Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Primjedbe na predložene projekte uređenja obale na Kadinu i Zagazinjinama

Korisnička ocjena:  / 10
LošeNajbolje 

plazaInicijativa Čovjek po mjeri otoka izradila je primjedbe na predložene projekte uređenja obale na Kadinu i Zagazinjinama te pozvala građane da ih potpišu i pridruže se nezadovoljstvu inicijative zbog nepridržavanja prostornoplanskih rješenja te površnog i nemarnog projekta uz puno improviziranja i malo brige za uklopljenost u prirodni krajolik i kvalitetu destinacije Lošinja.

Primjedbe je potpisalo 155 građana i predane su gradskoj upravi u roku.

SAŽETAK PRIMJEDBI

1. Budući da predloženi projekti proizlaze iz usvojenih prostornih planova Grada Malog Lošinja, dajemo primjedbe o netransparentnosti objava prostornih planova. Prostorni plan donesen 2008.godine, mijenjan je pet puta te je postao nepregledan za praćenje. Zadnje, V. izmjene nisu objavljene na web stranicama Grada i nema kartografskog prikaza plana.
Predlažemo Gradu da sačini pročišćenu verziju prostornog plana te da ga objavi na stranicama Grada.

2. Nema valjane pravne podloge za donošenje ovog projekta jer u prostornom planu niti područje obale Kadin niti Zagazinjine nije uvršteno ni u jednu kategoriju korištenja i namjene zemljišta, nije označeno kao plaža, stoga se ne ovom području ne smiju poduzimati nikakvi radovi. Tek dio područja Zagazinjine označen je u prostornom planu uz šire područje poluotoka Kijac kao uređena plaža Bojčić, za koju plan predviđa donošenje detaljnog plana uređenja, što je sukladno intenciji Grada da se cijelo područje Malog Lošinja digne na višu kategoriju.

3. Predloženi zahvati ne uzimaju u obzir maksimalnu zaštitu krajobraznih vrijednosti i uvažavanja autohtonosti područja te korištenja materijala koji ne nagrđuju prirodni okoliš. Glavni projekti su izrađeni površno, nemaštovito i nedovoljno inventivno, bez uvažavanja specifičnosti područja, konfiguracije prirodne obale i ne obrađuju zaštitu gromača. Vode se već uhodanom matricom korištenja neprimjerenih materijala za prirodni krajolik obale, predviđajući previše betona, upotrebu teške mehanizacije i miniranja.

Planiraju se preširoki betonski prilazi do sunčališta, sunčališta od neprimjereno žutog benkovačkog kamena te betonski prilazi od sunčališta do mora, sa betonskim platoima veličine 4m2, na visini od 60-90 cm iznad mora i inox stepenicam i rukohvatima. Radi se velikim površinama koje se žele urediti, točnije o 225 m2 betonskih pristupa i 452 m2 sunčališta na obuhvatu Zagazinjina i 748 m2 postojeće obalne šetnice te 204 m2 betonskih pristupa, 270 m2 sunčališta i 548 m2 obalne šetnice na Kadinu. S obzirom na navedenu veličinu zahvata u prirodnoj obali, projektiranje i izvedba moraju biti maksimalno uklopljeni u prirodni okoliš. Mjetimično projekt predviđa betoniranje onih površina koje već jesu ravne i koje kupači već bez ikakvih poteškoća koriste za sunčanje i skojih bez poteškoća ulaze u more. Ističemo da su ove stijene odredište upravo onih kupača koji namjerno izabiru prirodne plaže bez artificijelnih intervencija.
Sanitarni čvorovi koji se smještaju izvan obuhvata područja uređenja obale nisu opisani ni skicirani, pa se ne zna njihov izgled, uklopljenost u prirodu i što manju vidljivost, nepotrebno se i nesuvislo planiraju sa odmorišnim površinama za posjetioce s kamenim improviziranim klupama i stolicama (za koga?).

Prijedlozi za kvalitetniji pristup izradi glavnih projekata uređenja obale/plaže:
1. Cijelo područje Zagazinjina i Kadina (i drugih područja Malog Lošinja) zaslužuje promišljenije i kvalitetnije ciljane projekte primjerene destinaciji sa 4 /do 5/ zvjezdica. Razina predloženih projekata je površna i neprimjerena trendovima i namjerama Grada i turizma za zaštitom glavnog resursa -prirodnog okoliša – i kvalitetnijim razvojem turističkog mjesta. Ako su prirodna obala i plaže glavni resurs za razvoj turizma onda predložene glavne projekte treba revidirati, uskladiti ih sa planovima višeg reda te izraditi sukladno ovim primjedbama i prijedlozima građana kao i vizijom cijele destinacije. Također pozivamo Grad Mali Lošinj da na ovo područje radi dobivanja što kvalitetnijih rješenja za uređivanje javnih prostora i njihovo oblikovanje provede javne arhitektonsko-urbanističke natječaje.

2. Predvidjeti trajno popravljanje svih postojećih gromača na obom području, koje nisu sami građani popravili u radnim akcijama. Na taj način će vizualno cijelo područje postati atraktivnije i uređenije, a sa aspekta sigurnosti za kupače to je i neophodno (sada su ne nekim djelovima gromače urušene, a ispod njih prolaze ljudi ili su smještena sunčališta).
3. Pristupne putove od glavne obalne šetnice do sunčališta planirati samo gdje je nophodno te uže od projektiranih i od kamena. Koristiti kamen sivo-bijeli, primjer istarski kamen. Koristiti i drvene obloge/deccking ukoliko je to zbog vremenskih uvjeta moguće. Pristupe od sunčališta do mora planirati od kamena.
4. Sunčališta planirati uklopljena u neravnine postojećih stijena, ne iznad postojećeg kamenog terena (ne kalemiti na postojeću podlogu). Koristiti kamen sivo-bijeli, primjer istarski kamen te drvene obloge/deccking gdje je to zbog vremenskih uvjeta moguće: npr. uz glavnu obalnu šetnicu desno i lijevo, naročito gdje je podloga pretežito zemljana.
5. Ulaze u more planirati maximalno između prirodnog kamenja, u postojećoj konfiguraciji, u izvedbi kamenim opločenjem u more, samo rijetko sa platoima za ulaz u more i što na nižoj visini od mora, te u što manjoj površini. Izvedba od kamena sivo-bijelog, primjer istarski kamen. Po mogućnosti koristiti i drvene obloge/deccking (montažne) u obliku uže hodne površine /mostići/ za ulaz u more.
6. Sanitarni čvorovi su potencijalna opasnost od neugodnih mirisa, nehigijene, nedovoljnog održavanja i uništavanja izvan ljetne sezone kada se ne koriste. Stoga se predlaže izvidjeti mogućnosti planiranja i izvedbe tipskih, samočistećih sanitarnih čvora (primjer Eurodmodul) i to po jedan za svaku obalu. Sanitarne čvorove planirati locirane na prirodno zaklonjenijoj površini, od pogleda i sunca, bez izgradnje nepotrebnih odmorišta, klupica i sl. oko sanitarnih čvororva.
7. Kao podlogu za ugradnju kvalitetnijih i primjerenijih materijala u cilju maximalne zaštite prirode i prirodne obale nalazimo u svim strateškim dokumentima o razvoju turizma HR te strateškim dokumentima GML (Glavni plan razvoja turizma, Plan održivog razvoja), prostornim planovima i stavovima stručnjaka pa i konzervatora , citat iz mišljenja na Odluku o koncesiji plaže Čikat „ izvođenje novih struktura u smislu postavljanja drvenih pontona, izvođenje solidnih struktura te definiranje sunčališta sa što manje betona odnosno max.upotreba kamena „.
8. Kao primjer navodima iz ovih primjedbi I prijedloga daje se primjer uređenja obale Banj u Šibeniku te upotreba drvenih obloga, pa i montažnih, gdje je to moguće: www.floorexpert.hr.

Cjeloviti tekst primjedbi koji će biti predan Gradu

Komentari: 

66 # Stvarno?Željka Fattorini 2015-04-23 19:11
Oprostite, ali ove drvene obloge su jednostavno ružne. Usudio bih se reći i ružnije od betona.
zapravo, jedina im je prednost nad betonom što ih se jednog dana kad se svi slože da su ružne, može maknuti. Čemu govoriti o velikoj ljubavi prema lošinjskom kamenu, a truditi se da se taj kamen ne vidi?
Mislim da se komplicira previše. Plaža na Zagazinama može postati funkcionalnija već sa par malih zahvata tj. popunjavanja pukotina kamenjem ili sl. Sve više od toga je čisti neukus i apsolutno nerazumijevanje Lošinja kao takvog.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Ljepota betonagost 2015-04-23 19:20
Citat Željka Fattorini:
Plaža na Zagazinama može postati funkcionalnija već sa par malih zahvata tj. popunjavanja pukotina kamenjem ili sl.
A sve to za samo milju i pol kuna ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
23 # 999Željka Fattorini 2015-04-23 19:34
govorim o kamenju, a ne o betonu. I govorim o zbilja minornim zahvatima putem radnih akcija.
Betonizaciju, naravno, ne podržavam. Više mi je na umu osposobiti plažu tako da negdje umjesto dva ručnika stanu tri. Sve više od toga je nepotrebno.
pozdrav
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
15 # Stvar ukusaSeebad Cigale 2015-04-23 20:14
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # zagazinjinemusa keseđija 2015-04-26 17:18
ajde sta se bunite,sad kad dasmir otvori sljastičarnu,im at cete di lizat slaju...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
111 # Nerazumijevanje LošinjaBojana Genov 2015-04-23 20:51
Citat Željka Fattorini:
Plaža na Zagazinama može postati funkcionalnija već sa par malih zahvata tj. popunjavanja pukotina kamenjem ili sl. Sve više od toga je čisti neukus i apsolutno nerazumijevanje Lošinja kao takvog.
Slažem se! Ja mislim da je ta plaža predivna i ne bih radila na njoj ništa. Ali, kad već postoji potreba za više kupališnog prostora - a izgleda da postoji jer će većina Čikata biti za naplatu, onda je bolje raditi intervencije koje nisu trajne, koje nisu velike i koje koriste prirodni materijal. Konzervatori su dali sugestije za Čikat da se koristi drvo, drvo je tradicionalni materijal kupališta. Drvene palete se mogu postaviti na velike površine uz stazu s druge strane te tako dati površinu za sunčalište da se ne uništava kamenjar.

I da, uređivanje ovih plaža je odraz nerazumijevanja Lošinja. Godinama susrećem iste goste Lošinja na tim plažama, neke od njih i 30 godina, i ono što oni na njima vole je upravo to što su prirodne, što nema buke, trgovina, objekata, ničeg artificijelnog, što je iza šuma iz koje se čuju cvrčci i ptice, što obiluje raslinjem, što nema prometa.

Naš prvi prijedlog je NE radovima na ovako velikom području (samo urediti tamo gdje je već intervenirano), tek ako se ipak radi onda manje maligna varijanta.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # ZagazineŽeljka Fattorini 2015-04-23 21:58
Istina, drvene su površine vjerojatno manje no što se to na ovim slikama može činiti i pretpostavljam kako bi postavljene s druge strane staze bile prihvatljive. Slobodan sam reći da primjerske slike baš i ne "čine pravdu" prema vašem projektu, a 2 od 3 linka koja ste postavili ne mogu se otvoriti.
pozdrav
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # drvena oblogakupač 2015-04-28 13:09
popuniti pukotine (s ukusom) između grota sa malo kamena i betona da to drži je najviše u skladu s okolinom (ne dalje od pola puta do Glavica) staviti još koji rukohvat,uredit i još koji prilaz moru za starije i to je to .
Znajte da na Zagazinama dere bura nije to Čikat ni zapadna strana ,drveni deckovi mogu bit ok za Čikat(kao nekad) ,za zaštićenu uvalu a Zagazine to nisu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
41 # ...hranitelj tuljana 2015-04-23 20:04
Podržavam predložene izmjene, osim upotrebe drva.
Samo će to onaj tko je platio radove vjerojatno isto kroz jedno vrijeme dati u koncesiju pa bude opet kmeeee...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # ...crnika 2015-04-23 22:44
Sve je to unaprijed izrežirano i pripremljeno da se da u koncesiju.Gari i društvo su se već dogovorili kako će opet za..biti Lošinjane.Bio sam na jednom sastanku gdje se je pričalo kako ljudi iz vana imaju love pa da će se dati poslije u koncesiju
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # ojo de carnikabepo 2015-04-24 07:53
Citat crnika:
Sve je to unaprijed izrežirano i pripremljeno da se da u koncesiju.Gari i društvo su se već dogovorili kako će opet za..biti Lošinjane.Bio sam na jednom sastanku gdje se je pričalo kako ljudi iz vana imaju love pa da će se dati poslije u koncesiju
Mogli bi mi ovu vlast dati nekome otoku u koncesiju na primjer Sv. Grgur, Goli otok... :o
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # drvene oblogeBojana Genov 2015-04-24 09:36
Evo dio prepiske vodjen s tvrtkom Fibas koja prodaje obloge i ugradjuje ih.

"Na tržištu postoje razne vrste ( i porijekla ) deckinga sa i bez atesta , garancija , deklaracija ...
Kod deckinga , osim same njegove kvalitete i vrste drveta vrlo je bitan način ugradnje kako bi vijek trajanja bio što duži te naravno namjena o čemu Vi i pišete.

Moja preporueke je WPC decking izrađen od bambusova drva s udjelom polymera otpornog na UV zrake.
U prilogu šaljem sliku iz naših referenci.
Taj decking je dugovječan , ne zahtjeva održavanje , postojan je na utjecaj mora , kiša , snijega , sunca.
Ugradili smo ga na javnu površinu palžu Banj u Šibeniku. U zadnjih tri godine morali smo intervenirati i mijenjati neke ploče koje su pukle uslijed vandalizma i ništa drugo.
U svakom slučaju kod nabavke obavezno tražiti atest i jamstveni list. Ukoliko su Vam potrebni takvi dokumenti rado ću Vam poslati."
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # wpc=wood plastic compositeŽeljka Fattorini 2015-04-25 14:56 Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # tj. na engleskomŽeljka Fattorini 2015-04-25 14:57 Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
93 # Moj prijedlog za ZagazinePV 2015-04-24 13:40


Maknuti suhozide koji su do staze uz more. Kamenje od tih suhozida upotrijebiti za popravak suhozida koji su slijedeći iza (do crvene granice). Prostor koji je između što više poravnati upotrebom lagane mehanizacije (mali bageri i rovokopači). Ne dirati veće raslinje i borove koje tu rastu.
Od maknutog suhozida kamenje upotrijebiti za zidanje prilazu do mora a i za eventualne platoe. Višak kamenja može se samljeti i upotrijebiti za nasipavanje poravnatog prostora. Taj prostor ako je većeg nagiba izvesti terasasto i tu isto upotrijebiti kamen od maknutog suhozida.
BB, Beach Bar, ugostiteljski objekt a WC-i tamo gdje su predviđeni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
74 # stolietne shumehranitelj tuljana 2015-04-24 18:52
Bitno je sačuvati stoljetne borove šume što su recimo na ovoj slici... ili
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Prvobitno stanjeparolaš 2015-04-25 09:28
Što, ti bi da se sve vrati u prvobitno stanje prije pošumljavanja? Po onom što vidim na tome marljivo radi diljem otoka, a sve "po zakonu i kako struka kaže" u prijevodu s Kapelijeve parlatine, kako investitori hoće.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
17 # !!!!pape 2015-04-25 09:19
Citat PV:
BB, Beach Bar, ugostiteljski objekt a WC-i tamo gdje su predviđeni.
da naravno, može i Bitch Bar koji će u skladu sa gradonačelnikov im blagoslovom raditi od 0-24. Aleluja!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Suhozidkupač 2015-04-28 08:34
znači , ti bi novi suhozid koji će bit ljepši,stariji i autentičniji od postojećeg ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Hoćemo replike, a ne originalePimp 2015-04-28 09:22
Citat kupač:
znači, ti bi novi suhozid koji će bit ljepši,stariji i autentičniji od postojećeg ?
Pa takav će biti i cijeli Čikat. Srušene su originalne austougarske vile i hoteli, a na njihovom mjestu grade se identične replike, ljepše i auteentičnije od originala. Suhozide treba srušiti i samljeti za građevinske radove, a borove posjeći da se oslobode površine za gradnju. Evo slike iz vremena kad se nepromišljeno pošumljavalo otok. Žena nosi vodu u kablu na glavi za zaljevanje sadnica, a u pozadini je vila Karolina u izgradnji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
46 # ..............beach drive 2015-04-25 12:18
Ono gore bi bila vizualno nepojmljiva katastrofa. Drvena obloga ne ide na prirodnu grotu, nego na pješćanu ili zemljanu podlogu iz svima razumljivih razloga.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
62 # drvena oblogamulder 2015-04-25 13:54
Slažem se, ta drvenarija nikako ne pristaje, najbolje je poravnati i počistiti u pozadini staze kako predlaže pv.
Dobilo bi se dovoljno mjesta za ležanje i lijepo bi se uklopilo u postojeći ambijent. Na plaži svakako fali ugostiteljski objekat koji bi radio od 0-24. Amen ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
35 # drvena podloganeznalica 2015-04-25 14:12
Upravo drvene podloge idu, da se izbjegnu betoni. A nije li i prirodnije? Ali znamo tko gura beton i što veće količine. Zašto dakle drvo kada može beton? Beton vam je u glavi. ;-) :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
92 # na starolice 2015-04-25 14:15
Ne razumijem povike ako se i sruši poneki bor. Šumu na Čikatu nitko ne održava, nitko u nju ne ulaže ništa. Meni čist dobro izgledaju ove stare fotografije. Ne vidim niti jednog bora. Ako želimo sačuvati starinu, onda to svakako nije bor. A bor je najobičniji korov, ispod njega ništa ne uspijeva osim ljenčina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Ne pričaj, posadiZelena gerila 2015-04-25 14:55
Borovi stari 130 godina jesu starina i kao takve ih treba čuvati i planski saditi nove, pomiješane s crnikama i drugim vrstama drveća, da šuma bude stabilnija.

Tko bi to trebao raditi, druga je priča. Dok se Hrvatske šume, Javna ustanova Priroda i Grad Mali Lošinj dogovore što i kako napraviti, predlažem svima da boriće koji im niču po vrtovima (ili uzgoje sadnicu crnike, lovora, jasena i sl. ako im je draže) presade na neku od sve brojnijih čistina na Čikatu.
Kada bi svatko od nas posadio bar jedno stablo godišnje, Čikat bi se počeo obnavljati, a kada bi u sadnju uključili i svoje goste (da i oni posade "svoje" stablo), Čikat bi imao sjajnu budućnost. Bor je korov samo u glavama onih koji nikada nisu zasadili niti jedno stablo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Šuma ili poljoprivreda?Frodo 2015-04-25 17:08
Nemojte se praviti ludi. Svi znaju da je šuma na Čikatu zamijenila poljoprivredu, koja je bila oskudna, škrta i mukotrpna. Ali, danas nije izbor između poljoprivrede i borova. Danas je izbor između ravnoteže prirodnog i urbaniziranog pejzaža ili sve sam beton, apartmani, parkinzi, ugostiteljski objekti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Poljoprivreda na Čikatu?Haračić 2015-04-25 22:50
Citat Frodo:
Nemojte se praviti ludi. Svi znaju da je šuma na Čikatu zamijenila poljoprivredu

Ma koju to poljoprivredu?! Možda mršave pašnjake za još mršavije ovce? Čikat je bio ljuti kamenjar s ponekim kržljavim vinogradom koji su uništile boleštine. Jedino spomena vrijedno plodno područje na Lošinju je ono od Ćunskog polja to rta Kurila (dio toga je već zabetoniran aerodromom, a i još će kada se proširi pista, no to nikoga ne smeta). Pa ne bi Lošinjani stoljećima "tukli more" da su mogli živjeti od domaće poljoprivrede, kao npr. Rabljani (koji nemaju pomorsku tradiciju). Prestanite više pričati bajke o tamo nekoj "lošinjskoj poljoprivredi". Injoranti!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
3 0 # Loš kao LošinjTežak 2015-04-26 08:37
Pa otok je dobio ime po tome što je oduvjek bio loš za poljoprivredu :-*
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Privat propertyBageraš 2015-04-26 09:19
Citat PV:


Maknuti suhozide koji su do staze uz more. Kamenje od tih suhozida upotrijebiti za popravak suhozida koji su slijedeći iza (do crvene granice). Prostor koji je između što više poravnati upotrebom lagane mehanizacije (mali bageri i rovokopači).
Sva sreća da je dio ovih zemljišta privatan! Sumnjam da bi Grad Mali Lošinj krenuo u otkup zemlje, ne radi to ni za važnije potrebe (kompostište), a kamoli zato da bi lošinjske guzice udobno sjedile na suncu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # kako kolamulder 2015-04-26 11:55
Kako su onda neki vlasnici kuća koje su odmah iznad, u prvom redu do mora, zapasali još terena skoro do mora.
Bome i gradili po njima čak. Pupavac, Popov, Lulić prednjače. Njima je to nono ostavio.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Lošinj kakav je nekad bioFrodo 2015-04-26 09:25
Citat Haračić:
Prestanite više pričati bajke o tamo nekoj "lošinjskoj poljoprivredi". Injoranti!
Ne pričamo o rajskim vrtovima, nego o maslinicima i vinogradima, zbog kojih su se ljudi upustili u krčenje zemljišta, napravili gromače, uzeli od krša što se uzeti da. Činjenica je da je ovo područje bilo kultivirano, dokaz tome su zidovi posvuda po Čikatu. A čak i da nije tako, zar itko ima prijedlog da se Čikat pretvori u golet? Ili da se kultivira pilama, betonom i apartmanima?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
76 # Drvena kupalištaKupač 2015-04-25 15:21
Drvo je tradicionalni materijal od kojeg se grade kupališta na cijelom Mediteranu, pa mi ne ide u glavu zašto ljudi misle da se ne uklapa u naš ambijent. Drvo s vremenom izblijedi i dobije sivkastu patinu (kao i naplavine), pa se vrlo lijepo uklapa u okolne grote. Osim toga, drvo se puno manje zagrijava od kamena ili betona, pa je ugodnije za ležanje i bosonogo hodanje. Ako drvene terase (na mjestima gdje su sad one kameno-betonske krparije) ne bi bile dovoljne, uvijek se može dodati jedna drvena "riva" uz samo more kao i par plutajućih drvenih sunčališta dalje od obale za one mlađe i aktivnije. A za najmlađe bi dobro došao i jedan tobogan.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
24 # Ciljani glavni projektSandokan 2015-04-25 15:37
U potpunosti se slažem s Kupačevim argumentima, ali raspravu drvo ili beton / kamen smatram bezpotrebnom jer gradska vlast ne bi uvažila ni tisuću potpisa za prijedlog drvenih sunčališta. Takozvani glavni projekt je naručen i plaćen za betonažu s ciljanim izvođačima radova pa vlast neće dopustiti da građani kvare posao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # kupalište?Željka Fattorini 2015-04-25 16:01
zagazine nisu čikat, stijene nisu kupalište, beton nije kamen, wpc nije drvo.
rasprava je svakako potrebna, ali itekako promašena.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
17 # Ciljani ciljSandokan 2015-04-25 16:16
Rasprava je bespotrebna jer nikakve primjedbe na projekt neće biti usvojene iz jednostavnog razloga što se radi o "ciljanom" utrošku milju i pol kuna iz gradskog proračuna. A promašena je iz drugih razloga. Na primjer, nitko ne obraća pozornost na ključne primjedbe:

1. Budući da predloženi projekti proizlaze iz usvojenih prostornih planova Grada Malog Lošinja, dajemo primjedbe o netransparentno sti objava prostornih planova. Prostorni plan donesen 2008.godine, mijenjan je pet puta te je postao nepregledan za praćenje. Zadnje, V. izmjene nisu objavljene na web stranicama Grada i nema kartografskog prikaza plana.

2. Nema valjane pravne podloge za donošenje ovog projekta jer u prostornom planu niti područje obale Kadin niti Zagazinjine nije uvršteno ni u jednu kategoriju korištenja i namjene zemljišta, nije označeno kao plaža, stoga se ne ovom području ne smiju poduzimati nikakvi radovi. Tek dio područja Zagazinjine označen je u prostornom planu uz šire područje poluotoka Kijac kao uređena plaža Bojčić, za koju plan predviđa donošenje detaljnog plana uređenja, što je sukladno intenciji Grada da se cijelo područje Malog Lošinja digne na višu kategoriju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # lošinj bathsŽeljka Fattorini 2015-04-25 17:11
imaš pravo.
ili ili rasprave ne vode nigdje, ako je o glavnom problemu već "raspravljeno". povlačim svoje primjedbe na drvene podloge.
Živjelo kupalište Zagazine!
Živjelo kupalište Kadin!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Vuk sit i ovce na brojuSandokan 2015-04-25 17:25
Citat Željka Fattorini:
Živjelo kupalište Zagazine!
Živjelo kupalište Kadin!
Samo da znaš, takvo što ne postoji. Nigdje u projektu se ne spominju kupališta, nego "uređenje obale". Zašto? Zato da se 1,5 milijuna kuna iz proračuna prošverca kroz rupe u prostornom planu da izvođač bude sit a propisi na broju :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # ZagazinjineBeach Bar 2015-04-25 16:12
Materijal je već tu


a i strojevi
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # zagazagazine 2015-04-25 17:09
To su strojevi i materijal za kanal elektrike za kijac, za izvođenje radova nema potrebne dozvole...
Bravo za gospođu JOvić ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # pluskvamperfektandrea 2015-04-25 17:51
Citat zagazine:
To su strojevi i materijal za kanal elektrike za kijac, za izvođenje radova nema potrebne dozvole...
Bravo za gospođu JOvić ?
Tko više traži građevinsku dozvolu, ti si čist ponorel !!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
310 # Odrzivost ili privremeni konformizamDunja 2015-04-25 18:48
Kako to da 80-ih godina, kada je turista na Losinju bilo vise nego ikada nakon toga, nikome nisu smetale grote i prirodnost nasih stijenovitih plaza na Zagazinama, Kadinu i Bojcicu? Dapace, ljudi su i tada, kao sto ce i uvijek, dolaziti na otok zbog njegove specificne prirode, a ne zbog hotela, bazena i spa komfora - po to se ide u toplice npr. Ovdje se radi samo o losem i neukusnom trendu u razvojnoj politici Losinja i turizma na otoku te o trendu konformizma i lijenosti koji zagovara to da covjek/konzumen t mora doci do svakog odredista autom i da na tom odredistu mora imati sve sto mu tog tren padne na pamet: kavu, sok, sladoled, mekanu podlogu i nekog da ga poceska.

Ako ikada dodje do razgovora o tome kako napraviti visak lezalisnih mjesta, sto je po meni, ako uzmemo u obzir ovu gornju cinjenicu, potpuno nepotrebno, prvo trebamo uzeti u obzir da na tim plazama i okolo njih (u borovim sumicama) ima masu povrsina koje treba samo malo zagladiti i maknuti komadice sljunka da bi se dobile lijepe i velike ravne povrsine (te na taj nacin ustediti silne novce na nepotrebne radove). Jos prosle godine sam ukazivala na te povrsine kada smo vise puta (gradani, djelatnici Grada i struka) obilazili Zagazine kako bi malo bolje proucili teren.

Ako NITI TO NIJE DOVOLJNO, ono sto mi predlazemo je POP UP plaza, u vidu drvenih deckova koji se postavljaju i skidaju. POP UP na zapadu oznacava nesto privremeno. Dakle, privremeni restorani, ducani, galerije i dr, to je vec postala svakodnevica u svijetu, slobodno si progooglajte, a taj se trend temelji na tome da se svijet razija nezaustavljivom brzinom i da se prirodni resursi iskoristavaju prekomjerno i nepopravljivo. Zato svi, i arhitekti i urbani planeri i ostali, razmisljaju kako se dalje razvijati, a pri tome ostavljati sto manji utjecaj na okolinu kako bi nesto ostalo i za buduce generacije.
Dakle, sto se tice konkretno POP UP plaze, treba stati i razmisliti, konzultirati se sa strukom, sa ljudima iz svijeta koji imaju iskustva u slicnim projektima i napraviti plan po kojemu se lezalista izvode od prirodnog i izdrzljivog materijala, u formama i oblicima koji se lijepo uklapaju u okolis, ne nagrduju ga te ono najbitnije, da se nakon svake sezone skidaju i ostavljaju prirodni, stjenoviti pejzaz netaknutim. O TOME SE RADI.

Mislim da je to, u svakom slucaju, deset puta bolja ideja od posipanja betona pri cemu je izgled plaze i karakter Zagazina, Bojcica i Kadina izgubljen ZAUVIJEK.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # evo pa si birajtepop up decks 2015-04-25 20:23 Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # ništa od guglanjapop up corn flakes 2015-04-25 21:49
Citat pop up decks:
url]http://www.google.hr/search?q=pop+up+decks&espv=2&biw=1280&bih=685&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=LNs7VZXWBIqwPLzggeAB&ved=0CAYQ_AUoAQ
ja ne razumijem što se to predlaže, kaže se proguglajte si može li nam netko to nacrtati na situaciji, kao što je projektant nacrtao svoju ideju?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
23 # dodatno objasnjenjeDunja 2015-04-26 15:04
Citat pop up corn flakes:
Citat pop up decks:
url]http://www.google.hr/search?q=pop+up+decks&espv=2&biw=1280&bih=685&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=LNs7VZXWBIqwPLzggeAB&ved=0CAYQ_AUoAQ
ja ne razumijem što se to predlaže, kaže se proguglajte si može li nam netko to nacrtati na situaciji, kao što je projektant nacrtao svoju ideju?
Mislim da je ideja dosta jasno prezentirana: ravne drvene podloge koje se montiraju i demontiraju po potrebi na izabranim lokacijama, umjesto betona koji ostaje zauvijek. Cak su i fotomontaze uvrstene u clanku. Ako bi htjeli da vam nacrtamo, bilo bi lijepo da se i nas plati kao projektante.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Sretno s timpop down 2015-04-26 16:08
Ono što je pokazano na fotomontažama ima nekoliko ozbiljnih sigurnosnih problema. Također nije objašnjeno na koji način će postolje biti namontirano na grote između šetnice i obale bez dodatne devastacije plaže, no vjerujem da netko o tome vodi računa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # dodatno objasnjenje br 2Dunja 2015-04-26 16:44
to su samo prijedlozi, a ne nekakvi zavrsni nacrti. i primjer da postoji vise nego jedno rjesenje.
kada bi krenuli konstruktivno razgovarati, sigurna sam da bi nasli pravu soluciju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
41 # nejasnogost 2015-04-25 19:14
Ne znam zbog čega se inzistira na Zagazinama i Kadinu kad postoji divni Čikat i jugozapadna obala?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # totalna rasprodajao.p. 2015-04-25 19:46
Citat gost:
Ne znam zbog čega se inzistira na Zagazinama i Kadinu kad postoji divni Čikat i jugozapadna obala?
Čikat je otišao,a kako stoje stvari i jugozapadna obala će za njim,kao i Poljana,ostao je Kadin i Zagazine
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Jugozapadna obala?Kupač 2015-04-25 22:11
Koji dio jugozapadne obale? Ajmo od crkvice redom: Veli žal je već par godina toliko gusto prekriven ležaljkama i suncobranima da se ne možeš ni probiti do mora, na stijenama sve do Borika i na samom Boriku teško je naći slobodno mjesto od hotelskih gostiju, a u nastavku je FKK za koji se plaća ulaznica, bez obzira kupali se tu ili samo prolazili dalje (ne postoji staza koja bi zaobišla FKK!). S Borikom završava i "motorizirana priča", dalje se može samo pješice (ili barkom, koju imaju samo neki sretnici).
Nižu se Šešula, Canguski, Mala i Vela Draga, Sunfarni - sve redom lijepe, ali majušne plažice pretrpane nautičarima. Pa Krivica i Balvanida, ne znaš koja je ljepša, ali ponovo hrpa što vikendaša, što nautičara. Mrtvi umorni stižemo u Plieski, a kad tamo na žaliću hrpa smeća koje mareta stalno nanosi. Ostaje nam Vinikova. Jesti li se ikada kupali na Vinikovoj? Toliko kupanju na jugozapadnoj obali Lošinja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Tempus fugithranitelj tuljana 2015-04-26 11:31
Na mjestima koja nisu zaštićena nego tuče jaka bura, i beton je privremeno rješenje :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # hranitelj tuljana 2015-04-26 12:57
Citat Kupač:
...ali ponovo hrpa što vikendaša, što nautičara.
Koji bezobrazluk, kako se samo usuđuju?! Zar ne znaju da jedino vi imate pravo na te uvale???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # plavi cvijetmate 2015-04-26 14:20
Citat hranitelj tuljana:
Citat Kupač:
...ali ponovo hrpa što vikendaša, što nautičara.
Koji bezobrazluk, kako se samo usuđuju?! Zar ne znaju da jedino vi imate pravo na te uvale???
Uvale će se zaželiti nautičara, a nautičara biti neće !!! :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # TrolčinaHranitelj trolova 2015-04-26 18:29
Hajde trolčino smiri se. Popij pifce za žifce :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # ?Gošća 2015-05-06 12:41
Citat gost:
Ne znam zbog čega se inzistira na Zagazinama i Kadinu kad postoji divni Čikat i jugozapadna obala?

A gdje bi trebali ići turisti sa Zagazinjina na plažu? Kako su trenutno uređeni Bojčić, Kadin i Zagazinjine, jednostavno niti ne stanu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # NautičariKupač 2015-04-26 15:01
Bit će nautičara po lošinjskim valama kao i uvijek, možda i više no ikad, jer su u nekoj od zadnjih promjena prostornog plana višestruko povećali broj nautičkih vezova. Slijedi koncesioniranje , gradnja "popratnih objekata" i masna naplata. Uostalom, nautičare ne zanima naša pretrpana gradska luka, osim kada moraju u nabavu. Njih zanimaju upravo naše "divlje" vale.
P.S. Pod nautičarima mislim prije svega na jedriličare, a ne na gliseraše.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # most na Privlacinino 2015-04-26 15:44
Citat Kupač:
Njih zanimaju upravo naše "divlje" vale.
P.S. Pod nautičarima mislim prije svega na jedriličare, a ne na gliseraše.
U svim peljarima je objavljeno da se most na Privlaci ne otvara zbog kvara, te sve jedrilice i jahte koje dolaze iz smjera Raba, Krka i Punta Križe produžiti će prema Dalmaciji bez zaustavljanja u marini ili luci. Prema stručnim procjenama to je 30 % manje nautičara na ovom području.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # plaža Banjtata i ja bi ovo 2015-04-26 17:07
cjeloviti prikaz plaže Banj u Šibeniku moguće je pogledati na fotogafijama na sljedećem linku

www.sibenik.hr/.../plaza-banj

vrijednost investicije je 3.000.000 kn
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # 20%a di sam tu ja 2015-04-26 21:01
Citat tata i ja bi ovo:
cjeloviti prikaz plaže Banj u Šibeniku moguće je pogledati na fotogafijama
vrijednost investicije je 3.000.000 kn
A tu nema stina, gromača niti grote, a nema tuteka niti Jančića niti Klaića jer je veliki posao za male šolde.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # podloga za brainstormingevo vam fotošoperi 2015-04-26 18:21
nijedna ideja nije bedasta



crtajte što god vam padne na pamet :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # sramotaTZ 2015-04-27 09:35
Citat evo vam fotošoperi:
nijedna ideja nije bedasta
To je sve sto je grad i turisticka ulozila za 30 godina od kada ubiru boravisnu po jedan eura od turista
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # užasadobe 2015-04-27 09:44
Ljudi moji, pa na što ovo liči?
Ovo je i iz aviona užas. Ove FLEKE, ko da nas je neko bombardirao G.....A.
Ovo treba hitno vratiti u prirodno stanje. A ONI žele napraviti još novih FLEKA.
UŽAS !
Treba napraviti samo nekoliko kamenih stepeništa za prilaz moru a sunčališta i ležališta OD STAZE PREMA KOPNU.
Daj ljudi uozbiljite se, otvorite oči.
NEĆEMO FLEKE, NEĆEMO BETON !!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # turistička zajebnicapindžur 2015-04-27 10:42
Citat adobe:
Ljudi moji, pa na što ovo liči?
Ovo je i iz aviona užas. Ove FLEKE, ko da nas je neko bombardirao G.....A.
Ovo treba hitno vratiti u prirodno stanje. A ONI žele napraviti još novih FLEKA.
UŽAS !
Zato vozimo skupa auta i putujeno svijetom !!! :o
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # kamp čikat..pionirka 2015-04-26 20:13
u sjeni rasprave o zagazinama i uređenja plaže u uvali čikat, prošlo je prilično nezapaženo doslovno peglanje pikamerom 200 m plaže u kampu čikat..(svi lovci na prstace,ikada, do sada su manje štete napravili nego jadranka u jednom danu u toj uvali) i nasipanje nekim čudnim žalom koji će prvo jugo odnijeti.. i novo krčenje još šume za one grozote od pvc bungalova.
katastrofa kako se jadranka bahato ponaša prema prirodi... ovi naši skorobogati.. puuhhh ... šta će tek biti kada todorić uđe u turistički biznis, kada je menagment slao u mexiko da kupe fore, kao, ono, resorte zatvorene.. čuj, mexiko..to je ono gdje gradonačelnici naručuju ubistva buseva studenata.. i dnevno ginu stotine.. normalno da moraju ograditi goste.. ali ovdje..nekako mislim da ograđuju nas..
ovo bučno ulaganje u plaže je samo uvod u ograde..
jako brzo će krupnom kapitalu zasmetati 50% smještaja kod malih privatnika.. ograde na plažama mogle bi poslužiti eliminaciji bijedne konkurencije..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # knjigu u ruke...hranitelj tuljana 2015-04-28 17:17
Sve ovo što vam se događa dogodilo se već mnogim turističkim mjestima u Hrvatskoj i još mnogima bude a rezultat je turističke monokulture. O tome je pisano puno radova i analiza...

Jednostavno, ako postoji samo jedan resurs koji donosi novac, na tom resursu će biti veliki pritisak.

Teško je postići da sve bude kao i u vrijeme none Đovanija a da se s druge strane tuče velika lova na turistima.

Ili da ne dolaze, samo pošalju eure?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
6 0 # za sve ostalo tu je mastercardhranitelj tuljana 2015-04-28 17:21
...osoba koja je uzela nick iz zločinačke diktature temeljene na strahovladi, ograđivanju te fojbiranju neistomišljenik a govori kritički o "ograđivanju".. . neprocjenjivo.. .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Nomen est omenPoglavnik 2015-04-28 18:20
Osoba koja je uzela imbecilni nick bez ikakvog smisla sudi o sadržaju komentara na temelju nicka koji je uzeo komentator. Neprocjenjiva glupost.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Zatrpavanje obale na ČikatuŠetač 2015-05-06 14:58
Dok se raspravlja o što prirodnijem uređenju plaža na Zagazinama i Kadinau (kojeg na kraju ni neće biti), na drugoj strani, u uvali Čikat događa se UŽAS od totalne betonade čitavog poteza od Haračićevog spomenika do pješčane plaže. Nasuti dijelovi obale su daleko veći no što se moglo pretpostaviti iz onih 3D simulacija, nestale su sve stijene (osim "ostatka ostataka" kraj Velog mula), a i tako uska uvalica ispod Alhambre suzit će se u močvarni rukavac. Količina betona ispod Bellevuea upravo zastrašuje. Što li je bilo na pameti arhitektu koji je ovo projektirao? Piramide? Tko je uopće dozvolio ovako veliki i nepovratni zahvat na tako značajnoj površini turistički najvažnije uvale na otoku Lošinju i to bez ikakvog prethodnog javnog uvida u projekt? Županijska i gradska vlast stavile su građane pred svršen čin. Vlast je promjenjiva, koncesija će isteći, promijenit će se i vlasnici vila, hotela... ali ova devastacija je trajna. Sram bilo svih koji su ovo dozvolili!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Naknada za sramKalimero 2015-05-06 15:34
Citat Šetač:
Sram bilo svih koji su ovo dozvolili!
Dobili su bogatu naknadu za sram pa će ga lakše podnijeti. A zaradilo se i na betoniranju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # betoniraj me nježnokoko bil 2015-05-06 17:34
Citat Kalimero:
Dobili su bogatu naknadu za sram pa će ga lakše podnijeti. A zaradilo se i na betoniranju.
Krvavi su ti novci zarađeni na devastaciji uvale i šetnice, povijest im to neće oprostiti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kanalizacijavoda 2015-05-06 19:15
Vidi, vidi vodstvo grada je na Iloviku imala sastanak o kanalizaciji,ka da tamo u drugom redu pognute glave her flik Badurina, kako ste na.ebali kada Vam her flik koji neslužbeno radi za grad složi patku sa kanalizacijom ...
Pažljivo kod otvaranja pašteteda ne izleti i tamo gospodin iz drugog reda pognute glave,ajme majko
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # ja.jaMa ki 2015-05-06 20:36
Zar Badurina radi u gradu ?
Kako je samo pametan (zna svakom iole važnom liku viriti iz g.zice), a kako zna spletkariti, mama moja, kao pravi a naravno dobro to i naplatiii.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # hoću ovo, hoću onoKPJ 2015-05-09 08:19
Ovo je katastrofa. Predloženi gradski projekt nema veze sa važećim prostornim planovima koje je donio sam grad. Projektni zadatak izgleda kao da ga je napisala pročelnica komunalnog sustava koja radi svoje nestručnosti ima problema sa autoritetom čak i u vlastitoj službi, pa zadatke izvršava u skladu sa partijskim metodama bivše države.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # dogoovaranjeOdustanko 2015-05-09 09:00
Citat KPJ:
Ovo je katastrofa. Predloženi gradski projekt nema veze sa važećim prostornim planovima koje je donio sam grad.
To je i napisano u primjedbama inicijative. Zato Kapeli odustaje od projekta. Kao, neka se prvo ljudi dogovore :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # za projekt spremnistanko 2015-05-09 09:41
Citat Odustanko:
[quote name="KPJ"]To je i napisano u primjedbama inicijative. Zato Kapeli odustaje od projekta. Kao, neka se prvo ljudi dogovore :lol:
Nema dogovora dok ne dođe nova vlast koja se razumije u projekte i urbanističke planove. Ovo su diletanti koji znaju samo grabiti za sebe, a fućka im se za građane.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Plaža po mjeri čovjekaHumanitarac 2015-05-09 11:11
Mislim da bi predložene drvene obloge bile idealno rješenje za izvedbu rampe kojom bi se osigurao pristup moru osobama sa invaliditetom i smanjenom pokretljivošču, kao i djeci sa posebnim potrebama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # lova, lova...dežurni 2015-07-17 22:15
Prema kojim planovima i prijedlogu za uređenje plaže na Valdarkama ? I to na brzinu, prije napravljeno nego dogovoreno.
Kopirali prijedlog uređenja plaža na Zagazinama i Kadinu.
Pa tko više može pohvatati konce ovim muljanjima gradske vlasti kao i Lošinj parkinga?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Svršen činZbunjola 2015-07-18 01:46
Citat dežurni:
Prema kojim planovima i prijedlogu za uređenje plaže na Valdarkama ? I to na brzinu, prije napravljeno nego dogovoreno.
Kopirali prijedlog uređenja plaža na Zagazinama i Kadinu.
Pa tko više može pohvatati konce ovim muljanjima gradske vlasti kao i Lošinj parkinga?
Što su i kud prije napravili na Valdarkama? Cestu? Parking? Plažu? Apartmansko naselje? I što planiraju još napraviti? Nitko ništa ne zna i onda se odjednom pojavi novo gradilište, rampa, naplata.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # jeremijađoko 2015-07-18 07:52
Citat Zbunjola:
Što su i kud prije napravili na Valdarkama? Cestu? Parking? Plažu? Apartmansko naselje? I što planiraju još napraviti? Nitko ništa ne zna i onda se odjednom pojavi novo gradilište, rampa, naplata.
Zbunjola ne zna tko ima vilu na Valdarkama izgrađenu kada i hotel Punta u Velom. Zovu ga" lošinjski Manolić" i drma svim vlastima od osamdesetih godina do danas.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Privatizacija javnog dobraKoncesionarko 2015-07-18 08:29
Valdarku je Županija dala u koncesiju na temelju Kapelijeve suglasnosti. Inače, davanje u koncesiju je riječ ublaženica za privatizaciju javnih dobara. Kao kad umjesto "govno" kažeš "kakica".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kad je bal nek je balval 2015-07-18 23:00
Na podizanju bijele zastave i lijepa Martina...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Da vas priupitamNeznalica 2017-12-18 09:29
Na otoci.net Purić je izvijestio o koncesiji za izgradnju građevine uređene plaže Kadin. Zna li netko štogod pobliže o toj temi? Izgradnja kakve građevine, na temelju čega će se graditi, kome je dato u koncesija i za koliku naknadu?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # izvolišhvala na pažnji 2017-12-18 12:25
Citat Neznalica:
Na otoci.net Purić je izvijestio o koncesiji za izgradnju građevine uređene plaže Kadin. Zna li netko štogod pobliže o toj temi? Izgradnja kakve građevine, na temelju čega će se graditi, kome je dato u koncesija i za koliku naknadu?
Imaš u materijalima za 5. sjednicu GV, točka 13.
mali-losinj.hr/.../...
citat iz odluke:
O D L U K U
o koncesiji za posebnu upotrebu pomorskog dobra – izgradnja građevine uređene plaže
Kadin u Malom Lošinju.
Članak 1.
Gradsko vijeće Grada Malog Lošinja (u daljnjem tekstu: Davatelj koncesije) daje
koncesiju za posebnu upotrebu pomorskog dobra Gradu Malom Lošinju (u daljnjem tekstu:
Ovlaštenik koncesije) i to za k.č.br 19/1 i 3620, obje k.o. Mali Lošinj - grad, koje se nalaze u zoni zahvata, a čine pojas pomorskog dobra, u svrhu uređenja plaže, a s ciljem povećanja kapaciteta i zaštite iste.

Također su iz gradskog proračuna planirana sredstva za projekt uređenja plaže Kadin u visini od 1.330.000,00 kn.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Tko tu koga ....Neznalica 2017-12-18 13:20
Citat hvala na pažnji:
Citat Neznalica:
Na otoci.net Purić je izvijestio o koncesiji za izgradnju građevine uređene plaže Kadin. Zna li netko štogod pobliže o toj temi? Izgradnja kakve građevine, na temelju čega će se graditi, kome je dato u koncesija i za koliku naknadu?
Imaš u materijalima za 5. sjednicu GV, točka 13.
Hvala, ali iz materijala se vidi da se koncesija daje za maglovitu "posebnu upotrebu" pomorskog dobra izgradnjom građevine nepoznatih gabarita i namjene, ali ne piše na temelju čega će se graditi, niti kome se daje koncesija, po kojoj cijeni, a ni na koji rok. Pa ako se koncesija daje u svrhu uređenja plaže, a s ciljem za uređenje plaže i povećanja kapaciteta i zaštite iste, zašto se za taj projekt planira više od milijun kuna iz gradskog proračuna?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # hvala na pažnjinema na čemu 2017-12-18 17:05
Citat Neznalica:
Hvala, ali iz materijala se vidi da se koncesija daje za maglovitu "posebnu upotrebu" pomorskog dobra izgradnjom građevine nepoznatih gabarita i namjene, ali ne piše na temelju čega će se graditi, niti kome se daje koncesija, po kojoj cijeni,a ni na koji rok. Pa ako se koncesija daje u svrhu uređenja plaže, a s ciljem za uređenje plaže i povećanja kapaciteta i zaštite iste, zašto se za taj projekt planira više od milijun kuna iz gradskog proračuna?
Upravo tako.
Ima tu još nekoliko meni nejasnih stvari, ali vjerujem da bi predlagatelj točke 13. zainteresiranoj javnosti mogao pružiti odgovore na sva potrebna pitanja, pa i više od toga.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Ne daj da te vuku za nosgost 2017-12-20 17:54
Zanimljivo da je spomenuto postojanje gradskih odbora. Purić je na otoci.net izvijestio da je Dakić-Barichiev ich zatražio pregled dosadašnjeg početka rada pojedinih gradskih odbora, na što je predsjednik vijeća Elvis Živković (HNS) odgovorio da su dosad počeli raditi odbori za gospodarstvo, za imenovanja ulica, za razvitak manjih mjesta, Ocjenjivački sud, te odbori za ekologiju, odnosno prostorno planiranje. Iz izviješća se ne vidi je li Dakić bio zadovoljan "pregledom", ali ja nisam. Meni i mnogim drugima ništa ne znači što predsjednik GV kaže da su neki odbori počeli raditi, ako ne znam i što su radili. Dakiću, drugi put pitaj i ne daj da te se vuče za nos ako nisi u koaliciji s adezejcima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Turio Siniša pivo da se ladi ...Gost 2017-12-21 08:35
Jako ozbiljno pitanje?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Kapetani panonske plovidbeKoncesionarko 2017-12-18 19:18
Radi se o još jednom biseru stručnih službi grada. Točka 13. zadnjeg GV bila je dodjela koncesije za posebnu uporabu pomorskog dobra. Tom odlukom Grad Mali Lošinj daje koncesiju onome koji ju traži, Gradu Malom Lošinju. Dakle Grad Mali Lošinj dodjeljuje kocesiju Gradu Malom Lošinju. Bravo...

Iz materijala je vidljivo da u principu ne rade ništa ali su zato platili projekte.

Da sami sebi ne bi trebali davati koncesiju mogli su iščitati iz potvrde na projekt koje im je dalo Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture. Koje im je napisalo da se radi na području pomorskog dobra u općoj uporabi i da njime prema redovno upravlja jedinica lokalne samouprave pa navedeni zahtjev treba predvidjeti u godišnejm planu upravljanja. Umjesto toga eksperti u gradskoj upravi dodjeljuju koncesiju sami sebi. Valjda su si tako važniji i bitniji.

Nije važno što su nesposobni, važno je da su bahati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 15.01.2025 16:33
    Svima im ga je dosta
    Ljudi bliski vrhu HDZ-a za Telegram: 'Narodu je Plenkovića dosta, a bome i nama. Izgubio je doticaj s realnošću, okružio se ulizicama' Naši sugovornici se slažu da bi bilo bolje da je Milanović pobijedio u prvom krugu: 'Sada je razotkrivena sva strahota ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Aldo 15.01.2025 16:23
    Birači poručili da im je dosta
    Ovakva, sumanuto uvjerljiva pobjeda, jasno pokazuje ne samo što birači misle o kandidatu kojeg je HDZ stavio pred njih i nasuprot Milanovića, već i o vlasti koja devet godina drži sve ključeve političke moći u zemlji. Pardon, gotovo sve. ‘Ovo sad ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    WoW 15.01.2025 16:02
    ...
    Baš čudno da HDZ-ovku nisu uhapsili čim se nije javila na izdržavanje zatvorske kazne, nego tek kad su antirežimski novinari koji mrze sve što je hrvatsko, počeli istraživati tko je osoba koja je svojom pametnom izjavom zadivila cijelu Hrvatsku. Kad će ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 15.01.2025 15:23
    Pokazalo se što birači žele!
    Nezajažljiva firerska pohlepa za prisvajanjem svih državnih funkcija nagnala je Plenkovića da se pokuša dočepati i komande nad Hrvatskom vojskom. Ustavne smetnje planirao je zaobići kandiranjem za predsjednika države svoje lutke na koncu Dragana ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Lino 15.01.2025 14:17
    ..........
    Ovo više dolikuje nekom turističkom animatoru ili službeniku turističkog ureda nego jednoj gradonačelnici.

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 15.01.2025 13:46
    Kad hadezeovke marširaju
    Može Plenki poručivati štogod mu paše, ali zbivanja prelaze u farsu. Kao klinci u pučkoj školi hadezejci se dure na pobjednika izbora i prkosno javljaju da neće doći na inauguraciju. A portali javljaju da su policajci htjeli odvesti HDZ-ovku s hit ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    NN 15.01.2025 12:44
    Džabe su krečili
    Istina je da su lošinjski hadezejci poslušali naredbu. Ali 17 posto glasova za Plenkijevog kandidata spram preko 80 posto za protivnika znači da im je trud bio uzaludan. A kad znamo što je ostalo od nekadašnjeg ogranka i ko ga vodi, tko ima glavnu ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 15.01.2025 12:20
    Najbolje zna gradonačelnica
    Glavna vijest u Hrvatskoj ovih dana je da predstavnici HDZ-a nisu čestitali predsjedniku Milanoviću na pobjedi, niti će sudjelovati na njegovoj inauguraciji. Takvo ponašanje moglo bi se opisati kao nesportsko, a u političkom smislu – nepoštivanje volje ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    abc 15.01.2025 10:42
    Za dobro jutro s Facebooka
    U samo pola godine dogodile su se tektonske promjene u percepciji građana, o "ekipici" koja nam vodi državu. Na to su utjecali događaji, primjer Bartulice koji je izbornu pobjedu slavio dolaskom u stožer u Ferrariju, s vozačem koji je međuvremenu ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Aldo 14.01.2025 22:05
    Cirkus ide dalje
    Predsjednik stranke Andrej Plenković za poraz Dragana Primorca, “sjajnog kandidata”, kako ga je nazvao, okrivio je birače, medije, lokalne stranačke organizacije. Pruženu ruku suradnje Zorana Milanovića je odbio kao “PR potez”, a stranka je, poput ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    abc 14.01.2025 19:22
    Svi su krivi samo ne on
    Plenković to zna pa je u nabrajanju krivaca za ovaj sramotni poraz okrivio sve pa i lokalne organizacije HDZ-a. Koje kao nisu prepoznale poziv na buđenje.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Gost 14.01.2025 17:35
    Promidžbene bombice
    Naravno da je za promidžbene bombice AK plaćala sitniš. Prema iTranspaentnost krajem godine bilo je nekoliko isplata od po oko 400 eura. Sve kao Ostale usluge promidžbe i informiranja - Ured Grada Objava oglasa i Ostale tekuće donacije - Novi list za ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    abc 14.01.2025 15:55
    .......
    A meni nije jasno zašto to zanima tebe koji svoj identitet skrivaš kao kurva usrane gaće ;-)

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 14.01.2025 14:51
    ...
    Na Lošinju HDZu ne treba većina glasova, tako oni ne dolaze na vlast. Oni imaju svoju bazu i tome treba dodati da uvijek isti pojedinci predlažu narodu da glasaju za "ljutu oporbu" a svaki put ta ljuta oporba formirati vlast s HDZom. Dodajmo tu i one ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 14.01.2025 13:19
    16.6 posto za primorca
    Ni ti nisi shvatio poruku. Kao i sva ta bulumenta oko Plenkovića Lošinjski hadezejci su se pretrgli da po zapovjedi središnjice nagovaraju ljude da zaokruže onog blefera. Ali birači na otoku Aninih djedova su izborom Milanovića zapravo glasali protiv ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 14.01.2025 10:23
    Uloga Novog lista u izbornoj kampanji
    To što je AK platila Novom listu je sitniš prema novcu koji je s računa HDZ-a iskeširao AP. “Bomba” kampanje u korist primorca, na štetu Milanovića stigla je iz Novog lista samo dva dana prije izborne šutnje. Tada je Novi list, kroz tekst glavne ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 14.01.2025 09:56
    "Želimo da sve ostane isto!"
    Snažna poruka birača: "Dosta nam je, ovako više ne ide, zato želimo da još pet godina bude isto kao do sada"!!!

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 13.01.2025 19:17
    Dosta nam je!
    A ona nasmijana budala Grlić Radman kaže da je Primorac moralni pobjednik :lol: Ovakva, sumanuto uvjerljiva pobjeda, jasno pokazuje ne samo što birači misle o kandidatu kojeg je HDZ stavio pred njih i nasuprot Milanovića, već i o vlasti koja devet ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Z.R. 13.01.2025 16:06
    Od Prvog od tisuću do primjera drugima
    A u današnjem otočnom biltenu Novog lista na cijeloj stranici plaćeni oglas Besplatno dopunsko zdrvstveno osiguranje za sve umirovljenike s patetičnim podnaslovom Naš cilj je stvoriti zajednicu u kojoj svaki građanin ima dostojanstvo, podršku i osjećaj ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    MR 13.01.2025 10:55
    Poduzetničko uhljebnički kružok HDZ-a
    Ovaj ponižavajući broj glasova za kandidata HDZ-a Primorca u gradu kojim vlada HDZ nije ocjena samog Primorca a ni Milanovića. To je "palac dolje" za poduzetničko uhljebnički kružok okupljen oko gradonačelnice (HDZ). Gledam dana u Novom list plaćeni oglas ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 10:02
    Narcističko japajakalo
    Da nikad ne pišeš o sebi i da je to "lako vidljivo, zabilježeno i dokazivo" vidimo po tome što čak i dan nakon senzacionalnog poraza HDZ-a u izborima za predsjednika države pišeš o sebi :lol: Može li išta biti važnije od tvog anonimnog narcističkog ...

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 13.01.2025 09:42
    Podbačaj zadane kvote glasova
    Središnjica HDZ-a je sve ogranke stranke zadužila kvotama glasova za svog kandidata Primorca. Ogranak Mali Lošinj je zadužen za 1500 glasova. Sa 487 ostvarenih glasova za Primorca ili 32 % zaduženja jako je podbacio. Ali ako će predsjednik stranke ...

    Read more...

     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    gost 13.01.2025 07:32
    Potop?
    Birači koji su u ovom Gradu izišli na izbore pokazali su da su politički pošteniji i razumniji od hrvatskog prosjeka. Sada je pitanje je li to zato što je kandidat HDZ-a bio loš ili je to odraz nepovjerenja prema lokalnom HDZ-u. Izbori za lokalnu vlast ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 07:16
    Anonimno japajakalo
    Narcisoidnost. Tuljan je avatar nekog stidljivog japajakala rekao bi Milanović.

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 12.01.2025 21:13
    Sram ih bilo
    Ni Plenković nije čestitao Milanoviću, za neviđeni izborni fijasko Dragana Primorca okrivio građane i medije: 'Ovo nije moj poraz' Poručio je da Primorčev neuspjeh na izborima nije njegov poraz

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Herzog 12.01.2025 19:24
    Tehničar
    Muzejski tehničar prkosi s tom izložbom

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 12.01.2025 19:14
    ???
    Meni samo nije jasno zašto šute pojedinci koji su u prošlosti za sebe javno tvrdili da su antifašisti. Jesu li prestali biti antifašisti, ili iza svega stoji prizemnije objašnjenje?

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 12.01.2025 17:33
    ........
    Ovako je muzej dočekao jutro. Plakati su istaknuti, goli grčki atleta u pozadini a između plakata se vidI red panoa zložbe. ... i.imgur.com/UVjx18D.jpg (http://i.imgur.com/UVjx18D.jpg)

    Read more...

     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 14:41
    Neprimjereno i politički pogrešno
    Neprimjereno, neumjesno i politički pogrešno je izbore za predsjednika RH prirediti u prostoru izložbe sa dvadesetak panoa u čast čovjeka spremnom na smrt u borbi za Lošinj kao talijanski otok. Među izloženim panoima je i onaj koji ga slavi kao ...

    Read more...

     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    DD 12.01.2025 12:40
    Trolam, dakle postojim
    Mogao si to napisati i kraće: "Samo sam trolao".

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 15.01.2025 16:33
    Svima im ga je dosta
    Ljudi bliski vrhu HDZ-a za Telegram: 'Narodu je Plenkovića dosta, a bome i nama. Izgubio ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Aldo 15.01.2025 16:23
    Birači poručili da im je dosta
    Ovakva, sumanuto uvjerljiva pobjeda, jasno pokazuje ne samo što birači misle o kandidatu ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    WoW 15.01.2025 16:02
    ...
    Baš čudno da HDZ-ovku nisu uhapsili čim se nije javila na izdržavanje zatvorske kazne, nego ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 15.01.2025 15:23
    Pokazalo se što birači žele!
    Nezajažljiva firerska pohlepa za prisvajanjem svih državnih funkcija nagnala je Plenkovića ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    Lino 15.01.2025 14:17
    ..........
    Ovo više dolikuje nekom turističkom animatoru ili službeniku turističkog ureda nego jednoj ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 15.01.2025 13:46
    Kad hadezeovke marširaju
    Može Plenki poručivati štogod mu paše, ali zbivanja prelaze u farsu. Kao klinci u pučkoj ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    NN 15.01.2025 12:44
    Džabe su krečili
    Istina je da su lošinjski hadezejci poslušali naredbu. Ali 17 posto glasova za Plenkijevog ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 15.01.2025 12:20
    Najbolje zna gradonačelnica
    Glavna vijest u Hrvatskoj ovih dana je da predstavnici HDZ-a nisu čestitali predsjedniku ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    abc 15.01.2025 10:42
    Za dobro jutro s Facebooka
    U samo pola godine dogodile su se tektonske promjene u percepciji građana, o "ekipici" koja ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Aldo 14.01.2025 22:05
    Cirkus ide dalje
    Predsjednik stranke Andrej Plenković za poraz Dragana Primorca, “sjajnog kandidata”, kako ga ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    abc 14.01.2025 19:22
    Svi su krivi samo ne on
    Plenković to zna pa je u nabrajanju krivaca za ovaj sramotni poraz okrivio sve pa i lokalne ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Gost 14.01.2025 17:35
    Promidžbene bombice
    Naravno da je za promidžbene bombice AK plaćala sitniš. Prema iTranspaentnost krajem godine ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    abc 14.01.2025 15:55
    .......
    A meni nije jasno zašto to zanima tebe koji svoj identitet skrivaš kao kurva usrane gaće ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 14.01.2025 14:51
    ...
    Na Lošinju HDZu ne treba većina glasova, tako oni ne dolaze na vlast. Oni imaju svoju bazu ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 14.01.2025 13:19
    16.6 posto za primorca
    Ni ti nisi shvatio poruku. Kao i sva ta bulumenta oko Plenkovića Lošinjski hadezejci su se ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 14.01.2025 10:23
    Uloga Novog lista u izbornoj kampanji
    To što je AK platila Novom listu je sitniš prema novcu koji je s računa HDZ-a iskeširao AP.
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 14.01.2025 09:56
    "Želimo da sve ostane isto!"
    Snažna poruka birača: "Dosta nam je, ovako više ne ide, zato želimo da još pet godina bude ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 13.01.2025 19:17
    Dosta nam je!
    A ona nasmijana budala Grlić Radman kaže da je Primorac moralni pobjednik :lol: Ovakva ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Z.R. 13.01.2025 16:06
    Od Prvog od tisuću do primjera drugima
    A u današnjem otočnom biltenu Novog lista na cijeloj stranici plaćeni oglas Besplatno ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    MR 13.01.2025 10:55
    Poduzetničko uhljebnički kružok HDZ-a
    Ovaj ponižavajući broj glasova za kandidata HDZ-a Primorca u gradu kojim vlada HDZ nije ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 10:02
    Narcističko japajakalo
    Da nikad ne pišeš o sebi i da je to "lako vidljivo, zabilježeno i dokazivo" vidimo po tome ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 13.01.2025 09:42
    Podbačaj zadane kvote glasova
    Središnjica HDZ-a je sve ogranke stranke zadužila kvotama glasova za svog kandidata Primorca.
     
  • Biblijski potop HDZ-a na Lošinju

    gost 13.01.2025 07:32
    Potop?
    Birači koji su u ovom Gradu izišli na izbore pokazali su da su politički pošteniji i razumniji ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    gost 13.01.2025 07:16
    Anonimno japajakalo
    Narcisoidnost. Tuljan je avatar nekog stidljivog japajakala rekao bi Milanović.
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Gost 12.01.2025 21:13
    Sram ih bilo
    Ni Plenković nije čestitao Milanoviću, za neviđeni izborni fijasko Dragana Primorca okrivio ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    Herzog 12.01.2025 19:24
    Tehničar
    Muzejski tehničar prkosi s tom izložbom
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    hranitelj tuljana 12.01.2025 19:14
    ???
    Meni samo nije jasno zašto šute pojedinci koji su u prošlosti za sebe javno tvrdili da ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    gost 12.01.2025 17:33
    ........
    Ovako je muzej dočekao jutro. Plakati su istaknuti, goli grčki atleta u pozadini a ...
     
  • Ususret izborima za predsjednika RH

    AF 12.01.2025 14:41
    Neprimjereno i politički pogrešno
    Neprimjereno, neumjesno i politički pogrešno je izbore za predsjednika RH prirediti u ...
     
  • »Inovativna i društveno odgovorna mjera«

    DD 12.01.2025 12:40
    Trolam, dakle postojim
    Mogao si to napisati i kraće: "Samo sam trolao".