Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Strah je vrag

Korisnička ocjena:  / 10
LošeNajbolje 

brkU okolnostima koje je izazvao virus COVID-19 na otoku je uspostavljena nova struktura vlasti kojoj je na čelu kao izvršno tijelo načelnica stožera, a umjesto Gradskog vijeća vlast pravo odlučivanja i upravljanja preuzelo je parapolitičko tijelo nepoznatog (tajnog?) sastava - prošireni stožer civilne zaštite Grada Malog Lošinja. Za takvu para(lelnu) vlast ne postoje demokratski mehanizmi kontrole i propitivanja, a što je u ovim okolnostima najgore, rijetko kome pada na pamet potreba za tim. Zbog toga gradonačelnicu nitko neće upozoriti na nedemokratske metode vladanja, na uzurpaciju prava, a kamo li na pogrešne poteze ili na nejednaka, selektivna postupanja u istoj ili sličnoj situaciji 

Pandemija COVID-19 je zaustavila svijet kao nikad i ništa do sad. Milijarde ljudi su ostali u kućama, zatvorene su škole, fakulteti, zaustavljena je proizvodnja (osim hrane i medicinskih proizvoda), zatvorene su granice među državama, zabranjena putovanja iz grada u grad, otkazana su sva sportska natjecanja (uključujući Europsko nogometno prvenstvo i Olimpijske igre). Imamo prisilni lockdown koji će svjetsku ekonomiju baciti na koljena a milijune ljudi pretvoriti u borce za goli opstanak. Moglo bi se reći da je moderna civilizacija gotovo zastala zbog virusa COVID-19.
Što dosad znamo o virusu COVID-19? Znamo da se širi kapljičnim putem i da kod velike većine zaraženih uopće ne izaziva simptome ili izaziva blage simptome, kod malog broja zaraženih izaziva teže oblike, a kod još manjeg broja zaraženih ima za posljedicu smrt. U ovom trenutku je smrtnost u Hrvatskoj 2% u odnosu na evidentirane (potvrđene) zaražene osobe. Zaraženost COVIDOM-19 u općoj populaciji je 0,047%. Smrtnost od COVID-19 u ukupnoj populaciji u Hrvatskoj je trenutno 0,0009%. I da drastično poraste smrtnost od njega, recimo 10 puta, još uvijek bi se izražavala u promilima.

Povijest ljudskog roda je i povijest pandemija. Ljudski rod je preživio nebrojeno pandemija, a mnoge ga tek očekuju. Najveća i najopasnija poznata je pandemija Crne kuge iz 14. i 15. stoljeća ( uzrokovana bakterijom). Prema procjenama tada je umrlo samo u Europi 75 mlijuna ljudi odnosno polovica tadašnje populacije. Ukupna smrtnost od kuge se procjenjuje na 200 milijuna. Kod virusnih pandemija najveća u moderno doba, s početka 20. stoljeća, jest Španjolska gripa. Procjene su da je bilo zaraženo 500 milijuna ljudi, a da je od nje umrlo 50-100 milijuna ljudi. Najsvježija pandemija je ona koju je prouzročio virus HIV-a koji je zarazio 75 milijna ljudi i od kojeg je umrlo 32 milijuna. Već smo navikli živjeti sa sezonskim virusom influence (gripe) koja godišnje zarazi desetke milijuna ljudi, a samo u Europi od nje godišnje umre 60.000 ljudi. A na nju se i ne obaziremo!

„Višak smrtnosti"
Hrvatski zavod za javno zdravstvo (HZJZ) svake godine izrađuje mortalitetnu statistiku koju objavljuje u Izvješću o smrtnosti za svaku godinu. Zadnja dostupna statistika je za 2018. godinu. Ona pokazuje da je u Republici Hrvatskoj 2018. umrlo 52.706 ljudi. Od toga je od gripe dokazano umrlo 60 ljudi. Smrti od sezonske gripe stvarno je više. Tako HZJZ navodi da se pravi broj umrlih od gripe nikada službeno ne registrira iz više razloga, npr. kod umrle se osobe ne posumnja na gripu kao mogući uzrok smrti, ne uzmu se na vrijeme uzorci za testiranje ili se iz nekog drugog razloga umrle osobe ne testira na gripu. Zbog toga se pri procjenama utjecaja gripe na zdravlje stanovništva i smrtnost koristi termin "višak smrtnosti u sezoni gripe / zimi", kojim se označava procjena broja oboljelih koji umru, a smrt je povezana s gripom, dok se zapravo za većinu umrlih nikada niti ne dozna da je gripa doprinijela smrti. Za zemlju s brojem stanovništva poput Hrvatske se procjenjuje da je ovaj višak smrtnosti u sezoni gripe od 125 do 550 osoba godišnje, ovisno o intenzitetu gripe. To znači da se procjenjuje kako u sezoni gripe u tjednima kada je aktivnost gripe povećana, umire otprilike 2 do 10 % (ovisno o sezoni) više ljudi nego što bi ih umrlo da nema gripe. U smrtnost od COVID-19 se računa svaka umrla osoba koja je pozitivna na virus, a za razliku od sezonske gripe testira na njega se testira svaka osoba koja ima simptome. To je različita metodologija koja prikazuje COVID-19 opasnijim nego što stvarno jest. S druge strane sličnost COVIDA-19 i sezonske gripe je što umiru osobe oslabljenog imunološkog sustava koje razviju komplikacije (prvenstveno upalu pluća) i osobe s kroničnim bolestima kod kojih se osnovna bolest zbog gripe pogorša, prvenstveno osobe starije životne dobi. Kad HZJZ bude izradio 2021. godine mortalitetnu statistiku ona neće zbog COVID-19 biti uopće ili neće bit bitno drukčija od uobičajenih. Na ukupnu smrtnost utjecat će na trećoj decimali jednog postotka (u rasponu od 0,001-0,003%). Za realno sagledavanje opasnosti COVID-19 može poslužiti podatak da u Hrvatskoj u prosjeku dnevno umire više od 140 ljudi. Do 17.4. umrlih od ili uz COVID-19 je 39. Kad bi od COVID-19 umrlo 365 oboljelih tada bi to u prosjeku podiglo prosječnu dnevnu smrtnost za 1.

Vrijedi usporediti i zaraženost populacije od sezonske gripe i COVID-19 koja nam se događa istovremeno. U ovoj sezoni gripe imamo 59.652 zaraženih do 12.4., a od COVID-19 imamo zaraženih 1.832 do 17.4.2020. Za vrijeme sezonske gripe bolnički sustav normalno radi, liječi sve kronične i akutne bolesnike, a hitna dolazi i po pijance koji leže na cesti. Za vrijeme COVID-19 bolnički sustav nije u funkciji. Odgađaju se operacije, pregledi, terapije, hitna služba je spora služba ili je nema. Takav od COVID-19 paralizirani i nefunkcionalni bolnički sustav sigurno će izliječiti manje bolesnika nego bi ih trebao i mogao izliječiti. Takva statistika se neće nikad izraditi, a realno je da će takvo stanje blokade u bolnicama proizvesti više smrti od samog COVID-19. Na razini svjetske populacije usporedbe o zarazi i smrtnosti COVIDA-19 i sezonske gripe daju slične rezultate. Procjenjuje se da se godišnje između 5 i 10 milijuna ljudi zarazi virusom sezonske gripe i da od nje umre između 250 i 650 tisuća ljudi.

Ministarstvo istine o virusu COVID-19

Ipak, bez obzira na sve činjenice i usporedbe, virus COVID-19 je promijenio život svima naglavačke. COVID-19 je zaustavio dosadašnji način života. Preciznije, nije ga zaustavio virus već strah od njega. Koliko je on opravdan govore i gore navedene činjenice. Poznate činjenice nisu razlog za takav strah. Uzročnik takvom strahu može biti samo strah od nepoznatog virusa kako sugeriraju istaknuti stručnjaci u Stožeru RH. Ali virus je već poznat. Nepoznat je bio jako kratko. Kinezi su novi virus izolirali u kratkom roku, poznat je genom virusa, njegov sastav i kod. Poznati su načini prijenosa s čovjeka na čovjeka, a poznato je i kako i na koju vrstu ljudi djeluje. Nema u virusu i njegovom ponašanju nepozanica pa ne bi trebalo biti ni straha od nepoznatog.

Do jučer tek jedan od ministara, a danas super heroj, dopisni član Stožera civilne zaštite Vili Beroš, započinjao je tiskovne konferencije umirujućim informacijama da ovaj koronavirus nije opasan jer kod 85% zaraženih uopće ne izaziva ili izaziva blage simptome. Isti ministar je zbijao šale na račun virusa koji je „svjetski prvak u skoku u dalj ali da ne može skočiti dalje od jednog metra". Potreba za umirivanjem nacije i vicevi na račun virusa su uskoro isčezli iako je virus ostao isti. Nije se promijenio virus već odnos prema njemu. Umjesto umirivanje nacije počelo je sijanje, obrađivanje i njegovanje kulture straha. U toj funkciji je i poistovjećivanje borbe protiv zaraze s ratom. Neznanje, strah i rat su idealni uvjeti za razvoj diktatorskih virusa pod izlikom štićenja ugroženog naroda. COVID-19 nas vraća u Orwellovu „1984" s tim da umjesto Ministarstva istine imamo Stožer civilne zaštite, a zaboravljeni slogani propale totalitarne države iz 1984: „Rat je mir", „Sloboda je ropstvo" i „Neznanje je moć" su ponovno primjenjivi i životni.

Heroina ili lokalna diktatorica
U uvjetima straha, rata protiv neprijatelja kojeg ne vidimo, imamo prilike vidjeti pretvaranje nesposobnih i situaciji nedoraslih političara u diktatore. Tako smo mi u Gradu Malom Lošinju svjedoci samoinauguraciji naše gradonačelnice u malog diktatora. Dana 16. ožujka 2020 gradonačelnica je odlučila uzeti vlast u svoje ruke pa je protivno Ustavu Republike Hrvatske mnogim građanima Malog Lošinja ograničila ustavno pravo na rad. Učinila je to olako kao što se kaže dobar dan. Tog istog dana Stožer RH je izdao priopćenje za medije: „Još jednom apeliramo na sve građane da se odgovorno ponašaju i provode mjere samozaštite te se pridržavaju svih dosad donesenih uputa i preporuka. Svatko mora biti svjestan odgovornosti za vlastito zdravlje, zdravlje obitelji i sugrađana. Apeliramo na osobe kojima je naložena samoizolacija da se strogo pridržavaju uputa koje su im dane. Također, apeliramo na građane da izbjegavaju putovanja koja nisu nužna."

Tog dana u Gradu nije bilo zaraženih virusom, a pogotovo nije bilo nekontrolirane lokalne transmisije. U danu kad nacionalni stožer samo apelira na građane da se odgovorno ponašaju i da izbjegavaju putovanja koja nisu nužna, gradonačelnica Malog Lošinja  je Lošinjanima zabranila rad, iako je pravo na rad Ustavom zaštićeno pravo koje se može ograničiti samo zakonom i u posebnim okolnostima.

Tako je to krenulo. Pod krinkom borbe za zdravlje ugroženih otočana gradonačelnica je samovoljno Otočanima suspendirala ljudsko pravo na radi. U toj otetoj i samoumišljenoj moći ona vjerojatno i uživa. Uživanje joj pojačavaju izrazi oduševljenja njenih poklonika na društvenim mrežama.

Sljedeće pravo koje joj se našlo na putu do statusa heroine među Facebook fanovima bilo je pravo na slobodu kretanja. Zbog njenog nepoznavanja, nerazumijevanja i/ili nepoštovanja pravnih stečevina, realnih životnih potreba građana i zbog paničnog straha vjerujem da će punkt na Beleju „pasti" zadnji u našoj županiji. Diktatorski nerv kod gradonačelnice ili načelnice stožera toliko se razvio da si je dala pravo da nalaže zabranu kretanja pojedinim osobama koje ne krše niti jednu mjeru Stožera civilne zaštite RH. Zabranu provodi izdavanjem usmenih naloga policijskim službenicima. Tako je u ovim posebnim okolnostima koje je proizveo virus COVID-19 na otoku je uspostavljena nova struktura vlasti kojoj je na čelu kao izvršno tijelo načelnica stožera, a umjesto Gradskog vijeća vlast odnosno pravo odlučivanja i upravljanja je preuzelo parapolitičko tijelo nepoznatog (tajnog?) sastava - prošireni stožer civilne zaštite Grada Malog Lošinja. Za takvu para(lelnu) vlast ne postoje demokratski mehanizmi kontrole i propitivanja, a što je u ovim okolnostima najgore, rijetko kome pada na pamet potreba za tim. Zbog toga je nitko neće upozoriti na nedemokratske metode vladanja, na uzurpaciju prava, a kamo li na pogrešne poteze ili na selektivna postupanja u istoj ili sličnoj situaciji.

Na primjer, mjera obvezne samoizolacija svima koji dolaze iz rizičnih područja nije bila obvezna osobama zaposlenim ili poveznim s investitorom kakav se samo poželjeti koji su doletjeli avionom iz Italije. Kome to prijaviti, načelnici koja im je to odobrila? Može li se gradonačelnici prijaviti načelnica stožera koja je slala vatrogasce da 10. i 11. travnja po kućama dijele ugroženoj skupini njene darove, što je u suprotnosti Uputi za sprječavanje i suzbijanja COVID-19 u okviru rada u vatrogasnim postrojbama koju je izdao Hrvatski zavod za javno zdravstvo 6. travnja 2020. Kome prijaviti ugrožavanje rizične skupine u Domu za starije u Velom Lošinju od strane Jadranka hotela, koje je zabranjeno Uputom HZJZ, za sprečavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 za pružatelje socijalnih usluga u sustavu socijalne skrbi?
Umjesto propitivanja i upozoravanja imamo javno oduševljenje na društvenim mrežama takvim samovoljnim potezima čija svrha nije pomoć već samoreklama. U ovim okolnostima - na žalost - ne postoji mehanizam kontrole ili zaštite od takve vlasti i takvih postupaka.

Kreirana, uspostavljena i održavana javna slika gradonačelnice i načelnice stožera kao uspješne zaštitinice otoka od koronavirusa past će tek kad građani shvate da se protiv koronavirusa bore prvenstveno sami ponašajući se odgovorno i razumno prema sebi i svojoj okolini na način da samo primjenjuju jednostavne mjere fizičke distance i higijene.

Komentari: 

546 # Slobodno je lijepohranitelj tuljana 2020-04-19 18:42
Slažem se s dobrim dijelom napisanog. Po meni, nedostaje viđenje autora što bi on, (kao osoba koja se očito razumije i u virologiju i medicinu), napravio da se kojim čudom našao na vlasti u doba kad su kineski komunisti svojim laganjem, prikrivanjem i cijelim nizom loših poteza, usosili cijeli svijet.

Volio bih pročitati konstruktivne prijedloge a ne samo kritiku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
349 # Kardeljizam u doba koroneHamlet 2020-04-19 19:31
Citat hranitelj tuljana:
Slažem se s dobrim dijelom napisanog. Po meni, nedostaje viđenje autora što bi on, (kao osoba koja se očito razumije i u virologiju i medicinu), napravio da se kojim čudom našao na vlasti u doba kad su kineski komunisti svojim laganjem, prikrivanjem i cijelim nizom loših poteza, usosili cijeli svijet.
Tipičan primjer tuljančetove uvredljive ironije na račun autora ("osoba koja se očito razumije i u virologiju i medicinu") uz podmetanje Trumpovih izmišljotina o kineskom zlu kao da su to činjenice.Citat:
Volio bih pročitati konstruktivne prijedloge a ne samo kritiku.
A ja sam pak odavno raskrstio sa socijalističkim odgojem pa se ne držim one Kardeljeve pouke iz njegovog djela "Beleške o našoj društvenoj kritici" da kritika bez konstruktivnih prijedloga nije drugo do kritizerstvu. Kao građaninu mi je dovoljna i sama kritika ako je uvjerljiva. A za konstruktivne prijedloge treba platiti. Pa ako zaista želiš pročitati konstruktivne prijedloge a ne samo kritiku traži ih od onih koji su za davanje konstruktivnih, održivih i zakonitih prijedloga (pre)plaćeni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
503 # Kud baš Kardelja, rode?hranitelj tuljana 2020-04-19 20:07
Citat Hamlet:
ja sam pak odavno raskrstio sa socijalističkim odgojem pa se ne držim one Kardeljeve pouke iz njegovog djela...
Bome, lijepo si "raskrstio" kad iz palca vadiš ne samo citat nego i njegov izvor.

Upravo nedostatak demokratskog legitimiteta "stručnjaka", tih svećenika današnje ateističke religije "znanosti" pokazao se velikim problemom. Međutim opisana situacija ne vrijedi samo za Apsyrtides, nego cijelu Hrvatsku, pa i šire. Činjenica je i da su danas živi ljudi iz Hrvatske prvi dašak demokracije IKADA osjetili tek na prvim izborima održanim (22 travnja) prije 30 godina... Možda kao narod zbog toga nismo dovoljno oprezni?!

Gospodin Mujagić i nije dužan ponuditi svoja rješenja besplatno, međutim iz napisanog mogu razaznati da bi se on zalagao za neku varijantu rješenja koja su proveli Šveđani, Brazilci, Bjelorusija i USA.

Uglavnom slažem se s većinom teksta, jedino nedostaje kontekst je li to kritika zato što se stvarno misli ili zna da se može drugačije, ili, eto, Ana... jer bojim se da bi površni promatrač čitajući recentne radove na neki način mogao doći do zaključka da se radi tek o formi "stalkanja".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
150 # HigijenaHamlet 2020-04-19 21:17
Citat hranitelj tuljana:
Citat Hamlet:
ja sam pak odavno raskrstio sa socijalističkim odgojem pa se ne držim one Kardeljeve pouke iz njegovog djela...
Bome, lijepo si "raskrstio" kad iz palca vadiš ne samo citat nego i njegov izvor.
Ispričavam se što sam te uvrijedio pokazavši da sam obrazovaniji nego što ti možeš podnijeti. Na ostatak tvog "komentara" se neću obazrijeti iz samopoštovanja, mentalne higijene i zbog pravila da trolove ne treba hraniti..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
412 # Malo pristojnosti?hranitelj tuljana 2020-04-20 07:15
Citat Hamlet:
Citat hranitelj tuljana:
Citat Hamlet:
ja sam pak odavno raskrstio sa socijalističkim odgojem pa se ne držim one Kardeljeve pouke iz njegovog djela...
Bome, lijepo si "raskrstio" kad iz palca vadiš ne samo citat nego i njegov izvor.
Ispričavam se što sam te uvrijedio pokazavši da sam obrazovaniji nego što ti možeš podnijeti. Na ostatak tvog "komentara" se neću obazrijeti iz samopoštovanja, mentalne higijene i zbog pravila da trolove ne treba hraniti..
Ali...ali tema članka su mjere vezane uz korona virus i postupanje naše gradske vlasti. Tema članka nisam ja i nije hvalisanje količinom upijene komunističke indoktrinacije maskirane pod "obrazovanjem".

Imate li što napisati na temu članka ili ste me jednostavno vidjeli kao svojevrsnu crvenu krpu na koju se moralo nekako, a svakako besmisleno, reagirati?!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
143 # Atavistički ostatak komunističke indoktrinacijeHamlet 2020-04-20 09:14
Citat hranitelj tuljana:
Citat Hamlet:
Citat hranitelj tuljana:
Citat Hamlet:
ja sam pak odavno raskrstio sa socijalističkim odgojem pa se ne držim one Kardeljeve pouke iz njegovog djela...
Bome, lijepo si "raskrstio" kad iz palca vadiš ne samo citat nego i njegov izvor.
Ispričavam se što sam te uvrijedio pokazavši da sam obrazovaniji nego što ti možeš podnijeti. Na ostatak tvog "komentara" se neću obazrijeti iz samopoštovanja, mentalne higijene i zbog pravila da trolove ne treba hraniti..
Ali...ali tema članka su mjere vezane uz korona virus i postupanje naše gradske vlasti. Tema članka nisam ja i nije hvalisanje količinom upijene komunističke indoktrinacije maskirane pod "obrazovanjem".
Da si se držao načela komentiranja samo teme članka ne bi već u prvoj rečenici samoga sebe učinio temom upustivši se u ironiziranje činjenice što sam pokazao kako sam obrazovaniji nego što ti to možeš podnijeti. Da si malo inteligentniji i mnogo pošteniji, uvidio bi da sam se tvojoj želji da pročitaš "konstruktivne prijedloge a ne samo kritiku" rugao kao atavističkom reliktu tvoje komunističke indoktrinacije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
171 # cenzuraGeneral 2020-04-21 10:45
Bez da ulazim u etičke rasprave oko toga da li je cenzura dobro ili zlo, s čisto praktične i objektivne strane ona je u slučaju epidemije i njenog širenja pozitivna stvar.

Cenzura je omogučila kinezima da reagiraju i zatvore zaražene dijelove zemlje prije nego su se (odnosno skoro prije) stanovnici tih regija uspjeli panično razbježati kako po ostatku zemlje, tako i svijeta, odnosno u ovom slučaju samo u ostatku zemlje pošto da su počeli zatvarat državljane drugih država u trenutku dok su se još po vladma EU i SAD zemalja sprdali s jedačima šišmiša ne bi baš bilo dobro za njih i bilo bi diplomatskih incidenata, a uostalom nije njihov problem, oni su upozorili, to što su ih drugi sprdali njihova stvar.

Cenzura i zataškavanje u vremenu masovnih medija pod prijetnjom epidemije je dobra stvar ako odgovorni na vrijeme uoče problem i pravovaljano reagiraju.

Ovo čisto sa pogleda kako spriječit pandemiju, ne s aspekta ljudskih sloboda.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
018 # ???gost 2020-04-21 12:42
Citat General:
Bez da ulazim u etičke rasprave oko toga da li je cenzura dobro ili zlo, s čisto praktične i objektivne strane ona je u slučaju epidemije i njenog širenja pozitivna stvar.
A je li pozitivna stvar i ako se cenzura i zataškavanje provode bez ustavne i zakonske osnove samo voljom onih koji su na vlasti?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
161 # law abiding virus?General 2020-04-21 14:23
Sa stajališta suzbijanja epidemije, da. Poprilično blesavo pitanje, zakonitost neke odluke ne pridonosi niti odnosi širenju epidemije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
017 # Stožerlija?gost 2020-04-21 15:19
Stajališe suzbijanja epidemije nije jedino stajalište čak ni kad se radi o epidemiji među stokom, a kamoli kad je riječ o ljudskom društvu. Čak i suzbijanje "epidemije židovstva", tzv. holokaust, bio je u nacističkoj Njemačkoj reguliran zakonima. Naravno, nekome tko u suzbijanju epidemije vidi dobru priliku za suzbijanje demokracije, ljudskih prava, zakonitosti i samovolju moje pitanje mora zvučati blesavo. Ako već nisi član stožera za suzbijanje gorespomenutih smetnji vladanju sigurno ćeš postati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
218 # E moj Generalegost 2020-04-21 18:03
Citat General:
Sa stajališta suzbijanja epidemije, da. Poprilično blesavo pitanje, zakonitost neke odluke ne pridonosi niti odnosi širenju epidemije.
Da, virus ne mari za zakon ali zato mari za Anine policijske kontrole! Policija će zaustaviti virus na Mergu?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # Korupcija je pozitivna stvargost 2020-04-24 10:32
Citat General:
Sa stajališta suzbijanja epidemije, da. Poprilično blesavo pitanje, zakonitost neke odluke ne pridonosi niti odnosi širenju epidemije.
Ovo je logičan odgovor lika koji je za problem pandemije napisao "Bez da ulazim u etičke rasprave oko toga da li je cenzura dobro ili zlo, s čisto praktične i objektivne strane ona je u slučaju epidemije i njenog širenja pozitivna stvar." Ukratko, general smatra da cilj opravdava sva sredstva jer mjerilo ispravnosti postupaka je samo uspješnost. Etička zanovijetanja smatra smetnjom na putu do cilja. Tom bolesnom logikom, bez da se ulazi u etičke rasprave, a s čisto praktične i objektivne strane i korupcija je pozitivna stvar. Na primjer, u vezi s realizacijom investicija podmićivanjem se zaobilaze birokratske, zakonske smetnje na putu do realizacije, a poneko se pri tome i dobro omasti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # General oportunistDino 2020-04-24 15:45
Suzbijanje pandemije General razmatra ne ulazeći u etička rasprave isto kao što se gradonačelnica u donošenju odluka o izolaciji Lošinja od svijeta, a Lošinjana od njihovih prava nije zamarala pitanjima prava i zakona. Generala ne zanima etika, tj. što je dobro a što zlo, a gradonačelnicu nisu zanimala ljudska prava i zakonitost. Zato mislim da je kao istomisleći oportunist general važan član družine kojoj je se gradonačelnica postavila ne čelo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
301 # Prvo najvažnije!gost 2020-04-20 14:53
Kreću mise! Ne knjižnice, logopedski kabineti, radionice za djecu nego mise jer STOŽER I BISKUPI SU SE DOGOVORILI: Nastavi li se pad broja zaraženih, već u nedjelju kreću mise
net.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
328 # Treba vjerovati a ne znatiNevjerujem Toma 2020-04-20 16:06
Citat gost:
Kreću mise! Ne knjižnice, logopedski kabineti, radionice za djecu nego mise jer STOŽER I BISKUPI SU SE DOGOVORILI: Nastavi li se pad broja zaraženih, već u nedjelju kreću mise
net.hr/.../...
Ah da, vjernici za razliku o djece nisu rizična skupina pa zato prvo otvaramo crkve a škole i fakulteti mogu čekati. Treba vjerovati epidemiolozima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
32 0 # Bravo!hranitelj tuljana 2020-04-20 20:09
Citat gost:
Kreću mise! Ne knjižnice, logopedski kabineti, radionice za djecu nego mise jer STOŽER I BISKUPI SU SE DOGOVORILI: Nastavi li se pad broja zaraženih, već u nedjelju kreću mise
net.hr/.../...
Dobra vijest jer istinskim vjernicima je duhovna hrana istinski nedostajala. Zaista nema nikakvog smisla da misna slavlja budu zabranjena, pogotovo u manjim mjestima i na područjima na kojima nije bilo ili već dugo nije bilo slučajeva kineske gripe.

Uostalom, u nekim županijama će na traženje nogometaša započeti i treninzi...

Logopedi i knjižnice bi od Stožera trebali tražiti isto kao i biskupi, Hrvatska je sekularna država i nemaju biskupi moć te odluke za navedene druge subjekte...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
140 # Nije samo strah, ima malo i tupostiA.M. 2020-04-20 19:33
Iako je odlukom Stožera Republike Hrvatske, Kl:810-06/20-01 /7, od 19.travnja 2020. ukinuta zabrana napuštanja mjesta prebivališta i stalnog boravka unutar tri područja u PGŽ gradonačelnica Grada Malog Lošinja je u svom stilu, očito teško razočarana, najavila, citiram: „Sutra tijekom dana uspostavit će se organizirana policijska kontrola svih trajektnih linija na pristaništu Merag, nakon čega će se ukinuti stalni punkt u Beleju, te će se vršiti pojačana kontrola nad čitavim područjem, kao i pratiti provedba svih ostalih mjera i odluka koje su i dalje na snazi“.

Kao prvo sama najava i odluka gradonačelnice, je blago rečeno, prilično zbunjujuća! Trajektno pristanište Merag je na otoku Cresu i pripada administrativno m području Grada Cresa pa je prilično nejasno kako gradonačelnica Malog Lošinja može odrediti ili narediti da se uspostavi policijska kontrola na području drugog grada. Je li ukinut grad Cres ili smo ga anektirali? Kako bi bilo kad bi Kristijan Jurjako (ali neće jer je pametniji) izjavio da će grad Cres na mostu na Privlaci uspostaviti organiziranu policijsku kontrolu. Vjerujem da bi svi Lošinjani rekli da je lud.

Drugo, zbunjujuća je konstatacija o uspostavi „ organizirane policijske kontrole svih trajektnih linija na pristaništu Merag“. Da li to znači da će policija kontrolirati Jadroliniju da li plovi po voznom redu? Teško. Kontrolirati će građane koji putuju. Da li će policija kontrolirati samo Lošinjane s obzirom da grad Cres ne želi kontrolu na Margu. Da li gradonačelnica Malog Lošinja može narediti kontrolu Cresana, kako policija zna tko je iz Cresa a tko iz Lošinja dok ih ne iskontrolira? Odlukom je omogućeno slobodno putovanje ali će policija kontrolirati građane! Preskačem uopće pitanje što će policija kontrolirati. Kontrolirati tehničku ispravnost vozila i osobni identitet mogu bilo gdje i bilo kad. Zašto bi to moralo biti na Mergu.

Treće. Policija je strogo i precizno ustrojen sustav kojim se upravalja vertikalno prema Zakonu o policiji i strogo propisanim procedurama i ne postoji ni teoretska mogućnost da bi gradonačelnica Malog Lošinja mogla narediti postavljanje „ organizirane policijske kontrole“ bilo gdje a kamo li na području grada Cresa. A ona to radi. Kao u vicu „...Šta zna dijete što je 100 kila“.

Četvrto. Odluku o ukidanju zabrana napuštanja mjesta prebivališta i stalnog boravka potpisao je Ministar unutarnjih poslova. Odluka gradonačelnice o uspostavi organizirane policijske kontrole na pristaništu Merag jest u suprotnosti s odlukom ministra. Odlukom ministra svaki građanin Malog Lošinja može slobodno putovati na Krk. Ako se može slobodno putovati na Krk trajektom zašto onda kontrola na trajektu. Kontrolni punkt na Mergu jest besmislen jer postoji kontrola na Krčkom mostu i jedino ona ima smisla.

Nepromišljenja i glupava odluka gradonačelnice je samo u funkciji građenja slike sebe kao heroine, zaštitice građana Lošinja od virusa. Takvom besmislenom odlukom na koju nema pravo nije nikoga a niti može ikoga zaštiti već je samo usporila ljudima putovanje.

Ovo prenemaganje oko borbe protiv dolaska koronavirusa na otok jednako je vjerodostojno a i učinkovito kao i Bandićevo čišćenje ulica od snjega- lovljenjem pahulja snjega u zraku.

Netko bi gradonačelnici trebao šapunti da borbu protiv konravirusa vode Ministarstvo zdravlja, HZJZ i Stožer Civlne zaštite Repubilke Hrvatske a ne ona, te da trajektno pristanište Merag spada pod administrativnu upravu Grada Cresa. Tako teško?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
036 # Luda zbunjenesd 2020-04-20 21:05
Ma jel to ona sama smišlja ili joj neko pomaže :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
026 # Aneksija Cresadz 2020-04-21 07:36
Citat A.M.:
Kao prvo sama najava i odluka gradonačelnice, je blago rečeno, prilično zbunjujuća! Trajektno pristanište Merag je na otoku Cresu i pripada administrativnom području Grada Cresa pa je prilično nejasno kako gradonačelnica Malog Lošinja može odrediti ili narediti da se uspostavi policijska kontrola na području drugog grada. Je li ukinut grad Cres ili smo ga anektirali?
Ana K. smatra da je otočna policija prćija obitelji Kučić. Stric Franko bio je načelnik milicija za Cres i Lošinj pa ona misli da može zapovijedati i ispostavom Cres. Odnosno, kad zapovijeda Policijskom postajom Mali Lošinj zapovijeda i njenom ispostavom Cres.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
126 # Kako je lijepo biti moćanA.M. 2020-04-21 08:17
Iz izjave gradonačelnice: „Sutra tijekom dana uspostavit će se organizirana policijska kontrola svih trajektnih linija na pristaništu Merag, nakon čega će se ukinuti stalni punkt u Beleju" pokazuje se da se ona ne slaže s ublažavanjem mjera i da joj je jako mrsko micanje kontrolnog punkta na Beleju.

Ali ako već mora maknuti punkt na Beleju postavit će drugi na trajektu. Svoju čvrstu ruku i otpor prema odluci pokazuje inačenjem da će prvo uspostaviti novi punkt na Mergu pa će tek onda ukinuti onaj na Beleju. Nema labavo...

Za razliku od građana koji ne mogu otići slobodno u Rijeku obaviti pregled u Mediku ili obići svoju djecu ona će u Rijeku otići kad god poželi. Ona će sama sebi potpisati propusicu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
026 # Ana K. trenira strogoćuBD 2020-04-21 08:59
Citat A.M.:
Iz izjave gradonačelnice: „Sutra tijekom dana uspostavit će se organizirana policijska kontrola svih trajektnih linija na pristaništu Merag, nakon čega će se ukinuti stalni punkt u Beleju" pokazuje se da se ona ne slaže s ublažavanjem mjera i da joj je jako mrsko micanje kontrolnog punkta na Beleju.
Bivša simpatizerka HDZ-a (kako se prikazivala u javnosti) je daleko dotjerala. Bila je HDZ-ova ješka za lijeve birače i postala dogradonačelnic a i Kapelijev fikus. A kakd je Kapeli otišao u Vladu ušla je u HDZ samo da je kandidira za gradonačelnicu. A kad se domogla vlasti, izabrana za gradonačelnicu s tankom, neznatnom većinom glasova, uspjela je umrtviti GO HDZ-a i nametnuti svoju volju gotovo cijelom GV. Nije joj to uspjelo zato što je sposobna i snažna, nego zato što je članstvo HDZ-a inertno i pasivno, a GO HDZ-a pod kontrolom predsjednika koji joj je kao dogradonačelnik podređen i beskrjno poslušan. I tako bivša simpatizerka HDZ-a zapovijeda Policijom oba otoka. Striček Franko se sigurno ponosi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
036 # Matrix gradonačelnicagost 2020-04-20 20:55
Javljaju Otoci.net: Cresani zapalili svijeće za poginule sumještane, Lošinj samo "virtualno".
Što očekivati od virtualne gradonačelnice.
Ona se osjeća ugodno samo na fejsu?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
121 # TKO NIŠTA NIJE NAUČIO IZ POVIJESTI, OSUĐEN JE DA MU SE ONA PONAVLJA…Greta 2020-04-21 05:40
Kad vjernici pohrle... vraćamo se na 16.03.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
19 0 # okret očima 360General 2020-04-21 10:35
"Zbog toga se pri procjenama utjecaja gripe na zdravlje stanovništva i smrtnost koristi termin "višak smrtnosti u sezoni gripe / zimi", kojim se označava procjena broja oboljelih koji umru, a smrt je povezana s gripom, dok se zapravo za većinu umrlih nikada niti ne dozna da je gripa doprinijela smrti. Za zemlju s brojem stanovništva poput Hrvatske se procjenjuje da je ovaj višak smrtnosti u sezoni gripe od 125 do 550 osoba godišnje, ovisno o intenzitetu gripe. To znači da se procjenjuje kako u sezoni gripe u tjednima kada je aktivnost gripe povećana, umire otprilike 2 do 10 % (ovisno o sezoni) više ljudi nego što bi ih umrlo da nema gripe. U smrtnost od COVID-19 se računa svaka umrla osoba koja je pozitivna na virus, a za razliku od sezonske gripe testira na njega se testira svaka osoba koja ima simptome. To je različita metodologija koja prikazuje COVID-19 opasnijim nego što stvarno jest."

Ovaj zaključak na temelju prikazanih informacija je pogrešan.

Ako se za "običnu" gripu uzima svaka smrt koja je iznadprosječna za određeno doba godine, onda se ta "obična" gripa prikazuje kao opasnija nego što to ustvari je pošto se u broj nadprosječnih smrti od gripe ubrajaju i smrti kojima gripa nije uzrok ili "pomagač" nego to mogu biti neki drugi faktori ili bolesti. Npr. ako "redovno" u nekom tjednu ili mjesecu umre 100 ljudi, a za vrijeme gripe 110 ljudi računa se da je 10 ljudi umrlo od gripe, no to ne mora biti, možda ih je umrlo 5, a drugih 5 je statistička anomalija ili epidemija neke bakterije ili drugog virusa i sl.

Nadalje, mi sezonsku gripu niti spriječavamo niti liječimo, puštamo ju da se slobodno kreće stanovništvom, a liječenje se svodi na to da ju preležimo. Bolničko liječenje se obično događa tek u kritičnoj fazi kad bolest eskalira jer je to samo obična gripa i nema potrebe da se diže panika dok čovjek ne dođe s temperaturom 43. Kod korone to nije tako nego je svaki potvrđeni slučaj pod posebnim nadzorom i bolničko liječenje započinje puno ranije, ne samo na vrijeme nego i prije vremena, logično jer su takvi pacijenti pod posebnim nadzorom i povečalom.

Nadalje mi imamo xy zabilježenih slučajeva gripe, to su oni koji su potražili liječničku pomoć, još toliko i više ih ima koji nisu, a covida imamo točno toliko kolko ima kad se zbog histerije testira svaki i još 100 puta više nepotrebno (odnosno negativno).

Nadalje autor uspoređuje zaraženost populacije od sezonske gripe i covida, te dvije stvari se otprilike mogu usporediti kao šumski požar u australiji i požar kontenjera u nekom gradu na koje su došle sve ekipe iz 4 okolna grada i dva kanadera. Pa kao, pa vidite da to nije ništa, da dečko kad covid gase svi i držva je praktički u karanteni, a običnu gripu pustimo ko ju jeb... neka se širi. Ne razumijem kako netko uopće može ozbiljne face usporedit broj zaraženih od covida i obične gripe kao dva podatka koja se mogu međusobno uspoređivati. Što nas opet dovodi do stope smrtnosti smrtnosti. Kod gripe je stopa smrtnosti broj prijavljenih slučajeva u odnosu na broj ljudi koji su možda umrli od gripe. Gdje dobijemo na nekih 50.000 slučajeva i stotinjak umrlih smrtnost od 0.2%. Što je i u redu postotak jer su procjene da u razvijenim zemljama kad uračunamo neprijavljene slučajeve i sl, da je smrtnost oko 0.1%

Smrtnost od covida varira po zemljama i da ne bi opet računali kruške i jabuke ograničit ćemo se na razvijene zemlje, gdje opet imamo različite primjere. Imamo primjere Italije, Španjolske, Francuske gdje je trenutačna smrtnost na nekih 10-15%, a još pola od ukupnog brija zaraženih nije ozdravio i među njima će biti mrtvih. Malo više od obične gripe, jel tako. No recimo da broj zaraženih nije točan (iako kako sam gore naveo se ovoj epidemiji daje posebna pažnja pa se ne događa da netko ne prijavi pošto su svi u stanju polupanike i skaču na svako kihanje) nego da je duplo veći (što je nemoguće, opet zbog istih razloga jer se testira sve što kihne) opet je to smrtnost od oko 5-7.5%. To bi još trebalo uskladiti s redovnom godišnjom smrtnošću, no te podatke još nemamo. U naboljim verzijama za navedene zemlje trenutna smrtnost je oko 2.5-5%, no vjerojatno puno veća.

Na drugoj strani imamo RH i recimo npr. Austriju, Češku kao pozitivne primjere. Austrijanci imaju trenutnu smrtnost od 3%, Česi blizu 3%, RH 2.5%.

Zašo tolika razlika, pa zbog onoga što struka govori već mjesecima, a glavna je falinga autorovog članka, a to je da sustav radi, još uvijek. A zašto radi? Ne zbog neke velike nadnaravne sposobnosti i organizacije našeg medicinskog sustava (ili Austrijskog ili Češkog) u odnosu na Francuze ili Talijane nego zbog toga što su te zemlje svojim mjerama uspjele "ispraviti" onu krivulju (ako netko ne zna koju: nytimes.com/.../... do te mjere da se zdravstveni sustav može boriti s količinom oboljelih. Zbog velikog broja zaraženi, pa sukaldno tome onih kritičnih Talijani, Francuzi, Španjolci više nemaju kapaciteta da ljude stabiliziraju na vrijeme ili održavaju na životu i sve veći broj ljudi je još teže bolestan i sukladno tome ih još više umire.

Tako da na zaključak našeg vrlog stručnjaka "pa nije ova korona uopće tako strašna" jednstavan odgovor je: da, nije strašna kad smo poduzeli mjere da ne bude strašna. Da smo ju pustili da se razmnoži u stilu sezonske gripe bila bi horor, jer nakon starih i kolapsom sustava počeli bi umirati i oni malo manje stari kad bi umjesto 1500 zaraženih imali pola milijuna zaraženih.

No naš autor je još jedan od onih generala koji malo zakasne na bojište, pa se onda čude što je bio tolki problem, skoro da se više uopće ni ne puca.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # linkGeneral 2020-04-21 10:50
nytimes.com/.../...

link, gore ne radi
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
218 # Čuvaj se profesoregost 2020-04-22 13:45
Ima zanimljiv članak danas na Tportalu o stavovima profesora Johana Gieseckea. Nije to obični profesor, navodi se za njega da je poznati epidemiolog i savjetnik švedske vlade radio je na reviziji međunarodnih zdravstvenih propisa u sjedištu WHO-a i bio prvi glavni znanstvenik Europskog centra za prevenciju i kontrolu bolesti (ECDC). O epidemiologiji zaraznih bolesti napisao je udžbenik, a sada o ovoj temi drži katedru na Medicinskom sveučilištu Karolinska instituta u Stockholmu.

Njegov stav je sličan stavu autora laika na koga se obrušio General. Uglavnom cijenjeni profesor smatra da je Covid-19 tek malo jača gripa, metode borbe protiv pandemije većine europskih vlada smatra pogrešnima te strahuje od nezaposlenosti, sloma demokracije i pojave diktatura.

Ostaje vidjeti da li će se General i lokalni stožer obrušiti na profesora.

Link:
tportal.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
123 # Generalu ima tko pisatiArsen Mujagić 2020-04-21 17:12
General ima luksuz da može izgubiti dosta vremena da bi dokazao nešto što je želio dokazati, a želio je dokazati da sam u krivu. Na žalost to je iznad njegovih moći. Izgubljeno vrijeme u ovom slučaju nije metafora već se radi o doslovnom izgubljenom vremenu.

Da bi pokazao da sam u krivu odnosno da umanjujem opasnost od COVIDA-19 uspoređujući ga s virusom sezonske gripe osporava moje tvrdnje na način da manipulira, podmeće, vrda, krivo kontekstira i ironizira.

Ajmo redom.

General citira, General manipulira:
"Zbog toga se pri procjenama utjecaja gripe na zdravlje stanovništva i smrtnost koristi termin "višak smrtnosti u sezoni gripe / zimi", kojim se označava procjena broja oboljelih koji umru, a smrt je povezana s gripom, dok se zapravo za većinu umrlih nikada niti ne dozna da je gripa doprinijela smrti. Za zemlju s brojem stanovništva poput Hrvatske se procjenjuje da je ovaj višak smrtnosti u sezoni gripe od 125 do 550 osoba godišnje, ovisno o intenzitetu gripe. To znači da se procjenjuje kako u sezoni gripe u tjednima kada je aktivnost gripe povećana, umire otprilike 2 do 10 % (ovisno o sezoni) više ljudi nego što bi ih umrlo da nema gripe. U smrtnost od COVID-19 se računa svaka umrla osoba koja je pozitivna na virus, a za razliku od sezonske gripe testira na njega se testira svaka osoba koja ima simptome. To je različita metodologija koja prikazuje COVID-19 opasnijim nego što stvarno jest."

Na to General slavodobitno, i na njegovu žalost, pogrešno tvrdi: „Ovaj zaključak na temelju prikazanih informacija je pogrešan“, a u obrazloženju te tvrdnje manipulira. Prvo tvrdi da se moj zaključak, da se zbog različitih metodologija COVID-19 prikazuje opasnijim nego što stvarno jest a u obrazloženju toga stava tvrdi da se "obična" gripa prikazuje kao opasnija nego što to ustvari je. Dakle moju tvrdnju da se COVID-19 prikazuje opasnijim nego što stvarno jest opovrgava vlastitom i netočnom tvrdnjom, a koja nema veze sa mojom, da se obična gripa prikazuje opasnijom nego što jest. Te su dvije tvrdnje i nisu međusobno isključene. Jedna ne isključuje drugu. Teoretski obje mogu biti istinite i pogrešen. Ali je pogrešna samo njegova. A koliko i on sam vjeruje u istinitost svoje tvrdnje, da se obična gripa prikazuje opasnijom nego što stvarno jest, pokazuje par redova niže u tekstu kad budalasto navodi da „mi sezonsku gripu niti spriječavamo niti liječimo, puštamo ju da se slobodno kreće stanovništvom, a liječenje se svodi na to da ju preležimo.“ Takva gripa ne da prikazuje opasnijom nego ona starno jest već se upravo obrnuto onda prikazuje kao neopasna jer ju liječimo izležavanjem.

General piše, General laže:
„Ako se za "običnu" gripu uzima svaka smrt koja je iznadprosječna za određeno doba godine, onda se ta "obična" gripa prikazuje kao opasnija nego što to ustvari je pošto se u broj nadprosječnih smrti od gripe ubrajaju i smrti kojima gripa nije uzrok ili "pomagač" nego to mogu biti neki drugi faktori ili bolesti.“

Laže da se za običnu gripu uzima svaka smrt iz viška smrtnosti. Ne uzima se nigdje u statistikama. Ona se samo procjenjuje ali se u smrtnost ne računaju ni evidentiraju procjene. Računa se samo dokazana smrt od gripe. Tako za 2018. u službenoj mortalitetnoj statistici HZJZ stoji podatak od 60 umrlih od gripe a ne od 185-610 (od 125+60 do 550+60). Za razliku od COVID-19, svaka smrt osobe koja je pozitivna na COVID-19 se računa u smrtnost bez obzira što je tu virus samo „pomogač„ ( umiru u prosjeku stari ljudi s ozbiljnim kroničnim bolestima ). Iz mog teksta ali i stava o gripi samog Generala obična gripa se prikazuje manje opasnom nego što jest, a COVID-19 se prikazuje opasnijim nego što jest. To svakako ne znači da netko tvrdi da COVID-19 nije opasan ili da ga treba ignoritati.

General piše i dalje laže:
„Nadalje, mi sezonsku gripu niti spriječavamo niti liječimo, puštamo ju da se slobodno kreće stanovništvom, a liječenje se svodi na to da ju preležimo. Bolničko liječenje se obično događa tek u kritičnoj fazi kad bolest eskalira jer je to samo obična gripa i nema potrebe da se diže panika dok čovjek ne dođe s temperaturom 43. Kod korone to nije tako nego je svaki potvrđeni slučaj pod posebnim nadzorom i bolničko liječenje započinje puno ranije, ne samo na vrijeme nego i prije vremena, logično jer su takvi pacijenti pod posebnim nadzorom i povečalom.“

Teško shvatljive tvrdnje. Sezonsku gripu spriječavamo i liječimo. Ljudi se svake godne cijepe protiv sezonske gripe. Cijepljenje od bolesti jest pokušaj spriječavanja bolesti. Od gripe se liječimo i kod kuće (pijemo Maxflu, Coldrex, pijemo čajeve, ležimo) ali se liječimo i u bolnicama isto kao i kod COVID-a. Konept je isti, liječenje bolesnika sa slabijim simtomima se „svodi da ju preležimo“ doma i gle čuda isto kao i kod COVIDA-19. Lakše bolesnici se liječe kod kuće. Evo slušam na današnjoj tiskovnoj konferenciji Stožera RH i ministar Beroš kaže da danas imamo kod kuće na liječenju 742 bolesnika. Vidi čuda.

General piše, General lupeta:
„Nadalje mi imamo xy zabilježenih slučajeva gripe, to su oni koji su potražili liječničku pomoć, još toliko i više ih ima koji nisu, a covida imamo točno toliko kolko ima kad se zbog histerije testira svaki i još 100 puta više nepotrebno (odnosno negativno).“

Pa to upravo i jesu razlozi za zaključak da se COVID-19 prikazuje opasnijim i zaraznijim o obične gripe. Mnogi zaraženi od obične gripe se nigdje ne testiraju a svatko tko ima simptome COVID-19 se testira. Logični zaključak je dakle da se obična gripa ne prikazuje opasnijom nego što to jest već upravo obrnuto. Histeriju imamo kod COVID-19 i u tome se jedino slažem s Generalom. Radi se o histeriji uzrokovanom covidom. Histeriziranjem se COVID-19 prikazuje opasnijim nego što to stvarno jest. A osporavanjem te tvrdnje General je počeo svoj javni obračun sa zdravim razumom. Iz tvrdnje da ima puno više oboljelih od gripe nego su zabilježeni ( potvrđeni) a „covida imamo točno toliko kolko ima kad se zbog histerije testira svaki i još 100 puta više nepotrebno“ može se logčno zaključiti da se gripa podcjenjuje a Covid precjenjuje.

General piše, general ironizira:
„Nadalje autor uspoređuje zaraženost populacije od sezonske gripe i covida, te dvije stvari se otprilike mogu usporediti kao šumski požar u australiji i požar kontenjera u nekom gradu na koje su došle sve ekipe iz 4 okolna grada i dva kanadera.“

I sezonska gripa i COVID-19 su zarazne virusne bolesti koje se šire na identičan način pa je usporedba svakako umjesna. Dostupni javni i službeni podaci o zarazi i smrtnosti sezonske gripe i COVID-19 govore da se svake godine više ljudi zarazi i umre od obične gripe, nego je to, do barem do sada, zaraženih i umrlih od COVID-19. Zbog toga je usporedba o požaru kontinenta i kontejnera je nažalost samo neuspjeli pokušaj duhovitosti zaigranog Generala.

General neumorno piše, General ne razumije, General manipulira:

„Ne razumijem kako netko uopće može ozbiljne face usporedit broj zaraženih od covida i obične gripe kao dva podatka koja se mogu međusobno uspoređivati. Što nas opet dovodi do stope smrtnosti smrtnosti. Kod gripe je stopa smrtnosti broj prijavljenih slučajeva u odnosu na broj ljudi koji su možda umrli od gripe. Gdje dobijemo na nekih 50.000 slučajeva i stotinjak umrlih smrtnost od 0.2%. Što je i u redu postotak jer su procjene da u razvijenim zemljama kad uračunamo neprijavljene slučajeve i sl, da je smrtnost oko 0.1%“

Trebalo bi biti razumljivo pa i Generalu da postoje jasni razlozi za uspoređivnaje „obične“ gripe s COVID-19. Obje su virusne infekcije i prenose se na identičan način. Zbog toga je umjesna usporedba bez obzira na rezultate usporedbe. Neumjesno bi bilo uspoređivati zaraznost od sifilisa i Covid-19. Ili smrtnost od COVID-19 sa smrtnosti u prometu. General manipulira i s načinom izračuna smrtnosti. Smrtnost od gripe se ne računa kao odnos prijavljenih slučajeva gripe i onih koji su možda umrli od gripe. Tako se zapravo računa smrtnost od COVID-19 a ne od gripe. Zbog toga se i COVID-19 prikazuje opasnijim nego što stvarno jest.

General piše, general podvaljuje:
„Tako da na zaključak našeg vrlog stručnjaka "pa nije ova korona uopće tako strašna" jednstavan odgovor je: da, nije strašna kad smo poduzeli mjere da ne bude strašna. Da smo ju pustili da se razmnoži u stilu sezonske gripe bila bi horor, jer nakon starih i kolapsom sustava počeli bi umirati i oni malo manje stari kad bi umjesto 1500 zaraženih imali pola milijuna zaraženih.“

Nisam nikad napisao "pa nije ova korona uopće tako strašna", samo sam stava da se opasnost od COVID-19 precjenjuje i da se zbog straha od njega pravi nerazumna i nesrazmjerna gospodarska šteta, ugrožavaju ljudska prava i demokratski odnosi. Jedan virus ignoriramo a drugi koji je usporediv s njim zaustavlja život. Meni to nije logično. A nije mi bilo logično od samog početka. Provjerljivo i na ovoj stranici. Tako da ne stoji ni teza o generalu poslje bitke

General piše, general duhovito zakucava autora:
No naš autor je još jedan od onih generala koji malo zakasne na bojište, pa se onda čude što je bio tolki problem, skoro da se više uopće ni ne puca.“


Zaključak za kraj: General jest uvjerljiv kao i Vrdoljakov „General“.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
232 # Ima li pilota u ovom avionu?JLZ 2020-04-22 16:01
Kako javlja Purić, status Prvog od tisuću u doba korone je "[cenzurirano] lud zbunjenog" prema objašnjenju da se tim izrazom opisuju "dinamički sistemi u kojima se ne zna ni tko pije ni tko plaća ni za čije babe zdravlje se uopće počelo sa aktivnostima." Zapravo, u slučaju Lošinja u doba korone zna se tko plaća, a tko pije i za koje babe zdravlja se počelo ...

Iako smo iz Grada Malog Lošinja dobili drugačiju informaciju, na brod "Tijat" koji svakodnevno iz Malog Lošinja isplovljava za Susak i Unije (četiri puta tjedno i Vele Srakane) ne može se ukrcati nitko tko nema propusnicu ili pak prebivalište na tim otocima.
To znači da npr. mještani Malog Lošinja do daljnjega ne mogu na izlet na Susak, iako je donesena odluka o nepotrebnosti propusnica za prometovanje unutar područja "Otoci" unutar Primorsko-goran ske županije, koje obuhvaća sve jedinice lokalne samouprave Cresa, Lošinja, Krka, Raba i pripadajućim im manjim otocima. Ipak, na snazi je Odluka o mjerama ograničavanja javnog prijevoza u linijskom obalnom pomorskom prometu koju je donio Stožer civilne zaštite Hrvatske, a za provedbu je nadležan županijski stožer.

otoci.net/.../...

Donekle proturječne informacije stižu iz različitih nadležnih tijela nakon što je u nedjelju o njoj odlučeno, a u ponedjeljak i ostvarena promjena prometnog režima u Primorsko-goran skoj županiji.
Nakon što je Davor Božinović, ministar unutarnjih poslova i šef Stožera civilne zaštite Hrvatske, u subotu objavio da se županijama dozvoljava zabrana napuštanja grada/općine prebivališta, što je Stožer PGŽ u nedjelju oblikovao tako da je u županiji formirao tri područja slobodnog prometa ("Primorje", "Gorski kotar", "Otoci"), u ponedjeljak je ukinut nadzorni punkt u Beleju, u blizini granice creske i lošinjske jedinice lokalne samouprave. Tada je iz Grada Malog Lošinja uz tu obavijest stigla i napomena o kontrolnom punktu na trajektnom pristaništu na Mergu ("organizirana policijska kontrola svih trajektnih linija na pristaništu Merag"), pa smo tim povodom uputili pitanja Gradu Cresu, Gradu Malom Lošinju i MUP-u. Kristijan Jurjako, gradonačelnik Cresa na čijem je Merag teritoriju, kaže da "jučerašnje aktivnosti policijske ophodnje u pristaništu Merag nemaju veze s ukidanjem kontrolnog punkta u Beleju. Naime, policija kontinuirano vrši operativna postupanja po raznim osnovama vezano za održavanje sigurnosti i suzbijanje kriminaliteta, tako da su tijekom jučerašnjeg dana proveli pojačani nadzor u luci Merag." Neslužbeno, u creskom stožeru civilne zaštite nisu zadovoljni time što se njihovi lošinjski kolege bave Mergom.Grad Mali Lošinj pak sve prebacuje na policiju, pa su nam ukratko odgovorili da "policijska postaja djeluje prema uputama Ravnateljstva policije Ministarstva unutarnjih poslova".Iz Policijske uprave primorsko-goran ske, stigao je kratak odgovor da "policija ne obavlja kontrolu propusnica na trajektnom pristaništu". Ovome treba pridodati i mogućnost kojom danas barataju mediji iz Rijeke; da se otok Krk pridruži privremenom području "Primorje", što bi u praksi zaista odvojilo cresko-lošinjsk o otočje (i Rab, s kojim su prometne komunikacije s Cresa i Lošinja ionako praktično nepostojeće) u zasebno područje.

otoci.net/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
032 # Stah je vrag, vraga više nema?Ljubopitljivi 2020-05-12 16:12
Kopni strah od koronavirusa. Eto do jučer su osobe koje su bile u samoizolaciji bili biološki teroristi a sada su poželjni birači.

Hoće li se oglasiti naša gradonačelnica na ovaj kopernikanski obrat njenih stranačkih odličnika?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
035 # Imunizacija na hihotanjeDr. K. 2020-05-12 17:32
Citat Ljubopitljivi:
Kopni strah od koronavirusa. Eto do jučer su osobe koje su bile u samoizolaciji bili biološki teroristi a sada su poželjni birači.
Hoće li se oglasiti naša gradonačelnica na ovaj kopernikanski obrat njenih stranačkih odličnika?
Oglasila bi se ona u Điru s Jurkotićem ili sličnom režiranom okruženju sigurnom od nedogovorenih pitanja na koja joj nisu napisani odgovori. Bilo bi dovoljno da se pojavi samo jedan pravi novinar pa da joj se cijeli sistem sruši. Kao što se to dogodilo kad je novinar N1 Hrvoje Krešić postavio nedogovoreno pitanje ministru Božinoviću
Novinar Hrvoje Krešić pojavio se na presici stožera i postavio logična pitanja. Onda je nastao show
Novinar N1 televizije uzrujao je članove Stožera svojim pitanjima
„Pitanje za profesoricu Markotić: Vjerujete li vi i danas da su ljudi koji krše samoizolaciju bioteroristi, kao što ste govorili prije mjesec, mjesec i pol dana? I za gospodina Capaka, jeste li se tada slagali s gospođom Markotić da su ljudi koji krše samoizolaciju bioteroristi?“, pitao je Krešić.
A onda je nastavio: „Samo još jedno hipotetsko pitanje vezano za izbore. Razmišljate li da izbori budu u subotu, s obzirom na to da je nedjelja dan koji je epidemiološki određen za dezinfekciju i za nerad dućana? S obzirom na to da bi to ipak značilo veliku javno - zdravstvenu opasnost, jeste li možda razmišljali o tome da se izbori ovaj put iznimno održe u subotu?“.
Božinovićev odgovor nije imao nikakve veze s datumom održavanja izbora nego je bio glupo izmotavanje: „Ja se zahvaljujem što i ovom prigodom pokazujete svoj interes za zdravlje i živote hrvatskih građana“, kazao je ministar.
Pa sad vi zamislite Anu Kučić suočenu s ovakvim novinarom potpuno imunim na njezino zavodljivo hihotanje :lol:
telegram.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
031 # Sjetimo se hajke na kršitelje samoizolacijeBioterorist 2020-06-24 14:54
Citat Dr. K.:
Citat Ljubopitljivi:
Kopni strah od koronavirusa. Eto do jučer su osobe koje su bile u samoizolaciji bili biološki teroristi a sada su poželjni birači.
Hoće li se oglasiti naša gradonačelnica na ovaj kopernikanski obrat njenih stranačkih odličnika?
Oglasila bi se ona u Điru s Jurkotićem ili sličnom režiranom okruženju sigurnom od nedogovorenih pitanja na koja joj nisu napisani odgovori. Bilo bi dovoljno da se pojavi samo jedan pravi novinar pa da joj se cijeli sistem sruši. Kao što se to dogodilo kad je novinar N1 Hrvoje Krešić postavio nedogovoreno pitanje ministru Božinoviću
Novinar Hrvoje Krešić pojavio se na presici stožera i postavio logična pitanja. Onda je nastao show
Novinar N1 televizije uzrujao je članove Stožera svojim pitanjima
„Pitanje za profesoricu Markotić: Vjerujete li vi i danas da su ljudi koji krše samoizolaciju bioteroristi, kao što ste govorili prije mjesec, mjesec i pol dana? I za gospodina Capaka, jeste li se tada slagali s gospođom Markotić da su ljudi koji krše samoizolaciju bioteroristi?“, pitao je Krešić.
A je li premijer Plenković sada potencijalni bioterorist jer je svima koji ga nakon bliskog kontakata sa zaraženim tenisačom “žele vidjeti u samoizolaciji” bahato poručio – da taj “film neće gledati”.

Tvrdoglavo odbijanje izolacije pokazalo je premijerovu taštinu, preokrenulo predizborni slogan HDZ-a o “sigurnosti” naglavačke, ali i pokazalo ozbiljnu slabost cijelog sustava
“Danas je Hrvatska sigurna zemlja…”, lijepim, smirenim glasom Andrej Plenković izgovara tekst u predizbornom spotu HDZ-a koji se ovih dana često vrti na radijskim stanicama. Tako se poklopilo da je i na dan kada je stigla informacija da je tenisač Novak Đoković pozitivan na koronavirus, a premijer i predsjednik HDZ-a se evidentno “dodirivao” s njime, vrtio red smirujućih spotova o sigurnoj Hrvatskoj s HDZ-om, a onda red uzrujanih izjava pravog, živog Andreja Plenkovića “s terena” koji je poručivao svima koji ga “žele vidjeti u samoizolaciji” – da taj “film neće gledati”.

U slučaju Andreja Plenkovića uspostavljen je novi standard: ako vam se čini da ste bili manje od tri minute i ako vam se čini da dodir nije bio “opasan”, onda ipak ne trebate u samoizolaciju.

Ukratko, uveden je kaos tamo gdje kaosa ne bi smjelo biti. Što će učiniti epidemiolog kada mu prva sljedeća osoba kaže: ne idem u samoizolaciju jer ako ne treba Plenković, ne trebam niti ja!

net.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
035 # Ništa od distanceBB 2020-06-24 15:38
Pogledajte fotke s "druženja s ministrima" na fejsu HDZ ML i Ana Kučić :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
032 # PravilaJa 2020-06-24 22:28
Ta bagra nam nameće pravila kojih se sama ne drži.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
029 # Građani na distanci od ministaraUD 2020-06-25 16:14
Citat BB:
Pogledajte fotke s "druženja s ministrima" na fejsu HDZ ML i Ana Kučić :cry:
Prema slici s fejsa bi se reklo da su si partijski drugovi blizo a građani distancirani :lol:


Klikni za velu sliku
i.imgur.com/WmAqDQZ.jpg
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
031 # vjerodostojnokeko 2020-06-25 18:16
Citat UD:
Prema slici s fejsa bi se reklo da su si partijski drugovi blizo a građani distancirani :lol:


Klikni za velu sliku
i.imgur.com/WmAqDQZ.jpg
Ovo više sliči na obiteljsku fotografiju nego na stranački predizborni skup.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
030 # Familijarne stvariDron 2020-06-25 18:54
Citat keko:
Citat UD:
Prema slici s fejsa bi se reklo da su si partijski drugovi blizo a građani distancirani :lol:


Klikni za velu sliku
i.imgur.com/WmAqDQZ.jpg
Ovo više sliči na obiteljsku fotografiju nego na stranački predizborni skup.
Na Lošinju su stranke samo značke pod kojima se kandidati podmeću biračima. Ustvari na izbore izlaze predstavnici familija. Pogledaj u sredini slike predstavnike demokršćanskih domoljubnih familija Volarić-Magazin , Capelli i Kučić u poznatom manekenskom iskoraku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
116 # Druženje HDZ-ovacagost 2020-06-28 10:01
Citat UD:
Citat BB:
Pogledajte fotke s "druženja s ministrima" na fejsu HDZ ML i Ana Kučić :cry:
Prema slici s fejsa bi se reklo da su si partijski drugovi blizo a građani distancirani :lol:


Klikni za velu sliku
i.imgur.com/WmAqDQZ.jpg
Unatoč pozivu na druženje građani su se od Kapelija i Butkovića distancirali kao da su zaraženi pa Novi list javlja Butković i Cappelli s lošinjskim HDZ-ovcima . Ministri su okupljenim HDZ-ovcima odverglali svaki svoje, a Purić naglašava "Predizbornom predstavljanju Butkovića i Cappellija prisustvovali su članovi svih tabora koji pretendiraju na čelna mjesta u lošinjskoj HDZ-ovoj organizaciji – dovršetak unutarstranački h izbora najavljen je za razdoblje nakon izbora za Hrvatski sabor."
novilist.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
020 # korona partyDrifter 2020-06-28 10:54
Mene čudi ponašanje gradonačelnice koja istovremeno obnaša funkciju predsjednice stožera CZ.
Do nedavno dok je epidemija padala, sjednice GV su održavane isključivo preko interneta. Danas kad epidemija opet raste, evo je usred buketa "eminentnih" HDZ-ovaca.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
020 # Ana okrenula pločuOpa 2020-06-28 11:43
Više se ne jada ni zbog krhkosti otoka i ne buni se zbog najezde rizičnih osoba.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
017 # *****građanin 2020-06-28 12:46
Citat Drifter:
Mene čudi ponašanje gradonačelnice koja istovremeno obnaša funkciju predsjednice stožera CZ.
Do nedavno dok je epidemija padala,
sjednice GV su održavane isključivo preko interneta. Danas kad epidemija opet raste, evo je usred buketa "eminentnih" HDZ-ovaca.
Mirela zasluženo ide u Sabor, Ana neće ići nikad.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
117 # Zajedništvosisko 2020-06-28 12:31
Citat gost:
Citat UD:
Citat BB:
Pogledajte fotke s "druženja s ministrima" na fejsu HDZ ML i Ana Kučić :cry:
Prema slici s fejsa bi se reklo da su si partijski drugovi blizo a građani distancirani :lol:


Klikni za velu sliku
i.imgur.com/WmAqDQZ.jpg
Unatoč pozivu na druženje građani su se od Kapelija i Butkovića distancirali kao da su zaraženi pa Novi list javlja Butković i Cappelli s lošinjskim HDZ-ovcima . Ministri su okupljenim HDZ-ovcima odverglali svaki svoje, a Purić naglašava "Predizbornom predstavljanju Butkovića i Cappellija prisustvovali su članovi svih tabora koji pretendiraju na čelna mjesta u lošinjskoj HDZ-ovoj organizaciji – dovršetak unutarstranačkih izbora najavljen je za razdoblje nakon izbora za Hrvatski sabor."
novilist.hr/.../...
ovo je krvavo debela socijalna distanca od sise do sise 30 centimetara.... . piše jedan komentator događanja :P

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Tvrda stolicaZ 2020-06-30 14:33
Citat sisko:
Unatoč pozivu na druženje građani su se od Kapelija i Butkovića distancirali kao da su zaraženi pa Novi list javlja Butković i Cappelli s lošinjskim HDZ-ovcima . Ministri su okupljenim HDZ-ovcima odverglali svaki svoje, a Purić naglašava "Predizbornom predstavljanju Butkovića i Cappellija prisustvovali su članovi svih tabora koji pretendiraju na čelna mjesta u lošinjskoj HDZ-ovoj organizaciji – dovršetak unutarstranačkih izbora najavljen je za razdoblje nakon izbora za Hrvatski sabor."
novilist.hr/.../...
Citat:
ovo je krvavo debela socijalna distanca od sise do sise 30 centimetara..... piše jedan komentator događanja :P

A poslje su distancu održavali u bircu. Pari mi se da je Kapeli ima problema sa stolicom :-)

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # trilemamujo 2020-06-30 17:45
Citat sisko:


Na slici su čak tri ugledne članice HDZ-a koje se žele kandidirati za mjesto gradonačelnice. Kako će to ministar riješiti vidjeti će se uskoro.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
15 # Igre prijestoljagost 2020-06-30 18:45
Citat mujo:
Citat sisko:


Na slici su čak tri ugledne članice HDZ-a koje se žele kandidirati za mjesto gradonačelnice. Kako će to ministar riješiti vidjeti će se uskoro.
To neće rješavati ministar jer to nije u njegovoj nadležnosti. Nakon izbora za Sabor slijede unutarstranački izbori u HDZ-u čiji ishod će više utjecati na kandidiranje za gradonačelničku fotelju nego ministar.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # wtf?Lokalni Neuglednik 2020-06-30 19:31
Citat mujo:
Na slici su čak tri ugledne članice HDZ-a koje se žele kandidirati za mjesto gradonačelnice. Kako će to ministar riješiti vidjeti će se uskoro.
Ne znam zašto, ali do sad sam imao dojam da su svi članovi i članice HDZ-a ugledni građani. Možda su čak i ugledniji od nas, običnih neuglednih građana.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Ugledni u nedostatku dokazaTovar 2020-06-30 20:15
Citat Lokalni Neuglednik:
Citat mujo:
Na slici su čak tri ugledne članice HDZ-a koje se žele kandidirati za mjesto gradonačelnice. Kako će to ministar riješiti vidjeti će se uskoro.
Ne znam zašto, ali do sad sam imao dojam da su svi članovi i članice HDZ-a ugledni građani. Možda su čak i ugledniji od nas, običnih neuglednih građana.
Svi su oni ugledni građani dok im se ne dokaže da su lupeži. Vidi od predsjednika HDZ-a i premijera Sanadera preko niza Plenkovićevih ministara do kraljice Knina gospođe Rimac.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
117 # Ukazanje na trgugost 2020-06-28 17:26
Citat gost:
Unatoč pozivu na druženje građani su se od Kapelija i Butkovića distancirali kao da su zaraženi
Zato se Kapeli građanima ukazao plakatima s naputkom "zaokruži 2" da se uvalim u Sabor "Sigurne Hrvatske" :lol:

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
019 # ???Amigo 2020-06-28 17:39
a zašto je pano u sredini prazan?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
018 # Zbunjujuće porukegost 2020-06-28 18:35
Citat Amigo:
Unatoč pozivu na druženje građani su se od Kapelija i Butkovića distancirali kao da su zaraženi
Citat:
Zato se Kapeli građanima ukazao plakatima s naputkom "zaokruži 2" da se uvalim u Sabor "Sigurne Hrvatske" :lol:

Da li nam autor Garijevog predizbornog plakata šalje skrivene poruke. Naime na plakatu piše ZAOKRUŽI 2, ali broj dva nije zaokružen na plakatu već je uokviren. Da li nam šalje skrivenu poruku da ga se ipak ne zaokruži već da ga se uokviri u kakvoj povijesnoj slici bivših političara...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
019 # Čuvaj se HDZ-a i kad darove dijeliDelirium Tremens 2020-06-28 17:42
Citat gost:
Citat gost:
Unatoč pozivu na druženje građani su se od Kapelija i Butkovića distancirali kao da su zaraženi
Zato se Kapeli građanima ukazao plakatima s naputkom "zaokruži 2" da se uvalim u Sabor "Sigurne Hrvatske" :lol:
Predstavio se na fejsu HDZ ML kako se zagledao u Apoksiomenovu guzicu i spiskom "darova" Vlade RH PG Županiji plaćenih našim šoldima.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
017 # nesposobnost na djeluAmigo 2020-06-28 18:19
Vlada RH je ovime priznala da vodi pogrešnu ekonomsku politiku, koja državu vodi u propast.

Matematika jasno pokazuje da Vlada RH i dalje razvija samo i jedino turizam, ostalo ju ne zanima.
Preko 80 milijuna u turizam, ostalo je sića.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
215 # „prokletstvo turističkih resursaSD 2020-06-28 18:30
Citat Amigo:
Vlada RH je ovime priznala da vodi pogrešnu ekonomsku politiku, koja državu vodi u propast.
Matematika jasno pokazuje da Vlada RH i dalje razvija samo i jedino turizam, ostalo ju ne zanima.
Preko 80 milijuna u turizam, ostalo je sića.
Prema podacima Svjetske turističke organizacije (UNWTO) za 2018. godinu, turistička industrija sudjeluje u bruto domaćem proizvodu s 19,6 posto. Istodobno, to je dokaz da je Hrvatska uništila svoju industriju i proizvodnju hrane, koja se u ovoj krizi ponovno pokazala najžilavijom i najvažnijom za opstanak i održanje nacije. Ne mora se baš sve uvoziti, a pogotovo nema smisla da poljoprivredni proizvodi putuju kontinentima prije nego dospiju na stol domaćih potrošača. U ovoj krizi procvjetao je i sektor informatičkih tehnologija i digitalne platforme koje omogućavaju rad od kuće. Ova kriza je pokazala da je neophodno pronaći put za stimulaciju i razvoj domaće poljoprivrede i drugih oblika proizvodnje, i općenito stimuliranje razvoja malih i srednjih poduzetnika i proizvođača svih vrsta, kao nositelja budućeg razvoja. Država mora uspostaviti zakonodavni okvir, osmisliti strategiju i potaknuti reforme i promjene. Momentalna situacija ne mora nužno završiti nekim apokaliptičnim scenarijem.
Citirano iz članka KAKO DALJE: Što ne valja s hrvatskim turizmom?
volim-losinj.org/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
019 # Homo si teći na biralištagost 2020-06-28 18:41
Sudeći po uokvironom broju 2 vjerojatno se radi o istom autoru letka/plakata koji se pojavio na panou na trgu. Autor definitivno smješta kandidatu Capeliju, ali je moguće i da oni ili ona toga nije svjestan.

Slika prikazuje malog Garija koji zadovoljno gleda u guzicu kipu. Koju poruku se želi poslati tom slikom?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
117 # Nostalgijagost 2020-06-28 18:43
Citat Delirium Tremens:
Citat gost:
Citat gost:
Unatoč pozivu na druženje građani su se od Kapelija i Butkovića distancirali kao da su zaraženi
Zato se Kapeli građanima ukazao plakatima s naputkom "zaokruži 2" da se uvalim u Sabor "Sigurne Hrvatske" :lol:
Predstavio se na fejsu HDZ ML kako se zagledao u Apoksiomenovu guzicu
Prisjeća se dana kad je nagovarao Sanadera da ga dade Lošinju. A onda mu se zahvalio u riječkoj karnevalskoj povorci



volim-losinj.org/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # Lako je tuđim novcem darove dijelitiDelirium Tremens 2020-06-29 10:16
Citat Delirium Tremens:
Citat gost:
Citat gost:
Unatoč pozivu na druženje građani su se od Kapelija i Butkovića distancirali kao da su zaraženi
Zato se Kapeli građanima ukazao plakatima s naputkom "zaokruži 2" da se uvalim u Sabor "Sigurne Hrvatske" :lol:
Predstavio se na fejsu HDZ ML kako se zagledao u Apoksiomenovu guzicu i spiskom "darova" Vlade RH PG Županiji plaćenih našim šoldima.
Dodana je nova reklama gdje Kapeli pozira s kuharskom kapom na glavi. Tu je i novi spisak darova Vlade ovoj županiji. Pita li se netko otkud Vladi taj novac?

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Ministar njima, a ne svimagost 2020-06-30 20:27
Citat Delirium Tremens:
Citat gost:
Citat gost:
Unatoč pozivu na druženje građani su se od Kapelija i Butkovića distancirali kao da su zaraženi
Zato se Kapeli građanima ukazao plakatima s naputkom "zaokruži 2" da se uvalim u Sabor "Sigurne Hrvatske" :lol:
Predstavio se na fejsu HDZ ML kako se zagledao u Apoksiomenovu guzicu i spiskom "darova" Vlade RH PG Županiji plaćenih našim šoldima.
Gari Capelli odbio doći na potpisivanje ugovora o izradi dokumentacije za centar kompetencije izvrsnosti u ugostiteljstvu i turizmu u Zaboku izvlačeći se na koronavirus. Krapinsko-zagor skom županu Željku Kolaru je zasmetalo je posebno zasmetalo što ministar u Zagorje ne dolazi "zbog koronavirusa", a s druge strane sudjeluje u kampanji HDZ-a za Hrvatski sabor i neprestano je na terenu. Na izvanrednoj konferenciji za novinare župan je rekao da je to uvreda svima koji su radili na tom projektu i da je takvo ponašanje ministra nezabilježeno. Na kraju je ministru poželio svu svu sreću u kampanji i siguran boravak sljedeće četiri godine u saborskim klupama jer, zaključio je, ministar sigurno više neće biti.
I još je dodao: "Jučer je djelatnik ministarstva taj ugovor donio ravnateljici na potpis i valjda pod krinkom noći da ga vrati u ministarstvo da slučajno ne bi s SDP-ovim županom ministar u vrijeme predizborne kampanje morao potpisati ugovor koji je upravo taj župan sa svojim timom i Srednjom školom pripremao godinu i pol"
tportal.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # !!!!!dr Luigi 2020-07-01 08:15
Ne tako rijetko mi izjave pojedinih političara djeluju totalno nebulozno, da se zabrineš za njihovo zdravlje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Sve za vlast, vlast ni za što!Jeremija 2020-07-01 08:30
Citat dr Luigi:
Ne tako rijetko mi izjave pojedinih političara djeluju totalno nebulozno, da se zabrineš za njihovo zdravlje.
Ako misliš na županovu izjavu o ministrovom nedoličnom postupanju u njoj nema ničeg nebuloznog. Opisao je Kapelija kakvog poznajemo. Nema tog dupeta kojeg on neće poljubiti i niskosti da je neće počiniti kad se radi o opstanku u vlasti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # ni laganje mu više ne ideWoW 2020-07-01 09:51
Citat gost:
Gari Capelli odbio doći na potpisivanje ugovora o izradi dokumentacije za centar kompetencije izvrsnosti u ugostiteljstvu i turizmu u Zaboku izvlačeći se na koronavirus.
Koliko je ovo očajno glupa izjava ministra, najbolje svjedoći podatak da su u Krapinsko-zagor skoj županiji trenutno samo 2 aktivna slučaja, puno manje nego u mnogim drugim županijama.



Umjesto toga, ministar šeće po drugim puno kontaminiraniji m županijama, gdje ponosno čuva pozadinu predsjednika stranke.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Pravi novinar postavlja prava pitanjagost 2020-07-01 15:52
Citat WoW:
Umjesto toga, ministar šeće po drugim puno kontaminiranijim županijama, gdje ponosno čuva pozadinu predsjednika stranke.
A ovako to ide kad pravi novinar dohvati bahatog političara, a nakon toga ga se prihvati satiričar. Šteta što slučajni ministar turizma nije dovoljno važna faca za Krešića iz N1 TV.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # &&&&&dr House 2020-07-01 17:57
Kad Grba već kaže da nisu iznenađeni brojem oboljelih nakon otvaranja granica, zanima me koliko su novo umrlih isplanirali.
Takođe me zanima jesu li životi tih osoba žrtvovani samo radi turističke sezone ili radi pobjede HDZ-a na izborima.
Ili se tamo neki igraju dr Mengelea, a mi smo im zamorci.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # bahatost kao dijagnoza?dr Freud 2020-07-01 18:33
Kad se već postavljaju neugodna pitanja mene zanima zašto je generalissimus Plenković toliko bahat?

Postoji teorija da nije on za to kriv ili zaslužan.
Naime, radi utvrđene anemije nije išao u vojsku, a radi toga nije mogao ni sudjelovati u domovinskom ratu. Po tome ga je nadmašio čak i ministar Cappelli.

Vjerujem da to kod nekih pojedinaca može izazvati kompleks manje vrijednosti.
Mada generalissimusa mnogi uopće ne doživljavaju, u zadnje vrijeme je zapaženo kako se oko njega mota veliki broj tzv. rektalnih alpinista. Možda je to preintimno pitanje, ali čisto iz znanstvenih razloga me zanima kakav to osjećaj izaziva kod njega.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # domovinski radgd 2020-07-01 19:52
Citat dr Freud:
Naime, radi utvrđene anemije nije išao u vojsku, a radi toga nije mogao ni sudjelovati u domovinskom ratu. Po tome ga je nadmašio čak i ministar Cappelli.
Cappelli je u domovinskom ratu sudjelovao jedino gledanjem vijesti na TV i raspravama po lošinjskim oštarijama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # ....Mirko i Slavko 2020-07-01 20:14
Citat gd:
Citat dr Freud:
Naime, radi utvrđene anemije nije išao u vojsku, a radi toga nije mogao ni sudjelovati u domovinskom ratu. Po tome ga je nadmašio čak i ministar Cappelli.
Cappelli je u domovinskom ratu sudjelovao jedino gledanjem vijesti na TV i raspravama po lošinjskim oštarijama.
Netko bi pomislio da su u pitanju bile specijalne operacije, pa je klasificirano kao vojna tajna.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
031 # Kako prave magarce od naszt 2020-06-25 13:01
Citat Bioterorist:
A je li premijer Plenković sada potencijalni bioterorist jer je svima koji ga nakon bliskog kontakata sa zaraženim tenisačom “žele vidjeti u samoizolaciji” bahato poručio – da taj “film neće gledati”.
Tvrdoglavo odbijanje izolacije pokazalo je premijerovu taštinu, preokrenulo predizborni slogan HDZ-a o “sigurnosti” naglavačke, ali i pokazalo ozbiljnu slabost cijelog sustava
Zajebanciju na stranu, posve je jasno da bi po mjerilima zdravog razuma i svega onog što su nam o epidemiologiji poručivali ljudi koje je javnost smatrala stručnjacima čak i kad je otkriveno da su na članskim popisima stranke i videima potpore kandidatima HDZ-a, Plenković trebao u samoizolaciju. Samo, malo je nezgodno da šef vladajuće stranke dva tjedna do izbora, plus izbornu večer, odradi preko – Zooma. Nezgodnije je, ipak, da se građane, zapravo, pravi magarcima.
telegram.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
022 # Uvlačenje struke u šupakgost 2020-06-25 15:35
Kako smo došli do toga da se vodeći ljudi hrvatskog zdravstva natječu u ‘uvlačenju’?
Dok svjetski mediji izvještavaju o hrvatskom premijeru koji odbija otići u samoizolaciju, domaći stručnjaci smišljaju opravdanja i donose štetne odluke.
Način i riječi kojima se pokušava obraniti neobranjiva odluka premijera Andreja Plenkovića da, mimo svih propisanih pravila, ne ode u samoizolaciju, naprosto vrijeđa zdrav razum i dovodi u pitanje ozbiljnost budućih naređenja i savjeta o kojima bi građani trebali voditi računa.
Nesumnjivo je da će se prigodno koronaško propagandno ispiranje mozga i uvlačenje istaknutih zdravstvenih djelatnika bahatom moćniku u Banskim dvorima nastaviti barem do kraja izborne kampanje, a kakve će to tragove ostaviti na zdravstvenoj slici nacije, po friškoj eksploziji broja zaraženih, nažalost više nije tako teško predvidjeti.
net.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
022 # bioterorizamGreta 2020-06-26 06:08
Pitam se, koliko bahat i glup moraš biti da dozvoliš da ti se desi ovo.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
017 # Hrvatska je u crvenomasdf 2020-06-27 10:26
Citat Greta:
Pitam se, koliko bahat i glup moraš biti da dozvoliš da ti se desi ovo.
Kapeli se hvali da smo prepoznatljivi. Bogami jesmo :cry: Ovo je karta New York Timesa o koronavirusu, Hrvatska je jedina crvena u Europi
www.index.hr/.../2193489.aspx

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
023 # bioterorizamdr House 2020-06-27 10:56
Kaže HDZ da je povećanje broja oboljelih očekivan. Baš me zanima koliko novo umrlih su isplanirali.
Ima li itko u ovoj državi mandat planirati koliko ljudi treba umrijeti da bi se spasila turistička sezona?
Ako su to kako kažu planirali, onda je to planirano ubojstvo ili u gorem slučaju genocid.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 0 # Straj zaista jest vrag.hranitelj tuljana 2020-06-27 13:02
Citat dr House:
Kaže HDZ da je povećanje broja oboljelih očekivan. Baš me zanima koliko novo umrlih su isplanirali.
Ima li itko u ovoj državi mandat planirati koliko ljudi treba umrijeti da bi se spasila turistička sezona?
Ako su to kako kažu planirali, onda je to planirano ubojstvo ili u gorem slučaju genocid.
Dobrodošao u stvarni svijet! Možda ti je trebalo puno godina ali konačno si tu!
Naime za mnoge ljudske djelatnosti postoji "isplanirani" ili "prihvatljivi" broj smrti.
U protivnom bi mnogo toga bilo zabranjeno. Na primjer bili bi zabranjeni automobili. Ili plin. Ili struja. Ili avioni. Ili {stavi bilo koju aktivnost kod koje koji put stradaju ljudi, po želji}.
Zašto nije to sve zabranjeno? Zato što du ljudi procijenili da je korist od toga veća od uvjetno rečeno prihvatljivog broja smrtnih slučajeva... Tako i kod turizma. Netko je procijenio da je eventualna smrt nekoliko onkoloških ili sličnih starijih pacijenata sa težim komorbitetima prihvatljivija opcija nego uništiti život jako velikog broja ljudi koji od turizma izravno ili neizravno žive. Čak i na ovom portalu mogli smo pročitati više uradaka koji problematiziraj u zatvaranje, karantenu, mjere...iz pozicije za zabrinutost stanovnika...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
019 # Izlazak na izbore je bioterorizamgost 2020-06-27 13:40
Citat dr House:
Kaže HDZ da je povećanje broja oboljelih očekivan. Baš me zanima koliko novo umrlih su isplanirali.
Ima li itko u ovoj državi mandat planirati koliko ljudi treba umrijeti da bi se spasila turistička sezona?
Ako su to kako kažu planirali, onda je to planirano ubojstvo ili u gorem slučaju genocid.
Za planiranje broja žrtvi za spas turizma su si sami dali mandat. Izvršili su medicinski potpomognut državni udar, zaobišli Sabor i faktički uveli diktaturu koristeći šutnju većine građana koja se radije brinula za nabavku rezervi klozet papira nego za Ustav i svoja građanska prava. A mandat su si uzeli i da nas radi izbora pod parolom "Sigurna Hrvatska" izlože dodatnim rizicima.

Sad kad ljudi iz samoizolacije mogu na izbore, zgodno je podsjetiti na izjavu profesorice Markotić da je to bioterorizam
Prije nepuna dva mjeseca, za ljude koji su neodgovorno šetali okolo, a trebali su biti u samoizolaciji, imala je dramatičnu poruku. Njihovo je ponašanje usporedila s – bioterorizmom.
“Možda sam bila preblaga kad sam rekla da je to kao da pucate iz pištolja, sad ću biti oštrija, to je kao da u trgovačkom centru pucate iz puške, to je terorizam, a ovo je bioterorizam”, kazala je tada u intervjuu za Novu TV. A sada će moći ići na biračka mjesta, staviti masku i ići glasovati. A na biračkom mjestu je na trenutak podignuti radi identifikacije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
017 # izlazak na izbore u doba koronenepozvani gost 2020-06-27 14:34
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
115 # vrč ide na vodu dok se ne razbijeZock 2020-06-27 17:44
Prvi val je došao i prošao.
A onda se u medicinu uključila politika.
Za ovo što nas je sada snašlo odgovoran je primarijus Plenković i njegova stranka.
Na vijestima frka i panika, čak se prijeti građanima kaznama, a sam primarijus obilazi državu i kao neki iscjelitelj sreće se sa gomilom građana.
Bez pardona, eno na najnovijim fotografijama pije kavu okružen sa pet šest njih. Za njega nije bitno ni 2 metra, ni da li je čak i dirao zaraženoga.
Netko će odgovarati za ovo sranje, ni vlastita partija te neće spasiti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
023 # Sigurna nesigurnostPimp 2020-06-25 07:17
Citat Ja:
Ta bagra nam nameće pravila kojih se sama ne drži.
HDZ obećava Sigurnost. A jedino što je sigurno jest – nesigurnost. Stranke otkazuju predizborne skupove, kandidati sa lista odlaze u samoizolaciju, premijer ulazi u žarište koronavirusa i izlazi iz njega netaknut jer nitko nema hrabrosti poslati ga u samoizolaciju, a postavlja se i pitanje hoće li se ljudi usuditi izaći na birališta (citat iz medija)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # Tužba za ukidanje parapolitičkog stožeraWD 40 2020-08-21 17:10
Iz naslovnog člankaCitat:
Dana 16. ožujka 2020 gradonačelnica je odlučila uzeti vlast u svoje ruke pa je protivno Ustavu Republike Hrvatske mnogim građanima Malog Lošinja ograničila ustavno pravo na rad. Učinila je to olako kao što se kaže dobar dan. Tog istog dana Stožer RH je izdao priopćenje za medije: „Još jednom apeliramo na sve građane da se odgovorno ponašaju i provode mjere samozaštite te se pridržavaju svih dosad donesenih uputa i preporuka. Svatko mora biti svjestan odgovornosti za vlastito zdravlje, zdravlje obitelji i sugrađana. Apeliramo na osobe kojima je naložena samoizolacija da se strogo pridržavaju uputa koje su im dane. Također, apeliramo na građane da izbjegavaju putovanja koja nisu nužna." Tog dana u Gradu nije bilo zaraženih virusom, a pogotovo nije bilo nekontrolirane lokalne transmisije. U danu kad nacionalni stožer samo apelira na građane da se odgovorno ponašaju i da izbjegavaju putovanja koja nisu nužna, gradonačelnica Malog Lošinja je Lošinjanima zabranila rad, iako je pravo na rad Ustavom zaštićeno pravo koje se može ograničiti samo zakonom i u posebnim okolnostima.
Inicijativa “Tražimo ukidanje Nacionalnog stožera civilne zaštite” u nekoliko je tjedana skupila više od 100.000 članova na Facebooku. Smatraju da je Stožer uvođenjem strogih mjera povrijedio prava i slobode građana, a pripremaju i kolektivnu tužbu protiv Republike Hrvatske.

A Gradonačelnica Malog Lošinja je protupravne i protivustavne mjere protiv građana Malog Lošinja donijela čak dva dana prije nego Nacionalni stožer civilne zaštite za sve građane RH.

Iz naslovnog člankaCitat:
U okolnostima koje je izazvao virus COVID-19 na otoku je uspostavljena nova struktura vlasti kojoj je na čelu kao izvršno tijelo načelnica stožera, a umjesto Gradskog vijeća vlast pravo odlučivanja i upravljanja preuzelo je parapolitičko tijelo nepoznatog (tajnog?) sastava - prošireni stožer civilne zaštite Grada Malog Lošinja. Za takvu para(lelnu) vlast ne postoje demokratski mehanizmi kontrole i propitivanja, a što je u ovim okolnostima najgore, rijetko kome pada na pamet potreba za tim. Zbog toga gradonačelnicu nitko neće upozoriti na nedemokratske metode vladanja, na uzurpaciju prava, a kamo li na pogrešne poteze ili na nejednaka, selektivna postupanja u istoj ili sličnoj situaciji
Stožer od prvih dana nastupa kao ‘država u državi’. S jedne strane ograničavaju se slobode građana strogim mjerama, a s druge članovi Stožera svojim postupcima izvrgavaju cijelu znanost i samu epidemiologiju ruglu, kaže se u članku Jutarnjeg lista
jutarnji.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # BezakonjeGlupan u HDZ-ovoj Hrvatskoj 2020-08-22 15:28
Citat WD 40:
Iz naslovnog člankaCitat:
Dana 16. ožujka 2020 gradonačelnica je odlučila uzeti vlast u svoje ruke pa je protivno Ustavu Republike Hrvatske mnogim građanima Malog Lošinja ograničila ustavno pravo na rad. Učinila je to olako kao što se kaže dobar dan. ... U danu kad nacionalni stožer samo apelira na građane da se odgovorno ponašaju i da izbjegavaju putovanja koja nisu nužna, gradonačelnica Malog Lošinja je Lošinjanima zabranila rad, iako je pravo na rad Ustavom zaštićeno pravo koje se može ograničiti samo zakonom i u posebnim okolnostima.
Inicijativa “Tražimo ukidanje Nacionalnog stožera civilne zaštite” u nekoliko je tjedana skupila više od 100.000 članova na Facebooku. Smatraju da je Stožer uvođenjem strogih mjera povrijedio prava i slobode građana, a pripremaju i kolektivnu tužbu protiv Republike Hrvatske.
A Gradonačelnica Malog Lošinja je protupravne i protivustavne mjere protiv građana Malog Lošinja donijela čak dva dana prije nego Nacionalni stožer civilne zaštite za sve građane RH.
„Kada od sutra vidite nekoga u trgovini bez maske, slobodno mu kažite: ‘Glupane, stavi masku!’“, kaže ovih dana uvaženi liječnik i član Vladina znanstvenog savjeta. Prije samo dva mjeseca isti onaj Capak, prvi čovjek Zavoda za javno zdravstvo govorio je: „Nošenje maski nema nikakvog smisla.“ A i kako bi imalo smisla nositi nešto čega nije bilo, niti se moglo nabaviti. Danas pak maske su opet obavezne i „glupani“ su svi koji ih ne nose, izlazak iz samoizolacije je kazneno djelo, osim, eh, osim, ako nisi ona presudna ruka za formiranje Vlade.

Konačno je, uz omalovažavajuću premijerovu reakciju, o protuustavnosti odluka Stožera i Vlade progovorio predsjednik Republike kazavši kako „živimo u izvanrednom stanju koje, međutim, nije usklađeno s Ustavom“, kako nije normalno da grupa ljudi određuje što se smije, a što ne, nego da o izboru članova Stožera i svim mjerama treba odlučivati parlament dvotrećinskom većinom. A to je upravo ono što ne odgovara ovoj Vladi koja se po svemu sudeći odlučila za švedski model, pa tko preživi… Odluke se donose unutar uske grupe partijskih „stručnjaka“, prilagođavaju interesima kapitala, a ne zaštiti javnog zdravlja. U međuvremenu Ustavni je sud zatrpan tužbama zbog kršenja zakona i nasilnog zadiranja u prava građana od strane jednog politici podložnog tijela. Svakako, Hrvati ostaju „glupani“ ako ne nose maske, i ako ih nose. A opet, htjeli ste – imate! Demokraciju i prava? Ne, nego partiju na vlasti koja je ujedno i vlasnik države i „glupana“ koji u njoj žive.
Ostatak kolumne na linku
netkolumne.com/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 09.12.2024 15:16
    %ebanje radi čuvanja nevinosti
    U Saboru se danas odigrava možda najgnjusnija politička perverzija u povijesti Hrvatske. Oporba ukazuje na apsurdno tumačenje kako ustavni sud štiti Ustav tako da ga namjerno krš i, a hadezejci i njihovi poltroni mudro šute.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 09.12.2024 14:51
    ...
    Primjetno je, svakako, da spominjanje određenih područja Lošinja izaziva neviđenu agresiju komentatora i nipošto ih ne zanima što imam napisati, ne zanimaju ih detalji niti sami pokušavaju dodatno se informirati. Jedino što ih zanima je što prije ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 09.12.2024 14:47
    Šest skupina hadezeovaca
    Vrlo važno :-x Predizborno prenemaganje i ništa više. Ostaje članica stranke osuđene za korupciju u RH koja je sada definitivno postala protuustavna di ktatura. Kako piše jedan kolumnist, HDZ je klasična mafijaška zločinačka organizacija po svakoj ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 09.12.2024 14:39
    Upravo sada
    Doslovno sad si obrisao moj konkretan upis sa konkretnim podacima. S tim da ja ne tvrdim da se tamo nalazi bespravna gradnja, nego ukazujem da se radi o zemljištu u vlasništvu Republike Hrvatske. A ne znam da tamo postoje državne instalacije. Imam sve ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 20:29
    ......
    Ništa konkretno ti nisi pisao. Pogledaj kako su to radili iz Ustrina. Fotografije, zemljišne čestice ...Istina, učinka nije bilo ali ovo je Grad za bespravne graditelje.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 18:57
    Anonimno je legitimno
    Znam da nisi zaboravio, namjerno si izostavio - zato navodnici. Iz njemu poznatih razloga o kojima sad ne bih polemizirao, on zaista piše detaljnije, ali radi se o nekoliko pojedinih slučajeva (za koje se da primijetiti da imaju nešto zajedničko). Ja ...

    Read more...

     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    gost 08.12.2024 18:51
    Vraća li se Elvis?
    Vratit će se Elvis. Veterinar je potrošena roba. Možda će opet sa Maljevcom na izbore a možda i ne. Jer prevarili suga u dva mandata. i.imgur.com/ugpioiR.jpg (http://i.imgur.com/ugpioiR.jpg)

    Read more...

     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    ****** 08.12.2024 18:34
    Ništa ja nisam zaboravio
    Pa to znači da to nije bila moja nego njegova jugoslavija. Ja nisam imao privatni avion. Malo ih je bilo koji su ga mogli imati. On ga je imao.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 18:26
    Irelevantno piskaranje
    Ništa ja nisam zaboravio. Ali o bespravnoj gradnji piše i Banić. Piše više, sadržajnije i pod svojim imenom. Ti s tvojim piskaranjem si irelevantan.

    Read more...

     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    komunista 08.12.2024 18:11
    pilot
    Zaboravljaš da je G. Volarić za vrijeme tvoje jugoslavije imao svoj privatni avion bio pilot,vodio jeobiteljski obrt fotografske radnje, radio na teh. pregledu vozila. dolaskom nove Hrvatske izgradio je novi centaar RIO zaposlio je svoju djecu obzbjedio ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 17:49
    Nitko drugi neće
    Bespravna gradnja. Zaboravio si bespravnu gradnju. Najviše o njoj pišem. Doslovno u komentaru na koji odgovaraš pišem o potencijalnoj bespravnoj gradnji o kojoj sam čuo. Kao i o mnogim drugim stvarima, čitatelji ovdje o tome mogu pročitati samo od ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 15:32
    Maskiranje izbornih obećanja
    Povodom ove vijesti je Banić iz Inicijative za legalnost Lošinja je na FB napisao: Baš sam se pitao čega će se dosjetiti Gradonačelnica da zamaskira svoja neispunjena izborna obećanja. Kad ona, hrabra kakva već jest, ravno na Plenkovića i Vladu RH! E ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 15:20
    Tuljanska inicijativa
    Mnogo sveobuhvatnija od Vegeta inicijative je Tuljanska inicijativa. Anonimna, ali miješa se u mnogo širu problematiku. Od od problema što Hrvatice neće da rađaju, tj. demografije i strahota Istanbulske konvencije do ugroze lista Nobocty i ruske ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 13:45
    ...
    Vegeta Inicijativa... u sve se miješa eto i u tehnologiju pročistača a sad i u poreznu politiku države... valjda je bespravna gradnja riješena pa se ide dalje dok ima elana... ... načuo sam da se sprema novi krug izgradnje uz more na području ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 13:30
    Razočarani trol
    A koji iznos Grad jeste zaradio, ako zaraditi još uvijek znači ono što se zasluži radom, što se dobije za rad; ili nagrada, plaća, nadnica, beriva, primanja, odnosno razlika između kupovne i prodajne cijene, ono što se dobije trgujući; dobit.S bolom u ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 08.12.2024 13:05
    Navodni
    Dijete drago, ne znam patiš li od sindroma pretjeranog korištenja navodnih znakova, jesi li nepismen ili namjerno griješiš, ali citirani dio teksta je bez prijevoda nerazumljiv. Naime, semantička značenja navodnih znakova su sljedeća: Izravni citat: Kada ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 11:42
    Točka na "i".
    Taj iznos Grad nije zaradio nego će izmjenama zakona i povećanjem porezne represije pod prijetnjom sile i utamnjičenja biti oduzet onima koji su taj novac zaradili. Razočaran sam vašim stavom o opravdanosti tog harača i svrstavanjem uz HDZ Andreja ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Inicijativa za legalnost Lošin 08.12.2024 11:21
    Kud plovi ovaj brod
    Ta njena najava kod mene izaziva samo bojazan za psihičko stanje građanke Ane Kućić, trenutno u funkciji Gradonačelnice Grada Mali Lošinj. Svakako je zabrinjavajuće. Jedan ugledni političar, rekao je: VLAST SE MOŽE IZGUBITI ALI OBRAZ NE! Argumentaciju ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    hranitelj tuljana 08.12.2024 10:48
    ...
    Da... Furio je trebao pametnije postupiti. Trebao je biti na čelu organizacije koja izdaje "glasilo", plaćeno novcem poreznih obveznika. U tom "glasilu" trebao je objavljivati "članke" kojima "nemilice dere" i "ne štedi" HDZ. Tada bi ti iz tog glasila ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 08.12.2024 08:38
    U ime zajednice Talijana
    U Saboru ima ljudi koji su tamo sjedili od 1992 godine, jedan od njih je Furio Radin. U ime svojih birača iz zajednice Talijana, a za vlastitu korist glasao je protiv opoziva Vlade. Ako doživi mirovinu, imat će mirovinu dva puta veću od prosjeka plaće ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 06:53
    Pljuska Plenkiju?
    Ana Kučić, HDZ-ova gradonačelnica Malog Lošinja, objavila je na Facebooku da će potpuno nadoknaditi povećanje paušalnog poreza po krevetu, a planira to učiniti putem poticaja. U slučaju da se zaista odluči na korak koji najavljuje, HDZ-ovka bi se ...

    Read more...

     
  • NISMO SVI NJEZINI

    gost 07.12.2024 21:02
    Idiota za predsjednika!
    Primorac, netom nakon što je Plenković rekao da kandidati nemaju što pametovati o mirovinama, iznio svoj plan za umirovljenike Ustvrdio je da će umirovljenici ove godine božićnicu dobiti zahvaljujući - njemu.

    Read more...

     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    asdf 07.12.2024 17:53
    Poticaj za podršku
    Bilo je to prije dvije godine: [BESPOVRATNI POTICAJI LOŠINJSKIM PODUZETNICIMA I POLJOPRIVREDNICIMA] Danas su u Palači Fritzi svečano potpisani ugovori o dodjeli poticaja za 38 poduzetnika i obrtnika te 32 poljoprivrednik a s područja Grada Malog Lošinja ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 13:19
    Tuljnov kalambur
    Da li si kalambur "Naziv otkriva navodni namjeru" ispljunuo namjerno ili ne znaš gramatiku hrvatskog jezika? Pismeni ljudi znaju da se pridjevi s imenicama slažu u rodu, broju i padežu. Znam da sam ovime ugazio u močvaru, ali nisam mogao odoljeti.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 10:36
    Tuljan u ništa
    Nije stvar u nazivu nego proračunskoj stavci koju je usvojio Sabor.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ABC 07.12.2024 10:02
    Panika, rizik, diskriminacija
    Ovaj Anin potez treba shvatiti kao potez očajnika. U panici što pola godine prije narednih izbora nije ispunila gotovo ni jedno obećanje kojim je "kupila" ovaj mandat izložila se riziku sukoba sa uobraženim šefom stranke koji ne trpi suprotstavljanj e.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 07:10
    Predizborni trik ili greška u koracima?
    I njezin stranački šef se služi svim sredstvima u borbi za popularnost. Nevjerojatni proračunski manevar za predizborni dar. Vlada božićnice umirovljenicima vodi kao 'sanaciju posljedica ruske agresije na Ukrajinu' Vlada je novac za neplaniranu isplatu ...

    Read more...

     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    Nikola 07.12.2024 05:04
    ....
    Slično kao što je Agroproteinka, obiteljska firma ministra Grlić Radmana, monopolist na tržištu, ali je ipak od Vlade RH u dvije godine dobila 1,4 milijuna eura poticaja. S jedne strane poticaji, a s druge strane, tvrtka redovito vlasnicima isplaćuje ...

    Read more...

     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    Zumba 06.12.2024 18:08
    Poticaji monopolistu
    Da se podsjetimo kako je dragom Aleksandru pomagano da može davati neizmjeran doprinos zajednici i obr tništvu.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 06.12.2024 17:23
    A.K. protiv A.P.?
    HDZ-ova gradonačelnica pobunila se protiv Plenkovićevog poreza: ‘Odlučila sam poduzeti korake...‘ Ana Kučić tvrdi kako je turizam ključan za Mali Lošinj i da bi porez na nekretnine naštetio stanovnicima grada. Gradonačelnica Malog Lošinja Ana Kučić ...

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 09.12.2024 15:16
    %ebanje radi čuvanja nevinosti
    U Saboru se danas odigrava možda najgnjusnija politička perverzija u povijesti Hrvatske.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 09.12.2024 14:51
    ...
    Primjetno je, svakako, da spominjanje određenih područja Lošinja izaziva neviđenu agresiju ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 09.12.2024 14:47
    Šest skupina hadezeovaca
    Vrlo važno :-x Predizborno prenemaganje i ništa više. Ostaje članica stranke osuđene za ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 09.12.2024 14:39
    Upravo sada
    Doslovno sad si obrisao moj konkretan upis sa konkretnim podacima. S tim da ja ne tvrdim ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 20:29
    ......
    Ništa konkretno ti nisi pisao. Pogledaj kako su to radili iz Ustrina. Fotografije, zemljišne ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 18:57
    Anonimno je legitimno
    Znam da nisi zaboravio, namjerno si izostavio - zato navodnici. Iz njemu poznatih razloga o ...
     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    gost 08.12.2024 18:51
    Vraća li se Elvis?
    Vratit će se Elvis. Veterinar je potrošena roba. Možda će opet sa Maljevcom na izbore a ...
     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    ****** 08.12.2024 18:34
    Ništa ja nisam zaboravio
    Pa to znači da to nije bila moja nego njegova jugoslavija. Ja nisam imao privatni avion.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 18:26
    Irelevantno piskaranje
    Ništa ja nisam zaboravio. Ali o bespravnoj gradnji piše i Banić. Piše više, sadržajnije ...
     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    komunista 08.12.2024 18:11
    pilot
    Zaboravljaš da je G. Volarić za vrijeme tvoje jugoslavije imao svoj privatni avion bio ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 17:49
    Nitko drugi neće
    Bespravna gradnja. Zaboravio si bespravnu gradnju. Najviše o njoj pišem. Doslovno u komentaru ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 15:32
    Maskiranje izbornih obećanja
    Povodom ove vijesti je Banić iz Inicijative za legalnost Lošinja je na FB napisao: Baš sam ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 15:20
    Tuljanska inicijativa
    Mnogo sveobuhvatnija od Vegeta inicijative je Tuljanska inicijativa. Anonimna, ali miješa se ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 13:45
    ...
    Vegeta Inicijativa... u sve se miješa eto i u tehnologiju pročistača a sad i u poreznu ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 13:30
    Razočarani trol
    A koji iznos Grad jeste zaradio, ako zaraditi još uvijek znači ono što se zasluži radom ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 08.12.2024 13:05
    Navodni
    Dijete drago, ne znam patiš li od sindroma pretjeranog korištenja navodnih znakova, jesi ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 11:42
    Točka na "i".
    Taj iznos Grad nije zaradio nego će izmjenama zakona i povećanjem porezne represije pod ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Inicijativa za legalnost Lošin 08.12.2024 11:21
    Kud plovi ovaj brod
    Ta njena najava kod mene izaziva samo bojazan za psihičko stanje građanke Ane Kućić, trenutno ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    hranitelj tuljana 08.12.2024 10:48
    ...
    Da... Furio je trebao pametnije postupiti. Trebao je biti na čelu organizacije koja izdaje ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 08.12.2024 08:38
    U ime zajednice Talijana
    U Saboru ima ljudi koji su tamo sjedili od 1992 godine, jedan od njih je Furio Radin. U ime ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 06:53
    Pljuska Plenkiju?
    Ana Kučić, HDZ-ova gradonačelnica Malog Lošinja, objavila je na Facebooku da će potpuno ...
     
  • NISMO SVI NJEZINI

    gost 07.12.2024 21:02
    Idiota za predsjednika!
    Primorac, netom nakon što je Plenković rekao da kandidati nemaju što pametovati o mirovinama ...
     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    asdf 07.12.2024 17:53
    Poticaj za podršku
    Bilo je to prije dvije godine: [BESPOVRATNI POTICAJI LOŠINJSKIM PODUZETNICIMA I POLJOPRIVREDNICIMA] ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 13:19
    Tuljnov kalambur
    Da li si kalambur "Naziv otkriva navodni namjeru" ispljunuo namjerno ili ne znaš gramatiku ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 10:36
    Tuljan u ništa
    Nije stvar u nazivu nego proračunskoj stavci koju je usvojio Sabor.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ABC 07.12.2024 10:02
    Panika, rizik, diskriminacija
    Ovaj Anin potez treba shvatiti kao potez očajnika. U panici što pola godine prije narednih ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 07:10
    Predizborni trik ili greška u koracima?
    I njezin stranački šef se služi svim sredstvima u borbi za popularnost. Nevjerojatni ...
     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    Nikola 07.12.2024 05:04
    ....
    Slično kao što je Agroproteinka, obiteljska firma ministra Grlić Radmana, monopolist na ...
     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    Zumba 06.12.2024 18:08
    Poticaji monopolistu
    Da se podsjetimo kako je dragom Aleksandru pomagano da može davati neizmjeran doprinos ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 06.12.2024 17:23
    A.K. protiv A.P.?
    HDZ-ova gradonačelnica pobunila se protiv Plenkovićevog poreza: ‘Odlučila sam poduzeti ...