Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Kapric

Korisnička ocjena:  / 4
LošeNajbolje 

fritzyPo prvi put u povjesti otočne demokracije dogodilo se da je sjednica lošinjskog gradskog vijeća sazvana na zahtjev opozicije. Na zahtjev šest oporbenih vijećnika predvođenih Dubravkom Devčićem predsjednik Gradskog vijeća bio je prisiljen zakazati sjednicu koju nije želio. Prijedlogom je zatraženo da se održi „normalna" sjednica u odgovarajućem prostoru uz poštovanje svih mjera za suzbijanje zaraze koronavirusa. Pod pritiskom zakona predsjednik Gradskog vijeća je morao sazvati sjednicu koju nije želio, ali našao je način da barem nešto odbije. Odbio je održavanje sjednice u Palači Fritzy, pa će se umjesto na jednom mjestu u jednom prostoru sjednica održati po kućama i stanovima gradskih vijećnika 

Inatljivi predsjednik GV se nije usudio kršiti Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi pa je protivno svojoj volji sazvao 25., ali elektroničku sjednicu! Nazvao ju je dvadesetpetom elektroničkom sjednicom iako ona to nije. Radi se o 25. sjednici (redovnoj) a ne 25. elektroničkoj sjednici. Mogla bi biti tek 2. elektronička. Ali Zakon, Statut Grada Malog Lošinja i Poslovnik Gradskog vijeća Grada Malog Lošinja (dalje Poslovnik) predviđaju samo konstituirajuću te redovne i izvanredne sjednice GV pa ona može biti samo neka izvanredna ili neka redovna sjednica gradskog vijeća. Ipak manji je problem kako sjednicu naziva njen predsjednik, pravi problem je što je sazvana sjednica koja nije u skladu s Poslovnikom. Prethodno je već održana, a sada j zakazana još jedna elektronička sjednica koja također nije u skladu s Poslovnikom.
Poslovnik kojeg nitko ne čita
Sjednica Gradskog vijeća Grada Malog Lošinja, prema vlastitom, Poslovniku, pročišćeni tekst (Sl.n. PGŽ 24/17) ne može biti elektronička. Ona se doduše može sazvati eletroničkim putem a tako se uobičajeno i saziva (putem elektroničke pošte s linkom na materijale). Ali može se tako samo sazvati a ne i održati kao elektronička. Poslovnik uopće ne predviđa održavanje elektorničkih sjednica. Istina je da je stari Poslovnik iz 2009 g. omogućavao održavanje sjednica Gradskog vijeća putem video veze i to u čl. 55. st. 3. koji je brisan, ali ni to nije elektronička sjednica. Odredba o mogućnosti održavanja sjednica putem video veze brisana je Poslovničkom odlukom o izmjenama i dopunama Poslovnika Grada Malog Lošinja, objavljeno u Sl.n. PGŽ broj 10/2013. , te je od stavka 3. istog članak ostala samo odredba koja kaže da se poziv i materijali za sjednicu mogu dostaviti i elektroničkim putem
Zbog činjenice da je ukinuta mogućnost održavanja sjednica video vezom a da održavanje elektroničke sjednice nije nikad ni bilo propisano Poslovnikom, a da održavanje sjednice video vezom ne predstavlja elektorničku sjednicu jasno je da prethodno održana, a i tek zakazana sjednica koja bi se trebala održati putem video veze nisu zakonite, odnosno nisu sukladne Poslovniku. I ovom prilikom treba napomenuti da je u Gradu zaposleno devet (9) pravnika. Iako su stručne službe Grada nakrcane pravnim ekspertima predsjednik Gradskog vijeće Grada Malog Lošinja održava i zakazuje sjednice i dalje na takav šarlatanski način.
Dodajmo tome da Poslovnik koji ne predviđa elektroničke i sjednice putem video veze nije predvidio ni razradio način glasovanja na takvim sjednicama. Tako se Poslovnikom utvrđuje i predviđa samo da je glasovanje javno i da se provodi dizanjem ruku. Glasovanje dizanjem ruku provodi se na način da predsjednik Gradskog vijeća prvo poziva vijećnike da se izjasne tko je »za« prijedlog, zatim, tko je »protiv« prijedloga, odnosno da li se tko uzdržao od glasovanja.
Vijećnike proziva i glasove prebrojava predsjednik Gradskog vijeća uz pomoć službenika upravnog tijela u čijoj je nadležnosti obavljanje stručnih poslova za potrebe Gradskog vijeća.
Dakle Poslovnik predviđa glasovanje samo za normalne sjednice. Svatko može pogledati snimku prethodne „elektroničke" sjednice i uvjerit će se da se na radi o elektroničkoj sjednici već o sjednici putem video veze ali niti jedna od njih nije predviđena Poslovnikom i da glasovanje nije bilo sukladno Poslovniku. Prethodna održana sjednica kao i ova tek zakazana kao elektoroničke sjednice nisu elektronička već samo sjednice koja se održavaju putem video veze, a što nije predviđeno po važećem Poslovniku. Naravno da ni obavljeno glasanje na prethodnoj elektroničkoj sjednici nije odrađeno po odredbama važećeg Poslovnika. Zašto se ponovno zakazuje sjednica koja nije predviđena po Poslovniku? Samo iz inata jer su opozicijski vijećnici tražili održavanje normalne sjednice sukladno Poslovniku.
Strahom od korone protiv demokracije
Osim što je sazvana elektronička sjednica protupropisna, odnosno protivna Poslovniku ona je i protivna zdravom razumu. Na sjednicama Gradskog vijeća obično bude prisutno oko dvadeset osoba. Danas je dozvoljeno da u trgovinama može biti prisutno 15 kupaca na 100 m2 prostora. Dakle, 15 kupaca ne računajući zaposlenike mogu biti u trgovini od 100 m2. Znači 15 kupaca može biti u istom prostoru od 100 m2 a naših 15 vijećnika ne smije biti u 250 - 300 m2 prostora. Postoji još bolja usporedba koja pokazuje besmislenost održavanja elektroničke sjednice GV. Preporukama HZJZ za spriječavanje infekcije u muzejskim, galerijskim i ostalim izložbenim prostorima (a kakvim se inače održavaju sjednice GV) se također navodi da je potrebno ograničiti broj posjetitelja koji istovremeno borave u prostoru na 15 posjetitelja na 100 m² neto (opet se govori samo o posjetiteljima a ne i o osoblju/zaposlenicima). Prijedlogom oporbenih vijećnika predloženo je da se sjednica održi u prostoru Palače Fritzy čija je površina barem dvostruko veća od minimalnih 100 m2, a koliko je potrebno za održavanje takvog vijeća. Iako će se od 2. svibnja dopustiti vjerska okupljanja, predsjednik Gradskog vijeća 4. svibnja zakazuje elektroničku sjednicu gradskog vijeća!
Zašto zamjenik načelnice stožera civilne zaštite ujedno predsjednik Gradskog vijeća misli da gradski vijećnici mogu slobodno na misu, da mogu slobodno kupavati, da mogu ići u muzeje i na izložbe ali ne smiju doći na sjednicu Gradskog vijeća? Zakazivanje elektroničke sjednice Gradskog vijeća osim što nije po propisima nije niti logično niti pametno. Ona tek oslikava karakter ove vlasti: nesposobnost, nerazumijevanje, šlampavost, kapricioznost i bahatost.

 

Komentari: 

251 # Molim pojašnjenjehranitelj tuljana 2020-04-27 10:01
Da sumiramo zadnjih par članaka, zanima me sažetak autora, kroz odgovor na jednostavno pitanje.

MOJE PITANJE GLASI:

Ako je sve ovo u GML oko situacije izazvane kineskom gripom nelegitimno, mimo propisa, puno nepravilnosti i kršenja procedura. Ako skoro ni jedna odluka ni mjera nije ni legitimna, ni demokratska, ako krši Ustav, ako su mjere štetne po građane...

Smatra li autor da građani zbog svega navedenog imaju moralno pravo kršiti donesene navodno štetne, nedemokratske i nelegitimne mjere i mogu ignorirati navodno nelegitimne i navodno protuustavne odluke navodno nelegitimnog Stožera, ili autor smatra da građani moraju slijediti po njemu nelegitimne preporuke navodno nelegitimnog tijela?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
018 # +Stjepan Gnječ 2020-04-27 10:49
Citat hranitelj tuljana:
Da sumiramo zadnjih par članaka, zanima me sažetak autora, kroz odgovor na jednostavno pitanje.
MOJE PITANJE GLASI:
Ako je sve ovo u GML oko situacije izazvane kineskom gripom nelegitimno, mimo propisa, puno nepravilnosti i kršenja procedura. Ako skoro ni jedna odluka ni mjera nije ni legitimna, ni demokratska, ako krši Ustav, ako su mjere štetne po građane...
Smatra li autor da građani zbog svega navedenog imaju moralno pravo kršiti donesene navodno štetne, nedemokratske i nelegitimne mjere i mogu ignorirati navodno nelegitimne i navodno protuustavne odluke navodno nelegitimnog Stožera, ili autor smatra da građani moraju slijediti po njemu nelegitimne preporuke navodno nelegitimnog tijela?
Građani samo moraju držati odstojanje od 2 metra i prati ruke.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
020 # Nepodnošljiva lakoća lupetanjaA.M. 2020-04-27 14:08
Na zahtjev oporbenih vijećnika da se održi normalna sjednica GV, na Otoci.net čitamo izjavu iz ureda gradonačelnce: „Radimo po preporukama nacionalnog Stožera da nema većih okupljanja a i stav je koalicijskih partnera da se sjednica održi elektroničkim putem“.

U svojoj poznatoj maniri u javnom govoru, u jednoj jedino rečenici jest nadrobila toliko gluposti i nesuvislosti. Ured gradonačelnice, gradonačelnica i načelnica stožera bi trebali znati da nema preporuke nacionalnog Stožera prema kojoj su zabranjena veća okupljanja (a i koji su to kriteriji'). Istina je da je postojala Odluka o mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, rada u trgovini, uslužnih djelatnosti i održavanja sportskih i kulturnih događanja koji je donio Stožer civilne zaštite RH i koja je donešena 19.03.2020. g. a objavljena u Narodnom novinama 32/2020. istog dana. Dakle ne radi se o preporuci već o odluci. Ta Odluka je vrijedila samo 30 dana. Isti stožer je 18.04.2020. navedenoj odluci produžio trajanje do 4.5.2020. Nacionalni stožer je dana 24.04. donio „Odluku o nužnim mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, rada u trgovini, uslužnih djelatnosti i održavanja sportskih i kulturnih događanja za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19“ i istu objavio u Narodnim novinama 51/2020. Odluka stupa na snagu odmah, danom donošenja, dakle 24.4.2020. Istom odlukom su stavljene izvan snage prethodne i gore navedene Odluke. Začuđujuće da gradonačelnica i načelnica stožera ne zna za to. Ona ne zna za važeću Odluku kojom se dozvoljavaju javna okupljanja uz obaveznu primjenu općih protuepidemijsk ih mjera i posebnih preporuka uz poštivanje uputa koje Hrvatski zavod za javno zdravstvo objavljuje na svojim mrežnim stranicama. I koje je HZJZ već i objavio a navode se i u članku. Kako je u Odluci navedeno moguće je boraviti i u muzejima, galerijama, trgovinama uz ograničenje od 15 osoba na 100 m2. Dakle ne stoji tvrdnja da „postoje preporuke nacionalnog Stožera da nema većih okupljanja“ kako tvrdi gradonačelncia ili načelnica stožera. Na ovom primjeru se vidi na koji način načelnica stožera upravlja civilnom zaštitom, a vidi se i kako kao gradonačelnica doživljava opozicijske vijećnike i građane kao neuke budale s kojima može maniplirati kako želi. A istina je da ova jedna javna rečenica govori i još puno toga o njoj i njenom uredu i njenoj gradskoj upravi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
018 # Tri pitanjaBaxuz 2020-04-27 14:58
Citat A.M.:
Na zahtjev oporbenih vijećnika da se održi normalna sjednica GV, na Otoci.net čitamo izjavu iz ureda gradonačelnce: „Radimo po preporukama nacionalnog Stožera da nema većih okupljanja a i stav je koalicijskih partnera da se sjednica održi elektroničkim putem“.
.....
A istina je da ova jedna javna rečenica govori i još puno toga o njoj i njenom uredu i njenoj gradskoj upravi.
Ova rečenica nameće i neka pitanja o sustavu vlasti na tzv. Prvom od tisuću i Otoku vitalnosti.
Pitanje prvo: Zašto je upit o održavanju sjednice gradskog vijeća Purić uopće postavio uredu gradonačelnice, a ne predsjedniku GV Živkoviću? Znači li to da je GV kao predstavničko tijelo građana podređeno garadonačelnici ili Stožeru civilne zaštite s gradonačelnicom kao načelnicom istoga.
Pitanje drugo: Zašto je na to pitanje odgovor dat iz ureda gradonačelnice, umjesto da je Purić upućen da ga traži od predsjednika GV?
Pitanje treće: Imamo li mi na Prvom od tisuću demokraciju ili smo dobili manekensku kič dekoraciju koju će nam promovirati Jurkotić i njegova "sjajna ekipa" kako joj na fejsu tepa gradonačelnica?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Jadno, jadno ...Deni 2020-04-28 09:26
A ja bih postavio i četvrto pitanje: Čega je koalicijske partnere toliki strah od direktnog suočavanja s oporbom na normalnoj sjednici da pristaju na ovu prozirnu opstrukciju pod izlikom preporuka nacionalnog stožera?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
241 # PravilaDr. Doolitle 2020-04-27 15:11
Traži pravu sjednicu GV, a u ambulanti mu vrijede druga pravila.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
124 # Nije baš usporedivogost 2020-04-27 15:45
Kriva ti je usporedba. Devčić nije zatvorio ambulantu i ne liječi životinje elektronički ili putem video veze. Poštuje upute važeće upute HZJZ. Kad Devčić bude liječio putem video veze il ielektronički tada ćeš imat pravo prigovarati.

Za razliku od tvoje gradonačenice koja radi po nepostojećim preporukama Stožera na način da krši Odluke istog Stožera, Devčić poštuje važeće Odluke Stožera.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
192 # Vagakmet 2020-04-27 16:41
Citat gost:
Kriva ti je usporedba. Devčić nije zatvorio ambulantu i ne liječi životinje elektronički ili putem video veze. Poštuje upute važeće upute HZJZ. Kad Devčić bude liječio putem video veze il ielektronički tada ćeš imat pravo prigovarati.

Za razliku od tvoje gradonačenice koja radi po nepostojećim preporukama Stožera na način da krši Odluke istog Stožera, Devčić poštuje važeće Odluke Stožera.
Da, nemoj. Zna se koji su naši. Našima ne pakirati, čak i kad rade isto to jednostavno nije isto.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
10 0 # Online terapijamedo 2020-04-28 14:02
Citat gost:
Kriva ti je usporedba. Devčić nije zatvorio ambulantu i ne liječi životinje elektronički ili putem video veze. Poštuje upute važeće upute HZJZ. Kad Devčić bude liječio putem video veze il ielektronički tada ćeš imat pravo prigovarati.
Za razliku od tvoje gradonačenice koja radi po nepostojećim preporukama Stožera na način da krši Odluke istog Stožera, Devčić poštuje važeće Odluke Stožera.
Normalno da veterinar ne može liječiti životinje online i to je jasno kao dan. Međutim, predsjednik GV saziva sjednicu poštujući Zakon i odluke Stožera CZ RH koji u svojoj odluci o mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, .... od 19. ožujka u točci trećoj navodi:
Protuepidemijske mjere koje se nalažu ovom odlukom su:
- zabrana održavanja svih javnih događanja i okupljanja više od pet osoba na jednom mjestu.
- Itd
Mogu zamisliti kakav bi uradak na temu održane redovne sjednice GV i nepridžavanja navedene odluke napisao uvaženi pismoznanac.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
115 # Medvjed a ne medoŽelvis 2020-04-28 14:43
Nisi ti medo kako sam sebi tepaš, ti si medvjed. Odluka na koju se pozivaš od 19.3.2020. koja je objavljena u NN 32/2020. ti je nevažeća. Sada važeća "Odluka o nužnim mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, rada u trgovini, uslužnih djelatnosti i održavanja sportskih i kulturnih događanja za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19" objavljena u NN 51/2020. ne zabranjuje javna okupljanja s više od 5 osoba. I u nazivu se govori o ograničavanju a ne zabrani javnih okupljanja.

Sada važeća Odluka ograničava javni skup u zatvorenim prostorima ne na maksimalno 5 osoba već se ograničenja odnose prema veličini prostora. Kriterij je 6,66 m2 po osobi. Dakle održavanje javnog okupljanja, a sjednica GV to jest, nije zabranjena ali traži adekvatan prostor, traži minimalno 6,66 m2 po sudioniku. Prema tom kriteriju za naše GV dovoljno je 100 m2. Predloženo mjesto održavanaj sjednice ima više nego dvostruko više od potrebnih kvadrata.

Dakle lažna ti je tvrdnja da predsjednik GV saziva sjednicu "poštujući Zakon i odluke Stožera CZ RH". Ne postoji odluka Stožera koja zabranjuje održavanje normalne sjednice GV a time što zakazuje elektorničke ili sjednice putem video veze koje nisu predviđene Poslovnikom upravo ne poštuje Zakon.

Medo prilično je izvjesno da si ti jedan iz ergele gradskih pravnika. Površan si, ne držiš do zakona, ne zanimaju te propisi a o odlukama na koje se pozivaš informiraš se gledajući vijesti na tv-u.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 0 # stare navikekmet 2020-04-29 07:09
Citat Želvis:
Nisi ti medo kako sam sebi tepaš, ti si medvjed. Odluka na koju se pozivaš od 19.3.2020. koja je objavljena u NN 32/2020. ti je nevažeća. Sada važeća "Odluka o nužnim mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, rada u trgovini, uslužnih djelatnosti i održavanja sportskih i kulturnih događanja za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19" objavljena u NN 51/2020. ne zabranjuje javna okupljanja s više od 5 osoba. I u nazivu se govori o ograničavanju a ne zabrani javnih okupljanja.

Sada važeća Odluka ograničava javni skup u zatvorenim prostorima ne na maksimalno 5 osoba već se ograničenja odnose prema veličini prostora. Kriterij je 6,66 m2 po osobi. Dakle održavanje javnog okupljanja, a sjednica GV to jest, nije zabranjena ali traži adekvatan prostor, traži minimalno 6,66 m2 po sudioniku. Prema tom kriteriju za naše GV dovoljno je 100 m2. Predloženo mjesto održavanaj sjednice ima više nego dvostruko više od potrebnih kvadrata.

Dakle lažna ti je tvrdnja da predsjednik GV saziva sjednicu "poštujući Zakon i odluke Stožera CZ RH". Ne postoji odluka Stožera koja zabranjuje održavanje normalne sjednice GV a time što zakazuje elektorničke ili sjednice putem video veze koje nisu predviđene Poslovnikom upravo ne poštuje Zakon.

Medo prilično je izvjesno da si ti jedan iz ergele gradskih pravnika. Površan si, ne držiš do zakona, ne zanimaju te propisi a o odlukama na koje se pozivaš informiraš se gledajući vijesti na tv-u.
E, vidiš "Želvise", ja mislim da bi ti i tebi slični prvi prijavio kada bi saznao da neko "neposlušni" svećenik održava misu za 5-6 vjernika.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # Pripreme za parlamentarne izboreZZ 2020-04-29 08:48
Citat kmet:
E, vidiš "Želvise", ja mislim da bi ti i tebi slični prvi prijavio kada bi saznao da neko "neposlušni" svećenik održava misu za 5-6 vjernika.
Nakon nekoliko divljačkih ispada neposlušnih svećenika da bi se dodvorio Kaptolu i zatucanim vjernicima HDZ je ukinuo zabranu misa, tako da neposlušnih svećenika više ne može biti. Zanimljivo je da se o ukidanju zabrane kazalištima i kinima ni ne razmišlja, iako su vjerski rituali dokazano najopasniji prijenosnici zaraza. A da bi uvukli u šupak još dublje, HDZ-ovci su zabranili su trgovinama rad nedjeljom. Željka Markić likuje ...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 0 # Ah, evo opet..hranitelj tuljana 2020-04-29 13:21
Citat ZZ:
A da bi uvukli u šupak još dublje, HDZ-ovci su zabranili su trgovinama rad nedjeljom. Željka Markić likuje ...
Likuje i Radnička akcija - znači i da likuje šaćica njenih simpatizera na otoku (minus jedan koji je nakon ubilačkog pohoda zatvoren, a možda i on likuje, treba pitati njegovu prijateljicu).
Ali to si, vjerujem, slučajno, zaboravio... hoće to kad ti je Markička crvena krpa...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # medo pričaš glupostiKim 2020-04-28 16:45
Citat medo:
Citat gost:
Kriva ti je usporedba. Devčić nije zatvorio ambulantu i ne liječi životinje elektronički ili putem video veze. Poštuje upute važeće upute HZJZ. Kad Devčić bude liječio putem video veze il ielektronički tada ćeš imat pravo prigovarati.
Za razliku od tvoje gradonačenice koja radi po nepostojećim preporukama Stožera na način da krši Odluke istog Stožera, Devčić poštuje važeće Odluke Stožera.
Normalno da veterinar ne može liječiti životinje online i to je jasno kao dan. Međutim, predsjednik GV saziva sjednicu poštujući Zakon i odluke Stožera CZ RH koji u svojoj odluci o mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, .... od 19. ožujka u točci trećoj navodi:
Protuepidemijske mjere koje se nalažu ovom odlukom su:
- zabrana održavanja svih javnih događanja i okupljanja više od pet osoba na jednom mjestu.
- Itd
Mogu zamisliti kakav bi uradak na temu održane redovne sjednice GV i nepridžavanja navedene odluke napisao uvaženi pismoznanac.
pogle malo na TV sabor ili vladu pa mi reci jel se gledaju preko kompjutera ili su u jednoj prostoriji na propisnoj udaljenosti
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
022 # Kmet ostaje kmetFranjo Tahi 2020-04-27 17:20
Ti si Anin kmet kad tako zboriš. Devčić kao veterinar liječi normalno kućne ljubimce i pri tome vodi računa o njihovim vlasnicima a sve sukladno važežim Uputama HJZJ.

Da bi tvoja kmetovska glava shvatila da vijećnik Devčić i gradonačelnica Kučić ne rade isto evo ti analogije koju bi morao shvatiti i tvoj mali mozak. Da je Ana veterinar onda ona ne bi primala u ambulantu kućne ljubimce i njihove vlasnike već bi ih pregledavala i liječila elektronički ili putem video veze od kuće.

Devčić dakle radi normalno svoj posao; liječi kućne ljubimce i pazi na sigurnost vlasnike. Devčić želi normalnu sjednicu GV na kojoj bi se poštivale sve mjere zaštite.
Tako teško shvatiti?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
22 0 # jeftinijemac mac 2020-04-27 19:30
IZ materijala za " 25 elektronsku sjednicu GV ", vidljivo je da se traži smanjenje raznih davanja i nameta koji pune Gradski proračun ....što i nije tako loše.
Moje je pitanje dali će lider oporbe g. Devčić D. smanjiti i cijene liječenja kućnih ljubimaca, što bi u ovoj situaciji bilo sasvim u redu , a na tragu zahtjeva oporbe i smanjenju troškova gospodarstvu grada, koje je donijelo GV na posljednjoj sjednici JEDNOGLASNO , bez komentara i uloženih amandmana.
Zaista ne trebam nikakav komentar jer nemam namjeru polemizirati.
Srdačan vam pozdrav drugovi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
023 # Kućni ili gospodartveni ljubimci?gost 2020-04-27 21:06
Citat mac mac:
IZ materijala za " 25 elektronsku sjednicu GV ", vidljivo je da se traži smanjenje raznih davanja i nameta koji pune Gradski proračun ....što i nije tako loše.
Moje je pitanje dali će lider oporbe g. Devčić D. smanjiti i cijene liječenja kućnih ljubimaca, što bi u ovoj situaciji bilo sasvim u redu , a na tragu zahtjeva oporbe i smanjenju troškova gospodarstvu grada, koje je donijelo GV na posljednjoj sjednici JEDNOGLASNO , bez komentara i uloženih amandmana.
Zaista ne trebam nikakav komentar jer nemam namjeru polemizirati.
Srdačan vam pozdrav drugovi.
A kako bi smanjenje cijene lijećenja kućnih ljubimaca smanjilo troškova gospodarsta? Radi se o KUĆNIM ljubimcima, a ne ljubimcima GOSPODARSTVA.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
019 # neki novi klinciHugo 2020-04-27 22:58
Zadnjih desetak dana zapažena je povećana količina budalastih pitanja iz tabora zaštitnika lika i djela gradonačelnice.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Prioriteti se moraju znatiArch enemy je isti? 2020-04-28 08:30
Citat Hugo:
Zadnjih desetak dana zapažena je povećana količina budalastih pitanja iz tabora zaštitnika lika i djela gradonačelnice.
Zapaženo je i da se komentatori sukladno tezi autora zalažu za popuštanje mjera i navode kako nema zabrane okupljanja. Ali ako netko pita odnosi li se to i na održavanje svetih misa, ta pitanja budu promptno obrisana iako nisu prekršila ni jedno pravilo. Možda je umjesto za slobodno održavanje misa trebalo tražiti za slobodan rad udruga s grupama djece, možda tada ne bi bila obrisana, tko zna?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Obrana njegovatelja kulta ličnostigost 2020-04-28 09:39
Kao što gradonačelnica odnosno načelnica stožera ne čita i ne prati uopće odluke Stožera civilne zaštite RH koji donosi obvezujuće odluke, tako ne čita ni upute HZJZ, po uzoru na veliku mamu ni komentatori koji ju brane to isto ne rade. Ne čitaju ali filozofiraju.

Napajanje žeđi za znanjem o mjerama protiv korone zadovoljavaju čitanjem naslova i podnaslova s portala. Uz to se jako oslanjaju na provjereno pouzdanu usmenu predaju (on je rako da je ovaj rekao...).

Umjesto jednostavnog čitanja odluka i preporuka o kojima pojma nemaju u filozofiranje i silogizme kojim žele obraniti gradonačelnicu. Kao u onoj srednjovjekovno j raspravi, koja je trajala trinaest dana, o tome koliko konj ima zuba.

Oni koji ni to nisu sposobni trolaju i hrabro i anonimno napadaju ad hominem one koji se javno drznu komentirati glupave uglavnom štetne postupke i odluke te nepromišljene i nesuvisle javne izjave gradonačelnice, načelnice stožera, velike mame, heroine ili jednostavno velike Ane K.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
144 # PravnikMarsen 2020-04-28 08:15
Sva sreća pa u gradu ima jedan pravnik manje... čujem da neki pravnici neznaju ni sami sebe izabrat za ravnatelja socijalne ustanove, bez obzira što su jedini na "natječaju"... uspjeli su ipak samo iz trećeg pokušaja (možda da nema dečka/poduzetni ka bi bila više fokusirana)... Što se elektroničke sjednice tiče nešto mi nije jasno, djeca mogu na on-line nastavu ali vjećnici ne... možda da i njih pošaljemo najprije u školu 8)...
Od svih pravnika ipak čini mi se da na lošinju ipak posluje jedan strašni pravnik, nazovimo ga Marsen... legenda kaže da je svoj visoki stupanj obrazovanja stekao na osobnom iskustvu... Možda da ga gradonačelnica zaposli u gradskoj službi? em bi bio financijski zbrinut em bi uvijek bio u pravu ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # Pišanje pred tuđim vratimaBon Ton 2020-04-28 10:55
Citat Marsen:
Sva sreća pa u gradu ima jedan pravnik manje... čujem da neki pravnici neznaju ni sami sebe izabrat za ravnatelja socijalne ustanove, bez obzira što su jedini na "natječaju"... uspjeli su ipak samo iz trećeg pokušaja (možda da nema dečka/poduzetnika bi bila više fokusirana)... Što se elektroničke sjednice tiče nešto mi nije jasno, djeca mogu na on-line nastavu ali vjećnici ne... možda da i njih pošaljemo najprije u školu 8)...
Od svih pravnika ipak čini mi se da na lošinju ipak posluje jedan strašni pravnik, nazovimo ga Marsen... legenda kaže da je svoj visoki stupanj obrazovanja stekao na osobnom iskustvu... Možda da ga gradonačelnica zaposli u gradskoj službi? em bi bio financijski zbrinut em bi uvijek bio u pravu ;-)
Ajmo pričati o svemu samo ne o tome da gradonačelnica (a ne bezkarakterni predsjenik GV) saziva sjednice koje nisu predviđene Poslovniku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
111 # ajmoGrađanin 2020-04-28 13:19
Citat Bon Ton:
Citat Marsen:
Sva sreća pa u gradu ima jedan pravnik manje... čujem da neki pravnici neznaju ni sami sebe izabrat za ravnatelja socijalne ustanove, bez obzira što su jedini na "natječaju"... uspjeli su ipak samo iz trećeg pokušaja (možda da nema dečka/poduzetnika bi bila više fokusirana)... Što se elektroničke sjednice tiče nešto mi nije jasno, djeca mogu na on-line nastavu ali vjećnici ne... možda da i njih pošaljemo najprije u školu 8)...
Od svih pravnika ipak čini mi se da na lošinju ipak posluje jedan strašni pravnik, nazovimo ga Marsen... legenda kaže da je svoj visoki stupanj obrazovanja stekao na osobnom iskustvu... Možda da ga gradonačelnica zaposli u gradskoj službi? em bi bio financijski zbrinut em bi uvijek bio u pravu ;-)
Ajmo pričati o svemu samo ne o tome da gradonačelnica (a ne bezkarakterni predsjenik GV) saziva sjednice koje nisu predviđene Poslovniku.
Ma nek saziva. Sukladno nesukladno poslovniku pravilniki ili nekom drugom iku... koga to uopće zanima osim možda nekog nerealiziranog birokratu.
Još se bunite što su eto počeli neki drugi komentirati, pješćenik reklamiran da je za svu djecu a samo troje se igra po cijele dane pa im čudno da i druga djeca dolaze... e baš čemo dolaziti i komentirati... iz... kaprica!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # Pravila su za bezveznjakeVR 2020-04-28 14:16
Citat Građanin:
Citat Bon Ton:
Citat Marsen:
Sva sreća pa u gradu ima jedan pravnik manje... čujem da neki pravnici neznaju ni sami sebe izabrat za ravnatelja socijalne ustanove, bez obzira što su jedini na "natječaju"... uspjeli su ipak samo iz trećeg pokušaja (možda da nema dečka/poduzetnika bi bila više fokusirana)... Što se elektroničke sjednice tiče nešto mi nije jasno, djeca mogu na on-line nastavu ali vjećnici ne... možda da i njih pošaljemo najprije u školu 8)...
Od svih pravnika ipak čini mi se da na lošinju ipak posluje jedan strašni pravnik, nazovimo ga Marsen... legenda kaže da je svoj visoki stupanj obrazovanja stekao na osobnom iskustvu... Možda da ga gradonačelnica zaposli u gradskoj službi? em bi bio financijski zbrinut em bi uvijek bio u pravu ;-)
Ajmo pričati o svemu samo ne o tome da gradonačelnica (a ne bezkarakterni predsjenik GV) saziva sjednice koje nisu predviđene Poslovniku.
Ma nek saziva. Sukladno nesukladno poslovniku pravilniki ili nekom drugom iku... koga to uopće zanima osim možda nekog nerealiziranog birokratu.
Postupanje prema pravilima zanima svakoga tko nema debelu vezu u "institucijama sustava" pa se ne može lako izvući iz problema i ne može nešto dobiti preko reda. Kad nemaš svog birokratu moraš se oslanjati na pisana pravila.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
016 # Krik frustracijeGo 2020-04-28 15:25
Citat Marsen:
Sva sreća pa u gradu ima jedan pravnik manje...
Ovo pripetavanje u svezi virtualne oporbene sjednice GV me ne zanima kao ni virtualni seks. Ali ne razumijem zašto se u svezi te teme poteže nešto što s tim nema nikakve veze. A nevezani zaključak da na Lošinju ipak posluje jedan strašni pravnik, "nazovimo ga Marsen" za kojeg "legenda kaže da je svoj visoki stupanj obrazovanja stekao na osobnom iskustvu" zvuči kao krik nepodnošljive frustracije zbog nemoći da mu se suvislo replicira.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
023 # Uzbuđenje rastegost 2020-04-29 14:16
Još nešto manje od 30 sati da emitiranja Đira na KanalRI...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
022 # ......Amigo 2020-04-29 15:31
Ja ću radije na RTL gledati Andrija i Anđelka.
Djeluju mi uvjerljivije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # Hihotanjem do reizborabo.. 2020-04-30 09:44
Citat Amigo:
Ja ću radije na RTL gledati Andrija i Anđelka.
Djeluju mi uvjerljivije.
Anin Đir s Jurkotićem treba gledati kao parodiju na temu izborne promidžbe pa može biti zabavan kao Big Bang teorija. Vidjet ćemo ambicioznu političarku skromnih sposobnosti kako se hihotanjem i prenemaganjem dodvorava biračima. Nikad je nismo vidjeli ili čuli niti čemo je ikad vidjeti u razgovoru s nekim nesponzoriranim novinarom.
Mislim da je ovo vrhunac njenih sposobnosti i interesa, a ne upravljanje Gradom

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
017 # Tik tak tik takgost 2020-04-30 12:10
Još manje od 8 sati do Đira. Vrijeme sporo prolazi u iščekivanju...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
020 # ......TT 2020-04-30 17:44
izdržao prvih 8 minuta, dalje nije išlo. nadam se da će Krešo biti zadovoljan, jer smo svi u istom košu. :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Tak TakWTF 2020-05-01 08:37
Citat gost:
Još manje od 8 sati do Đira. Vrijeme sporo prolazi u iščekivanju...
Ja jedva čekam ponedjeljak.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # @pomoćni vrtlar 2020-05-01 10:50
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
017 # Novi žanr-SF dokumentaracVeliki režiser 2020-04-30 12:27
Đir 2. epizoda: Koronaterminato r?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
018 # Nije bitan spol, važna je pametBiserka 2020-04-30 18:31
Pogledao Đir na Fiuman.hr. Nije bio Đir, samo su sjedili i vodili nesuvisli razgovor bez sadržaja ali u fukciji ispraznog međusobnog reklamiranja. Između reklama reklmirirali su se glavni sponzor (Dogma nekretnine) i gradonačelnica.

U pola sata razgovora ništa nije rečeno osim što je gradonačelnica najavila novu kandidaturu odnosno novi mandat i pri tome joj HDZ nije ni u primislima.

Na kraju se proslavila izjavom otprilike da nije bitno to što je ona žena, bitnija je njena kompetencija. Ona stvarno ima ozbiljan problem. A i mi s njom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
021 # Anine kompetencijegost 2020-04-30 18:55
Citat Biserka:
Na kraju se proslavila izjavom otprilike da nije bitno to što je ona žena, bitnija je njena kompetencija.
Ovo su njene dokazane kompetencije. Drugih nema.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
018 # Oko promatračaPero 2020-04-30 20:54
Citat gost:
Citat Biserka:
Na kraju se proslavila izjavom otprilike da nije bitno to što je ona žena, bitnija je njena kompetencija.
Ovo su njene dokazane kompetencije. Drugih nema.

Kako ružna kompozicija...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
3 0 # cenzura na prvom od 100000Pero 2020-05-01 13:04
Citat Pero:
Citat gost:
Citat Biserka:
Na kraju se proslavila izjavom otprilike da nije bitno to što je ona žena, bitnija je njena kompetencija.
Ovo su njene dokazane kompetencije. Drugih nema.

Kako ružna kompozicija...
Administratore stranice budi pošten pa osim mog komentara kojim sam se osvrnuo na ovu fotografiju ostavi i onaj kojim sam se osvrnuo na Prvo Pero Lošinja.

Zapravo, tko zna koliko stotina i tisuća komentara koji ne odgovaraju administratoru i vlasnici je uklonjeno do sada, sudeći po mom primjeru
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # OsvrtAdmin 2020-05-01 14:07
Citat Pero:
Kako ružna kompozicija...
Citat:
Administratore stranice budi pošten pa osim mog komentara kojim sam se osvrnuo na ovu fotografiju ostavi i onaj kojim sam se osvrnuo na Prvo Pero Lošinja.
Zapravo, tko zna koliko stotina i tisuća komentara koji ne odgovaraju administratoru i vlasnici je uklonjeno do sada, sudeći po mom primjeru
Komentar objavljene fotografije može se smatrati osvrtom, kao prikazom ili komentarom nekog događaja, knjige, članka, a u ovom slučaju fotografije. No poruka Čekajmo sutra što će Prvo pero Lošinja... kao odgovor na poruku Ana na TV-u, Arsen na aparatima. ???? ne može se smatrati osvrtom nego eventualno provokacijom, izazovom, sarkazmom, podrugljivom porukom pa i slabo prikrivenom uvredom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
019 # Hm hmgost 2020-04-30 18:54
Načelnica stožera se razvlašćuje malo po malo. Od ponedjeljka nema više propusnica za kretanje unutar županije. Kako će na to ragirati?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
121 # Napad panike?Doktor 2020-04-30 18:58
Citat gost:
Načelnica stožera se razvlašćuje malo po malo. Od ponedjeljka nema više propusnica za kretanje unutar županije. Kako će na to ragirati?
Za očekivati je histeričnu reakciju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
117 # stay homesave lives 2020-05-01 15:12
Citat gost:
Načelnica stožera se razvlašćuje malo po malo. Od ponedjeljka nema više propusnica za kretanje unutar županije. Kako će na to ragirati?
Bit će zanimljivo pratiti reakcije lošinjskog stožera, kada ministar turizma na Lošinj počne propuštati turiste iz zemalja sa dvocifrenim povećanjem dnevno novooboljelih.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # Ovce na Srakanamajure 2020-05-01 00:08
Navodno da neko od vlasnika ovaca na srakanama ne skrbi o stoci tako da skapavaju od gladi i žeđi. Znali neko nešto o tome. Da li je to opet neko ko ubire poticaje a pušta da živina pati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Nebriga za ovce na Unijamagost 2020-08-16 18:32
Citat jure:
Navodno da neko od vlasnika ovaca na srakanama ne skrbi o stoci tako da skapavaju od gladi i žeđi. Znali neko nešto o tome. Da li je to opet neko ko ubire poticaje a pušta da živina pati.
Navodno je nebriga za te ovce na Srakanima prijavljena veterinaru ali nije poznato da li je što poduzeto. A danas je objavljena prijava jednog Austrijanca koji kaže:
“Bio sam na Unijama od 31. srpnja do 12. kolovoza, prilikom šetnje od luke do starog svjetionika ugledao sam tijela mrtvih ovaca uz cestu. Lešine su se raspadale i jele su ih ptice. Među tim mrtvim ovcama bilo je stado za koje mi se čini da nemaju potrepština odnosno da životinje umiru jer nema vode. To mi se čini jako okrutno, izbrojao sam 10 leševa, ali sam vidio još lubanja. Poslao sam prijavu za okrutnost nad životinjama, molim sve da pomognu da se ovo zaustavi”, napisao austrijski turist u svojoj prijavi, koju je između ostalog proslijedio i Novom listu.
net.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Grad u kojem djeca nisu važna

    gost 17.04.2025 19:51
    Kako nas prave budalama
    Evo kako Anin izborni tim pravi budale od birača. 10. svibnja 2021. oglasio je kako će kula Kaštel postati prekrasno mjesto za održavanje kulturnih i glazbenih programa ("...jer ovo je Grad za tebe..."). Od tog izbornog obećanja ostvaren je u 4 godine ...

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    NN 17.04.2025 18:04
    Sramoćenje kontaktom
    Na tvoje pozive na izjašnjavanje nitko se ne odaziva samo zbog tebe. Zbog nasilnišva, bahatosti i bezobrazluka. Za druge ne znam ali mene bi bilo sram odazvati se. Evo na primjer kako reagiraš na moj komentar o Aninom "odličnom razgovoru". Ničim izazvan ...

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    hranitelj tuljana 17.04.2025 14:50
    Mit tirolska salammen
    Ma, dobro, još jedan generički, bezazleni komentar. Sendvič zarađen! Ali kako to da ne zaluta u 10 dana baš ni jedan Lošinjan koji bi htio da HDZ izgubi izbore, nije mi jasno. Mislim, pristup je slobodan. Ja znam da Lošinjani više ne doživljavaju ovo ...

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    NN 17.04.2025 12:38
    Što je to "odličan razgovor"?
    Odličan razgovor je ono kad ti "novinar" postavlja samo pitanja koja si mu poslao dan ranije. I ne postavi nedajbože neko podpitanje na koje nisi spreman.

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 16.04.2025 17:56
    Operacija Fokus na rezultate
    U okviru predizborne operacije Fokus na rezultate Ana Kučić je na fejsu objavila ushićeni slavljenički status: "Iza nas su četiri godine rada, izazova i velikih rezultata – više od 117 milijuna eura ulaganja na području našeg grada!" Poziva nas da ...

    Read more...

     
  • Tko je odgovoran za bujanje ilegalne gradnje?

    Gost 16.04.2025 14:11
    Odgovornost za divlju gradnju
    Odgovor na pitanje u naslovu glasi - odgovorna je gradonačelnica koja izjavljuje ""Svaki vikend kada komunalno redarstvo više nije na terenu rade, vikendima nastaju nova zdanja, od petka popodne do pon ujutro i toga zaista ima sve više diljem ...

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 16.04.2025 10:54
    Izborna prevara
    Svatko tko je glasao za AK zbog obećanja koja je dala u svom izbornom programu objavljenom prije 4 godine ima puno pravo biti nezadovoljan, kako kažaš jer nije ništa dobio. Jer izborni program je zapravo ugovor između političara i birača. AK i HDZ su ...

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    Žuja 15.04.2025 19:40
    Mi žicari
    Gradonačelnica se na fejsu hvali izvješćem o žicanju europske love a neki lik komentira da S obzirom da znam, da se u poslijednje vrijeme profitira iskljucivo i sa mo ako imate iskaznicu HDZ-a, pa vas pitam ovim putem, DALI JOS PRIMATE U CLANSTVO U ...

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    ..... 15.04.2025 11:57
    ..,..
    ignoriraju budalu

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    hranitelj tuljana 15.04.2025 10:45
    Pa pitaj ju
    Pa pitaj ju, možeš na Fejsu. Mi ovdje ne umijemo čitati misli. Kad smo već kod Ane, hoće li osmi dan ovdje doći netko tko želi da HDZ ode s vlasti, sedam dana pitam i nitko da se javi...

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    NN 15.04.2025 10:10
    Naše a njihovo
    Ana jako voli fraze sa "naš". Naš Mali Lošinj, naš otok, naša prekrasna luka Mali Lošinj, naš grad ... Na koga misli kad kaže to "naš"?

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    NN 15.04.2025 09:59
    Zna se da se ne zna
    S voditeljom "odličnog razgovora" se kao obično slikala prsa o prsa. Uz konjske osmjehe pokazuju pobjednički uzdignute palce. Ne znam koja je njegova uloga o transformaciji "našeg" Malog Lošinja u njena dva mandata. Ma ne zna se nida se nekakva ...

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    Gost 15.04.2025 06:47
    OMG
    Plaćenim oglasom nam s fejsa Kučićka razdragano javlja da je imala odličan razgovor o transformaciji "našeg" Malog Lošinja u njena dva mandata. Ono postao prvi od tisuću otoka i grad za tebe.

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 14.04.2025 14:06
    staro za novo
    Pa stalno se izvlače stare stvari :lol: Da nema starih stvari i ideja ne bi imala što staviti u izborni program. Ono "Prvi od tisuću otoka" je potrošeno, a program "Grad za tebe" ostavlja neizvršen pa može ponovno obećavati isto. Čak i ono već ...

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 14.04.2025 13:49
    Nepotrebno pitanje
    Znači bio si kako sam napisao preglup da bi shvatio smisao jednostavnog pitanja.Pitanje m "Što smo kao građani Malog Lošinja dobili tim putovanjem osim ovih 15 fotki gradonačelnice s nekakvim Turčinom?" ništa nisam signalizirao anonimnom dripcu koji već ...

    Read more...

     
  • Tko je odgovoran za bujanje ilegalne gradnje?

    gost 14.04.2025 13:24
    Izmotavanje anonimnog papka
    A ovo je pokušaj odvraćanja pozornosti od smušenog, zbog unutarnje kontradikcije logički problematičnog pitanja na koje implicitno daješ odgovor. Vjerojatno ti se omaknulo jer kao anonimni papak nemaš muda Banića izravno pitati za razloge izostanka ...

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    hranitelj tuljana 14.04.2025 13:23
    Jednostavno
    Shvatio sam da nisi zadovoljan. Ne znam što su građani dobili, što su trebali dobiti od toga. Pa ako nisi zadovoljan, a signaliziraš da nisi, jednostavno pitanje je želiš li da HDZ ode s vlasti. Da/Ne?

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 14.04.2025 13:03
    Jesi li glup ili se praviš blesav?
    Moje pitanje je glasilo "Što smo kao građani Malog Lošinja dobili tim putovanjem osim ovih 15 fotki gradonačelnice s nekakvim Turčinom?". A ti mi postavljaš protupitanje "želiš li da HDZ ode s vlasti, ili si ovo napisao samo zbog nezadovoljstva što ...

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    hranitelj tuljana 14.04.2025 11:57
    Ciao!
    Caro amico, želiš li da HDZ ode s vlasti, ili si ovo napisao samo zbog nezadovoljstva što "nisi ništa dobio" a smatraš da si trebao?

    Read more...

     
  • Tko je odgovoran za bujanje ilegalne gradnje?

    hranitelj tuljana 14.04.2025 11:29
    ...
    Ovdje se radi o nekoj varijanti legende o Loch Nessu, s tim da ovdje svi pričaju o bespravnoj gradnji, ali izgleda prave se da je ne vide na južnoj strani Lošinja, nestvarna situacija.

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 13.04.2025 16:01
    Fokus na rezultat
    Kad smo kod fokusa na rezultate, bacimo ga i na rezultat ovog putovanja: U turskom gradu Bodrumu, u dvorcu izgrađenom u 15.om stoljeću, svečano je potpisan sporazum o bratimljenju dvaju gradova, turskog Bodruma i hrvatskog Malog Lošinja za što su ...

    Read more...

     
  • Tko je odgovoran za bujanje ilegalne gradnje?

    gost 13.04.2025 15:28
    Smušenjak
    Pita je li se Banić oglasio i u istoj rečenici pita zašto nije :lol:

    Read more...

     
  • Tko je odgovoran za bujanje ilegalne gradnje?

    hranitelj tuljana 13.04.2025 13:43
    Spasimo Trasorku!
    Je li se Banić oglasio u vezi Trasorke i okolice i zašto nije?

    Read more...

     
  • Tko je odgovoran za bujanje ilegalne gradnje?

    gost 13.04.2025 13:33
    Vodni redar protiv bespravne gradnje
    Uz Purićev članak "Od danas ovlasti komunalnim redarima za zatvaranje gradilišta" na otoci.net na fejsu se oglasio Petar Banić.https://w ww.otoci.net/in dex.php/u-polit ici/19263-od-da nas-ovlasti-kom unalnim-redarim a-za-zatvaranje -gradilista ...

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 13.04.2025 10:10
    Opijelo za veterinarovu postavu
    Veterinar je obavio posao. Veterinar može ići na farmu. Vrijeme je za drugu postavu žetončića. i.imgur.com/qdnFPdq.jpg (http://i.imgur.com/qdnFPdq.jpg)

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 13.04.2025 09:44
    Pažnja "dobrog gospodara"
    Pitanje vijećnika u svezi tobože darovanja a zapravo kupovanja derutne zgrade s obvezom prema "darovatelju": „Odlukom vlade RH na sjednici održanoj 26. 10. 2018. godine, RH je darovala zgradu carine radi uređenja zgrade u svrhu smještaja tijela državne ...

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    Ken 13.04.2025 08:50
    Usprkos zabrani govori tabla
    Strah me ući u zgradu, ali pred njom još stoji tabla s pozivom PRIDRUŽITE NAM SE! I JOIN US! ali od kiše, sunca i vremena se ostali tekst ne vidi jer je izblijedio. I to je jedna od činjenica koja unatoč njenoj zabrani govori da se ništa nije radilo.

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    Ken 13.04.2025 08:33
    Pitaš a već znaš. Trol.
    Ja nemam nadosjetilne sposobnosti da kao ti znam za druge, ali za mene je problem samo u tebi. Tebi treba okidač da možeš nastaviti svoje bjesomučne trolerske tirade. Ja ti ga ne dam. Uostalom, odgovori ti ni ne trebaju. Ti već znaš "da ovdje nitko ...

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    hranitelj tuljana 13.04.2025 08:31
    ....
    HDZ je ove godine pokrenuo otvoreni rat protiv turizma, poglavito malih iznajmljivača. To su učinili ničim izazvani, za tako nečim nije bilo nikakve potrebe. Samo su Možemaši i njihovi mediji to tražili, nitko više. HDZ je poslušao možemaše i njihove ...

    Read more...

     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    hranitelj tuljana 13.04.2025 07:42
    Ne...
    Pa opet, cijelo vrijeme mi odgovarate na komentare, koristeći puno, puno više slova od običnog da/ne. Dakle nije problem u meni i da ne želite samnom komunicirati nego ne želite odgovoriti na to pitanje. Da, komentari jesu kritički nastrojeni prema ...

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Grad u kojem djeca nisu važna

    gost 17.04.2025 19:51
    Kako nas prave budalama
    Evo kako Anin izborni tim pravi budale od birača. 10. svibnja 2021. oglasio je kako će kula ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    NN 17.04.2025 18:04
    Sramoćenje kontaktom
    Na tvoje pozive na izjašnjavanje nitko se ne odaziva samo zbog tebe. Zbog nasilnišva ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    hranitelj tuljana 17.04.2025 14:50
    Mit tirolska salammen
    Ma, dobro, još jedan generički, bezazleni komentar. Sendvič zarađen! Ali kako to da ne ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    NN 17.04.2025 12:38
    Što je to "odličan razgovor"?
    Odličan razgovor je ono kad ti "novinar" postavlja samo pitanja koja si mu poslao dan ranije.
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 16.04.2025 17:56
    Operacija Fokus na rezultate
    U okviru predizborne operacije Fokus na rezultate Ana Kučić je na fejsu objavila ...
     
  • Tko je odgovoran za bujanje ilegalne gradnje?

    Gost 16.04.2025 14:11
    Odgovornost za divlju gradnju
    Odgovor na pitanje u naslovu glasi - odgovorna je gradonačelnica koja izjavljuje ""Svaki ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 16.04.2025 10:54
    Izborna prevara
    Svatko tko je glasao za AK zbog obećanja koja je dala u svom izbornom programu objavljenom ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    Žuja 15.04.2025 19:40
    Mi žicari
    Gradonačelnica se na fejsu hvali izvješćem o žicanju europske love a neki lik komentira da ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    ..... 15.04.2025 11:57
    ..,..
    ignoriraju budalu
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    hranitelj tuljana 15.04.2025 10:45
    Pa pitaj ju
    Pa pitaj ju, možeš na Fejsu. Mi ovdje ne umijemo čitati misli. Kad smo već kod Ane, hoće ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    NN 15.04.2025 10:10
    Naše a njihovo
    Ana jako voli fraze sa "naš". Naš Mali Lošinj, naš otok, naša prekrasna luka Mali Lošinj, naš ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    NN 15.04.2025 09:59
    Zna se da se ne zna
    S voditeljom "odličnog razgovora" se kao obično slikala prsa o prsa. Uz konjske osmjehe ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    Gost 15.04.2025 06:47
    OMG
    Plaćenim oglasom nam s fejsa Kučićka razdragano javlja da je imala odličan razgovor o ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 14.04.2025 14:06
    staro za novo
    Pa stalno se izvlače stare stvari :lol: Da nema starih stvari i ideja ne bi imala što staviti ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 14.04.2025 13:49
    Nepotrebno pitanje
    Znači bio si kako sam napisao preglup da bi shvatio smisao jednostavnog pitanja.Pitanje ...
     
  • Tko je odgovoran za bujanje ilegalne gradnje?

    gost 14.04.2025 13:24
    Izmotavanje anonimnog papka
    A ovo je pokušaj odvraćanja pozornosti od smušenog, zbog unutarnje kontradikcije logički ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    hranitelj tuljana 14.04.2025 13:23
    Jednostavno
    Shvatio sam da nisi zadovoljan. Ne znam što su građani dobili, što su trebali dobiti od ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 14.04.2025 13:03
    Jesi li glup ili se praviš blesav?
    Moje pitanje je glasilo "Što smo kao građani Malog Lošinja dobili tim putovanjem osim ovih ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    hranitelj tuljana 14.04.2025 11:57
    Ciao!
    Caro amico, želiš li da HDZ ode s vlasti, ili si ovo napisao samo zbog nezadovoljstva ...
     
  • Tko je odgovoran za bujanje ilegalne gradnje?

    hranitelj tuljana 14.04.2025 11:29
    ...
    Ovdje se radi o nekoj varijanti legende o Loch Nessu, s tim da ovdje svi pričaju o bespravnoj ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 13.04.2025 16:01
    Fokus na rezultat
    Kad smo kod fokusa na rezultate, bacimo ga i na rezultat ovog putovanja: U turskom gradu ...
     
  • Tko je odgovoran za bujanje ilegalne gradnje?

    gost 13.04.2025 15:28
    Smušenjak
    Pita je li se Banić oglasio i u istoj rečenici pita zašto nije :lol:
     
  • Tko je odgovoran za bujanje ilegalne gradnje?

    hranitelj tuljana 13.04.2025 13:43
    Spasimo Trasorku!
    Je li se Banić oglasio u vezi Trasorke i okolice i zašto nije?
     
  • Tko je odgovoran za bujanje ilegalne gradnje?

    gost 13.04.2025 13:33
    Vodni redar protiv bespravne gradnje
    Uz Purićev članak "Od danas ovlasti komunalnim redarima za zatvaranje gradilišta" na otoci.net ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 13.04.2025 10:10
    Opijelo za veterinarovu postavu
    Veterinar je obavio posao. Veterinar može ići na farmu. Vrijeme je za drugu postavu žetončića.
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    gost 13.04.2025 09:44
    Pažnja "dobrog gospodara"
    Pitanje vijećnika u svezi tobože darovanja a zapravo kupovanja derutne zgrade s obvezom ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    Ken 13.04.2025 08:50
    Usprkos zabrani govori tabla
    Strah me ući u zgradu, ali pred njom još stoji tabla s pozivom PRIDRUŽITE NAM SE! I JOIN ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    Ken 13.04.2025 08:33
    Pitaš a već znaš. Trol.
    Ja nemam nadosjetilne sposobnosti da kao ti znam za druge, ali za mene je problem samo u ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    hranitelj tuljana 13.04.2025 08:31
    ....
    HDZ je ove godine pokrenuo otvoreni rat protiv turizma, poglavito malih iznajmljivača. To su ...
     
  • Sponzorirani »Fokus na rezultate«

    hranitelj tuljana 13.04.2025 07:42
    Ne...
    Pa opet, cijelo vrijeme mi odgovarate na komentare, koristeći puno, puno više slova od ...