjana, njih 74,3% koji su glasali protiv HDZ-a. :P
To ti smeta, a ne smeta ti laž da 60tak glasova u Domu odlučuju izbore u Velome kada samo 4 korisnika u tom domu ima pravo glasati u Velome za MO?
Nisam napisao da mi smeta to što kazuju podaci, a ni broj glasova u Velom za MO nisam spominjao. Citat:
Da znam da je comment section ovdje eho komora. Upravo to je smiješno jer se radi o marginalnoj stranici sa nikakvim društvenim i medijskim dosegom.
Zašto gubiš vrijeme na marginalnoj stranici sa nikakvim društvenim i medijskim dosegom?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
31 # ...Licemjer 2022-04-05 19:30
Citat ZX:
Nisam napisao da mi smeta to što kazuju podaci, a ni broj glasova u Velom za MO nisam spominjao. [
Pa znam da ti ne smeta. Ukazujem da pomno biraš ono što ti odgovara, a ono što ne odgovara tvom narativu ne spominješ uopće, iako se radi o velikoj laži koja je dokazana kao laž te optuživanju nekoga za kazneno djelo sa kaznom zatvora.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
25 # Moj dojamZX 2022-04-05 20:09
Citat Licemjer:
Citat ZX:
Nisam napisao da mi smeta to što kazuju podaci, a ni broj glasova u Velom za MO nisam spominjao. [
Pa znam da ti ne smeta. Ukazujem da pomno biraš ono što ti odgovara, a ono što ne odgovara tvom narativu ne spominješ uopće, iako se radi o velikoj laži koja je dokazana kao laž te optuživanju nekoga za kazneno djelo sa kaznom zatvora.
Podaci su takvi kakvi su. Pokazuju da većina birača glasa protiv HDZ-a, ali vidimo da HDZ ostaje na vlasti. Kako je to moguće? Tako što biraju i nezavisne kandidate, a oni su kvarljiva roba. Zato me izbori za MO VL uopće ne zanimaju. Objava na fejsu o prvom radnom sastanku gradonačelnice sa predstavnicima MO VL mi ostavlja dojam objave o sastanku HDZ-a.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Lošinjsko političko čudoAlohtoni otočanin 2022-04-06 09:58
Citat eho:
Lokalni izbori najbolje govore koliko građana dijeli čije stavove ili životne probleme.
Na izborima za lokalni parlament HDZ je dobio 25,7 % glasova, svi ostali građani, njih 74,3% glasali su protiv HDZ-a.
HDZ se ipak domogao vlasti kupovinom žetončića.
Lošinjski HDZ ne dobiva izbore, ali uvijek dobiva vlasti. To bi na studiju politologije trebalo proučavati kao lošinjsko političko čudo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Staljinov poučakgost 2022-04-06 10:16
Citat Alohtoni otočanin:
Citat eho:
Lokalni izbori najbolje govore koliko građana dijeli čije stavove ili životne probleme.
Na izborima za lokalni parlament HDZ je dobio 25,7 % glasova, svi ostali građani, njih 74,3% glasali su protiv HDZ-a. HDZ se ipak domogao vlasti kupovinom žetončića.
Lošinjski HDZ ne dobiva izbore, ali uvijek dobiva vlasti. To bi na studiju politologije trebalo proučavati kao lošinjsko političko čudo.
Uz ovakve mahere za izborni inžinjering na Lošinju su izbori nepotrebni.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # Cvrkutanje nakon "kolosalne pobjede"ZX 2022-04-05 17:17
Citat Licemjer:
Puka nagađanja od ljudi koji su izmislili 56 glasova u Velome. Ne znate osnovne informacije, a ponavljanjem istih teorija zavjera o HDZovskoj eminenciji u Velome se nadate da će vam netko povjerovati.
A zašto se ti toliko pjeniš zbog komentara u kojem s pravom piše "Čim je u igri HDZ treba biti oprezan"? A da je u igri vidi se i po zanesenom cvrkutanju gradonačelnice na sastanku s MO nakon "kolosalne pobjede". Na fejsu zaneseno javlja "Pozdravljamo ovakav način suradnje i komunikacije mjesnih odbora i gradskih službi, vjerujemo da na ovaj način, međusobnim razgovorima i dogovorima, možemo najviše napraviti za sva naša mala mjesta i otoke." Sebe narano oslovljava kraljevskim "mi". A komentator zapravo ništa ne tvrdi nego piše "navodno i ovaj puta HDZ, odnosno HDZ-ova nestranačka lista pomela konkurenciju u Domu...navodno sa 60-tak glasova razlike." Jer poznato je da HDZ već tradicionalno ima monopol na berbu glasova birača među klijentima Doma staraca.Citat:
I dalje nemate dokaza ni činjenica da dokažete stranačku pripadnost novog predsjednika MOVL.
Nitko nije ni tvrdio da je dotični član stranke. Ni Deva nije član HDZ-a ali kao "nezavisni" stoji postojano kano klisurina u obrani Ane Kučić i HDZ-a od napada oporbe.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Mali grebenA gdje je udruga ? 2022-04-04 18:02
Hoće li i ovaj predsjednik psnovati udrugu na dobrobit svih mještana ?
Kako će Veloselci preživjeti bez nalog grebena ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # MOVeli greben 2022-04-05 17:40
Je li prošli odbor otišao onako kako se odlazi u izreci na koju asocira naziv njihove udruge?
Ako jest, odlično, nadam se da su zadovoljni suradnjom novih članova s gradonačelnicom.
Možda se smiluju i opet otvore tsj greben da narod može piti finog soka za razrjeđivanje na njihovim feštama .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Plavušu sam bajnu snioNa morskome plavom žalu 2022-04-05 22:02
Kako je to lijepo i skladno jad prošli predsjednik i njegova direktorica lajkaju novog predsjednika.
Znači li to da će biti opet malog grebena ?
Pitam za prijatelje koji vole jeftin sok .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # SokićKrafnica 2022-04-06 11:21
Hoće li u ovom novom grebenu biti i jeftinih krafnica uz sokić ?
Uvijek je bilo, šteta da se tradicija ne nastavi.
To su bile prave fešte ,baš za elitni turizam, onako po mjeri općenarodnog derneka.
A i dobro se jelo i pilo.
I jeftino.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • HDZ-ova cesta bez smjerokaza

    WwW 27.05.2022 15:37
    ...
    ovaj zadnji već uživa beskrajno povjerenje
     
  • HDZ-ova cesta bez smjerokaza

    .... 27.05.2022 15:21
    HDZ u koncesiju
    A možda zbog zauzetosti dade stranku u kncesiju Fabijaniću ili Volarićima.
     
  • HDZ-ova cesta bez smjerokaza

    Zemo 27.05.2022 14:57
    privatizacija HDZ ML
    To mi sliči privatizaciji ogranka. Jer ovo je otok njenih djedova :lol: :lol: :lol:
     
  • HDZ-ova cesta bez smjerokaza

    asd 27.05.2022 14:11
    Simpatizerka likvidirala ogranak HDZ
    Nisi shvatio (ili se praviš blesav) da ovo nije članak o gradonačelnici. Ovo je članak o ...
     
  • HDZ-ova cesta bez smjerokaza

    gost 27.05.2022 12:07
    Pošten posao
    Ma nemoj! A što je ovo: USKOK istražuje je li gradonačelnica Malog Lošinja Ana Kučić (HDZ) ...
     
  • HDZ-ova cesta bez smjerokaza

    Grunf 27.05.2022 09:53
    Obećanja ludom radovanja
    Nije on glup, a ni (samo) "dosadni, nametljivi gnjavator s kompleksom superiornosti" kako piše ...
     
  • HDZ-ova cesta bez smjerokaza

    .. 27.05.2022 07:49
    .
    daj ne seri, glup si
     
  • HDZ-ova cesta bez smjerokaza

    gost 26.05.2022 20:43
    Kompleksaš
    Ne, nisi ti čudak nego dosadni, nametljivi gnjavator s kompleksom superiornosti.
     
  • HDZ-ova cesta bez smjerokaza

    hranitelj tuljana 26.05.2022 20:22
    Ne, ne bi trebali
    Primjedbom da stvaranje javnog dojma kako je protiv nje tek šačica prostaka zapravo pomaže ...
     
  • HDZ-ova cesta bez smjerokaza

    Mrtvaška 26.05.2022 20:17
    SDP+HDZ
    Što je uopće OLAF? OLAF u izvještaju ističe da je njegova misija "detektirati, istražiti i ...
     
  • HDZ-ova cesta bez smjerokaza

    gost 26.05.2022 18:18
    HDZ + Nezavisni
    Ona nažalost i kupuje. Kao lažni lošinjski loger, žderačinu za vojsku, pohvalne članke u ...
     
  • HDZ-ova cesta bez smjerokaza

    SDP +HDZ 26.05.2022 17:40
    ......
    I bolje da neradi ništa.Manje štete.Kada radi smo prodaje.
     
  • HDZ-ova cesta bez smjerokaza

    gost 26.05.2022 17:32
    Narcisizam
    Da, pa? Zašto misliš da je to važno bilo kome na svijetu?
     
  • HDZ-ova cesta bez smjerokaza

    ww 26.05.2022 17:18
    Slaboumno
    Ovo mi je dovoljno da ne čitam ostatak. Mogu zamislit šta još si nadrobio :lol:
     
  • HDZ-ova cesta bez smjerokaza

    Gošća 26.05.2022 17:01
    ...
    Tuljan ima pravo a to je dokazano već sto puta .Da nema ovog portala gdje se javljaju ...
     
  • HDZ-ova cesta bez smjerokaza

    gost 26.05.2022 16:10
    Sektaška kombinatorika
    Spomenuta prva osoba jedne od sektaških Crkava na Lošinju bila je u kombinaciji za osnivanje ...
     
  • HDZ-ova cesta bez smjerokaza

    gig 26.05.2022 15:37
    ......
    O, sudbo kleta! Ne znam kako ću preživjeti što nisi pročitao ostatak pamfleta. Kako ću sad ...
     
  • HDZ-ova cesta bez smjerokaza

    Kozjak 26.05.2022 15:36
    bravo tuljane
    Tuljan je zaista čudak, u najmanju ruku. Pa ove podatke imaju samo hadezeovci i to su njihove ...
     
  • HDZ-ova cesta bez smjerokaza

    hranitelj tuljana 26.05.2022 14:42
    Kohezivni element
    Kada sam zapazio izuzetno vulgarnu naslovnu ilustraciju ostatak pamfleta nisam ni ...
     
  • Sjena odgovornosti

    ... 26.05.2022 12:47
    ...
    Mislim da je gospodin Hatunić upravo nenadmašan. To je onaj skroz lijevo koji često bez ...
     
  • Sjena odgovornosti

    Gost iz HDZ-ovog svemira 26.05.2022 11:48
    Komuništi i njihova djeca
    Da se zna na koga sam mislio evo fotke predsjednice lošinjskog HDZ-a izabrane čim se upisala ...
     
  • Sjena odgovornosti

    Gost iz HDZ-ovog svemira 26.05.2022 10:36
    Glup, gluplji
    Ne mogu njeni anonimni trolovi na portalu biti bolji od trolova koji je brane u gradskom ...
     
  • Sjena odgovornosti

    NN 26.05.2022 10:00
    Jad i bijeda Aninih trolova
    Mislim da je komentare pod nickom Gošća i Gost pisala ista osoba. Prvo je pisala kao Gošća ...
     
  • Sjena odgovornosti

    Čeper 26.05.2022 09:33
    "Nejde" ti ni trolanje
    Tvoje budalasto prebrojavanje "anđela na vrhu igle" ne mijenja činjenicu da se govori o ...
     
  • Sjena odgovornosti

    Gost iz HDZ-ovog svemira 26.05.2022 09:24
    Tuljanizam na najjače
    Volim kad vi koji niste mogli ostat živiti ovdje slavite i podržavate ove "ki su prije bili ...
     
  • Sjena odgovornosti

    SDP +HDZ 26.05.2022 09:12
    Mrtvaška
    Krepala vam krava muzara. Ko prati malo politiku, steže se obruč oko Butkovića i Bačića.
     
  • Sjena odgovornosti

    Gos. A 26.05.2022 09:05
    .....,..
    Da je projekt u redu ne bi se prosvjedovalo.A li zatvoriti luku van svake pameti. Izvadite ...
     
  • Sjena odgovornosti

    Gost 26.05.2022 08:31
    .......
    Gošća ima pravo.Zamislite vi da danas netko gradi, ceste,rive, mostove,bolnice , a ti ...
     
  • Sjena odgovornosti

    Gošća 26.05.2022 08:06
    ....
    Najpošteniji Ilovčani su šli u Ameriku jer ovdi nisu mogli živiti sa ovim šalvadigima ki ...
     
  • Sjena odgovornosti

    hranitelj tuljana 26.05.2022 07:59
    Nejde matiša?
    Kko ne, pa jasno je svakom pismenom da je komentator potvrdio da većina prosvjednika nisu s ...