Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Izborno prosvjetljenje

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

UstrinePosjetitelj koji želi ostati anoniman poslao je nekoliko fotografija za ilustraciju stanja koje je obitelj Kos-Pintar primoralo na upuštanje u sudski spor kako bi ostvarila pravo na, kako kaže, "noć i noćno nebo". Prizore iz Ustrina opisuje kao dokument o sredstvu kojim je gradska vlast "prosvijetlila" birače i prirodu pred izbore, a mjesnu crkvu stavila u "ring".

Napominje da je tu i jedan primjer "prosvjetljivanja" birača iz Malog Lošinja.

 Primjer iz Malog Lošinja

 Image

Komentari: 

0 0 # Iluminator 2007-06-08 10:53
Postoje četiri problema:
1. HEP u Hrvatskoj nepotrebno rasteže zračne kablove iako je europski standard podzemni kabel.
2. Ustrine su bile mjesto bez javne rasvjete i po tom je pitanju bilo potrebno nešto učiniti. Da li je rasvjeta kakav je postavljena bila primjerena može se na stručnoj razini komentirati, ali jedan minimum osvjetljenja koje dozvoljava sigurno kretanje po mjestu je bio nužan.
3. Obitelj Pintar ima pravo štiti svoje interese, ali nije u redu da to prikazuju kao borbu za ekološke standarde.
4. Ustrine su postale poligon bezakonja pa je tako nepoznat netko ove zime betonirao put od ceste do plaže kroz šumu te na plaži (na samom pomorskom dobru) postavio postolje za tuš. Na to nitko ne reagira jer je daleko od svačije kuće za razliu od rasvjetnog stupa koji je bio ispred kuće obitelji Pintar. Bilo bi samo žalosno kada bi se ustanovilo da je ta devastacija izvršena novcem poreznih obveznika ili turističke pristojbe kako se priča. Pored toga u uvali Županj ove je zime nikla zgrada bez graðevne dozvole, ali inspekcija po tom pitanju nije ništa poduzela.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2007-06-08 11:12
Iluminator kaže da Obitelj Pintar ima pravo štiti svoje interese, ali nije u redu da to prikazuju kao borbu za ekološke standarde. Mislim da je to samo pitanje taktike za postizanje cilja koju svatko ima pravo odabrati. Do cilja su mogli doći i pozivajući se na nanesenu štetu izraženu u novcu, ali pozivanjem na ekološke standarde pokazali su, rekao bih, visoku razinu ekološke osvješćenosti. Rezultat koji su tom taktikom postigli postaje "javno dobro" koji mogu koristiti i druge žrtve poklonika cirkuske javne rasvjete lokalnih ljubitelja kiča na vlasti i s rukama u džepovima poreznih obveznika.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Lik 2007-06-08 11:29
Balija je od Ustrina napravio Las Vegas a Kapeliju se to sviða pa ostavio :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-06-08 17:54
Istini za volju Capeli je naredio da se po presudi ukloni svjetlo. Ali njegov doglavnik (ustrinski zet kao i Balija) je naredio da se vrati :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Putić 2007-06-09 01:27
Gostova argumentacija je vrlo prozirna. Dosta često se u povijesti proturala teza da vrhovnik ne zna što mu rade potčinjeni (ta je formula plasirana u staljinizmu, titoizmu i tuðmanizmu). Jadan Cappelli - doći će mu glave mangupi iz njegovih redova. Moš mislit. Uostalom kakav je to gradonačelnik ako dozvoljava da mu drugi kroje politiku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-06-09 11:19
čestitam na vještini kojom je Putić raspravu o nasilju nad obitelji Pintar i nepoštovanju sudske presude zbog zetovske ljubavi prema zavičaju svojih supruga skrenuo na sporedni kolosjek. Pa sad treba razglabati o povijesti, staljinizmu, titoizmu i tuðmanizmu, a ne o osnovnoj temi: trošenju novca poreznih obveznika na ekološki štetna rješenja, zlostavljanje graðana RH i nepoštovanje sudske presude. Takve postupke ne opravdava ništa, ali rasvjetljava izvjesne sličnosti izmeðu bivše i sadašnje vlasti. Pod jarkim svjetlom Balijine žarulje od, navodno 4000 kuna, vidi se više od onoga na što Prutić upire prstom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-06-09 13:04
Ovo je fotka o uklanjanju svjetla po presudi iz Novog lista:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Putić 2007-06-09 13:32
Nemojte od prof. Branke Kos-Pintar praviti novu Erin Brockovich. Ona to nije. Njezin je interes vrlo ograničen. Da je sporna lampa bila 20 m dalje ne bi ju bilo briga za to. Kao što ni većinu ljudi nije briga za mala mjesta na našim otocima. Ima meðu njima onih koji bi rado da ta naša mjesta (Ustrine, Belej, Ilovik, Susak, Unije) postanu indijanski rezervati gdje bi dokona zagrebačka gospoda dolazila gledati domoroce kako oru drvenim plugom i predu vunu. A njihova ljubav prema malim mjestima izražava se na način da svatko ima prijavljenog jednog člana obitelji na nekoj otočkoj adresi kako ne bi plaćali boravišnu pristojbu. Jadno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-06-09 14:49
A tko to od nje pravi E. Brockovich? Ona to zaista nije, ali nije ni kuja kako ju je netko tu nazvao. Prigovaraš joj da je njen interes vrlo ograničen jer smatraš da je ne bi bilo briga da je lampa 20 m dalje. A reci ti meni zašto bi je se moralo ticati nešto što joj ne smeta? Smijem li ja tužiti susjeda što spaljuje smeće ispod moga prozora, a nisam tužio INU zbog zagaðivanja u Sisku? Jel bi i meni prigovorio da imam ograničen interes? Uostalo, zar misliš da bi ozbiljan sudac uopće uzeo u razmatranje predmet u kojem tužitelj ne može dokazati svoj interes jer je daleko od izvora problema? Ma bi, jer mora, ali bi ga začas riješio kao neutemeljen.

I daj, molim te kao brata, reci mi kakve veze ima izbjegavanje plaćanja boravišne pristojbe sa ovim Balijinim ekološkim huliganizmom i Cappelijevom pravnom tupavošću.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2007-06-09 15:09
Prutićev negativan stav prema "dokonoj zagrebačkoj gospodi" mi se sa gledišta interesa lošinjskog gospodarstva čini pomalo apsurdan. Naime, najveći dio Lošinjana svoju egzistenciju temelji na posrednom ili neposrednom pružanju usluga dokonima, onima koji se odmaraju, a što je meðu njima više gospode, to bolje za nas :-) No bojim se da zbog zahvata poput ovoga o kojem se raspravlja Lošinj postaje destinacijom koju će dokona gospoda izbjegavati, jer će se moći prezentirati jedino sloganom MEDITERAN KAKAV NIKADA NIJE BIO.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dvorska luda 2007-06-10 20:24
Ne vidim u čemu je problem ako se netko zalaže za to da ga svjetla koja mu svijetle u postelju ne otjeraju u ludilo. Zalaganje za vlastiti interes je legitimno, naročito ako se taj interes poklopi sa javnim. Gospoða jest tvrdila da je tako postavljeno svjetlo barbarski i anticivilizacij ski, ali i da joj svijetli u krevet i da joj je narušeno zdravlje, što je poznata posljedica nedostatka noćnog mraka. Nije se predstavljala kao ekološka aktivistkinja, nego kao oštećena stranka, i stoga je i dobila sudski spor.
Pravo je čudo kako kod nas postoji fascinacija pronalaženjem osobnih motiva kao da su oni protuzakoniti i loši, a sve uz jasnu činjenicu da pretežni broj ljudi gleda samo svoj interes.
Čisti je bezobrazluk što Grad Mali Lošinj nije poštovao odluku suda u potpunosti i treba vlast zato prozivati. Da li je neposredni odgovorni gradonačelnik ili dogradonačelnik posve je svejedno, to je ekipa koja treba odgovarati po principu zapovjedne odgovornosti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-06-10 20:54
Točno, to pronalaženje osobnih motiva kao da su oni protuzakoniti i loši je tako rašireno da bi čovjek rekao da svi misle samo na javni interes, a ne svoj. A s druge strane takvi se propinju na stražnje noge da obrane privatne interese galamom protiv rezervata za dupine ili u korist onog ilegalnog kamenoloma. Drugima prigovaraju na obrani vlastitog interesa, a sami ne bi ni prstom mrdnuli za opće dobro i zapalili bi cijeli Lošinj da si sfrigaju dvije srdele.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prekršaj!crveni 2007-06-11 11:33
Za administatora: upravo su donešena "pravila za komentiranje članaka" i čini mi se da je napravljen prekršaj za žuti ili crveni karton. Što reći na vrijeðanje gðe. Pintar od strane Ferala i na njegovo vikanje. Po meni treba brisati takav komentar.
PS Kad sam pročitao ta Pravila, ondah mi je palo na pamet kako će administator imati puno posla u "kvazicenzuri" ili će, zbog količine brzo odustati od uklanjanja bezobraština i sve će ostati po starom. Čini mi se dobra ideja, ali nažalost teško provediva u praksi. Bojim se da će ova stranica nažalost ostati izmeðu ostalog i pljuvačnica koju koriste pojedine osobe i samim tim sajt sa malom specifičnom težinom. Nadam se da sam u krivu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Feral 2007-06-11 11:50
LJUDI!!! TOLIKO STE JADNI, A TEK NEUPUCENI U PROBLEMATIKU DA JE TO CUDO!!! NEZNATE NISTA O PROBLEMU LAMPE, A SAMO BESKRUPULOZNO I PRIMITIVNO I LJUBOMORNO NAGAÐATE O CEMU SE RADI!!!JADNO, ZBILJA JADNO!!! MOZETE SE SRAMITI!!!! NE POZNATE NITI STANOVITU GÐU. PINTAR A PODRZAVATE JE NA TEMELJU CLANKA U NOVOM LISTU, SRAMOTA I VRLO NAIVNO!!! GÐA. PINTAR ...Uklonjeno zbog vrijeðanja i diskriminacije po jednoj od osnova navedenih u Pravilima
RASVJETA U SELU USTRINE MORA POSTOJATI I TO U OVAKVIM KOLICINAMA KAKVA JE.OCITO DA 99,9 POSTO LJUDI KOJI DAVAJU SVOJE KOMENTARE NA OVOJ STRANICI NEZNAJU DA 92 POSTO STALNIH MJESTANA USTRINA SU STARIJI OD 65 GODINA STO TO ZNACI PROCIJENITE SAMI KAD VEC ZNATE PLJUVATI PO ONOM DOBROM STO JE UCINJENO!!!
NADALJE, LAMPA/E SU NAPRAVLJENE NA EKOLOSKOJ BAZI, TJ. SVE LAMPE IMAJU PUTANJU SIRENJA SVJETLOSTI PREMA TLU STO JE DODATNI PLUS ZA OKOLIS I EKOLOGIJU!(PREM A NAJNOVIJIM ISTRAZIVANJIMA OCUVANJA OKOLISA I PRIRODE)-global no zagrijavanje itd.
ZATO, PORUKA GLASI DA SE PRVO UPUTITE U SAMU PROBLEMATIKU DOGADJAJA,ONADA TEK MOZES KOMENTIRAT NESTO, A DOTAD TVOJ KOMENTAR ILI BILO KAKVO NAKLAPANJE JE JEDNAKO Uklonjeno zbog vrijeðanja i diskriminacije po jednoj od osnova navedenih u Pravilima
:P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Re. Prekršaj!Administrator 2007-06-11 11:56
Zahvaljujemo Crvenom na upozorenju i kao umjesnom postupit ćemo u skladu s njim. Za sada ćemo brisati dijelove kojima se krše pravila komentiranja, no ako doðe do učestalog kršenja smatrat ćemo da je to sredstvo za gušenje rasprave i brisat ćemo ih bez obrazloženja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-06-11 12:06
Vrišteći Feral od drveća ne vidi šumu, ili još bolje, od silnih rasvjetnih tijela mu je pao mrak na oči. Ovdje je stvar u tome da je Sud donio presudu, a gradska vlast je ne poštuje. Sve drugo je prazno trabunjanje i histeriziranje pogodno za Feralovu rubriku The greates Shits.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Mala 2007-06-11 14:09
Dobardan,dosla sam na internet jer sam obavijestena da se radi o mom mjestu. Mislim da Feral ima potpuno pravo sto je napisao! opcepoznato je svima nama u mjestu a i turistima koji redovito ljetuju vec dugi niz godina da s gðom.Kos-Pintar nesto nije u redu, doticna se okrenula protiv cijelog sela i objavila "rat".Stovise sve mjestane je nazvala "hrpom neukih nesposobnih i zaostalih ljudi" citat iz clanka u Novom listu prije godinu dana!K tomu prijetila je i zastrasivala stariju populaciju ljudi! Tim vise pokazala je svoje pravo lice,te je jasno da ikakav komentar o doticnoj gospodji je suvisan, jer svi mi mjestani znamo o kakvom se "zlu" radi.Zanimljiv je takodjer ovaj istinit podatak koji govori dovoljnio o njoj i o njezinoj obitelji, naime prilikom postavljanja rampe radi sprecavanja odlaska turista s autima , kombijima i kamperima na plazu, SIN gdje.Pintar je legnuo nasred ceste uzvikujujuci "ovo nije Hrvatska" i time sprecavao postavljanje rampe.Zaista, za ovakve cinove i ovakva djela rijeci su suvisne!
I zato svi mi mjestani u potpunosti podrzavamo izjave "Ferala", ni zbog cega drugog, doli njihove istinitosti!
Dovidjenja
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-06-11 15:47
Mala, daj navedi datu Novog lista kad je to o "hrpi neukih nesposobnih i zaostalih ljudi" rečeno. Na Online Novom listu nema ništa takvog. I da te izvjestim da zakonska prava ne ovise o tome kakav je tko, nego o zakonima,a Zakonu je svejedno jel netko zlo il "anðeo nebeski".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Mala 2007-06-11 16:57
To je bilo napisano sredinom 9. mjeseca 2006.godine!U dva navrata je bio clanak! Gdja.Pintar je dobila parnicu upravo zbog nagodbe njezinog odvjetnika Kojica, koji je gle slucajnosti odvjetnik Grada Malog Losinja! :eek:
toliko o tome...
zdravpo
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-06-11 17:35
Bez dokaza linkom na članak ili skeniranim člankom i predočenim ovdje tvoja tvrdnja ide u rubriku rekla-kazala :-) A glede nagodbe, kakva nagodba kad je sud dosudio uklanjanje ???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Prava 2007-06-11 17:45
je..je sud je donio presudu. ali se Grad nije zalio...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # U strine 2007-06-11 19:53
Lokalno pučanstvo je u strahu od dvije osobe. Jedna je Kos-Pintar Branka, a druga je Vitomira Lončar zvana Bucka koja pušta svoje pse da se bez poveza šeću po selu i nasrću na starce i djecu. Dotične gospoðe se hvale svojim vezama i utjecajem u Zagrebu i prema svima se odnose kao prema zadnjem smeću. Toliko o njihovoj kulturi i ekološkoj svjesti pa zato nemojte od njih praviti heroje i ekološke aktiviste. Incidenti s ležanjem na cesti samo su dio njihovih metoda.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Grinja 2007-06-11 20:01
ma koje j... veze ima neko tko pušta psa sa ovom pričom o nepoštivanju sudske odluke? I tko pravi heroja od žene kojoj je sud dao za pravo? Heroj je ovdje Sud, a antiheroji su bivši i sadašnji gradonačelnik i svi vi koji blebećete gluposti hoćete da važi zakon linča. Ma sram vas bilo!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-06-11 20:12
Graðaninu civilizirane pravne države zakon daje odreðeno pravo bez obzira na njegovu kulturu, ekološku svijest, obrazovanje, spol, zdravstveno stanje, vjeru itd. To što je netko (ne)kulturan ni malo ne smanjuje / uvećava njegovo pravo da nesmetano koristi svoj posjed i imovinu. Dakle, U strine, tvoj post nema drugo značenje osim kao izraz frustracije što ovo nije Divlji zapad. Ako nije ...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Noname 2007-06-12 11:28
Zaista je depresivno čitati komentare u kojima se jednostavno ignorira činjenica da je sud donio pravomoćnu presudu u korist tužitelja. Simbol pravde, žena s povezom na očima, kazuje da je pravda "slijepa" i da ne vidi jesu li stranke crne ili bijele, ne prebrojava im krvna zrnca, niti im mjeri temperaturu. Na vagu koju drži u ruci stavlja samo gole činjenice, a ne ljude i njihovo porijeklo, spol, vjeru ili političko opredjeljenje. No prema nekim komentarima neki bi za simbol lošinjanske pravde uzeli nešto poput ovoga:



Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Shupak 2007-06-12 12:06
U pravnoj državi koju imamo u kojoj sude časni i nepotkupljivi suci presuda je stvarno jedini dokaz da je netko u pravu. Razno razni Matvejevići, kojekave američke košarkašice kojima viri prst iz šupka i ostali samo nepotrebno blate našu pravnu državu. Živjela presuda kojom će se zamračiti naš otok. Jer um onih koji ga vode već je odavno pomračen.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-06-12 12:12
A ko kaže da će se zamračiti otok ako sud zabrani da se, na pr. meni uskraćuje noć. Neka naredi da se stup premjesti i nek svjetli tebi. Može tako, pa neće bit zamračen otok? ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Nesanica 2007-06-12 14:00
Bio je dobar film u subotu. Al Pacino nije mogao spavati na Aljasci jer je tamo gotovo stalno bio dan pa je malo skrenuo i greškom roknuo tipa kojeg nije smio. Očito je i jako svjetlo koje je uskratilo san gði. Pintar utjecalo na njezine necivilizirane ispade prema mještanima Ustrina. Zapravo dobro smo prošli jer mogla je iz gana roknuti tri babe i dva djeda u Ustrinama. Da se to dogodilo u zatvor bi išli Balija i Cappelli. :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Odgovor NesaniciDR 2007-06-12 14:10
Posljedice uskraćenja sna na ljudsko zdravlje i ponašanje zbog nasilja svjetlošću ili bukom nisu "necivilizirani ispadi" nego normalne, medicinski indicirane pojave. Poznato je da se meðu najteže oblike policijskog nasilja ubraja korištenje jakog svjetla i prisiljavanje na budnost kako bi se slomilo čovjeka. Zamisli, mnoge žrtve tih postupaka znaju vrlo necivilizirano umrijeti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Mala 2007-06-12 17:49
Dobardan,
Svi vi koji pisete u korist gdje.Pintar i gdje.Bucke niti imate pojma niti imate uvid u njihovo ponasanje i bahatost te namecenje svojih pravila tamo gdje bi samo trebale sutiti i biti manje od makova zrna. I da samo jos ovo spomenem, ocito je svima vama gdin.Balija trn u oku,jer covijek nema niti jedne jedine mrlje u svojoj karijeri pa se lovite za slamkice... no UZALUD!!! Svi mi u Ustrinama a i sire smo zahvalni i bit cemo uvijek zahvalni sto je sve gdin.Balija napravio za nas i nase/a mjesto/a.Da nije bilo njega Ustrine kao i vjerujem ostala mjesta ostala bi u dubokom zimskom snu negdje zaboravljena u nepovratu!I zato mu HVALA i MI cemo UVIJEK biti njegovi!!! pozdrav iz Ustrina...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-06-12 18:21
Mala je u svom postu dala savršen sažetak svih budalaština napisanih u vezi s ovom temom, a hvalospjevom svom dobročinitelju dosegla vrhunce nedostižnog ulizištva. Preporuča se liječenje.

No idemo redom: Nisam primijetio da se tu piše u korist nekakvih gospoða. Ovdje se piše u korist prava pojedinca na obranu od nasilja vlasti. I piše se protiv samovolje vlasti koja ne poštuje Sud, pravni sustav RH i zakone. Piše se protiv loše vlasti, a u ovom slučaju to su podjednako bivša kao i sadašnja.
Malena u svojoj zatucanosti ne može shvatiti da gospoða Pintar nije nametala svoja pravila, nego je pozvala Sud da prisili lokalne vlastodršce da se okane svoje samovolje i poštuju pravila ove Države. Dakle, gða Pintar se zalagala za pravila ove države, a Sud ju je u tome podržao. Nitko kome se uskraćuju prava i nad njim vrši nasilje nema razloga biti manji od makova zrna. Naprotiv, u pristojnom društvu manji od makova zrna trebali bi biti razni balije i kapeli jer ne poštuju Sud. A Vi Malena, budite čija hoćete. Mnogi od nas bit ćemo i ostat ćemo SVOJI. To je mnogo zdravije, kulturnije i dostojanstvenij e.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Mala 2007-06-12 20:06
Samozvani xman je u potpunosti krivo informiran jer parnica izmedju grada losinja i Pintar je okoncana 2006.godine s presudom, no znamo zapravo svi kako je okoncana, jucer sam promptno napomenula da odvjetnik KOJIC zastupa i Grad Mali Losinj i Pintare, tako da je sve to izrezirani cin tj. dogovor,zapravo SUKOB INTERESA!!!i sramotno sto se nakon takve presude grad nije zalio na odluku sto mu je i zakonsko pravo, NO OCITO NIJE IMAO INTERESA OPET PO DOGOVORU KOJIC-KAPELI-PI NTAR! i samo da te podsjetim XMAN, gdin.Balija je bio na vlasti do ljeta 2005. godine, tada se jos vodila parnica izmedju Grada i Pintara, te on samim time nije niti da je zelio nije mogao ne slusati zakon JER JE ODLUKA DONESENA TEK 2006.GODINE!! kao sto je ocito da kad je donesena konacna odluka 2006. godine kapeli i ivkovic su poceli sa prekrsavanjem zakona, tako da samo njih dvoje koji su danas toboze na vlasti krse zakon i ne postuju sud i odluku pravog organa JER JE ODLUKA DONESENA ZA VRIJEME POCETKA NJIHOVE VLASTI 2006.GODINE!!! tako da njima se obrati i njih omalovazavaj!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-06-12 20:25
Ne pada mi na pamet bilo koga omalovažavati kad to tvoji balije i kapeli bolje rade sami sebi :-)

Balijinim blagoslovom je napravljena ta idiotarija koja je dala osnovu za uspješnu tužbu. Dakle, za Balijine vlasti je prekršen zakon. To što je presuda donesena nakon promjene vlasti je posve nebitno, jer je taj vrući krumpir uvaljen drugome. Podnošenje ili nepodnošenje žalbe takoðer je nebitno. Zakon koji brani ometanje posjeda je toliko jasan da je glupo trošiti novac poreznih obveznika na izgubljen slučaj, ali to nije dokaz da je Kapeli pametan. Da je pametan ne bi dopustio ponovno postavljanje rasvjete jer ako tužitelji odluče mogu naplatiti lijep novac za odštetu.

Problem je u nečemu drugom, Mala: tebe nisu obavijestili da više nismo u socijalizmu kad je komitet mogao odlučivati o svemu i u tzv. interesu društvene zajednice kršiti vlasnička i posjednička prava kako se kojem komitetliji "digne". Znam da te to frustrira (ponekad i mene) ali prava vlasnika su danas svetinja. Pintari su vlasnici kuće i imaju pravo koristiti je na prirodan način: danju dan, noću noć. Sve drugo su glupe priče za malu djecu i naivne odrasle.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Prava 2007-06-12 20:35
Ali isto tako vlasnici parcele preko koje je Ivković (u ime Grada) betonirao stazu do mora moraju biti obeštećeni za svoje sveto vlasništvo. Slažeš se, Xmane?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-06-12 20:39
Slažem se! Neka zatraže savjet od Pintara :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Lik 2007-06-12 21:14
Mala i njoj slični ljute se na ove što su tužili, a oni zapravo pomažu i njima da im se ne dogodi slično. Vlast je naučila da ima netko iznad nje (Sud) i da ne može baš sve kako hoće. To nam svima može koristit ;-)

E, ali neki su Balijini, a Balija njihov pa se ne moraju plašit. Zato ih nerviraju ovi koji pokažu da ima šerifa nad šerifom :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dida 2007-06-13 00:19
što je babi milo to joj se i snilo. Dobila je bitku al će izgubit rat. Kad to shvati ostat će joj mogućnost žalbe sudu. Uvijek ima šanse da joj sud odredi jedno rukovanje sa sucem Milanovićem u Gospiću.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-06-13 09:26
Tužno je i ružno koliko ima ljudi da zlurado slave što se gazi pravo koje je sud potvrdio. Osim manjka morala takvi ljudi pokazuju da vlast za njih nije institucija koja štiti zakonska prava svih graðana nego mafijaška klika koja nagraðuje svoje ljude. Ako se na Malom Lošinju tako bira vlast, jao nama!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Iggy 2007-06-13 11:24
Goste, pojava o kojoj govoriš naziva se "predpolitičkim " stanjem biračkog tijela. Znak je demokratske nezrelosti i nedoraslosti demokratskim zasadima. Motivacija za izlazak na izbore u takvom društvu je očekivanje neposredne osobne koristi, pa se izbori odvijaju na razdjelnici nacionalne, vjerske, obiteljske, rodovske ili interesne pripadnosti kandidata. To je neka vrsta dječjeg vrtića demokracije. Nakon nekoliko generacija društvo odraste i pobuda za izlazak dolazi iz uma, a ne iz jednog drugog tjelesnog organa. Izbori postaju izborima, a prestaju biti navijačko-kladi oničarsko prepucavanje. No tješi se, izlazak čovječanstva iz prethistorije trajao je još duže :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Vlast 2007-06-13 11:35
Vlast se ne bira na Malom Lošinju nego ili na Lošinju ili u Malom Lošinju, goste nepismeni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Rio de Janeiro 2007-06-13 12:04
ali i onaj koji je sada na vlasti govori "na Malom Lošinju", valjda zna čovjek :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-06-13 12:37
Vlast mi prigovara na nepismenosti jer sam napisao "na Malom Lošinju", a da treba "Na Lošinju". OK, prihvaćam kritiku i ispričavam se, ali ta greška ne opovrgava ono moje "Jao nama! ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Vlast 2007-06-13 12:40
Isprika uvažena. A što se tiče onoga koji je na vlasti. On je poznat da mu je škola bila jača strana. :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Mala 2007-06-13 17:13
Mala tj. ja potpuno znam i upoznata sam sa problemom oko lampe a i kad ste spomenuli i Ivkovicevo probijanje puta i rusenje gromace preko tudjeg vlasnistva da bi omogucio svojim rodjacima iz Istre da sa KAMIONOM dodju do plaze i novosagradjene KUCE na samome moru(bespravno sagradjene kuce)!a inspektori, pocevsi od VILDANE ZUZE ispijajavaju kavu od ranih jutarnjih sati u klimatizirajuce m uredu!!zaista je SVE korumpirano!!!
da se vratim na lampu jer ocito XMAN a i pojedini ostali ljudi ponavljam po 1000000000 put NISU upoznati S STANJEM POSTAVLJA!NJA LAMPE, ZASTO JE POSTAVLJENA , IZ KOJEG RAZLOGA I CEMU ONA SLUZI??? nego, SVI ko krdo se pozivaju na odluku suda!! TIPICNI BALKANJEROSI!!!
Naime, svi oni mjestani koji zive u ustrinama ZNAJU da lampe moraju biti ponajprije za zivot ljudi i iz razloga sto u ustrinama zivi 92 posto ljudi starijih od 65 godina!!!!lampa mora biti iz tih razloga a i iz razloga postavljene rampe, naravno jer onaj koji ima malo cuke u glavi zna da rampa mora biti osvijetljena kako se ne bi neki turista poslije fine vecerice zabio u rampicu koja nije osvijetljena!!! !! i zato XMAN nemoj prigovarati ondje gdje ti nije mjesto jer svojim istupanjem pokazujes krajnju liniju neobrazovanosti i primitivizma!!! pozdrav
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-06-13 17:46
Mala, sigurno će te iznenaditi da tvoju primjedbu da svojim istupanjem pokazujem primitivizama smatram lijepim komplimentom. Lijepo je saznati da te sugovornik smatra običnim, prirodnim čovjekom, nezagaðenim naslagama svega onoga što neka kultura taloži na njega. Da ja sam, primitivan, a od obrazovanja mi ne treba više nego da znam pročitati odredbu ustava koja nam jamči jednakost pred zakonom i pravo uživanja svoga posjeda, te odredbu o pravu na zdrav život (imaš je na ovoj stranici). Slažem se da lampe moraju biti postavljene, ali one ne smiju biti postavljene tako da bilo kome onemogućuju zdrav život. Pojedinac NIJE dužan biti žrtvom potreba drugih ljudi, pa makar oni svi bili stariji od 65 godina, i kao takvi, po svu noć u gluho doba noći hodali po Ustrinama. Još jednom: samo u komunizmu i fašizmu pojedinac služi kolektivu i žrtvuje ga se za kolektiv. Koliko znam, riješili smo se toga, osim ako do Ustrina i Lošinja još nije stigla vijest da je komunizam bankrotirao.

Mala, napisala si "SVI ko krdo se pozivaju na odluku suda!! TIPICNI BALKANJEROSI" i ostala živa. U svom neznanju balkanizmom si nazvala poštivanje odluke suda, dakle ono što je totalna suprotnost balkanizmu. Evo kako se u Wikipediji opisuje balkanizam:

Pojam Balkan obojen je negativnim značenjima: nasilje, vjerska i etnička nesnošljivost, sveopća nazadnost i podjeljenost. U engleskom jeziku riječ balkanisation (balkanizacija) označava neizlječivu rascjepkanost i netrpeljivost izmeðu frakcija unutar neke skupine. Zato se ta riječ na rubnim područjima izbjegava i ponekad smatra pogrdnom. U Hrvatskoj (i šire) koristi se i pojam balkanska krčma, koji se proslavio zbog Krležine rečenice: "Kad se u balkanskoj krčmi pogase svjetla, onda sijevaju noževi."

Draga Malena, balkanska krčma je mjesto u kojem nema krda koje se poziva na zakon. U balkanskoj krčmi mahnita krdo koje se zakonu protivi. Pa tko je tu Balkanac? Oni koji ne gase svjetlo zakona ili oni koji ga zbog neekološke rasvjete gase?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Sud 2007-06-13 17:54
Uhvatili ste se jedne presude kao da ne znate da se kod nas to može kupiti za par stotina eura. Kad još imate odvjetnika koji je ujedno i odvjetnik druge strane tj. Grada koji zrihta da se nitko ne žali - stvar ide, kaj ne?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Juki 2007-06-13 17:59
Ako je sve tako zrihtano kako to da je svjetlo prvo maknuto a onda opet stavljeno. S tim tvojim rihtanjem nešto baš ne štima, ne :zzz
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-06-13 18:06
Ovo već prelazi u ludilo. Po vama čovjek ne smije dobiti sud bez da ga optužite za podmićivanje. Kreteni tupavi!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # DOMACIN 2007-06-13 18:31
GOST ILI DRUGIM NAZIVOM KIKIC!!! SLUSAJ DOBRO KAD NISI UPOZNAT SA ZBIVANJIMA MUCI I DRZI SE PODALJE!!!
KOJIC JE ADVOKAT GRADA I ADVOKAT TE STANOVITE PINTARKE!!! TO I VRBE ZNAJU I PTICE NA GRANI!!!! A TI OCITO ZIVIS U HLADNOM KAMENOM DOBU PA ZATVARAS OCI PRED ISTINOM.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # crveni 2007-06-13 18:38
samo za administratora soto voce: prekršaja koliko voliš, izgleda da sam bio u pravu neki dan....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Juki 2007-06-13 18:39
A ko donosi presudu, advokat ili sudac? Pojasni kakve veze ima ako je Koić zastupao obe strane?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Poruka za CrvenogAdministrator 2007-06-13 18:45
(Takoðer soto voce)
Dakako da si bio u pravu. Ali rasprave su uglavnom u okviru teme, a njihov ton mi se ne čini nedopustivo uvredljiv, klevetnički ili diskriminirajuć i. Što ti misliš?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # DOMACIN 2007-06-13 18:50
PA DA SE GRAD TUZIO NA ODLUKU SUDA ISHOD BI BIO DRUGACIJI, NO KOJIC I KAPELI SU SE DOGOVORILI DA SE GRAD NE TUZI JER JE U PITANJU KOJICEVA STRANKA I SVI SRETNI I ZADOVOLJNI , NARAVNO ONI!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Mala 2007-06-13 18:54
Morala sam primijetiti da XMANOVE FILOZOFSKE NEBULOZE kojim prikriva ociti pogled na istinu dosezu do neslucenih visina!! covjek ne zna konkretno odgovoriti i nema pravnih argumenata pa poseze za filozofskim pricicama!!! :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-06-13 19:13
Ničeg filozofskog i nebuloznog nema u tvrdnji da nitko ne mora biti žrtvovan za drugoga, pa ni stanari jedne kuće za vlasnike i stanare okolnih kuća i cijelog mjesta. To nije filozofija nego sukus Ustava RH. A evo ti malo nefilozofske literature sa ove stranice (desno gore):
• Svatko ima pravo na zdrav život.
• Država osigurava uvjete za zdrav okoliš.
• Svatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

U konkretnom slučaju Država je putem Suda osigurala uvjete za zdrav život jedne obitelji, jer Grad nije ispoštovao odredbu "Svatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša." nego je jednu obitelj prisilio da svoje zdravlje žrtvuje za druge.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Juki 2007-06-13 19:17
A moja baka bi bila bicikl da ima kotače :D A kako pojašnjavaš to da je Koiceva stranka izvisila i pored presude?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # DOMACIN 2007-06-13 19:46
Juki , za sebe dovoljno znam o tom problemu, tj, znam i vise nego sto bi neki zeljeli da znam!!! a u vezi presude pitaj Kojica nazovi ga telefonom i reci mu da te to jaaaako muci i onda njega malo tlaci a!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Juki 2007-06-13 19:53
Ma nemoj, znaš za sebe ali nećeš reći nama da i mi znamo :-) To je kao ono ja znam, neću vam reć, ali vi niste u pravu. S tobom ne vrjedi tratit vrijeme.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Domacin 2007-06-14 01:04
upravo tako mica, svi oni kojima nije dobro na nasem skoju, u mjestima...a nisu sa otoka, nego iz zagreba, hercegovine, slovenije... neka spakiraju kofere i BAJ BAJ!!!! Izvorni Otocani su gazde na svom skoju!!!!
kako ono ide....Dovidjen ja i ne placite... rastite negdje drugdje i nas brzo zaboravite i vasu mrznju drugdje sijajte.....-to je za sve one kojima nije dobro na skoju!!!!!!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-06-14 10:00
Opa, bato!! Ovo ko da je napisao neko iz Republike Srpske Krajine :D A ja mislio da je Lošinj u Hrvatskoj. Domacine koji zakon kaze da su Izvorni otocani gazde na svom skoju?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-06-14 10:01
i kako se zna da je neko "Izvorni otocan"? Pise mu na celu?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dvorska luda 2007-06-14 16:27
Molim administratora da poštuje odredbe komuniciranja na ovom webu i obriše Micin post. Njezina je izjava primitivna, ksenofobična, protivna ustavnim vrijednostima i normalnom ljudskom ponašanju i diskriminira temeljem zavičajne pripadnosti.
Sviðalo se to zalupanim stanovnicima škoja ili ne, svaki graðanin RH ima u Malom Lošinju kao i svuda u RH ista prava. Činjenica da se je netko rodio i živi u skučenoj otočnoj provinciji, a ne u Zagrebu, može frustrirati, ali ne nudi nadoknadu u obliku više prava na noćni mir ili prava na bilo što u odnosu na Zagrepčane.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mica 2007-06-14 16:36
vi stvarno niste normalni,...uklonjeno zbog ksenofobične poruke protivna ustavnim vrijednostima koja diskriminira temeljem zavičajne pripadnosti
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # X-MAN 2007-06-14 18:44
VIDI SE ...Kao paušalna tvrdnja bez argumenata komentar se uklanja
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guc 2007-06-14 19:42
Ja mislim da je Domacin u pravu: Svi kojima nije dobro na nasem skoju, a nisu sa otoka, nego iz zagreba, hercegovine, slovenije... neka spakiraju kofere i BAJ BAJ!!!!

Jer oni kupe od nas izvornih otocana zemlju, kuce i gradilista, a onda bi jos i da ih koriste kao da su njihove. Ma nemoj! Neki bi i da spavaju u njima nocu! Ma bezobrazluk! Gazde na ovom skoju su izvorni otocani, a ne ti dotepenci koji su kupili kuce.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # MISTER 2007-06-14 22:29
x-man,je totalno neupučen u razvoj dogaðaja,lako je kritizirati ljude,a ne znati o čemu se radi.........To zna svatko. :-x
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # POISON 2007-06-14 22:36
po mom mišljenju ta gospoða i gospodin Pintar bi se trebali odseliti od Ustrinama i ići u Zagreb tamo gdje ih prihvačaju.....
To što čini u tom selu je potpuno ludo.Neka bude sretna da joj nakon takvih optužba neko ne izbaci....
kako ima obzira napadati mještane,valjda njima svjetlo treba,a ako se njoj ne sviða neka promjeni zrak...... :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guc 2007-06-14 22:43
Tako je POISON! Kupili kucu, i sad bi da u njoj i spavaju. Gadovi i Bezobraznici! Ma ko je to vidio? Treba ih izbaciti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-06-14 22:48
Poisone, a zašto ti mještani ne premjeste svjetiljku tako da njima svijetli u krevet?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Domacin 2007-06-15 00:34
x man svaki tvoj komentar je suvisan jer funkcioniras na okorjeloj primitivnoj razini, idi malo u svijet i nauci se malo ponasanja i respektiranja prvo stanovnika malih mjesta na otoku a onda i sebe, jer ako ne postujes sebe ne postujes niti druge!! nebi ti skodilo!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Domacin 2007-06-15 00:42
Drago mi je sto su ljudi uvidjeli da mjestani ustrina imaju pravo i sto i oni misle da Pintari moraju eskivirati u zagreb, jer im se ne pise dobro na otoku!!!
Nek otidju u zagreb i neka tamo provode svoju volju i nek se tamo bune, lampe i slicno..!!!!!!! !!!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # purger 2007-06-15 01:49
Na slici br. 3 ljepo se vidi, da rasvjetni stup na kojoj je lampa, a koja smeta gospodji sa /sirom otvorenim skurama po noci/,nalazi se preko puta na dovoljnoj udaljenosti od njene kuce i koja osvjetlava križanje,i fasadu na kojoj je jedan jedini prozor sa otvorenim skurama, ali gospodja Pintar treba znati da se skure mogu i zatvoriti navecer, ako joj je do spavanja. A nase sudstvo je pozitivno reagiralo, na nacin da se "neke" gospodje iz Zagreba rjesi pa joj je dalo zapravo da grad skine rasvjetu. Pa molim Vas, u kojem gradu pa bio to i Zagreb, od kuda dolazi "zlocesta" gospodja koja je na sudu imala pravo, na ulicama rasvjetna tijela nigdje nisu premjestala, jer ona ne sluze da bi netko spavao ili ne vec za rasvjetu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pero 2007-06-15 02:03
Presuda " da se ukloni rasvjetni stup sa posjeda obitelji Pintar". Znaci da je križanje i cesta posjed obitelji Pintar, a tko im je kriv sto nisu ogradili posjed, to jest cestu, a mozda i cijelo Ustrine.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Domacin 2007-06-15 02:47
tako trebe, pintare topom na medvednicu pa nek se tamo zale..pitam se zasto bi se tamo zalili??mozda zbog prevelike hladnoce ili vukova koji zavijaju tijekom noci...ha ha.... :D :D :D :D :D :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-06-15 09:03
Domacin je napisao: "Drago mi je sto su ljudi uvidjeli da mjestani ustrina imaju pravo i sto i oni misle da Pintari moraju eskivirati u zagreb, jer im se ne pise dobro na otoku!!!"

Nitko nije tvrdio da mjestani Ustrina nemaju pravo na rasvjetu. Imaju pravo ns rasvjetu, ali i Pintari imaju pravo na korištenje svoga posjeda. Ako je sud utvrdio da ih se javnom rasvjetom ometa u posjedu, onaj tko je postavio rasvjetu mora je ukloniti, prilagoditi ili premjestiti. Nitko nema pravo tražiti da Pintari zatvaraju škure, jer to bi bilo isto kao da se graðanima Siska kaže "ako vam smeta smrad rafinerije, zatvorite prozore, a na ulici nemojte disati". Više puta sam pitao zašto netko ne dopusti da se taj stup premjesti pred njegovu. Nitko mi nije odgovorio. Purger pak piše da svjetla ne sluze da bi netko spavao vec za rasvjetu. Točno je da svjetla služe za rasvjetu, ali njome se nikome ne smije oduzimati pravo na san.

U nekim od ovih komentara lukavo su umetnute prijetnje Pintarima i poziv da se gube iz Ustrina. Oni koji su ih napisali pokazuju da ne poštuju zakone RH i da njene zakone žele nadomjestiti zakonom rulje. Pa sretno vam bilo!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # selo moje malofiuman 2007-06-15 10:14
Koliko bi bilo posla u gradu za takve suce, kada je javna rasvjeta u svakoj ulici? S jedne strane ulica, s druge strane zgrade u kojima jednako tako ljudi spavaju po noći. Ili ako ne spavaju već rade "one" stvari možda to ipak vole u mraku, a ne kao na pozornici. Svejedno, nitko ih ne pita o kršenju njihovih ustavnih sloboda. Svjetlo treba biti jer ne živimo u šumi.
Nisam čuo da je netko pokrenuo, a kamoli dobio takav spor u gradu, očito da na selu vrijede neki drugi zakoni, ili možda samo za odabrane "graðane", ili suci nemaju pametnijeg posla?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # X menupurger 2007-06-15 10:30
Rasvjetni stup se postavlja na mjestu gdje je potrebna javna rasvjeta, u ovom slucaju je to raskrizje,nije se zadiralo u privatnost a nikako nedaj boze posjed gospodi iz "Zagreba".Da bi se premjesio stup on bi bio dalje od raskrizja,ne bi osvjelavao ulaz u kalicu ipod gospode iz "Zagreba" a tek bi onda, sa donje strane bilo svjetlo u cijeloj kuci, (jer tamo ima vise prozora sa otvorenim skuram) gospodi iz "Zagreba".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Lenjin 2007-06-15 11:48
Iz purgera i fiumana progovara duh komunizma. Stoje oni postojano, kano klisurine na braniku prava kolektiva pred pravima pojedinca. I nakon Tita, Tito! Jebeš Ustav RH. Mi ćemo to po Manifestu KP.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-06-15 12:16
Ma nisu to komunjare nego krščani. Ono, kupi prnje, ko j... zakone, marš odavde itd.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Tesla 2007-06-15 12:17
A što će nam struja kad se borite za mrak? Istina ne za mrak komunizma već nove demokracije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-06-15 15:15
Kojić ne zastupa ... Uklonjeno zbog korištenja uvredljivih izraza
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zagrebčanka 2007-06-15 15:37
Čitam ove gluposti i pomislih, pa i ti divljaci imaju kompjutere. Napredak. Ili ne. Nisam sigurna. Zanima me kako ostaju ti pravi, izvorni otočani. Imajući djecu meðusobno s braćom, sestrama onako meðusobno jer ih nema dovoljno različitih ili izvan obitelji. Iako se ne moraju raðati degenerici iz tih fantastičnih kombinacija, neki pomak nastaje što vidimo iz priloženog.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mala sestra 2007-06-15 15:42
Hej veliki brate! Izašao si iz okvira dogovorenih pravila ponašanja...Kao paušalna tvrdnja bez argumenata komentar se uklanja...ovo je previše.Pa popovi i vjera tvrde bez i jednog argumenta da bog postoji npr.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Odgovor Maloj SestriAdministrator 2007-06-15 16:32
1. Komentar od kojeg je ostalo "VIDI SE ..." uklonjen je iz citiranog razloga jer tvrdnja da se nešto vidi samo po sebi, a bez navoðenja elemenata koji podupiru to viðenje, ispunjava uvjete iz definicije paušalnosti.

2. Ureðivanje i administriranje ove web stranice ne temelji se ni na jednoj od vjerskih doktrina, pa argumenti imaju prednost pred, vjerom, uvjerenjem ili preduvjerenjem posjetitelja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Paušalna tvrdnja bez argumenataMima 2007-06-15 16:32
Veliki brat stvarno je pretjerao. Na ovim stranicama većina prepiske je upravo sadržana u paušalnim tvrdnjama bez argumenata. Mislim da to još nije dovoljno da se nešto obriše. Administrator je navijački raspoložen....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mala sestra 2007-06-15 16:46
Pusti nas da ipak sami odlučimo, jer mi se diže kosa od argumenta tipa - bez navoðenja elemenata koji podupiru to viðenje, ispunjava uvjete iz definicije paušalnosti. Tko je dao definiciju paušalnosti i u kojoj prilici je paušalnost negativna , a u koji pozitivna pojava.Veliki brate ti proglašavaš pravilom nešto što nije postavljeno kao pravilo ove stranice.Ja se bavim filozofskom analizom, logikom u drugim prilikama i u druge svrhe. Smanji doživljaj i pretencioznost! !!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Feral 2007-06-15 16:48
brizna zagebcanka, stvarno je isfrustrirana i iskompleksirana , a joooooooooj.....
mislim da bi idealni smjestaj za tebe bio ispod dinamovog stadiona u zagrebu, joj ispod reflektorcica, da te malo prosvijetle, pa kaj ne?!!!!! :zzz
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Domacin 2007-06-15 16:48
za zagrebcanku tj Pintarku . . . Komentar je obrisan zbog eksplicitne prijetnje fizičkim nasiljem
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zagrepčanka 2007-06-15 16:52
Nisam nikakva Pintar. Nemojte misliti da vaša glupost nije na daleko uočena i prepoznata.Ne samo da ste divljaci već i loši pjesnici tj.prostaci
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Domacin 2007-06-15 17:00
PURGERKA KAKO VAS "ZAGREBCANE" POSPRDNO NAZIVAJU :D :D :D , MI SA OTOKA SMO PONOSNI DA NEDAMO SVOJE I PURGERIMA I OSTALIMA, NEK SE GOSPODA PURGERI ZALE SV. MARTINU NA MURI ZAKAJ SU ONI OPCI PREDMET SPRDNJE........ .....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # DOMACIN 2007-06-15 17:06
drugacije cu napisati svoj komentar, Obrisanozbog ponovljene prijetnje
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Odgovor Maloj sestriAdministrator 2007-06-15 17:56
Osoba koja se bavi filozofskom analizom i logikom vjerojatno je konzultirala barem kakav rječnik pa zna što opisuje riječ paušal, paušalan, ili paušalizam. Zato me čudi da korištenje tako banalne riječi kod nje izaziva dojam o administratorov oj pretencioznosti.

Paušalnost nije ni pozitivna ni negativna pojava, ako se uopće može nazvati pojavom. Paušalni porez, na primjer, može biti i "dobar" i "loš", no to ovisi o okolnostima i stajalištu. Plaćanje "paušalno razrezanog poreza" podrazumijeva obvezu neovisnu o visini prometa ili zarade obveznika. Prevedeno, poreznik je razrezao porez obvezniku bez "argumenata" za njegovu visinu, od oka, "isisano iz prsta", i t.d. Analogno, pojam se koristi i u drugim kontekstima. Evo nekoliko primjera s interneta iz vrlo različitih područja i konteksta:

Krajnje je, meðutim, opasno, poistovjetiti cijeli islamski svijet s terorizmom. Paušalizam nigdje i nikada nije donio ništa dobra. Bilo bi to krajnje i netočno i uvrjedljivo.

Kako se jedna paušalna izjava (bez definiranja koje studije, kolika količina rtg zraka, koji dio tijela je ozračen) može biti upozorenje ženi u trudnoći. Ja tom njegovom rečenicom nisam dobila informacije koje mi mogu rasvijetliti moje stanje. Jedino što je učinjeno je unošenje nemira i nametanje tereta, kojem ne bih nikom poželjela.

Skeptici odlažu neizbježnu prilagodbu novoj realnosti i tako povećavaju buduće štetne posljedice.Ovo je paušalna tvrdnja nedostojna ozbijnog znanstvenika. Pitanje "prilagodbe novoj realnosti" pada na jednom trivijalnom pitanju, a to je "Kako?".

Paušalna je tvrdnja tipa "zna se da ...", "svi pripadnici skupa A su B", i t.d. Paušalizam je lako izbjći. Uz odreðenu tvrdnju dovoljno je navesti argumente u njen prilog. U protivnom, tvrdnja je paušalna, pa kako ne doprinosi raspravi posve suvišna i može se tretirati i kao spam.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-06-15 18:01
Domacin se hvali MI SA OTOKA SMO PONOSNI DA NEDAMO SVOJE I PURGERIMA I OSTALIMA. Ne damo svoje nego ga naveliko prodajemo... A onda ih tjeramo da odu. Kako se to zove Domacine? Pljacka? Prijevara? Divljastvo?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Arheolog 2007-06-15 20:40
Kad bi većina Otočana bila kao ovaj neandertalac "Domacin" trebalo bi tamo otvorit rezervat za praljude a ne za dupine. Da se ima gdje priučavati prvobitna plemenska zajednica. Ma bušmani su kulturniji od tih Domacina :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Za administratoraOtoćan 2007-06-16 02:12
Administrator intervenira kada smatra da neki post nije u skladu sa pravilima pristojne komunikacije. Ponekad je to mozda bez veze jer bih rado vidio zbog cega osudjuje i na temelju cega procjenjuje da poruka nije u skladu sa pravilima. Ali Adminidtrator ostaje sljep na postove izvijesne zagrebcanke koji nisu na razini pristojne komunikacije i uvrijedljivi su za otocane. Znam da Kikic i Bojana nisu Losinjani pa se ne osijecaju uvrijedjenima ali svejedno.....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Odgovor OtočanuAdministrator 2007-06-16 11:50
Ako Otočan misli na post "Zagrepčanke" koji počinje tekstom "...Zanima me kako ostaju ti pravi, izvorni otočani..." činjenica je da se Administrator nad njim zamislio, jer mu se na mah učinio uvredljivim. Meðutim, pažljivijim čitanjem zaključio je da se njime samo ironizira ideja "izvornosti" nečijeg etničkog, rasnog ili zavičajnog porijekla i čistoće "krvne slike" koju je egzaktnim dokazima utemeljenim na DNK analizi znanost ocijenila kao neutemeljenu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zagrepčanaka 2007-06-16 14:21
A uz proizvoljne tvrdnje o izvornosti ja stvarno problematiziram i izolirane i samodovoljne zajednice kako god to zvučalo: Broj jedinki, u ovom slučaju ljudskih, na odreðenom mjestu koje nemaju doticaj s jedinkama drugih zajednica. Neka se pobroje i vide stvarno koliko je to glupa tvrdnja, a ako čuvaju svoje čistunstvo, bolesna.U suštini sve priče o izvornosti, pravu prvoga, prisutnosti od stoljeća 7.su notorne gluposti koje su koristili svi manipulatori u svrhe manipulacije, a mi smo samo svjedočili "meštru svih hulja", glupostima tzv.oca domovine
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kromosom 2007-06-16 19:25
A čuj, Zagrepčanko, važno je to. Time se odreðuje tko ima više prava. Na primjer čimpanze se genetski podudaraju s nama ljudima čak 99,4 posto. Zbog onih 0,6 posto razlike mi držimo čimpove u zoo-u, a ne oni nas. Sada treba utvrditi kolika je genetska razlika izmeðu izvornog otočana i na pr. Istrijana, Dalmatinca i t.d. pa onda po tom odredit koliko posto otočani imaju više prava.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Domaći furešt 2007-06-16 20:07
Ma ja bi volio da mi ovi koji tugalame da izvorni otočani imaju veća prava kažu ko je "izvorni otočan". Jel to onaj ko je roðen na otoku? Na pr. Albanac roðen u Velom? Jel on ima veća prava od Purgera i drugih Albanaca. A jel ima veća prava roðeni na Lošinju koji odseli u Frakfurt i tamo živi 40 god. a onda se vrati na Lošinj? Jel ima veća prava od nekog Dalmoša koji je tu živio dok je on bio u Njemačkoj? Hajde ljudi, javite se. Ili se za to ide u ambulantu i dade krv pa na analizu. Ovo je važno pitanje pa da znamo. :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Odgovor domaćem fureštuGostić 2008-01-16 09:23
Svatko tko živi na otoku i svoju životnu snagu ( u svim oblicima ) troši na otoku je otočan.
A svatko tko doðe na otok povremeno na odmor je gost i on je uvjek u pravu dok se ponaša kao gost, a kad počne glumit gazdu e onda mora prvo ispuniti svoje obveze da bi dobio prava.
To se odnosi na sve nacije i boje kože. ( osim naravno na Četnike) jer oni su neprijatelji Hrvatske. :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2007-09-14 02:52
Vratio sam se danas iz Ustrina poslje 2-tjednog odmora!
Ovako:
Mislim da svako civilizirano mjesu na svijetu ima pravo na ulicnu rasvijetu,(naro cito u 21 stoljecu) bez obzira na to dali to smeta nekoj zagrebackoj "DAMI" koja tamo dolazi 7 dana na godinu na "duhovne obnove"
Svi mjestani misle da je postavljanje ulicne rasvijete bio odlican potez, znam to dobro iz prve ruke.
Zbog toga, ko j..e ono sto neka zagrebacka "dama" misli, ako joj ta lampa toliko smeta, nek ne dolazi vise u Ustrine, jako je ocito da nikom tamo nece falit!
To je nazalost problem danasnje hrvatske, sto neka "dama"iz Zagreba kupi kucu od nekog domaceg covijeka, koj je morao otic iz Ustrina zbog npr. posla,za neku sitnu lovu.
Poslje sta je kupila starinu, obnovi je, stavi aluminisku bravariju, klima ureðaje, i baci fasadu nu neku "ukusnu" tirkiznu boju, i onda S..e zbog neke lampe, i navodne ekoligije.

Ja sad stvarno molim neupucene u ovu problematiku, da stanu sa svojim glupavim komentarima!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Divljacilovro 2007-09-14 09:05
Problem današnje Hrvatske nisu dame koje kupe nečiju kuću za lovu koju je prodavatelj tražio nego stav da je nečiji interes važniji od interesa drugoga, unatoč zakonu. A kad netko kaže "ako joj ta lampa toliko smeta, nek ne dolazi vise u Ustrine, jako je ocito da nikom tamo nece falit" imamo primjer pravog balkanskog divljaštva koje se očituje u nepriznavanju i nepoštivanju zakona. To što mještani misle da je "postavljanje ulicne rasvijete bio odlican potez" je jedno, a zakonsko pravo da noću imaš noć je nešto sasvim drugo.

Gost je još napisao "Zbog toga, ko j..e ono sto neka zagrebacka "dama" misli". Zaista nije važno što ona misli, važno je što o tome misli sud. A sud je presudio u njenu korist. Oni koji ne poštuju odluku suda nisu drugo do divljaci i nasilnici.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # otočanizbunjeni 2008-01-15 20:15
Da li se otočanin postaje roðenjem ili odgojem?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Odgovor GostićuUmpah pah 2008-01-16 11:39
Negdje duboko u svakom čovjeku čuči primitivac, ma koliko se on napiturao glazurom civilizacije. Gostić je u pravu kad kaže da svatko tko živi na otoku i svoju životnu snagu troši na otoku je otočan. Ali Gostić kaže da svatko tko doðe na otok povremeno na odmor je gost i on je uvjek u pravu dok se ponaša kao gost, a kad počne glumit gazdu e onda mora prvo ispuniti svoje obveze da bi dobio prava. E tu je iz Gostića izvirio primitivac. Čovjek ima neka prava a da ne mora izvršiti nikakve obveze. Jedno od tih prava je zdrav okoliš i na njega imaju pravo čak i robijaši u zatvorima. Ako netko kupi kuću i u nju dolazi samo jednom godišnje na jedan dan on je ima pravo uživati i pravo zahtijevati da se poštuje zakon pa makar da je samo gost. A to je slučaj u Ustrinama. Zakon je da ne smiješ smetati posjed drugome, pa makar ko on bio. Čak da je i Četnik dragi moj Gostiću ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 15.01.2025 16:49
    Još i ovo
    Hrvatska je u studenom zabilježila najveći pad industrijske proizvodnje u EU, višestruko snažniji od prosjeka, pokazali su u srijedu podaci europskog statističkog ureda.

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 15.01.2025 16:33
    Svima im ga je dosta
    Ljudi bliski vrhu HDZ-a za Telegram: 'Narodu je Plenkovića dosta, a bome i nama. Izgubio je doticaj s realnošću, okružio se ulizicama' Naši sugovornici se slažu da bi bilo bolje da je Milanović pobijedio u prvom krugu: 'Sada je razotkrivena sva strahota ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Aldo 15.01.2025 16:23
    Birači poručili da im je dosta
    Ovakva, sumanuto uvjerljiva pobjeda, jasno pokazuje ne samo što birači misle o kandidatu kojeg je HDZ stavio pred njih i nasuprot Milanovića, već i o vlasti koja devet godina drži sve ključeve političke moći u zemlji. Pardon, gotovo sve. ‘Ovo sad ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    WoW 15.01.2025 16:02
    ...
    Baš čudno da HDZ-ovku nisu uhapsili čim se nije javila na izdržavanje zatvorske kazne, nego tek kad su antirežimski novinari koji mrze sve što je hrvatsko, počeli istraživati tko je osoba koja je svojom pametnom izjavom zadivila cijelu Hrvatsku. Kad će ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 15.01.2025 15:23
    Pokazalo se što birači žele!
    Nezajažljiva firerska pohlepa za prisvajanjem svih državnih funkcija nagnala je Plenkovića da se pokuša dočepati i komande nad Hrvatskom vojskom. Ustavne smetnje planirao je zaobići kandiranjem za predsjednika države svoje lutke na koncu Dragana ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Lino 15.01.2025 14:17
    ..........
    Ovo više dolikuje nekom turističkom animatoru ili službeniku turističkog ureda nego jednoj gradonačelnici.

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 15.01.2025 13:46
    Kad hadezeovke marširaju
    Može Plenki poručivati štogod mu paše, ali zbivanja prelaze u farsu. Kao klinci u pučkoj školi hadezejci se dure na pobjednika izbora i prkosno javljaju da neće doći na inauguraciju. A portali javljaju da su policajci htjeli odvesti HDZ-ovku s hit ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    NN 15.01.2025 12:44
    Džabe su krečili
    Istina je da su lošinjski hadezejci poslušali naredbu. Ali 17 posto glasova za Plenkijevog kandidata spram preko 80 posto za protivnika znači da im je trud bio uzaludan. A kad znamo što je ostalo od nekadašnjeg ogranka i ko ga vodi, tko ima glavnu ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 15.01.2025 12:20
    Najbolje zna gradonačelnica
    Glavna vijest u Hrvatskoj ovih dana je da predstavnici HDZ-a nisu čestitali predsjedniku Milanoviću na pobjedi, niti će sudjelovati na njegovoj inauguraciji. Takvo ponašanje moglo bi se opisati kao nesportsko, a u političkom smislu – nepoštivanje volje ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    abc 15.01.2025 10:42
    Za dobro jutro s Facebooka
    U samo pola godine dogodile su se tektonske promjene u percepciji građana, o "ekipici" koja nam vodi državu. Na to su utjecali događaji, primjer Bartulice koji je izbornu pobjedu slavio dolaskom u stožer u Ferrariju, s vozačem koji je međuvremenu ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Aldo 14.01.2025 22:05
    Cirkus ide dalje
    Predsjednik stranke Andrej Plenković za poraz Dragana Primorca, “sjajnog kandidata”, kako ga je nazvao, okrivio je birače, medije, lokalne stranačke organizacije. Pruženu ruku suradnje Zorana Milanovića je odbio kao “PR potez”, a stranka je, poput ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    abc 14.01.2025 19:22
    Svi su krivi samo ne on
    Plenković to zna pa je u nabrajanju krivaca za ovaj sramotni poraz okrivio sve pa i lokalne organizacije HDZ-a. Koje kao nisu prepoznale poziv na buđenje.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Gost 14.01.2025 17:35
    Promidžbene bombice
    Naravno da je za promidžbene bombice AK plaćala sitniš. Prema iTranspaentnost krajem godine bilo je nekoliko isplata od po oko 400 eura. Sve kao Ostale usluge promidžbe i informiranja - Ured Grada Objava oglasa i Ostale tekuće donacije - Novi list za ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    abc 14.01.2025 15:55
    .......
    A meni nije jasno zašto to zanima tebe koji svoj identitet skrivaš kao kurva usrane gaće ;-)

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 14.01.2025 14:51
    ...
    Na Lošinju HDZu ne treba većina glasova, tako oni ne dolaze na vlast. Oni imaju svoju bazu i tome treba dodati da uvijek isti pojedinci predlažu narodu da glasaju za "ljutu oporbu" a svaki put ta ljuta oporba formirati vlast s HDZom. Dodajmo tu i one ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 14.01.2025 13:19
    16.6 posto za primorca
    Ni ti nisi shvatio poruku. Kao i sva ta bulumenta oko Plenkovića Lošinjski hadezejci su se pretrgli da po zapovjedi središnjice nagovaraju ljude da zaokruže onog blefera. Ali birači na otoku Aninih djedova su izborom Milanovića zapravo glasali protiv ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 14.01.2025 10:23
    Uloga Novog lista u izbornoj kampanji
    To što je AK platila Novom listu je sitniš prema novcu koji je s računa HDZ-a iskeširao AP. “Bomba” kampanje u korist primorca, na štetu Milanovića stigla je iz Novog lista samo dva dana prije izborne šutnje. Tada je Novi list, kroz tekst glavne ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 14.01.2025 09:56
    "Želimo da sve ostane isto!"
    Snažna poruka birača: "Dosta nam je, ovako više ne ide, zato želimo da još pet godina bude isto kao do sada"!!!

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 13.01.2025 19:17
    Dosta nam je!
    A ona nasmijana budala Grlić Radman kaže da je Primorac moralni pobjednik :lol: Ovakva, sumanuto uvjerljiva pobjeda, jasno pokazuje ne samo što birači misle o kandidatu kojeg je HDZ stavio pred njih i nasuprot Milanovića, već i o vlasti koja devet ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Z.R. 13.01.2025 16:06
    Od Prvog od tisuću do primjera drugima
    A u današnjem otočnom biltenu Novog lista na cijeloj stranici plaćeni oglas Besplatno dopunsko zdrvstveno osiguranje za sve umirovljenike s patetičnim podnaslovom Naš cilj je stvoriti zajednicu u kojoj svaki građanin ima dostojanstvo, podršku i osjećaj ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    MR 13.01.2025 10:55
    Poduzetničko uhljebnički kružok HDZ-a
    Ovaj ponižavajući broj glasova za kandidata HDZ-a Primorca u gradu kojim vlada HDZ nije ocjena samog Primorca a ni Milanovića. To je "palac dolje" za poduzetničko uhljebnički kružok okupljen oko gradonačelnice (HDZ). Gledam dana u Novom list plaćeni oglas ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 10:02
    Narcističko japajakalo
    Da nikad ne pišeš o sebi i da je to "lako vidljivo, zabilježeno i dokazivo" vidimo po tome što čak i dan nakon senzacionalnog poraza HDZ-a u izborima za predsjednika države pišeš o sebi :lol: Može li išta biti važnije od tvog anonimnog narcističkog ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 13.01.2025 09:42
    Podbačaj zadane kvote glasova
    Središnjica HDZ-a je sve ogranke stranke zadužila kvotama glasova za svog kandidata Primorca. Ogranak Mali Lošinj je zadužen za 1500 glasova. Sa 487 ostvarenih glasova za Primorca ili 32 % zaduženja jako je podbacio. Ali ako će predsjednik stranke ...

    Read more...

     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    gost 13.01.2025 07:32
    Potop?
    Birači koji su u ovom Gradu izišli na izbore pokazali su da su politički pošteniji i razumniji od hrvatskog prosjeka. Sada je pitanje je li to zato što je kandidat HDZ-a bio loš ili je to odraz nepovjerenja prema lokalnom HDZ-u. Izbori za lokalnu vlast ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 07:16
    Anonimno japajakalo
    Narcisoidnost. Tuljan je avatar nekog stidljivog japajakala rekao bi Milanović.

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 12.01.2025 21:13
    Sram ih bilo
    Ni Plenković nije čestitao Milanoviću, za neviđeni izborni fijasko Dragana Primorca okrivio građane i medije: 'Ovo nije moj poraz' Poručio je da Primorčev neuspjeh na izborima nije njegov poraz

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Herzog 12.01.2025 19:24
    Tehničar
    Muzejski tehničar prkosi s tom izložbom

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 12.01.2025 19:14
    ???
    Meni samo nije jasno zašto šute pojedinci koji su u prošlosti za sebe javno tvrdili da su antifašisti. Jesu li prestali biti antifašisti, ili iza svega stoji prizemnije objašnjenje?

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 12.01.2025 17:33
    ........
    Ovako je muzej dočekao jutro. Plakati su istaknuti, goli grčki atleta u pozadini a između plakata se vidI red panoa zložbe. ... i.imgur.com/UVjx18D.jpg (http://i.imgur.com/UVjx18D.jpg)

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 14:41
    Neprimjereno i politički pogrešno
    Neprimjereno, neumjesno i politički pogrešno je izbore za predsjednika RH prirediti u prostoru izložbe sa dvadesetak panoa u čast čovjeka spremnom na smrt u borbi za Lošinj kao talijanski otok. Među izloženim panoima je i onaj koji ga slavi kao ...

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 15.01.2025 16:49
    Još i ovo
    Hrvatska je u studenom zabilježila najveći pad industrijske proizvodnje u EU, višestruko ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 15.01.2025 16:33
    Svima im ga je dosta
    Ljudi bliski vrhu HDZ-a za Telegram: 'Narodu je Plenkovića dosta, a bome i nama. Izgubio ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Aldo 15.01.2025 16:23
    Birači poručili da im je dosta
    Ovakva, sumanuto uvjerljiva pobjeda, jasno pokazuje ne samo što birači misle o kandidatu ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    WoW 15.01.2025 16:02
    ...
    Baš čudno da HDZ-ovku nisu uhapsili čim se nije javila na izdržavanje zatvorske kazne, nego ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 15.01.2025 15:23
    Pokazalo se što birači žele!
    Nezajažljiva firerska pohlepa za prisvajanjem svih državnih funkcija nagnala je Plenkovića ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Lino 15.01.2025 14:17
    ..........
    Ovo više dolikuje nekom turističkom animatoru ili službeniku turističkog ureda nego jednoj ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 15.01.2025 13:46
    Kad hadezeovke marširaju
    Može Plenki poručivati štogod mu paše, ali zbivanja prelaze u farsu. Kao klinci u pučkoj ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    NN 15.01.2025 12:44
    Džabe su krečili
    Istina je da su lošinjski hadezejci poslušali naredbu. Ali 17 posto glasova za Plenkijevog ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 15.01.2025 12:20
    Najbolje zna gradonačelnica
    Glavna vijest u Hrvatskoj ovih dana je da predstavnici HDZ-a nisu čestitali predsjedniku ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    abc 15.01.2025 10:42
    Za dobro jutro s Facebooka
    U samo pola godine dogodile su se tektonske promjene u percepciji građana, o "ekipici" koja ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Aldo 14.01.2025 22:05
    Cirkus ide dalje
    Predsjednik stranke Andrej Plenković za poraz Dragana Primorca, “sjajnog kandidata”, kako ga ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    abc 14.01.2025 19:22
    Svi su krivi samo ne on
    Plenković to zna pa je u nabrajanju krivaca za ovaj sramotni poraz okrivio sve pa i lokalne ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Gost 14.01.2025 17:35
    Promidžbene bombice
    Naravno da je za promidžbene bombice AK plaćala sitniš. Prema iTranspaentnost krajem godine ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    abc 14.01.2025 15:55
    .......
    A meni nije jasno zašto to zanima tebe koji svoj identitet skrivaš kao kurva usrane gaće ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 14.01.2025 14:51
    ...
    Na Lošinju HDZu ne treba većina glasova, tako oni ne dolaze na vlast. Oni imaju svoju bazu ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 14.01.2025 13:19
    16.6 posto za primorca
    Ni ti nisi shvatio poruku. Kao i sva ta bulumenta oko Plenkovića Lošinjski hadezejci su se ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 14.01.2025 10:23
    Uloga Novog lista u izbornoj kampanji
    To što je AK platila Novom listu je sitniš prema novcu koji je s računa HDZ-a iskeširao AP.
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 14.01.2025 09:56
    "Želimo da sve ostane isto!"
    Snažna poruka birača: "Dosta nam je, ovako više ne ide, zato želimo da još pet godina bude ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 13.01.2025 19:17
    Dosta nam je!
    A ona nasmijana budala Grlić Radman kaže da je Primorac moralni pobjednik :lol: Ovakva ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Z.R. 13.01.2025 16:06
    Od Prvog od tisuću do primjera drugima
    A u današnjem otočnom biltenu Novog lista na cijeloj stranici plaćeni oglas Besplatno ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    MR 13.01.2025 10:55
    Poduzetničko uhljebnički kružok HDZ-a
    Ovaj ponižavajući broj glasova za kandidata HDZ-a Primorca u gradu kojim vlada HDZ nije ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 10:02
    Narcističko japajakalo
    Da nikad ne pišeš o sebi i da je to "lako vidljivo, zabilježeno i dokazivo" vidimo po tome ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 13.01.2025 09:42
    Podbačaj zadane kvote glasova
    Središnjica HDZ-a je sve ogranke stranke zadužila kvotama glasova za svog kandidata Primorca.
     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    gost 13.01.2025 07:32
    Potop?
    Birači koji su u ovom Gradu izišli na izbore pokazali su da su politički pošteniji i razumniji ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 07:16
    Anonimno japajakalo
    Narcisoidnost. Tuljan je avatar nekog stidljivog japajakala rekao bi Milanović.
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 12.01.2025 21:13
    Sram ih bilo
    Ni Plenković nije čestitao Milanoviću, za neviđeni izborni fijasko Dragana Primorca okrivio ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Herzog 12.01.2025 19:24
    Tehničar
    Muzejski tehničar prkosi s tom izložbom
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 12.01.2025 19:14
    ???
    Meni samo nije jasno zašto šute pojedinci koji su u prošlosti za sebe javno tvrdili da ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 12.01.2025 17:33
    ........
    Ovako je muzej dočekao jutro. Plakati su istaknuti, goli grčki atleta u pozadini a ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 14:41
    Neprimjereno i politički pogrešno
    Neprimjereno, neumjesno i politički pogrešno je izbore za predsjednika RH prirediti u ...