Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Postoji granica ispod koje se ne smije ići

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

dlakaPovjesničarka umjetnosti Irena Dlaka nakon što je dvije godine bila na čelu Lošinjskog muzeja, podnijela je ostavku iz osobnih razloga, a Gradsko vijeće ju je na ovotjednoj sjednici, bez rasprave, usvojilo, izvijestio je Novi list.

Kustosica Dlaka je od 2001. godine bila zaposlena u Pučkom otvorenom učilištu, u sklopu kojeg je bila i muzejska djelatnost, a prije izbora na mjesto ravnatelja, radila je kao privremeni ravnateljica i praktično ustanovila gradsku ustanovu Lošinjski muzej, koju čine sjedište u historicističkoj Palači Fritzy u centru Malog Lošinja, potom Muzejsko-galerijski prostor Kula u Velom Lošinju i Arheološka zbirka Osor.

Lošinjski muzej značajna je ustanova u kulturnom životu otočja. Dosadašnja ravnateljica Dlaka u svom je radu iskazivala inovativnost i kreativnost koja je rezultirala velikim brojem projekata, redovito odlično posjećenih, a kvalitetom sadržaja značajno je podigla razinu kada su u pitanju događanja u kulturi, koja su pod njenim ravnanjem odskakala od ustaljenih standarda koji prate događanja u kulturi u otočnim sredinama.

Stoga pitamo prof. Dlaka koji su razlozi ostavke na polovini mandata:

– Moje viđenje razvoja muzejske djelatnosti nije se poklapalo s razvojem kako ga vidi osnivač, Grad Mali Lošinj, koji razvojne smjernice oblikuje prvenstveno kroz financije, dok sam ja svoj zadatak ravnateljice shvatila kroz kvalitetno prezentiranje struke. Smatram da muzej ne čine zgrade, nego ljudi, a bez kvalitetnih, stručnih i motiviranih ljudi nema ni kvalitetne prezentacije i očuvanja kulturne baštine.

Inzistiram na stručnosti, ali nisam, koliko smatram potrebnim, uspjela osigurati prostor za stručnost, a uz to smatram da postoji granica ispod koje se u obrani digniteta struke naprosto ne smije ići, kaže sada već bivša ravnateljica Irena Dlaka te dodaje:

– »Fotelja« nije i ne bi trebala biti nešto što se lijepi na stražnjicu, a primjećujem i da loše utječe na kičmu, kazala je kustosica Dlaka, koja vjeruje da će u Lošinjskom muzeju za nju i dalje biti posla, budući da je i kao ravnateljica, osim managerskog dijela, odrađivala posao kustosice, obavljala istraživački rad na terenu i druge stručne poslove u sklopu muzeja, piše Ira Cupać Marković.

Komentari: 

0 0 # cici mici 2010-05-14 22:32
Sad ce Karlo Magazin dobiti to mjesto! :zzz :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bratoljub 2010-05-14 22:38
Na koju su foru to osobni razlozi, po ovome sto je navedeno radi se o cisto profesionalnim razlozima. Steta, jedna od rijetkih osoba koja je bila kvalificirana za posao,
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # osobni razlogBarbi 2010-05-15 00:03
Osobni razlozi što zbog krize nema za trošenje kao prije :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kustos 2010-05-15 12:36
Stvar je jasna kao dan Dlake više nisu problem jer su ih ustrojili u HDZ i moraju slušat a mjesto je od početka obećano Etingerici sve se zna, izborna obećana.
:-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ..Lee Loo 2010-05-15 17:37
Bas mi je zao, al valjda se vise nije osjecala dobro u toj ulozi. Sretno! :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dignitet strukeLumen 2010-05-15 17:48
Sigurno da se nije osjecala dobro u ulozi ravnatelja kad je nastala suša s novcem. I to je zgodno nazvala obranom digniteta struke te da se ispod neke granice ne smije ici. Trebala je je malo podici tu granicu pribavljanjem novca izvana, a ne racunati samo na gradski proracun.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # sabbia 2010-05-15 18:24
ova koalicija puca po šavovima jer su u prvom mandatu potrošili hrpu love na namirivanja svojih pokrovitelja (graðevinci, Albanci itd.), sad nemaju love pa su nervozni i svaðaju se meðusobno
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # LumenBratoljub 2010-05-15 20:08
Lumenu, mozda bi ti mogao poduciti sve losinjske djelatnike kako se to pribavlja novac izvana, a ne trosi samo gradski. Navodno nam propada novac silni od pretpristupnih fondova, a ti zvucis kao netko blizak vlasti pa sto ih ne poucis malo, pa da ne bude suše? Iz ovog sto se da procitati ona se ne zali nuzno na nedostatak novaca nego ne krivu usmjeravanje novaca, barem tako izgleda ona recenica da muzej ne cine zgrade nego ljudi. A ovo sto ti impliciras ne vidim kako slijedi, ako njoj nije stalno do digniteta struke, zasto bi imalo veze to da se ne prilijeva vise toliko novaca, za pretpostaviti da je njena placa ostala ista, pa je lijepo mogla ostati raditi za jednaku placu sa manjim ili nikakvim ucinkom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # LuksuzLumen 2010-05-15 20:49
Bratoljube, od vlasti sam daleko svjetlosnu godinu, ali nacuo sam da Grad placa osobu za poslove u svezi EU fondova no na tome moze u suradnji raditi i ustanova kao muzej. A ako recenica da muzej ne cine zgrade nego ljudi zaista znaci da prikriveno govori o krivom usmjeravanju novca, ocito je htjela zaposliti vise ljudi. Osobno smatram da je to u ovoj situaciji preveliki luksuz.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bratoljub 2010-05-15 20:58
Ili je htjela dodatno educirati ove koje ima. Ne znam ja sto je preveliki luksuz, i koliko grad stedi. Pa zar se ne gradi genijalni novi muzej apoksiomena poznatih arhitekata? Ako nemas kvalificirane ljude za takvo cudo, dobio si govno u celofanu. Drago mi je da grad placa osobu za EU fondove, nadam se da se ne radi o situaciji kao sto je bila u Cresu s Negoveticem. Da li se zna tko je ta osoba i koje su joj kvalifikacije?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Opet...Macmalić 2010-05-15 22:16
Opet je politika pobijedila struku. Ali nije se za čuditi, nije li Capelli HDZ-ovac pa još k tomu i zastupnik? Dobro uči....A krivo mi je za g.ðu Dlaka ona je izuzetno stručna osoba koja stvarno voli svoj posao i radi ga sa entuzijazmom i profesionalnošć u.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # struka, stručnost i novac-- 2010-05-15 22:46
A kako je to politika pobijedila struku kad je ostavku dala iz osobnih razloga, a vijeće prihvatilo bez rasprave. Gdje je tu politika? Ali politika je kad nakon toga u novinama priča drugu priču. Odjednom više nema osobnih razloga nego je problem što Grad razvojne smjernice oblikuje kroz financije, a ne prema njenim zeljama za kvalitetno prezentiranje struke. Ja mislim da se radi o nesporazumu, a ne o politici, jer Dlaka je očito pogrešno mislila da novaca ima koliko god njoj treba za, kako kaže, kvalitetno prezentiranje struke. Ja pak mislim da Grad ne treba trošiti novac za prezentiranje struke, nego za stručno prezentiranje muzejske graðe.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # strukaBratoljub 2010-05-15 23:02
Struka se prezentira kroz prezentiranje muzejske graðe.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # FarsaKRIZA 2010-05-16 12:12
Ne bih htio koristiti anonimnost i vrijeðati pročelnice, dogradonačelnik e, vjećnike, gradonačelnika i sive eminencije, ali ljudi...ekipa Ana, Martina, Ružica i kompanije je nešto opasno za svaki grad, gospodarstvo i politiku. Ljudi s namjerama, uglavnom dobrim, ali znanje, iskustvo, interes za politiku, nove tehnologije, pa odgovornosti ni za lijek...o čemu pričamo?Jedino što će izgovor za potpunu propast biti čarobna riječ KRIZA!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Viðenje razvojaLujo 2010-05-16 12:59
Ljudi spustite loptu na zemlju i čitajte izmeðu redaka. Dlaka kaže "Moje viðenje razvoja muzejske djelatnosti nije se poklapalo s razvojem kako ga vidi osnivač", da osnivač "razvojne smjernice oblikuje prvenstveno kroz financije" a ne "kroz kvalitetno prezentiranje struke", jer "bez kvalitetnih, stručnih i motiviranih ljudi nema ni kvalitetne prezentacije i očuvanja kulturne baštine". Tumačite vi to kako hoćete, ali radi se samo o tome da je Dlaka imala velike planove za koje Grad nema novaca pa je zato dala ostavku kao dijete koje se duri što mu mama nije kupila igračku. Lako je time pokazati da imaš kičmu, ali i dalje ostati u obitelji. Njeno viðenje razvoja ne mari za vrlo prizemnu činjenicu da prezentiranje struke brojem i plaćama "kvalitetnih, stručnih i motiviranih ljudi" i "obranu digniteta struke" netko mora platiti.

Mogućnosti financiranja potreba nisu neiscrpne. Što se tiče Dlake, volio bih znati da li je svoje "viðenje razvoja" pokušala realizirati izvorima mimo gradskog proračuna ili je računala samo na gradsku kasu. Pa ako je računala samo na Grad postavlja se pitanje je li predložila kome od onih koje takoðer financira Grad da se smanji njihovo "viðenje razvoja", "prezentiranje struke" i "obrana digniteta", kako bi bilo novaca za njeno viðenje. Siguran sam da bi se nogometaši, košarkaši, Crkva, kuglaši i t.d. rado odrekli svojih ionako skresanih dotacija kako bi Irena Dlaka imala dovoljno za svoje "viðenje razvoja" muzeja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bratoljub 2010-05-16 13:36
Naravno, svi bi trebali ostati u ''obitelji'' i zatvarati oci na ono sto obitelj radi i kako se ponasa. Zanimljive si prioritete naveo Lujo: nogomet, kosarka, crkva, kuglasi... naravno da to sve dolazi prije kulture. A mi naivni mislili da je prioritet muzej apoksiomena o kojemu se toliko pricalo. Nema veze, sad cemo se reklamirati kao destinacija za kuglase i crkvu. Ili ce HDZ po svome starom obicaju dovesti nekog ''strucnog'' nekog kome duguju nesto a nisu ga jos zbrinuli, pa ce te nam prodavati price kako ta osoba zna raditi izvrsno i bez novaca, Ja uopce ne znam otkada je problem novac za muzej, pa svi se sjecamo kada je Gari digao ruku protiv dluke u saboru da se da dodatna dva miljuna za muzej apoksiomena u losinju, a obrazlozio je to time da se za to ima dosta novaca.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # MegalomanijaLujo 2010-05-16 13:57
Bratoljube, iskrivljuješ moje riječi. Nisam rekao da su prioroteti nogomet, kosarka, crkva, kuglasi i da to sve dolazi prije kulture kako ti lažno prikazuješ i podmećeš mi. Rekao sam da davati sve za muzej znači oduzeti drugima i ironično napisao "Siguran sam da bi se nogometaši, košarkaši, Crkva, kuglaši i t.d. rado odrekli svojih ionako skresanih dotacija kako bi Irena Dlaka imala dovoljno za svoje "viðenje razvoja" muzeja". Jesi li primijetio ono "skresane dotacije", jer zaista je svima skresano. A tvoja ironija da ćemo se sada reklamirati kao destinacija za kuglase i crkvu je neduhovita, promašena i neumjesna. Dati nečemu prioritet ne znači da sve drugo treba ugušiti, a u ovoj priči o motivima ostavke ja vidim samo frustraciju zbog neispunjenih megalomanskih želja i ambicija.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bratoljub 2010-05-16 15:09
Ali ovi koji su se odrekli koje si naveo nisu institucije koje potpadaju pod grad, nego sportska drustva koja dobivaju nekakav poticaj od grada. Moja neduhovita i neumjesna primjedba se odnsi na to da su svima bila puna usta i muzeja i apoksiomena. Netko je tada takoðer mogao reci da je imati apoksiomena u losinju megalomanska zelja i ambicija jer da si ne mozemo tako sto priustiti. Meðutim, navodno smo ga dobili na losinj, svi smo jako sretni radi toga i nitko se ne zali na megalomaniju. Zasto su to megalomanske zelje i ambicije da imamo gradski muzej koji je aktivan i u kojemu se desavaju izlozbe itd. Ja to vidim kao zadacu i duznost ravnatelja muzeja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Prostri se koliki je pokrivačLujo 2010-05-16 16:15
Dragi Bratoljube, ono što je prije 4-5 godina bilo realno danas je megalomanija. A prije 4-5 godina nitko nije znao da će danas dionica Lošinjske sa 600 kn pasti na 150, a da dionicu Jadranke niko neće ni za 400 kuna kao da je posrana. A dužnost ravnatelja muzeja kojeg financira Grad po meni je da se prostre koliki je pokrivač a ne da se duri kao malo dijete.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bolesnicanile 2010-05-16 16:28
Riječ je o običnoj megalomanskoj bolesnici koja je već sada u muzej kojem je bila na čelu zaposlila 7 ljudi. Tražila je još ni manje ni više 12 da zaposli. HDZ je izgleda to odbio i evo ti "osobnih razloga" Ma tko to može platiti? I što uopće radi tih 7 zaposlenika? Koliko su sami novca namaknuli kroz ulaznice, donacije, projekte i sl. Nula kuna. Samo daj od gradskog proračuna i još više. Neš ti velike ravnateljice i stručnjakinje? Usporedbe radi koštala je porezne obveznike godišnje sa svijim ljudima samo jedan milijun i sto tisuća, a ona bere 9.500,00 kuna neto. Za koji rad, koji iskorak u kulturi. Na ove jadne izložbice privuče 8-9 ljudi? Katastrofa jedna. Ja kao porezni obveznik to ne želim plaćati. To je bacanje novca. A i Apoksiomena treba maknuti sa otoka, tko će to financirati?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Zaposlenik 2010-05-16 16:39
A što je to milijun kuna za 7 zaposlenih .Toliko plaćamo savjetnika u Vodovodu i čistoći koji nezna gdje je uprava poduzeća u kojem "radi".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bratoljub 2010-05-16 16:39
Lujo, novac za apoksiomena je ili bio osiguran, ili ga nema. Ako ga nema, sto cemo sad? A Nile, vjrujem da si mozda u pravu, ali opet se postavlja pitanje, ako je zaposlila sedmero ljudi (sta stvarno ih je toliko ona zaposlila??) tko joj je to dopustio i tko joj je dao pare za te silne ljude? Pa nije grad zadnjih koliko je vec godina ona tamo zmirio na novac koji iz proracuna ide muzeju?? Nisam strucan da procjenjujem kvalitetu tih izlozbi, ali cinjenica je da se stalno nesto dogadja. Kultura se ne moze, kao ni obrazovanje, uciniti profitabilnom, i nemoguce je pokrivati se ulaznicama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ZAOSTALI LJUDITamara 2010-05-16 17:47
Kamo srece da Losinj ima vise ljudi kao Irena Dlaka ..... ljudi koji vide buducnost naseg predivnog otoka ......
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # uvreðena frajlaGuest 2010-05-16 18:09
ne daj Bože više takvih ljudi kao Irena Dlaka. Ne daš im da troše koliko hoće a oni ko uvreðena frajla ostavku pa u novine.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bratoljub 2010-05-16 18:46
pa smije dat ostavku, neces ti velikog problema, mozda ce hadezeovcima doci do mozga da ne mogu sve zivo kupit poslovima i parama
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kupovinabono 2010-05-16 18:58
Bratoljube tebi se nešto pobrkalo. Ova ostavka nije pala zato što se sve živo ne može kupiti nego zato što je hadezeovci nisu htjeli kupiti :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bratoljub 2010-05-16 19:11
Znaci da priznajes da inace kupuju? Ako bas nju nisu htjeli kupiti to im bas ne sluzi na cast, ne bi im tu i tamo skodilo da im uleti netko strucan i obrazovan za ono sto radi. Nije da ja sumnjam u strucnost kojekakvih vodanovica ili muzica, ali to je vise politicka strucnost, sposobnost docekivanja na noge, nagon za prezivljavanje, a ne strucnost u smislu struke u kojoj se radi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Lujo 2010-05-16 19:30
Slutio sam, ali sada sam siguran da Bratoljuba ne zanima ni muzej, ni stručnost a ni Irena Dlaka nego mu ta priča daje prigodu za bockanje gradske vlasti, što je sasvim u redu, ali već je u vezi s ovom temom dosadno jer ne drži vodu. Ponavljam da se tu ne radi o drugome nego o megalomanijii i djetinjastoj reakciji na podilaženje istoj. Sada ću dodati da se radi i o čistom egoizmu, jer sigurno je da zadovoljiti njene apetite znači uskratiti financije drugima. A da se to desilo Bratoljub bi opet prigovarao da se nekoga protežira a druge zanemaruje pod izlikom stručnosti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Siromaštvo duhaTražim Čovjeka 2010-05-16 19:43
Citat nile:
"Na ove jadne izložbice privuče 8-9 ljudi? Katastrofa jedna. Ja kao porezni obveznik to ne želim plaćati. To je bacanje novca. A i Apoksiomena treba maknuti sa otoka, tko će to financirati? "
E, moj nile! Zar je dužnost ravnatelja privlačiti ljude na izložbe? Jeste, slažem se. Ali organizacijom izložbi i drugih postava koji će biti ponuðeni graðenstvu ili zainteresiranim posjetitreljima . To što je Lošinj sredina koju interesira ispijanje pića po kafićima i usputno tračanje nije krivnja gospoðe Dlake. Stanje duha nam je takvo da od literature jedva upijemo pročitati "24 sata"( radi pada koncetracije i teškog štiva) i odgledati seriju za domaćice ili "farmu". Vrhunac intelektualnog napora nam je odgledati nogometnu utakmicu i igrati se izbornika.
O pravim razlozima ostavke gðe. Dlake mogu samo nagaðati. Da je naslaganje izmeðu nje i gradske vlasti dužeg vijeka govori činjenica o ekspresnom usvajanju njezine ostavke i postavljanje v.d. ravnateljice.
Nadam se da nova ravnateljica neće po komentaru "nilea" tražiti posjetioce svijećom po gradu kao Demosten.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bratoljub 2010-05-16 19:47
Ovako Lujo ima nesto u tome sto pricas, ali ovdje se sve svede ne tvoju rijec protiv Dlakine. Ti kazes da je zena megaloman i egoist, a ja to ne znam, ali zato znam kakvi su ovi na vlasti. E sad rado bi ja tebi povjerovao kada bi mi barem nesto dao da potkrijepis te tvrdnje. Kaze gore Nile da je ''bolesnica'' zaposlila sedam ljudi. E sad, ja nemam povlastene informacije kao vi pa da mogu a priori znati da se radi o ludoj megalomanki pa gledam stranice od losinjskog muzeja gdje kaze kako su zaposleni:

Irena Dlaka – ravnateljica (kustosica, povjesničarka umjetnosti)
Jasminka Ćus Rukonić – muzejska savjetnica, arheologinja i povjesničarka (radi i u Creskom
muzeju pri Pučkom otvorenom učilištu Mali Lošinj)
Zrinka Ettinger Starčić – kustosica, arheologinja
Vana Gović – kustosica, povjesničarka umjetnosti i etnologinja
Ersilia Spagnol – viša muzejska tehničarka
Gordana Satalić – muzejska tehničarka
Branka Reljac – vodič
Darija Kahriman – spremačica (radi i u Gradskoj knjižnici i čitaonici Mali Lošinj)

Tu na ovom popisu je osmero ljudi, sto znaci da je Dlaka zaposlila sve osim sebe. To ne moze biti jer je Jasminka Cus Rukonic tu bila prije Dlake, Gordana Satalic takoðer, te za spremacicu pretpostavljam isto da ju nije ona zaposlila jer radi u u knjiznici, a ako i je, valjda ce se ljudi sloziti da treba cistacica. Znaci ostaju cetiri moguce osobe za koje ne znam otkada rade. Sada mozemo razgovarati o tome zasto su te cetri osobe zaposlene, da li ih je potrebno toliko, na ciju su inicijativu zaposlene, ko je odobrio proracunski novac za tolike ljude itd itd. Meni ovo isto izgleda kao mnogo ljudi, ali stvarno ne znam situaciju. Prihvatit cu da je Dlaka megalomanka ako mi netko pokaze da je, stvarno se ne usudim vjerovati hadezeovcima na rijec. Ako je samo necija rijec protiv hadezeovske, moj instinkt mi govori da se priklonim tom nekom, jer o tom nekom ne znam nista a o hadezeovcima znam previse
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # cici mici 2010-05-16 19:54
Nile drzi se ti svog bagera, ne ulijeci u nepoznato
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # intelektualni zanosFilip 2010-05-16 20:01
Dragi prijatelju pod nickom Tražim Čovjeka, u svojoj filipici protiv siromaštva duha i intelektualnom zanosu malo si pobrkao lica. Demosten nije "tražio čovjeka" nego je to radio Diogen. Demosten je bio govornik poznat po govorima zvanim filipike protiv Filipa Makedonskog i prema legendi bio je mucav pa je govornistvo vjezbao s kamenčićima u ustima uz morsku obalu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # cici mici 2010-05-16 20:08
ma ja sam sigurna da se radi o lapsusu, ali ti si nas filipe bas imao potrebu obrazovati. Nadam se da ce admin ovo maknuti jer je u zadnje vrijeme jako revan ako se odskace od teme, a ti filipe si tako pametan da se nadam da ces nam bit novi ravnatelj muzeja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2010-05-16 20:21
a je li megalomanija to što si je HDZ neki dan napravio još jedan klub gurača lopte?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Lujo 2010-05-16 20:58
Bratoljube, ja o ovoj temi ne raspravljam kao političar ili partijski aktivist pa ne razumijem što ti znači ono "Prihvatit cu da je Dlaka megalomanka ako mi netko pokaze da je, stvarno se ne usudim vjerovati hadezeovcima na rijec.", jer ja sam napisao da je smatram megalomanom, a nisam hadezeovac. Napisao sam što sam napisao samo na temelju njenih vlastitih riječi u Novom listu o sukobu s gradskom vlasti koja na razvoj gleda sa stajališta financija, a ona, eto sa stajališta kvalitetnog prezentiranja struke i njenog digniteta, motivacije ljudi i kičme. Takav stav u današnje vrijeme smatram arogantnim, izvan vremena i prostora, pa stoga i megalomanskim. Danas kad svatko strahuje od toga što donosi sutrašnji dan samo osoba koja je izgubila vezu sa stvarnosti može davati ostavku zato što se na razvoj gleda kroz financijske mogućnosti.

Još si napisao "Ako je samo necija rijec protiv hadezeovske, moj instinkt mi govori da se priklonim tom nekom, jer o tom nekom ne znam nista a o hadezeovcima znam previse". Ne moraš vjerovati da ja nisam hadezeovac, pa se zato ne oslanjaj na moje riječi nego na svoj instinkt čitajući ono što je izmeðu redaka riječi Irene Dlake navedenih u Novom listu. A tamo je totalno ignoriranje stvarnosti, glavna karakteristika megalomana. Kako god, moj me instinkt ne vara da tebe zanima politika, a ne muzej, stručnost i Irena Dlaka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bratoljub 2010-05-16 22:14
Zasto me ne bi zanimala i politika i muzej. A bilo bi lijepo kada bi muzej bio izvan utjecaja politike ali nije. Mislim da na losinju situacija nije bas tako strasna pa da svatko strahuje od toga sto donosi sutrasnji dan. Ja ne znam kako ti gledas na razvoj, ali kazes da ga ona gleda kroz financijske mogucnosti, ne znam na koji nacin se moze promicati kvaliteta osim ulaganjem novaca? Mozda mozemo meditirati ili moliti za razvoj muzeja? Kultura je uvijek skupa i trazi novac i nije profitabilna u kratkorocnom smislu. Meni se cini da je totalno ignoriranje stvarnosti ponasanje trenutne vlasti, svako malo izlazi na vidjelo gdje pare cure i gdje kriza jos nije uzela maha. Pocevsi od onog muzica, pa onda sa onim baljakom kojeg svako malo netko spomene da ne placa prostor gradu itd. da ne nabrajem. Ako se vec pare trose na sve i svasta zasto bi onda na kulturi stedjeli.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Cici mici 2010-05-16 22:16
A kakav je to novi klub guraca lopte?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Lujo 2010-05-16 22:55
Bratoljube, muzej se može lako rješiti utjecaja politike. Neka se financira samostalno, pa neće ovisiti o lokalnoj, županijskoj i državnoj politici koja raspodjeljuje proračunska sredstva, tj. novac poreznih obveznika. Inače, nisam netko važan, ali ipak bih volio da si pažljivije čitao ono što sam napisao, pa ne bi pisao da ja kazem da Dlaka razvoj gleda kroz financijske mogucnosti. Napisao sam upravo obrnuto, da ona NE mari za financijske mogucnosti već je zanima samo "dignitet struke" i te stvari. A to nisam napisao zato sto to ja mislim, nego zato sto je to ona sama rekla za novine. Ako ne vjeruješ meni, pročitaj njenu izjavu novinama. No čini mi se da rasprava gubi smisao jer sve stalno skreće u političko prepucavanje koje me ne zanima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bratoljub 2010-05-16 23:24
Naravno da gubi smisao. Ja ne znam kako to dozivljavas pojam digniteta struke, kao nesto apstraktno? Dignitet struke se ispoljava kroz kvalitetno bavljenje i prezentiranje struke i ulaganje u ljude da bi ih se obrazovalo i pojacala njihova kvaliteta te da bi bolje radili. Ako je rad i kavliteta muzeja losa to se lose oslikava na ravnateljicu i samu struku, nema tu nikakve mistike. Muzej se ne moze financirati samostalno jer nije profitabilan u tom smislu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Lujo 2010-05-16 23:34
Zanimljivo je kako glatko zaobilaziš ono što sam napisao, a zakačiš se za jednu riječ da promijeniš temu. U ovom kontekstu pojam dignitet struke doživljavam kao demagošku floskulu kao izliku za davanje ostavke jer nije uspjelo cijeðenje novca iz gradskog proračuna. A ako se muzej ne može financirati samostalno, jasno je da ovisi o volji i mogućnostima onih koji ga financiraju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bratoljub 2010-05-16 23:51
A ja to nisam dozivio kao floskulu i sta cemo sad? Svako ide dalje sa svojim impresijama kada boljih informacija nemamo... Naravno da ovisi o onima koji ga financiraju, a to su gradjani, i naravno vlast kao predstavnik gradjana. Zato bi bilo lijepo da gradjani malo vise znaju sta se to tamo zbiva, a to se odnosi i na ravnateljicu koja nije obrazlozila ostavku i na vlast
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bratoljub 2010-05-16 23:54
I da, stalno se referiras na cijeðenje gradskog proracuna kao da je to negativna stvar, pa nije da cijedi da bi sebi pare uzela (bar se nadam) nego bi trebala cijediti proracun da bi poboljsala muzej. Pa ja ne bi ni cijenio ravnateljicu koja ne pokusa izvuci sve moguce novce da bi poboljsala kvalitetu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Lujo 2010-05-17 00:05
Informacije imamo. Ostavka "iz osobnih" razloga, ostavka prihvaćena bez rasprave, izjava novinama da je Grad mislio na financije, a ona na kvalitetno prezentiranje struke i da ona ima kičmu. Naravno da je posao ravnateljice pokusati izvući novce da poboljsa kvalitet, ali onaj tko plaća ima pravo odrediti koliko je spreman platiti. A ako to plaća novcem graðana, to mu je i dužnost. Dakle, graðani mogu znati sve što ih zanima, osim ako nisu stranački nabrijani pa traže nekakve skrivene motive, političke igre i korupciju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # olib 2010-05-17 00:08
ma Lujo, sve bi to bilo ok da ovo nije vlast kojoj sve smeta
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bratoljub 2010-05-17 00:14
sva sreca pa imamo tebe stranacki nenabrijanog pa da razotkrivas zlobnike koji ne razumiju kako se stedi u krizi. Bas me zanima tko ce biti slijedeci ravnatelj...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2010-05-17 00:16
Mislim da pitanje ravnatelja muzeja ureðuje zakon i tu nema prostora za namještaljke čak i da hoćeš.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bratoljub 2010-05-17 00:22
Ajde da i to dozivimo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # postoji granica ispod koje se ne smije iFrendica 2010-05-17 00:53
U nekim ljudima postoji prirodna teznja stalnih promjena radnih mjesta, dvije to tri godine u školstvu, muzeju, nadalje...... vidjet ćemo " dvije frendice ili frenda" je budu postavili tamo gdje se fotelja ne bude zaljepila za "straznjicu " kaže cijenjena Dlaka, duze do tri godine. Zivi bili pa vidjeli! (:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # cici mici 2010-05-17 01:11
Zdravo je mijenjati radna mjesta, pitajte milana muzica. Dlaka je bila dobra u skoli, za muzej ne znam
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # o čemu vi to?nile 2010-05-17 10:44
Ljudi božji, danas se u svijetu režu troškovi, svi, baš svi i to u svim područjima, od sporta do kulture. A vidi vraga naša bivša ravnateljica želi još više trošiti. Ma ljudi ove hadezeovce i treba skinuti s vlasti što je takve doveo u poziciju da troše proračun po svojoj volji. Istovremeno nisu bili sposobni zaraditi ili privrijediti niti 1000 kuna. Sramota. A što se tiče lošinjana i prakticiranja kulture, osim Julijana Sokolića i Margite Nikolić koji iza sebe imaju i napisane knjige koji to lošinjani idu na izložbe i predstave. Npr, Sandro Volarić, nikada i nigdje ga nema, osim ako ga pozovu da nešto službeno poslika, dakle iz interesa. I zašto da ja to plaćam? Zašto? Komentira je u pravu. Ovi u kulturi bi trebali priskrbiti barem 20% svojih ukupnih troškova. Prihod od muzeja i izložbi i sl. u 2009. godini bio je 0 (NULA) kuna. Zašto se to toleriralo? To je trošenje novca graðana Lošinja bez pokrića. Gradonačelnik i upravno vijeće Muzeja za to trebaju odgovarati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # olib 2010-05-17 12:54
ne znam baš da je 0 kuna (očito ti bolje pratiš što radi Grad ;-)) ali i da je tako, te djelatnosti spadaju u one koje ne mogu biti ne znam kako profitabilne, kao i zdravstvo, školstvo, itd. možemo onda sve to poukidati?!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # demokratsko rješenjeLujo 2010-05-17 13:47
Olib, točno je da kultura, pa tako i muzejska djelatnost, nije profitabilna i da je mora financirati zajednica. Meðutim, oni koji se bave tom djelatnosti ne mogu očekivati da će se sve drugo žrtvovati njihovoj želji da "prezentiraju struku" pa davati ostavke zato što gradska vlast polazi od financija, a ne od njihovih želja. U odreðenoj financijskoj situaciji apsolutni prioritet dati razvojnim planovima muzeja neminovno znači uskratiti financije drugim djelatnostima koje podupire gradski proračun. Pitanje je kome ih uskratiti. Udrugama? Kojim udrugama i koliko? Športskim društvima? Kojim društvima i koliko? Crkvi? Socijali? Vatrogascima? Gradskoj knjižnici? Studentima? Mislim da bi bilo najbolje, a uz to i demokratski, da ekipa iz muzeja pozove predstavnike svih spomenutih, prezentira im svoje planove razvoja i njihovu cijenu, te predloži da se pozvani u ime svojih organizacija odreknu planiranih dotacija i prepuste muzeju za przentiranje struke.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # cici mici 2010-05-17 14:47
Treba uzeti crkvi da ih se spasi od sotone. Njihovo ce biti kraljevstvo nebesko samo ako budu siromasni
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Mojca 2010-05-17 15:17
Ma meni se cini da je bolje da je dala ostavku, mislim da ju nije trebalo ni staviti na to mjesto. Cini se kao da je losih menaðerskih sposobnosti i usko motivirana za neke njoj interesantne stvari. Meni je jako zao sto u Osoru nikad nije otvoren onaj drugi muzej koji je u sklopu popove kuce. Navodno se govorilo da crkva ne da da to bude otvoreno, ali onda one godine kad je apoksiomen bio aktualan su ga bez pol muke otvorili, valjda da se pokaze svijetu kako se losinj brine za kulturu i bastinu. Sve skupa je bio otvoren valjda sedam i po dana, sa radnim vremenom od sedam do devet navecer, a nisu stavili ni postenu tablu da ljudi vide da je to muzej. Ja se ne razumijem previse u kulturu i umjetnost, ali meni je to bilo puno zanimljivije za vidjeti nego one silne izlozbe apstraktnih slika, a pretpostavljam i da je jeftinije jer je sve tamo vec postavljeno i stoji tako, samo ceka da netko doðe to otvoriti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # yugo 2010-05-17 17:32
Zvuci poznato??

Link Text (vesti-online.com/.../...)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pričate glupostivlast 2010-05-17 20:47
Irena Dlaka je već nekoliko puta davala ostavku, ovaj put smo je i prihvatili. Razlog njene ostavke je čiste egzistencijalne prirode. Tri puta je sa sjednice gradskog vijeća skidana točka o ustrojstvu muzeja i sistematizaciji radnih mjesta. Prvi prijedlog je bio 29 zaposlenika , drugi 19, treći 14. S obzirom da vijeće nije prihavaćalo predloženi broj zaposlenika , tražeći da ostane ,do boljih vremene sadašnje stanje tj.7 zaposlenika što je dotična i prihvatila da bi na dan vijeća napravila salto mortale i dala ostavku iz osobnih razloga. Pravi problem nije ni Gari ,ni HDZ, ni Etingerica (koja je vd jer ne ispunjava zakonom propisane uvjete) već strah Irene da ne ostane bez posla(neopravda n) jer slijedi razdvajanje Lošinjskog i Creskog muzeja pa bi eventualnim izborom Jasminke Ćus Rukonić da ostane u Lošinjskom muzeju njen povratak na mjesto kustosa bio upitan. Sve gore rečene je smiješno, tendeciozno i protkano politikom.
Zdravo ðaci
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bratoljub 2010-05-17 21:04
Ovo je super kad se Vlast javi kao deux ex machina i razrjesi nedoumice! Hvala Vlasti na razjasnjenjima, nadam se da cemo se uskoro ponovno citati. Sad se osjecamo kao odabrani narod kad nam se Vlast odlucila izravno javiti, bez onih posrednika koji samo citaju izmeðu redaka
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # dijagnozaLujo 2010-05-17 21:48
Ako je točno da je "Tri puta je sa sjednice gradskog vijeća skidana točka o ustrojstvu muzeja i sistematizaciji radnih mjesta. Prvi prijedlog je bio 29 zaposlenika , drugi 19, treći 14." nisam baš puno promašio kad sam dijagnosticirao megalomaniju :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bratoljub 2010-05-17 21:52
Slazem se, ovo zvuci ludo. Da se vlast ranije javila, ustedjeli bismo virtualnu tintu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2010-05-18 11:40
To što kaže vlast nije točno nije Irena ta koja je predlagala vjećnicima broj zaposlenih nego je ona samo plasirala končnu ideju koja joj je nametnuta od strane vlasti da se razumijemo ta stvar uopće ne treba biti na vijeću barem ne na takav način kako se ovdje prezentira svatko tko misli da gradonačelnik nije upućen u materiju prije vijeća taj je kompletna budaletina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2010-05-18 15:53
Ono što je upečatljivo u ovoj diskusiji je ostrašćenost diskutanata, na posve nepomirljivim pozicijama. A istina je u sredini. Dlaka sigurno nije dala ostavku iz osobnih razloga, pa to onda nije trebala ni reći, a pogotovo ne sama sebe demantirati u novinama. Sigurno je da u Lošinju biti ravnatelj bilo čega nije dobro za kičmu, jer je gradonačelnik tašt i okružen nesposobnim ulizicama, sa snažnim autoritarnim štihom. To i nije potrebno komentirati, jer je dobro poznato da je ekipa u Gradu nesposobna, nedosljedna, bez hrabrosti i bez vizije. S druge strane, baš svi, od institucija kao što je muzej pa do udruga, svi imaju ogromne i ambiciozne planove i ni znanja ni mara da ih ostvare uz pomoć još nekih izvora, a ne samo gradskog proračuna. Da li je kriza uvezena, generirana od nesposobne državne i lokalnih vlasti ili oboje, u ovom je slučaju nebitno. Kriza je očigledna i samo se budala može ponašati kao da je nema. Isto tako postoje drugi izvori osim proračunskih i valja ih naučiti koristiti. Ekspertice u muzeju isto tako trebaju svoje stručne zamisli i prezentaciju struke moći pretočiti u opis aktivnosti, ciljeve i očekivane rezultate i pripadajuće brojčane pokazatelje. U tom slučaju, bar malene financijske autonomije, i drugi oblici autonomije bili bi logični i zasluženi. Autonomija struke u zrakopraznom prostoru ne postoji, netko cijelu priču mora platiti. I ne zaboravimo, ne plaća je Cappelli i njegova neodgovorna kamarila, nego mi. Što otvara pitanje komunikacije ove vlasti s graðanima i kreiranje razvojne politike zajednice na jedan moderni način, o kojemu, bojim se, ta ekipa još nije ni čula ni dobila naputak.
To što je Dlaka samo kustosica, nije neki gubitak ni za nju ni za nas sve. To što o ravnatelju odlučuje politika, na uštrb je svake struke (pogledajte na što je spala škola!) i ukupne javnosti. Tko god postane ravnatelj, imat će iste probleme. Osobno me ne zanima njegova kičma, nego tranparentno predstavljanje planova u kulturi. Uključujući brojke izražene u kunama, da znam koliko će to dati meni i koštati mene.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # olib 2010-05-18 20:46
ovo što kaže komentira je glavni problem: gradonačelnik tašt i okružen nesposobnim ulizicama, sa snažnim autoritarnim štihom
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # cici mici 2010-05-18 21:02
Sta je gradonacelnik stvarno autoritaran? a ja mislila da je on mlakonja neki..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2010-05-18 22:20
mlakonja je samo kad priča s Šolićem, Lekićem, Pinkijem i td.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # MlakonjaBič 2010-05-18 22:38
Nije mlakonja, već nema petlje ipak su spomenuti netko
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # cici mici 2010-05-18 22:47
Za razliku od nekih koji su nitko? Meni ti to mlakonja i nema petlje dodje na isto...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # silba 2010-05-18 22:53
Komentar je odličan, samo mi ne štima mi ono da to što o ravnatelju odlučuje politika, na uštrb je svake struke pa piše pogledajte na što je spala škola! Šta fali školi jer ako ne valja ravnatelj tu je Hofmanica da dovede u red.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Mama 2010-05-19 12:04
Škola je pala na najniže grane otkad postoji. Nestručni predavači koji ne podnose djecu i ne znaju ništa o njima, ravnateljica koja samo želi sve nedostatke škole i svoga kadra pomesti pod tepih, a ne unaprijediti nastavu. Roditelji šuškaju, djeca glasno pričaju, a pomaka nema nego ide samo na gore. Hofmanica je samo još jedan dokaz kako u školi "podobni" mogu raditi šta hoće, svakakve gluposti i usiljene projekte, a nema struke ni kičme za pobunu. Naša su djeca objekt ovog društvenog eksperimenta pa je to ipak malo više zabrinjavajuće od pitanja da li u muzeju ima malo manje ili malo više stručnog kadra.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # MlakonjaGlasnik HDZ 2010-05-19 12:15
Baš zato što je mlakonja, zato i je autoritaran, naš gradonačelnik. Da nije mlakonja onda bi imao hrabrosti okružiti se sposobnim ljudima i dati im autonomiju da unutar svoje ekspertize rade svoj posao. Mlakonja radi drukčije: zbog nedostatka vjere u sebe i svoje sposobnosti nema vjere ni u druge. Sve želi imati pod kontrolom, što u jednom gradu nije moguće (pogotovo ako većinu vremena provodiš u Zagrebu). O svakom detalju konačnu mora izreći sam. Posljedica je da se puno raspravlja o detaljima, a nikad o ukupnoj slici, jer nema ni vremena ni snage koja leži na znanju i sposobnostima. Zbog ovako ustrojene ekipe - mlakonja i ekipa nesposobnih mladih glumica (da nisu zgodne sve bi nalikovalo grupi TNT) - grad posrće i uvelike kasni sa svim bitnim stvarima. Kada smo zadnji put iz Grada čuli riječ projekt?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2010-05-19 14:51
svaka čast, pogodio si srž problema!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ma ovako bi to trebalo biti...grgo 2010-05-21 13:10
Evo "komentira" je iznio jedno dosta prihvatljivo obrazloženje glede djelovanja gradskog muzeja i okolnosti glede dane ostavke. Uz to podijelio je i ocjene gradskim čelnicima, zapravao je i ocijenio cijelu ekipu gradske vlasti kao nesposobnu, nedosljednu, bez hrabrosti i bez vizije. Može biti. Ali takvi dohvatiše i drugi mandat, i to vrlo uvjerljivo. Vjerojatno je vizija "komentira" ono što bi smislio tandem Vinko i Šolić, nešto nalik stanju godinama prije 2005. godine. Još od 1945. Ako je ovaj dvojac jamac i mogući tvorac vizije razvoja ovog otoka, uz njih još se mora pridodati financijskske stručnjake Dubravka Kušetu, Ladislava Vargu i Borisa Prusca, iskusnog bivšeg gradonačelnika, stručnjaka za lokalnu samoupravu Dragana Baliju, pa još gospoðu Krstaš Kučić Snježanu za razvojne projekte, njenog muža za odnose s vjerskim zajednicama, Petra Goleša za ugostiteljstvo i razvoj oštarija, i već sve viðene i neviðene likove, uz snisishodljivo i učtivo klimanje našeg javnog bilježnika koji bi želio a ne smije, htio bi a ne može, a ipak bi da se nezna... i niz sličnih likova koji su vrhunski stratezi, vizionari i igrači koji bi ovaj naš otok odveli u mirnu luku blagostanja. Ali, eto graðani Lošinja odlučiše drugačije. Žele "ove neučtive, bahate, bosance,srbe i albance, tašte i nesposobne, lopove i svakakav drugi polusvijet, nenavikao da radi, da potkrada i krade, da živi na račun tuðeg rada, da ispija krv na slamčicu ovom jadnom lošinjskom puku, koji stoji u redovima čeka na posao i koricu kruha za svoju nejač, želeći eto samo preživjeti i dobiti kakvu takvu milostinju od bezdušne i nemilosne gradske, od naroda odmetnute vlasti, vlasti koja zna samo za sebe i nikoga više, koja se udružila s velikim kapitalom lošinjskih mecena, pa za obična čovjeka i njegove potrebe, očekivanja i interese nema osjećaja". Zato ovu vlast treba čim prije na izbore, ne bi li ponovno pobijedila. Zar ne komentira? Mea culpa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Opet ja 2010-05-21 15:06
Grgo je posve pogriješio u pokušaju da detektira s koje strane dolazi prethodna kritika. Ujedno je i sam odgovorio zašto ova vlast, koje je poprilično jalova, ipak dobila drugi mandat. Jer je druga strana, ona koju je dobro opisao :D, daleko gora i gramzivija od ove na vlasti, koji se pored njih doimlju kao naivne poštenjačine, ne baš vješte ali skoro simpatične. Ta bi ekipa jamačno opustošila otočne resurse, pa su birači odlučili dati vlast Cappelliju i ekipi njegovih manekenki, koji se bore sa problemima.
Dakle, Grgo, kritika nije došla s opozicije, jer opozicija ne radi tako. Ova je ktitika neutralna, koliko uopće može biti, a ne svrstava se ni uz Dlaku, ni niz dlaku. Jednostavno, i ljudi koji nemaju osobnih interesa da preuzmu vlast ili imaju "svoje" u vlasti takoðer imaju opažanja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bratoljub 2010-05-21 16:23
Iz nekog razloga ovi na vlasti misle da kritike na racun njih nuzno dolaze od strane opozicije, jer je valjda obican puk toliko ogranicen da nije u stanju reci nista o vlasti, jer da je u stanju, bi valjda bio u politici i okoristio se njome - pretpostavljam da njima to tako izgleda iz njihove perspektive. Ako mene pitas Grgo, isti ste i vi i ovi prije, samo su ovi prije puno vise do[cenzurirano] ili ljudima i stalno se vrtilo oko toga da ista nekolicina ljudi meðu sobom dijeli moc i pare, dok ste vi preuzeli jedinu alternativnu strategiju, i podmicujete sire mase svime. Ima tu zaposljavanja, dijeljenja terena, svega i svacega, ko god je u hdz-u ima da dobije nesto. A ocito se jako puno ljudi u stanju prodati za sitne pare, pa vam je ta strategija i uspjela.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # !pozitivac 2010-06-03 03:14
Ocigledno grad nije svjesan koliko je gospoda Dlaka napravila za Losinj sto se tice kulture? Za neke mozda mala stvar?! ,, al za neke koji to znaju cjeniti je jako velika! Pa mi imamo i kulturne turiste kojih kultura zanima - Losinjska Kultura? Umjesto da joj se da podrska, prihavti se njena ostavka? Sretno Irena!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Vrijeme za podnošenje računa

    Inicijativa za legalnost Lošin 08.10.2024 16:55
    ajd ne mudruj
    Sic tacuisses philosophus mansisses!

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Čeper 08.10.2024 15:52
    Priznaje da je davala lažna obećanja
    Isti trik je primjenila na izborima za vlast nad "prvim od 1000 otoka". Snimila je video na kojem bez stida cvrkuće "Mnogo smo obećali, ali još više smo ostvarili". Kako god bilo, izabrana je samo zbog onog što je obećala. Priznanjem da je u ovom ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Inicijativa za legalnost Lošin 08.10.2024 15:47
    poće predizborna kampanja, ali žestoko i sa bedastočama
    Inicijativa za legalnost Lošinj Podijeljeno s publikom Javno Poštovani pratitelji fb stranice Inicijativa za legalnost Lošinj, Ovaj tekst pišem kao Petar Banić i iznesena stajališta nisu nužno stajališta Inicijative. Dakle, danas sam Na Radio Lošinj ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.10.2024 15:42
    ......
    Izraz 'ad inferii' ne postoji u latinskom jeziku. Jest da je latinski mrtav jezik ali ne možeš ga razvlačiti kao crkotinu. Postoje pravila mijenjanja oblika imenica po padežima, rodu i broju. To se zove sklanjanje ili deklinacija. Znam da sam ovom ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.10.2024 15:17
    Super!
    Izvrsna vijest! Nalazi li se na popisu i gradnja na čestici 7789, u vlasništvu 1/1 Republike Hrvatske (Trasorka)? Srećom po bager do tamo a i do područja Krivica - Vinikova, sada vode brojne ceste...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.10.2024 15:12
    Per aspera ad inferii
    Hipotetski: ako postoji mjesto gdje se puno pisalo protiv ruskog krupnog kapitala i protiv jedne političarke koja navodno tom kapitalu pogoduje, a sad se (iz razloga koje su pokušali objasniti pojedini mediji) više o ruskom kapitalu ne piše ni komentira ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Nikola 08.10.2024 15:02
    Ima li pilota u avionu
    Gradonačelnica se probudila pa je nakon ljetne pauze opet gostovala na lokalnom radiju. Kaže da je ljeto krivo (možda je mislila na ljetne cijene ???) što su propali natječaji za izgradnju dječjeg vrtića i za dopunsko zdravstveno osiguranje. Pa je ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.10.2024 14:05
    Prosvjed protiv mraka na Susku
    Gradonačelnica s fotki na fejsu zadovoljno smije potpisujući ugovor ugovor za sanaciju i zatvaranje odlagališta otpada “Kalvarija” i javlja da Županijska lučka uprava Mali Lošinj kreće s dugo iščekivanom sanacijom Vele rive, a jedan portal javlja da je ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    NN 08.10.2024 13:23
    sposobnost je biti nesposoban
    Kako je netko nedavno rekao, sposobnost je biti nesposoban. Evo kako Grad Poreč bez puno papira i filozofije sufinancira svojim umirovljenicima dopunsko zdravstveno osiguranje. porec.hr/.../...

    Read more...

     
  • Straulino - as olimpijskog jedrenja

    gost 08.10.2024 10:49
    priča o pomorskoj baštini našeg otoka?
    A šta se ima za dodati kad je sve rečeno :sad: Ali zanimljivo je da gradonačelica koja se voli slikati nije pozirala pri svečanom otkrivanju spomen obilježja "Mussolinijevom diverzantu". Ipak je na službenom fejsu je objavila "Danas smo svečano otkrili ...

    Read more...

     
  • Straulino - as olimpijskog jedrenja

    hranitelj tuljana 08.10.2024 10:23
    Ili ili
    Pa zanimljivo je da od antifašizma zaziru i sami navodni antifašisti, ili ih na otoku ni nema. Jer da ih ima valjda bi reagirali na ovo što pišeš, zar ne?! Nego, ti si navodno dosta školovan. Znaš li možda tko je partizansku vlast na otnazvao "umiranje ...

    Read more...

     
  • Straulino - as olimpijskog jedrenja

    NN 07.10.2024 15:50
    Zaziranje od antifašizma
    A zašto bi bilo važno je li mi zazorno slavljenje talijanskog nautičara? Prvo, ne znaš tko je NN. Drugo, ustručavanje od slavljenja jednog Mussolinijevog diverzanta u samostalnoj i suverenoj Hrvatskoj ne može biti ni zazorno niti zabranjeno. Naprotiv ...

    Read more...

     
  • Straulino - as olimpijskog jedrenja

    hranitelj tuljana 07.10.2024 14:00
    Chi non pissa in compania..
    Je li i tebi za zazorno slavljenje talijanskog nautičara, obećao si mi odgovoriti još prije...

    Read more...

     
  • Straulino - as olimpijskog jedrenja

    NN 07.10.2024 13:40
    Stazom samoubojice
    Nakon po mnogima zazornog slavljena talijanskog jedriličara samo zato jer je rođen na Lošinju naši turističi pregaoci uredili su planinarsku stazu kojom je samo hodio austrijski princ prijestolonaslj ednik Rudolf. Na otoci.net opisan ja kao sin ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.10.2024 09:56
    Franković: Naši građani zaslužuju istinu
    Iako nas do službene kampanje za predstojeće lokalne izbore dijeli više mjeseci, već sada se mogu prepoznati predizborne obmane aktualne vlasti, piše na FB nezavisni vijećnik Franković. Najbolje nam to pokazuje jučerašnji primjer, gdje je na Facebook ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    @@@ 07.10.2024 08:00
    Kod nje je sve još u testnoj fazi
    Nemam kaznu za parkiranje, ali sam neki dan platio komunalnu naknadu. Jel se i to računa, mogu li tražiti povrat?

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ..... 06.10.2024 10:19
    Da se birači ne naljute
    Priča se i da su objave građanima o kaznama za parkiranje u centru grada prikazane kao "pogreške operatera tijekom testnog rada novog sustava video nadzora i naplate kazni za nepropisno parkiranje" da se ne ljuti buduće birače.

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Gost 06.10.2024 09:42
    Psihopatologija hrvatskog društva
    Jedan od savjetnika, Jurić, na jednom od desničarskih portala je postavio psihopatološku dijagnozu društva. “U Hrvatskoj četiri posto populacije boluje od psihopatije, dok je ta brojka među hrvatskim političarima znatno veća. telegram.hr/.../...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Rambo 06.10.2024 08:51
    Predizborne aktivnosti
    Priča se da gradonačelnica osobno naziva Lošinjane koji su se na nešto bez uspjeha žalili ili nešto tražili od gradske uprave. Želi ih prije početka predizbornih aktivnosti uvjeriti kako misli na njih. Navodno da takvih predmeta koji su završili u ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Gost 06.10.2024 07:00
    Ošli i Rvati na kvasinu
    Prva je subota u mjesecu, pa su se sad već tradicionalno na Peristilu, pred katedralom svetog Duje okupili katolički muškarci koji mole klečeći. Riječ je o skupini Wojownicy Maryi iz Splita (Marijini ratnici), koji su došli na Peristil moliti sa ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Tariguz 05.10.2024 21:27
    Cijena ljubavi za domovinu
    Zaslužio je novinar sve što ga je snašlo. Napisao je: Četiri savjetnika uzeo je ministar demografije i useljeništva Ivan Šipić i nijedan od njih ne radi pro bono, džabe, iz ljubavi za jedinu i vječnu hrvatsku domovinu. Hiljadu i sto eura svaki će ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Gost 05.10.2024 20:41
    Dan starijih osoba na Cresu
    Za razliku od Grada za tebe na prvom od tisuću otoka, na Cresu se obilježilo taj dan. Ali tamo nisu obećavali besplatno dopunsko svim umirovljenicima. otoci.net/.../...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Muflon 05.10.2024 18:39
    Komunistički gojenci
    Možda su žene shvatile da je u državi kojoj birači samoubilački nameću vlast pod vodstvom HDZ-a neodgovorno rađati djecu. Izbor vjeroučitelja za ministra demografije pokazuje da je Plenkoviću i njegovom HDZ-u bitno jedino ostati na vlasti. A čovjek ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    hranitelj tuljana 05.10.2024 13:25
    ...
    Žene su svoje o demografiji rekle - izumiremo. Kad pogledaš u svijetu, koji narodi imaju priraštaj iznad nule, dakle više rođenih nego umrlih, što im je zajedničko?

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    asdf 05.10.2024 12:50
    Demografija je muški posao
    A sva četiri savjetnika - muškarci. Demografija je muškarački pothvat u kojem žene nemaju što za reći.

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 05.10.2024 12:45
    Tuljanovo patološko samoljublje
    A koga briga kakvim ti samoga sebe smatraš? Tvoje mišljenje o samome sebi je irelevantno. Temelji se na patološkom sebeljublju bez imalo objektivnosti.G omilanjem "prijeva" u izričaju da ne želiš društvo "podlih prljavih starih lažova" starost si ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    hranitelj tuljana 05.10.2024 11:25
    Glupizam
    Ne znam puno ni o horoskopu ni astrologiji pa se zato ne smatram manje obrazovanim. Te tvoje buzzwords mi ništa ne znače kao što mi ne znači ni edukacija o majanskom horoskopu. Prijev "stari" se odnosio na činjenicu da se radi o starom čovjeku, nazivati ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 05.10.2024 09:39
    Educirajmo tuljana
    Možda ne zna ni za pojam ageizam pa zato pljuje i po starim lažovima svrstanim među podle, prljave. Pa ako ne zna kamo se ovim pridjevom svrstao da ga prosvijetlimo: Nije li tužna činjenica da starenjem svi postajemo bolesni, nesposobni, usamljeni ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Asd 04.10.2024 15:24
    Anemični puca od bijesa
    Ratoborni premijer kojem je mama sredila da izbjegne vojnu obuku bjesni na predsjednika države. Telegram piše: Plenković vrijeđa medije i traži da novinari napadaju Milanovića: 'Moraš biti debil da to napišeš!' telegram.hr/.../...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    NN 04.10.2024 08:20
    HDZ-ova operacija Ostavke kriminalaca
    Naravno da se protivi. Nije novost da HDZ obiluje ljudima koji državne funkcije doživljavaju kao dozvolu za grabež i kriminal. Vladajuća je partija u pokušaju kontrole štete sada posegnula za novom, dosad još neviđenom manipulacijom – ostavkom uoči ...

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Vrijeme za podnošenje računa

    Inicijativa za legalnost Lošin 08.10.2024 16:55
    ajd ne mudruj
    Sic tacuisses philosophus mansisses!
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Čeper 08.10.2024 15:52
    Priznaje da je davala lažna obećanja
    Isti trik je primjenila na izborima za vlast nad "prvim od 1000 otoka". Snimila je video ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Inicijativa za legalnost Lošin 08.10.2024 15:47
    poće predizborna kampanja, ali žestoko i sa bedastočama
    Inicijativa za legalnost Lošinj Podijeljeno s publikom Javno Poštovani pratitelji fb stranice ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.10.2024 15:42
    ......
    Izraz 'ad inferii' ne postoji u latinskom jeziku. Jest da je latinski mrtav jezik ali ne ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.10.2024 15:17
    Super!
    Izvrsna vijest! Nalazi li se na popisu i gradnja na čestici 7789, u vlasništvu 1/1 Republike ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.10.2024 15:12
    Per aspera ad inferii
    Hipotetski: ako postoji mjesto gdje se puno pisalo protiv ruskog krupnog kapitala i protiv ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Nikola 08.10.2024 15:02
    Ima li pilota u avionu
    Gradonačelnica se probudila pa je nakon ljetne pauze opet gostovala na lokalnom radiju.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.10.2024 14:05
    Prosvjed protiv mraka na Susku
    Gradonačelnica s fotki na fejsu zadovoljno smije potpisujući ugovor ugovor za sanaciju i ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    NN 08.10.2024 13:23
    sposobnost je biti nesposoban
    Kako je netko nedavno rekao, sposobnost je biti nesposoban. Evo kako Grad Poreč bez puno ...
     
  • Straulino - as olimpijskog jedrenja

    gost 08.10.2024 10:49
    priča o pomorskoj baštini našeg otoka?
    A šta se ima za dodati kad je sve rečeno :sad: Ali zanimljivo je da gradonačelica koja ...
     
  • Straulino - as olimpijskog jedrenja

    hranitelj tuljana 08.10.2024 10:23
    Ili ili
    Pa zanimljivo je da od antifašizma zaziru i sami navodni antifašisti, ili ih na otoku ni ...
     
  • Straulino - as olimpijskog jedrenja

    NN 07.10.2024 15:50
    Zaziranje od antifašizma
    A zašto bi bilo važno je li mi zazorno slavljenje talijanskog nautičara? Prvo, ne znaš tko ...
     
  • Straulino - as olimpijskog jedrenja

    hranitelj tuljana 07.10.2024 14:00
    Chi non pissa in compania..
    Je li i tebi za zazorno slavljenje talijanskog nautičara, obećao si mi odgovoriti još ...
     
  • Straulino - as olimpijskog jedrenja

    NN 07.10.2024 13:40
    Stazom samoubojice
    Nakon po mnogima zazornog slavljena talijanskog jedriličara samo zato jer je rođen na Lošinju ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.10.2024 09:56
    Franković: Naši građani zaslužuju istinu
    Iako nas do službene kampanje za predstojeće lokalne izbore dijeli više mjeseci, već sada se ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    @@@ 07.10.2024 08:00
    Kod nje je sve još u testnoj fazi
    Nemam kaznu za parkiranje, ali sam neki dan platio komunalnu naknadu. Jel se i to računa, mogu ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ..... 06.10.2024 10:19
    Da se birači ne naljute
    Priča se i da su objave građanima o kaznama za parkiranje u centru grada prikazane kao ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Gost 06.10.2024 09:42
    Psihopatologija hrvatskog društva
    Jedan od savjetnika, Jurić, na jednom od desničarskih portala je postavio psihopatološku dijagnozu ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Rambo 06.10.2024 08:51
    Predizborne aktivnosti
    Priča se da gradonačelnica osobno naziva Lošinjane koji su se na nešto bez uspjeha žalili ili ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Gost 06.10.2024 07:00
    Ošli i Rvati na kvasinu
    Prva je subota u mjesecu, pa su se sad već tradicionalno na Peristilu, pred katedralom ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Tariguz 05.10.2024 21:27
    Cijena ljubavi za domovinu
    Zaslužio je novinar sve što ga je snašlo. Napisao je: Četiri savjetnika uzeo je ministar ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Gost 05.10.2024 20:41
    Dan starijih osoba na Cresu
    Za razliku od Grada za tebe na prvom od tisuću otoka, na Cresu se obilježilo taj dan.
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Muflon 05.10.2024 18:39
    Komunistički gojenci
    Možda su žene shvatile da je u državi kojoj birači samoubilački nameću vlast pod vodstvom HDZ-a ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    hranitelj tuljana 05.10.2024 13:25
    ...
    Žene su svoje o demografiji rekle - izumiremo. Kad pogledaš u svijetu, koji narodi imaju ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    asdf 05.10.2024 12:50
    Demografija je muški posao
    A sva četiri savjetnika - muškarci. Demografija je muškarački pothvat u kojem žene nemaju što ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 05.10.2024 12:45
    Tuljanovo patološko samoljublje
    A koga briga kakvim ti samoga sebe smatraš? Tvoje mišljenje o samome sebi je irelevantno. Temelji ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    hranitelj tuljana 05.10.2024 11:25
    Glupizam
    Ne znam puno ni o horoskopu ni astrologiji pa se zato ne smatram manje obrazovanim. Te tvoje ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 05.10.2024 09:39
    Educirajmo tuljana
    Možda ne zna ni za pojam ageizam pa zato pljuje i po starim lažovima svrstanim među podle ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Asd 04.10.2024 15:24
    Anemični puca od bijesa
    Ratoborni premijer kojem je mama sredila da izbjegne vojnu obuku bjesni na predsjednika ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    NN 04.10.2024 08:20
    HDZ-ova operacija Ostavke kriminalaca
    Naravno da se protivi. Nije novost da HDZ obiluje ljudima koji državne funkcije doživljavaju ...