Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Plan za ponavljanje devastacije

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

 Prijedlog novog Prostornog plana uređenja Grada Malog Lošinja, koji se deklarativno profilira na načelima održivog razvoja, dobar je primjer kako je ideja racionalnog trošenje prostora podložna korekcijama ukoliko je u koliziji s nečijim privatnim interesom.

Ono što smo najavili kao mogućnost sada je realnost - Grad Mali Lošinj novim Planom prostornog uređenja omogućava ponovljanje devastacije uvale Ružmarinke i okolnog priobalja.

Luka otvorena za javni promet predviđena u uvali Ružmarinci podrazumijeva lukobran, veliki plato i cestu po trasi nedavno zatrpanog kolnog puta, dakle sve ono što je investitor "Kamenolom Brdo Kušć", neometan od lokalne vlasti i nadležnih inspekcija, bespravno gradio godinama, a Ministarstvo zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva uklonilo tek prije nekoliko mjeseci. Ostatak uvale Ružmarinke dodatno se devastira gradnjom ceste u zaštićenog obalnom pojasu, svega petnaestak metara od mora, prema naselju Kandiji čiji se MO već očitovao protiv nje jer je smatra životno i ekonomski neutemeljenom. Interesantno je da cesta nije ucrtana kao planirana, nego kao postojeća, iako je nema, što govori i o vizionarskim sposobnostima tvorca plana.

Posebno je poražavajuća činjenica da je ponavljanje devastacije bilo za očekivati jer Ministarstvo prilikom uklanjanje bespravne gradnje u uvali Ružmarinki ne samo da nije uklonilo infrastrukturu, nego ju je, štoviše, vrlo brižno zaštitilo, o čemu svjedoče fotografije kojima raspolažemo. Time je ministrastvo jasno i nedvosmisleno prejudiciralo ovakvo prostorno-plansko rješenje.

S obzirom da u posljednja tri mjeseca niti mi niti javna glasila nismo uspijeli dobiti nikakvo očitovanje o cijelom slučaju od Ureda glasnogovornice, zahtjeve za očitovanjem uputiti ćemo organizacijama Transparency international, GONG, Hrvatski helsinški odbor i Partnerstvo za društveni razvoj. O svemuj ćemo obavijestiti i Ured Europske komisije te održati tiskovnu konferenciju u Zagrebu.


Tako se spektakularno demonstriranje moći pravne države u svega nekoliko mjeseci pretvorilo tek u paradu za medije, a priča o jednoj malenoj uvali na otoku Lošinju u dokaz našeg žalosnog društvenog i duhovnog stanja. Jer činenica da lokalne samouprave štite bespravne graditelje, da više nitko ne govori o dignitetu inspekcijskih službi, da se Ministarstvo pretvorilo u neko mitsko mjesto nedostižno onima zbog kojih postoji, postala je dijelom svakodnevnog iskustva upravo onih koji bi trebali aktivno sudjelovati u oblikovanju svog životnog prostora.

Prijedlog novog Prostornog plana i inače je u pojedinim rješenjima kontradiktoran ili čak neusklađen s važećim zakonima.

Planira se gradnja turističke žičare iz Nerezina na Osoršćicu, iako se tim istim planom područje Osoršćice predlaže za zaštitu zbog mnogih bioloških i geoloških posebnosti. Planina Osoršćica je neprocjenjivi turistički resurs otoka, a gradnja žičare i popratnih građevina trajno bi devastiralo njen osjetljivi ekosustav i nepovratno nagrdilo vizuru. Činjenica da već postoje uređene planinarske staze koje su u skladu s prirodnim okolišem, ovaj prijedlog čini još besmislenijim.

Iako je Ministarstvo kulture prije nešto više od dva mjeseca proglasilo zoološki rezervat za dupine oko dijela Kvarnerića uz otoke Cres i Lošinj, plan predlaže zaštitu u kategoriji značajni krajobraz jer on dopušta "intenzivnije zahvate u okoliš" i "neke oblike gospodarske djelatnosti". Jedna od njih sigurno je planirana marina "Biskupija" od 280 vezova u Nerezinama, a "intezivniji zahvat u okoliš" dva golema lukobrana od 630 000 t materijala koji nisu ucrtani u prijedlog Prostornog plana, iako bez njih nije moguća realizacija projekta jer uvala nije prirodno zaštićena od bure i juga.

Pokušaj smanjenja stupnja zaštite ne smatramo samo krajnje neprimjerenim, nego i kratkovidnim s obzirom na gospodarske, odnosno turističke potencijale koje donosi prvi proglašeni rezervat dupina na Mediteranu.

Kamenolomu Brdo Kušć, koji zbog bespravne eksploatacije mineralne sirovine ima zabranu rada još od 15.11.2002., novim se Prostornim planom želi omogućiti daljnja eksploatacija, iako kamenolom nije predviđen obvezujućim Prostornim planom Primorsko-goranske županije, odnosno iako je protivan Uredbi o zaštićnom obalnom pojasu jer se nalazi unutar 1000 m od mora.

Posebno zabrinjava netransparentnost predimenzionirane sportsko-rekreacione zone na Kurilama pored aerodroma. Tamo se, uz konjički sport i aerosport, planira gradnja "i sličnog" na više od 19 ha što još realnijom čini opasnost od dodatne urbanizacije pomoću izmjena i dopuna Županijskog prostornog plana. Otegotna okolnost je i što zona graniči s vrijednim poljoprivrednim zemljištem, te što su nedavno zasađeni maslinici za koje je izrađivač sugerirao da uđu u kvotu od 30 % obaveznog zelenila zone. Ovo smatramo poprilično ciničnim jer plan, barem deklarativno, poljoprivrednu djelatnost ne tretira kao ukras, nego kao bitno sredstvo revitalizacije otoka.

Prostorni plan koji se profilira kao razvojan u svojim polazištima, u poglavlju o faktorima koji ograničavaju taj isti razvoj, ističe "nedomicilno stanovništvo" i posebno "vikendaše" kao one koji "narušavaju tradicionalne vrijednosti domicilnog stanovništva".

Pitanje akulturacije tzv. "autohtonog" stanovništava vrlo je ozbiljno pitanje, pa ukoliko su izrađivači plana ovaj vrijednosni sud utemeljili samo na demografskim, a ne i na opsežnim sociološkim i etnološkim istraživanjima, možemo govoriti o predrasudi koja diskreditira i struku i plan.

Andreja Gregorina, glasnogovornica Eko Kvarnera Cres – Lošinj

Komentari: 

0 0 # Beduin 2006-10-27 22:01
Psi laju, karavane prolaze.
- arapska narodna
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Gost 2006-10-27 22:47
Da, psi laju. Laju i o pljačkama, ubojstvima, prevarama, korupciji ... a karavane prolaze i prolaze. Ako psi ne počnu gristi, karavane će mirno i bezbrižno zauvijek prolaziti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Eko AkcijaAve Cesar 2006-10-27 23:59
Ma samo naprijed, ako za terasu treba napraviti uredne papire za graditi onda bi trebalo i za sve drugo, ali izgleda da za nešto ne treba?????, nema više u ovom mjestu pozicije i opozicije što je prije bilo, sada je sve skupljeno na kup i radi se što su bossovi naumili, ali stvari se sada trebaju odraðivati u EU kamo Hrvatska kani ići i tu se još jedino da ovo što su neki spremali godinama osporiti, inaće ako mislite da čete na lokalnoj razini ili županiji nešto postići varate se, nema vam tu ništa pa vidili ste ko vam sjedi u dvorani u prvom redu :D :D :D

GO WEST
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Brutus 2006-10-28 00:46
Cezare, tko je sjedio u prvom redu? Nisam bio tamo, a zanima me :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Frodo 2006-10-28 09:25
U članku je na nekoliko mjesta vidljivo da autorica ne barata dovoljno nekim pojmovima struke. Stoga me zanima radi li to u cilju obmanjivanja javnosti, ili jednostavno ne zna.
Postavlja se pitanje, što je autorica teksta po svojim stručnim kvalifikacijama ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Gost 2006-10-28 11:04
Frodo, mogao bi navesti primjere iz kojih se vidi da autorica ne barata dovoljno nekim pojmovima struke da tvoje sumnjičenje kako se valja pitati obmanjuje li ona javnost ne ispadne kleveta.

Pravo sudjelovanja u javnoj raspravi stječe se činjenicom hrvatskog državljanstva i punoljetnosti, a ne stručnim kvalifikacijama . Postavlja se pitanje poznaješ li ti abecedu demokratskog sustava :sad:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Frodo 2006-10-28 11:26
Evo samo jedan primjer:
Iz članka proizlazi da se u zaštićenom obalnom pojasu na 15 metara od mora ne smije planirati gradnja ceste.

I da me se ne bi krivo razumjelo, nije upitno ničije pravo sudjelovanja u raspravi, nego me samo zanimaju stručne kvalifikacije, naravno ukoliko to nije protuustavno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Gost 2006-10-28 11:48
Ako mi smeta smrad iz susjedovog dvorišta ne moram biti urbanist, geolog, veterinar, brijač ili nuklearni fizičar da to prijavim. Dovoljno je da imam nos.

Imaš pravo pitati svakoga za stručne kvalifikacije. Ali u okviru javne rasprave o prostornom planu relevantna je samo jedna "stručna kvalifikacija". Dokazuje se "diplomom" što se zove osobna karta.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PPAve Cezar 2006-10-28 11:50
Prvo kad se ovakve prezentacije dogaðaju u našem gradu bilo bi dobro da je što više graðana na takvim, skupovima, no pokazalo se da graðane nije puno briga za takve stvari i onda se poslje kad je sve definirano pljuje po svima a nisu se stvari poduzimale kad je trebalo.Zato nije upitno da autorica teksta pozna struku ili ne organizacija ako postoji konzultirati će mjerodavne osobe koje će to rastumačiti bitno je pokazati da graðani ovog otoka ne zaslužuji da im sudbinu kroje dva čovjeka :-? :-? :-?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Gost 2006-10-28 14:19
Cezare, pogodio si bit. Graðani ne moraju biti stručni, jer za stručnost plaćaju poreze iz kojih se plaćaju stručnjaci. Svako brontulanje o "nestručnosti" graðana služi tome da politika pod okriljem struke provodi svoju volju mimo volje graðana.
Ave!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Frodo 2006-10-28 14:40
Super!
Odjednom su neukost i nepoznavanje propisa postali uzvišena demokratska vrlina.

Ako želiš kvalitetno raspravljati o nekoj temi koju ne poznaješ, onda je najmanje što se od tebe očekuje da se primjereno pripremiš za problematiku o kojoj želiš diskutirati.

Ja bih isto tako želio aktivno sudjelovati na javnoj raspravi o nekoj nuklearki, ali nemam pojma ni što je to nucleus, a iz fizike sam u osnovnoj školi išao na popravni. I onda se ja lijepo na raspravi dignem i pitam nadležne da mi objasne što je to vrijeme poluraspada, jer ja taj pojam ne razumijem.

Ukoliko netko očekuje da će javna rasprava biti \"škola za pačiće mala\" na kojoj će se kao uvertira čitati i tumačiti svi mogući zakoni i propisi iz područja prostornog planiranja, onda se je ne malo za*****.

Zakoni i propisi su javno dostupni na internetu, i svatko ih ima pravo čitati i obrazovati se. Uostalom, poznato je da nepoznavanje propisa ne opravdava.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Gost 2006-10-28 16:19
Frodo, izazvao si me da ti još jednom odgovorim:

Nisam rekao da su neukost i nepoznavanje propisa postali uzvišena demokratska vrlina. Rekao sam da je neukost i neznanje pravo (a ne vrlina) korisnika usluga stručnjaka koje oni, neuki, plaćaju. Ne zaboravi da u demokratskom društvu jednako glasačko pravo imaju i neuki i stručnjaci. Javna rasprava je za SVE graðane, nije samo za STRUČNJAKE.

Kažeš: "Ako želiš kvalitetno raspravljati o nekoj temi koju ne poznaješ, onda je najmanje što se od tebe očekuje da se primjereno pripremiš za problematiku o kojoj želiš diskutirati."

Dobra primjedba, ali nisi dužan to činiti i od tebe to nitko nema pravo očekivati. Običan, neuk, čak nepismen graðanin ima pravo dati primjedbu. Ne mora znati ništa drugo osim ŠTO JE NJEGOV INTERES.

Kažeš: "Ja bih isto tako želio aktivno sudjelovati na javnoj raspravi o nekoj nuklearki, ali nemam pojma ni što je to nucleus"

Ni ne moraš znati. Dovoljno je da ne želiš (ili želiš) nuklearku.

Kažeš: "I onda se ja lijepo na raspravi dignem i pitam nadležne da mi objasne što je to vrijeme poluraspada, jer ja taj pojam ne razumijem."

S punim pravom. Ako je riječ o javnoj raspravi, greška je izlagača što prezentaciju nije prilagodio strukturi slušateljstva kojoj je rasprava namijenjena.

Kažeš: "Ukoliko netko očekuje da će javna rasprava biti "škola za pačiće male" na kojoj će se kao uvertira čitati i tumačiti svi mogući zakoni i propisi iz područja prostornog planiranja, onda se je ne malo za*****."

Primjedbe neukih su legitimne, i postoji obveza da se na njih odgovori. A tvoja priča o školi za pačiće male je uobičajeni trik kojim se ljude odvraća od sudjelovanja u javnom životu da stručnjaci mogu mirno i nesmetano brljati što žele.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # RaspravaAve Cezar 2006-10-28 16:55
Ma gospodo

Nije sada bit da se vas dvoje svaðate na ovim stranicama koje su dostupne javnosti, nego je bit da se pokaže da veliki broj graðana zna o čemu se tu radi.Teško je nažalost a to je istina tumačiti ljudima da ga neko želi uništiti i to na potpuno apsurdan način.Kad se malo bolje ide analizirati kompletnu strukturu našeg stanovništva i njihovu ajmo reći nekakvu naobrazbu dolazimo do praznog rezultata što ide u prilog klanu da progura svoje i da ih nitko ne ometa u tome kako bi se to u narodu reklo Vuci siti Janci na broju.Meðutim ima onih koji razmišljaju glavom, pa je dobro da su prisutni da im malo pomrse račune, svejedno to će opet sve biti kako je klan naumio jer su i ovu novu vlast koja je trebala napraviti rez i reći DOSTA uzeli pod komandu i rade šta hoće. Prema tome ako analizirate što je jedan gospodin iznio popis članova komisije prostornog plana onda dolazite do rezultata koj nije potrebno dalje razlagati. Nova vlast je samo potvrdila da želi odraditi poso do kraja, a ja mislim da im graðani nisu dali povjejerenje nakon ovih svih godina da se to nastavi. Eto toliko ,mislim da se nemorate svaðati već konstruktivno diskutirati, ovo su važne stvari za naš otok za budućnost naše nove populacije stanovnika, tako da mislim da treba otvoriti oči i ne zabijati glavu ko noj u pijesak :P :P :P :P :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Gost 2006-10-28 17:02
Ave Cezare, ovaj te diskutant pozdravlja i podržava. No naglašavam (bez želje za svaðom) da se insistiranjem na stručnosti i znanju graðane obeshrabruje u sudjelovanju u raspravi. Ostajem pri tome da je običnom čovjeku dovoljno da zna svoje interese, a oni koji slute da im je u prijedlog plana upakirana podvala imaju pravo postavljati pitanja i primjedbe, ma koliko oni bili "nestručni".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Frodo 2006-10-28 17:14
Cezare,
ne bih rekao da je ovo bila svaða (bar je ja nisam doživio kao takvu), nego više konstruktivna diskusija u kojoj su izneseni različiti stavovi.

U demokraciji svatko ima pravo na svoj stav, ali i pravo izreći da se sa nečijim stavom ne slaže.

I to je to.
Peace...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ajvar 2006-10-28 17:20
Ovo je moja konstruktivna diskusija: Izbori su javna rasprava o izboru političke vlasti, a za glasovanje ti ne treba da si završio fakultet političkih nauka. :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # DiskusijaAve Cezar 2006-10-28 18:26
Ma dobro svako ima pravo, i to je dobro da se malo iznesu različita viðenja stvari, ja polazim od činjenice da su dvije glave pametnije od jedne i drago mi je kad vidim da se na temi pojave ljudi koji su voljni izraziti svoja i drugačija stajališta koja bi mogla pridonjeti da se javnost probudi i upozori na stvari koje neki misle progurati :D :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # aki 2006-10-28 18:28
Frodo je rekao "U demokraciji svatko ima pravo na svoj stav, ali i pravo izreći da se sa nečijim stavom ne slaže."
Tako je. I ne smije se nikome zamjerati za nestručnost i pitati kaku školu si završio .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ave Cezar 2006-10-28 19:20
Slažem se nije upitna škola, već vizija za boljitak otoka a ne odreðene kaste i pojedinaca, tu treba bazirati snagu i udarati što je moguće žešće i sa argumentima :eek:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Gost 2006-10-29 10:27
Ne želim zapoćeti svaðu, ali u odnosima izmeðu vlasti i graðana argumente mora imati vlast (i oni koji je opslužuju, tj. stručnjaci). Graðani zahtijevaju, a vlast argumentira svoje odluke u svjetlu graðanskih zahtjeva.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Goga 2006-10-29 10:49
Ovdje se raspravlja o stručnosti a niko ne postavlja pitanje kakvu školu ima glavna osoba za izradu plana Ljiljana Rukonić: završila je pomorsku školu i Ekonomski fakultet.

Mislim da je to ne pravi nepodobnom jer tehnički dio posla obavljaju stručnjaci. Osim toga pogledajte sastav povjerenstva;
POVJERENSTVO ZA IZRADU PROSTORNOG PLANA UREÐENJA GRADA MALI LOŠINJ:
1. GARI CAPPELLI - predsjednik
2. DUBRAVKA SENČIĆ - član
3. MIKELJ KAČINARI - član
4. RUDOLF IVKOVIĆ - član
5. MILAN MUŽIĆ - član
6. DARIN LEKIĆ - član
7. ANTO NEDIĆ - član
8. ŠIME FUČIĆ - član
9. MARIO HOFMANN - član
10. KREŠIMIR PETKOVIĆ - član
11. LJILANA RUKONIĆ - član
12. MARINKO DUMANIĆ - član
13. SANJIN BANAC - član
14. IGOR MRŠIĆ - član

Ako ovi mogu biti u povjerenstvu i svaki graðanin ima pravo biti "neuk"
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ..šokirani graðanin 2010-03-11 22:53
Mikelj Kačinari u POVJERENSTVU ZA IZRADU PROSTORNOG PLANA UREÐENJA GRADA MALI LOŠINJ koji pojma nema o gradnji ni arhitekturi! Kuće koje je napravi postanu za par godina ruševine. Stvarno svatko može biti u povjerenstvu!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2006-10-29 11:16
Svatko ima pravo biti neuk, i svatko ima pravo na iskazivanje svog mišljenja.
To nije sporno.

No, postavlja se pitanje u kojoj mjeri se laik može upuštati u ozbiljnu diskusiju sa školovanim stručnjacima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2006-10-29 11:44
Jedan komentar po pitanju sastava povjerenstva.

Otprilike polovica njih su tamo po političkoj ili nekoj sličnoj funkciji (podobnost, kao i u komunizmu?), a druga polovica su diplomirani arhitekti, graðevinci i geodeti.

Pitanje je tko ih je tamo stavio?

Oni koje je na izborima izabrala demokratska većina, ne?

Drugim riječima, tražili ste - dobili ste.

Oni prije vam nisu bili dovoljno dobri?
Slažem se.

Ni ovi vam nisu dobri?
I sa tim se slažem.

Koga ćete birati na sljedećim izborima?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # HZ 2006-10-29 20:18
Nemojte uopće raspravljati o nužnosti da je samo stručnjak kompetentan davati primjedbe! Ako vam je baš do toga, Artatore raspolaže s cijelim nizom sveučilišnih profesora i znanstvenika, koji bi svu lošinjsku \"elitu\" mogli pospremiti u mali džep, da im je stalo! Pijetao je glavni na svom bunjištu dotle dok se ne pojavi lisica ili neka krupnija zvjerka!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ekologija i pomorsko dobroAve Cezar 2006-10-29 23:48
BRAVO, Evo ovaj komentar od HZ je pravi odgovor na sve, sve se može kad se hoće i treba se aktivirati da se lokalni šerifi eliminiraju, pa će biti bolje pomalo i u cijeloj nam državi, ima poslovica da riba smrdi od glave, aja mislim da kod nas smrdi iod glave i repa :D :D :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Nobody 2006-10-30 14:34
To su prave riječi:"Nemojte uopće raspravljati o nužnosti da je samo stručnjak kompetentan davati primjedbe!"

Stručnjaci prodaju svoju stručnost onome tko više plati i rade po naruðbi. Što tražiš to dobiješ. A kakvi mogu biti neki stručnjaci s moralne strane znamo po onom kirurgu iz rijeckog kliničkog centra.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # HZ 2006-10-30 19:40
Ne želim biti zloćest osim kada je to nužno!

Evo sada nekoliko konstruktivnih tonova; Želim podsjetiti one koji su zaboravili, a poučiti one koji ne znaju, da je naseljavanje uvale Artatore počelo 50-tih godina prošlog stoljeća. Prvi koji su uočili ljepotu zelene uvale bili su upravo zagrepčani Kepert, Lipovčak, Zorc, kasnije Pletikosa, itd. U to je vrijeme započeo i pokret obnove lošinjskog turizma koji je u ime Društva prijatelja Lošinja predvodio Branko Škorić. Društvo je imalo za ciljeve revitalizirati lošinjski život i turizam. Danas bi se to nazvalo potporom održivom razvoju. Nažalost, u to doba ideje očuvanja ekoloških vrijednosti nisu bile previše popularne, već su se prioriteti davali industrijalizac iji soc-realizma. Sve do početka 70-tih, kad je provedeno naseljavanje Artatora, uvedeno niz komunalija, itd. uvala je bila uspavana ljepotica koja je čekala svog princa da ju probudi. Nažalost u novije vrijeme prinčevi su dojahali na buldožerima i bagerima umjesto na bijelom konju pa je tako prva bila devastirana uvala Ružmarinka. Tamo je stogodišnja šuma hrasta crnike zamijenjena kamenim platoom! Bilo je tu i sudskih tužbi i osuda, no sve je to zaboravljeno! Štoviše, nastavilo se je s devastacijom sve dok prošle godine stvari nisu bile vraćene u prvobitno stanje.

Želim reći da je očuvanje vrijednosti Artatora jedna od najvažnijih misija i da dajem punu potporu udruzi Eko Kvarner Cres-Lošinj! Na pravom ste putu!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Gost 2006-10-30 19:51
Bravo, HZ!
Očitao si dobru lekciju onima koji bi za šaku eura upropastili sve što je ovim otocima Bog dao i pritom svoje pravo na uništavanje prirode izvlače iz toga što su, kao, domaći.

Netko je na ovim stranicama pljuvao po "purgerima", a sada znamo da su baš oni otkrili Artatore i branili ga od nasilja domaćih prinčeva na buldožerima :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # anti-purger 2006-10-30 22:01
Društvo je imalo za ciljeve revitalizirati lošinjski život i turizam. Danas bi se to nazvalo potporom održivom razvoju.
??????????????????????????????
PA DA LI MARINA NE REVITALIZIRA TURIZAM? DA LI STE RAZGOVARALI S LJUDIMA KOJIMA JE POTREBNA TAKVA MARINA??


Nažalost u novije vrijeme prinčevi su dojahali na buldožerima i bagerima umjesto na bijelom konju pa je tako prva bila devastirana uvala Ružmarinka. Tamo je stogodišnja šuma hrasta crnike zamijenjena kamenim platoom!
MISLIM DA JE PO POVRSINI IZGRADNJA PURGERSKI KUCA VISE SUME UNISTILO NEGO JEDAN PUT U UVALI RUZMARINKI!!!!

da su baš purgeri otkrili Artatore i branili ga od nasilja domaćih prinčeva na buldožerima???????????????????
KAJ PURGERIMA SMETAJU BULDOZERI? PA TO IMAJU U ZG-U SVAKI DAN. NEK SE OSJECAJU KAO DOMA! HAHA.
:D :P :zzz 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Krešo 2006-10-30 22:15
Marina je potrebna onome tko na njoj želi zaraditi. A želi je toliko da je počeo bespravno graditi. I neka mi anti purger kaže jeli domaći koji krši zakone bolji i pošteniji čovjek od furešta koji zakon brani.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost gost 2006-10-31 13:13
Zgodno je čitati ova prepucavanja, meðutim neka svatko ipak pogleda što ima u svom dvorištu bespravno izgraðeno, bio on furešt ili ne (ekološki rečeno).
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Svega tu ima!!!!!Ave Cezar 2006-10-31 23:01
MIslim da nije potrebno ulaziti sada ko je odakle da li iz metropole ili je nastanjen na otoku, treba uzeti u obzir da li se poštuje zakon,jer kad idete u općinu i tržite nešto da bi ste gradili na svojoj kući ili ćestici, ako ste običan što bi narod reko MALI NEBITAN GRAÐANIN na vama će se slomiti svi mogući zakoni da vam oni daju suglasnost da vi to napravite, dok drugi da izvinete na izrazu ne je.. pet deset to i ako im je neko blizak od lokalnih drmatora rade što hoće i onda im to poslije treba legalizirati,et o tu pada vlast.Ako su dostojni da im narod da povjerenje onda trebaju reći .nema za svih jednako i tako bi to išlo pomalo naprijed. Probajte danas zabiti cijev na molić ili donesite kamenje da bi ste popravili molić koj je izgraðen još prije 20 godina, imate odmah stručnjake iz Kapetanije na vratu, da vam demonstriraju kako se poštuju propisi i zakoni na pomorskom dobru,dok recimo na nekim stvarima okreću glavu i ne vide ,ili obave inspekcijski nadzor u luci Čikat i ne mogu ni na jednom plovilu koje su zatekli na vezu tamo dobiti na uvid račun za vez
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    gost 15.07.2026 15:16
    Radnik Križevci
    Znači ti si iz mjesta otkud je i najveći donator HDZ-u. To je križevačka tvrtka Radnik. Na stranački račun uplatila 26.000 eura, odnosno četvrtinu ukupnog iznosa. Na čelu Radnika je dugogodišnji HDZ-ovac Mirko Habijanec, koji je preko tvrtke izdašno i ...

    Read more...

     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Tris 14.07.2026 20:31
    Velikosrpski nacionalizam
    Srbija je u agresiju krenula s nacionalistički h, a ne komunističkih i partizanskih pozicija. Sa državne zastave je uklonila zvijezdu petokraku već 1991. ali zbog rata nije se stiglo socijalističke oznake ukloniti s tenkova, vozila, šljemova i vojničkih ...

    Read more...

     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    ... 13.07.2026 18:31
    Gost
    E moij predsjedniče JAVNO LEGLO,mislio sam da si malo kulturniji i zato ne uspijevaš sa tvojom inicijativom JAVNO LEGLO.Ljudi su te prepoznali i vide da na otok u Sveti jakov došao pandur kao što su bili panduri u Jugi.Ista kultura,isti jezik,isto ...

    Read more...

     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    ... 13.07.2026 18:24
    Gost
    "Smrt Fašizmu,..."pro šlo je tvoje vrijeme.Poznat rukopis pa mi je smiješno da se uopće javljaš.Kako primijećujem kad te vidim po gredu,zašto nosiš dvije desne cipele?

    Read more...

     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    gost 13.07.2026 17:04
    Ajmo, ajmo ******
    Pa onda vidi snimku kako marširaju. Skandalozna snimka iz Splita, više od stotinu navijača grmi u korteu: ‘Ajmo, ustaše!‘; Policija pokrenula istragu. Na početku kolone je nekoliko mladića okrenutih prema skupini navijača, a jedan od njih u megafon ...

    Read more...

     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Petar Banić 12.07.2026 10:21
    kukavni trol se anonimno kurči
    Dobro šupče anonimni, pa kako tebi tupanu objasniti, da ako nekog napadaš da se moraš predstaviti, a ne ćiriti iza dobro zatvorenih škura I još nešto šupče anonimni. Djelovanjem Inicijative, i to ne Križevaca nego Lošinja, i jednog Komunalnog redara ...

    Read more...

     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Uvijek isti pojedinci 12.07.2026 10:16
    Smrt fašizmu, Smrt HDZu
    Tipično HDZovski, žele preuzeti sve poluge utjecaja i moći Straulino je fašista i ljudski otpad, kao i svi koji tvrde da je velikosrpska agresija bila koumnistička i partizanska. Nije došlo vrijeme u kojem će npismene opančarske fukare prepravljati ...

    Read more...

     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Koludarac 12.07.2026 08:26
    Zabodaski
    A što faćarite Štarulina koji se kao antifašist borio protiv partizana Draže koji su klali 1945.isto kao ovi u Srebrenici. Analizirajte malo zločine četnika Kardelja kojemu su naši vrli partizani dali kućicu na Koludarcu i Velebit kojemu su dali kuću ...

    Read more...

     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    IGost 11.07.2026 22:25
    .....
    Inicijativa za legalnost Križevca. Ajde probaj tamo siliti pamet kao što pokušavaš na Lošinju. Mene bi bilo sram otići u Križevce i vikati nekome da je šupčina i govno. Sram te bilo.

    Read more...

     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    asdf 10.07.2026 14:02
    Ispravak netočnog ispravka
    Pitaš Banića što točno znade o Straulinu i da je negdje pročitao da je on bio fašistički diverzant i da to piše u Beogradskim arhivima pod pokroviteljstvo m komunističke partije Jugoslavije. Banić kao i mnogi drugi nisu morali kopati po beogradskim ...

    Read more...

     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    gost 09.07.2026 19:54
    Straulino protiv partizana
    Ovo pljuvanje po partizanima liku treba da fašistički diverzant Stralino ispadne pozitivac jer je bio protiv partizana.

    Read more...

     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    gost 09.07.2026 14:40
    NOB
    A ja mislio da je NOB bio rat protiv nacističkih i fašističkih okupatora. I njihovih slugu Ustaša u NDH.

    Read more...

     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Petar Banić 09.07.2026 13:58
    anonimni trolovi u napadu sa drekom u ustima
    ali tko su bili vaši partizani koji su klali i ubijali 1945,godine po Zagrebu i Zagorju i Sloveniji.Vaši partizani pod vodstvom vašeg druga Tita su ostavili grobove o kojima se nije smjelo pričati dok su vaši bili na vlasti i djeca su u školi učili o ...

    Read more...

     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Ispravak netočnog navoda 09.07.2026 08:18
    replika
    Komunizam je bio velikosršska snage jer zločini nad Hrvatskim narodom su se vodili još od 1941.Koje tekovine NOB,NOB to je bio rat četnika protiv Hrvata.NOB nije nikada postojao nego samo četnički napadi nad Hrvatima sve do danas.

    Read more...

     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    gost 08.07.2026 19:45
    ......
    Ako si bio u Domovinskom ratu nisi se borio protiv komunista nego protiv agresije udruženih velikosrpskih snaga, a za očuvanje tekovina NOB, t.j. partizana ! .

    Read more...

     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Ispravak netočnog navoda 07.07.2026 17:19
    Replika
    Gospodine Baniću prtpostavljam da mislite na Straulina.A što vi točno znadete o Straulinu?Negdj e ste pročitali da je on bio fašistički diverzant i to piše u Beogradskim arhivima pod pokroviteljstvo m komunističke partije Jugoslavije,pro tiv koje ...

    Read more...

     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    IGost 07.07.2026 15:03
    .......
    Petre Baniću prestani vrijeđati Lošinjane a sada si počeo i članove Zajednice Talijana.Zajedn ica Talijana postoji davno prije nego što ste vi došli na otok i ponašajte se pristojno prema Lošinjanima koji su vas prihvatili kao dragog su otočana a ...

    Read more...

     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Petar Banić 07.07.2026 13:38
    a što reći?
    te nastaviti njegovati istinsku talijansku kulturu kao nezaobilazan dio identiteta našeg otoka. Molio bih autora članka da mi pojasni kako je organiziranje izložbe fašističkom diverzantu u Muzeju Apoksiomen, njegovanje istinske talijanske kulture?

    Read more...

     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Gost 07.07.2026 10:32
    Di je tu demokracija?
    Bez namjere da raspravljamo, primjećujem da sastavljanje liste kandidata koja broji onoliko koliko se bira, nije u duhu demokracije čak ni da je sastavlja grupa članova, a ne pojedinac.

    Read more...

     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Ispravak netočnog navoda 06.07.2026 17:45
    Replika
    U ovom oglasu ima puno istine.Točno je puno toga što navodi Cavolo.CIL je udruga svih članova koji imaju želju da prihvate program rada Talijanske Unije.Talijansk a Unija je krovna organizacija u koju je uključena i CIL(Comunita degli Italiani di ...

    Read more...

     
  • Odluka Gradskog vijeća kao dimna zavjesa

    RDx 06.07.2026 09:38
    u laži su kratke noge
    Na fejsu gradonačelnica kaže da se borila za građane i da Grad nije odlučivao o cijenama vode, a u zapisniku piše da je glasala za podizanje cijena vode.

    Read more...

     
  • Odluka Gradskog vijeća kao dimna zavjesa

    građanin 02.07.2026 17:17
    Zapisnik sa 80. sjednice skupštine društva Ponikve voda d.o.o.
    U zapisniku piše da su svi načelnici i gradonačelnici jednoglasno glasali za povećanje cijene vode. voda.ponikve.hr/.../... (https://voda.ponikve.hr/sites/default/files/dokumenti/skupstina-drustva-zapisnik/voda-zapisnik-80_0.pdf)

    Read more...

     
  • Svaštara br. 2

    RonaldSpupt 26.06.2026 01:10
    Refreshing your outdoor hangout with high-quality blue stone tiles.
    Structural components have a strong effect on how any installation holds up. Some options provide a earthy look, while others focus more on solid performance. When planning a project, it helps to pair materials with how they will be used. Durable ...

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Uvijek isti pojedinci 16.06.2026 21:43
    Tišina
    Šta je, Arsene? Presušila inspiracija?

    Read more...

     
  • Zemljovid afera

    Inicijativa za legalnost Lošin 11.06.2026 09:51
    Bučanje
    Inicijativa za legalnost Lošinj 29. svibnja u 16:39 · Podijeljeno s publikom Javno Lošinj je ustvari mali otok, te držim da je neobično da se ne zna prava istina o Bučanju. Ovaj tekst sa '' Volim Lošinj'', me je motivirao da demantiram tvrdnje, a ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 08.06.2026 11:11
    Memorijal A. Straulina
    Malo diskretnije nego prije,ali kult Agostina Straulina se nastavlja gajiti. Sada povodom regate krstaša Pesaro - Lošinj kao memorijal u njegovu čast. Na stranici Grada Mali Lošinj objavljen je opširan izvještaj da su Grad Mali Lošinj i Turistička ...

    Read more...

     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    hranitelj tuljana 30.05.2026 07:27
    Klaunska posla
    Jadu nepismeni, da bi se nekome mogao narugati, treba imati barem zrno pameti. To je napisao neki klaun, nisam ja...

    Read more...

     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    ... 29.05.2026 14:02
    ...
    Pokušava pomesti pod tepih blamažu sa drvenim dječjim vrtićem koji košta kao Sv.Petra kajgana. Na fejsu su je neki ljudi masovno napali da je upropastila Unije, pa se jutros AK pokušala izvući nekim po običaju kvazi pojašnjenjem, nakon čega su je ...

    Read more...

     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    gost 28.05.2026 15:50
    Pravi ili lažni tuljan?
    Jeli ovo poslao pravi tuljan ili mu se neko ruga :P

    Read more...

     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    Zozo 28.05.2026 10:18
    Sunčana elektrana?
    Meni je nešto trulo u nedostatku prethodnih informacija, a onda odjednom obilazak sunčane elektrane na Unijama ????

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    gost 15.07.2026 15:16
    Radnik Križevci
    Znači ti si iz mjesta otkud je i najveći donator HDZ-u. To je križevačka tvrtka Radnik. Na ...
     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Tris 14.07.2026 20:31
    Velikosrpski nacionalizam
    Srbija je u agresiju krenula s nacionalistički h, a ne komunističkih i partizanskih pozicija.
     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    ... 13.07.2026 18:31
    Gost
    E moij predsjedniče JAVNO LEGLO,mislio sam da si malo kulturniji i zato ne uspijevaš sa ...
     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    ... 13.07.2026 18:24
    Gost
    "Smrt Fašizmu,..."pro šlo je tvoje vrijeme.Poznat rukopis pa mi je smiješno da se uopće ...
     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    gost 13.07.2026 17:04
    Ajmo, ajmo ******
    Pa onda vidi snimku kako marširaju. Skandalozna snimka iz Splita, više od stotinu navijača ...
     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Petar Banić 12.07.2026 10:21
    kukavni trol se anonimno kurči
    Dobro šupče anonimni, pa kako tebi tupanu objasniti, da ako nekog napadaš da se moraš ...
     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Uvijek isti pojedinci 12.07.2026 10:16
    Smrt fašizmu, Smrt HDZu
    Tipično HDZovski, žele preuzeti sve poluge utjecaja i moći Straulino je fašista i ljudski otpad ...
     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Koludarac 12.07.2026 08:26
    Zabodaski
    A što faćarite Štarulina koji se kao antifašist borio protiv partizana Draže koji su klali ...
     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    IGost 11.07.2026 22:25
    .....
    Inicijativa za legalnost Križevca. Ajde probaj tamo siliti pamet kao što pokušavaš na ...
     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    asdf 10.07.2026 14:02
    Ispravak netočnog ispravka
    Pitaš Banića što točno znade o Straulinu i da je negdje pročitao da je on bio fašistički ...
     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    gost 09.07.2026 19:54
    Straulino protiv partizana
    Ovo pljuvanje po partizanima liku treba da fašistički diverzant Stralino ispadne pozitivac ...
     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    gost 09.07.2026 14:40
    NOB
    A ja mislio da je NOB bio rat protiv nacističkih i fašističkih okupatora. I njihovih slugu ...
     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Petar Banić 09.07.2026 13:58
    anonimni trolovi u napadu sa drekom u ustima
    ali tko su bili vaši partizani koji su klali i ubijali 1945,godine po Zagrebu i Zagorju ...
     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Ispravak netočnog navoda 09.07.2026 08:18
    replika
    Komunizam je bio velikosršska snage jer zločini nad Hrvatskim narodom su se vodili još ...
     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    gost 08.07.2026 19:45
    ......
    Ako si bio u Domovinskom ratu nisi se borio protiv komunista nego protiv agresije udruženih ...
     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Ispravak netočnog navoda 07.07.2026 17:19
    Replika
    Gospodine Baniću prtpostavljam da mislite na Straulina.A što vi točno znadete o Straulinu?Negdj ...
     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    IGost 07.07.2026 15:03
    .......
    Petre Baniću prestani vrijeđati Lošinjane a sada si počeo i članove Zajednice Talijana.Zajedn ...
     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Petar Banić 07.07.2026 13:38
    a što reći?
    te nastaviti njegovati istinsku talijansku kulturu kao nezaobilazan dio identiteta našeg ...
     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Gost 07.07.2026 10:32
    Di je tu demokracija?
    Bez namjere da raspravljamo, primjećujem da sastavljanje liste kandidata koja broji onoliko ...
     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Ispravak netočnog navoda 06.07.2026 17:45
    Replika
    U ovom oglasu ima puno istine.Točno je puno toga što navodi Cavolo.CIL je udruga svih članova ...
     
  • Odluka Gradskog vijeća kao dimna zavjesa

    RDx 06.07.2026 09:38
    u laži su kratke noge
    Na fejsu gradonačelnica kaže da se borila za građane i da Grad nije odlučivao o cijenama ...
     
  • Odluka Gradskog vijeća kao dimna zavjesa

    građanin 02.07.2026 17:17
    Zapisnik sa 80. sjednice skupštine društva Ponikve voda d.o.o.
    U zapisniku piše da su svi načelnici i gradonačelnici jednoglasno glasali za povećanje ...
     
  • Svaštara br. 2

    RonaldSpupt 26.06.2026 01:10
    Refreshing your outdoor hangout with high-quality blue stone tiles.
    Structural components have a strong effect on how any installation holds up. Some options provide ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Uvijek isti pojedinci 16.06.2026 21:43
    Tišina
    Šta je, Arsene? Presušila inspiracija?
     
  • Zemljovid afera

    Inicijativa za legalnost Lošin 11.06.2026 09:51
    Bučanje
    Inicijativa za legalnost Lošinj 29. svibnja u 16:39 · Podijeljeno s publikom Javno Lošinj je ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 08.06.2026 11:11
    Memorijal A. Straulina
    Malo diskretnije nego prije,ali kult Agostina Straulina se nastavlja gajiti. Sada povodom regate ...
     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    hranitelj tuljana 30.05.2026 07:27
    Klaunska posla
    Jadu nepismeni, da bi se nekome mogao narugati, treba imati barem zrno pameti. To je napisao ...
     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    ... 29.05.2026 14:02
    ...
    Pokušava pomesti pod tepih blamažu sa drvenim dječjim vrtićem koji košta kao Sv.Petra ...
     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    gost 28.05.2026 15:50
    Pravi ili lažni tuljan?
    Jeli ovo poslao pravi tuljan ili mu se neko ruga :P
     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    Zozo 28.05.2026 10:18
    Sunčana elektrana?
    Meni je nešto trulo u nedostatku prethodnih informacija, a onda odjednom obilazak ...