Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Mrtvi kapitali

Korisnička ocjena:  / 16
LošeNajbolje 

6thJedinstveni upravni odjel kojim upravlja pročelnik Čović je valjda upoznat sa stavom da je 12 opasnih pasa ilegalnog skvotera u dvorištu jedne gradske nekretnine punom izmeta u centru Lošinja razumna turistička ponuda, pa trenutno ne poduzima ništa da nekako to riješi. Uporno odbija vjerovati da je nadležan za to i odgovornost prebacuje na Tanju Jović koja to nije riješila u svojem mandatu. Tanja Jović možda vodi odsjek za gospodarenje gradskom imovinom, ali također smatra da za to nije nadležna, već da je nadležan pročelnik. Srećom, gospodin Čović i gospođa Jović su sukladno svojim funkcijama odgovorni za svaki aspekt problema, tako da prebacivanje loptice drugome ili drugoj nema nikakvog smisla 

Mrtvi kapital je propušteni potencijal neke vrijednosti jer se vlasnik za istu ne zna brinuti 

Grad Mali Lošinj je oduvijek brinuo za siromašne, bijedne i napuštene, pa svoju neumornu brigu pokazuju i na primjeru obitelji Privileggi koja već godinama nastanjuje gradsku nekretninu na adresi Studenac 19. Josip Privileggi za 107,25 kn mjesečno unajmljuje zadnjih 12 godina dvije sobe i kupaonicu, a Alessandro Privileggi za 133,78 kn mjesečno tri sobe, kuhinju i kupaonicu. Najamninu plaćaju, odnosno ne plaćaju, neredovito i neuredno, kako i žive. Smeće odlažu na ulicu, ispiru izmet, urin i dlake pasa na ulicu, a imaju ih trenutno 12. Odnosno, istinitosti radi, 12 pasa ima izvjesni Marko Polović koji u gradskoj nekretnini živi bez dozvole grada, bez ikakve pravne osnove, ilegalno i tako navodno već godinama.

No ovo nije priča o obitelji Privileggi, obitelji s margina društva i sa stranica novinskih crnih kronika, već o širokogrudnosti pročelnika gospodina Čovića, voditeljice odsjeka za upravljanje gradskom imovinom gospođe Tanje Jović i svih drugih djelatnika uprave Grada Malog Lošinja koji se godinama bore kako bi u gradskoj nekretnini nekako zadržali neplatiše koji uništavaju gradsku i tuđu imovinu i ugrožavaju zdravlje drugih.

Priča je klasično hrvatska odnosno klasično lošinjska – gradska uprava poduzima sve kako ne bi ništa radila i to na štetu svih građana Malog Lošinja. Dok većina ljudi mora izdvojiti puno više od 250 kuna za skoro 90 kvadrata u strogom centru grada, gradska vlast se brine da jedna obitelj to ne mora. Jest da su spalili kuću (ovu u kojoj sada žive, a i jednu prije), jest da su uzrokovali izljev vode, da bacaju smeće i životinjski otpad na ulicu i da ne plaćaju najamninu, ali Grad tu ne vidi neki problem. Svaki od ovih razloga je dostatan razlog za raskid ugovora o najmu kuće (stana), štoviše to je osobito opravdan razlog, kako i stoji u ugovoru, ali tumačenje gradske uprave je ponešto drugačije.

Josipu Privileggiju ugovor je istekao prije dvije godine kada je Grad aneksom regulirao visinu najamnine, ali ne i trajanje ugovora, tako da Josip Privileggi, trenutno živi u gradskoj nekretnini na pravno vrlo upitnom temelju. S njim u šupi živi Marko Polović, koji je dao pisanu izjavu, te izjavu u službenu zabilješku komunalnom redaru da živi u šupi. Polović doduše tvrdi da šupa ne pripada Gradu, a Grad ne može nikako zaključiti pripada li im šupa ili ne. Pravno gledano, šupa ne može biti samostalan objekt, odnosno mora pripadati nekoj nekretnini (kući). Kuća, pri tome, nesporno pripada Gradu. Sasvim je, dakle, jasno da Polović živi u gradskoj nekretnini, ali i najprozirnija glupost je dovoljna da ovu gradsku vlast zaustavi u obavljanju svog posla ili da si dade izliku da ga ne obavlja.

Polović također, uz gradsku nekretninu, uživa i u 12 belgijskih ovčara koje uzgaja u gradskoj nekretnini o trošku građana Malog Lošinja. Briga Grada za 12 belgijskih ovčara je svakako pohvalna. Odnosno, bila bi pohvalna kada bi Grada provodio svoju Odluku o uvjetima i načinu držanja pasa i drugih kućnih ljubimaca i o načinu postupanja s napuštenim i izgubljenim životinjama u kojoj su ti isti psi definirani kao opasni psi. Dakle, Grad Mali Lošinj nema nikakvih problema da u svojoj nekretnini drži opasne pse u minijaturnom dvorištu u neprikladnim uvjetima, gdje su prisiljeni satima boraviti u vlastitom izmetu i urinu. Ovim stavom grad ugrožava kako pse tako i građane Malog Lošinja, jer je u dvorištu postavljena kućica za pse koju psi koriste kao platformu za penjanje, te mogu otići u susjedno dvorište ili čak na ulicu.

Polović i Privileggi ispiru pri tome izmet, urin i dlake pasa na ulicu i Grad u tome, iako je upoznat s time ne vidi ništa sporno. Jedinstveni upravni odjel kojim upravlja pročelnik Čović je valjda upoznat sa stavom da je 12 opasnih pasa ilegalnog skvotera u dvorištu gradske nekretnine punom izmeta u centru Lošinja razumna turistička ponuda, pa trenutno ne poduzima ništa da nekako to riješi. Uporno odbija vjerovati da je nadležan za to i odgovornost prebacuje na Tanju Jović koja to nije riješila u svojem mandatu. Tanja Jović možda vodi odsjek za gospodarenje gradskom imovinom, ali također smatra da za to nije nadležna, već da je nadležan pročelnik. Srećom, gospodin Čović i gospođa Jović su sukladno svojim funkcijama odgovorni za svaki aspekt problema, tako da prebacivanjem loptice drugome ili drugoj nema nikakvog smisla.

Navodno da Grad već mjesec dana pokušava utvrditi kako da se riješi osobe koja bez osnove živi u gradskoj nekretnini. Možda Vam nije jasno na koga se to odnosi - na Privileggija koji nema valjan ugovor ili na Polovića koji nema nikakav ugovor. Nije bitno, Grad nema rješenje niti za jednog niti za drugog. U stvarnosti Grad samo odugovlači i nije ga ni najmanje briga što se događa u nekretnini u centru Grada, jednoj od mnogih kojoj je Grad Mali Lošinj vlasnik.

Slučaj pogađa gospodara posla
Čini se da pročelnik Čović smatra kako je njegova funkcija efemerna a odgovornost eterična konstrukcija koja nema nikakve posljedice, te svoj posao olako i bez ikakvih problema delegira čak i na građane. Ako se pita pročelnika građani su ti koji bi trebali zvati policiju jer u gradskoj nekretnini živi netko neovlašteno, a Grad Mali Lošinj po tom pitanju ne može ništa jer je samo vlasnik nekretnine. Pročelnik Čović bi, naravno, sam zvao policiju da netko neovlašteno živi u nekretnini u njegovom vlasništvu, ali budući da je gradsko vlasništvo njemu nebitno, svoj dužnost da se brine za gradsko vlasništvo ne shvaća kao radni zadatak za koji prima plaću, već kao povlasticu odabira kada će provoditi zakon. Tanja Jović je također pripadnik iste misaone škole neobavljanja posla kada je težak.

Grad Mali Lošinj trenutno, navodno, traži da policija utvrdi živi u li nekretnini u njihovom vlasništvu osoba koja ne bi smjela i to još od 2007. godine (isto tvrdi Polović), jer očito poslovi upravljanja i gospodarenja imovinom Grada trpe odgode od 12 godina budući da budale plaćaju poreze cijelo to vrijeme i financiraju generacijski nerad i nesposobnost gradske uprave. Grad će navodno zamoliti Josipa Privileggija da podmiri svoje dospjele, a neplaćene najamnine kako bi se s njim mogao sklopiti novi ugovor. Službe Grada Malog Lošinja se svojski trude ignorirati odredbe ugovora koje im omogućuju da ga raskinu jednostrano i bez sankcija budući da druga ugovorna strana ionako mizernu najamninu ne plaća, ne drži se kućnog reda, dopušta da treće osobe tamo neovlašteno žive ili pak nekretninu daje u podnajam. Pri tome Grad pokazuje gotovo flagelantski stupanj samokažnjavanja i samoponižavanja izlazećii u susret ugovornoj strani koja uporno krši valjda sve ugovorne odredbe.

Pročelnika Čovića je gradonačelnica izravno postavila kako bi obavljao dio poslova iz njene nadležnosti, a njeno nereagiranje na ovu situaciju, iako je s njom upoznata, ukazuje na to da ni gradonačelnica nema problema s tim da postupa protivno članku 3. Odluke o uvjetima, načinu i postupku gospodarenja nekretninama u vlasništvu Grada Mali Lošinj koji navodi kako gradonačelnik upravlja nekretninama u vlasništvu Grada pažnjom dobrog gospodara, na načelima zakonitosti, svrsishodnosti i ekonomičnost, u interesu stvaranja uvjeta za gospodarski razvoj Grada, za osiguranje društvenih i drugih interesa, te za probitak i socijalnu sigurnost građana Grada.

Pročelnik Čović je za svoj rad odgovoran gradonačelnici, koja vjerojatno dijeli iste humanitarne tendencije spram ekonomski slabijih članova društva, a na uštrb zdrave pameti i interesa građana Lošinja.

Grad Mali Lošinj kao vlasnik nekretnine može nekretninom raspolagati u sklopu svojih vlasničkopravnih ovlaštenja, ali je pri tome ograničen, odnosno mora postupati sukladno zakonu, odlukama gradskog vijeća i pravilima struke.

Gradonačelnica i pročelnik postupanjem vezanim uz gradske postupaju nezakonito u jednakoj mjeri, čak i ako gradonačelnica sama izravno ne potpisuje odluke. Slučaj pogađa gospodara posla, stara je rimska pravna sentenca.

Trenutno je sasvim jasno kako nije bitno je li na čelu jedinstvenog upravnog odjela Tanja Jović ili Miroslav Čović, je li Polović u gradskoj nekretnini 12 godina, kako tvrdi ili mjesec dana, jasno je nešto puno tragičnije i bolnije za Grad: Gradska vlast ne upravlja povjerenom joj imovinom, ne zna što je gradska imovina, a čak i ako zna, nije ju briga. A i da ju je briga, očito je da ne postoje kapaciteti za svrsishodno i ekonomično upravljanje imovinom za osiguranje društvenih i drugih interesa, te za probitak i socijalnu sigurnost građana Grada. Grad i dio ljudi zaposlen u njegovoj upravi svoja imenovanja i poslove očito smatraju kolonijalističkom sinekurom usmjerenom ka višegodišnjem ispijanju kava i šetnjama uz more, a ne kao obvezu za efikasan i zakonit rad.

Nerad gradske uprave platit će građani
Uvredljivo je i pomisliti da postoji neki ekonomski interes držati Privileggije u gradskoj nekretnini u centru Grada, dok mlade obitelji moraju kvadrat plaćati preko dvije tisuće eura. Ne, Privileggiji, psi i Polović su tamo jer se nekome u gradskoj upravi jednostavno gadi ideja da radi svoj posao. Pri tome Grad postupa neetično, nesavjesno, protustatutarno, suprotno svojim vlastitim odlukama, protivno duhu ugovora i na uštrb svih građana. Primjerice, pročelnik savjetuje građanima da tuže Grad za naknadu štete kao da je to alternativa njegovom obavljanju svog posla.

Logika je sasvim razumljiva – jednom kada dođe pravomoćna presuda Grad će isplatiti koliko god treba - glavnicu, kamata i troškove spora - sve iz gradskom proračuna. Proračuna koji se puni kroz poreze, prireze, takse i sve ostalo što su Lošinjani platili i za takvu isplatu će Grad imati pokriće u vidu presude. Naravno, to je skuplja opcija, ali puno je lakša i komotnija od opcije da gradski činovnici proaktivno rade na sprečavanju štete, provođenju odluka i Statuta, te sklopljenog ugovora. No, to zahtijeva znanje, integritet, poštovanje radne etike i sposobnost, a to očito nisu nisu bili preduvjeti za penjanje u hijerarhiji gradske uprave. Kada bi bilo moguće da pročelnik Čović može postupati samo temeljem sudskih presuda, a ne da sam mora donositi odluke, bilo bi to rješenje svih njegovih i gradskih problema.

Grad trenutno nema opravdanje za svoje nepostupanje niti je spreman raščistiti ovu situaciju. Isto bi značilo da Grad primjerice ima pisani sljedivi trag postupanja u vezi s Polovićem, psima i neplaćanjem najamnine, budući da već mjesecima znaju za to putem privatnih prijava, a isto bi trebali znati i po logici stvari uobičajenom brigom za imovinu Grada. A to Grad nema, niti se brine redovito za gradske nekretnine.

Grad nema nikakav plan za upravljanje gradskim nekretninama, jer da ima Gopčevićeva zvjezdarnica Manora primjerice ne bi izgledala onako kako izgleda.

Da Grad ima ikakav plan pročelnik Čović bio bi šokiran i razočaran stanjem u centru Grada, a ne bi se usiljeno smješkao i izbjegavao prihvatiti odgovornost za svoj resor. Doduše moguće je da Grad i ima nekakav plan za upravljanje gradskim nekretninama pa je situacija tim tragičnija.

Ova priča je samo jedna od mnogih koje se mogu ispričati o bačenim potencijalima, mrtvim kapitalima, kojima Grad Mali Lošinj ne raspolaže, iako bi mogao.

Komentari: 

115 # Ne zaslužuju ni 14%, 4 lajka sami sebi im je dovoljnoSaw 2019-05-29 21:06
Prilično šokantna priča direktno nevezana za dosadašnje teme, ali koja se savršeno uklapa u slagalicu strave koja me obuzme kada vidim na kakav indolentan način se vodi ovaj grad.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
117 # Foliranti u GMLJurkotić 2019-05-29 21:25
Ovaj slučaj samo pokazuje na konkretnom životnom primjeru kako se vodi ovaj grad o čemu se ovdje već dugo piše. Sramota tko i kako vodi ovaj grad. A radi se o blizini centra grada na Prvom od 1000.

A bitno je da možemo gledati Anu u Điru s Jurkotićem...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
131 # My Moongost 2019-05-30 08:17
Citat Jurkotić:
A bitno je da možemo gledati Anu u Điru s Jurkotićem...
Ana? Intimni ste? Uostalom koja Ana, u članku se ne spominje ni jedna?!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
111 # Nekontrolirane misliJurkotić 2019-05-30 08:36
Citat gost:
Citat Jurkotić:
A bitno je da možemo gledati Anu u Điru s Jurkotićem...
Ana? Intimni ste? Uostalom koja Ana, u članku se ne spominje ni jedna?!
A nisam ni tvrdio da se Ana spominje u članku, ali se spominje gradonačelnica. Pogledao sam Đir s Anom Kučić pa ne znam kavim nevjerojatnim tijekom asocijacija, nakon čitanja članka su mi se izmiješale misli, gradonačelnica iz članka i Ana iz Đira. Ne znam kako mi se to dogodilo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
116 # ???Zbunjeni 2019-05-30 09:26
I meni se sve pomiješalo. Na fotografijama stalno vidim Anu. Vidim je kako dijeli grah na trgu, pa je malo u dvorani, malo na Čikatu, malo u nekom điru. Zanima me zna li netko, što za to vrijeme radi gradonačelnica?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Estradna gradonačelnicaRedatelj 2019-05-30 09:57
Citat Zbunjeni:
I meni se sve pomiješalo. Na fotografijama stalno vidim Anu. Vidim je kako dijeli grah na trgu, pa je malo u dvorani, malo na Čikatu, malo u nekom điru. Zanima me zna li netko, što za to vrijeme radi gradonačelnica?
Dok Ana nazoči, dijeli, pozira i daje intervjue, Jedinstveni upravni odjel radi gradonačelničke poslove.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # prijedlogNoćni portir 2019-05-30 11:23
Citat Redatelj:
Citat Zbunjeni:
I meni se sve pomiješalo. Na fotografijama stalno vidim Anu. Vidim je kako dijeli grah na trgu, pa je malo u dvorani, malo na Čikatu, malo u nekom điru. Zanima me zna li netko, što za to vrijeme radi gradonačelnica?
Dok Ana nazoči, dijeli, pozira i daje intervjue, Jedinstveni upravni odjel radi gradonačelničke poslove.


Zar je u nazočenjima ne bi trebnao zamijeniti njen zamjenik? Nekako mi se čini da mu to dobro ide. A gradonačelnica da za to vrijeme radi neki odgovoran i koristan posao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Reprezenti GMLAlan Ford 2019-05-30 11:28
Citat Noćni portir:
Citat Redatelj:
Citat Zbunjeni:
I meni se sve pomiješalo. Na fotografijama stalno vidim Anu. Vidim je kako dijeli grah na trgu, pa je malo u dvorani, malo na Čikatu, malo u nekom điru. Zanima me zna li netko, što za to vrijeme radi gradonačelnica?
Dok Ana nazoči, dijeli, pozira i daje intervjue, Jedinstveni upravni odjel radi gradonačelničke poslove.
Zar je u nazočenjima ne bi trebao zamijeniti njen zamjenik? Nekako mi se čini da mu to dobro ide. A gradonačelnica da za to vrijeme radi neki odgovoran i koristan posao.
Mislim da ne stigne a razlog se mozda nalazi u trošku reprezentacije u iznksu od vecem od 160.000 kn.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # kruha, graha i sportskih igarapapillon 2019-05-30 11:42
Citat Alan Ford:
Mislim da ne stigne a razlog se mozda nalazi u trošku reprezentacije u iznksu od vecem od 160.000 kn.
pa to je samo 160 ručkova/večera u omiljenom stranačkom restoranu, ili 32.000 porcija graha iz lonca lošinjske pučke kuhinje
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # uviđavna gradonačelnicaVanzemaljac 2019-05-30 11:55
Citat Noćni portir:
Citat Redatelj:
Citat Zbunjeni:
I meni se sve pomiješalo. Na fotografijama stalno vidim Anu. Vidim je kako dijeli grah na trgu, pa je malo u dvorani, malo na Čikatu, malo u nekom điru. Zanima me zna li netko, što za to vrijeme radi gradonačelnica?
Dok Ana nazoči, dijeli, pozira i daje intervjue, Jedinstveni upravni odjel radi gradonačelničke poslove.
Zar je u nazočenjima ne bi trebnao zamijeniti njen zamjenik? Nekako mi se čini da mu to dobro ide. A gradonačelnica da za to vrijeme radi neki odgovoran i koristan posao.
Pustite zamjenika, on je već preopterećen.
Nije lako osam sati na dan glumiti fikus.
Gradonačelnica to najbolje zna.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # zemljo otvori seNewcomer 2019-05-30 12:53
Ne znam jesam li dobro shvatio...
1. gradonačelnica ne radi svoj posao, nego okolo nazoči
2. njen posao ne radi zamjenik, nego pročelnik
3. za to vrijeme zamjenik već treću sezonu glumi u nekoj sapunici koju nitko nije vidio
4. istovremeno se današnji pročelnik i bivša pročelnica ne mogu dogovoriti tko će raditi njihov posao, pa bi da to napravi policija
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # mi smo tu samo zbog paraMarshall 2019-05-30 13:21
Teoretski pročelnik kao čelnik jedinstvenog upravnog odjela upravlja imovinom grada, što je ovlaštenje koje proizlazi iz imenovanja. Gradonačelnica upravlja imovinom grada temeljem statuta i zakona. Voditelj odsjeka za pravljanje imovinom grada obavlja operativu po naredbi pročelnika i gradonačelnika. Jedinstveni upravni odjel s pročelnikom na čelu uz upravljenje imovinom grada obavlja više manje sve poslove iz resora grada. Teoretski, jer u stvarnosti nitko u Lošinju ne upravlja imovinom Grada niti obavlja poslove iz resora Grada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # no moreSD 2019-05-30 13:58
Citat Newcomer:
3. za to vrijeme zamjenik već treću sezonu glumi u nekoj sapunici koju nitko nije vidio


Igra Prijestolja?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
112 # Radje jedi bananeTarzan 2019-05-30 08:44
Citat gost:
Citat Jurkotić:
A bitno je da možemo gledati Anu u Điru s Jurkotićem...
Ana? Intimni ste? Uostalom koja Ana, u članku se ne spominje ni jedna?!
Ti si očito onaj Orangutan i intimus gradonačelnice kojeg admin stalno briše.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
111 # Trol trolagost 2019-05-30 09:10
Citat gost:
Citat Jurkotić:
A bitno je da možemo gledati Anu u Điru s Jurkotićem...
Ana? Intimni ste? Uostalom koja Ana, u članku se ne spominje ni jedna?!
Spominje se gradonačelnica koja se zove Ana, a lakše je napisati tri umjesto 14 slova. Radi se o ekonomičnosti, a ne o intimnosti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
116 # 1 od 1000Mini me 2019-05-29 23:01
Uhljebistan na lošinjski način...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
121 # Treca srecaZombie 2019-05-30 02:03
Ukoliko Covic&Jovic naidju na ovaj clanak, pri prvom citanju ce skuziti da se ovdje nesto njih spominje, pri drugom citanju da je to nekakav tekst koji im bas i ne govori u prilog, pa ce dok budu citali treci put i kada im vec popucaju zilice u ocima od naprezanja mozda i pohvatati koliko ih se ovdje i suptilno i izravno izvrijedjalo (s potpunim pravom)...U nadi da ce se barem malo naci uvrijedjenim, postoji i mogucnost da osobe toliko debele koze ovo ni najmanje ne pogodi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
216 # ...RDx 2019-05-30 08:27
Citat Zombie:
Ukoliko Covic&Jovic naidju na ovaj clanak, pri prvom citanju ce skuziti da se ovdje nesto njih spominje
po dislajkovima se vidi da su došli na posao
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
113 # Tek je osam sati..gost 2019-05-30 08:48
Citat RDx:
Citat Zombie:
Ukoliko Covic&Jovic naidju na ovaj clanak, pri prvom citanju ce skuziti da se ovdje nesto njih spominje
po dislajkovima se vidi da su došli na posao
I po vremenu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
113 # Obećanja ludom radovanjagost 2019-05-30 10:18
... Primjerice, pročelnik savjetuje građanima da tuže Grad za naknadu štete kao da je to alternativa njegovom obavljanju svog posla ...

A prigodom predstavljanja kandidata za gradonačelnicu sasrali su se od obećavanja pored ostalog i da žele biti dostupniji i učinkovitiji. Sada Vidimo da nisu ni jedno ni drugo :sad:

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
17 # nema šanse da radimo danasMarshall 2019-05-30 13:25
To se ne računa jer je to bilo prije nego je izabrana.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
164 # .Lara 2019-05-30 19:38
Može vas biti sramota pisati ovakav članak..
Prvo ti psi su stenci a osim toga on nije nikakav uzgajivač dobio je stence sasvim slučajno i po ovakvom vašem načinu razmišljanja o svemu znači za vas bi on bio veći čovjek da je te stence utopio ili pustio na ulicu?..
Molim vas kad krenete pisati ovakve gluposti malo sagledajte realnu situaciju a ne samo svoje interese
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
416 # ...Django 2019-05-30 19:44
Nije problem u štencima nego u činjenici da ti isti štenci žive u vlastitom izmetu. Problem je što se nalaze na mjestu gdje se ne smiju nalaziti jer njihov vlasnik nema pravo biti tamo. Vlasnik ih slobodno može odnijeti negdje gdje zakonito živi, a ne gdje glumi skvotera i može im urediti prostor za život tako da ne žive u fekalijama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
173 # .Klaudia 2019-05-31 02:42
Stvarno vas moze biti sramota pisati ovakve clanke kada nitko nije upoznat da situacijom.Prob lem je u tome sto pola ovoga clanka nije istina. U clanku koliko vidim se nigdje ne spominju "stenci" nego se spominje da "Marko Polovic uziva u 12 Belgijskih ovcara". Kako bi vi rjesili situaciju sa "12 Belgijskih ovcara" kada u nasem predivnom gradu nema nikoga tko bi uzeo 12 pasa. Je ih trebao mozda utopiti kako bi nasi predivni gradani zivjeli u miru i tisini? Bavite se vaznijim temama sto se tice Grada Maloga Losinja. Da je grad sagledao problematiku ove teme ,to bi se davnih dana rjesilo i dodjelilo bi se rjesenje po mogucnosti i mjesto na kojem bi psi boravili zajedno sa svojim vlasnikom. U suprotnom,dajte mi objasnite ,da covjek ode na ulicu sa 12 pasa jer u Losinju nema covjeka koj bi bio voljan ponuditi smjestaj ? Jeste se zapitali to da je vlasnik trazio nacine kako da ode od tamo i kako da zbrine 12 pasa. ? Naravno da niste ,nego su svi odmah krenuli u napad kako su svi zapusteni. Nitko nije ni pogledao problematiku koja se krije ispod toga. Nasi predivni gradani Maloga Losinja su jos jednom pokazali "veliko srce" umjesto da se ponudi rjesenje ,lakse je nekoga ovako javno blatiti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
114 # ...Prolaznik 2019-05-31 07:08
Draga Klaudia, upravo u tome i jest problem i clanak to i navodi. Grad ne pokusava naći rjesenje za Marka i njegove pse. Iako se u vise navrata trazilo od grada da ih smjesti u odgovarajuci prostor. Grad nije briga. Grad ne radi svoj posao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
310 # ..Django 2019-05-31 08:55
Ispada kao da se Polović jednog jutra probudio i našao se s 12 pasa u kući koja nije njegova. Ne može njegova sujeta biti razlog da u neprimjerenim uvjetima drži pse i to u nekretnini gdje nema pravo biti. Grad je s druge strane morao znati da netko neovlašteno živi u gradskoj nekretnini s psima. Ako i nije znao morao je poduzeti nešto da se to riješi. Ali na sve ove situacije odgovor je nezadovoljavaju ć. Pola ulice smrdi od psećeg izmeta, psi laju cijeli dan, a svi Lošinjani plaćaju to da se pseći izmet ispire na ulicu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # .Klaudia 2019-05-31 14:28
Citat Django:
Ispada kao da se Polović jednog jutra probudio i našao se s 12 pasa u kući koja nije njegova. Ne može njegova sujeta biti razlog da u neprimjerenim uvjetima drži pse i to u nekretnini gdje nema pravo biti. Grad je s druge strane morao znati da netko neovlašteno živi u gradskoj nekretnini s psima. Ako i nije znao morao je poduzeti nešto da se to riješi. Ali na sve ove situacije odgovor je nezadovoljavajuć. Pola ulice smrdi od psećeg izmeta, psi laju cijeli dan, a svi Lošinjani plaćaju to da se pseći izmet ispire na ulicu.
Treba ici na ulicu????
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # .Klaudia 2019-05-31 15:31
Citat Django:
Ali na sve ove situacije odgovor je nezadovoljavajuć. Pola ulice smrdi od psećeg izmeta, psi laju cijeli dan, a svi Lošinjani plaćaju to da se pseći izmet ispire na ulicu.
Ajme, sva sreca pa su nam ulice tako ciste da ne smrdi svaka s oprostenjem,po govnima.
Oh, psi laju. Zamislite to,to su psi. I svako tko prode pored teritorija ,naravno da ce lajati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
111 # Darvinizam na otoku vitalnostiSnupi 2019-05-31 10:03
Citat Klaudia:
Bavite se vaznijim temama sto se tice Grada Maloga Losinja. Da je grad sagledao problematiku ove teme ,to bi se davnih dana rjesilo i dodjelilo bi se rjesenje po mogucnosti i mjesto na kojem bi psi boravili zajedno sa svojim vlasnikom.
Ovaj članak se bavi dvjema itekako važnim temama što se tiče Grada Malog Lošinja, da budem precizan, problemima koje stvaraju gradska vlast i gradska uprava s gradonačelnicom na vrhu, a tiču se običnih građana. Prva je tema neodgovoran odnos vlasti i uprave prema gradskoj imovini i komunalnom redu. Druga tema je odnos prema životinjama koji bi se mogao nazvati darvinistički. Naime, u svezi skrbi o napuštenim i životinjama bez vlasnika gradska vlast ispunjava samo zakonsku obvezu plaćanja sterilizacije, no za sve ostale troškove Društva za zaštitu životinja gradonačelnica je predložila, a GV usvojilo mizeran iznos od 10.000 kn godišnje. Budući da je za ishranu sadašnje populacije životinja bez vlasnika, većinom mačaka, mjesečno potrebno cca 8.000 kn, očito je da gradonačelnica računa s darvinističkom borbom za opstanak kako bi se životinje međusobno proždirale ili ugibale od gladi. No ostvarenje cilja takve politike smanjenja populacije ometaju građani i turisti koji osjećaju empatiju prema životinjama i hrane ih, liječe i osiguravaju smještaj na svoj račun.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
4 0 # .Klaudia 2019-05-31 15:23
Citat Snupi:
Citat Klaudia:
Bavite se vaznijim temama sto se tice Grada Maloga Losinja. Da je grad sagledao problematiku ove teme ,to bi se davnih dana rjesilo i dodjelilo bi se rjesenje po mogucnosti i mjesto na kojem bi psi boravili zajedno sa svojim vlasnikom.
Ovaj članak se bavi dvjema itekako važnim temama što se tiče Grada Malog Lošinja, da budem precizan, problemima koje stvaraju gradska vlast i gradska uprava s gradonačelnicom na vrhu, a tiču se običnih građana. Prva je tema neodgovoran odnos vlasti i uprave prema gradskoj imovini i komunalnom redu. Druga tema je odnos prema životinjama koji bi se mogao nazvati darvinistički. Naime, u svezi skrbi o napuštenim i životinjama bez vlasnika gradska vlast ispunjava samo zakonsku obvezu plaćanja sterilizacije, no za sve ostale troškove Društva za zaštitu životinja gradonačelnica je predložila, a GV usvojilo mizeran iznos od 10.000 kn godišnje. Budući da je za ishranu sadašnje populacije životinja bez vlasnika, većinom mačaka, mjesečno potrebno cca 8.000 kn, očito je da gradonačelnica računa s darvinističkom borbom za opstanak kako bi se životinje međusobno proždirale ili ugibale od gladi. No ostvarenje cilja takve politike smanjenja populacije ometaju građani i turisti koji osjećaju empatiju prema životinjama i hrane ih, liječe i osiguravaju smještaj na svoj račun.
Pa ako cemo gledat sa takve tocke gledista ,naravno. Samo sto ovi psi nisu na ulici,sta je vlasnik trebao,izbacit ih van? Makar nema drugu alternativu da ode negdje drugdje? Vidite ,mene to muci. Sto ljudi misle da je svojevoljno tamo. Gdje da covjek ide,sudeci po svemu ovom ,na ulicu. Ali su svi zgrozeni prizorima a nitko ne zeli primiti pse i vlasnika u neki stan ili kucu. Pa cemo lako oplest po vlasniku.
Kad smo vec kod komunalnog reda. Cijeli otok je nakrcan smecem koje se moze vidjet na svakom uglu. Nije samo ova ulica. Problem lezi u cijelom gradu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Nemar gradkse vlastiSnupi 2019-05-31 15:33
Citat Klaudia:
Pa ako cemo gledat sa takve tocke gledista ,naravno. Samo sto ovi psi nisu na ulici,sta je vlasnik trebao,izbacit ih van? Makar nema drugu alternativu da ode negdje drugdje? Vidite ,mene to muci. Sto ljudi misle da je svojevoljno tamo. Gdje da covjek ide,sudeci po svemu ovom ,na ulicu. Ali su svi zgrozeni prizorima a nitko ne zeli primiti pse i vlasnika u neki stan ili kucu. Pa cemo lako oplest po vlasniku.
To je problem koji treba rješiti gradska vlast, a ne građani. Stalnim potenciranjem problema pasa nastojiš zamagliti činjenicu da se radi o krajnjem nemaru gradske vlasti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
4 0 # .Klaudia 2019-05-31 15:40
Citat Snupi:
Citat Klaudia:
Pa ako cemo gledat sa takve tocke gledista ,naravno. Samo sto ovi psi nisu na ulici,sta je vlasnik trebao,izbacit ih van? Makar nema drugu alternativu da ode negdje drugdje? Vidite ,mene to muci. Sto ljudi misle da je svojevoljno tamo. Gdje da covjek ide,sudeci po svemu ovom ,na ulicu. Ali su svi zgrozeni prizorima a nitko ne zeli primiti pse i vlasnika u neki stan ili kucu. Pa cemo lako oplest po vlasniku.
To je problem koji treba rješiti gradska vlast, a ne građani. Stalnim potenciranjem problema pasa nastojiš zamagliti činjenicu da se radi o krajnjem nemaru gradske vlasti.
Naravno da to treba rjesiti gradska vlast a ne gradani. Ja sam samo dala do znanja da nije vlasnik kriv sto nema gdje ici,da se razumijemo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
25 # ....Marshall 2019-05-31 15:46
Citat Klaudia:
Citat Snupi:
Citat Klaudia:
Pa ako cemo gledat sa takve tocke gledista ,naravno. Samo sto ovi psi nisu na ulici,sta je vlasnik trebao,izbacit ih van? Makar nema drugu alternativu da ode negdje drugdje? Vidite ,mene to muci. Sto ljudi misle da je svojevoljno tamo. Gdje da covjek ide,sudeci po svemu ovom ,na ulicu. Ali su svi zgrozeni prizorima a nitko ne zeli primiti pse i vlasnika u neki stan ili kucu. Pa cemo lako oplest po vlasniku.
To je problem koji treba rješiti gradska vlast, a ne građani. Stalnim potenciranjem problema pasa nastojiš zamagliti činjenicu da se radi o krajnjem nemaru gradske vlasti.
Naravno da to treba rjesiti gradska vlast a ne gradani. Ja sam samo dala do znanja da nije vlasnik kriv sto nema gdje ici,da se razumijemo.
To je odrastao čovjek koji se nezakonito uselio u gradski prostor, naravno da je odgovoran sam za sebe. Tko bi drugi bio? Pa svatko drugi plaća svoje kvadrate stana i živi kako može, a ne na uštrb drugih.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
5 0 # .Klaudia 2019-05-31 15:59
Ne vrijedi objasnjavati nesto sto mozda drugi ne razumiju
Ako mislite da znate kako gdje i zasto ,okej. Mislite i dalje.
Problemi ce uvijek postojat,meduti m nitko ih nece rjesavat.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
15 # .......Marshall 2019-05-31 16:31
Citat Klaudia:
Ne vrijedi objasnjavati nesto sto mozda drugi ne razumiju
Ako mislite da znate kako gdje i zasto ,okej. Mislite i dalje.
Problemi ce uvijek postojat,medutim nitko ih nece rjesavat.
Ne stvarno, tko je drugi odgovoran za to što on nema gdje ići? Možda bi bilo lakše kada bi nam se objasnilo. Polović nema nikakve osonove biti tamo, doslovce nikakve. U rangu je toga da je ušao u bilo čiju kuću i sada tamo živi s 12 pasa i nema gdje pa vlasnik i susjedi to trebaju trpjeti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
26 # Wtf?Zombie 2019-05-31 16:52
Citat Klaudia:
Citat Snupi:
Citat Klaudia:
Pa ako cemo gledat sa takve tocke gledista ,naravno. Samo sto ovi psi nisu na ulici,sta je vlasnik trebao,izbacit ih van? Makar nema drugu alternativu da ode negdje drugdje? Vidite ,mene to muci. Sto ljudi misle da je svojevoljno tamo. Gdje da covjek ide,sudeci po svemu ovom ,na ulicu. Ali su svi zgrozeni prizorima a nitko ne zeli primiti pse i vlasnika u neki stan ili kucu. Pa cemo lako oplest po vlasniku.
To je problem koji treba rješiti gradska vlast, a ne građani. Stalnim potenciranjem problema pasa nastojiš zamagliti činjenicu da se radi o krajnjem nemaru gradske vlasti.
Naravno da to treba rjesiti gradska vlast a ne gradani. Ja sam samo dala do znanja da nije vlasnik kriv sto nema gdje ici,da se razumijemo.
Vlasnik pasa se svojevoljno uselio u gradski stan u kojem nema pravo boraviti, te je svojevoljno sa sobom donio dva belgijska ovcara koja nije sterilizirao, jer je vjerojatno htio desetak malih stenaca koje ce kasnije prodavati. Taj gradski prostor ni po cemu nije namjenjen boravku 12 pasa. I meni je skupo zivjeti na Losinju, da li bi se trebala bez ugovora useliti u gradski stan sa svojim mackama? Jer to je ocito skroz ok i legitimno. Ovaj clanak govori o tome kako obitelj Privileggi stanuje u gradskom stanu iz kojeg je davno trebala biti izbacena radi ugrozavanja gradjana centra Malog Losinja pozarima i poplavama, neplacanja rente i unistavanja gradske imovine, a koji su povrh svega toga primili u kucu i Polovica sa psima koji ima jos manje prava boraviti u toj kuci. Ovo nije clanak o sirotoj osobi koja spasava male psice i nema kud sa njima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
36 # nemiješanje u svoj posaos.d. 2019-05-31 17:29
Citat Klaudia:
Ali su svi zgrozeni prizorima a nitko ne zeli primiti pse i vlasnika u neki stan ili kucu. Pa cemo lako oplest po vlasniku.
Ovim člankom se nije oplelo po vlasniku pasa nego po gradskoj vlasti koja se ne miješa u svoj posao nego predlaže da građani tuže rado odštete. A ti prestani trkeljati o jadnom vlasniku i psima. Primi ih u svoj stan ili kuću pa nećeš morati pisati kako ih nitko ne želi primiti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # .Klaudia 2019-05-31 17:07
Objasniti ne vrijedi ,jer je to clanak i ako je clanak mora da je "istinito"od rijeci do rijeci. Pa dobro,ne namjeravam nikome otvarati oci. Mislite si i dalje tako.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
41 # .....Django 2019-05-31 17:24
Citat Klaudia:
Objasniti ne vrijedi ,jer je to clanak i ako je clanak mora da je "istinito"od rijeci do rijeci. Pa dobro,ne namjeravam nikome otvarati oci. Mislite si i dalje tako.
Glupost, članak savršeno točno opisuje situaciju. I vjerno dočarava koliki su problem Polović, Privileggi i cijela gradska uprava i užasno je bezobrazno skrivati samoživost, bahatost i nerad svih nabrojanih iza lažne dobrobiti za psiće. Da se Polović brine za psiće ne bi živjeli u minijaturnom prostoru prekrivenim izmetom i urinom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
81 # DebilnaStatebriga 2019-05-31 20:10
Fascinanto kako se odjednom grad bavi s ovim stvarima.
Toliko ljudi živi na taj način i imali isto legla i samo se po njemu sada odjednom fantazira jer nezna nitko zašto samo da možete stati i biti kao odjednom puni pažnje i sranja a nikada niste. Čovjek brine o svojim psima, naspram nekih čiji šetaju sami sa sobom i napadaju ljude. Ulice smeđe stalno općenito jer ima puno njih koji se sami šetaju.
Mislim sta ste retardirani. Nikad za grad se niste brinuli i sada odjednom svi pobožni i brižni.
Odvratni ste isto kao i ovi koji sjede u uredima s komentarima riješit ćemo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
16 # ###gost 2019-05-31 20:29
Problem je što se Grad NE bavi ovim stvarima, a ne sto se bavi. Grad ne radi sto bi trebao i za sto placa sluzbenike. A ti si odvratan jer branis nerad, nered i bezobrazluk.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
41 # ..Statebriga 2019-05-31 21:43
Oprosti veliki gradoljubac
Ne branim, jer čovijek radi i brine se o njima vise nego neki za svoje ljubimce
I neka sam bezobrazan, boli me k..
Svi neki velikani, serete po svima, a nitko ne gleda svoj tepih.
Sta dobio od grada neku nagradu pa se sada tu ulizijes il?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # ......Django 2019-05-31 20:33
Citat Statebriga:
Fascinanto kako se odjednom grad bavi s ovim stvarima.
Toliko ljudi živi na taj način i imali isto legla i samo se po njemu sada odjednom fantazira jer nezna nitko zašto samo da možete stati i biti kao odjednom puni pažnje i sranja a nikada niste. Čovjek brine o svojim psima, naspram nekih čiji šetaju sami sa sobom i napadaju ljude. Ulice smeđe stalno općenito jer ima puno njih koji se sami šetaju.
Mislim sta ste retardirani. Nikad za grad se niste brinuli i sada odjednom svi pobožni i brižni.
Odvratni ste isto kao i ovi koji sjede u uredima s komentarima riješit ćemo.

Bilo bi super kada bi se za svoje pse brinuo u svojoj nekretninu. Bilo bi super kada bi Grad reagirao na očite marifetluke koje neki izvode, ali Grad je sam veliki meštar svih hulja tako sa je to fantazija.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # ...Statebriga 2019-05-31 21:45
Jao molim te
Koliko ljudi znaš da svoje pse puštaju same na ulici da Seru, a on ih drži pod kontrolom?
Ovaj grad je k.. Svi gledaju svoje interese da bi dobio nešto
Da se grad brinuo o ljudima kako prica, nebo ih toliko bilo na ulici, kao i ostali psi koji sami s sobom šetaju i napadaju druge..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
131 # ..Nebitno 2019-05-31 22:07
Bilo bi super kada bi se ljudi brinuli o svojim guzicama ;)
A ne o tudim,pa ako vam svima smeta taj grad ,odselite se ljudi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # ...NN 2019-05-31 22:14
Citat Nebitno:
Bilo bi super kada bi se ljudi brinuli o svojim guzicama ;)
A ne o tudim,pa ako vam svima smeta taj grad ,odselite se ljudi.
Odselite se ljudi, to sam već negdje čuo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # HDZ društvo s neograničenom neodgovornošćuJBT 2019-05-31 22:22
Kolinda prelomila: Tko smatra da ovdje nije dobro, može otići
24sata.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Predsjednica priglupih HrvataKS 2019-06-01 09:30
Citat JBT:
Kolinda prelomila: Tko smatra da ovdje nije dobro, može otići
24sata.hr/.../...
Izbor te afektirane kokoši za predsjednicu države bio je dokaz da se nešto više od polovice birača koji su izašli na te izbore ne može pohvaliti ineteligencijom .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
71 # DebilizamShhhh 2019-05-31 21:46
Wau ljudi stvarno svaka čast najlakše je lajati i srati po ljudima jos vise ako iz ne znate
Umjesto da ponudite neko rijesenje
Kao npr da uzmete koje stence a ne da moraju biti na ulici
Stvarno se vidi da ste ljudi bez srca koji samo imate duge jezike
Svaka čast nemam rijeci na ovo sve samo naprijed neka vam se sve vrati
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # ......Marshall 2019-05-31 22:42
Citat Shhhh:
Wau ljudi stvarno svaka čast najlakše je lajati i srati po ljudima jos vise ako iz ne znate
Umjesto da ponudite neko rijesenje
Kao npr da uzmete koje stence a ne da moraju biti na ulici
Stvarno se vidi da ste ljudi bez srca koji samo imate duge jezike
Svaka čast nemam rijeci na ovo sve samo naprijed neka vam se sve vrati
Štenci uopće ne moraju na ulicu. Mogu s vlasnikom gdje god vlasnik inače živi zakonito i gdje plaća najmninu, režije i slično kao i ostali. Možda je problem što je vlasnik štenaca neodgovoran i sada skriva svoje ponašanje iza devet štenaca. Da sutra štenci završe u palači, to i dalje ne riješava problem da Grad sustavno zanemaruje nekretnine u centru Grada gdje tko zna tko boravi i radi tko zna što (tipa ima 12 pasa u neprimjerenom prostoru za ljude i pse). To nije dopustivo ponašanje, to je zločin spram tih jadnih štenaca. Lažna šokiranost i prijetvorničko pozivanje ostalih da uzmu štence i riješe probleme koje je netko sam sebi stvorio je doslovce druga strana medalje ponašanja pročelnika koji također poziva ljude da sami riješe njegove probleme i obavljaju njegov posao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
8 0 # WauShhhh 2019-05-31 23:44
Znaci vi ste se svi sada okomili na jednog covjeka a uopce niste gledali vecu stranu te price
Lako tako
Mislis da je jedini na ovom otoku ili bolje receno na planetu
Prvobitno da je jedini sa vise pasa i da je jedini koji zivi kako to vi gospodine gospodo nebitno nazivate zivi u nekretnini ("ilegalno")
To je kriv grad kao sto ste i sami rekli koji je zanemario to sve
No dali je rijesenje baciti covjeka na ulici sa "12 pasa"
Po meni ako si covjek sa imalo srca pomoci ces
Ali shvacam da ovdje ljudi samo sebi spasavaju guzice i najlakše je lajati i srati po drugima
Bas se pitam da ste se vi nasli u toj situaciji kako bi reagirali i napravili mozda bi cak postupili isto ili gore
Tako da ne sudite druge kada niste u toj situaciji niti imate pravo rijeci
Bolje vam je da jezik drzite u svojim ustima a rijeci duboko u grlu
Jer niste vrijedni izjava po meni
Nitko nije u njegovoj kozi niti zna sta i kako covjek prolazi
Ako ste svi tako pametni i imate pravo glasa javite se i pomozite covjeku a ne samo oblajavati ga to je najlakše i to svatko zna i moze
I realno gledajući ko ce ovdje ponuditi stan ili apartman,kucu nebitno za toliki broj stenaca i pasa
Svi ce prvom prilikom zatvoriti vrata i okrenuti glavu
Tako da ne sudite ako ne znate pricu
Bolje je neki put sutjeti
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Pas, psići iČovjek 2019-06-01 11:29
Zašto stalno potencirate da svi trebamo šutjeti?
Znači svi moramo biti kuco a netko uzme pravo da radi što ga je volja bez obzira na sve?
Naravno da možda i nenamo sve, prva ja neznam sve, ali vidim da dotični ima vas koji se tu javljat.
Zašto se niste javili prije ako su problemi počeli i nastali zbog nečega, pod javili mislim javiti se tamo gdje treba.
Možda imate riješeno svoje pitanje života i svega što uz to ide pa pomognite vi tako da mi ne moramo raspravljati o ničemu.
Pozivaš se na našu pamet jer ako smo tako pametni da znamo što treba neka i pomognemo??
Da li je riješenje izbaciti čovjeka na ulicu s 12 pasa?
Čovjek je jedan ali zašto ima 12 pasa?
To je njegova i samo njegova odgovornost1
Nemojte se pozivati na to da to netko drugi treba riješavati.
Nemojte se pozivati na to da nitko nema pravo reći da to nije tako u redu i da moramo pustiti čovjeka na miru!
Sigurno ima kako navodite na cjelom planetu sličnih situacija te zašto smo svi "navalili" na ovaj slučaj?
zato što nam je pod nosom i zato što smo ljuti da je do toga došlo, prvenstveno mislim na čovjeka jer ima tko bi to trebao rješavati.
Što se tiče psa i štenaca nije trebalo tako biti jer ako nemaš smještaj gdje možeš biti nemaš niti pasa i ne dozvoliš da imaš i štence, sve skupa 12?
Ej, ja hranim jednog i znam koliko me to košta, razmišljam o drugom jer želim izvući još jednog psa iz sranja u koje su ga uvalili neodgovorni "vlasnici".
Ali ovjde se radi o 12 "sranja" koje treba riješavati.
Osobno sam bila aktivna u društvu u Lošinju i znam da se zbrinulo mnogo pasa tako da kada se preuzeo ovaj prvi pas i s vremenom došlo do toga da nije moguće imati psa trebalo je zatražiti pomoć oko zbrinjavanja.
Zašto su došli štenci, trebalo je prodavati te štence?
Ako je tako još manje imam empatije prema svemu.
Jadni psi a čovjek neka malo upotrijebi ono malo vijuga koje ima u mozgu.

Navedeno je da se sada ne može naći smještaj za čovjeka i 12 pasa jer nitko neće uzeti ih u kompletu, pa naravno što se očekuje da netko brine tuđu brigu?

Ponavljam čovjek je čovjek ali pas je čovjekov problem i njičiji drugi.

Prijatelji pomognite mu ako ne želite ničiju pomoć od nas svih koji se petljamo u tuđe poslove i brinemo tuđu brigu.
Nismo kao dostojni niti obraćati se i komentirati alo niste u divljini da vas nitko ne vidi i ne čuje tu ste među ljudima.

Još nas ima koji bi željeli malo reda u ovoj državi i na ovom otoku i to onog minimalnog reda koje mora postojati među ljudskom rasom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # .....Marshall 2019-06-01 12:19
Citat Shhhh:
Znaci vi ste se svi sada okomili na jednog covjeka a uopce niste gledali vecu stranu te price
Lako tako
Mislis da je jedini na ovom otoku ili bolje receno na planetu
Prvobitno da je jedini sa vise pasa i da je jedini koji zivi kako to vi gospodine gospodo nebitno nazivate zivi u nekretnini ("ilegalno")
To je kriv grad kao sto ste i sami rekli koji je zanemario to sve
No dali je rijesenje baciti covjeka na ulici sa "12 pasa"
Po meni ako si covjek sa imalo srca pomoci ces
Ali shvacam da ovdje ljudi samo sebi spasavaju guzice i najlakše je lajati i srati po drugima
Bas se pitam da ste se vi nasli u toj situaciji kako bi reagirali i napravili mozda bi cak postupili isto ili gore
Tako da ne sudite druge kada niste u toj situaciji niti imate pravo rijeci
Bolje vam je da jezik drzite u svojim ustima a rijeci duboko u grlu
Jer niste vrijedni izjava po meni
Nitko nije u njegovoj kozi niti zna sta i kako covjek prolazi
Ako ste svi tako pametni i imate pravo glasa javite se i pomozite covjeku a ne samo oblajavati ga to je najlakše i to svatko zna i moze
I realno gledajući ko ce ovdje ponuditi stan ili apartman,kucu nebitno za toliki broj stenaca i pasa
Svi ce prvom prilikom zatvoriti vrata i okrenuti glavu
Tako da ne sudite ako ne znate pricu
Bolje je neki put sutjeti
Koja je to točno veća strana priče? Što to uopće znači? Netko samovoljno okupira gradsku nekretninu, zagađuje gradski prostor izmetom, drži pse u neprimjerenim uvjetima, smeta susjedima smradom i bukom i kada se to napomene onda postoji veća strana priče? Koja je to? Jel možda ta da vlasnik nekretnine sjedi na rukama i pušta građane da to rješavaju? To je svakako dodatni aspekt toga. Rješenje je da se taj čovjek iseli i da se psi zbrinu, nemojmo e praviti da nema rješenja. Vlasnik pasa je odgovoran za pse kad ih uzme, ali je odgovoran i prema svima ostalima, ne samo prema sebi. Uporno ignoriranje činjenice da on nezakonito živi u gradskoj nekeretnini i da grad to tolerira me užasava. Na tu činjenicu Polović i njegova bulumenta se ne osvrć, nego se [cenzurirano]un ski skrivaju iza empatije prema psićima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Psi iČovjek 2019-05-31 22:16
Mislim da se s razlogom spominje Grad, slažem se da ovo možda nije jedini takav slučaj, kada bi Grad funkcionirao kako treba ovog ne bi trebalo biti.

Što se tiče bespravnog korištenja nekretnine i ovdje iznesenog da imenovani nema kamo, što ga je dovelo u takvu situaciju?
Možda život ali svatko treba biti odgovoran prema drugima.
Jedna od odgovornosti je i to što je dozvolio da ima psa - namjerno psa jer i jedan je dosta nekomu tko nema i sam gdje biti.
Kako mogu biti odgovoran prema psu ako i sam nemam kamo?
Zašto sam uzeo psa? Zašto sam dozvolio da sada imam 12?

Uzeo sam psa ili sam ga spasio moram se brinuti o njemu. Imam li dosta hrane, čistit ću za njim, držatu ću ga u adekvatnom prostoru, istrčavati - šetati - dozvoliti mu kretanje?

Ako sve to nemam i ne mogu nisam za psa?
Znači nisam za jednog a 12 ?????????????

Postoji način da se sve riješi ali trebalo je stati i rješavati kod broja 1 pas!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
81 # ..Nebitno 2019-05-31 22:20
Tko je rekao da psi ne idu van? Di ste to izvukli? Hvala Bogu pa je ono KUCA A NE DVORISTE SAMO!!!!
Nemojte sudit kad ne znate.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
71 # Pas iČovjek 2019-05-31 22:53
Psi koji redovito izlaze ne vrše nuždu u istom prostoru gdje žive.
Odsnosno ako je to mali prostor pa nemaju gdje obaviti nuždu veliku i malu znači da to nije prostor za psa a kamo li za 12!
Nije adekvatno da pas sve radi gdje živi a ako je tako onda metlicu i stalno čistiti ali ne na javni put ili tuđe dvorište.
Psi se moraju mnogo toga učiti pa i tome gdje se što radi, gdje se jede, kako se hoda, kako se slušaju komande i sve ostalo.
Da li ti psi imaju brnjicu i vodilicu kada šeću, odnosno kada su vani?
Ponavljam kažete čovjek nema za sebe kako ima za 12 pasa?
Da li su svi cjepljeni, veliki godišnje cjepivo mali cjeli niz cjepiva dok narastu?
Ne pljuvamo po nikome, želimo da Grad radi svoj posao a vi pomognite na drugačiji način.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 0 # ..Nebitno 2019-05-31 22:21
Ova tema se pretvorila u nesto sto nije. Poceli ste blatit po jadnom covjeku a to ovdje problematika nije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # ......Marshall 2019-05-31 22:37
Citat Nebitno:
Ova tema se pretvorila u nesto sto nije. Poceli ste blatit po jadnom covjeku a to ovdje problematika nije.
U kojem segemntu to nije problematika? u segmentu što nezakonito živi na račun svih u gradskoj nekretnini i to ne plaća ili to što zagađuje javni prostor? Grad je samo pasivni promatrač i omogućava takvo ponašanje koje nije utemeljeno na odgovornosti nego na samoživosti i bahatosti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
9 0 # ProblematikaShhhhi 2019-05-31 23:51
Iskreno se pitam dali znate tog čovjeka dok vidim da ste toliko protiv njega
Mi svi gledamo da psi budu zbrinuti i da imaju krov nad glavom
Kao naravno i njihov vlasnik
Ali ko ce dopustiti covjeku za "12 pasa" u njihov dom
Sagledaj malo prvobitno da je pocela sezona sada se pogotovo to ne moze naci
A kamoli ljudi kad saznaju za pse nitko nece dopustiti to
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # ......Marshall 2019-06-01 12:07
Počela je sezona za sve, tko će platiti naknadu štete susjedima kojima su otkazane rezervacije zbog smrada i laveža pasa? Vlasnik sigurno neće. Apsolutno je odurno sakrivati se iza pasa i nikada ne primjetiti da se parazitira na grbači ostatka Lošinja i živi besplatno u centru grada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Psi, mačke iČovjek 2019-05-31 23:02
Grad bi trebao btinuti o redu u ovom gradu i ostalim mjestima.
Kako o zgradama koje ima tako o ponašanju ljudi.
Svojevremeno sam imala problem sa stanarima - susjedima gradskog prostora, poslali su mi dopis da tužim stanare za smetanje mog posjeda?
Kada stanari u mojoj nekretnini smetaju ostalima tko je kriv ja ili će susjed tužiti mog stanara?
Da ne ispadne sve po jednome riješavati treba sve što se prijavljuje i na što se ukazuje.
Osobama koje se ne brinu o svojim životinjama oduzeti tu životinju ali ne dozvoliti da uzme drugu pa niti ribicu u akvariju.
Stare i bolesne životinje treba liječiti a ne izbaciti na ulicu da postanu tuđa briga.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
151 # DostaDosta 2019-05-31 23:57
Ja smatram da je dosta vise komentara
Jer covjek je samo jak na rijecima uvijek bio i ostao
Kad su tu dijela manji smo od makova zrna
Nemam pravo rijeci koristiti kada nismo u njihovoj situaciji
Pustimo covjeka na miru da se bavi svojim zivotom i vi sagledajte malo zivote a ne gurati nos u tuđe
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Psi i psićiČovjek 2019-06-01 09:28
Jedno imaš pravo svakome je teže razumijeti onoga tko nije u istoj situaciji.

To da nemamo pravo koristiti riječi za to nije točno jer čovjek nije otok, sam na svijetu, postoje neke uzance, namjerno nisam rekao pravila već uzance po kojima svi mi moramo živjeti.
Osnovno je da svojim načinom života ne ugrožavamo tuđi i da poštujemo tuđe pravo bez obzira o čemu se radi.

Treba pustiti čovjeka da živi svoj život ali ne na uštrb moga?
Naveo si da moramo sagledavati svoj život, osobno to činim a ne bavim se tuđim životom ako taj poštuje i moj život.

Nekada ne čineći ništa štetiš sebi i drugima.

Za sebe mogu reći da nisam samo jak na riječima već i na djelima, za sebe ali i za druge ako treba.

Ako čovjek ne zna ili ne može srediti svoj život zato su tu institucije koje moraju pomoći zato i pričamo o tome da Grad treba biti taj koji rješava ovaj pa i ostale slučajeve.

Čovjek može i treba pobrinuti se za sebe, a meni je žao životinja jer one ne mogu nikamo bez obzira kako i gdje su.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # ......Marshall 2019-06-01 12:10
Citat Dosta:
Ja smatram da je dosta vise komentara
Jer covjek je samo jak na rijecima uvijek bio i ostao
Kad su tu dijela manji smo od makova zrna
Nemam pravo rijeci koristiti kada nismo u njihovoj situaciji
Pustimo covjeka na miru da se bavi svojim zivotom i vi sagledajte malo zivote a ne gurati nos u tuđe
Život tog čovjeka zadire u živote drugih ljudi, i njegovo ponašanje pokazuje sistematski nerad i nebrigu za ostale. Činjenica da je takvo ponašanje šutke dopušteno poakzuje apsoutno nezakonito postupanje pročelnika i ostatka gradske uprave. Ponašanje tog čovjeka i ponašanje gradske uprave zadiru u život dugih, i svatko je pozvan to jasno reći i izraziti mišljenje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
71 # ..Nebitno 2019-06-01 18:38
Sva sreca pa je ovo jedina situacija koja je takva. Komentari su vam strasni,ali svatko moze samo komentirati,nit ko nece nista po pitanju gradske uprave napraviti jer svi znaju samo komentirati. Cijeli grad lezi na nezakonitim glupostima a vi se nasli gurat nos u ovu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Guramo mi nos u mnoge nezakonitostigost 2019-06-01 19:31
Citat Nebitno:
Cijeli grad lezi na nezakonitim glupostima a vi se nasli gurat nos u ovu.
Da malo pregledaš stranicu vidio bi da guramo nos u mnoge, a ne samo u ovu nezakonitost. I nije istina da znamo samo komentirati jer podnesene su razne prijave institucijama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # ...ZZ 2019-06-01 19:51
Citat gost:
Citat Nebitno:
Cijeli grad lezi na nezakonitim glupostima a vi se nasli gurat nos u ovu.
Da malo pregledaš stranicu vidio bi da guramo nos u mnoge, a ne samo u ovu nezakonitost. I nije istina da znamo samo komentirati jer podnesene su razne prijave institucijama.
i mislim da će ih biti još nekoliko, na rad gradskog vijeća svakako
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
7 0 # priroda i društvoje li 2019-06-02 10:55
Citat gost:
Da malo pregledaš stranicu vidio bi da guramo nos u mnoge, a ne samo u ovu nezakonitost. I nije istina da znamo samo komentirati
Tko ste to "mi" u čije ime pišeš? Koliko % stanovnika Lošinja predstavljate?
Koji interesi vas vode, na ovoj stranici se pojavljuje sličica sa citatom iz koje se može pročitati kako su "principi" tek borba za privatne ciljeve maskirani u "javni interes", vjerojatno ne stoji tu slučajno?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
17 # Javni interesgost 2019-06-02 11:11
Citat je li:
Citat gost:
Da malo pregledaš stranicu vidio bi da guramo nos u mnoge, a ne samo u ovu nezakonitost. I nije istina da znamo samo komentirati
Tko ste to "mi" u čije ime pišeš? Koliko % stanovnika Lošinja predstavljate?
Pišem u svoje ime, ali podsjećam da nas ima više koji guramo nos u mnoge, a ne samo u ovu nezakonitost. Predstavljamo sami sebe, a računamo sa svima koji zakontost smatraju javnim interesom, a nezakonitost privatnim. I kriminalom. Naravno, ne znam koliko posto Lošinjana predstavljamo, jer ne mogu znati koji postotak smatra da je zakonitost javni interes.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
17 # .....Marshall 2019-06-02 09:46
Citat Nebitno:
Sva sreca pa je ovo jedina situacija koja je takva. Komentari su vam strasni,ali svatko moze samo komentirati,nitko nece nista po pitanju gradske uprave napraviti jer svi znaju samo komentirati. Cijeli grad lezi na nezakonitim glupostima a vi se nasli gurat nos u ovu.
Ovo je isto nezakonita glupost ali koja plastično prikazuje razinu nezainteresiran osti. Ali ne brini, neće ovo stati samo na komentarima. Postati će puno gore po Grad i vlasnika pasa prije nego se situacija razriješi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # .....SN 2019-06-02 10:16
ako ne rješavaš probleme dok du još mali, rješavat ćeš ih kad postanu veliki
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
017 # BrigaKrele 2019-06-01 09:39
Naravno da ova priča ima više dimenzija. Legitimno je iznesen slučaj nekoga oko čije kuće zavijaju psi, tko osjeća empatiju prema njima i želi im bolje uvjete, nekoga tko ne želi da mu ulica i susjedstvo izgledaju i vonjaju kao slam. Isto tako je jasno da svatko normalan osjeća empatiju prema čovjeku koji živi u neprimjerenim uvjetima i još u takvim uvjetima pokušava brinuti o psima. No, postoji netko kome su građani dali povjerenje i mandat da takve situacije rješava. Postoji također lijepa gomila ljudi koja prima plaće da u rješavanju takve situacije budu operativni, efikasni i pravedni te da zadovolje odredbe zakona, o psima i ljudima. Taj netko to ne radi. Ovo je priča o njima. Grad Mali Lošinj treba imati i socijalni program i program zbrinjavanja životinja, mi to uredno plaćamo. Grad Mali Lošinj, dakle, a ne čitatelji ovog članka, su DUŽNI na ovo reagirati. A čitatelji članka mogu, ako žele i imaju uvjeta, učiniti nešto za ljude i pse, ali nisu dužni. To ne znači da je netko nehuman, nego samo da očekuje da lokalna uprava ispunjava svoju ulogu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 0 # Da pogodim?hranitelj tuljana 2019-06-01 14:09
Treba Grad oduzeti pse i dati ih nekoj udruzi za zaštitu životinja, te podmirivati sve troškove koje te životinje mogu imati tijekom svog života, stvarajući tako trajnu novčanu obavezu lošinjskih poreznih obveznika i stvarajući postojani novčani tok prema skrbnicima pasa?

To je javni interes?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # brigo mojasugrađanin 2019-06-01 14:25
1. Grad ne bi trebao reći da to nije njihov posao, da ih nije briga, neka zovu policiju, itd...
2. Grad bi trebao priznati svoju nadležnost, ali priznati da za sada ne postoji bolja alternativa
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Javni interesgost 2019-06-01 17:47
Citat hranitelj tuljana:
Treba Grad oduzeti pse i dati ih nekoj udruzi za zaštitu životinja, te podmirivati sve troškove koje te životinje mogu imati tijekom svog života, stvarajući tako trajnu novčanu obavezu lošinjskih poreznih obveznika i stvarajući postojani novčani tok prema skrbnicima pasa?
To je javni interes?
Javni interes je briga o nekretnini u vlasništvu Grada, poštivanje ugovora o najmu i zaštita interesa okolnih stanara. A sve to je posao za gradsku upravu, konjino.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # .....Zakon 2019-06-01 14:37
Zakon o zaštiti životinja (NN 102/2017)

Jedinice lokalne samouprave

Članak 62.

(1) Poslove sakupljanja napuštenih ili izgubljenih životinja organiziraju i financiraju jedinice lokalne samouprave.

(2) Na području svake jedinice područne (regionalne) samouprave mora se osnovati najmanje jedno sklonište u kojem je osigurano najmanje 50 smještajnih mjesta za životinje.

(3) Sve jedinice lokalne samouprave obvezne su sudjelovati u financiranju osnivanja i rada skloništa iz stavka 2. ovoga članka.

(4) Jedinica lokalne samouprave može sklopiti ugovor o sakupljanju i zbrinjavanju napuštenih ili izgubljenih životinja sa skloništem osobe iz članka 61. stavka 1. ovoga Zakona koje se nalazi na području jedinice područne (regionalne) samouprave u kojoj je smještena jedinica lokalne samouprave.

(5) Način postupanja s napuštenim ili izgubljenim životinjama propisuju općim aktima predstavnička tijela jedinica lokalne samouprave.

(6) Jedinice lokalne samouprave mogu propisati trajnu sterilizaciju kao obvezan način kontrole razmnožavanja.


Članak 93.

Jedinice lokalne samouprave koje do dana stupanja na snagu ovoga Zakona nisu osnovale sklonište u skladu s člankom 62. stavkom 2. ovoga Zakona najkasnije do 31. prosinca 2018. obvezne su osnovati sklonište.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
10 0 # OKhranitelj tuljana 2019-06-01 15:29
Citat Zakon:
Zakon o zaštiti životinja (NN 102/2017)
Članak 62.
(1) Poslove sakupljanja napuštenih ili izgubljenih životinja organiziraju i financiraju jedinice lokalne samouprave.

(2) Na području svake jedinice područne (regionalne) samouprave mora se osnovati najmanje jedno sklonište u kojem je osigurano najmanje 50 smještajnih mjesta za životinje.

(3) Sve jedinice lokalne samouprave obvezne su sudjelovati u financiranju osnivanja i rada skloništa iz stavka 2. ovoga članka.

(4) Jedinica lokalne samouprave može sklopiti ugovor o sakupljanju i zbrinjavanju napuštenih ili izgubljenih životinja sa skloništem osobe iz članka 61. stavka 1. ovoga Zakona koje se nalazi na području jedinice područne (regionalne) samouprave u kojoj je smještena jedinica lokalne samouprave.
Tko li je izlobirao u zakon sve ove financijske obveze poreznih obveznika, pitam se pitam...
... svim srcem vjerujem da bi udruge zaštitnika životinja bile presretne da s ulica i skloništa nestane i zadnja napuštena životinja, da nema ni jedne.
U svakom slučaju, hvala što ste portvrdili da sam pogodio "što bi trebalo".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Nametnikgost 2019-06-01 17:44
Citat hranitelj tuljana:
Citat Zakon:
Zakon o zaštiti životinja (NN 102/2017)
Tko li je izlobirao u zakon sve ove financijske obveze poreznih obveznika, pitam se pitam...
Ne možeš ti bez da sa posebnog slučaja u Malom Lošinju skrećeš raspravu u širinu na lobiranje za zakon. Gradske službe su ti zahvalne što trolaš za njih.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # izzizakon i red 2019-06-01 15:10
Ovdje se prvenstveno radi o zaštiti života i zdravlja štenaca, a sve ostalo proizlazi iz toga. Grad Mali Lošinj kao JLS i kao vlasnik nekretnine ovdje može napraviti puno. Po prijavi susjeda, predstavnik vlasnika nekretnine, komunalni redar i veterinar trebaju obaviti nadzor i ako se utvrdi da štenci žive neuvjetno, treba ih premjestiti u azil za životinje. Ako azil ne postoji na ovom otoku, onda u županijski azil.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
65 # tekstopisacgost 2019-06-06 16:07
napokon netko mlađi da piše, dosta nam je više one inkognito HDZejke i propalog oduzetnika. :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
17 # KamikazeEmanero 2019-06-06 17:40
Citat gost:
napokon netko mlađi da piše, dosta nam je više one inkognito HDZejke i propalog oduzetnika. :lol:
Vi kojima je dosta "one inkognito HDZejke i propalog oduzetnika" ste se dosjetili genijalnog načina da ih diskreditirate. Pozdravljate što napokon piše netko mlađi, pa makar to bila "klasično hrvatska odnosno klasično lošinjska" priča o gradskoj upravi koja "poduzima sve kako ne bi ništa radila i to na štetu svih građana Malog Lošinja." Genijalnost je u tome što žrtvujete ugled cijele gradske uprave samo kako bi omalovažili "inkognito HDZejku i propalog oduzetnika". Ne znam zašto me ta vaša akcija podsjetila na ono što su radili kamikaze.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
5 0 # emaneroN.B. 2019-06-06 18:19
Citat Emanero:
Citat gost:
napokon netko mlađi da piše, dosta nam je više one inkognito HDZejke i propalog oduzetnika. :lol:
Vi kojima je dosta "one inkognito HDZejke i propalog oduzetnika" ste se dosjetili genijalnog načina da ih diskreditirate. Pozdravljate što napokon piše netko mlađi, pa makar to bila "klasično hrvatska odnosno klasično lošinjska" priča o gradskoj upravi koja "poduzima sve kako ne bi ništa radila i to na štetu svih građana Malog Lošinja." Genijalnost je u tome što žrtvujete ugled cijele gradske uprave samo kako bi omalovažili "inkognito HDZejku i propalog oduzetnika". Ne znam zašto me ta vaša akcija podsjetila na ono što su radili kamikaze.
kaj si ti trol koji se brine o ugledu gradske uprave?
Nek metuzalemi porade na sebi pa ih nitko neće diskreditirati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # ? ? ?Emanero 2019-06-06 18:55
Citat N.B.:
Citat Emanero:
Citat gost:
napokon netko mlađi da piše, dosta nam je više one inkognito HDZejke i propalog oduzetnika. :lol:
Vi kojima je dosta "one inkognito HDZejke i propalog oduzetnika" ste se dosjetili genijalnog načina da ih diskreditirate. Pozdravljate što napokon piše netko mlađi, pa makar to bila "klasično hrvatska odnosno klasično lošinjska" priča o gradskoj upravi koja "poduzima sve kako ne bi ništa radila i to na štetu svih građana Malog Lošinja." Genijalnost je u tome što žrtvujete ugled cijele gradske uprave samo kako bi omalovažili "inkognito HDZejku i propalog oduzetnika". Ne znam zašto me ta vaša akcija podsjetila na ono što su radili kamikaze.
kaj si ti trol koji se brine o ugledu gradske uprave?
Zbog čega što sam napisao u komentaru nalaziš razlog da pitaš brinem li se o ugledu gradske uprave? Pitanje smatram toliko nesuvislim, da čisto sumnjam da si moj komentar uopće pročitao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
32 # StudenacGost x 2019-06-11 22:17
U toj kući kaosa nije samo problem ilegalno stanovanje i neplaćanje stanarine,zlost avljanje životinja itd nego bih volio znati tko plaća struju za tu kuću.Već godinama tamo klima uređaj radi 24 sata dnevno ,često i uz otvorene prozore od prvog toplijeg dana do kraja jeseni.Ja i supruga sa dobrim plaćama si to ne možemo priuštiti jer samo klima koja radi 24 sata može progutati jednu plaću.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # prvo definiraj dobru plaćuElektrošok 2019-06-12 09:31
Citat Gost x:
Ja i supruga sa dobrim plaćama si to ne možemo priuštiti jer samo klima koja radi 24 sata može progutati jednu plaću.
Ovo sa plaćom si malo pretjerao. Stara klima u modu hlađenja dnevno potroši oko 24 kWh. Novije klime troše i upola manje. Pa si izračunaj.
Meni klima preko ljeta radi 12 sati dnevno, to me dođe oko 350 kn mjesečno.
A neki u stanu imaju i dvije klime, pa ne vidim da žive baš od zraka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Kult Agostina Straulina

    gost 14.02.2025 16:11
    Sablasno podsjećanje
    Ovaj dogovor velikih i jakih na račun malih i slabih sablasno podsjeća na događaj iz 1938. godine u povijesti nazvan Minhenski sporazum kojim su velike sile dogovoril komadanje Čehoslovačke da udovolje Hitlerovim apetitima. Ako se pitate gdje su bili ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    ...... 13.02.2025 17:26
    Počelo je počelo
    Američki i ruski predsjednici Donald Trump i Vladimir Putin u telefonskom razgovoru jučer su sat i pol odlučivali o sudbini Ukrajine. Dogovarali su primirje i predaju teritorija Ukrajine Rusiji, iza leđa ukrajinskog predsjednika Volodimira Zelenskog.

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 13.02.2025 15:32
    Nazadovanje Lošinja pod talijanskom vlasti
    Suživot doseljenih nakon 1945. s Talijanima lako je objasniti. Oni nisu iskusili fašističku vlast prije 1945. na ovim otocima. Evo što o lošinjskom turizmu u međuratnom razdoblju pod talijanskom vlasti piše u jednom znanstvenom radu: Nazadovanje otoka ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 13.02.2025 15:02
    Terre di Italia
    Ova naša Straulinijada bi mogla biti predigra za nešto mnogo ozbiljnije od predizbornog plesa pod maskama za lokalnu vlast. Predizborno koketiranje naše gradonačelnice i uz to predsjednice ogranka navodno državotvornog HDZ-a sa Zajednicom Talijana ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    ...... 12.02.2025 22:16
    Talijanske zemlje
    GRUPA članova talijanskog pokreta Gioventù Nazionale (Mladež nacionalne stranke), koja je povezana s desničarskom strankom Fratelli d’Italia (Braća Italije), održala je prije nekoliko dana u središtu Bologne povorku sa svijećama povodom obilježavanja ...

    Read more...

     
  • Građani kao publika za naslikavanje

    Bing 12.02.2025 14:29
    Još 100 dana ...
    Jučer, oko 100 dana prije narednih izbora za gradsku vlast gradonačelnica "prvog od 1000 otoka" pa zatim "Grada za tebe" s ponosom javlja: Počinjemo gradnju dječjeg vrtića “Mrav”! S ponosom započinjemo izgradnju dječjeg vrtića “Mrav” – mjesta gdje će ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 12.02.2025 12:30
    Za glasove prodati se spremni
    A ti si sebi dao u zadatak da lažnom pričom o prozivanju Straulina sakriješ jednu sramotnu činjenicu. Gradske vlasti hrvatskog otoka Lošinja su se osramotile slavljenjem čovjeka koji se samo rodio na otoku bez da je za njega i njegove stanovnike išta ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    Losinjan 11.02.2025 21:53
    ....
    Hrvatima doseljenima na otok nakon 1945 nikako ne ide u glavu zasto je lokalno slavensko stanovnistvo zivjelo u skladu sa talijanima (da se pricalo talijanski, gledao i slusao San Remo i RAI kanali). Reci cu da pisma i razglednice koja je moja obitelj ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 10.02.2025 19:57
    Concerto romantico
    Talijanski desničari u Europarlamentu postavljaju izložbu o fojbama, pobunili se Hrvati i Slovenci: 'Fašiste pokušavaju prikazati žrtvama' piše Telegram telegram.hr/.../...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Gost 10.02.2025 08:10
    Hapsiti bez suvišnih zašto
    Danas kada smo četvrta zemlja po rastu BDP - a u EU, kreditni rejting nam raste, imamo u dućanima stalaže za sirotinju, Premijer apelirala prema vlasnicima ugostiteljskog smještaja da i Hrvatima priušte cijene koje mogu platiti da im djeca vide more.

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    ML 08.02.2025 11:07
    ...
    Očekuju se hapšenja unutar stabilne većine.

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Gost 08.02.2025 10:19
    Stabilna veterinarska koalicija
    Ovi što očekuju da ih biramo jer vole Thompsona bi se priljepili HDZ-u kao veterinarska opcija nakon zadnjih izbora. Gradska vlast nema problema kao državna. Telegram piše "U koaliciji DP-a i HDZ-a sve kipti od neprijateljstva . Na sastancima će nositi ...

    Read more...

     
  • Tko su odgovorni?

    NN 07.02.2025 18:27
    otok vitalnosti
    Trajalo je cijeli radni dan. A reklamiramo se kao otok vitalnosti, grad ugodan za boravak i zašto je Mali Lošinj mjesto za sve generacije novilist.hr/.../... (https://www.novilist.hr/novosti/gradonacelnica-ana-kucic-o-projektima-malog-losinja-prvi-grad-u-hrvatskoj-koji-ce-umirovljenicima-placati-dopunsko/) ...

    Read more...

     
  • Tko su odgovorni?

    NN 07.02.2025 10:14
    Zvučna pozadina kostura
    Spomen na nekoć slavnu lošinjsku brodogradnju održava i njezin ostatak ostataka u vidu sada remontne radionice na početku "prekrasne malološinjske luke". Gotovo svaki dan imamo zvučnu pozadinu za ovaj umjetnički kostur okomito nasađene pasare. Snimka ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 07.02.2025 09:55
    Mudroserje Ivice Perića
    Na prigovor da se miču stare kamene ploče i betonizira skočio je Anin predizborni trol s lažnog FB profila na ime Ivica Perić. Citiram njegovo pseudopovjesnič arsko mudroserje: Vidim da se ugrađuje kamen iz doba Aleksandra Velikog… u Losinju 2 alpinistice ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 07.02.2025 09:26
    30 godina mu je tek
    Popravlja se i Riva lošinjskih kapetana. A popločanju je 30 godina tek :sad: Uz našu prekrasnu malološinjsku luku sa Alejom lošinjsih kapetana.

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    Mrmot 06.02.2025 17:10
    ...
    Cresani popravljaju popločenje staro 100 godina, lošinjani popravljaju popločenje staro niti 20 godina otoci.net/.../... (http://www.otoci.net/images/novosti/2025/02/radovi-svsidar2-2025.jpg) otoci.net/.../...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    Marinero 06.02.2025 13:29
    Povijest propadanja
    Bez namjere da se svađam navodim ono što mogu saznati na stranici www.lp-holding.hr/hr/o-nama (https://www.lp-holding.hr/hr/o-nama) - Poduzeće Lošinjska plovidba osnovano je 1958. godine u Malom Lošinju, na stoljetnim tradicijama brodarstva lošinjskog ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    Losinjan 06.02.2025 10:49
    ....
    1. Losinjska plovidba je niknula iz nacionalizirane imovine stvorene u vrijeme italije. Nije stvorena iz nicega. 2. cuvene jahte iz Martinolichevog skvera koje i danas plove morima nastale su u eri Italije. Gradjene su cak i za americko trziste. Jos ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    Losinjan 06.02.2025 10:41
    ....
    Ne smeta njima Straulino, nego im smeta Losinj i Losinjani. Losinjani su svijetski ljudi koji su dali svoji doprinos na puno polja. No kada primitivac sa brda dodje u kulturnu sredinu i nemoze je shvatiti ili se asimilirati, zeli sredinu u koju je ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    Losinjan 06.02.2025 10:27
    ....
    Smeta vam Straulino jer je veza sa slavnom povjescu Losinja prije nego su barbari preuzeli otok. Ne znam kako drugima, ali meni ne smeta Straulino. Smetate mi plašite me vi koji slavite bivšeg vojnika fašističkog režima, režima koji je provodio ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    Losinjan 06.02.2025 10:19
    ...
    Pa npr. Straulino je bio poznati i ugledni sportas rodjen u Losinju. Meni kao Losinjanu je to dovoljno. Ne pitam tebe kao Rvata sto su Stjepan Radic ili Matija Gubec koji su zivjeli u drustvima koje sa Losinjem nije imao nista do 1945. Oba imaju ulice ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 06.02.2025 09:20
    Zona sumraka
    Treba odbaciti slogan "otok vitalnosti". Lošinj postaje zona sumraka. ■ ■ ■ ■ ■ youtu.be/RJjDXyXP2As (https://youtu.be/RJjDXyXP2As) http://www.youtube.com/watch?v=RJjDXyXP2As

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    OMG 05.02.2025 13:39
    Nova dimenzija političke retardacije
    Oni kao i rukometaši žele Thompsona, jer pjeva o onom što je duboko njihovo, o ratovima uz parolu "vjera, obitelj, domovina". A tvrde da desnica nije nazadna :lol: No sve to skupa je nova dimenzija političke retardacije. Slogan je "posuđen" od maršala ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 05.02.2025 13:17
    nova dimenzija lošinjske politike
    Lošinjske organizacije stranaka Domovinski pokret i Hrvatski suverenisti objavile su danas da će na predstojećim lokalnim izborima na Lošinju nastupiti zajedno javlja portal otoci.net/.../... (https://www.otoci.net/index.php/u-politici/18941-dp-i-suverenisti-zajedno-dp-ce-imati-gradonacelnickog-kandidata) ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 05.02.2025 10:35
    Veliki korak za naš otok!
    Kaže da ne brine zbog sukoba s vlastitom strankom jer se više ne namjerava kandidirati za mjesto gradonačelnice. I ddodaje da joj je trenutačni fokus rad za dobrobit svih sugrađana. Sudeći po objavama na fejsu ona je u adventsko - karnevalskom điru. Već ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 05.02.2025 10:15
    Butko nema da brine
    Potpredsjednik Vlade i HDZ-a Branko Bačić rekao je u utorak da ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković ima potporu premijera te istaknuo da vrh Vlade nikada nije priječio procesuiranje bilo koga vezano uz tragičnu nesreću na Jadrolinijinu ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Muflon 04.02.2025 17:03
    A kad će smijeniti Butka?
    Telegram objavio za skandalozan dokument. Jadrolinija odgovornost za tragediju s HDZ-ova šefa svalila na kapetana i posadu, izvrijeđala ih i prozvala neznalicama. A ubrzo nakon toga Plenković konačno popustio, smjenjuje svog miljenika Soptu s čela ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Gost 04.02.2025 13:12
    Trajekt Lastovo
    Izgleda da će krivnja za smrt pasti na same mrtvace. Da ne budu krivi oni što su stvarno odgovorni.

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    Asdf 04.02.2025 10:30
    Amanti della morte
    Nitko još nije naveo što je to Lošinj baštinio od Straulina da bi Zajednica Talijana imala što čuvati. Danas ga imamo na spisku počasnih građana samo zato što je rođen na Lošinju. Olimpijske medalje za pobjede u jedrenju osvojio je za Italiju, a vojna ...

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Kult Agostina Straulina

    gost 14.02.2025 16:11
    Sablasno podsjećanje
    Ovaj dogovor velikih i jakih na račun malih i slabih sablasno podsjeća na događaj iz 1938.
     
  • Kult Agostina Straulina

    ...... 13.02.2025 17:26
    Počelo je počelo
    Američki i ruski predsjednici Donald Trump i Vladimir Putin u telefonskom razgovoru jučer su ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 13.02.2025 15:32
    Nazadovanje Lošinja pod talijanskom vlasti
    Suživot doseljenih nakon 1945. s Talijanima lako je objasniti. Oni nisu iskusili fašističku ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 13.02.2025 15:02
    Terre di Italia
    Ova naša Straulinijada bi mogla biti predigra za nešto mnogo ozbiljnije od predizbornog ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    ...... 12.02.2025 22:16
    Talijanske zemlje
    GRUPA članova talijanskog pokreta Gioventù Nazionale (Mladež nacionalne stranke), koja ...
     
  • Građani kao publika za naslikavanje

    Bing 12.02.2025 14:29
    Još 100 dana ...
    Jučer, oko 100 dana prije narednih izbora za gradsku vlast gradonačelnica "prvog od 1000 ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 12.02.2025 12:30
    Za glasove prodati se spremni
    A ti si sebi dao u zadatak da lažnom pričom o prozivanju Straulina sakriješ jednu sramotnu ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    Losinjan 11.02.2025 21:53
    ....
    Hrvatima doseljenima na otok nakon 1945 nikako ne ide u glavu zasto je lokalno slavensko ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 10.02.2025 19:57
    Concerto romantico
    Talijanski desničari u Europarlamentu postavljaju izložbu o fojbama, pobunili se Hrvati ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Gost 10.02.2025 08:10
    Hapsiti bez suvišnih zašto
    Danas kada smo četvrta zemlja po rastu BDP - a u EU, kreditni rejting nam raste, imamo u ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    ML 08.02.2025 11:07
    ...
    Očekuju se hapšenja unutar stabilne većine.
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Gost 08.02.2025 10:19
    Stabilna veterinarska koalicija
    Ovi što očekuju da ih biramo jer vole Thompsona bi se priljepili HDZ-u kao veterinarska ...
     
  • Tko su odgovorni?

    NN 07.02.2025 18:27
    otok vitalnosti
    Trajalo je cijeli radni dan. A reklamiramo se kao otok vitalnosti, grad ugodan za boravak i ...
     
  • Tko su odgovorni?

    NN 07.02.2025 10:14
    Zvučna pozadina kostura
    Spomen na nekoć slavnu lošinjsku brodogradnju održava i njezin ostatak ostataka u vidu sada ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 07.02.2025 09:55
    Mudroserje Ivice Perića
    Na prigovor da se miču stare kamene ploče i betonizira skočio je Anin predizborni trol s ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 07.02.2025 09:26
    30 godina mu je tek
    Popravlja se i Riva lošinjskih kapetana. A popločanju je 30 godina tek :sad: Uz našu prekrasnu ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    Mrmot 06.02.2025 17:10
    ...
    Cresani popravljaju popločenje staro 100 godina, lošinjani popravljaju popločenje staro ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    Marinero 06.02.2025 13:29
    Povijest propadanja
    Bez namjere da se svađam navodim ono što mogu saznati na stranici www.lp-holding.hr/hr/o-nama ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    Losinjan 06.02.2025 10:49
    ....
    1. Losinjska plovidba je niknula iz nacionalizirane imovine stvorene u vrijeme italije.
     
  • Kult Agostina Straulina

    Losinjan 06.02.2025 10:41
    ....
    Ne smeta njima Straulino, nego im smeta Losinj i Losinjani. Losinjani su svijetski ljudi ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    Losinjan 06.02.2025 10:27
    ....
    Smeta vam Straulino jer je veza sa slavnom povjescu Losinja prije nego su barbari preuzeli ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    Losinjan 06.02.2025 10:19
    ...
    Pa npr. Straulino je bio poznati i ugledni sportas rodjen u Losinju. Meni kao Losinjanu ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 06.02.2025 09:20
    Zona sumraka
    Treba odbaciti slogan "otok vitalnosti". Lošinj postaje zona sumraka. ■ ■ ■ ■ ■ ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    OMG 05.02.2025 13:39
    Nova dimenzija političke retardacije
    Oni kao i rukometaši žele Thompsona, jer pjeva o onom što je duboko njihovo, o ratovima uz ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 05.02.2025 13:17
    nova dimenzija lošinjske politike
    Lošinjske organizacije stranaka Domovinski pokret i Hrvatski suverenisti objavile su danas ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 05.02.2025 10:35
    Veliki korak za naš otok!
    Kaže da ne brine zbog sukoba s vlastitom strankom jer se više ne namjerava kandidirati ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 05.02.2025 10:15
    Butko nema da brine
    Potpredsjednik Vlade i HDZ-a Branko Bačić rekao je u utorak da ministar mora, prometa i ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Muflon 04.02.2025 17:03
    A kad će smijeniti Butka?
    Telegram objavio za skandalozan dokument. Jadrolinija odgovornost za tragediju s HDZ-ova ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    Gost 04.02.2025 13:12
    Trajekt Lastovo
    Izgleda da će krivnja za smrt pasti na same mrtvace. Da ne budu krivi oni što su stvarno ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    Asdf 04.02.2025 10:30
    Amanti della morte
    Nitko još nije naveo što je to Lošinj baštinio od Straulina da bi Zajednica Talijana imala ...