Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Artatore postaje barutana

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

Bure barutaGodinu dana star problem vezan uz imovinskopravne odnose i tumačenja oko granica i širine javnog puta rezultirao je fizičkim sukobom, u kojem je sudjelovalo pet osoba. Sukobu su svjedočili turisti i žitelji naselja Artatore, piše Novi list.

Prema pisanju lista u nedjelju oko 13 sati u naselju Artatore Davor Kordiš, vlasnik Restorana Oaza, krenuo je bagerom odmaknuti betonske blokove s dijela puta, za kojeg kaže da ga je Davorin Jureković privatizirao pod upitnim uvjetima, a koji je prije toga tridesetak godina služio kao javni put do uvale Ružmarinka te kao interventni protupožarni put do predjela Kandija. Fizički sukob počeo je nakon što se po riječima Kordiša, nakon verbalnog sukoba između njega i Jurekovića, koji mu je zaprijetio da će mu bagerom srušiti restoran ako priđe međi, u raspravu uključio i Jurekovićev zet, Alan Šepuka. Nakon verbalnih prijetnji započeo je i fizički sukob, a kad je Šepuka koljenom udario Kordiša u oko, u pomoć ocu priskočio je njegov devetnaestogodišnji sin, da bi također dobio udarac u glavu.

List ističe da je to posebno pogodilo Kordiša jer mu sin ima epilepsiju. Otac tvrdi da su to znali i Jureković i Šepuka, ali ih to nije priječilo da ga udare. U pomoć Jurekoviću, držeći Kordiševog sina, priskočio je i susjed Marijan Polić, pa je prema pisanju lista tučnjava nastavljena. Sukob je završio odlaskom Kordiša i njegova sina u Dom zdravlja. Lošinjska policija podnijela je prekršajne prijave protiv svih pet sudionika tučnjave zbog remećenja javnog reda i mira.

ArtatorePodnaslovom Javni put postao privatni Novi list podsjeća da je Davorin Jureković, inače vlasnik Kamenoloma Brdo Kušć i suhe marine u naselju Artatore, javnosti poznat kao bespravni graditelj marine u uvali Ružmarinka, zbog čega je prošle godine na tom dijelu u dva navrata interveniralo Ministarstvo zaštite okoliša i prostornog uređenja, te uklanjalo bespravnu gradnju. Upravo činjenicom da je Jureković zaustavljen u bespravnoj gradnji, Kordiš objašnjava nastale probleme i kaže kako se Jureković osvećuje svima koji su bili protiv njegove bespravne gradnje, a na listu kojima treba zagorčati život stavio je njega i obitelj te mu se sveti onemogućavajući ga u normalnom obavljanju ugostiteljske djelatnosti. Naime, formiranjem novog javnog puta, koji je uži i drugačije trasiran, Kordiš opskrbu svog restorana obavlja pod otežanim uvjetima. Zbog toga je tražio i izmjere geometra, a izvijestio je i gradsku upravu, jer je prije nekoliko godina upravo odobrenjem Gradskog poglavarstva Jureković dobio pravo služnosti javnim putem.

Na koji je način javni put naknadno postao privatni, ni Kordišu, ali ni mnogim drugim mještanima naselja nije jasno. Ivan Ružić tvrdi da je novim javnim putem ugrožena sigurnost, jer više nema pravog protupožarnog puta, a onemogućen je normalan prilaz predjelu Kozlarica. Prema pisanju Novog lista Ružić je ogorčen Jurekovićevim postupcima jer smatra da nije sporan samo javni put, nego da Jureković k tome ucjenjuje i onemogućava u obavljanju posla mnoge ljude. Izjavljuje da zbog vlastite sigurnosti o tome ne želi javno govoriti, jer je zahvaljujući golemim bogatstvu i vezama Jureković vrlo moćan i "nije mu se dobro zamjeriti".

Podnaslovom Svi pokušaji uzaludni Novi list ističe Kordiševu tvrdnju da su svi pokušaji rješenja legalnim putem, preko državnih inspekcijskih službi, uvidima u katastarske čestice te u gradskoj upravi ostali uzaludni, a da je on u međuvremenu onemogućen normalno raditi i osigurati prihod sebi i svojoj obitelji u vlastitom restoranu, koji je blokiran golemim betonskim blokovima.

Sliku tučnjave razbijenih glava i noseva ponijeli su i turisti koji su svjedočili cijelom događaju, a ne razriješi li se pitanje granice i širine javnog puta do kraja, u što bi se trebale uključiti službe od lokalne do državne razine, problemi bi se mogli nastaviti, piše Novi list.

"Kažu nam, mnogo je toga nejasno, a Artatore postaje »barutana«, pa bi posljedice mogle biti teže od tjelesnih povreda i verbalnog sukoba" zaključuje autorica članka Ira Cupać Marković.

 

Komentari: 

0 0 # novinarske lazi ili nerad?!Mojca 2007-08-06 21:10
...clanak u Novom listu je napisan povrsno i jednostrano. Nigdje nema komentara ni slike Davorina Jurekovica na kojeg je takoder gdin Kordis izvrsio nasilje. Spominje se bolest Kordiseva sina, a nigdje bolest Jurekovica?!
Svi znamo da medalje ima dvije strane. Ocekivala sam vise od vaseg clanka......
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Lijepa našaLaci 2007-08-06 22:10
Oprosti Mojca, ali u članku ne piše da je Jureković udario Kordiša, nego da je to učinio Šepuka, Jurekovićev zet. U pravu si, medalja ima dvije strane. Na jednoj strani medalje je bespravni graditelj, uzurpator prostora i voditelj ilegalnog poslovanja eksploatacije kamena. Na drugoj strani medalje je čovjek koji vodi legalan posao. A baš taj je dobio batina. Tako to ide u Lijepoj našoj.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # 90-te.mario 2007-08-06 22:23
Kao što je Beogradski režim u ne tako davnoj prošlosti trovao javno mnijenje dezinformacijam a i huškao ljude na svašta to se sada ovdje ponavlja. Mojca želi čuti ili pročitati istinu a Laci sve zna. Pročitao u Novom Listu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Zna se i bez novog listaLaci 2007-08-06 22:42
Laci ne zna sve, al zna da je Jureković cijelo desetljeće eksploatirao kamen bez koncesije i plaćanja obveza državi i da su bageri ministarstva rušili njegovu bespravnu gradnju. A to se zna i bez Novog lista.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bomirerva 2007-08-06 22:48
Zar ga za to treba istuci? Pa mi bismo se onda u ovoj drzavi svi skupa samo tukli. Zar ne bismo trebali biti malo na visem nivou??
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Ko je koga?gost 2007-08-06 22:55
Ne, ne treba ga zbog toga istući. Ali zar treba istući onog drugog? Uostalom mi zapravo ne znamo ko sve je tu dobio batina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # tucaminerva 2007-08-06 23:53
Mislim da se zna tko se tukao. Ja nisam za takvo rjesavanje problema, ali svakako, stojim na strani onoga tko se branio, jer bih i ja tako postupila.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Netočnomario 2007-08-07 00:37
Netočno je Laci da Jureković ne plaća obaveze državi. Država je u ovom slučaju više nego podmirena a mislim da to i nije veliki problem provjeriti. I upravo je tu najveći apsurd. Kad od Jurekovića treba uzeti milijune kuna poreza,mirovins kog, zdravstvenog ,poreza na tvrtku godišnje onda je sve legalno. Mišljenje da se tu samo grabi i zaraðuje ne stoji i nije istinito.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # 1.260.000 kunaLaci 2007-08-07 09:05
Mario piše da je netočno kako J. ne plaća obveze državi. Dakle, tvrdi mario. J. plaća. A zašto onda Općinsko državno odvjetništvo pokušava naplatiti 1260000 kn za nelegalnu eksploataciju kamena brda Kušć?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # mislim stvarno :zzznitko važan 2007-08-06 21:33
Totalno je neobjektivni članak...
Npr. sin ima epilepsiju i oni ga nisu zbog toga smjeli udariti, daleko od toga da ga nisu nikako smjeli udariti bez obzira na bolest, ali što se on išao tući ako ima takvu bolest :-?
Ne branim ni Šepuku ni Jurekovića, neprihvatljivo je bilo što rješavati na takav način i to je apsolutno nedopustivo i primitivno ponašanje koje od jednog fakultetski obrazovanog čovjeka nikada ne bi očekivao. Uz to da obnaša i funkciju direktora u jednom "uglednom" Lošinjskom poduzeću. I predsjednik je sportskog kluba i štojaznamštojoš.
Uvijek sam mislio da je on jedan fini gospodin, ali ovo.....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Povijest se ponavljaMario 2007-08-06 21:49
Kao i u svakom članku novog lista u vezi gospodina Jurekovića vidi s pristranost i želja da se i ova put ocrni jedna te ista strana. Istina (koja neke urednike ne zanima) i ovaj put nije vidjela svjetlo dana. Od prvog retka je sve izokrenuto i napisano na takav način za zaslužuje sudsku tužbu i nadam se da će tako i biti.
Gospodin Jureković je bio grubo napadnut a da se tamo nije našao (hvala Bogu) zet i prvi susjed tko zna što bi bilo. Piše se o epilepsiji a isti mladić je pokazao da zna i napasti i udariti u (kompi) sa svojim ocem Bolesnoga Dadu i to na podu. Nigdje ne piše da je Gosp. Jureković samo tražio da se sklone sa (njegove zemlje) te da je zbog toga on bio izložen brutalnom napadu iscrpljen i slab pa tako i nesposoban da se brani od nasilnika koji su sada odjednom žrtve.
Prikazuje se i kao nekakva opasna spodoba od koje se svi boje i strepe i to baš od ljudi koje je godinama kreditirao i pomagao im a to svi znaju. Žalosno je vidjeti do kojih granica idu mediji u želji za blaćenjem Davorina Jurekovića. Nadao sam se da je vrijeme takve vrste propagande gdje je uvijek i samo jedan kriv prošlost.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # SamoblaćenjeLaci 2007-08-06 22:18
Mario, ne možeš oblatiti čovjeka koji vodi ilegalan posao. Ne možeš oblatiti bespravnog graditelja. On je oblatio sam sebe. nema većeg blaćenja nego kad sam sebe blatiš svojim postupcima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # yessuncica 2007-08-06 22:21
Hvala Bogu da i netko ima isto misljenje kao i ja. Mene je stvarno zabrinulo pitanje: iz kojeg se razloga Gdin. Sepuka upustio u tucu i sad mi je i jasno. Poznajem ga dosta dobro i nisam vjerovala da bi samo zbog nekakvih verbalnih napada izudarao nekoga. Sad mi je i to jasno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ....strasnoMali Pero 2007-08-07 13:33
Hvala dragom Bogu da malo ljudi ima misljenje kao Vi Suncice, jer bi to znacilo da nam sustav moralnih vrijednosti doisa grebe po samom dnu. Ako Vi doista i tako dobro poznajete tog Sepuku, a pozna ga i cijeli Losinj lijepa rijec od osobe koja ima vase poglede na stanje stvari nikako mu neide u prilog.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # yessuncica 2007-08-06 22:24
Za one koji to nisu shvatili: moj komentar je bio podrska Gdinu. Mariu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Svima a ne samo njimagost 2007-08-06 22:35
Tu se raspravlja ko je bolestan a ko bolesniji, pa ko je koga udario, pa o blaćenju i novinarskom poslu a niko ne spominje razlog sukoba. Ljudi, zar ne vidite da se opet radi o nekoj Jurekovićevoj mućki pa je čovjeku puko film jer traži pravo svima a ne samo njima ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # subotnja groznicahos 2007-08-07 00:28
Svake subote smo svjedoci raznih tuca...zasto je ova zauzela pola stranice??
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Lako.Ghost 2007-08-07 00:44
Zato što je gospodični Gregorini jedina duševna hrana maltretiranje Jurekovića a uz pomoć frendice iz Novog Lista i nije joj valiki problem. Bolje bi joj bilo da svrati na nedjeljnu misu u Ćunski i sjedne u prve redove. Tamo će naći slične sebi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Uglednicigost 2007-08-07 09:11
Pa nije isto kad se potuku dva pijana ili napušena bedaka ili dva poduzetnička klana povezana s političkim strukturama. Normalno je da je vijest o fizičkom okršaju meðu gradskim uglednicima zauzela pola stranice.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # duhovna hranaAndreja Gregorina 2007-08-08 01:03
Joj, joj, tako potcjeniti moje duhovne potrebe. Pa zar stvarno mislite da je moja "jedina duhovna hrana maltretiranje Jurekovića"? Pa ja sam jaaako zločesta i da bi se duhovno nahranila moram zlostavljati i druge, pa tako maltretiram i INU, i Ministarstvo obrane RH, i uništavatelje kulturne i prirodne baštine, javne službenike (graðevinske inpektore, rudarske inspektore, policiju, ministricu Matulović-Dropu lić, izraðivače plana, gradonačelnika. ..). Dakle, one koji ne rade u skladu sa zakonom ili one koji dopuštaju da se radi protuzakonito.
A ja sam do sada živjela u zabludi da moju duhovnu hranu čine npr. filmovi Tarkovskog i čitanje suvremene francuske proze. Ali tko sam ja da o tome sudim, Vi sigurno znate bolje.

Zlostavljam D. Jurekovića uz pomoć "frendice iz NL". Opet me potcjenjujete: o devastaciji Artatora izvještavao je i Večernji list i Jutarnji list i HTV i NOVA TV. Zamislite koliko "frendova" imam u medijima, pa D. Latin mi mora biti kućni prijatelj kad se o tome govorilo i u "Latinici".

Sve u svemu, ništa novo, A. Gregorina ostaje trajna inspiracija nekih čitatelja ovih stranica. Razlika je jedino što neke zanimaju moja crijeva, a neki iskazuju zabrinutost za siromaštvo mog duhovnog života. Sudeći prema razini komentarima njihov duhovni život mora da je vrlo bogat.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # u sljivikušljivic 2007-08-07 00:41
U sljiviku, dobio sam sljivu.Zadovolj an sam, dobro mi stoji. Zar ne?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Daj pet!!Ghost 2007-08-07 00:46
Ako si šljiva svaki ti ponudio a ako si šljivić svaka ti dala!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bespravnigost 2007-08-07 01:25
svi pišu o Jurekoviću da je bespravan, pa i Kordiš ima bespravno sagraðen restoran.... i nikom ništa... provjerite ako mi ne vjerujete....

btw.... blokovi su na zemljištu onoga tko ih je postavio....

o tome novinarka ni riječ da bi rekla....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # istinasamozvani gost 2007-08-10 15:10
istina, Kordiš je od šupe napravio restoran bez papira
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ma na koga se samo ugledao..nezvani gost 2007-08-10 16:39
... u tom bespravnom poslu ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Artatore postaje barutanadugogodišnji posjetitelj Lošin 2007-08-07 04:23
Nedjeljna fizička dogaðanja u Artatorama gospodina Jurekovica i njegovih, ne znam koji po redu slijeda negativnih dogaðaja:Polici ja, raznih inspekcija, rušenje bespravne gradnje otuðenja imovine, uzurpacije terena, zagaðenja okoliša stanovnika Ćunskog,motoriz iranih putnika za i iz Aerodroma, enormnom količinom prašine (bolesna stabla i bilje pokrivene su i nerazvijena od debele i guste bijele prašine , susjedstvo ,gostiju -turista drugih ljudi u prolazu neprimjerene prašine transporta iz Kamenoloma- DIM i sami DIM prašine. Bez grižnje samosvijesti u odluci za prestanak samobahatosti, maltretiranjem i uništavanjem svih i svega u njegovoj blizini.Nevjero jatan i interesantan čovjek za povijest obilježavanja značajnih negativnih dogaðaja: "Dogodilo se na današnji dan" u nizu više godina re-pete-RE.!!!T erminatori!! Alen Šepuka čudan školovan gospodin, ponio se kako se ponio rabijatno i smjelo , naravno on je pravni po ženi nasljednik imovine Davorina: punac i zet, a možda u igri i budući malološinjski VOÐA grada, igre i dogaðaji čudni kao i priroda koju je čovjek uništio,ONA samo vraća posuðeno.Vrućin e i toplotni udar ostavio je tragove posljedice za fizičke obračune osjetljivih ljudskih manira . :-? :sad:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # hmgost 2007-08-07 05:23
...e stvarno su nam ingeniozni ovi dugogodišnji posjetitelji lošinja.... (da ne kažem bolesnici).... e, pa gospodo, slobodno Vi možete i na neki drugi otok stvarati svoj dugogodišnji staž..... NPR. Palagružu....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Betonski mentalni sklopHakuna matata 2007-08-07 10:20
Od drveća se ne vidi šuma, kaže narod kad se gledaju samo sporedni učinci, a ne bit problema. Zato podsjećam da je o tim betonskim blokovima već više puta pisano na ovim stranicama, a sada su, evo, postali i povodom za fizički obračun. Za one koji ne vole klikati mišem prenosim članak A. Gregorine sa ovog sajta pod naslovom Betonski mentalni sklop (volim-losinj.org/.../...)

Članak glasi:
Parcela se nalazi pored "Suhe marine Artatore", a od mora je udaljena svega 20-tak metara. Betonski bloketi su ili poredani jedan do drugog uz rub parcele ili položeni jedni na druge unutar parcele do visine od cca 5 m. Radi se o cca 180 tona betona odloženog u zaštićenom obalnom pojasu.

Na ponuðenu temu nudim dva pitanja:
1. Da li je legalno odložiti cca 180 t betona u zaštićenom obalnom pojasu?
2. Zašto bi netko odložio cca 180 t betona u zaštićenom obalnom pojasu?

Na prvo pitanje nemam odgovor. Još prošlo ljeto o svemu sam obavijestila Grad Mali Lošinj i Ministarstvo zaštite okoliša, prostornog ureðenja i graditeljstva, ali do danas nisam dobila odgovor.

U svibnju ove godine ponovo sam uputila prijave, ovaj puta s napomenom da je predmet uvršten u studiju slučaja o nefunkcioniranj u sustava Republike Hrvatske u segmentu zaštite okoliša pripremljenu za Ured europske komisije u Zagrebu. Velikim, podebljanim, crvenim slovima. Naš provincijski mentalitet (ponekad) reagira na takve stvari.

Na drugo pitanje nudim dva odgovora: prvi odgovor oslanja se na pragmatičnu stranu naše prirode, a drugi referira na artističke sklonosti ljudskog duha.

Bageri MZOPUG dva su puta tijekom 2006. godine dolazili u naselje Artatore kako bi proveli šest rješenja o uklanjanju bespravnih gradnji investitora kamenolom "Brdo Kušć"(lukobran i plato u uvali Ružmarinci, "Suhu marinu Artatore", kolni put koji ih povezuje). Infrastrukturu mini-marine su "zaboravili" ukloniti, meðutim, Grad Mali Lošinj nije zaboravio u novi prostorni plan uvrstiti prijedlog da se u uvali Ružmarinci napravi luka otvorene za javni promet koja zahtjeva ponovnu gradnju pristupnog puta, platoa i lukobrana.

Parcela na koju su istovareni betonski bloketi udaljena je od uvale Ružmarinke cca 80 m, a koriste se, gle čuda, i prilikom gradnji luka.

S druge strane, možda su porivi kojima se rukovodio vlasnik parcele bili više umjetničke i plemenite prirode. Osobno u ovom artefaktu vidim modernu skulpturu koja simbolizira stanje našeg duha, a u u svakom bloketu hipostazu neke od priča o betoniziranju obale koja svako malo iskrsne u novinama. Zato svakome tko želi u živo iskusiti grotesknost našeg odnosa prema prirodi predlažem da prošeće do Artatora i stane nasuprot ovoj gomiletini betona u blizini mora.

Kako ovako važna tvorevina ljudskog duha ne bi ostala bezimena, otvaram natječaj za iznalaženje najupečatljivij eg naziva za ovo "teško" umjetničko djelo.

Moj prijedlog glasi: Betonski mentalni sklop. Ili, možda, Apoksiomen našeg doba.

Izgleda da se naziv "skulpture" nametnuo ovim nemilim dogaðajem: Barutana
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Zakon u vlastitoj režijiftk 2007-08-07 11:20
Rasprava o ovoj vijesti započeta je napadom na Novi list koji pokazuje kako se malo zna o prirodi i načinu funkcioniranja medija.

Nisam odvjetnik Novog lista, ali da vidimo činjenice kako ih je list izložio:

1. Kordiš je krenuo bagerom odmaknuti betonske blokove s dijela puta.
2. Jureković je zaprijetio da će bagerom srušiti Kordišev restoran.
3. Izbila je tučnjava

Da vidimo pozadinu priče kako je na temelju izjava dijela sudionika izlaže Novi list:

1. Kordiš tvrdi da je taj put Jureković privatizirao pod upitnim uvjetima, i da je taj put tridesetak godina služio kao javni put do uvale Ružmarinka i kao interventni protupožarni put do predjela Kandija.

2. Kordiš tvrdi da je novi javni put uži i drugačije trasiran te da je time oštećen jer opskrbu svog restorana obavlja pod otežanim uvjetima.

3. Kordiš tvrdi da je zbog toga tražio izmjere geometra i da je izvijestio gradsku upravu, jer je prije nekoliko godina upravo odobrenjem Gradskog poglavarstva Jureković dobio pravo služnosti javnim putem.

4. Kordiš tvrdi da je javni put postao privatni i da da je novim javnim putem ugrožena sigurnost jer više nema pravog protupožarnog puta, a onemogućen je normalan prilaz predjelu Kozlarica.

5. Kordiš tvrdi da su svi pokušaji rješenja legalnim putem, preko državnih inspekcijskih službi, uvidima u katastarske čestice te u gradskoj upravi ostali uzaludni.

Novi list ne navodi izjave druge strane (iz razloga o kojima se može samo nagaðati) no njen se stav može iščitati iz reakcije na Kordišev pokušaj da stanje na spornom javnom putu sredi u skladu sa svojim tumačenjem.

Pretpostavimo li da je istinit navod da je Kordiš pokušao riješiti svoj problem legalnim putem te da su ti pokušaji ostali uzaludni možemo izvesti sljedeće zaključke:

1. Kordiš je, kako se to kaže, uzeo zakon u svoje ruke i pokušao učiniti ono što su po njegovom mišljenju trebale učiniti tzv. državne institucije
2. Jureković je takoðer uzeo zakon u svoje ruke i svoj interes branio u vlastitoj režiji, umjesto da se obratio državnim institucijama.

Lišen bilo kakve veze sa sudionicima ovih dogaðaja i interesa za njihove poslove stvar sagledavam sa stanovišta odgovornosti za ovu provalu nasilništva. Odgovorne su samo i isključivo te tzv. državne institucije na svim razinama koje su iz tko zna kakvih i kojih razloga ignorirale Kordiševe (navodne) pokušaje da spor riješi legalnim putem.

Ne želim biti prorokom, ali iz iskustva znam kako će se stvar okončati. Sve će završiti pred prekršajnim sudom, a čovjek koji je pokušao provesti ono što je bila zadaća državnih institucija bit će kažnjen za narušavanje javnog reda i mira. Oni koji su ga doveli u situaciju da radi njihov posao neće biti kažnjeni, već će i nadalje primati plaći za rad koji ne obavljaju. Primit će je i sudac za prekršaje obavivši posao zaštite slova zakona od njegova duha.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Čemu sve toZbunjeni 2007-08-07 15:25
Krivci za tuču nisu likovi nad čijom se makljažom naslaðujemo. Žrtve su i Dado i Kordiš i svi oni koji su te mučne scene gledali kao i svi oni koji su trpjeli posljedice bespravnog ponašanja obojce i sličnih. Svi smo žrtve nefunkcioniranj a pravne države koja nas je ostavila da sami rješavamo svoje probleme na "alternativni" način, npr. bagerima, šakama i drugim oblicima samopomoći. Vlast je zabavljena svojim probicima, organi vlasti (npr. inspekcije čitaj Lozančić i sl.) opet svojim a narod nek se snalazi. Da stvar bude gora po pravnu državu, ta ista država (u liku inspektora Lozančića) zatvara jedan legalan objekt u centru zbog prerevnosti. U toj istoj državi i istom gradu uglavnom rade objekti koji ne da nemaju uporabnu dozvolu nego ni nemaju graðevisnku dozvolu a kamoli ostale uvjete. Njima UDU u liku gða. Brandić, Marković bez pogovora daju dozvole za rad. Takoðer u tom istom gradu pače u centru grada nezakonito radi disko klub. To se neće zatvoriti jer će Kamalić dignut frku, demonstrirati će pred Gradom, doći će TV... Kako izaći iz začaranog kruga selektivnosti, korumpiranosti otimačine... Vrlo jednostavno: poštivanjem zakona (graðani)i provoðenjem zakona (organi vlasti). Zašto je to nemoguće?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Barikade ArtatoreMost 2016-02-20 10:16
Citat Zbunjeni:
Krivci za tuču nisu likovi nad čijom se makljažom naslaðujemo. Žrtve su i Dado i Kordiš i svi oni koji su te mučne scene gledali kao i svi oni koji su trpjeli posljedice bespravnog ponašanja obojce i sličnih. Svi smo žrtve nefunkcioniranja pravne države koja nas je ostavila da sami rješavamo svoje probleme na "alternativni" način, npr. bagerima, šakama i drugim oblicima samopomoći. Vlast je zabavljena svojim probicima, organi vlasti (npr. inspekcije čitaj Lozančić i sl.) opet svojim a narod nek se snalazi. Da stvar bude gora po pravnu državu, ta ista država (u liku inspektora Lozančića) zatvara jedan legalan objekt u centru zbog prerevnosti. U toj istoj državi i istom gradu uglavnom rade objekti koji ne da nemaju uporabnu dozvolu nego ni nemaju graðevisnku dozvolu a kamoli ostale uvjete. Njima UDU u liku gða. Brandić, Marković bez pogovora daju dozvole za rad. Takoðer u tom istom gradu pače u centru grada nezakonito radi disko klub. To se neće zatvoriti jer će Kamalić dignut frku, demonstrirati će pred Gradom, doći će TV... Kako izaći iz začaranog kruga selektivnosti, korumpiranosti otimačine... Vrlo jednostavno: poštivanjem zakona (graðani)i provoðenjem zakona (organi vlasti). Zašto je to nemoguće?



Povijest se ponavlj od 2007, državne službe su zakazale,evo i nadležna služba za upis u upisnik poljoprivrednik a,ako je taj restoran Oaza sada OPG Oaza a kako , sa kojom površinom polioprivrenog zemlišta,navodn o samo sa parcelom k.č.7242 k.o. Ćunski, sa cca 900 m2,vidi Arkod,i to prema saznajnima unutar građevinskog područja,pa zar je i to moguće?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kumovska državakum 2007-08-07 15:45
Mislim da legalan objekt u centru, ako misliš na Opskrbni, nije zatvoren zbog prerevnosti inspektora Lozančića nego zato što on s Jadrankom nije u kumstvu ili mu nije poklonila bijeli glasovir. Istovremeno njegov kum Baljak, poznat kao Bljak, koristi neovlašteno tuðe dvorište kao terasu restorana. Jasno, nema za to minimalne uvjete, ali koga briga? Inspektora sigurno ne. I sad, dok je Opskrbni zatvorio Baljkovu terasu ne zatvara, jer oštetio bi kuma. Kolika je šteta nanesena Jadranki, radnicima i turistima njega nije briga. Koja pravna država, moj Zbunjeni ... zbilja si zbunjen :-) Ovo je kumovska država.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # uslugamiro 2007-08-07 13:30
Kordis nije shvatio da mu je Jurekovic zelio napraviti uslugu, i to besplatno srusiti njegov objekt, na kojeg je ionako izdan nalog za rusenje zbog pespravne gradnje...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Za dobrobit turizmaPipo zloba 2007-08-07 13:53
Znači, bespravni graditelj na bespravnog graditelja :D Pa nek leti perje, nek pišu novine, a doći će i TV! To je skrb naših uglednika za dobrobit turizma na Lošinju. Slogan: Mali Lošinj za veliku šorku :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # za advokata MariaGianni 2007-08-07 13:50
Mario, kada ti kazes da je Kordisev restoran crna gradnja, sigurno ti vjerujemo. Taj je restoran napravljen od nekadasnje stalice, koja je izgradjena prije nego li su Jurekovic i njemu slicni dosli na otok. Sve u svemu neka o tome brinu nadlezne sluzbe kao i sam Kordis ako je prekrsio propise i zakon.
Kazes Mario:
Kordis nije shvatio da mu je Jurekovic zelio napraviti uslugu....
pa neka Jurekovic naparvi uslugu sebi i gradjanima ove drzave i porusi svoje bespravne gradnje...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Dragi Giannimario 2007-08-08 01:07
Dragi Gianni!!
Od svega što si ti nabrojao ja ništa nisamnapisao a to možeš vidjeti ako izvadiš glavu iz Kordiševe guzice i pažljivo pročitaš moj tekst.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Za MariaGianni 2007-08-11 11:35
Postovani Mario, iz Vasih je postova vidljivo kako disete. Nisam se zelio spustati na Vas ocito magareci nivo nekakim spominjanjem guzica, ali eto kad vec tako hocete... Tko je taj Kodris kojega Vi spominjete, cime Vam se covjek zamjerio, ja sam ga sreo jednom u zivotu. Nisam ga branio vec izrekao ono sto znam o gradjevini koja se tamo nalazila prije restorana. Kada vec prozivate nekoga za virenje iz dupeta, to mozete biti jedino Vi koji na ovom site-u uporno branite lik i djelo Jurekovica, pa svatko tko se ne slaze sa njegovom samovoljom Vas je veliki neprijatelj. Zato Mario izvucite glavu iz dupeta vaseg sticenika i pogledajte oko sebe....
Sa stovanjem
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Pranje tuðim blatomPipo zloba 2007-08-07 13:57
Advokat Mario se služi oprobanom metodom pranja blata svoga klijenta pomoću tuðeg blata. Posljedica: klijent je još prljaviji :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ....Mali Pero 2007-08-07 14:01
Taj Jurekovic se bahati vec godinama, a sada je i njegov bahati zet pojacao dozu. Valjda mu je udarila slava u glavu jer je sa fakulteta , preko ulizivanja Kapeliju odmah dosao do direktorcica i uglednog clana jos uglednijeg Rotary Cluba.
O obojci govore njihova dijela odnosno nedjela.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # UslugaL.H 2007-08-07 17:02
Gospodin Jurekovic je Kordisu samo napravio veliku uslugu kad mu je poslagao betonske blokove ispred nelegalne konobe Oaze, betonski blokovi ga stite od pogleda svih drzavnih inspekcijskih nadzora :D :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Ma koja usluga?gost 2007-08-07 17:20
Moš mislit usluge :D Inspektori ne rade po onom što vide nego po babu i stričevima i "honoraru". Možeš im pod nos gurnut nelegalnost ili prekršaj Zakona, oni vid samo ono što hoće.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Vide oni ali ...PJ 2007-08-07 17:27
Točno, da rade po tom šta se vidi i čuje ne bi bilo ni kamenoloma a ni brojnih nelegalnih ug. i drugih objekata i diska usred grada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Artatore barutanaAnton 2007-08-11 02:05
Tucnjava u Artatoru
je logicna posljedica stanja i lude situacije kako bi bivse komunjare rekle na terenu. Problem je veoma dugorocne naravi. Volim i pratim Losinj veoma dugo. Sve u svemu problem je posljedica odnosa i vremenskih turbulencija koje prolazimo. Skraceno bih sistematizirao
1. Dado Jurekovic je sin jednog bivseg super komunjare/svemo cnika kakovih je u nase vrijeme fala Bogu sve manje.On je u svoje vrijeme bio Bog i batina / Predsjednik, Sekretar itd. Malog Losinja i mogao je sto je i cinio sto je god htio u punom smislu rijeci.
2. Sin Dado nastavio je u smislu svog oca. S time da je on jako marljiv i vrijedan covijek i poduzetnik. Nezgoda je da mu fali politicka podrska i moc kakovu je imao otac. Jasno je
da tu onda granice nema. Da mu nisu vlasti i velikim djelom zeleni stali na put vjerovatno bi on bio veleposjedik Losinja a ostali sluge pokorne koje zive i rade na njegovom feudu.
3. Gore spomenuti zeleni su zasluzni a isto tako brutalno krivi da je danasnji Artatore za sljedecih nekoliko godina devastiran. Zdravim razumom nije za ocekivati da ce Gosp. Jurekovic bez enormnog pritiska Vlasti, Suda, Ministarstva bilo sto uciniti da se postojeca estetska i ekoloska situacija promijeni na bolje.
4. Kao sto rekoh zeleni su uzrok i posljedica /velikim djelom/ stanja koje je nastalo. U pozitivnom smislu apeliram na njih da ne melju praznu slamu bez veze te u visoko umnim diskusijama te pri tome ostare a u stvari nista korisnog na kraju nisu ucinili. Postovani visoko umni zeleni krenite dalje jer se je pozitivna lavina zaustavila i Artatore je sada stvarno devastiran s nekakovim polovicnim rjesenjima i privatnim konfliktima ozbiljno opterecen.

To bi bio moj komentari sve se reducira na to da je lako uciniti zlo a veoma tesko to popraviti. Pravda je poznato velika kauguma i veoma spora. Sasvim je sigurno da se kojekakovi zeleni, crni ,crveni zele profilirati pri toj nezahvalnoj i nazalost zalosnoj temi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Artatore postaje barutanastalni posjetitelj Lošinja 2007-08-11 03:27
Anton je pismeno u potpunosti i istinito prezentirao dokumentarne dogaðaje DADA- sina- bivšeg silnika direktora Lošinjske plovidbe.Naslje dnik , koji je neznalački brzo i hitro htio imati i prisvojiti na brzinu- greška je u koracima, loša edukacija ili na brzake prisvajanje utuðenje tuðe imovine.. MA kome mu to treba??
Narodna poslovica kaže:Tuðe prokleto". :-?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Pobrkani lončićiDvorska luda 2007-08-11 14:59
Anton je pobrkao lončiće, pa za stanje okoliša i izgled Artatore okrivljava zelene, koji nisu dovoljno učinili, odn. stali su.
Organizacije civilnog društva za zaštitu okoliša mogu biti krive samo ako su u svoj projekt napisali da će nešto učiniti, primili za to novce i nisu ništa napravili. Ni u kom drugom slučaju ne mogu biti krivi na za što. Koliko znam, Eko Kvarner Cres - Lošinj nema prihoda i sav njihov rad financiran je novcem svojih članova.
Organizacije civilnog iliti graðanskog društva su, kako samo ime kaže, organizirani graðani koji pokušavaju napraviti nešto na onim područjima na kojima je zakazao sustav. Naravno da oni nemaju one instrumente koje ima sustav, a to su administarcija, svi mogući servisi, proračun, sredstva represije, ukratko moć.
U uvali Artatore zakazale su sve institucije sustava, dakle inspekcijske službe, lokalna samouprava, policija, kao što je to dokumentirano dokazala Gregorina. Ona je obavila njihov posao, što ne znači da je ona sada zadužena i dalje za njihov posao i da sada trebaju svi nju pozivati i prozivati kada se nešto zbiva, što nije dobro za okoliš i ne udovoljava estetskim kriterijima promatrača. Zeleni, kako ih je nazvao Anton, ne smiju biti jedini čuvari okoliša, jer to onda označava kraj društva, a bogami i obaveze da se plaća porez.
Ako su graðani nezadovoljni stanjem na bilo kojoj lokaciji, neka se potuže, alarmiraju inspekcije i medije, pišu i traže, te educiraju ignorante(kao Gregorina). Možda će ih onda proći volja da taj posao, za koji treba ogromna energija, vrijeme, istraživanja i znanje nazivaju mlaćenjem prazne slame bez veze. Svatko, tko nije državni službenik sa ingerencijama da to radi, ima prava svega toga uložiti u javno dobro u onoj mjeri u kojoj to može i želi.
Prozivajte malo one zbog kojih se ništa više ne dešava. To nisu zeleni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mlaćenje prazne slameAndreja Gregorina 2007-08-11 15:35
Molim gosp. Antuna da mi imenuje službu ("vlast") koja je "stala na put" gosp Jurekoviću.

Ministarstvo zaštite okoliša tri
godine nije provodilo svoja rješenja o uklanjanju, lokalna samouprava četiri godine nije ukidala ugovor s devastatorom i podnosila prijave, graðevinska inspektorica nije radila svoj posao. Svi zajedno DESET godina nisu radilli ništa da bi spriječili devastaciju.

Ministarstvo je došlo nakon dvije godine mog upornog medijskog prozivanja i pisanja prijava, požurnica, slanja fotografija. Lokalna samouprava nikada nije suraðivala, nikada nije napisala niti jednu prijavu, a ugovor o putu je ukinula kada puta više nije bilo jer ga je zatrpalo ministarstvo. Graðevinska inspektorica napisala je rješenje o uklanjanju tek kad je došla viša inspekcija iz Zg kojoj sam predočila dokumentaciju (katastarski izvodi, rješenja, ugovor, fotografije) koja nije ostavljala nikakvu mogućnost da rješenje ne bude doneseno.

Koliko mu je vlast "stala na put" dokazuje i slijedeće: ministarstvo nije uklonilo infrastrukturu, lokalna samouprava je ucrtala uklonjeno u novi prostorni plan, a kao bonus devastatoru se želi protuzakonito legalizirati kamenolom. Država je dopustila da 1 260 000 kn protupravno stečene koristi zbog ilegalne eksploatacije otiðe u zastaru, a graðevinska inspektorica i lokalna samouprava nisu podigli kaznenu prijavu za devastiranje ZOP.
Dakle, molim lijepo, prosvijetlite me: koja vlast je sudjelovala u tome da se devastatoru stane na put? U najboljem slućaju se može reći da je povremeno bila prisiljena nešto napraviti, ali da je istovremeno već smislila korak kako da to anulira.

Takoðer Vas molim da mi objasnite na koji način je Eko Kvarner "brutalno kriv" za sadašnji izgled Artatora, odnosno "uzrok i posljedica (velikim dijelom)".

Možda ja nisam dobro informirana, ali koliko je meni poznato prostor je deset godina devastirao D. Jureković, a državne institucije i lokalna samouprava su mu pružale aktivnu i pasivnu podršku. Ja sam učinila sve što je moguće da se onemogući daljnja devastacija i ukloni bespravna gradnja.

"Uzrok", dakle, teško mogu biti "zeleni" jer nemamo minere i dinamit, tešku mehanizaciju i vlast na svojoj strani.
Idemo vidjeti koliko smo "posljedica".

S obzirom na to da sanacija od strane ministarstva u Hrvatskoj ne podrazumijeva rekultivaciju, eko koordinacija je odmah nakon što je brdo zatrpano, gradu kao vlasniku zemljišta ponudila projekt u kojem smo željeli ozeleniti devastirano područje (plus tribina, edukativni skup s mladima, izložba fotografija). Odgovor nikako da doðe, pa odlazim na razgovor s gradonačelnikom i gdjom Rukonić gdje mi je lijepo objašnjeno da to baš i nema smisla jer
,eto, oni tamo misle ponovo graditi isto. A, gle čuda, ministarstvo je zaboravilo ukloniti infrastrukturu, a D. Jureković je već istovario betonske blokete kakvi su potrebni za gradnju ...

Onda sve ispočetka: studija slučaja za Ured eu komisije, višemjesečno skupljanje informacija i pisanje primjedba protiv ponavljanja devastacije, iznalaženje prostorno-plans kog rješenja prihvatljivog za okolinu i stanovništvo Artatora, mediji, tužba da doðem do zapisnika o uklanjanju jer mi ga ministarstvo ne želi dati itd. Pisanje o tome na ovoj stranici uvijek je edukativnog karaktera i ne predstavlja lupetanje u prazno, nego slijedi NAKON što smo nešto odradili.

Vi, naravno, možete smatrati da "ništa koristno nismo napravili" i da je sve to samo "mlaćenje prazne slame", ali onda morate objasniti što bi po vama bilo učinkovito.

Ili, još bolje, što ste sami poduzeli. Jer aktivisti su graðani kao i svi ostali graðani RH, a ono što ih razlikuje od ostalih graðana samo je to što su odlučili biti AKTIVNI. Nigdje u zakonu ne piše da to ne smijete biti i Vi.

Zato "pozitivno apeliram" na Vas da to i učinite i tako nas spasite. A tko zna, kako živite u uvjerenju da smo "profitirali", možda se, za razliku od nas nesposobnjakovi ća, i obogatite.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # artatoreanton 2007-08-14 22:49
Komentar na moju primjedbu "barutana u Artatore"

Moj komentar vas je u svakom slucaju dojmio.Nije se lako s bikovima bosti.
Dado i taj slucaj je kao sto sam u svom clanku navo posljedica vremana i projena koje svi dozivljavamo.Pr imam na sebe i Vasu kritiku jer kada ste to pisali bili ste i medju redovima samokriticni.
Iz sveg proizlazi jedna pozitivna energija,borben a i nepomirljiva prema institucijama i onima koji sve rade da se nista bitno ne dogodi.
Sto se mene tice ukolko sam iz Vaseg komentara raspoznao,prikl jucujem Vam se svim srcem jer sam i ja takav da se nemogu pomiriti sa sranjem i bezvlascu onih koji imaju" nesto para " te cine i misle da mogu uciniti sto im je volja.
Vjerojatno raspoznajeete da ste dobili jednog suborca.Smatram se dobro stojecim u drustvenom i financijskom smislu i nije mi potrebno da bilo sto jos na ovaj ili onaj nacin zARADIM ILI PROFITIRAM:Radi se o okolini,razumu i moci upornost te zdravom razumu pristupnih argumenata.
Dakle bez da "muckam vodu u avanu"pridruzuj em Vam se iskreno.Ljubazn o moolim za direktni kontakt.
S dubokim postovanjem
Anton
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kontaktAndreja Gregorina 2007-08-16 01:05
Ukoliko me želite kontaktirati obratite se administratoru na ili i tražite moj mail.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ArtatoreAnton 2007-08-31 12:03
Moj komentar na Vas clanak jeste da Vam se pridrzujem.Nezn am iz kojih razloga nemogu doci do adminitratora pa Vas ljubazno molim za Vas Mail kako bi Vas mogao direktno kontaktirati.Mo ja adresa jeste

s postovanjem Anton
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Mozak s jajimaXman 2007-08-11 16:20
Gregorina piše "aktivisti su graðani kao i svi ostali graðani RH, a ono što ih razlikuje od ostalih graðana samo je to što su odlučili biti AKTIVNI." Mislim da razlika nije samo u tome, nego i u posljedicama po one koji odluče biti aktivni. O tome piše današnji Novi list:
Baviti se aktivizmom i ukazivati na kršenja zakona, bespravnu gradnju i uništavanje okoliša te prokazivati institucije i pojedince koji pridonose nezakonitosti, prilično je opasan posao. Osjetila je to Andreja Gregorina iz cresko-lošinjsk og ogranka Eko Kvarnera.

Sličan napis objavljuje i današnji Večernjak.

Mislim da je razlika izmeðu aktivista i ostalih graðana u tome što aktivist osim mozga mora imati i "jaja".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Poučna priča ...Hakuna matata 2007-08-11 21:54
.. za sve one koji misle da se netko drugi treba boriti protiv zla koje oni vide.

Pakao je već bio popunjen, a ljudi su vani čekali u dugom redu. Ðavao je
morao zatvoriti vrata i tako spriječiti ulazak novih kandidata.
- Ostalo je još samo jedno mjesto i pripast će najvećem grešniku - objavi
on okupljenima. - Je li netko od vas možda višestruki ubojica? Nitko se
nije javio, pa on krene ispitivati što je tko zgriješio. Uto spazi jednoga
kojeg prije nije zamijetio.
- Što si ti zgriješio? - upita ga.
- Ništa, ja sam dobar čovjek, ovamo sam dospio zabunom.
- Ma, mora da si neðto učinio, promrmlja ðavao, pogreške nam se baš ne
dogaðaju, svi koji su ovdje - nešto su zgriješili.
- Znam to, reče čovjek, ali ja sam uvijek bio daleko od svakog zla. Kad sam
vidio kako ljudi progone jedni druge, ja u tom ludom lovu nisam sudjelovao.
Djeca su umirala od gladi, prodavali su ih kao robove, odbacivali su
siromahe kao ¹to se baca smeće. Izmišljali su lukavstva kako bi jedni druge
varali. Ja sam jedini odolijevao napasti i nisam ništa činio, nikada ništa.
- Baš ništa? - upita ðavao s nevjericom. Jesi li siguran da si sve to
vidio?
- Da, svojim vlastitim očima!
- I ništa nisi učinio? - opet će ðavao.
- Ništa - odgovori čovjek.
Ðavao se grohotom nasmije: Uði prijatelju moj, ovo je mjesto za tebe!

(iz knjige "Tko su dobri ljudi?"
Majde Rijavec i Dubravke Miljković)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # !!!smogovac 2007-08-11 23:54
Dajte mi dva retka napisana rukom najpoštenijeg čovjeka, i ja ću naći u njima razloga da ga dam objesiti.
- Richelieu -
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Sepuke i ostalo kompanijagost 2007-08-20 13:02
Ma ljudi sto ocekujete od takvih ljudu kao Sepuka i njegov tast.Covjek je zavrsio fakultet i doso do pozicije direktora vjerojatno je jako sposoban pa ga drze ovi sto su maznuli sto se dalo jer imaju jednoga koj zna slusati i uvlaciti se u onu stvar.Naka prdoci kamo je radio i kako radno iskustvo ima pa da se vidi je li on bas takav lumen za koga se predstavlja.Zna se ko ga gura i ko ga podrzava zato misle da su Artatore njihova prcija i da mogu raditi sto hoce.Ne moze prijatelj Capelli raditi protiv svog dobrog uvlakaca :D :D :D :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Artatoregost 2007-09-05 23:27
To su vam gospoda koja vode rotary klub Losinj i uvlace se ovima koji imaju lovu da bi dobili pozicije.Pa pogledajte malo te jadne direktorcice iz LP Aerodroma i ovoga iz YC Marine to su aduti novoj izabranoj vlasti mlade snage.Ma kamo je gos.sepuka radio neka pokaze radnu knjizicu,konoba rio u Punti kod Prkacina, za to ima radnog iskustva.Samo neka Capeli skuplaja ovakvu ekipu oko sebe dobro ce mu doci na izborima.Narod jedva ceka da da takvima glas.Misle da je Artatore njihova prcija i da mogu raditi sta hoce, bogme ima ljudi koji imaju jace pozicije u Metropli da se to drustvo dovede u red.Treba ih malo spustiti na zemlju, da malo vise rade a da malo manje provode vrijeme na masazama i drugim stvarima za vrijeme radnog vremena.Gospoda ima povlastice da ulazi u grad sa autom kako se njima svida, to im gradonacelnik odobrava,Sramot a :roll: :roll:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Blokirane ArtatoraGost 2015-10-02 12:36
Blokirane Artatora barutana Gdje su sada nadlezni is grada....Svi javno putevi blokirane su. Vlasnici su znali sto kupuju kupili su zemljiste sa javnom putem polozenim infrastrukturom Najlakse stavit barikade...Sto ceka Grad I gradski vjecnici.
Sramota!!! :zzz
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Barutana opet aktivnaočevidac 2016-03-30 19:39
Barutana Artatore opet aktivna — očevidac 2016-03-30 19:22
Nakon 9 godina vlasnik restorana Oaza ponovno u napadu na susjede !!!
Na javnoj površini prilikom prolaza kraj restorana Oaze- Kandija 26 , ,javnim putem, napadnut je Ivan Ružić koji je prolazio svojim kamionom , a na koga je vlasnik restorana Oaza Davor Kordiš sa ruba terase bacio sadržaj kante veličine 30 litara jupola a u kojoj je bila mješavina pepela , čavala, opušaka i ostalog smeća. Kako je prozor kamiona bio otvoren sadržaj je pogodio vozača sa vozilom u pokretu. Vozač i unutrašnjost su bili zasipani . Samom srećom nije došlo do veće nesreće. Kordišu to nije prvi napad na Ružića . Očevid je napravio djelatnik policijske postaje Mali Lošinj.
Napad se dogodio 30.03.2016. u 13 sati i petnaest minuta. Fotografije u prilogu.
imageshack.com/.../Z7PULZ.jpg
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
026 # Prevencija nasiljaSiguran turizam 2016-04-03 08:39
Nekulturnom nasilnom vlasniku ugostiteljskog objekta jedan je u nizu nasilnog nekulturnom i neodgovornog napada prema drugim ljudima ,susjedima i svojim bližnjima. Prije devet godina o tome je pisao i Novi list. Ovaj puta napao je člana vijeća Mjesnog odbora Artatora i sve se prikriva umjesto da se po službenoj dužnosti objavljuju takvi neodgovorni i nekulturni napadi, na javim površinama i time vrši prevencija daljnjeg nasilja. Sve dok se nasilje javno ne objavljuju nasilnici će i dalje biti u akciji jer im nitko ništa neće i ne može dok ne počine ono najgore da ih se kazni. A onda više nema lijeka niti pomoći za nikoga.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
022 # PRIVAThranitelj tuljana 2016-04-03 11:43
Ajde to lijepo riješiti prije sezone na ovaj ili onaj način da se ne sramotimo pred turistima...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
236 # ..pušmipuli 2016-04-03 12:07
Admin je konačno napravio reda i konačno pobrisao pljuvačnicu tipa (on radi na crno a ja ko fol ne).. i prekinuo osobne frustracije. Za to postoji odvjetnik.. Ovakvim raspravama pravi problemi padaju u treći plan. Mislim da je jedina osoba sa pravim pristupom (i "mudima") u ovom Gradu gđa. Genov. To je pristup i način da bilo šta promijenimo u Lošinju. Problem pretvaranja javno u privatno je rak rana našeg otoka i pod hitno ga treba promijeniti jer za koju godinu više neće biti javnih površina. Dakle pokret otpora postoji samo još nije dovoljno narastao a nadam se da će uz uz rastući angažman svekolikog pučanstva prerasti u nešto dovolnno veliko da se smijeni sadašnja vlast. Pošaljimo Garija i njegove pajace u ropotarnicu povijesti..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
320 # Pušmipulu-----------------.. 2016-04-04 00:54
Poznate su mi tvoje frustracije, prestani pljuvati po svima i po gradonačelniku i suradnicima. Tko te nije prokužio i na što ciljaš. Problemi i rješavanje problema te ne zanima, samo kad su tvoji problemi za rješavanje onda si veoma brz, nitko ti se ne sviđa, samo ti si najbolji . Uhvati se posla pa rješavaj probleme u mjestu, ne radi svađe i još veće probleme.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
191 # ...pušmipuli 2016-04-04 11:56
Citat -----------------..:
Poznate su mi tvoje frustracije, prestani pljuvati po svima i po gradonačelniku i suradnicima. Tko te nije prokužio i na što ciljaš. Problemi i rješavanje problema te ne zanima, samo kad su tvoji problemi za rješavanje onda si veoma brz, nitko ti se ne sviđa, samo ti si najbolji . Uhvati se posla pa rješavaj probleme u mjestu, ne radi svađe i još veće probleme.
Na kijem nivou ovdje pišemo?? Tko me nije prokužio... kako pametno pitanje? Pa naravno da ciljam na svaku vrstu korupciju i pogodovanje. Misliš da mi je drago da Kordiš ima svojom ogradom zatvorenu cestu? Pa vidiš nije. Ako je to cesta neka se onda napravi cesta da se tuda može voziti. A daj mi objasni ovaj dio tvog izlaganja oko pljuvanja po gradonačelniku i suradnicima. Pa tko je kriv za kompletno stanje u Gradu uključujući i tu cestu o kojoj ti ovdje danima tupiš? I o kakvim mojim problemima pišeš? Koji sam ja to svoj problem brzo riješio. Definitivno imaš psihičkih problema a oni se rješavaju na drugom mjestu a ne po portalima..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
118 # PušmipuluĆunskot 2016-04-04 12:43
Nisi sposoban ništa učiniti za svoje mjesto ako si iz tog mjesta prestani vrijeđati svih koje mrziš ,jer su bolji tisućuputa od tebe, javno se oglasi a nemoj pretpostavljati i vrijeđati . Očito si jakooooooo ljubomoran .Prvo pometi smeće ispred tvojih vratiju i pazi a svoje frustracije rješavaj javno . Ne kukavički kao što radiš pušmipulu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # ....ec 2016-04-04 13:22
Gradonacelnik i baldo su sve zakuhali sirenjem ceste pod nazivom "biciklisticka staza"koja se ocito ocistila da pi dsnas sutra gos talijancic mogao zatvoriti svoj dio puta ksko je i ucinio ranije ali posto se gary stiso pred televizijomdogo vor je bio biciklisticka staza moš mislit..pa sada baldic ceka taj dsn a posto je kordis napravio istu stvar i jos uvijek se pravi pametan grad mu nece nista niko ne reagira jer je jedno te isti plsn sa druge strane...neka si gary stavi jos koju kunu u dže a nas ostale ko šisa..ti si jedsn od rijetkih tko ima nesto pozitivno reci za gradonacelnika. .i tu postoji razlog...koji to ti znas..mito i korupcija...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
126 # Sigurnost i povjerenjeStranac 2016-04-03 14:54
Postoji sloboda govora i srećom ovaj portal gdje ljudi mogu iznjeti svoje mišljenje i viđenje svakodnevnica otoka koja se svim silama zataškava. U rasprave je uključen veliko broj komentatora i nema ovdje nikskvih osobnh frustacija. Sigurno nisi nikada niti bio na ovom dijelu otoka niti sagledao stvarno stanje već vjeruješ onima koji iznose neistine i doljevaju ulje na vatru jer im je zadovoljstvo posvađati ljude da se skrene pozornost sa pravog problema.
Iz svega mogu zaključiti da se ovdje radi o korupcija,priva tizaciji javnih dobara,nasilnič kom ponašanju. Lokalne zajednice ne rješava problema,stvara sve veće i veće . Nasilničkom gospodin u blizini Artatora nesmetano već godina vrši iskope zemlje a zatrpava raznoraznim opasnim otpadima a grad ne reagira za nagradu ga ne sankcionira i dozvoljava mu privatiziranje javnog dobra, javne ceste .
Oni koji su to zakuhali trljaju ručice ,planeri planiraju i za žitelje ovog otoka nije ih ni najmanje briga kao niti za siguran i miran život kakav bi trebao biti osiguran svakom čovjeku. Jako se lijepo u javnosti govori , drugo se radi a treće misli i to je najveća mana onih koje su gra đani izabrali i dali im povjerenje da ih vode u bolje sutra .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
189 # Pljunite u šake i na posaoMikula 2016-04-03 15:46
Slažem se sa svime što si napisao. Lošinj se pod Kapelijem uz potporu korumpiranog gradskog vijeća pretvorio u leglo korupcije, nepotizma, samovolje i puzeće privatizacije javnih dobara uz uništavanje njegovih prirodnih i kulturnih vrednota prema megalomanskim planovima nepoznatih investitora. Dobro je što postoji ovaj portal na kojem se može slobodno iznostiti mišljenje, ali to nije dovoljno. Neaktivnost, nemar, oprtunizam ili možda čak potkupljenost vijeća mjesnog odbora ne smije biti izgovor da se problemi ne rješavaju. Bilo bi dovoljno da se građani okupe i pretresu probleme te pošalju delegaciju Kapeliju sa svojim zahtjevima. Ne molbama, ne prijedlozima nego sa ZAHTJEVIMA. I da mu daju rok za rješavanje s prijetnjom podnošenja prijave DORH-u zbog sumnje u korupciju. Ima li na Artatoru snaga za to? Ako nema, trpite i dalje, ali prestanite se prepucavati na ovom portalu i (kako je netko napisao) "praviti buku" da se ne čuje one koje brinu krupniji problemi a tiču se budućnosti cijelog Grada Malog Lošinja: Čikat, Sunčana, plaže, kanalizacija, planiranje golfa, prostorno planske mućke, špekulacije zemljištime, koncesije ... Pljunite u šake i na posao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
418 # Mikuli, Pušmipulu-----------------.. 2016-04-04 00:49
I meni su buka vaši problemi i pljuvanje gradonačelniku i njegovim suradnicima. Misliš da manja mjesta nemaju velikih problema kao što imaju veća.Dok sa visine gledate na ostale niti vi niti itko neće ništa postići.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 0 # Kritika nije pljuvanjeMikula 2016-04-04 14:16
Citat -----------------..:
I meni su buka vaš problemi i pljuvanje gradonačelniku i njegovim suradnicima. Misliš da manja mjesta nemaju velikih problema kao što imaju veća. Dok sa visine gledate na ostale niti vi niti itko neće ništa postići.
Ako su tebi buka problemi cijelog Grada Malog Lošinja koji se tiču svih pa i žitelja Artatora sigurno nećeš sudjelovati u nekoj zajedničkoj akciji. To što sam napisao o gradonačelniku i njegovim suradnicima nije pljuvanje nego kritika koja se temelji na činjenicama, a reflektira se i na nered kod vas na Artatore. Ne gledam s visine na vas iz malog mista već naprotiv, nadam se da ćete uzeti stvari u svoje ruke, rješiti probleme i dati primjer drugima. Možda bi to bilo ono prvo domino koje bi srušilo sve ostale.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
214 # ...pušmipuli 2016-04-03 17:48
Citat Stranac:
Postoji sloboda govora i srećom ovaj portal gdje ljudi mogu iznjeti svoje mišljenje i viđenje svakodnevnica otoka koja se svim silama zataškava. U rasprave je uključen veliko broj komentatora i nema ovdje nikskvih osobnih frustacija. Sigurno nisi nikada niti bio na ovom dijelu otoka niti sagledao stvarno stanje već vjeruješ onima koji iznose neistine i doljevaju ulje na vatru jer im je zadovoljstvo posvađati ljude da se skrene pozornost sa pravog problema .
Nigdje nisam napisao da sam protiv slobode govora. Komentari zadnjih dana nemaju veze sa slobodom govora, već sa sustavnim opanjkavanjem i blaćenjem jedne te iste osobe od strane jedne te iste osobe (Kordiš radi na crno) jer i (Ružić od 2012-te radi na crno) i nije u redu da to svi čitamo te je na to i takvo pisanje reagirao i admin i sve takve komentare uklonio. Što se tiče frustracija poznajem osobe koje se prepucavaju i poznam njihove frustracije. Sa ostatkom teksta nisi rekao ništa što ja već prije nisam...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
201 # ko o čemulicemjer 2016-04-03 17:56
Jedina neistina u jednom od prethodnih članaka glasi, citat: Mislim da je jedina osoba sa pravim pristupom (i "mudima") u ovom Gradu gđa. Genov. Neistina se odnosi na to što ona doista nema m..da. Uostalom ista je kao i Cappeli. On ih također nema. Tko bi rekao da imaju toliko toga zajedničkoga.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
124 # ....boby 2016-04-03 18:56
Dragi pušmipuli iz ćunskoga ja također znam jednog i drugog i mogu ti reci da nisi u pravu.. ljudi ovdije raspravljaju o problemima u cijelom naselju.. ja nisam stekao takav dojam ali cu za razliku od tebe probati napraviti nesto za ovo naselje..naselj e treba biti ponos svih stanovnika.. nista nisu napravili za artatore a sada bi nas jos vise unazadiki..toga ima samo kod nas u hrvatskoj....ci jeli losinj ce nam privatizirati.. .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
213 # re:pušmipuli 2016-04-03 21:19
Citat boby:
Dragi pušmipuli iz ćunskoga ja također znam jednog i drugog i mogu ti reci da nisi u pravu.. ljudi ovdije raspravljaju o problemima u cijelom naselju.. ja nisam stekao takav dojam ali cu za razliku od tebe probati napraviti nesto za ovo naselje..naselje treba biti ponos svih stanovnika.. nista nisu napravili za artatore a sada bi nas jos vise unazadiki..toga ima samo kod nas u hrvatskoj....cijeli losinj ce nam privatizirati...
Problem cijelog naselja se ekspeditivno riješio angažmanom velikog broja mještana koliko se sjećam (slučaj Balbo). Ograda o kojoj je ovdje riječ je tamo godinama prije Balbove i nitko ništa nije napravio. Zašto ako je interes toliki niste reagirali kada je bilo vrijeme tj. godinama unazad?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
325 # Državna revizija za ceste??????? 2016-04-03 23:18
Devet godina bloketi su stajali i lanac za prolaz u Ruzmarinku , nije se mogao otvoriti javno put i samo gospodinu Balbu možete zahvaliti da su napokon bloketi uklonjeni . O problemima i mukama mještana , ako si zaboravio prisjeti se i pročitaj Artatore postaje barutana.
Onima kojima nitko nije te barikade tolike godine želio ukloniti uklonili su sami zbog svog interesa. Inače bi i njima ostala cesta zatvorena.Gospo din Balbu uklomjena je ograda na cesti koja nije ucrtana u niti jednom prostornom planu a naravno da se tražilo uklanjanje ograde od samog postavljanja istih ali je slučaj isti kao i kod ovih koje se deset godina nisu mogle ukloniti.
Cesta se po zakonu o nerazvrstanim cestama trebala po službenoj dužnosti ucrtati i u katastru jer se taj dio nikada nije prestao koristiti od većeg broja korisnika. Koristila se i prije 1997.godine i dan danas se koristi za promet vozilima.Umjest o da se legalna nerazvrstana cesta upisana u registar nerazvrstanih cesta i svim prostornom planovima ucrtana kao postojeća cesta da se odblokira,zbog nečijih interesa iako, uz nju prolazi vodovod,visoki napon i telefonski stupovi za naselje Kandiju,hidrant zbog nečijih drugih interesa ta se cesta nije odblokirala kad su
bile ekipe na terenu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
196 # re:pušmipuli 2016-04-04 10:27
Citat pušmipuli:
Citat boby:
Dragi pušmipuli iz ćunskoga ja također znam jednog i drugog i mogu ti reci da nisi u pravu.. ljudi ovdije raspravljaju o problemima u cijelom naselju.. ja nisam stekao takav dojam ali cu za razliku od tebe probati napraviti nesto za ovo naselje..naselje treba biti ponos svih stanovnika.. nista nisu napravili za artatore a sada bi nas jos vise unazadiki..toga ima samo kod nas u hrvatskoj....cijeli losinj ce nam privatizirati...
Problem cijelog naselja se ekspeditivno riješio angažmanom velikog broja mještana koliko se sjećam (slučaj Balbo). Ograda o kojoj je ovdje riječ je tamo godinama prije Balbove i nitko ništa nije napravio. Zašto ako je interes toliki niste reagirali kada je bilo vrijeme tj. godinama unazad?
Ne radiš ti ništa za svoje naselje nego samo za sebe. Ako toliko voliš svoje naselje zašto se ne zalažeš za izradu lungomare šetnice koju su vikendaši prisvojili i tamo ostavljaju svoje ležaljke i ručnike cijelo ljeto. Zašto se ne zalažeš da poprave cestu kroz mjesto? Zašto se ne zalažeš da vam trgovina radi cijelu godinu? Zašto se ne zalažeš ima toga jaaako puno?? Ne... Ti se zalažeš samo za sebe što je i legitimno ali nije legitimno uvlačiti cijelo naselje u tvoj sukob.. 3uq9c
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
022 # ......ec 2016-04-04 11:20
Vidimo iz prilozenoga koliko ima nerijesenih problema..gos zonko je sazvao toliko sastanaka i dao toliko rijesenja da ti stanu na prst jedne ruke.. od negdije treba krenuti jer jedan rjeseni problem vuce jos 10 njih za sobom.. micanjem sadasnjeg predsjednika sa vlasti i dolaskom novog nadajmo se pametnijeg moguce je sve probleme rijesiti uz malo truda i volje i vremena za koje isti nije pokazao nikakav interes osim za rjesavanje iskljucivo svojih problema.. .treba nam netko tko ce znati pricati i izboriti se za prava ovog naselja jer ce inace i dalje ostati sve isto kao i prije 10 god sta je zalosno i idemo samo nazad .. a čudno sta je turista sve manje??? treba sve redom rijesavati a ovo rijesenje je ja se nadam pocetak gledanja u moderniziranje i uljepsavanje ovog naselj za sve nas i za narastaje koji ce ici u boljem smijeru...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
223 # Ratna zona oko suhe marineNeutralni 2016-04-04 08:28
Barutana frca pazi pusmipuli da i tebe ne zadesi koja kanta čavli u glavu nemoj slučajno prolaziti blizu restorana idi okolnim putem na ribice
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Barutana ArtatoreMiki 2016-04-11 22:11
Zašto ne zahtijevate od glavnog urednika Novog lista da pošalje novinara koji nije zaposlen u TZ Mali Lošinj da iziđe na teren te napiše reportažu o neredu koji vlada kod vas, a vlast ništa ne poduzima? Jeste li se zapitali zašto o tome nije bilo izviješća na stranici Otoci NL ni na portalu otoci.net?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # oprosti im papeleonard 2016-04-12 07:33
Citat Miki:
Zašto ne zahtijevate od glavnog urednika Novog lista da pošalje novinara koji nije zaposlen u TZ Mali Lošinj da iziđe na teren te napiše reportažu o neredu koji vlada kod vas, a vlast ništa ne poduzima? Jeste li se zapitali zašto o tome nije bilo izviješća na stranici Otoci NL ni na portalu otoci.net?
Novi list je pod kontrolom ruskog kapitala, a njima više odgovara da se piše o sukobu u Artatorama nego o ograđivanju Čikata.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 09.12.2024 14:51
    ...
    Primjetno je, svakako, da spominjanje određenih područja Lošinja izaziva neviđenu agresiju komentatora i nipošto ih ne zanima što imam napisati, ne zanimaju ih detalji niti sami pokušavaju dodatno se informirati. Jedino što ih zanima je što prije ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 09.12.2024 14:47
    Šest skupina hadezeovaca
    Vrlo važno :-x Predizborno prenemaganje i ništa više. Ostaje članica stranke osuđene za korupciju u RH koja je sada definitivno postala protuustavna di ktatura. Kako piše jedan kolumnist, HDZ je klasična mafijaška zločinačka organizacija po svakoj ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 09.12.2024 14:39
    Upravo sada
    Doslovno sad si obrisao moj konkretan upis sa konkretnim podacima. S tim da ja ne tvrdim da se tamo nalazi bespravna gradnja, nego ukazujem da se radi o zemljištu u vlasništvu Republike Hrvatske. A ne znam da tamo postoje državne instalacije. Imam sve ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 20:29
    ......
    Ništa konkretno ti nisi pisao. Pogledaj kako su to radili iz Ustrina. Fotografije, zemljišne čestice ...Istina, učinka nije bilo ali ovo je Grad za bespravne graditelje.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 18:57
    Anonimno je legitimno
    Znam da nisi zaboravio, namjerno si izostavio - zato navodnici. Iz njemu poznatih razloga o kojima sad ne bih polemizirao, on zaista piše detaljnije, ali radi se o nekoliko pojedinih slučajeva (za koje se da primijetiti da imaju nešto zajedničko). Ja ...

    Read more...

     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    gost 08.12.2024 18:51
    Vraća li se Elvis?
    Vratit će se Elvis. Veterinar je potrošena roba. Možda će opet sa Maljevcom na izbore a možda i ne. Jer prevarili suga u dva mandata. i.imgur.com/ugpioiR.jpg (http://i.imgur.com/ugpioiR.jpg)

    Read more...

     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    ****** 08.12.2024 18:34
    Ništa ja nisam zaboravio
    Pa to znači da to nije bila moja nego njegova jugoslavija. Ja nisam imao privatni avion. Malo ih je bilo koji su ga mogli imati. On ga je imao.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 18:26
    Irelevantno piskaranje
    Ništa ja nisam zaboravio. Ali o bespravnoj gradnji piše i Banić. Piše više, sadržajnije i pod svojim imenom. Ti s tvojim piskaranjem si irelevantan.

    Read more...

     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    komunista 08.12.2024 18:11
    pilot
    Zaboravljaš da je G. Volarić za vrijeme tvoje jugoslavije imao svoj privatni avion bio pilot,vodio jeobiteljski obrt fotografske radnje, radio na teh. pregledu vozila. dolaskom nove Hrvatske izgradio je novi centaar RIO zaposlio je svoju djecu obzbjedio ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 17:49
    Nitko drugi neće
    Bespravna gradnja. Zaboravio si bespravnu gradnju. Najviše o njoj pišem. Doslovno u komentaru na koji odgovaraš pišem o potencijalnoj bespravnoj gradnji o kojoj sam čuo. Kao i o mnogim drugim stvarima, čitatelji ovdje o tome mogu pročitati samo od ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 15:32
    Maskiranje izbornih obećanja
    Povodom ove vijesti je Banić iz Inicijative za legalnost Lošinja je na FB napisao: Baš sam se pitao čega će se dosjetiti Gradonačelnica da zamaskira svoja neispunjena izborna obećanja. Kad ona, hrabra kakva već jest, ravno na Plenkovića i Vladu RH! E ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 15:20
    Tuljanska inicijativa
    Mnogo sveobuhvatnija od Vegeta inicijative je Tuljanska inicijativa. Anonimna, ali miješa se u mnogo širu problematiku. Od od problema što Hrvatice neće da rađaju, tj. demografije i strahota Istanbulske konvencije do ugroze lista Nobocty i ruske ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 13:45
    ...
    Vegeta Inicijativa... u sve se miješa eto i u tehnologiju pročistača a sad i u poreznu politiku države... valjda je bespravna gradnja riješena pa se ide dalje dok ima elana... ... načuo sam da se sprema novi krug izgradnje uz more na području ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 13:30
    Razočarani trol
    A koji iznos Grad jeste zaradio, ako zaraditi još uvijek znači ono što se zasluži radom, što se dobije za rad; ili nagrada, plaća, nadnica, beriva, primanja, odnosno razlika između kupovne i prodajne cijene, ono što se dobije trgujući; dobit.S bolom u ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 08.12.2024 13:05
    Navodni
    Dijete drago, ne znam patiš li od sindroma pretjeranog korištenja navodnih znakova, jesi li nepismen ili namjerno griješiš, ali citirani dio teksta je bez prijevoda nerazumljiv. Naime, semantička značenja navodnih znakova su sljedeća: Izravni citat: Kada ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 11:42
    Točka na "i".
    Taj iznos Grad nije zaradio nego će izmjenama zakona i povećanjem porezne represije pod prijetnjom sile i utamnjičenja biti oduzet onima koji su taj novac zaradili. Razočaran sam vašim stavom o opravdanosti tog harača i svrstavanjem uz HDZ Andreja ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Inicijativa za legalnost Lošin 08.12.2024 11:21
    Kud plovi ovaj brod
    Ta njena najava kod mene izaziva samo bojazan za psihičko stanje građanke Ane Kućić, trenutno u funkciji Gradonačelnice Grada Mali Lošinj. Svakako je zabrinjavajuće. Jedan ugledni političar, rekao je: VLAST SE MOŽE IZGUBITI ALI OBRAZ NE! Argumentaciju ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    hranitelj tuljana 08.12.2024 10:48
    ...
    Da... Furio je trebao pametnije postupiti. Trebao je biti na čelu organizacije koja izdaje "glasilo", plaćeno novcem poreznih obveznika. U tom "glasilu" trebao je objavljivati "članke" kojima "nemilice dere" i "ne štedi" HDZ. Tada bi ti iz tog glasila ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 08.12.2024 08:38
    U ime zajednice Talijana
    U Saboru ima ljudi koji su tamo sjedili od 1992 godine, jedan od njih je Furio Radin. U ime svojih birača iz zajednice Talijana, a za vlastitu korist glasao je protiv opoziva Vlade. Ako doživi mirovinu, imat će mirovinu dva puta veću od prosjeka plaće ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 06:53
    Pljuska Plenkiju?
    Ana Kučić, HDZ-ova gradonačelnica Malog Lošinja, objavila je na Facebooku da će potpuno nadoknaditi povećanje paušalnog poreza po krevetu, a planira to učiniti putem poticaja. U slučaju da se zaista odluči na korak koji najavljuje, HDZ-ovka bi se ...

    Read more...

     
  • NISMO SVI NJEZINI

    gost 07.12.2024 21:02
    Idiota za predsjednika!
    Primorac, netom nakon što je Plenković rekao da kandidati nemaju što pametovati o mirovinama, iznio svoj plan za umirovljenike Ustvrdio je da će umirovljenici ove godine božićnicu dobiti zahvaljujući - njemu.

    Read more...

     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    asdf 07.12.2024 17:53
    Poticaj za podršku
    Bilo je to prije dvije godine: [BESPOVRATNI POTICAJI LOŠINJSKIM PODUZETNICIMA I POLJOPRIVREDNICIMA] Danas su u Palači Fritzi svečano potpisani ugovori o dodjeli poticaja za 38 poduzetnika i obrtnika te 32 poljoprivrednik a s područja Grada Malog Lošinja ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 13:19
    Tuljnov kalambur
    Da li si kalambur "Naziv otkriva navodni namjeru" ispljunuo namjerno ili ne znaš gramatiku hrvatskog jezika? Pismeni ljudi znaju da se pridjevi s imenicama slažu u rodu, broju i padežu. Znam da sam ovime ugazio u močvaru, ali nisam mogao odoljeti.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 10:36
    Tuljan u ništa
    Nije stvar u nazivu nego proračunskoj stavci koju je usvojio Sabor.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ABC 07.12.2024 10:02
    Panika, rizik, diskriminacija
    Ovaj Anin potez treba shvatiti kao potez očajnika. U panici što pola godine prije narednih izbora nije ispunila gotovo ni jedno obećanje kojim je "kupila" ovaj mandat izložila se riziku sukoba sa uobraženim šefom stranke koji ne trpi suprotstavljanj e.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 07:10
    Predizborni trik ili greška u koracima?
    I njezin stranački šef se služi svim sredstvima u borbi za popularnost. Nevjerojatni proračunski manevar za predizborni dar. Vlada božićnice umirovljenicima vodi kao 'sanaciju posljedica ruske agresije na Ukrajinu' Vlada je novac za neplaniranu isplatu ...

    Read more...

     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    Nikola 07.12.2024 05:04
    ....
    Slično kao što je Agroproteinka, obiteljska firma ministra Grlić Radmana, monopolist na tržištu, ali je ipak od Vlade RH u dvije godine dobila 1,4 milijuna eura poticaja. S jedne strane poticaji, a s druge strane, tvrtka redovito vlasnicima isplaćuje ...

    Read more...

     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    Zumba 06.12.2024 18:08
    Poticaji monopolistu
    Da se podsjetimo kako je dragom Aleksandru pomagano da može davati neizmjeran doprinos zajednici i obr tništvu.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 06.12.2024 17:23
    A.K. protiv A.P.?
    HDZ-ova gradonačelnica pobunila se protiv Plenkovićevog poreza: ‘Odlučila sam poduzeti korake...‘ Ana Kučić tvrdi kako je turizam ključan za Mali Lošinj i da bi porez na nekretnine naštetio stanovnicima grada. Gradonačelnica Malog Lošinja Ana Kučić ...

    Read more...

     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    asdf 06.12.2024 09:33
    Plastični anđeo
    Ako je nešto neizmjerno ne može se ni vrednovati. Kao magistra ekonomije gradonačelnica bi morala znati da je mjerenje temelj svakog vrednovanja. Ali ona je postala političarka. Političarka hadezeovskog kova :sad:

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 09.12.2024 14:51
    ...
    Primjetno je, svakako, da spominjanje određenih područja Lošinja izaziva neviđenu agresiju ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 09.12.2024 14:47
    Šest skupina hadezeovaca
    Vrlo važno :-x Predizborno prenemaganje i ništa više. Ostaje članica stranke osuđene za ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 09.12.2024 14:39
    Upravo sada
    Doslovno sad si obrisao moj konkretan upis sa konkretnim podacima. S tim da ja ne tvrdim ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 20:29
    ......
    Ništa konkretno ti nisi pisao. Pogledaj kako su to radili iz Ustrina. Fotografije, zemljišne ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 18:57
    Anonimno je legitimno
    Znam da nisi zaboravio, namjerno si izostavio - zato navodnici. Iz njemu poznatih razloga o ...
     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    gost 08.12.2024 18:51
    Vraća li se Elvis?
    Vratit će se Elvis. Veterinar je potrošena roba. Možda će opet sa Maljevcom na izbore a ...
     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    ****** 08.12.2024 18:34
    Ništa ja nisam zaboravio
    Pa to znači da to nije bila moja nego njegova jugoslavija. Ja nisam imao privatni avion.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 18:26
    Irelevantno piskaranje
    Ništa ja nisam zaboravio. Ali o bespravnoj gradnji piše i Banić. Piše više, sadržajnije ...
     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    komunista 08.12.2024 18:11
    pilot
    Zaboravljaš da je G. Volarić za vrijeme tvoje jugoslavije imao svoj privatni avion bio ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 17:49
    Nitko drugi neće
    Bespravna gradnja. Zaboravio si bespravnu gradnju. Najviše o njoj pišem. Doslovno u komentaru ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 15:32
    Maskiranje izbornih obećanja
    Povodom ove vijesti je Banić iz Inicijative za legalnost Lošinja je na FB napisao: Baš sam ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 15:20
    Tuljanska inicijativa
    Mnogo sveobuhvatnija od Vegeta inicijative je Tuljanska inicijativa. Anonimna, ali miješa se ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 13:45
    ...
    Vegeta Inicijativa... u sve se miješa eto i u tehnologiju pročistača a sad i u poreznu ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 13:30
    Razočarani trol
    A koji iznos Grad jeste zaradio, ako zaraditi još uvijek znači ono što se zasluži radom ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 08.12.2024 13:05
    Navodni
    Dijete drago, ne znam patiš li od sindroma pretjeranog korištenja navodnih znakova, jesi ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 11:42
    Točka na "i".
    Taj iznos Grad nije zaradio nego će izmjenama zakona i povećanjem porezne represije pod ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Inicijativa za legalnost Lošin 08.12.2024 11:21
    Kud plovi ovaj brod
    Ta njena najava kod mene izaziva samo bojazan za psihičko stanje građanke Ane Kućić, trenutno ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    hranitelj tuljana 08.12.2024 10:48
    ...
    Da... Furio je trebao pametnije postupiti. Trebao je biti na čelu organizacije koja izdaje ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 08.12.2024 08:38
    U ime zajednice Talijana
    U Saboru ima ljudi koji su tamo sjedili od 1992 godine, jedan od njih je Furio Radin. U ime ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 06:53
    Pljuska Plenkiju?
    Ana Kučić, HDZ-ova gradonačelnica Malog Lošinja, objavila je na Facebooku da će potpuno ...
     
  • NISMO SVI NJEZINI

    gost 07.12.2024 21:02
    Idiota za predsjednika!
    Primorac, netom nakon što je Plenković rekao da kandidati nemaju što pametovati o mirovinama ...
     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    asdf 07.12.2024 17:53
    Poticaj za podršku
    Bilo je to prije dvije godine: [BESPOVRATNI POTICAJI LOŠINJSKIM PODUZETNICIMA I POLJOPRIVREDNICIMA] ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 13:19
    Tuljnov kalambur
    Da li si kalambur "Naziv otkriva navodni namjeru" ispljunuo namjerno ili ne znaš gramatiku ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 10:36
    Tuljan u ništa
    Nije stvar u nazivu nego proračunskoj stavci koju je usvojio Sabor.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ABC 07.12.2024 10:02
    Panika, rizik, diskriminacija
    Ovaj Anin potez treba shvatiti kao potez očajnika. U panici što pola godine prije narednih ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 07:10
    Predizborni trik ili greška u koracima?
    I njezin stranački šef se služi svim sredstvima u borbi za popularnost. Nevjerojatni ...
     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    Nikola 07.12.2024 05:04
    ....
    Slično kao što je Agroproteinka, obiteljska firma ministra Grlić Radmana, monopolist na ...
     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    Zumba 06.12.2024 18:08
    Poticaji monopolistu
    Da se podsjetimo kako je dragom Aleksandru pomagano da može davati neizmjeran doprinos ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 06.12.2024 17:23
    A.K. protiv A.P.?
    HDZ-ova gradonačelnica pobunila se protiv Plenkovićevog poreza: ‘Odlučila sam poduzeti ...
     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    asdf 06.12.2024 09:33
    Plastični anđeo
    Ako je nešto neizmjerno ne može se ni vrednovati. Kao magistra ekonomije gradonačelnica bi ...