Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Informiranost otežava predrasude

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

caseStudiju slučaja o devastaciji naselja i podmorja uvale Artatore napisana je za Ured europske komisije u Zagrebu, ali je istovremeno poslana na stotinjak različitih adresa. Do sada je upućena različitim javnim službenicima na lokalnoj, županijskoj i državnoj razini, klubovima zastupnika, novinarima, nevladinim udrugama, te stranim političkim djelatnicima i aktivistima. Od svih njih pošiljku nisu preuzele samo četiri osobe:

1. Milan Mužić, predsjednik Vijeća i član Povjerenstva za prostorno planiranje

2. Mario Skočibušić, član Poglavarstva Grada Malog Lošinja

3. Snježana Kučić - Krstaš, članica Poglavarstva Grada Malog Lošinja

4. Sanjin Banac, član Povjerenstva Grada Malog Lošinja za prostorno planiranje.

Možda postoji neki objektivan razlog za nepreuzimanje pošiljke. U tom slučaju molimo da nam se jave kako bismo im ponovo poslali studiju slučaja.

U suprotnom moći ćemo zaključiti da se za devastaciju otoka Lošinja, naprimjer, više interesira S. Gabriel iz Vijeća ministara Europske unije, nego M. Mužić kao predsjednik Vijeća Grada Malog Lošinja.

Naravno, tada se ne radi samo o problemu nesenzibiliziranosti na pitanja zaštite okoliša, nego i o problemu nepoznavanja i nepoštivanja birokratsko-političkog bontona.

Studija slučaja ovim ljudima nije upućena zbog toga jer su nečiji (ne)prijatelji, nego zbog funkcija koje obnašaju (iznimka je gosp. Banac kojem je studija upućena kao članu savjetodavnog tijela koje je u međuvremenu rasformirano). Za te funkcije informiranost je nužna ukoliko se želi donositi artgumentirane i društveno odgovorne odluke.

U tom kontestu ovakvo ponašanje ne bi bilo samo dokaz političke nepismenosti i nekulture, nego i bahataosti koja graniči s glupošću.

Jer ni gospodinu I. Sanaderu studija slučaja nije poslana zato što je ekološki osviješten političar, nego zato jer je trenutno predsjednik Vlade RH. Odgovor nismo dobili zato jer je predsjednik Vlade RH  oduševljen ovakvom vivisekcijom sustava, nego zato jer bi formalno ignoriranje studije slučaja bilo politički nekorektno.

wNaravno da će vlastodršci ignorirati sam predmet koliko god je to moguće, ali barem nisu toliko nesmotreni da odbijanjem pošiljke pruže povod za kritiku državne birokracije.

S druge strane lako je naći objašnjenje za ovakvo ponašanje: raspolaganje potpunom informacijom (ipak) otežava ustrajavanje u predrasudama. Ovako je lakše sebe i druge uvjeravati da je borba za okoliš i javno dobro zapravo borba za nečije privatne interese, odnosno zalaganje za neke opasne ideološke koncepte.

Pučka varijanta ove teze nedavno je utjelovljena u plakatu koji zloupotrebljava logo i pečat udruge Eko Kvarner, a objavljen je i na ovoj stranici.

 

Komentari: 

0 0 # graðanka 2007-07-14 13:42
Znamo da se (osim Banca svakako)radi o polupismenom, bahatom polusvjetu.Mila n Mužić lik iz svih fimova i vremena. Žalosno je što on samo predstavlja ipak dio ljudi ovog otoka.O liku i djelu Kučić-Krstaš ne treba trošiti vrijeme. Glupo i nepristojno.Bit i će zanimljiv njihov odgovor!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # graðanin 2007-07-14 13:48
A zašto misliš da će bit odgovora? To su debelokošci koji će se svojima hvalisti da nisu odgovorili. Oni majmuni uz članak su njihov grupni portret :D :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # eko 2007-07-14 22:42
Super su , kome god da je plalo to na pamet. Ustvari jadnii majmuni s kom ih se usporeðuje, na neki način nižim oblikom života. ha,ha
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # IVO 2007-07-15 11:00
U cjeloj prici meni je jedino žao Garia pa koga to on ima za suradnike.Velik og strucnjaka koji se vratio iz Zagreba da nas spasi,(vjerovat no od nasih novaca).
Ili njegovog posilnog napuhanog Skocibusica velikog direktora s pol sata radnog staza,koji prevari svih i svakoga ko mu se približi.E moj Capelli
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # suncica 2007-07-15 18:48
Postovani Gdine. Ivo. Kad vec komentirate, bilo bi u redu da to i potkrijepite dokazima. Kad je Mario Skocibusic nekog prevario, pa navedite i koga i kako, a posto ima pola sata radnog staza, pa bilo bi u redu da nas informiratie i gdje ih je odradio, pa da informacije budu uvjerljivije.
:D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-07-15 19:10
sunčice, i meni je zasmetalo što u vezi s temom neprimanja studije o davastaciji Artatore IVO piše da je S. napuhan, da nema radnog staža itd. Ima ili nema staža nema veze s tim što nije primio materijal. I onaj ko ima staža nema opravdanje da ne primi materijal. Ko ga nije primio jasno je rekao da je protiv skrbi o okolišu. Ali isto tako i ti raspredaš o liku i djelu g. Skoćibušiča a ni slovca o temi. Ako je istina to što o njemu navodiš to je jedna stvar. Druga stvar je da je odbio materijal o devastaciji. Zašto? To je pitanje!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # suncica 2007-07-16 02:00
:-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Studijasuncica 2007-07-16 02:15
Nekome ocito smeta moj komentar pa mi ne dozvoljava da napisem na ovoj stranici ono sta znam. Ali nisam ni ja od jucer. Sutra cete Gdine. Goste dobiti svoj odgovor i nadam se promijeniti misljenje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Re: StudijaAdministrator 2007-07-16 09:04
Poštovana Sunčice, razlog zbog kojeg ne možete upisati komentar opisan je na OVOM LINKU (volim-losinj.org/.../...), a tu je i privremeno rješenje dok ne postavimo novu komponentu za unos komentara.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-07-16 16:06
A koje bi misljenje ja trebao promijeniti? Jel to da neprimanje materijala o devastaciji znači brigu o okolišu :-) ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Sunčica 2007-07-16 19:19
Dragi Gdine. Goste,
ne mozete na temelju informaciju da netko nije primio Studiju, tvrditi da ju je odbio i da ga nije briga za okolis u Artatorama (gdje mu se djeca svakodnevno kupaju ). Tocna informacija zasto Gdin.S.nije primio Studiju glasi ovako: nije ju primio (ili kako Vi kazete odbio ju je) zato sto nije dobio potvrdu o primitku posiljke (onaj mali zuti listic koji izadje HP). Da je taj listic primio, ja sam uvjerena da bi Studiju, ne samo podignuo - sto je tu jako bitno, nego i procitao - sto bi trebali biti jos bitnije. Isto tako sam uvjerena da 90 % osoba koje "nisu odbile Studiju i koje je zato jako briga za okolis u Artatorama" , nemaju pojma sto u toj Studiji uopce pise. Gdi. s., koliko ja znam, a ne bih pisala da ne znam, do sada nije nikad pokazao nezainteresiran ost za bilo sto sto se dogadja na ovom otoku, a bitan je razlog tome sto je tu rodjen i sto je odlucio tu odgajati svoju djecu. I najvise zbog tog razloga, Vase tvrdnje o njegovoj nezaintresirano sti za okolis, padaju u vodu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-07-16 21:10
Ovo skretanje rasprave u vezi sa Skočibušićem smatram vrlo glupim, ali moram primijetiti da je onaj tko je roðen na Lošinju i tu odgaja djecu možda zainteresiran za zbivanja na Lošinju, ali to ne znači i za zaštitu prirode. O tome svojim postupcima svjedoče neki poznati roðeni Lošinjani. Sve ih zanima, ali na riječi zaštita prirode, ekologija i održivi razvoj dobivaju ospice.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # suncica 2007-07-17 09:49
Gdjo. Andreja,
svaka Vama cast, ali ne mozete za osobu koji ne poznajete odmah pretpostaviti da ju nije briga za okolis. Upoznajte ju pa onda to tvrdite. Nas Losinjane, koji ne spadamo u tu Vasu vrstu Losinjana, a tu odgajamo djecu itekako je briga sta cemo toj djeci ostaviti. Znate sta cu Vam jos reci. Mi ovdje trosimo vrijeme blateci jedni druge. Bilo bi nam pametnije, ako nas je stvarno briga za taj okolis, da pokusamo nesto zajednicki napraviti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Andreja Gregorina 2007-07-17 09:57
Iako je komentar gospoðe prvenstveno reakcija na komentar Gosta, smatram potrebnim osvrnuti se neke tvrdnje.

U tekstu je ostavljena mogućnost da nabrojane osobe studiju slučaja nisu dobile iz nekog objektivnog razloga, a budući da gospoða tvrdi da je to slučaj kod gosp. Skočibušića, ponovo ćemo mu poslati studiju.

U tekstu se radi razlika izmeðu forme (preuzimanja pošiljke) i sadržaja (čitanje studije), te se prvenstveno kritizira nedostatak političko - birokratskog bontona. O tome tko je studiju pročitao ne mogu govoriti jer nad time nemam nikakav pregled, ali naravno da ne mislim da primitak pošiljke znači i čitanje studije.

Pošiljku poslanu gosp. Sanaderu sigurno je zaprimio njegov ured, a ne on osobno, ali ju je PRIMIO i tako u konvencionalnom smislu iskazao poštovanje prema graðanima RH. Na meni je da naðem način da mu netko od njegovih poznanika stavi knjižicu direktno u ruke i pokuša ga (ponovo) zainteresirati za cijelu priču.

Činjenica da je netko roðen na otoku i da je odlučio tamo odgajati djecu ne znači da se radi o osobi koja je senzibilizirana na probleme zaštite okoliša. Štoviše, upravo ljudi koji ispunjavaju te kriterije vrlo često smatraju da im to daje za pravo da lošinjskim prostorom raspolažu prema mjeri vlastite obitelji, ne obazirući se na opće interese (prirodu. Uostalo, prema toj logici ja koja se nisam rodila na Lošinju i nemam djecu koja tamo odrastaju, uopće ne bih trebala pokazivati interes za zaštitu otoka.

Takoðer činjenica da se nečija djeca svakodnevno kupaju u Artatorama jedino svjedoči o tome da je ta uvala lijepa, ali ne i da će se ta osoba založiti za nju u slučaju devastacije. Da je to istina onda devastacija nikada ne bi poprimila ovakve razmjere jer se tamo godinama kupalo jako puno djece i njihovih roditelja, a reagirali su ljudi koji se mogu nabrojiti na prste jedne ruke.

Temu sam obradila na razini fenomena, a niti jednu od gore pomenutih osoba ne poznajem.

Tijekom posljednje tri godine intenzivnog bavljenja slučajem Artatore nikada mi se nije obratio niti jedan član Vijeća ili Poglavarstva i iskazao podršku ili ponudio pomoć. Takoðer nitko od njih nije prijavom reagirao na neku od devastacija.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2007-07-17 10:18
Draga Sunčice,
Iz Andrejinog članka, po mojem mišljenju, nikako ne proizlazi da ona pretpostavlja kako one koji nisu primili studiju o Ružmarinki nije briga za okoliš. Ona pretpostavlja da postoje opravdani razlozi da je nisu primili i moli da se jave kako bi im je ponovno poslala. E sad, ako to ne učine, kaže Gregorina, to daje prostora i povoda za svakakve zaključke, pa i za zaključak da ih zaštita okoliša ne zanima.

Ako još znam čitati, Gregorina nije ni natuknula da bi to moglo značiti i više od toga, na primjer, da oni možda čak podržavaju aktivnosti zbog kojih je Ministarstvo poslalo bagere i vlastitu policiju (jer domaća se pokazala pristranom) i zbog kojih je studija nastala.

Ukratko, na potezu su oni koji studiju nisu primili.

Uostalom, u komentaru Gregorina kaže: "Temu sam obradila na razini fenomena, a niti jednu od gore pomenutih osoba ne poznajem."

A kad smo kod pitanja gdje je tko roðen i kako to utječe na njegov odnos prema očuvanju prirode u vlastitom zavičaju dopusti da upitam: Što čine roðeni Lošinjani da zaštite Osorščicu?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # fonja 2007-07-17 11:41
Eko udruga, a niti njeni glasnogovorci nisu se u pravoom smislu ulovili u kostac sa devastacijom koja je opasnija od devastacije "Ruzmarinke " . Septicke jame turistickog naselja "Artatore" koja kao vikend naselje, koncipirana za cca 400 stanovnika, a danas sa preko cca 2000 stanovnika i turista, a kapacitt septickih jami ostao na istoj razini kada se i gradila kao vikend naselje. Informiranost mora biti od jedne udruge kompletna u smislu zastite i upozorenja na mogucnost devastacije i okolisa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-07-17 11:56
Udruga je skupina graðana koju zanima rješenje odreðene vrste problema ili promicanje odreðenog interesa. Onaj koga zanima zaštita pingvina nije dužan poznavati problematiku izumiranja neke vrste leptira. Ako se boriš protiv bespravne gradnje marine i rada ilegalnog kamenoloma, možeš, ali ne moraš brinuti i o kanalizaciji.

Pa ipak, pogledaj

ovaj članak (volim-losinj.org/.../...)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Andreja Gregorina 2007-07-18 09:45
Ponavljam, tema je obraðena na FENOMENOLOŠKOJ RAZINI, dakle, na razini na kojoj se ne govori o pojedincima, nego o POJAVI.

Takoðer nigdje u tekstu ne piše da se spomenute osobe ne brinu za okoliš, piše jedino da su, ukoliko nisu imale neki objektivan razlog da odbiju studiju slučaja, demonstrirali bahatost i političku nepismenost koja je nedopustiva s obzirom na funkcije koje obnašaju.

Draga gospoðo, ideja da bih ja trebala "upoznati" nekoga prije nego nešto progovorim o njegovom javnom radu je totalno promašena: ja govorim o njegovoj FUNKCIJI, a ne o njemu kao osobi. Prema Vašoj logici, prije nego što sam napisala prijavu za Vojnu luku Kovčanje trebala sam upoznati ministra obrane, a prije nego što sam
napisala prijavu za Osoršćicu trebala sam upoznati direktora INA-e.

Upravo takav način razmišljanja smatram velikim problemom u malim mjestima: SVI PROBLEMI SE PERSONALIZIRAJU.

Ponavljam, osobe koje sam spomenula u tekstu ne samo da ne poznajem, nego čak ne znam niti kako izgledaju.

Ja ne moram poznavati gosp. Skočibušića da bih znala koje su njegove obaveze kao člana Poglavarstva. To stvarno nema nikakve veze s time da li je dotični gospodin npr. dobar ili loš susjed, da li voli ili ne voli životinje.

Recimo, kada je D. Jureković prekršio ugovor s Gradom o korištenju javnog puta prema uvali Ružmarinci (minirao teren i pregradio put) napisan je prijedlog o ukidanju ugovora, ali je OSAM MJESECI, usprkos obećanjima gradonačelnika, čekao da bude uvršten na sjednicu Poglavarstva... U tom Poglavarstvu sjedio je i gosp. Skočibušić i kao takav snosi dio odgovornosti za toleriranje ove neregularnosti.

A to nema nikakve veze s time da li je on dobar prijatelj i gdje mu se djeca kupaju.


Kažete da "trošimo vrijeme blateći jedni druge". Lijepo Vas molim da citirate izjavu u kojoj sam nekoga oklevetala. Ukoliko izjavim da je gradonačelnik tražio od ministrice odgodu uklanjanja bespravna gradnje u Artatorama, to ne govorim zato jer sam u sukobu s gradonačelnikom , nego zato jer je to neprimjereno ponašanje za bilo koga tko obavlja tu funkciju.

Za ono što govorim, naravno, imam dokaz, fotokopiju dopisa koji sam dobila temeljem Zakona o pravu na pristup informacijama.

S druge strane meni se prijetilo, ukadene su mi neke stvari, prijatelji primaju anonimna pisma i pozive u kojima me se kleveće, novinari dobivaju lažne sms poruke potpisane mojim imenom, šalju se prijave s mojim falsificiranim potpisom, sada se pojavio i plakat koji zloupotrebljava logo i pečat Eko Kvarnera i širi nacionalnu mržnju.

Mislim da se to zove "blaćenje".

Slažem se, treba nešto "zajednički napraviti", štoviše, samo se tako dugoročno i može postići uspijeh. Tko želi suraðivati zna gdje nas može naći.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ispravk netocnog navodasuncica 2007-07-19 17:27
Gdjo. Andreja,
imam jedan ispravak netocnog navoda. Gdin. Skocibusic ( ili bilo koji clan Gradskog Poglavarstva ) ne moze snositi odgovornost za nesto o cemu ne odlucuje, jer clanovi ne odlucuju koji ce Prijedlog biti uvrsten ne Sjednicu. Oni dobiju vec gotove materijale sa uvrstenim prijedlozima. Vi biste to trebali znati. I sami ste naveli da Vam je to netko drugi obecao, a ne Gdin. Skocibusic, a po Vama i on snosi odgovornost za nesto o cemu vjerojatno nema pojma.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # OBAVIJEST O PREUZIMANJU STUDIJEdjelatnik HP-a 2007-07-19 17:33
OBAVIJEST SVIM ČITATELJIMA OVOG ČLANKA:

GOSPODIN MARIO SKOCIBUSIC- ČLAN GRADSKOG POGLAVARSTVA, DANAS 19.07.2007. U 10:35 SATI, PREUZEOJE STUDIJU SLUCAJA ( DEVASTACIJA KRAJOBRAZA I PODMORJA NASELJA I UVALE ARTATORE ( OTOK LOSINJ)).
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # hvala, hvalasuncica 2007-07-19 17:37
Postovani Djelatniče hp-a.
Hvala Vam sto citate ove stranice i sto ste potvrdili sa sam ipak bila u pravu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # odgovornostandreja gregorina 2007-07-19 23:34
Namjera teksta bila je i da osobama koje iz nekog objektivnog razloga nisu bile u prilici podignuti studiju pružimo mogućnost da se jave kako bi im po drugi puta mogli uputiti pošiljku.
Pošto gosp. S. sada raspolaže kvalitetnom informacijom bilo bi mi drago znati što kao člana tijela koje je odlučivalo o verziji novog PP upućenog u žup misli o činjenici da je u njega (suprotno zakonu) uvršten kamenolom.

Odgovornost o kojoj sam govorila nije bila tehničke, nego moralne prirode, odnosno stavljena u relaciju sa funkcijom. O spornom ugovoru govorila sam više puta u javnosti, niti jedan član Poglavarstva i Vijeća nikada nije aktualizirao to pitanje.

Prijedlog za ukidanje ugovora sastavio je gos. Hoffman, obećanje o uvrštavanju na dnevni red dobila sam od gradonačelnika (predsj Poglav).
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kometarsuncica 2007-07-20 03:09
Postavna Gdja. Andreja, ukoliko zelite misljenje Gdina. Skocibusica u vezi kamenoloma i PP, mozete mu se slobodno obratiti. Kucnu adresu imate. Ukoliko zelite misljenje Gdina. Skocibusica kao clana Gradskog Poglavarstva, morat cete procitati Statut Grada Malog Losinja ( tocnije obveze i duznosti clanova Pogl. ) pa cete doznati da takve stvari ne smije konentirati u javnosti bez odobrenja Predsjednika Gradskog Poglavarstva.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # razlikaAndreja Gregorina 2007-07-20 22:24
Privatno mišljenje gosp.S. o ileg kamen koji je uvršten u konačnu verziju novog PP, iako je to u suprotnosti s planom višeg reda i Uredbom, nije predmet rasprave. Kao aktivisticu interesira me mišljenje gosp.S. kao osobe koja obnaša odreðenu FUNKCIJU. Meðutim, u tom smislu ispada da gosp.S. i nema mišljenje, odnosno ima ga Veliki Voða za sve članove Pogl. Čak i kad to mišljenje nije u skladu sa zak.
Kada mi je gradonač počeo opravdavati ovo rješenje rekla sam da postoji politika i politikanstvo. Mi govorimo o drugom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # isuncica 2007-07-21 03:06
Ukratko, ne znate sta biste rekli.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # razlikaAndreja Gregorina 2007-07-21 09:46
Upravo suprotno sve sam rekla, dapače, to što govorim ponavljam u svakom odgovoru: KONCEPTUALNI PRISTUP, POJAVA, FUNKCIJA, MORAL, POLITIKA.
Čl Poglavarstva glasali su za protuzakonito rješenje koje ide u korist devastatora, istog onog kojeg je lokalna samouprava godinama podržavala, to je politikanstvo, a ne politika, zalaganje za privatne, a ne opće interese. Ukoliko niti sada niste shvatili ja Vam više ne mogu pomoći.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # studijasuncica 2007-07-21 02:56
Postovana Gdja. Andreja.
Konacno sam preko nekoliko poznanika dosla do famozne Studije.Subjekt ivno: totalno ste u pravu i da sam ja na mjestu doticnog Gdina., ta bi prica vjerojatno imala drukciji zavrsetak. Objektivno: vidi se iz aviona da Vam jako smeta lik i djelo Gdina. Jurekovica. Posto su temelj Studije sva ta silna Rjesenja i Izjave, mogli ste barem ona bitna uvrstiti u prilog. I jos mislim, da Vam naslov Studije nije u skladu sa obradjenom temom. Studija nosi naziv: " Devastacija krajobraza i podmorja naselja i uvale Artatore ", a ne Devastacija krajobraza na kojem se nalazi kamenolom i suha marina. Zar svi oni korpomorti u uvali Artatore ne spadaju u devastaciju podmorja i svi oni mulici isto tako?????
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Vidi se iz avionaXman 2007-07-21 12:30
Ne bi bilo ispravno da se studija zove "Devastacija krajobraza na kojem se nalazi kamenolom i suha marina". Morala bi se zvati Devastacija krajobraza na kojem se nalazi ilegalni kamenolom i bespravno graðena suha marina.
A kad smo kod toga što se vidi iz aviona, vidi se da se pozornost sa stvarnog problema devastacije, pljačke i nepoštivanja zakona pokušava preusmjeriti na neke osobne, meðuljudske odnose.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Lik i djeloLik i djelo 2007-07-21 13:51
Suncica pise: "Objektivno: vidi se iz aviona da Vam jako smeta lik i djelo Gdina. Jurekovica".

Osobno mi je sasvim svejedno što gospodja Gregorina misli o liku g. Jurekovića, ali cijenim to što se usprotivila njegovom djelu, točnije nedjelu.

A Vi, gospodjo, zasluzujete da udjete u Gratest Shit u Feralu kao i ovo:

"Svećenik Ante Karoglan je kriv samo zato što je Hrvat i katolik i zato što su ga na zub uzeli četnički mediji." rekao je Dinko Jonjić, odvjetnik, o ostrvičkom župniku osumnjičenom za pedofiliju, u Slobodnoj Dalmaciji.

Kao i u Vašem komentaru: nemojmo o djelu, nego o liku počinitelja djela.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Studija 2suncica 2007-07-21 03:02
A sto se tice, tako cesto u Studiji spominjane SVJETILJKE, mislim da ste skroz u pravu kad kazete da ona nesto znaci, a znaci: "otisli smo, ali cemo se i vratiti".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # sustavAndreja Gregorina 2007-07-21 10:40
Ja neznam što Vi vidite "iz aviona", ali ja ne govorim o gosp Jur, nego o SUSTAVU koji ne funkcionira. Ovakva percepcija samo je dokaz mentalnog sklopa malih mjesta koji personalizira sve sukobe. Po toj logici imam nešto i protiv dir INAe (Osorščica) i min Rončevića (Kovčanje), koje takoðer ne poznajem kao niti gosp Jur.
O pojedinačnom primjeru moram govoriti jer studija sluč nije zbornik ontoloških kateg, nego vivisekcija sustava pomoću konkretnog dogaðaja. Da je to radio netko drugi, govorilo bi se o nekom drugom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # studija slučajaAndreja Gregorina 2007-07-21 11:18
U stud sluč su u najbitnijem opisani sadržaji dokumenata koji se spominju, a pošto su navedeni brojevi klasa i ur brojevi, svatko tko je zainteresiran može ih tražiti na uvid temeljem Zak o pravu javnosti na pristup inf.
Devastacija je uključivala uvalu Ruž, područje suhe mar, kamenoloma i infrastrukturu koja to povezuje. U tom smislu naslov je primjeren. Takoðer se radi o studiji SLUČAJA (jednog) za Ured eu kom, što je sasvim drugi žanr od kronike.
Poštovana gðo, ako želite stud sluč javite se, naći ćemo način da Vam se dostavi, a da zadržite anonimnost. S obzirom na iskazani interes bilo bi dobro da se aktivirate, probajte rješiti barem jedan od problema koje ste percipirali u prostoru koji smatrate svojim životnim prostorom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Što se to vidi iz avionaDvorska luda 2007-07-21 13:36
Jedino što se vidi iz aviona to je primitivno korištenje pogrešne logike "prijatelji mog prijatelja su i moji prijatelji i obrnuto".
U većini pristojnog svijeta braniti gospodina Jurekovića bilo bi nešto što bi osobu koja bi se na to odvažila prikovalo na stup srama. Da, istina je, i u svijetu postoje kradja, svi oblici nezakonitog postupanja, pa i bespravna gradnja (možda čak i bespravna eksploatacija mineralne sirovine, u što već sumnjam). Bitna je razlika u tome kad se uhvati gospodu koja to čine, onda se svi zgražaju, pa čak i njihovi jataci, prijatelji i pomagači. Bilo bi socijalno samoubojstvo pokušati sa bilo kojih pozicija braniti kršenje zakona. U Malom Lošinju natjecanje je u tome tko će izreći lijepu riječ za kriminalca, opravdati njegove psotupke i hitnuti se kam
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Što se to vidi iz avionaDvorska luda 2007-07-21 13:49
Dakle, natjecanje u tome tko će prije hitnuti kamen na onoga tko je prvi povikao držte lopova. Jureković je običan kriminalaca uz solidnu podršku iz upravnih tijela i gradske vlasti. Zašto je netko pomagač kriminalcu, nevažno je; da li zbog materijalne koristi, klanovske povezanosti, osobne gluposti ili moralne ljigavosti. Posve je nevažno da li je Gregorina dala naslov studiji posve precizno ili ne, onaj tko želi osporiti studiju može to samo na jedan način koji ne vrijeða ljudsku logiku: neka napiše sto je neistina ili koji bitan dokument nedostaje koji bi bacio sasvim drugo svjetlo na priču. Sve je ostalo uvreda poštenim ljudima i zdravom razumu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ?realist 2007-07-23 03:27
Dragi Gdine., a gdje Vi to zivite, u Raju mozda??
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Idiotsko pitanjeNadrealist 2007-07-23 09:05
Realist je postavio idiotsko pitanje, jer iz njega proizlazi da se samo u Raju ne krade, ne krši zakon i ne poštuje logika. A kako znamo iz Biblije, baš u raju se dogodio prvi prestup, pa su stoga ljudi iz njega istjerani :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ?realist 2007-07-23 03:31
Dragi Gdine., a gdje Vi to zivite, u Raju mozda??
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # RajDvorska luda 2007-07-23 19:19
Da, živim u raju. Živim na jednom malom otočiću koji još nije devastiran, koji je bogat zelenilom i okružen još uvijek čistim plavetnilom. Oko njega još uvijek se praćakaju dupini, šišmiši mi ulijeću kroz prozore, a sa stabla se javlja ćuk. Klima je blaga i ne trebam previše novaca niti za grijanje niti za hlaðenje. Gotovo sve stvari koje svakodnevno trebam su mi udaljene najviše pola sata hoda. Život na tom otoku nije prebrz i opterećen stresom. Ljudske vrijednosti ovdje još uvijek vrijede, mada se neki trude da prikažu kako trka za novcem sve opravdava i da se pritom sve može. Pristojni ljudi ovdje su još u većini i ne opravdavaju poteze uspješnih kriminalaca i probisvjeta. Mada taj stup nije vidljiv i postoji samo na simboličkoj razini, stup srama je podignut za sve one koji pokušavaju doći do profita, prostora ili privilegija prečacima i kriminalom.
I u tome raju postoje sve vrste ljudskih pogreški i opačina, pa mu možemo svakodnevno prigovarati: ponekad je prebučno i pretijesno, ponekad neki misle da je raj sav njihov i da u njemu sve mogu, neki misle da su anðeli samo zato jer su u njemu roðeni, neki bi ga betonirali i prisvojili. Ipak se za taj raj vrijedi boriti. Ako Vi želite živjeti u paklu, to je Vaš izbor, ali ne pokušavajte nikome podmetnuti ideju da samo zato što nešto loše postoji mi to moramo i prihvaćati.
Idite se ispovijedite umjesto da nama prodajete pakao pod normalu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Vrijeme za podnošenje računa

    , 09.12.2024 13:22
    ....
    Mnogi znaju za sličnu izreku, ali s jednim slovom više. A ti si ga vjerojatno ispustio da bude ješka onim što ti skaču na nogavice.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 09.12.2024 08:15
    ......
    Mlatiš praznu slamu. Ti nisi Banić nego anonimni internet trol koji su umišlja važnost.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 09.12.2024 08:00
    ??
    Ovo jesi u pravu, međutim moje djelovanje ovdje moglo bi se opisati uzrečicom "ne pada snijeg da prekrije bijeg...." Ovaj snijeg nije prekrio bijeg, nego je otkrio da, iako ste od mene dobili dojavu, te slučajeve baš nitko ne želi dodatno istražiti...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 20:29
    ......
    Ništa konkretno ti nisi pisao. Pogledaj kako su to radili iz Ustrina. Fotografije, zemljišne čestice ...Istina, učinka nije bilo ali ovo je Grad za bespravne graditelje.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 18:57
    Anonimno je legitimno
    Znam da nisi zaboravio, namjerno si izostavio - zato navodnici. Iz njemu poznatih razloga o kojima sad ne bih polemizirao, on zaista piše detaljnije, ali radi se o nekoliko pojedinih slučajeva (za koje se da primijetiti da imaju nešto zajedničko). Ja ...

    Read more...

     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    gost 08.12.2024 18:51
    Vraća li se Elvis?
    Vratit će se Elvis. Veterinar je potrošena roba. Možda će opet sa Maljevcom na izbore a možda i ne. Jer prevarili suga u dva mandata. i.imgur.com/ugpioiR.jpg (http://i.imgur.com/ugpioiR.jpg)

    Read more...

     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    ****** 08.12.2024 18:34
    Ništa ja nisam zaboravio
    Pa to znači da to nije bila moja nego njegova jugoslavija. Ja nisam imao privatni avion. Malo ih je bilo koji su ga mogli imati. On ga je imao.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 18:26
    Irelevantno piskaranje
    Ništa ja nisam zaboravio. Ali o bespravnoj gradnji piše i Banić. Piše više, sadržajnije i pod svojim imenom. Ti s tvojim piskaranjem si irelevantan.

    Read more...

     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    komunista 08.12.2024 18:11
    pilot
    Zaboravljaš da je G. Volarić za vrijeme tvoje jugoslavije imao svoj privatni avion bio pilot,vodio jeobiteljski obrt fotografske radnje, radio na teh. pregledu vozila. dolaskom nove Hrvatske izgradio je novi centaar RIO zaposlio je svoju djecu obzbjedio ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 17:49
    Nitko drugi neće
    Bespravna gradnja. Zaboravio si bespravnu gradnju. Najviše o njoj pišem. Doslovno u komentaru na koji odgovaraš pišem o potencijalnoj bespravnoj gradnji o kojoj sam čuo. Kao i o mnogim drugim stvarima, čitatelji ovdje o tome mogu pročitati samo od ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 15:32
    Maskiranje izbornih obećanja
    Povodom ove vijesti je Banić iz Inicijative za legalnost Lošinja je na FB napisao: Baš sam se pitao čega će se dosjetiti Gradonačelnica da zamaskira svoja neispunjena izborna obećanja. Kad ona, hrabra kakva već jest, ravno na Plenkovića i Vladu RH! E ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 15:20
    Tuljanska inicijativa
    Mnogo sveobuhvatnija od Vegeta inicijative je Tuljanska inicijativa. Anonimna, ali miješa se u mnogo širu problematiku. Od od problema što Hrvatice neće da rađaju, tj. demografije i strahota Istanbulske konvencije do ugroze lista Nobocty i ruske ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 13:45
    ...
    Vegeta Inicijativa... u sve se miješa eto i u tehnologiju pročistača a sad i u poreznu politiku države... valjda je bespravna gradnja riješena pa se ide dalje dok ima elana... ... načuo sam da se sprema novi krug izgradnje uz more na području ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 13:30
    Razočarani trol
    A koji iznos Grad jeste zaradio, ako zaraditi još uvijek znači ono što se zasluži radom, što se dobije za rad; ili nagrada, plaća, nadnica, beriva, primanja, odnosno razlika između kupovne i prodajne cijene, ono što se dobije trgujući; dobit.S bolom u ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 08.12.2024 13:05
    Navodni
    Dijete drago, ne znam patiš li od sindroma pretjeranog korištenja navodnih znakova, jesi li nepismen ili namjerno griješiš, ali citirani dio teksta je bez prijevoda nerazumljiv. Naime, semantička značenja navodnih znakova su sljedeća: Izravni citat: Kada ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 11:42
    Točka na "i".
    Taj iznos Grad nije zaradio nego će izmjenama zakona i povećanjem porezne represije pod prijetnjom sile i utamnjičenja biti oduzet onima koji su taj novac zaradili. Razočaran sam vašim stavom o opravdanosti tog harača i svrstavanjem uz HDZ Andreja ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Inicijativa za legalnost Lošin 08.12.2024 11:21
    Kud plovi ovaj brod
    Ta njena najava kod mene izaziva samo bojazan za psihičko stanje građanke Ane Kućić, trenutno u funkciji Gradonačelnice Grada Mali Lošinj. Svakako je zabrinjavajuće. Jedan ugledni političar, rekao je: VLAST SE MOŽE IZGUBITI ALI OBRAZ NE! Argumentaciju ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    hranitelj tuljana 08.12.2024 10:48
    ...
    Da... Furio je trebao pametnije postupiti. Trebao je biti na čelu organizacije koja izdaje "glasilo", plaćeno novcem poreznih obveznika. U tom "glasilu" trebao je objavljivati "članke" kojima "nemilice dere" i "ne štedi" HDZ. Tada bi ti iz tog glasila ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 08.12.2024 08:38
    U ime zajednice Talijana
    U Saboru ima ljudi koji su tamo sjedili od 1992 godine, jedan od njih je Furio Radin. U ime svojih birača iz zajednice Talijana, a za vlastitu korist glasao je protiv opoziva Vlade. Ako doživi mirovinu, imat će mirovinu dva puta veću od prosjeka plaće ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 06:53
    Pljuska Plenkiju?
    Ana Kučić, HDZ-ova gradonačelnica Malog Lošinja, objavila je na Facebooku da će potpuno nadoknaditi povećanje paušalnog poreza po krevetu, a planira to učiniti putem poticaja. U slučaju da se zaista odluči na korak koji najavljuje, HDZ-ovka bi se ...

    Read more...

     
  • NISMO SVI NJEZINI

    gost 07.12.2024 21:02
    Idiota za predsjednika!
    Primorac, netom nakon što je Plenković rekao da kandidati nemaju što pametovati o mirovinama, iznio svoj plan za umirovljenike Ustvrdio je da će umirovljenici ove godine božićnicu dobiti zahvaljujući - njemu.

    Read more...

     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    asdf 07.12.2024 17:53
    Poticaj za podršku
    Bilo je to prije dvije godine: [BESPOVRATNI POTICAJI LOŠINJSKIM PODUZETNICIMA I POLJOPRIVREDNICIMA] Danas su u Palači Fritzi svečano potpisani ugovori o dodjeli poticaja za 38 poduzetnika i obrtnika te 32 poljoprivrednik a s područja Grada Malog Lošinja ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 13:19
    Tuljnov kalambur
    Da li si kalambur "Naziv otkriva navodni namjeru" ispljunuo namjerno ili ne znaš gramatiku hrvatskog jezika? Pismeni ljudi znaju da se pridjevi s imenicama slažu u rodu, broju i padežu. Znam da sam ovime ugazio u močvaru, ali nisam mogao odoljeti.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 10:36
    Tuljan u ništa
    Nije stvar u nazivu nego proračunskoj stavci koju je usvojio Sabor.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ABC 07.12.2024 10:02
    Panika, rizik, diskriminacija
    Ovaj Anin potez treba shvatiti kao potez očajnika. U panici što pola godine prije narednih izbora nije ispunila gotovo ni jedno obećanje kojim je "kupila" ovaj mandat izložila se riziku sukoba sa uobraženim šefom stranke koji ne trpi suprotstavljanj e.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 07:10
    Predizborni trik ili greška u koracima?
    I njezin stranački šef se služi svim sredstvima u borbi za popularnost. Nevjerojatni proračunski manevar za predizborni dar. Vlada božićnice umirovljenicima vodi kao 'sanaciju posljedica ruske agresije na Ukrajinu' Vlada je novac za neplaniranu isplatu ...

    Read more...

     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    Nikola 07.12.2024 05:04
    ....
    Slično kao što je Agroproteinka, obiteljska firma ministra Grlić Radmana, monopolist na tržištu, ali je ipak od Vlade RH u dvije godine dobila 1,4 milijuna eura poticaja. S jedne strane poticaji, a s druge strane, tvrtka redovito vlasnicima isplaćuje ...

    Read more...

     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    Zumba 06.12.2024 18:08
    Poticaji monopolistu
    Da se podsjetimo kako je dragom Aleksandru pomagano da može davati neizmjeran doprinos zajednici i obr tništvu.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 06.12.2024 17:23
    A.K. protiv A.P.?
    HDZ-ova gradonačelnica pobunila se protiv Plenkovićevog poreza: ‘Odlučila sam poduzeti korake...‘ Ana Kučić tvrdi kako je turizam ključan za Mali Lošinj i da bi porez na nekretnine naštetio stanovnicima grada. Gradonačelnica Malog Lošinja Ana Kučić ...

    Read more...

     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    asdf 06.12.2024 09:33
    Plastični anđeo
    Ako je nešto neizmjerno ne može se ni vrednovati. Kao magistra ekonomije gradonačelnica bi morala znati da je mjerenje temelj svakog vrednovanja. Ali ona je postala političarka. Političarka hadezeovskog kova :sad:

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Vrijeme za podnošenje računa

    , 09.12.2024 13:22
    ....
    Mnogi znaju za sličnu izreku, ali s jednim slovom više. A ti si ga vjerojatno ispustio ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 09.12.2024 08:15
    ......
    Mlatiš praznu slamu. Ti nisi Banić nego anonimni internet trol koji su umišlja važnost.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 09.12.2024 08:00
    ??
    Ovo jesi u pravu, međutim moje djelovanje ovdje moglo bi se opisati uzrečicom "ne pada ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 20:29
    ......
    Ništa konkretno ti nisi pisao. Pogledaj kako su to radili iz Ustrina. Fotografije, zemljišne ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 18:57
    Anonimno je legitimno
    Znam da nisi zaboravio, namjerno si izostavio - zato navodnici. Iz njemu poznatih razloga o ...
     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    gost 08.12.2024 18:51
    Vraća li se Elvis?
    Vratit će se Elvis. Veterinar je potrošena roba. Možda će opet sa Maljevcom na izbore a ...
     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    ****** 08.12.2024 18:34
    Ništa ja nisam zaboravio
    Pa to znači da to nije bila moja nego njegova jugoslavija. Ja nisam imao privatni avion.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 18:26
    Irelevantno piskaranje
    Ništa ja nisam zaboravio. Ali o bespravnoj gradnji piše i Banić. Piše više, sadržajnije ...
     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    komunista 08.12.2024 18:11
    pilot
    Zaboravljaš da je G. Volarić za vrijeme tvoje jugoslavije imao svoj privatni avion bio ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 17:49
    Nitko drugi neće
    Bespravna gradnja. Zaboravio si bespravnu gradnju. Najviše o njoj pišem. Doslovno u komentaru ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 15:32
    Maskiranje izbornih obećanja
    Povodom ove vijesti je Banić iz Inicijative za legalnost Lošinja je na FB napisao: Baš sam ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 15:20
    Tuljanska inicijativa
    Mnogo sveobuhvatnija od Vegeta inicijative je Tuljanska inicijativa. Anonimna, ali miješa se ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 13:45
    ...
    Vegeta Inicijativa... u sve se miješa eto i u tehnologiju pročistača a sad i u poreznu ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 13:30
    Razočarani trol
    A koji iznos Grad jeste zaradio, ako zaraditi još uvijek znači ono što se zasluži radom ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 08.12.2024 13:05
    Navodni
    Dijete drago, ne znam patiš li od sindroma pretjeranog korištenja navodnih znakova, jesi ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 11:42
    Točka na "i".
    Taj iznos Grad nije zaradio nego će izmjenama zakona i povećanjem porezne represije pod ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Inicijativa za legalnost Lošin 08.12.2024 11:21
    Kud plovi ovaj brod
    Ta njena najava kod mene izaziva samo bojazan za psihičko stanje građanke Ane Kućić, trenutno ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    hranitelj tuljana 08.12.2024 10:48
    ...
    Da... Furio je trebao pametnije postupiti. Trebao je biti na čelu organizacije koja izdaje ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 08.12.2024 08:38
    U ime zajednice Talijana
    U Saboru ima ljudi koji su tamo sjedili od 1992 godine, jedan od njih je Furio Radin. U ime ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 06:53
    Pljuska Plenkiju?
    Ana Kučić, HDZ-ova gradonačelnica Malog Lošinja, objavila je na Facebooku da će potpuno ...
     
  • NISMO SVI NJEZINI

    gost 07.12.2024 21:02
    Idiota za predsjednika!
    Primorac, netom nakon što je Plenković rekao da kandidati nemaju što pametovati o mirovinama ...
     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    asdf 07.12.2024 17:53
    Poticaj za podršku
    Bilo je to prije dvije godine: [BESPOVRATNI POTICAJI LOŠINJSKIM PODUZETNICIMA I POLJOPRIVREDNICIMA] ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 13:19
    Tuljnov kalambur
    Da li si kalambur "Naziv otkriva navodni namjeru" ispljunuo namjerno ili ne znaš gramatiku ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 10:36
    Tuljan u ništa
    Nije stvar u nazivu nego proračunskoj stavci koju je usvojio Sabor.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ABC 07.12.2024 10:02
    Panika, rizik, diskriminacija
    Ovaj Anin potez treba shvatiti kao potez očajnika. U panici što pola godine prije narednih ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 07:10
    Predizborni trik ili greška u koracima?
    I njezin stranački šef se služi svim sredstvima u borbi za popularnost. Nevjerojatni ...
     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    Nikola 07.12.2024 05:04
    ....
    Slično kao što je Agroproteinka, obiteljska firma ministra Grlić Radmana, monopolist na ...
     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    Zumba 06.12.2024 18:08
    Poticaji monopolistu
    Da se podsjetimo kako je dragom Aleksandru pomagano da može davati neizmjeran doprinos ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 06.12.2024 17:23
    A.K. protiv A.P.?
    HDZ-ova gradonačelnica pobunila se protiv Plenkovićevog poreza: ‘Odlučila sam poduzeti ...
     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    asdf 06.12.2024 09:33
    Plastični anđeo
    Ako je nešto neizmjerno ne može se ni vrednovati. Kao magistra ekonomije gradonačelnica bi ...