Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Jesu li radovi na Poljani legalni, snimak s tribine

Korisnička ocjena:  / 5
LošeNajbolje 

Snimak izlaganja o radovima koji se izvode na Poljani na tribini »Čovjek po mjeri otoka«. »

 

 

11. Pitanje o legalnosti radova na Poljani

Na pitanja o legalnosti radova na Poljani odgovara se isticanjem slaganja većina stanovnika Poljane s izgradnjom.

Komentari: 

05 # jesam li gluh?tica rugalica 2015-03-21 08:19
Gledam, slušam ali odgovora na pitanje ne čujem. Da li ga je neko čuo?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # MuljanjePolitičar 2015-03-21 09:20
Citat tica rugalica:
Gledam, slušam ali odgovora na pitanje ne čujem. Da li ga je neko čuo?
Klasičan primjer političkog muljanja! Kada ne želiš ili ne znaš odgovoriti na pitanje onda obilno blebećeš o onome što je "herojskim naporima" ipak učinjeno i kako se pri tome eto slušalo "želje lokalnog stanovništva", tj. ljudi koji žive ili imaju vikendice na Poljani. Slušajući u bujicu riječi trebali bi zaboraviti koje je uopće bilo pitanje. Očito su se našli u gabuli s nepouzdanim izvođačem, pa su preskočili koju stepenicu propisane procedure, kako to već biva ovih dana na Lošinju. Glavno je da se gradi, a papirologija će se rješavati naknadno. A raja će biti sretna kada se radovi konačno završe i sve zaboraviti, taman pred izbore. Nitko se neće zapitati kako se uopće moglo desiti da radovi na komadu ceste kraćem od 2 km radovi traju 3-4 godine? I za koga su uopće rađene šetnica i biciklistička staza, kada svi pješaci i biciklisti moraju riskirati život prelazeći uski most, koji je sada i u kvaru, da bi uopće iz grada došli na Poljanu?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # reguleKacavida 2015-03-21 16:12
Citat Političar:
Citat tica rugalica:
Gledam, slušam ali odgovora na pitanje ne čujem. Da li ga je neko čuo?
Klasičan primjer političkog muljanja! Kada ne želiš ili ne znaš odgovoriti na pitanje onda obilno blebećeš o onome što je "herojskim naporima" ipak učinjeno i kako se pri tome eto slušalo "želje lokalnog stanovništva"
Pa će na kraju ispasti da je za nepoštivanje regula odgovorno lokalno stanovništvo jer se slagalo s radovima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Struka i zakonŠrafciger 2015-03-21 18:09
Kod Kapelija može i ovako i onako. Tu se radi kako građani traže pa makar i bez propisanih tabli, a tamo sve po zakonu i kako struka kaže. "Nećete mi vi govoriti šta da radim" :P Klikni na donji link:

vocaroo.com/i/s12L96Lnxk45
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # CAR JE GOLBakula 2015-03-21 18:46
Citat Šrafciger:
Kod Kapelija može i ovako i onako. Tu se radi kako građani traže pa makar i bez propisanih tabli, a tamo sve po zakonu i kako struka kaže. "Nećete mi vi govoriti šta da radim" :P Klikni na donji link:
vocaroo.com/i/s12L96Lnxk45
Kad sam nakon par videa preslišao i ovo mislim da se tribina treba zvat CAR JE GOL.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
19 # Mala barkaRibar 2015-03-21 09:32
Sve barke idu van sa Čikata jer će se tamo moći vezivati samo nautičari koji plaćaju dnevni vez. Nitko ne govori kamo će se te barke sa Čikata moći vezati. Neki spominju Velopin (čisto sumnjam, tamo jako puše bura), neki govore da će komunalni vezovi biti samo na Poljani. A gdje na Poljani? Sve je već zauzeto barkama koje su potjerali iz luke. I gdje će se vlasnici barki parkirati ako je onih 50 parkirnih mjesta za one na Poljani? Najbolje bi bilo da se barke sa Čikata prebace "u vječna lovišta". Šta će nam barke kada i tako više ne smijemo loviti ribe.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # seoba narodadnjepar 2015-03-21 10:19
Citat Ribar:
I gdje će se vlasnici barki parkirati ako je onih 50 parkirnih mjesta za one na Poljani? Najbolje bi bilo da se barke sa Čikata prebace "u vječna lovišta". Šta će nam barke kada i tako više ne smijemo loviti ribe.
Što ste zapeli za te barke, pa "stari Slaveni" kad su stigli sa Karpata nisu imali barke i nisu znali plivati. Povijest se ponavlja i opet će divlji istjerati pitome sa ovog otoka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # CikatGizmo 2015-03-21 15:39
Ne razumijem zasto se ljude tijera iz cikata,ok ima tamo divljaka mulica napravljenih pa neka poruse to i naprave jedan kako spada ponton za sve barke u cikatu na jednom mjestu i prica zavrsena svi zadovoljni, ovako rade protiv ljudi kojima je cikat blize nego da ih isele na Poljanu. Sve je to kuhinja Ravnatelja lucke uprave i njegove predsjednice vijeca Ljilje kojima su puna usta dobrobiti za stanovnistvo a rade protiv stanovnistva ne samo u vezi Cikate nego i Poljane jer rovare protiv izmjena u prostornom planu koje je grad donio jer su stanovnici Poljane to trazili , sada kada je sve proslo po Ministarstvima i dobilo se zeleno svijetlo za Prostorni Plan oni rade protiv stanovnistva koje je radilo na izmjenama plana. Sramota samo zna se dobro ko stoji iza njih i ko to radi protiv Grada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Ruski zabranTimofej 2015-03-21 15:56
Citat Gizmo:
Ne razumijem zasto se ljude tijera iz cikata,
Gdje si ti do sada bio da ne znaš da je Čikat sada ruski zabran? Domoroci će se moći kretati Čikatom samo uskim strogo kontroliranim koridorom tek toliko da se može reći da nije zatvoren. A barke Lošinjana bi svojim izgledom kvarile luksuni ugođaj za pet zvjezdica.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # marina do marinevenus 2015-03-21 17:38
Citat Gizmo:
Sve je to kuhinja Ravnatelja lucke uprave i njegove predsjednice vijeca Ljilje kojima su puna usta dobrobiti za stanovnistvo a rade protiv stanovnistva ne samo u vezi Cikate nego i Poljane jer rovare protiv izmjena u prostornom planu koje je grad donio jer su stanovnici Poljane to trazili , sada kada je sve proslo po Ministarstvima i dobilo se zeleno svijetlo za Prostorni Plan oni rade protiv stanovnistva koje je radilo na izmjenama plana. Sramota samo zna se dobro ko stoji iza njih i ko to radi protiv Grada.
Naravno, iza svega stoji pinki koji traži da u prostorni plan uđe marina od brodogradilišta sve do Poljane, kako bi mogao sve u paketu prodati rusima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # rješenjepušmipuli 2015-03-21 15:54
Predlažem uspostavu antifašističkog pokreta na Lošinju. Pokret bi imao zadatak da pomogne protjeranom domorodačkom življu da se snađe i smjesti u šumama i u brdima otoka. Poželjno je i osnivanje pionirskih ili partizanskih odreda (nije bitno, bitno da su odredi) koji bi educirali protjerano stanovništvo o životu u divljini. Edukacija bi morala obuhvaćati sve, od upoznavanja sa lovačkim vještinama do uzgoja zamrlih poljoprivrednih kultura ali i gerilskim oblicima ratovanja kako nas nebi jednog dana i iz šume potjerali. Razvitak stočarstva je neminovan a ribarstvo ćemo prepustiti Talijanima. Na turizam ne treba računati jer gosti koji će u budućnosti pohoditi naš otok u hotelima imaju sve a Jadranci je u interesu da gosti na nas čobane, lovce i partizane ili pionire gledaju kao na atrakciju. Tu bi se naravno otvorilo koje radno mjesto vodiča po šumama i gorama (zaposleni bi došli iz Vinkovaca) te bi oni revno pratili goste lovatore u obilasku otoka punog znamenitosti i kulturnog naslijeđa. Mi bi se njima narovno beljili sa grana drveća povremeno urlajući i stvarajući im atmosferu adrenalinskog turizma.. Spasiba.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
4 0 # SramotaRanko Dakic 2016-04-09 14:50
Sramota i zalosno da netko poziva na osnivanje nekih odreda i da poziva na mozebit oruzani otpor.
Takvi tekstovi nebi smijeli biti objavljivani jer i oni koji ih objavljuju sudjeljuju i pomazu toj propagandi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Zabranjuje se humor!Monti Pajton 2016-04-09 15:16
Citat Ranko Dakic:
Sramota i zalosno da netko poziva na osnivanje nekih odreda i da poziva na mozebit oruzani otpor.
Takvi tekstovi nebi smijeli biti objavljivani jer i oni koji ih objavljuju sudjeljuju i pomazu toj propagandi.
S dolaskom nove vlasti humor i zafrkancija postali su nedomoljubna, antihrvatska, subverzivna aktivnost pa je HRT zabranio emitiranje satiričke emisije "Montirani proces". A danas, skoro godinu dana nakon što se pušmipuli gorko našalio satiričkim viđenjem budućnosti lošinjskih domorodaca, javio se državotvorni Ranko Dakić da mu očita domoljubnu lekciju našavši u njegovom komentaru nečega čega nema: Poziva na možebitini oružani otpor. I ne samo to. Po uzoru na ministra kulture koji dresira medije, upozorava da takvi tekstovi ne bi smijeli biti objavljivani jer i oni koji ih objavljuju sudjeljuju i pomažu toj propagandi. Admine, čuvaj se Hasanbegovićevo g handžara jer ćeš ostati bez državne potpore! Domoljubna vlast zabranjuje humor kao terorističko oružje antifašističkog pokreta.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # sunce žarkoPionirka 2016-04-09 17:34
na čemu si ranko?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # re:pušmipuli 2016-04-09 17:57
Citat Ranko Dakic:
Sramota i zalosno da netko poziva na osnivanje nekih odreda i da poziva na mozebit oruzani otpor.
Takvi tekstovi nebi smijeli biti objavljivani jer i oni koji ih objavljuju sudjeljuju i pomazu toj propagandi.
Ranko.. Dali da ovaj tvoj osvrt pripišem slabom poznavanju prilika na Lošinju, slabom razumijevanju hrvatskog jezika, slabo razvijenom dijelu mozga koji je zadužen za humor ili prejakom suncu?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Krotitelj medijaMonti Pajton 2016-04-09 19:00
Citat pušmipuli:
Citat Ranko Dakic:
Sramota i zalosno da netko poziva na osnivanje nekih odreda i da poziva na mozebit oruzani otpor.
Takvi tekstovi nebi smijeli biti objavljivani jer i oni koji ih objavljuju sudjeljuju i pomazu toj propagandi.
Ranko.. Dali da ovaj tvoj osvrt pripišem slabom poznavanju prilika na Lošinju, slabom razumijevanju hrvatskog jezika, slabo razvijenom dijelu mozga koji je zadužen za humor ili prejakom suncu?
Ništa od navedenog. Nada se da će biti zapažen kao krotitelj lokalnih medija pa da dobije pozivnicu za otvorenje muzeja i mjesto uz bok ministra.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Gradjevinska dozvola Pomorsko dobroHajdas Doncic 2015-03-21 18:31
Zanima me je li vrli v.d. Lucki Kapetan, gosp. Satalic Marko trazio prije devastiranja obale i nasipavanja u Cikatu gradjevinsku dozvolu od istih za radove , kako se prijeti da ce traziti dozvole gradjevinske za neke buduce radove na nasipavanju obale , to treba provjeriti kako gosp. v.d. lucki kapetan nekima se prijeti unaprijed na izgradnji buduce plaze a kako se prilagodjava nastalim zahvatima biti ce zanimljivo promatrati. sve treba detajno provjeriti kako to Lucka kapetanija radi pa podnesti krivicne prijave protiv istih , vec se radi na tome, samo treba imati volje i upornosti da se to istjera do kraja , to se odnosi i nasipavanje Rujnice nove Marine koja je devastirana jos za vrijeme vladavine vrlog luckog kapetana Tomica. Satalic je samo njegova reinkarnacija.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # otočka naivaPero 2015-03-21 18:57
Citat Hajdas Doncic:
Zanima me je li vrli v.d. Lucki Kapetan, gosp. Satalic Marko trazio prije devastiranja obale i nasipavanja u Cikatu gradjevinsku dozvolu od istih za radove ...

Dušo, jesi li ti iz Hlebina rodom ???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # barkeSpy Kid 2015-03-21 18:35
Citat Gizmo:
Ne razumijem zasto se ljude tijera iz cikata,ok ima tamo divljaka mulica napravljenih pa neka poruse to i naprave jedan kako spada ponton za sve barke u cikatu na jednom mjestu i prica zavrsena svi zadovoljni, ovako rade protiv ljudi kojima je cikat blize nego da ih isele na Poljanu. Sve je to kuhinja Ravnatelja lucke uprave i njegove predsjednice vijeca Ljilje kojima su puna usta dobrobiti za stanovnistvo a rade protiv stanovnistva ne samo u vezi Cikate nego i Poljane jer rovare protiv izmjena u prostornom planu koje je grad donio jer su stanovnici Poljane to trazili , sada kada je sve proslo po Ministarstvima i dobilo se zeleno svijetlo za Prostorni Plan oni rade protiv stanovnistva koje je radilo na izmjenama plana. Sramota samo zna se dobro ko stoji iza njih i ko to radi protiv Grada.
Čisto sumnjam da je Lučka uprava smislila pakleni plan kako će za[cenzurirano] i ljude i iseliti ih sa čIkata. Prije će biti da su oni izvrgnuti enormnom pritisku da se to dogodi. Čikat sa pet zvjezdica ne može jednostavno podnijeti vaše domorodačke barke.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Egzotika za turisteDomorodac 2015-03-21 19:00
Citat Spy Kid:
Čikat sa pet zvjezdica ne može jednostavno podnijeti vaše domorodačke barke.

Baš suprotno! Gostima koji su navikli za unificirane i od lokalnog života izolirane resorte tog-i-tog lanca luksuznih hotela naše domorodačke barke bile bi egzotična atrakcija!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # honolulu babyjurgen 2015-03-22 07:21
Citat Domorodac:

Baš suprotno! Gostima koji su navikli za unificirane i od lokalnog života izolirane resorte tog-i-tog lanca luksuznih hotela naše domorodačke barke bile bi egzotična atrakcija!
...još je veća atrakcija ono ruglo od slamnate birtije na plaži koje je nemoguće maknuti jer je kodakica povezana sa gradskom vlašću.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # LegalnostUpitnik 2015-03-21 19:09
Rasprava je opet odlutala na Čikat, dobro ne čudim se. Vratio bi pitanje o Poljani, jel na kraju to je legalno ili nije? Ne mogu vjerovati da bi netko tako dugo izvodio radove bez dozvole, a s druge strane zašto nema table, stvarno to je dobro pitanje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # po babi i stričevimajaran 2015-03-22 07:27
Citat Upitnik:
Rasprava je opet odlutala na Čikat, dobro ne čudim se. Vratio bi pitanje o Poljani, jel na kraju to je legalno ili nije? Ne mogu vjerovati da bi netko tako dugo izvodio radove bez dozvole, a s druge strane zašto nema table, stvarno to je dobro pitanje.
Nema table jer su se izredala već troje izvođača radova, a nijedan nije izabran putem natječaja. :-?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
94 # bravo lošinjšjor domaći 2015-03-22 09:34
Tko ima prijatelje (ili bar poznanike) na Rabu, Pagu, Krku, u Crikvenici, Lovranu itd) znaju da su svi zavidni na naš Lošinj koliko se gradi i uređuje . Svi govore isto: blago vama, dobili ste hotel sa pet zvijezdica, obnavlja se cijeli Čikat, cijela potkova luke od autobusne stanice do benzinske pumpe novo napravljeno i uredno održavano. Ulazak u grad od Poljane izgleda spektakularno (a tek sada kada bude hortikulturno uređeno sa već naručenih 1.500 oleandra). Možete birati tri trgovačka marketa, imate svoj radio. Izgleda da po Lošinju "pljuju" oni uhljebi koji ništa ne rade i kojima je svaki prosperitet negativan, jer tako gube svoje "mjesto pod suncem", najbolje je biti oportunista i ništa ne dirati, radimo po starom, a plaća ide.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # turizam njetdavid 2015-03-22 10:13
Citat šjor domaći:
Izgleda da po Lošinju "pljuju" oni uhljebi koji ništa ne rade i kojima je svaki prosperitet negativan, jer tako gube svoje "mjesto pod suncem", najbolje je biti oportunista i ništa ne dirati, radimo po starom, a plaća ide.
Izgubili ste ovu sezonu jer je Čikat potpuno razrušen i neće biti turista. Zato ne lupetajte gluposti da bi sakrili svoju nemoć pred investitorom koji vas je zaludio pričama o visokom turizmu. :oops:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
65 # turizam njetšjor domaći 2015-03-22 11:51
Davide, potpuno ste u pravu za Čikat. Ove godine (ali i prošle, svi znamo do kojeg datuma su trajali radovi na Belviju 2014.) hotelski kapaciteti će biti na Čikatu popunjeni - nikako.Znači dnevno Belvi i Helios oko 700 do 800 gostiju manje. U sezoni boravi između 26.000 do 29.000 prijavljenih gostiju u turističkoj zajednici grada Malog Lošinja (najmanje 20 do 30 % neprijavljenih) . Najmanji postotak noćenja na otoku Lošinju čine hotelski gosti (čini mi se oko 18 %) Svako naselje na Lošinju kao Zagazinjine, Artatore, Poljana itd ima duple kapacitete smještaja nego cijeli Čikat. Meni se čini da Čikat nije slika lošinjskog turizma. U zadnjih desetak dana sam onako usput pitao prijatelje i poznanike da kada su se zadnji puta kupali na pješčanoj plaži na Čikatu. Znate koji je odgovor ? Nikada. Zato mislim da ne treba "SKAKATI" po Čikatu, kada većinu lošinjskog ili lošinjanskog turizma čine kampovi i privatni smještaj.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Postavljanje pitanja nije pljuvanjeMicky 2015-03-22 10:18
Citat šjor domaći:
Izgleda da po Lošinju "pljuju" oni uhljebi koji ništa ne rade i kojima je svaki prosperitet negativan, jer tako gube svoje "mjesto pod suncem", najbolje je biti oportunista i ništa ne dirati, radimo po starom, a plaća ide.
Varaš se. Ima i onih koji se zalažu za - Bože me sačuvaj - poštivanje zakona pred kojim bi svi trebali biti jednaki. A vidimo da nisu. Nekima se gleda kroz prste, a druge se progoni i za najmanju "grešku u koracima". Šjor domaći, toleriranje nepoštivanja zakona jednima, a kažnjavanje drugih je ne samo nepravedno nego stvara opravdanu sumnju javnosti u poštenje dužnosnika u institucijama vlasti i uprave. Šjor domaći, Vi pišete pod parolom "pustite ljude da rade", a nije Vas briga za zakone i nepravdu prema onima koje se ne pušta da rade jer nisu bogati, moćni i s dobrim vezama. Ne znam jeste li Vi onaj koji je na tribini rekao "građane nije briga radi li se s dozvolom ili ne, već za to postoje nadležne institucije", ali podsjećam Vas da su mnogi stanari Remetinca na pitanja o njihovim sumnjivim poslovima odgovarali frazom "Neka institucije pravne države rade svoj posao". I na kraju, postavljanje pitanja nije pljuvanje, a ponajmanje je to pljuvanje po Lošinju. Osim ako ne smatrate da su Lošinj samo oni kojima su postavljena pitanja, a ne i ostali građani Lošinja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Svete kraveŠrafciger 2015-03-22 10:32
Kad zatreba, Zakon i struka su svete krave, a kad smetaju, parola je "pustite ljude da rade" i bandićevsko "neka institucije rade svoj posao". Tako govoraše Kapeli na tribini: vocaroo.com/i/s12L96Lnxk45
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kvarljiva roba?Sissy 2015-03-26 09:02
Citat Šrafciger:
Kad zatreba, Zakon i struka su svete krave, a kad smetaju, parola je "pustite ljude da rade" i bandićevsko "neka institucije rade svoj posao". Tako govoraše Kapeli na tribini: vocaroo.com/i/s12L96Lnxk45
Sudeći po onome što se trenutačno događa, čini se da su gradski oci u Lijepoj Našoj posebno sumnjiva roba. Jesu li? ... Među članicama EU-a, od Hrvatske su više korumpirane samo Bugarska, Grčka, Italija i Rumunjska. Ako je tako, ne treba li se i na neke gradonačelnike odnositi primjedba ravnatelja USKOK-a Dinka Cvitana da su 'lokalni šerifi daleko opasniji nego što to izgleda'. Ali ne na svakoga. Vlahušić je prvi u Hrvatskoj protiv kojega je USKOK podnio kaznenu prijavu zbog nematerijalne štete, što znači da ništa nije stavio u vlastiti džep. Ni Sabo nije kažnjen zbog trpanja novca na vlastiti račun, pa samo Bandiću i Čehoku treba tek dokazati ono za što ih sumnjiče ili im sude.

Znači li to da su među našim gradskim čelnicima a) dugoprstići rijetkost, b) institucije ne odrađuju valjano posao ili c) sve što čine formalno i zakonski je čisto te iako se zna da imaju prste u pekmezu, malo im se toga može dokazati. To je ono što Josip Kregar zove 'Al Caponeovim sindromom': kada im ne možeš dokazati drugo, optužiš ih za krivo parkiranje ili korištenje službenog automobila za prijevoz novinarke u bečku bolnicu i odrapiš drakonsku kaznu.

Zašto su gradonačelnici tako kvarljiva roba?
tportal.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # pink panterjordan 2015-03-22 15:28
Citat Micky:
Osim ako ne smatrate da su Lošinj samo oni kojima su postavljena pitanja, a ne i ostali građani Lošinja.
Izgleda da Lošinj predstavljaju upravo oni koji rade najviše štete turizmu i gospodarstvu. 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # menager godineviki 2015-03-22 17:33
Citat jordan:
Izgleda da Lošinj predstavljaju upravo oni koji rade najviše štete turizmu i gospodarstvu. 8)
Neće biti baš tako, pinki je dobitnik nagrade za životno (ne)djelo !!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
110 # Blago nama, zavide namPovećalo 2015-03-22 15:37
Citat šjor domaći:
Ajmo redom:
1. "blago vama, dobili ste hotel sa pet zvijezdica" - Tko to mi? Jadranka d.d. ga je dobila! Zbog te bijele grdosije Čikat više nikada neće biti isti, a mi smo izgubili plažu.
2. "obnavlja se cijeli Čikat" - Obnavlja se općim rušenjem i raskopavanjem! Baš me zanima da li bi Rabljani dozvolili da se tako "obnovi" njihova šuma Dundo ili Lovranci i Opatijci njihov Lungo mare!
3. "cijela potkova luke od autobusne stanice do benzinske pumpe novo napravljeno i uredno održavano" - Ovo nikako ne drži vodu. Kao prvo - Nova riva ni dan danas nije dovršena, više nitko ni ne spominje gradnju "putničkog terminala" (zato imamo "autobusnu stanicu" u vidu pleksi-stajališ ta), a neuređeni parking se uredno naplaćuje... Drugo - Vela riva nam je pravo ruglo, opasno potkopana, puna rupa i zakrpa, a ljeti vlada kaos od auta, putnika, trampulina, štandova s đinđama... Treće - kako uopće nazvati onu močvaru oko stare pomorske škole? Nedovršeno do daljnjeg?
4."Ulazak u grad od Poljane izgleda spektakularno" - Pogled na grad s Poljane je oduvijek bio lijep, ali to nema veze sa cestom. Cesta ko cesta. Trebalo ju je popraviti i dodati nogostup i to je to.
5. "hortikulturno uređeno sa već naručenih 1.500 oleandra" - Pa kud baš oleandri?! Njih treba zalijevati i redovito rezati, a tko će to platiti? Ima i manje zahtjevnih kultura.
6. "Možete birati tri trgovačka marketa" - Sada bismo se trebali još i klanjati Konzumu i Lidlu što su se udostojali otvoriti markete u našem malom mistu. Koliko ono ima marketa na otoku Krku? Ili u Crikvenici?
7. "imate svoj radio" - Nemamo ga "mi" već Jadranka d.d.
8. "po Lošinju "pljuju" oni uhljebi koji ništa ne rade i kojima je svaki prosperitet negativan, jer tako gube svoje "mjesto pod suncem"" - Upravo suprotno - uhljebi po definiciji hvale sve što radi onaj tko ih je uhljebio i to samo zato da ne izgube "svoje mjesto pod suncem".
9. "najbolje je biti oportunista i ništa ne dirati, radimo po starom, a plaća ide" Živa istina, posebno ako radite u lokalnoj upravi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Tko ima radio?Grunf 2015-03-22 16:30
Citat Povećalo:
7. "imate svoj radio" - Nemamo ga "mi" već Jadranka d.d.
Čiji je to radio vidjelo se prvo na tribini a zatim sutradan u izvješću u kronici dana o tribini. Marta Fazlić je na tribini napala organizatorice, što znači da nije bila kao novinarka, nego kao djelatnica Jadranke. A onda je na radiju izvijestila da su na tribini većina bili vijećnici, djelatnici gradske uprave, Jadranke, komunalnog poduzeća i građevinskih tvrtki (!), a u manjini nezadovoljni građani. I to je točno. No nije rekla da je uoči tribine pokrenuta opća mobilizacija telefoniranjem i slanjem SMS poruka s naredbom za obvezatan dolazak, pa su "zdrave snage" s gradonačelnikom i predsjednikom uprave Jadranke nahrupile u premalenu dvoranu i zauzele mjesta, a pedesetak građana je ostalo vani, pa su se zbog bure razišli. Naravno, djelatnica Jadranke Marta Fazlić u ulozi novinarke tu činjenicu nije spomenula, već prešućivanjem stvara privid da je odziv građana bio malen, ali nehotice ističe da je interes za najavljena pitanja bio iznimno velik. Čuo sam jednog građanina kako uspuhanog djelatnika uprave koji nije znao zašto je pozvan ironično pita "Koliko si plaćen za dolazak?" :lol: Šteta što ta emisija nije objavljena i ovdje, pa govorim po sjećanju. No koliko se sjećam, Fazlić je osudila intonaciju pitanja (ne i njihov sadržaj), pustila snimak Šolićeve i Capellijeve govorancije, a zatim radi "zakucavanja" Hosovo režanje protiv tribine. Intonacija njegovog pitanja očito nije vrijeđala Martin tankoćutni ukus, pa ga je stavila kao točku na i svoga izviješća.
..... .... .... .... .... TOČKA NA I.... .... .... .... ....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # spektakularno izgubljenZabrinuti pješak 2015-03-23 14:52
Citat Povećalo:
Citat šjor domaći:
4."Ulazak u grad od Poljane izgleda spektakularno" - Pogled na grad s Poljane je oduvijek bio lijep, ali to nema veze sa cestom. Cesta ko cesta. Trebalo ju je popraviti i dodati nogostup i to je to.
Rekao bih da je upravo spektakularan pogled na grad sa Poljane izgubljen na duže vrijeme, jer, ovisno o poziciji promatrača u kadar upadaju prepumpna stanica ispred ulaza u Poljanu II, ili pumpa Adria-oil-a.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
8 0 # O dosado...novinar 2015-03-22 18:27
Dosadni ste i ne konstruktivni. Koga zanima analiza događaja od prije tri tjedna. Budite konstruktivniji jer je ovo prežvakavanje prežvakanog
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # drug iz komitetasamoupravljač 2015-03-22 18:41
Citat novinar:
Budite konstruktivniji
Ovo me vratilo u doba "samoupravljanj a" kad su drugovi iz komiteta pozivali radnike da budu konstruktivni a ne da kritiziraju i postavljaju pitanja :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Pokaži primjeromKonstruktivni 2015-03-23 09:51
Citat novinar:
Dosadni ste i ne konstruktivni. Koga zanima analiza događaja od prije tri tjedna. Budite konstruktivniji jer je ovo prežvakavanje prežvakanog
Zanima mene, kad već pitaš. A nisam jedini. Zašto ti nisi konstruktivan nego kritiziraš druge bez da primjerom pokažeš konstruktivnost .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
35 # PoljanaKomadina 2015-03-23 07:14
Radovi na , Poljani radjeni su iskljucivo za bratiju koji su vlasnici potajni AC Kampa, sve je iskljucivo radjeno za njih, no sada kad se sve privelo kraju gosp. ravnatelj Lucke Uprave Gracijano Petrinic i Ljiljana Rukonic opstruira doneseni PP i njegove izmjene koje su postignute zalganjem Grada i stanovnika toga dijela. Plan je donese uz suglasnost svih nadleznih institucija ,a oni se predstavljajuci da se zalazu za stanovnistvo i da nemaju bas nikakve pretenzije na taj dio sirenja Lucke uprave opstruiraju gradonacelnika , sve institucije koje su dale zeleno svijetlo na plan i gradjane. sram ih moze biti. To rade samo iz pakosti da napakoste Gradonacelniku, zato se sada svete da ih ne interesiraju komunalni vezovi nego naravno njih interesira samo kako u gardu uzeti novce od napalate vezova nauticarima. Jadno sa njihove strane jer Grad im je napravio svu infrastrukturu da mogu ubirati novce , no doci ce i njima kraj samo polako, daj boze da se ukinu Lucke uprave pa ce gosp. Gracijano opet u Marinu dizati jahte samo polako, ko se zadnji smije najsladje se smije i njemu ce doci jednom kraj tamo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # masonska ložagraziano 2015-03-23 07:32
Citat Komadina:
Jadno sa njihove strane jer Grad im je napravio svu infrastrukturu da mogu ubirati novce , no doci ce i njima kraj samo polako, daj boze da se ukinu Lucke uprave pa ce gosp. Gracijano opet u Marinu dizati jahte samo polako, ko se zadnji smije najsladje se smije i njemu ce doci jednom kraj tamo.
Kraj je vrlo blizu, jer je Ministarstvo graditeljstva stavilo na dnevni red Prostorni plan Grada Lošinja koji se mijenja prema željama investitora, a glavni naručitelj izmjena plana je drug pinki. :-?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
6 0 # Fraze i forenovinar 2015-03-23 12:29
Da, upravo konstruktivan. Postavljaš pitanje da bi dobio odgovor a ne da nekoga maltretiraš, ponižavaš ili pobijediš.Ako nismo manipulativni onda čujemo to na ispravan način...biti konstruktivan nije floskula.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Pitanje o pitanjimaUpitnjak 2015-03-23 13:39
Citat novinar:
Da, upravo konstruktivan. Postavljaš pitanje da bi dobio odgovor a ne da nekoga maltretiraš, ponižavaš ili pobijediš.
Šta hoćeš time reći? Da pitanja na tribini nisu postavljana da se dobije odgovor??? Po čemu si to zaključio?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Uvreda pitanjemZagor Ac 2015-03-23 15:24
A mene zanima kako se to postavljanjem pitanja nekoga maltretira i ponižava :lol: Ah, sjetio sam se! To je kad postaviš pitanje na koji se ne zna, neće ili ne smije odgovoriti, pa se onaj koga pitaš jako uvrijedi. Tako nekako, tj. uvrjeđeno su zvučali svi odgovori na tribini :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # LegalnostTranslator 2015-03-23 16:58
Postoji dozvola za rad na kanalizacijskom sustavu. Sve ostalo, potporni zid i šetnica, je bez ikakvih dozvola. zato nema table. Vjerujte mi kada sam krečio sobu došla je inspekcija pregledati ima li table. Tabla je dokaz legalnosti i kad izostane na nekom gradilištu odmah znate koliko je sati. Ne znam jesu li radovi na Poljani štetni, vjerojatno nisu i potrebno je urediti ulazak u grad. Čuli smo i da su stanovnici Poljane zadovoljni i da su dobili upravo ono što su željeli, plažu od 400 metara i šetnicu. Ali to nije predmet ove priče nego to da gradska vlast izvodi ilegalne radove. Kako onda možemo znati da im možemo vjerovati? Zašto to rade? Poljana je prešla u privatne ruke, predivna uvala postala je privatna i ne mogu se na njoj kupati lokalni luzeri, nego samo turisti. Dakle, dajmo im drugu plažu. Onda elitna kupališta na Čikatu opet odlaze u privatne ruke. Treba nadoknaditi gubitak i ovih kupališta. Dajmo im Poljanu. Dajmo im Kadin. Dajmo im zagazine. Malo betona, malo miniranja i evo vam kupanja. Stihija, kaos, bezvlađe, improvizacija.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # RunjicaBrontulon 2015-03-23 17:50
Premda i sam živim na Poljani, ne mogu reći da se sa svime slažem. Dobro je da se uređuje šetnica, još je bolje da će tamo biti i plaža - ali kakve veze za sada ima s time Lučka uprava? Taj je prostor u nadležnosti Županije i tek ga koncesijom treba dati na korištenje Lučkoj upravi. Tu je nešto zapelo jer ni šetnica ni obala nemaju uporabnu dozvolu, a ne treba biti građevinske struke da se lako zaključi kako riva građena bez prethodno napravljene školjere ne može dugo trajati. Na što da se vežu novi mulići, za koje je Jadranka navodno već u postupku nabave. Grad je mijenjao u tom dijelu i prostorni plan, tako da ono što je u Županiji usvojeno više u stvarnosti nije isto. Izgleda da se Gradu žuri što prije dobiti nekoga tko će to privesti funkciji i povrh toga sanirati onako loše sagrađenu obalu o svom trošku.
Osim toga, kad već tamo dolazi plaža - gotovo je sigurno da će se za koncesiju javiti A/C Poljana. Ne vjerujem da će se u tom slučaju gosti iz naših apartmana moći i dalje slobodno kupati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Rujnica a ne RunjicaToponimi 2015-03-23 19:31
Ne znam tko je, kada i zašto promijenio stari naziv Rujnica u Runjica, ali očito ima problema s disleksijom. Molim nadležne da ne mijenjaju povijesno nazivlje. Hvala.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # RUNJICA A NE RUJNICATOPONIMI 2 2015-03-25 20:03
Citat Toponimi:
Ne znam tko je, kada i zašto promijenio stari naziv Rujnica u Runjica, ali očito ima problema s disleksijom. Molim nadležne da ne mijenjaju povijesno nazivlje. Hvala.
Samo nedovoljno informirani. ISTOCNI RT POLJANE (Lošinjski kanal) JE SE ZOVE RUNJICA, ne rujnica (vidi stare i nove pomorske i topografske karte i sve općinske urbanisticke dokumente).
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Plaza na PoljaniMendrila 2015-03-23 19:34
Ima par nejasnoca , Lucka uprav trazila je prosirenje na tom dijelu na osnovu prvog prostornog plana koj je napravila Ljiljna R. stavivsi luku sve do zice kampa. Znaci taj pojas jos nije bio u nadleznosti Lucke uprave, gda, Jovic kad je bila upitana na sastancima da li Grad ima namjeru taj prostor dati Luckoj Upravi na koristenje jer Grad investira novce na tom dijelu rekla je i to ponovila vise puta da ne pada napamet da se to da Luckoj upravi isto je tvrdio i predsjednik vijeca Anto Nedic , poslije su okrenuli plocu i digli ruko od toga i dali Luckoj Upravi da trazi prosirenje , ali stanovnici su se pobunili i onda se islo u izmjene plana, Lucka uprava je tvrdila skupa sa predsjednicim vijeca Lucke uprave da oni ne zele protiv ljudi i da njima to uopce ne treba , a sada kad je plan proso u svim institucijama rovare protiv Gradonacelnika i stanovnika toga dijela. Plaza kad se napravi nece nikada ici u koncesiju jer ce biti javna plaza i nece nikada AC na tom dijelu imati koncesiju jer ce imati problema sa stanovnicima tog dijela a i drugima koji isto imaju pravo koristenja javne plaze. Stoga to ne stoji , a gospoda vlasnici AC Poljana kako brane sada ulaz Gradjanima na kupanje neka izvole napraviti plaze za svoje goste u onoj uvali 5 x5 metara.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Ovce bleje uzaludUpitnik 2015-03-24 09:08
Meni nije jasno kako to da se tvrdnje o javnim plažama uzimaju kao da su isklesane u kamenu. I Čikat je bio javna plaža i više nije. I Poljana je bila javna plaža i više nije. Nova plaža na Poljani može u bilo kojem trenutku kad je poželi bilo tko od turističkih poduzetnika (koji ima novac) postati plaža na kojou je data koncesija.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Blejim, blejiš, bleje ...Bing 2015-03-24 09:33
Zaista ovce bleje uzalud. U tijeku je drugi val pljačkaške privatizacije u kojem se vlasti na svim razinama (uključujući i lokalnu lošinjsku) pojavljuju kao prodavači ili koncedenti (davatelji koncesije) javnog dobra. Sada su aktualani prostor te pomorsko dobro, zatim će na red doći pitka voda, i t.d. a kad se sve to dade u koncesiju ili proda ... na red će doći i zrak koji udišemo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # PlazaGigi 2015-03-25 07:43
Citat Upitnik:
Meni nije jasno kako to da se tvrdnje o javnim plažama uzimaju kao da su isklesane u kamenu. I Čikat je bio javna plaža i više nije. I Poljana je bila javna plaža i više nije. Nova plaža na Poljani može u bilo kojem trenutku kad je poželi bilo tko od turističkih poduzetnika (koji ima novac) postati plaža na kojou je data koncesija.
Moze , ali stvar je u ljudima koliko se organiziraju i stisnu vlast i u Gradu i u Zupaniji da se to izbjegne odnosno da bude javna plaza. Mislim da je dosta bilo u ovoj drzavi davanja koncesija i svakakvih sranja, jos malo pa neces moci nigdije pristupiti moru jer je sve pod koncesijom. Ne morate ici daleko odite tu blizu do Grada Cresa i vidite kako pametni ljudi rade, nasipali su obalu od crvenog ferala u luci pa sve do Gavze i tamo se nalazi AC koj je vlasnik Talijan ali nije zatvorio plaze da se ljudi mogu kupati, u cijelom tom potezu nitko vam ne brani da se kupate ama bas gdje hocete i gosti su prezadovoljni time a i domicilno stanovnistvo, ovo kod nas je katastrofa. U Losinju da se idete negdije kupati morate skakati ko ovca, jer nema dovoljno plaza, a i ovo sto ima malo hoce zatvoriti. E za to postoji Gradjanski neposluh pa da vidimo kako ce onda to biti. Treba da se skupe 300 ljudi i da nagrnu u Opcinu pred kancelariju Gradonacelnika ili Zupana pa da vidimo hoce li se nekom dati da uzurpira javni pristup gradana plazi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # lažgigi-miđi 2015-03-25 21:15
Citat Gigi:
Citat Upitnik:
Meni nije jasno kako to da se tvrdnje o javnim plažama uzimaju kao da su isklesane u kamenu. I Čikat je bio javna plaža i više nije. I Poljana je bila javna plaža i više nije. Nova plaža na Poljani može u bilo kojem trenutku kad je poželi bilo tko od turističkih poduzetnika (koji ima novac) postati plaža na kojou je data koncesija.
Moze , ali stvar je u ljudima koliko se organiziraju i stisnu vlast i u Gradu i u Zupaniji da se to izbjegne odnosno da bude javna plaza. Mislim da je dosta bilo u ovoj drzavi davanja koncesija i svakakvih sranja, jos malo pa neces moci nigdije pristupiti moru jer je sve pod koncesijom. Ne morate ici daleko odite tu blizu do Grada Cresa i vidite kako pametni ljudi rade, nasipali su obalu od crvenog ferala u luci pa sve do Gavze i tamo se nalazi AC koj je vlasnik Talijan ali nije zatvorio plaze da se ljudi mogu kupati, u cijelom tom potezu nitko vam ne brani da se kupate ama bas gdje hocete i gosti su prezadovoljni time a i domicilno stanovnistvo, ovo kod nas je katastrofa. U Losinju da se idete negdije kupati morate skakati ko ovca, jer nema dovoljno plaza, a i ovo sto ima malo hoce zatvoriti. E za to postoji Gradjanski neposluh pa da vidimo kako ce onda to biti. Treba da se skupe 300 ljudi i da nagrnu u Opcinu pred kancelariju Gradonacelnika ili Zupana pa da vidimo hoce li se nekom dati da uzurpira javni pristup gradana plazi.
GIGI, nisi u pravu, jer ova vlast je zaboravila da je lošinjska luka za međunarodni promet, tako da nema mjesto nikakvoj plaži kooju su obecavali žiteljima poljana, sindaco i badurina sada i Luigi stavlja u ciljane izmjene plana moš mislit strucnjaka
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # kasno ali časnodario 2015-03-25 07:34
Nitko ne spominje da ulaz u Lošinj izgleda svjetski, potez od Poljane do Rujnice može biti na ponos svakom lošinjanu :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # izdaleka je sve "svjetski"gost 2015-03-25 08:46
Ma nemoj! Šta ja imam od toga što ulaz izgleda "svjetski" pa da trebam biti ponosan? A kad gledaš izdaleka sve izgleda "svjetski", a kad se približiš vidiš ofucane fasade, zapuštene kale, smrdljive kontejnere, zakrčene trotoare stolovima na terasama i t.d.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # zeleni plamenacgubitnik 2015-03-25 20:30
Citat dario:
Nitko ne spominje da ulaz u Lošinj izgleda svjetski, potez od Poljane do Rujnice može biti na ponos svakom lošinjanu :-)
Nekima ponos a meni vise od 1000 eura gubitka po sezoni radi oduzimanja veza za barke radi tzv. Plaze. Na 5 metara od glavne prometnice, prašina, ispusni plinovi, buka, pretrcavanje, moguće saobracajke, biciklisti, prolaz na tisuće barki i brodova koji zagadjuju uvalu itd. Hvala na jedinstvenoj plazi na svijetu. Biti ce svjetski brend.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # bankrotkurta 2015-03-26 07:40
Citat gubitnik:
Nekima ponos a meni vise od 1000 eura gubitka po sezoni radi oduzimanja veza za barke radi tzv. Plaze. Na 5 metara od glavne prometnice, prašina, ispusni plinovi, buka, pretrcavanje, moguće saobracajke, biciklisti, prolaz na tisuće barki i brodova koji zagadjuju uvalu itd. Hvala na jedinstvenoj plazi na svijetu. Biti ce svjetski brend.
Lošinj je postao svjetska senzacija dolaskom rusa u Jadranku, hoteli sa 5 zvjezdica a cesta razrušena, borovi porušeni, aerodrom iz nekog lošeg filma, most na Privlaci koji se ne može otvoriti i sve tako po redu. Turisti koji slučajno dođu na otok bježe nakon tri dana glavom bez obzira. :eek:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # PlazaGigi 2015-03-26 07:08
Ba s obratno , biti ce palaza jer luka Mali Losinj ako nisi znao malo se raspitaj prije nego pocnews laprdati bez veze ti je od Brodogradilista do Benzinske Pumpe , a cijela vala je bazen u kojemu moze biti svasta pa i palza na Poljani i to nema tko sto osporiti jer ne narusava nikakav lucki promet i sl. Druga stvar sto ti mislis da je pametno kako su stavili u planu da u Losinjskom bazenu bude preko 850 vezova, hoces reci da bi ovu obalu sada na Pljani bilo jako lijepo vidjeti sa Pontonima kao sto su sada ovi od Rujnice pa prema kampu to je zbilja reprezentativno za viditi. I druga stvar ljudi se tamo kupaju desetljecima i nikome nikada nije nista falilo cak i njihovi gosti iz apartmana na milicima koje su imali nisu htijeli ici po Cikatu i Suncanoj Uvali nego su se kupali bas u toj Losinjskoj Uvali. Prema tome o tome nemoramo diskutirati. Reci cu ti jos jednu stvar ljudi su se kupali kad je Losinjska cijela fonja isla direktno u more i nije nikda nikome nista falilo, a nema razloga da bude i sada kad kanalizacija cijela ide na Kijac. Ovaj koj navodi da gubi 1000 eura jer nema vez za barku mora mu biti jasno da ga nece imati ni da nema plaze na tom dijelu jer kad jednom Lucka uprava prosiri svoje podrucije onda je cio, i onda to ode u koncesiju moj prijatelju i onda ti koncesionar naplati vez ko svetog petra kajgana sto ti tvoj gost sigurno nece platiti.Prema tome ako Cres moze imati plaze di katamaran prolazi na 20 metara od kupaca i cak je sada izmjenejma luka iz lokalnog znacaja u zupanijsku luku nema razloga da to nemoze biti u Losinju. Osim toga dragi prijatelju sijedni u auto i odi u nCre i vidi kako su nasipali plaze izmedu Grabra i skvera i tu se ljudi iz one oklice kupaju, pa ces isto reci da je zagadjeno jer je Marina ACI tu i skver ali nije ljudi se kupaju bez problema, stoga ne laprdaj stvari koje neznas.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PLAZA U LUCIgubitnik 2 2015-03-26 20:00
Citat Gigi:
Ba s obratno , biti ce palaza jer luka Mali Losinj ako nisi znao malo se raspitaj prije nego pocnews laprdati bez veze ti je od Brodogradilista do Benzinske Pumpe , a cijela vala je bazen u kojemu moze biti svasta pa i palza na Poljani i to nema tko sto osporiti jer ne narusava nikakav lucki promet i sl. Druga stvar sto ti mislis da je pametno kako su stavili u planu da u Losinjskom bazenu bude preko 850 vezova, hoces reci da bi ovu obalu sada na Pljani bilo jako lijepo vidjeti sa Pontonima kao sto su sada ovi od Rujnice pa prema kampu to je zbilja reprezentativno za viditi. I druga stvar ljudi se tamo kupaju desetljecima i nikome nikada nije nista falilo cak i njihovi gosti iz apartmana na milicima koje su imali nisu htijeli ici po Cikatu i Suncanoj Uvali nego su se kupali bas u toj Losinjskoj Uvali. Prema tome o tome nemoramo diskutirati. Reci cu ti jos jednu stvar ljudi su se kupali kad je Losinjska cijela fonja isla direktno u more i nije nikda nikome nista falilo, a nema razloga da bude i sada kad kanalizacija cijela ide na Kijac. Ovaj koj navodi da gubi 1000 eura jer nema vez za barku mora mu biti jasno da ga nece imati ni da nema plaze na tom dijelu jer kad jednom Lucka uprava prosiri svoje podrucije onda je cio, i onda to ode u koncesiju moj prijatelju i onda ti koncesionar naplati vez ko svetog petra kajgana sto ti tvoj gost sigurno nece platiti.Prema tome ako Cres moze imati plaze di katamaran prolazi na 20 metara od kupaca i cak je sada izmjenejma luka iz lokalnog znacaja u zupanijsku luku nema razloga da to nemoze biti u Losinju. Osim toga dragi prijatelju sijedni u auto i odi u nCre i vidi kako su nasipali plaze izmedu Grabra i skvera i tu se ljudi iz one oklice kupaju, pa ces isto reci da je zagadjeno jer je Marina ACI tu i skver ali nije ljudi se kupaju bez problema, stoga ne laprdaj stvari koje neznas.
Ili ne znas ili namjerno ne govoris istinu. U svim pomorskim publikacijama stoji da je luka Mali Losinj smjestena jugoistocno od zamisljene spojnice svjetionika Poljana i Prolaza most (Boccafalsa). U lukama je zabranjeno kupanje i plivanje. Kvaliteta mora u lukama je 3. kategorije a za kupaliste se zahtijeva kvaliteta prve katekorije.
Pr4ica se da bi Lucka uprava na Poljani napravila pontone s komercijalnim vezovima za goste po pristupacnim cijenama (pola od 15 € koliko sada mi crno naplacujeno dnevno). Jos uvijek isplativo. Od tvoje ogradjene plaze ja nemam nista, Zaraditi moze samo onaj kome je obecano odobrenje za postavljanje kioska i diskoteke, a ostali neka svicu.
Moji se gosti nikada nisu tu kupali pa mi objasni sto ja kao stari stanovnik Poljane s cetiri apartmana dobijam s tom tvojom plazom?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Blago nama!Role model 2015-03-26 09:51
Po logici koju nam pokušava podmetnuti Gigi, Lošinjanima je super, u odnosu na to kako ima loših mjesta za kupanje. Kupalo se u govnima, kupa se pored katamarana, kupa se pored marina, pa zašto se ona ne bi kupalo na Poljani uz cestu i između vezova.
Nudi nam Gigi i dodatnu argumentaciju: ljudi vole to mjesto, za razliku od Čikata i Sunčane.
Izjavljujem da se ne želim kupati u govnima, među barkama i pored automobilske gužve. Izjavljujem da volim Čikat. Izjavljujem da se ne želim uspoređivati s ljudima koji ne žive na Lošinju, otoku vitalnosti, prekrasnog otoka usred predivnog i čistog mora. Želim za ljude koji žive na Lošinju, za njihove goste od kojih žive i za njihovu djecu slobodne, nezagađene i besplatne plaže. Nema nijednog razumnog argumenta koji se može potkrijepiti dokazima da za to nema novaca, uvjeta niti volje stanovnika da bude tako. Prestanite nam uređivati otok i plaže! Nakon vašeg uređivanja imat ćemo manje novaca, manju zaradu, manju kvalitetu kupanja i života i otok koji više ne privlači na nas same.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # PrstenFrodo 2015-03-26 09:57
Treba obezvlastiti prsten koji interesno povezuje i daje moć onima koji su odlučili prodati budućnost za (svoju) bolju sadašnjost i pretvorili Lošinj u samoposlugu za privilegirane.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # BiserGizmo 2015-03-26 13:32
Najzadnji je biser bio postavljeno pitanje kap. Kamalica da ce losinj zbog 400 metara plaze izgubiti status Medjunarodne luke. Prvo i osnovno tom liku su se pobrkali loncici i prica nebuloze zato je valjda napustio struku i preso u taksiste jer ovo moze izvaliti samo covijek koj nema veze sa strukom. Medjunarodna luka koja je otvoren za promet mora udovoljavati odredjenim propisima pa to se moze najbolje provijeriti u Ministarstvu Pomorstva i kapetanijama konkretno u Rijeci jer ne vijerujem da bi vd. lucki kapetan bio u stanju to podrobnije objasniti,no ovakve izjave jednoga koj sijedi u vijecu i predstavlja nas gradjane ostavlja sa velikim upitnikom kakvi nas to likovi tamo predstavljaju. Stoga Gradu i Gradonacelniku bi se bilo bolje distancirati od ovakvih glupih kometara vijecnika jer daju pogresnu sliku o svemu. I na kraju poruka kap. Kamalicu koj je predsjednik jedne potpuno minorne stranke na otoku koja je zivim cudom dospijela u vijece jer se slepala uz HDZ da se drzi svojeg obrta i taksija a ne da postavlja glupa pitanja koja nemaju veze sa mozgom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # distanciranjebirač 2015-03-26 14:08
Citat Gizmo:
Stoga Gradu i Gradonacelniku bi se bilo bolje distancirati od ovakvih glupih kometara vijecnika jer daju pogresnu sliku o svemu.
Ne pada napamet Gradonačelniku i kompićima iz koalicije da se distanciraju od njega. Ne treba im on zbog pameti i znanja nego zbog poslušnog dizanja ručice kad se glasuje. Distancirati se od njega trebaju birači na sljedećim izborima tako da ne biraju listu na kojoj je njegovo ime. Zato bi bilo potrebno da znamo što zapravo rade članovi vijeća i po tome ih ocijenjujemo kad se pojave na listama za sljedeće izbore. Ali mi to ne znamo jer nas se ne informira.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # informbiroxaver 2015-03-26 14:25
Citat birač:
Ne pada napamet Gradonačelniku i kompićima iz koalicije da se distanciraju od njega. Ne treba im on zbog pameti i znanja nego zbog poslušnog dizanja ručice kad se glasuje. Distancirati se od njega trebaju birači na sljedećim izborima tako da ne biraju listu na kojoj je njegovo ime. Zato bi bilo potrebno da znamo što zapravo rade članovi vijeća i po tome ih ocijenjujemo kad se pojave na listama za sljedeće izbore. Ali mi to ne znamo jer nas se ne informira.
Evo sada ste informirani pa na slijedećim izborima eliminirajte sve "dizače ruku" i tako spasite Lošinj !!! :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Ocjena rada vijećnikabirač 2015-03-26 15:38
Slabo smo mi o tome informirani. Zapisnici sa sjednica GV se rijetko nađu na gradskoj stranici, a pisani su tako šturo da jedva znaš o čemu se radi i kakav je odgovor na pitanje. Ne sjećam se da je ova nova novinarka Novog lista ikad objavila neko pitanje, no istina je da Purić ponekad izvijesti, ali javnost nikad ne sazna je li i kakav odgovor je dobio vijećnik kojem Gradonačelnik obeća pisani odgovor. Sve je to nedovoljno da birač dade ocjenu rada pojedinih vijećnika.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zakonbas si biser 2015-03-26 19:29
bas si biser. Konzultiraj Zakon o morskim lukama i tamo ti sve piše. Sto se tiče plaže , moras " biseru " znati , da kada plaža se evidentira u prostornom planu ima također svoja pravila, a ta su da uz ostalo mora biti i ograđena. Ograđivanje plaže na Poljani znači da nema ulaskA i izlaska čamaca na tvojoj plažici.
A sto se tiče , ako nisi znao , ono sto je rekao stari Kamalić , je vec v.d. Lučki kapetan i napisao" ili plaža ili luka ", toliko o tvom poznavanju problematike luke.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # javni beach ili bitchPero 2015-03-26 20:21
Citat bas si biser:
...Sto se tiče plaže , moras " biseru " znati , da kada plaža se evidentira u prostornom planu ima također svoja pravila, a ta su da uz ostalo mora biti i ograđena. Ograđivanje plaže na Poljani znači da nema ulaskA i izlaska čamaca na tvojoj plažici.

Šališ se! A ako se ne šališ, onda se šali Eki i ekipa u Artatorama koji su deklarirali kamenjar kao javnu plažu!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # KokosinjacBiserko 2015-03-26 21:52
Zakon , opet kakas u prazno, Medjunarodna luka nema nikakav utijecaj na predmetnu plazu, i tocno plaza mora biti ogradjena i ne sumnja se kada se jednom napravi da ce i biti ogradjena,i da nece biti plovila na njoj. Sada je bas krasno pogledati na onih 11 pontona na ulasku u Grad zbilja to je jedan representativni ulaz u Grad koj se samo u Losinju moze vidjeti, natpis Opasno po zivot ulaz na Ponton na vlastitu odgovornost. Bravo
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pobrkao loncicebas si biserujka 2015-03-28 00:12
ti si stvarno pobrkao loncice, ne razumijem koje veze imaju pontoni u luci sa tvojom plažicom. uostalom pogledaj dopi od Lučke kapetanije od 21.01.2015, klasa : 350-05/15-01/22 , ur.br:530-04-4- 2-12-15-2, zaprimljenog u gradu 23.01.2015.proč itaj ga biserujka pa će ti biti možda malo jasnije sto kaze stari kamalić. I nema namjeru vise sa tobom polemizirati uz ovu temu, jer si zaista "natprosječni biser ".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
# Biser nad BiserimaGuest 2015-03-28 07:18
Ovaj komentar je obrisao administrator
0 0 # ležarinaMost 2015-04-03 17:01
Radovima će se pristupiti u zadnjem kvartalu 2015. godine, s obzirom na nadolazeću turističku sezonu, a u ovom trenutku Hrvatske ceste poduzimaju sve potrebne aktivnosti kako bi se iznašlo privremeno rješenje za hitnu sanaciju mosta Privlaka do turističke sezone", stoji u odgovoru kojeg su Hrvatske ceste uputile Županijskoj lučkoj upravi Mali Lošinj.
Ovu informaciju našoj redakciji proslijedilo je Udruženje obrtnika Cres-Lošinj,
A gdje je tu grad, niko ne obavještava a niti grad ništa ne pita po pitanju otvaranja mosta, bravo.
(otkud informacija udruženju obrtnika odnosno vijećniku Kamaliću)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # privlačni mostmario 2015-04-03 17:42
Citat Most:
Ovu informaciju našoj redakciji proslijedilo je Udruženje obrtnika Cres-Lošinj,
A gdje je tu grad, niko ne obavještava a niti grad ništa ne pita po pitanju otvaranja mosta, bravo. (otkud informacija udruženju obrtnika odnosno vijećniku Kamaliću)
Udruženje obrtnika je umjesto tiskovne konferencije trebao organizirati popravak mosta na Privlaci dobrovoljnim radom svih obrtnika i to bi bio pravi potez. :-?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # kamionijoelek 2015-04-03 19:39
A mogla bi i Jadranka platiti hitne radove, njihovi preteški građevinski kamioni su krivi!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # ......nadcestar 2015-04-03 20:01
Citat joelek:
A mogla bi i Jadranka platiti hitne radove, njihovi preteški građevinski kamioni
su krivi!

i ne samo most, ergela kamiona je s.ebala svu cestu od Čikata do aerodroma
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # teška kategorijalolek 2015-04-03 20:17
Citat joelek:
A mogla bi i Jadranka platiti hitne radove, njihovi preteški građevinski kamioni su krivi!
To su kamioni Radnika iz Križevaca i AB gradnje iz Karlovca, zašto ŽUC dozvoljava prolaz preko mosta kamionima i strojevima iznad propisane težine. :eek:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # šuc muczlajo 2016-04-09 17:37
Citat lolek:
To su kamioni Radnika iz Križevaca i AB gradnje iz Karlovca, zašto ŽUC dozvoljava prolaz preko mosta kamionima i strojevima iznad propisane težine. :eek:
..zato jer su svi dužnosnici PGŽ-a umočeni do grla sa velikim investitorima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 09.12.2024 14:51
    ...
    Primjetno je, svakako, da spominjanje određenih područja Lošinja izaziva neviđenu agresiju komentatora i nipošto ih ne zanima što imam napisati, ne zanimaju ih detalji niti sami pokušavaju dodatno se informirati. Jedino što ih zanima je što prije ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 09.12.2024 14:47
    Šest skupina hadezeovaca
    Vrlo važno :-x Predizborno prenemaganje i ništa više. Ostaje članica stranke osuđene za korupciju u RH koja je sada definitivno postala protuustavna di ktatura. Kako piše jedan kolumnist, HDZ je klasična mafijaška zločinačka organizacija po svakoj ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 09.12.2024 14:39
    Upravo sada
    Doslovno sad si obrisao moj konkretan upis sa konkretnim podacima. S tim da ja ne tvrdim da se tamo nalazi bespravna gradnja, nego ukazujem da se radi o zemljištu u vlasništvu Republike Hrvatske. A ne znam da tamo postoje državne instalacije. Imam sve ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 20:29
    ......
    Ništa konkretno ti nisi pisao. Pogledaj kako su to radili iz Ustrina. Fotografije, zemljišne čestice ...Istina, učinka nije bilo ali ovo je Grad za bespravne graditelje.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 18:57
    Anonimno je legitimno
    Znam da nisi zaboravio, namjerno si izostavio - zato navodnici. Iz njemu poznatih razloga o kojima sad ne bih polemizirao, on zaista piše detaljnije, ali radi se o nekoliko pojedinih slučajeva (za koje se da primijetiti da imaju nešto zajedničko). Ja ...

    Read more...

     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    gost 08.12.2024 18:51
    Vraća li se Elvis?
    Vratit će se Elvis. Veterinar je potrošena roba. Možda će opet sa Maljevcom na izbore a možda i ne. Jer prevarili suga u dva mandata. i.imgur.com/ugpioiR.jpg (http://i.imgur.com/ugpioiR.jpg)

    Read more...

     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    ****** 08.12.2024 18:34
    Ništa ja nisam zaboravio
    Pa to znači da to nije bila moja nego njegova jugoslavija. Ja nisam imao privatni avion. Malo ih je bilo koji su ga mogli imati. On ga je imao.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 18:26
    Irelevantno piskaranje
    Ništa ja nisam zaboravio. Ali o bespravnoj gradnji piše i Banić. Piše više, sadržajnije i pod svojim imenom. Ti s tvojim piskaranjem si irelevantan.

    Read more...

     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    komunista 08.12.2024 18:11
    pilot
    Zaboravljaš da je G. Volarić za vrijeme tvoje jugoslavije imao svoj privatni avion bio pilot,vodio jeobiteljski obrt fotografske radnje, radio na teh. pregledu vozila. dolaskom nove Hrvatske izgradio je novi centaar RIO zaposlio je svoju djecu obzbjedio ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 17:49
    Nitko drugi neće
    Bespravna gradnja. Zaboravio si bespravnu gradnju. Najviše o njoj pišem. Doslovno u komentaru na koji odgovaraš pišem o potencijalnoj bespravnoj gradnji o kojoj sam čuo. Kao i o mnogim drugim stvarima, čitatelji ovdje o tome mogu pročitati samo od ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 15:32
    Maskiranje izbornih obećanja
    Povodom ove vijesti je Banić iz Inicijative za legalnost Lošinja je na FB napisao: Baš sam se pitao čega će se dosjetiti Gradonačelnica da zamaskira svoja neispunjena izborna obećanja. Kad ona, hrabra kakva već jest, ravno na Plenkovića i Vladu RH! E ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 15:20
    Tuljanska inicijativa
    Mnogo sveobuhvatnija od Vegeta inicijative je Tuljanska inicijativa. Anonimna, ali miješa se u mnogo širu problematiku. Od od problema što Hrvatice neće da rađaju, tj. demografije i strahota Istanbulske konvencije do ugroze lista Nobocty i ruske ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 13:45
    ...
    Vegeta Inicijativa... u sve se miješa eto i u tehnologiju pročistača a sad i u poreznu politiku države... valjda je bespravna gradnja riješena pa se ide dalje dok ima elana... ... načuo sam da se sprema novi krug izgradnje uz more na području ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 13:30
    Razočarani trol
    A koji iznos Grad jeste zaradio, ako zaraditi još uvijek znači ono što se zasluži radom, što se dobije za rad; ili nagrada, plaća, nadnica, beriva, primanja, odnosno razlika između kupovne i prodajne cijene, ono što se dobije trgujući; dobit.S bolom u ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 08.12.2024 13:05
    Navodni
    Dijete drago, ne znam patiš li od sindroma pretjeranog korištenja navodnih znakova, jesi li nepismen ili namjerno griješiš, ali citirani dio teksta je bez prijevoda nerazumljiv. Naime, semantička značenja navodnih znakova su sljedeća: Izravni citat: Kada ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 11:42
    Točka na "i".
    Taj iznos Grad nije zaradio nego će izmjenama zakona i povećanjem porezne represije pod prijetnjom sile i utamnjičenja biti oduzet onima koji su taj novac zaradili. Razočaran sam vašim stavom o opravdanosti tog harača i svrstavanjem uz HDZ Andreja ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Inicijativa za legalnost Lošin 08.12.2024 11:21
    Kud plovi ovaj brod
    Ta njena najava kod mene izaziva samo bojazan za psihičko stanje građanke Ane Kućić, trenutno u funkciji Gradonačelnice Grada Mali Lošinj. Svakako je zabrinjavajuće. Jedan ugledni političar, rekao je: VLAST SE MOŽE IZGUBITI ALI OBRAZ NE! Argumentaciju ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    hranitelj tuljana 08.12.2024 10:48
    ...
    Da... Furio je trebao pametnije postupiti. Trebao je biti na čelu organizacije koja izdaje "glasilo", plaćeno novcem poreznih obveznika. U tom "glasilu" trebao je objavljivati "članke" kojima "nemilice dere" i "ne štedi" HDZ. Tada bi ti iz tog glasila ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 08.12.2024 08:38
    U ime zajednice Talijana
    U Saboru ima ljudi koji su tamo sjedili od 1992 godine, jedan od njih je Furio Radin. U ime svojih birača iz zajednice Talijana, a za vlastitu korist glasao je protiv opoziva Vlade. Ako doživi mirovinu, imat će mirovinu dva puta veću od prosjeka plaće ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 06:53
    Pljuska Plenkiju?
    Ana Kučić, HDZ-ova gradonačelnica Malog Lošinja, objavila je na Facebooku da će potpuno nadoknaditi povećanje paušalnog poreza po krevetu, a planira to učiniti putem poticaja. U slučaju da se zaista odluči na korak koji najavljuje, HDZ-ovka bi se ...

    Read more...

     
  • NISMO SVI NJEZINI

    gost 07.12.2024 21:02
    Idiota za predsjednika!
    Primorac, netom nakon što je Plenković rekao da kandidati nemaju što pametovati o mirovinama, iznio svoj plan za umirovljenike Ustvrdio je da će umirovljenici ove godine božićnicu dobiti zahvaljujući - njemu.

    Read more...

     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    asdf 07.12.2024 17:53
    Poticaj za podršku
    Bilo je to prije dvije godine: [BESPOVRATNI POTICAJI LOŠINJSKIM PODUZETNICIMA I POLJOPRIVREDNICIMA] Danas su u Palači Fritzi svečano potpisani ugovori o dodjeli poticaja za 38 poduzetnika i obrtnika te 32 poljoprivrednik a s područja Grada Malog Lošinja ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 13:19
    Tuljnov kalambur
    Da li si kalambur "Naziv otkriva navodni namjeru" ispljunuo namjerno ili ne znaš gramatiku hrvatskog jezika? Pismeni ljudi znaju da se pridjevi s imenicama slažu u rodu, broju i padežu. Znam da sam ovime ugazio u močvaru, ali nisam mogao odoljeti.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 10:36
    Tuljan u ništa
    Nije stvar u nazivu nego proračunskoj stavci koju je usvojio Sabor.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ABC 07.12.2024 10:02
    Panika, rizik, diskriminacija
    Ovaj Anin potez treba shvatiti kao potez očajnika. U panici što pola godine prije narednih izbora nije ispunila gotovo ni jedno obećanje kojim je "kupila" ovaj mandat izložila se riziku sukoba sa uobraženim šefom stranke koji ne trpi suprotstavljanj e.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 07:10
    Predizborni trik ili greška u koracima?
    I njezin stranački šef se služi svim sredstvima u borbi za popularnost. Nevjerojatni proračunski manevar za predizborni dar. Vlada božićnice umirovljenicima vodi kao 'sanaciju posljedica ruske agresije na Ukrajinu' Vlada je novac za neplaniranu isplatu ...

    Read more...

     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    Nikola 07.12.2024 05:04
    ....
    Slično kao što je Agroproteinka, obiteljska firma ministra Grlić Radmana, monopolist na tržištu, ali je ipak od Vlade RH u dvije godine dobila 1,4 milijuna eura poticaja. S jedne strane poticaji, a s druge strane, tvrtka redovito vlasnicima isplaćuje ...

    Read more...

     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    Zumba 06.12.2024 18:08
    Poticaji monopolistu
    Da se podsjetimo kako je dragom Aleksandru pomagano da može davati neizmjeran doprinos zajednici i obr tništvu.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 06.12.2024 17:23
    A.K. protiv A.P.?
    HDZ-ova gradonačelnica pobunila se protiv Plenkovićevog poreza: ‘Odlučila sam poduzeti korake...‘ Ana Kučić tvrdi kako je turizam ključan za Mali Lošinj i da bi porez na nekretnine naštetio stanovnicima grada. Gradonačelnica Malog Lošinja Ana Kučić ...

    Read more...

     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    asdf 06.12.2024 09:33
    Plastični anđeo
    Ako je nešto neizmjerno ne može se ni vrednovati. Kao magistra ekonomije gradonačelnica bi morala znati da je mjerenje temelj svakog vrednovanja. Ali ona je postala političarka. Političarka hadezeovskog kova :sad:

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 09.12.2024 14:51
    ...
    Primjetno je, svakako, da spominjanje određenih područja Lošinja izaziva neviđenu agresiju ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 09.12.2024 14:47
    Šest skupina hadezeovaca
    Vrlo važno :-x Predizborno prenemaganje i ništa više. Ostaje članica stranke osuđene za ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 09.12.2024 14:39
    Upravo sada
    Doslovno sad si obrisao moj konkretan upis sa konkretnim podacima. S tim da ja ne tvrdim ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 20:29
    ......
    Ništa konkretno ti nisi pisao. Pogledaj kako su to radili iz Ustrina. Fotografije, zemljišne ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 18:57
    Anonimno je legitimno
    Znam da nisi zaboravio, namjerno si izostavio - zato navodnici. Iz njemu poznatih razloga o ...
     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    gost 08.12.2024 18:51
    Vraća li se Elvis?
    Vratit će se Elvis. Veterinar je potrošena roba. Možda će opet sa Maljevcom na izbore a ...
     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    ****** 08.12.2024 18:34
    Ništa ja nisam zaboravio
    Pa to znači da to nije bila moja nego njegova jugoslavija. Ja nisam imao privatni avion.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 18:26
    Irelevantno piskaranje
    Ništa ja nisam zaboravio. Ali o bespravnoj gradnji piše i Banić. Piše više, sadržajnije ...
     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    komunista 08.12.2024 18:11
    pilot
    Zaboravljaš da je G. Volarić za vrijeme tvoje jugoslavije imao svoj privatni avion bio ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 17:49
    Nitko drugi neće
    Bespravna gradnja. Zaboravio si bespravnu gradnju. Najviše o njoj pišem. Doslovno u komentaru ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 15:32
    Maskiranje izbornih obećanja
    Povodom ove vijesti je Banić iz Inicijative za legalnost Lošinja je na FB napisao: Baš sam ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 15:20
    Tuljanska inicijativa
    Mnogo sveobuhvatnija od Vegeta inicijative je Tuljanska inicijativa. Anonimna, ali miješa se ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 13:45
    ...
    Vegeta Inicijativa... u sve se miješa eto i u tehnologiju pročistača a sad i u poreznu ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 13:30
    Razočarani trol
    A koji iznos Grad jeste zaradio, ako zaraditi još uvijek znači ono što se zasluži radom ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 08.12.2024 13:05
    Navodni
    Dijete drago, ne znam patiš li od sindroma pretjeranog korištenja navodnih znakova, jesi ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 11:42
    Točka na "i".
    Taj iznos Grad nije zaradio nego će izmjenama zakona i povećanjem porezne represije pod ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Inicijativa za legalnost Lošin 08.12.2024 11:21
    Kud plovi ovaj brod
    Ta njena najava kod mene izaziva samo bojazan za psihičko stanje građanke Ane Kućić, trenutno ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    hranitelj tuljana 08.12.2024 10:48
    ...
    Da... Furio je trebao pametnije postupiti. Trebao je biti na čelu organizacije koja izdaje ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 08.12.2024 08:38
    U ime zajednice Talijana
    U Saboru ima ljudi koji su tamo sjedili od 1992 godine, jedan od njih je Furio Radin. U ime ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 06:53
    Pljuska Plenkiju?
    Ana Kučić, HDZ-ova gradonačelnica Malog Lošinja, objavila je na Facebooku da će potpuno ...
     
  • NISMO SVI NJEZINI

    gost 07.12.2024 21:02
    Idiota za predsjednika!
    Primorac, netom nakon što je Plenković rekao da kandidati nemaju što pametovati o mirovinama ...
     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    asdf 07.12.2024 17:53
    Poticaj za podršku
    Bilo je to prije dvije godine: [BESPOVRATNI POTICAJI LOŠINJSKIM PODUZETNICIMA I POLJOPRIVREDNICIMA] ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 13:19
    Tuljnov kalambur
    Da li si kalambur "Naziv otkriva navodni namjeru" ispljunuo namjerno ili ne znaš gramatiku ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 10:36
    Tuljan u ništa
    Nije stvar u nazivu nego proračunskoj stavci koju je usvojio Sabor.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ABC 07.12.2024 10:02
    Panika, rizik, diskriminacija
    Ovaj Anin potez treba shvatiti kao potez očajnika. U panici što pola godine prije narednih ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 07:10
    Predizborni trik ili greška u koracima?
    I njezin stranački šef se služi svim sredstvima u borbi za popularnost. Nevjerojatni ...
     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    Nikola 07.12.2024 05:04
    ....
    Slično kao što je Agroproteinka, obiteljska firma ministra Grlić Radmana, monopolist na ...
     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    Zumba 06.12.2024 18:08
    Poticaji monopolistu
    Da se podsjetimo kako je dragom Aleksandru pomagano da može davati neizmjeran doprinos ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 06.12.2024 17:23
    A.K. protiv A.P.?
    HDZ-ova gradonačelnica pobunila se protiv Plenkovićevog poreza: ‘Odlučila sam poduzeti ...
     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    asdf 06.12.2024 09:33
    Plastični anđeo
    Ako je nešto neizmjerno ne može se ni vrednovati. Kao magistra ekonomije gradonačelnica bi ...