Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Mišljenje prof. dr. Gomerčića nije meritorno

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

 

Jutarnji list 16. prosinca 2006. donosi pismo Davorina Markovića, ravnatelja Državnog zavoda za zaštitu prirode kojim upozorava javnost na netočne informacije i neutemeljene tvrdnje prof. dr. Hrvoja Gomerčića da "nema znanstvene osnove za rezervat kod Lošinja".

  

  Zavod smatra mišljenje prof. dr. Gomerčića nemeritornim . . .

U izdanju dnevnih novina Jutarnji list od 10. prosinca 2006. objavljen je članak novinara Mladena Gerovca pod naslovom Dupini u mreži lokalnih interesa. U sklopu njega objavljen je i intervju s prof. dr. Hrvojem Gomerčićem s Veterinarskog fakulteta s podnaslovom Nema znanstvene osnove za rezervat kod Lošinja.

U članku smo uočili niz netočnih informacija i neutemeljenih tvrdnji na koje vam skrećemo pozornost, a u želji da se doista objektivno informira javnost.

Podsjećamo da je dio akvatorija Lošinja preloženog za zaštitu područje koje je najduže i najsustavnije istraživano u smislu populacije dobrog dupina, a u novije vrijeme i ostale morske faune i flore. Istraživanja su provodili nevladina udruga Plavi svijet - institut za istraživanje i zaštitu mora, Hrvatski prirodoslovni muzej i Prirodoslovni muzej u Rijeci. Pritom je potporu pružila kneževina Monako, koja predstavlja i tajništvo Sporazuma o zaštiti kitova u Crnom moru, Sredozemnom moru i susjednom Atlantskom području - ACCOBAMS u okviru Bonnske konvencije. Ističemo kako je Sporazum ACCOBAMS temeljni međunarodni ugogor s ciljem očuvanja kitova i dupina (Cetacea) na području Sredozemlja i Crnog mora, koji trenutno ima 20 država stranaka, među kojima i Republika Hrvatska.

Znanstveno vijeće ACCOBAMS-a, čiji su članovi vodeći europski i svjetski stručnjaci za dupine i kitove, također je prepoznalo vrijednost područja, te ga uvrstilo kao prioritetno područje za zaštitu dobrih dupina u Sredozemlju.

Državni zavod za zaštitu prirode, kao središnja stručna institucija za zaštitu prirode u Hrvatskoj i meritorna institucija za pitanje struke zaštite prirode na temelju raezulatata dosadašnjih istraživanja utvrdio je da je područje vrijedno za zaštitu i shodno tome predložilo zaštitu u kategoriji posebnog rezervata u moru. Ministarstvo kulture, tijelo državne uprave nadležno za zaštitu prirode, na temelju toga je donijelo rješenje o preventivnoj zaštiti. Zavod je također utvrdio da je s obzirom na vrijednost riječ o potencijalnom NATURA 2000 području. NATURA 2000 je ekološka mreža Europske unije koja obuhvaća područja važna za očuvanje ugroženih vrsta i stanišnih tipova u tzv. povoljnom stanju očuvanosti.

Zavod smatra mišljenje prof. dr. Gomarčića nemeritornim jer nije moguće izvršiti kvalitetno praćenje dupina, tj. uočiti njihovu zastupljenost i rezidentnost na tom području samo promatranjem iz aviona u nekoliko navrata. Za to su potrebna sustavna istraživanja na nekom području.

Dupini se pojavljuju na cijelom Jadranu i nije isključeno da se na nekom drugom području pojavljuju učestalije, ali akvatorij Lošinja i Cresa je najduže i najsustavnije istraživan, pa je prema tome zasad jedino područje na Jadranu koje ima osnove za proglašenje zaštićenim.

Želja nam je da u Jadranu identificiramo sva područja značajna za hranjenje i razmnožavanje dupina i ustanovimo mrežu zaštićenih područja. To je, uostalom, i obveza RH kao članice sporazuma ACCBAMS. Pritom prijedlog za zaštitu moramo zasnivati na utemeljenim argumentima.

I na kraju, navod prof. dr. Gomarčića o tome da odgovore na zadanu temu mogu dati i druge institucije nije u potpunosti točan jer se problematikom dupina u Hrvatskoj bavi samo nekoliko znanstvenika.

Ravnatelj Zavoda Davorin Marković 

 

Komentari: 

0 0 # uspjeheko-eko 2006-12-16 17:09
Ovo je super da se našao netko pametan i odgovoran da komentira ova dogaðanja oko zaštićenog područja kada gradska vlast kojoj bi to trebalo biti u najvećem interesu ne shvaća vrijednost rezervata!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2006-12-16 17:26
Meni se dopala finoća kojom je ravnatelj Zavoda ustvari rekao da taj Gomerčić uopće nije stručnjak za dupine: "I na kraju, navod prof. dr. Gomarčića o tome da odgovore na zadanu temu mogu dati i druge institucije nije u potpunosti točan jer se problematikom dupina u Hrvatskoj bavi samo nekoliko znanstvenika." Lijep način da se kaže kako Gomerčić nije meðu njima ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # HZ 2006-12-16 19:33
Ako pretražite stranicu bib.irb.hr/ s ključnom riječi "dupin", vidjet ćete da je prof. Gomerčić koautor skoro svih objavljenih radova o dupinu u Hrvatskoj!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2006-12-16 19:54
Njegovi radovi su tipa
"Elektronskomik roskopska i svjetlosnomikro skopska istraživanja masne jetre u dobrog dupina (Tursiops truncatus) iz Jadranskog mora", a on piše naručena mišljenja o njihovoj populaciji koju je utvrðivao s par preletanja avionom kako bi se sakrili od buke :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Artatore - Kandija - M.Lošinj 2006-12-16 23:51
Ne mogu se oteti dojmu da HZ ima nekakve veze s irb (bib.irb.hr). U tom je slučaju razumljivo da stoji iza prof. Gomerčića i njegovim istraživanjima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Artatore 2006-12-17 00:59
Ti su najgori koji stoje iza glavnih aktera ,takvi samo nabacuju završni
premaz na sve.:cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2006-12-17 08:16
Gomerčiću se vjerojatno ne može osporiti stručnost glede histologije i embriologije morskih sisavaca, ali on se po narudžbi upetljao u područje terenskih istraživanja o kretanju, navikama, ponašanju i populaciji dupina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-17 11:15
Stručnjak opće prakse koi radi pod sloganom "plati i nosi" :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # HZ 2006-12-17 13:51
HZ ne stoji iza nikoga niti itko stoji iza te osobe. Samo sam vam dao adresu gdje možete naći podatke o nečijoj znanstvenoj bibliografiji. Pretpostavljam da se većina sudionika u ovim diskusijama inače ne služi tom vrstom pretraživanja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2006-12-17 14:24
Kako si mogao vidjeti, ja sam se poslužio.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PlaviCvijet 2006-12-17 18:19
Na stranicama: www.mzos.hr/.../rad_h.htm
moguce je dobiti dokaz da je gosp. Gomercic vec dulje povezan s HDZ-om jer je za njih radio jos 1995.

Tip rada: Pozvano predavanje
Naslov: Istraživanje dupina u Jadranskom moru
Ustanova: Gradski odbor HDZ-a Split
Godina: 1995

Koliko nam je znanost jadna i o kojoj se sebeljubljivoj ptici radi može se vijdeti iz njegove biografije u kojoj nabraja znanstvene titule cijele svoje obitelji i to na stranici:
vef.hr/.../HGbiografija.htm
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-17 21:24
He, he, "Oženjen je s dr. sc. Verom Gomerčić, roðenom Pehar, s kojom ima dvoje djece: kćerku mr. sc. Anu Galov i sina mr. sc. Tomislava." Reklo bi se da su djeca roðena kao mr. sc.
:D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # još jedan gost 2006-12-18 21:06
Pa da, izgleda da i HZ-u nedostaje slovo D u stedini - možda ? :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # HZ 2006-12-18 21:38
Preporučam tzv. gostu da, umjesto da se služi plitkim dosjetkama, za lektiru pročita tekst na stranici volim-losinj.org/.../... !
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # jedan gost od prije 2006-12-19 00:11
Hmm, doista zanimljiva plitkost usporedbe - znaći ima elemenata istine?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-19 08:19
"Jedan gost od prije" je pokazao ne samo plitkost nego i nemoć pred argumentima HZ-a. Postupio je poput frustriranog djeteta koje plačući dobacuje jačem od sebe "Ivo - pivo" ili "Pero - sero". Ovo je djetinjasto, ono glupo, primitivno i budalasto.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # skoro HZ 2006-12-19 11:50
Ovaj posljednji komentar definitivno u najboljem primjeru potvrðuje Godwinov zakon.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Babalu 2006-12-19 12:41
U doba moga djetinjstva Godwinov zakon je u jednom kraju u unutrašnjosti djelovao pod imenom "logika babe Stane". Baba Stana je bila prodavačica na tržnici, i kad bi joj netko rekao da su jaja koja prodaje sitna, da je zelen uvela ili krumpir isklijao, baba Stana bi počela vikati "Gledaj sebe, kučko, kakva si! Napirlitala si se kao neka kurva! A mati ti se je... sa Švabama. Nisi ni ti bolja!"
Ovovremene babe Stane umeću D u inicijale, prigovaraju na prošlosti u vrijeme socijalizma, predbacuju nedostatak državotvornosti i domoljublja svakome tko ne govori u interesu njihova vlastitog biznisa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # max-tv 2006-12-19 12:54
....... no, vratimo se dr.Gomerčiću (HZ i komentari koje je izazvao slijed dogaðaja nisu valjda bitniji od same teme) ......
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2006-12-19 13:57
Slažem se, no vratimo li se Gomerčiću pitanje je koliko je histolog i embriolog pozvan da sudi o staništima, migraciji i navikama dupina. Metoda za koju tvrdi da ju je primijenio savršeno odgovara onima koji su protiv rezervata kraj Lošinja iz čega valja zaključiti da je u funkciji naručene ekspertize, a ne znanosti. Gomerčić je za investitore u nerezinsku marinu ono što je "moj stomatolog" u TV reklamama za paste za zube: glumac koji glumi znanstvenika. Njegov zaključak da dupine ne treba štititi samo na Lošinj nego na cijelom Jadranu, a kako to nije moguće, ne treba ni na Lošinju flagrantan je primjer prostituiranja znanosti.

Ima li se tu što dodati?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # HZ 2006-12-19 20:37
U svakom slučaju elaborat o dupinima naručen od potencijalnog investitora nije dobra referenca! Koliko god vjerovali stručnosti i znanstvenom ugledu prof. Gomerčića, uvijek će u takvoj situaciji ostati tračak sumnje da su rezultati analize stanja naručeni i prilagoðeni željama naručitelja (jer inače on ne bi njima veselo mahao). Jednako tako mogao bi g. Jureković naći stručnjaka koji bi nam objasnio da je marina u uvali Lozičina u Artatore super stvar i da nema opasnosti za okoliš i bioraznolikost! Nije dovoljno niti da protivnici izgradnje marine u Nerezinama tvrde da dupini stalno plivaju Lošinjskim kanalom (što se vidi sa svakog prozora u Zagazinama), niti da zagovornici objasne da nisu vidjeli više od 5-6 dupina tijekom nekoliko prelijetanja Kanala. Činjenice se moraju kvantificirati! Ja bih prvi volio znati da su dupini uvijek na raspolaganju za promatranje na nekom poznatom mjestu, no veliko je pitanje znaju li to i dupini! Tko će njima objasniti da je to njihov rezervat? Nikakve insinuacije već snaga argumenata, mjerenja i opažanja!
Ja sam vidio stada dupina i prema Susku i preko puta uvale Liski, no da li je to zaista njihovo stalno stanište? Očigledno nije! Lošinjski dupin vrti se u tom području, to je činjenica, a koje područje treba proglasiti rezervatom, to ne može biti samo želja već čvrsto argumentirana stvarnost! Tek će tada država pristati proglasiti zaštićeno područje. U protivnom se ugrožavaju ribari, a i oni bi tu mogli reći svoje! Ako neko može podastrti činjenice, to je jedini način da dupini dobiju svoje službeno stanište! U protivnom bit će samo prolaznici kao i ostali plovni objekti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # hrzo 2006-12-20 00:04
Opet HZ, ti njemu prst - a on ruku!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ?????? 2006-12-20 01:43
Pa pustite covjeka da nam kao strucnjak (ako smo dobro razumijeli i sam je veliki strucnjak) objasni gdje bi on stavio rezervat za dupine a i nek objasni sto ima protiv gospodina D.Jurekovića?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2006-12-20 08:23
Upitniče, savjetujem ti da prestaneš praviti budalu od sebe ... Čovjek nije protiv drugog čovjeka ako je protiv nezakonitih radnji ili štete koju mu drugi čovjek nanosi.

Sinoć sam potpisao internet peticiju protiv dječje pornografije. Ja nisam protiv onih koji je šire, čak ni ne poznajem nikoga od njih. Ja sam protiv pornografije. Nisam protiv ljudi koji je šire i na tome zaraðuju.

Onaj tko je pritiv nezakonite eksploatacije kamena nije protiv gospodina Jurekovića nego protiv nezakonite eksploatacije. Pametnome dosta, ali upitniku vjerojatno nije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ups ?!hop-cup 2006-12-20 12:44
I tada je dotični ljutito izjavio o prapočecima naseljavanja do tada uspavane uvale, tj. prvoj i inicijalnoj devastaciji Artatora, kako slijedi:
(čitaj pomno ima tu i dobrog i lošeg)

Komentira HZ on 2006-10-30 18:40:18
--------------------------------------------------------------------------------
Ne želim biti zloćest osim kada je to nužno!

Evo sada nekoliko konstruktivnih tonova; Želim podsjetiti one koji su zaboravili, a poučiti one koji ne znaju, da je naseljavanje uvale Artatore počelo 50-tih godina prošlog stoljeća. Prvi koji su uočili ljepotu zelene uvale bili su upravo zagrepčani Kepert, Lipovčak, Zorc, kasnije Pletikosa, itd. U to je vrijeme započeo i pokret obnove lošinjskog turizma koji je u ime Društva prijatelja Lošinja predvodio Branko Škorić. Društvo je imalo za ciljeve revitalizirati lošinjski život i turizam. Danas bi se to nazvalo potporom održivom razvoju. Nažalost, u to doba ideje očuvanja ekoloških vrijednosti nisu bile previše popularne, već su se prioriteti davali industrijalizac iji soc-realizma. Sve do početka 70-tih, kad je provedeno naseljavanje Artatora, uvedeno niz komunalija, itd. uvala je bila uspavana ljepotica koja je čekala svog princa da ju probudi. Nažalost u novije vrijeme prinčevi su dojahali na buldožerima i bagerima umjesto na bijelom konju pa je tako prva bila devastirana uvala Ružmarinka. Tamo je stogodišnja šuma hrasta crnike zamijenjena kamenim platoom! Bilo je tu i sudskih tužbi i osuda, no sve je to zaboravljeno! Štoviše, nastavilo se je s devastacijom sve dok prošle godine stvari nisu bile vraćene u prvobitno stanje.

Želim reći da je očuvanje vrijednosti Artatora jedna od najvažnijih misija i da dajem punu potporu udruzi Eko Kvarner Cres-Lošinj! Na pravom ste putu!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2006-12-20 12:58
Naseljavanje Artatora Hop-cup naziva "inicijalnom devastacijom" kako bi opravdao i legalizirao sadašnju devastaciju. Hoće reći da sadašnji devastatori samo idu stopama onih prvih, pa im se nema što prigovoriti. Izgleda da i za pitanje uvale Artatore imamo doktora kakav je Gomerčić za dupine :-)
Ho-cup je (namjerno) previdio da HZ govori o održivom razvoju jer se to ne uklapa u njegovu teoriju o opravdanoj devastaciji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # hop-cup 2006-12-20 14:42
Hop-cup je rekao da u tekstu ima dobrog i lošeg, nije komentirao članak i neće komentirati zaključak Xman-a, dapaće neće ni teoretizirati o održivom ili neodrživom razvoju - to prepuštam "stručnjacima" i ljudima iz struke.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ??????? 2006-12-23 16:55
Ako je netko kriv za devastaciju onda ste to vi zagrebčanci valjda se svetite na siromašnijima pošto su vas bogati u zagrebu prevladali.
Kažem vam idite zaustavite bandića i njegov beton pa onda nas učite pameti. 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


ZADNJI KOMENTARI

  • Zakonom protiv govora mržnje

    gost 27.07.2021 12:48
    Kako uvrijediti HDZ-ovca?
    Kako, čime, na koji način se može uvrijediti HDZ-ovca? Imaj u vidu da pod uvredom smatramo ...
     
  • Zakonom protiv govora mržnje

    Ivan 27.07.2021 11:22
    teren broj 1
    Vjerojatnije je da si previše opterećen samim sobom.
     
  • Zakonom protiv govora mržnje

    Ćisto sumljam 27.07.2021 11:04
    Odgovor napuhanku
    Ako misliš na mene, reagirao sam samo na tvoj beskrajno bahati zahtjev da ti se odgovori ...
     
  • Svaštara br. 2

    DennisShege 27.07.2021 11:03
    qwertyuiop
    gerakl24.ru (http://gerakl24.ru)
     
  • Zakonom protiv govora mržnje

    ZC 27.07.2021 10:46
    Činjenice kažu što je lažna vijest
    U konkretnom slučaju vijesti da je pod Kučićkinom vlasti ostvareno sve najavljeno dovoljno ...
     
  • Zakonom protiv govora mržnje

    hranitelj tuljana 27.07.2021 09:09
    Laska mi ponekad
    Gdje je sad onaj koji mi svaki put na razini djeteta u vrtiću (beskrajno frustriran što mi ...
     
  • Zakonom protiv govora mržnje

    hranitelj tuljana 27.07.2021 09:04
    Pa evo vi ste dokaz
    Cijelo vrijeme većina komentatora ovdje kritizira i vrijeđa HDZ i hadezeovce. Ismijava ih i ...
     
  • Zakonom protiv govora mržnje

    hranitelj tuljana 27.07.2021 09:01
    Ministarstvo istine
    Tko će određivati što je lažna vijest? Bi li oni koji su tijekom 2020. širili upozorenja ...
     
  • Zakonom protiv govora mržnje

    ZC 27.07.2021 08:38
    Kazne za širenje lažnih vijesti
    Reci prijatelju da će zakon imati kaznene odredbe za širenje lažnih vijesti (fake news).
     
  • Priča o golfu: Zadnji čin obmane javnosti

    gost 27.07.2021 08:20
    Bahati Plenkijev patuljak
    Nekadašnji gradonačelnik Novog Vinodolskog, a sada ministar prometa i veza u Vladi RH odolio ...
     
  • Priča o golfu: Zadnji čin obmane javnosti

    OMG 27.07.2021 06:55
    pas koji laje ne grize
    Mali napuhanko, a nikada nije popio kavu kod 3 majmuna, kako je obećao.
     
  • Priča o golfu: Zadnji čin obmane javnosti

    ZEZ 26.07.2021 18:11
    Kićenje tuđim perjem
    Kad smo kod ministara i Butković je cvjećka. Pred javnosti se trudi zasluge prisvojiti ...
     
  • Priča o golfu: Zadnji čin obmane javnosti

    gost 26.07.2021 14:39
    Od dotepenca do ministra
    Upravo je na TV emisija Labirint u kojoj je prikazana blistava karijera ministra Ćorića ...
     
  • Zakonom protiv govora mržnje

    Dog 26.07.2021 13:59
    On the Internet, nobody knows you're a dog
    Ministrica kulture piše Zakon o elektroničkim medijima, a ja sumLjam da se uopće razumije u ...
     
  • Zakonom protiv govora mržnje

    MM 26.07.2021 13:05
    Članak 39. za nesnošljive
    A što ako netko izrazi nesnošljivost prema osobi koja je obećala da će Lošinj biti prvi od ...
     
  • Zakonom protiv govora mržnje

    KM 26.07.2021 12:02
    već je testirano
    Nisu uspjeli dobiti Hernadija iz Mađarske, malo je vjerojatno da će dobiti braću Mamić ...
     
  • Zakonom protiv govora mržnje

    hranitelj tuljana 26.07.2021 11:34
    Kako za hdz
    Testiraj. U ostalom prave vladare nećeš moći nekažnjivo vrijeđati, čak ćeš imati velikih ...
     
  • Zakonom protiv govora mržnje

    hranitelj tuljana 26.07.2021 11:31
    Zbunjen?
    Dozvoljeno = ono što nije zabranjeno. Što tu točno nije jasno? Ne smiješ izražavati između ...
     
  • Zakonom protiv govora mržnje

    KM 26.07.2021 10:59
    sve ovo mi je malo nategnuto
    Osobno me zanima, koje su granice jurisdikcije Vlade RH na internetu. Ono, server se nalazi ...
     
  • Zakonom protiv govora mržnje

    gost 26.07.2021 10:56
    Pazi šta pišeš!
    Formalno smiješ kritizirati HDZ, ali u praksi ti se to može obiti o glavu. Mnogi hadezejci ...
     
  • Zakonom protiv govora mržnje

    KM 26.07.2021 10:29
    Panika u redovima: sve vas bum tužil
    I ja čisto sumLJam u poštene namjere vladajućih da žele eliminirati samo stvarni govor ...
     
  • Zakonom protiv govora mržnje

    PMS 26.07.2021 09:43
    Nesnošljivost
    Vrlo opasna odredba jer omogućava kažnjavanje ama baš svake kritike, pa i najbezazlenije ...
     
  • Zakonom protiv govora mržnje

    KM 26.07.2021 09:02
    ...
    U čl.39. između ostaloga piše da je zabranjeno i kažnjivo poticanje na bilo koji oblik ...
     
  • Fantomska Akcija mladih

    Fabio 26.07.2021 08:31
    mi, vi, oni, naši, vaši ....
    Zanima me tko su to MI u bahatoj rečenici "]Najvažnije je da smo kroz ovaj projekt učinili ...
     
  • Zakonom protiv govora mržnje

    Ćisto Sumljam 26.07.2021 08:20
    Dozvoljeni stavovi?
    Gdje to doslovno piše? Navedi gdje piše da imamo slobodu izražavanja dozvoljenih mišljenja ...
     
  • Zakonom protiv govora mržnje

    hranitelj tuljana 26.07.2021 07:32
    LOL, pa ti to ozbiljno? Pa doslovno u članku ispod ti piše da nemaš slobodu izražavanja ...
     
  • Zakonom protiv govora mržnje

    RDx 25.07.2021 14:48
    ...
    Ako se ne slažem s nečijim mišljenjem, imam pravo to javno iskazati. Nema mržnje, samo moj ...
     
  • Zakonom protiv govora mržnje

    Ćisto Sumljam 25.07.2021 13:28
    Ista strana po odluci Vijeća EU
    Da, ti si pisao ma nemoj :o. Pa uz članak imaš citiran komentar Ni jedna odredba zakona RH ...
     
  • Zakonom protiv govora mržnje

    gost 25.07.2021 13:01
    Duh staljinizma živi
    I ovakav komentar će po "novom normalnom" moći biti inkriminiran kao govor mržnje. Stavljanje ...
     
  • Zakonom protiv govora mržnje

    hranitelj tuljana 25.07.2021 12:47
    Ista strana
    Evo o čemu sam pisao u nedavnim komentarima. To nešto što se naziva "Kuća ljudskih prava" i ...