Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Prijedlog zakona o ukidanju općeg dobra

Korisnička ocjena:  / 2
LošeNajbolje 

palaciolNacrt prijedloga Zakona o pomorskom dobru i morskim lukama pokazuje da plan privatizacije luka koji je izazvao žustru javnu raspravu nije bio pogreška, nego probni balon kojim se testira raspoloženje javnosti prema vlasništvu, odnosno stjecanju stvarnih prava na pomorskom dobru. Dakako da niti prijedlog Zakona o pomorskom dobru ne spominje privatizaciju. Ali, pogledajmo prijedlog koji uređuje status malih otoka, podsjetimo se da je radnja zbivanja Hrvatska, zamislimo koje su prve asocijacije na sintagmu vladavina zakona u ovom okruženju, pa onda odlučimo je li prijedlog zakona dobar 

Dakle, članak 4. određuje da se pomorskim dobrom imaju smatrati otoci do 4000 m2 površine. Na prvi pogled, savršeno! Budući da je pomorsko dobro posebno zaštićeno ustavom, prva je pomisao da će time i mali otoci, otočići i hridi dobiti time nedvojbeno veći stupanj zaštite, kako i treba jer je upravo razvedenost obale i brojnost otoka s očuvanim izvornim krajobrazom i netaknutom prirodom jedna od najvećih komparativnih prednosti jadranske obale i hrvatskog turizma. 

Nadalje, prijedlog zakona određuje člankom 32. st. 5 da će se na nekretnine iz stavka 4. primijeniti propisu o izvlaštenju te da će prijašnji vlasnik ostvariti pravo na naknadu. Odmah mi na pamet padaju sve malobrojniji otočani što na malim otočićima koje su baštinili od nona i nonića obrađuju svoje maslinike ili obilaze s kanisterima punim vode sve malobrojnije ovce. Pa mi ih bude žao, njih, ovaca i maslinika, a na pamet mi pada i ustavna vrijednost iz članka 3. Ustava, privatno vlasništvo na koje se svi zaklinju, pa mislim da za derogiranje te vrijednosti treba imati stvarno valjan i javni interes.

No pada mi na pamet i to da osim što na škrtoj zemlji na elitnim pozicijama usred mora njeguju od svojih djedova baštinjene ovčice i maslinike vlasnici zemljišta na malim nenastanjenim otocima njeguju i san da će ih uspjeti prodati i time riješiti sve svoje probleme koji obilježavaju život na otoku. Padaju mi na pamet brojni mali otoci koji se nude na tržištu nekretnina, mada je san o prodaji otoka dosad ostvaren na samo šest otoka u posljednjih 15 godina.

Možda se prijedlogom zakona nastoji zaštititi nacionalno blago od prodaje? Što je taj javni interes kojim će se opravdati izvlaštenje vlasnika malih otoka i promijeniti ne samo vlasništvo, nego i ukupna lokalna tradicija, krajobraz, lokalna ekonomija, a vjerojatno i demografska slika kad se ugasi san o prodaji zemljišta?

Što će dobiti nacionalna, regionalna i lokalna zajednica time što će se mali otočići proglasiti u cijelosti pomorskim dobrom, kad se na pomorskom dobru prostornim planovima voljom lokalnih šerifa može naći i može graditi baš svašta? Jedino što vidim kao posljedicu ove odredbe nije zaštita, nego baš suprotno, otvaranje puta za osvajanje cijelih otočića za koncesionare, opsjednute elitnim gostima i njihovim dubokim lisnicama, opsjednute normiranjem i unificiranjem turističke industrije i imperativnim širenjem korporativnog turizma. Koncesija na malom nenaseljenom otoku s izuzimanjem iz javne upotrebe, što je sve zastupljeniji trend u davanju koncesija na pomorskom dobru, može stvarno postati zlatna koka. Koncesija s pravom građenja na pomorskom dobru i mijenjanjem obalne crte, s pozivanjem na usputnu odredbu o neposrednoj primjeni plana bez potrebe donošenja prostornih planova nižeg reda nije nikakav nerealni san, nego realna stvarnost imalo spretnijeg i potkoženijeg investitora, koji može platiti i političku volju i izradu ciljanih izmjena prostornog plana.

Ali to nije sve. Nekretnina iz članka 4, dakle otok površine do 4000 m2, koja je izvlaštenjem prijašnjeg vlasnika postala pomorsko dobro, može i prestati biti pomorsko dobro. Članak 33. ne baš pretjerano precizno nevedeno pod kojim uvjetima, određuje da ista ta nekretnina koja je po sili zakona postala pomorsko dobro, može izgubiti status pomorskog dobra kad izgubi namjenu neposrednog i uobičajenog korištenja mora, rješenjem upravnog odjela u jedinici područne samouprave. Takva se nekretnina upisuje u vlasništvo Republike Hrvatske.

Mali otočić, koji vlasnik nije mogao prodati prije no što se utvrde granice pomorskog dobra, prije no što ga ponudi lokalnoj pa područnoj samoupravi i napokon državi, za što država u pravilu nije imala interesa niti novca, odjednom može, kao dio državne imovine, oslobođen od vlasnika i lišen svih ograničenja i pretjeranih administrativnih labirinata, postati zlatna koka na drugi način.

Ključno je pitanje, hoće li javnost, omamljena vrelim naletom toplinskog vala Lucifer i anestezirana uzastopnim neuspjesima da na ikoji način utječe na dosadašnji proces privatizacije, uopće prepoznati da prijedlog Zakona o pomorskom dobru i morskim lukama nosi brojne načine na koji će opće dobro ostati samo deklarativna vrijednost, u praksi omeđena ogradama, zaštitarima, naplatom pristupa i privatnim interesima poduzetnika i korporacija.

Komentari: 

7 0 # evolucijahranitelj tuljana 2017-08-14 07:44
Pohvalno je da brinete o jadnim vlasnicima "škrte elitne zemlje" na otočićima i škojima, kad vas već nije zabrinulo kako bi ti jadni vlasnici platili već izglasani porez na nekretnine (dakle stvarni a ne teoretski scenarij kao ovaj).

Kako bi ljudi platili porez na "od none naslijeđenu" kuću u centru Malog?

Što mislite koliki bi bio porez na nekretnine za Orude (otok na slici)?

Iz članka se da razaznati i da vas od jedanput brine i pozitivna demografija kao i pravo na privatno vlasništvo i !hic! sloboda pojednica od prisile.

Pohvalno!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Ad hominemPS 2017-08-14 09:46
Citat hranitelj tuljana:
Pohvalno je da brinete o jadnim vlasnicima "škrte elitne zemlje" na otočićima i škojima, kad vas već nije zabrinulo kako bi ti jadni vlasnici platili već izglasani porez na nekretnine (dakle stvarni a ne teoretski scenarij kao ovaj).
Da te obavijestim, tema ovog članka nije porez na nekretnine nego pomorsko dobro.Citat:
Iz članka se da razaznati i da vas od jedanput brine ...
A iz tvog komentara dade se razaznati da tebi nije do rasprave o prijedlogu zakona o pomorskom dobru nego o autoru članka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
6 0 # ...hranitelj tuljana 2017-08-14 07:57
Porez na nekretnine najviše će pogoditi žene i to jednu od najranjivijih skupina. Siromašne udovice u (mizernoj) mirovini. Naime žene nešto dulje žive i onda većinu samačkih kućanstava čine stare siromašne žene. One neće moći plaćati nikakav novi namet i tu nastaju problemi, pogotovo što često žive u nešto većim naslijeđenim nekretninama u centrima gradova, koje će "po tablicama" vrijediti više (i njihov 1% za namet će iznositi više).

Pokušao sam o tome naći pokoji članak na našim deklarativno feminističkim portalima ali nisam ga našao. Međutim našao sam članke o analizi boja kože diznijevih princeza i slične uratke o stvarnim problemima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # logika kroz prozorSeal Clubber 2017-08-14 13:19
Nikad mi nije bio jasan taj pojam siromaštva u skupim nekretninama.

Ovako je siromašna jer živi u skupoj, velikoj nekretnini u centru grada, a nema novca za režije.

A da proda veliku, skupu nekretninu i recimo kupi malu nekretninu na rubu grada, u blizini praka ili bolnice? Onda bi ta ista osoba bila bogata jer bi imala razliku novca na računu?

Ne može netko biti siromašan i socijalan slučaj, a imat stotine tisuća eura u nekretninama. Kad to mentalni sklop ovakvih tuljana shvati svima će biti bolje, a pogotovo onima stvarno siromašnima jer će biti više novca za njih.

Jadna ja, imam milijun eura vrijednu kuću u prvom redu do mora ili centru ZG, a sad mi hoće povećat porez zato da onaj tko živi u 30m2 plaća mrvicu manje. Šmrc..., i još me muž diskriminira jer je umro prije mene i nije mi ostavio dovoljno veliku mirovinu da platim porez na tu ogromnu kuću što mi ju je ostavio...šmrc
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # logika kroz prozor v2Seal Clubber 2017-08-14 13:22
A nema dovoljno veliku mirovinu jer je cijeli život varo državu i nije plaćo mirovinsko.

Radio na crno, nije prijavljivo promet i radnike. Zato i ima velik stan u centru.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
41 # ...hranitelj tuljana 2017-08-14 14:03
Ne projicirajte svoju obitelj na druge.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Tuljanova obiteljska tajnaIzzy 2017-08-14 15:04
Citat hranitelj tuljana:
Ne projicirajte svoju obitelj na druge.
A otkud ti možeš znati da neki anonimac pod nickom Seal Clubber projicira svoju obitelj pišući o vrlo raširenom načinu pribavljanja nekretnina u centru? Smeta ti što odaje obiteljsku tajnu tvoje obitelji?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
41 # izzi pophranitelj tuljana 2017-08-14 17:43
A ti i Clubber se znate? Ili ste ista osoba? Je li se on nazvao Seal Clubber zato što mu je ta aktivnost simpatična, ili se time bavi ili mi je indirektno uputio prijetnju?

Nekima smeta zašto ovdje pišem o porezu na nekretnine.

Zato što taj porez, zajedno sa zakonom o koncesijama i ovaj tu prijedlog... čine logičnu i komplementarnu cjelinu koja pridonosi istom cilju i ima iste rezultate i iste "mete"(za razliku od primjera koje je Optio naveo).

Zbog toga smatram da je potrebno uložiti poseban trud da bi se o dva zakona naširoko razglabalo, a treći (o porezima) ignoriralo.

Samo zato.

Sva tri zakona su loša.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # NjurgaloIzzy 2017-08-14 19:15
Citat hranitelj tuljana:
A ti i Clubber se znate? Ili ste ista osoba? Je li se on nazvao Seal Clubber zato što mu je ta aktivnost simpatična, ili se time bavi ili mi je indirektno uputio prijetnju?
Daj ne budali! Nisi odgovorio na moja dva sasvim umjesna pitanja nego postavljaš tri svoja, totalno bezvezna i zagađuješ temu glupim prenemaganjem. A ako misliš da o nečemu treba pisati, piši brate koliko ti drago ako znaš, umiješ i imaš muda da se izložiš kritici umjesto što njurgaš da je "potrebno uložiti poseban trud da bi se o dva zakona naširoko razglabalo, a treći (o porezima) ignoriralo". Kakav si ti trud uložio da ta tri zakona ne budu loši?
.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # siromašni bogatašićorak 2017-08-14 14:06
Citat Seal Clubber:
A nema dovoljno veliku mirovinu jer je cijeli život varo državu i nije plaćo mirovinsko.

Radio na crno, nije prijavljivo promet i radnike. Zato i ima velik stan u centru.
E sad si ubo pravu stvar, veliki lošinjski poduzetnici prijave minimalnu plaću za sebe da bi plaćali manje doprinose pa kad odu u mirovinu kukaju da im je mala mirovina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Promašena ironijagost 2017-08-15 08:47
Citat hranitelj tuljana:
Porez na nekretnine najviše će pogoditi žene i to jednu od najranjivijih skupina. Siromašne udovice u (mizernoj) mirovini. Naime žene nešto dulje žive i onda većinu samačkih kućanstava čine stare siromašne žene. One neće moći plaćati nikakav novi namet i tu nastaju problemi, pogotovo što često žive u nešto većim naslijeđenim nekretninama u centrima gradova, koje će "po tablicama" vrijediti više (i njihov 1% za namet će iznositi više).
Ako je vjerovati najavama vjerodostojne partije na vlasti jedna nekretnina (stan, kuća) trebala je biti opterećena porezom u visini sadašnje komunalne naknade. Znači, udovice u mizernoj mirovini plaćale bi koliko i do sada. Naravno, samo naivci vjeruju toj partiji i unatoč njenim uspjesima u osiromašenju i depopulaciji Hrvatske uporno glasuju za nju.Citat:
Pokušao sam o tome naći pokoji članak na našim deklarativno feminističkim portalima ali nisam ga našao. Međutim našao sam članke o analizi boja kože diznijevih princeza i slične uratke o stvarnim problemima.
Tvoja ironija je sasvim promašena, jer uvođenje poreza na nekretnine baš i nije nešto što bi feministički portali trebali napadati. Naime, većina nekretnina nije u vlasništvu žena, nego muškaraca. Pored toga, ženama kao žrtvama rodne nejednakosti porezi na nekretnine i kapitalnu dobit bi trebali odgovarati radi financiranja raznih socijalnih izdataka. Pogledaj strukturu vlasništva nad obradivom zemljom u svijetu. Žene su vlasnici manje od 20% zemlje.
www.fao.org/.../en
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # sapienti sathranitelj tuljana 2017-08-15 09:50
[quote name="gost"]por ezi na nekretnine i kapitalnu dobit bi trebali odgovarati radi financiranja raznih socijalnih izdataka.

Hvala, bolje da ste vi napisali nego ja, dobio bih (-), a vi ćete za istu tvrdnju dobiti (+).

Inače, zanimljiva je ta vaša statistika, izgleda da je u Hrvatskoj manja "nejednakost" nego u Švedskoj, Finskoj, Njemačkoj, a Botswana je na samom vrhu. Mislim, to ste pružili kao argument, nema sad ali...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Kondicionalgost 2017-08-15 10:13
Citat hranitelj tuljana:
Citat gost:
porezi na nekretnine i kapitalnu dobit bi trebali odgovarati radi financiranja raznih socijalnih izdataka.
Hvala, bolje da ste vi napisali nego ja, dobio bih (-), a vi ćete za istu tvrdnju dobiti (+).
Inače, zanimljiva je ta vaša statistika, izgleda da je u Hrvatskoj manja "nejednakost" nego u Švedskoj, Finskoj, Njemačkoj, a Botswana je na samom vrhu. Mislim, to ste pružili kao argument, nema sad ali...
Nisam iznio tvrdnju nego mišljenje (u formi kondicionala) da BI ovi porezi TREBALI ODGOVARATI onima koji se zalažu za socijalnu državu (kako je prema ustavu definirana i RH: Članak 1. Republika Hrvatska jedinstvena je i nedjeljiva demokratska i socijalna država.)
Inače, ovo nije moja statistika, nego statistika FAO, Food and Agriculture Organization of the United Nations. Ali neka ti to ne bude smetnja za trolanje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
41 # ko škrpunhranitelj tuljana 2017-08-15 11:19
Nisam mislio vaša kao da ste je vi radili nego kao vaš argument. Predoslovno shvaćanje je znak...kako da vam to kažem...uh...

Svakako se slažete sa tom statistikom, u protivnom je ne bi navodili?! A kondicional sam i ja ostavio prilikom citiranja. Probajte sljedeći put malo pročitati prije odgovaranja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Infantilno benavljenjegost 2017-08-15 12:41
Citat hranitelj tuljana:
Nisam mislio vaša kao da ste je vi radili nego kao vaš argument. Predoslovno shvaćanje je znak... kako da vam to kažem... uh...
Otkud da ja znam što si ti mislio kad si napisao to što si napisao? Nisam obdaren telepatskim moćima kao ti da bi znao što tko misli. Mi obični ljudi mislimo što pišemo i pišemo što mislimo. Ne služimo se pjesničkim muljanjem i petljanjem da bismo se izmotavali.Citat:
Svakako se slažete sa tom statistikom, u protivnom je ne bi navodili?!
Da, pa? Slagao se je il ne slagao, ta statistika nije moja.Citat:
A kondicional sam i ja ostavio prilikom citiranja. Probajte sljedeći put malo pročitati prije odgovaranja.
Da, pa? Kakve veze ono tvoje infantilno benavljenje o plusevima i minusima u kondicionalu ima s mojim?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
51 # chewbacca defensehranitelj tuljana 2017-08-15 14:18
Nikakva "chewbacca defense" neće ukloniti glupu argumentaciju koju si upotrijebio, smatram raspravu riješenom već danas u 9:50. Da pa da pa kokoodaaa...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Šamaranje tuljanagost 2017-08-15 14:32
Citat hranitelj tuljana:
smatram raspravu riješenom već danas u 9:50. Da pa da pa kokoodaaa...
To nije bila rasprava nego šamaranje hranitelja tuljana. Koji se sad tješi kokodakanjem.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
44 # lolhranitelj tuljana 2017-08-15 17:26
Našamarao si me kao što me je petogodišnji sin našamarao u ćovjeće ne jezi se rasturivši tablu. Zelenu vjevericu do danas nismo našli.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Pomorsko dobroOptio 2017-08-14 14:07
Na ovim se stranicama moglo pročitati svakakvih nelogičnosti, ali hranitelj tuljana je oborio rekord. Zašto se Genov bavi pomorskim dobrom, a ne ona (i sve feministkinje k tome) ne porezom na nekretnine?!

Zašto se Društvo za zaštitu životinja bavi životinjama, a ne zaštitom male djece? Zašto se Društvo Naša djeca bavi djecom, dok starci skapavaju od nebrige i usamljenosti? Zašto se udruga Franak bavi svojim kreditima, a ne fiksnim tečajem kune? Zašto se, napokon, Dinamo bavi nogometom, kad znamo da je bob podzastupljen?

Halo! Svaki aktivizam je stvar izbora. Možda Genov nema nekretnine i ne brine zbog tog poreza. Možda je kao rođena Bjelovarčanka posebno zadivljena pomorskim dobrom. Možda je komunjara pa misli da sve treba biti zajedničko, a ne Jadrankino i Mihino. Šta te briga? napisala je da je ovo prijedlog zakona, a ne izmišljeni scenarij.

Šta si navalio s porezom na nekretnine? Napiši ili predloži tekst o toj temi za objavu i ispod lamentiraj o toj temi koliko hoćeš. Ovdje je pitanje pomorskog dobra. Ako te ne zanima, jednostavno je. Ne čitaš, ne komentiraš. Ne trolaš
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # logika u rvataSeal Clubber 2017-08-14 23:24
Porez na nekretnine u smislu u kojem je na ovaj način smišljen jedan od rijetkih dobrih i poštenih poreza.

Slijedi neka vrlo jednostavna i socijalno osjetljiva pravila. Onaj tko ima malo jeftinih nekretnina plaća manje, onaj tko ima više skupih plaća više (i normalno sve nijanse između toga).

Osim toga predviđa i porez na neizgrađeno građ. zemljište čime kažnjava špekulante i/ili stavlja u upotrebu mrtav kapital.

Kao drugo ovo nije novi namet nego je zamjena za već postojeću komunalnu naknadu.

Loša strana, koju priznajem da ima, je što za razliku od komunalne naknade može biti preusmjeren iz lokane samouprave u državi proračun (pa bi čovjek očekivao da će se lokalna samouprava buniti i pribojavati) i što se za razliku od komunalne naknade ne mora trošiti u namjenske, komunalne svrhe (eto objašnjenja zašto se ne buni). Ovaj odlomak je ono što sam ja shvatio, ako negdje griješim neka me netko ispravi.

Pa kome bi onda ovo smetalo. Mislim da se odgovor nameće sam po sebi. Onima koji će plačati više, odnosno ljudima koji imaju više ili skupe nekretnine. Odnosno bogati, sirotinju sigurno ne pogađa porez na nešto što ionako nemaju.

Normalno, konkretno u Lošinju je panika velika, pa pogledajte samo Zagazinjine sve sirotan do sirotana sa 5 apartmana kojem ovaj porez nikako ne ide u prilog.

Da ne bi netko mislio da meni smeta što netko ima apartmane, nikako ne, smeta me licemjerstvo kojekakvih tuljana koji koji imaju obraza glumit sirotinju.

Da se malo nadovežem u istom stilu, ali van teme. i.imgur.com/vXH8AIL.jpg

Šteta samo što oni koji bi iz ovog trebali najviše naučiti ne znaju ovo pročitati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
7 0 # cvrčak i mravhranitelj tuljana 2017-08-15 08:15
Zavidni čovjeće, zavist je nezgodna jer najviše štete radi samoj osobi, izjeda iznutra.

Vidim bole te oni koji imaju 5 apartmana a ti nemaš. Treba njima oduzeti i treba tebi dati. Pravda!

U slijepoj zavisti ti i tebi slični ne vidite da će stvarno imućni a i svi ovi apartmanaši taj novi namet ugraditi u cijenu smještaja, tj. platit će je*ena stranka.

Očito ne radiš ili radiš u nekom sektoru nevezanom uz tržište pa za taj mehanizam ne znaš (u jednom i drugom slučaju, mi radimo za tebe).

Najviše će stradati tvoji susjedi, rodbina, prijatelji... koji svoje nekretnine ne mogu staviti u komercijalnu funkciju a iste nekretnine (iako trošne ili služe za stanovanje) zbog kvadrature ili smještaja "puno vrijede".

Da te preduhitrim, "zašto ih onda ne prodaju", vidim da tebi kao očito zavidnom, tj. ljevičaru, ne smeta prisiljavati ljude da sa SVOJOM imovinom rade ono što TI želiš, ali donošenje zakona koji prisiljavaju ljude da "nešto rade" sa svojom imovinom protiv njihove volje je korijenski suprotno od svake ideje ljudskih prava.

Kažeš korisno je za društvo? Pa za društvo bi bili "korisni" i mnogi drugi zakoni gdje se pojedinca "usmjeravalo", kao porez na nezaposlenost ili porez na nerađanje, ali te nakaradne primjere s razlogom odbacujemo, međutim kod imovine nekako zažmirimo, jer smo zavidni.

Još nešto.

Smatraš da treba plaćati više poreza i da je to domoljubni čin.
Da bismo te shvatili ozbiljno, pokaži nam na primjeru, uplati nešto novca u proračun i pokaži nam svojim primjerom.

Jer neki bi mogli pomisliti da smatraš da DRUGI trebaju više plaćati, ali ne i TI.

Kasnije stavi potvrdu o uplati ovdje na komentare.

Državni proračun IBAN:
HR12 1001 0051 8630 00160
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Hvala ti, čovjeĆe!Kohezivni narativ 2017-08-15 09:55
Citat hranitelj tuljana:
Zavidni čovjeće, zavist je nezgodna jer najviše štete radi samoj osobi, izjeda iznutra.
Hvala ti što si već prvom rečenicom diskvalificirao cijeli svoj komentar, pa nisam gubio vrijeme na čitanje ostatka. Jer tko bez ikakve realne osnove nepoznatoj osobi dijagnosticira zavist uz popovsku propovijed da "najviše štete radi samoj osobi, izjeda iznutra", očito nema argumenata za razuman odgovor, pa zato poseže za jeftinom pop psihologijom. A na takvo smeće nije vrijedno trošiti vrijeme.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Prljavi igraju prljavogost 2017-08-17 18:20
Citat hranitelj tuljana:
Smatraš da treba plaćati više poreza i da je to domoljubni čin.
Lažeš. Seal Clubber to nije napisao, a to ne piše ni na linku koji je poslao. Ne ulazeći u ostale budalaštine koje si nalupetao reći ću samo jedno: Udruga Lipa je akciju protiv poreza na nekretnine pokrenula radi interesa velikih bogataša vlasnika stanova, vila i građevinskog zemljišta, a ne radi sirotinje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # slow motionhranitelj tuljana 2017-08-18 07:21
Oprostite, ali ne da mi se. Mogli bismo tako u nedogled. Sve vam je već napisano, ako ne razumijete, pitajte nekog...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Ne da mu seČvarak 2017-08-18 10:31
Citat hranitelj tuljana:
Oprostite, ali ne da mi se.
To "ne da mi se" u psihologiji se zove racionalizacija . To je obrambeni mehanizam kojim se pred samima sobom i drugima opravdavamo za izvršene radnje ili kao u ovom slučaju odbijanje da ih izvršimo. Tuljanu se "ne da" odgovoriti na tvrdnju da je lagao :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # sprdhranitelj tuljana 2017-08-18 12:25
Ne ne da mi se odgovarati na neargumentirane tvrdnje anonimne neuke osobe. Nije mi intelektualni izazov. Nisi se čak potrudio ni ponuditi što je poruka priloženog linka.

Smatraj ovo uspješnim šamatanjem tuljana. Nebitan si mi, a salpe se hlade.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Anonimac ne voli anonimceČvarak 2017-08-18 13:50
Citat:
Ne ne da mi se odgovarati na neargumentirane tvrdnje anonimne neuke osobe.
Argument za tvrdnju da u komentaru nešto nije napisano (o plaćanju poreza kao domoljubnom činu) je sam tekst komentara. A tebi se, kao, ne da ni samo citirati dio koji bi dokazao da nisi lagao, jer ti se, kao, ne da odgovarati na neargumentirane tvrdnje. A argument da si lagao, je kao što rekoh, sam tekst komentara. I k svemu tome bahato kažeš da ti se ne da odgovarati anonimnoj neukoj osobi, a i sam si anoniman, ako ti ime nije hranitelj, a prezime tuljana. A sudeći prema komentarima nisi ni učena osoba.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pametni i knjiški ljudihranitelj tuljana 2017-08-18 18:23
Pa, dobro (nasjeda, a i dosadno mu je), što je po tebi Clubber mislio reći sa komentarom u obliku slike na kojoj su uspoređeni Amerikanci i Nijemci i na kojoj za Nijemce piše (a moja pretpostavka je da su oni u tekstu good guys, za razliku od Amera):

"In Germany we show patriotism by voting for higher taxes on ourselves to make healthcare and college tuition universally accessible to our less fortunate fellow citizens and by picking up after one another to keep public spaces clean and nice for everyone."

Je li poruka te slike da je plaćanje poreza, za razliku od busanja u prsa i mahanje zastavama, pravi domoljubni čin, što je moj zaključak (ti to zoveš "laž" što znači da nisam pogrešno nego namjerno krivo zaključio)?

Ako je poruka te slike koju je linkao (samim time to je i njegov stav) neka druga od ove koju sam naveo, argumentiraj (voliš tu riječ ali ne da se razaznati da znaš što znači) i ja ću ti rado priznati da si u pravu.

Ne nadam se suvislom odgovoru, iznenadi me.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Anonimnoj neukoj osobiČvarak 2017-08-19 10:09
Citat hranitelj tuljana:
Pa, dobro (nasjeda, a i dosadno mu je), što je po tebi Clubber mislio reći sa komentarom u obliku slike na kojoj su uspoređeni Amerikanci i Nijemci i na kojoj za Nijemce piše (a moja pretpostavka je da su oni u tekstu good guys, za razliku od Amera):
"In Germany we show patriotism by voting for higher taxes on ourselves to make healthcare and college tuition universally accessible to our less fortunate fellow citizens and by picking up after one another to keep public spaces clean and nice for everyone."
Je li poruka te slike da je plaćanje poreza, za razliku od busanja u prsa i mahanje zastavama, pravi domoljubni čin, što je moj zaključak (ti to zoveš "laž" što znači da nisam pogrešno nego namjerno krivo zaključio)?
Pojma nemam što je Clubber mislio reći porukom sa slike, ali znam kako se može shvatiti;
domoljublje se iskazuje glasovanjem za veće poreze u korist manje sretnih sugrađana, umjesto za nabavku zrakoplova i financiranje parazita i lobista krupnog kapitala u Saboru, Vladi, sudstu i državnoj upravi. No to nije važno. Važno je da Clubber nije napisao ono što ti tvrdiš, te stoga stoji moja tvrdnja da lažeš.Citat:
Ako je poruka te slike koju je linkao (samim time to je i njegov stav) neka druga od ove koju sam naveo, argumentiraj (voliš tu riječ ali ne da se razaznati da znaš što znači) i ja ću ti rado priznati da si u pravu.
Iskreno, *ebe mi se hoćeš li ti nešto priznati ili ne. Ti si mi samo vreća za vježbanje. No da zaključim: Clubber nije napisao - kako ti tvrdiš - da smatra kako treba plaćati više poreza i da je to domoljubni čin, a u poruci na linkanoj slici piše "In Germany we show patriotism by voting for higher taxes on ourselves to make healthcare and college tuition universally accessible to our less fortunate fellow citizens ...Ergo, ti lažeš da je napisao kako smatra da treba plaćati veće poreze. Napisao je da su Njemačkoj domoljublje iskazuje GLASOVANJEM za veće poreze za navedene svrhe.Citat:
Ne nadam se suvislom odgovoru, iznenadi me.
Auh! ovo me zaista pogodilo ... :sad:
PS
Napisao si "... argumentiraj (voliš tu riječ ali ne da se razaznati da znaš što znači)". Da bi se to razaznalo treba znati što je to argument. Nije na meni da te educiram, pa ću ti konkretnim primjerima iz tekućih rasprava ilustrirati koje tvrdnje nisu argumenti. Navest ću primjere neargumentirani h tvrdnji jedne anonimne neuke osobe:

"Zavidni čovjeće, zavist je nezgodna jer najviše štete radi samoj osobi, izjeda iznutra."

"Vidim bole te oni koji imaju 5 apartmana a ti nemaš. Treba njima oduzeti i treba tebi dati. Pravda!"
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # doslovnjakuhranitelj tuljana 2017-08-19 13:02
Citat Čvarak:
Pojma nemam što je Clubber mislio reći porukom sa slike... No to nije važno.
Citat Čvarak:
Iskreno, *ebe mi se hoćeš li ti nešto priznati ili ne. Ti si mi samo vreća za vježbanje.
Clap, clap, clap...
Vidim tebi je bitno da Clubber (tj. ti) nije napisao ono o domoljublju, ali ni ja nisam napisao da je on napisao ako ćemo doslovno cijepati dlaku, da se spustim na tvoj nivo.
Napisao sam da on SMATRA a svoje smatranje izrazio je (si) slikom. Nije bitno sve napisati... ako netko stavi sliku sa natpisom "Enoch was wright" mi možemo dosta toga znati o tome što on smatra, iako ništa nije NAPISAO.
Ali drago mi je da priznaješ da tebe zapravo baš briga i da ne znaš, bitno ti je mene "šamarati".
Nemoj me dodatno vrijeđati time što misliš da ja ne znam kako je tvoj zadatak kao komentatora voditi narativ u željenom smjeru.
Normalno je da nitko nije toliko bedast da baš ništa "ne razumije" od napisanog, pogotovo netko tko inače dosta dobro barata jezikom.

Ovoliko inzistiranje na nebitnim detaljima, dociranjem o pravopisu, suludim i besmislenim zahtjevima za "dodatna objašnjenja" koja niti imaju smisla, niti su na kraju potrebna niti dovode do prestanka novih i novih zahtjeva... repliciranje golemim količinama teksta punim floskula, definicija i logičkih nebuloza, ponavljanje jedne te iste replike u nedogled i neovisno o mom odgovoru...
...imaju za cilj samo to da se moji upisi u kojima "ima nešto" utope u moru skribomanstva i beskrajnih odgovora i replika kako bi ih čitatelji teže našli a i kako bih ja ostavio dojam trola, jer "gledajte kako hranitelj ima najviše upisa i svađa se sa svima" iako se cijelo vrijeme dopisujem s jednom osobom.
Kako bi ti rekao, EOD.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # "Enoch was wright"Čvarak 2017-08-19 16:12
Citat hranitelj tuljana:
Ovoliko inzistiranje na nebitnim detaljima.. bla bla bla ...imaju za cilj samo to da se moji upisi u kojima "ima nešto" utope u moru skribomanstva i beskrajnih odgovora i replika kako bi ih čitatelji teže našli a i kako bih ja ostavio dojam trola, jer "gledajte kako hranitelj ima najviše upisa i svađa se sa svima" iako se cijelo vrijeme dopisujem s jednom osobom.
Kako bi ti rekao, EOD.
Glupost. Laganje da je netko napisao nešto što nije napisao nije nebitan detalj, ma koliko se ti koprcao da poput nekog gestapovca ili udbaša dokažeš da možemo znati što netko smatra bez da je išta napisao. Usput, da netko zaista stavi sliku s natpisom, kako ti navodiš, "Enoch was wright" ja, Čvarak (nisam Cluber) sa svojim skromnim mentalnim sposobnostima ne bih znao što to on smatra. A u tvojim "upisima" zaista ima nešto, ali to nešto iz pristojnosti se ne spominje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Idemo na tvoj načinhranitelj tuljana 2017-08-20 07:33
Citat Čvarak:
Laganje da je netko napisao nešto što nije napisao nije nebitan detalj, ma koliko se ti koprcao.
Dobro, Čvarak, gdje sam ja napisao da je Clubber NAPISAO "da je plaćanje poreza domoljubni čin", molim moj citat.
Ako nemožeš naći moj citat u kojem ja navodim da je to Clubber napisao, onda si - lažov. Priloži citat ili mi se makni s nogavice.


p.s. zanimljivo je da se Clubber nema potrebe javiti i braniti svoj stav nego to prepušta "Čvarku", "gostu" i "drugima".

Njega samog ne smeta to ili mu je nezgodno javiti se i potvrditi da je sa onom slikom mislio upravo ono što sam ja (i što bi čak i svako dijete od 5. razreda nadalje) shvatio kao poruku slike.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Policajac misliČvarak 2017-08-20 08:31
Citat hranitelj tuljana:
Citat Čvarak:
Laganje da je netko napisao nešto što nije napisao nije nebitan detalj, ma koliko se ti koprcao.
Dobro, Čvarak, gdje sam ja napisao da je Clubber NAPISAO "da je plaćanje poreza domoljubni čin", molim moj citat.
Evo, citiram: "Smatraš da treba plaćati više poreza i da je to domoljubni čin." Budući da se ovdje komunicira PISANJEM, a ne govorom, namigivanjem ili telepatijom, citiranim upisom ustvrdio si da je Cluber NAPISAO da je plaćanje poreza domoljubni čin.
Citat:
p.s. zanimljivo je da se Clubber nema potrebe javiti i braniti svoj stav nego to prepušta "Čvarku", "gostu" i "drugima".
Njega samog ne smeta to ili mu je nezgodno javiti se i potvrditi da je sa onom slikom mislio upravo ono što sam ja (i što bi čak i svako dijete od 5. razreda nadalje) shvatio kao poruku slike.
Što ste vas dvojica mislili vaša je stvar. Ja raspravljam o onome što ste napisali jer ne raspolažem talentima koji bi me kvalificirali za agenta orvelijanske misaone policije (Thought Police) iz romana 1984.
hr.wikipedia.org/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ora et laborahranitelj tuljana 2017-08-20 10:44
Citat:
Budući da se ovdje komunicira PISANJEM, a ne govorom, namigivanjem ili telepatijom, citiranim upisom ustvrdio si da je Cluber NAPISAO da je plaćanje poreza domoljubni čin.
Citat:
Što ste vas dvojica mislili vaša je stvar. Ja raspravljam o onome što ste napisali
Pametna glavice.
Evo ja neću napisati ništa, samo ću staviti dvije slike. Jer su to slike na kojima je tekst (baš kao i ona slika od Clubbera), ali ništa nisam napisao, "a ovdje se komunicira pisanjem", jednostavno je nemoguće zaključiti koji je moj stav o temi?
Je li tako, Čvarak?
i.imgur.com/M0bnHsr.jpg
quotehd.com/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Sit gladnom ne vjeruje, danas bogami, gladan sitom vjeruje još i manjeLupi petama 2017-08-15 10:49
Citat Seal Clubber:
Porez na nekretnine u smislu u kojem je na ovaj način smišljen jedan od rijetkih dobrih i poštenih poreza.
Jedini problem je što je u ovoj državi narod shvatio da će se bilo koji zakon, koliko god bio dobro zamišljen, na kraju prebiti preko njegovih leđa.

Godinama je vrijedila poslovica da sit gladnom ne vjeruje. Sve dok gladne nisu naučili da ne vjeruju bogatima.

ili kao što kaže ona pjesma:

Lupi petama, reci evo
sve za Hrvatsku
poljubim zastavu i pustim suzu
neku iskrenu
o Boze cuvaj ti nase golubove
i sirotinju
jer bogati se i onako
za sebe pobrinu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # anketapool 2017-08-15 11:45
vjerujem da bi anketa sa pitanjem Kojem političaru najviše vjerujete?, sa ponudama od Kolinde i Plenkovića, pa do Pernara, uvjerljivo najviše glasova dobio odgovor Niti jednom
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
4 0 # temaSeal Clubber 2017-08-14 23:47
Što se tiće teme, ne znam da li je naka greška ili o čemu je riječ no otočić do 4000m2 je cca. 65mx65m ili promjera 70m, odnosno tipa pola nogometnog igrališta.

Čisto sumnjam da će na tim otocima itko išta graditi pošto ga val prebaci cijelog za malo jačeg juga.

Usporedbe radi Mali Osir je skoro duplo veći od ovoga o čemu se priča u tekstu. Uglavnom ako je ovo do 4000m2 točno mislim da se od buhe radi slona.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Naučilo me ovih zadnjih godinaGrrrr 2017-08-15 22:30
Od buhe slona? Pa naravno da treba buhe ganjati jer kod nas brzo narastu do veličine slona.
Svaka tebi čast što imaš vjere u one koji donose uredbe, naredbe, zakone ali bolje upozoriti i na Mali Osiri jer se preko malog dolazi do velikog.

Svaki ovakav članak je da se zamisliš što nam se priprema i da upotrijebite ono što vam je u glavi jer nija vam ona na ramenu za ukras.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Kvaka 22Bulin 2017-08-16 09:32
Citat Grrrr:
Od buhe slona? Pa naravno da treba buhe ganjati jer kod nas brzo narastu do veličine slona ... Svaki ovakav članak je da se zamisliš što nam se priprema i da upotrijebite ono što vam je u glavi jer nija vam ona na ramenu za ukras.
Ne vjerujte kradezeu ni kad darove obećava. Jer u svaki zakon, uredbu i pravilnik hadezenjare ugrade neku "kvaku 22", birokratsku smicalicu da obični građanim ispadne budala.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # 4000 m2Bojana Genov 2017-08-16 15:21
Imate pravo, 4000 m2 je jako malen prostor. Vjerovala bih da ga država namjerava zaštititi institutom pomorskog dobra, što je poželjno, mada ne znam zašto je za to potrebno izvlastiti vlasnike. Ono što me muči je da je nakon toga ne samo tim otočićima, nego po prijedlogu zakona bilo kojem pomorskom dobru, moguće ukloniti status pomorskog dobra i uknjižiti ga kao vlasništvo RH. Pomorsko dobro je opće dobro i ne može biti u režimu vlasništva. Onog trenutka kada se nađe uknjiženo kao vlasništvo države može biti stavljeno na tržište. Istina je da male otočiće može preplaviti val, ali valovi to rade svakom pomorskom dobru, pa je ipak to i nadalje najvrjedniji resurs (jedan od) koje imamo. Nije tih otočića do 4000 m2 niti tako malo. Prilažem dokument DRŽAVNI PROGRAM ZAŠTITE I KORIŠTENJA MALIH, POVREMENO NASTANJENIH I NENASTANJENIH OTOKA I OKOLNOG MORA. Zanimljiv je i sadrži brojne podatke o otocima na hrvatskoj obali Jadrana. Možda netko može bolje od mene shvatiti koja je namjera države s tim malim otočićima.
razvoj.gov.hr/UserDocsImages//arhiva/Regionalni%20razvoj/OTOCI//Državni%20program%20zaštite%20i%20korištenja%20malih,%20povremeno%20nastanjenih%20i%20nenastanjenih%20otoka%20i%20okolnog%20mora%20(Zaklj_VRH%2030_08_2007).pdf
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # do 4000m2Seal Clubber 2017-08-18 09:05
Odgovor na izvlašćivanje je dan u samom nastavku komentara. Ako je nešto pomorsko doboro ne može biti u nečijem vlasništvu, a i da može samim time što je pomorsko dobro funkcionalno je bezvrijedno. Tako da nije u redu da se nekom nešto proglasi bezvrijednim, a da ga se pritom ne obešteti.

Pomorsko dobro u kontekstu obale kopna ili naseljenih otoka nije u značaju ni približno slično ovome o čemu se u kontekstu ovog članka piše. Hridi (u što spadaju ovi "otočići" do 4000m2) su potpuno beskorisni za bilo što.

Na njima niti itko išta može graditi i da smije i hoće, pa samim time i ona obalna crta koja ima značaj na recimo Čikatu ili Sunčanoj ovjde je potpuno besmislena.

Ono što mene zanima, također, je koja je namjera države s tim hridima. Zašto plaćat nekome za nešto što je u principu beskorisno i bezvrijedno.

I da uknjiže vlasništvo države kome bi to prodali i kome bi pogodovali kad i dalje na tim hridima nužno ostaje pomorski dio obale (znači odbi od 4000m2 još xym2), a niti smiju šta gradi na udaljenosti od 70m od obale što je cijelo područje otoka.

Pa i da sve te zakone u nekakvoj belosvetksoj uroti promjene i u maestralno organiziranoj krađi sve te hridi do 4000m2 prodaju nekom Ivici T. Andreju P. te da se dopusti koncesioniranje obale u najgorem smislu i gradnja gdje hoćeš šta bi oni s tim i što bi na tome sagradili?

Ne možeš sigurno napraviti vilu s bazenom ili apartmansko naselje i hotel.

A i da netko ipak odlući napraviti nešto ovog tipa: top10listland.com/.../...

Ne razumijem zašto mu ne bi dopustili. Treba mu samo nabit dobar porez na nekretnine i onda od toga recimo obnovit informatičku opremu pomorske škole, kupit opremu za bolnicu i sl.

No znam da bi problem sigurno bio jer bi se našla neke koji se baš eto tamo kupa generacijama baš taj kamen mu je emocionalno duboko povezan s povješću njegove obitelji i baš sad tamo od svih 1800km obale mi njemu na tom mjestu nedamo da stavi ručnik. A baš tu se on hoće kupat i baš sad iako nikad prije nije tamo bio.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # dajte linkgost 2017-08-16 15:27
GDJE je objavljen Nacrt prijedloga zakona o pomorskom dobru i morskim lukama kojega citira autorica članka? Hvala!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ili ne trebagost 2017-08-16 15:42
Sad vidim, pa autorica članka citira stari prijedlog Zakona izrađen 2014.-2015. za vrijeme Milanovićeve vlade koji je još za vrijeme iste vlade stavljen adacta.
vlada.gov.hr/.../...

Namjera je OK, ali mogli ste bar sačekati novi prijedlog Zakona koji se upravo radi,
www.mppi.hr/.../
a ne uvoditi zbrku. :-|
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # najnovija robaBojana Genov 2017-08-16 15:48
Citat gost:
Sad vidim, pa autorica članka citira stari prijedlog Zakona izrađen 2014.-2015. za vrijeme Milanovićeve vlade koji je još za vrijeme iste vlade stavljen adacta.
vlada.gov.hr/.../...
Namjera je OK, ali mogli ste bar sačekati novi prijedlog Zakona koji se upravo radi,
www.mppi.hr/.../
a ne uvoditi zbrku. :-|
Niti govora. Ovo je prijedlog iz srpnja 2017. i materijal je članova Stručnog povjerenstva koji na njemu rade.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Prijedlog zakonaBojana Genov 2017-08-16 15:41
Ja imam radnu verziju prijedloga zakona, koji prijedlog još nije nigdje objavljen. Nemam ga pravo objavljivati niti nema smisla jer su izmjene u toku, ali intencija zakona je vidljiva odmah u prvom draftu. Pokušavam dobiti zadnje verzije. Voljna sam podijeliti s bilo kime verziju koju imam, ali ne i objaviti je. Tko je zainteresiran može me kontaktirati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # suština stvarigost 2017-08-16 16:14
OK... Ajmo reći da postoji neki otočić od 3, 4 5..., nebitno koliko kvadrata, u privatnom vlasništvu (s pojasom pomorskog dobra uz obalu), i drugi otočić iste veličine skroz u pomorskom dobru. Koja je razlika po Vama u smislu planiranja i zaštite prostora?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
35 # zakon o izmjenama i dopunama zakona o izmjenama i dopunamahranitelj tuljana 2017-08-16 16:38
Prejako mi je kako se autorica skoncentrilala na jednu "sumnjivu" odredbu novog prijedloga zakona, koja bi u određenim uvjetima mogla proizvesti određene učinke (doduše, slažem se da nije u zakon ubačena slučajno).

Jako se brine o sirotim vlasnicima koji bi "mogli" biti izvlašteni a istodobno uspješno ignorira (ako joj samoj i nije palo na pamet, već sam i ja pisao o tome, pa ne može reći da joj je ta mogućnost potpuno nepoznata) novi zakon o porezu na nekretnine koji će SIGURNO izvlastiti tradicijske vlasnike otoka, tako što će ih prisiliti da prodaju otoke koje baštine generacijama, jer neće imati od kuda platiti veliki iznos poreza za zemljište koje je, po prirodi stvari, vrijedno jer se cijelo nalazi uz more, prvi red (otoci, jel).

Tko će biti kupac?

Pa idemo pokušati pogoditi... upravo netko tko će za kupnju imati jaki financijski interes i tko će staviti te otoke u komercijalnu upotrebu.

Riječnikom ljudi po mjeri otoka, porezat će stoljetne masline i borove, te betonizirati obalu uz koju se mrijeste ugroženi crnelji.

Ili mislite da će vlasnici Oruda ili vlasnica M. Orjula imati za taj porez?

Pritom će Orjule prije "otići" jer su pogodnije za turizam i sidrenje.
Samo da se cijena smanji a smanjit će se zbog poreza.

Plan za mini apartmansko naselje i luku već postoji.

Porez na nekretnine gurnut će i mnoge druge vlasnike otoka u smjeru prodaje, čak i ako nisu htjeli, bit će prisiljeni. I po znatno nižoj cijeni.


Ali taj aspekt se ignorira.

Isto se ignorira da su svi recentni zakoni prilagođeni upravo krupnom kapitalu jer "oslobađaju" (eufemizam) vrijedan prostor za ekonomsku djelatnost.

"Stoku sitnog zuba" kroz medije i dalekovidnicu loži se pričama o "porezu na bogate", huška se na one koji imaju još par apartmana ili još koju kuću. To su kao "bogati".

I, dobro im ide?!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Komentator sumnjivih namjeraZecc 2017-08-16 17:29
Citat hranitelj tuljana:
Prejako mi je kako se autorica skoncentrilala na jednu "sumnjivu" odredbu novog prijedloga zakona, koja bi u određenim uvjetima mogla proizvesti određene učinke (doduše, slažem se da nije u zakon ubačena slučajno).
Jako se brine o sirotim vlasnicima koji bi "mogli" biti izvlašteni a istodobno uspješno ignorira (ako joj samoj i nije palo na pamet, već sam i ja pisao o tome, pa ne može reći da joj je ta mogućnost potpuno nepoznata) novi zakon o porezu na nekretnine koji će SIGURNO izvlastiti tradicijske vlasnike otoka, tako što će ih prisiliti da prodaju otoke koje baštine generacijama, jer neće imati od kuda platiti veliki iznos poreza za zemljište koje je, po prirodi stvari, vrijedno jer se cijelo nalazi uz more, prvi red (otoci, jel).
Reci ti nama zbog čega bi se autorica ovog članka koja se već bavi zakonom o koncesijama i zakonom o pomorskom dobru, a nitko je za to ne plaća, morala baviti još i zakonom o porezu na nekretnine, problematikom koja zapošljava čak dva ministarstva sa stotinama zaposlenika s visokim plaćama?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
4 0 # ?!hranitelj tuljana 2017-08-16 17:51
Pa gore vam lijepo piše zašto, divim se kako se osjećate hrabrima upuštati u raspravu koju očigledno niste kadri razumjeti?!

Probat ću ovako:

Zamisli da ti s prijateljima na rivi pecaš glavoče, a istodobno se povećava broj koča. Lokalni aktivisti za očuvanje mora pišu o tebi i prijatelju, a o kočama ništa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Odgovori, ili ušuti!Zec 2017-08-16 18:32
Citat hranitelj tuljana:
Pa gore vam lijepo piše zašto, divim se kako se osjećate hrabrima upuštati u raspravu koju očigledno niste kadri razumjeti?!
Ne filozofiraj, prijatelju. Nisi mi odgovorio na jednostavno pitanje zašto bi se autorica ovog članka koja se već bavi zakonom o koncesijama i zakonom o pomorskom dobru, a nitko je za to ne plaća, morala baviti još i zakonom o porezu na nekretnine, problematikom koja zapošljava čak dva ministarstva sa stotinama zaposlenika s visokim plaćama? Dakle, odgovori ZAŠTO, ili ušuti.Citat:
Probat ću ovako: Zamisli da ti s prijateljima na rivi pecaš glavoče, a istodobno se povećava broj koča. Lokalni aktivisti za očuvanje mora pišu o tebi i prijatelju, a o kočama ništa.
Ovo ti je naprosto imbecilna usporedba. No zanimljivo je što prozivaš jedinu osobu s Lošinja koja se javno, bez skrivanja iza imbecilnih nadimaka angažirala oko zaštite javnog dobra od očite nakane države i županijske vlasti da udovolje apetitima kapitala, a nije ti palo na pamet da prozoveš lokalne političare da barem izlože svoje stavove o tim pitanjima. Ako ih uopće imaju ...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
5 0 # evo za tebe sporohranitelj tuljana 2017-08-16 18:59
Zato. Što. Stalno. Piše. O. Apetitima. Kapitala. A. Ignorira. Zakon. Koji. Višestruko. Pogoduje. Tim. Istim. Apetitima. Kapitala. Od. Ovog. O. Kojem. Piše.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Skrivanje motivaZec 2017-08-16 19:46
Ni to nije odgovor na moje pitanje. Koje - da ga još jednom ponovim - glasi: zašto bi se autorica ovog članka koja se već bavi zakonom o koncesijama i zakonom o pomorskom dobru, a nitko je za to ne plaća, morala baviti još i zakonom o porezu na nekretnine, problematikom koja zapošljava čak dva ministarstva sa stotinama zaposlenika s visokim plaćama?.
Moguća su dva su razloga što nisi odgovorio:
1. Nisi razumio suštinu pitanja, ili
2. Razumio si bit pitanja, ali ne smiješ odgovoriti da ne bi razotkrio motive svoga komentiranja. No izostanak tvoje reakcije na primjedbu kako u vezi s ovim zakonima prozivaš jedino autoricu ovog članka sugerira da bi pošten odgovor bio pod točkom 2.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Koće i glavočiPomorsko dobro je javno dobro 2017-08-17 08:51
Citat hranitelj tuljana:
Zamisli da ti s prijateljima na rivi pecaš glavoče, a istodobno se povećava broj koča. Lokalni aktivisti za očuvanje mora pišu o tebi i prijatelju, a o kočama ništa.
Ako ovako nastave čerupati "pomorsko dobro", nećemo više imati gdje loviti glavoče, a koće se neće imati više gdje privezati od silnih budućih koncesioniranih plaža i marina. Čikat je dobar primjer u što žele pretvoriti našu obalu, koja bi trebala biti "javno dobro". Kažem - trebala biti, no dio po dio se zatvara za javnost. Mali Mul i plaže ispod Alhambre, Bellevuea i Hortenzije su tek početak - slijedi marina zbog koje će mladi vaterpolisti i jedriličari dobiti pedalu, pa izbacivanje lokalnih barki i rušenje mulića po cijeloj uvali, da bi se napravilo mjesta Rusanovim dizajniranim mulićima i nautičkim vezovima za bogate jahtaše. Zadnja faza će biti građenje novih privatnih vila u zoni "pomorskog dobra" na potezu od crkvice do bivšeg željezničkog odmarališta i opasavanje čitave "zone Čikat" visokom žičanom ogradom s oznakom "privat".
Od kada je koncesioniranje obale postalo moguće, pomorsko dobro u Hrvatskoj je svakim danom sve manje i javno dobro. A da stvar bude još gora, koncesionari pod izlikom da "uređuju obalu" slobodno mijenjaju njen "lični opis" i to trajno, što je donedavno bilo nezamislivo.
Glavoči nestaju, a i koće umjesto poštene ribe sve više love jedva stasali pomladak, no kako Hrvati i tako jedu jako malo ribe, to i nije neka strašna vijest. Isto vrijedi i za uzurpiranje obale na Čikatu, jer "ja se ne kupam tamo", "i tako je Čikat prodan Rusima" i slične defetističke izjave. Valjda nam treba biti još puno gore da bi nam "iz donje došlo u gornju"...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # argumenti koji služe protivnikugost 2017-08-17 12:28
Od kada je koncesioniranje obale postalo moguće, pomorsko dobro u Hrvatskoj je svakim danom sve manje i javno dobro. A da stvar bude još gora, koncesionari pod izlikom da "uređuju obalu" slobodno mijenjaju njen "lični opis" i to trajno, što je donedavno bilo nezamislivo.


Ovo je jednostavno netočno. Morska obala se gradi otkad postoji gradnja kao takva.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Zašto Lošinjani šute ...Trops 2017-08-17 12:40
Citat Pomorsko dobro je javno dobro:
Ako ovako nastave čerupati "pomorsko dobro", nećemo više imati gdje loviti glavoče, a koće se neće imati više gdje privezati od silnih budućih koncesioniranih plaža i marina. Čikat je dobar primjer u što žele pretvoriti našu obalu, koja bi trebala biti "javno dobro". Kažem - trebala biti, no dio po dio se zatvara za javnost. Mali Mul i plaže ispod Alhambre, Bellevuea i Hortenzije su tek početak - slijedi marina zbog koje će mladi vaterpolisti i jedriličari dobiti pedalu, pa izbacivanje lokalnih barki i rušenje mulića po cijeloj uvali, da bi se napravilo mjesta Rusanovim dizajniranim mulićima i nautičkim vezovima za bogate jahtaše. Zadnja faza će biti građenje novih privatnih vila u zoni "pomorskog dobra" na potezu od crkvice do bivšeg željezničkog odmarališta i opasavanje čitave "zone Čikat" visokom žičanom ogradom s oznakom "privat"... Glavoči nestaju, a i koće umjesto poštene ribe sve više love jedva stasali pomladak, no kako Hrvati i tako jedu jako malo ribe, to i nije neka strašna vijest. Isto vrijedi i za uzurpiranje obale na Čikatu, jer "ja se ne kupam tamo", "i tako je Čikat prodan Rusima" i slične defetističke izjave. Valjda nam treba biti još puno gore da bi nam "iz donje došlo u gornju"...
Prije dvije i pol godine člankom Zašto Lošinjani šute o Čikatu? Genov je pored ostalih postavila i pitanje zašto su Lošinjani dopustili da se otočnim prostorom gospodari bagerima.
volim-losinj.org/politika/2385-zasto-losinjani-sute-o-cikatu
Mislim da je vrijeme za postaviti i pitanje zašto nakon iskustva sa čikatom šute i o zakonima o pomorskom dobru i koncesijama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Oruda i PalacolMacmalich2 2017-08-17 13:40
Citat hranitelj tuljana:
Prejako mi je kako se autorica skoncentrilala na jednu "sumnjivu" odredbu novog prijedloga zakona, koja bi u određenim uvjetima mogla proizvesti određene učinke (doduše, slažem se da nije u zakon ubačena slučajno).

Jako se brine o sirotim vlasnicima koji bi "mogli" biti izvlašteni a istodobno uspješno ignorira (ako joj samoj i nije palo na pamet, već sam i ja pisao o tome, pa ne može reći da joj je ta mogućnost potpuno nepoznata) novi zakon o porezu na nekretnine koji će SIGURNO izvlastiti tradicijske vlasnike otoka, tako što će ih prisiliti da prodaju otoke koje baštine generacijama, jer neće imati od kuda platiti veliki iznos poreza za zemljište koje je, po prirodi stvari, vrijedno jer se cijelo nalazi uz more, prvi red (otoci, jel).

Tko će biti kupac?

Pa idemo pokušati pogoditi... upravo netko tko će za kupnju imati jaki financijski interes i tko će staviti te otoke u komercijalnu upotrebu.

Riječnikom ljudi po mjeri otoka, porezat će stoljetne masline i borove, te betonizirati obalu uz koju se mrijeste ugroženi crnelji.

Ili mislite da će vlasnici Oruda ili vlasnica M. Orjula imati za taj porez?

Pritom će Orjule prije "otići" jer su pogodnije za turizam i sidrenje.
Samo da se cijena smanji a smanjit će se zbog poreza.

Plan za mini apartmansko naselje i luku već postoji.

Porez na nekretnine gurnut će i mnoge druge vlasnike otoka u smjeru prodaje, čak i ako nisu htjeli, bit će prisiljeni. I po znatno nižoj cijeni.


Ali taj aspekt se ignorira.

Isto se ignorira da su svi recentni zakoni prilagođeni upravo krupnom kapitalu jer "oslobađaju" (eufemizam) vrijedan prostor za ekonomsku djelatnost.

"Stoku sitnog zuba" kroz medije i dalekovidnicu loži se pričama o "porezu na bogate", huška se na one koji imaju još par apartmana ili još koju kuću. To su kao "bogati".

I, dobro im ide?!
Imaš pravo ali si malo pogriješio u redosljedu. Naime Radnik građevinarstvo je krenuo najprije u osvajanje Orude i Palacola, pa je koliko mi se čini kad se sve zbroji već osvojio ukupno 1/3...( zemljišne knjige su javne knjige pa se svatko može u to uvjeriti) Nekako ih ne smeta što se radi o zonama zaštićenim u smislu Zakona o zaštiti kulurnih dobara, ornitološkom rezervatu itd itd...Ili kupuju upravo za to da bi implementirali tu zaštitu, kao društveno odgovorna tvrtka....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # ....pionirka 2017-08-16 19:56
Oba zakona su dio iste priče..sjedanje na ostatke slobode ljudi ovih prostora..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # adiopero gondoljero 2017-08-17 09:02
Zadnja faza će biti građenje novih privatnih vila u zoni "pomorskog dobra" na potezu od crkvice do bivšeg željezničkog odmarališta i opasavanje čitave "zone Čikat" visokom žičanom ogradom s oznakom "privat".
Zato je grad financirao kanalizaciju, vodustruju, telefon kamene ogradne zidove, i to sve sa Vašim novcima odnosno našim.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # what are you talking about ?armand 2017-08-17 10:11
Citat pero gondoljero:
Zadnja faza će biti građenje novih privatnih vila u zoni "pomorskog dobra" na potezu od crkvice do bivšeg željezničkog odmarališta i opasavanje čitave "zone Čikat" visokom žičanom ogradom s oznakom "privat".
Zato je grad financirao kanalizaciju, vodustruju, telefon kamene ogradne zidove, i to sve sa Vašim novcima odnosno našim.
Nema šanse da dođe do toga, ova ekipa je pri kraju sa lovom. :-?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # opet pitanjegost 2017-08-17 12:08
Je li onda po Vama dobro da nešto bude pomorsko dobro, ili je bolje da ne bude? To mi nikako nije jasno, a čini se kako bi trebalo biti tema ovoga članka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # pitam se pitampino 2017-08-18 11:19
Majka svih pitanja je zašto lošinjani šute na sve ove prodaje, blokade i uzurpacije pomorskog dobra. Odgovor je vrlo jednostavan: BOJE SE MAFIJE..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # mafijatom 2017-08-19 09:53
Nebi rekao da se lošinjani boje mafije,prije su potpuno nezainteresiran i,a ima i onih:"Ja se tamo ne kupam?,"Sad je ljepše nego prije.",ako ne mogu shvatiti da bi im više trebao značiti kamen na koji mogu leći od prekrasno uređene plaže koju oni,pa i njihovi gosti mogu gledati sa 500 mt. preko žice,onda to već graniči sa glupošću.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
31 # život je lijepbenigni 2017-08-19 16:04
Citat tom:
Nebi rekao da se lošinjani boje mafije,prije su potpuno nezainteresirani,a ima i onih:"Ja se tamo ne kupam?,"
Lošinjani predobro žive da bi se išli nekome zamjeriti. Dobili su lijepu lovu od prodaje dionica Jadranke, ljeti izdaju apartmane, zimi love ribu i beru masline, di ćeš bolje...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # Grana pucaKada ćeš pasti? 2017-08-19 16:51
Citat benigni:
Citat tom:
Nebi rekao da se lošinjani boje mafije,prije su potpuno nezainteresirani,a ima i onih:"Ja se tamo ne kupam?,"
Lošinjani predobro žive da bi se išli nekome zamjeriti. Dobili su lijepu lovu od prodaje dionica Jadranke, ljeti izdaju apartmane, zimi love ribu i beru masline, di ćeš bolje...
Lošinjani su glupi, znala sam da su inertni i da nemaju kojones ali svatko imalo s mozgom vidio bi da grana na kojoj sjedimo puca, pitanje je kada ćemo ljosnuti!
Ta lijepa lova od dionica i nije bila tako lijepa, barem meni, istina imam apartmane ali ne znam u čemu je problem što nešto imam?
Ako ja imam imat ćeš i ti koji tu živiš a nemaš apartmane.
Mene i ostale koji također imaju apartmane treblo bi zabrinjavati ovo stanje na Lošinju jer istina od čega će se živjeti ako ti naši gosti ne budu imali se gdje kupati ili im reklamiramo plažu sa prirodnim mirisima?
Za sve osim za prodaju dionica trebalo se i pomučiti se nije došlo od nerada.
Apartmane je trebalo napraviti a ljeti treba čistiti, nakon ljeta zimi popraviti te iste apartmane i cjelu kuću jer gosti ti neće doći ako imaš konobu.
Možda jednom ali ne opet.
Zimi lovimo ribu? Pa lovi i ti!
Nije niti ti tako lako treba nešto i uložiti a nije uvijek ugodno biti zimi na moru.
Opet ponavljam idi i ti!
Također berem masline međutim neću imati što brati ako se ne pomučim oko njih a svaka godina nije ista pa neke godine i nemam što brati a radio sam kao da ću imati.
To ti je poljoprivreda i tu nema sigurnosti a rada ima.
Ali eto opet obrađuj masline i ti, ako nemaš svoj maslinik iznajmi od države lijepo ga očisti od korova, radi pa ćeš imati što brat.
Po svemu što si napisao i što sam ja napisala lošinjani nisu lijeni jer eto rade cjelu godinu.
Tako je bilo oduvjek na ovim otocima jer se nije mogao imati samo jedan posao.

Ali rezime lošinjani su glupi što to neće znati zadržati već će zbog manjka mozga i lošeg vida sve otići u m.......

Dionica više nema, neće biti apartmana, ponestaje i ribe pogotovo za sve nas, znači ostaju nam samo masline i što još?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # radnička je tuga pregolemakarlo 2017-08-19 19:18
Citat Kada ćeš pasti?:
Ali rezime lošinjani su glupi što to neće znati zadržati već će zbog manjka mozga i lošeg vida sve otići u m....
Dionica više nema, neće biti apartmana, ponestaje i ribe pogotovo za sve nas, znači ostaju nam samo masline i što još?
Ostaje nam alkohol i lake droge, jer neki nemaju ni apartmane ni masline ni barku, a rade za plaću od par tisuća kuna po 12 sati na dan.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
16 # Grana pada!Kada ćeš pasti? 2017-08-19 20:49
Citat karlo:
Citat Kada ćeš pasti?:
Ali rezime lošinjani su glupi što to neće znati zadržati već će zbog manjka mozga i lošeg vida sve otići u m.......
Dionica više nema, neće biti apartmana, ponestaje i ribe pogotovo za sve nas, znači ostaju nam samo masline i što još?
Ostaje nam alkohol i lake droge, jer neki nemaju ni apartmane ni masline ni barku, a rade za plaću od par tisuća kuna po 12 sati na dan.
Kako ćeš kupovati alkohol i lake droge od kuda ako radiš 12 sati za par tiusća?
Nemaš apartman, nemaš barku, lovi s kraja nešto ćeš uloviti, masline možeš dobiti od države na korištenje pa obrađuj ako misliš da se može od toga dobro živjeti.
Gore ti je navedeno da za sve treba truda - rada, nisi naveo ali valjda imaš stan?
Nisam ni ja imala apartman već smo za preživljavanje uz plaću ljeti iznajmljivali sobe a spavali po šufitima bez klime, ili po nekakvim hodnicima a pišali u konobi ili u kantu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # distribucijahranitelj tuljana 2017-08-20 11:37
Uvijek je bilo "cvrčaka i mrava", sjećam se i ja djetinjstva i spavanja na podu "ljetne kuhinje". Rad, rad i opet rad... cvrčcima je uvijek kriv netko drugi... Problem nastaje kada je cvrčaka dovoljno da izglasaju zakone prema kojima se mravima ima uzeti, jer su oni bogati. Jednom kada glasate za zakon da po kojem bi se nekome uzelo da bi se drugom dalo, gubite moralno pravo prigovarati kad vlast učini nešto "nepošteno".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # zavisttina 2017-08-20 10:30
Citat karlo:
Citat Kada ćeš pasti?:
Ali rezime lošinjani su glupi što to neće znati zadržati već će zbog manjka mozga i lošeg vida sve otići u m....
Dionica više nema, neće biti apartmana, ponestaje i ribe pogotovo za sve nas, znači ostaju nam samo masline i što još?
Ostaje nam alkohol i lake droge, jer neki nemaju ni apartmane ni masline ni barku, a rade za plaću od par tisuća kuna po 12 sati na dan.
Ako šutiš znači da ti stanje u gradu-državi odgovara,mislim da ti nije kriv onaj tko ima masline, apartmane, barku ,nego netko drugi ,možda neki mali Todorić koga štiti vlast, to se nikad nisi zapitao?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # istočna varijantajeremija 2017-08-20 12:07
Citat tina:
Ako šutiš znači da ti stanje u gradu-državi odgovara,mislim da ti nije kriv onaj tko ima masline, apartmane, barku, nego netko drugi, možda neki mali Todorić koga štiti vlast,to se nikad nisi zapitao?
Lošinj ima više Todorića nego što zaslužuje, čak je i vlast sastavljena od malih tajkuna.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Povijest Hrvatagost 2017-09-21 08:52
Sve je raskrčmljeno, u bescijenje prodano bjelosvjetskim mangupima, čak i plaže na Jadranu se daju u koncesiju a epilog svega je da smo od Titovog "tvornice radnicima" postali jeftina sezonska radna snaga okupatorima, piše čovjek na Fejsu uz ovu sliku:

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Laž 26.03.2025 14:21
    Kroz laž
    Predstavlja se i kao socijalni oedagog, a to je lažno predstavljanje . To su njeni obožavatelji, oni govore o njoj i o sebi, laž kroz laž.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Kako to ? 26.03.2025 11:05
    A je to
    Možda s tim obožavanjem gradonačelnice ima veze poslovni prostor na rivi koji je dotični dobio kao navodni branitelj i dao ga u podnajam. Para vrti gdje burgija neće.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 26.03.2025 10:28
    Trol bez srama i morala
    Samo trol bez srama i morala može uz članak pod naslovom "predizborna idila u Gradskom vijeću" napisati ovakav komentar, a drugima prigovarati da su of topic .

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Admin. 26.03.2025 10:09
    Pravednik među komentatorima
    ■ Šest komentara osobe pod nadimkom hranitelj tuljana na ovu konstataciju svojim sadržajem potvrđuju da je "dijagnoza" o toj osobi kao umišljenom pravedniku ispravna. Njegovo je pravo da se zanima za stanje obale na jugu Lošinja, ali pravo osuđivati one ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Ana nedić 26.03.2025 08:03
    Jure
    Jure je profesor kojeg je bivša ravnateljica pokušala iseliti iz doma pa ga je Nedić vratio a ravnateljica dobila otkaz zato brani Anu ????

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Nikola 26.03.2025 05:40
    umišljeni pravednik
    Po stoti put čovjek poziva tuljana, tuljane javi se, da tu i ovdje objavi fotografije koje imaš, a koje prikazuju svu tu silnu bespravnu gradnju na lokacijama koje navodiš. Ali ti to ne želiš napraviti nego upućuješ ljude na neke Google i Geo servise.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Admin. 25.03.2025 20:21
    Ciljano brkanje pojmova
    Admin ništa ne opravdava. Admin ukazuje na razloge zbog kojih je vjerojatno izostao interes za temu Trasorka.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 25.03.2025 20:08
    ?
    Svakako je zanimljivo opravdanje Admina i komentatora, da informiranje zainteresirane javnosti o bespravnoj gradnji u našim uvalama sprečava eto, zato što je neki anonimac bio malo bezobrazan dok je o toj devastaciji pisao... što bi na to rekla ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 25.03.2025 20:05
    Predizborna socijalna osjetljivost
    Na dnevnom redu je i prijedlog Ane Kučić o besplatnom vrtiću za svu djecu od rujna, znači četiri mjeseca nakon izbora za gradsko vijeće i gradonačelnika. Besplatan vrtić nije bio u njenom izbornom programu na prošlim izborima pa je odlučila da joj ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Admin. 25.03.2025 19:44
    Umišljeni pravednik
    Admin je uklonio pokušaje nametanja teme za koju je moglo biti interesa da je nije silovito pokušavao pokrenuti umišljeni pravednik koja sebe doživljava kao moralno superiornu osobu, ali ne uvažava širu perspektivu, tuđe mišljenje niti priznaje vlastite ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 25.03.2025 19:19
    Hm...
    I tako u 2025. Admin portala Volim Lošinj uklonio svaki spomen devastacije jadranske obale, pomorskog dobra na jugu Lošinja...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 25.03.2025 17:47
    E moj profesore
    U obranu Ane Kučić je uz ovaj članak na fejsu skočio lik komentarom Neznam kako nazvati ove protuhe koji nergumentirano i zlonamjerno napadaju Gradonacelnicu Malog Losinja. Mozda bi bilo najbolje nazvati ih "Jadnici" necemo sigurno pogrijesiti s ovim nazivom.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 25.03.2025 16:13
    Veži konja di ti paša kaže
    Normalno za gradskim novcem sponzorirani portal.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Lino 25.03.2025 16:00
    ...
    Tamo možeš pročitati samo o sportu, malo o kulturi, da li je bura ili jugo blokirala pomorski promet i vijesti tipa ima li ribe na ribarnici.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 25.03.2025 15:40
    Politika ili kriminal?
    Dok gradonačelnica dijeli predizborna obećanja i daruje besplatno dopunsko osiguranje te dječji vrtić u trećem mandatu ni oporba ne miruje. Portal Telegram u rubrici Politika & Kriminal otkriva: Aferična HDZ-ovka za potrebe grada dala kupiti vilu ...

    Read more...

     
  • Park šuma Čikat je devastirana

    gost 25.03.2025 15:26
    Podmorska zelena destinacija
    U Novom listu su oglasili konferenciju o održivom turizmu pod zvučnim naslovom Lošinj 140 Priča koja traje Od klimatskog lječilišta do prve zelene destinacije Mediterana. A zelena je i jošte prva na mediteranu zahvaljujući podmorju :sad: i.imgur.com/6mqPzWD.jpg ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 25.03.2025 14:50
    Magla pred izbore
    I ovaj pogađa u sridu: Super, jako lijepi snovi sve besplatno ali zato kad trebamo doktora put pod noge i Krk ili Rijeka pa čekanje na Mergu po nekoliko sati jer naravno otočani nemaju prednost. Nekad smo imali i operacijsku salu a danas aparat za ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 25.03.2025 12:55
    Grad za tebe s dugom od 7.708.122,97 EUR
    Za sjednicu GV 31. ožujka koja treba biti zadnja u ovom mandatu gradonačelnica aNA kUČIĆ je predložila izmjenu i dopunu Odluke o izvršavanju Proračuna GML za 2025. godinu. Izmjena koju vijećnici trebaju usvojiti glasi „U 2025. godini Grad Mali Lošinj ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 25.03.2025 12:34
    Besplati vrtić kao reklama za izbore
    Od talenata za politiku Ana Kučić ima onaj za poziranje a za sve ostalo brinu savjetnici. Oni joj recikliraju stara zaboravljena izborna obećanja da ozgledaju kao nova. Opet je na izbornoj pozornici novi Dom zdravlja. Stari je dovoljno velik, na ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 25.03.2025 10:22
    Šutnja o ženama u turizmu
    Ni šesti dan nakon ovog okupljanja ni riječi o skupu liderica u turizmu koje mijenjaju pravila igre. No već tri dana nam s fejsa u video snimku gradonačelnica s osmijehom korača niz stepenište vrtića. I tepa nam važnu obavijest za vrtićance i njihove ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 24.03.2025 17:10
    Anina šarada o besplatnom vrtiću
    Palčevi za ovu sumnivu vijest iz budućnosti su se namnožili, ali pojavili su se inteligentni komentari koji daju nadu. Citiram jednog od njih: Ana, a da pojasnite KAKO besplatno, vi osobno placate iz vlastitog dzepa? ili možda plaćamo SVI mi ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 24.03.2025 13:38
    Test inteligencije birača
    Ovaj oglas je i svojevrstan test inteligencije Lošinjana koji su ga vidjeli na fejsu. Palac gore za vijest iz budućnosti kako će u rujnu vrtić biti besplatan za svu djecu pokazalo je trenutno samo 65 osoba. Među njima i Anto Nedić s dvije odrasle kćeri ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Admin. 24.03.2025 10:36
    !
    Čudio si se nestanku komentara, a ne pitanja. Na to ti je i odgovoreno.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 24.03.2025 10:30
    ?
    To je pitanje. Nije zabranjeno postavljati pitanja, to svi drugi, osim mene, čine i smiju činiti. Njih ne ukloniš i ne predlaže osobni razgovor sa npr gradonačelnicom. Meni je izuzetno bitno znati za koga je autor. Mislim da bi i druge zanimalo za ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Admin. 24.03.2025 09:24
    Savjet
    Traženje prijedloga za koga glasovati nije komentar. Savjetujem osobni razgovor s autorom članka.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 24.03.2025 06:38
    Cenzura
    Čudno, opet su mi nestali komentari na temu članka i koji nisu prekršili ni jedno pravilo komentiranja. Baš nestaju u zadnje vrijeme, zaustavite Reuters?

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Tin 24.03.2025 06:12
    ...
    A možda se samo pravi da ne zna ispuniti imovinsku karticu, kao i većina HDZ dužnosnika na vlasti.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 23.03.2025 21:43
    ...
    Ni kučeta ni mačeta? A, dobro, ako se prijavi bit će pri vrhu liste za gradski stan.

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 23.03.2025 16:46
    Probijanje političkog dna
    I Mirjana Hrga je komentirala ovu "jako dobru vijest" za vertićarce i njihove roditelje u "jednom od najboljih malih gradova za demografiju". Pa kao bivša novinarka ističe na fejsu: Mnogo je bijede u politici, ali kad netko tko je 4 i vise godina ...

    Read more...

     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 23.03.2025 15:28
    Kao da se liderice u turizmu nisu ni sastale
    Prošla su četiri dana otkako je gradonačelnica okupila žene koje mijenjaju pravila igre. U hotelu Punta u Velom Lošinju ove "liderice u turizmu" je okupila kako bi prema najavi "zajedno analizirale proteklu sezonu, razmijenile iskustva i pripremile ...

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Laž 26.03.2025 14:21
    Kroz laž
    Predstavlja se i kao socijalni oedagog, a to je lažno predstavljanje . To su njeni obožavatelji ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Kako to ? 26.03.2025 11:05
    A je to
    Možda s tim obožavanjem gradonačelnice ima veze poslovni prostor na rivi koji je dotični ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 26.03.2025 10:28
    Trol bez srama i morala
    Samo trol bez srama i morala može uz članak pod naslovom "predizborna idila u Gradskom ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Admin. 26.03.2025 10:09
    Pravednik među komentatorima
    ■ Šest komentara osobe pod nadimkom hranitelj tuljana na ovu konstataciju svojim sadržajem ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Ana nedić 26.03.2025 08:03
    Jure
    Jure je profesor kojeg je bivša ravnateljica pokušala iseliti iz doma pa ga je Nedić vratio ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Nikola 26.03.2025 05:40
    umišljeni pravednik
    Po stoti put čovjek poziva tuljana, tuljane javi se, da tu i ovdje objavi fotografije koje ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Admin. 25.03.2025 20:21
    Ciljano brkanje pojmova
    Admin ništa ne opravdava. Admin ukazuje na razloge zbog kojih je vjerojatno izostao interes ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 25.03.2025 20:08
    ?
    Svakako je zanimljivo opravdanje Admina i komentatora, da informiranje zainteresirane ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 25.03.2025 20:05
    Predizborna socijalna osjetljivost
    Na dnevnom redu je i prijedlog Ane Kučić o besplatnom vrtiću za svu djecu od rujna ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Admin. 25.03.2025 19:44
    Umišljeni pravednik
    Admin je uklonio pokušaje nametanja teme za koju je moglo biti interesa da je nije silovito ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 25.03.2025 19:19
    Hm...
    I tako u 2025. Admin portala Volim Lošinj uklonio svaki spomen devastacije jadranske obale ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 25.03.2025 17:47
    E moj profesore
    U obranu Ane Kučić je uz ovaj članak na fejsu skočio lik komentarom Neznam kako nazvati ove ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 25.03.2025 16:13
    Veži konja di ti paša kaže
    Normalno za gradskim novcem sponzorirani portal.
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Lino 25.03.2025 16:00
    ...
    Tamo možeš pročitati samo o sportu, malo o kulturi, da li je bura ili jugo blokirala pomorski ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 25.03.2025 15:40
    Politika ili kriminal?
    Dok gradonačelnica dijeli predizborna obećanja i daruje besplatno dopunsko osiguranje te ...
     
  • Park šuma Čikat je devastirana

    gost 25.03.2025 15:26
    Podmorska zelena destinacija
    U Novom listu su oglasili konferenciju o održivom turizmu pod zvučnim naslovom Lošinj ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 25.03.2025 14:50
    Magla pred izbore
    I ovaj pogađa u sridu: Super, jako lijepi snovi sve besplatno ali zato kad trebamo doktora ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 25.03.2025 12:55
    Grad za tebe s dugom od 7.708.122,97 EUR
    Za sjednicu GV 31. ožujka koja treba biti zadnja u ovom mandatu gradonačelnica aNA kUČIĆ ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 25.03.2025 12:34
    Besplati vrtić kao reklama za izbore
    Od talenata za politiku Ana Kučić ima onaj za poziranje a za sve ostalo brinu savjetnici. Oni ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 25.03.2025 10:22
    Šutnja o ženama u turizmu
    Ni šesti dan nakon ovog okupljanja ni riječi o skupu liderica u turizmu koje mijenjaju ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 24.03.2025 17:10
    Anina šarada o besplatnom vrtiću
    Palčevi za ovu sumnivu vijest iz budućnosti su se namnožili, ali pojavili su se inteligentni ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    NN 24.03.2025 13:38
    Test inteligencije birača
    Ovaj oglas je i svojevrstan test inteligencije Lošinjana koji su ga vidjeli na fejsu. Palac ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Admin. 24.03.2025 10:36
    !
    Čudio si se nestanku komentara, a ne pitanja. Na to ti je i odgovoreno.
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 24.03.2025 10:30
    ?
    To je pitanje. Nije zabranjeno postavljati pitanja, to svi drugi, osim mene, čine i ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Admin. 24.03.2025 09:24
    Savjet
    Traženje prijedloga za koga glasovati nije komentar. Savjetujem osobni razgovor s ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 24.03.2025 06:38
    Cenzura
    Čudno, opet su mi nestali komentari na temu članka i koji nisu prekršili ni jedno ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    Tin 24.03.2025 06:12
    ...
    A možda se samo pravi da ne zna ispuniti imovinsku karticu, kao i većina HDZ dužnosnika ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    hranitelj tuljana 23.03.2025 21:43
    ...
    Ni kučeta ni mačeta? A, dobro, ako se prijavi bit će pri vrhu liste za gradski stan.
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 23.03.2025 16:46
    Probijanje političkog dna
    I Mirjana Hrga je komentirala ovu "jako dobru vijest" za vertićarce i njihove roditelje ...
     
  • Predizborna idila u Gradskom vijeću

    gost 23.03.2025 15:28
    Kao da se liderice u turizmu nisu ni sastale
    Prošla su četiri dana otkako je gradonačelnica okupila žene koje mijenjaju pravila igre. U ...