Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Cenzura u osnovnoj školi?

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

cenzura-osPrije četiri dana anonimni posjetitelj je - vrlo prikladno - uz članak Šamaranje medija napisao "cenzura je stigla i do osnovne škole! djeci se zabranjuju blogovi i prijeti policijom! Sudeći prema komentarima koji su uslijedili i "usmenoj predaji", čini se da je ta vijest bila poslovični dim koji kazuje da tu ima i vatre

Riječ je o blogu jednog učenika OŠ Marija Martinolića na kojem je, pored ostalog, naveo svoje dojmove o učiteljima koji mu predaju, pod naslovom Rating (ocjenjivanje) učitelja predmetne nastave. Budući da je blog nekoliko dana bio nedostupan, a sada mu je opet moguće pristupiti, navodimo njegov link na temu ocjenjivanja, kako bi posjetitelji mogli sami prosuditi o čemu se radi.

Komentari o ovoj temi ostavljeni uz članak "Šamaranje medija" premješteni su uz ovaj. 

 

Komentari: 

0 0 # .... 2011-02-10 21:06
cenzura je stigla i do osnovne škole! djeci se zabranjuju blogovi i prijeti policijom!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # graðanski odgojturbo 2011-02-10 22:02
Djecu treba od malih nogu učiti da drže jezik za zubima. To se onda zove graðanski odgoj :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Cenzura u osnovnoj školiMunjara 2011-02-13 11:29
Priča se da je djetetu iz osnovne škole koje se usudilo pisati blog u kojem ocjenjuje rad nastavnika upućena prijetnja ukorom i sudskom zužbom. Jadan li graðanski odgoj koji će se provoditi u osnovnoj školi!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Roditelj 2011-02-13 13:42
Roditelji se organiziraju i neće to dozvoliti. Nisu svi ovce.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bajka o demokracijiCrvenkapica 2011-02-13 14:19
Jadno dijete :cry: Prvo su ga odrasli razočarali kad su mu rekli da Djed Mraz zapravo ne postoji, a sada su mu učitelji objasnili da je demokracija samo bajka, nešto kao priča o Crvenkapici ili Snjeguljici. Ali to je dobro za njega. Rano je saznao kako stvari zapravo stoje i da je stvarnost drugačija od bajki. Bravo učitelji!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mićo 2011-02-13 14:53
jel postoji jos taj blog? se moze to vidjeti?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # jura 2011-02-13 15:12
Blog se ne može vidjeti jer je nedostupan. Po gradu se priča da su dječaka prijetnjama njemu i roditeljima prisilili da ga uklon i da već nekoliko dana ne ide u školu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mićo 2011-02-13 16:17
Pa jel bilo kakvog temelja za uklanjanje, jel nekog vrijeðao ili iznosio neistine? Koji su profesori dobili nepovoljne ocjene? Barem da javnost zna kakve sve licnosti odgajanju njihovu djecu i bivaju placeni za to, kada znamo da drzavne institucije sigurno nece nista poduzeti. naime, prema zakonu, inspektori su prije dolaska u skolu duzni obavijestiti ravnatelja, a ravnatelj je duzan obavijestiti profesora da ce mu doc inspektor. Dakle, nema teoretske sanse da se ikoga uhvati da nesto radi neispravno
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Pa što onda???bivše dijete 2011-02-13 16:57
Ja sam vidio taj blog i u njemu nisam vidio ništa da opravda ovako histeričnu reakciju nekih učitelja. Dijete je napisalo svoja zapažanja o učiteljima na nastavi i navelo pozitivne i negativne strane bez da je pisalo tračeve i vrijeðanje: napisalo je svoje dojmove o učiteljima, pa što onda??? I mi odrasli smo komentirali učitelje, a to su radili i učitelji dok su bili djeca. Onima kojima je to smeta zapravo i nije mjesto u modernoj školi jednog demokratskog društva.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # o čemu se radi?graðanin 2011-02-13 19:51
Zanima me što je to točno pisalo da se tom djetetu dovela policija u školu i mora ići na kojekakve razgovore sa svima njima zbog toga što je pisao? Oduvijek su u školama postojale ankete gdje ocjenjuješ svakoga nastavnika i ako se radi o tome šta se onda treba prijetiti tome djetetu ako je bilo iskreno, a znamo da istina boli pa tako onaj nastavnik koji ga je prijavio se očito boji istine...ako netko zna nešto više o tome šta je točno pisalo neka nam tu napiše pošto se na taj famozni blog nemože ići bez pozivnice...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ..roditelj 2011-02-13 19:58
Baš me zanima kako glasi tužba i kojem sudu će ju podnijeti??? Roditelji ovog djeteta imaju dovoljno materijala da tuže školu i učitelje za zastaršivanje i prijetnje djetetu stoga želim dati podršku djetetu i roditeljima jer je i moje dijete došlo prestrašeno kući sa zastrašujućim pričama o sankcijama sudu i policiji te ljutitim učiteljima koji su bjesnili po školi. Svako malo pročitamo u novinama kako se zabranjuju i sankcioniraju djeca koja putem facebook-a izražavaju svoje nezadovoljstvo školskim sustavom i učiteljima. Naravno ne podržavam govor mržnje niti vrijeðanje i ako djeca koriste takav govor svakako ih treba educirati da svoje nezadovolstvo izraze na prihvatljiv način a zato imaju u školi nastavu gdje mogu naučiti jezično izražavanje zar ne? Treba zaustaviti bullying od strane učitelja. Učitelje bi trebalo naučiti demokratičnosti te da prihvate kritike i stavove učenika, kako pozitivne tako i negativne.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Bart Simpson 2011-02-13 20:13
Da sam ja ravnatelj OŠ tog učenika bi javno pohvalio, a učitelje koji su digli dreku natjerao bih da za kaznu na školskoj ploči pred cijelim razredom svaki po 100 puta napiše "Djeca i mladi imaju pravo na informiranje, kao i na to da svoje mišljenje slobodno kažu i budu saslušani." Za one koji ne znaju (a ovi učitelji to očigledno ne znaju, a možda ni ravnateljica), to je iz "Konvencije o pravima djeteta" Ujedinjenih naroda. Koju je potpisala i RH.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...... 2011-02-14 12:52
Nekada djeca nisu u pravu ,a nekada učitelji , ali sloboda govora mora postojati a drugi će prosuditi tko je u pravu. Iako nisam upućen u sadržaj tog bloga čini mi se da je nekoga pogodila istina ako se na ovaj način reagira od strane škole.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Evo vam malo informacijaJa 2011-02-14 13:10
Ja sam autor tog bloga i privremeno sam ga bio uklonio zato što sam tako odlučio bez prisile. Ne trebaju mi tužbe i loše ocjene baš sad kad se trebam upisat u srednju. Zadnjih tjedan dana sam bio bolestan, a blog je sad ponovo dostupan svima. Danas imam sastanak sa učiteljima i vidjet ćemo kako dalje. Ako treba izbrisat blog, nemam ništa protiv, jer mi nije donjeo ništa dobro od kada sam ga napravio. Osim, naravno, publiciteta koji mi ne znači ništa u životu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bravo!Bart Simpson 2011-02-14 13:19
Bravo, momče, imaš moje simpatije i podršku. Ti si jedan od onih na kojima svijet treba ostati, a ne na onima koji poput kmetova šute i trpe. Drži se!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ups! 2011-02-14 13:48
Mislim da je komentar autora bloga nedvojbeno ukazao na problem. "Odlučio sam bez prisile. Ne trebaju mi tužbe i loše ocjene. " Odlučio je, dakle, zbog prijetnji tužbom i lošim ocjenama. Zna dijete što mu slijedi. To čak i ne prepoznaje kao prisilu. Sretan je da nije odvezen na pusti otok bez hrane i vode i proglašen nevidljivim sa zabranom svih članova zajednice da ga vide i prepoznaju ili izuste njegovo ime.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Gaga 2011-02-14 14:00
Da, točno!! Žalosno je da opasnost da ga se kazni lošim ocjenama dijete ni ne prepoznaje kao prisilu. A kad vidim da tu maltretiraju dijete što iskreno kaže svoje mišljenje, a tamo se preseravaju o europskim integracijama, identitetu, mobilnosti, zaštiti okoliša i neznam čemu, a ništa o osnovnim pravima doðe mi da se smijem. A nije smješno :sad:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Pedagog 2011-02-14 14:10
Po mojem mišljenju ovim su se blogom trebali pozabaviti troje nastavnika: onaj iz materinjeg jezika, koji mu je trebao ukazati na pravopisne pogreške; onaj iz informatike, da pohvali i evantualno unaprijedi korištenje informatičkih alata ( ja ne bih znao napraviti ovakav blog) i likovnog, da porazgovara o grafičkom izgledu bloga. Time bi povećali svoj rejting :D :D :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Prof 2011-02-14 14:47
Meni se čini da su profesori mozda i previse pozitivno ocijenjeni. Samo je jedan koji je meni predavao, druge ne poznajem, ali je njegova ocjena vrlo dobra u usporedbi s onim cega se ja sjecam s njegove nastave
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # aa 2011-02-14 16:11
Mora biti da je sastank s učiteljima loše prošao za tog dečka. Blog je opet uklonjen. [cenzurirano]te , pa jeli tamo u OŠ rade sami boljševici i fašisti :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # u cara Trojana kozje ušicenzura 2011-02-14 16:55
Pošto je blog ponovo uklonjen evo ovdje copy/paste rating-a da i drugi koji žele pročitati mogu vidjeti da se ne radi niti o vrijeðanju niti govoru mržnje. Djeco smijete izraziti vaše mišljenje na pristojan način kao što je i ovaj dječak to lijepo napisao.

Rating (ocjenjivanje) učitelja predmetne nastave

Dean Stupnik:
Pozitivno:
1. Stručnjak u svome predmetu;
2. Nije stalno napet kao većina ostalih učitelja;
3. Obavi svoj posao i otiðe na 30 minutnu puš-pauzu;

Branko Ivošević:
Pozitivno:
1. Isto kao i kod Stupnika osim 3. točke;
2. Većinu sata provodimo razgovarajući;

Marin Hendrik (nisam siguran dali sam dobro napisao prezime):
Pozitivno:
1. Većinu sata provodimo razgovarajući;
2. Otvoren za šale;

Biljana Vojniković:
Pozitivno:
1. Dobro objašnjava i prenosi znanje na učenike;
2. Razumije se u ono što predaje;
3. Vjerojatno najstručnija osoba u školi;
Negativno:
1. Nemaš jednu zadaću-jedan;

Dejan Nekić:
Pozitivno:
1. Veoma dobro objašnjava svoj predmet;
2. Otvoren za šale-u normalnim granicama;
3. Ima više živaca od većine učitelja u školi;
4. Sistem ocjenjivanja;
Negativno:
1. Nikad se nezna kad je loše, a kad dobre volje,
sklon naglim promjenama raspoloženja;

Elizabeta Blažičević:
Pozitivno:
1. Ne zahtjeva puno;
2. Ne mora se puno učiti za dobru ocjenu;
3. Otvorena za šale-u razumnim granicama;
Negativno:
1. Puno se piše;

Martina Kalac:
Pozitivno:
1. Ne zahtjeva puno;
Negativno:
1. Sat treba proći u smrtnoj tišini;
2. Ponekad govori netočne činjenice,
iako su strogo povezane sa predmetom koji predaje;

Sonja Šolaja:
Pozitivno:
1. Vrlo dobro se razumije u predmet koji predaje;
2. Otvorena za šalu-u razumnim granicama;
3. Očito je da se trudi prenjest svoje znanje na učenike,
što nekad može biti iznimno teško;
4. Dobar sistem ocjenjivanja;

Marinko Jurčević:
Sve isto kao i kod Šolaje;

Mladen Jukić:
Pozitivno:
1. Iznimno dobar sistem ocjenjivanja;
2. Otvoren za diskusije;
4. Zna nasmijat učenike do suza;
Negativno:
1. Kad te uzme na zub, nema ti spasa;

Tatjana Kostić:
Pozitivno:
1. Razumije se u predmet koji predaje;
2. Otvorena za šalu, ali u manjim količinama;
3. Dobar sistem ocjenjivanja;
Negativno:
1.Lako ju se naživcira;

Ružica Nemet:
Pozitivno:
1. Jedna od stručnijih osoba (zaposlenika) u školi;
2. Ne traži puno za dobru ocjenu;
Negativno:
1. S vremena na vrijeme (35%) "nabrijana";

Žarko Rogić:
Pozitivno:
1. Ne traži puno;
2. Teško ga se naživcira, psihički stabilna osoba;



1. Ovo su moja iskustva i moja osobna mišljenja;
2. Svjestan sam toga da sam izostavio neke učitelje,
to je zato što mi oni ne predaju i bilo bi ih onda glupo ocjenjivati.
3. Pošaljite mi imena učitelja koje sam izostavio i vaša osobna mišljenja o njima na: (Ovdje je bila adresa) Trebate imati gmail (besplatan) račun za slati poruke na navedeni mail.
5. Ostavite komentar ako se ne slažete u vezi neke ocjene.
Svatko može komentirat, bez obzira dali ima gmail ili bilo što drugo
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Na vrbi sviraladodo 2011-02-14 17:09
A kad je počela frka, dečko je na početnoj stranici pod naslovom Red alert, tj. crvena uzbuna copy/paste članak 38. Ustava RH koji glasi:

Jamči se sloboda mišljenja i izražavanja misli.
Sloboda izražavanja misli obuhvaća osobito slobodu tiska i drugih sredstava priopćavanja, slobodu govora i javnog nastupa i slobodno osnivanje svih ustanova javnog priopćavanja. Zabranjuje se cenzura.

Dečko je na teži način naučio da su ustavna prava i slobode na vrbi svirala.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # SpeakLoudGlasnost 2011-02-14 17:16
Simpatično mi je bilo vidjeti da si je dečko nadjenuo ime SpeakLoud, znači "govori glasno" ili "glasnogovornik ". Brzo su ga ušutkali.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gospodin netić 2011-02-14 17:35
A što je dječak tu uopće krivoga rekao? Po mojim iskustvima, mislim da je birao i prelijepe riječi za nekolicinu navedenih. Fleš uvijek isti, zada ti da prepisuješ iz knjige i zbriše sa sata. I zašto dijete ne bi smjelo reć da nastavnik iznosi netočne činjenice? Koliko je meni poznato, plaćeni su i za pripremu nastave, a ne samo doć i čitat iz knjige ili zadat da djeca prepisuju u bilježnice. U moje vrijeme stanovita nastavnica jedne godine je predavala matematiku, druge prirodu a treće opet neki novi predmet. Siguran sam, stručna je bila za sve njih, za matematiku posebice.
Ugl, oni koji ste pozvali dječaka na odgovornost zbog ovog nedužnog osvrta na rad predmetnih nastavnika SRAMITE SE!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # dječije vijećeLoki 2011-02-14 17:58
A mene tu zanima gdje je sad Dječje Gradsko vijeće osnovano uz mnogo talambasa i koliko znam provode ga OŠ Maria Martinolića i Hofmanica iz DND-a. Na Službenim novinama je Statut vijeća i u njemu jasno piše da Dječje gradsko vijeće osigurava djeci slobodno izražavanje mišljenja, iznošenje prijedloga i sudjelovanje u procesu donošenja odluka, kojima se podiže kvaliteta življenja u Gradu. Dječje gradsko vijeće upozorava gradsku vlast na probleme i predlaže rješenja od interesa za djecu. Zašto sada dječje gradsko vijeće ne postavi pitanje upravi škole i Gradonačelniku zašto se jednom djetetu priječi slobodno izražavanje mišljenja prijetnjama Sudom i Policijom???
Izgleda da je to još jedno od gradskih niškoristi tijela kao i oni silni odbori i povjerenstva osnovani reda radi sa zadaćom da niš ne rade.

A tu je sve o Dječjem vjeću, tj. Statut
Link Text (www.sn.pgz.hr/.../)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Nemojte donositi svakakve zaključkeOpet ja 2011-02-14 18:35
Blog sam ponovo uklonio, jer sam tako odlučio i prije sastanka. Što se tiće samog sastanka, veoma dobro je prošao. Ironično je to što ću sa mojim trenutnim "Uzornim" vladanjem dobiti ukor (odluka je na razrednom vijeću).
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ne daj se SpeakLoud!Glasnost 2011-02-14 18:51
A po kojoj osnovi i zbog kojeg prekršaja si okrivljen? Tko je podnijeo zahtjev ili prijedlog da te se ukori? Kad si našao članak ustava koji ti jamči pravo na slobodu iznošenja mišljenja, lako ćeš naći i odredbu statuta škole ili nekog pravilnika na koje će se pozvati školsko tijelo koje te predlaže za ukor. I na kraju, uvjeren sam da ćeš imati pravo žalbe na odluku razrednog vijeća.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kampanja 2011-02-14 20:54
Sramota je sve to, meni je dijete isfrustrirano programom u nižim razredima jer udaraju ko maksim po diviziji. Ohanite malo gospodo učitelji i dajte malo djeci zraka. Definitivno nisu normalni. U toj škol moraš mirno sijediti ne govoriti ništa na satu, za vrijeme odmora nesmiješ trčati , teror u najkračoj crti i onda kad nam doðu doma čudimo se što su svi nabrijani sto na sat. Vrle učiteljice ih nakrcaju još sa brdo zadaće zamislite da se nebi možda imali malo vremena i poigrati poslije podne.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Nevidljivi 2011-02-14 20:56
Šikanozni postupak ne može se prijaviti. Nema ga u pravilnicima. Ne možeš ga jasno opisati i kad se na njega žališ sam sebi izgledaš lud. Sastoji se od značajnih pogleda, od ignoriranja kada želiš biti viðen i saslušan, od previðanja, od značajne šutnje kada uðeš u prostoriju. Nastavnik te može šikanirati tako da nikad ne vidi tvoju dignutu ruku, ali da uvijek otvori tvoju stranicu u dnevniku kada pita. Može ti bez problema dati manju ocjenu, a da nemaš mehanizma da se zaštitiš. Svi ljudi na svijetu znaju kada su nekome dragi i simpatični, a kada nisu. Kada si dijete i osjećaš neizgovorenu antipatiju, to je gore od batina. Priznajmo, ne postoji način da se ovo dijete zaštiti, osim da nastavnici koji su reagirali naglo i impulzivno ne razmisle, ne sastanu se sa svojom pozitivnom nutrinom i ne shvate da se dogodila normalna i minorna stvar. Ako se to ne desi, dijete će na[cenzurirano] i, a neće se imati za što žaliti. Nadam se da su nastavnici opisani u ovom blogu zaista onakvi kakvima ih je SpeakLoud opisao, pozitivni i stručni, i da će ova priča biti zaboravljena.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ma jooojparabim-parabum 2011-02-14 21:43
Nisam ja u opasnosti od ukora radi mog ocjenjivanja, nego zbog kraðe identiteta škole. Nisam smio koristiti službeni naziv škole za naziv mog bloga. A što se tiće ocjenjivanja nije ni tu sve mirno jer kako ćujem ima učitelja koji se spremaju na tužbu. Vidit ćemo...
Jedno je sigurno. Nedao bog i majka božja da se povrijedi činjenica da su učitelji savršeni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ... 2011-02-14 21:52
Je, vide gospoda da te ne mogu kazniti zbog ocjenjivanja, a da ne ispadnu ... baš ono što jesu, pa će te kazniti zbog nečeg drugog. Jadniji su nego što sam mislio.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Zeus 2011-02-14 22:05
Slažem se sa kampanjom ,djeca kod kuće imaju za raditi duplo više nego u školi ,jer pregledam što su radili u školi. Prema takvom programu roditelji bi tebali sa djecom raditi cijelo poslijepodne do spavanja ,a ako slučajno rade pa ne stignu trebali bi svoju plaću dati učiteljima za dodatne instrukcije.
Sada se jedan učenik usudio rekao bih vrlo obzirno sagledati situaciju i sa druge strane, i kao da je dodirnuo u bogove ili u najmanju ruku svece ,na svojoj koži je osjetio gnjev bogova.
Čini mi se da u Lošinjskoj školi puno toga ne štima neovisno o propisanim školskim programima na što se u školi puno puta vade ,a u drugim školama rade po istim programima sasvim drugačije.
Kod nas i u školi politika i podobnost odlučuje o tome tko će biti ravnatelj ili čistačica i kako će se u skladu s time čije dijete tretirati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Šikaneroditelj 2011-02-14 22:47
Protiv šikanoznih postupaka može se boriti jedino SpeakAloud načinom. Djeca više neće da ćute! Mnogi od nas prošli su takva šikaniranja, neki su postali žrtve a neki nasilnici koji nastavljaju tradiciju šikaniranja a neki od nas nikada nisu postali dio gomile. Prošli smo torturu i ignoriranje nastavnika i znali smo da imaju emocionalnih i ovisničkih problema bilo o alkoholu cigaretama ili nečem drugom. Mnogima su upropastili živote! no tada su oni bili kako netko reče nastavnička sveta kasta što danas nije više tako. Uvijek postoji netko tko hoće da te sasluša, a ni svi učitelji nisu loši. Mislim da postoji način da se ovo dijete zaštiti, jer je dijete žrtva nečijeg naglog impulzivnog reagiranja! Kolko mi je poznato kažnjen je cijeli razred a ovakvim načinom kažnjavanja se potiče bullying meðu djecom. Tom djetetu a i cijelom razredu treba staviti do znanja da oni nisu krivi za nečiju emocionalnu nestabilnost i nezrelost, te ne trebaju osjećati krivnju. Ovko ishitreni sud i kažnjavanje upravo su dokaz da su neki učitelji emocionalno nestabilni i kao takvi ne mogu raditi s djecom! I na kraju koga boli jedan školski ukor. Mogu ga okačiti mačku o rep. Zanima me kakva je uloga roditeljskog vijeća u školi? Mi roditelji ne šaljemo djecu u školu da bi ih učitelji kažnjavali i davali loše ocjene, nego da nešto nauče. Ako moje dijete kod kuće može više naučiti i imati više vremena za igru možemo i sami obrazovati djecu kod kuće (homeschooling) ili neki drugi oblik obrazovanja. U demokratskom društvu mora postojati izbor i konkurencija!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ..roditelj 2011-02-14 22:58
ČIJA JE ŠKOLA I KOME SU NAMIJENJENE WEB STRANICE ŠKOLE!!!! JE LI TO U VLASNIŠTVU SVETE NASTAVNIČKE KASTE????
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # GH 2011-02-14 23:06
U ovom konkretnom slučaju pod vodstvom ravnateljice OŠ veći dio učitelja doslovno je terorizirao dijete i roditelje, a zastrašivanjem cijelog razreda kolektivnom kaznom, protiv djeteta su okrenuli i njegove kolege. A to se zove zločinom. Mislili smo da su takve zločinačke metode ukinute nestankom fašizma i boljševizma, ali evo vidimo da se još primijenjuju u ovom malom mistu. Ne smijemo dozvoliti da ovo dijete bude žrtva primitivizma ravnateljice škole i povrijeðenih lažnih učiteljskih veličina koje je šokiralo iskreno mišljenje jednog učenika.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...razočarana 2011-02-14 23:54
Ja još uvijek nemogu vjerovati da se ovako nešto može dogoditi. Dijete je samo reklo svoje mišljenje i to je pravopisno točno napisalo i uobličilo iz čega se vidi da si je dalo truda i nije ništa loše mislilo s time, a jadna li naša škola ako nastavnike boli iskreno mišljenje jednoga djeteta koje je napisalo ono što svi skupa misle, a ja kao bivša učenica se slažem s njime jer je i meni većina tih profesora predavala i sve što je rečeno je istinito tako da se za to onda može tužiti sve bivše i sadašnje učenike jer su iskreni i kažu što misle a ne govore iza leða istima...

Ovdje ne piše ništa loše a inače znamo da najgora istina je bolja od laži ali ova istina koju je napisao taj dječak je pozitivna i dapače daje nam sliku o svakome profesoru onakva kakva jest a dotični profesori bi se trebali potruditi da njihove negativne strane se promijene da i djeci bude lakše u školi a i njima samima jer nije da djeca ne razumiju profesore nego se oni ponašaju kao bogovi a nisu ni približno tome, pa i djeca tih profesora pohaðaju istu dotičnu školu i da im je to reklo njihovo dijete nikome ništa, a sami znamo da se radilo o djetetu psihologice ili pedagoga nitko se ne bi zamarao s time šta je pisalo baš naprotiv to bi bila odlična ideja...

Osnovna škola je udaljena svega 30-ak metara od srednje gdje se već 10 godina provode ankete o radu nastavnika i primjedbe na rad nastavnika i gdje se ocjenjuje rad profesora na raznim područjima ocjenama od 1 do 5 i anketu je svatko dužan ispuniti pa još nitko nije nadrapao radi toga što je nekome dao ocjenu 1 iz objašnjavanja gradiva jer je anketa napravljena da bi se na mišljenju učenika poboljšao rad profesora i naravno da se tim profesorima ukazalo na njihove mane i nedostatke ali s ciljem da ih promijene na bolje...

Ljudi se boje istine i bježe od nje kao od vraga ali istinu se hvala bože nemože sakriti tako da mi nismo slijepi i sve dobro i jasno vidimo a tim profesorima koji su njega optužili ili misle tužiti bi im bolje bilo da se sakre u mišju rupu od sramote jer nisu u pravu u nikojem pogledu i samo dokazuju kako misle da je sve u njihovim rukama, a dotični dječak ima prosjek 5,0 i to nam dovoljno govori o njegovom trudu i radu u toj školi jer da je on neka budala nebi bio ni blizu tim ocjenama, njemu je stalo da ima dobar prosjek i upiše željenu školu i zato ne želi nepravdu a onda ni kriv ni dužan dobije po nosu...

Ja bi na njegovom mjestu tužila i školu i nastavnike za nanesene duševne boli i izvrgavanju njihovom sudu i maltretiranju sa kojekakvim razgovorima i policijom jer on nije ništa ukrao ili nekoga prebio da bi za to dolazila policija koja tu nema šta tražiti jer nije napravio ništa što je kažnjivo niti jednim zakonom ministarstva unutarnjih poslova...umjes to da ga se pohvali kako se sjetio nečega super i to iskoristiti kako bi se poboljšao rad nastavnika i kako bi djeci bilo u školi bolje njega se tretiralo kao da je najveći zločinac koji je pokrao i zapalio školu, mislim strašno je da u takvom gradu živimo ali bi bilo pametno poslati inspekciju u školu kada već oni misle da imaju sva prava ovoga svijeta da malo inspekcija vidi da li je sve po propisu u školi jer kao što i sami znamo da svi nastavnici sve predaju a kako je to moguće ako nemaju završeno taj fakultet ili specijaliziran taj predmet...

mislim da bi inspekcija imala pune ruke posla po tom pitanji jer bi škola bila uskraćena za sigurno 4-5 nastavnika koji rade bez škole na radnom mjestu za koje to treba i trebalo bi već jednom smjeniti taj diktatorski vrh koji se ponaša kao da je doba Staljina pa već 15 godina je isti pedagog i psihologica koji nisu nikada za svoga radnoga vijeka mogli rješiti jedan slučaj maltretiranja kolega i gdje je dečko tukao cure i nitko mu kao nije mogao stati na kraj a šta je onda njihov posao ako djeca moraju sa strahom dolaziti u školu jer ih nema tko zaštititi jer doma se za njih brinu roditelji a u školi nitko jer profesori samo gledaju kako svaliti krivnju na drugoga i nedao bog da su oni krivi za nešto...

Dragi profesori ovaj dečko ima svoje ja i čvrsto stoji iza toga a vi koji se bojite istine bolje da se maknete od nas jer ćete upropastiti sve generacije koje dolaze iza nas pa od muke niti neću upisati dijete u ovu školu...pa nije doba diktature i zabrane slobode govora, ovo je demokratska država i svatko ima pravo na slobodu mišljenja!!!!!!!!!!

Oni koji ga namjeravaju tužiti sigurno ne spavaju mirno a tako im i treba jer svatko ima savjest i sigurno ih jako peče tako da kad tad sve doðe na svoje...podrška dječaku koji se ne boji ½opasnih½ ljudi i koji i dalje mirno spava za razliku od onih koji više vole dvolične ljude i koji daju da im se govori samo ono što oni žele čuti ali taj dečko je prepametan da bi rekao da je nešto zeleno ako je to crveno jer nije kukavica i ne boji se prijetnji....

svaka mu čast i najveća podrška :-) :-) :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .... 2011-02-15 09:38
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Za Razočaranuio 2011-02-15 10:01
Mali ispravak krivog navoda: Čuo sam da se Žeželj suprotstavio kažnjavanju djeteta, ali da je bio u manjini.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # vlasnik 2011-02-15 12:18
Prava je šteta što se napisi SpeakLouda ne nalaze na domeni škole. Jer su dobri. Baš me zanima da li je netko pogledao i ostale teme koje pokrenuo taj pametni i zainteresirani dječak. Kako biti uspješan u školi, kako se upisati u srednju školu. Umjesto da je škola ponosna što jedan dobar učenik svoju pamet i zainteresiranbo st stavlja u kontekst sa svojom školom i time podiže rejting škole, oni mu brane korištenje imena. Da li to znači da će zabrana upotrebe imena OŠ Maria Martinolića biti dosljedno provedena za sve? Djeca više ne smiju reći gdje se školuju? Ne smiju izustiti ime škole uzalud? Pa tko je tu lud?!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Pokvareno i nemoralnofacebookaš 2011-02-15 12:29
Treba biti vrlo pokvaren i nemoralan pa dijete kazniti zbog tobožnje kraðe identiteta škole, tj. neovlaštenog korištenja imena, a zapravo zbog zločina ocjenjivanja svojih učitelja. Treba biti glup pa povjerovati da je ravnateljici do toga uopće stalo. Pa ako joj je toliko stalo do imena, neka prijavi policiji i Frana Kušetu i tuži ga sudu jer je otvorio facebook OŠ Maria Martinolića.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ŠkolaKampanja 2011-02-15 12:33
Ma ljudi , ja vam kažem da nam teroriziraju djecu sa tim nihovim pravilnicima i programam. Kako ja imam podatke da djeca recimo na Rabu i u azgrebupohaðaju isti razdred i rade sasvim ležerno program i sve stignu. Ovo što rade djeci u prvim i drugim razredima je teror i zločin. Zamislite djete sijedi 4 do 5 sati u školi i onda mora sa roditeljom još raditi njihove famozne zadaće još cijelo popodne doma. Što ta djeca imaju da malo uživaju i relaksiraju se u igri. Moje djete ide sada u drugi razred i već sada mrzi tu ustanovu i te koji rade tamo kad ga ujutro pošaljem u školu. Svi mi roditelji bi trebali zvati HRT Sunčicu Findak imam njezin broj i rekla je da je se slobodno kontaktira ako se želi napraviti prilog o školsko programu. Te učitelje treba doslovno da ti u medije i pisati Ministarstvu prosvijete u Zagreb što nam rade od djece.Zamislite da radite do tri popodne i onda doðete doam i još morate odraðivati zadaću sa klincem jer će ga ućiteljica drugi dan odmah nakrcati komadom ako nije napisao zadaću. I ovi programi koje imaju od Alfe su totalna banana kad vidite što djeca uče u prvom i drugom razredu. Ma oni su svi skrenli sa pameti. Roditelji udružimo se i nedajmo da nam maltretiraju djecu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Pravo na informacije.... 2011-02-15 12:53
Jel može netko ovdje da pojasni na koji način je ukraden identitet škole i koja točka kojeg zakona opravdava takvu optužbu. Ako je stavio ime škole u koju ide nije mi jasno zašto se to ne smije staviti. Meni se ovo čini kao prijeki sud Treba li školu i učitelje optužiti za kraðu autorskih prava jer često koriste kopije kako radnih listića pa do glazbenih cd i dvd i drugo? Djeca u školi imaju informatiku educiraju li učitelji djecu o korištenju nekih internetskih usluga koju djeca koriste preko škole ili se djeca sama educiraju?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bivši učenik 2011-02-15 14:24
Ovo sve više nalikuje na Kafkin Proces. Mislio sam da se takve stvari odvijaju samo u knjigama, al svevišnji nastavnici lošinjske osnovne škole uspjeli su radnju te knjige pretočiti u stvarnost. I stvarno bi trebalo pozvat inspekciju da malo toj zaštićenoj nastvaničkoj vrsti utjera strah u kosti jer ovo što se dogaða u našoj osnovnoj nije od jučer, to se dešava već godinama. Nestručni nastavnici, nerad, nepripremljenos t za nastavu. I o svakom tom nastavniku mogle bi se napisati i puno veće negativnosti nego što je dečko naveo. Pa dajte molim vas. Opće poznato je da oni koji slušaju hrvatski jezik kod u blogu navedenog profesora doðu u srednju školu i onda ne znaju što je metafora ili neko drugo osnovno stilsko izražajno sredstvo, jer ovaj 4 godine dere samo po gramatici. Godišnje se kod njega obrade 3 teksta iz čitanke i vrhunac svega je nacrtati ilustraciju iz nekog teksta u bilježnicu i za to se dobiva ocjena iz književnosti!?
Za fiziku da ne govorim. Prvi razred srednje, svi se bune jer pazi ovo, profesor ima nenormalne kriterije. Ali to što su djeca u 7. i 8. razredu samo prepisivala u bilježnicu ono što je u knjzi zaokruženo žutim tko je kriv? Sigurno profesor u srednjoj.
Neću više nabrajat jer bi do sutra mogao pisat kako se djecu podučava u našoj OŠ.
Al uvijek je najteže bilo priznat istinu jer ona boli. I onda kad izaðe na vidjelo ajmo razapet na križ onoga tko je pokušao dodirnut nedodirljive.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # SveJa mamu vam 2011-02-15 15:34
Sve je to kriva ona ravnateljica,na jveće ZLO u vašoj školi
Prvo se riješite tog Vraga i onda idite naprijed!
Svaka čast,stari, neka si im to napisao sve, ako bude bilo posljedica neka nosimo svi skupa s tobom, mada nisam ja vise u OŠ :-)
POZZ
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-02-15 21:52
Da ima imalo morala ravnateljica bi nakon ovoga dala ostavku , ali s obzirom da je postavljena po političkoj podobnosti a ne po moralu sposobnosti i stručnosti ,treba rušiti i nju i one koji su je nesposobnu postavili.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Idu sami protiv sebe.just another brick in the wall 2011-02-15 22:39
I sama sam, do nedavno, polazila osnovnu. Onaj tko nije bio učenik u Malološinjskoj osnovnoj školi u posljednjih nekoliko godina,ne zna kakav je to režim.
Počevši od zaključavanja djece u školu,obaveznih nošenja papuča (po podu koji je u svakom slučaju prljav,jer nastavnici ne moraju nositi iste),svakodnev nih čitanja pravilnika,pa sve do iskompleksirani h nastavnika koji valjda nemaju vremena za iskaliti se na box-vreči pa im je najjednostavnij e to obaviti unutar četiri zida svoje (m)učionice. Da se razumijemo,nisu to svi nastavnici,ali velika većina jest.
Ja sam imala primjer nastavnice koja mi od petoga pa sve do osmoga razreda nije zapamtila ime. Ali uvijek bi našla način kako me opomenuti (makar to bilo gaðanje predmetima..) što moju razrednicu nije zanimalo.

Stariji će reći da su i oni to prošli i da je sve to normalno.
Ali barem mi danas živimo u jednoj slobodnoj državi sa slobodom govora i izražavanja.
I što je,uostalom,taj dečko krivo rekao?
Potpisala bi mu taj tekst u bilo koje doba dana i noći. Samo da sam ga ja pisala,popljuva la bi ih puno više.

Ravnateljica je jedna veoma nesposobna osoba. Posao ne obavlja dobro.
Prije nekoliko dana sam ušla u osonovnu,djeca koja su bila dežurna su me na koljenima molila da izaðem,da ih netko ne prijavi ravnateljici.
Pa ne znam,vi procjenite kakav je to način od jedne važne osobe u školi koja se niti jedan dan nije pojavila na vrijeme na poslu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prof 2011-02-15 22:44
Pa nije ni cudno da je tako kad se nastavnike zaposljava preko veza i poznanstava, a ne po strucnosti. A kad ih se pita nesto u vezi toga onda bezocno lazu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Why School is Bad for Kidsroditelj 2011-02-15 23:29
Nošenje papuča u školu koje je obvezno za svu osnovnoškolsku djecu ali ne za učitelje i druge djelatnike škole, kao ni za nas posjetitelje (roditelje) da dodamo tome i tenisice za tzk te nepotrebne udžbenike zatim domaće zadaće koje su trebale biti vježbanje i učenje kod kuće pretvorilo se u ocjenjivanje i degradiranje i ostalo, dodatni su teret koji djeca šlepaju u školu i ako je MZOŠ obećao rasterećenje učenika kako fizički tako i psihički, no to je nažalost ostalo samo na papiru!. Mi stariji prošli smo ovakvu torturu i ne smatramo svi da je ovo normalno! Drago mi je čuti mišljenje, posebice mlaðih koji su nedavno izašli iz osnovne škole. Nažalost mi roditelji nemamo izbora i djecu moramo slati u tiransku školu jer nam slijedi kazna koju ne možemo platiti! Da je ravnateljica nesposobna osoba shvatila sam nažalost vrlo brzo no što ja tu kao roditelj bez prava mogu učiniti? Tražim način i pokušavam zaštititi dijete na sve moguće načine i ovlasti koje kao roditelj i staratelj imam.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Vi ste svi super !!!Light 2011-02-15 23:39
Čitam malo komentare i ne mogu vjerovati. Način komunikacije: osuðivanje prije svega, pametovanje, vrijeðanje, prijetnje.... nešto predbacujete drugima, spominjete istine a sebe ne vidite!
Izgleda da ste vi istovremeno profesori, liječnici, pravnici, novinari i uz to sve sigurno ste savršen roditelj koji dobro odgaja svoju djecu, nikada ne zapali cigaretu na radnom mjestu premda je zabranjeno, pošteno obavljate svoj posao, vrlo ste uslužni, ljubazni i sposobni. Ako ste nečije dijete onda ste pretpostavljam poslušno dijete predobrog roditelja, savršeno prilagoðeno svemu...
Lako je osuðivati bilo koga drugoga....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # O čemu ti?just another brick in the wall 2011-02-15 23:48
nitko nije rekao da je sve odjednom.
nitko nije savršen,pa tako ni ovi roditelji.
ali činjenica je da u osnovnoj školi vlada kaos..
ako ti to ne možeš na svoje oči vidjeti,onda si jedini/jedina ti ovdje 'super'.

-.-'
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ŠkolaKila 2011-02-16 06:51
Istina, ja kad vidim koj program moje djete mora odraðivati već u drugom razredu nemogu doći sebi da je to normalno. Nama drage učiteljice su se dogovorile izmeðu sebe napisale svoje pripreme i udaraju nemilo. Mogu reći slobodno da je moje djete isfrustrirano svime time dijelom krivicom i vrtića jer ih nisu pripremili za sve ove [cenzurirano]ar ije koje su ih snašle u samom početku školovanja. Ja moram poslije posla sijediti još tri sata sa djetetom da bi riješili zadaće koje im je učiteljica uvalila. Zamislite djete od 8 godina koje je željno još igre, crtića i drugih stvari mora još i doma opterećivati se zadaćom. Ne kažem da ne treba neki put biti nešto malo za odraditi ,ali oni ne staju već deru koliko mogu. I kad doðete na roditelski satanak i pitate zašto dotične dame vam samo zatvore usta to je program i to je tako. I onda ih pitate je li to normalno, vrle učiteljice kažu da se slažu da nije, ali to je program i to je Ministarstvo propisalo. Sramota što rade i kako rade. Mogu slobodno reći da uspijeh u školi je prvenstveno moj rad sa djetetom a ne učitelja što u normalnoj zemlji i sistemu nebi trebalo biti. Zamislite lektira Pinokio u drugom razredu 180 strana knjiga ,a djeca još neznaju ni čitati kako treba a oni poslije moraju objasniti učiteljici o čemu se tu radi u toj knjizi. Luda kuća nema što dok tu ne razvali jedna poštena inspekcija iz Ministarstva i resetira malo to društvo u toj školi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # lektiraroditelj 2011-02-16 11:46
Ta knjiga definitivno nije namjenjena početnom čitanju. izgleda da ovdje inspekcija ima dosta posla.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # lektira 2011-02-16 13:44
A osim toga učitelji i nastavnici itekako imaju prostora da prilagode program. Pozivanje na program je izvlačenje, jer bi onda svi čitali i radili isto, a nije tako. A od inspekcije ništa. Da bi se to dogodilo trebao bi barem netko biti zainteresiran za pozitivne promjene u školi. Ovako ravnateljica štiti nastavnike, oni štite nju, inspekcija nikada ne pita ništa djecu ni roditelje nego samo njih. A i kad bi ih pitali, poučeni iskustvom SpeakLouda nitko ne bi ni zucnuo. Bagra je to kojoj se ne može ništa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .HNOS 2011-02-16 15:09
Učitelj - nositelj kakvoće odgoja i obrazovanja

Učitelj je ključ svakog uspjeha u obrazovanju. Učitelj je oblikovatelj odgojno-obrazov nog procesa, glavni poticatelj i suradnik učenicima u razvoju njihovih znanja i sposobnosti. Učitelj ima važnu ulogu u postavljanju jasnih i ostvarivih obrazovnih ciljeva u konkretnim uvjetima. Na temelju obrazovnih ciljeva učitelj može odrediti konkretne obrazovne standarde. Ne smije se zaboraviti da samo kreativan i zvanju predan učitelj može razvijati kreativnost kod učenika. Stoga nije jednostavno mijenjati stereotipe u nastavi, pa uspjeh promjena ovisi o kakvoći izobrazbe i trajnom stručnom usavršavanju učitelja. Početno obrazovanje, pripravništvo i trajno stručno usavršavanje učitelja postaju prioriteti u procesu unapreðenja odgojno-obrazov nog sustava u Hrvatskoj.

Pragmatičan pristup rasterećivanju učenika

Rasterećivanje učenika ne znači smanjivanje znanja i osposobljenosti koje učenici stječu u osnovnoj školi, nego naprotiv njihovo poboljšavanje. Učenike rasterećujemo odbacivanjem suvišnih, meðusobno nepovezanih i netočnih nastavnih sadržaja i metoda neprilagoðenih dobi učenika, čime se mijenja uloga učenika kao pukog promatrača u nastavnom procesu. Za donošenje odluke o rasterećivanju učenika nisu potrebna dodatna istraživanja i studije, nego se ona može temeljiti na kompetencijama naših znanstvenika i stručnjaka, a osobito na iskustvima vrsnih praktičara - učitelja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gradivomama 2011-02-16 20:32
Da li znaju u osnovnoj školi da i roditelji (i to školovani roditelji sa srednjom stručnom spremom ili sa fakultetom) idu na instrukcije iz raznih predmeta a posebno iz matematike kako bi mogli pomoći svojoj djeci u savladavanju gradiva. Da djeca cijelo ljeto provode sa knjigama, bilo da ponavljaju staro gradivo radi inicijalnih ispita ili uče novo gradivo kako bi bili uspješni jer jednom kad škola krene gradivo leti. Da ne govorimo o knjigama za lektiru koje su ogromne i koje je ne moguće pročitati uz sve gradivo koje treba svakodnevno učiti. Ispiti su tako detaljni i još u korelaciji sa drugim predmetima tako da roditelji trebaju misliti (u nižim razredima a u višim vjerojatno oni koji daju instrukcije) što bi se sve moglo pitati kako bi se djeca spremila jer koliko god djeca bila pametna njihov mozak nije kompjuter. trajno znanje se ne stječe tako da se svaki dan uči nova lekcija već da se ponavlja i ne uči tisuću pojedinosti koje onda treba trajno zapamtiti jer je to ne moguće. i na kraju djeca od tih silnih pojedinosti zaborave i one važne kao što je pisanje, čitanje, računanje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ... 2011-02-16 21:00
Mama, to o čemu ti govoriš je razlog zbog kojeg u Idem i ja u popodnevnim satima, a isto tako i subotom i nedjeljom vlada gužva kao da se dijeli nešto besplatno. Kad promislim, zapravo se i dijeli: besplatna pomoć u učenju. Tamo je stalno kao u košnici. Djeca su tamo kao doma, sami si prave cedevitu i dobiju keksiće. A ovi što pljuju po udruzi trebali zaviriti pa bi možda shvatili da pluvanjem rade protiv djece i njihovih roditelja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Suvar 2011-02-16 21:21
U skoli se uce vecinom gluposti, 90% toga sto sam ucio u skoli nije mi pomoglo u zivotu, u onih 10% koje su mi pomogle, je naravno citanje i pisanje, ako izuzmem to da nikad ne trebam analizirati recenicu sto je prilog, prijedlog,pridj ev... kad ce mi to trebati osim ako ne idem u jezicnu gimnaziju i bavim se politikom (ali i tamo smo vidjeli da za to nije potrebno to znanje - AJ BI DER JESTREDEJ,OTPRI LIKE CIRKA...), isto tako; koji ce mi djava razlomci, korjeni itd..., za sada sam koristio samo osnovne matematicke funkcije. Likovni? Ouuu jejjj blizu sam Van Gogha impresjonizam me zaludio. Kemija? H2SO4 zajebana kiselina, ne mjesati s luzinom jer dolazi do reakcije,plinov i bla bla... Povjest?- Povjest se ponavlja i ljudi se nikada nece opametiti, bez obzira sto im se ukazuje na greske iz proslosti. Zemljopis, pardon, geografija, ajde to je dobro znati kada si politicar da znas u kojoj zemlji mozes traziti azil. Tjelesni dobro za zdravlje, osim ako si cura pa cijeli mjesec imas menstruaciju i tako cijelu godinu i na kraju imas zakljucno 5. Tehnicka kultura, to je dobra stvar, naucis svasta osim ako nemas profesora koji ti steze ruku u skripac ili ti ga morsu dok ti suze ne pocnu teci od boli i vuce te za bafe u kruznom obliku govoreci "vidite kako zec vitla" to je ucitelj radio mojem prijatelju konstantno kroz cijelu godinu na ocigled cijelog razreda dok smo jos isli u "veliku skolu" kako smo je zvali. Nikada nije bio prijavljen pa tako nije ni snosio sankcije. Zasto? Jer smo ga se svi bojali prijaviti. Taj ucitelj ako ga se tako moze nazvati nije vec duze medju zivima tako da ga necu imenvati. Kako se kaze " sve najbolje o pokojnima". Ne zelim reci da bi trebalo zanemariti skolovanje i skolu, jer je svako znanje dobro doslo, ali djecu se obasipa sa toliko nebitnih i apsurdnih stvari da je to nenormalno, bolje da umjesto nekih "gluposti" uce domacinstvo,kak o promjeniti uticnicu, kako mapisati molbu za posao, ispuniti poreznu prijavu... nesto konkretno,zapra vo uz osnovne dati im i izbor dodatnih predmeta za koje se djete osjeca kompetentno i zainteresirano. Sad ce netko komentirati "da osnovnoskolca ces uciti ispunjavanje porezne prijave", no to sam rekao samo slikovito, necemo sve bukvalno shvacati,zar ne? Uglavnom od svih ovih predmeta gdje se ulazi duboko do najsitnijih detalja treba im dati osnove i dopustiti djeci da analiziraju ako to zele.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Jao !Koko 2011-02-16 21:49
Ajme meni, jadni vi koji idete na instrukcije i cijelo ljeto učite s djecom mjesto da idete na kupanje. Sva sreća da imam pametnu djecu koja malo uče i veći dio dana se igraju jer nemaju puno zadaće !!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # trla baba lan 2011-02-16 21:56
Recimo ja ne idem na kupanje jer sam zaposlen :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ..roditelj 2011-02-16 21:58
Koko možeš nas onda poučiti u čemu je tajna tvog uspjeha. Moje dijete je totalno nezaineresirano za učenje fali mu motivacija škola mu je glupa i dosadna. Najviše voli da visi na compu. Ovo što ti kažeš je rijetkost da se ovako što može čuti danas.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # School-SurvivalSchool-Survival 2011-02-16 22:43 Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...Kokolo 2011-02-17 07:36
Ajme meni gluposti... Ljudi, svaka čast, ali fakat ste pretjerali ...
Po nekima ovdje, najbolje je da djeca od prvog razreda uče samo kako se izvlači mreža iz mora,
jer će 90% njih samo to radit cijelog života, i ništa više, pa im više od toga i ne treba, ni padeži ni razlomci ni likovni.
Tjelesni eventualno, da se pripreme za buduće zanimanje.
Da se razumijemo, nijedno zanimanje nije nečasno, ako se pošteno obavlja, ali ako će nam ribari
na temelju vlastitog iskustva propisivat što će djeca učit u školi, onda je ovo sumrak civilizacije.
Over and out.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # školaroditelj 2011-02-17 09:07
Kokolo, neznam na osnovu čega si zaključio/la da neki ovdje misle da da djeca ne trebaju da uče? Osobno sumnjam da će ih 90% u budućnosti izvlačiti mreže iz mora ali vi vjerojatno bolje poznajete situaciju pa znate što govorite. Problemi u učenju koji se pokušavaju od strane škole naturiti djeci zbog djelatnika škole koji ne obavljaju svoj posao kako treba i imaju zaštitu od ravnateljice a vjerojatno i od inspekcije, nama roditeljima su dodatni teret. Kažem da ne sumnjam u njihovu stručnost ni poznavanje predmeta, (ako godinama čitate jedno te isto) ali oni su jednostavno nesposobni prenijeti djeci znanje! Osnovnoškolske udžbenike ne pišu ribari a da su ih oni pisali bolje bi ih napisali. Ja osobno kada zavirim u te knjige vidim hrpu raštrkanih i nepovezanih informacija slika kje pojma nemam što žele reći, kao da ih je pisala rascijepljena ličnost. definitivno nisu namijenjene uzrast za kojeg se izdaju. U sumrak civilizacije ne vode nas ribari nego takozvana obrazovana elita. Misliš da su svi ribari glupi? Ne raspravljamo mi ovdje o akademskom znanju nego o osnovnom znanju koje dijete treba da bi se uopće moglo služiti knjigom. Kada sam ja išla u školu učili smo više a nisu roditelji morali s nama učiti, tek ponekad kad bi nešto zapelo odrasli bi nam pomogli. Knjiga je bila napisana razumljivim jezikom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # škola je slika naše banana državemicica 2011-02-17 09:55
Ne mogu vjerovati ovome što se dešava radi u našoj OŠ, ja sam hvala bogu dovoljno stara da sam išla u školu kada smo sve tamo mogli naučiti, bila sam odlikaš onda kada ih u razredu od 40 učenika nije bilo više od 5 , doma sam najviše 1-2 sata učila i pisala zadaću ( bez pomoći roditelja i instrukcija) , moja djeca su takoðer prošla slični put ( nikada nisam s njima radila niti plaćala instrukcije) , nije bila ova mafija sa knjigama i "biranjem" tako da svake godine trebaju nove knjige ........ A na kraju kada vidim što današnja djeca i mladi znaju ( čast izuzecima) pitam se dali je moguće da tako malo znaju, a tako puno uče , svi su odlikaši, idu na instrukcije, svi roditelji znaju više od djece što se uči ( meni je bilo neugodno koji put jer nisam imala poima što su mi djeca jučer učila u školi, ali zar bi to i trebala znati??). Naša oŠ je vjerojatno samo malo ekstremniji slučaj , ali je ključni problem na nivou države gdje vlada nesposobnost, korumpiranost i politička podobnost, tu sve počinje i završava!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...Kokolo 2011-02-17 14:54
@roditelj, 17-02-2011 08:07

vidi: Suvar, 16-02-2011 20:21
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gradivomama 2011-02-17 15:41
Ja sam takoder bila odličan učenik i roditelji bi mi pomagali samo kad bi zapelo eli uvjerena sam da danas idem u školu da nebi više bila odličan ðak iz jednostavnog razloga jer se danas od djece očekuje da uče brzinom svjetlosti. Svaki dan jedna lekcija sa brdo koncentriranih informacija. Traži se trajno znanje bez puno ponavljanja odnosno sa ponavljanjem na različite načine u različitim predmetima što djecu tjera da povezuju što je hvale vrijedno ali nije moguće uz veliku količinu podataka. Naprimjer. ne može se gledanje na sat naučiti u jedan školski sat, kao ni mjeseci pa k tome znati na preskokce koji je koji mjesec koliko dana ima i kako se piše rimskim brojevima, meðunarodne nazive to je drugi sat, treći sat je kalendar sa svim mogućim definicijama i brojkama (koliko dana u godini, tjedana, prestupna godina) i onda četvrti sat ispit. Pa šta preostaje djeci i roditeljima nego da doma uče turbo i ako imaju sreće gradivo upadne prije vikenda a ispit poslije pa djeca tri dana ponavljaju tako da im ipak koliko toliko sjedne znanje. To nije normalno jer oni koji su pisali programe trebali su predvidjeti da se većina stvari uči u školi što podrazumjeva veći broj sati ili manje lekcije tako da se doma samo malo ponovi a ne da se uči kao na fakultetima. Djeca danas u nižim razredima uče pet predmeta a mi smo nekada tri. Gradivo se spustilo za dva razreda niže ako ne i više. Pa nisu današnja djeca kompjuteri iako se dobro služe njima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Pogrešna očekivanjaMinistar 2011-02-17 17:23
Mama je zaboravila ili nije upoznata da za svako dijete koje ne može savladavati gradivo i propisan program ( i nije istina da je gradivo opširno) ima mogućnost i pravo da mu se prilagodi program. Zato ne širite dezinformacije o programu. Problem je u vašim očekivanjima. Uostalom ako vam dijete ne može savladati program i za takve učenike, uz primjereni oblik školovanja postoje primjerene ocjene,dvojke i trojke i sve ostale ocjene. Hoćemo li za promjenu analizirati i prosuðivati vaše roditeljske kompetencije, primjeren odnos i odgoj usmjeren na djete uz nužnu zrelost roditelja te njihove podrške i primjerenih zahtjeva.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # škola po mjeri učenikaroditelj 2011-02-17 18:00
Poštovani ministre,
niste hvatili poantu ovih žalbi ni pritužbi, popušili ste 870 miljuna kuna sjebali državu uništili budućnost naše djece i optužujete roditelje za prevelika očekivanja. Kao roditelj želim vam poručiti da nema potrebe da sjebete još 870 milijuna kuna za nove projekte jer mi roditelji nemamo ništa od vaših projekata i bolje sami obrazujemo i podučavamo djecu. Djeca nam nisu odlikaši zbog školskog truda i minisatra nego zbog nas roditelja koji s njima radimo. Gospodine ministre idite u PM
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Fuks 2011-02-17 18:16
S našim školskim sustavom je isto kao sa zdravstvenim. Plaćaš doprinose, a možeš uplatiti i dopunsko, ali kad ti nešto treba obično moraš sam platiti. Tako je i sa školom. Djeca dobiju minimum, a da bi nešto dobro naučila moraš im pomagati ili plaćati instrukcije. Zato Bogu hvala na udruzi koja im besplatno pomaže u učenju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bivši učenik 2011-02-17 19:03
laprdala jedna. Ograðujete se tu nekim pravilnicima, pravima ne znam čime sve ne, a činjenica je jedna: bježi se od rada, od učenja. Normalno da su djeca u nižim razredima osnovne škole nemotivirana za učenje i bilo kakav rad. Po vama bi trebalo da čitaju slikovnice ili još bolje da škola kupi igračke pa da se igraju cijeli božji dan. Zato postoje predmeti kao što su likovni, glazbeni gdje djeca kroz pjesmu i grafički mogu izrazit tu svoju zaigranost. Al negdje treba napravit rez i počet nešto radit. Svi nešto kukate, a znate da je svaki prijelaz težak i svaka osoba ga individualno doživljava, netko se prilagodi prije, netko kasnije. Teško je prijeć iz vrtića u osnovnu, iz osnovne u srednju, a bome i na faks je teško otić, pogotovo iz ovako male sredine.

Jel normalno da mali u prvom osnovne kaže profesorici: KURVO! "A zaigrano dijete šta ćete, treba mu oprostit." Jebali vas pravilnici! Ne kaže se bezveze da je batina iz raja izašla. Ne zagovaram nasilje i fizičko kažnjavanje nikako, al treba postojat autoritet i znat se tko je učitelj a tko učenik.
Mi djeca kad bi sranja u školi radili (a koje dijete nije napravilo neko sranje) dobili bi po prstima ili za uho. I ne mislim da sam zbog toga fizički kažnjen ili nešto zakinut u odnosu na današnju djecu. Zagovarate tu neki liberalizam, svi se štite nekim pravima, pravilnicima, a gdje su obaveze? Gdje su ti roditelji da ih se pita tko je dijete od 7 godina naučio reć KURVO učiteljici? Ili bacat krede učiteljici u glavu? Mi u tim godinama nismo znali što znači riječ kurva, štoviše, pazili su roditelji da se pred djetetom ne kaže ružna riječ da ne nauči.

I ja sam u lošinju završio i osnovnu i srednju školu, i vrlo uspješno i fakultet. U osnovnoj smo imali neusporedivo gore uvjete, kad nismo smjeli skakat pod malim odmorom da ne propadnemo u učionicu ispod. Nikad nitko nije učio sa mnom, niti sam išao na instrukcije, i nitko od mojih prijatelja u osnovnoj nije. A čitali smo i collodijevog pinocchia i stanari u slonu i u 3. razredu vlak u snijegu i sve lektire koje djeca te dobi već generacijama čitaju, ništa se nije promijenilo. I ne vjerujem da su djeca danas ništa gluplja nego mi nekada, štoviše mislim da su zbog toga što rastu ukorak sa svom ovom silnom informatikom u prednosti ispred nas starijih generacija. Ostavite se tih pustih prava, pravila, pravilnika, zakona jer ćete postat njihovi robovi!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # faq offroditelj 2011-02-17 19:47
Bivši učenik
Je normalno da dijete svojoj učiteljici kaže "kurvo" ako dolzi iz takva okruženja gdje se ženama govori da su kurve. To još nisam čula u školi gdje moje dijete ide. Naravno da mu treba oprostiti jer dijete uči od odraslih jezično izražavanje pa i od učitelja kao i npr od tebe "laprdala jedna", "Jebali vas pravilnici" Psovanje nije ništa čudno u našoj kulturi a ni u svijetu. Meni se ti činiš malko šizofren kažeš da ne zagovaraš nasilje i fizičko kažnjavanje a dopada ti se izreka da je batina iz raja izašla koja podsjeća na nekadašnja fizička kažnjavanja, zatim "al treba postojat autoritet i znat se tko je učitelj a tko učenik"- zagovaraš autoritet po onome "ja sam veliki , ti si mali i ja te mogu zgazit" Ti zagovaraš anarhiju i to je tvoje pravo a mi koji zagovaramo liberalizam humanizam i naša prava koja nam pripadju naše je pravo. Kome će graðani roditelji djeca dati podršku njihova je odluka. Možemo ovdje diskutirati o takvim stvarima u smislu poboljšanja ljudskih odnosa, nenasilja, tolerancije. Zato je internet dobar i jeftin način komunikacije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bivši učenik 2011-02-17 20:20
Ne zagovaram ja nikakav anarhizam, nego dragi roditelju, nije škola nastala onog dana kad si ti svoje dijete upisala u prvi razred, postoji već mnoge godine i dala je mnoge sposobne i učene ljude koji sigurno to nisu postigli čitanjem slikovnica, igranjem i navlačenjem oko toga kakva prava ima učenik a kakva učitelj. Nemaš ti sve probleme ovoga svijeta, tvoje dijete maltretiraju, tvoje dijete ima najviše za učiti i za čitati, nikad tako nije bilo... Ma o čemu mi uopće diskutiramo?!? Navedi mi jedno dijete uzrasta do 10 godina koje obožava ići u školu. Nitko nikad školu nije volio, djeci pogotovo tog uzrasta škola je tlaka. Svima je bila, al to je nešto što se mora odradit i to isto dijete kad odraste shvatit će zašto je išlo u osnovnu školu, zašto se školovalo u srednjoj i jednog dana na fakultetu ako to izabere.
Zagovaram autoritet po onome da ne može dijete u školi raditi što ga je volja, a učitelj mora stajati prekriženih ruku i to trpiti, nego nerad, neodgojeno ponašanje na odgovarajući način trebaju bit sankcionirani. Ne znam gdje sam napisao "ti si mali, ja te mogu zgazit", molim te pokaži mi.
Ja sam ti naveo primjer "fizičkog kažnjavanja", a to je povuć dijete za uho, poslat ga u kut ili slično "kažnjavanje" koje bi ja nazvao odgojnom mjerom prije svega. Al očito si glupa pa ne kužiš. Valjda misliš da je povuć dijete za uho fizičko nasilje i da se to ne smije raditi. Treba učitelja odmah na inspekciju, pa na sud i u zatvor ako treba! Pusti djetetu da u školi radi što ga je volja, ne sluša, galami, digne se i šeta pod satom, psuje. Po tvome to što dijete nazove učiteljicu kurvom sasvim je u redu. Treba mu oprostiti i krenuti dalje, pa dijete je malo zar ne, ono ne zna. Al ajde ti meni pametna roditeljice reci kako ćeš ti to dijete naučit da je reć kurvo nepristojno i da se to ne smije govorit, ako djetetu ništa ne smiješ napravit??? Ili možda smatraš da je sasvim u redu nazivati žene takvim imenima?

P.S.
ovo faq off ti je takoðer psovka, to što si je izrekla na engleskom jeziku ne umanjuje ništa
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # FAQ is "Frequently Asked Question"roditelj 2011-02-17 20:52
Ne nije psovka FAQ is "Frequently Asked Question" off isključen (igra riječima)
Mislim da se ovdje radi o nesporazumu. Nitko ne zagovara takv sistem školstva gdje dijete može raditi što hoće a učitelj da stoji prekriženih ruku i trpi. Djeca su radoznala i žele učiti istina ne uvijek ali nekad se mora, kao i mi odrasli neki put mi se ne ide raditi radije bih taj dan prespavala ali ne mogu. Radi se o pristupu i načinu ogajanja i obrazovanja. Kod nas u školi se upravo dogaða to što si rekao da većina djece radi što hoće a da učitelji stoje prkriženih ruku i trpe. Ja s njima zapravo suosječam ali ne mogu im dati za pravo jer znam da postoje i drugi načini ljepši uljudniji i da oni mogu malo poraditi na tome. Djeca trebaju granice i žele da im to netko na lijep i strpljiv način postavi. Nije uvijek lako, no ide. Ne mislim da je u redu da dijete naziva učiteljicu kurvom no ne čudi me takvo što i mogu to razumjeti. Čujem to često u svojoj okolici upućeno ženama čak i na ovim stranicama! Ta učiteljica može tom djetetu reći da je to nešto ružno i da je to boli. Može ga pitati zašto voli činiti drugima bol? Kada se to češće kaže i razgovara i s djetetom i s roditeljima sigurna sam da će jednom razumjeti. Znam da ti je teško razumjeti liberalan pristup djetetu ali ako želiš učiti možeš naučiti. Razumiješ li ti da nemaš prava nikoga dirnuti ako on to ne želi posebice činiti bol drugima!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Suvar 2011-02-17 21:00
@bivsi ucenik: Valjda misliš da je povuć dijete za uho fizičko nasilje i da se to ne smije raditi. Treba učitelja odmah na inspekciju, pa na sud i u zatvor ako treba!
---------aj ti povuci moje djete za uho pa cu ja tvoje malo zesce povuci da ces zavrsiti na kirurgiji, ako tko ima pravo povuci djete za uho onda je to samo i iskljucivo roditelj tog djeteta

@bivsi ucenik:P.S.
ovo faq off ti je takoðer psovka, to što si je izrekla na engleskom jeziku ne umanjuje ništa
---------faq off nije psovka,jer se tako ne pise ono na sto ti mislis.Ako si ti to shvatio kao psovku to je tvoj problem
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # šuvarubivši učenik 2011-02-17 21:13
Ok, ako će završiti na kirurgiji, ti ćeš završiti sa metkom posred čela na sv. Martinu zajedno sa cijelom svojom porodicom. Ne želim uopće ulaziti u daljnju raspravu s tobom jer vidim da si žešći debil i da nema svrhe tratiti vrijeme na tebe da bi ti se nešto objasnilo.

P.S.
Ako ćemo već o pravopisu, ne piše se ni djete pa sam skužio što hoćeš reć.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kažnjavati djecu jer govore istinu?..bivša učenica.. 2011-02-17 21:41
U potpunosti podržavam dečka i mislim da to što spominjete tužbe nema nikakvoga smisla. To je njegovo osobno mišljenje i ima ga pravo iznositi. Vjerujem da svi učenici podržavaju ovog dečka što je ispravno. Mislim da mu se treba diviti jer je imao ''muda'' to iznjeti uostalom nije rekao ništa loše. Sve je istina i sad je izašla na vidjelo. Ako kome smeta trebaju mjenjati svoje ponašanje sad kad im je gurnuto pred lice. Dečko uz tebe smo! :D Super si!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # učenjemama 2011-02-17 22:51
Naravno uvijek su roditelji ili djeca kriva ili učitelji a već i u saboru govore da je svaka reforma školstva donjela još teže gradivo za učenike. U tećem razredu se uče 21 županija napamet jer je to jako važno za osnovno školce a to ne znaju ni oni koji su županije osnovali i takvih pojedinosti ima more. U matematici se u drugom razredu uvode nepoznanice jer je to presudno za znanje matematike i tako dalje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Zar ste zaboravili?Koko 2011-02-18 00:42
Zar ste zaboravili što smo i kako mi učili u OŠ? U prvom razredu latinicu, u drugom razredu ćirilicu, hrpu recitacija, pjesama i kola na temu partizana i NOB-a. Čistili sve spomenike uzduž cijelog otoka ( voditeljica istih još je danas aktivna samo u drukčijim aktivnostima... prava djece, likovne i druge radionice ....).
Slažem se s bivšim učenikom kada tvrdi da djeca uz prava trebaju imati i obaveze jer je to neraskidivo.
Kažem još jednom da nemam nikakvih nesuglasica i problema s školom. Dapače, kad čitam ovo čini mi se da super prolazim s dvoje djece u školi. ALI, iza svoje djece stojim prije svega ja a ne tete u vrtiću pa učitelji, xy.... Moja djeca su isključivo moja odgovornost !!! Ja ih odgajam a ne tete ili netko drugi. Isto tako, ne tražim od svoje djece da budu odlikaši, više mi je bitno da se dobro osjećaju u svojoj koži.
Vjerujte mi, liberalan odgoj nije preporučljiv, radi više štete djetetu od oštrine, pokoje kazne, ta djeca ne znaju što je dobro a što loše ponašanje jer nikad nisu osjetili posljedice svojih djela osim blagih riječi majke da to nije lijepo ili da to boli....Ne znam baš...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # liberalni odgojroditelj 2011-02-18 08:41
Ja sam zaboravila što smo učili, nešto se sjećam mislim da smo već u prvom razredu učili brojeve do 100 ali nisam sigurna. Zatim sjećam se da smo puno više čitali i učili recitacije, ali niti mi niti naši roditelji nisu osjećali pritisak. Mislim da je tada bio drugi sistem ocjenjivanja i vrjednovanja znanja. Nije se sav taj široki spektar znanja morao usvojiti . Jedan manji dio se morao znati, a ostalo je bila priprema za sljedeće razrede. U matematici je jasno dijete mora usvojiti tj. znati napamet zbrajanje oduzimanje množenje i dijeljenje da bi moglo rješavati mat. zadatke sve do algebre . Meðutim naučiti čitati nije dovoljno da dijete razumije povijesne činjenice, prirodna dogaðanja, niti graðu atoma i molekula. Niti ja nemam problema sa školom a niti jedan drugi roditelj čija su djeca odlična u školi jer ja svoje dijete podučavam, zato što želim da mi je dijete odlično i da nauči neke stvari koje će mu trebati u životu. Dijete ponekad nema ni volju ni motivaciju za učenje, ali ja pitam svoje dijete kako bi trebali učiti i zajedno dolazimo do nekih reješenja, učim puno od svog djeteta. Onima koji ne razumiju je da škola daje sebi nekakvu važnost i troši novac poreznih obveznika a ne radi ništa! Ti učitelji imaju obvezu otići u školu malo laprdati na satu i ocijeniti i dobiti plaću. Koko, dječja obveza je škola i učenje. I vjerujm većina može biti odlična u školi, ali to nije učiteljima u interesu. Na osnovu čega tvrdiš da liberalni odgoj nije preporučljiv. Postoje li neka znanstvena istraživanja i tko ih je provodio? S djetetom treba razgovarati na onom nivou i jezikom koje ono razumije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bobu bobMići mali 2011-02-18 15:16
Alooo ekipa....

Gdje ste se zafurali u raspravama.
Momka su optužili za kraðu identiteta škole i po toj osnovi ga pokušavaju kazniti. Očito je odgovorna osoba za podnošenje tužbe danonoćno pručavala pravilnike ne bi li pronašla osnovu za bilo kakvo OSVETNIČKO KAŽNJAVANJE radi povrede sujete šupaka kojima se blog nije svidio. Držite se teme i pokušajmo pomoći momku da školi vrati ukradeni identitet te mu time omogućimo i manju kaznu.
Ako netko zna gdje je otuðeni identitet pohranjen molim da javi u najbližu policijsku postaju ili osobno u Ravanteljstvo narečene školske ustanove radi promptnog poduzimanja potrebitih radnji.
Živjeli...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Big brader 2011-02-18 15:22
Mići mali, otuðeni identitet je već naðen. Eno ga na internetu, tj na facebooku, a našao ga facebookaš i stavio sliku malo više gore, pa se vidi da je ukradeno ne samo dragocjeno ime nego i logo škole. Kradljivac se zove Fran Kušeta.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...Mići mali 2011-02-18 15:27
To se zove "dektiva"...

Znači zločin je stvaran, a nagrada ide gore imenovanom nalazniku?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # moja ocjenamići mali 2011-02-18 22:55
obzirom da gotovo sve nabrojane profesore/ice poznajem, začudio sam se koliko su dobrih komentara na blogu zaslužili. Neke bi na čelu sa pokretačima "nabijanja na kolac" trebalo pošteno "izasrati" jer sumnjam da su zaslužili uopće dobiti priliku biti pored naše djece, a ne da još za to dobivaju i plaću
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mini me 2011-02-21 19:57
gotovo je nevjerojatno citati o svemu ovome. djecaku svaka cast, ali ne razumijem zaista te profesore koji su se nasli uvrijedjenima. pitam se, zbog cega???!! tko radi, taj i grijesi-ne govori se bez veze. profesori da su na visini zadatka i da su dostojni svoje profesije trebali bi biti motivirani konstruktivnim kritikama djecaka u nastojanju da promijene sebe i svoj pristup predavanjima na bolje, no umjesto toga oni su se odlucili za hajku i progon tog istog djecaka.. reakcija potpuno neprimjerena i neshvatljiva svakome tko je zdravog razuma. sramotno za skolu i sramotno za losinj koji je 'navodno' tolerantna sredina, a ne stiti ni interese svoje vlastite djece.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Sramotakukuriku 2011-02-22 21:47
Sudite mu kao punoljetnom!!!! Odvratna reakcija pojedinih nastavnika na tekst. Onu tablu na ulazu u grad "Lošinj Grad prijatelj djece" slobodno uklonite jer to ovaj Grad nije (mislim na institucije Grada).
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ..........vedogovedo 2011-02-22 21:55
As ti teksta. Mislio sam da je to neka zona sumraka ali taj djecak je sasvim korektno opisao učitelje. Mogli bi od njega ponešto i naučiti
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...... 2011-03-01 12:37
Decko nije kriv sta iznosi svoje mišljenje a vi ste krivi sta krivite super udrugu Idem i ja i ravnateljicu.
Jedino sta nije tocno za Martinu Kalac da moramo sutiti cijelo vrijemo pod satom i da govori netocne rečenice i za Žarka Rogića da ga se lako naljutiti
TO NIJE ISTINA
oni su mi najbolji učitelji !
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • NISMO SVI NJEZINI

    gost 07.12.2024 21:02
    Idiota za predsjednika!
    Primorac, netom nakon što je Plenković rekao da kandidati nemaju što pametovati o mirovinama, iznio svoj plan za umirovljenike Ustvrdio je da će umirovljenici ove godine božićnicu dobiti zahvaljujući - njemu.

    Read more...

     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    asdf 07.12.2024 17:53
    Poticaj za podršku
    Bilo je to prije dvije godine: [BESPOVRATNI POTICAJI LOŠINJSKIM PODUZETNICIMA I POLJOPRIVREDNICIMA] Danas su u Palači Fritzi svečano potpisani ugovori o dodjeli poticaja za 38 poduzetnika i obrtnika te 32 poljoprivrednik a s područja Grada Malog Lošinja ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 13:19
    Tuljnov kalambur
    Da li si kalambur "Naziv otkriva navodni namjeru" ispljunuo namjerno ili ne znaš gramatiku hrvatskog jezika? Pismeni ljudi znaju da se pridjevi s imenicama slažu u rodu, broju i padežu. Znam da sam ovime ugazio u močvaru, ali nisam mogao odoljeti.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 10:36
    Tuljan u ništa
    Nije stvar u nazivu nego proračunskoj stavci koju je usvojio Sabor.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ABC 07.12.2024 10:02
    Panika, rizik, diskriminacija
    Ovaj Anin potez treba shvatiti kao potez očajnika. U panici što pola godine prije narednih izbora nije ispunila gotovo ni jedno obećanje kojim je "kupila" ovaj mandat izložila se riziku sukoba sa uobraženim šefom stranke koji ne trpi suprotstavljanj e.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 07:10
    Predizborni trik ili greška u koracima?
    I njezin stranački šef se služi svim sredstvima u borbi za popularnost. Nevjerojatni proračunski manevar za predizborni dar. Vlada božićnice umirovljenicima vodi kao 'sanaciju posljedica ruske agresije na Ukrajinu' Vlada je novac za neplaniranu isplatu ...

    Read more...

     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    Nikola 07.12.2024 05:04
    ....
    Slično kao što je Agroproteinka, obiteljska firma ministra Grlić Radmana, monopolist na tržištu, ali je ipak od Vlade RH u dvije godine dobila 1,4 milijuna eura poticaja. S jedne strane poticaji, a s druge strane, tvrtka redovito vlasnicima isplaćuje ...

    Read more...

     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    Zumba 06.12.2024 18:08
    Poticaji monopolistu
    Da se podsjetimo kako je dragom Aleksandru pomagano da može davati neizmjeran doprinos zajednici i obr tništvu.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 06.12.2024 17:23
    A.K. protiv A.P.?
    HDZ-ova gradonačelnica pobunila se protiv Plenkovićevog poreza: ‘Odlučila sam poduzeti korake...‘ Ana Kučić tvrdi kako je turizam ključan za Mali Lošinj i da bi porez na nekretnine naštetio stanovnicima grada. Gradonačelnica Malog Lošinja Ana Kučić ...

    Read more...

     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    asdf 06.12.2024 09:33
    Plastični anđeo
    Ako je nešto neizmjerno ne može se ni vrednovati. Kao magistra ekonomije gradonačelnica bi morala znati da je mjerenje temelj svakog vrednovanja. Ali ona je postala političarka. Političarka hadezeovskog kova :sad:

    Read more...

     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    Dragi Aleksandar 06.12.2024 08:15
    Aleksandar veliki
    Dragi Aleksandar je dao mjerljiv doprinos gradonačelnici da se dokopa vlasti na otoku. Uključio je svu tazbinu da joj drži štangu dok pozira s osobama koje primaju raznorazna priznanja s kojima ona nema nikakve veze. Otočanima je dao nemjerljiv doprinos ...

    Read more...

     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    Bezbeli 05.12.2024 20:25
    neizmjeran doprinos
    A sada je dobio nagrsdu zs životno djelo od Obrtničke komore PGŽ. Gradonačelnica na fejsu radosno javlja da je to za njegov neizmjeran doprinos zajednici i obrtništvu. Ako netko zna koji je to neizmjeran doprinos neka javi.

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 05.12.2024 18:52
    Zašto se lagalo - zašto se laže
    U Republici Hrvatskoj, državi koja je nastala zahvaljujući masovnom okretanju kaputa 1990. godine, iskrenost i poštenje nikad nisu bili na cijeni. Baš obratno, uvijek se više cijenilo laganje i taktičko prešućivanje, baš u skladu s izjavom Dunje Ujević ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Ludom radovanje 05.12.2024 15:29
    Obećanje
    Davno su pametni ljudi rekli “Obećanje ludom radovanje” jer najlakše je nešto reći, obećati, a ne ispuniti, dati nadu nekome i onda je bez ikakve griže savjesti bezočno ugasiti i razočarati onoga koji je vjerovao da će se, ipak, ispoštovati data riječ.

    Read more...

     
  • »Naši mali otoci zaslužuju bolje«

    Zlatna mladež 05.12.2024 10:22
    Ocvala ljevica
    Slažem se da treba resetirati, samo je pitanje koga izabrati, zlatnu mladež ili ocvalu takozvanu ljevicu ?

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Bella Ciao 05.12.2024 10:16
    “Talijanske zemlje Istra, Rijeka i Dalmacija
    Proglašen počasnim građaninom Lussinpiccola 2000. navodi se u jednom izvoru na talijanskom jeziku, link s prijevodom na hrvatski ► .../italian-biographies-quarna ro.html?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=h r&_x_tr_hl=hr&_x_tr_pto=sc&_x_ tr_sch=http ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Bella Ciao 05.12.2024 09:39
    Prozirna provokacija
    Lažnim pitanjem u kojem kao činjenicu poturaš nedokazano postojanje lokalnih "protuhdz aktivista" pokušavaš potpaliti raspravu. Dokaži da takvi aktivisti postoje ili se ispričaj zbog tendenciozne implikacije.

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    hranitelj tuljana 04.12.2024 18:53
    ?
    Mislite li da je HDZ i svojim lokalnim "protuhdz aktivistima" naredio da budu kuš, ili su samo inicijativni osjetili zeitgeist?

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Bella Ciao 04.12.2024 12:15
    Pokrovitelj zložbe: Grad Mali Lošinj
    Na plakatu su kao pokrovitelji izložbe o "sinu mora" kojeg je fašistički režim odlikovao za potapanje savezničkih brodova istaknuti Grad Mali Lošinj i oba gradska muzeja. Svi koji se tome čude zaboravili su izreku da je politika kurva. Razlozi za ovaj ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    hranitelj tuljana 03.12.2024 16:52
    ...
    U manjini smo, velikoj manjini. Ali to ispunjava ponosom...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Bella Ciao 03.12.2024 15:00
    STRAULINO, SIN MORA, GOSPODAR VJETRA
    Zajedničari nam najavljuju nastavak slavljenja odlikovanog Mussolinijevog dragovoljca izložbom u muzeju Apoksiomena. Na plakatima ga predstavljaju na talijanskom kao sina mora i prijatelja vjetrova, a u Muzeju mora i pomorstva u Italiji (Museo navigante) ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    RS 03.12.2024 10:21
    Talijanska zajednica
    Talijanski zajedničari su opet popunili svoje oglasne ormariće da bi nas podsjetili na sina mora i prijatelja vjetrova odlikovanog diverzanta i olimpijskog pobjednika rođenog na Lošinju. i.imgur.com/23EMH8e.jpg (http://i.imgur.com/23EMH8e.jpg)

    Read more...

     
  • NISMO SVI NJEZINI

    gost 03.12.2024 09:20
    Herojski čin HDZ-ovog muljatora
    Tom predizborno režiranom događaju mediji posvećuju veću pozornost nego dobitnicima priznanja Plava vrpca, a među njima Zvonimiru Franiću koji ju je dobio za spašavanje prvog časnika palube, koji je u padu rampe trajekta Lastovo u Malom Lošinju zadobio ...

    Read more...

     
  • »Naši mali otoci zaslužuju bolje«

    Says 03.12.2024 08:58
    Simon
    Kako vam je lik smetnuo s ovim, svi znaju što je tamo pogotovo jedriličari ali muk samo lupate crvendaće :P .

    Read more...

     
  • NISMO SVI NJEZINI

    gost 01.12.2024 16:57
    Kandidat pomaže trudnici
    I danas su oko podne Ana i Anto nepotrebno dežurali. i.imgur.com/XEjMdhg.jpg (http://i.imgur.com/XEjMdhg.jpg) A danas je nekoj trudnici pozlilo usred mise, ali u pomoć joj je priskočio Primorac. Tu su se kao slučajno zatekli i novinari HRTa da sve to snime ...

    Read more...

     
  • Politika svedena na predizborne aktivnosti

    Muflon 01.12.2024 16:36
    Zašto, gdje, s kim ...?
    Sud ne samo da je utvrdio kako nije nevina, nego je istaknuo i da ona nije shvatila zašto je zapravo kažnjena :lol: vjerojatno joj je savjet da ih tuži dao onaj njen plaćeni savjetnik. Naime i on je imao problema sa sukobom interes a ;-)

    Read more...

     
  • »Naši mali otoci zaslužuju bolje«

    hranitelj tuljana 01.12.2024 12:39
    Jednostavno
    Gospodine Baniću, što vidite na katastarskoj čestici 7789 (uvala Trasorka), vlasništvo 1/1 Republika Hrvatska? Da ne filozofiramo više...

    Read more...

     
  • »Naši mali otoci zaslužuju bolje«

    hranitelj tuljana 01.12.2024 12:13
    ...
    Gospodine Baniću, zamislimo osobu koja u javnosti istupa kao aktivist za zaštitu životinja i protiv okrutnosti prema životinjama. I taj aktivist odbija ljude koji mu žele anonimno javiti gdje su našli napuštene ili zlostavljane životinje (bez zakona na ...

    Read more...

     
  • Politika svedena na predizborne aktivnosti

    gost 01.12.2024 11:34
    Nevinost i kako je steći
    Htjela je dokazati da je nevina. Uzalu potrošen novac. Sud presudio da nije nevina.

    Read more...

     
  • Politika svedena na predizborne aktivnosti

    ... 01.12.2024 10:24
    ...
    dobar posao, kad radi 1000 eura i neces ti mene hebati ispusis jos 3800 eura

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • NISMO SVI NJEZINI

    gost 07.12.2024 21:02
    Idiota za predsjednika!
    Primorac, netom nakon što je Plenković rekao da kandidati nemaju što pametovati o mirovinama ...
     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    asdf 07.12.2024 17:53
    Poticaj za podršku
    Bilo je to prije dvije godine: [BESPOVRATNI POTICAJI LOŠINJSKIM PODUZETNICIMA I POLJOPRIVREDNICIMA] ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 13:19
    Tuljnov kalambur
    Da li si kalambur "Naziv otkriva navodni namjeru" ispljunuo namjerno ili ne znaš gramatiku ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 10:36
    Tuljan u ništa
    Nije stvar u nazivu nego proračunskoj stavci koju je usvojio Sabor.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ABC 07.12.2024 10:02
    Panika, rizik, diskriminacija
    Ovaj Anin potez treba shvatiti kao potez očajnika. U panici što pola godine prije narednih ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 07:10
    Predizborni trik ili greška u koracima?
    I njezin stranački šef se služi svim sredstvima u borbi za popularnost. Nevjerojatni ...
     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    Nikola 07.12.2024 05:04
    ....
    Slično kao što je Agroproteinka, obiteljska firma ministra Grlić Radmana, monopolist na ...
     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    Zumba 06.12.2024 18:08
    Poticaji monopolistu
    Da se podsjetimo kako je dragom Aleksandru pomagano da može davati neizmjeran doprinos ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 06.12.2024 17:23
    A.K. protiv A.P.?
    HDZ-ova gradonačelnica pobunila se protiv Plenkovićevog poreza: ‘Odlučila sam poduzeti ...
     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    asdf 06.12.2024 09:33
    Plastični anđeo
    Ako je nešto neizmjerno ne može se ni vrednovati. Kao magistra ekonomije gradonačelnica bi ...
     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    Dragi Aleksandar 06.12.2024 08:15
    Aleksandar veliki
    Dragi Aleksandar je dao mjerljiv doprinos gradonačelnici da se dokopa vlasti na otoku.
     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    Bezbeli 05.12.2024 20:25
    neizmjeran doprinos
    A sada je dobio nagrsdu zs životno djelo od Obrtničke komore PGŽ. Gradonačelnica na ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 05.12.2024 18:52
    Zašto se lagalo - zašto se laže
    U Republici Hrvatskoj, državi koja je nastala zahvaljujući masovnom okretanju kaputa 1990.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Ludom radovanje 05.12.2024 15:29
    Obećanje
    Davno su pametni ljudi rekli “Obećanje ludom radovanje” jer najlakše je nešto reći, obećati ...
     
  • »Naši mali otoci zaslužuju bolje«

    Zlatna mladež 05.12.2024 10:22
    Ocvala ljevica
    Slažem se da treba resetirati, samo je pitanje koga izabrati, zlatnu mladež ili ocvalu ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Bella Ciao 05.12.2024 10:16
    “Talijanske zemlje Istra, Rijeka i Dalmacija
    Proglašen počasnim građaninom Lussinpiccola 2000. navodi se u jednom izvoru na talijanskom ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Bella Ciao 05.12.2024 09:39
    Prozirna provokacija
    Lažnim pitanjem u kojem kao činjenicu poturaš nedokazano postojanje lokalnih "protuhdz ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    hranitelj tuljana 04.12.2024 18:53
    ?
    Mislite li da je HDZ i svojim lokalnim "protuhdz aktivistima" naredio da budu kuš, ili ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Bella Ciao 04.12.2024 12:15
    Pokrovitelj zložbe: Grad Mali Lošinj
    Na plakatu su kao pokrovitelji izložbe o "sinu mora" kojeg je fašistički režim odlikovao ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    hranitelj tuljana 03.12.2024 16:52
    ...
    U manjini smo, velikoj manjini. Ali to ispunjava ponosom...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Bella Ciao 03.12.2024 15:00
    STRAULINO, SIN MORA, GOSPODAR VJETRA
    Zajedničari nam najavljuju nastavak slavljenja odlikovanog Mussolinijevog dragovoljca ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    RS 03.12.2024 10:21
    Talijanska zajednica
    Talijanski zajedničari su opet popunili svoje oglasne ormariće da bi nas podsjetili na sina ...
     
  • NISMO SVI NJEZINI

    gost 03.12.2024 09:20
    Herojski čin HDZ-ovog muljatora
    Tom predizborno režiranom događaju mediji posvećuju veću pozornost nego dobitnicima priznanja ...
     
  • »Naši mali otoci zaslužuju bolje«

    Says 03.12.2024 08:58
    Simon
    Kako vam je lik smetnuo s ovim, svi znaju što je tamo pogotovo jedriličari ali muk samo ...
     
  • NISMO SVI NJEZINI

    gost 01.12.2024 16:57
    Kandidat pomaže trudnici
    I danas su oko podne Ana i Anto nepotrebno dežurali. i.imgur.com/XEjMdhg.jpg ...
     
  • Politika svedena na predizborne aktivnosti

    Muflon 01.12.2024 16:36
    Zašto, gdje, s kim ...?
    Sud ne samo da je utvrdio kako nije nevina, nego je istaknuo i da ona nije shvatila zašto je ...
     
  • »Naši mali otoci zaslužuju bolje«

    hranitelj tuljana 01.12.2024 12:39
    Jednostavno
    Gospodine Baniću, što vidite na katastarskoj čestici 7789 (uvala Trasorka), vlasništvo 1/1 ...
     
  • »Naši mali otoci zaslužuju bolje«

    hranitelj tuljana 01.12.2024 12:13
    ...
    Gospodine Baniću, zamislimo osobu koja u javnosti istupa kao aktivist za zaštitu životinja ...
     
  • Politika svedena na predizborne aktivnosti

    gost 01.12.2024 11:34
    Nevinost i kako je steći
    Htjela je dokazati da je nevina. Uzalu potrošen novac. Sud presudio da nije nevina.
     
  • Politika svedena na predizborne aktivnosti

    ... 01.12.2024 10:24
    ...
    dobar posao, kad radi 1000 eura i neces ti mene hebati ispusis jos 3800 eura