Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Inicijativa »Čovjek po mjeri otoka«

Korisnička ocjena:  / 7
LošeNajbolje 

cpmCentar za zdravo odrastanje suosnivač je i dio inicijative Čovjek po mjeri otoka, koja se zalaže za pametan razvoj Lošinja u skladu s načelima održivog i ekološkog razvoja Lošinja, razvoj grada koji živi cijele godine te raznolikost u društvenom, gospodarskom i kulturnom životu. 

Zalažemo se za demokratska načela transparentnosti, dijaloga između vlasti i građana, stvaranje zajednice koja se temelji na zajedništvu i povjerenju između svih građana, a ne na poslušnosti i strahu.

Ime inicijative odražava temeljni koncept koji naglašava definiranost i ograničenog otočnog prostora i njegovih resursa za rast i ekonomske apetite te nužnost da ljudi koji žive na njemu planiraju i promišljaju razvoj na način koji ove resurse neće devastirati i uskratiti budućim generacijama. 

Inicijativa Čovjek po mjeri otoka nije udruga, ne financira se gradskim novcima i potpuno je neovisna. Demokratsko pravo svakog građanina je sloboda izražavanja i samoorganiziranja.

Inicijativa je dobila novčanu podršku od strane Nacionalne zaklade za razvoj civilnog društva kroz Program darovnica EGP-a i Kraljevine Norveške za organiziranje niza tribina koje će se baviti tematikom razvoja otoka, strategijama razvitka grada i društva te će se na njima postavljati pitanja, ali također nuditi smjernice i prijedlozi.

Pozivamo sve zainteresirane za naš rad, one koji dijele slična razmišljanja, one koji se žele uključiti s prijedlozima i potporom te sve koji žele imati više informacija o tribinama koje pripremamo u sljedećim mjesecima, da nam se slobodno jave na našu e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Komentari: 

8 0 # još i jošhranitelj tuljana 2015-04-13 20:05
Ja mislim da još novaca moramo dati nevladinim udrugama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Rimuje se s "mišljenje"trol 2015-04-14 09:45
Citat hranitelj tuljana:
Ja mislim da još novaca moramo dati nevladinim udrugama.
Kad u članku jasno piše "Inicijativa Čovjek po mjeri otoka nije udruga, ne financira se gradskim novcima i potpuno je neovisna.", a ti misliš da još novca moramo dati udrugama onda to nije mišljenje nego ... nešto drugo. Svatko za što je to 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
4 0 # nije šija nego...hranitelj tuljana 2015-04-15 06:27
Citat trol:
Citat hranitelj tuljana:
Ja mislim da još novaca moramo dati nevladinim udrugama.
Kad u članku jasno piše "Inicijativa Čovjek po mjeri otoka nije udruga, ne financira se gradskim novcima i potpuno je neovisna.", a ti misliš da još novca moramo dati udrugama onda to nije mišljenje nego ... nešto drugo. Svatko za što je to 8)


Joooj kako sam glup a "jasno piše da nije udruga"... no su dvije udruge... u pravu ste dragi gospodine to baš puno mijenja na stvari što sam napisao...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # NovacBena 2015-04-13 21:30
Da, pažnju sa onih koji raspolažu novcem treba skretati na potrošnju udruga. One su rasipne do bola, one troše novac poreznih obveznika, lete avionima, uvijek u parovima, imaju skupe aute i šofere, zapošljavaju svoje pulene i putane, servisiraju one koji otimaju siromašnima da bi bili bogatiji. Udruge su zlo ove zemlje, koja bi cvala u prosperitetu baš kao što naša predsjednica planira da će se dogoditi, ali neće. Zato jer udruge troše i trošit će na maglovite ideje. Treba iskorijeniti to zlo i ostaviti da sve ide kako je krenulo, da nema nikakvog talasanja, ekscesa i propitivanja. Bit će to velika ušteda!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # prodane dušemaki 2015-04-14 07:22
Citat Bena:
Da, pažnju sa onih koji raspolažu novcem treba skretati na potrošnju udruga. One su rasipne do bola, one troše novac poreznih obveznika, lete avionima, uvijek u parovima, imaju skupe aute i šofere, zapošljavaju svoje pulene i putane, servisiraju one koji otimaju siromašnima da bi bili bogatiji.
Udruge jedine mogu nešto napraviti kada se politika prostituira i podržava pljačku ovog područja na najgori mogući način. :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
16 # BankrotFrodo 2015-04-13 21:37
A Kraljevina Norveška koja financira ove što talasaju neka bankrotira!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
10 0 # Otok po mjeri udrugehranitelj tuljana 2015-04-14 18:48
"Zalažemo se za demokratska načela"

Udruge neka se prijave kao politička stranka i izađu na izbore. Građani su na izborima pokazali u kojem smjeru žele da otok ide. Ako ide i u "lošem", to je njihov izbor - demokracija.

Međutim one to ne žele jer sa 56 glasova teško ide... ovako je bolje talasati a za ništa nisu odgovorne.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # Strah od demokracijeDemokrat 2015-04-14 19:26
Političke stranke osnivaju i u njih se uključuju oni koje žele sudjelovati u obnašanju vlasti. Građani pojedinci, građanske inicijative i udruge ne žele biti vlast, već nastoje utjecati na vlast i na to imaju pravo zajamčeno ustavom. Barem tako kaže članak 43. Ustava RH:
Citat:
Članak 43.
Svakom se jamči pravo na slobodno udruživanje radi zaštite njihovih probitaka ili zauzimanja za socijalna, gospodarska, politička, nacionalna, kulturna ili druga uvjerenja i ciljeve. Radi toga svatko može slobodno osnivati sindikate i druge udruge, uključivati se u njih ili iz njih istupati u skladu sa zakonom.
A članak 46. Ustava kaže:
Citat:
Svatko ima pravo slati predstavke i pritužbe, davati prijedloge državnim i drugim javnim tijelima i dobiti na njih odgovor.
Dakle, demokracija ne završava izborima i spava do sljedećih izbora, već je to proces koji u tom intervalu traje ma koliko tebe to ljutilo a možda i plašilo.
E sad, nisam baš siguran da su na izborima građani pokazali da žele totalnu rasprodaju gradske imovine i podilaženje svakom zahtjevu ruskih gospodara Jadranke kako bi cijeli grad i lošinjsko otočje služilo njihovim interesima. Naime, ni jedna stranka u svom predizbornom programu nije najavila da će otok voditi u tom smjeru, a nisu to obećavale ni nezavisne liste. Štoviše, jedna se lista na izborima pojavila sa sloganom Stop rasprodaji otoka, no kad je osvojila dva mjesta u Vijeću, jedan od te dvojice je prebjegao na stranu koja biračima to nije obećala. Demokracija je zaista volja većine, no većina nema pravo spriječiti ni pojedinca, a kamo li "56 glasova" da otvoreno kažu u kojem smjeru su svojim izborom uputili ove otoke.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
7 0 # demokracijahranitelj tuljana 2015-04-15 06:30
Građani će kazniti ovu administraciju na sljedećim izborima - ako budu nezadovoljni.

Ali što ako većini (demokracija) ovako odgovara??
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Vrlo važnoAgawa 2015-04-15 13:05
Citat hranitelj tuljana:
Građani će kazniti ovu administraciju na sljedećim izborima - ako budu nezadovoljni.
Vrlo važno! Do sljedećih izbora prodat će i zadnji komadić zemlje i drugih nekretnina, Grad će zadužiti za sljedećih pet generacija i pritom spremiti na sigurno dovoljno love za sebe i svoje praunuke.Citat:
Ali što ako većini (demokracija) ovako odgovara??
Dobit će što su tražili. Možda ono što su svojedobno dobili Španjolci pa sada troše ogromne novce da isprave što se spasiti dade.
Ili što je dobila Budva:

Ovo je Budva. Strani investitori su došli, promijenili mapu grada i okoliša, sagradili zgradurine poput ove i otišli. Moda je prolazna, građevinski bum završio, objekti zjape prazni, gradovi su prepuni prostora na prodaju, a tržište nekretnina mrtvo. Turistima se Budva više ne sviđa jer je devastirana. Može li se to dogoditi i nama? Treba li nam Punta na 9 katova, još hotela u Sunčanoj uvali, nova apartmanska naselja koja predviđa prostorni plan? Popunjenost postojećeg smještaja ne prelazi 60%, kome onda koristi izgradnja novih? Hoće li građevinski lobi uništiti Lošinj? (S FB profila Čovjek po mjeri otoka)facebook.com/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # i MontenegroEspanja 2015-04-16 05:04
Sve do prije 2-3 godine bili smo uvjereni da se našem lijepom otoku nikako ne može dogoditi betonizacija i privatizacija obale kao u Španjolskoj ili užas od preizgrađenosti kao na crnogorskoj rivijeri. Jer mi smo i u vrijeme prvih novih hotela dobili sasvim pristojne građevine uklopljene u okoliš, preživjeli smo i masovni turizam 70-ih i 80-ih tek s ponekim novim vikend-naseljem ili kampom. Posljednjih 20-ak godina uglavnom se obnaljalo i gle čuda: od svih jadranskih otoka baš na naš došao je ruski kapital! Prva pomisao bila mi je "ajme, evo nama crnogorskog modela ulaganja!" s prevelikim hotelima naguranim uz obalu. Kako je krenulo, sve mi se čini da će Lošinj postati nova Budva.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # proplakat će zoramikele 2015-04-16 07:22
Citat Espanja:
Posljednjih 20-ak godina uglavnom se obnaljalo i gle čuda: od svih jadranskih otoka baš na naš došao je ruski kapital! Prva pomisao bila mi je "ajme, evo nama crnogorskog modela ulaganja!" s prevelikim hotelima naguranim uz obalu. Kako je krenulo, sve mi se čini da će Lošinj postati nova Budva.
Lošinj nikada neće postati Budva, ova ekipa polako gubi dah i pitanje je dana kada će zbrisati sa otoka, a onda da vidimo tko će uhvatiti vrući krumpir u ruke. 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # ...uskok 2015-04-16 20:07
nitko neće zbrisati, sve će pohapsiti sa rukama u pekmezu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # gastronautiđani 2015-04-17 07:48
Citat uskok:
nitko neće zbrisati, sve će pohapsiti sa rukama u pekmezu
..samo u snovima, krupne ribe ne troše pekmez nego losos, kavijar i pršut!!! :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # revizijadorh 2015-04-25 18:14
Pitanje: zašto se troše toliki novci za BETONSKE ZIDOVE NA poljani, koji se kasnije pokriju sa kamenim zidom ?
Pročelnica Jović je kao glavni narucitelj svih projekata , za koje su jako skupi radovi koji se izvode :
- cesta rukavić
- mini kružni tok Veli Mali
- šetnica biciklisticka staza poljane
- nasip odnosno školjera na poljanama koja se raspala
- a sad i betonski i kamenni zidovi na cesti
-projekat i radovi na plaži kadin azgazinjine
Da li se može poslati inspekcija za kontrolu i reviziju svih tih pogrešnih i preskupih projekta i radova, pa to je strašno.
Možda gradonačelnik misli na Jovićku kada govori to kaže struka ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # igra skrivačakerber 2015-04-25 19:50
Citat dorh:
Pitanje: zašto se troše toliki novci za BETONSKE ZIDOVE NA poljani, koji se kasnije pokriju sa kamenim zidom ?
Pročelnica Jović je kao glavni narucitelj svih projekata , za koje su jako skupi radovi koji se izvode :
- cesta rukavić
- mini kružni tok Veli Mali
- šetnica biciklisticka staza poljane
- nasip odnosno školjera na poljanama koja se raspala
- a sad i betonski i kamenni zidovi na cesti
-projekat i radovi na plaži kadin azgazinjine
Da li se može poslati inspekcija za kontrolu i reviziju svih tih pogrešnih i preskupih projekta i radova, pa to je strašno.
Možda gradonačelnik misli na Jovićku kada govori to kaže struka ?
Netko će se jako potkožiti na svim tim radovima, ali to sigurno nije Pročelnica za komunalni sustav. :-x
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # zna šta radineokaljana 2015-04-25 22:06
Citat kerber:
Citat dorh:
Pitanje: zašto se troše toliki novci za BETONSKE ZIDOVE NA poljani, koji se kasnije pokriju sa kamenim zidom ?
Pročelnica Jović je kao glavni narucitelj svih projekata , za koje su jako skupi radovi koji se izvode :
- cesta rukavić
- mini kružni tok Veli Mali
- šetnica biciklisticka staza poljane
- nasip odnosno školjera na poljanama koja se raspala
- a sad i betonski i kamenni zidovi na cesti
-projekat i radovi na plaži kadin azgazinjine
Da li se može poslati inspekcija za kontrolu i reviziju svih tih pogrešnih i preskupih projekta i radova, pa to je strašno.
Možda gradonačelnik misli na Jovićku kada govori to kaže struka ?
Netko će se jako potkožiti na svim tim radovima, ali to sigurno nije Pročelnica za komunalni sustav. :-x

teško je pogoditi tko će se potkožiti osim nje i tko o svemu odlučuje ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # tesna kožapantić 2015-04-26 08:16
Citat neokaljana:

teško je pogoditi tko će se potkožiti osim nje i tko o svemu odlučuje ?
O svenu odlučuje gradsko vijeće i oni su se već dobro potkožili, prema tome ne vidim razloge daljnje rasprodaje otoka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # društvo s ograničenom odgovornošćubartol 2015-05-03 16:03
Citat pantić:
O svenu odlučuje gradsko vijeće i oni su se već dobro potkožili, prema tome ne vidim razloge daljnje rasprodaje otoka.
Pantiću nemoj griješiti dušu, pinki pregovara sa stranim investitorima o daljnjoj rasprodaji, ali mogao bi uskoro ostati i bez svoje vile na Kalvariji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • Tko je lošinjski uhljeb godine?

    gost 26.01.2023 18:52
    .........
    Na stranu glupost o zarađivanju bitcoina lajkanjem, ovo nije izmišljena afera nego ...
     
  • Tko je lošinjski uhljeb godine?

    ..... 26.01.2023 18:06
    Loger
    Tko pod drugim jamu kopa sam pada u nju.Ko je rekao Ciniku da čačka mečku.Ovo njemu služi samo ...
     
  • Tko je lošinjski uhljeb godine?

    NN 26.01.2023 18:03
    Ovo više nije normalno
    Napraviš najavu, ljudi to pročitaju, neki ti lajkaju i čekaju i čekaju. Nema nastupa na ...
     
  • Tko je lošinjski uhljeb godine?

    ..... 26.01.2023 18:00
    Loger
    Ura kako znaš da će do mene doći istražitelji?Is tražitelji mogu doći do nekoga samo ako ...
     
  • Tko je lošinjski uhljeb godine?

    ..... 26.01.2023 17:57
    Loger
    Ukinuto je to radno mjesto
     
  • Tko je lošinjski uhljeb godine?

    gost 26.01.2023 17:38
    Naricanje izostalo
    I danas je prpošno oglasila ono njeno "slušamo se" ali ne na ruskom radiju nego na HRT ...
     
  • Tko je lošinjski uhljeb godine?

    De Generic 26.01.2023 17:19
    Mlaćenje prazne slame
    Mislim da se ime "hranitelj tuljana" nikad nije pojavilo kao ime autora članka. A komentar ...
     
  • Tko je lošinjski uhljeb godine?

    hranitelj tuljana 26.01.2023 14:34
    cijepise
    Čudan si komentator (ali primjereno si se nazvao), jedino mene dolaziš ispitivati "kako ja ...
     
  • Tko je lošinjski uhljeb godine?

    gost 26.01.2023 14:20
    Uzburkana žebokrečina
    Nemam čarobne moći niti znam tko je Cinico. Mogu jedino predpostaviti da je to neki bivši ili ...
     
  • Tko je lošinjski uhljeb godine?

    OMG 26.01.2023 14:15
    OMG
    U jučerašnjoj radio emisiji gradonačelnica gotovo ucviljeno izjavljuje da su oni, Grad Mali ...
     
  • Tko je lošinjski uhljeb godine?

    De Generic 26.01.2023 12:34
    Tuljančetova čarobna moć
    Otkud ti sigurnost da tvrdiš kako je osoba koja je napisala ovaj članak pod nickom ...
     
  • Tko je lošinjski uhljeb godine?

    Revizor 26.01.2023 10:31
    Reketarenje
    Nije bio Kapelijev pajdo nego njegov reketar. Stalno ga je napadao u GO HDZ-a pa ga je ljiga ...
     
  • Tko je lošinjski uhljeb godine?

    gost 26.01.2023 10:26
    .....
    Kakve veze s Aninim mešetarenjem zemljištima na otoku svojih djedova ima to što čelnik HSLS ...
     
  • Tko je lošinjski uhljeb godine?

    gost 26.01.2023 10:18
    Ironija; Olakšanje što razumije probleme
    Vjerojatno sada s Unija dolaze signali nezadovoljstva kad su Šanpjerini pobijedili. Zato ...
     
  • Tko je lošinjski uhljeb godine?

    Uhljebolog 26.01.2023 10:01
    Pišanje uz vjetar
    Ne bih rekao da je pljunuo u vjetar. Naprotiv, pogodio je cilj. Pljunuo je niz vjetar i ...
     
  • Tko je lošinjski uhljeb godine?

    Zico 26.01.2023 09:06
    ....
    Pišeš gluposti. Nevjerojatno je koliko upravo ti možeš lagati ne bi li pokušao obraniti ...
     
  • Tko je lošinjski uhljeb godine?

    Doktor klaun 26.01.2023 05:59
    Vice vs Antonijo
    Teška je konkurencija za uhljeba godine. Imam dilemu između kapetana takozvanog logera i ...
     
  • Tko je lošinjski uhljeb godine?

    Gajeta 26.01.2023 00:14
    ...
    Vise Kapelijev nego Nedicev
     
  • Tko je lošinjski uhljeb godine?

    Cocolo 25.01.2023 23:57
    Uhljebovic Antickovic
    A sta je sa onim uhl[cenzurirano ]vicem Antickovicem iz vodovoda? Cesce vide ljudi njega u ...
     
  • Tko je lošinjski uhljeb godine?

    ...... 25.01.2023 22:02
    Loger
    Očito je Cinico pljunuo u vjetar i to po jakom Levant, pa mu se tekst sa činjenicama vratilo ...
     
  • Tko je lošinjski uhljeb godine?

    ...... 25.01.2023 21:56
    Loger
    A neš ti pametnog portala i pametnih komentata kao i ovaj tvoj. Na razini Cinica
     
  • Tko je lošinjski uhljeb godine?

    Kačićevi 25.01.2023 21:53
    Belej
    To o prodaji što piše Telegram su izmišljotine i manipuliranje sa poluinformacija ma ...
     
  • Tko je lošinjski uhljeb godine?

    ja 25.01.2023 21:42
    apsurd godine
    Kada je potrebno prodavati zemljišta RH onda je dovoljan samo grad Mali Lošinj.
     
  • Tko je lošinjski uhljeb godine?

    gost 25.01.2023 19:43
    Karnevalska poslanica A.K.
    Gradonačelnica predala ključeve grada kraljici karnevala, danas je grad karnevalski okićen ...
     
  • Tko je lošinjski uhljeb godine?

    zemo 25.01.2023 17:00
    Kasaba je stanje duha
    Pokušavam dokučiti po čemu tekst članka izaziva asocijacije, odnosno podsjeća na nekoga tko ...
     
  • Tko je lošinjski uhljeb godine?

    hranitelj tuljana 25.01.2023 14:53
    ...
    Taj Cinico, nisam ga se prvi dotaknuo nego reagiram na napise drugih. Ako je toliko ...
     
  • Tko je lošinjski uhljeb godine?

    ura 25.01.2023 14:30
    opsjednutost
    Tuljan je opsjednut nekim Cinicom. Mi govorimo o danas i sada i trenutno ne radi hrpa uhljeba ...
     
  • Rogar: Ivković protuzakonito prebacio imovinu na suprugu da bi izbjegao naplatu potraživanja

    poštenje 25.01.2023 14:27
    politika
    Pa zar i ti Rudi sine brute, zaborav je zaborav.
     
  • Tko je lošinjski uhljeb godine?

    .... 25.01.2023 13:40
    Naša posla
    Sada se na veliko raspravlja o autoru ovog članka kao navodnom uhljebu a ne o poznatim i ...
     
  • Tko je lošinjski uhljeb godine?

    hranitelj tuljana 25.01.2023 13:10
    Probudite se
    ...da, tragu novca...jer sve u napisanom zajednički je upravo - novac. Tj. njegova raspodjela ...