Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Što je istina o projektu luke Mrtvaška?

Korisnička ocjena:  / 11
LošeNajbolje 

mrtvaskamolO nesuglasicama između stanovnika otoka Ilovika s investitorima u projekt dogradnje luke Mrtvaška na otoku Lošinju koje već više od godinu dana izazivaju veliki interes javnosti u specijalnoj emisiji Radio Rijeke sučelili su se zamjenica župana PGŽ Marina Medarić i glasnogovornik vijeća Mjesnog odbora Ilovik Ladislav Radoslović 

 

Uvodno u sučeljavanje - autorica priloga Iva Pavletić Crnić podsjeća na činjenice:

Projekt dogradnje luke Mrtvaška, na južnom dijelu otoka Lošinja, već više od godinu dana izaziva veliki interes javnosti, ali i mnoge nesuglasice između stanovnika otoka Ilovika i investitora, Županijske lučke uprave Mali Lošinj koja je u nadležnosti Primorsko-goranske županije. Projekt je vrijedan 80 milijuna kuna, većinom europskog novca. Radovi su počeli pred nešto malo više od godinu dana i stali su par mjeseci nakon početka.

Mještani Ilovika, koji tu uvalu koriste za svakodnevno komuniciranje s Lošinjem i dalje s kopnom, jer je najbrži i njasigurniji put u svim vremenskim uvijetima, nezadovoljni su projektom iz dva razloga. Traže izmjenu projekta dogradnje rive koji predviđa rivu visine od dva metra. To znači da državna brodska linija 311 Ilovik-Mrtvaška zbog visine rive neće moći pristajati u novoj luci. I ne samo linijski brod, već svi manji brodovi neće više moći koristiti tu luku.

A europski fondovi upravo su odobreni na temelju postojeće državne brodske linije 311 Ilovik-Mrtvaška, s ciljem unapređenja te linije, ali i života na otoku Iloviku.

Kako je moguće da projekt dogradnje predviđa rivu na koju neće moći pristati brod koji vozi na redovnoj državnoj liniji na temelju koje su odobrena europska sredstva?!?

To je jedno od pitanja koje Ilovčani postavljaju investitoru i traže hitnu izmjenu projekta, odnosno traže da im se omogući da jedan dio nove rive bude spušten na visinu od 1,20 m kako bi tu mogao pristati linijski brod, ostali manji brodovi i privatna plovila, barke, gumanjaci i slično.

Drugi zahjtev kojeg su uputili investitoru je da se vrati državna brodska linija 311 Ilovik-Mrtvaša. Ta je linija nakon početka radova izmještena i sada plovi na relaciji Ilovik-Mali Lošinj. Plovidba traje više od sat vremena i ima jako puno neplovnih dana u godini zbog loših vremenskih uvijeta. To stvara izuzetne probleme školarcima koji svakodnevno putuju u školu u Mali Lošinj, bolesnicima i hitnoćama kojima je potrebna liječnička skrb u Malom Lošinju i dalje, otežana je i opskrba, ali i svakodnevne migracije mnogih zaposlenika koji s Ilovika putuju na Lošinj radi posla.

Otočani, Ilovčani tvrde da izgradnju nove luke prati čitav niz nepravilnosti i nezakonitosti zbog kojih su slučaj prijavili europskim pravnim institucijama, odnosno OLAFU, europskom uredu za borbu protiv prijevara.

Iz Primorsko-goranske županije tvrde da o tome nemaju nikakvih saznanja.

O svemu tome su u specijalnoj emisiji Radio Rijeke razgovarali zamjenica župana PGŽ-a Marina Medarić i glasnogovornik vijeća Mjesnog odbora Ilovik Ladislav Radoslović, poslušajte:

Audiosnimka sučeljavanja popraćena je videosnimkom prizora s javnog prosvjeda Ilovčana

Hrvatski radio - Radio Rijeka: Problem izgradnje luke Mrtvaška: suprotstavili smo dvije strane u programu uživo

Komentari: 

022 # ...Medonja 2022-04-10 19:40
Dožupanica Medarić ima problema sa argumentima ali i sa podsvjesti. Omaklo joj se da se Golim otokom vidi s otoka na otok ali... To je otprilike i argumentacija Nedića i Fabijanića. On brane visinu rive od 2 metra tugom da sa Mrtvaške vide Rab i Pag a da se oni jadni moraju patiti pola dana da dođu do Lošinja.

Priča o Plavoj magistrali ostala joj je iz strog sustava.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
115 # .......Provokator 2022-04-11 10:10
Vrijeme je za nove ljude.
Ne trošite vrijeme na političke mrtvace.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
19 0 # Gost...... 2022-04-11 10:22
Ovaj portal bi se mogao zvati Volim Mrtvašku.Da nema Mrtvaške nebi se imalo o čemu pisati i zati morate uahvaliti Ani,Devčići i Nediću i stalim da vam daju materijale za održavanje portala.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
15 0 # Iligost 2022-04-11 11:47
Citat ......:
Ovaj portal bi se mogao zvati Volim Mrtvašku.Da nema Mrtvaške nebi se imalo o čemu pisati i zati morate uahvaliti Ani,Devčići i Nediću i stalim da vam daju materijale za održavanje portala.
Trebala bi se zvati "ostavimo-najja ci-moguci-dojam -da-ne-volimo-A nu-i-HDZ.org".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # FB za ulizivanjeGost 2022-04-11 12:57
Citat gost:
Citat ......:
Ovaj portal bi se mogao zvati Volim Mrtvašku.Da nema Mrtvaške nebi se imalo o čemu pisati i zati morate uahvaliti Ani,Devčići i Nediću i stalim da vam daju materijale za održavanje portala.
Trebala bi se zvati "ostavimo-najjaci-moguci-dojam-da-ne-volimo-Anu-i-HDZ.org".
Za ostavljanje najjačeg mogućeg dojma da volimo Anu i HDZ služi Službena Facebook stranica gradonačelnice Grada Malog Lošinja, stranica - Političar #anakucic #gradzatebe
www.facebook.com/.../
Tamo se ona hvališe uspjesima, a oduševljeni ulizice šalju lajkove, gotove konfekcijske slikovne komentare tipo BRAVO, WELL DONE, GOOD LUCK, GOOD JOB, animiranim slikama ruku koje plješću i ostalim sredstvima ulizivanja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
38 # Anina uskršnja jaja, zečićiOrtograf 2022-04-17 09:46
Citat Gost:
Za ostavljanje najjačeg mogućeg dojma da volimo Anu i HDZ služi Službena Facebook stranica gradonačelnice Grada Malog Lošinja, stranica - Političar #anakucic #gradzatebe
www.facebook.com/.../
Tamo se ona hvališe uspjesima, a oduševljeni ulizice šalju lajkove, gotove konfekcijske slikovne komentare tipo BRAVO, WELL DONE, GOOD LUCK, GOOD JOB, animiranim slikama ruku koje plješću i ostalim sredstvima ulizivanja.
I uz njezinu uskrsnu čestitiku sve vrvi od slika uskršnjih jaja i zečića, ptičica i anđela iako tekst pokazuje da je u svađi s hrvatskim pravopisom. Ona ili neki njen pisac iz sjene je na FB stavio poruku Uoči najvećeg kršćanskog blagdana Uskrsa, blagdana nade i vjere, svima Vama i članovima Vaše obitelji želim poželjeti ... itd Slijede fraze o okrenutosti vjeri, optimizmu, životnim vrijednostima, ljudskoj dobroti i razumijevanju, osjećaju za pravdu i pravednost, što uz činjenice iz ovog članka i bezvučni snimak prosvjeda Ilovčana zvuči pomalo cinično.

No vratimo se tekstu koji potpisuje ova fakultetski obrazovana osoba. Čestikom se obraća skupini osoba, a ne konkretnomu pojedincu, ali piše, citiram, svima Vama i članovima Vaše, dakle velikim početnim slovom za drugo lice množine (Vama, Vaše) kako se prema pravopisu piše u obraćanju pojedincu iz poštovanja.

Pravopisno pravilo je toliko jednostavno da ga i djeca lako nauče već u pučkoj školi: Malim se početnim slovom piše osobna i posvojna zamjenica za 2. lice množine kad se u pisanome tekstu obraćamo skupini osoba ili kad se ne obraćamo konkretnomu pojedincu: Dakle, pismena osoba bi napisala ili potpisala samo tekst ... svima vama i članovima vaše obitelji ...
Provjer ite na linku:
pravopis.hr/.../21
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
87 # O pismenosti, rode...hranitelj tuljana 2022-04-17 19:09
Citat Ortograf:
Dakle, pismena osoba bi napisala ili potpisala samo tekst...
Stvarno jako bitno! O, Veliki Maloselski pravopisni Inqvisitore!
Strah i trepet nepažljive dječice! Gospodaru školskih zadačnica i diktata! Srrućnjače za Č i Ć. Gospodaru asbuke, Šaptaču padežima, Poznavaoče aorista i pluskvamperfekt a, Mudrače kojemu su poznate tajne gdje ide "je" a gdje "ije"! Nije kod tebe u školici, učo. Pojest će te sujeta. Ili se piše Sujeta?

Šalu nastranu, ne znam čemu pozivanje na katoličku vjeru, iz HDZ-a su s vremenom izašli svi katolici, ovo može biti jedino predstava za glasaće.

Naša gradonačelnica, kao i stranka koja nosi naziv nekadašnjeg HDZ-a od osobe koja posjeduje ovu stranicu u glavnim ideološkim stavovima se ionako razlikuju minimalno, koliko god se obje strane trudile to sakriti. Uostalom, sztoga i zato...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
28 # *****Ortograf 2022-04-17 20:31
Citat hranitelj tuljana:
Citat Ortograf:
Dakle, pismena osoba bi napisala ili potpisala samo tekst...
Stvarno jako bitno! O, Veliki Maloselski pravopisni Inqvisitore!
Meni je bitno. Nisam jezični i pravopisni fašist. Ali kao što od zubara očekujem da radi čistih ruku od gradonačelnice koja bere visoku plaću i privilegije na temelju mahanja diplomom fakulteta očekujem da bude pismena. Ako tebi to nije bitno slobodan sam zaključiti da si njezin birač, simpatizer ili si i sam nepismen pa ti smeta pravopisno cjepidlačenje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
66 # ...Licemjer 2022-04-18 00:23
Citat Ortograf:
Meni je bitno. Nisam jezični i pravopisni fašist. Ali kao što od zubara očekujem da radi čistih ruku od gradonačelnice koja bere visoku plaću i privilegije na temelju mahanja diplomom fakulteta očekujem da bude pismena. Ako tebi to nije bitno slobodan sam zaključiti da si njezin birač, simpatizer ili si i sam nepismen pa ti smeta pravopisno cjepidlačenje.
Besposlen pop i jariće krsti. Podsjećaš me na Tuljana s ovim skretanjem teme.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # ...građanin 2022-04-18 08:29
Meni nije bitno što je tuljan nepismen, bahat i arogantan, ali me jako smeta kad se isto tako ponaša gradonačelnica Grada za tebe.
Pismenost je minimum što građanin može tražiti od gradonačelnika.
Dokaz je Kerum i wannabe gradonačelnik Vice kojega se i Plenković odrekao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Dotjeran izričaj ili dotjerana frizura?Razmaženi birač 2022-04-18 10:00
Kučićkina izborna baza nisu birači koji cijene pismenost, artikulirani govor bez poštapalica i gestikuliranja. Umjesto dotjeranog izričaja njeni birači padaju na pojavu, cijene slaganje boja odjeće, frizuru i manekensku pozu s izbačenom nogom :P

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Za sve postoji objašnjenjeNN 2022-04-18 10:37
Prva fotografija iz serije Kićenje tuđim perjem, jasno pokazuje njenu
neostvarenu želju, biti u centru pažnje kao jedina i najljepša.
Stoga je uletjela na tuđi show i pokušala zasjeniti 20 godina mlađu pravu missicu.

Druga fotografija iz serije Trash je puno realističnija.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # Kuma kumi štangu držigost 2022-04-18 10:59
Citat NN:
Prva fotografija iz serije Kićenje tuđim perjem, jasno pokazuje njenu
neostvarenu želju, biti u centru pažnje kao jedina i najljepša.
Stoga je uletjela na tuđi show i pokušala zasjeniti 20 godina mlađu pravu missicu.
Misliš na ovu fotku? Bilo mi je žao vidjeti kiseli osmijeh misice žalosne što joj matora političarka krade show :sad:
Citat:
Druga fotografija iz serije Trash je puno realističnija.
To je predizborna fotka podrške s kumom koja je hvali da se dobro slika a da materializma željna nije :lol:


Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # PrimabalerinaOMG 2022-04-18 12:32
Ovo me posjetilo na jedan u nizu gafova tadašnje predsjednice KGK.
Sjećamo se da je na nogometnim utakmicama nenajavljena ulazila i u muške svlačionice. :lol:

A ovdje je isto tako nepozvana izašla na pozornicu i umjesto članova baletnog ansambla pokupila buket cvijeća.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # nije tomačji kašalj 2022-04-18 12:44
Citat građanin:
Pismenost je minimum što građanin može tražiti od gradonačelnika.
Dokaz je Kerum i wannabe gradonačelnik Vice kojega se i Plenković odrekao.
Nemoj tako. Ne možeš uspoređivati doktora znanosti Vicu, sa magistrom ekonomije koju je detaljno studirala 12 godina. Upisala fakultet tamo negdje još u doba Manolića.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Ana i BalijaEkonomisti 2022-04-18 14:24
Jedan bez drugog ne idu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
36 # Vladajuće licemjerjeOrtograf 2022-04-18 09:36
Citat Licemjer:
Besposlen pop i jariće krsti. Podsjećaš me na Tuljana s ovim skretanjem teme.
Možda nisi pročitao moj cijeli komentar. U njemu sam pored dokaza gradonačelničin e nepismenosti napisao, citiram, ... Slijede fraze o okrenutosti vjeri, optimizmu, životnim vrijednostima, ljudskoj dobroti i razumijevanju, osjećaju za pravdu i pravednost, što uz činjenice iz ovog članka i bezvučni snimak prosvjeda Ilovčana zvuči pomalo cinično.
Dakle, nisam skrenuo s teme, jer tema članka je pitanje Što je istina o projektu luke Mrtvaška? .
Prizori u videosnimci gdje gradonačelnica u pratnji pobočnika uz oholi smijeh plješče očajnim Ilovčanima koji joj na prosvjedu zvižde i viču "lažeš" njeno prigodno blagdansko trkeljanje uz nepismenosti daju i primjer političarskog licemjerja.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
67 # ...Licemjer 2022-04-18 15:24
Sam si nazvao to što radiš cjepidlačenjem. Vjerujem da si dovoljno sposoban ignorirati preskriptivno nametnute pravopisne norme i na temelju opće pragmatike zaključiti što je rečeno i što je kontekst. Ovi pokušaji da se prikažeš pametnim na temelju tuđih pravopisnih grešaka te ne čine pametnim, nego pametnjakovićem.
Dakle, ne radi se ni o gramatčkim greškama koje bi mogle nečiju izjavu činiti dvojbenom, već o pravopisu koji ne unosi toliko veliku pomuntju u pisanoj komunikaciji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
86 # Besposlen licemjer opravdava nepismenostOrtograf 2022-04-18 16:46
Citat Licemjer:
Sam si nazvao to što radiš cjepidlačenjem. Vjerujem da si dovoljno sposoban ignorirati preskriptivno nametnute pravopisne norme i na temelju opće pragmatike zaključiti što je rečeno i što je kontekst.
Pravopisne norme služe uklanjanju potrebe da se "na temelju opće pragmatike" zaključuje što je rečeno i u kojem kontekstu. Ukratko, pravopisnim pravila uklanja se neodređenost izričaja i proizvoljnost tumačenja.Citat:
Ovi pokušaji da se prikažeš pametnim na temelju tuđih pravopisnih grešaka te ne čine pametnim, nego pametnjakovićem.
A zašto misliš da sam se pokušavao praviti pametan zapažanjem trivijalne činjenice da je gradonačelničina uskršnja čestitka puna pravopisnih pogrešaka?Citat:
Dakle, ne radi se ni o gramatčkim greškama koje bi mogle nečiju izjavu činiti dvojbenom, već o pravopisu koji ne unosi toliko veliku pomuntju u pisanoj komunikaciji.
Na to sam ti već odgovorio. Ponavljam:... kao što od zubara očekujem da radi čistih ruku od gradonačelnice koja bere visoku plaću i privilegije na temelju mahanja diplomom fakulteta očekujem da bude pismena. Tvoje razglabanje o općoj pragmatici, kontekstu i gramatici ovu njenu uskršnju čestitku ne čini pravopisno dopustivom jednoj visoko školovanoj osobi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # ...Licemjer 2022-04-19 12:23
Citat Ortograf:
Citat Licemjer:
Sam si nazvao to što radiš cjepidlačenjem. Vjerujem da si dovoljno sposoban ignorirati preskriptivno nametnute pravopisne norme i na temelju opće pragmatike zaključiti što je rečeno i što je kontekst.
Pravopisne norme služe uklanjanju potrebe da se "na temelju opće pragmatike" zaključuje što je rečeno i u kojem kontekstu. Ukratko, pravopisnim pravila uklanja se neodređenost izričaja i proizvoljnost tumačenja.
S obzirom da nema mogućnosti neodređenosti izričaja niti proizvoljnosti tumačenja, stvari poput č/ć, đ/dž, veliko početno slovo, refleks glasa jat, itd, nisu toliko bitne da se informacija bez pomutnje prenese od govornika do slušaoca, odnosno od pisca do čitatelja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Učitelji i naučiteljiIStipe 2022-04-19 12:43
PRESTANITE VIŠE S TOM GRAMATIKOM Ovdije je tema Mrtvaška, a ne pravopis. Odite na svaštaru i prepucavajte se do mile volje. Ako o Mrtvaški nemate komentara, TIŠINA!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
41 # Pomutnja uklonjenagost 2022-04-19 13:19
U svezi uskrsne čestitke s nepravilnim korištenjem velikog početnog slova u znak poštovanja uklonjena je svaka pomutnja između pisca i čitatelja da imamo pismenu gradonačelnicu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
109 # Umorni ogorčeni starachranitelj tuljana 2022-04-18 17:19
Citat Licemjer:
Sam si nazvao to što radiš cjepidlačenjem. Vjerujem da si dovoljno sposoban ignorirati preskriptivno nametnute pravopisne norme i na temelju opće pragmatike zaključiti što je rečeno i što je kontekst. Ovi pokušaji da se prikažeš pametnim na temelju tuđih pravopisnih grešaka te ne čine pametnim, nego pametnjakovićem.
Dakle, ne radi se ni o gramatčkim greškama koje bi mogle nečiju izjavu činiti dvojbenom, već o pravopisu koji ne unosi toliko veliku pomuntju u pisanoj komunikaciji.
Znaš, koliko god on bio naporan, meni je njega na neki način zapravo - žao.

Činjenica jest da se radi o školovanoj osobi koja zaista vlada futurom prvim i drugim. Zna on dosta o palatalizaciji i mnogim drugim pojmovima koje smo mi ostali po izlasku iz škole više ili manje zaboravili. Stvarno što je ono bio pluskvamperfekt ?! On je na to znanje jako ponosan stalno ga ističe (njegovim riječnikom: hvališe se) i često uvodi u raspravu gdje tome je ali i češće gdje tome nije mjesto. Jer ovo ipak nije jezikoslovni portal nego (bi trebalo biti) "okupljalište Lošinjana). On ne može skriti kako vjeruje da ga to znanje čini boljim od drugih i da druge gleda svisoka. Zamisli kako mu je i sada kad je jasno da u životu nije i neće ništa bitno ni spomena vrijedno postići, gledati svoje puno uspješnije, cjenjenije i voljenije sugrađane, unatoč tome što su davno zaboravili ide li "pozdravljam sve, sviju ili svih".

U svojoj gorčini sipa žuć i nije mu jasno kako ga je, tako silno pametnog, život zaobišao. Dodatno ističe crno/bijeli pogled na svijet u kojem su svi oni koji ne vide njegovu genilajnost, koja se u životu i nije baš ispoljila nekim plodovima, "Anini simpatizeri". Uz sve to, tako školovan slijedi naloge srednjoškolski obrazovane osobe.

Zanimljivo je i vidjeti kako na web stranici drugi komentatori (idem pod velikodušnom pretpostavkom da osim njega i nas par koji povremeno iskažemo suprotan stav i postoje drugi komentatori) ne samo da ne primječuju njegovo učestalo skretanje s teme nego "svi ko jedan" (igra riječi) lajkaju sve ono što on napiše a palac dolje daju onima koji iskažu suprotan stav.

U "dozvoljena skretanja", jer ih admin baš nikada ne uklanja, spadaju i rasprave o kovrčama, foto poziranju, šetnji po Korzu, pozama, iskoraku, osmijehu, zubima...

...zapravo da sam žena i da netko stalno toliko posprdno i uporno komentira moj fizički izgled, pomislio bih da se radi o nemočnom iskazu frustracije zbog nedostižnosti ("kiselo grožđe")...

...tako da, na kraju kad se podvuče crta, žao mi ga je.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
89 # StaroZabadalo 2022-04-18 17:52
Iako se taj veliki jezikoslovac nadmeno razmeće svojom učenošću,prodaj e se za groš.
I iako se jako zalaže za toleranciju ( samo deklarativno, kao i njegova mentorica sa srednjom školom ) ,čim se netko usudi propitivati njegove tvrdnje i stavove, odmah ga proglasi budaletinom.
Jer kad on kaže da si budaletina,onda to sigurno jesi.
Ipak, razumijem ga, doista, teško je biti skroman, ako si nitko.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
810 # Odgovor hranitelju tuljana i ZabadaluOrtograf 2022-04-18 19:03
Citat Zabadalo:
Iako se taj veliki jezikoslovac nadmeno razmeće svojom učenošću...
Ni jednom od žestokih reakcija na račun osobe potpisnika ne negira se činjenicu da je primjedba o pravopisnoj nepravilnosti gradonačelničin e uskršnje čestitke umjesna i opravdana. Hranitelj tuljana i Zabadalo to svojim "profiliranjem" osobe pod nickom Ortograf, a ne spominjući meritum rasprave, izričito potvrđuju. EOD.
pravopis.hr/.../21
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
56 # NeobičnoZabadalo 2022-04-18 20:58
Žestoka reakcija ?
Slične pravopisne pogreške gledamo svakodnevno u svim našim tiskovinama koje bi trebale imati profesionalne lektore.
Usput, u jutrošnjoj emisiji " Dobro jutro, Hrvatska" prof. slerić izričito naglašava da je nepravilno koristiti oblik " uskršnji " kao posvojni pridjev, nego je pravilno pisati i govoriti USKRSNI, tako da ,eto, ortograf nije toliko pravopisno besprijekoran.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
64 # Gradonačelnica s greškomgost 2022-04-19 09:51
Citat Zabadalo:
Žestoka reakcija?
Ispravniji naziv za reakcije na uskršnji dokaz nepismenosti na FB stranici Ane Kučić bio bi histerične reakcije. Takva je i ova tvoja reakcija. To što slične pravopisne pogreške gledamo svakodnevno u svim našim tiskovinama ne obvezuje nas da takve pogreške trpimo od strane gradonačelnice koju plaćamo. Jer tiskovine s pogreškama ne moramo kupovati, ali gradonačelnica će unatoč pogreškama (i ne samo pravopisnim) uredno primiti plaću. Ostaje nam neotuđivo pravo da ju zbog toga kritiziramo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
53 # Vrlo običnoNN 2022-04-19 13:37
Citat Zabadalo:
Žestoka reakcija ?
Slične pravopisne pogreške gledamo svakodnevno u svim našim tiskovinama koje bi trebale imati profesionalne lektore.
Zar ih zato moramo gledati i na gradonačelničinom fejsu? Zar ne plaćamo cijelu bulumentu titula mag. ing. iur. spec. oec..?Citat:
Usput, u jutrošnjoj emisiji " Dobro jutro, Hrvatska" prof. slerić izričito naglašava da je nepravilno koristiti oblik " uskršnji " kao posvojni pridjev, nego je pravilno pisati i govoriti USKRSNI, tako da ,eto, ortograf nije toliko pravopisno besprijekoran.
Nisam primjetio da se ortograf pravio kako je "pravopisno besprijekoran". Držao se samo primjera pisanja Kučićkinog pisanja "Vas", "Vaš".
A primjedbu da je nepravilno koristiti oblik "uskršnji" a pravilno "uskrsni" ne drži vodu. Pravilno je i jedno i drugo. Akademik Stjepan Babić u svojoj Tvorbi riječi u hrvatskome književnom jeziku piše: “Može se zaključiti da se pridjevi sufiksom -nji od imenica tvore samo iznimno. To znači da su stilski obilježeni i obilježni za književno-umjet nički stil.”
Tvorbeno je, dakle, oblik uskrsni uobičajeniji od oblika uskršnji. Pridjev uskršnji nosi stilsku obilježenost stoga se u književnim ili vjerski stiliziranim tekstovima možemo koristiti tim pridjevom i time postići osobitu sugestivnost iskaza.
Zaključno, oba su oblika pravilna, s time da obliku uskrsni treba dati prednost u stilski neutralnoj upotrebi.
hkm.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
415 # ...diskriminirani građanin 2022-04-18 19:13
Ružno lice tuljana, ruga se čovjeku koji je duplo pametniji od njega, zbog njegovih godina. Nisko da ne može niže.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
38 # xXxŽuja 2022-04-18 20:03
Rugati se nekome zbog njegovih godina je prije svega glupo. Jer možeš ih izbjeći samo ako rano umreš :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
46 # ObičnoZabadalo 2022-04-18 21:11
Citat diskriminirani građanin:
Ružno lice tuljana, ruga se čovjeku koji je duplo pametniji od njega, zbog njegovih godina. Nisko da ne može niže.
Gdje je poruga u slučaju da se starca nazove starcem ?
Smije li se mladića nazvati mladićem , a da on to ne shvati kao ruganje ?
Molim stručan komentar ortografa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
54 # ...Leo 2022-04-19 11:36
Zato jer smo uglavnom dosegli civilizacijski nivo u kojemu ne postoje Starački domovi, nego Domovi za starije i nemoćne osobe.
Ali kao i uvijek, neki jesu, a neki nisu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
35 # StarijeZabadalo 2022-04-19 12:20
Citat Leo:
Zato jer smo uglavnom dosegli civilizacijski nivo u kojemu ne postoje Starački domovi, nego Domovi za starije i nemoćne osobe.
Ali kao i uvijek, neki jesu, a neki nisu.
Hvala na pojašnjenju. Po hitnom postupku trebate poslati zahtjev izdavačima da " Starac i more " preimenuju u "Stariji i more".
Taj civilizacijski doseg se mora poštovati.
Bar u onoj mjeri u kojoj stariji, usamljeni , neostvareni jezični čistunac poštuje svakog tko mu ne klima glavom na bezbrojne uvrede koje prosipa na ovoj stranici.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
63 # Aduti Ane. K.gost 2022-04-19 09:37
Citat hranitelj tuljana:
...zapravo da sam žena i da netko stalno toliko posprdno i uporno komentira moj fizički izgled,
Nisam primjetio da se komentira fizički izgled gradonačelnice. Komentira se njeno napadno isticanje svog fizičkog izgleda kao glavnog aduta. Pismenost i govorništvo joj nisu jača strana.


Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
34 # EODhranitelj tuljana 2022-04-19 15:20
Citat Ortograf:
Ni jednom od žestokih reakcija na račun osobe potpisnika ne negira se činjenicu da je primjedba o pravopisnoj nepravilnosti gradonačelničine uskršnje čestitke umjesna i opravdana.
Zadnji put: ni ja ni ovaj drugi nismo ni jednom dali naslutiti kako smatramo da se gradonačelnica pravopisno točno izrazila. NIJE. U PRAVU SI. ALI TO NIJE BITNO. Ne zanima nas. Tema je Mrtvaška. To je skretanje rasprave, trolanje... Ona ne prima plaću kao profesorica hrvatskog jezika. Veliki poznavaoče, očito se radi o znanju u kojem si dobar, ali osjećaš da si bez njega i izvan njega nitko i ništa, pa zato toliko inzistiraš na tome. I druge ljude procjenjuješ temeljem te mjere koja te u tvojim mislima čini toliko boljim od tvojih sugrađana. To te čini snobom (bez pravog pokrića), a jedno vrijeme si čak i (tako prikladno) koristio taj nick..
A pazi ovo:
Citat gost:
Nisam primjetio da se komentira fizički izgled ...

Citat NN:
Nisam primjetio da se ortograf pravio kako je "pravopisno besprijekoran". Držao se samo primjera ... (u nastavku pravopisno palamuđenje koje otklanja svaku sumnju da se radi o komentatoru ranije aktivnom pod nickom "Ortograf", koji sada o sebi piše u trećem licu jednine i brani sam sebe izdajući se za drugoga)
"Nisam primjetio da se _____"....ti možda svjesno ili nesvjesno "ne primjećuješ", ali drugi čitatelji primjećuju kako se cijeli niz "različitih" komentatora (koji se međusobno nadopunjavaju, hvale (odnosno ti bi napisao: hvališu) ili brane) koristi neuobičajeno sličnim izričajem, argumentima, semantikom...
Citat Nema mane:
kad umorna izborana lažljiva stara cura ode u penziju.

Lijep riječnik, nema što... šteta što ovo ruganje starosti, ni jedan "komentator" - neće primjetiti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
34 # ...... 2022-04-19 16:14
Citat:
Citat Nema mane:
kad umorna izborana lažljiva stara cura ode u penziju.
Lijep riječnik, nema što... šteta što ovo ruganje starosti, ni jedan "komentator" - neće primjetiti.
Tko se ono prvi počeo rugati
starcima?
Više ti se ni vlastiti riječnik ne sviđa!
Ma nije moguće.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # ......asd 2022-04-19 17:05
Citat hranitelj tuljana:
Zadnji put: ni ja ni ovaj drugi nismo ni jednom dali naslutiti kako smatramo da se gradonačelnica pravopisno točno izrazila. NIJE. U PRAVU SI. ALI TO NIJE BITNO. Ne zanima nas. Tema je Mrtvaška. To je skretanje rasprave, trolanje...
Kao prvo, za skretanje rasprave ti si već legenda a kao drugo ortograf si je osigurao alibi. Spominuo je Anine fraze o okrenutosti vjeri, optimizmu, životnim vrijednostima, ljudskoj dobroti i razumijevanju, osjećaju za pravdu i pravednost "što uz činjenice iz ovog članka i bezvučni snimak prosvjeda Ilovčana zvuči pomalo cinično". Zar tebi to nije cinično?Citat:
Ona ne prima plaću kao profesorica hrvatskog jezika.
Ne moraš biti profesor hrvatskog jezika da poznaješ pravopis pogotovo ako si išao na faks. A ona je navodno studirala 12 godina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Prevareni ogorčeni staracgost 2022-04-19 12:22
Citat hranitelj tuljana:
Znaš, koliko god on bio naporan, meni je njega na neki način zapravo - žao.
Meni ga je žao na točno određeni način. Možda je kao mnogi umirovljenici nasjeo na Aninu predizbornu laž o besplatnom dopunskom za sve umirovljenike pa je glasao za nju. A sada je ogorčen jer ga je bezočno prevarila :sad:

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # Naša AneNema mane 2022-04-19 13:36
Znaš kad će umirovljenici dobiti obećano besplatno dopunsko osiguranje?
Onda kad to "Nama" bude odgovaralo.
Za nekih 20 godina kad umorna izborana lažljiva stara cura ode u penziju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # ~~~~~gost 2022-04-18 10:28
Citat Ortograf:
Malim se početnim slovom piše osobna i posvojna zamjenica za 2. lice množine kad se u pisanome tekstu obraćamo skupini osoba ili kad se ne obraćamo konkretnomu pojedincu: Dakle, pismena osoba bi napisala ili potpisala samo tekst ... svima vama i članovima vaše obitelji ...
Provjerite na linku:
pravopis.hr/.../21
Sudeći prema uskrsnoj čestitki Mario Franković je u pučkoj školi naučio i zapamtio ovo pravopisno pravilo.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # O budalegost 2022-04-11 12:03
Citat ......:
Ovaj portal bi se mogao zvati Volim Mrtvašku.Da nema Mrtvaške nebi se imalo o čemu pisati i zati morate uahvaliti Ani,Devčići i Nediću i stalim da vam daju materijale za održavanje portala.
Ti si komičar...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # I Mrtvaška je kriminalNN 2022-04-11 14:02
Citat gost:
Citat ......:
Ovaj portal bi se mogao zvati Volim Mrtvašku.Da nema Mrtvaške nebi se imalo o čemu pisati i zati morate uahvaliti Ani,Devčići i Nediću i stalim da vam daju materijale za održavanje portala.
Ti si komičar...
Čovjek dobro kaže. Da nema kriminala kroz politiku ni Telegram, Nacional, Jutarnji i drugi portali, novine i časopisi ne bi imali materijala za održavanje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
016 # Ima se o čemu pisati. I piše se.Ćoro 2022-04-11 12:44
Citat ......:
Ovaj portal bi se mogao zvati Volim Mrtvašku.Da nema Mrtvaške nebi se imalo o čemu pisati i zati morate uahvaliti Ani, Devčići i Nediću i stalim da vam daju materijale za održavanje portala.
Sigurno si ćorav kad ne vidiš da su na naslovnici članci Urbanistički genocid malog pitoresknog sela – Ustrine (otok Cres – Grad Mali Lošinj), Cirkus u »Gradu za tebe«, Bespuća političke zbiljnosti Ane Kučić, Što su sve vlasnici Jadranke d.d. napravili za Lošinj, »Maske su pale«, NESTRANAČKA LISTA HDZ-a MALI LOŠINJ, Igra skrivača od sankcija, Selo gori a baba se češlja, Mala noćna histerija, (Ne)pažnja dobrog gospodara ...ima toga još, a ni jedan od ovih nije o Mrtvaški.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
017 # .....Provokator 2022-04-11 12:07
Politika me nezanima.Mene je tako ta mMrtvaška opalila po džepu.Da se neću oporaviti tri godine.Di nećeš biti LUD?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
021 # .......Provokator 2022-04-11 12:13
Evo malo o Unijama.Još dodatnih radova od 2 000 000 kuno.Došli smo do 5 000 000kuna Bravo Balija!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
019 # UnijeUSA 2022-04-11 14:36
Tko i odakle će se to financirati? ŽLU, PGŽ ili GML?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
019 # Prosjačka operaFiga 2022-04-11 19:54
Citat USA:
Tko i odakle će se to financirati? ŽLU, PGŽ ili GML?
Evo kako je Ana Kučić zamislila svoj drugi mandat. Ovako je govorila uoči izbora u trci za novi mandat, a vi ste si ju takvu izabrali:

Novac iz EU-a
Nabrojili ste mnogo toga, iz kojih sredstava biste to sve podmirili?
– U potpunosti se okrećemo EU-u kao izvoru financiranja. Program oporavka nudi veliki izvor financiranja, a naša je obaveza priprema projektne dokumentacije i u što većoj mjeri očekujemo taj izvor financiranja. Kao i kod dosadašnjih ulaganja u lučku infrastrukturu, kombinirali bismo nepovratna sredstva iz EU-a i dio od Ministarstva mora. Naši raspoloživi porezni prihodi bili bi onda usmjereni u kvalitetu života. Kada govorimo o ulaganjima koja nisu u našoj direktnoj nadležnosti, tu očekujemo podršku Primorsko-goran ske županije. Pored naših ulaganja, tražit ćemo i učešće Doma zdravlja PGŽ-a. Suradnja je razvijena, ali može biti i bolja. Ulagat ćemo u ljude, a za sve ostale infrastrukturne projekte možemo povući financijska sredstva iz EU-a.
novilist.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
122 # ???SD 2022-04-11 22:51
Uskoro će biti punih godina dana od izbora. Koliko je do danas uspjela nažicati od EU?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
020 # Anin Đir s JurkotićemGost 2022-04-12 12:14
Citat SD:
Uskoro će biti punih godina dana od izbora. Koliko je do danas uspjela nažicati od EU?
Volio bih da Anu Kučić u đir uzme ova novinarka što je tako ispreskakala Medaričku da je zamucakivala. Ali Ana bježi od pravih novinara kao vrag od tamjana. U đir ide samo s onim komičarom Jurkotićem kojem honorar plaća iz gradskog proračuna.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # Anin Đir s Jurkotićem, sasvim osobnogost 2022-04-12 19:36
Citat Gost:
Citat SD:
Uskoro će biti punih godina dana od izbora. Koliko je do danas uspjela nažicati od EU?
Volio bih da Anu Kučić u đir uzme ova novinarka što je tako ispreskakala Medaričku da je zamucakivala. Ali Ana bježi od pravih novinara kao vrag od tamjana. U đir ide samo s onim komičarom Jurkotićem kojem honorar plaća iz gradskog proračuna.
Na današnjoj burnoj sjednici GV (prosvjedno napuštanje sjednice, Nedićeva galama "daj ostavku", Anina bahatost ...) postavljeno je pitanje o troškovima Đira s Jurkotićem. Ana se izmotavala da je to po ugovoru s Kanalom Ri za informiranje sugrađana o aktivnostima Grada. A svi se sjećamo poplave tih emisija u predizbornoj kampanji u kojima je nastupala samo ona. Pogledajte ovo preseravanje:
facebook.com/.../...
Đir s Jurkotićem sasvim osobno na račun gradskog Proračuna.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Sasvim osobno po ugovoru s Kanalom RiĐir 2024-01-14 09:42
Citat gost:
Citat Gost:
Citat SD:
Uskoro će biti punih godina dana od izbora. Koliko je do danas uspjela nažicati od EU?
Volio bih da Anu Kučić u đir uzme ova novinarka što je tako ispreskakala Medaričku da je zamucakivala. Ali Ana bježi od pravih novinara kao vrag od tamjana. U đir ide samo s onim komičarom Jurkotićem kojem honorar plaća iz gradskog proračuna.
Na današnjoj burnoj sjednici GV (prosvjedno napuštanje sjednice, Nedićeva galama "daj ostavku", Anina bahatost ...) postavljeno je pitanje o troškovima Đira s Jurkotićem. Ana se izmotavala da je to po ugovoru s Kanalom Ri za informiranje sugrađana o aktivnostima Grada. A svi se sjećamo poplave tih emisija u predizbornoj kampanji u kojima je nastupala samo ona. Pogledajte ovo preseravanje:
facebook.com/.../...
Đir s Jurkotićem sasvim osobno na račun gradskog Proračuna.
Uskoro će biti tri godine od izbora koje je dobila obećanjem "U potpunosti se okrećemo EU-u kao izvoru financiranja". Zanima me koliko je do sada nažicala. A ovo privatno predizborno produciranje s najavom Ovoga puta u sasvim osobnom "Điru" gostuje gradonačelnica Malog Lošinja Ana Kučić. Što misli o sreći, govori li nekad neistinu, ima li kućnog ljubimca, je li teško biti žena u politici... nije platila iz svog đepa nego našim novcem iz gradskog proračuna. Da bi nam kazala kako ona nikad ne laže jer da je vjernik :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Program oporavkaRO 2024-01-13 09:22
Citat Figa:
Citat USA:
Tko i odakle će se to financirati? ŽLU, PGŽ ili GML?
Evo kako je Ana Kučić zamislila svoj drugi mandat. Ovako je govorila uoči izbora u trci za novi mandat, a vi ste si ju takvu izabrali:
Novac iz EU-a
Nabrojili ste mnogo toga, iz kojih sredstava biste to sve podmirili?
– U potpunosti se okrećemo EU-u kao izvoru financiranja. Program oporavka nudi veliki izvor financiranja, a naša je obaveza priprema projektne dokumentacije i u što većoj mjeri očekujemo taj izvor financiranja.
novilist.hr/.../...
Za oporavak od prošlog i sadašnjeg mandata gradske vlasti trebaće nam mnogo novca od EU iz Programa oporavka. Samo ko će pripremiti dokumentaciju :sad:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # "trebače"hranitelj tuljana 2024-01-14 06:45
Citat RO:
trebaće... ko će...:

"Nekoće", ne brini... a "kakoćese" projiekt zvat, "Saniranje posljedica prethodnog mandata" i "koće" po tebi biti korisnici?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # .......... 2024-01-14 09:14
Citat hranitelj tuljana:
Citat RO:
trebaće... ko će...:
"Nekoće", ne brini... a "kakoćese"
Rugala se sova sjenici.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # ............. 2022-04-17 13:38
Miloševićka je rekla Županija.Ali mi je nejasno. Zašto iz PGŽ?I to veliki upitnik?(naši novinari nisu novinari u biti uhljebi koji pišu što im kažu.I masno naplaćuju.)Riva na Unijama je financirana iz EU.Ili su toliko nesposobni(Bali ja),nemaju pametan kadar da izvuku novce iz EU.Pa plaćaju sami da bi spasili svoje guzice.MI SMO IH BIRALI,na našu štetu!Ili su im blokirani novci iz EU?Što me nebi čudilo zbog mutljavine.Neza boravimo OLAF.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
128 # ............ 2022-04-12 09:08
Radio Lošinj
Niti jednu riječ o dodatnim radovima na Unijama.O Krapnju rive.Ništo o bacanju naših novaca?Spomenul i Porozinu.
Njima je sve u redu.Samo napred.Užas.Sve skrivaju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
022 # IstinaLošinjska 2022-04-12 14:01
Istina je da u cijeloj ovoj tužnoj priči(a di je politika svaka je takva)će najveću cijenu platit ilovčani,jer im iz inata neće vratiti liniju, kao i cijeli onaj dio obale koji je nepovratno uništen bagerom.
Jad,bijeda i čemer SDPovskog upravljanja poduprijet HDZovskim lobiranjem.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
116 # Cuvari luke u zimskom perioduTihi 2022-04-12 22:30
A sto ocekivat o partijskog radia,boje se gubitka finacitanja od Grada a i jedan djelatnik radia je u koalicji GV /PGS/i mislim i u Upravnom vijeću Lučke uprave.
Kako mama kaže,ona je gazdarica Grada i Radia
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # ...... 2022-04-13 17:17
SDP puši HDZ pa HDZ puši SDP.
HDZ i SDP zajedno puše OLAF-U!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # MrtvaškaProvokator 2022-04-13 17:19
Čini mi se da HDZ malo žešće puši OLAF-U.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
021 # Molim ili silom.. 2022-04-12 18:01
Šta ovi kreteni ne misle vratiti liniju 311 na Mrtvašku?
Treba nešto napraviti.Ovo je neizdrživo.Ako treba ja sam da idemo galamiti ispred općine kad bude najveća gužva u gradu.Nek ih bude sram!Ako imaju srama!Ne može ovo ovako ostati!Gosti se zgražaju!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
018 # Vrhunski bezobrazlukOMG 2022-04-12 19:15
Kaže gradonačelnica da će ona raditi kako ona hoće, a kada drugi dobiju izbore neka rade po svom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
117 # .....Jojo 2022-04-12 19:21
Citat OMG:
Kaže gradonačelnica da će ona raditi kako ona hoće, a kada drugi dobiju izbore neka rade po svom.
Ricava guskica oponaša svog partijskog šefa koji govori "Mogu što god hoću".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Vrč ide na vodu dok se ne razbijeEM 2022-04-13 13:48
Citat Jojo:
Citat OMG:
Kaže gradonačelnica da će ona raditi kako ona hoće, a kada drugi dobiju izbore neka rade po svom.
Ricava guskica oponaša svog partijskog šefa koji govori "Mogu što god hoću".
Radit će što god hoće dok joj instiucije ne stanu rep. Čujem da je sud poništio otkaze koje je dala bivšim pročelnicama a sada ima problema sa prijmom u službu Martine Žunić.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # MrtvaškaProvokator 2022-04-13 17:32
Šta je Žunić preživila prošli četvrtak?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
021 # Cuvati luke u zimskom periodiTihi 2022-04-12 22:38
DA spremaju Ilovčani prosvjed samo čekaju da bude malo više turista po gradu,...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # ProsvjedniciIlovčan 2022-04-13 20:50
Za Uskršnje praznike radit će se novi transparenti.. donatori nam donjeli 10-15 raznih farbi, ideja i slika ne nedostaje. Biti će zanimljivo. Vidimo se uskoro na novim lokacijama...
Lp
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Mrtvaška, projekt izumiranja IlovikaZ.C. 2022-04-14 11:14
Dožupanica Medarić, prosto rečeno, drsko laže. Na 2:30 snimke odgovara na pitanje novinarke zašto je ovaj projekt važan za Otočane i kakvu korist nosi za razvoj otoka. Bez imalo stida ona izgovara drsku mješavinu istine i laži. Kaže da je to projekt Županijske lučke uprave Mali Lošinj (istina) i Grada Malog Lošinja "koji je davno zacrtan u njihovim prostornim planovima" (prijesna laž). Pogledajte i poslušajte snimku izlaganja Ivane Kekin u Saboru o otočiću Iloviku koji je demografski cvao zbog desetminutne linije koja ga je spajala s Lošinjom. I kako se zbog projekta „nadogradnje“ luke na Lošinju, koji krši brojne propise, stanovnici sada do Lošinja moraju voziti čak 80 minuta i da otoku prijeti izumiranje i propadanje.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # Sto je istina o luci MartvaskaTihi 2022-04-14 22:24
Evo bilo i na dnevniku Nove Tv,sto to nije sramota koliko novaca bacaju za zastitare.E da je to oni plaćaju iz svoje kase ne bi se tako ponašali.Bahati ,bezobrazni..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # 14.4.2022dnevnik.hr 2022-04-15 09:35
više od 400.000 kuna potrošili na zaštitare

dnevnik.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
27 # Kako toDoktor klaun 2022-04-16 11:20
Što kaže doktor klaun o toj temi ?
Kako će kod svoje dragane ns susjedni otok ?
Ne brine ga to ?
Možda sad može preko međunarodne humanitarne organizacije, ipak je on sad direttore.
Lijepa naša, zemlja odlikaša ( i doktora znanosti, pravih pravcatih ).
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # ?????Šta je istina o Mrtvaška? 2022-04-16 13:18
NIKO NIJE DEMANTIRAO SABORSKU ZASTUPNICU KEKIN.ZNAČI DA JE ISTINA SVE ŠTO JE REKLA U SABORU.......DA NISTE VI SLJEDEĆI?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Vrijeme za podnošenje računa

    DB 19.02.2025 15:07
    Vulgarnom nitkovu with love
    Napisao sam da si budala (a ne "budala", jer navodni znaci mijenjaju smisao) kao odgovor na tvoju tvrdnju, citiram, "Namagarčeni su samo oni koji su pristali da im drugi ljudi (prisilno, iz poreza) plaćaju njihovo dopunsko". Dakle budala si jer tvrdiš ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    DB 19.02.2025 14:52
    "prijetnje silom i utamničenjem"
    Siguran sam da je malo onih koji kako pišeš "dolaze na privatni portal pisati protiv onoga za koga su glasali pod obećanjem novčane dobiti. Pa su sad ljuti jer su prevareni." A možda nitko takav ne dolazi na privatni portal da bi pisao "protiv onoga za ...

    Read more...

     
  • Građani kao publika za naslikavanje

    gost 19.02.2025 10:01
    Riječi bez pokrića
    S velikim zadovoljstvom pročitao sam vijesti o započinjanju gradnje dječjeg vrtića „Mrav“, piše Mario Franković o vijesti kojom se gadonačelnica tako ponosi. A portal za hvaljenje gradonačelnika već danima je širi po Facebooku. Objave plaća novcem iz ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 19.02.2025 07:41
    ...
    Treba se prisjetiti tko je ono lobirao za Garija "jer je drugačiji" i tko je bio podrška svim tim žetončićima, tko je bio support Devi i Devin PR, pa zbrojiti 2+2. Tim ljudima, ma kako glasno signalizirali "oporbenost" HDZu ne treba nimalo vjerovati jer ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Tovar 18.02.2025 18:25
    Održivost vlasti kupnjom žetončića
    Na Lošinju je to praksa otkako je ono kupljen Milan Mužić da bi Kapeli i HDZ sa kompanijom smjenili Baliju i "obitelj stranaka" s vlasti. A za dva zadnja mandata su prvo kupljeni Živković i Maljevac (HNS-IDS) a zatim Devčić sa svoja dva žetonćića.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 18.02.2025 18:22
    ...
    Evo moj stari nije razvrgnuo i lijepo ima dopunsko :) Svoje dopunsko. Koje je njegovo. Odnosi se na njega. To je njegovo osobni neprenosivo osiguranje. Koje plaća sebi. Za sebe. Ne očekuje da mu ga plati netko drugi. Netko tko ima manje od njega. Netko ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 18.02.2025 17:30
    ... te napravila.
    I onda sam ja "budala" a ne oni koji su vjerovali HDZu o AK. Drago mi je zbog svih njih i zbog tebe. Zaista. Drugo niste ni zaslužili.

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Marinero 18.02.2025 16:54
    Kad premijer bojkotira predsjednika države
    Plenković bojkotira odlazak na inauguraciju Predsjednika. Bojkotira prihvatiti poraz svoje politike kod 75 % građana, no prijatelji iz EU nisu mu pruzili priliku da ima časnu izliku, zašto u svojoj zemlji ne postuje volju gradana. Tako piše komentator ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 18.02.2025 16:10
    Nekulturni HDZ
    Milanović je sa skoro 75 posto osvojenih glasova pobijedio protukandidata Dragana Primorca, kandidata vladajućeg HDZ-a premijera Andreja Plenkovića. Kao što su ranije najavili nisu prisustvovali ustoličenju predjednika države izabranog s tako dramatičnom ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    DB 18.02.2025 13:02
    Obećanja su obveze
    Ma o čemu pričaš, budalo :lol: Pa namagarčeni su i svi drugi koji su glasovali za AK i njezin HDZ vjerujući da su obećanja političke obveze. Ja se ne mogu sjetiti ni jednog koje je ispunjeno.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 18.02.2025 10:38
    Molim?
    Od kuda ti da mi to ne smeta?

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ..... 18.02.2025 09:26
    To trolu ne smeta
    Zanimljivo je da ovaj pacijent ne prigovara što drugi ljudi prisilno financiraju HDZ-ovu izbornu kampanju podmićivanjem poduzetnika, poljoprivrednik a i obrtnika. Debelim guskama vrat mažu poticajima iz gradskog proračuna.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 18.02.2025 06:36
    He he
    Namagarčeni su samo oni koji su pristali da im drugi ljudi (prisilno, iz poreza) plaćaju njihovo dopunsko. Socijalno ugroženi pojedinci imaju već riješeno dopunsko. Oni koji nisu vjerovali HDZu ili nisu željeli da im drugi i često siromašniji, plaćaju ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 18.02.2025 06:33
    Tko bi rekao?!
    Pa nisam ja glup, ne vjerujem ja HDZu cijelo ovo vrijeme. Niti sam glasovao za njega. A nisam ni nitkov. Ne očekujem da drugi plate moje troškove i to prisilno. Koliko puta sam vam napisao da ne glasate za HDZ. Da ne vjerujete HDZu? Većinu je admin ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ..... 17.02.2025 21:44
    ......
    Nit je glup nit se pravi glup. On je nitkov.

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 17.02.2025 21:37
    Jadno, sramotno i nekulturno
    Milanović je pobijedio u najčistijem tipu izbora koji imamo. No premijer koji je po rangu niži od predsjednika republike potiče bojkot dolaska na njegovo ustoličenja.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Lana 17.02.2025 19:49
    ...
    Ti si baš glup ili se praviš glup? Prije su ljudi imali svoje dopunsko, sada nemaju ni svoje dopunsko, ni dopunsko preko Grada. Pa plaćaju punu cijenu svega. Naravno da će platiti sami, a zna se tko ih je još jednom namagarčio.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 17.02.2025 17:29
    Pa netko treba platiti...
    "Ana je loša jer je podijelila lovu drugima pa nije ostalo za nas". Nego, iz čijeg džepa bi trebali platiti ljudi za SVOJE preglede? Iz čijeg džepa bi onaj koji plovi na strancu, trebao platiti SVOJE preglede? Onda oni koji posjeduju nekoliko apartmana?

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    CC 17.02.2025 09:54
    Ne svima nego samo njima!
    Potpore nije dijelila kome treba i kome ne treba nego je platila glasove na narednim izborima. Uz 50 fotografija objavila je sladunjav tekst od kojeg mi se smučilo. Ono - "za razvoj gospodarstva na našem Lošinju!", "Za 2025. godinu pripremamo još veći ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ... 17.02.2025 09:16
    ...
    a možda jednostavno više nema para za dopunsko, pred Novu godinu je podijelila potpore i kome treba i kome ne treba, a umirovljenici neka se još malo strpe, sada bez dopunskog neka plaćaju doktore iz svog džepa

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    DB 17.02.2025 08:27
    Brigu na veselje
    To je zato što je Ana ključeve Grada predala maškarama. A ona udarila brigu na karnevalskim veselje.

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    Gost 17.02.2025 08:12
    Podjela svijeta
    Opet se sudbina svijeta kroji u Minhenu. Hitlera i Mussolinija nema, ali sada su tamo Trump i Putin. EU, UN i Ukrajinci nisu ni u hodniku :sad:

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    WoW 16.02.2025 21:37
    Dal je snijeg, il su labudovi?
    Naravno da dopunsko nije uplaćeno, od 31.12.2024. na i Transparentnost , osim nekoliko putnih naloga nije prikazana niti jedna isplata.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Nikola 16.02.2025 14:55
    ...
    Koliko sam čuo sa nekoliko strana, nekim penzićima je već žao što su pristali da Grad umjesto njih samih vodi brigu o njihovom dopunskom osiguranju. Od toga da premije za siječanj i veljaču još nisu uplaćene, pa do problema u liječničkoj ambulanti ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 16.02.2025 10:28
    Ukalkulirana senilnost birača
    Misle da su lukavi kad ove "novosti" guraju par mjeseci prije izbora kao ješku za glasače. Čak i izborno obećanje besplatnog dopunskog za umirovljenike od prije četiri godine lažno prikazuju kao inovaciju. Sigurno misle da su svi penzići senilni pa ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ...... 15.02.2025 17:11
    Na vrbi svirala
    Na izmaku drugog mandata bez da su ostvarena predizborna obećanja gradonačelnica odvažno javlja da su prijavljena 4 projekta za žicanje novca iz Programa za razvoj otoka. Neispunjena obećanja ona i njen HDZ pokušavaju zataškati sa ova 4 na vrbi ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    NN 15.02.2025 14:55
    Znakovita šutnja o povijesti propadanja
    Idu mi suze od ganuća što i šef TZ ML odaje poštovanje talijanskoj vlasti nad Lošinjem. Ne hvali je jer nema je zašto hvaliti. Ali iz poštovanja ili da se domaći Talijani ne uvrijede prešućuje udarac koji su lošinjskom turizmu zadale talijanske vlasti.

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 14.02.2025 16:11
    Sablasno podsjećanje
    Ovaj dogovor velikih i jakih na račun malih i slabih sablasno podsjeća na događaj iz 1938. godine u povijesti nazvan Minhenski sporazum kojim su velike sile dogovoril komadanje Čehoslovačke da udovolje Hitlerovim apetitima. Ako se pitate gdje su bili ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    ...... 13.02.2025 17:26
    Počelo je počelo
    Američki i ruski predsjednici Donald Trump i Vladimir Putin u telefonskom razgovoru jučer su sat i pol odlučivali o sudbini Ukrajine. Dogovarali su primirje i predaju teritorija Ukrajine Rusiji, iza leđa ukrajinskog predsjednika Volodimira Zelenskog.

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 13.02.2025 15:32
    Nazadovanje Lošinja pod talijanskom vlasti
    Suživot doseljenih nakon 1945. s Talijanima lako je objasniti. Oni nisu iskusili fašističku vlast prije 1945. na ovim otocima. Evo što o lošinjskom turizmu u međuratnom razdoblju pod talijanskom vlasti piše u jednom znanstvenom radu: Nazadovanje otoka ...

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Vrijeme za podnošenje računa

    DB 19.02.2025 15:07
    Vulgarnom nitkovu with love
    Napisao sam da si budala (a ne "budala", jer navodni znaci mijenjaju smisao) kao odgovor ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    DB 19.02.2025 14:52
    "prijetnje silom i utamničenjem"
    Siguran sam da je malo onih koji kako pišeš "dolaze na privatni portal pisati protiv onoga ...
     
  • Građani kao publika za naslikavanje

    gost 19.02.2025 10:01
    Riječi bez pokrića
    S velikim zadovoljstvom pročitao sam vijesti o započinjanju gradnje dječjeg vrtića „Mrav“ ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 19.02.2025 07:41
    ...
    Treba se prisjetiti tko je ono lobirao za Garija "jer je drugačiji" i tko je bio podrška ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Tovar 18.02.2025 18:25
    Održivost vlasti kupnjom žetončića
    Na Lošinju je to praksa otkako je ono kupljen Milan Mužić da bi Kapeli i HDZ sa kompanijom ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 18.02.2025 18:22
    ...
    Evo moj stari nije razvrgnuo i lijepo ima dopunsko :) Svoje dopunsko. Koje je njegovo.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 18.02.2025 17:30
    ... te napravila.
    I onda sam ja "budala" a ne oni koji su vjerovali HDZu o AK. Drago mi je zbog svih njih i ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Marinero 18.02.2025 16:54
    Kad premijer bojkotira predsjednika države
    Plenković bojkotira odlazak na inauguraciju Predsjednika. Bojkotira prihvatiti poraz svoje ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 18.02.2025 16:10
    Nekulturni HDZ
    Milanović je sa skoro 75 posto osvojenih glasova pobijedio protukandidata Dragana Primorca ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    DB 18.02.2025 13:02
    Obećanja su obveze
    Ma o čemu pričaš, budalo :lol: Pa namagarčeni su i svi drugi koji su glasovali za AK i ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 18.02.2025 10:38
    Molim?
    Od kuda ti da mi to ne smeta?
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ..... 18.02.2025 09:26
    To trolu ne smeta
    Zanimljivo je da ovaj pacijent ne prigovara što drugi ljudi prisilno financiraju HDZ-ovu ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 18.02.2025 06:36
    He he
    Namagarčeni su samo oni koji su pristali da im drugi ljudi (prisilno, iz poreza) plaćaju ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 18.02.2025 06:33
    Tko bi rekao?!
    Pa nisam ja glup, ne vjerujem ja HDZu cijelo ovo vrijeme. Niti sam glasovao za njega. A ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ..... 17.02.2025 21:44
    ......
    Nit je glup nit se pravi glup. On je nitkov.
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 17.02.2025 21:37
    Jadno, sramotno i nekulturno
    Milanović je pobijedio u najčistijem tipu izbora koji imamo. No premijer koji je po rangu niži ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Lana 17.02.2025 19:49
    ...
    Ti si baš glup ili se praviš glup? Prije su ljudi imali svoje dopunsko, sada nemaju ni svoje ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 17.02.2025 17:29
    Pa netko treba platiti...
    "Ana je loša jer je podijelila lovu drugima pa nije ostalo za nas". Nego, iz čijeg džepa ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    CC 17.02.2025 09:54
    Ne svima nego samo njima!
    Potpore nije dijelila kome treba i kome ne treba nego je platila glasove na narednim izborima.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ... 17.02.2025 09:16
    ...
    a možda jednostavno više nema para za dopunsko, pred Novu godinu je podijelila potpore i ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    DB 17.02.2025 08:27
    Brigu na veselje
    To je zato što je Ana ključeve Grada predala maškarama. A ona udarila brigu na karnevalskim ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    Gost 17.02.2025 08:12
    Podjela svijeta
    Opet se sudbina svijeta kroji u Minhenu. Hitlera i Mussolinija nema, ali sada su tamo Trump ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    WoW 16.02.2025 21:37
    Dal je snijeg, il su labudovi?
    Naravno da dopunsko nije uplaćeno, od 31.12.2024. na i Transparentnost , osim nekoliko ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Nikola 16.02.2025 14:55
    ...
    Koliko sam čuo sa nekoliko strana, nekim penzićima je već žao što su pristali da Grad umjesto ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 16.02.2025 10:28
    Ukalkulirana senilnost birača
    Misle da su lukavi kad ove "novosti" guraju par mjeseci prije izbora kao ješku za glasače.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ...... 15.02.2025 17:11
    Na vrbi svirala
    Na izmaku drugog mandata bez da su ostvarena predizborna obećanja gradonačelnica odvažno ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    NN 15.02.2025 14:55
    Znakovita šutnja o povijesti propadanja
    Idu mi suze od ganuća što i šef TZ ML odaje poštovanje talijanskoj vlasti nad Lošinjem. Ne ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 14.02.2025 16:11
    Sablasno podsjećanje
    Ovaj dogovor velikih i jakih na račun malih i slabih sablasno podsjeća na događaj iz 1938.
     
  • Kult Agostina Straulina

    ...... 13.02.2025 17:26
    Počelo je počelo
    Američki i ruski predsjednici Donald Trump i Vladimir Putin u telefonskom razgovoru jučer su ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 13.02.2025 15:32
    Nazadovanje Lošinja pod talijanskom vlasti
    Suživot doseljenih nakon 1945. s Talijanima lako je objasniti. Oni nisu iskusili fašističku ...